Türk Hava Yolları’ndaki çöküş

    Çok beğenilenler

  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 09:30:35 THY hepimizin bunu unutmayalım nasıl cokusmus bu daha yeni 5 tane 777-300 ER siparisi verildi ve sirket buyuyor. ayıptır gunahtır yazıktır. yonetimle iyi degilsin diye THY nin sucu ne? Can Ataklının cizgisi zaten belli.sırf gundem yaratmak icin sacma sapan yazılar 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 10:08:27 5 tane değil 1000 tane 777 getirse farkeden birşey yok yönetim ve onların torpille işe aldığı bir sürü elemanla bu iş yürümez yönetimin neler yaptığını herkes biliyor ince bıyıklı olmakla gemi yürümüyor not yetnıo 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 16 Nisan 2009, Perşembe 01:45:49 THY Haberleri için yazılan yorumlar bir habere 26, bir diğerine 29 sayfa. Çalıştığın müesseseyi koruma iç güdüsü elbette insanlık hali. Ama herşeye rağmen hata kabul etmemek daha arkasının kesilmeyeceği demek. Allah hepimizi yakınlarımızı bunların yeni fellaketlerinden korusun. Bu sitelere laf yetiştirmek yerine oturup kendisini değerlendirmeyen bu bilinçsiz kadronun uçurduğu uçaklardan ben çekiniyorum. Mahçubiyet bile yok, pişkinlikle kendilerini eleştirenlere laf yetiştiriyorlar. Ne derseniz deyin olmuş kazaları olmamış, ölmüş insanları ölmemiş mi saydıracaksınız? 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 12:17:53 YAZDIKLARINA KENDİN BİLE İNANMIYORSUNDUR ÇOK KOMİKSİN 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 01:15:40 bizde thy yönetimine karşı olanlara karşıyız 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 00:59:26 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 14 Nisan 2009, Salı 22:46:21 Karşınız tabi, çünkü THY'nin yöneticileri göreve ilk geldikleri zaman, sırf sizin gibi düşünmedikleri, dünya görüşleri sizin gibi olmadığı için, "Bunlar imam. Havacılıktan, şirket yönetiminden ne anlar?" diye yerdiniz ve maalesef bütün çirkin sözleriniz elinizde patladı. O güne kadar zarar eden, Avrupanın vasat bir "bayrak taşıyıcısı" olan THY, o günden sonra kâr etmeye, kalitesini artırmaya, filosunu büyütmeye, çalışan sayısını artırmaya ve onlara daha çok ücret vermeye başladı. Peki nasıl oldu bu saydıklarımız? Çünkü yeni yönetim, eskileri gibi çalıp çırpmadı, her kuruşun yetim hakkı olduğu biinciyle hareket etti. Kendi torpilli veletlerini alakasız görevlere yerleştirmedi, bu yüzden de hortumları kesilenler, THY yönetimini karaladı. 0
  • Misafir 14 Nisan 2009, Salı 15:40:29 THY YE BİR SÖZÜMÜZ YOK YÖNETİMİNE KARŞIYIZ 0
  • Misafir 14 Nisan 2009, Salı 11:04:34 Aklınız fikriniz para.Kardeşim bana kaliteden bahsedin,eğitimden bahsedin,disiplinden bahsedin,sevgiden,saygıdan bahsedin,asaletten bahsedin.Ticaret olarak büyüdük.Bakalım bu durum ne kadar devam edecek.Gerçekten son 5 yılda genellikle havacılık piyasasının torpillilerini zayıflarını bünyemize kattınız.Uçuş işletmeye personel alırken fikrini sormadınız.Bazı kaptan abilerimizin şahsi taleplerini ön plana aldınız.Özel sektörün similatörde yada line eğitiminde yapamaz dediklerinin büyük kısmını istihdam ettik .Havacılıkla ilgisi olmayanları çeşitli birimlerimize atadınız.Huzurluyum diyemiyorum.Umarım ben haksızımdır. 0
