YOLCU UÇAĞI NEDEN DÜŞTÜ?

    Çok beğenilenler

  • Misafir 04 Nisan 2012, Çarşamba 14:37:27 Rosaviatsia (Russia's Civil Aviation Authority) reported, that due to environmental conditions the aircraft was to be de-iced before departure, ground staff however did not perform de-icing and the flight crew did not insist on de-icing being done. 0
  • Misafir 04 Nisan 2012, Çarşamba 15:10:59 ATR, daha önce de buzlanma nedeniyle kaza yapmıştı. Bu uçakalrın sadece leading edge'inde buz çözücü var o da buzları kırarak engelliyor. kanat yüzeyinde başka buz çözücü sistem yok. 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 05 Nisan 2012, Perşembe 09:10:37 Kardeşim Sibirya şartlarında uçabilen uçaklar bellidir. Yıllar yılı SSCB nin geliştirdiği, YAK, TUPOLEV, ANTONOV. Evet ATR-72 sınıf bakımından AN-25'e benzeyebilir ama kesinlikle AN-25 kadar performanslı ve zor şartların uçağı değildir. Pilotlar herhalde bir an kendilerini AN-25 ile uçuyor zannettiler ve de-icing yapmayan yer personeline "Tamam biz böyle de gideriz" dediler. Büyük hata, çok büyük hata... 0
  • Misafir 04 Nisan 2012, Çarşamba 23:57:23 bu uçaklar buz sorunundan zaten sabıkalı. Ve bunu bile bile şirket halen herhangi bir yapısal düzenlemeye girmemiş belli yıllar sonra aynı nedenden uçak kaza yaptığına göre aslında bu uçaklara binmemek lazım özellikle soğuk ülkelerde. 0
  • Misafir 04 Nisan 2012, Çarşamba 20:31:11 Ah ah, diyorum ben, air crush investigations seyredenler bazı bilen(!) pilot ve şirket yöneticilerinden daha fazla bilgi sahibi oluyor diye. ATR'lerin buzlanma yüzünden yaptığı kaç tane kaza var. Artık sadece sıcak iklimlerde çalıştırılıyor, açın belgeselide izleyin. Sibirya'da uçar mı bu uçak? 0
  • Misafir 04 Nisan 2012, Çarşamba 15:36:21 Hep yazdım. ATR lerin kalıtsal sorunu buzlanma ve buz çözücüleri. Çekirge misali.3.cüde hop aşağı. Fransızların yapısında var herhalde. Bu gibinin buzlanma sorunu.... 0