TÜRKİYE'NİN YENİ HAVAYOLU ŞİRKETİ YOLDA

    Çok beğenilenler

  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 14:46:12 allah bizim millete akil fikir versin bukadar olamaz yahu pes bu ucaklar ilk SAS 1973 YILLARINDA UCUSHAYATINA BASLADI SONRA SCANAIR AYNI DESIK ISIMLI PREMIERAI VE SONRASI MYTRAVEL ISMIYLE UCTU ISVECTE VE NORVEC ,DANIMARKA CIKISLI UCUSLAR YAPTI NEYSE ALLAH YOLCULARI KORUSUN EYER BUNLAR BUKADAR DUSUYORSA SØYLIYECEK BIRSEY YOK ARTIK YAZI ACINACAK DURUMDALAR 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 12:56:42 yanlis hatirlamiyorsam bu bahse konu ucaklar thy teknik karsi tarafinda olan motorlari sokulmus ucaklarmi ? sanırsam onlar 5 / 6 senedir orada yatiyor icra dolayisi ile. sayet o ucaklar ise ne kadar guvenli bir ucus olur ? buna izin veren makamlarin dusunmesi lazim. 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 18 Ekim 2009, Pazar 23:00:38 Bildiğim kadarı ile o uçaklar A 300 B4 değil A300 B2 dir. 1
  • Misafir 18 Ekim 2009, Pazar 19:31:10 Afedersiniz çok naziksiniz; Sn.Özbay patron ise işler sakat.Nazik,nazik işi bitirir.Allah kolaylık versin. Birde Şirinevlerdeki ofis uğursuzdu değişdirmişler iyi olmuş hadi bakalım beni tanımışsınızdır.Alacağını alan tek adamdım.Uğurlu olsun istihdam olsun yinede.Ama bir teklifim var bu sefer maaşları peşin versin ne olacakki? 0
  • Misafir 17 Ekim 2009, Cumartesi 09:57:46 ilginç hemde çok ilginç eee H.payatın best havayollarınını yeni yönetiminde olmasına ne diyeceğiz ilginç bir zamanlama biri kuruluyor Best satılıyor vs çalışanların paralarını ödesinlerde ne yaparsa yapsınlar SHGM de buna bir müdahele etse..... 0
  • Misafir 16 Ekim 2009, Cuma 18:11:20 ADINI ANTIKA HAVAYOLLARI KOYSUNLAR. 0
  • Misafir 16 Ekim 2009, Cuma 11:13:42 O UÇAKLAR YILLARDANBERİ YATIYOR KAL OLMUŞ VAZİYETTE HARAP VAZİYETTELER .ABD DEN UÇAK MEZARLIĞINDAN UÇAK ALIRLARSA DAHA TEMİZİNİ VE UÇARINI BULURLAR 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 22:57:25 Böyle bi şirket yok. 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 22:47:32 Korozyon nedir bilmiyorsun galiba uzman? 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 21:56:03 Hüsamettin bey,Recover.Don't be,please 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 21:18:23 Arkadaslar eski pusku diyorsunuz ama bakin MNG, ACT havayollari bal gibi ucuruyor bu ucaklari. MNG Airbus'tan odul bile aldi bildigim kadariyla.. Kargo demeyin, onlarin da cani var muretebatin.. 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 21:17:18 Merhabalar; Bosphorusun eski sahibi olan zat-ı muhterem yeni çalışmalar içindeymiş diye piyasada dedikodular vardı kokusu çıktı.Ama o uçaklar nasıl hareket edecek çok merak ediyorum çünki uçaklar hacizli vede yeddi eminde nerdenmi biliyorum.Çünki üzerlerindeki haczin sahiplerinden biride benim yani eski bir bosphorus çalışanı alacaklarımız toplam 1.600.000 dolar civarında bu borç ödenmede o uçaklar nasıl açılacak vede uçar hale gelecek çok merak ediyorum.yine kimlerin maaşlarını ödemeden mesai yaptıracaklar bunu dahada çok merak ediyorum.Eee ne diyelim hadi hayırlısı onlar şirketi kursun bizde paralarımızı alalım nasıl olsa hacizleri çözdürmek içöin ödeme yapacaklar veya anlaşma yoluna gidecekler. 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 21:11:12 HÜSAMETTİN BEY, SÖZÜMÜ BİTİRMEMİŞTİM.O İNGİLİZ ORTAK BOSFOR TURİZMİN VE KAAN TURİZMİN SAHİBİ OLMASIN SAKIN.KİRLİ ,İŞLERDE TEMİZ İSİMLER GÖRMEK BİZİ ÜZER. SEVGİLERİMLE. SANIRIM KİM OLDUĞUMU ANLAMIŞSINDIR. 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 21:06:30 Hüsamettin bey, ben seni severim.Sen de bizim gibi mağdurlardansın.Temiz ismini şaibel,i şlerde görmek bizi üzer.Eğer bu sitedeki beyanların sana ait değilse lütfen derhal açıkla. Eğer sana ait ise, işte ozaman hayretten ağzım açık kalır.