UĞUR CEBECİ’YE ‘YABANCI’ TEPKİSİ

    Çok beğenilenler

  • Kimdir Ugur Cebeci ? 16 Mayıs 2012, Çarşamba 11:56:28 Ne guzel Turkiye.. Ugur Cebeci diye bir adam cıkıyor basının şişirmesi ile hiç anlamadığı konularda ahkam kesiyor. Kendisi buyurmusta yabancı pilot almışlar. Bak sen su ise. Baska ne buyurursunuz Ugur bey, kim hangi pistten kalmalı, ne kadar yolcu tasınmalı, bilet fiyatları ne olmalı.. Hadi buyurunda siz yapın.. Suc Ugur Cebeci de degilki, suc Ugur Cebeci gibi adamların konusamsına izin veren basında.. 0
  • yabancı hayranı 16 Mayıs 2012, Çarşamba 12:12:03 Bu arkadaşın yabancı hayranlığı sendromunun altında yatan nedir? Çocukluğuna inmek lazım. 0
  • Tüm yorumlar

  • gelsin tabi 22 Mayıs 2012, Salı 08:08:41 kontrolörler 10-15 bin lira maaş alıyorlar. yabancı kontrolörler havada kapar bu işi. 0
  • KOMPLEX 20 Mayıs 2012, Pazar 22:13:49 Kendisi pilot olamamanin verdigi kompleks icindedir sanirim eside hostesti bu adamin zavalli bir kuyruk acisi var galiba Yabanci gazetecilerin yaninda yeri bile olmayan zavallinin biri aciyorum bu kiskanc adama 0
  • gozunu seveyim 17 Mayıs 2012, Perşembe 21:48:59 Ugur Bey orallara kadar kimlerin sayesinde ulasabildigni coktan unutmus hafiza kaybi baslamas belli demek gorevden cekilme zamani gelmiste gecmis bile:))GOKLERIN DILI OLSADA KONUSSA... 0
  • akıl bedava :))) 17 Mayıs 2012, Perşembe 20:01:14 SADECE AKIL BEDAVA DİYORUM... :)))) VE EKLİYORUM. OLMAYANA ALLAH AKIL FİKİR VERSİNDE KOMPLEKSLERİNİ BAŞKALARINA ZARAR VERMEDEN KENDİ İÇLERİNDE YENSİNLER.... 0
  • akıl 17 Mayıs 2012, Perşembe 18:14:31 akıl verirken iyidi millete.hatta beğenmediğiniz yabancılardan fiyat bile almışsınız(gn md.lükteki arkadaşlarınız sölüyor).böyle şok zıplarsanız hedef tahtasına oturturlar.ama dileğim sizin gibi mesai arkadaşlarınızın ekmeğiyle oynayıp çoluğunu çoçuğunu perişan edip özelleştirip tayin ettirmek değil.kimsenin burnu bile kanamadan süreci atlatmanızdır.selam ve dua ile.. 0
  • yabancı 17 Mayıs 2012, Perşembe 17:14:47 Yabancı Hostes deseydi (onlarda kuzey ülkelerden) katılırdım ama söz pilot ve atc olunca bizi havada bizden başkası anlamaz. Şahsen bir kaptan olarak tecrübeli yabancıyla uçacağıma tecrübesiz Türk pilotu tercih ederim, işler karıştığında/emergency de en basit komut bile dil bilsen de telafuz farkından dolayı problem oluyor.Yabancılarla, onlara hayran olanlar uçsun. 0
  • TÜRKLER 17 Mayıs 2012, Perşembe 15:58:01 Kendisini kınıyorum, nasıl böyle bir hata yaptı ne karşılığında yaptı bu hatayı çok aıp etmiş hemde çok, benim için artık böyle biri yok, yaşı ileledi ya ne yaptığının farkında değil herhalde . 0
  • Yabancı pilot-atc 17 Mayıs 2012, Perşembe 15:31:55 Uğur Cebeci nin görüşüne katılıyorum.Kendi dalında en iyi pilot ve atc ler gelsin burada da çalışsın.Bilgi görgü artsın. 0
