Türk Hava Yolları İranlı 40 pilot alacak!

    Çok beğenilenler

  • nani 16 Ağustos 2015, Pazar 08:08:33 Tabii ki alsınlar. İşini kim iyi yapıyorsa o pilot olsun. Vay efendim bizde bilmem kaç tane f/o var. İyi de, adamın bilgisi tecrübesi yoksa koskoca uçağı sırf Türk diye ona mı emanet edeceksiniz? THY merdiven altı bir işletme değil efendiler, bir karar veriyorsa sorumluluk alarak veriyordur. Özetle, Nazar etme ne olur, çalış seninde olur f/o. 9
    • Bedavacı 17 Ağustos 2015, Pazartesi 14:53:36 Bizim millet alışık torpille bir yerlere gelmeye. İstiyorlar ki hemen otursunlar kaptan koltuğuna. Ben şu kadar uçtum mantığıyla olsaydı, kokpitteki baltanın sapı al-i ül ala kaptan olurdu. Kaptan olmak emek, beceri, tecrübe, bilgi, dikkat, sorumluluk isteyen bir meslektir. f/o lar tabii k ikaptan olmak isteyecek ama önce kendilerini yetiştirmeleri lazım. otobüs şoförlüğüyle karıştırmayalım bu işi. 2
  • A320 F/O 15 Ağustos 2015, Cumartesi 14:24:20 İddia edildi, duyum alındı haberciliği bırakılmalı artık. Geçen yıl da THY İranlı 200 pilot ile anlaştı demişlerdi ne oldu? Cem Uzan'a Hapis Şoku haberlerine döndü bu İranlı pilot işi de. 0
    • doğru 15 Ağustos 2015, Cumartesi 16:19:31 Gerçekten haberin ası astarı yok, kaynağı belli değil. İçeriden bir yetkili imiş kim Sarı Çizmeli Mehmet Ağa... Hem haberin kaynağı yok hem de kaynağı olmayan haber Sözcü'ye atıfta bulunarak alıntı yapılmış. Airporthaber'e yakışmadı. 6
  • Tüm yorumlar

  • To MIsafir QF 18 Ağustos 2015, Salı 13:20:23 why don’t you speak Turkish to me than? Are you trying to be tough? Trust me you are not tough. Everyone here speaks English. And why are you calling me names? you sound more pathetic and frustrated, even better you are pathetic and frustrated! You havent convinced me of your skills for the Turkish language. All people have emotions and express them in there own way. Your way of expressing emotions is crying, attacking people and calling names, because you can’t cope the rejection of Tk! You can only dream about to work at TK, with this kind of behaviour you won’t make any progress. Im sure you’re a good pilot but not good enough for Turkish airlines, You don’t have the right mentality, it needs to be changed 180 degrees. Last bu not least Im happy you have learned your lesson, If you would apply for the second time TK would reject you again. TK doesnt need crying unprofessional arogant pilots like you. Stay in your own country AUSTRALIA. 1
    • h. 18 Ağustos 2015, Salı 19:51:42 helal size! 0
  • Serdar Pilot 18 Ağustos 2015, Salı 12:33:38 NE KADAR SAYGISIZ BIR YORUM. FARKINDA DEGILSIN HERHALDE AMA BUTUN THY PILOTLARINA CAMUR ATIYORSUN. SENIN GIBI 'PILOTA' THY A IHTIYACI YOK. OLMAZ, OLAMAZ. YURTDISINDA CALISIYOMUSUN, IYI GUZEL HAYIRLI OLSUN AMA SEN THY DA OLSAN ZORLANIRSIN SANA COK ZOR GELIR EMINIM. MESLEK TASLARINLA GECINME PROBLEMLERIN OLUR, AYAK UYDURAMAZSIN AVUSTRALYALI TURK SUN, ORDA CALISMAK BASKA YASAMAK BASKA, EN UYGUN ORDA HAYATA DEVAM ETMEK YAKISIR. HE KIMSE SANA KIZGIN DEGIL SADECE KALBINE DIKKAT ET OLUR MU CICIM 1
  • misafir mal a 18 Ağustos 2015, Salı 12:15:20 . I'm glad I'm not working with sick people like yourselves____ yazmışsın. YOURSELVES ? WITH SİCK PEOPLE LIKE YOU OLMALI! ÇOK IYI INGİLİZCE BUNA DIYORSUN ... yeniden liseye yazılmasını tavsiye ederim. 1
  • İsim / Rumuz 18 Ağustos 2015, Salı 12:10:04 17 Ağustos 2015, Pazartesi 12:42:23 Arkadaşlar Avustralya li pilotumuz kan ağlıyor thy ret etmiş şimdi bize saldırıyor küçük kız gibi duygularını saklamak için İngilizce yazıyor. thy in ellerine sağlık, psikopat lari uzak tutuyorlar bizden. Emirates a gir 44 genç :)_____ hahaa son thy bomba ihbarci olabilir. sebeb: thy in elenmesini cekemedi... süt vereyim sana koca abi seni 1
  • 44 luk delikanlı 17 Ağustos 2015, Pazartesi 23:59:24 Abim herşeye tamamda 44 dumde gencım dıyorsunya allah gonlune gore versın 1
  • Turk 17 Ağustos 2015, Pazartesi 18:16:08 Thy turkıye cumhurıyetı devletıne aıt deıl sanırım nerde bı haın varsa aramıza guzel maaslı yerlere verın onlarda parayı turkıyeden alsın ırana gotursun pkk ya versın thy basındakı o aycı denen sahsıyet ve bu ısde parmagı olan cıkarı olan vatan haınlerı sızı sız sumuklu bocek bıle sızden asaletlıdır 1
  • Bakalım 17 Ağustos 2015, Pazartesi 14:22:32 Bir havayolunun en önemli olan unsurları olan kaptanları mutlu edemezseniz bugün sunexpress in yaşadığını yarın thy yaşar. Bugün yabancılar çeker gider yarın kendi pilotlarınız.ha bu arada her fırsatta uçuş ekibine saldıran ofis bekleyenleri muhtemelen sizde işsiz kalırsınız. Bu şirkette 2. Kaptanlar seyahatleri esnasında business class ta yer olmasına rağmen 24-25 inci sıralarda oturtuluyor.sanıyor musunuz ki kendini bu denli değersiz gören bir şirkette insanlar devam eder.yazık ediyorlar milli havayolumuza.hayırlısı 1
  • Charter 17 Ağustos 2015, Pazartesi 13:34:38 küçük uçak uçuran pilotların çoğunda, örneğin Avustralyalı pilot abimiz, airline işini küçümseme içgüdüsü oluyor. Güzel abim, güzel kardeşim küçümsediğin airline Pilotları (tuşla uçanlar) hayatlarının bir Döneminde de olsa senin yıllardır kullandığın küçük uçaklardan kullanmış adamlar. Biliyorsun eğitim uçuşları vs.. Şimdi airline Pilotları belli bir tonajın altındaki uçaklardaki iş yükünü az çok biliyor, ama senin airline ile ilgili bir tecrüben yokken nasıl böyle Fütursuzca sallıyorsun yok tuşla uçuluyor yok bilmem ne. Bir airline uçağının Kitabını eline aldın mı hiç? Tip eğitimi nedir, neler öğrenilir bir fikrin var mı? Airline operasyonun zorlukları nelerdir, pilotlar tuşlara basmaktan başka ne iş yaparlar bilir misin? Şirketle ilgili sıkıntılarını başka meslektaşlarına saldırarak gideremezsin. 2
