UÇAKTA BAŞLADI APRONDA DEVAM ETTİ!

    Çok beğenilenler

  • Misafir 13 Ocak 2013, Pazar 14:43:30 THY ucaklarinda olan biten hersey sirket ismi ile verilirken baska bir havayolu ile ilgili haberde neden "ozel bir havayolu" diyerek ismi verilmiyor? 4
    • Cevap soruda 13 Ocak 2013, Pazar 15:07:14 Sorduğun sorunun cevabı sorunun içinde gizli. Hatta ne gizlisi sırıtıyor !!! 0
    • çünkü 13 Ocak 2013, Pazar 15:15:52 THY nda olan olaylar ilgi çeker, yorum toplar. Diğerlerinin tamamı bir yana THY bir yana. 0
    • Versinler 13 Ocak 2013, Pazar 19:31:27 Verilebilir. Sadece THY'dekiler "THY ve diğerleri" yaklaşımındalar. THY da bir "Özel Havayolu"dur. Ama çalışanları hala ÖHY olduğunun farkında değil. Balıklar vardır deyada yaşarlar ama farkında değildirler misali. 1
  • artık yasal birşey 13 Ocak 2013, Pazar 14:44:22 adamlar ulu orta uçak güvenliğini ve diğer yolcuların hayatlarını hiçe sayarak birsürü şey yapıyorlar yetmemiş gibi birde apronda birsürü rezalet ve polis adamları serbest bırakıyor.Şu işe bakın sanırım artık ülkemde TERÖR serbest TERÖRİSTLER serbest, olan mazlum vatandaşa oluyor,ve bakınızki uçak içi havaalanı içi olaylara hala yasal müdahale yok. Ve yarın çok büyük bir olay yaşandığında bakalım ne olacak polis ve kanunlar kimi koruyacak kime karşı duracak ,lanet olsun. 1
    • Buradayız. 13 Ocak 2013, Pazar 16:57:39 O gün geldiğinde iyi, namuslu, vicdanlı, dürüst insanlar olarak kendi adaletimizi kendimiz kuracağız. Kimsenin şüphesi olmasın. 0
    • . 14 Ocak 2013, Pazartesi 12:06:32 polis kendi masum vatandaşını dövsün yeter ! 1
    • Dogrucu Davut 14 Ocak 2013, Pazartesi 17:52:01 Ne demek polis serbest birakiyor? Polis serbest merbest birakmiyor arkadas.Agzi olan iskembe-i kübradan sallamasin. Polis "savci ne talimat verirse" onu uygular.Bu anlamayan,anlamak istemeyen,polise karsi gecmisten yarasi olan bir güruh var.Onlarda bu tip haberleri firsat bilip polise kinini kusmaya calisiyor.Havayolu sirketi,yer hizmetleri sirketinin ve özellikle kabin ekibinin hatasi bu.Bir baskasinin degil. Özellikle kabin ekibi bu yolcularin sorunlu oldugunu anlar anlamaz inidrmeliydi,ucak kalkmamaliydi.ama yerse... Madem havalandin,pilot inecegi istasyona varmadan kule yolu ile polis istemeliydi.Istedi mi? Hayir.Cünkü istemis olsa polis sorun cikaranlari otobüse binmeden,ucak kapisinda alirdi. Polisin olaydan nasil haberi olacak pilot haber vermezse? Telepati ile mi tahmin edecek? Karsilikli hakaret,darp vesair olaylarda savcilar evraki genelde ikmalen ister.Yani karakolda ifadesini verip ayrilsin,evraki sonradan savciliga intikal etsin.Yani kendi kafasina göre polis salamaz..... 0
  • Tüm yorumlar

  • sinifta kalinmis 17 Ocak 2013, Perşembe 10:42:35 Bu yolcularin bu sekilde ucurulmasi kabul edilecek bir sey degil. Demekki yolcu güvenligine gereken önemi vermiyor Onur Air. Cok üzücü... 0
    • kral 22 Ocak 2013, Salı 00:06:51 sınıfta kalmıs zaten sen sınıfta kalmıssın kapıda yolcuya alkolmetremi tutacagız işin yoksa gel sen tut bızde sıkıntı yasamayalım 0
  • isim 15 Ocak 2013, Salı 16:38:35 bu maduriyeti yaşayan yolcular kimse şikayet etmedikleri sürece daha çok yaşanır böyle olaylar! 3-4 saat karakolda vakit kaybedersin belki ama en azından hak yerini bulur! 0
  • Bir Kaptan 15 Ocak 2013, Salı 01:36:49 Acik ve net bir sekilde Kaptan pilot ve ucus ekibi hatalidir. Bile bile bu yolcu ile ucmak ve 2-3 saat bosuna zaman kaybetmiyim endisesi yuzunden bunlar yasanmistir. Ucaktan indirilmeleri gerekirdi. Ama soz konusu havayolu low cost oldugu icin bunlari pek istemez. Nede olsa para. Yolculardan biri ölseydi yarin Onur Air diye birsey kalmazdi... 1
  • OHY 01 14 Ocak 2013, Pazartesi 18:40:10 Onur airin ucagina yapilan bomba ihbari ve ozel timin de ucaga girmesi tamamen planlais bir olaydi. Reklam kokan hareketler... 3
  • sözmilletin 14 Ocak 2013, Pazartesi 17:44:14 bir otobüs dolusu insan, bağırmaya çağırmaya gelince, alttan gaz vermeye gelince üstümüze yoktur iş icraata gelince öyle sırtından vurular adama... 0
  • disgusting 14 Ocak 2013, Pazartesi 15:58:59 BARİ KENDİNİZE VE ÇALIŞANLARINIZA HAYRINIZ YOK, BUNUN ÜSTÜNE BİR DE PARA VEREREK SİZLE YOLCULUK EDENLERİ PERİŞAN ETMEYİN.AZICIK İÇİNDE VİCDAN VE ALLAH KORKUSU OLAN ŞU YOLCULARIN BAŞINA GELENLERDEN SONRA UTANCINDAN YERİN DİBİNE GİRER DE ÇARELER ARAR.BIRAKIN TEK TEK SUÇLU ARAMAYI.SUÇLU KENDİNİ BİLİYOR.SUÇLU ARAYARAK ASIL SORUMLUNUN KENDİSİNİ GİZLEMESİNİ SAĞLIYORSUNUZ. 0
  • Ankaralı 14 Ocak 2013, Pazartesi 15:16:02 Uçak güvenliği nerede? Tam sevinmiştik geçen haftalarda lazer tutanları adamları hapis cezasıyla yargılandı diye şimdi yeni bir olay var hemde 1 değil 2 kişi ''uyarılara rağmen'' dikkate almadan kasti bir şekilde uçuş güvenliğini ve o kadar insanın hayatını hiçe sayıyorlar. Yaptırım nerede? 30 gün vizesiz girme hakkı var Azerbaycan vatandaşlarının ama bu durumda başka bir ülkeye gelip insanına zarar veren uçuş kurallarına uymayan adamların hala ülkemizde ne işi var? Sınır dışı etsene. Umarım yaralanan adam peşini bırakmaz da yargılanırlar olur olmadık yerde dayılanmazlar. Hatta Havayolu şirketide bu adamlara tazminat davası açmalı uçuş güvenliğini tehdit ettikleri için. 0