Çünkü,TC-OYC. Hacizden İ.ÖZBEY tarafından başkasına satın aldırıldı.Ancak satışa itiraz edildi.Halen yargıtayda henüz sonuçlanmadı.TC-OIM veTC-COA ise; hem ipotekli, hem de hacizli.Bunu sen de biliyosun. 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 20:39:07 TÜRKİYENİN YENİ BİR HAVAYOLU ŞİRKETİNE İHTİYACI YOK...HELE HELE 30 YILLIK UÇAKLARLA VE YABANCI SERMAYE İLE HİÇ YOK...HER KÖŞE BAŞINA AÇILAN AVM VE SÜPERMARKETLERİ KISITLAMAYA ÇALIŞAN TÜRKİYEDE LÜTFEN HER AKLINA GELENİN HAVAYOLU ŞİRKETİ KURMASINA MÜSAADE EDİLMESİN VE BU HORMONLU BÜYÜMEYE ENGEL OLUNSUN...YAŞANACAK ÜZÜCÜ HADİSELERDE HAYATINI KAYBEDENLERE DE "İŞ RİSKİ " GÖZÜYLE BAKILIP AY PARDON DENİLMESİN!!!! 5431 SAYILI YASA TÜRKİYEDE SİVİL HAVACILIĞIN DÜZENLENMESİ GÖREVİNİ shgm YE VERMİŞTİR...HERKES İŞİNİ YAPSIN!!! NOT:BEN ŞİRKET SAHİBİ DEĞİLİM. 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 20:35:06 Eski uçaklarla Yeni Şirket. Müze mi açacaklar acaba? 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 20:29:23 en azından meydanda yer kaplayan bu uçaklar oradan kalkar... ama nereye konar bilemem.. 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 20:18:41 Kendisini tanırım bizden kucuk olmasına ragmen bilgi ve tecrubesi ile kendisini gelisttirmiş iyi bir arkadastır Allah yolunu acık etsin 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 20:16:46 arkadaslar bu ucakların S bakımı yok C bakımı var oda 3000 FH da, uda bir bucuk senedde bir yapar 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 20:16:06 çok merak ediyorum bu hurda uçakları nerede canlandırcaklar! alırsınız hurdaları verirsiniz Your teknikte! bakım yaparlar anlaşırlar ,uçururlar ,,,SHGM inşallah bu işe müdahele eder....... 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 20:15:41 Parca fiyatlarını dusununce bence dogru bir yaklaşım A320 21 lerin bile parcaları daha pahalı motor bakımları daha pahalı A320/21 180 veya 210 kisi tasıyor A300 ler 300 yolcu tasıyor tek fark yakıt parasında Bence dogru yaklaşım Yeterki iyi bir bakım yapılsın 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 20:13:36 THY, MNG ve MY Teknik in A300 yetkileri var ayrıca parca fiyatları dusuk Bence iyi bir fplan 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 19:35:56 o uçaklar uçar ama bakım masrafı yeni kurulan bir şirkete ağır gelir.hatta türkiyede THY hariç o a300'lerin komple s bakımını yapıp sefere hazır hale getirebilecek kapasitede bir şirket yok. 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 19:30:05 ucmaz diyen arkadaslara seslenirim calıstıgınız firmalarda colde 3 -5 sene yatmamış ucak varmı? Ama hepimiz o ucakları simdi iyi diye ucuruyoruz Bu ucaklarda hayliyle ucar 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 19:26:54 HAYIRLI OLSUN ISALLAH TEZ VAKITTEN BIRSEYLER OLUR 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 18:25:54 Bu ucagı Fly air ucurmustu işin altında Mehmet Hasan Cebi olmasın.. Amman diyim... 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 18:23:55 Hadi Hayırlısı Bu isin teknigini bilir. Yeterki patronlar durust olsun Bu arada banada bir is bu maas odemeyen patronlardan bıktım...! 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 18:13:27 Ne kadar cok hava yolu o kadar cok iş imkanı Allah yollarını açık etsin 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 17:20:22 Aç tavuk kendini buğday ambarında sanarmış hüsamettin payat yan gel yat yaw bu havacılık nereye gidiyor böyle eğer SHGM i bu uçaklara uçma izini versin yazıklar olsun derim ben 1 mahkemeleri hala sürüyor 2 uçaklar 6 yıldır yerde ve parçaları varmı yokmu belli bile değil 3 uçuş saatleri yaklaşmış ben burda birilerinin başının yanıçağının pis kokularını almaya başladım eğer bu şirketi kuraçak adamın çok parası varsa fakirlere muhtaçlara versin sevaba girsin yazık kurtlara kaptırmasın başa getireceği kişilerin geçmi,şlerine bi baksınlar kaç şierket değiştirmişler neden çıkmışlar yada neden kovulmuşlar araştırılsında öyle teslim etsinler şirketi yazık çöpe atılan paralara insanlarımız ne zorluklar çekiyorlar bi bakılsın öyle şirket kurulsun... 