  • bana dokunmayan yılan misali 17 Mayıs 2012, Perşembe 12:38:10 yaw arkadaş ali gıdık yazınca alkışlıyonuz iyi ...peki aksi bir düşünceye neden bukadar kızdınız onu anlamadım bence mümkün neden olmasın üstelik siz atc arkadaşlar kendinizi vaz gecilmez yada hint kumaşı falan mı zannediyorsunuz...amerika malta yada ingiliz olabilr dil sorunları yok en azından...kızmayın arkadaşlar insanlara yukardan baka baka siz bazı şeyleri unutmuşunuz... 0
  • ulen arkadeş 17 Mayıs 2012, Perşembe 12:32:42 ulen akadeş.. doktor gelirde ...pilot olurda ...yabancı derviş olurda yabancı kuleci niye olmasın olsun abe yaa hatta yabancı arffci de olsun be yaa hani arff yatıyoya hiç bir iş yapmıyoya...amerikalı olsun mümkünse...ingilizceyi iyi biliyorlardır...dil sorunu olmaz.... 0
  • havacı bile değil ya 17 Mayıs 2012, Perşembe 12:24:37 Arkadaş bu adam pilotu, atc'yi geçtim bu adam havacı bile değil. Allah aşkına neden dinleniyor ve neden insanlar dediklerine itibar ediyor. Hatta biz pilotları bile salak saçma ettiği laflar etkiliyor. Almayın şu adamı uçağa, hele kokpite ASLAAAAAA. 0
  • atc 17 Mayıs 2012, Perşembe 11:36:44 bunun yerine yabancı bir gazeteci gelsin belki havacılıktan anlıyordur en azından 0
  • İsim / Rumuz 17 Mayıs 2012, Perşembe 10:50:15 içimizdeki irlandalılar oldukça bu ülke bir adım ilerlemez... 0
  • sen havacılıgın neresindesin ki 17 Mayıs 2012, Perşembe 10:38:06 tv ler önüne geleni programcı olarak alırsa adam çıkar havacılık hakında yorum yapar ancak çapulcunun söyeleyecegi şeyler o zaman tvler de yabancı insanlara program yaptırsın üstelik kendi dillerinde sanki ülkemizin eleman sıkıntısı var da dışarıdan transfer göçmen alalım 0
  • misafir 17 Mayıs 2012, Perşembe 10:37:56 UĞUR BEY KONUYU BİLMEDEN AHKAM KESTİĞİNİZ NASILDA BELLİ OLUYOR.ZAHMET OLMAZSA BİRAZ ARAŞTIRDA ONDAN SONRA GÖREVİNİ YAP.DIŞARIDAN İTHAL EDECEĞİN KONROLÖR AYNI ANDA 4 VEYA 5 TRAFİĞE HİZMET VEREBİLİYOR.OYSA ŞUANDA TÜRKİYEDE AYNI ANDA BİR KONTROLÖR ENAZ 15-20 TRAFİĞE HİZMET VERİYOR.HAYDİ BUYRUN İTHAL KONTROLÖR GETİRİNDE BOYUNUZUN ÖLÇÜSÜNÜ ALIN.SİZ BÖYLEMİ DOĞRU VE GÜVENİLİR HABERCİLİK YAPIYORSUNUZ ?BAŞKA İŞ YAPMA ZAMANINIZIN GELDİĞİNE BEN DE KATILIYORUM.HİÇ OLMAZSA KAMUOYUNU YANILTICI HABER VEREN 1 KİŞİ DAHA EKSİLMİŞ OLUR. 0
  • İsim / Rumuz 17 Mayıs 2012, Perşembe 09:37:21 kesinlikle katılyorum doğru bir yaklaşım.yabancı doktor olduğuna göre yabancı atc neden olmasın.hem kontrolerler yurt dışında görev yapmaktan bahsederler de yabancı kontrolerin ülkemizde görev yapmasını neden istemezler.ayrıca ücret olarak 3000-4000tl bahsediyorlar neden gerçeği söylemezler 6000tl değilmi 0
  • Uğur Cebeci 17 Mayıs 2012, Perşembe 09:35:11 Uğur Bey siz artık misyonunuzu tamamlamışsınız artık isterseniz dinlenmeye geçiniz daha iyi olacaktır. 0
  • BU DA BENDEN 17 Mayıs 2012, Perşembe 08:56:17 CEBECİ BEYEFENDİ EĞER 3000-4000 TL MAAŞLA ÇALIŞACAK KONTROLÖR BULURSA BUYURSUN GETİRSİN ÇALIŞTIRSIN.HA UNUTMADAN BELKİ AFRİKA ÜLKELERİNDEN KONTROLÖR GETİREBİLİR. EE UĞUR DEDE'YE DE BU YAKIŞIR. 0
