Uçuş işletmede kazanan belli oldu

    Çok beğenilenler

  • Zeytindalı uçucu meclisi kur 15 Eylül 2017, Cuma 10:52:51 Zeytindalı çok kötü bir delege listesi ile seçime katıldı mavi liste çok daha başarılı sırf yapılan haksızlıklara karşı ses çıkarma ihtimali var diye zeytindalı na oy verdik umarım delege çıkarmada ki kabiliyetsizliğini bundan sonra devam ettirmez. Talpa önderliğinde uçucu meclisi (kabin-kokpit) kurulsun kabin her dönemden 1 temsilci kokpit her filodan 1 kaptan 1 f/o temsilcisi mutlaka olsun diğer üyeler değerlendirilir. İskender Kaptan biz sana oy verdik bundan sonra sendika başkanı olamasan bile bir sonraki sendika seçimine kadar oyumuzun takibini yapmak bizim gibi düşünenleri örgütlemek senin görevindir. Sende diğerleri gibi kaçarsan bundan sonra kimse bir kaptan ın peşinden gitmez madem ortaya çıktın bu işin takibini yapmak senin görevin umarım KAÇANLARDAN OLMAZSIN 2
    • Ucucu meclisi kur 15 Eylül 2017, Cuma 17:54:56 Çarkçı Kaptan bir yol haritası açıklamalı 15000 kişinin hakkını 85 delege vererek gasp edemezler. Sandıksa eğer uçuş niyetini söyledi. Sizin lordlar kamarası usulu ile gasp etmeniz olmaz. Hiçbirşey yapamıyorsak zeytindalı uçuş u havaiş ten istifa etme boykotuna davet etsin havaişten istifa eder mevcut yönetimi bırakmaya yada zeytindalını mevcut yönetimde adil birşekilde temsil edilmeye zorlarız. E-devletten basit bir işlemle Tepkimizi ortaya koyar seçimlerden sonra tekrar üye oluruz.zeytindalı n dan güzel hamleler bekliyoruz 0
  • uçucu 15 Eylül 2017, Cuma 17:00:51 önemli olan vaatler değil 9 aydır yaşanan haksızlıklar, hak kayıpları. önemli olan menfaatse, çalışan için çalışan bir sendika olsalar zaten elde ederler. ama çalışmadan, şirketten nemalanmak işlerine geliyor anlaşılan. haftada 36 saat Er'sız uçuşlaar, ekstra Er boşlarının kaybedilmesi, 24 saat kuralının revize edilmesi, 7 gün uçurmamanın TAUD'a dönmesi, üst üste gece uçurup gündüz min. dinlenmeler, 737 kaptanlarının ayda 3-4 afrikası, 5-6 kare min. dinlenmeyle AJET yatıları, Er dinlenme sürelerinin kağıt üstünde 24 saat olması ama bütün ekiplerin 20 saat olmadan otelden ayrılmaları..daha ne sayayım. bunlar resmen başlangıç. olmaz dediklerimiz teker teker oldu, sonra da bize oy verin dediler. yorumu yayınlayın çünkü sizin bu yazdıklarımı asla haber yapmadığınızı ama mevcut sendikayı desteklediğinizi anladığımdan beri haberciliğinize olan güvenim sarsıldı. her gün girdiğim siteye resmen soğudum ve bunu da her gün her uçtuğum ekiple paylaşacağım böyle devam ederseniz. 1
    • Qazwsx 16 Eylül 2017, Cumartesi 13:20:31 Daha iyi anlatılamazdı ... 0
    • Km 16 Eylül 2017, Cumartesi 15:59:46 Eline sağlık, özet budur 0
    • Km 16 Eylül 2017, Cumartesi 20:10:01 Ağzınıza sağlık 0
  • Tüm yorumlar

  • Dendi mi bu 17 Eylül 2017, Pazar 16:11:09 Buradakiler toplanip bu sendika kutsaydi madem nubu kadar cok kisisiniz 2
  • Rus Enci 17 Eylül 2017, Pazar 02:06:51 Ucus isletmede her zaman kasa kazanir. 1
  • Kaptan 17 Eylül 2017, Pazar 02:04:45 Arkadaşlar esas problem içimizdeki hainler. Bizim paspas olmamıza sebep olan bu sarı sendikaya delege olan uçucu arkadaşlar siz bu sendikanın uçucular için iyi yaptığı ne gördünüzde delege oldunuz? Gerçekten isimleriniz hiç unutulmayacak. 0
    • Kabin 17 Eylül 2017, Pazar 12:40:17 Hak haktan yana olmak bütün mesele insan olmak insan kalabilmek. Sendika hangi hakkımızı savunmuş ta bu mavi delegeli arkadaşlar gelip bizden oy istiyorlar. Yazık çok yazık onlar adına üzülüyorum. Emekleri sömürülen arkadaşların yüzüne nasil bakabilecekler. Biz sizin hakkınızı korumayan sendika için çalıştık. Sizi ve emeğinizi hiçe sayıyoruz ama cevabı uçuş işletme güzel verdi 0
    • Emre 17 Eylül 2017, Pazar 22:25:47 Sari sendikanin listesindeki degerli kokpit&kabin uyesi arkadaslarimiz nasil bir gaflet icerisinde isimlerinin bu listede anilmasina razi oldular bilemiyorum. İste boyle herzaman evdeki hesap carsiya uymuyor ve insan kendi adini bu sekilde hafizalara kazitabiliyor... Zeytin dali delegelerinin herbirini adaletin,hakkin,hukukun yaninda cesaretle durduklari icin tebrik ediyorum. 0
    • Emre 'ye cevap liste hakkında 19 Eylül 2017, Salı 00:39:23 siz sanırım yeni personelsiniz. belliki listedekileri tanımıyorsunuz. öncelikle Çarkçı kapatana başarılar. yeni bir oluşum yeni kan iyi gelebilir. ancak ; listesine kolik ve gülger i alarak risk de almıştır. tepki çekmiştir. kolik kendi meslektaşlarını , uçakta , yatıda yaptıkları konuştukları ve sizin arkanızdan bu kişiler böyle dedi diye ispiyonlayan hostes bey oğlumdur. kendi meslektaşları da bunu bilir. gülger de 305 kişinin atılmasında büyük emeği geçmiş , ofis görevinde sabahlayarak kim greve katıldı, kim alkışladı , kim oradaydı , tek tek görüntülerden isimlerini bizzat gece gündüz çalışarak tespit etmiş diğer bir ispikçidir. bunu da meslektaşları bilir. bu arkadaşları alması listesine yanlış oldu. 1
    • Delege 19 Eylül 2017, Salı 09:21:09 Kabini bilmemde kokpit delegeleri hakkaten kişilik...z tiplerden oluşuyor,normaldede öyleler zaten yüze gülüp arkadan iş çeviren tipler... 1
  • kabine 16 Eylül 2017, Cumartesi 20:21:52 Ne kabin kokpitten ne kokpit kabinden ayrı düşünülemez. Teknik ekipte uçak mürettebatının bir parçasıdır. Üç meslek gurubunun da sorunları ortak, dili havacılık dilidir. Yine eskisi gibi aynı çatı altında ortak menfaatleri doğrultusunda birlik olmalıdırlar. 0
  • Mevcut sendika 16 Eylül 2017, Cumartesi 18:40:39 Mevcut sendikadan çıkalım yılda 2100tl cebimzde kalsın zaten bir işe yaramıyor aksine haklarımızı gasp ettiriyor. 1
  • Grevci 16 Eylül 2017, Cumartesi 15:39:32 Zeytin dalı delege adayları uçuş işl.2013 genel kuruluna uçuş işl sandığından seçildikleri halde grev e denk gelen sendika seçimlerine gelmeyen 98 delegelerden oluşuyor,yaptıkları grevi sabote edip o zamanki yönetimi patron lehine hareket edip genel kurul gelmeyip tatlıbal tayfasının seçilmesine vesile olanlardır,2013 te de 2017 de sadece uçuş işletmede aday listesi çıkarmalarının sebebi de uçuş ekiplerinin iradesini patron lehine ipotek altına almaktır ki eğer ki işçi sınıfı bilinci ve şuuru ile hareket etselerdi delege çıkaran bütün işyerlerinden aday çıkarırlardı... 6
