YABANCI PİLOTLARA BAYRAK AÇTI!

    Çok beğenilenler

  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 12:39:28 “Hükümet’ın sevmediği üç meslek grubu var. Bunlar öğretmenler, doktorlar ve havacılar! Öğretmenlerin atamaları bir türlü yapılmıyor. 350 bin öğretmen atanmayı beklerken , 40bin İthal öğretmen getirilmek isteniyor. Doktorlara gelince; doktorlar'ında durumu aynı her seferinde aba altından sopa gösterilmek isteniyor. Gelelim Havacılık sektörüne ; bu sektördede taşlar yerinden oynatılmak isteniyor.Türk Havacılık firmalarıda bu hükümet tarafından yabancı sermayeye kurban edilecek..Türk Havacılık şirketleri 3-5 yıldır sistamatik AB ülkelerinde getirilen kısıtlamalarla, yabancı ortaklığa zorlayarak yabancı sermayenin kucağına atmanın kılıfı hazırlanmaktadır.BİR HAÇLI SEFERİ GİBİ Türkiye bir misyoner saldırısı altında..Dalga dal 0
  • Misafir 18 Ekim 2011, Salı 16:12:34 Yörünge ne ya? 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 10 Aralık 2011, Cumartesi 11:35:03 Talpa yönetimine talip olanlar seçimden önce Bakanlık shgm gibi kuruluşlara, ,resmi yazılı bir girişimi, yabancı pilot yasağı hakkında yapsınlar bunu da burada ispat etsinler basın yolu ile göstersinler . Sonra seçimlere gidelim kim başarılı olacak görelim. Seçmene somut birşeyler sunulmalı boş lafla olmaz.... 0
  • Misafir 10 Aralık 2011, Cumartesi 00:39:33 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 22:45:14 Yabancı kaptan - Türk kaptan tartışmaları bana kalırsa yersiz. Sağ sandalyeden bakınca, her ikisinin de kendine göre avantaj ve dezavantajları var... TALPA yabancı pilotlara bayrak açarken, kaptan atama süreleri ve saatleri konusuna da el atmalı. Bu kadar yabancı pilotun görevde olmasının asıl sebebi kaptan ihtiyacının fazlalığı değil mi? Tabii bayrak açmaktan maksat bataklığı kurutmak mı yoksa, belediye mantığıyla seçim zamanı kaldırım değiştirmek mi bilemiyorum... 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 19:33:11 Olay sivil asker degil artik yabanci turk kaptan kiyaslamasinda.. buzamana kadar bircok kaptanla uctum yabanci kaptanlar fo lari hataya sevketmiyorlar.Turk sivil kaptanlarda eski asker abilerinden gordukleri yanindakinin sinirini konsantrasyonunu bozma taktigini aynen devam ettiriyorlar.Yabancilar bir hata varsa objektif olarak soylerken turk kaptanlar hataya sevkedip sonrada bak nasil burnundam getiririmin pesinde sorun bu. 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 19:28:32 Yabancı kaptanlara hayran olan ikinci pilotları hayret ve ibretle okuyorum.Yavrum sizin aklınız beşınızda mı?.O yabancı kaptanlar yüzünden yüzlerce kişi 7-8 yıldır kaptan olamıyor.sizlerin önünü yabancılar tıkadı. Ancak siz olan biteni bile anlayıp kavrayamıyorsunuz.Hayret doğrusu. 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 18:55:40 ben yazayım: yabancı kaptanlar 1- asla tarafıma küfür ettiklerini duymadım 2- kontrol bende ise karısmıyorlar 3- karıssa bile sebebini açıklıyorlar 4- sadece bana degil kabin ekiplerine de insan muamelesi yapıyorlar bir sürü sey buraya sıgmaz.. ama Türk kaptanlar da tam tersi malesef.. 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 18:07:20 Yabanci kaptanlar ile Yerli kaptanlar arasinda sizle iliskiler acisindan ne tur farkliliklar goruyorsunuz, burada yazarsaniz hepimiz aydinlanmis oluruz, mesela "elleme lan" deyiminin yaklasik karsiligi olan " get your hands off the f... controls" lafi veya benzerlerini yabancilardan duydunuzmu, 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 17:57:13 Talpanin yaptigi wake turbulence aciklamasina iliskin diledigi bir ozur varmidir, benim lafim canlilaradir, 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 17:51:43 Kazalardan bahsetmeyisim rahmetlilerin arkasindan konusmak istemedigim icindir, bu konuda beni affedin, 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 17:39:58 valla sim de görüyoruz hocaları da, acil bir durumla nasıl baş ettiklerini de:) sonra onunda hocası ona tam not verirken ben hiç hata yapmamısım 7 veriyor 8 veriyor sırf ben f/o yum 10 puanı nasıl alırım ama hocası arkadası devresi ona 10 lanet gitsin hepsine, yabancı pilotlar gelsin kardesim 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 17:35:04 Merak etme TR de kazaları 200 saatlik pilotlar değil hocaların hocaları yapıyor.Aç oku bakalım kaza kırım raporlarını. 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 17:28:51 Kaptana birsey olursa 200 saatlik FO ya kalmak istemem, Bangir bangir bagiranlar once Genel Havaciligi one cikarsinlarki insanlar 1000 1500 saat ucsun, tecrube kazansin, Bu ulkede havacilik adaylari microsoft tan direk airline a atlamak istiyorlar ve oyle oluyor, nerede orta saha, Talpa bilmezmi bunuda yabancilari dile dolamis, ey Talpa, birgun olsun Genel Havacilik dedinmi bugune kadarda simdi sesin cikiyor, eger cikarin nedeniyle simdi konusuyorsan yasasin yabanci pilotlar, 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 16:52:49 bencede yabancı pilotlar hem iş konusunda hemde insanlık konusunda bizim pilotçuklara on basarlar...hele birde hepsi kendini uçak mühendisi zannedip daha doğru düzğün inğilizce bile konuşamayam asker kökenli astronotlar varki oyy oyyy oyyy...ne zaman bunlar sivil havacılığa alınmaz işte o zaman buradada sivil havacılık gelişir...yok devre ayağı,yok abi ayağı,yok gomutanım ayağı işte haliniz :)) 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 16:43:23 TSK dan ayrılan devredaşlarınız da işsiz kalmaya başlayınca mı uyandınız?Geçmiş olsun hepinize.Etme bulma dünyası sen kalk sivil pilotlar işsiz kalırken yabancı pilot alımını destekle, aynı şey devrelerinin başına gelince vay efendim yabancı pilot istemiyoruz de.İŞSİZ BİR PİLOT OLARAK ALAYINIZ ADAM OLUNCAYA KADAR TÜRK HAVACILIK SEKTÖRÜNDE YABANCI PİLOTU ARTIK BEN DE DESTEKLİYORUM.YETER BE, BU NE KARAKTERSİZLİK YA. 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 16:40:11 yabancı pilotlar daha bir efendi ve kibar oluyorlar, herkesi aşagılamadan konusuyorlar valla görünen köy klavuz istemez, bizimkilere beş bin basarlar.. 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 16:38:19 bende yabancı kaptanlarla ucarken cok rahat ucuyorum, her şeye karısmıyorlar en azından bilgiçlik de taslamıyorlar.. 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 16:35:16 yahu adamlar kontrol sende olunca hiç karısmıyorlar, ama bizimkiler sürekli el gidip geliyor once kontrol sende diyor hazırlanıyorum sonra bi bakıyorum o almıs, tabiiki yanlıs yaptıgımızda karısacaksın ama daha hiç birşey yapmadan benim kontrolume karısırsan bende yabancı kaptan isterim, adamlar en azından ne yanlıs yaptıgımı soyluyorlar ogretıyorlar, bizimkilerde hiç bir şey anlamıyorsunda noldu diye de soramıyorsun yoksa anında tersliyorlar, valla yabancı kaptanlarla ucarken daha rahatım Allah onları basımızdan eksik etmesin .. 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 16:20:58 Yabanci kaptanlarla ucmak hem daha keyifli hemde egolari turk kaptanlar kadar yuksek degil..bizimkiler kadar kotu niyetli olmadiklarindan insanlari hataya yonelticek davranis tarziyla davranmiyorlar.yanindaki fo ya laf edebilmek icin aceleye getirtip cheklist bile istemeden taxi yapanlar piste girenler cabuk kalkalim diyip chekliste cevap vermeyenler sonrada birsey eksik kalinca laf edenler bunlar yabancilarda olmuyor niyet meselesi 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 16:19:08 arkadasım senin alnından öpüyorum olayı dısardan birisi olarak o kadar güzel anlamıssınki, söylediklerinin hepsine katılıyorum.. bunlar daha kendi aralarında kin ve nefret icinde uçusa gidip geliyorlar CRM dersen C si bile yok.. tekrar helal olsun sana... yabancı kaptanlar daha insan gibiler birde gavur derler bilmemne siz müslümansınızda nolmuş sanki onlar sizden bile daha namuslu!! 