    • Misafir QF 18 Ağustos 2015, Salı 02:06:22 "Charter"yazan arkadasa.Senin soruna EVET diyorum.Hemde cok iyi biliyorum.Hem B737 ve E190 Tip var.Ve dunya capinda FAA, CAA, ve JAA var.Her halde bunlar sende yok..???Ayni zamanda gercek Airline ucus'ta neler yasaniyor cok iyi biliyorum.Kim bilir sen dogmadan ben Avustralya col'lerinde C-402'lerle Charter yapiyordum. Sen Turkiye'de C-172 sivri sinek ucaklari 200 saat kulanip Airline gectin,sif kim bilir DLR-1 gectin diye.Erkeksen kendine guveniyorsan,gel C-402 Kiraliyalim senle,X-Country yapalim,seni bir STALL'a sokayim ve T/Off ve LDG'de ASSYMETRIC's yapalim senle bakalim kim sag cikacak.Ondan sonra sen gel bana kim Pilot'mus diye goster.Cok sanslisinizki 2000 yilinda THY buyudu ve siz girdiniz.Ayni zamanda, konusturmayin beni,cunku THY'da cok Pilot taniyorum DLR'in ustasi olmus,gel gelelim 100 saat'lik dogu durust ucuslari yok.M/E IFR larini ben sahit'tim para verip Lisans alanlar var,lutfen anlatmayim.Ben cok eskiden T.C Pilot olarak calisan birisiyim.Allah sizlerle ucmayi korusun. 1
  • Iranian Comedy 17 Ağustos 2015, Pazartesi 12:46:47 Iranian Ninjas , of you argue with one, they will attack you with hundreds 0
  • Fo 17 Ağustos 2015, Pazartesi 12:42:23 Arkadaşlar Avustralya li pilotumuz kan ağlıyor thy ret etmiş şimdi bize saldırıyor küçük kız gibi duygularını saklamak için İngilizce yazıyor. thy in ellerine sağlık, psikopat lari uzak tutuyorlar bizden. Emirates a gir 44 genç :) 2
    • Misafir QF 18 Ağustos 2015, Salı 02:17:35 Kan aglayan yok, Piskopat herif sensin... THY kendisi 2009'dan beri beni yabanci Pilot olarak davet etiler, ama sonra T.C mumallesi yaptilar.. Ben senin gibi rusvetle yada Torpile Lisans almadim.. Allah sizler gibi Pilot'lardan beni korusun.. Zaten senin uctugun tecrube PPL karsiliginda.. Evet simdi Qatar yada Emirates'e gidecem.. Sizingibiler hayat'ta giremez oraya. Ayni zamanda, burda kiz olan sensin, ben gercekleri anlatiyorum you D...... A......... One day, you will find your Hell... Good Luck to you DF..!!! 1
  • Android Uygulaması 17 Ağustos 2015, Pazartesi 12:37:15 Dispatch/pilot:bismillahirrahmanirrahim cabin crew takeoff position :) insallah next time gibi ucariz.....:) 1
  • TE QF 17 Ağustos 2015, Pazartesi 12:37:08 Misafir QF __ you can speak Turkish; ) or are you scared to show emitions? Wè don't worry about a piece of Desperate s...you will only meet me in your dreams ;) you must be the Turkish Australian citizen Who has been rejected at Turkish Airlines; ) tk. doesn't need little crying boys but real citizens with the right mentallity Just cry your heart out behind your laptop. ..! 1
    • Misafir QF 18 Ağustos 2015, Salı 02:23:55 I can speak very good Turkish infact, maybe better than you.. I don't need to show emotions, cause i don't have any you DA.. And please i would hate to see you in my dreams, cause people like you make me sick.. No nothing but a comple FW.. I know how good I am as a Pilot and my Qualifications will back that up.. To be honest, It was a good lesson for me not to apply for THY again.. I'm off to Qatar.. so good luck to you, you DF.. I'm glad I'm not working with sick people like yourselves who think are "GODS GIFT TO FLYING".. 1
  • T 17 Ağustos 2015, Pazartesi 04:37:49 B52 e 16 Ağustos 2015, Pazar 13:50:59 " Let alone being me Brother"??? ingilizce yazarken tacize mi uğradın? wtf git ingilizce öğren anaokulda mümkünse!_____ haha komedi filmi gibi 0
  • T. n 17 Ağustos 2015, Pazartesi 04:34:18 Bush-Pilot 16 Ağustos 2015, Pazar 23:36:51 Gururlu holladali burasi Turk sitesi,sanirim yolunu yitirdn. Gurur duydugun ulkenin sitesinde yaz buralarda bir daha gozukme.. ___________ sana mi kalmış neler yazdığımı ? istediğim zaman yazarım, sonuçta türkçe yazdım. 2 ulkeyle gurur duyarim;) cekemiyosan sen çek git, örümcek 0
  • iPhone Uygulaması 17 Ağustos 2015, Pazartesi 00:55:59 Guys, If your own airline doesnt care for your own citizens, why should we care...pure and simple...haha How we understand the posts...there is a thing called translation.. For you thy means They Hate You.....got the point ? El Yarra 2
  • kaptan 16 Ağustos 2015, Pazar 21:02:00 ya iranlı pilotlar daha a300 kullanamıyor gelip a330 mu kullanacak 0
  • A-320 16 Ağustos 2015, Pazar 18:03:21 THY= TORPİL HAVA YOLLARI 3
    • haha 16 Ağustos 2015, Pazar 20:25:13 Torpil hava yollari... haha keske 1
  • bekleyin 16 Ağustos 2015, Pazar 17:56:50 kaptanlık bekleyen yüzlerce 2.pilot yok ama artık kokpit ekipleri şirketten kaçmaya başladı çok büyük bir memnuniyetsizlik, stres ve mutsuzlaşma var. herkes aidiyetini kaybediyor... kokpit giderse toparlayamazlar artık... 2
  • iPhone Uygulaması 16 Ağustos 2015, Pazar 17:40:47 My muslim friends and brothers We as Iranian pilots are looking forward to work in your country..reason : your own national airline gives so much privilage to expats..they were here, In a 5 star hotel lobby in Tehran they had meetings with the candidates,they had interviews,what should we do ? If you have the power stop it,if you dont have the power too bad,just face the truth...when i look at the posts you guys are fighting with your own countryman..this is so funny and bizzare...we had so much things in common when you look to our history..thats why we are all brothers Mo El-Yarra 6