  • Misafir 14 Nisan 2009, Salı 08:31:09 Can Atakli acaba hangi gezegende yasiyor? Havaciliktan anlamadan ahkam kesen sözüm ona gazeteci arastirip etmeden THY kötülüyor. Ama biraz gözünü acip havaciliktan biraz olsun anlasa görecektir ki THY avrupada ve dahil oldugu StarAlliance grubunda 2008 yilini en cok karla ve büyüme ile kapatan bir sirket. Ama Can Atakli'nin kuyruk acisi oldugundan camur atmaya devam ediyor. Agzi olan konusuyor. Ama kervan da devam ediyor tabiiki. 0
  • Misafir 14 Nisan 2009, Salı 08:15:07 THY BU GÜN GERÇEKTEN GURUR DUYULAN BIR TÜRK ŞİRKETİDİR.ELEŞTİRİRKEN LÜTFEN DİKAT EDELİM.AKSAYAN YÖN VARSA ELEŞTİRELİM YOKSA İNANCIN DAN DOLAYI SİYASİ GÖRÜŞ ÜNDEN DOLAYI DEĞİL.BENCE TİCARİ OLARAK ÇOK BAŞARILI BİR YÖNETİM. BÜYÜMEYLE ORANTILI EĞİTİM DE OLSA DAHA İYİ OLURDU 0
  • Misafir 14 Nisan 2009, Salı 02:43:40 deve keseceğinize doğru meydanı bulun koskoca 2 meydanı ayırt edmeyen Thy sizinle kim uçar artık bir 100 saniye bir bu meydan dua okusanızda boş havacılığın kuralları var dua ile olmaz dua insanın ruh huzurunu havacılık kuralları emniyeti sağlar 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 23:52:11 personelinden kaynaklanıyo..ucaktaki (özellikle zibidi yazan arkadaş okusun) ingilizcenin "i" bile bilmeyen şişman kısacık boylu görüntüsü beşpara etmeyen ama ne edersin torpili büyük yerden olan hostesler malesef kalite düşürür..anca böyle zibidi gibi mahalle kadını lafları kullanırlar..thyde torpıl yok dıyen aynaya baksın...ingizlizce bilmeyen nefes alıpvererek boyunu 160 cıkaran hostesler haklarıylamı girmiş hamdi amcalarıylamı..he bu arada sadece hostesler degıl her yerde torpıllll... 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 21:27:12 AMA NEYİN KARŞILIGINDA 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 21:15:01 THY de ne zaman torpil olmadı ki?yada önceki kazalar?bu yönetimden önce de kaza hatta kazalar oldu,işe torpille girenler oldu.ideolojik saldırıyorsunuz.eğri oturalım doğru konuşalım hanımlar,beyler. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 20:49:14 Düzen bozulunca bazılarının hoşuna gitmiyor olsa gerek, hemen avukatlığa başlıyorlar. THY=Torpil...basit bir denklem anlamanız için... 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 20:39:05 Ben thy dan haksiz yere atilanlardanim atildigim icin kotulemiyorum arkadaslar ama yonetim yeni alinanlar isletim tarzi.. hic thyni thy yapan standartlar degil.. Personel baskani onde gelenleri Omer Faruk Ozturk. Yakinda dahada cokucek bakiniz ve gorunuz. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 19:49:29 siz istediğiniz kadar hakaret edeceksiniz,biz savunma yapınca nöbetçi avukatlar olacağız.nöbetçi çamur atıcılar. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 19:25:54 Fazla gezme lalelide zührevi hastalıklara kaldırırlar seni bak 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 19:25:01 Maşallah nöbetçi avukatlar işbaşında yine eviniz barkınız yokmu sizin gidin evinize sizmi kurtaracaksınız Thy'yi evde sözünüz geçmez ancak şirkette atıp tutarsınız 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 18:46:31 vatan gazetesini zaten biliyoruz.tarafsız bakmak gerekiyor.15 yıldır turizimciyim THY son yıllarda gerçekten çok büyüdü.burda iftira atanların çoğu thy nin eski halini bilmiyordur.hep zarar eden hiç bir şekilde tercih edilmeyen havayolu idi ve o zamanlar iç hatlarda tekeldi fiyatları söylemeye bile gerek yok.Thy bu büyümeye istinaden Atatürk havalimanındaki yoğunlukla beraber bazı sorunlar yaşıyor. ama büyütülecek bir şeyler değil.THY daha iyi anlamak çin yabancı sitelerdeki yorumlara bakmanızı tavsiye ederim.BU yönetim çok başarılı olduğu inkar edilemez.Zaten temel kotil amerikada üniversitede ders veren öğretim üyelerinden biridir.