  • Arkada izleyenlere 14 Ocak 2013, Pazartesi 14:30:56 Ulan kanım dondu resmen adamın agzını burnunu kırıyolar.orda durup seyrediyolar.3-4 kişi bi köşede örgütleneceksin abicim atlıcaksın tepesine bitti.İçmeyi bilmiyosan içmeyeceksin. 0
  • Biz 14 Ocak 2013, Pazartesi 12:57:31 Biz hali hazırda bir check-in sırası varken yandan gelip araya kaynamaya çalışan,uçağın kalkış saatine 10 dk kala gelip uçağa yetişebileceğini iddia eden ve uçağa alınmadığı için check in görevlisine bilet satışa havayolu temsilcisine hakaret eden, üçüncü sınıf bir bileti 6 taksitle alıp birinci sınıf hizmet bekleyen bir milletiz.Lafa gelince mangalda kül bırakmaz ama önündeki adam hastanelik edilinceye kadar dövülürken izlemeyi tercih ederiz.Her şekilde bir bahanemiz vardır haklılığımızı savunan.Kesin adam dayak yerken başka bir yere bakıyoruzdur yada tam müdahale edecekken başkaları girmiştir araya. 0
    • Biz değil 15 Ocak 2013, Salı 00:50:00 O rezaleti çıkaran 2 yolcu RUS kırması Azeridir,Biz değil yani, benim zoruma giden de elin azerisi Türk ülkesinde o kadar Türk ün gözü önünde bir Türk ü çok fena patakladılar ve herkes seyretti, yazıklar olsun 0
    • biz değile cevap 19 Ocak 2013, Cumartesi 17:31:34 rus kırması falan ne?belki sende kürtsün ama konuşmayı biliyosun anca.. kimseyi bir birine düşürme burda boşuna,Azerbaycan Türk milletidir bunu bil ve ne konuştuğuna da dikkat et.. 2 tane belirsiz kişilere göre kimseyi yargılamaya hakkınız yoktur!! 0
  • incredible 14 Ocak 2013, Pazartesi 12:31:40 Bu uçağın kaptanı yok muymuş? Hmmmm. Enteresan.Çok tuhaf.Demek ki pilotsuz uçaklar uçmaya başladı.Teknolojinin bu kadar geliştiğinden haberim yoktu. 0
  • Ömer Tekebas 14 Ocak 2013, Pazartesi 12:23:46 yazik biz böyle milletmiyiz adam orada tekmeleniyor digerleri bakiyor cok üzüldüm bir kisi de o tekmeyelene müdahale etmedi.Ucak sirketleri sigarayi yasak yaptiklari gibi alkolü de yasaklayamazlarmi acaba veyahut alkolü kisiye ucaga almayacaklar 0
  • olaya bak 14 Ocak 2013, Pazartesi 11:37:18 İki tane pisliği zaptedecek 3 5 kişi çıkmamış ya yazıklar olsun. Videoyu izlerken, o yerdeki adamı tekmelerken benim kanım dondu, onlar oradan nasıl izlemekle yetinebilmiş. Yazık ya 0
  • Onur Air 14 Ocak 2013, Pazartesi 11:32:58 Kabin ekipleri eğitim alıyor kelepçe ve yakın dövüş üzerine self defans adı altında nerede bu ? Onu bırakın kaptan neden kuleye durumu bildirmiyor. Bu tamamen En başta Onur Air yönetimin basiretsizliği ile alakalı.Şirketti sattık artık alan düşünsün banane mantığı.Ama rahat olun az kaldı değişime !!! 0
    • Tespit 14 Ocak 2013, Pazartesi 12:30:47 6 polis memurunun kelepçe takamadığı bir adamdan bahsediyoruz. 50 kg lık hostes mi zaptedecek.İlginç tespitler gerçekten. 0
    • Sizde Haklısınız 14 Ocak 2013, Pazartesi 12:50:36 İş Kaptanda bitecekti yada ucağa o şekilde alınmayacakları ama Yönetimin tamamen eksikliğinde biter. 0
  • yolcu hizmetleri memuru 14 Ocak 2013, Pazartesi 11:29:09 Tek kelimeyle kepazelik. Baştan sona kabin ekibi ve pilotun rahatlığının sonucu yaşanmıştır. Bir yorumcu "yer hizmetleri hatası, onlar chekin ve boarding yapmıyacaktı" demiş ama sanırım pek çok şeyden habersiz. Handling personelinin yolcu indirme uçurmama yetkisi yok. Hava yolu yetkilisine bilgi verir ve genelde havayolu yetkilisi uçurun der. Ben sarhoş yolcu tarafından darp edildim şikayetçi olmama rağmen hem o yolcu uçtu mahkemede de bir şey olmadı. Ama ben kendisine hakaret etti diye WCHC yolcuyu uçaktan indiren kabin amiri biliyorum ama sanırım burda bu yolculara ses etmediler. Bunun sebebide uçuş ekibi eve gitmek istedi heralde son uçuşta sıkıntı olmasın diye. Tartaklanan yolcuyada üzüldüm haksızlığa müdehale eden tek yolcuymuş. İki kişi o kadar insanın hayatını tehlikeye atıyor huzurunu bozuyor sadece izliyorlar. Ayrıca koltuklarıda yatırmışlar arkalarında olan yolcular sıkışmış onlarda ses çıkarmıyor. Savcılık görüntüleri ihbar kabul edip işlem yapmalı. 0
  • yolcu hizmetleri memuru 14 Ocak 2013, Pazartesi 11:29:09 Tek kelimeyle kepazelik. Baştan sona kabin ekibi ve pilotun rahatlığının sonucu yaşanmıştır. Bir yorumcu "yer hizmetleri hatası, onlar chekin ve boarding yapmıyacaktı" demiş ama sanırım pek çok şeyden habersiz. Handling personelinin yolcu indirme uçurmama yetkisi yok. Hava yolu yetkilisine bilgi verir ve genelde havayolu yetkilisi uçurun der. Ben sarhoş yolcu tarafından darp edildim şikayetçi olmama rağmen hem o yolcu uçtu mahkemede de bir şey olmadı. Ama ben kendisine hakaret etti diye WCHC yolcuyu uçaktan indiren kabin amiri biliyorum ama sanırım burda bu yolculara ses etmediler. Bunun sebebide uçuş ekibi eve gitmek istedi heralde son uçuşta sıkıntı olmasın diye. Tartaklanan yolcuyada üzüldüm haksızlığa müdehale eden tek yolcuymuş. İki kişi o kadar insanın hayatını tehlikeye atıyor huzurunu bozuyor sadece izliyorlar. Ayrıca koltuklarıda yatırmışlar arkalarında olan yolcular sıkışmış onlarda ses çıkarmıyor. Savcılık görüntüleri ihbar kabul edip işlem yapmalı. 0