    • Damn dude 16 Ağustos 2015, Pazar 20:24:16 Let me get one thing straight, we are not friends nor brothers and we are not looking forward to work with you at all. The reason for this is there are enough unemployed Turkish pilots In Turkey. Some of them are still looking for a job, trying to entry the aviation industry. God knows how long they are looking and some are already working. So there are enough pilots who are available for pilots vacancy. You posted ‘when i look at the posts you guys are fighting with your own country’ this means you understand Turkish, why don’t you write Turkish? Are you trying to be tough...oeh look i am a pilot and i speak and understand English way much better than most pilots here? That is what i call funny and bizarre. Last but not least; we don’t have anything in common. Irian are persian and Turks are Turkish. 0
    • come on! 17 Ağustos 2015, Pazartesi 08:15:53 we are not brothers man.. go find a job somewhere else.. 0
  • 2 pilot a 16 Ağustos 2015, Pazar 15:43:11 Adı thy. insanları neye göre eliyorlar kimse anlam veremiyor. yabancıları tercih ediyorlar sadece bunu görebiliyoruz 0
  • OMG 16 Ağustos 2015, Pazar 15:03:02 4 gözle bekliyoruz. cockpit de siyah ninja outfit e alıştıralim kendimizi... 1
  • 2.pilot 16 Ağustos 2015, Pazar 14:42:51 Arkadaşlar a321 lerle dünyanın bir çok yerine operasyon gerçekleştiriyoruz ( geneli avrupa -rusya-ortadoğu -afrika-arda bir çok seyrek iç hat yapıyoruz ) ana üs antalya dır. Yeni açılan işe alım sürecine katıldım 2000 saat uçuş tecrübesiyle tecrübeli 2. pilot ilanına başvurdum ( fakülte mezunuyum -level lisansa işli- airbus 320 ailesi tip var ) hta-dök ktr-level sınavı-sim testi - kurul dan oluşan 2 günlük bir süreç SONUÇ:sabahtan başlamadan bitti süreç evraklarıma bile bakmadır ne sim testi ne mülakat hta a girdik 5 kişi sonra öğle civarı hta dan olumsunuz dediler diğer hiç bir sürece katılamadım evraklarıma bile bakmadan gidebilirsiniz dediler 1.Yabancılar geçti ben dahil türkler kaldı. 2.Şimdi neye göre karar verdiniz pilot olamayacağıma ben bu yoğun yaz döneminde limitlerde max uçuyorum 3.her şart'ı yerine getiriyorum 4:bari bir sim testi yapsaydınız 5.yanlış anlaşılmasın lütfen ama sıfır adamı tip verip line dahil aylarca uğraş hazır 2000 saatlik kişiyi hta dan ele? 1
    • c-550 16 Ağustos 2015, Pazar 16:22:23 hta kadar sacma birsey hayatımda göemedim sacmalık otesi 24 yasında psikolog bir kızcagız havacılıgın H sinden haberi yok hayatında cockpit görmemiş işveren havalarında binbir eda ve tavırla sacma sapan sorular soruyor bide üstüne koskoca THY 270 TL para istiyor bunun için bana ne kardesım adamı sen alacaksan öde testin parasını.Adam 2000 saat ucmus 2 sene mesai harcamış eski şirketişnde açarsın sorarsın bu adam nasıl diye cok mu zor.... 2
    • tanıdık 16 Ağustos 2015, Pazar 22:00:33 merve nin tanıdığı olsan hiçbir yorum yapmadan susarak hta yı geçersin tıpkı akademiye soktuğu bayan gibi. Vermişler yetkiyi sen ne yapıyorsun diye denetleyen yok. 0
  • inandık 16 Ağustos 2015, Pazar 14:16:59 44 yasinda genc ve hala yüz asiyosun? elendigin neden belli oluyor zaten. çok çocuksu davranış thy ağır başlı pilotlar işe alır. nerde yaşıyosan orda devam et, eminim şartları maaşı thy dan daha iyidir. 5
    • Misafir QF 17 Ağustos 2015, Pazartesi 01:14:37 Don't you worry brother, one day you will meet me and i will be in a better place than you, maybe working for Emirates which have more decent Pilots than THY.. I'd rather be there than to fly with F....Witts like you.. You need to screw your head on correctly.. You are nothing but a jealous D... Head... 1
  • reader 16 Ağustos 2015, Pazar 14:07:27 I HAVE READ ALL THE COMMENTS, MOST OF THE USERS ARE LIKE BUGS N MY EARS ..zzzzz.. PLEASE BUY SOME BARBIES TO PLAY WITH OR PLAY SKIPPING ROPE 1
  • B52 e 16 Ağustos 2015, Pazar 13:50:59 " Let alone being me Brother"??? ingilizce yazarken tacize mi uğradın? wtf git ingilizce öğren anaokulda mümkünse! 2
  • TK think twice 16 Ağustos 2015, Pazar 13:37:35 From my experience with iranian people I conclude that Iranians are in a denial for decades, when the topic is about religion. Despite their islamic background they despise muslims everywhere, even their own herritage. Non of them want to be related with the Iranian culture and the religion, its very disappointing because you should never forget where you come from. It is a party of the identity! This kind of people will be employed at Turkish airlines, based in istanbul in the republic of Turkey. yes, an islamic country. In the future they will be carrying milions of jewish, christians, muslims, atheists across the world. so please TK. think twice before you hire pilots from Iran who disrespects the value of all religions. 3
  • Qatar airways... 16 Ağustos 2015, Pazar 12:39:46 Katarda maaşlar thy nin 2 katiyken ve boş günler thy den daha organizeyken thy ye fazla gelen olmaz. Bol bol ayrilan olur.... 1
  • Arkadas haklı ! 16 Ağustos 2015, Pazar 10:49:09 Son 13 Yil DİR dört dört lük bir orta dogu ülkesi olduk masaallah !!! 1
  • 44 16 Ağustos 2015, Pazar 10:46:14 Anam sen git hollanda da uç bakalim 2
    • Trotse Nederlander 16 Ağustos 2015, Pazar 14:43:11 Hollanda yi kiskanma dunya da cok hosgoru bir ulkedir, oldukca ozgurluk var. hayalini bile goremezsin 0
    • Bush-Pilot 16 Ağustos 2015, Pazar 23:36:51 Gururlu holladali burasi Turk sitesi,sanirim yolunu yitirdn. Gurur duydugun ulkenin sitesinde yaz buralarda bir daha gozukme. 1
