UÇAKTA TAHLİYE KRİZİ!

    Çok beğenilenler

  • Sanki 04 Ocak 2014, Cumartesi 17:01:43 Sanki keyfinden uçmamış gibi uçaktan inmemişler bilet aldın diye uçağı almadın ya ayrıca diyelim o uçak kötü hava koşuluna rağmen kalktı sonra da düştü o zaman memnun mu olacaktı bu yolcular hem şirket gelin otobüsle götürelim demiş başınızın çaresine bakın da dememiş. Bir de bunlar Avrupa'nın göbeğinden geliyorlar pes valla !!! 3
    • değişmez 04 Ocak 2014, Cumartesi 21:03:56 avrupaya giden gurbetçiler hala 70 lerin kafasıyla düşünüyor . Burda yaşayanlar her anlamda çağ atlasada oraya gidenler gittikleri gibi kaldılar . Ne Türk kültürünü yaşıyabildiler neden oranın kültürlerine adapte olabildiler . Saygılar. 4
    • :) 05 Ocak 2014, Pazar 00:20:03 :) 0
  • Cahil İnsanlar 04 Ocak 2014, Cumartesi 15:00:30 Bunlar cahil insanlar.. hayatlarında uçak görmemiş hayatlarının son deminde uçakla tanışmış, havacılık kültürü sıfır olduğu için bu tarz hareket yapmışlar. 11
    • zihniyet 04 Ocak 2014, Cumartesi 17:58:59 Haklısınız, zihniyet çürük. Ben bilet parası verdim, düşsede, kırılsada o uçak beni evime götürcek :)) insanları anlamak çok güç. Gidip avrupada kötü hava şartlarından dolayı rötar yapan bi uçağa dokunsunlar bakayım ne oluyor? ömürleri hapiste çürür.. 0
    • CORENDON 04 Ocak 2014, Cumartesi 18:34:03 Yolculara Konya bileti satilirken Kayseri ve sonrasinda Konya'ya inilecegi bilgisi verilmezse ve yolcuyu "cahildir bunlar anlamaz" mantigiyla yolmaya kalkisirlarsa dogal olarak yolcuda tepki gosterir ve bu durumu bilmeyen siz cokbilmislerde yolculari "cahil" olarak niteler.Bu yolcualrin Corndon ile seyehat etmesinin 2 gerekcesi var : 1- Ucuz ucus olanagi ,yani maliyet 2- Direkt sefer olmasi Kayseri-Konya arasi otobus verilmismi?Son 1 haftadir ASR-KYA arasi Corendon seferi surekli iptal ediliyorken Corendon ne gibi bir onlem almistir? 0
    • denair 04 Ocak 2014, Cumartesi 19:45:27 Havacılık kültürünü bilmeyen insanlara cahil denmez. Havacılığın kıyısından köşesinden birşey bilip te kendini bi ..... sanan kişilere cahil denir. 1
    • :) 05 Ocak 2014, Pazar 00:19:25 :) 0
    • haklısın 05 Ocak 2014, Pazar 17:47:15 senin gibisini ben de ilk defa görüyorum. Unutma Türkiyede tek İL senin ilin değil başka iller de var. Önce saygı ltf... (: 0
  • Tüm yorumlar

  • 2.sinif 05 Eylül 2014, Cuma 05:55:40 Ucuz etin yahnisi olmaz arkadas. Git adam gibi firmayla uc. Senin hatan . 0
  • Vatandaş 10 Şubat 2014, Pazartesi 13:15:55 Bakın arkadaşlar sizler bilip bilmeden yorum yapıp duruyorsunu vay avrupalı cahil vay avrupalı tuvalet temizliyor vs vs bu uçakta bende vardım ve ben Türkiye'de yaşıyorum gezmeye gitmiştik hanımım ve 4 akrabam ile onlar bizden 1 hafta önce geldiler ve aynı olayı yaşadılar ve onlardan bir hafta öncede bızımle gelen ailenin çocuklar gelmiş ve aynı olayı yapmışlar ve hava alanın da görevli polis arkadaşlar bu uçak firmasının bu olayı geçen senede yaptıklarını bildirdiler ve bizlerde iniş yapılıp uçulmayacagını ogrendıkten sonra konyayı arayarak durumları sorduk ki öyle bir şeyin olmadığını yani havanın iniş için müsait oldugunu sis olmadığını öğrendikten sonra biz bu yola baş vurduk ve bize köylü cahil tuvalet temizliği yapan avrupalı dıyem arkadaşlara soruyorum bizler mi cahil veya diğer dediğiniz den miyiz.birde otobüse mi biniyorlar diye yorum yazmışlar sen daha araba nedir bilmez iken bizim tır ımız vardı şimdi sen git önce otobüse bin onu öğren sonrada burda millete ahkam kes olurmu 0