  • algı ve uygulama 14 Ocak 2013, Pazartesi 11:16:13 tamamen ekiple alakalı bir durum.verilen eğitimlerde hangi yolcuya nasıl müdahale edilmesi gerektiği gayet açık öğretiliyor.ancak bu eğitimi iyi algılayıp doğru şekilde uygulumak gerekir.kabin ekipleri crowed control dahil olmak üzere eğitime tabi tutulur.2 sarhoşla baş edemeyen bir ekip;emergency bir durumda yolcu üzerinde nasıl hakimiyet kurup tahliye prosedürlerini uygulayabilir..bu tip olaylar tüm şirketlere ders olmalı ve eğitimlere ağırlık verilmelidir.şirketlerin adı önemli değil.hepimiz:EKİBİZ.önce bunu benimsemeliyiz.herkese emniyetli uçuşlar.. 0
  • TIK TIK 14 Ocak 2013, Pazartesi 11:05:28 SHGM DEN SES VARMI ? YADA ULAŞTIRMA BAKANLIĞINDAN ? YADA İÇİŞLERİNDEN ? 0
  • Dispatcher 14 Ocak 2013, Pazartesi 10:54:00 Böyle bir rezalet böyle bir saygısızlık böyle bir edepsizlik hiçbiryerde görmedim ben.Hangi havayolunu olursa olsun ister ONUR air ister THY ister PGT ister KK.O kadar çoluk cocuk bayanların olduğu bir yerde bu iki densiz adamı bu kadar küfür ettiren bu kadar agzına alınmayacak kelimeleri söyleten 1 uçagın kaptan pilotu 2 uçağın kabini 3 yer hizmetleri 4 diğer vatandaşlara yazıklar olsun. sefer kaptanı neden kuleye söyleyip uçağa emniyet güvenlik görevlilerini çağırmaz ???Madem söylemedi diyelim sefer kaptanı kabin ekibi yer görevlilerine kapıyı açınca neden durumu bildirmez ???Yer görevlileri madem hiçbirşeyden haberiniz yok diyelim o uçaktan yolcular cobusa binince tartışmaları tartaklamaları agza alınmıyacak küfürleri görmüyormusun neden telsizden uçağa güvenlik istemez ???Bu insanlara bir an önce cezaları verilmeli bu insanlıktan nasibini almamış her iki zata havalimanının yakınına bile yaklaştırılmamalıdır.Zira yarın senın esınde cocunda bu ıkı zatla ucmak zorunda kalır !!!! 0
  • Yazık 14 Ocak 2013, Pazartesi 10:14:15 Etraftaki o kadar adamın kalıbına yazık, 3-5 kişi biraraya gelip ağzını burnunu kıramamışlar iki sarhoşun. Elin adamı gelip benim memleketimde eşkiyalık yapıyor millet seyrediyor, çok yazık. 0
  • Terazi 14 Ocak 2013, Pazartesi 09:44:45 rezillik tek kelime ile neye istinaden serbestler cahil kim oldugu belirsizler anlamis degilim Turk dusmani azeriler bir de kendi ulkemizde ettikleri hakaret ve kufurlere goz yuman ey izmir halki....orada tartaklanan adama sahip cikmadiniz 1
  • Dogrucu Davut 14 Ocak 2013, Pazartesi 09:25:25 1- Bu yolcular neden ucaga alindi? 2- Sorunlu olduklari farkedildikten sonra neden indirilmedi? 3- Ucagin indigi istasyona varmadan önce pilot neden ucaga polis istemedi? (istemis olsa idi ucak inmeden polis park yerinde bekliyor olurdu?) Polis istememe sebebi aman ben ve kabin ekibi karakolluk olmayalim düsüncesi mi ? 4- Orada o kadar "adam" nasil oldu da 2 tane dingilin bir vatandasi dövmesine izin verdi? ikmalen sevk : karakolda ifadelerinin alinarak serbest birakilmasidir, savci talimatidir. Yabanci olan dingilin yabancilar subeye sevki ise adli degil idari konudur. Türkiye'de suca karisan yabancilar alt siniri 2 yil olan suclarda sinirdisi edilir. 0
    • dogrucu'ya 14 Ocak 2013, Pazartesi 10:08:17 arkadaşım tüm doğruları yazmış ve söylenecek söz bırakmamışsın. amacım polemik yaratmak değil ama onur air kabin ekibinin amatörlüğünü her yolculuğumda yaşadım. ben burnu kırılan kişi olsam kokpitten, kabinden ve özellikle operationdan şikayetçi olurdum. daha birkaç hafta önce pegasustaki bir yolcu havada abuk sabuk konuşmalar yapmıştı hatırlarsınız ve inişte elini kolunu sallayarak gitmişti. bunlar gibileri plastik kelepçeyle koltuğuna mıhlayıp polis çağıracaksın diyeceğim ama onlarda serbest bırakıyor malesef. kanla yazılan havacılık kurallarını biz türkler baştan yazmaya niyetliyiz sanırım 0
  • NoMad 14 Ocak 2013, Pazartesi 08:59:26 "Cabincrew" uçağın otobüsten farkı ne ? Toplum içinde ki davranişların araçların sınıfına göremi değişiyor ? 0
    • doğrulara ek olarak 14 Ocak 2013, Pazartesi 10:47:52 bir pilot yolcuyu polise teslim etse dahi yada bir kabin memuru, o yolcu pilotu takip edip evinin önünde meydan dayağı da çekildi bu ülkede. Hani pilota da hak vermiyor değilim ama. İnanın kalite her alanda o kadar düştü ki. yolcu kalitesi kabin kalitesi kokpit kalitesi, ground handling, polise zaten denecek bir söz yok. Onlar kendi başına bir fenomen zaten 0
  • PİLOT 14 Ocak 2013, Pazartesi 08:34:28 YURDUM İNSANI NE KADAR CAHİL NE KADAR BİLGİSİZ MAGANDALAR HAKKINDA KINAMA YAPACAKLARINA OLAYI VİDEOYA ALAN YOLCU HAKKINDA YORUMLAR YAZMIŞLAR BUNLARI YAZANLAR O KADAR CAHİL Kİ SON TEKNOLOJİ ÜRÜNÜ CEP TELEFONLARDA UÇUŞ MODU OLDUĞUNU DAHİ BİLMİYORLAR VE BU CEHALETLE BURADA YORUM YAŞPIYORLAR PES DOĞRUSU 0
  • Ekaterinburg 14 Ocak 2013, Pazartesi 07:35:59 Ekateinburg hava alanında yolcular free shop dan içki almışlar poşetlerden çıkartmışlar içiyorlardı polis hemen geldi içkileri aldı sıvı atık kutusuna attı 4 kişi çok sarhoş olmuşlardı hemen bastı kelepçeyi dışarı çıkarttı free shop aşırı derecede uyarı yaptı çünkü saat 23:00-08:00 arası votka vb satışı yasak orada düşündüm bu olay Türkiyede olsa ne olurdu medya sarhoşları yazmaz içki satışı yasak diye kıyamet kopardı Rusya ve St Petersburg yazan arkadaşlar çok doğru yazmışlar burada böyle bir olayda polis hiç acımaz basar sopayı 0