  • İsim / Rumuz 17 Mayıs 2012, Perşembe 01:48:08 TAV I fransızlara verdik hava trafiğide verelim çokşık olur birlikte kapasiteyi arttırırlar günde 1500 trafik garanti 0
  • acaba 17 Mayıs 2012, Perşembe 01:08:26 acaba yapay sperm (yabancı) bankaları hakkında ne düşünüyor. Öneriyormu ? 0
  • belki faydası olur 16 Mayıs 2012, Çarşamba 23:53:56 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Yabancı Gazeteci de Olmalı 16 Mayıs 2012, Çarşamba 23:44:18 Sn.Cebeci yabancı pilot ve ATC sayısı kadar çalıştığı kurumda da yabancı gazeteci olmalıyıda savunuyor mu ? Gerçi çalıştığı kurumun bir bölümü Almanların ama yine de yabancı mesai arkadaşı ister mi ? 0
  • Gereken 16 Mayıs 2012, Çarşamba 23:42:58 Gerekenden az yazmıştım. Kesinlikle hakaret, ırkçılık ve ayrımcılık içermiyordu. Gerekeni karşılaştığımda yüzüne söyleyecek medeni cesaretim var, sanal duvarlardan seslenmeye ihtiyacım yok. Sektörün gerçek emekçileri ve sahibi olarak, havacılıkla hobi/programcı seviyesinde ilgili birinin, taşın altına elini koyanlar için bu şekilde yorumlar yapmasını şiddetle kınıyorum. Kendisine, ailesine, devletin en kalifiye memurlarına ve milletine saygısızlık yapan bir şaşkına, pas bilet hakkı, CIP/VIP upgrade uygulaması, kokpitte/similatörde uçurulması vb. gibi hakettmediği muamele yerine; normal yolcuya sunulanlardan daha downgrade hizmet sunulması gerekir. Bu da benim, vicdanı, irfanı hür düşüncem. İster yayınla, istersen yayınlama. 0
  • Gereken 16 Mayıs 2012, Çarşamba 23:42:58 Gerekenden az yazmıştım. Kesinlikle hakaret, ırkçılık ve ayrımcılık içermiyordu. Gerekeni karşılaştığımda yüzüne söyleyecek medeni cesaretim var, sanal duvarlardan seslenmeye ihtiyacım yok. Sektörün gerçek emekçileri ve sahibi olarak, havacılıkla hobi/programcı seviyesinde ilgili birinin, taşın altına elini koyanlar için bu şekilde yorumlar yapmasını şiddetle kınıyorum. Kendisine, ailesine, devletin en kalifiye memurlarına ve milletine saygısızlık yapan bir şaşkına, pas bilet hakkı, CIP/VIP upgrade uygulaması, kokpitte/similatörde uçurulması vb. gibi hakettmediği muamele yerine; normal yolcuya sunulanlardan daha downgrade hizmet sunulması gerekir. Bu da benim, vicdanı, irfanı hür düşüncem. İster yayınla, istersen yayınlama. 0
  • İsim / Rumuz 16 Mayıs 2012, Çarşamba 23:05:49 ithal gazeteci istiyorum..öyle tarfsız yazı yazabillecek hakketten yazdığı dişe dokunur şeyler olacak..yazısını okurken adamın dopdolu olduğunu hissedeceksin.adamına göre yazmayacak yazı konusu ile ticari yada menfaat ilişkiisi olmayacak yabancı köşşe yazarı istiyorum bu ülkede...aa pardon zaten bizimkilerde öyleydi değil mi????tamam tamam geri aldım yazdıklarımı.........:) 0
  • UĞUR CEBECİ 16 Mayıs 2012, Çarşamba 22:47:08 Uğur CEBECİ reklamınızı yaparken, lehinize yazılar yazarken iyiydi. Yabancı pilot oluyorda yabancı ATC neden olmuyor. Siz bulunmaz hint kumaşımısınız. Bence de yabancı ATC alınmalı. 0