  • Uçmayan kalmayacak 07 Ocak 2014, Salı 11:12:15 " Uçmayan Kalmayacak " sloganını bu ülkeye tanıtan Başbakanımız, umarız bizim gibi uçmaya çalışan köylü vatandaşları için de ( Bu gibi - CORENDON vb ) taşıyıcı firmalara gereken öğütü veya dersi verir. Bizler her zamanki gibi yine kendisine güveniyoruz. Hollandalı Türk Köylüleri 2
  • orloftan yanilmisin 07 Ocak 2014, Salı 01:06:46 Hollanda'da tuvalet temizlyenede sabahlari gunaydin derler. Bunun adida medeniyet,sonra bir ulkenin medeniyeti trafiginden belli olur ALLAHA sukur Hollanda'da en azindan hayvan trafigi yok ve burda herkes esittir Basbakanin kralicenin cocuklarini gittigi okula TUVALET TEMIZLIKCISININ COCGUDA GIDIO.Insanlara hakaret etmeden baska acaba bu hayatta neyi gordun ve oyrendin???????? 0
  • Kış Yolcusu 06 Ocak 2014, Pazartesi 14:52:29 Kış yolcusu kıymetlidir, hiç bir Türk hava yolu şirketi kış yolcusunu ve kışın iş veren tur operatörünü kaybetmek istemez. 0
  • Att. Corendon 06 Ocak 2014, Pazartesi 14:22:18 Havacılıktan anlamayan ve sadece bir yolcu gözü ile bakmaya çalıştığım olay için kısa bir görüşüm olacak ; 1- Türk milleti olarak birbirimizi baltalamaktan vazgeçelim. Kimseye fayda vermiyor. 2- Sizlerin havacılıktan anlıyor olması biz köylüleri hiç ilgilendirmiyor. Biz sadece parasını verdiğimiz alana uçmak istedik. Şirkette olur dedi bilet kesti. 3- Sadece havacılıktan anladığını belirten sizlerin bu tür TERBİYEDEN UZAK...BİLMİŞ...UKALA yaklaşımlarınızın da bilmenizi isterimki sadece CORENDON isimli firmanın imajını zedelemekten öteye gidememektedir. 4- Keşke olaya SHGM bir el atsa da bu konudaki tek suçlunun BİZ GARİBAN KÖYLÜLER mi ? Yoksa SİZİN GİBİ ULEMALAR mı olduğu netleşse.. 5- Yorumlarınızda lütfen GERÇEK YORUM yapmaya çalışın. Eğer olmuyor ise kişisel sınırlarınızı zorlamayın . Sevgi ve saygılarımla, WC İşçilerinden birisi dersen olur... 1
  • Orloftan 06 Ocak 2014, Pazartesi 11:37:32 Bu Avrupa'daki vatandaşlarımız bizden daha cahil kalmışlar.Ordan gelince hava atarlar,ama orda insan yerine konmazlar.Schiphol'deki temizlik ve tuvalet işçileri çoğu Türk,İşte Türklere orda verilen değer bu.Bir kere gördüm adam türkü söyleye söyleye tuvalette paspas yapıyordu. 1
  • HAVACI MAGANDALAR 06 Ocak 2014, Pazartesi 06:47:25 Arkadas,yorumlara bakiyorum da herkes yolculari haksiz buluyor. Yolcular hakli.Tebrik ederim boyle bir eylemden dolayi.Bunun gibi bazi havayolu sirketleri meydani bos buldugu icin boyle yalanlara basvurup milleti kandiriyor.Olay gunu Konya ve kayseri'de hava sartlari gayet iyi. Yolcu az oldugu icin,boyle yalanlarla tasarruf amacli milleti kekliyorlar.Denetleyen yok,hesap soran yok.Avrupa'da,Amerika'da olsa sorusturma baslatilir.Sirket yalan soyluyor cunku.Helal olsun yolculara,cok mukemmel bir protesto.Sirket kar edecem derken,yolcunun hismiyla zarara ugradi:)) Kayseri,Konya,Esb yolcusundan hic boyle bir organize protesto beklemezdim.Harbiden helal olsun. 4
  • iPhone Uygulaması 06 Ocak 2014, Pazartesi 03:14:30 Bu protestoyu yiyosa Avrupada yapsalar ya bunlar. Polis, jopu ne yapar acaba. Terörist muamelesi görürler direk. E onlar da biliyolar nerde çirkeflik yapılcağını nerde yapılmayacağını. Kural kanun yokki memlekette anasını satiyim 0