  • Hala marka peşinde 14 Ocak 2013, Pazartesi 06:01:58 Havayolu çalışanları siz hala kavga etmeyi bırakmadıkça bugün ona olan yarın size olacaktır... Yapılması gereken şey belli hangi firmaya yada hangi zihniyete sahip olursa olsun... bu kişilerin direk olarak cezalandırılmasıdır... Bende içiyorum alkol alıyorum ne alkol almak bu sorunun gerekçesi nede firmanın tabelası.. önemli olan kişilerin uyması gereken kurallar..bu kurallarda ahmet e ayrı mehmete ayrı muamale yapmaya başladıkça hepinizin başına gelmeye başlar.. sonra sizlerde aynı yorumlara muhatap olursunuz.. daha dün "sadece " telefon ederek b .ihbarında bulunduğu için bir kişiye 3 yıl hapis verildi. durup düşünelim.. gerekçe aynı gerekçe " can güvenliği uçuş güvenliği asıl komedi burda.. Hangi firma olursa olsun.. tüm hava yolları ile seyahat eden yolculara geçmiş olsun.. İnşallah bir daha yaşanmaz dediğim 5.ci haber.. ama yine aynı dilekleri sunuyoruz.. bırakın kör dövüşünü bu tarz bir olay yaşandığında alınması gereken önlemleri aldırmak için tepki verelim.. 0
  • eski bir havacı 14 Ocak 2013, Pazartesi 03:37:29 söz konusu olayda hava limanı personelinin yapabileceği hiç bir şey yoktur tamamen habersiz yakalanmış görünüyorlar sadece polis çağırıp getirtmekti ve onu da yapmışlar ayrıca görüntülerden anlaşıldığı gibi uçak karşı pozisyonda yani körüklerin orada değil bu da terminale uzak olduğunu gösteriyor ve polisin haber verilip terminalden ayrılıp araca binip gelmesi için 6-7 dakika geçmesi gayet normaldir. hava limanında 3 ay bile çalışanlar bilir her park pozisyonunda polis dikip bekletemezsin saygılar. 0
  • Misafir 14 Ocak 2013, Pazartesi 01:18:15 O sarhoşları bağlıcaksın bir yere varya ah ah o ucakta olsaydım keske!!! 0
    • kesinlikle 15 Ocak 2013, Salı 00:53:14 Tamamen katılıyorum, ah keşke bende o uçakta olsaydım 0
  • smyrna 14 Ocak 2013, Pazartesi 01:04:00 (DEVAM 3 ) 8- Pilot 45-50 dakika gecikme + 50 dakika uçuş süreci toplamda en azından 1,5 saat gibi bir süre 2 tane riskli yolcu ve bunlara tepki gösteren yolculardan bihaber kokpitte oturabilir mi ? 9- Adamlar 2 serseri . Bunun için uzman olmaya gerek yok. Bu belki de herkesin şansı aslında. Peki terörist olsalardı.? Cep telefonu amaçlarına ulaşmak için araç değil mi ? Personel bunu bilmez mi ? 10- Uçak indi yolcular otobüse bindirildi. Otobüste saldırganlar ilk yumruğu attı. Otobüslerde normalde sadece şoför olabilir. Hayatın doğal akışı içinde doğrudur. Ama sorunlu 2 yolcu inmiş. Şoför + olası soruna karşı 1 personel daha otobüse takviye yapılamaz mıydı. (ASLINDA PİLOT DAHA İNİŞTE BU SALDIRGANLARLA DİĞER YOLCULARI MUHATAP ETMEMESİ LAZIMDI. AYRI KONU. PİLOT VAR MIYDI YOK MUYDU BİLMİYORUM. EĞER UÇAK OTOMATİK PİLOT İLE UÇUŞU GERÇEKLEŞTİRDİYSE ZATEN HİÇ GEREK YOKMUŞ PİLOTA) 0
  • Temel 14 Ocak 2013, Pazartesi 00:43:34 Geçen uçuşumda cep tlefonu açık olan bir yolcuyu kibar bir şekilde ikaz ettim diye Temel beyden o yolcu ne yapacağını bilir ikaz etmenize gerek yoktu diye uyrı aldım Söylenecek bir sözvardı size soruyoum dğerli yorumcular ! 0
  • smyna 14 Ocak 2013, Pazartesi 00:19:51 4-Uçak 21,30 da kalkacaktı. Yaklaşık 45-50 dakika gecikmeyle kalktı (telefonları açıktı, personelin bilgisi vardı. Videolarda da açıkça görülüor zaten. Dolayısıyla sorunlu iki yolcu daha hareket etmeden uçaktan indirilebilirdi) 5- Uçak harekete geçtikten sonra ilk önce bu iki şahsın yakın çevresinden sonra da arka sıradakilere doğru telefonun açık olmasına tepki geldi. 6- Personele telefonun kapatılmasının sağlanması söylendi. Yolcuyu uyardığını, elinden geleni yaptığını, ama dinlemediklerini söyledi (UÇUŞ KURALLARI’nda ‘’YOLCUYU UYARIN TELEFONU KAPATMAZSA GÖREVİNİZİ BİTMİŞTİR’’ mi denir personele) 7- Personel cep telefonun uçak kalkarken ve inerken riskli olduğunu, uçak havadayken sorun olmadığını söyledi ( BU BİLİMSEL BİR BİLGİ MİDİR? EĞER DOĞRU İSE KAPTAN BİR ANONS YAPIP NEDEN YOLCULARI RAHATLATMAZ ? EĞER YANLIŞ İSE MİLYARDA BİR DAHİ RİSK OLSA, YA DA KATRİLYONDA BİR FARKETMEZ , YOLCULAR ADINA KARAR VERİP NASIL UÇUŞA DEVAM EDER? ) 0
  • havacı 13 Ocak 2013, Pazar 23:43:23 Servet Başol hocamız, Bu sitedeki köşesinden tam 2 yıldır havacılıkta hukuk kuralları eksik yapılması için baskı ve ortam oluşturalım dediğinde başta hukukçular sen ne anlarsın hukuktan, kanun yapmak,teklif etmek sana mı kaldı diye yorum yazmıştı bu siteye. ( Kanunu milletin vekilinin yani milletin önerdip kabul ettiğinden habersiz olacak kadar nasıl hukukçu oluyorlarsa), kendisinin bu konuda yazılmış ve yayınlanmış kitaplarıda mevcut. İşte kural ve kanun eksik olduğu için adamlar ifadeleri alınıp serbest bırakıldı. İngilterede Avrupada uygulama farklı, çünkü kanunda tanımı var. Ama bizde yok, o yüzden yapacak bir şeyde yok. Gücü olan kazanıyor. bir yorumcunun dediği gibi sizde adamı dövseydiniz çünkü mevcut kurallar gereği gücü olan kazanıyor, olan tepki gösterene oluyor, bilenlerinde değerini anlayan yok, yazdıkları ile kalıyorlar. 0