    • Grevciye 17 Eylül 2017, Pazar 00:36:09 Sen uçuş yorgunluğundan harap olmuşsın belli ki. O zamanki Gökkuşağı listesini bu listeyle karşılaştır bakalım. Kaç kişi aynıysa yaz buraya herkes okusun. 0
    • Grevci 19 Eylül 2017, Salı 16:40:49 Sen bu uslüp ile devam et... 1
  • F/O 16 Eylül 2017, Cumartesi 09:07:47 Ne gaza gelmişsiniz hepi topu 300de 85 delege. Talpaya bak yeni kurulacak sendikanın neler yapacağı ortada. Hep Cukka hep Cukka olur başka bir halt olmaz. 9
  • ZEKAİ 16 Eylül 2017, Cumartesi 09:00:27 CANIM ARKADASLARIM MALESEF Kİ ÇOK BÜYÜK OYUNA GELDİK.EVET ZEYTİNDALI KAZANDI AMA HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZ MÜ NEDEN APAR TOPAR DELEGE SEÇİMLERİ YAPILDI.ÇOK BÜYÜK KUMPAS DÖNÜYOR.AMAÇ KABİNİ YOK ETMEK.BENCE DANISIKLI DÖVÜŞ TEKRAR SÖYLÜYORUM AMAÇ KABİNİ YOK ETMEK.KABİN DELEGESİNİN BU KADAR AZ OLDUĞU BİR GRUPTA KAPTANLAR NE İSTERSE O OLACAK KABİNİN SESİ BİLE ÇIKAMAYACAK.PEKİ MEVCUT YÖNETİMDEKİ SENDİKA BUNU GÖREMEDİ Mİ TABİKİ DE GÖRMÜŞTÜR.SİZCE TOPLU MESAJ ATIP KABİNİ BİR ŞEKİLDE UYARAMAZ MIYDI?UYARMADI NEDEN Mİ HEPSİ AYARLANDI KABİN MAAŞLARI FAZLA GELİYOR DİYE ŞİRKET SENARYO HAZIRLADI VE OYNANDI.%35LE KABİN PERSONELİ ALINACAĞINI HERKES DUYMUŞTUR.DAHA OGÜN ÇARKÇI KAPTAN MAAŞLARA ZAM ORANI HERKESE AYNI OLMAYACAK DEMEDİ Mİ?NEYMİŞ EFENDİM EN YUKARIDAN AŞAĞIYA DOĞRU AZALACAKMIŞ ZAM ORANLARI.PEKİ ZATEN MAAŞLAR ARASINDAKİ FARKLILIKLAR ARADAKİ UÇURUMLARLA BELİRLENMİŞKEN BU AÇ GÖZLÜLÜK NEDENDİR?HEPİMİZE HAŞIRT THE BLACKBOARD 19
    • Km 16 Eylül 2017, Cumartesi 10:56:51 Aslında sendika mesaj attı, kabşn memuru sayısı az emin misiniz onlara oy vereceğinize diye. Bence haklılarda. Başımıza gelenlerin çoğu kaptanlardan geliyo. Şahsen ben de yaşadım zen kimsin ben kaptanım durumlarını. Abi tek diplomayla kaptan olmuş biz üç diploma iki dil biliyoruz 'kimsin' diyor. Şimdi onlar yönetsin. Dediğinizi bilmşyodum artık sinyoriteye göre zam alalım o zaman ne salakça ya 9
    • Km e 16 Eylül 2017, Cumartesi 13:48:00 Seni bu kafayla daha çok öperler 2
    • 3 diploma 2 dil 16 Eylül 2017, Cumartesi 14:20:40 O kadar donanımla kaptanları beğenmeyip bu işi yapıyorsan yazık sana. Sayı değil nitelik önemli diplomaları vakıf üniversitesinden ve açık öğretimden aldın anlaşılan 4
    • Deveyi diken 16 Eylül 2017, Cumartesi 16:21:10 Sen hangisindesin cnmm.devletin milyonlar harcayip mecburi hizmeti biter bitmez arkasina bakmadan kosa kosa para icin sirkete girenlerden mi yoksa babasi kaptan olup oglunun baska birsey yapamadigini anlayip buraya pilot olarak yerlestirilenlerden misin?daha yeter mi haaa bide klavye delikanliligi yapma yurekliysen adini soyadini yazzz 0
  • Mendebur 16 Eylül 2017, Cumartesi 08:31:13 Adam diyorki 85 kişiyle gel aş başkanlığı .... ula senin topladığın aidatın ne kadarını uçucular veriyor biliyor musun . Memur-Sen gibi oldunuz. Kapansın Hava-İş o zaman. Yeni bir düzen kurulur ve uçucular da o düzende yerini alır. Canım çıktı aylardır yorgunluktan mendeburlar. Kimin hakkını savundunuz. İşverenin attığı 3-5 kemik dışında ne var. Maaşlar eridi gitti. Şikayet edeni işsizlikle korkuttunuz. İşçi sendikası mısın işveren sendikası mı? Eğer sizinle 3-4 yıl daha gidilecekse yemin olsun ayrılacağım sendikadan. Yenisi kurulursa oraya geçeceğim. Kurulmazsa param size nasip olmasın mendeburlar. 0
  • Yeni Sendika 16 Eylül 2017, Cumartesi 00:24:00 Yeni sendika şart ve zaten konuşulan da bu. Biz işvereni zarara sokmayan ama isçinin de hakkını savunan bir sendika istiyoruz. 4 yıldır ekip odasına uğramayan sendika başkan yardımcısı eski amir beyefendi ve yanına aldığı kurtlar vadisinden cıkma kirli sakallı, kim olduğu belirsiz, ID'si olmayan kişiler nedense oylama günü oradaydılar. Yeni sendika kurulsun en az 14 bin uçucu ekiplerden 10 bini geçer. 0
    • Zor geçer 16 Eylül 2017, Cumartesi 06:37:53 Elinizde patlar hocam. 15bin uçucu ekipgen en az 10bin bu sendikaya bile üye değil. Yeni başlayanlar sendikanin harfini bile bilmiyor. Sendika diyon. Havak mı he üyeyim diyor. Hayal kurmayın. 3bini geçemezsin. Bir de sirket aba altindan sopa gösterirse kabinden 250 kişi kokpitten 1000 uye ile kalırsıniz. 11
  • x 16 Eylül 2017, Cumartesi 00:05:09 ucucular yorgun, motivasyonu dusuk, korkuyor... sirketin devamliligini herkesten cok istior ve geregini herkes gibi yapmaya calisiyorum, ancak bu "ben yaptim oldu" nereye kadar gider.. kaptanlar ve kabin yorgunluktan binlerce rapor yazdi,hic bir anlami yok mu?kokpiti ve kabini bu kadar kucumseyen baska bir sirket var mi bilmiyorum. kaptani ve kabin memurunu hor goren bakis asiri kaba, yorucu ve anlamsiz.. aldigimiz parayi sonuna kadar hakediyoruz, teknik dispec kaptan kabin beraberce milyonlarca avroluk ucaklari degeri olculemez insanlari tasimaya calisiyoruz.. elbette isletmenin diger birimleri olmasa da ucmaz ucak, ancak ucucularin yonetmeye calistigi risk nasil gozardi edidlebilir.. ucucular ne sofor ne de garsondur, ucucular havacilik kolunda calisan egitimli ve memlekete katmadegeri yuksek personeldir.. neden bu hala tartisiliyor. sendikada havaciligi ve bizleri bilen, kucumseyip horgormeden bizi anlayacak birileri bizi temsil etmeli.. 1
  • Kabin❤️Kokpit 15 Eylül 2017, Cuma 23:11:59 Alkol içip akşama kadar kendine gelemeyn ve telefonlara bakmayan sendika yöneticileri ve temsilcileri istemiyoruz.bu herşeyi açıklamıyor mu sizce! 4
    • Kabin& kokpit 16 Eylül 2017, Cumartesi 15:03:14 Arilmaz bir bu butun... Kim ne derse desin.....:((( inadina birlikte inadina beraber :((( 0
  • The sweethoney 15 Eylül 2017, Cuma 22:08:03 Bye bye love bye bye happiness , hepinizzz ... Yallah ... 0
  • Kabin Kokpit Muhtarı 15 Eylül 2017, Cuma 20:31:55 Yok yeni sendikadir, Yok sendika başkanıdır, Yok Kamyoncudur Boş verin bunları. Burası bizim mahalle Bizim mahallede bizim sözümuz gecer uçuş işletme Zaferin tadını çıkarın çıkaralım... wuwwww 1
  • BAŞTEMSİLCİLER 15 Eylül 2017, Cuma 19:59:30 Sendikanın Kabin Kokpit temsilcileri,geçen sürede hiç çalışmamış demekki..Sendikadan Aylık maaşlarını almışlar sadece...Yazık.. 1
    • Kabin 15 Eylül 2017, Cuma 23:12:53 Hee şunu bileydin!Aynen öyle oldu.Yan gel yat osman. 1