  • İzmirli 16 Ağustos 2015, Pazar 10:14:26 Lufthansada Alman disinda pilot calismiyor..Msc Cruises tada İtalyan dışında kaptan yok... Bizde ise nerede Türk pilot kalmayacak Hintliler 3.000 euroya razı nasıl bir ülke olduk Turkler dısında herkes bas tacı..Arap calistirinca point mi kazanacaksın 1
  • Hiç yakıştıramadım thy 16 Ağustos 2015, Pazar 09:59:37 Ne iranli pilot nerde çıktı? 2
  • Bravo 16 Ağustos 2015, Pazar 09:56:55 Nedense bu tür haberlerin asparagas olduğuna aklımız yatmıyor. Söz konusu THY olunca ve bu güne kadar ki icraatlerine de bakınca yok canım uyduruyorlar herhalde diyemiyoruz. Esasında haberde icra kurulu kararının numarasını bile yazdıklarına göre şüphe de kalmıyor. Söz hakkımız elbette var. Zira bu şirketin kasasına devlet desteği olarak konan paralar, nede olsa bizim ödediğimiz vergilerimizden ayrılan paralar. Hatta bu şirkette bu kararı alanlara verilen maaşlar bile öyle. hah işte bu noktada, dünya gözü ile okuyun ve bilin ki hakkımızı helal etmiyoruz. Bunca vatan evladı varken yüzlerce yıldır ülkeni düşman bellemiş, her işini bozmaya çalışmış milletlerden böyle adamları getiriyorsunuz, burada besliyorsunuz ya, bravo size. Bizim insanımızı, pilotumuzu kurala uymuyor diye beğenmiyorsunuz, gidin Tahrandaki şoförleri görün, hasarsız bir araç, kurala uyan bir insan bulamazsın. Bu da yetmez, gidin Hindistandan dişçi de getirin. Anladığınız tek şey iğrenç iğrenç işler yapmak. 1
  • Çakma 16 Ağustos 2015, Pazar 08:10:47 Çakma Mohammad, burada yazılanları anlayacak kadar Türkçen varsa, neden ingilizce yazıyorsun. Madem hepiniz müslümansınız neden gavurun ingilizcesini kullandın? Türkçe bildiğine göre Türkçe yazsaydın, Ha birde Türkiye'de herkes müslüman olmak zorunda değildir, karıştırma. 1
  • False falso 16 Ağustos 2015, Pazar 05:23:44 Haber yalan ama yorumlara bakıldığında herkesin tedaviye muhtac oldugu anlasılıyor ne sızın ucurdugunuz ucak emnıyetlı ne de sız emnıyettesınız. Eger pilot iseniz daha arıza yı teshis edememissiniz failure a false capture olmussunuz. 2
  • Gul mûtu bi ğayzikum! 16 Ağustos 2015, Pazar 04:20:24 THY cok da iyi edecek. Kudurun. Birsey bilmeden konuşuyorsunuz. İran'lılar Dünya'da hekimlik ve pilotluk becerileri ile meşhur. On iniş Takımları açılmayan uçağı kac tane pilot kazasız indirebilirdi. Siz sadece salt ırkçılık yapıyorsunuz. 7
  • SALIH'e 16 Ağustos 2015, Pazar 04:02:44 Hic bir irkci kendini irkci olarak gormez. 2
  • Sözcü :) 16 Ağustos 2015, Pazar 02:16:50 :)) 4
  • inandık. . 16 Ağustos 2015, Pazar 02:06:21 Ya hocam, gercekten inanamiyorum, dogru ise yaziklar olsun THY. Ben bir Turk gencim, yurtdisinda dogmus buyumus Turk kanini tasiyan ve Turk Bayrani salayan bir insanim. 20 senedir Pilot'luk yapiyorum ve 2600 saat M/E PIC saatim var, Lvl 6 Ingilizcem var dogrusu Ana dilim gibi, sonra ICAO FAA, JAA, CAA Lisanslarim var ve onun uzerine 3 Havacilik Diplomam var, daha sonrada 2 Universite bitirmis bir insanim Havacilik ve Hava Yollu Isletmeliginde.. Bu sene THY bas vurdum, malesef 1000 saat uzerinde Airline Tecrubem olmadigi icin Tecrubesiz olarak bas vuru yaptim. Ve 3 aydir sureci takip ediyorum ama gel gelelim DLR-1 kalmis'sim.Sayin THY Yonetimi, simdi ben 20 senedir ucuyorum, ve senelerdir Lisansimi yeniliyorum ve 1 Class Sa_____________________________________________"" TÜRK GENÇIM.......20 YILDIR UCUYORUM" YASIN KAÇ KENDİNE GENÇ DİYOSUN? ...20 YILDA 1000 saat TECRÜBE yok??? ÇOK INANDIRICI ...... 2
    • Misafir QF 16 Ağustos 2015, Pazar 14:12:37 "Inandik" diyen arkadasa.. Evet gencim, 44 yasindayim.. Bir note daha yazmistim, lutfen onu okuyun.. Beni anlayacaksiniz ve hak vereceksiniz. Saygilar.. 1
  • İsim / Rumuz 16 Ağustos 2015, Pazar 01:47:10 @ kamyoncu, kabuklu olmadığını nerden biliyorsun? 2
  • Talha34 16 Ağustos 2015, Pazar 00:53:20 Ister müslüman olsun ister komsu olsun ister akilli olsun. Türkiyeye çokca düsmanlik yapn irandir! Ben THY olsam almam. Bunlar bizler için sadece kötülük istiyorlar!!! Dikkat et Temel Kotil Amca!!! 0
  • Bush-Pilot 16 Ağustos 2015, Pazar 00:21:31 Bu olay tek bir seyi ifade eder MUZCUMHURIYETI TURKIYE. La hecmi bir ta.....kli adam yok bu ulkede cikipda yabancilarin seyi dahami tatli deyipde ........./ 1
  • Misafir QF 15 Ağustos 2015, Cumartesi 23:38:01 Ya hocam, gercekten inanamiyorum, dogru ise yaziklar olsun THY. Ben bir Turk gencim, yurtdisinda dogmus buyumus Turk kanini tasiyan ve Turk Bayrani salayan bir insanim. 20 senedir Pilot'luk yapiyorum ve 2600 saat M/E PIC saatim var, Lvl 6 Ingilizcem var dogrusu Ana dilim gibi, sonra ICAO FAA, JAA, CAA Lisanslarim var ve onun uzerine 3 Havacilik Diplomam var, daha sonrada 2 Universite bitirmis bir insanim Havacilik ve Hava Yollu Isletmeliginde.. Bu sene THY bas vurdum, malesef 1000 saat uzerinde Airline Tecrubem olmadigi icin Tecrubesiz olarak bas vuru yaptim. Ve 3 aydir sureci takip ediyorum ama gel gelelim DLR-1 kalmis'sim.Sayin THY Yonetimi, simdi ben 20 senedir ucuyorum, ve senelerdir Lisansimi yeniliyorum ve 1 Class Saglimi yeniliyorum ve simdi butun hayatim ve kariyerim sizin bir DLR-1 uzerine elendim..Bu simdi Hakli ve Dogru birseymi.Benim, ucusuma bakmadan, Karakterime bakmadan, Ingilizceme bakmadan, Nasil bir insan olduguma bakmadan ELLEDINIZ BENI..Lutfen yapmayin bunu :((( 13
    • DLR Önemli 16 Ağustos 2015, Pazar 09:54:53 Ben de Cessna'da 6500 saat uçayım sonra DLR'dan muaf olayım böyle bir şey var mı? 27 ton üstü uçaklarda tecrüben olmalı DLR'dan muaf olman için. İstersen 28 üniversite bitir gireceksin DLR 1'e. Karakterine DLR 2'de, uçuş yeteneğine simülatör sınavında bakılacaktı. İlk sınavı geçemediğin için diğerlerine bakılamadı. Lisans sahibi olmadan DLR 1'i geçen tonla insan var. İşe girmek istiyorsan DLR 1'i geçeceksin. 7
