TÜRBANLI ÇALIŞANLAR İŞBAŞI YAPTI

    Çok beğenilenler

  • ıstanbullu 30 Ekim 2012, Salı 15:36:22 cok yakısmıs helal olsun yonetıme hamdı beyınde bayram beyınde ve dıger yonetıcılerında bu guzellıgını kutluyorum gec kalınmıs bı sey turkıye ıcın kutluyorum artmasını temennı edıyorum camur atanlarada sunu soyluyorum sızın beynınız bunu almaz cunku IQ nuz buna musaıt degıl alısmısınız cobanlıga geldıgınız yerıde ananelerınızıde unutmayın 16
    • hiranur 15 Kasım 2014, Cumartesi 10:50:31 Çok güzel bir karar Allah razı olsun türban problemini çözenlerden bu konuda emeği geçen her kese tşk ediyorum... 2
  • yazık 09 Ocak 2013, Çarşamba 15:40:45 Özgür bi ülkede yaşıyoruz isteyen türbanıyla çalışır isteyen etegiyle önemli olan işini doğru yapmak.. Ben türbanlı değilim aslada kullanmam ama bu görüşte olanlarıda yadırgayıp dışlamam. 5
  • Tüm yorumlar

  • Hülya Uludag 18 Mayıs 2014, Pazar 19:43:01 Yahu siz neyden bahsediyorsunuz ! O mesajlari bi okudumda. Insanlikdan eseriniz kalmamis. Tabii siz soytariliga heves edin. Ne olmus bayan basini kapatmissa hee. Kicini baldirini bacagini acsa dahami iyi olacakti. Allah katinda ortunmek dogrusu ve guzeli. Fakat dinini imanini kurani bilmeyen tabi igrenc olmus der gecer. Ahirettede igrenc diyebilecekmi bakalim. Zavalli insan unutmaa seni atesten koruyacak bir nevi o igrenc gordugun ortudur. Acda kuran oku. Okuda imana gel. Belki tovbe estagfur getirirsin hic degilse. Nisa suresinin 23 cu ayetini acda oku bi. Bakalim igrencmiymis degilmiymis. Ne yaparsin bos teneke tingirdar. Boylelerine boyle laf konusulur hak ediyolar. Islami bilmeden milleti yargilamayin. Diyorsunki boylelerinden ne haltlar cikar. La basinimi tuttun ! ön yargili oluyorsun! sen belki okumussun ama unutma bossun. Diploma almakla bitmiyo isler. Insanlarin gunahini almaya hakkiniz yok. Siz o ojeleri dudak boyalarini surun bakim domuz yagiyla yapilan maddeleri. Sanki o cok 3
  • ceren 12 Ocak 2013, Cumartesi 21:37:00 çok kötü olmuş siz hükümete yaranmak için her şeyi yaparsınız bu görüntü ne kadar kötü 15
  • Tgs li 29 Ekim 2012, Pazartesi 22:02:45 Herkezin görüşü kendine ben isime bakarım amma türban takılmasına izinveren zihniyet bunu kisinin görüşlerine saygı duyduğu için yapıyorsa neden Yahudi ki ben denk gelmedim kipayla çalışsın yada erkek çalışanların saçıyla sakalıyla urasıyor bu yapılan bence sadece belirli birkesime hoş görünmek için yapılmış bir şeydir tıpkı bağzi kisilerin havalimanında mescitte apron kartlarını düşürmesi gibi :) 1
  • HELAL OLSUN SİZE 01 Ekim 2012, Pazartesi 18:24:31 BAKALIM UÇUŞTAKİ BAĞZI PERSONEL YAPTIKLARI İĞRENÇ İLİŞKİLERE BU KARDEŞLERİMİZ TOLERANS VERMİYECEK ÇÜNKÜ ALLAH KORKUSU VAR BAKALIM GÖRELİM AİLE DEĞERLERİ VE İNSANLIK TAN NASİBİNİ ALMAMIŞ BAĞZI UÇUCULAR VE BAĞZI KAPTAN PLOTLAR SİZ SON SON ATLARINIZI KOŞTURUN BAKALIM İLLAHKİ BİRİLERİ VİCDAN SAHİBİ İNSANLAR MUTLAKA ÇIKACAK YAKINDA 1
    • Kafanız değil Ampül Beyniniz kapalı.. 18 Ekim 2012, Perşembe 14:56:41 sen hiç merak etme.. asıl bunlar körük arasında neler neler yaşar.. asıl bunlardan çıkıyor her bi halt... bencede hayırlı olsun kapalılarıda körük arasında görmemiz lazımdı.. hayde bismillaahh... 1
  • tgs 26 Eylül 2012, Çarşamba 15:37:32 tgs calışanı olarak türbana karşı değilim ama yarın birgün bunlar başı açık ve namaz kılmıyo diye iştende çıkarırlar herkesin ortak korkusu bu...... 5