İnsanları düşünce yapısıyla yargılamayın yaptıklarına bakın. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 18:34:24 Çöküş? 60 küsür uçaklık filoyu 6 senede 133 uçağa çıkarmak mı? Senelerdir zarar eden bayrak taşıyıcı bir şirketi kar eder hale getirmek mi? Yoksa dünya kalite sıralamasında yukarulara çıkarmak mı? Siz bunlara çöküş diyorsanız, girdiği her basın organı batan/kapanan bir insanın kariyerine ne dersiniz? Çöküşün ne demek olduğunu anlamak isteyen, Ataklı"nın daha önce ve şu an çalıştığı yerlere baksın. Tirajı 200 binlerde sürünen bir gazetenin yazarı THY için "çöküş" tabirini kullanırsa bunun adı da "mizah" olur... :D 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 18:01:47 THY tarihinde ilk kez bu dönemde kar etti filo sayısı iki katına çıktı eğer bunlar çöküşse keşke her şirket böle çökse taraflı basın yıldırdın bizleri artık nerde yükseliş nerde gelişme aşağı çekmeye çalışın tabi sizin adamlar gelseydi ye babam ye yemedılermı geliştirdilermi sorun suratına tükürülesi taraflı yayın yapan vatan hainleri yazıklar olsun sizlere hadı başka ülkeye hadı cnm hadi... 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 17:25:03 Hangi müdürü ele alsanız, hangi makamı ele alsanız, oraya atanan kişilerde bir yamukluk görülüyor. Çok enteresan. Cılgı çıkmış işlerin desenize. Layüsel yönetim. Hesabı sorulacakmış. Hade canım. Onlar önce Fettullah hocama sonra da Allah'a hesap verirler. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 17:04:03 başpilotluktan alınıp üst tarafa yaklaştı ama geliri azaldı. birisi pazar olmak üzere haftada 2 kez dubai uçarak az olan makam tazminatına katkıda bulunuyordu. bu ortadan kalktı. diğer başkan ve eski boing müdürü de fazla bir şey yapmadı dsadece çocuklarnının 340 atamaları için uğraştı. ne olmuşki. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 16:47:18 Yapılan hatalardan ders çıkarmayıp, pişmiş pişmiş, badem bıyıklarınız altından gülünüz sayın THY yönetimi ve onun şakşakçı biraderleri, keser döner sap döner, bir gün verirsiniz hesabınızı. Hakkaniyet ve dürüstlükmüş, siz yalnızca bilimden yoksun açıklamalar yapıp, imamları doldurun, develeri kondurun, koltuklarınızı sevmeye devam edin. Uçakların Stall olması gibi, sizde oldunuz "Graveyard Stall". 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 16:36:06 Kayseriye damat, Sayın Ünal Yaprak bey'in evi izmirde olduğu için hergün izmire gidip gelmesine rağmen, ve 2 yıllık kaptan olmasına rağmen 700 tane kendisinden kıdemli kaptanların başına getirilmesini, sonra bazı hataları çıkınca taltif edilircesine uçuş emniyeti başına getirilmesini bilen var mı acaba ? 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 16:32:37 2 sene önce, hayatında hiç uçuş öğretmenliği yapmadan, SHGM'lüğünün aradığı 5 yıllık kaptanlık vasfını taşımadan (1 yıllık idi) , Üçuş eğitim Başkanı olan sayın Halil Bey'in oraya nasıl başkan olduğunu bileniniz var mı? Eğitimin sonucu ortada. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 16:31:28 her yer ESAT ERENSOY un adamları ıle doldu..serhat fil,mehmet atmaca.kürşat caymaz ve diğerleri...bu isimleri bir araştırın,bir koyun otlat desen beceremezler.yurtdışında müdür oldular.. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 16:29:02 Saygıdeğer Berna Hanım hangi dil bilgisi ve hangi okul diploması (Lise m.) ile veya hamgi yüksek meziyetleri ile Kabin eğitim müdürü oldu ? Bileniniz var nı acaba? 