  • Mallık dizboyu 06 Ocak 2014, Pazartesi 01:20:20 Arkadas hava kosullarindan gidemiyosa ucak konyaya, konya ucaga gelsin, boyle denyoluk olurmu. Gecenlerde sis nedeniyle izmirden kalkan ucagim diyarbakira inemedi sis nedeniyle tekrar izmire donduk ne yapalim yani hava kosullari. Ben bu konyayida konyalilarida sevmedim.( hepsini degil ama hicmi iyi ornek cikmaz kardesim) 1
  • konya 05 Ocak 2014, Pazar 23:53:25 Sayın Arkadaslar öncelikle kullanmış olduğunuz kotu sözler sahıbıne aıt tır. Bu uçakta yaşananlar tamamen taşıma şirketinin maddi çikarlarıdır yolcuları aldatmasıdır. olayın yaşandığı gün konya hava limaninda hiç bir kötü hava oluşmamış ve konyaya yapılan butun tarıfeli uçuşlar yapılmıştır. hatta ben konya hava limanini arayıp sorun olup olmadığını sorduğumda her hangı bir olumsuzluk yok denildi. isteyen arkadaşlar o gün ki hava raporlarına bakabilirler. şimdi sizlere soruyorum kayseri konya aktarmalı olan bu uçuşta yolcu azlığı sebebi ile 28 kişi için konyaya gelmek istememesidir. olayın sebebi budur. 1
    • RUMUZ 06 Ocak 2014, Pazartesi 08:13:31 HAVACILIĞI BİLMEDEN KONUŞMA LÜTFEN, HİÇ BİRŞEYDEN HABERİN YOK KONUŞUYOSUN,GEÇİP SEN KULLANSAYDIN UÇAĞI, BAKALIM İNEBİLİYOMUSUN 1
    • konya 07 Ocak 2014, Salı 16:00:56 sen cok biliyorsun havacılığı ben konyada yasıyorum ve o gun havaalanı işletmesi ile telefonda gorustum sorun olmadığını belirttiler senın gıbı havacılığı cok ıyı bılen cok bılmışler den dolayı kendı vatandaşlarımız uçuş sırketlerının kendı çıkarları dogrultusunda mağdur olmaktadır 0
  • sebeyat 05 Ocak 2014, Pazar 21:11:14 yok efendim hic sizi orda bırakırlarmı...evin balkonu na indirseler di..heheheh:)))) 0
  • iPhone Uygulaması 05 Ocak 2014, Pazar 18:31:22 Avrupada bizi bunlar temsil ediyor işte. Mağaradan çıkıp Avrupaya gitmişler Amele olarak zamanında. 40 yıldır adamlar değişmemiş. Eşşek olsa değişir ama bunlar değişmemiş. 1
  • iPhone Uygulaması 05 Ocak 2014, Pazar 17:27:12 Kendi milletine cahil diyen bir toplum neyazık acaba görünüsleriyle insanlarla dalga gecen arkadas sen ne şartlarda çalıştıklarını biliyormusun ucuz bilet almak için kimlerin ağı kokularnı çekiyorlar ne şartlarda çalışıyorlar ayıptır ayrıca bir değil iki değil kaçıncı bu.Havacılık hakkında bilginiz azıcık olsa ama den kalkısta hangi meydanların kapalı oldugunun bilgisi gidiyormu gitmiyormu bilirdiniz şirketi korumak uğruna insanlara cahil kıyafete bak gibi seviyesiz yakıştırmalar yapmayın sen turkiyedesinde ne kadar egitimlisin acaba 4
    • Cahillik 06 Ocak 2014, Pazartesi 08:27:17 Sende demişsin işte orta milletin biryerlerini kokluyorlarmış memlekete gelince şekil yapıyorlar:) 0
  • özür avruoa 05 Ocak 2014, Pazar 17:19:28 Ne işiniz var ki Konya'da? Amaç belli , köyüne gidip hava atacak. Utanıyorum malesef 4
    • Utanmak 05 Ocak 2014, Pazar 17:49:47 Bence siz bu yazınızdan utanmalıydınız. Unutma ki " KÖYLÜ BU İLKENİN EFENDİSİDİR " Korkarım ilk kez duydunuz. 0
    • hollandadan 06 Ocak 2014, Pazartesi 13:55:10 Kardesim, keyfimizden eylem yapmadik cenazemiz vardi, bilip bilmeden konusma 0
  • Bilmeden konusmayin 05 Ocak 2014, Pazar 14:11:12 Siz anca vay gurbetciler ne cahil dir söyledir böyledir diyorsunuz. Bilmeden konsusmayin diyorum. Siz biz gurbetcilerin vatana gitmek icin neler cektigimizi bilmiyorsunuz. Bizlere ucuz bilet satip kaziklayanmi, bizlere ucuz bilet satip seni memleketine göndercem diye baska yere ucurmak mi daha neler neler. Simdi yine akillilar " o zaman ucuz bilet almasinlar diyecek. Kardesim artik Gurbet elde calisip öyle yerde paralar toplanmiyor. Yaz sezonunda 4 kisilik bir aileden 2000 ila 2500 euro para isteniyor. Herkes ucuza gitmek ister bu durumda. Bu yüzden Bilmeden Konusmayin. O insanlari da cahil diye tanimlamak cok ayip. Önce ögrenin sonra konusun asil cahiller o laflari bilmeden konusanlardir. O kadar ! ! ! 5