  • atc özelleşecek 16 Mayıs 2012, Çarşamba 22:30:48 adamlar durduk yerde arıza çıkarıyorlar. onca uçağı boş yere bekletiyorlar. dünyada nasıl olduğunu bilmesek inanacaz. yakında istanbula yabancı kontrolörler gelir bizimkileri eğitime alırlar olay çözülür. 0
  • Havacılık hakkında 16 Mayıs 2012, Çarşamba 22:02:27 Havacılık hakkında en çok konuşanlar muhtemelen uçmayanlar, tayyarecilikten bihaber olanlardır. 0
  • cebeci kompleksli 16 Mayıs 2012, Çarşamba 21:30:55 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • havacılık müsveddesi :) 16 Mayıs 2012, Çarşamba 21:29:20 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • GERÇEK HAVACI 16 Mayıs 2012, Çarşamba 21:27:31 ARKADAŞLAR KENDİNİ HAVACI SANAN BU ŞAHSA YORUM YAZMAK DAHİ İSTEMİYORUM DEĞMEZ VEDE ANLAMAZ. 0
  • İsim / Rumuz 16 Mayıs 2012, Çarşamba 21:23:41 Yabancı ATC olmalı ama Yabancı ATC 4-5 bin tl ye çalışmaz. Bizdeki safralardan kurtulup, bizim düzgün havatrafikçilerimize, adam gibi para verip, elip bir iş kolu, en iyilerin çalıştığı, bir birim yaratmalılar, yabancılarda içlerinde olabilir, eğer bir şey katacaksa. 0
  • atc 16 Mayıs 2012, Çarşamba 21:12:44 Allah bu densizlere akıl fikir versin.almanı fransızı amerikalıyı getirsen bu şartlarda bu maaşla bu alt yapıyla bir saniye durmaz bu ülkede ayrı mesele de.olaya farklı bir açıdan bakalım.hadi anladık yabancı pilot geldi kabin ingilizce bilir teknik bilir operasyondaki bilir atc bilir yani adamın her muhatap olduğu bir şekilde dil bilir.gelelim yabancı atc'ye.aproncu dil bilmez itfaiyeci bilmez memur bilmez meydan müdürü hiç bilmez.ama siz çok akıllısınız ya bunları da yabancı ülkeden getirirsiniz demi.komik bunlar ya ne diyim :) 0
  • yabancı özentisi 16 Mayıs 2012, Çarşamba 21:11:50 Nedir bu yabancı özentiliği anlamıyorum. 75 milyon içinde hiç adam kalmadı hemen yabancı alalım. yabancı piloti yabancı kontrolör , yabancı doktor..... Birgün birileri kalkıp bundan sonra herkesin babası yabancı olsun diyecek. Türkiyede eğitim görmüş işinin ehli adam kıçını yırtar dinleyen olmaz, yurtdışında .......tan bir okuldan mezun bir adamın dediği sırf adam türkçe bilmiyor diye doğru olur.Eldekini düzeltmek diye bir şey bilmiyor bu yabancı özentileri. 0
  • ANLADIN SEN ONU 16 Mayıs 2012, Çarşamba 20:57:03 BEN ÖZEL BİR HAVAYOLUND KAPTAN OLARAK GÖREV YAPIYORUM. ŞİMDİ BURAYA BİR YORUM YAZACAĞIM , BİLİYORUM SİZ YAYINLAMAYACAKSINIZ. UĞUR CEBECİ DE ANLAMIŞTIR NE YAZACAĞIMI. SAYGILARIMLA... 0
  • yabancı uğur cebeci 16 Mayıs 2012, Çarşamba 20:46:44 Bence yabancı uğur cebeciler de olmalı memlekette! herşeyin ithali var niye onun da olmasın. 0
  • adam haklı beyler diyene 16 Mayıs 2012, Çarşamba 20:36:20 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Ugur cebeci 16 Mayıs 2012, Çarşamba 20:27:28 Herkese selamlar.arkadaslar bu sahis hayatinin hicbir doneminde havacilikla ilgili bir meslekte calismis degil,yani havacilik uzmani olamaz zaten boyle bir meslek dali yok.esi bir donem thyde kabin memurlugu yapmis havacilikla tek ilgisi bu.lutfen ciddiye almayin malum agzi olan konusuyor 0