    • Good Luck! 16 Ağustos 2015, Pazar 11:24:51 DLR'dan kaldıysan senin otomobil bile kullanmaman gerekir.Herkes Airline pilotu olmak zorunda değil.Burası da ağlama duvarı değil.Askerlik bile yapmadan Türk bayrağı sallamak da moda oldu.Harfleri bile karıştırıyorken sen nasıl FMS gireceksin?Hayatta başarılar. 8
    • Misafir QF 16 Ağustos 2015, Pazar 14:07:54 "DLR Onemli"ve"Good Luck!"diyen kendini begenmis Pilot'lara..Dediginiz cok yanlis.. Dunyanin en IYI HAVA YOLLARI Emniyet Konusunda ve bir zamanin Dunyanin EN IYISI olarak gorunen QANTAS HAVA Yollarini kazanan bir insanim.Ama malesef 1990'larda Aile sorunumdan giremedim.Sen simdi diyorsunki DLR-1 gecemiyen Araba bile kulanamz!!!Ben inaniyorumki Avustralya'da kulandigim Arabayi sen hayata kullanamasin ve sahip olamasin kardesim. Onu birak DLR-1'in hic Havacilikla alakasi olmayan bir sinav. Ben ayni zamanda 1987 senesinde Avustralya Hava Kuvvetlerin F1-11 ve F-18 Pilot olma hakini ilk Turk olarak kazanan bir insanim. Dogma buyume Avustralya, Ana dilim gibi Ingilizce konusan birisiyim ve bitirdigim Universiteleri sizler birinci dersde kalirsiniz. Ve 20 senedir Avustralya'da Charter yapan bir insanim, sizin gibi C-172 kullanmadim kardesim, sonra TK'ya gecip'te dugme ile ucan bir Pilot degilim. Emergency durumlarda BIZIM gibi Pilot lazim, sizin'gibi degil. QANTAS DLR-1 yapmiyor, Neden 1 No:? 4
    • 737 F/O 16 Ağustos 2015, Pazar 14:27:55 2600 saat uçuşunun pek bir anlamı yok, 27 ton altı uçak tiplerinde uçmuşsun. Jet uçaklarıdır onlar da büyük ihtimal. Her şirket DLR yapmak zorunda değil. Lufthansa, Condor gibi birçok şirket uyguluyor. Kaldı ki sen 1990 yılında Qantas mülakatlarına girmişsin. Aradan yıllar geçmiş. Madem çok seviyorsun Qantas'ı tekrar girmeyi dene Qantas'a. Ne oldu almadılar mı seni işe Qantas'ta? :) THY istiyorsan geçeceksin DLR'ı. Bitirdiğin üniversiteler zerre umrumuzda değil. 185 fakülte bitir istersen o sınavı geçemedikten sonra hiçbir anlamı yok. Çoğu modül (MIC, Running Memory, Visual Memory gibi) gayet de pilotaj yeteneği için gereken modüller. Hadi iyi çalışmalar sana. 6
    • DLR-Stage 1 16 Ağustos 2015, Pazar 15:47:50 Qantas'ı 1990 yılında kazandıysanız, Royal Australian Air Force'ta jet uçurma hakkı kazandıysanız, havacılık üzerine 3 tane diploma aldıysanız, İngilizce'niz anadiliniz ise, THY'nin yetenek testlerinden de geçebilmelisiniz. O kadar da zor değil bu testler. Çalışmak istediğiniz kurumun yaptığı testlere saygı duymak zorundasınız. Eğer eleme aşamaları size mantıklı gelmiyorsa, British Airways'te,Qatar Airways'te, Emirates'te veya aşamaları size mantıklı gelen başka bir yerde şansınızı deneyin. Kimse sizin elinizden tutup THY-Deutsches Luft und Raumfahrtzentrum'un testlerine zorla sokmuyor. Kaldı ki 3 tane havacılık diplomanız varsa, ölçülen şeylerin pilotlarda olması gereken minimum yeterlilikler olduğunu ve her havayolunun testlerinde hemen hemen aynı şeyleri ölçtüğünü de bilmelisiniz. Konu hakkında bilginiz olmadığı ama fikrinizin olduğu anlaşılıyor yazdıklarınızdan. Ne yazık ki sizin durumunuz hypocrisy oluyor. Bir dahaki denemenizde başarılar. 4
    • gördük 16 Ağustos 2015, Pazar 22:31:01 akademide gördük dlr ın seçtiği pilotların ne kadar yetenekli olduklarını. Özellikle bayanların performansına kelimeler kifayetsiz kalır. Karakterleri desen ayrı muamma birbirlerinin dosyalarını habersizce alıp kullanan mı ararsın Uçuş saati için birbirlerini tehdit edenler mi neler neler 3
    • Çözüm 17 Ağustos 2015, Pazartesi 02:51:31 Peki çözüm öneriniz nedir? Değerlendirme aşamaları sizce nasıl olmalı? Neler yapılmalı? Adaylar neye göre değerlendirilmeli? Karşılaştırma grubu ne olmalı? Bu süreçlerin kıyısından köşesinden geçen herkes en az bir defa DLR'ın değerlendirme aşamalarına sallıyor. Tamam, içimize sinmedi. Anladık. Çözüm ne? Kimle çalışsın THY? Alman Uzay Ajansı'nı beğenmediysek hangi kurumla çalışılsın? DLR'ın; Avrupa'nın ve Almanya'nın en saygın araştırma kurumlarından biri olduğunu bildiğinizi düşünüyorum. NASA ile ortak yürütülen çalışmalarının yanında kendi çalışmalarıyla da bir çok alanda öncüler. Keşke Tübitak da 1950'den bu yana havacılık psikolojisi bölümü açmış olsaydı ve hava kuvvetlerine veya THY'ye pilot seçebilseydi, konu hakkında bilgi birikimi olsaydı. Soru basit: Öneriniz nedir? Çözümünüz nedir? Sistemi eleştirmek kolay, geliştirmek zor ne yazık ki. 0
    • Bilgiç 17 Ağustos 2015, Pazartesi 12:09:44 Pilot olma kriterleri ne ise onları yerine getirmek için sabahlara kadar çalıştım,Toefl dediler aldım,DLR dediler girdim,İngilizce testi yaptılar Toefl vermeme rağmen girdim,Simulatorde bir saat uçurdular uçtum,yabancı psikologlarla mülakatına kadar girdim hiçbir zaman şuraya "Ya ne olur bu kadar çok şey istemeyin bedavadan iceri girelim yazmadım".Emirates'in de mülakatına girdim ,Katar'ın da hepsini geçtim.Emirates de DLR benzeri bir psikomotor testi uyguluyor.Kusura bakma eğer DLR gibi basit bir testi geçemiyorsan 200 kişinin sorumluluğunu almayı da haketmiyorsundur.4 tane rakamı aklında tutamıyor dönen bir küpü hayal edemiyorsan üniversite diplomalarını iade et.Bu arada Alman uzay havacılık dairesine de bir mail at de ki siz işi bilmiyorsunuz bu böyle olmaz ordaki tüm araştırmalar çalışmalar yalan diye.Yok bindiğin arabaya binemezmişiz falan.Bu ne yahu,misket mi oynuyoruz sokak arasında?... 2