  • charter 05 Ocak 2014, Pazar 13:11:50 yorum bile yapmıyorum o derece gereksiz bi konu bence. uçak konyaya gidemiyorsa şirket ulaşımın tamamlanmasından sorumlu olacaktır , otobüs uygulaması önermişler yapılabilecek çözümde budur. ancak havanın konyada iniş yapmaya elverişli olamaması durumu da şaibelidir ve bu şaibe ortadan kaldırılmalıdır. üç beş meydan kalsın diğerleri kapansın diyen zihniyet derhal burdan çıkıp hangi ülkede yaşamak istiyorsa oraya gitsin. vatandaş haklı ve ya şirket haklı şeklinde birşey söylemek verilen bu bilgiler ışığında imkansız. Bu gibi şirketler kapatılmalı diyen zihniyette derhal bu ülkeden çıkıp nerde isterse orda yaşasın milli servet milli sermaye düşmanlığı yapmayın. yolcuların mağduriyetleri gayat kolay giderilebilir bunun için kanun var nizam var bu ülkede bize böyle yaptılar dersiniz şikayetçi olursunuz bilet parasına kadar geri alabilirsiniz ama su anda bu yolcular tazminat cezası ödemek zorunda kalabilir. cahillik denebilecek düzeyde haklarımızı bilmiyoruz . EMNİYETLİ UÇUŞLAR 2
  • bir bilen 05 Ocak 2014, Pazar 12:09:41 Herkes birseyler yazmis.bende yazayım. bir coguna cvp olabilir.Hava durumu her 30dk.da bir verilir.amsterdamdan cikarken konya normal olsa bile sonradan kapatabilir.Ucak devaminda Kayseriden Konya_Amsterdam yapacagindan Kayseride 150 yolcunun toplanmis olmasi gayet dogal Çünkü ucagin planli kalkis saatidir.Ozellikle belirtmek isterim 1 kişinin bile burnu kanasa inilemeyecek bir meydana inmeye kalkan bir havayolu. adamlarin ticari hayati biter.20bin euro adami kurtarirmi? Ucak az bir sallaninca alim kesilen vatandas olayın ciddiyetini bilmeyince kendini rezil ediyor ailesini magdur. önemli olan havayolunun sorumlulugunu yerine getirmesi. biryerden biryere emniyetli bir sekilde goturmek.ince hesaplar varsa onuda yolcu konyaya gidince mahkemeye basvurur.incelerler gercekten hava muhalefeti varmi.... 0
  • KONYA lılara 05 Ocak 2014, Pazar 12:08:21 Ben olsam bir daha değil ucuz bedava olsa binmem bu tür taşıyıcılara... Bu yazılanları ve hakaretleri de KONYALILAR asla ve asla HAKETMİYORLAR... Yaz aylarında bu sözlerimi tekrar hatırlayın lütfen 7
  • İsyankar Yolcular 05 Ocak 2014, Pazar 09:32:13 Maalesef Avrupada bu tip yolcu tipimizden çok bulunmaktadır ama çoğunlukla Amsterdam,Lyon,Brüksel;Düsseldorf,gibi yerlerden çıkar bunlar gibileri,yani dünyaya açılmışsın avrupada yaşıyorsun ya biraz olsun kültüründen olsun yaşam şeklinden olsun bişeyler kap ya,başını kuma gömmüş devekuşu misali sadece iş-ev arasından mekik dokuyup dış dünyaya kapalı bir şekilde yaşarsan sonra başına bunlar gelir.Yani dünyadaki icatlardan haberdar olmazsın,Uçak nedir ne işe yarar ,nerde nasıl uçar,hangi hava şartlarında uçar,uçuş niye iptal edilir gibi haberlerden haberdar olmazsın,sonra birden bir uçağa biner kış zamanı ve uçuş iptal olursa böyle dumur şekilde ortada kalırsın sonra boş yere itiraz edersin ve en sonunda kendi kendini rezil rüsva edersin ,e noldu itiraz ettinde noldu uçağı senmi kaldırdın yok,polis zoruyla itile kakıla indirildin,ya biraz adam olun insan olun ,kim seninle niye uğraşmak istesin başına senin gibi bir belayı almak istesin,uçak uçamıyorki uçmamış söz dinleyip ineceksinnnnn 1