  • Yeni sendika 15 Eylül 2017, Cuma 19:44:34 Bazı aklı evveller tehdit mi ediyor? Yok yeni sendika kurulursa şu olur bu olur. Ben size söyleyim bir haltcıklar olmaz. Kurun yeni sendika. 10 bin üye thy’den Çıkar. Gerisi ne halt ederse etsin. Vallahi billahi ayrılıp yeni sendikaya üye olacağım. Çomarlar Burak hak savunmayı eldekilerden etti 4
    • Dy 15 Eylül 2017, Cuma 20:43:50 Yemin ederim ben de olurum. Bir kivilcim o dalgayi baslatir sonra kimse engel olamaz 1
    • O kıvılcımın 16 Eylül 2017, Cumartesi 06:40:57 Üzerine bir küçük su dökerler soner gider. 2 iş akdi fesih SMS yeter babalık. O isler kolay degil. 8
  • Zenci 15 Eylül 2017, Cuma 18:48:31 Ne olacağını sandınızdı ofis tayfası 2
  • Teknik ne alaka 15 Eylül 2017, Cuma 18:42:21 Teknik thy A.O bağlı değill aynı tgs celebi havas gibi parasını verip hizmet satın alıyor thy a.o ,bütün teknik personeli aşağıda ucucu gibi yorum yazmıslar kanun var nizam var siz ayrı bir şirketsiniz teknik personel pass hakkınız bile olmamalı 14
    • Tk 15 Eylül 2017, Cuma 20:46:27 Senin kim oldugunu teknik olarak gayet iyi biliyoruz. Rahatina bak sen. :) Senin yedi ceddin gelse bizi birbimize dusman edemez. 1
    • Ökkeş Aygır 15 Eylül 2017, Cuma 23:09:19 Nasıl bağlı değil, şirketin yuzde yüz sahibi. Çalışanları da 2006 öncesi A.o personeliydi teknik başkanlık altında. 4
    • Tgs degismeli 16 Eylül 2017, Cumartesi 13:33:34 Bu tgs gitmeli arkadas bu personelle bu is yurumez. Tek dertlerikapi kapatmak baskabildikleri yok.bir pass bilet yuzunden komplekslerinden biktik 0
  • sssss 15 Eylül 2017, Cuma 18:40:23 geçen buralar tatlı bal katnıyorsu şimdi kaybolmuşlar acaba robot mu kullandılar? :D tatlıbal gülüyorum sana.. 2
  • Güzel Günler 15 Eylül 2017, Cuma 18:30:45 Kokpit Kabin Teknik Havaciligin kalbi beyni eli ayagidir.Emniyetin ve THYnin celikten temelleridir. 0
  • Tk 15 Eylül 2017, Cuma 18:24:45 Ucucu ve teknik uzere yeni sendika kurun. Biz de Çelikiş'ten istifa edelim. Olmaz demeyin kucuk bir adim dalga dalga buyur. Gerekeni teknik olarak yapariz. 3
  • Dur hele 15 Eylül 2017, Cuma 18:22:01 Hemen gaza gelmeyin arkadaslar. Adamlar sadece ucus isletmeden giriyor. 85 delege ile baskan fln olamassin. Pazarlik icin elini kuvvetlendirmek icin yapilan hamleler bunlar. Bu filmi 4 sene once izledik. Farkli bir durum yok 10
  • Tk 15 Eylül 2017, Cuma 18:05:02 Adamin biri zeytin agacindan dusup ayagini kirmis. Herkes basina toplanmis; biri belinden kaldiralim, digeri olmaz kolundan, ayagndan tutup her seferinden adama can cekistiriyolarmis. Sonunda adam dayanamayip bagirarak." BANA ZEYTIN AGACINDAN DUSMUS BIRINI GETIRIN " diyerek basmis sitemi. Bizim olayda ayni hesap, yani bize bizden biri gerekiyordu. Elalemin kamyoncusuyla ne alakamiz olurdu. Havacilik hicbir meslege benzemez. Ucucu ve Teknik ekibin ortak sendikasi olmasi dilegimle. Tebrik eder, gorevinizde basarilar. 2
  • Ne oldu 15 Eylül 2017, Cuma 18:01:50 İşverenin adamı yağlıbal hani uçuş senindi ? 1
  • Airport 15 Eylül 2017, Cuma 17:50:23 Hayirdir, sandiktan istedigin sonuc cikmadi mi??? 2
  • Mühendis 15 Eylül 2017, Cuma 16:49:21 Bir mühendis olarak artık uçuş ve işletmenin ayrı bir sendikası olmasını düşünüyorum. Yer işletme ayrılmasaydı onların da bu oluşum içinde yer almasını dilerdim. Diğer tayfanın ise sanduka sanduka diye diye sendikanın ne olduğunu, olmayınca neler olacağını idrak edene kadar sendikasız kalmalarının daha iyi olacağını düşünüyorum. Başkalarının(Özellikle kabin ,tekniğin ve yer işletmenin) öne çıkıp kendilerini riske etmesini camların ve duvarların arkasından izleyen bu yerde çalışan arkadaşlara da sadece gülüyorum. Hatta yalakalık yapanların da zamanları gelince saat bile geçmeden emekli edildiğini veya atıldığını gördük. Hayırlı olsun 1
  • 777 15 Eylül 2017, Cuma 16:48:11 Bizi kamyoncular ile aynı tutarak limiti aştınız. Size Türk kaptanların gücünü gücünü göstereceğiz inşallah. 3
  • Kaptan 15 Eylül 2017, Cuma 16:41:01 Kokpit olarak yeni sendika istiyoruz. Kaptanlara cahil diyenlerle işimiz olmaz. Bize laf atanlar görecek gücümüzü. Hodri meydan. 5
    • İşi olmazmış 15 Eylül 2017, Cuma 18:40:28 Sen hangi şirkette çalışıyorsun acaba gaptancık?? İşi olmazmış paşa paşa işin olacak ha yok uymuyormu haydi arap emirliklerine.. 20
    • kpt 15 Eylül 2017, Cuma 18:53:56 aynen katılıyorum.yeni bir oluşum gerekli.yalnız kabin kokpit.ayak takımı ile bu kadar oluyor 3
    • Anonim 15 Eylül 2017, Cuma 19:01:58 Meydanlar yigit ister dansöz degil 7
    • Gaptancik yazan bebe'ye 15 Eylül 2017, Cuma 20:21:59 Allah'a sukur ucus ekipleri olarak bize her yerde ekmek var. Arap Emirlikleri'ne de gideriz, gerekirse Fizan'a da gideriz ekmegimiz icin. O yuzden kimseden de korkumuz yok ama sen torpilli kiyak isini kaybedersen ne yaparsin, baska nerede ekmek kazanirsin, kim senin gibi kalitesizi istihdam eder onu bilemem. 0
  • Uçuculara yeni sendika 15 Eylül 2017, Cuma 16:31:29 Sadece uçuculara yeni sendika istiyoruz. Teknik dahil. 5
    • Teknik metal iş 15 Eylül 2017, Cuma 20:37:43 Onun sendikası ayrı... 1
  • Dinleyin cahiller 15 Eylül 2017, Cuma 16:25:02 Cahil dediğim kesim kokpit sendikasi kurmak isteyenlerdir. Sendika kurmak marifet değil. Tis icin bakanlıktan yetki belgesi alip masaya oturabilmek önemli. Bunun kanunu şudur. 1. İsyerindeki toplam çalışan sayısını %50 sinin 1 fazlası üyeye sahip olmak. Siz kaptanlar olarak 5bin kişisiniz. Thy de 20bin çalışan var. Eeee? Nasil olacak bu iş? Hepiniz üye olsada 5000 eksiksiniz.... 2. iş kolu %1 barajı. Ülkede taşımacilik iskolunda 750bin kişi çalışiyor. %1 i 7500 kişi yapar. Eeee? Burada da yetersizsiniz.... KALDI Kİ BU ÖRGÜTLENMEYE ŞİRKET MUSAADE ETMEZ. NOKTA... ŞÖFER KARDEŞLERIM. PEGASUS TA ONURDA VE DIGER HAVAYOLLARINDA NEDEN BIR ÖRGÜTLENME YOK? Babanızın çiftliği degil burası. Hooop buradan çıkalım hoop sendika kurdum hooop o sendikaya gecelim hooop masaya oturalim. Akıllı olunda elinizdeki tis i kaybetmeyin siz. Kanunuz bile yok. Tek yasal dayanağınız tis babalar. Hade behlül kaçar 38
    • Kokpit sendikası 15 Eylül 2017, Cuma 16:59:34 Kokpit kabin teknik ortak sendikası kurarsak napacaksın? 1