  • kim bu adam 16 Mayıs 2012, Çarşamba 20:23:32 Ya bu adam kendini ne zannediyor,nerden havacı olduğunu biliyoruz! iki satır yazı yazmakla havacı olunmaz. 0
  • Sinirli 16 Mayıs 2012, Çarşamba 20:19:41 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • yazıklar olsun 16 Mayıs 2012, Çarşamba 19:45:29 nedir bu yabancı hayranlığı verlim herşeyi yabancılara başlayalımyine kapitilasyonlara hatta ilk fransız atcolar gelsin havalimanlarınıda satalım herşeyi satalım herşey yabancılaşsın siz sitiyosunuz ya :( 0
  • Destek 16 Mayıs 2012, Çarşamba 19:12:50 Sn Cebeciyi destekliyorum. ATC bu şekilde çalışarak THY nin önünü tıkıyor. Bir dönem para nedeni ile iş yavaşlatmışlardı. DHMI tamamen özelleşmel. 0
  • adam haklı beyler diyene 16 Mayıs 2012, Çarşamba 18:57:32 hatta yorumcularda yabancı olmalı enazından senin gibi saçmalamazlar:) 0
  • adam haklı beyler 16 Mayıs 2012, Çarşamba 18:32:49 %100 katılıyorum... yer işl, ucucu ekipler tümü yabancı olmalı. çok yüksek bir iş ahlakı var yabancıların 0
  • YAZAR ! 16 Mayıs 2012, Çarşamba 18:24:15 bende YABANCI yazar istiyorum zeki yandaş olmayan yaşadığı ülkenin sorunlarına duyarlı takla atmayan YABANCI YAZAR . hodri meydan ! 0
  • Gereken 16 Mayıs 2012, Çarşamba 18:22:57 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Emekli Ramiz aga 16 Mayıs 2012, Çarşamba 16:54:48 Kimdir bu uğur cebeci ? 0
  • Karpuz deseydi haklıydı... 16 Mayıs 2012, Çarşamba 16:38:22 Yabancı ATC yi manavdan karpuz alır gibi getirecek bu zat-ı muhterem galiba. Türkiyedeki ATC maaşlarına ancak Afrikalı ATC leri ikna edebilirsiniz ki onlar da zaten bizimkilerden daha iyi değiller. Havacılık kimlere kaldı memleketimde, yazık... 0
  • ... 16 Mayıs 2012, Çarşamba 16:29:31 Arkadaşlar boşverin bu adamı da kötü tarafı adamın bakanla filan arası iyi, o yüzden bu dedikleri gerçekleşebilir. Hatta böyle bir niyet vardır da bu adama bunun lafını ettirip ortalığı yokluyorlardır. Yoksa Cebeci bey eski bir hostesle evli dha genel müdürüdür, havacılıkla alakası oradan geliyordur muhtemelen. 0
  • Uğur Cebeci 16 Mayıs 2012, Çarşamba 16:14:08 Kimdir bu adam vizyonu nedir? Kaç saat büyük uçaklarda tecrübesi vardır, ya da havacılıkla ilgili hangi bölümü bitirmiştir? Ya da ATC olarak kaç uçak indirmiştir. Yardımcısı Tolga Özbek'dir eleştirilerinizi kendisine iletirseniz kendisi iletir. 0
  • Bir Pilot 16 Mayıs 2012, Çarşamba 15:43:21 Yabancı Uğur Cebeci de olsun :))) Yerlisi işe yaramıyo pek :))))) 0
  • ugur cebecinin yabancıları 16 Mayıs 2012, Çarşamba 15:38:29 bence uğur beyin yabancı modelide alınsın. bize yabancı yorumcu lazım...ayrıca kendisini yorumculuk yapabilme yeterliliği için ingilizce sınavına davet ediyorum. malum ingilizcesi level bilmemne olmayana iş vermiyorlar havacılık camiasında....bu kadar parlak fikirlilerin seviyesinide bir görmek lazım(sakın ben işim gereği konuşurum-şuradan mezunum-şu notu aldım işine girmesin ,malum pilotu-ATC si türkiyede kimse ingilizce bilmediği için konuşuyor????)) 0