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 17:14:02 Best te ne kadar başarılı olduğu, Best Air in durumundan belli zaten :)) Hele BEA nın ucakları konusu zaten şaka gibi... 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 17:05:11 Ben çalışmak isterim yeterki tip versinler 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 16:56:39 uçar tabi,50 -60yıllık tarihih uçaklarda uçar ben tek başıma keyif için uçarım,sen bu uçaklara bindirirmisin,aileni?? 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 16:23:22 1. O uçakların uçması teknik olarak artık mümkün değilidir. 2. Üç uçak sahibi olmak için alınmış olabilir.Ki bahsi geçen harika çocuk !!!un fikri dir. 3.SHGM böyle bir şeye izin verirmi ?Hele o muteşem kişi var iken . 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 16:20:41 Arkadaşlar 30 yıllık tayyare uçmaz diye bir kaide yok uçar. Ayrıca bırakalım uçsun sonuçta istihdam üretecekler. Beğenmeyen arkadaş yolcu ise binmesin, personel ise cv gönderip işe girmeye çalışmasın yada çağırılırsa teşekkür edip nazikçe hayır desin. Bu kadar basit bir konuyu uzatmayada bence gerek yok. Hangi şirketin devamı olduğu konusu nasılsa yakın zamanda belli olur. Yada sahibinin kim olduğu ne amaçla kurulduğu. 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 16:13:03 AHL Hurdaları ile firma kurmaya çalışan şirket AHL de motoru olmayan ama uçmaya çalışan çok değerli bir firmamız daha var lütfen o uçaklarıda alın HURDA HAVAYOLLARI olarak tarihe geçin. 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 16:05:56 sektör herkesin fark ettiği gibi aç bir sektör... sektörü inceleyelim. ileri gelen yolcu taşıma firmaları (iç hatta) thy pegasus sunexpress onurair atlasjet. şimdi bu firmaların rekabette olması lazım. siz elazığ uçağını haftada 5 frekans koyarsanız %50 dolulukla 10 frekansta uçarsa %90 dolulukla uçar. neden? gidiş dönüş alacak yolcu gidiş uyuyor ama dönüş uymuyor. ne yapacak? 1 gece kalacak, yakın destinasyona yönlecek yada otobüs. gerek yok. peki bu pazarı canlandıracak firmalar iyi ya da kötü ne olacak? yolcuya alternatif çıkacak. havayolu destinasyonda değişiklik yapabilecek. bosnaair i ele alalım. pervaneli uçaklar hala. thy ortak oldu. ne oldu? günde 4 sefer sarajevo. doluluk %85. bunu düşünün. kar etmeden kendilerini yükseltemezler 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 15:52:24 koku falan çıkmaz,cidde'de uçağına el konulur ekip aç suzuz o güzel uçakta aç kalır,koku yok ama.yeni ortaklık yeni iş yeni kandırmaca.koku arama. 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 15:46:48 O uçakların uçabilmesi imkansıza yakın. A300-B4'lerin ömrünü doldurmuş olduğunu söylemek de doğru değil bu arada. 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 15:42:38 ödemez niye ödesinki,ödeyecek olan şirketler sen ayrıldıktan 1 ay sonra ödüyo.yeni sermayesi senin hakkın üzerinden kurulup yeni köleleri yolacak. 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 15:35:41 Bu şirket yeni kurulmuyor bestair bu, İngiliz isi de ne yakında çıkar kokusu…. 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 15:26:11 Bizim insanlarımız neden bu kadar haset insanla r havayolu firması kurmuş bir kerede alkış tutun sizleri işe alsalar bayılırsınız lütfen uzanamadığınız ciğere murdar demeyin....YENİ ŞİRKETE BAŞARILAR...... 