  • kamyoncu 15 Ağustos 2015, Cumartesi 23:18:21 Iranlı pilotlara selam olsun.Sizleri tenzih ediyorum.Dünya sizlere ambargo koyuyor , THY de Türk pilotlara ambargo koyuyor..vay anasını ...Akebe Türkiyesinde gayet normal..en azından kabuklu değiller diye avunan bir yönetim var.Normalde yemişi kabuklu seviyorlardı. 7
    • Tırcı 16 Ağustos 2015, Pazar 12:13:55 Sen nasıl seversin?Her 2 tür de var. 3
    • tırcı'ya 16 Ağustos 2015, Pazar 23:15:06 Akebe'li değilim, sana afiyet olsun. 1
  • SALİH 15 Ağustos 2015, Cumartesi 23:05:50 IRKCI BİRİ DEĞİLİM AMA IRANLILARA GÜVENMEM. 5
    • Ugly 16 Ağustos 2015, Pazar 08:09:07 iyi ki ırkçı değilsin. Maazallah ırkçı olsan benzin döker yakarsın herhalde. 4
  • iPhone Uygulaması 15 Ağustos 2015, Cumartesi 22:51:04 My friends...we are all muslims,we share the same geography let us share a little bit..f/o Mohammed El-Yarra 15
    • Who are you 16 Ağustos 2015, Pazar 08:55:57 I am not your friend. Please be carefull 1
    • Welcome:) 16 Ağustos 2015, Pazar 12:04:31 To Turkish Airlines... 4
    • B-52 16 Ağustos 2015, Pazar 12:52:42 Listen...being muslim has nothing to do with this crappy situation. Yes, unfortunately we share the same geographical area on earth, but does not mean you come here to work as your father's farm or I will take care of you as my brother. This is political crap, and you are not my friend, let alone being my brother. So go back to your cage and do not put your nose in to my country, if possible do not even come to my country, not you nor your people. 5
    • Bush-Pilot 17 Ağustos 2015, Pazartesi 01:41:53 Muhammed please stay in your country we have a lot of problem with expats ,This is Turkey Turkish-First. Yes we are muslims so that s means you have not the right to steel the job from an other muslim. 0
  • Qtr 15 Ağustos 2015, Cumartesi 22:38:15 Yabanci bir firmada ucuyorum. Burada Iranli kaptanlarlada ucma sansi yakaladim. Genelleme yapmayi sevmem ama acemlere guven olmaz benden demesi 0
  • ters dunya 15 Ağustos 2015, Cumartesi 21:43:16 iranlilarin çoğu kimlik krizi yaşıyor. Batıya gelen iranlilar ateist oluyo ve İran'a karşı nefret hisediyorlar ve hakkında hep negatif düşünüyorlar. kaç tane tanıyorum ve hepsi aynı düşünceli. kritik olmak yasak değil ama insan saygısını aşmamalı degisik kulturlere ayak uydurmak şart ozelikle pilot olursan. 70 yilindan gundeme kadar siyasi baskı göruyorlar ama islam yada müslüman hakkında kırıcı, negatif ve nefret dolu olmaya anlamına gelmez.batı da yaşayan Müslümanları sevmezler, giyinme olsun, siyasi gorusler; ideoloji. ön yargili olurlar, ibadet kelimesine kin olurlar. İranlı tanıyorum annesi kanser adamın ağzından allah kelimesi çıkmaz, ibadet yada umuda inanmayan. thy onları işe alcak, yolcular dünyanın her yerinden musliman türbanlı bayanlar, Ortodoks Yahudiler vs İranlı pilotlar böyle insanları tasicak. 3
  • LH 15 Ağustos 2015, Cumartesi 21:34:48 bir tk klasigi .. 0
  • iPhone Uygulaması 15 Ağustos 2015, Cumartesi 20:42:51 Aylik 16000 tl yi begenmiyorsa kaptanda olamamissa gectin ozele 5
  • Tespit 15 Ağustos 2015, Cumartesi 20:22:44 Kesin olan ucus isletmede mevcut yoneticilerin kimse tarafindan onaylanmadigi ve sevilmedigidir-guvenden bahsetmiyorum bile 2
  • Wolverine 15 Ağustos 2015, Cumartesi 19:31:09 Yalan haber şüphesiz 7
  • İsim / Rumuz 15 Ağustos 2015, Cumartesi 19:29:02 İstanbul ve Ankara çıkışlı tüm İran hatlarında uçsunlar. 5
  • Android Uygulaması 15 Ağustos 2015, Cumartesi 19:19:04 İranlilar durust insanlar. Arablar gibi dgl. İsini duzgun yaprlar. İranli kiyafetiyle pislik yapanlar da orali diger milletler. FOlar da beklesin. Milleti onemli degil. Tecrube konusur bu iste. 25 yasindaki FOlari kaptan mi yapacaksin? 17
    • Yaş ? 16 Ağustos 2015, Pazar 01:10:46 Kaptanlığın yaşla ilgisi nedir ? At gözlükleri var sanırım gerçi. Doğru doğru haklısın. 1
    • Yaş ? 16 Ağustos 2015, Pazar 01:10:52 Kaptanlığın yaşla ilgisi nedir ? At gözlükleri var sanırım gerçi. Doğru doğru haklısın. 1
    • anlamayan adam 16 Ağustos 2015, Pazar 03:56:48 havaciliktan anlamadigin belli. flight sim basinda gobek buyutup sac dokmekle pilot olunmuyor, hatirlatayim istedim. Akil yasta degil, ucus tecrubesinde bu is geregi. 1
    • Türkçe 16 Ağustos 2015, Pazar 08:57:14 Önce Türkçe öğren ondan sonra milletini karala. 1
    • Hadi ordan 16 Ağustos 2015, Pazar 13:32:32 Boş boş konuşma senin demenle olmaz bu işler.. Tecrübeymiş pabucumun kenarı.. 0
  • Cafer 15 Ağustos 2015, Cumartesi 19:04:04 sözcü yle sazcı ya pek aldırış etmeyin bu arada iran batının yeni cicii çocuğu olma yolunda 10
  • 320 fo 15 Ağustos 2015, Cumartesi 18:36:19 İranlı kaptanlarımız var , bir süredir uçuyorlar. Danimarkalılardan iyiler :) . Kaptan alımına ok , ihtiyaç varda. Neden yabancı FO uçuruyoruz ? 7
  • Düşman İran 15 Ağustos 2015, Cumartesi 18:14:02 İran kadar Türkiye aleyhinde çalışan müslüman (!) ülke yoktur. İran'la, İranlı ile ne iş yapılır ne dostluk. 4
    • Evet 15 Ağustos 2015, Cumartesi 20:23:25 Şiddetle katılıyorum iran islam dünyasındaki en büyük fitne ve şerr yuvasıdır ve terorist itraille danışıklı dövüşmektedir 4
  • Yalaza 15 Ağustos 2015, Cumartesi 17:17:27 O yüzden , bakın bakalım Thy'nde görev yapan pilotlar sosyal medyada bir görüş bildirebiliyorlar mı ? Onu da geçtim , korkularından sosyal medyada hesap bile açamıyorlar. 1
