30 Ekim 2018, Salı 09:12:17

A380 kokpitindeki ilk Türk kadını oldu

Türk Hava Yolları’ndan ayrılan pilot Safiye Ademoğlu Türkyılmaz, dünyanın en büyük yolcu uçağında uçan ilk Türk kadın pilot oldu.
  • Gurur duydum...Helal olsun kızım sana Ve dilerim daha nice kızlarımıza ön ayak olursun...
  • Bu kadının hayatı hayal kurarak çok çalışarak turk kızlarına nerelerden nerelere gelinebileceğini göstermesi bakımından filmi çekilmeli örnek olmalı ,klasik hasetligi çekememezlik leri bir kenara koyup gelecek kuşaklara kızlarımıza bu kişiyi tanitmaliyiz, Avrupa'da Amerika'da Türkiye'yi Arabistan'la aynı kefeye koyan insanlara bu kişinin filmi inanılmaz bir tokat olur
  • Safiye sevdim pişmanım (Bunu yazan THY, yapılır mı bu bana Safiye)
  • . Ne yazik ne yazik THY Safiye gibi bir beyni kaybetdi . Safiye sansli THY girmesi Amerkada FAA CPL license almasi THY her kisiyi USA egitime gondermez Amerikada FAA ucus ogretmenligi yaptim . 4000. Yakin Airbus heavy ucus saatim vardi THY bas vurdugumda . 3 defa HTA CRM elendim Bazi seyler kader ve kismet . A380 big bird son flare kismi ilginc olmali . Happy landing Safiye . I am happy for you .
  • A380 kokpite ilk Türk erkek hemde dünyanın en genc kaptanı Ethiad Airways
  • Safiye Kaptan'ı gönülden tebrik ediyorum ve pilotluk hayatında daha nice basarılar diliyorum.Gercekten gurur duyuyorum,Emirates gibi bir havayoluna girmek A380 gibi cogu insanın hayali olan bir ucagı ucurmak gercekten büyük basarı.20 yıldır bu sektörde calısan bir bayan olarak,sektörün zorluklarını,zaman zaman mide bulandırıcı durumları,haksızlıkların diz boyu oldugu bu zorlu macerada bu denli basarı saglayan öncelikle kadın pilotlarımıza, daha sonra erkek pilotlarımıza tebriklerimi sunuyorum. yolunuz açık olsun,emniyetli uçuşlar dilerim.
  • Helal olsun kızımıza,kıskananlar çatlasın.Thy ile arasındaki masraf ödemeleri falan kimseyi ilgilendirmez.Bunlar kişi ve şirket arasındaki özel işlerdir.Her iki taraf da kendi yükümlülüklerini yerine getirmiş ya da getiriyordur mutlaka.
  • SAYIN AIRPORTHABER YETKİLİLERİ, BU FORUMDA ALAKASIZ TÜM ÇAĞ DIŞI, CAHİLCE, SEVİYESİZCE, HAKARET VE İFTİRA NİTELİĞİ TAŞIYAN YORUMLARI NASIL OLUR DA HALA YAYINLARSINIZ? BU SAYFAYA YAKIŞTIRIRSINIZ? YAPILAN MUHALİF ELEŞTİRİLERİ ZAMAN ZAMAN YAYINLAMAMANIZA ALIŞTIK FAKAT BU KADARI DA FAZLA ARTIK. MUHALİF YORUMLARI YAYINLAMAMAK FİKİR ÖZGÜRLÜĞÜNÜ KISITLAMAKTIR. EĞER FİKİR ÖZGÜRLÜĞÜ KISITLANIYORSA BU TARZ ALTTA YAPILAN YÜZLERCE YORUMU DA KISITLAYIN. BUNDAN SONRA İYİCE DEĞERLENDİRİP AKLA, MANTIĞA, VİCDANA VE SAYGI ÇERÇEVESİNDE YAZILAN YORUMLARI YAYINLAYIN LÜTFEN YA DA BU SİTEDE YORUMLARI KAPALI TUTUN. HAKKINDA YORUM YAPILAN KİŞİYE ÇİRKİN SÖYLEMLERDE BULUNANLAR VAR. BU SİTEYİ DÜZENLİ ŞEKİLDE TAKİP EDENLER OLARAK BUNLARI GÖRMEK İSTEMİYORUZ. YORUMLAR KONUSUNDA LÜTFEN BİR DÜZENLEME YAPMANIZI RİCA EDİYORUZ. BENİM GİBİ BÖYLE DÜŞÜNEN BİRÇOK KİŞİ VARDIR EMİNİM. SAYGILAR. (Lütfen bu yorumu da yayınlayın)
  • Niye gittiği belli oldu. Limitler aşılarak planlama yapıldı deniyor. Maalesef THY savunma dahi yapamıyor. Böyle bir şey yok gerçekten. Neden yok diye açıklama yapmıyor. İnanılır gibi değil
  • Kadin icin calismak zor. Her turlu taciz, rahatsiz edenler fln Kadin evinde otur cocuk bakar ve kocasina yemek yapar. Yani kadina ev hanimligi yakisir. Zorlamicaksin. Evinde rahat oturmali. Erkekler calisir, eve para getirir.