  • cabincrew 13 Ocak 2013, Pazar 23:39:00 her durumda sirket haksiz,kabin ekibi haksiz butun sucu butun yuku atin uzerlerine!!.yahu ucak neden koruge yanasti diye kavga eden ekibr bagirip cagiran insanlarla dolu bu ulke! avrupanin koylusu bile bim kat medeni bin kere ozur dilerler biz....herkes donsun kendine bir baksin once.bu ulkede ucus kulturune alismak otobus ve minibusten ayirt etmek uzun zaman alicak 1
    • smyrna 14 Ocak 2013, Pazartesi 00:15:10 Arkadaşım yazınız eğer bana iseyanıtlamak isterim.Yolcu olduğum için olayın birinci elden tanığıyım. Olayı anlatan yazım devam ediyor. Onaylandıkça devamı çıkacak. Ortaya çıkan arka arkaya gelen hatalar zincirinin sonucu. Süre. içersinde yer alanlar kendi grev alanlarında gerçekleşenlerden sorumlu. Görevlerini hakkıya yerine getirip getirmemeleri bir sonraki süreci oluml ya da olumsuz etkiliyor 1
  • Sorumsuz Kaptan 13 Ocak 2013, Pazar 23:19:32 Yüzde yüz bu işin sorumlusu Kabin amiri ve Kaptandır. Kesinlikle soruşturma yapılmalı ve açığa alınmalıdırlar. Çok fazla ihmalleri vardır. Umarım Airporthaber bu işin üzerine gider, bu havayolunu açıklar. Ayrıca o uçuşta olan yolcuların da şirket genel müdürlüğüne şikayette buunmaları gereklidir. 0
    • .... 14 Ocak 2013, Pazartesi 00:27:26 Bu havayolunu Airporthaberin açıklamasına gerek yok bence.. Siz videoyu bir kez daha dikkatlice seyredin bence.:) 0
  • smyrna 13 Ocak 2013, Pazar 23:07:42 HERKESE MERHABA. (1) HABER PORTALLARINDA VE ANA HABER BÜLTENLERİNDE OLAYLA İLGİLİ BİLGİ BAZEN DOĞRU BAZEN YANLIŞ. BEN SİZLERE UÇUŞUN BAŞINDAN SONUNA KADAR OLANLARI ÖZETLEYEYİM. BİLGİSİ OLANLARDAN DA DESTEK BEKLİYORUM 1-Saldırganlardan biri Azeri diğeri değil (10'dan fazla suç kaydı çıkması benim için sürpriz olmaz). Olayın kimlik boyutundan ziyade havayolları şirketlerinin (burada ONURAİR oluyor) ve yer güvenlik şirketlerinin (burada TGS oluyor) güvenlik zaafiyetleri üzerinde durulması lazım 2- İki saldırgan uçağa arka kapıdan bindiler. Videolardan görüsüyorsunuz en önlerdeler. Oraya kadar diğer yolculara çarpa çarpa ilerlerdiler. Hatta kırmızı kazaklı bir bayan bunlara ilk tepkiyi daha koridorda yerlerine oturmadan verdi. 3- Motorlar çalışmıştı ama uça daha havalanmadan personele söylendi. (PİLOTA AKTARDILAR AKTARMADILAR NASIL BİLECEĞİZ YOLCU OLARAK ???? ) ) DEVAMI VAR ) 4-Uçak 21,30 da kalkacaktı. Yaklaşık 45-50 dakika gecikmeyle kalktı (telefonları açıktı, personelin bilgisi vardı 0
  • Azeri Magandalar 13 Ocak 2013, Pazar 23:00:06 Herşey haberde anlatıldığı gibi ise, tam bir 'Deveye sormuşlar...' hikayesi gibi olmuş. Sarhoş magandalar neden uçağı alınmış, alındıktan sonra telefonlarını kapatmamakta ısrar etmişlerse neden indirilmemişler? Uçak havada iken telefonları çalmışsa, görevlileri neden gereğini yapmamışlar? Açık telefon gerçekten uçuş emniyetini tehlikeye atıyorsa, bu halde neden uçmaya devam etmişler ve magandaların telefonları kapatılıp çöpe atılmamış? Haberlerde görüntüleri izleyince o uçakta bulunan erkek(!) yolculara madalya vermek gerektiğine inandım. Hem herkesin hayatını tehlikeye attıklarını söylecekler, hem de bir yolcuya tekme tokat döverken çekim yapacaklar. Hepinize birden tebrikler, aferim. 0
  • ooof of 13 Ocak 2013, Pazar 22:43:30 Muz cumhuriyeti sanki. Ne kural var ne kanun ne hukuk? Ya da uygulayan yok aynı sonuç yani. 0
  • yumruk 13 Ocak 2013, Pazar 22:23:26 Zavallı adam, dısarda gorusuruz diye artislik yaptı 1 yumrukta yere serilip kalkamadı. Malesef turk milleti agız dalasında gucludur. Gür bagıran kazanıyor Turkiyede. Ama iş yumruga gelince sonuç yok. Geri kalan 10 kişi de bakıyor. Saldırsanıza 2 sarhoşa. Rezillik... 1
    • Bir Dost 14 Ocak 2013, Pazartesi 01:58:42 Videoyu iyi izle, herif birine dalarken digeri gelip arkadan vuruyor. Iclerindeki en delikanli adam yine o tartaklanan adam olmus. Diger yolcular sari okuz misali trene bakar gibi bakmislar. Yaziklar olsun diyorum oradaki o yolculara soyle 5-10 kisi toplanip bi haddini bildirememisler su sehir magandalarina. Videoyu izlerken o $ark cobani Rus kirmasi herife ayni sozleri bende ilettim. 0
    • oradaydın demek 14 Ocak 2013, Pazartesi 16:12:32 dışarıda görüşürüz sözü duyduğuna göre demekki oradaydınız, bu olaya sizde seyirciydiniz yani, tebrikler, iyi izleyiciymişsiniz!!! 0
  • Yazıklar olsun 13 Ocak 2013, Pazar 22:20:18 Yazıklar olsun, 2 tane azeri gelmiş Türkiyede kendi vatandaşımıza nasıl küfrediyor. Hiç kimsede çıkıp ayırmamış bırak ayırmayı, hakkını vermemişler. Hepiniz sokakta külhanbeyisiniz. Ancak kendi kendinize rüştünüzü ispat edebilirsiniz. Orda tek kahraman, 2kişinin darpına ugrayan kişidir. Yazıklar olsun 0
  • Kuzu 13 Ocak 2013, Pazar 20:46:47 TIRIK SIRKETIN TIRIK EKIBI ,COK BASIT BIR PROBLEM AMA BI HABER BIR EKIP VE ILGISIZ KOKPIT , KURAL OKADAR BASIT VE ACIKKI ,, 2
  • bize denk gelmez 13 Ocak 2013, Pazar 20:27:06 Bize denk gelmez böyle magandalar... Temiz bi meydan dayağını haketmiş 2 kişi pislik. 0