  • yolcu 16 Mayıs 2012, Çarşamba 15:33:42 muhammet emin alagöz adlı cühelaya;kazanın bilgileri her ay NG TV ve DİSCOVERY TV den siz cahiller için TÜRKÇE seslendirilmiş olarak yayınlanıyor.lütfeder izlerseniz yazdıklarınızın yalan olduğunu göreceksiniz. 0
  • ... 16 Mayıs 2012, Çarşamba 15:06:55 bu tip adamlar vatan hainidir. arkadaşlar bunlar aslında gizli vatan hainleridir.. 0
  • Mr. E 16 Mayıs 2012, Çarşamba 15:00:35 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • CEBECİYE kapak! 16 Mayıs 2012, Çarşamba 14:42:21 Ben böyle adamları kaale bile almam.Tek kaale aldığım zaman şu andaki bu satırları yazmak oldu.Maalesef kaale almamanın başka yolları olsa öyle yapardım 0
  • yanlış fikirler 16 Mayıs 2012, Çarşamba 14:38:38 70 milyonluk ülkemizden yeterli ATC, PİLOT çıkaramayacağımızı düşünemiyorum.Yeterli imkan sağlansın insanlarımıza,insanca çalıştırılsın yeter.Bizim ülkemizin ATC si PİLOTu avrupada çalışabilsin yabancılara da o zaman burda ok.Ama bizim insanımız vizesiz seyahat bile yapamıyorken bu fikirler adice bence. 0
  • Ugur Jebellezii 16 Mayıs 2012, Çarşamba 14:30:08 Bu adamı biz yabancı ülkeye yollayalım ya paso yabancı istiyor nedense. Seviyor herhalde yabancıları. Ama bunu anca angola yada mozambik kabul eder. TK pass'iyle gitsin one way. 0
  • Uğur cebci ne iş yapayiii 16 Mayıs 2012, Çarşamba 14:16:25 Ne ayaksın kardeşim sen,amacın nedir mail bombardımanı yapalım bilen varmı bu elemanın mail adresini? 0
  • atc 16 Mayıs 2012, Çarşamba 13:59:50 bu şartlarda en iyi ihtimal pakistanlı hintli filan bulurlar 0
  • Pilot 737 THY 16 Mayıs 2012, Çarşamba 13:44:21 Uğur Cebeci ne anlar havacılıktan . Bulmuş bir sponsor gezip duruyor . Çok biliyorsa gelsin otursun ve kullansın . Kulaktan duyma bilgilerle pilot ve atc olmaz . 0
  • Cakma havaci 16 Mayıs 2012, Çarşamba 13:32:51 Ben de yabanci gazeteci istiyorum mr. Cebeci . En azindan biraz kitap okur vizyonu olur. Hatta çinli olsun. Malum havacilar cok para aliyormus yaaa... 0
  • TEŞEKKÜRLER 16 Mayıs 2012, Çarşamba 13:23:54 YABNCI YAZAR I YAZAN ARKADAŞA SONSUZ TEŞEKKÜRLER MÜKEMMELLLLLL 0
  • komiksiniz komik 16 Mayıs 2012, Çarşamba 13:19:44 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • RİCA EDERİM! 16 Mayıs 2012, Çarşamba 13:17:09 Rica ederim Lütfen böyle kıymetli otoritelerimizi zedelemeyin haksız eleştirilerle :)) :)) ,çunki gittimi nereden buluruz bir daha böyle eğlenceli fikirleri ,küstürmeyelim sonra bir daha ya söylemez ise mazallah... 0
  • Aırbus a 300 16 Mayıs 2012, Çarşamba 13:05:14 Doğru düzgün havacılık ile alakası olamayıp, torpille biryerlere gelenler ahkam kesiyorlar. Airex 2010'da selam verdiğimiz, selamımızı almayan birinden ne beklersin? Duayen derseniz ; Yusuf Bolayırlı, Sefa İnan gibi isimler duayen olabilir. Bu işe yıllarını vermiş İnsanlar Bunlar. Saygılarımla. 0
