X-RAY SAYISI 1000 OLACAK

    Çok beğenilenler

  • Misafir 24 Ekim 2010, Pazar 09:48:54 beklemeyiz kuyrukta fazla insallah ..belki iyi olur gelmesi...('-')/ 0
  • Misafir 24 Ekim 2010, Pazar 10:15:45 Ekaterinburg hava alanında Ocak 2010 dan itibaren var ,üstünden onu çıkart bunu çıkart yapmıyorsun geçiyorsun kabine giriyorsun saniye eller yukarı yapıyorsun çok pratik zamandan kazanılıyor 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 25 Ekim 2010, Pazartesi 23:15:06 Yanlış anlama olmasın da... Radyasyon Yok... Cep telefonu kullanıyorsanız, cihazın kullandığı RADYO DALGALARI CEP Telefonunuzun SADECE 1/100 'ü kadar SADECE..... Ama X-ray Backscatter ile çalışan örneğin Ekim 2010 Başında Lütfi Kırdar'da ACI'da Rapiscan'de sergilenen cihaz gibi değil.... 0
  • Misafir 25 Ekim 2010, Pazartesi 23:14:03 Buradaki resimde görülen cihaz, -RONTGEN Yansıma (X-Ray Backscatter) tekniği ile çalışan cihazlardan DEĞİL, başlıkta yanlış... -Bu cihaz Avrupa'da Schippol'de ve Manchester'de de kullanılan L3 ProVision... Dünya'da çeşitli havalimanları için sipariş edilmiş 500 adet -"Radyasyonsuz/sadece düşük Radyo Frekanslı(cep telefonunuzun yaydığının neredeyse 1/100'ü) gücünde RADYO DALGALARI ile çalışan L3 ProVision.... Yanlış anlama olmasın da... Radyasyon Yok... Cep telefonu kullanıyorsanız, cihazın kullandığı RADYO DALGALARI CEP Telefonunuzun SADECE 1/100 'ü kadar SADECE..... Ama X-ray Backscatter ile çalışan örneğin Ekim 2010 Başında Lütfi Kırdar'da ACI'da Rapiscan'de sergilenen cihaz gibi değil.... 0
  • Misafir 25 Ekim 2010, Pazartesi 00:11:19 Türkiyenin havalimanlarınada gerek bunlardan ve zamandanda kazanılır böylece,diğer türlü sıraya göre 10 dakika ile 30 dakika arasında bir zaman kaybı yaşanıyor haybeden boş yere, 0
  • Misafir 24 Ekim 2010, Pazar 23:57:30 Hamburg'da da var. Avrupa'da da kullanılacak. Bilginize. 0
  • Misafir 24 Ekim 2010, Pazar 21:17:37 Siz siz olun bu cihazlara en az 5 sene daha KESINLIKLE ama KESINLIKLE girmeyin. Bu cihazlar su anda test asamasinda ve kapisinda GIRMEK ISTEMEZSENIZ GOREVLIYE SOYLEYIN yazar. Ayni cihazlar tum eski Rus Cumhuriyetlerinde var, NEDEN AVRUPA'da yok ? Cunku Avrupa sertifika vermedi. Asiri derecede, cok yogun radyasyonu cok kisa surede liyorsunuz. Bu cihazlara girenler bir nevi kobay su anda. Ben cok fazla ucan bir yolcuyum ve kesinlikle bu cihazlara girmeyi red ediyorum. 0