  • Ercan Çetin 05 Ocak 2014, Pazar 09:18:18 Bazılarının maalesef vatandaşımızı aşağılamasını üzülerek okuyorum. Evet görgüsüzlükler olabilir ancak ülkemizde yapılan hizmetlerin hiç biri elit kesimin tekelinde olamaz olmayacaktır. Avrupa ile kıyaslamalar var. Avrupa da uçak kültürü onlarca yıl önce başlamış. bizde ise neden son 10 yıldır bunun gerçekleştiğini sorgulamak çok doğru olacaktır. Sonuç olarak bu bir süreç meselesi, on yıllar daha geçecek ve vatandaşlarımız kuralları daha iyi öğrenecek. Ancak yine de bu gibi durumların ortaya çıkmaması için ağır yaptırımların olması düşünülebilir. Örneğin bu uçak kalkmadığı için mahkeme kararıyla bu insanlara ciddi bir zaerar bedeli ödetilirse o zaman ikinci sefer hiç biri böyle bir girişimde bulunmayacaktır. Ülkemizde bir çok insan çok küçük meseleleri büyüterek tepki ve protesto yapaibliyor. Bu protestolarda başkaları zarar görüyor. Protesto zararsız olursa doğrudur. Ancak başkalarının en doğal haklarını engelliyorsa o amacından sapmıştır. 4
    • Saol 05 Ocak 2014, Pazar 12:14:05 Eline diline sağlık kardeşim. 3
  • iPhone Uygulaması 05 Ocak 2014, Pazar 08:19:40 Cahillik ,adamlar arabayı görmeden önce uçağı gördüler normal. 2
    • çok ayıpppp 05 Ocak 2014, Pazar 17:50:56 Yorumunuz 1
  • sebayat 05 Ocak 2014, Pazar 02:22:53 turkiye ye gelmissiniz daha ne istiyorsunuz..opun yerleri !! hehehe :))))))) 2
  • iPhone Uygulaması 05 Ocak 2014, Pazar 01:57:14 Corendon sirketimizin halleri Normaldir Böyle seyler patronumuzun hicbirseyden bilgisi yok onun Yerine sirketimizi isi bilmeyen insanlarin yönetimi ile bu Hale geliyor Allah hepimizin yardimcisi olsun Yolcular herzaman Haklidir para ödüyor Sonucta herkese Iyi ucuslar 0
  • beyin bedava 05 Ocak 2014, Pazar 00:49:28 Dünyada bir örneği daha varmı yahu, ulen yolu olmayan köprüden arabanı geçirirmisin ey bedava beyinler :) adamlar keyfinemi uçmayıp sizin kahrınızı masrafınızı çekiyor 1
  • vadantaş 05 Ocak 2014, Pazar 00:34:32 sızlere oyle gelir bunları yaşayan bilir arkadaşlar corendon a ait bu ucaklar her seferinde mi hava şartlarına takılıyor turk hava yolları uçakları konya ya iniş yaparken neden bu ucaklar üst üste 3 seferdir ıptal oluyor biliyormusunuz acaba dışarıdan konuşması kolaydır. uçak kayseri ye ınmeden konyaya 50 dk sonra tekrar kalkış yapılacağını soyleyıp sonra neden iptal oluyor acaba 3 5 kişi için konuşmak çok kolay geliyor hak aramak cahillikse evet hak arayanlar cahil sizlerde ulema sınız deyılmi 0
  • helal olsun 05 Ocak 2014, Pazar 00:16:35 gurbetcilere helal olsun. ikinci bacagi önce sacma nedenlerden dolayi iptal et sen ondan sonrada gurbetcilerin arkasindan konus. nah alirsin. iyi etmis adamlar. ayrica buradada gurbetcilere veryansin edenlere yurtdisina cikipda dara düstükleri zaman ilk yardim aradiklari insanlarin gurbetciler olduklarini unutmamalarini ve bundan dolayida bu insanlara biraz daha saygi göstermeleri gerektigini düsünüyorum. 0