  • Ne ilk ne de son 13 Ocak 2013, Pazar 20:09:11 ARKADAŞLAR BU İŞTE SORUMLU ARIYORSANIZ O DA ÇELEBİ HAVA SERVİSİDİR.ÇÜNKÜ ONUR AİR E CHECK IN HİZMETİNİ BU ŞİRKETİN PERSONELİ SAĞLAR VE ONUR AİR YER İŞLETME PERSONELİDE ONLARA ARADA BİR REFAKAT EDER.BU TÜR YOLCULARI TESPİT EDİP DURUMLARINDAN DOLAYI UÇAĞA KABUL ETMEMELERİ GEREKİRDİ Kİ BU HAKLARI VAR.(UÇUŞ GÜVENLİĞİ VE DİĞER YOLCULARIN RAHAT VE HUZURU İÇİN).İKİ ŞİRKET ARASINDAKİ İLİŞKİ NE KADAR EKMEK O KADAR KÖFTE İLİŞKİSİDİR.HİZMET TALEP EDEN ÇOK AZ MİKTAR VERDİĞİ İÇİN HİZMET SUNANDA KANIMCA BU KADAR HİZMET SUNMAKTADIR.BU HER İKİ FİRMANIN QUALITY KAPASİTELERİ KADARDIR.HİZMET SUNMAK BİR SORUMLULUK VE BİLİNÇ İŞİDİR.EĞER SİZ SEÇİCİ DEĞİLSENİZ, SLUM LARDAN PERSONELLE UCUZA HİZMET SUNMAYI AMAÇ EDİNDİYSENİZ ANCAK BU KADAR OLUR.OLAYIN DİĞER BİR AYAĞIDA TÜRKİYE DEKİ HAVACILIK GÜVENLİĞİ İLE İLGİLİ HUKUK MEVZUATININ VE KOLLUK KUVVETLERİNİN YETERSİZLİĞİDİR Kİ BUNLARI SAĞLAMAK DEVLET BÜROKRASİSİNİN VE HÜKÜMETLERİN GÖREVİDİR.KANIMCA BUNU SAĞLAYAMAMAKTA NE ACIDIR DEĞİL Mİ? SAYGILARIMLA.. 0
    • SMYRNA 13 Ocak 2013, Pazar 23:55:53 BEN DE NERDEN NEREYE KADAR KİM SORUMLU ONU ÖĞRENMEYE ÇALIŞIYORUM. O UÇAKTAYDIM ÇÜNKÜ. 0
    • thinking 14 Ocak 2013, Pazartesi 10:53:41 Haklısınız arkadaş normalde bu tür hadiseler daha terminalde önlenebilir.Uçuşa kabul edilmemek en güzel çözüm olurdu.Ancak esas hadise bu işi yapacak personelin arkasında duracak şirkettir.Eğer personel sorumluluk üstlense başım ağrır diye korkmaktadır.Hadi ordan geçti enson uçağa binerken amir ve kaptan bu tür yolcuları uçağa kabul etmiyebilir.Sonuç gene nereye dayandı?Çalışan-şirket güvenine.Bugün ülkemizde maalesef şirket idarecileri savunmalarla personeli bunaltmakta ve aman bize sorun yansıtmayın durumu idare edin tavrıyla iş görmektedirler.Buda kurallara aykırı olduğu için güvenlik zaafiyetleri yaratmaktadır.Patronların gelin bakalım müdürler siz benim şirket imajımı,kalitemi,standartlarımı sekteye uğratıyorsunuz diye hesap sorması lazım.Tabi işvereninde öncelikle bu bilince sahip olması lazım. 0
  • uçuş güvenliği 13 Ocak 2013, Pazar 20:02:09 Uçuş sırasında bu olaylar yaşanırken uçuş ekibi ne yapıyormuş acaba? Bu firmanın ismini neden açıklamıyorsunuz? Kabin ekibi nasıl müdahale edemiyor? Pilotlar neden polise haber vermiyor ve bu kişiler ellerini kollarını sallarayarak servis aracına biniyor? O servis aracında kavga çıkmasa bu kişiler göz altına bile alınmayacaklardı! Muhtemelen uçuş güvenliği tehlikeye atmaktan değil sadece kavgadan dolayı gözaltına alındılar ve serbest bırakıldılar. 0
  • diğer konu 13 Ocak 2013, Pazar 19:48:41 Peki bunu cep telefonu ile çeken şahıs??? 3
    • pilot 13 Ocak 2013, Pazar 23:02:18 Bazı telefonlarda uçuş modu denilen bir uygulama var bu uygulama çalıştırıldığında telefon sinyal alış verişini durdurur ve sadece oyun,müzik,fotograf makinesi gibi sinyal gerektirmeyen unsurlar çalışır uçağa herhangibir zararı yoktur. 0
  • maganda 13 Ocak 2013, Pazar 19:45:31 arkadaslar ayip ya surda bile yok onurair yok thy kendi şirketinize prim yapmak için birbirinizi kötülemek için yorum yapıyorsunuz. Bir talihsizlik olmus 2 tane maganda ucaga binmiş. Ama ben ordaki insanların duyarsızlığına şaşırdım 10 kişi toplanıp bu magandalaraya dur diyememiş biz ne duyarsız bir millet olduk yazık. Ben orda olsam o telefonu onlara yedirirdim şahsen...Bu iki magandaya hiç bir ceza vermeyen adaletede yazıklar olsun... 1
  • PİLOT 13 Ocak 2013, Pazar 19:34:23 SİVİL HAVACILIK YAPTIĞI GÖREVİN HAKKINI VERİYORSA BU İKİ KİŞİYİ YOLCU GÜVENLİĞİNİ TEHLİKEYE DÜŞÜRMEKTEN VE UÇUŞ KURALLARINA UYMAMAKTAN ÖMÜR BOYU UÇUŞLARDAN MEN ETMESİ GEREKİR.AYRICA ONUR AIR'EDE CEZA VERİLMESİ GEREKİR 3
  • Rusya 13 Ocak 2013, Pazar 19:34:22 Bunu Rusyada yapsınlarda göreyim onları ne dayak yerler ki dünya ya geldiğine pişman olur bir daha uçağın U 'sundan bahsedemezler 0
    • petersburg 13 Ocak 2013, Pazar 21:53:29 bunu burda yapsınlar adamı al aşşa ederler ...ucaktan cansız bedeni iner :) 0
  • . 13 Ocak 2013, Pazar 19:22:08 her ekibin basına gelebilecek bişey fakat bununla ilgili üst mercilerden hiç bir adım atılmaması ve hiç bir hava yolunun da bu tarz yolcuları sikayet etmemesi bu tarz olayların artmasına yol actı acıyor acacak da. umarım bi seyler yapılır 0
  • off ya 13 Ocak 2013, Pazar 19:19:19 birileri bu alkol tuketimini durdursun. 1
    • smyrna 13 Ocak 2013, Pazar 23:13:12 Soru alkol değil., uçuş ve yer güvenliğinin sağlanması. Teşhis yanlış olursa tedavi de yanlış olur 1
  • camaroth 13 Ocak 2013, Pazar 19:17:48 Bu 2 adam resmen sarhoş şekilde binmişler uçağa ve bütün görevlilerin gözü önünden geçmişler bu nsıl iş sonra hostesler uçak daha kalkmadın nasıl farkına varmamışlar bu adamlar alkol kokarlar kös kütük içmişler resmen hostesler fark edecek captana bildirecek sonrasından captan kuleye bildirecek yer görevlilerine ve elemanlar polis eşliğinde uçaktan indirilecek rezillik cep telefonları açık halde uçuş gerçekleşti inanılır gibi değil.. gerçi alkol savunanlar çıkacaktır insan hakkı derler demokrasi ya 2 kiş175 kişinin hayatını tehlikeye atma hakkı var mı bunların insan hakları ne olacak şimdi.....serbest kalmışlar inanılır gibi değil atacaksın içeri 30 gün hapis anlarlar o zaman bir daha uçağa alkol almamaları gerektiğini... nerde için için dibine dibine hatta ispirto tiner falan için daha etkili olur kanatlarsın yeterli gelmez normal alkol 1
    • alkolmetre 13 Ocak 2013, Pazar 19:57:34 hostesler milletin azını mı kokluyor alkol varmi yok mu diye ? 0