  • Yalaza 15 Ağustos 2015, Cumartesi 17:15:10 Kaptan olmayı bekleyen yüzlerce Türk pilotun Atatürkçü olması , ya da mevcut sisteme hizmet etmemesi Thy'nde işe alınmamaları için tek nedendir. Biliyor musunuz ki ;Thy'nde iş müracaatı yaptığınızda tüm sosyal medya hesaplarımıza girilip tek tek inceleniyorsunuz. Eğer sakıncanız bulunursanız sonra mülakata çağrılıyorsunuz. 8
    • Ayvaz Kasap 16 Ağustos 2015, Pazar 12:19:48 Pek de iyi yapıyorlarmış....Son cümlenizi anlayamadım.Turkish level kaç? 3
  • Cicci 15 Ağustos 2015, Cumartesi 17:04:01 Bu kararı alanları gercekten kutluyorum.. Sonunda dogru birşey yaptılar.. Türkten kaptan olmaaz uniformayı gıyınce dunyayı yarattım dıyen adamdan hıcbısey olmaaz... Yabancılar basımızın tacıdır.. 14
  • ... 15 Ağustos 2015, Cumartesi 17:01:08 Hala söylemeye devam ediyorum ve edeceğim:400.000 tl verip pilot olmaya çalışmayın.Bırakın ihtiyacı olan şirket kendi pilotunu alsın, bastırsın parasını sıfırdan yetiştirsin(TK Akademi gibi)Siz daha kurların bile hangi seviyelere çıkacağı belli olmayan ve adamına gore muamelenin had safhada olduğu bu ülkede pilot olmak için sakın 400.000 tl verip kendinizi ,ailenizi yakmayın.O kadar paranız varsa gidin altın alın.Ekonomik krizin dünya çapında ortaya çıkmaya başladığı günlerin arefesindeyiz sakın ha. 3
  • İsim / Rumuz 15 Ağustos 2015, Cumartesi 16:57:57 Turkce 15 Ağustos 2015, Cumartesi 16:04:28 Bir pilotun calistigi ulkenin dilini bilmesi zorunlulugu yoktur. Sadece icao level 4 derecesinde ingilizce bilmesi yeterlidir. Havacilik ingilizceden ibarettir ve bunu bilmeden yorum yapmanizda gereksizd...._____ ne saldiriyosun, andropoz damisin? havacılıkta ingilizce şart olduğunu biliyoruz, uzayda yasamıyoruz herhalde. merak ettiğim konular hakkında istediğim yorum yazarım. 2
    • C. 15 Ağustos 2015, Cumartesi 21:53:57 abla/ abi baziler saygi nedir bilmez. huysuz kizgin aci insanlardan dikkat edelim 0
  • Camaroth 15 Ağustos 2015, Cumartesi 16:54:56 Pilot pilottur kriterlere bakarsın uyarsa alırsın uymassa almassın ayrıca iranlı pilotlar son derece tecrübeli ve bilgililerdir adamlar yıllardır uçuyorlar. Son yıllarda airbus 320-340 ve 330 uçakları ile uçuyorlar 6
  • Haber kaynağına bakın (SÖZCÜ) 15 Ağustos 2015, Cumartesi 16:43:14 Arkadaşlar yazının en sonundaki parantez içindeki ibare yazının özeti 9
  • F/O 15 Ağustos 2015, Cumartesi 16:32:55 Binlerce uçuş saatin var 3000 saati heavy ama sinyoriteden bekliyorum yönerge gereği baş pilot kendine özel yönerge uyguladı ama dönüp elindeki F/O lara bakma İranlı Iraklı ve 2.sinif Balkan kökenli kaptanlara hiç gerek yok 3
    • F/O Hayırdır Ne Kullanıyorsun? 15 Ağustos 2015, Cumartesi 20:05:31 Sen kaçıncı sınıf bir insansın F/O önce onu söyle? II. Sınıf dediğin Balkanlıların bir tarafından kopan kılı olabilir misin birde bunu söyle? Dün "Charter"dan gelip bugün buralarda sirketi mi kotuluyorsun? Geldiğin yerde kaptan olsaydin kardeşim kim tuttu seni? Hatta hiçte gelmeyebilirdin..Yoksa uçuş okulundan mezun olunca sınavlara girdin de DLR dan mı çaktın? Baş Pilot şirkete geldiğinde 330 kaptanıydı ve 330 kaptanı olarak davet edilmişti.. Bilip bilmeden yorum yapmayın! 12
    • F/o 15 Ağustos 2015, Cumartesi 21:09:11 Çağırdı kurula gecemedikmi o nasıl baş pilot olmuş hangi kriterleri karsilamis hadi oldu sürekli yayınladığı memorandumlar ortada bizde zamanında thy kriterlerini karsilamadigimizdan değil alım olmadigindan charter a girdik Pegasus ta 1000 saat uçan zaten dlr a girmez ne oldu bir senede 1000 uçan ile başlangıç arasında biraz kafa yor buna hemen baş pilotu Yalama eleştiri herşeyin doğasında var 4
    • Balkan yalakası 15 Ağustos 2015, Cumartesi 21:13:58 Hergün uçtugumuz kaptanın değerlendirmesini bırak biz yapalım Balkan alman ingiliz Hollandalı sen nasıl Türk'ün koca dilinle onları yalayarak biryerlere gelemezsin 1
    • f/o ya sataşan 15 Ağustos 2015, Cumartesi 21:15:44 Sen o ülkeler de ancak house keeping olurdun özüne dön 1
    • cc 15 Ağustos 2015, Cumartesi 23:48:21 KARDEŞ bu sınıflandırmayı hangi kriterlerle yaptın? Hangi hak ve nizamla o ülkeleri ikinci sınıf yaptın? Sen kaçıncı sınıfsın ? Hangi makama gelirsen gel hangi taht oturursan otur aynı g.t ile oturuyoruz. Adam ol adam 1
  • always 15 Ağustos 2015, Cumartesi 16:28:56 Bence İranlılar pilotaj sıkıntısı olmaz adamlar 35 yaşındaki uçaklara uçuyorlar . 5
  • Fark yok 15 Ağustos 2015, Cumartesi 16:03:34 İran dan bir farkımız kalmadı zaten hatta onlar bizden bile ileri sayılır. Herkes hak ettiği şekilde yaşar. 6
  • Müezzin, hoca alın 15 Ağustos 2015, Cumartesi 15:58:33 Müezzin alın hoca alın. Pilot yapın. Mevcut yönetime çok yakışır. Badem Temel bu lafım sana. Türk düşmanı, pilot düşmanı Temel. 11
    • Cc 15 Ağustos 2015, Cumartesi 23:51:03 Bu hoca ve müezzinlerle ailevi bir sorunun mu var koçum ? Niye karıştırdın durduk yere ? Onlar sana küçükken birşeyde yapmazlar ama 5
    • Mehmet 17 Ağustos 2015, Pazartesi 10:46:35 Koçum, muezzindim şimdi pilot oldum. Muslumansan cenaze namazını da kildirmaya geleceğim :) 0
  • Thy 15 Ağustos 2015, Cumartesi 15:29:13 İçerden aldığım bilgilere göre böyle bişey yok hatta üst yönetimin haberden dahi haberi yok "bu açıkça iftiradır" dediler Thy nin işi gücü yok her hakkında çıkan habere laf yetiştiricek. Kisaca haber yalanlandı. 4
  • No way 15 Ağustos 2015, Cumartesi 14:54:04 Taliban takipçileri işe alacaklar, ne hoş. artık hergün bomba ihbarı alırız . . 6
  • Kul Hakki 15 Ağustos 2015, Cumartesi 14:51:54 "Kul Hakki Yemem" diyenler. Bugun Kaptanlik bekleyen FO'larin gelecekte size soyleyecekleri cok seyleri var, inanin. O gunler icin hazirlikli olun. 6