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 16:25:29 Adalet ve Kalkınma = Candan, Hamdi, Temel 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 16:25:19 Yurtdışındaki temsilciler, müdürleri vs. daha yerel dilde konuşmayı hiç yoktan yaşadığı yerin dilinde okumayı bilmiyorlar hadi geçtim ingilizce bile cümle kuramazlar. Nedeni de belli gene de söyleyeyim, insan kalitesi ve bilgiye göre değil iktidarda olanlarla ilişki ve torpil ile geldikleri için. Saygılar... 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 16:19:55 Candan ve Hamdi ile gurur duyuyorum. Üniversitede totaliter idare konusunda ders verebilirler. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 16:15:23 Eleştirileri THY kabin, bakım görevlileri ve pilotlarına yöneltmek bence yanlıştır. Çoğunluğu elinden geleni yapıyordu. Eleştriler THY üst düzey yöneticilerine yöneltilmelidir. Eğer THY bir düşüş, çökme varsa bunu en bai sorumlusu YÖNETİCİLERDİR. Yanlış ve eksiklikleri zamanında görüp önelm almak, işe aldığı elemanlarını hangi partiden olduğuna bakmadan salt becerisine göre işe almalıdır. THY bir sıyasi partinin hava yolu değil, tüm Türkiye'nin hava yolu olmalıdır. SEL GİDER KUM KALIR DEMİŞLER. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 16:05:13 THY ındaki gerek çalışan gerekse hizmet kalitesi günden güne azalmaktadır ve bu da yönetim anlayışında yoksun ve global düşünmekten aciz bir yönetimin varlığından dolayıdır. Global bir şirket olmak için global düşünebilmek gerekir. Sadece uçuş noktası veya uçak sayısı artışı kaliteyi yada büyüklüğü göstermez. Böyle yükselenler bir gün gerilemeye başlar. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 15:29:10 Belirli isimlerin torpili ile işe girenlerin yazıları nasıl belli oluyor. hem işi bilmiyorlar hem de hala burada ahkam kesiyorlar. Körü körüne savunuyorlar. THY nı mahfettik diyemedikleri için zeytinyağı misali üste çıkmaya çalışıyorlar. Ama ne yazık ki havacılık camiası bunları yemiyor. Herşeyin farkındayız. Deve ve terlikle bu ilerin yürümeyeceğini sizlerde anladınız ama emir büyük yerden olduğu için bırakıp gidemiyorsunuz. Ama daha fazla batıyorsunuz. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 15:22:19 THY büyüyebilir, kar edebilir ama eksik olan bir şey var . O da insana olan sevgisizlik, kin ve husumettir. THY de artık "Adalet"ten bahsetmek mümkün değildir. Adaletsiz kalkınma ise ne derecede sağlıklıdır ? Takdir sizlerindir. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 15:04:50 THY yurtdışından uçak alımı mevzuatına vakıf olduğu için, başbakanlığın talebine aracılık etmiştir. Yani uçağı THY mesela 60 milyona alıp, kendi masraflarını ekleyip 61 milyona Başbakanlığa satmıştır. Ticari bir kuruluş olduğu için sadece başbakanlık değil, diğer taliplilere de aynı uygulamayı yapmasında bir sakınca yoktur. Cebinden para çıkmıyor, yatırımcısı zarar etmiyor, üstelik cüzi bir kar da sağlıyor. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 14:56:35 isim geregi bir cok havayoluyla seyahat etmıs bırı olarak soylerımkı THY ımkan ve olanaklarıyla benım ıcın bır numaradır farkı kotuyu gorunce anladım.hatalardan ders alacakır dahada ıyı olacagına ınanıyorum. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 14:53:15 Haklısınız . Yöneticilerimiz ve onların seçip başkan yaptıkları, müdür yaptıkları insanlar, gerçekten değil türkiyenin dünyanın yetiştiremeyeceği liderlerdir. Mesela uluslararası yer işletme bahçesi işleten kişiyi bile bulup, thy yer işletmeye başkan yapmışlardır. Rize onların sayesinde sıfır işsizlik seviyesine gelmiştir. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 14:47:38 yurt dışında yaşayan bir türk bir türk pilota güvenmiyor uçağa binince aslan kesilirler inince yurt dışında yabancıların nasıl muamele yaptıklarını anlatırlar bu nasıl çelişki 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 14:46:44 Türk Hava Yolları krizden etkilenmeyen tek şirket olmuştur. Can Ataklı sanırım bunu da iyice araştırmıştır.... 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 14:42:23 avrupa da aır france-klm ortaklığı yüzde 9 lufthansa yüzde 7 germanwings yüzde 13,1 SAS group yüzde 9.9 air berlin yüzde 5.6 aer lingus yüzde 7 sky europe yüzde 20 nin üzerinde gerileme yaşadı Bu haber aırport haberde var şimdi thy nin durumu ortada iken neyi eleştiriyorsun sen bu duruma düşmesi seni memnun eder ama boşuna beklersin bence zamanına yazık türkiyenin milli hava yolu büyümeye devam edecek aslında zihniyetleri belli olan bu kişilere cevap vermemek lazım ama yinede verelimsizler eleştirdikçe daha çok sevmeye başladım meyve veren ağaç misali 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 14:31:56 Yurt disinda yasayan bir Turk olarak THY ye ASLA GUVENMIYORUM. Uctugumda BA yada Lufthansa yi tercih ediyorum. Cunku biliyorum ki onlarin pilotlari en disiplinli pilotlar. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 14:31:40 Meşhur atasözüdür "Isıracak kimse dişini göstermez" Can bey'de madem yazacak. Yazsın ozaman. Böyle giriş yapmasının sebebi, bana biraz iltimas yapın, beni susturun. Bana bizinis bilet vs. verin demek içindir. Yazacağı bir şey yok. THY 4/4 LÜKTÜR. YÖNETİCİLERİMİZ CANDAN-HAMDİ-TEMEL MÜKEMMEL ,nsanlardır. Hakkaniyet, insan ve vatan sevgisinden dışarı taşmazlar 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 14:05:37 BİLİYORSUNUZKİ THY 2008 NET KARI YAKLAŞIK 80 MİLYON DOLAR.THY 60 MİLYON DOLARA BAŞBAKANLIĞA VIP UÇAK SATIN ALDI.NASIL OLURDA BÜYÜK KISMI ÖZELLEŞMİŞ OLAN BİR ŞİRKET BÖYLE BİR İŞE KALKIŞIR.NEYİN KARŞILIĞI BÖYLE BİR İŞ YAPILIR.ANLIYAMIYORUM.BİLEN VARSA LÜTFEN ŞEFFAFLIK ,DEMOKRASİ VE ÜLKE SEVGİSİ ADINA AÇIKLASIN. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 13:38:08 her ne kadar thy calisanlarinin rahatini kiskansanizda cin alinin avukatligini yapsanizda thy buyuyor ve yurtdisinda yasayan turkler olarak herzaman thy e guveniyoruz once kendi bayrak tasiyicimiz diyoruz tesekkurler thy bize verdigin konfor ve kalite icin. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 13:37:48 BİR ŞİRKETİN TİCARİ FAALİYETLERİNİ ARTTIRMASI KALİTELİ OLDUĞU MANASINA GELMEZ.UÇAKTA İYİ BİR YEMEK SUNMASI YADA UÇAĞIN ÇOK YENİ OLMASI VEYA EKİBİN KIYAFETİNİN ÇOK GÜZEL OLMASIDA O ŞİRKETİN KALİTELİ OLDUĞUNU GÖSTERMEZ VS.VS.. BANA EĞİTİMDEN,ORGANİZASYONDAN,EMNİYETTEN BAHSEDİN BUNLAR THY DE VAR MI,İŞLİYOR MU?EĞER VARSA KALİTE VARDIR.EKSİKSE KISMİ KALİTE VARDIR.YOKSA KALİTEDEN BAHSEDİLEMEZ. BUYRUN SEVGİLİ ARKADAŞLAR KARARI OBJEKTİF OLARAK SİZ VERİN.THY KALİTE OLARAK SİZE GÖRE NEREDE? 