    • smyrna 13 Ocak 2013, Pazar 23:15:57 ağızları koklanmadan da sarhoş oldukları (ya da başka etkenler kullandıkları) anlaşılıyordu. Gene de anlamamış olabilirler. Ben ve daha birçok yolcu hosta ve kabin amirine durumu söyledi. Durumunda sarhoş olduklarını anlamasalarda herhaşde Türkçe olarak bizim söylediklerimizi anlamaları gerekirdi 0
  • Nerdesin ey sivil havacilik !!! 13 Ocak 2013, Pazar 19:13:48 Ingilizce testi bilmem ne yok soyle yok boyle.! Denetlemelr oyle boyle!! Cep telefonu acik halde ucus yapiorsunuz esas olan cezayi almasi gereken kaptan koltugunda oturan ve kabin amiryim diye havasndan gecilmeyen kabin amiridir! Bu magandalar omur boyunca ucaga degl binmek ucak kelimesini hafizalarndan silmeleri gerekmektedir Gorelim bxkalim ne olacak ama bu sekilde ucmaya devam edilecek uyaran vatandas dayak yemeye devam edecek?! Yazik yazik isim neden vermiyorsun airporthaber!? Thy oldumu veryansin! 3
    • senin amacin belli 13 Ocak 2013, Pazar 19:53:17 bu sekilde THY yi yüceltemezsin arkadasim birakin su basit hareketleri artik 0
  • Yazik! Utanmazlar 13 Ocak 2013, Pazar 19:00:49 Utaniyorum sadece. Oncelikle kaptan kabin memurlari sucludur kimse kysura bkmasin kabin memuru uyarir veya amir kesin haverdar olmalidir oda olmadi kaptana durum izah edilir oncelikle havayolu ve ekibi lakaid davranmistir. Bu adamlarin birkezdaha ucaga binememesi gerekir. Sivil havacilik geregini yapmali . Herkese . 4
  • pilot 13 Ocak 2013, Pazar 18:54:13 Videolara dikkatli bakıldığında bu magandalar onur air'le seyahat ediyorlar.Olaylara müdahale etmeyen şikayetçi olmayan onur air personeli ve yönetimi yolcu güvenliğine ne kadar önem verdiğini bir kez daha ortaya koymuştur hayatta bir daha kimse beni onur air'e bindiremez. 2
    • sayin pilot 13 Ocak 2013, Pazar 19:47:56 firsat buldunuz saydirin onemli olan zaten olyi kinamak degil sirketleri kotulemek... Nerden biliyosun bildirilmedigini? 5
    • pilot 13 Ocak 2013, Pazar 23:20:18 Sen herhalde bu şirketin ortağı falansın. körmüsün pilot emniyet güçlerine bildirimde bulunsaydı uçaktan daha hiçbir yolcu inmeden polis uçağa girer iki sarhoş magandayı alır yasal işlem neyse yapardı bu rezalette yaşanmazdı 0
    • birisi 13 Ocak 2013, Pazar 23:24:17 pilot olacağına az bişey insan olsaymışsın ya 1
  • cc 13 Ocak 2013, Pazar 18:50:17 kim çektiyse görüntüleri gerçekten başarılı çekmiş.Bütün olay gözler önünde. Yoruma bile gerek yok iki sarhoş çoluk çoçuk demeden küfür edip etraftakileri tartaklıyorlar. 0
  • Bir Dost 13 Ocak 2013, Pazar 18:47:17 Merak edenlere, o bir ozel havayolu sirketi Onur Airdir. 1
  • Murat 13 Ocak 2013, Pazar 18:39:18 Azerile çok ilginçtir Türkiye de oldukları zaman türk oluyorlar. 0
  • pilot 13 Ocak 2013, Pazar 18:26:10 Ben o iki ayyaşa kızmam uçak şirketine kızarım olaya hiç müdahale etmemişler şu hangi firma yazın da bir daha bu firma ile uçmayalım zira canımızı sokakta bulmadık 4
  • talihsizlik... 13 Ocak 2013, Pazar 18:20:54 Külliyen onur air hatası alkolü oldukları boading sırasında bilinmesine ragmen uçağa alınmış kabin görevlileri uçağa alınma sırasında göz ardı etmiş durum kaptana istanbul kalkışında sorun bildirilmemiş sonuçlar görüyorsunuz ne kadar patavatsız bir şekilde yolcu taşıma bunlar onu air ders olsun olursa şayet bu zihniyette çalışmaları zaten banenecilik tavırları bir gün onlarda yaa biz neden başarız olduklarının anlmaların sebeb olur ama dinleyene yazıl çok yazık yolculuk gerçekten kabusa dönünmüş siz bunu USA da yapın bakın başınıza neler geliyor 2
  • Denetçiler göreve 13 Ocak 2013, Pazar 18:18:31 Hukukçu yorumculardan anlaşılanlar: 1. bunlar kanunlarda tanımlanmış ağır suçlardır, muhakkak tutuklanmaları gerekirdi (yani salıverenler kanuni görevlerini yapmamışlar) 2. polisin bunları salıverme yetkisi yok, polisin üstündekiler salıvermişlerdir. Geriye kim kalıyor? Ya onları da denetlemekle kimler görevli? Denetlemekle yükümlü kişiler derhal harekete geçmeli, gereğini yapmalı ve kamuoyunu rahatlatmalıdır. Böylece bu rezillikler tekrarladığında da polisler, savcılar, hakimler ne yapacaklarını bileceklerdir. 0
  • km 13 Ocak 2013, Pazar 17:50:00 evet thy ile ilgili haberlerde thy uçağında olay diye başlık atılıyor. diğerlerinde uçakta olay. 0
  • Tuhaf 13 Ocak 2013, Pazar 17:43:05 Yaralanan yolcu veya uçuş ekibi bu iki sarhoştan şikayetçi olsalardı hiçbir kuvvet onları serbest bırakamazdı. Asıl anlamadığım, pilot niçin kuleye durumu rapor ederek güvenliğin uçağa gelmesini sağlamadı ? Uçak aprona geldiği ve merdiven hazır olduğu anda polis girerdi önce bu ikisini alırdı. Üstelik bu konuda pilotun herhangi bir sorumluluğu da yok yapacağı tek şey basit bir formu doldurmak. Ayrıca o kadar yolcudan üç-beş kişinin biraraya gelip soruna malum çözümle müdahale etmemeleri de ilginç. 0
    • haklısın 13 Ocak 2013, Pazar 18:26:50 işlerine gelmiyor pilotların çünkü banene yaa diyor yesinler birbirlerini aldırmamazlık görmezden gelme durumu yoksa dediğin doğru direk polis kulaklarında tutup önce onları alır sonra ucuşu tehlike soktukları cep telefonu nedeniyle taa kara listeye kadar gider ama daha bu durumlar SHGM tarafından daha uygulanmıyor ama Olay onur air bu durumu görmezden gelmesi 1