  • cirpinma 16 Mayıs 2012, Çarşamba 12:58:19 bu kisi,kendi durumunu korumak icin heryonetimin adami olur,onlarin istedigini yazar,ciddiye almaya gerek yok,zaten havaciligi bilenler icin birseyifade etmiyor bu kisi.zamani gecmis ,hala cirpiniyor. 0
  • Uçmaz uçurur 16 Mayıs 2012, Çarşamba 12:57:39 Sayın Cebeci eminim bu yorumları okuyosunuzdur.Yalnız ucmak için yaratılmamıs bile olsak kontrolör zaten uçmaz uçurur:)Ayrıca havacılık tarihini biraz incalerseniz sizin için iyi olur.Daha 1600 lü yılların baslarında hayranı oldugunuz Avrupalılar dünya yuvarlak mı diye tartısırken,sara hastalarını cadı diye yakarken,Hezerfan Ahmet ÇElebi diye bir Türk uçma denemeleri yapıyodu.Cehalet kötüdür ama cahil oldugunun farkında olmamak daha kötüdür. 0
  • yabancı yazar 16 Mayıs 2012, Çarşamba 12:57:34 ÖZELLİKLE HAVACILIK SEKTÖRÜNDE DE İŞİ BİLMEYEN , BİLMEDEN ATIP TUTAN YAZARLAR YERİNE DAHA PROFESYONEL BİLGİ VE DONANIMA SAHİP YABANCI YAZARLARA İHTİYACIMIZ VAR.... 0
  • Muhammed Emin ALAGÖZ 16 Mayıs 2012, Çarşamba 12:56:45 Hava taşımacılığı çok ciddi bir iştir, güvenliğin ve kontrolün en üst seviyede olması gereken bir iş koludur. Bir kelimenin yanlış anlaşılması yüzünden 650 kişinin öldüğü ( kanarya adaları tenereef hava limanı kazası ingilzcesi iyi olmayan hava konrolü elemnı yüzünden olmuştur) kazalar meydana gelebilmektedir , bu yüzden şayet bu işi daha profesyonelce yapabileceklerse ( ki yabancı dil sorunları yok ve teknik bilgileri daha üst düzeyde) yabancı plotlar ve hava kontrol personeli alınmalıdır. Bu iş milliyetçilik yapılmayacak kadar ciddi bir iştir 0
  • Uğurum çetecim 16 Mayıs 2012, Çarşamba 12:38:05 .Biz kendimize güveniyoruz.Bize bir şey olmaz.Sen artık kendine gel. özüne dön. 0
  • Bence 16 Mayıs 2012, Çarşamba 12:38:03 1. Konuşmak yasak değil. Yasaksa da olmamalı. 2. Bir çok açıdan bazı yabancıların teknik konularda bizden ileride oldukları göz önüne alınmalı. 3. Yabancılara istihdam olarak değil çözüm ortağı olarak bakılmalı ve geçici olarak işbirliği yapılmalı ki hala cebimizdeki telefonlardan bile yerli malı kullananı duymadım. 4. ALMAN'lar havacılıkta iyiler, mühendislikte iyiler nereden mi biliyorum? sadece patentli araba markalarına baksam bile biraz belli oluyor. (mercedes, bmw, audi, VW, opel........) 5. Kuru miilliyetçilik yapalım derken daha fazla çarşafa dolanmayalım. 6. Alman meydanlarındaki ATC'ye sağlanan alt yapı ve eğitim bizimkilere sağlansa biz de bu sorunu çözeriz değil mi? Hani nerde kim hangi otorite iyi niyetle bütün bürokrasiyi, demokrasiyi böyle işlere harcayacak. 7. KONUŞANA KONUŞMA, YAPANA B.....K AT. İstemezüüük sloganları ile geldiğimiz nokta ortada. 0
  • kımse sevmıyor 16 Mayıs 2012, Çarşamba 12:32:53 Adamı havacılık camıasında ozellıkle thy kabınde kımse sevmıyor..thy hakkında ıyı seyler yazsın dıye thy adamı el ustunde tutuyor..ama kabınde seven bı allah kulu gormedım ben 0