    • Dinleyin cahil diyene 15 Eylül 2017, Cuma 17:00:02 Sen terbiyesiz ve karaktersiz bir yaratıksın. Bizim hakkımızdan yorum yapmaya seviyen müsait olmadığı belli. Sendika nasıl kurulur sana soracak değiliz. Biliyoruz merak etme. Senin gibi insanlar havacılıkla uğraşamaz. Sen git sokakta çöp topla. Gerçi sen sokakta çöp toplayan insanlar kadarda şerefli değilsin. 1
    • Kokpit Kabin 15 Eylül 2017, Cuma 17:02:10 Kokpit kabin ellele verip kendi oluşumumuzu yapmamız lazım. Ben kaptan olarak kabindeki kardeşlerimizi kucaklamak isterim. Beraber güçlüyüz. Ne bizsiz ne sizsiz olmaz. 3
    • Şoförmüş 15 Eylül 2017, Cuma 17:18:26 Hangi şoför 40.000 tl maaş alıyor cahil herif. Ayrıca şoför dediklerine yakın doğuda 80.000-100.000 tl maaş veriyorlar. Seni paramızla döveriz biz. 3
    • Sağol 15 Eylül 2017, Cuma 17:46:38 Bu hesaba göre kabin kokpit birleşip ayrı sendika kurabiliyor eyvallah birader iyi yol göaterdim 1
    • shhs 15 Eylül 2017, Cuma 18:04:25 cahilin önde gideni sensin. insanlar burada kabin kokpit uçucu sendikasından bahsediyor. şimdi bir daha hesapla bakalım çalışanların yüzde kaçı ediyor 1
    • Gözlemci 15 Eylül 2017, Cuma 18:09:24 Sendika kurulacaksa kabin-kokpit-teknik beraber kurulur örneğin,kanunlarla uygun duruma getirilir,senin gibi bildiğini sanan kışkırtıcıların fikrine ihtiyacı yok bu toplumun,haydi bakalım kolay gelsin provakatör. 0
    • Kamil 15 Eylül 2017, Cuma 18:18:28 11.000 kabin nolcak? 4
    • Tis !! 15 Eylül 2017, Cuma 18:36:37 Hangi tis ?? Kimsenin uygulamadığı umursamadığı mı ?? 2
    • Anca 15 Eylül 2017, Cuma 18:50:09 Ötüp ötüp Kaçarsınız zaten takunya tayfası 2
    • Dur behlül 15 Eylül 2017, Cuma 18:53:19 Sendika anayasal hakdır burası senin babanın çiftliği değil 1
    • Anonim 15 Eylül 2017, Cuma 18:55:38 Dervise sormuslar hayatta en zor nedir diye sormuslar oda söz dür demıs anlatmasıda zor anlamasıda 3
    • Kabin 15 Eylül 2017, Cuma 19:00:01 Biz kabin kokpit ve teknik olarak bu şirketi göğüsleyen birimleriz o yüzden kabinden 1 kişi bile gösterilse farketmez kokpit kabinin hakları için de kendi hakları gibi mücadele edecektir . Teknik zaten işlere yetişemiyo gece gündüz çocuklar hiç ses çıkarmadan çalışıyo . Ofiste yüzlerce gereksiz başkanlık altında gereksiz işler yapanlar kusura bakmasın çünkü 500 kişinin yapacağı işi orda 2500 kişi yapıosunuz . Hiç ses çıkarmayın sadece şükredin . Siz olmasanız biz oraya 500 kişi gönderir işleri yaparız ama biz olmazsak siz maaş yerine havuç alırsınız kapiş ?? 3
    • Körcahil 15 Eylül 2017, Cuma 22:19:57 Kabinle kokpiti toplamayı unutmuşsun matematik dehası seni 2
    • Kucaklamak 15 Eylül 2017, Cuma 23:48:09 Kabini kucaklamak ne demek. Kimse sana kendini kucaklatmaz 3
    • Adam 16 Eylül 2017, Cumartesi 08:36:26 Mevcut sendikanın klavyeşörü. İşimiz gücünüz trollemek. 0
    • Cahil 16 Eylül 2017, Cumartesi 09:06:35 Burası senin çiftliğin mi? 0
    • Kabin 16 Eylül 2017, Cumartesi 20:19:32 O kadar..! 0
  • Anonim 15 Eylül 2017, Cuma 16:20:11 Beyler mac bitmedi düdügü bekleyin 3
    • cvp 15 Eylül 2017, Cuma 19:00:08 atı alan uskudarı gecti kardeş 3
  • K/A 15 Eylül 2017, Cuma 16:14:42 Kabin kokpit acil yeni sendika şart topluca çıkıp yenisine geçmeliyiz uçuş işletmede kazan ama temsil sayın yetersiz olsun varmı böyle bir mantık.. Kamyoncular tatlı yesinler sonra bol bol 2
    • Kaç yabancı 15 Eylül 2017, Cuma 17:41:25 Temsilse kaç yabancı temsil yetkisi aldı ? 0
    • Kolaydi zaten 15 Eylül 2017, Cuma 18:36:47 Topluca çikarken sorun yaşamazsın da..... topluca geçerken adamı öttürürler bülbül gibi. Topluca 50 kişiye bir mesaj cekerler iş akdiniz fesih diye topluca oturursun aşağı canımin içi . 6
    • Ayyy yeter be 15 Eylül 2017, Cuma 20:23:35 Lan ne ismis be ! Goren de matah bir sey zannediyor ! OLECEZ ULAN OLECEZ ARTIK ! BIKTIK KORKAKLIGINIZDAN BE NASIL ANA BABALAR YETISTIRDI SIZI YETER BE !!!!!!!! 0
  • Soğanın Cücüğü 15 Eylül 2017, Cuma 16:13:00 Sendikanın üye sayısı 22.000. Uçuş İşetme üye sayısı 15.500. Yani Uçuş işletmenin oranı yüzde 70,45. Toplam delege sayısı 300. Sendikanın uçuş işletmeye hak gördüğü delege sayısı 85. Yani yüzde 28,33! Olması gerekenin üçte biri. Yani hak 211 delege iken mevcut yönetim bunu 85 olarak kısıtlamış. Güzel! Gelin 85 delegeyle seçimi alın diyorlar. Hem delege seçimleri daha bitmedi hem de bu bir kavga değil, hak arama. Katılım üçte bir olmuş deniyor. Evet, zaten uçuş işletmeden katılım "az olsun" diye bunu böyle ayarladı sendika! Kendisi bir aydan fazladır hazırlık yaparken, bu tarihi, bir hafta kadar önce duyurdu. Seçim takvimi bile tam belli değil, Sabiha Gökçen havalimanında sandık kurdurulmadı, ekiplerin neredeyse dörtte biri yatı istasyonlarında, yıllık izinde olanların da oranı yaklaşık yüzde 15! Bunlar seçim taktikleri, pek doğru yöntemler olmasa da sınırlar zorlanmış olsa da akıl ve mantıkla mücadele etmek lazım. Burada ölçüyü kaçırmadan yorum yapan, seçimde efendiliğini bozmaden mücadele eden iyi insanlara selam olsun! 0
  • Yeni sendika kurulmali 15 Eylül 2017, Cuma 15:58:07 Ucucu ekipler, buna kesinlikle yer hizmetleri ve teknik dahildir, yeni sendika kurmali 2
  • ismi Lazim degil 15 Eylül 2017, Cuma 15:53:31 Madem kamyoncularda üye olarak kabul edildi sendikanın adı değişsin Hava iş değil yer iş olsun yer ulaştırmacılığını temsil etsinler kokpit ve kabinin sıkıntılarını çözecek gerçek bir havacılık sendikası kurulsun .Mevcut kanunlarla bu mümkün değilmişmiş bu ülkede herşey mümkün o kanunlarda değişir... 2
    • Mevcut kanunla mumkun 15 Eylül 2017, Cuma 16:45:24 Hava-İş sendikası kara ulaşımını aldıysa Yen'i kurulacak sendika havacılık ulaştırma olursa temsil ve tis yapma hakkı neden almasın, ucucular ve teknik şimdiki sendikalarından istifa edip Yen'i sendikaya üye olurlarsa olur. Hava iş eylemleriyle uçucu ve teknik için çozum yerine varolan haklarda geriye götürmesinin oy oranlarıdır bunlar. Ucucular fiilen bu sendikayı reddetmişlerdir, bunun iyi okunması gerekiyor. Yen'i oluşum şart, kanun değişikliği olmadan yapılabilir. 0
  • Ayrilmaliyiz 15 Eylül 2017, Cuma 15:53:12 Ucucu ekipler mevcut sendikadan ayrilmali, dogrusu budur 0
    • Havaci 15 Eylül 2017, Cuma 16:08:26 Sirket de bunu istiyor zaten. En kotu sendika sendikasizliktan daha iyidir. Bunu bi kere kaybedersek bir daha sittin sene sendikali olamayiz. 6