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 15:21:55 THY yöneticisi airpot haberin canlı yayın konuğu oldu ve F/O ihtiyacımız yok dedi.bundan birkaç gün sonra ise internetteki adam alınacak ilanı gazete ilanı olarak aynen çıktı(F/O da dahil).nedir bu bilen varmı?ingilizler gelsin!!! 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 15:16:32 THY yön.kur.bşk.vekili(tüm alımlar ondan geçer)sn.Hamdi Topçu F/O ihtiyacımız yok dedi.bundan birkaç gün sonra ise internetteki adam alınacak ilanı, gazete ilanı olarak aynen çıktı.YANİ TÜRK PİLOTLARI alınacakmı?alınmayacakmı?ingiliz olmalımı,ingiltere veya başka bir avrupa hava yolu bizi alırmı?TEMİZLİKÇİ olarak alırmı acaba? 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 15:16:00 ilhami bey eğer uçaklarla ilgili anlaşma yaptıysa bizimde paralarımızı öder sanırım ...inşallah..Birazda bu konu ile ilgili yorumlar yapsanız?? 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 14:57:58 1 in 2. sayfasıda vardı. sanırım henüz yayınlayamadılar.onuda okuyun lütfen. 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 14:57:33 3 uçakla kısa süre charter yapıp kar elde ederler ve 9 uçak filosuna ulaşarak charter yolcu taşımacılığı yaparlarsa bence Türk Havacılık sektörü adına iyi olur. BEA nın uzun süredir kullanmadığı uçakları alma konusunun değerlendirmesi 'eski bir amerikan araba alacaksınız. kabuğu paslanmış ama motoru şahane durumda' mantığı ile yola çıkmış olabilirler. Sonuç olarak hoşgeldin diyorum ve umarım süper destinasyonlarda uçuş gerçekleştirirler. hem kendileri için hem acentalar için faydalı işler yapacaklarını umuyorum 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 14:50:21 Adadaki sirketler (milli tasiyici) zararda. VS zor durumda.. EasyJet ve Ryanair haric kar eden yok .. onlarda uzun menzil ucamiyorlar. merak etme onumuzdeki orta vade bizim.. 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 14:42:26 Arkadaslar hala su havamizdan kurtulamiyoruz. Birakin once ugrassinlar sonra ucuramazlarsa, basaramazlarsa elestiririz... simdiden soyleyelim basaramazlarsa bak ben demistim demek kolay ama ya basarilirsa o zaman ayni arkadaslar alkis tutacak mi yoksa baska bir elestiri dedikodu pesine mi dusecekler veya suskun kalmayimi tercuh edecekler... artik havacilik sektorunde biraz basarilari alkislamayi ogrenmeliyiz ve kostek olacagimiza destekte olabildigimizi gostermemiz gerekir... gerekli tamirleri gerekli yenilemeleri yapilan her ucak emniyetle ucar yasina ragmen... her yeni atilimcinin her havacilik icin gelisim gosterenlerin yolu acik olsun... sevgilerimle... 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 14:36:49 Tesadüfmu yoksa banami öyle geliyor??? Best Air zor durumlarda, BEA eski müdürleri Teoman Bey Ali Bey suan Best Air de, Sayin Payat istifa ediyor simdide gidip BEA da müdürlük yapacak. Hic sasmamki yakinda Teoman Bey ve Ali Beyle beraber is birligi yapilcak!!! Hersey planlanmis bir olay herkeze hayirli olsun... 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 14:27:01 ingilizler işini bilir dostum.asıl, Allah Türkleri kurtarsın,havacılık,uçuculuk,elimizden gidiyor farkındamısınız.başta TK yabancı pilot alarak bunun öncüsü oluyor.bakın, TK kaptan ve f/o alımı için ilan verdi 24.09.2009 tarihinde.bu ilan hala duruyor.geçtiğimiz hafta,yani bu ilandan sonra, 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 14:25:27 Gerçektende şöyle bir geçmişine baktığımızda umut saçan bir başlangıç değil.Yani evveli neydiki ahiri ne olsun.. :)) 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 13:54:55 arkadaşlar neden aldığını sormuşsunuz o üç uçağı nedeni belli türkiyede bir hava yolu kurmak için 3 adet min uçağın olmalı onları hurda fiyatına alıp ilerde gelicek tek uçakla sefer yapıcak :)) 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 13:54:14 En azından Atatürk Havalimanı bu hurdalardan kurtulur, uçaklara yeni park yerleri açılır. 