  • İsim / Rumuz 15 Ağustos 2015, Cumartesi 14:43:03 Nasıl olcak? iranli pilotlar Türkçe bilmeleri şart değil mi? kısa zamanda mi ogrencekler? 1
    • Turkce 15 Ağustos 2015, Cumartesi 16:04:28 Bir pilotun calistigi ulkenin dilini bilmesi zorunlulugu yoktur. Sadece icao level 4 derecesinde ingilizce bilmesi yeterlidir. Havacilik ingilizceden ibarettir ve bunu bilmeden yorum yapmanizda gereksizdir. 8
  • Mehmet 15 Ağustos 2015, Cumartesi 14:42:22 Bu haberin hiçbir aslı yok. THY hiçbir zaman hiçbir ülke ile belli sayıda pilot alimi için anlaşma yapmadi. Açılan ilanlara başvuran herkes degerlendirilir. Bu Yunanda olabilir, Arapta olabilir, Ingilizde olabilir. Insanlari tahrik etmek için yapılmış bir haber. Pilot lisansı uluslararasidir. Heryerde geçer. Iranlilar denildiği gibi Molla falan da değillerdir. Iranli pilot arkadasimda var. Icao level 4 alamayan zaten uluslararası uçamaz. Herkes kendi ingilizcesine baksın. THY kendi kaptanlarini temelden yetiştirmek için sürekli akademiye pilot aday adayı alımı yapıyor. Kendi bünyesinde tam kapasite olduğu için farklı ucus okulları ile anlaşma yapıp öğrenci gondermekte. Issiz Türk pilot arkadaşlar çamur atacaginiza, oturun İngilizceye Dlr a çalışın. Sınavları geçin. 6
    • Pilot 15 Ağustos 2015, Cumartesi 19:55:13 Arap iranlı vs olmasında hangi milletten olursa olsun 2
    • Cc 15 Ağustos 2015, Cumartesi 23:52:26 Ne oldu Araplar ve iranlılar küçükken sana birşey mi Yaptılar ? 4
  • Fatih ERTUNÇ 15 Ağustos 2015, Cumartesi 14:41:52 Türkiyedeki türk vatandaşı tüm piotlarımız hepsi Mezun olduktan sonra iş sahibi oldularmı açık var diye iranlı piot alımı yapılacak buda demekki türkiyede işsiz şuan piot yok demek 2
  • furkan 15 Ağustos 2015, Cumartesi 14:18:06 THY'nin üst yöneticileri bu konuya muhakkak açıklık getirmeli. Gerçekten haksızlık olarak algılanıyor. 7
    • Fo mehmet 15 Ağustos 2015, Cumartesi 14:43:59 Bu habere kim inanır. THY yöneticileri oturup her asparagas habere cevap yetistiremez. 2
  • Yazıklar olsun 15 Ağustos 2015, Cumartesi 14:12:49 Allah belanızı versin daha ne diyeyim size. Bu ulkede işsiz olan her kişinin vebali üstünüze olsun. 8
    • Happy Pilot 15 Ağustos 2015, Cumartesi 14:48:20 Şimdi kendimizi kandırmayalım. THY Akademi'nin taliplisi çok olduğu için DLR geçse bile kurul mülakatında elenme olabiliyor fakat tecrübesiz f/o olarak başvurup DLR geçtiği halde kurul mülakatında elenen neredeyse yok. 65.000 € bastırdın uçuş okuluna diye kimse seni işe almak zorunda değil. Almasaydın pilotaj eğitimi kardeşim Allah Allah. İşe girmek istiyorsan DLR'ı geçeceksin. Hadi iyi çalışmalar. 14
    • Zeki çocuk 15 Ağustos 2015, Cumartesi 16:28:07 DLR ne? TLR olmadıktan sonra Almanların maymunu olursun. 2
    • dlr 15 Ağustos 2015, Cumartesi 20:42:21 DLR o kadar abartildigi kadar zor bir test degil bu arada.. Yet üzere pilot aliminda girdim ve gördüm ve gectim.. Bu testi gecen süper degildir abartilmasi yanlis.. 1
  • flyer 15 Ağustos 2015, Cumartesi 14:07:06 buralar değerlenir 3
  • İsim / Rumuz 15 Ağustos 2015, Cumartesi 14:03:12 işsiz Türk pilotlar nolacak? ? 4
    • DLR 15 Ağustos 2015, Cumartesi 14:50:35 DLR'ı geçselermiş. Kimse başlarına silah dayamadı pilotaj eğitimi almaları için. 14
    • Dlr ye 15 Ağustos 2015, Cumartesi 17:11:21 İranlı Mollaların hepsi DLR den tam puan alarak mı geliyorlar. 2
  • Stell 15 Ağustos 2015, Cumartesi 14:02:50 Peki tel aviv'e nasil ucacaklar???? 2
  • !!! 15 Ağustos 2015, Cumartesi 14:02:18 Burası kaynar 3
  • cemo 15 Ağustos 2015, Cumartesi 14:00:10 Sözcü nün haberi kesin yalandır 15
    • Sabah 16 Ağustos 2015, Pazar 20:57:27 Sabah gazetesi haber yapsaydı inanacakmıydın 1
  • havacı 15 Ağustos 2015, Cumartesi 13:58:27 ne olacak ki yine arapperestliğimiz tuttu. başka ülkelere şirin gözükmek için gider yunan pilot gider alman pilot alırsın senin ülkende pilotluk vasfı taşıyan kişi mi yok? eğit bunları olmaz. Saçmalık. 3
    • Ercan 15 Ağustos 2015, Cumartesi 14:37:45 İranlılar arap değil kardeş. 2
    • Molla Pltlar 16 Ağustos 2015, Pazar 00:28:54 Ne peki 0
    • . 16 Ağustos 2015, Pazar 14:52:39 molla, Persian 0
  • Pilot 15 Ağustos 2015, Cumartesi 13:56:43 Yok artıkkkkk!!! 2
  • Burak D. 15 Ağustos 2015, Cumartesi 13:52:19 Eger haber dogruysa gercekten yazıklar olsun demek istiyorum böyle zihniyete... Kendi ülkende bekleyen hali hazırda yüzlerce pilota burun kıvıran ama yabancı hayranlığı konusunda üzerine olmayan şirkete kocaman bir alkış. Hem de iranlılar, ne kadar düzgün egitim aldıkları ve ingilizcelerinin durumu tartışılır. Thy son yıllarda büyüme adına ciddi manada risk alıyor sadece pilot alımı konusunda degil bilen bilir inşallah kötü sonuçlar doğurmaz... 3
  • Yakisir 15 Ağustos 2015, Cumartesi 13:50:25 Ucus isletme basindan sonuna Fethullahci olursa 7
    • Asd 15 Ağustos 2015, Cumartesi 17:09:54 İyi sallamışsın zaar. 2
  • Android Uygulaması 15 Ağustos 2015, Cumartesi 13:49:36 Ucmasinlar o kadar yuksekten cok rahatsiz iseler fo olmaktan... 8
  • yeter artık 15 Ağustos 2015, Cumartesi 13:48:56 bune lan benim vatandaşım sürünsün elin eskimiş iranlısı 30 bin tl civarı ücret alsın reva mı lan bu 4
  • Yorumcu 15 Ağustos 2015, Cumartesi 13:43:28 Oldu olacak THY mı da İran a versinler bari, yazıklar olsun, onca pilotumuz varken yapılan işe bakın, bu hainlik değil mi? 5
  • yok 15 Ağustos 2015, Cumartesi 13:38:35 Gercekten inanamiyorum ya gercekten! Turkiyede bussuru pilot varken neden irandan? Eger acikta olan.pilotlara guvenkiyorsaniz yenidenr teorik egitim verin daha mantikli 4