    • Havaci'ya 15 Eylül 2017, Cuma 19:05:19 Bir daha sendikali olamayiz da ne demek ya. Cocuk musun sen ? Yasalardan bi habersin burada atip tutuyosun :) 5
  • KOKPİT-KABİN 15 Eylül 2017, Cuma 15:35:06 20000 üyenin 14000 ini temsil eden Uçuş İşletmeyi Çarkçı Kaptan ve ekbi kazandı. Şimdi geriye kalan 6000 kişi ile sendikayı ele geçirecekler ve biz buna Adalet diyeceğiz, öyle mi? Yeni bir sendikaya aiclen ihtiyaç vardır. Kamyoncu, şakşakçı istemiyoruz aramızda 0
  • Sendika 15 Eylül 2017, Cuma 15:31:29 Hadi 85 delegeyle baskanligi alinda gorelim. 39
    • Cahil 15 Eylül 2017, Cuma 17:22:16 Sen anlamadın onu. 0
    • Kokpit kabin teknik 15 Eylül 2017, Cuma 17:23:36 Haydi elele verelim arkadaşlar 1
    • Amaç başka 15 Eylül 2017, Cuma 17:48:17 Ya sev ya terk et sendikayı bize vermezseniz biz terk ediyoruz gençler 2
    • Curete bak 15 Eylül 2017, Cuma 20:07:00 Adamin cesaretine bak uyelerin yuzde 70'ini sendika aidatlarinin yuzde 90'ini veren ucuculara ne diyor. Bravo valla. 0
  • 3d 15 Eylül 2017, Cuma 15:05:33 Ee simdi nolcak. 85 delege yeticekmi secimi kazanmaya. Neden baska yerlerden delege cikarilmaz aklim almiyor. Planlanan nedir. Biri aciklasin. 0
    • 3d 15 Eylül 2017, Cuma 20:21:30 Ankarada da zeytin dalı aldı 16 delegede orada var ama pendik ve ankara sendika odaları işgal edildi başkanlar giremiyor ve yargıya verildi. İzmirde henüz yapılmadı. 0
  • kaptan 320 15 Eylül 2017, Cuma 14:55:26 Gerçeklerin; birgün ortaya çıkması gibi huyu vardır. 0
  • Kokpit 15 Eylül 2017, Cuma 14:40:11 Kendi sendikamızı kuracağız. Aynı Almanya'da, Ingiltere' de ve birçok ülkede olduğu gibi. Ok yaydan çıktı. 2
    • Yeni sendika 15 Eylül 2017, Cuma 15:00:02 Ok yaydan çıktı artık. İstediğiniz kadar 300 de 85 ar diyin. Gerçek açık uçucular , uçuş işletme asıl aidat ödeyen ve çoğunluk süzi istemiyor! 1
    • Kabin 15 Eylül 2017, Cuma 15:15:31 Kabin ne olacak peki listede görmezden geldiğiniz gibi görmezden gelecek misiniz? 7
    • Sendika kurmak iş değil 15 Eylül 2017, Cuma 15:47:07 Cahil kaptan. Ulke is kolu barajini nasil aşacaksın???? 13
    • Cahil diyene 15 Eylül 2017, Cuma 16:42:14 Seninle ayni seviyede değiliz. Terbiyesiz. 0
    • Hangi iş kolu 15 Eylül 2017, Cuma 16:47:46 Ulaşım sendikası başka şey havacılık başka şey, tatlıbal kamyoncuların sendikası olmuş zaten, hava iş kolu sendikasında çoğunluk sağlanıp kurulabilir 0
    • Kabin' e 15 Eylül 2017, Cuma 17:11:14 Kokpit kabin kardeştir. Bunu herkes biliyor. Sizsiz olmaz 0
    • Sssh 15 Eylül 2017, Cuma 18:23:18 Bunlar 4 bin kisiyle anca kooperatif kurarlar. Dinlemeyin ! 4
    • s.ö.z. 15 Eylül 2017, Cuma 20:17:06 kaptana cahil diyene:yaw biz de bir kaç kurye-nakliye-otobüs firması kurar üye toplarız tatlıbal gibi... o yaptığına göre çok da zor olmasa gerek. 1
  • Slides armed 15 Eylül 2017, Cuma 14:39:07 mevcut yönetim genel kurulda oy kullanmak üzere 300 delegenin en az 190ına zaten sahip. Çarkçı kaptanın sadece 85 oyluk hakkı olacak ve bu bir işe yaramayacak haliyle. Uçucu ekipler bu durum ile resmen kendi kurşunu ayaklarına sıkmışlardır. Gelecekte olacak tis görüşmeleri için kendi çıkarlarına olacak durumu hiçe sayıp sendikayı yalnız bırakmışlardır. Sendikanın hataları tabi ki mevcuttur fakat ekipler yine zararı kendilerine vermiştir bu karar ile. 39
    • Uçucu 15 Eylül 2017, Cuma 14:58:41 Tabi herkes koyun olsun kamyon temsilcisi seçilsin.kamyon temsilcisi sonra gitsin bırak bizim hakları genişletmeyi bizim sözleşmeden gelen maaş zammını bile geri versin şirkete 0
    • Bu ne 15 Eylül 2017, Cuma 15:26:02 Safmısın cücük 2
    • Ne olacak 15 Eylül 2017, Cuma 15:32:37 Bundan daha kötü durumda mı olacağız? Zaten her türlü hakkımızı kaybettik, uçuş işletme delege seçimi ONURUMUZU kaybetmediğimizin göstergesidir. Herşeyden vazgeçebiliriz ama onurumuzdan asla. Ama senin gibi menffati için herşeyi yapacak zihniyettekiler bunu anlayamaz, ayağına kurşun sıkmak olarak değerlendirir. 1
    • Başkan ı kim ipler ? 15 Eylül 2017, Cuma 15:43:49 20 bin kişinin temsil edildiği grup, artık Tis / FTL uzlaşması /iş yavaşlatma /grev ...hertürlü mevzuata kendi karar verecek ve bunu başkanın kuruluna iletecek.Bu tek adam şaklabanlığı öyle bıyık sıvazlayamayacak. Başkan olsa ne yazar ...Çoğunluk ne derse o olur. 2
    • Düşünen 15 Eylül 2017, Cuma 18:15:19 Aslında tam tersi oldu,şimdi hata yapamaz ve uçucu ekiplerin kaybettiği kazanımlar için uğraşmak zorunda sendika yönetimi,hak yerini bulacaktır,yoksa bu yolda yalnız kalması ve hesap vermesi kaçınılmazdır, 0
    • Delibal 15 Eylül 2017, Cuma 18:47:49 Bu kadar konuşan kaptanlar neden geçen seçimlerde genel kurula gelip oy kullanmadı... gözünüz yemedi değilmi.. sendikamı kuracaksınız.. buyrun kurun.. 8
  • Anlamsız 15 Eylül 2017, Cuma 14:08:10 15 bin kişinin çalıştığı havacı tarafından sendika üyesi olmayan ve görev başında olanları çıkınca katılım çok düşük olmuş , sonuca etkisiz olan bir sözde seçim malesef. 10
    • 15.000 15 Eylül 2017, Cuma 15:09:02 3/1 oy kullanmış..Daha nolcaktı ki 1
    • kuklalar 15 Eylül 2017, Cuma 15:19:22 Seçime katılıma bakana kadar 15000 kişinin çıkardığı delege sayısına adaletsizliğine takıl 2
    • Kullanamadık 15 Eylül 2017, Cuma 15:43:44 Seçimden 3 gün önce haberdar edilince kullanamadık ki oyumuzu 0
  • Gerçek kazanan 15 Eylül 2017, Cuma 14:07:47 20.000 üyesi olan sendikanın 15.000 üyesini temsil eden uçuş işletme delegelerinde beyaz liste diğerlerini 3 kattan daha fazla fark ile geçmiş. Adaletli bir delege dağılımı olsaydı şu an zaten seçim bitmişti. Ancak kendinizi kandırır, günü kurtarırsınız. Adaletin sizler için de lazım olduğu gün gelecek. 0
    • Kobra666 15 Eylül 2017, Cuma 15:27:36 Bravo harika yorum 1
  • Yeni sendika 15 Eylül 2017, Cuma 13:44:05 Söyle olabilir mi? Seçimden sonra uçucu ekip Hava-İş'ten, teknik ekip mevcut sendikadan ayrılsa, Yen'i sendika kurulması için gereken sayıdan daha fazla kişi toplansa, teknik kabin kokpit sendikası kurulsa? Bu üç grup tüm çalışanların %70 i gibi. Madem yer çalışanları sendikadan memnun olanlar devam etsin. Bu şirketin asıl emekçileri ucucular ve teknik, nasıl mesailerde çalıştığımızı iyi biliyoruz, yer ekibi 5:30 da servis başında tekniğin ucucuların maaşını konuşuyor.bizim hakkımızı pasaportçu korumayacaktı ama sayı üstünlüğümüz varken de kendimizi ezdirmeyelim. Tatlıbal kazanırsa toplu istifa ve Yen'i bir sendika oluşumu olmalı. Mevcut sendika da ulaştırma sektöründe faaliyetlerine devam etse olmaz mı? 3