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 16:12:15 kabin ekiplerine ve kuleye laf yetiştirecegine git de yabancı abilerinden iş ögren hıyaroglif 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 16:11:16 len komiksiniz len Avrupalılara kurban olun onların tırnagını bırak kabugu bile olamazsınız.. bukadar nokta 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 16:10:25 valla adamlar da şahsiyet var ego yok hepsi bizimkilerden daha insanlar, aşagılamak yok kibir yok herkese eşit muamele yapıyorlar.. çayını geç götürünce bir tarafları tavana vurmuyor:) 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 16:08:56 bence yabancı kaptanlar gelsin ülkemize de bazı kaprisli kralcıklar da adamlık ögrensin.. 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 16:08:07 tabiiki size temizlik işini görmezler, çünkü hakketmiyorsunuz malesef, burunlar havada gezmekten baska ne işe yararsınız ki,, onların ülkesinde sökmez ama sizin kaprisiniz, böyle de muamele görürsünüz oh olmus :) 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 16:05:56 elinizden gelse avrupaya kapak atmak için birbirinizi ezersiniz şimdi gelmiş burda yok yabancı istemeyiz bilmemne yürüyüüün! 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 16:05:08 madem memnun degilsin dön o zaman ülkene ne komik adamsın ya zorla mı tutuyorlar kardesim, 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 16:04:17 valla abicim sende tuvalet temizle o zaman napalım, niye gocunuyosun ki, o işi yapanlar da insan, siz yabancıları istemiyoruz ülkemizde diye yırtınırsanız onlarda size bunları yaparlar ne diyelim. 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 16:02:58 valla bende yurt dışında çalışıyorum ama bana öyle kimse davranmıyor, birazda insan aynaya bakmalı bence, onlar sizlerden cok daha insanlar... demekki sen hakediyosun 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 16:01:34 ben şahsen yabancı pilotların gelmesini isterim çünkü onlar daha kibar ve saygılı, bizimkiler gibi kendilerini şöförden çok kral olarak görmüyorlar:) 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 16:00:42 sanki onların ülkesinde Türk pilot çalısmıyor ne kadar da ırkçı zihniyetsiniz ya biraz medeni olun insan olun.. 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 15:59:52 iyi okursan f/o lar da yorum yapmıs yabancı kaptanlarla ucmaktan nasıl memnun olduklarını belirtmiş, bence sen bastan oku yorumları ibiş:=) 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 15:05:50 Arkadaslar bende avrupada 40 yildir yasayan vatandasim.Burda pilot egitmi aldim vedort dortluk sertifikalara ve ucus lisansina sahibim.Burda birakin pilotluk,adamlar bize temizlik isini bile layik gormuyolar.Sunu anladimki kabahat bunlarda degil,kabahat bizi her alanda asagilayan ve ellerinden gelse bir kasik suda bogmak isteyen bu insanlari cicekle karsilayip turk isnanin parasila bu dusmanlari besleyenlerde. 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 14:51:46 Ha ha ha ha!! yabancı pilot sorunu pilotlardan cok kabin ve kulecileri germiş...pilot olmayı dusunuyolar herhalde!!!! 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 13:09:05 Bu açıklama ile zaten Türkiye'de pilot açığı değil pilot fazlalığının olduğu yetkili makamca dolaylı olarak tasdik edilmiştir.Bu işe kredi ile yeni soyunacaklar aman dikkat. 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 11:59:05 Bu iş Türkiye'nin zaten hiç bir zaman üye olamayacağı JAA denen sömürge ülkesi haline getiren kurallar manzumesinden vaz geçip ICAO altında milli lisansa geçilmedikten sonra herşey boş... 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 11:27:25 bu deyimin tam karşılığı bu sektördür 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 11:17:59 bu yorumların ne kadar doğru olduğunu bu kurtlar sofrasının ortasına düşünce anlayacaksın..havada kaybolup,rotadan çıkıp savaş uçakları tarafından önleme yapılan bizim astronotları tanıdıkça belkide bu işi girdiğine pişman olacaksın..sen daha ıceberg in su üzerindeki yüzünü görüyorsun,altını görünce şaşıracaksın :)) 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 11:07:16 ben bu yorum yazanların samimiyatina güvenmiyorum,yazanların çoğu kabin görevlisi yada meslekle alakası olmayan insanlar.pilotluğun anlam ve önemimini bilmeyeden yazıyorlar.bendede bir pilot adayı olarak türk pilotların istihdam edilmesinden yanayım.bizim kaptanlarımızın kaprisli,bilgisis olduğuna inanmiyorum..yazanların pilot oluncaya kadarki geçirilen zor aşamalrı bildiklerinme sanmıyorum.uzaktan konuşması kolay. 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 09:48:44 yabancı kaptanlar daha efendi ve iyiler! 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 09:47:05 ben yurt dısında ucmus bir kabin memuru olarak, yabancı kaptanlarla görev almanın hazzını anlatamam.. adamlarda ego denen bir sey yok, sürekli sizi aşagılamıyorlar herkes eşit, kaptan kral yada allah degil, ama bizim ülkemizde sol koltuga oturan kendini bir kob sanıyor! ve bizimkiler gibi hebele hübele ingilizce konusmuyorlar adam gibi konusuyorlar:) 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 09:40:43 adamlar işlerini biliyorlar abicim.. nezaket var saygı var görgü var bilgileri de zaten bizim astronotlardan daha fazla ben onlarla ucarken daha guvende hissediyorum kendimi... 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 09:31:08 Bu konu için çok geç kalınmıştır. Türkiye yabancı pilot cenneti oldu. Türk pilotlar yurtdışında bu kadar kolay istihdam edilmiyor. Şu anda ülkemizde işsiz birçok pilot var. Patronlar ve yöneticiler milli misyonları olduğunu da unutmamalılar. Ulaştırma Bakanlığı ve SHGM bu konuda derhal önlem almalıdırlar. 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 09:11:59 gelsin bir sürü yabancılar yaa bizim hıyaroglifler de tög olsun kalsın bence ;) 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 09:11:20 yabancılara kurban olun siz! tırnagını bırak kabugu bile olamazsınız ;) 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 09:09:32 valla sen ekibin içinde olmadan özetlemişsin olayı helal olsun bunlar böyle dedigin gibi içlerinde surekli bir kin ve nefret var, Allahın da sopası yok işte, ömür boyu yabancı kaptanlara çirkef ata ata bir gün ölüürr giderler :) 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 09:05:48 valla yabancı pilotlar bizimkilere beş basar onlarda görgü var anlayış var haysiyet var namus bile bizimkilerden daha cok.. 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 09:04:52 tc bile kabul etmez sizi de neyse forever yabancı! 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 07:35:47 duyurun sesımızı yagdırın yorum okadar yorum olsun kı airport haber de bukadar yorum yazılan ilk haber bu haber olsun yagmur gıbı dolu gıbı yagdırın herkez duysun okusun kulak asın burası tc ve tc ınsanı ucursun bızı 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 02:38:28 KENDİNİ 200 SAATLE PİLOT ZANNEDENLERE BİİİRR,BURDA BOŞ BOŞ YABANCI HAYRANI YORUM YAPANLARA İKİİİ,BU İŞİ ÇOK BİLİYORUM DİYE ÖZGÜR AMA SAKAT KAFALARI ANLIYAMIYANLARA ÜÇÇÇ,YARIN NE GETİREMİYECEK GÖREMETENLERE DÖRRYTTT..... 9999 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 02:32:24 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 02:25:25 TALPA =KANARYA SEVENLER DERNEĞİ 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 01:29:18 İşini profesyonelce yapan Türk kaptan ve f/o'larla uçmaktan gurur duyarım ancak bulunduğu konumu ve kıdemini, egolarını tatmin etmek için kullanan ve ekip arkadaşlarına karşı (f/o dahil olmak üzere) aşağılayıcı tavırlar sergileyen Türk kaptanlar mı yoksa yabancı kaptanlar mı? derseniz; cevabım çok net olur.. Tabiiki yabancılar. Çünkü herkesin iş tanımını biliyor ve ona göre davranıyorlar. Kimse kimsenin babasının oğlu değil. Evimize ekmek parası götürmek için ağır şartlar altında çalışıyoruz. Kimsenin nazını, kişisel kaprisini çekmek için değil. 0