Türk Hava Yolları’ndan ayrılan pilot Safiye Ademoğlu Türkyılmaz, dünyanın en büyük yolcu uçağında uçan ilk Türk kadın pilot oldu.

Süt izninde olduğu dönemde limit üzeri uçurulduğu gerekçesiyle Türk Hava Yolları’ndan ayrılan pilot Safiye Ademoğlu Türkyılmaz’ın yeni adresi belli oldu.

THY’den ayrıldıktan sonra Emirates Havayolları’na başvuran Ademoğlu, zorlu alım sürecini başarıyla tamamlayarak Emirates kadrosuna girmeyi başardı.

Türk Hava Yolları tarafından eğitim için ABD’ye gönderilen ilk pilotlar arasında bulunan Ademoğlu, Emirates Havayolları’nda da Airbus 380 filosuna katılarak yine bir ilki gerçekleştirdi. Genç pilot, dünyanın en büyük yolcu uçağı Airbus 380’i uçuran ilk Türk kadın pilot olarak tarihe geçmeyi de başardı.

©AirportHaber.com

A380 kokpitindeki ilk Türk kadını oldu

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (110)

Tebrikler ~ 19 gün önce
Gurur duydum...Helal olsun kızım sana Ve dilerim daha nice kızlarımıza ön ayak olursun...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Fipm ~ 19 gün önce
Bu kadının hayatı hayal kurarak çok çalışarak turk kızlarına nerelerden nerelere gelinebileceğini göstermesi bakımından filmi çekilmeli örnek olmalı ,klasik hasetligi çekememezlik leri bir kenara koyup gelecek kuşaklara kızlarımıza bu kişiyi tanitmaliyiz, Avrupa'da Amerika'da Türkiye'yi Arabistan'la aynı kefeye koyan insanlara bu kişinin filmi inanılmaz bir tokat olur

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Oy Safiye Safiye ~ 20 gün önce
Safiye sevdim pişmanım (Bunu yazan THY, yapılır mı bu bana Safiye)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Beyin ~ 20 gün önce
. Ne yazik ne yazik THY Safiye gibi bir beyni kaybetdi . Safiye sansli THY girmesi Amerkada FAA CPL license almasi THY her kisiyi USA egitime gondermez Amerikada FAA ucus ogretmenligi yaptim . 4000. Yakin Airbus heavy ucus saatim vardi THY bas vurdugumda . 3 defa HTA CRM elendim Bazi seyler kader ve kismet . A380 big bird son flare kismi ilginc olmali . Happy landing Safiye . I am happy for you .