  • M. Emin ALAGÖZ 13 Ocak 2013, Pazar 17:18:04 Bir hukuçu olarak çok şaşırdım . ZİRA; Bu iki yolcu Müteceviz serhoşluk, birden fazla kişiye cebir ve şiddet uygulama , darp , yaralama, tehdit, hakaret, Yolcu güvenliğini tehlikeye düşürme , toplumda korku ve infiale yol açma seyhat özgürlüğünü kısıtlama suçlarını işlemişlerdir . Bu suçlar toplamda 7 yıldan fazla cezayı gerektiren suçlardır ve bu şahıslar Azarbeycan pasaportu taşıdığından kaçma tehlikesi vardır . Peki hal böyleyken bu şahıslar hakkında kamu davası açılıp tutuklanmaları gerekliyken, bu sanıkları kim ve hangi gerekçeyle serbest bıraktı ? 0
    • SMYRNA 14 Ocak 2013, Pazartesi 00:08:17 - Savcı ''ikmalen sevk'' mi öyle bir şey varmış, bu talimatla serbest bırakmış. - Yanlış bilgiyi düzelteyim. Saldırganlardan biri azeri yabancılar şubeye gönderildi. Diğeri ifadesi alınıp serbest bırakıldı. - Benim öğrenmek sizden şunu öğrenmel isterim. Olay yeri çok hassas.Bu olayın önemini artırmaz mı? Savc 0
  • aferin 13 Ocak 2013, Pazar 17:07:07 serbest bırakıldıklarına göre,yapacak birşey yok adalet bu işte.O kadar yolcudan hiçbiri birşey yapamamış mı bu heriflere,yuh ya nasıl koyun bir millet olmuşuz arkadaş.Ayrıca uçuş güvenliği tehdit ediliyorsa ki tk nın böyle bir olayı vardı uçak pistten geri dönmüştü sarhoş yolcular yüzünden indireceksin arkadaş.O uçağın ağası sensin kim sana bunu uçaracaksın diyor ki.. 0
  • Kanuni boşluk 13 Ocak 2013, Pazar 14:35:25'a 13 Ocak 2013, Pazar 17:01:14 Bilip bilmeden iskembe-i kübradan sallamak kolay. Polisi cagirirsan gelir. Sikayetci varsa islem yapilir.Yapilan islem savcinin talimatina göre yapilir. Polis kafasina göre serbest birakamaz. Bu olayda,iki tarafdan biri yada ikisi birbirinden sikayetci degilse islem yapilamaz. Veya olaydan rahatsiz olup sikayetci olabilecek bir "delikanli" cikarsa, sikayetine göre islem yapilir. Ama nedense bizim milletimiz "aman mahkeme ile ugrasmayayim" diye düsündügünden sikayetci olmaz. Sonra karakolda bu iki sahis ayilinca sikayetlerinden vazgecer. O "sessiz delikanlilar"da buradan polise b.k atar.Vatandas hakkini aramaz ise bu ve buna benzer olaylarda polisin yasal olarak yapabilecegi birsey yok. 9
    • boşlukmusun nesin 13 Ocak 2013, Pazar 19:59:22 Bak kardeşim eğer havaalanının içindede bunlar oluyor ve sen ukalaca "şikayet olursa yada çağırırsan polis gelir" diyorsan buda demektirki kamu bitmiştir sen istediğin kadar polisçilik oyna ve yaz,demekki birileri, teröristler, yabancı askeri güçler havaalanını işgale kalksa sen sadece bakacaksın,görüntülerde bile havaalanında herkes allaha emanet ortalıkta güvenlik gücü yok yani işin hülasası kamu yok,allah tüm mazlumların yardımcı olsun bu memlekette. 0
    • polis 13 Ocak 2013, Pazar 20:51:17 bu ülkenin lekesidir.. 1
  • B 13 Ocak 2013, Pazar 16:08:42 olayın hangi havayolunda geçtiğinin ne önemi var?yolcuları seçerek mi alıyolar? thy de olmayınca şirketin adının açıklanmasını isteyen siz biraz yanlı davranmıyor musunuz? 1
    • A 13 Ocak 2013, Pazar 16:39:47 Biz olay olan tüm havayolu şirketlerinin isminin açıklanmasını istiyoruz. THY'de olan bir olay hemen son dakika THY'de şu oldu bu oldu denirken bu olayda Özel havayolu denmesini garipsiyoruz. Ya her olayda isim verilsin yada hiç isim verilmesin. 1
  • utanin!! 13 Ocak 2013, Pazar 15:08:26 herseyin bozuk,yanlis,curuk ve bitik oldugu bir ulkeden ne bekliyordunuz ki??? hangi akli basinda ulkede boyle bir rezalet oldugunda boyleleri serbest birakilir??? ancak 3.dunya ulkelerinde yani turkiye de, kongo da, uganda da, nijerya da vs!!!! bunlari serbest birakanlar,musamaha edenler utansinlar!!!! 0
  • A 13 Ocak 2013, Pazar 15:05:54 Hangi şirket. THY olsa THY uçağında sarhoşlar olay çıkardı denir. THY olmayınca özel havayolu oluyor. Biraz yanlı davranılmıyor mu sizce de? 4
  • Bezgin 13 Ocak 2013, Pazar 14:49:42 Her şeyi bitmiş.. Başta adaleti.. Suçlar: Kural dışı yolcu Uçuş emniyetini tehlikeye atan davranışlar Toplum içerisinde alkollü bulunmak Hakaret ve fiili saldırı Sonuç: Serbets bırakılmak. 0
  • ali 13 Ocak 2013, Pazar 14:40:29 Yolcular cep telefonunu kapatmayan diğer yolculara gösterdikleri tepkiyi acaba uçucu personele de gösteriyor mu? Ceplerdeki sessiz ve titreşimdeki telefonlardan haberi olmasına rağmen ses çıkartmayan amirlere de helal diyorum.. 1
  • Kanuni boşluk 13 Ocak 2013, Pazar 14:35:25 Polis çağırsan gelmez, gelse işlem yapmaz, yapsa karakolda ekibi de tutar, sarhoştur-öpüşün barışın der, adamlar ellerini kollarını sallayarak giderler. Kısaca "sende bu ense bende bu tokat olduktan sonra sen daha ensene çok tokat yersin". Bu özel havayolu şirketi eğitimlerini ve usullerini tekrar sorgulayacak mı acaba, yoksa "nöbetçi suçlu" bulup işten mi atacak, yoksa "ben de olmadı handling şirketi düşünsün" mü diyecek...... göreceğiz 1
    • . 14 Ocak 2013, Pazartesi 12:08:23 polis savcı görevini yapmayınca ekip ne yapsın ? 0
  • NoMad 13 Ocak 2013, Pazar 14:24:14 Buda bize kapak olsun ! Polis hikaye, hak hukuk adalet HİKAYE ! Bukadariz iste BUKADAR ! 0