    • Teknik 15 Eylül 2017, Cuma 15:49:20 Sen çelik işsin kes sesini 6
    • Teknik 15 Eylül 2017, Cuma 16:06:52 Teknik Çelik iş ten istifa edip Yen'i sendikaya üye olamaz mı? Yen'i sendika havacılık iş kolu sendikası olacak çünkü? Mevcut sendika yer ulaşım sektörünü alsın 0
    • Cak mantikli. 15 Eylül 2017, Cuma 17:20:04 Teklifiniz cok mantikli. Hazir baslamisken carkci kaptan yeni bir sendika kurmali. Kokpit kabin ve teknik olarak toplu gecis olabilir. Sirketin toplam calisanlarinin yuzde arti 1 sayida uyeye ulastiginda bakanliktan istediği an toplu is sozlesmesi yetkisi alabilir. Diger sendika bu durumda islevsiz hale gelir. Yeni kanuna gore, yeni sendikaya uye olmak icin eskisinden ayrilmakta gerekmiyor. Toplu is sozlesmesi rakamina ulasana kadar eski sendikadan istifa edilmesine de gerek kalmaz. Hizli hareket edilmeli. Sicagi sicagina 0
  • Gözlemci 15 Eylül 2017, Cuma 13:34:08 Kabin Kokpit dayanışması ile önemli bir kazanım oldu,Çarkçı Kpt.ve ekibine tebrikler.Özellikle bizlerin parasıyla sendika yönetiminin yaptığı delege tanıtım masrafları,oynanan oyunlar,ne olduğunu anlayamayan genç kokpit/kabin ekiplerine yanlış söylemler,baskılar arasında sonuç alındı,bu kadarmı çekiniyorsunuz,sadece ve sadece iş huzuru,medeni yaşam şartları,mesai yönetmeliği,emniyetli uçuşlar isteyen Zeytin Dalı gurubundan. 2
    • Korku 15 Eylül 2017, Cuma 15:24:53 bir de cesaret gösterip burda kendi adınızla savunaydınız düşüncelerinizi..ne güzel olurdu.. 14
    • Kendi Adım 15 Eylül 2017, Cuma 16:17:45 Sevgili "Korku" rumuzlu Rumuz Uzmanı! Yazdığı eleştirel yorumu kendi adıyla paylaşmadığı için bu yorumcuya laf çakmaya çalışıyorsun, peki sen nyden korkuyorsun? 0
    • Hawk 15 Eylül 2017, Cuma 17:17:53 Korku senin göbek adın mı? 0
  • thy 15 Eylül 2017, Cuma 13:16:16 Varsa yoksa hep uçucular. Yerde calisan kimse yok ucaklar kendi kendine ucuyor sanki.. 21
    • Yer ekibi 15 Eylül 2017, Cuma 16:01:22 Aidatın %90 ını ucuculardan al, tüm haklarını gaspet, olumune çalıştır, yer ekibi dediğin gisadda gm lukteki mamurlarsa evet sizin sayenizde dönmüyor bu şirket, yer ekibinde kargoya bagaj atan arkadaşın hakkı var laf etmeye ama onlar da asgari ücrette 3 vardiya çalışıyor sendikal hakları da YÖK, o emekçi kardeşlere selam, ama gecesini gündüzünü sevdiklerinden ayrı geçiren ucucular pasaportçu ayakçısı tarafından yönetilmek istemiyor sayın memur. Sen bütün gün çay sigara goygoy yaparak aldığın maaş o yolcuyu bir yerden bir yere taşıyanların emeğinin ürünüdür. Bırakın madem biz ucucular ve teknik olarak ayrı tis imzalayalım, sayımız Yen'i sendika kurmak için yeterli, bu uçucu dusmanlıpı sınıra dayandı, biz sizden ayrılmak istiyoruz artık, nefretinizden de bıktık sizden de bıktık 0
    • ... 15 Eylül 2017, Cuma 18:46:32 Ağzına sağlık 3
    • Yer ekini yazan arkadasa 16 Eylül 2017, Cumartesi 18:38:41 Agziniza sağlık. . Kesinlikle katılıyorum!! Şu şirkette ucucilarin ve tekniğin disinda işini doğru dürüst yapan yok!! Biz olmassak siz hiçsiniz hiç!! Hadi git mesai saatlerinde yorum yapma bi daha biraz çalış! 0
  • Sacmalik 15 Eylül 2017, Cuma 12:59:53 Sizinkisi tam bir fiyasko. Ya 85 delegeyle baskanligimi alabilceksiniz. Baska yerden bir tane delegeniz yok be. 25
    • Adalet 15 Eylül 2017, Cuma 14:29:53 İşte bunu bilen senin gibi tezgahcılar karaambar kamyoncuları getirdi. Ülkenin neresinde adalet var ki burada da olsun. 1
    • Saçmalık'a 15 Eylül 2017, Cuma 17:46:41 Bence sen başka sitelere de bir göz at da Ankara Şube'yi kimin kazandığını öğren :) 2
  • A 15 Eylül 2017, Cuma 12:58:47 Ey zeytindali. Sadece ucustan delegen var. Napcan simdi bir acikla. Ben bu isin mantigini anlamadim. 85 delege secimi kazanmaya yetiyormu. Nasil bir mantiktir sizinkisi anlamis degilim. 24
    • Fo 15 Eylül 2017, Cuma 14:03:02 Yakında anlarsın. Adı Hava iş olan sendikayı kamyoncular yönetmeyecek üye sayının yüzde 80 i uçucular ama ne hikmetse 85 delege:). Mahkemede çözülür bu iş 1
    • uçuş işletme 15 Eylül 2017, Cuma 14:18:23 Sadece usuc dediğin yaklaşık 20 bin üyenin 14 bin kadarı . Sadece burayı kazandığında bile yetmesi gerekiyor!ama yetiyor mu hayır ! Adil mi asla değil ! 2
    • ESKİ DELEGE 15 Eylül 2017, Cuma 14:28:16 Neden sadece uçuş işletmeden olduğunu herkes biliyor. Ama o 85 kişi 15000 kişiyi temsil ediyor.Bu 15000 kişinin istekleri ve hakları şu ana kadar olduğu gibi korunmasın ve savunulmasında neler olacağını hep beraber görüp yaşayacağız.NOT: Karaambar kamyoncular birliği 2
    • Hawk 15 Eylül 2017, Cuma 17:19:14 Seyret öğren kit akıllı. 0
  • Ulema 15 Eylül 2017, Cuma 12:16:11 Thy 'nin diğer birimlerindeki delegeler ile birlikte Bu seçim kazanılacak ve bu sapsarı yönetim gidecek.Burdan nemalanThy ile ilgisi olmayanların sonu gelecek.Birde kendi çıkarları için Arkadaşlarını satanlar var.onlara dikkat edin Çoğu şu anda temsilci.Gn.Md.,Ebi,Gisad,Yer işletmede bunlardan var. Eğer bu seferde arkadaşları nı satarlarsa bu dini bütün kardeşler toplum içine çıkamazlar. Hadi biraz imana gelin Allah'tan korkun. 0
  • seçim sonu 15 Eylül 2017, Cuma 12:02:37 O listede sesini yükseltecek çok fazla insan var. İkili ilişkileri düzgün karşısındakini dinleyen fevri hareket etmesini engelleyecek olan.. Yukarıda da aşağıda da kimsenin kimseyi ezmek gibi bir düşüncesi olmaz. Bir uçtuğunla bir daha uçamadığın bir şirkette bireyler hakkında atıp tutmak da hakkaniyete aykırı. Mavi liste yanlışlarını düşünedursun, güzel olan seçim sonunda iki tarafında oturup yaşanan ortak veya farklı sıkıntılarla ilgili bilgilendirmek, ortak kararla hareket etme fikrinde buluşmaktır. Hemfikir olmak, sendika üyelerinin yararına olacaktır. Şimdi seçim sonucunu bir kenara bırakıp acilen harekete geçmek gerekir. İhtiyaç duyulan şey tam da budur. Herkesin emeğine oyuna sağlık, yeni dönem hayırlı uğurlu olsun. Duyulan güvenin zedelenmemesi dileğiyle.. 0