  • iPhone Uygulaması 05 Ocak 2014, Pazar 00:04:14 Yorumlarınıza bakıyorumda burada aklı başında 1-2 yorum yapanı görüyorum ,gerisininde Corendon çalışanı olduğu belli . Yukarıda yazanları tekrar okuyun ve aşağıdaki yazdıklarıma cevap verin sayın Corendon çalışanları. 1) hava muallefetinin uçak amsterdam da iken yer hizmetlerinin & operation ın ve kaptanların haberi yokmuydu ? 2) konyadan amsterdam a gidecek yolcu sayıdı neden metin de yok ? 3) kayseri - konya - kayseri bacağının maaliyetinin minimum 20.000 euro olduğunu yakıt & vergi &izin vs. Olduğunu siz daha iyi bilirsiniz . Halbuki otobüs 1000 lira . Tabi bu rakamı 29 kişiye böldüğünüzde daha hesaplı oluyor hele hele bu yolculardan da konya farkı alındığında 100% KAR . 4) reklamın iyisi kötüsü yoktur ne de olsa tek Haksız ve suçlu bu millet değil mi ?? 5) sivil havacılık kanunlarında charter uçuşlarda maalesef hiç bir yolcunun tarifeli seferlere göre hakkı olmadığını da hesaplıyor musunuz ? Kolay sorularımın cevaplarını ve yorumlarınızı beklemekteyim . Burada parasını vermiş size güvenmiş olan yolcuların maaduriyetini karşı bir özür bile dilemeyip hala çemkirenler olması bence havaalanları kapatıcağımıza sizin gibi havayollarını ve size ait olan çenelerinizin kapanması daha mantıklı görüyorum. 0
  • iPhone Uygulaması 04 Ocak 2014, Cumartesi 23:53:44 Hakkını arayan insan ne zaman suçlu olmaya başladı? buraya yorum yazan bi takım insanlarda insanımızı karalama politikası gütmekten başka birşey yapmaz oldu.lütfen kendinizi bu insanların yerine koyun eminimki farklı bi tavır sergilemeyeceksiniz.belki hastasına yetişmeye çalışan vardır vs vs.lütfen yorumlarınıza terbiye sınırlarını aşmayacak şekilde yer verin.ne demek ank,ist,bodrum,dalaman vs dışında bir yere uçuş yapılmasın ne biçim bir zihniyet bu,aklı selim hangi türk vatandaşı böylesine yersiz bir düşünceyi burda paylaşır.Arkadaşlar bu gibi düşünceyi savunanları mantıklı düşünmeye davet edıyorum,bodrum dalaman ant gibi şehirlere yapılan uçuşlarada senin benim gibi insanlar gidiyor yani türkiyenın ve dunyanın 4 bir yanından gelen insanlar,o şehirlerin insanı değil yani sevgili arkadaşım. 0
  • yasin 04 Ocak 2014, Cumartesi 23:02:46 Insanlar konyaya bilet alliyorlar ve onun icin para viriyorlar onuj icin mezbur gotureceklar bitti 0
  • hamburg/tolga 04 Ocak 2014, Cumartesi 22:23:07 laf anlatmak zordur bizim gurbetçilere..hele bir de bunların köyden çıkıp direkt avrupanın metropollerine aile birleşmesi ile yerleşenleri vardır.kendilerini türkiyeye gelince kibirlerinden yanından geçemezsiniz felan.yuh yani KLM ile gelselerdi acaba aynı taşkınlığı yapabilirmiydi merak ediyorum 0
  • rezillik 04 Ocak 2014, Cumartesi 22:17:35 yaptiklarini marifet sayan yolcular ayni hareketleri amsterdam'da yapsinlar da gorelim....tabii yerse !!!! 0
  • Hava şartları 04 Ocak 2014, Cumartesi 22:07:57 Tiplere baktım da, diyecek bişey bulamadım. Kötü hava şartlarından dolayı, adam öldürür bunlar : )) bırakın binsinler otobüse... anlarlar 50 yıl sonra havacılığın ne olduğunu. 0
    • vatandas 05 Ocak 2014, Pazar 19:34:57 sen kimsin ki her insanı görünüşüyle yargılıyosun sen önce kendi zihniyetini değiştir daha sonra insanları eleştir sen bu sekilde insanları eleştirme cürretini nerden buluyorsun... 0
  • iPhone Uygulaması 04 Ocak 2014, Cumartesi 22:05:51 GONYALI hemşerilerimi üzmüşler . . . 1
  • Corendon 04 Ocak 2014, Cumartesi 21:01:52 Bunlari avrupaya kim almis. ???? Yollayin Suudi Arabistana. 0
  • CAI 04 Ocak 2014, Cumartesi 20:49:36 Boeing resmi sitesinde uçak 180 kişilik. Uçakta Konya'ya 29 kişinin gideceği belirtiliyor. Kayseri Amsterdam için ise 154 kişinin beklediği söyleniyor. 154+29 =183 .Kısaca Corendon Konya bacağını gerçekleştirmeyi hiç düşünmemiş. Ayrıca Konya Meydan da çalışan bir arkadaş meteolojik durumu paylaşırsa bilgi kirliliğinin önüne geçilmiş olur. http://www.boeing.com/boeing/commercial/737family/pf/pf_lopas.page 0