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 13:20:55 THY nin bu günkü kalitesi buralara yorum yazan THY savunucularının ifadelerinden yansımaktadır.Yapılacak bir şey yoktur. Görüş ve tarz değişmiştir.Yanlışlar marifet gibi görülmeye başlanmıştır.THY değil Dünya havayolu olmak, bir batılı havayolu olmaktan bile hızla uzaklaşmaktadır. Bu yanlı ve aşırı ticari zihniyet yavaş , yavaş uçuşa ve tekniğe de sıçramaya başlamıştır.Uçak adedi ve satılan bilet sayısı bir havayolu için başarı değildir. Önemli olan devamlılığı sağlamak, güveni ve imajı yüksek tutmaktır. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 13:19:31 akparti zihniyetini böl parçala yok et bu zihniyet thy,dede devam ediyor hız kazanarak ! Buna örnek 1- thy call center 2- teknik a,ş 3- thy yer işletme, turkish ground service adı altında şirket kurularak mayıs ayına kadar faaliyete geçmesi bekleniyor bu şirketin kuruluş sebebi sendikal ve sosyal haklardan mahrum bırakılması mevcut thy çalışanlarının tabiki tgs ,de iş verilirse şu anki almış odluğu maaşların yarısını alması demektir. buna ilave pas hakları ,mazaret izinleri , sosyal yardımlar v.s kaldırılması ! elden bişey gelmiyor akparti bütün kuruluşlarda bu uygulamayı başlatmak için 4 yıl önce düğmeye bastı bile yapıcak bişey yok en büyük akparti anlayana .... 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 13:18:32 is isten gecti thy diye bir yer yok artik..maalesef cok ama cok gec kalindi. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 13:12:43 bir laf atiyorsun ortaya kime ve nereye gittigine dikkat et,hostes bozuntusu diye bir laf kullanamazsin sen zibidi,varsada boyle bikac kisi bunu herkese mal edemezsin,zibidi bozuntusu...bir tek hosteslermi dusuruyo thy nin kalitesini zaten varsa yoksa hostesler,bu is dunyanin en zor islerinden birisi ama sen ve senin gibi ufak beyinliler anlamaz bu gibi seylerden ancak boyle bilgisayar basindan atip tutarsiniz...eger bilgi almak istersen bizzat verebilirim isin zorlugu hakkinda.. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 13:02:56 Mancaster müdürü ingilizce bir cümle kuramaz 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 13:01:01 Sen neden bahsediyorsun arkadaş imamlar müdür oldu imamlaaaaaar.Bak Avrupa'ya İskandinavya'ya Moskova'ya. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 12:32:55 İnsanın aklı başka biryerinden çalışıyosa,işine saygısı,inancı daha doğrusu kendine saygısı yoksa THY'de daha çoooook skandallar patlar. Hostes bozuntuları ''dağları ben yarattım edasıyla'' devam ederlerse,akıllarını beyinlerine yönlendirirlerse belki az birşey ucundan düzelebilir.Ama THY bitmiş kardeşim,rezalet hatta çok ama çok kalitesiz.Baştan ayağa falsolu.Tabiiii ya kılavuzu karga olanın burnu ..........dan kurtulmazmış. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 12:29:03 THY'nda sistemler çökertilmiştir. Nasıl düzelir Allah bilir. Birkaç örnek verelim. Müdür olmak için üniversite mezunu ve asgari 5 yıl şirket tecrübesi g erekirdi. Kalktı bu. Lise mezunu ve 1-2 yıllık kişiler müdür olmaya başladı. Candan ve Hamdi Beyi tanıyanlar, hatta cafe işletenler bile müdüd hatta başkan olmaya başladı. 1500 saatten az uçuşu olanlar alınmazdı. Şimdi 180 saatle poposunu kokpite değdirenler pilot olmaya başladı. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 12:10:57 Nihayet birileri çıkıp bazı konuları köşesine taşıdı. Ama THY bitti zaten. Biraz geç oldu 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 12:09:29 allah inandırsın ilkokul mezunu hostes ve stewardlar var yabancı dil hak getire en vasıfsız insanlar uçuş ekibinde yönetim tam bir fiyasko 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 11:48:01 Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış. Senin nene gerek Sayın Can Ataklı. Yap yalakalığını, sok başını kumun içine görme hiçbir şeyi. THY eğrilerini sen mi doğrultacaksın? Milletin görmek istemediği şeylerle uğraşma, tek görmek istediklerini yazarsan iyi olursun. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 11:46:19 Türkiye'de olanların yansımasıdır THY de olanlar 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 11:44:23 Genel kurulu bekliyorum gözlerim kapalı...Temel hüzünlü bir şekilde gidiyor...Rize kardeşliği işe yaramıyor...Başbakanlığa alınan uçak nedeniyle diğer hissedarlar hesap soruyor... 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 11:42:07 HAMDİYİ ARAŞTIRIN YETER.HAMDİ KİLİT KELİME.HERŞEY ORADA SAKLI.BAŞBAKANIN ŞİRKETİ ÜLKER BAYİİSİ EMNİYET GIDANIN MALİ MÜŞAVİRİ. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 11:36:31 THY ye bu kadar saldiranlara soruyorum: acaba deve yerine domuz kesilse idi veya uçakta dansöz oynatsalardı bu kadar pervasızca sadıracak mıydınız? Biz THY nin yıllar önce 3 yolcu ile Paris e uçtuğunu çok iyi biliriz. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 11:33:26 BEKLİYORUZ... 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 11:21:01 Ağzı olan konuşuyor..ne belgeleri sunacaksın kamuoyuna?THY personeli ergenekoncumu yoksa yahudi lobisinemi mensup?ayrıca gazetenizle ilgili internet sitelerinde "Vatan Gazetesinden yeni bir yalan haber" başlıklarına belgelerinizi sunun.bir el atmadığınız Türk havayolları kalmıştı..zaten bir sen eksiktin can ataklı 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 11:17:23 sayın ataklı ;Ülkenizi,evinizi,yatagınızı özleyecek kadar yurt dışında kalın ve dönmek için meydana geldiğinizde THY uçağını görünce vicdan terazinizde duygularınızı tartın ve özlediğiniz şeylerin o kuyrukdaki logoda olduğunu hissedeceksiniz.Ben bu duyguları her zaman hissemişimdir ve heycan duymuşumdur onbinlerce çalışanı olan bir kuruluşta elbet aksamalar da olacaktır.KUSURSUZ DOST ARAYAN DOSTSUZ KALIR. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 11:12:04 Özelleşme çerçevesinde Milli Havayolu olmaktan çıkan ve ticari çok özel bir şirkete dönüşen THY gerçekdende bir çok konuda çuvallıyor.Kendi imajınıda,zaman ,zaman Türkiyemizin imajınıda tehlikeye düşürüyor.En zararlı unsurda modern bir havayolu içinde oluşan Arap ve doğu hayranlığı. Hani bir tabir vardır (Binmişiz alamete gidiyoruz selamete) Yapılan yanlışlar durdurulmadıkça yönetim tarzı değişmedikce kurtuluş yok. Havayolları havayolu gibi yönetilmelidir. İnşallah fazla geç kalınmadan önlem alınır. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 11:09:09 thy personeli daha dikkatli olun can beye karşı uçağa bindiği andan ineceği ana kadar yanıbaşında hazır ol da bekleyin gerekirse business class da boş yer varsa yoksada yolcuyu arkaya alın can beyi oraya alın yastık elinizde bekleyin uyursa istemeden siz uzatın yoksa sizin le ilgili bilgi toplar ve tatmin olunca bilgilerden açıklar benden söylemesi 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 11:00:52 ataklıyı okudum aza önce sitesine girip gazeteciymiş kendisi bu vesile ile tanımış oldum vatanda yazıyormuş gündeme geldi tanıma fırsatı buldum bak gördünüzmü can bey thy yi size bile faydası dokunan kurumu kötülüyorsunuz thy sayesinde sizi tanıma fırsatım oldu teşşekürler thy ama artık bundan sonrada herkes sıraya girer thy yi eleştirmek ve tanınmak için bak gör demedi deme 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 10:50:25 peşpeşe uçak alımı yapan, peşpeşe eleman alımı yapan, dünyada sıralamalara oynayan, türk bayrağını dünyanın birçok noktasına ulaştıran bu devasa firmayıda görmezden gelebiliyorlarsa.. Ne diyebiliriz ki? 