  • Canıtın 15 Eylül 2017, Cuma 11:52:35 Ee bundan sonra ne olacak şimdi? Tatlıbal gidecek mi kalacak mu 1
    • Uzman 15 Eylül 2017, Cuma 14:48:59 İzmir marşı ile gidecek 4
    • afferim 15 Eylül 2017, Cuma 15:55:53 Burada bile siyaseti karistordiniz ya helal olsun bu arada izmir Marsiyla gider fetih Marsiyla geri gelir nasıl bir zihniyettesin 7
    • Erkan Yolaç 16 Eylül 2017, Cumartesi 01:20:10 Zaten mehter nmarşı ile gelmişti, İzmir marşı ile gidecek 0
  • teknik 15 Eylül 2017, Cuma 11:41:29 teknik oy veremiyormu şimdi? 2
    • Kesin 15 Eylül 2017, Cuma 12:13:24 Verio verio hatta eksik kaldığı yerde çelebi de gelicek oy kullanmaya rahat uyu sen 1
  • Hayırlısı olsun 15 Eylül 2017, Cuma 11:31:17 Önemli olan sonucu yorumlamak. Mavi düşünmeli bu kadar insan neden kendisine değil de başkasına oy verdi diye ve ona göre gelecek dönemlerde hareket edilmeli. Yapılan hatalar ortada. Önemli olan ders çıkarmak. 3
    • Kabinnn 16 Eylül 2017, Cumartesi 22:00:00 Sendika düzelecek ders alır diyen arkadaşlarım tamam alır almasına ya da almış gibi yapar da durum zaten acı! Sendika ne yapıyor Tis i uygulamıyorlar diye kokpit ve kabin planlama başkanlıklarını dava ediyorlar. Be arkadaş şirketin haberi yok mu onlara kim oluru veriyor? Yönetim şöyle mi diyor "ya sormayın bizi dinlemiyorlar :( " geçin arkadaş herşey göz boyama. Planlama bana nasıl tis yok artık gibi bir cümle kurabiliyor! şimdiki sendikanın ders alacağı falan yok. Çarkçı kaptan güzel bir adım attın devamını 15 bin kişi bekliyor. Yeni sendika şart ve destekçiniz.. Gerekirse iletişim için lütfen şahsi maillerimizi alın ve yeni adımlar atmanıza destek olalım. Şu sendikaya her ay maaşımdan kesilen para bana çok koyuyor. Hep birlikte çıkalım artık şu kamyoncu sendikadan.. Haklarımızın yenilmediği huzurla çalıştığımız güzel günleri en az benim kadar isteyen tüm uçucu aileme selam olsun. Dik durmaya devam edin sizleri seviyorum.. 0
  • adil babaaaa 15 Eylül 2017, Cuma 11:14:01 adil baba yedirtme hakkimizi. 1
  • ADALET-HAKİKAT 15 Eylül 2017, Cuma 11:09:21 Yapılanları göremeyen Kabinciler, işverenin kendisine yaptığı her türlü dayatmayı, haksızlığı kabul ettiği görülüyor. Bu durumda yeni baskılar ve haksızlıklar karşısında hangi sendikanın kapısının çalmayı planlıyorlar acaba, 7
    • X 15 Eylül 2017, Cuma 17:23:56 Zaten mevcut sendika yuzunden bunca haksizlik yapiliyor ya. Bunlar hep tepki oyu. Bunca zaman sendika kafasini gomdu kuma. Ne ektiysr onu bicti. Sen dua et de yeni sendika kurmasinlar. Eski sendika bir gecede yetkisiz dernege doner :D 0
    • Sendika var demiş biri 15 Eylül 2017, Cuma 18:57:06 Sendikamı var nerde acaba arkadaşım bu sendika sana var ama bize yok galiba.. Elinde ne kaldı önce bir bize onu anlatta bilenler bilmeyenlere anlatsın.. İmzaladıkları ve hakkımızı savundukları nokta neresi... Yapıştıları koltuklarına bir nebze de olsun cvp olmuştur belki.. İnsanlara salak yerine koyup iki gün kala seçim var nedemekdir 0
    • Ne demek 15 Eylül 2017, Cuma 20:27:34 Aidatlarını toplayan sendikanın !!!!! 0
  • Kaptan 15 Eylül 2017, Cuma 11:06:42 Mavi liste çıksaydı abartılı yorumlarla ilk haber olarak görürdük bu sitede. Şimdi sonlara doğru, ve yorum bile yapılmamış sadece rakamlar :) 1
  • İskender Kaptan 15 Eylül 2017, Cuma 10:59:38 Adam mısın madam mısın görücaz 38
    • !! 15 Eylül 2017, Cuma 11:10:28 Bu ne terbiyesiz bir yorum! 0
    • Terbiyesizlik 15 Eylül 2017, Cuma 11:58:58 Yorumlar editörlerin onayından sonra yayınlanıyor peki bu yorum ne? 0
    • Seviye meselesi 15 Eylül 2017, Cuma 12:07:35 Sen görmeğe alışkınsın neyse senin seviyene inmeyeyim hadi yırttın yine 2
    • Kaptan 15 Eylül 2017, Cuma 12:08:50 Seninle kıyas götürmeyecek kadar adamdır 0
    • s.ö.z.. 15 Eylül 2017, Cuma 13:58:44 Bu nasıl bir cinsiyetçi yaklaşım.illallah yahu sizin gibilerden. Adam olsa ne olur, madam olsa ne olur? önemli olan insan olmaktır. Çarkcı Kaptan da bu yaşıma kadar tanıdığım en insan gibi insandır. 3
    • Bırısı 15 Eylül 2017, Cuma 14:56:59 Istersen o sana ne olduğunu gosterır onun attığı tırnak etmessın 0
  • İSKENDER ÇARKÇI 15 Eylül 2017, Cuma 10:54:20 KAÇANLARDAN OLMA 10
  • ESKİ DELEGE YE 15 Eylül 2017, Cuma 10:47:49 Cahilsiniz ve bu yüzden bu haldesiniz. Açiklayayimda aydınlan. 1. YENI SENDİKAYI KURDUN. 2. HAVA IS UYELERININ YARISINA YAKINI SANA GUVENDI VE YENI SENDIKAYA UYE OLDU SONUC NE OLUR BILIYORMUSUN CAHIL? HER IKI SENDIKA DA ULKE IS KOLU BARAJINI GEÇEMEZ VE TIS IÇİN HER IKI SENDIKA DA YETKI ALAMAZ. VE BIR DAHA EBEDIYEN THY DE TIS DIYE BIRSEY OLMAZ. SENIN GIBI DUSUNMESINI BILMEYENLER LUTFEN ÜLKEMİZ GENEL SEÇİMLERİ DAHIL HICBIR SECIMDE OY KULLANMASIN. Elindeki hazır kurulmuş örgütlü yapıyı bırakıp böyle bir yola çıkmak için düşünemeyen birisi olman lazım. 12
    • Bu sendika ne aldi ki 15 Eylül 2017, Cuma 14:43:35 Şahsen yeni sendika olayına sıcak bakıyorum 0
    • A 15 Eylül 2017, Cuma 14:47:02 Simdi tis varmida 0
    • CAHAL 15 Eylül 2017, Cuma 15:19:54 Sallama, aç biraz mevzuat çalış.İşkolu barajı % 1.Yani 8.000 kişi. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak böyle birşey herhalde. 2
  • K/A1 15 Eylül 2017, Cuma 10:37:38 Belki genel seçimi mavi sendika alır ama umarım bu sonuç son 3 senede yapılanların yetersiz ve yanlış olduğu görüşünün kabinde oluştuğunu ve bundan sonra yapacaklarını bu doğrultuda,yapılan yanlışların tekrarlanmamasına ve hatta düzeltilmesne vesile olur. 7
  • Newbie 15 Eylül 2017, Cuma 10:28:41 Kimin hangi sayida oldugu onemli degil.. onemli olan iyi niyetli olunmasi. Bu sendikanin odağının havacilardan şaştığı aşikar. Çözüm yeni ve sadece havacıların olduğu sendika.. tatlibal da kamyonculariyla evcilik oynasin.. 0
  • Km 15 Eylül 2017, Cuma 10:22:37 Dinozor kaptanlara ikinci emeklilik şansı 21
    • Vpt 15 Eylül 2017, Cuma 15:02:23 Sen o dinozor ksptanların sayesınde ucuyorsun senı tek başına kokpıte koysak acaba ne olur düşunemıyorum bile 1
    • Km 15 Eylül 2017, Cuma 15:22:12 Senin km olmadığın maaşlı sendika elemanı olduğun apaçık ortada. kaptanlarımıza hitap ederken seviyeni koru. Terbiyesizliğe luzüm yok!.. Belli ki beyin hücrelerin Zaten ölmüş, saygı anlayışın zaten hiç Yok.. Yazık, çok yazık müsait bir zamanında kendine baş sağlığına git.. 0