    • çok bilmiş 05 Ocak 2014, Pazar 13:06:57 uçak 189 kişilik ;) senaryonu yazmadan önce hiç değilse şirketin internet sitesinden uçaklardaki koltuk sayısına bak : ) böyle madara olursun sonra : ) 1
    • 189 05 Ocak 2014, Pazar 13:08:16 bu uçak 189 kişilik. Sorsaydın söylerdik : )) 0
  • iphone! 04 Ocak 2014, Cumartesi 20:40:48 işine gelmediği için uçuşu iptal etmek mi? AYlardır burada yorum yapıyorsun, senin havacı olmadığın bu yorumunla anlaşılmış oldu. Uçakta direnen bu 21 kişinin tüm havayolları tarafından kara listeye alınması gerekir. Hava koşulları kötü durumdayken bu anlamsız ısrarı anlamadım. 5 saat gecikme nedeniyle Havayolunun bu kişilere tazminat davası açması da mümkün. 0
  • Mesela 04 Ocak 2014, Cumartesi 20:21:59 Mesela bu uçak Konya-Amsterdam-Rotterdam olsaydı ve Schiphol'de deselerdi ki -Kusura bakmayın ama Rotterdam'da hava kötü, bu yolculuk buraya kadar, acaba gene -Bana ne ben Rotterdam'dan başka yerden inmem, diyebilirler miydi ? Hiç sanmam... 0
  • selim eren 04 Ocak 2014, Cumartesi 20:03:26 ne cahil millet be!!! sanki ucak keyfinden kalkmadi !!! size Uganda dami biraktilarda inmeyiz ucaktan bilmem ne nesiniz siz be ???? cahil takimi !!! 0
  • Android Uygulaması 04 Ocak 2014, Cumartesi 20:03:25 Arkadaslar ben yaz sezonunda Amsterdamdan ulkeme ucuyorum ama burdaki gurbetciler Turkiyeye ayak basdiklari an kendilerini Lord saniyorlar. Aslinda hic sasirmadim bu olaya 0
  • ssss 04 Ocak 2014, Cumartesi 20:00:36 demekki sinirliymiş misafirler :D savcı kararı nedir aaaaa mmmmm qqqqq 0
  • Ahmet 04 Ocak 2014, Cumartesi 18:43:44 Ben başka bir firmada çalışıyorum ama belirtilen saatlerde Konya meydanın kapalı olduğunu biliyorum. Meydan inmeye müsait değilse, şirket ne yapsın. 0
    • Şunu yapsın 05 Ocak 2014, Pazar 17:52:43 O MEYDANA BİLET SATMASIN.... Şimdi bastımı ? 0
  • Android Uygulaması 04 Ocak 2014, Cumartesi 18:03:01 Bu ucagin kayseriden donecegi kalkistan hemen sonra belli olmus. Birde bu ucak konyadan tekrar kayseri amsterdam mi yapacakti. Oyleyse kayseri amterdam yolcusu 154 kisiyi en az 4 saat erkenden nasil toplayabildiler. Bana kalirsa ucagin konya bacagi cok onceden iptaldi ve kayseriden donecegi de kesindi. Bu sekilde uygulamalara karsi bir koruma olmali. Hava sartlari ileri surulerek insanlar kullanilmamali. Kesinlikle bir charter uyanikligi oldugu kanisindayim. 0
  • olmaması gerek... 04 Ocak 2014, Cumartesi 17:59:26 Havacılığın H sından anlamam ama, eğer bir havayolu şirketi olarak yolcunu KONYA ya götüreceğini belirtmiş isen, hava şartları nedeniyle belki hemen olmuyor ise de bir süre sonra mutlaka götürmelisiniz... Aksi halde GÜVEN BİR SIRÇAYA BENZER kırıldıktan sonra yapıştırsan da İZİ KALIR... Sanırım anlaşılmıştır...Bence bu tür küçük hesaplar ileride firmaların başına BÜYÜK DEERTLER açabilir... 0
  • iPhone Uygulaması 04 Ocak 2014, Cumartesi 17:23:53 işine gelmediği icin uçuşu iptal edenlere laf edeceğinize burjuvazi oynayıp emekçilere hakaret etmeye devam edin. çakma burjuvazi köleleri. 21
    • KEL ALAKA 05 Ocak 2014, Pazar 09:23:25 Laf olsun diye yorum yapmayın kardeşim ,kötü hava koşulu diyor ,sen kar yağınca evinden kafanı bile çıkarmaya korkuyorsun ,bu ise Uçak Uçak yani normal hava şartlarında hava da kalan tonlarca ağırlığında bir alet blmem anlatabildimmi,emekçiymiş ne emekçisi ,emekçi oldun diye cahil kalmak herşeye boş boş itiraz etmek zorunda değilsin... 0