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 13:42:08 Siz de A300 kiralayacak şirketle ilgili haberi GELİŞME olarak vermişsiniz ya PES yani... Esas gelişme nedir biliyormusunuz. SKY'ın Avrupa'da ilk kes 737-900 ER getirmesidir. Lütfen biraz dikkat. 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 13:38:34 Yorum yazanların hepsine katılıyorum. En az 5-6 yıldır çürümeye bırakılmışlar gibi THY tekniğin önünde bekleyip duruyorlar. Burası istanbul Arizona değil ki 5-6 yıl A300 ler ideale yakın şartta korunmuş olsun. Bu i$in altında bir i$ var. 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 13:36:13 Ne uçması, bana verecekler ben de keseceğim o uçakları... O ingiltere işi tamamen o uçakların eski sahibi ilhamidir. İlhami yine bu uçakları bir yere satmıştır. hadi hayırlısı.. Kesici 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 13:33:48 allah ingiliz yatırımcıyı kurtarsın demekten başka çare yok :) 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 13:26:01 A300 B4 her ne kadar eski uçaklar olsada oldukça iyi uçaklardır tabii gerekli tüm bakımları yerine geitirilirse sizlerinde bildiği gibi şu anda dünyada çok fazla uçan modelleri var.Kaldı ki 300-600 tipi B4'e göre daha yeni uçaklardır geniş gövdeli çift koridorlu bu uçaklar 285 yolcu kapasitesiyle küçümsenemeyecek kadar özeldirler bence Bunun yanısıra istedikleri heryere kiralayabilirler ne var bunda sivil havacılık neden müdahale etsin ki sonuç olarak TC tescili altında türk ekiplerle başka ülkere operasyon yaparken şirket üzerine düşen vergi ve benzeri para sağlayan görevlerini yerine getirdiği sürece sırf türkiyeden operasyon yapmıyor diye shgm hiçbir şirketi kapatamaz bilmeden konuşup komik durmua düşmeyin. . . 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 13:08:32 Hayırlı olsun demek isterdim ancak H.Payat Best Havayollarında Ticaret Başkanı değil Teknik Başkanlık yapmamışmıydı benmi yanlış biliyorum ve Form 4 ü de(Post Holder lığıda )arkadaşımızın kendine has metodları yüzünden SHGM tarafından iptal edilmemişmiydi..... 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 13:08:01 İ.Ü İktisat Fakültesinden Prof. Zafer Tunca hocamız derdi ki: "Gidp köşeye eczane açamazsınız ama Maslak'a gidip banka kurabilirsiniz" Havacılık ta aynen böyle oldu. Kur batır, kur batır ondan sonra bir tane daha kur. A310'lar bile seferden kaldırılırken adamlar A300'leri ne yapacaklar anlamadım. 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 13:06:25 BEA'nin ucaklarinin ucabilecegine inanan var mi? o ucaklarin airframe'i 300K $ etmez. ucurmak icin en az 2M $lik bakima ihtiyac var. ucaklardaki motorlar dunyada yok. amac ucaklari bir cycle ile iran'a goturmek ise bilemiyorum tabi. 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 13:04:08 sivil havacilik yapan ciddi / guvenli sirketler a300 lersi elinden cıkarali yillar oldu. sen kalk yeni bir firma kur ve a300 gibi hurda ucaklari yasi gecmis omrunu tamamlamis ucaklari sivil havacilik icin tekrar ucur. abesle istigal.... 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 13:00:38 Başka hurda uçak bulamadılar mı? 0
  • Misafir 15 Ekim 2009, Perşembe 12:57:09 kesinlikle ikinci best air işte..ne yazık ki alıcaklar eski dökük uçakları..yurt dışında bir yerlere kiralıcaklar.artık sivil havacılık lutfen boyle şirketlere izin vermesin...otobus şirketi kurmak gibi birşey oldu zaten havacılık.. 0