  • İsim / Rumuz 16 Mayıs 2012, Çarşamba 12:28:08 "TÜRK sivil havacılığının büyük otoritesi" uğur cebeci...??? haftada bir köşe yazısı yazan birde tv programı yapan bir şahıs, ama bu şahsa o kadar büyük imkanlar sağlanıyorki adam kendisini kaf dağında zannediyor, işte bütün mesele bu..! şimdi ayıklayalım pirincin taşını..! kendisine alternatif yabancı yazarlara bakalım aradaki farkı gösterelimde kimseye bu kadar yukarıdan bakmasın. haddini bil uğur cebeci...!!! 0
  • yardım lütfen 16 Mayıs 2012, Çarşamba 12:27:29 Arkadaşlar bilmediğim için soruyorum.Londra hathrow'da kalkışta sanırım 8 yada 10. sıradayız. Taxide ağır ağır ilerlerken pisti rahatlıkla görebiliyorum. 737-800 take off oldu ve sağa doğru havalanmaya başladı..Tekerlekleri yerden kesildiği an sıradaki 320 take off olmaya başladı.320 teker kesti ve sola doğru kalkmaya devam ederken sanırım 319'du oda hemen take off oldu.Sıra 747'ye gelince 20-30 saniye beklendi ve o da take off oldu.Ben manzarayı ağzım açık izledim.Bizim ist.e gelince mantığım bir türlü almıyor.Mesela dün 1-7'den kalkış yaptı uçaklar.Bir uçak take off oluyor.Sonrası en az 1-2 dakika sonra kalkıyor.Hava iyi olduğu zamanlarda da hep böyle.En az 1-3 dakika bekleniyor.Çoğu zamanda tahmini iniş saatini 30 dakika kadar aşan inişler mevcut.Flightradara bakıyorum herhangi bir sorun yok.Kuleyi arıyorum.Cevap vermek bir yana hemen tersliyorlar.Hava bozuk diye bugün de bir çok uçuş iptal edildi.Yazık gerçekten.Bu yabancıların bildiği ama bizim bilmediğimiz nedir??? 0
  • YANDAN ÇARKLI ASTRONOT 16 Mayıs 2012, Çarşamba 12:27:00 BU, YANDAN ÇARKLI ARKADAŞIN TÜRK PİLOTLAR İLE SORUNU VAR. BİLİP BİLMEDİĞİ HER KONUDA AHKAM KESİP SAĞA SOLA DİL UZATIYOR. BİRAZ SERT ÇIKINCA DA BEN ÖYLE BİLİYORDUM DİYE KONUŞUYOR. BU ARKADAŞA HAVACILIK KONUSUNDA OTORİTE OLMA HAKKINI KİM VERDİ. SADECE GÜNDEM DE KALMAK VE HAVACILIK GİBİ ELİT BİR ORTAM DA YER ALMAK İÇİN GAYRET SARFEDİYOR. GERÇEKTEN KENDİLERİNİ BUYURMALARI İLE YABANCI PİLOTLARA İŞ İMKANLARI SAĞLANMIŞSA VE MADEM Kİ O KADAR BİLGİLİ İSE DUAYEN HAVACILARIMIZ ONA GÖRE BİR HAVAYOLUNDA GENEL MÜDÜRLÜK GİBİ MAKAM DA VERSİNLER. VERSİNLER DE İŞİN ÖYLE HARİÇTEN KONUŞMAK KADAR KOLAY OLMADIĞINI GÖRSÜN. AMA GERÇEKTEN SUÇ BU KİŞİDE DEĞİL, SUÇ BU KİŞİ GİBİLERİN HAVACILIK ORTAMINDA KONUŞMASINA İZİN VERENLERDE .... 0
  • hacibattal 16 Mayıs 2012, Çarşamba 12:26:42 Bizler de yabanci gazateci istiyoruz.... 0
  • tepkiye gerek yok 16 Mayıs 2012, Çarşamba 12:21:27 zaten türkiyedeki çalışma koşulları ile hiçbir avrupalı-amerikalı gelipte turkiyede çalışmaz. gelen yabancı pilot saat doldurup gitmek, tip eğitimini tamamlamak için geliyor ve hiç değilse 3000 euro para alıyor ayda. atc olarak gelip kaç para alacak? zaten avrupalıyı tatmin edecek ücret verebilsek bizde problem falan kalmaz, 1nm ayırmalı uçak indirir bizimkiler o motivasyonla:))) 0