  • kavga gürültü 04 Ocak 2014, Cumartesi 17:05:44 nedendir bilinmez bizim insanlarımız hep bir kavgacı hep ben bilirm hep benim dediğim olsun! anlatamazsın hava kapalıdır sislidir inişe izin vermez meydan ama anlamaz nato mermer nato kafo yani! lafım meclisten dışarı.. ama bu tip insanlar heryerde onlarında suçu yok bilmiyorlar ama bilmiyorussan otur bir dinle kavga gürültüyle çözülüyor mu tabiki hayır1 iyi günler... 0
    • kazim 05 Ocak 2014, Pazar 09:31:11 birseye yorum yaparken ilk once gercekleri arastirip ondan sonra yorum yapmali Konya da hava bir defa gayet acikti ne kar,ne sis vardi sadece biraz yagmur vardi.Neden Konya ucak gitmedi onu bilemem ama hava sartlarina bakildiginda hava sartlarindan degil Konya'ya gitmemesi baska birsey var.Yorumu artik ilgililere birakiyorum 0
  • iPhone Uygulaması 04 Ocak 2014, Cumartesi 16:35:52 Cahil mi 1
  • iPhone Uygulaması 04 Ocak 2014, Cumartesi 16:29:10 Yasalar yetersiz adam gibi yasa çıkartılmalı.. 0
  • ucuzbiletehayır 04 Ocak 2014, Cumartesi 16:24:57 İstanbul,Ankara,İzmir,Bodrum,Dalaman havalimanları dışındaki havalimanları kapatılmalıdır...Otobüs zannediyorlar uçakları..80 ve 90 lardaki uçak yolcuklarını özlüyorum , daha elit insanlar oluyordu..Adamlar şimdi halı,perde ,peynir götürüyor..Avrupa'nın göbeğindeler bi de.. 14
    • Çaycı 04 Ocak 2014, Cumartesi 17:10:49 Tabi 4-5 alan dışında hepsi kapansın. Bilet pahalı olsun sadece lordlar binsin. Sefer sayısı azalsın. Uçaklar elden çıksın. Çalışan sayısı azalsın. Kalanlar da daha düşük maaşa çalışsın. Çıkarılanlar da airport haberde yorum okur yorum yazar artık. 2
    • fikir 04 Ocak 2014, Cumartesi 22:01:07 umarim havacilik sektorunde calismiyorsundur. 0
  • kenya'lı 04 Ocak 2014, Cumartesi 16:06:24 yorumsuz........... Bu gurbetçi kardeşlerimiz turkıyenın her yerınde kazıklandıklarını zannettıklerı için normal olarak burda da haksızlığa uğradıklarını düşündüler.... 0
  • Yazık 04 Ocak 2014, Cumartesi 15:59:12 Zavallılar rezil olmuşlar, yabancı şirket olsaydı böyle olmazdı 12
    • saçmalama 04 Ocak 2014, Cumartesi 21:27:49 adamlar otobüsle götürmeyi teklif etmiş, ışınlayacak mıydı yabancı şirket yolcuları konyaya? boş boş konuşmaya bayılıyorsunuz. 0
  • İsim / Rumuz 04 Ocak 2014, Cumartesi 15:38:34 Kayseri- konya- nevsehir... Butun uc anadolu maalesef cehalet yuvasi... 11
  • Corendon 04 Ocak 2014, Cumartesi 14:54:12 Corendon AMS cikislarinda gece ucusu oldugu icin zorlaniyor, CTOT, yani slot yuzunden. Bu nedenle ikinci LEG, yani Kayseri-Konya ortadan cikartiliyor. Gectigimiz sezon buna benzer olaylari birkac kez gorduk bu sirkette. Yolculara helal olsun, gundeme cok guzel oturmus bir olay bu. Konyaya ait METAR i izeldim, bu 738 oraya inebildirdi, ancak Pilotlarin ucus saati gectigi icin Amsterdam gecikmeli cikildigi icin. ikinci LEG ortadan kaldirildi. Ve bu ucak Kayseri- Amsterdam ucusu POSN /Ferry, yani yolcusuz olacakti. Bu 29 yolcu para getirmedigi icin ucus CXD, yani IPTAL!! Optum 14
    • corendon'a 04 Ocak 2014, Cumartesi 16:25:22 Sallama bol keseden arkadaşım. Başta planlanan ayak daha sonrada "aaa biz şimdi bu yolcuları götürürsek Amsterdam'a geç gideriz vs." iptal edilmez. Yalan yanlış knuşup cahil milleti kandırmaya kalkma. Metar'a bakmış da havaalanı uçuşa elverişliymiş de. Gören de Konya havaalanında kontolör zannedecek pes!!! 3
  • bize heryr thy 04 Ocak 2014, Cumartesi 14:32:14 allah biraz akıl fikir versin bunlara. otobüse bindiklerini sanıollar - ÖZKONYALI 14