  • Misafir 09 Aralık 2011, Cuma 00:25:00 bre arkadaslar siz ayakta mi uyuyorsunuz yurt disinda dünyada 100 lerce türk pilotu var cikar bir kanun al ise arkadaslari türkiye avrupada degil jar mar kosturuyor neden??? Cepler doluyor hortuma devam en basta shgm de kiler cepleri dolduruyor kimler mi izim vermek heralde gerekiyor!!!! 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 23:48:23 Burada yabancı Pilotları öven arkadaşlar sizin dedeleriniz bu vatan için çarpışıp neden öldüler adamlar bizi ülkelerine vizesiz bile almazkenbiz getirip binlerce euro yu bu heriflere veriyoruz,almış gidiyor bir aşağılık kompleksi yok abancılar şöyle uçuyormuş yok böylelermiş,arkadaşlarım ağızlarıyla kuş tutsalar benim gözümde değeri yok yabancı yabancıdır benim için,bu ülkenin evlatları iş beklerken Fransız,italyan,Alman gelip de uçamamalı bunlara çanak tutan şirketleride kınamaktan başka yapacak bir şey yok kendimize gelelim lütfen geçmişi unutmayın nedir bu yabancı hayranlığı siz kimlerin torunlarısınız aAllah aşkına yedi düvel bize di 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 23:43:44 Haklısınız tüm uçuş ekibi kabininden kokpitine yabancı olmalı amele işleri de bize bırakın bizede o yakışır zaten... 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 23:37:34 Ülke olarak nezakete , kültüre , bilgiye çok ihtimam göstermediğimiz ve çoğu yabancının da daha dürüst insanlar olduğu doğrudur. Ancak yabancı kaptanların bu kadar çok sevilmesinin başlıca sebebi ; bulunduğu ülkede yabancı olmanın verdiği suskunluk sebebiyle , gerek F/O'nun gerekse kabin ekibinin yaptığı hatalara gereğinden fazla tolerans göstermesidir. Ne de olsa eleştiriye dayanamıyoruz. Kompleksli bir azınlığın dışında , ne asker ne de sivil kökenli hiç bir kaptan gerçekten bulunduğu yerin hakkını veren bir kişiye saçma sapan yaklaşımda bulunmaz. CRM yetersiz bir havacıyı hoş görmek için bir araç değildir. Yabancıyla uğraşacağına onlardan dahi iyi olmaya uğraş , bu daha mertçe bir yöntemdir. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 23:27:54 Konuyu çok iyi bilen birisi olarak,bu konuda birkaç defa yazı yazdım.Öncelikle lafım işsiz pilotlara.Sağa sola çamur atacağınıza yasal haklarınızı aramak için medeni cesaretinizi kullanarak 4817 saılı kanunun 14.maddesini gerekçe göstererek bir dilekçe yazıp lisans ve sertifikalarınızı da ekleyerek Çalışma ve Ulaştırma bakanlığına başvuruda bulundunuz mu.Türkiye iş kurumuna iş arama kaydı yaptırdınız mı.Siz kendi yasal hakkınızı aramadan bunu başkalarından mı bekliyorsunuz? 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 23:21:18 SHGM nin ve Bakanlığın Türk Havacılığına yapacağı en iyi şey yabancı first officer yasağı getirip Türk havacılık firmalarına sadece Türk first officer alımı zorunluluğu getirmesidir. Bunu kanunla yapmalılar. Bunu yaparsanız beş yıl sonra yabancı kaptanada ihtiyaç kalmaz. Böylece Türk pilotlarda iş imkanı bulmuş olur. Bu uygulamayı başlatmak için, işsiz genç pilotların toplu halde yasal girişimleri gerekli.. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 23:17:24 Yazmıyacaktım ama yine dayanamadım...Göz bebeğimiz Askeriyeden emekli olmuş,O Gurur verici Üniformayı Çıkarmış ama zihnin'den halen artık asker olmadığını Çıkaramamış o Kadar ÇoK Kaptan varki Akşama Kadar görüyoruz.Adı Üstünde 'SİVİL HAVACILIK VEYA SİVİL HAVA YOLLARI'' Bu zihniyet değişmedikçe evet Yabancı Kaptanlarla Uçmak daha keyifli ve daha süper...Ayağını uzatsan Şuç Adama oraya yapmış Kan dolaşımı ıcın saatlerce oturuyoruz ama yok saygııı!!!! Neyin saygısı_?___???? saqa baksan suç.Onlarda bır zamanlar saq Koltıukta oturuyorlardı ama sanırm unutmuslar hatırlatmak isterim...Tabıkı Butun Kaptnlar o yazdıklarım ıcınde degıl....Öyle Babacam,öyle arkadas canlısı Kaptanlar varki onları anlatmaya ne zaman ne kelımeler yeter...Saygılarımla 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 23:13:07 Ben yurtdışında yıllarca yaşamış ve uçmuş bir pilotum ve son 5 yıldır kendi ülkemde bir Türk şirketinde uçmaktayım. Şuna kulak verin arkadaşlar bizden enayisi yok bu dünyada, yabancı pilotların biran önce gitmesi gerek bizim ülkemizden, Türk vatandaşı olmuş yabancılardan bahsetmiyorum, dikkatinizi çekerim. Sadece yabancı ülke vatandaşı olan yabancı pilotların gitmesi gerek. Özellikle çok yüksek sayıda işsiz kalifiye genç Türk pilot arkadaşlarımız varken şirketler, onları işe alan uçuş işletme müdürleri, ve en önemlisi önlem almayan Talpa bize ,ülkemize, gençlerimize ihanet ediyor. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 22:44:59 Her seyden once yerli pilotun neler istedigine ve ne maas talep ettigine sonrada yabancininkine bakip konusalim 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 22:39:19 Arkadaşlar şu şirkette bu kadar alman şu kadar hollandalı var diyorsunuz ...iyide adamların ülkesinde bizim 5-6 milyon gurbetçimiz varken burada 300-400 yabancı pilota takılmayalım...yalnız çözülmesi gereken buyuk problemlerde var buda gerçek....en basidi iç hatlarda uçmakta olan bir Türk uçağında kokpitten yolcuya Türkçe anons yapacak kimse olmuyor çünki hem kaptan hemde 2.pilotun yabancı olduğu durumlarda bu görev uçağın kabin amiri tarafından yapılmak zorunda kalınıyor...birde uçağın hava şartlarından yada teknik bir sebep ile divert etmek zorunda kaldığında siz anlatın adanalı-diyarbakırlı-erzurumlu hemşerilerimize..! 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 22:09:10 Param var, dilim var, vb geçin arkadaşlar dayın varmı onu söyle, yer gök işsiz hatta tipi olduğu halde işsiz pilot dolu. Tek gerçek bu. Haa birde bu işi çıkarlarına uygun gören aldığı ah ların nlardan çıkmayacağını düşünen şeref kavramını algılama ve uygulama problemi olan arkadaş dolu. Allahı var bir şirkette şahit lduğum durum hariç. Onların ellerinden öpüyor ve saygılarımı sunuyorum... 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 22:04:25 Ben geçen yıl yabancı sayısı 1130 ları geçtiğinde saymayı bırakmıştım, THY yöneticilerinin 700 ün üzerinde ki yabancı sayısını 240 vb civarıymış gibi açıklayarak aleni yalan söyledikleri zaman, TALPA vb hiç kimsenin ses çıkarmak bir yana konuyu umursamadıkları zamanlar hepsine ettiğim küfürleri sık sık tekrarladığımı söyleyeyim de bu olayın müsebbi bi olup belki biraz vicdanı kalmış olanlar umarım rahatsız olur. Bu kadar bekleyen Türk pilot varken , Kaptanlık için şartları sağlamış ama alınan yabancılar yüzünden kaç yıldır Kaptan olamayıp (sadece 150-160 kişi THY de vardı ve ciddi bir kısmı kaptan olabilmek için diğer şirketlere geçmeye başladı) beklemekten ümidini kesip şirket değiştiren kaç kişi var bir bakın bakayım. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 21:51:01 TALPA ya günaydın, ayrıca yazıklar olsun. Başka kimlere YAZIKLAR OLSUN ; bugüne kadar kolaycılığa kaçmış başta bütün YÖNETEmeyicilere ve kendi ince hesapları ile bu duruma göz yuman; bilgi, karakter ve şahsiyet olarak değil sadece omuzlarındaki apoletleri ile var olduğunu zanneden başta KAPTANcıklar olmak üzere bütün uçucu personel ile bu ingilizce leri çok çok çok iyi olmaktan başka !!! kokpitte düştükleri aciz durumlar ve uçuş zaafiyetlerinden haberdar olmadıkları hatta belki hayatını bu acizlerin arkasını toparlayarak kurtarmış olan asık yüzlü Türk lere borçlu olduğunun farkında bile olmayıp, sadece çay kahve verirken yüzlerine güldükleri için bu herifleri beğenen kabin tayfası sizlere de yazıklar olsun... 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 21:34:13 Bu kadar cok yabanci kaptanla ucmak isteyen turk FO ve kabin ekibini gorunce artik, turk pilotlar issiz gezerken niye yabanci pilot calistiriyoruz demiyorum. Ben de yabanci FO ve isini ama sadece isini adam gibi yapabilen yabanci kabin ekibiyle ucmak istiyorum. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 20:52:54 bende katılıyorum arkadasım ne kadar dogru tesbit, helal olsun valla aslında herkes biliyor kimin ne mal oldugunu da işte hoca ayagıyla ucuyorlar:) yoksa bunları yabancı sirketler bile almaz 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 20:15:40 bende avrupalı birçok kaptanın egosundan arınmış, gerçek birer SİVİL HAVACI olduğuna inanıyorum. yanlız her yabancı aynı değil, bizim eski osmanlılar zihniyetinde çok insan var. ama bazı hostes ve yada yer personelinin söylediği gibi durum çokta parlak değil. çayla kibarlıkla olmuyo bu işler.. bizler gibi TÜRK pilotlar gibi kendi malımıza sahip çıkmıyorlar. ve işsiz onca insan bu ülkenin geleceğini oluştırıyor. SİZ MUHALİFLER gidin avrupada amerakada bir TÜRK olarak havacılık sektöründe çalışında görüyim sizi, kapıdan içeri almazlar be!!! 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 20:04:05 Önce suçu kendimizde arayalım.Şirketlerde ki uçuş eğitim başkanı vb işe alıma karar veren ve yönlendiren kim?Yine bizim Türk pilotlar ve bunlar vatansever ve milliyetçi olan asker kökenli arkadaşlarımız birçok kaptan gibi.Peki niye Türk f/o istemiyoruz. Çünkü onlar daha yeni ,eğitilmesi gerekiyor yani zaten çok olan iş gücümüzü arttırıyorlar. Rahat rahat uçmak varken ne gerek var strese. Beyler zaman elimizi taşın altına koyma zamanıdır. Eğer bu çocuklar işe başlayıp eğitilmezlerse, Türk havacılığını kötü günler bekliyor. İleride Türk uçaklarını uçuracak ne bir Türk f/o ne de yetişmiş bir Türk kaptan bulunur. Avrupa da ekonomi biraz düzelsin yeterki .Zaten şimdiden gözleri kulakları orada konuştuklarım ilk fırsatta gideceklerini söylüyor. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 19:51:50 Yabancı pilotların sayısı o kadar fazla ki bir kez karşılaştığınız pilot ile bir daha karşılaşmıyorsunuz. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 19:19:34 tebrik ediyorum gerçekten ço güzel tesbit etmişsin...yazdıklarının hepsine katılıyorum... 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 19:02:54 My Turkish girlfriend is translating your comments for me. Funny and sad! I am Yabanci and if I hear some of the stories that my young, eager and switched on co-pilots tell me about the 'old style Turkish fast jet captains' I am not surprised that they had so many incidents and accidents in the past. How many Turkish people live and work in Europe? Should we send them all back? The level of English is very poor in Turkey, so is my Turkish. Why can we not learn from each other and prepare a bright aviation future in this beautiful country 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 18:38:36 istenen bütün özellikler mevcut .iş arıyorum yardımcı olabilirmisiniz acaba atpl+level 4+askerlik tamam+üniversite 4 yıl+havacılık disiplini+çalışkan +yakışıklı+type rating ücretide hazır .haber bekliyorum kolay gelsin 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 18:33:30 SEÇİMLERİ NEZAMAN ACABA? 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 18:28:01 Yorumlarda bir kaç arkadaşımızın ATPL+Type+level 4 oldugunu gordum nasıl ıssız kalıyor bu arkadaslar. Eğer oyleyse sadece ATPL olan arkadasların hıc sansı yok demektır duydugum 500 kısı cıvarındaymış okadar çok işsiz pilot varmı bende olmayı düşünüyorum eğitimi alıp ama gördüğüm manzara pek iç açıcı değil. Gerçekten ben üzülüyorum eğitim alıp açıkta kalan arkadaşlara. Aircraft Maint. Engineer. TK 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 18:11:54 halen uçuş okulunda eğitim görmekte olan bir pilot adayı olarak talpanın tavsiyelerini yerinde buluyor ve destekliyorum. adamlar ülkemizde kral gibi yaşıyorlar benim ülkemin insanıda kaptan olmak için sıra beklesin fo olmak için sıra beklesin yok haaa bide şu soruyo sorun bakalım kendinize biz türk pilotlar avrupada herhangi bir havayolunda bu kadar istihdam edilirmi bizim günahımız ne türk olmakmı türk olmak ne zamandan beri suç oldu yüce önder ne demiş istikbal göklerde peki bu göklere imza atacak pilotlar türk pilotlarmı abidik gubidik yabancılarmı haaa adamlar çok iyiymiş hadi oradan derim size onlara sağlanan imkanlar bizlerede sağlansın görürüm ben kim iyi kim kötü... olayın ahlak boyutu ise adama göre değişir. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 18:04:48 niye işsizsiniz bir aynaya bakın bence:) adamlar işi bileni alır okiş:) 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 17:43:09 arkadaşlar konu hakkında olumlu olumsuz fakat yapıcı yorumlar yapılsın çünkü biz işsiz pilotlar çok zor durumdayız ve bu durum kişisel olarak yabancı pilot düşmanlığı degil sadece şirketlerin durumu suistimal etmesi ile ilgilidir ve hak hukuk mücadelesidir lütfen bu ölçüde olaya yaklaşın.. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 17:39:00 TALPA'dan şikayetçi olanlar TATCA'ya üye olsun. Kontrolör derneği bunun bir kademe ilerisi, kıvamı daha koyu. Çok daha güzel yuvarlamaca açıklamaları var. Kaliteyi biz yakaladık, sizde yakalayın arkadaşlar. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 17:26:37 adam gibi yorum yaz.YORUMUN SANKİ SENİ ÖZETLEMİŞ... GERÇEK KULECİLER SAKIN ÜSTÜNÜZE ALINMAYIN 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 17:15:53 THY yabancı uyruklu pilotlardan sözleşmesi biteni yenilemiyor. Diğer şirketler eğitim veriyor. Neden yabancı çalışana bu kadar çok tepki veriliyor? Hangi dünyada yaşadığımızı unuttunuz sanırım. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 17:11:16 bizim kaptanlar genelde kendi aralarında düşmanlar, sivili askere, normal f/o su kaptan bebelerine o ona bu buna şu şuna, kaptanların hepsi kabin memuruna falan filan, bence once insan olun insan! yabancı dediginiz adamlarda bile sizde olmayan haysiyet var.. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 17:09:11 ırkçı zihniyeti kınıyorum, yok yunanlıya ermeniye düşman, bu ne ya savaş olalı yıllar olmus bitmiş hala o günlerdesiniz zavallıllar,sanıyorsunuz ki Allahsınız, bence kapayın çeneyi oturun oturdugunuz yerde,gelen yabancıları da sevin sayın çünkü onlardan ögreneceginiz cok sey var astronot bozuntular 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 16:52:35 komedi ya bak arkadaş sen işi çay kahve işine dökmüşsün bilip bilmeden yorum yapıyorlar kafan bu kadar mı çalışıyor sen git kendi mecranda yorum yap 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 16:50:18 valla ben yabancı hayranıyım digerlerine de hayran olmadıgım icin kendimle gurur duyuyorum! çünkü şeref ve ahlak yabancılarda daha cok ;) 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 16:49:22 hala yabancı hayranlıgı diyosun ya siz bu kafayla han girersiniz ab ye:) 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 16:46:21 ayy yorumlara koptum ya gercekten haklı son yazan arkadaslar, yabancı kaptanlar olsun f/o lar olsun daha kibarlar ve insanlar 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 16:45:28 yabanci hayranligi bitirir , ozunuze donun ve zavalli olmayin , esir degil efendi olun. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 16:44:42 hahahaha:) birde otellere giderken poşet içinde su götüren beleşciler var :)) 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 16:43:57 ben sahsen yabancı kaptanlarımızı daha cok seviyorum adamlarda ego yok kişilik var saygı var bizimkiler gibi bize çaycı gözüyle bakmıyorlar, bize hepimizin ekip arkadası oldugunu hatırlatıyorlar, kısa ucuslarda bile bir kere bile chime yapmıyorlar ama bizimkiler yok cay getir yok kahve getir valla gecende kusura bakmayın işim bitince getiricem beklermisiniz dedim hönk diye kaldı sonra da götürmedim inadına hahah:) git çayını evinde zıkkımlan dimi 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 16:41:06 hoca ayagı ne ayagı? 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 16:40:20 haklısın arkadaşım, gecende ams meydanında operation ile adam konusamadı hebele hübele kaldı yuh dedim valla yuh, bir acil durum olsa napcaz valla allah korusun 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 16:38:11 yabancı kaptanlar daha bilgili, bizimkilerle ucarken güvenmiyorum nedense, cünkü daha ingilizceleri bile az seviyede, emergency bir durum olsa sınıfta kalırlar valla, bizzat bir kaç olaya şahit olmuslugum var 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 16:36:42 kaptan bebelerin hayalleri suya mı düşecek acaba cok yakında!! 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 16:28:27 helal olsun yabancı kaptanlarımıza hepsi gelsin gelsin:) kolaysa sizde onların ülkesinde gidin ucun ingilizceniz yetiyorsa tabii:)) yurt dısı hava sahasında bile Atc ile adam gibi konusamayan insanlar var aranızda sanki bilmiyoruz 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 16:27:06 içleri nefret dolu ırkçı insanlarsınız, biraz yabancılardan medeniyet, saygı sevgi ögrenin be 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 16:24:50 valla burda ırkcılık yapacagınıza, gidin ingilizcenizi geliştirin, biraz görgü saygı kuralları nedir onları araştırın. gecende yurt dısında operation ile konusamayan kaptan gördüm, yes yes okey okey diyen tiplersiniz:) hele bir emergency olsun ucagı indiremeyecek tiplersiniz, simülatör de hocalarınıza yalakalık yaparak gecen tiplersiniz konusturmayın beni şimdi isimleri tek tek veririm :) 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 16:23:31 Neden Türk-Türk'ten NEFRET eder hale geldi? Türkçe konuşan İnsanlar olarak neden anlaşamıyoruz da, Kendi ülkesinde bie çalışamayan 2nci 3 ncü dili İNGİLİZCE olan Yabancılardan medet umuyoruz? Neden bu gün kokpite alınan yabancı çalışan yarın KABİN'e, KULE'ye , HAREKAT'a, YÜKLEME'ye... alınmasın ki? TÜRKÇE KONUŞUP da ANLATAMADIĞIMIZI... Yabancıya nasıl ANLATABİLİYORUZ? --AYNA'ya bakıp da kendinden nefret eden insanmısınız?-- ki bu kadar yabancı hayranısınız... Deplasmanda yaşayın da sizlere kaçıncı sınıf vatandaş olarak bakacaklar bir görün... hele bir de deplasmanda kendi işinizi yapmaya çalışın da sonra konuşalım.. Dişarıda Türk olarak kim sizi MİSAFİR eder? Ama TÜRKİYE'de her YABANCI bizim BAŞIMIZIN TACI... 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 16:21:22 gercekten Türk bir f/o olarak Yabancı bir kaptanla uctugumda daha rahat oluyorum, adamlarda ego denen sey yok zaten, bizimkiler kaptan olduklarında kendilerini Allah sanıyorlar 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 16:19:57 gelsin yabancılar yaa en azından adamlarda medeniyet, özgüven, saygı var, bizim itoşlar gibi ego yok 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 16:18:56 yahu ne adamlarsınız Türkü yabancıya düşman askeri sivile düşman ırkcı kişilikler, biraz ufkunuzu açın adam olun turkısh astronotlar 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 15:15:49 F/O alımı yapan şirkete arkadaşlar biz ne yapıyoruz diyemedikten sonra bu konular sadece peynir gemisini yürütmekten öteye geçmez ve sadece Pazar mesaileri hesaplanır aman konuşmayalım F/O eksik varsa aman bana ne ben iner kalkarım kim öğretirse öğretsin diye pilot olurken bana sordu mu diyen zihniyet ile bilmez ki bir gün kendi sonunu hazırladığını ülke çok değişiyor görmek isteyenlere sırlar ile mezara gidenlere kadar hesap sorulduğu bir ülke zannetmesinler bana kimseler dokunamaz diye 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 15:15:00 Talpa her sene buna benzer bir açıklama yapar ama arkasında duramaz durması zaten mümkün değil herkesin birbirine düşman gözü ile baktığı bu havacılık ortamında biz karşıyız ona buna diyeceksiniz ve duyanlarda aman hemen önlem alalım diyecek talpa çok kızdı bize ,Gerçekçi olmak lazım talpanın üst yönetimi zaten THY kaptanları kendileri bile kendi çalıştıkları şirkete yaptırım uygulayamadıktan sonra 40 üstünde yabancı F/O alımı yapan şirkete arkadaşlar biz ne yapıyoruz diyemedikten sonra bu konular sadece peynir gemisini yürütmekten öteye geçmez ve sadece Pazar mesaileri hesaplanır aman konuşmayalım F/O eksik varsa aman bana ne ben iner kalkarım kim öğretirse öğretsin diye pilot olurken bana sordu mu diyen zihniyet ile bilmez ki bir gün ke 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 15:01:45 şimdi patronlar parayı düşünüyorlarsa işsiz olanlar yarı para ya çalışmaya hazır yeter ki fırsat verilsin. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 14:58:54 şu asker astronotları almazsanız işsizlik falan kalmaz..en çok adam kayırmacılık,ahbab çavuş ilişkileri onlarda....gönderin gitsin şunları :)) 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 14:57:04 TALPA sonunda sektöre faydalı olması gereken bir konuda bir yazı yayımladı.Bu günleri de gördük ya, artık ölsem de gam yemem.Bu arada TALPA bu konuda niye uyandı acaba?Yeni mi fark ettiler ülkenin yabancı pilot cenneti olduğunu?Yoksa yabancı pilotlar üye olup aidat vermediklerinden kokteyl düzenleyecek para mı kalmadı?Eğer gerçekten bu işe çözüm bulalım mantığıyla yapıyorlarsa bu işi bir yorumcunun dediği gibi dava açsınlar.İşsiz Türk pilotlarını tespit edip onların yerine çalışan yabancılara izin veren sivil havacılık ve bakanlığı dava etsinler.Aidatlar,avukatlara maaşlar bu işler için ödenmiyor mu? 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 14:56:21 burada laf yetiştireceğinize oturun inğilizce çalışın..sizler bu duruma işinizi adam gibi yapamadığınız için düştünüz...yabancılar da karekter var,kabine sizin baktığınız gibi bakmıyorlar...kibar,nazik ve insalcıllar...devre ayaklarına yatmıyorlar...kendini kndinizi yok ediyorsunuz hadi bakalım :)) 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 14:46:41 kardeşim şimdiye kadar adam yok yetişmiş adam yok diyorlardı ama artık kaç tane tecrübeli pilot bile iş bulamıyor. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 14:35:05 mağdurum da mağdurum:)))))))))))))) 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 14:32:04 Lütfen bulunduğunuz İllerden (havayolarının bulunduğu illerden İŞKUR'a başvuru yapınız. Ayrıca Çalışma Sosyal Güvenlik Bakanlığına dilekçe ile başvuru da bulununuz Eğer yabancı pilot çalıştırılmasından dolayı mağduriyet söz konusu ise bu durumda sizler durur iken yabancıların çalıştırılmaması gerekliliğini yerine getirme durumu doğacaktır . 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 14:31:59 Açıklamayı Talpa'nın sitesinden sonuna kadar okudum. Emeği geçenlerin gözlerinden öperim. Helal olsun... 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 14:28:50 bu son yorumum. kabin memurlarının yabancı pilotlardan hiç şikayeti yok. çay kahve olayına gelince, keşke onla kalsa istekleriniz.... ama bu konuyu burda açıklamak bize yakışmaz. herkes kendini biliyor. selülitsiz hostes mi istiyorsunuz, bizde 50 yaşını geçmiş kel göbekli kokpite girerken zorlanan şişko, tavuk yemem do&co'ya söle balık getirsin, bu kahve olmamış yeniden yap getir, diyen kaptan istemiyoruz. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 14:24:48 öncelik yerli pilota değil, öncelik asker emeklisi pilota!niye ağlıyosunuz?bu duruma sizin başına buyruk devreleriniz neden oldu. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 14:21:51 fareye rakı içirmişler ilk işi "bana kediyi getirin" demek olmuş. talpanınki de aynı o hesap. ses var, görüntü ve icraat yok. sanki dün işe başladı yabancı pilotlar da, bugün haberdar oldular:))) senelerdir neredeydiniz abilerim-amcalarım????? neredeyse turk pilot kadar yabancı pilot oldu memlekette adamlar hala ancak konuşabiliyorlar. bi arkadaş yazmış bakanlık aleyhine dava açtınız mı diye, heeee??? aloooooo kime diyorum, açtınız mı dava????? 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 14:08:39 Sn Bilal EKŞİ ve Haydar YALÇIN da son katıldıkları toplantı ve çalıştaylarda türkiyede çalışan yabancı F/O ların sınırlanması ile ilgili çalışma yapacaklarını dile getirdiler. sanırım bu kez bişeyler yapılacak 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 13:37:26 TALPA'ya teşekkür ederiz. İşsiz Pilot 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 13:36:40 üniversiteyi bitirip atpl alıp type alıp askerligini yapıp ingilizce sınavını geçip level 4 alıp yarım maaşa çalışmaya razı olup yinede hala iş bulamamak 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 13:35:02 Gelelim kaptanlara bazı şirketlerin çalışma koşulları zor olduğu için,örneğin Cezayir Kabil gibi yerlerde uçtuklarından cazip gelmemiştir.İspanyollar obölgelerde uçmuşlar özlük hakları yabancı yasaların güvencesinde olduğundan maaşlarınıda aksaksız almışlardır. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 13:31:09 arkadasa kesinlikle katiliyorum. Sen bu ulke icin calis ,didin, vergini ver, askerligini yap, bu ulkeye dil uzatanin dilini kesmeye hazir ol. Sonra ilk firsatta kacmaya ve gittigi zamanda ulkesinde bizi kotulemeye hazir elin adami gelsin burda calissin. Oh ne ala memleket. Burdayken turler raki sis kebap cok guzel, basip gidince turkiye ve turkler tu kaka desin. Hepsi degil ama 80% ayni 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 13:26:52 Korkunun ecele faydasi yoktur gokvol, rahat ol:)) 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 13:24:42 O cok sevdigin yabanci seni kendi ulkesinde bi yakalasinda gor bakalim seni ne kadar cok seviyormus. O zaman iliklerine kadar anlarsin seni ne kadar cok sevdigini , ne kadar kibar ve nazik oldugunu. Sanki yurtdisinda Turklerin ve Turkiyenin kuyusunu kazanlar uzaylilar. Yada bellik sen hic yurtdisina cikmamissin, ciktiysanda kendini italyan dye tanittin galiba, bazilarinin yaptigi gibi:)) 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 13:22:22 Bildiğiniz gibi kısa bir süre önce 90 genç arkadaşımız başlangıç eğitimlerini tamamlıyarakTHY ye katıldı yine biliyorsunuz PEGASÜS senelerdir Eskişehirdeki öğrencilere burs vermekte onları bünyesine katıyor ,inşallah öbür şirketlerde kısa bir süre sonra isteyerek veya SHGM ü zoruyla benzer işler yapacaklardır. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 13:14:22 Fazla birsey yazmaya gerek yok COK GEC KALDİNİZ COK. SAYGİLARİMLA 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 13:11:09 Talpa yı bu girişiminden dolayı kut lu yorum.25 sene sivil havacılıkta çalışmış şu an emekli bir k aptan olarak; 1.Talpa yı tenkit eden arkadaşlar oraya gidin toplantılarına katılın tenkitlerinizi orada dile getirin,bugün birçok konuda iyi durumda isek oTALPA sayesinde olmuştur;birlikten daima kuvvet doğar. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 13:10:54 kabin memuruymuşda yabancı pilot istiyormuş bababa.Sen önce kim oldugunu söyle bakim ve neden yabancı pilot istediğinide bir açıkla ! BİZDE KABİNDE SELÜLİTSİZ , KAPRİSSİZ , 30 YAŞ ÜSTÜNÜ GEÇMEMİŞ MANKEN GİBİ GÜZEL YABANCI HOSTESLER İSTİYORUZ.Airport haber bu yorumumuda yayımla artık.KAPTAN PİLOT H.A ! 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 13:02:30 geçenlerde bir kaptan diyorki yunanlılarla it dalaşına girdiğimiz adamla şimdi yan yana uçuyoruz. güler misin ağlarmısın. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 12:53:27 Ben biliyorum senin neden yabancı pilot istediğini.Hadi utanmada adını söyle bize ! Bizde kabinde yabancı hostesler istiyoruz.Zaten çay getir götür işlerinden başka yaptıkları bişey yok.Emergency olsa inanın bizden çok onlar konuşuyor.Sanırsınız ki onlar indirdi uçağı :) Bizde selülitsiz , kaprissiz , güzel ve yabancı hostesler istiyoruz.Bakınca insanın içi geçecek cinsten..Kaptan Pilot H.A 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 12:46:25 işsizizzzzzz 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 12:41:03 ATATÜRK milliyetçileri göreve lütfen .buna birileri dur demeli.Yabancılar kendi ülkesinde neden iş bulamamıslar. bu sorunun cevabı çok önemli iyi pilot, iyi insan olsalardı, burda olmazlardı. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 12:34:37 canımdan kanımdan olsun ,aynı dili konusalım ,camurdan olsun ,yabancı istemiyoruz.Kabin amiri olarak sonuna kadar karsıyım. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 12:31:12 SN. BAŞKAN SİZLERE BU HABER VESİLESİ İLE TEŞŞEKKÜRLERİMİ ŞAHSIM VE GERÇEKTEN PİLOTLUK MESLEĞİNE GÖNÜL VERMİŞ ARKADAŞLARIM ADINA TEŞEKKÜR EDİYORUM. LİDERLİK VASFINIZ YANINDA UYUMLU ÇALIŞKAN KİŞİLİĞİNİZ VE DEĞERLİ ARKADALARINIZIN GAYRETLERİ İLE ARTIK BİR DERNEĞİM OLDUĞUNU KIVANÇLA SÖYLEYEBİLİYORUM. TEŞEKKÜRLER 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 12:21:43 Pırıl pırı türk gençleri dururken ,yabancıların bizim ülkemizde vergi vermeden ,paraları alıp kendi geri kalmıs ülkerine götürmeleri gücüme gidiyor .lütfen daha zekice düsün olay daha ciddi.BİZ AYNI DİLİ KONUSUYORUZ. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 12:18:45 Yabanci pilotlara karsi yabanci ülkelerde Türk pilot alimini durdurursa kac tane Türk issiz pilotlar kervanina katilir? Böyle sacma düsüncelerle ayrimcilik yapip havacilik mentalitesini karalamayin. Bu ne yaa, önce asker sivil kavgasi, sonra yerli yabanci, sonra???? 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 12:17:04 yabancılar gönderiliyor arkadaslar merak etmeyin ,thy için böyle bir sorun yok artık akademi pilotları yakın zamanda yerlerini alacak.ayrıca thy yabancılardan aradıgını bulamadı hepsi problemli ve kendi ulkelerinde iş bulamayan ucuz ve kalitesiz pitlar. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 12:15:25 Ya allahını seversen kaç dakika kaptanla pilotlarla birlikte vakit geçiriyorsun da kaprisli diyorsun. istedikleri çay kahve, onuda çok görüyorsan yuh yani. adamların işleri sorumluluğu başndan aşkın. Ne diye kapris yapacaklar. Sen dalkavukluk yapmazsan bir şey olmaz. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 12:14:23 ben bir kabin memuru olarak buna sonuna kadar karsıyım. yabancı pilotlar da full kapris var, cok saygısızlar ,cok kabalar.bütün pilotlarımız türk olmalı... 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 12:12:08 sorun sadece yabancı pilot değil doktor,öğretmen,mühendis ve tabiki yabancı hosteslerde olacak kabin memuru arkadasım biraz ileri görüşlü ol ,o zaman anlarsın kim daha kibar :)))) 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 12:09:53 yabancı dedikleriniz sırp ,bulgar,yunan,italyan,ispanyol ve bunun gibi geri kalmıs ve ekonomisi cokmus ulkeler bide ingilizceleri yerle bir . 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 12:05:19 Yabancı kaptanlarımızın ahlakı sorunları var ,bizim kültürümüzde o kadar kolay degil ben kabin memuru olarak kesinlikle yabancılara karsıyım. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 12:05:15 Babası asker kökenli olan Pilot arkadaşların acaba işsiz pilot çocukları varmı?Uçuş işletmede ve THK da Asker kökenli pilotlar oldukça sen ne kadar iyi olsanda işe girmen zorrrrrrr.Ama yabancıların işe girmesi daha kolay ,adamlar kısa süreli sözleşme yapıyor ve itiraz etmeden uçuyorlar.Türkiye yabancılar için cennet. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 11:56:27 biz bu ülkede yangelip yatmak yerine ünüversite bitirip askerlik yapıp üstüne atpl alıp type rate ile çıkmışız iş istiyoruz yüzümüze bakan yok sanki bakkaldan almışız hemen para için demeyin yarı maaşa çalışmayada hazırız ama elin yabancısına gösterilen ihtimam bize gösterilmiyor yüzümüze bakılmıyor vatansever olanlar bide bu gözle baksın kendi vatandaşını bu kadar sevmeyen hangi ulus vardır merak ediyorum.. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 11:55:00 First Officer işbaşı eğitim alıp yetiştirilecek pilottur. Bu eğitim ve iş imkanı yabancı pilotlara verilmemelidir. Verilirse Türkler işsiz kalır. Sosyal adalet ve istihdam için bu konu yasal olarak düzenlenmelidir ve istisnası olmamalıdır. Kaptan olarak yabancı getirmenizede kurallara tabi olarak müsaade edilebilir. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 11:52:46 TK'da şu an ha deseniz kaptan olabilecek 200 kaptan adayı var herşeyiyle hazır, TK kendi yetiştirdiği, eğitimini verdiği bu adamlara güvenmiyor da dışarıdan getirdiği kaptanlara güveniyor, hoş adamlar sorun çıkmasın diye seslerini çıkarmıyor pek çok şeye ama yine de yazıklar olsun, ama şunu da söylemeliyim, bu korkak kalabalığa da müstahak söyliim yani.....haydi hayırlı traşlar.. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 11:51:35 kardeşim almanya bana da iş versin bende kulları kölesi olurum bu da mantık mı tabiki başka bir ülkede çalışırken nazik ve kaprissiz olucaksın ama kendi aralarında türklerle ne kadar dalga geçtiklerini biz biliyoruz. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 11:48:04 üstüne üniversite mezunuyum askerlik tamam level 4 tamam ingilizce tamam ama iş yok degerlendirmeye bile almıyorlar torpilimiz yok diye... 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 11:47:15 TALPA' YI ben kurdum.Kurduğuma bin pişmanım.Bu hallara düşürüleceğini bilseydim kurmazdım.Bu bir seçim manevrasıdır.İnsanları aptal yerine koymayın.Bilmiyorsanız gelin öğreteyim.4817 Sayılı Kanunun 14.Maddesi gereğince işsiz Türk pilotu varsa yabancı pilot işe alınamaz.Eğer cesaretiniz varsa yabancı pilotlara çalışma izni veren Çalışma ve Ulaştırma Bakanlıkları hakkında dava açın.Bayrak açmakla birşey elde edemezsiniz. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 11:46:13 ben bir kabin memuru olarak bunu sonuna kadar destekliyorum. yabancı pilotlar da kapris denen şey yok, çok saygılı çok kibar insanlar. keşke hepsi yabancı olsa pilotlarımızın... 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 11:36:43 Daha Bosna daki katliam unutulmamış kan soğumamışken SIRP, dünyada her platformda kuyumuzu kazan komşu ülkeden YUNAN... pilot alımına şiddetle karşı çıkıyorum ... hiçmi akıl selim birazcık milliyetçiliğiniz yok .. utanın işverenler 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 11:18:17 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 11:17:48 aaaaa hayret talpa kuruldu kurulalı ilk defa bir konuya (büyüklerinden aldığı icazet ile)itiraz etti.neden acaba?yoksa seçimmi yaklaşıyor?yoksa seçimi kazanmanın yolunun işsiz türk f/o lardan geçtiğini mi fark ettiniz?2000 yılından beri birçok şirket gavur uçuruyor ozamandan beri gözünüz nereye bakıyor?(aslında nereye baktığını biliyorum ancak yazarsam yayınlanmaz).sizin BİR HİÇ olduğunuzu bir gün gelecek herkes anlayacak.merkeziniz bile kumarhane-meyhane.inanmayan gitsin görsün. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 11:10:31 Yabanci pilotlari ingilizce sinavina soksaniz inglizce anadili olanlar haric, kac tanesi sinavi gecebilir acaba... 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 11:07:31 bence daha çok yabancı pilot alınmalı..bizim astronotlarla uçarken acaba sağsalim inebilcekmiyiz diye korkuyoruz valaaa 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 11:07:02 Benim hem "B-737 Tip" im, hem "ATPL" lisansım, hem de "Level-4" lisansım var... ve Talpa ya sesleniyorum ülkemde "BEN İŞSİZİM" hemde uzun bir süredir... 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 11:04:11 50 yasın ustundeki pilotları ATPL sınavına sokarsan cogu gecemezmis....zihniyete bak!!!! üniversitedeki profesörleri docentleri tekrar üniversite giriş sınavına sokmak gibi bişey bu..kac profesör calıstıgı universitenin giriş sınavını kazanabilir acaba?...adam gibi mantıklı yorum yapında okuyanlar bi şeyler öğrensin.... 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 11:01:58 eğerki yabancı pilotlar tercih ediliyorsa bu ülkemdeki pilotların tecrubelerinin eksik olması (tip eğitiminin olmaması uçuş saatinin az olması gibi)ndan kaynaklanıyor.Hiçbir turk şirketinin 1. tercihi yabancı değildir(thy hariç onların statüsü farklı)Pegasus,Sunexpress,Onur vs..ama devir para devri her kim tip ücretini kendi karşılarsa şirketler o Türk pilotlarını seve seve kabul eder ve ediyorda.Emniyetli uçuşlar... 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 11:00:24 havacılık sektöründeki sayın büyüklerim abilerim türkiyede ve dünyada uygulanan atpl eğitim sistemi içersinde gönül verdiğimiz pilotluk için sınavlara girdik uçuşlarımızı yaptık ve lisansımızı kontrollerden geçip aldık.üniversite mezunu ve istenen ingilizce seviyesine geldik level 4 aldık.zaman harcadık para harcadık sırf aşkımız havacılık pilotluk için.tamam eksiklerimiz var deneyimimiz eksik ama kendimizi geliştirmek işi öğrenmek ve tecrübe kazanmak için hazırız.neden hala kötülenip,hor görülüp,ezilmek isteniyoruz bunu anlamıyorum.biz elimizden geleni yapmaya hazırız.lütfen artık bizi sahiplenin tek istediğimiz bu toprakların çoçuğu ,bilinçli türk pilotları olarak hizmet etmek .bize artık bir şans verip,sahip çıkın.işsiz bırakmayın 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 10:57:04 Guzel ulkemde kendi insani her yerde (tatile gitse dahi) ikinci sinif muamelesi goruyor.iste tum bu sebeplerden dolayi insanimiz ulkesine olan aidiyetini kaybediyor. Beni sevmeyen, kollamayan ulkeyi ben ne yapayim diyor. Etrafimda cok ornekleri var. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 10:55:35 Ben şahsen yabancı pilota karşı değilim,bir süre öncesine kadar ülkemizde yabancı pilotların istihdam edilmesi çok normaldi çünkü hızlı büyümeye karşı Türk pilotlar sayı olarak yetersiz kalıyordu buna ek olarak ülkemize gelen yeni model uçkaları (örn:B777)uçuracak pilotlar olmadığından yabancı pilotlar istihdam edildi ve adamların belirli bir söleşmesi olduğundan hala buradalar,Pegasusa bakarsanız şu ara yabancı olarak sadece Kaptan pilot mevcut yabancı F/O ların hepsi gönderildi zamanı gelince kaptanlarda gönderilecek,Sunexpress ise farklı bir kulvarda Maaşları düşük ve kıstasları yüksek olduğunda yerli kaptanlar başvurmuyor ama Türk FO lar var yabancılar ise her türlü basvuruyor çünkü sunexpressin daha çok pilota ihtiyacı var.... 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 10:54:22 abi bu adamlar parayı burda kazanıyoda yastık altı yapıp memlekete mi götürüyo, burda yaşamıyo mu? Siz konuyu çarpıtarak kimi kandırdığınızı zannediyosunuz? yabancı pilotları gerçekten neden istemediğinizi neden delikanlı gibi yazamıyosunuz? 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 10:49:02 Yazıklar olsun sana TALPA, yabancı pilot sorunu Türkiye'de en az 5 yıldır var ve sen daha yeni bayrak açıyorsun... Ya bırakın bu işi atı alan üsküdarı geçti siz bayrak felan. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 10:44:40 Jetçi, Pervaneliyi sevmez. Karacı havacıyı sevmez. Havacı olan Sivili sevmez. Sivili hiç kimseyi sevmez. Yerlisi yabancıyı sevmez. Yabancısı yerliyi sevmez. Kaptanı F/O sevmez. F/O, Teknisyeni sevmez. Bu kadar cadı kazanı hiç bir yerde yok. Tüm sektörü onlar bilir, onlar kurtarır...Bu maliyet yapısı ile Türk şirketlerinin artan ve artacak rekabette başarılı olması, tutunması çok zor. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 10:44:11 2006 yılında talpaya buradan yazdım yabancı pilotları durdurun bunlar bu ülkenin havacılığını geriye götürür diye, cevap alamadım...ingilizce konusu bu gün yaşı 50 üzerti olan kaptanlarımızı gerçek bir ingilizce seviye testine soksanız kaçı geçer acaba? aynı pilotları 6 ay süre verin ve atple teori sınavlarına sokun kaç tanesi geçer sınavı? cevap aslında herkesçe biliniyor. :) shgm 2006 yılında atpl zorunluluğu var diyerek sky havayollarında eğitime başlayan 3 pilotun kurstan ayrılmasını da sağladı (ki yasa 2007 yılında çıktı, sait bey tarafından) egvren 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 10:33:58 (Bu yazdıklarım tüm pilotları kapsamıyor ama genel görünüm böyle) Dünyada Havacılık sektöründe çok hızlı dönüşüm yaşanıyor. Ama Türkiye'de pilotlar hala kendilerini sektörün en önemli çalışanları zannediyor. iki pilot bir araya gelse, diğer pilotu kötüler, 3 pilot bir araya gelse Uçuş İşletme Başkanını kötüler. Hepsi bir araya gelse Şirketi kötüler, Dernek bir araya gelse sektörü kötüler. Tüm şirketleri bilirim. Şirket çıkarlarını düşünen pilot sayısı çok az. Türkiye'deki kokpit politiklarının gözden geçirilmesi şart. Derneklerin dışarıdan bir oyuncuymuş gibi davrananmasının önüne geçilmeli. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 10:33:17 08.12.2011 TARİHİNDE KONYA-S.GÖKÇEN, S.GÖKÇEN - TİFLİS UÇUŞLARININ HER İKİSİNİ DE YABANCI KAPTANLARIN OLDUĞU PEGASUS FİRMASIYLA YAPTIM.KAPTANLARIN MUHTEMEL UYRUKLARI İSPANYOL VEYA İTALYANDI(HANİ ÜSTÜN VASIFLI ARKADAŞLARYA) İNGİLİZCELERİ REZALET ANONS YAPARKEN KEKELİYORLAR VE ÇOK AKSANLI KONUŞUYORLAR AYRICA ISLAK PİSTE İNİŞ TEKNİKLERİ ÇOK KÖTÜ İLK 1000' E OTURUŞ PLANLAYAMADILAR 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 10:32:57 Öncelikle, Türkiye' de işsiz pilot sayısı günden güne artıyor. Şirketler pilot özgeçmişlerini bile kabul etmiyorlar artık, FTO lar sürekli yeni pilot yetiştiriyor. Kısacası Türkiye şartlarının pilot ihtiyacını karşılayamadığı bir yalan. Bunu gizlemek için Pilot okullarının şu an yazdığım yazılara karşı yorum yazan ekipleri bile var. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 10:27:24 TALPA YI BU GİRİŞİMİNDEN DOLAYI TEBRİK EDİYORUM.DEVLET KURUMLARI SEKTÖR PATRONLARININ GÜDÜMÜNDEN ÇIKARSA O ZAMAN HUKUKA UYGUN KARARLAR ALABİLİRLER.MAALESEF TÜRKİYEDE KOCA DEVLET ÖZEL SEKTÖRÜN İCRACISI OLMUŞTUR VE HER İSTEĞİNİ YERİNE GETİRMEYE ÇALIŞMAKTADIR.T.C VATANDAŞLARININ BİREYSEL HAK VE ÖZGÜRLÜKLERİ ÇİĞNENMEKTEDİR. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 10:26:22 bugun atlas jete git pilotların %50 si yabancı onur air%60 ı yabancı sunexpress % 60 ı yabancı(alman ve hollandalı (ne alakaysa)) dolu.ama sen git AB ye ab vatandaşı değilsin uçamazsın diyorlar . Bizim yetkililerde bunları seyrediyor.Kaptan olabilir ama F/O istihdamına kesinlikle karşıyım.SHGM nin tek yapacagı yönergeyle bunu yasaklayıp ileride kaptan olup bu kaptan acığını bitirecek F/o ların şirketlerde istihdamını sağlamaktır. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 10:20:53 biz gidip AB ülkelerinde gidip uçamıyorken bunlar nasıl gelıp ucabıllıyorlar bu eşitsizliğe kim dur diyebilecek merak ediyorum 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 10:19:28 kaptan pilot istihdamına yetişmiş eleman olmadığı için bir şey diyemem ama first officer istihdamını anlayamıyorum.Bugun ülkemizde 800 civarı yabancı pilot var bunların 3oo civarıda fırst officer.istihdam edilmeyi bekleyen yaklaşık 4oo civarı işsiz türk pilotu su anda istihdam edilmeyi bekliyor. ve bunların çoguda belirli kalıfiyeye sahıp kişiler merak etmeyin.Onura atlasa basvuruyorsun yuzune bile bakmıyorlar vasfın neymiş ozelliklerin nedir diye sormuyorlar bile eger vasıf arıyorlarsa.Ben Ab ülkelerinde 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 10:17:00 İngilizce ingilizce ingilizce. Havada kullandığınız havacılık ingillizcesinide bir halt sanıyorsunuz. Ne kadar dil kullanıyorsun havada be kardeşim. belli anasını sattımın diyologları . 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 09:57:43 sakıncası neymiş, harcadıkları parayı ülkede tutmuyorlarmış. Ekonomiden bukadar bihaberlerin basın açıklaması diye yayınladıkları şeylere bak. haber yapmaya bile değmez. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 09:52:48 BU PİLOTLARI KİM ÇAĞIRIYOR KİM İŞ VERİYOR KİM TATLI MAAŞ ÖDÜYOR ONLARIN KAPRİSLERİNE KİM KATLANIYOR EL BEBEK GÜLBEBEK KİM İSTİHDAM EDİYOR YADA BU UYGULAMAYA KİM ÖN AYAK OLUYOR BAKANLIK NE İŞ YAPIYOR DEVLET NE KADAR NERESİNDE BU İŞİN DEVLETİN BAŞINDA KİM VAR İSTİKBALİN NEREDE OLDUĞUNU GÖREBİLECEK OLAN....VE MEMLEKET ÇOCUKLARINI KENDİ ÜLKESİNDE NEREDE İDE 2 SINIF PİLOT İLAN EDEN NEREDE İSE ADAM YERİNE KOYMAYAN YANİ KARAR VERİCİLER BİZİM MEMLEKETİN İNSANLARIMI YOKSA BAŞKALARIMI . HA SİVİL HAVACILIK HAFTAMIZ COŞKU İLE KUTLANIR HAYIRLI OLSUN. ( aNTALYA ) 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 09:43:39 sizde oturun adam gibi çalışın ,dil öğrenin,kendinizi geliştirin,adam olmayı öğrenin sizide alırlar...allahtan şu yabancı pilotlar geldide birşeyler öğreneceksiniz.. 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 09:35:19 çocuklarınız bekliyo daha onlar pilot olacak , siyasi torpilliler girecek sonra bana sıra gelecek 0
  • Misafir 08 Aralık 2011, Perşembe 09:32:51 Bizim türk pilotlarımızın AB ülkelerinde çalıştırılmadığı sürece,AB ülkesi vatandaşı pilotların da bizim ülkemizde çalıştırılmasına karşıyım. 0