    • Hawk 15 Eylül 2017, Cuma 17:23:56 Kaptanlar ne yaptı sana bu kadar. Hor mü kullandılar. Kıyamam. 2
  • ESKİ DELEGE 15 Eylül 2017, Cuma 10:17:12 Hiç bir şey değişmez .çözüm YENİ SENDİKA 3
    • Sırası 15 Eylül 2017, Cuma 10:43:37 Onunda sırası gelir inşallah. Niteliği geçtim, sadece nicelik olarak 15000 personel olan uçucuların düzgün sendikası olur. 3
    • Cahilsiniz 15 Eylül 2017, Cuma 10:44:43 Bi yüzden bu haldesiniz. Açiklayayimda aydınlan. 1. YENI SENDİKAYI KURDUN. 2. HAVA IS UYELERININ YARISINA YAKINI SANA GUVENDI VE YENI SENDIKAYA UYE OLDU SONUC NE OLUR BILIYORMUSUN CAHIL? HER IKI SENDIKA DA ULKE IS KOLU BARAJINI GEÇEMEZ VE TIS IÇİN HER IKI SENDIKA DA YETKI ALAMAZ. VE BIR DAHA EBEDIYEN THY DE TIS DIYE BIRSEY OLMAZ. SENIN GIBI DUSUNMESINI BILMEYENLER LUTFEN ÜLKEMİZ GENEL SEÇİMLERİ DAHIL HICBIR SECIMDE OY KULLANMASIN. 8
    • Yeni sendika 15 Eylül 2017, Cuma 14:19:42 İnşaallah bekyelin yeni sendika sırası da gelecek sadece kamyonculardan arınmış sendika da gelecek 2
    • CAHİL e 15 Eylül 2017, Cuma 19:12:21 ülke barajı niye geçilmiyor anlamadım siz sayı saymayı da bilmiyorsunuz.ama sana bilmediğin başka bir şey söyleyim aklını karıştırayım biraz tüm uçucular sendikadan ayrılır. canlarının istediği başka bir sendikaya üye olur ve kendilerini temsil etmelerini ister oy sayıları sizden fazla olduğu için de masaya oturma hakkı uçucularda olur. Nasıl plan . buna yok dersen işi bilmiyorsun 0
  • Kekova 15 Eylül 2017, Cuma 10:15:03 85 delegenin 74ü 340 kaptanı kalanlar ise purser. Sizde akıl var mı hiç kekolar. Yukarıda sizi ezenler asagida da ezmeye devam edecek. Ama yok size iyilik yaramaz. 72
    • Aday olsaydın 15 Eylül 2017, Cuma 10:33:57 Kabinden sendika başkanı olamaz diye bir kural mı vardı da ben atladım. Kabinden biri aday olsaydı arkasına da 85 tane sadece ama sadece kabinden delege adayı cıkarsaydı da butun kabin onlara oy verseydi o zaman. Neyin kafası bu anlamadım. 3
    • Reality 15 Eylül 2017, Cuma 10:37:56 Hangi iyilik?? 3
    • Keko 15 Eylül 2017, Cuma 10:40:58 Hakkımızı yiyen adama neden oy verecekmişiz bilim adamı 0
    • ?? 15 Eylül 2017, Cuma 10:41:51 Sen ne diyor aslan ben anlamıyor:)) 0
    • KM 15 Eylül 2017, Cuma 10:42:36 Kim kimi eziyor sn paralı asker? 2 günde baskın gibi seçim yaptırırsan kimse birlik olup hazırlanamaz tabi. Uçuşta bir sorunumuz olduğunda danıştığımız, yardımımıza koşan kaptanlarımız, yerde de sorunlarımızla ilgilenirler. Seçimi kaybetme korkusuyla 2 günde kafanıza göre seçim ilan etmeseydiniz asıl o zaman görürdünüz birlik olmayı. Kamyoncu çırağı sizi.. 0
    • Ben 15 Eylül 2017, Cuma 10:44:08 Geçti borun pazarı 5
    • ESKİ DELEGE 15 Eylül 2017, Cuma 10:49:22 Daha iyi yaa hepsi bir yerlere gelmiş ununu elrmiş eleğini asmış insanlar hak ve emek için korkusuzca uğraşırlar. Ev ve araba krefisi ödeyen hiç bir arkadaşımız malesef buna cesaret edemez 5
    • Kekova 15 Eylül 2017, Cuma 10:58:18 Hadi 85 delegeyi aldın ya sonra? Seçime 300 delege geldi ve Ali Kemal başkan yine kazandı. Bu durumda çıkacak olan temsilciler yine Ali Kemâl başkanın delegesi. Çarkçı diğer birimlere liste bile çıkaramadı ki başkanlık hayali olsun. Mantiksizlik böyle bişey işte. Ali Kemâl başkan, bu zamana kadar hep ucucularin sıkıntısı ile ugrastin artık yer personeline önem ver ki millet anlasın anyayi konyayi 50
    • KM 15 Eylül 2017, Cuma 11:13:31 Ne iyiliği yaptınız ki? Ne zaman arasam bir şikayetim olsa bir sürü bahane ürettiniz, THY yönetimini suçladınız elimizden bir şey gelmiyor dediniz. Bütün sorunlarımı kendim çözmeye çalıştım. (bir şey de çözemedim ya. uçuştaki temsilcilere bir de utanmadan maaş ödemişsiniz o da çıktı ortaya. hadi siz utanmadınız da onlar nasıl utanmadı onu da anlamış değilim. 1 tane oyum vardı bu işlerden hiç anlamadığım halde ben de gittim ÇARKÇI ve KOÇAK kaptanlarıma verdim. kim olursa olaun sizden kötü olmaz. 0
    • Kekova'ya 15 Eylül 2017, Cuma 11:18:44 20000 üyenin 15000 i uçucu personel,nerde olduğunu hatırlatıyım dedim.Bu arada arkadaş madem tis maddeleri uygulanmıyor ftl uygulanıyor ,sendika harçlarını da yatırmamalıyız.Ne kadar ekmek okadar köfte.. 4
    • KA 15 Eylül 2017, Cuma 12:18:44 Uçuş işletme bir bütündür Kokpit kabin ayrı düşünülemez. Kaptanlar ne yapacaklar TIS görüşmelerinde kaptanlara ayda 8 boş gün verilsin kabin memurlarına 5 gün yeter mi diyecekler? Kabini ezmek te ne demek? Kabin ve Kokpit in sorunları ortaktır. Bu da sendika seçimi. İnsanların bu şekilde kafasını karıştırmak bütün uçak mürettebatına zarar verir. 0
    • Fo 15 Eylül 2017, Cuma 14:10:12 Sallama sallama. Nerden 74 ü 330. Benim tanıdığım en az 10 737 kaptanı var 0
    • korkusuz 15 Eylül 2017, Cuma 15:23:20 Korku hissi bittiğinde bilesiniz ki; siz kaptanlar ve siz yönetim hepinize arkanızdan su dökücez kim seçilirse seçilsin yeri geldiğinde başı dik ve onurlu bir şekilde herkesin hakkını savunacak mı yoksa kuyruğunu biryere mi sıkıştıracak. ...? yada paraları cuk ka ile mi uğraşacak..? HODRI MEYDAN 1
  • hahahahha 15 Eylül 2017, Cuma 10:05:21 Son 7 senedir ilk defa oy verdiğim taraf kazandı oh be! 2
    • tas kafa 15 Eylül 2017, Cuma 10:29:03 Sen bu kafayla daha çok kaybedersin , kazanan belli değil daha, sadece hostes ve pilotlar kaybetti haberin olsun... 23
    • AEA 15 Eylül 2017, Cuma 13:08:34 Aynı hissiyattayız 1
    • UÇUCU 15 Eylül 2017, Cuma 19:23:47 Arkadaşlar bir kaptanın peşinden gitmek olarak olaya bakmak yanlış olur. Kabinden bir arkadaş aday olsaydı da uçucular yine aynı birlik içinde oylarını kullanacaklardı. Mesele kokpit kabin değil, mesele bize TC kimlik ve sicil NO lu anketi reva görüp aba altından sopa gösterenlerin, Fransa ve Almanya da her yıl grev yapılmasına rağmen batmayan havayollarının aksine bizde hemen batacakmış ta herkes işsiz kalacakmış hikayesiyle korku imparatorluğu kuranların yerle bir edilmesidir. Bundan sonra aramıza giremezler. Lütfen ama lütfen burada trolcülerin yazdıklarıyla gaza gelmesin kimse. Uçuşta hep birlikteyiz , önü nereye gidiyorsa arkası da oraya gidiyor bu uçağın. Bir dahaki seçimde kabinden bir arkadaşı destekleyelim. 1
  • hayırlısı olsun 15 Eylül 2017, Cuma 09:57:32 hakkımızda 1