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 10:48:21 Takmış kardeşim bir at gözlüğü sağını solunu gördüğü yok. Avrupa'da tüm havayolu şirketleri zarar ederken THY krize rağmen karını katlıyor. Bu ne insafsızlık bu ne kendini bilmezlik ki herkes saldırıya geçiyor. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 10:47:07 sayın ataklı uzan dan beri süregelen kuyruk acınızı anlıyoruz.. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 10:46:41 Basındaki kalitesiz yaşam ve yönetim anlayışı iyice sırıtmaya başladı.Kalitesiz habercilikleri yüzünden tirajlarının iyice düşmesiyle yüzünü ilk kez gösteren bu çağ dışı zihniyet koskoca medyayı çöküşe götürdüğü gibi ,toplumun içinde barışa ve kültüre de giderek ağır hasar vermeye başladı.Bu konuda hepimizin elinde hayli bilgi toplandı, Can ATAKLI nın bu son yazısını da onların yanına koyalım. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 10:46:06 Can Ataklı, hani şu bir meydanın havalimanı olması için denize kıyısı olması gerekir diyen çok bilgili gazeteci değil miydi! Bunu bilerek o yazıyı dikkate almanızı tavsiye ederim... 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 10:44:01 THY,Kar ediyor mu?Burası biraz şüpheli.Rakamlar THY tarafından acıklanan rakamlar.Bağımsız Denetim Kuruluşları tarafından açıklanan rakamlar değil. Uçak bileti satışında tüm piyasa en az %30 düşmüşken ilk iki ayı kar ediyoruz diye açıkladılar. 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 10:41:37 ben thy yi tercih ediyorum bundan da şikayetçi değilim eksikleri yok mu var kimin yok personel özveri ile çalışıyor bizim personel kadar özveri ile çalışan çok az personel var o gün üzgün olsalarda hep güler yüzle karşılarlar hiç somurtanı görmedim bunu bile başarıyor olmaları mükemmel bir rus hava yolları ile uçun ne demek istediğimi iyi anlarsınız hangi muameleye tabi kalıyorsunuz 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 10:35:46 thy geçtiğimiz günlerde karlılık rakamını açıkladı bir çok havayolu krizdeyken thy %300 kar ediyor bunu nasıl açıklarsınız sizin ölçünüz ne thy yeni hatlar açtığında hatırlayın buralar kar etmez zarar eder kapatılır diyerek eleştirenler nerede bırakın da herkes işini yapsın gündeme gelmenin ilgi çekmenin okunmanın en kolay yolunu bulmuşlar yüklen thy ye reha muhtar yemeği beğenmez öteki geç kalktı der biri gazete bulamadım ,hep şikayet çözüm basit binmeyeceksin 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 10:30:35 Galiba Can bey kendisi icin bir Business Jet almaya kararli :) TC-CAP (Can Atakli) kuyruk tescili verelim 0
  • Misafir 13 Nisan 2009, Pazartesi 10:16:29 ya ne istiyorsunuz thy den başka sataşacak yer kalmadımı havacılık işi şakaya gelmez insanların moralini bozmayın thy den uçmaya korkar hale getirmek istiyorsunuz amacınız bu mu bildiğiniz bir şey varsa bunu önce yetkililerle paylaş çözüm bulamazsan halka anlat ya dediğin gibi değilse çamur at izi kalsın yazık üzülerek sizin gibi gazetecileri izliyorum daha tatmin olmadın galiba elindeki bilgilerden emin olunca yazsana ama kafa karıştırmak en iyisi siz daha iyi bilirsiniz ama vatandaş ne olduğunu biliyor inadına THY 0