Yanıtla

Kalan karakter 1000
380 Kaptan ~ 20 gün önce
A380 kokpite ilk Türk erkek hemde dünyanın en genc kaptanı Ethiad Airways

Yanıtla

Kalan karakter 1000
BEN ~ 20 gün önce
Safiye Kaptan'ı gönülden tebrik ediyorum ve pilotluk hayatında daha nice basarılar diliyorum.Gercekten gurur duyuyorum,Emirates gibi bir havayoluna girmek A380 gibi cogu insanın hayali olan bir ucagı ucurmak gercekten büyük basarı.20 yıldır bu sektörde calısan bir bayan olarak,sektörün zorluklarını,zaman zaman mide bulandırıcı durumları,haksızlıkların diz boyu oldugu bu zorlu macerada bu denli basarı saglayan öncelikle kadın pilotlarımıza, daha sonra erkek pilotlarımıza tebriklerimi sunuyorum. yolunuz açık olsun,emniyetli uçuşlar dilerim.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cpt321 ~ 20 gün önce
Helal olsun kızımıza,kıskananlar çatlasın.Thy ile arasındaki masraf ödemeleri falan kimseyi ilgilendirmez.Bunlar kişi ve şirket arasındaki özel işlerdir.Her iki taraf da kendi yükümlülüklerini yerine getirmiş ya da getiriyordur mutlaka.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
KAN ~ 20 gün önce
SAYIN AIRPORTHABER YETKİLİLERİ, BU FORUMDA ALAKASIZ TÜM ÇAĞ DIŞI, CAHİLCE, SEVİYESİZCE, HAKARET VE İFTİRA NİTELİĞİ TAŞIYAN YORUMLARI NASIL OLUR DA HALA YAYINLARSINIZ? BU SAYFAYA YAKIŞTIRIRSINIZ? YAPILAN MUHALİF ELEŞTİRİLERİ ZAMAN ZAMAN YAYINLAMAMANIZA ALIŞTIK FAKAT BU KADARI DA FAZLA ARTIK. MUHALİF YORUMLARI YAYINLAMAMAK FİKİR ÖZGÜRLÜĞÜNÜ KISITLAMAKTIR. EĞER FİKİR ÖZGÜRLÜĞÜ KISITLANIYORSA BU TARZ ALTTA YAPILAN YÜZLERCE YORUMU DA KISITLAYIN. BUNDAN SONRA İYİCE DEĞERLENDİRİP AKLA, MANTIĞA, VİCDANA VE SAYGI ÇERÇEVESİNDE YAZILAN YORUMLARI YAYINLAYIN LÜTFEN YA DA BU SİTEDE YORUMLARI KAPALI TUTUN. HAKKINDA YORUM YAPILAN KİŞİYE ÇİRKİN SÖYLEMLERDE BULUNANLAR VAR. BU SİTEYİ DÜZENLİ ŞEKİLDE TAKİP EDENLER OLARAK BUNLARI GÖRMEK İSTEMİYORUZ. YORUMLAR KONUSUNDA LÜTFEN BİR DÜZENLEME YAPMANIZI RİCA EDİYORUZ. BENİM GİBİ BÖYLE DÜŞÜNEN BİRÇOK KİŞİ VARDIR EMİNİM. SAYGILAR. (Lütfen bu yorumu da yayınlayın)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Thy ~ 20 gün önce
Niye gittiği belli oldu. Limitler aşılarak planlama yapıldı deniyor. Maalesef THY savunma dahi yapamıyor. Böyle bir şey yok gerçekten. Neden yok diye açıklama yapmıyor. İnanılır gibi değil

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Gokmen ~ 20 gün önce
Var
Co737 ~ 20 gün önce
Kadin icin calismak zor. Her turlu taciz, rahatsiz edenler fln Kadin evinde otur cocuk bakar ve kocasina yemek yapar. Yani kadina ev hanimligi yakisir. Zorlamicaksin. Evinde rahat oturmali. Erkekler calisir, eve para getirir.

Yanıtla