  • :) 24 Eylül 2012, Pazartesi 10:17:58 FLAS ,FLAS,FLAS ........Dip boyasına son.......Kaş bıyık operasyonu da yok hadi yine iyiyiz kızlar..makyajda olmasın lütfeeeeennnnnnnnnn.... 1
  • BU NE REZALET 24 Eylül 2012, Pazartesi 10:15:04 Saçmalığın bu kadarı da fazla. kafadaki kılı kapatmak marifet mi? Kılda keramet olsa dünyanın en şehvetli hayvanı ayı olurdu.. anlayana.. siyasi oyunun kuklaları. 11
    • Nergis 27 Ekim 2012, Cumartesi 02:26:09 Size katılıyorum.. 3
    • asıl senin yaptığın rezalet kafadaki kılı görmek hoşunuza mı gidiyor .allahın izniyle türban yasa kalkar buda size koyar 20 Kasım 2012, Salı 18:26:20 Yorumunuz 1
  • MEK 21 Eylül 2012, Cuma 12:12:47 Saygı ama her şeye, her hale, her düşünceye, her şekle sana, ona, bana dokunmadığı sürece.Bir dakikanı ayır ve sadece düşün dokunan varmı sana eğer yok diyorsan haber etme.Bana dokunan var diyorsan açıkca söyle oturup hep beraber bakalım seni de nasıl mutlu ederiz diye. Sadece saygı.Değmezmi düşünmeye!!!!!!! 0
  • Poşucu Arkadaşa 21 Eylül 2012, Cuma 11:31:09 Arkadaşım sen haberi bir ucundan tutarak gösterme neden tamamını söylemiyorsun o poşucu arkadaş poşu taktığı için değil Bir sokak üzerinde güvenlik kamerasına takılan görüntülerde poşu ile yüzünü gizleyen birisi bir işyerine içinde insanlar var iken molotof kokteyl atıyor ne tesadüfdürki o arkadaş bir iki sokak aşağısında polis aramalarına takılıyor. Arkadaşı ben gördüm gercekten yapacak gibi birisine benzemiyor ama Savcının mütealasında kuvvetli suç şüphesi var deniliyor. Lütfen haberleri kendimize göre değil doğru olduğu şekilde yansıtalım. Ayrıca TGS' ye başarılar bu cesur adımından dolayı. 0
  • kısmet bu güne 20 Eylül 2012, Perşembe 16:35:27 öncelikle söylimm sabri özel den memnun kalmadı tgs. başka firma ürünü hazırlandı. ve kıyafet henüz giyilmedi. şimdilik arkadaşa eşarp verildi. kıyafetler hazırlanıyor. titizlikle üstünde duruluyor. ayrıca hayırlı olsun TGS için demekki zamanı gelmişti. 0
  • İsim / Rumuz 20 Eylül 2012, Perşembe 15:22:23 Başörtüsü Bilime Engelmiş.. Heyhat..! Siz Uzaya Mekik Gönderdiniz de, Başörtüsüne mi Takıldı..(NFK) ustad kisa ve oz anlatms 0
  • 00:44 20 Eylül 2012, Perşembe 00:49:41 Ben hayretle okudum tüm yorumları. Öncelikle TGS yi bu yaklaşımından dolayı tebrik ediyorum. İkinci olarak resmi ters çevirip düşünelim. RTE veya AKP deseki herkes başörtüsü türban takacak inansın inamasın. ne olur? Duyuyor gibiyim "olurmu öyle şey sende aaaa !!!!" kıyamet kopar ne kadar büyük bir zulüm olur. Şimdi resmi çeviriyorum Neden biz herkesin başını açmasını istiyoruz??? Lütfen biraz düşünce ve saygı... 0
  • İsim / Rumuz 19 Eylül 2012, Çarşamba 19:33:47 kamuoyundaki poşu davasını bilirsiniz bir olayda olayla ilgisi olmayan endüstri müh öğrencisi sırf takdığı poşu nedeni ile duraktan alınmış pkk lı suçlaması ile yargılanmış ve 33 sene hüküm giymiştir poşu siyasal bir simge midir sizce velev ki simge bunu suç sayabilir misiniz yasak getirebilir misiniz (bakınız poşu davası) buradan hareketle, dünya sizin türbanınızdan ibaret değildir, yorumcu yazmış işte AİHM kararını daha ne zorluyorsunuz ki.. 0
  • 21:27 19 Eylül 2012, Çarşamba 08:25:33 Başörtüsü takanlardan hiç bir zarara görmedim.Saf duygu ve inançları o kadar suistimal ediliyor ve siyasi amaçla kullanılıyor ki RTE İspanya'da şunu söylemişti;unutanlara hatırlatayım:"Velev ki bir siyasi simge olarak taktığını düşünün. Bir siyasi simge olarak takmayı suç kabul edebilir misiniz? Simgelere bir yasak getirebilir misiniz?"LEYLA ŞAHİN DAVASI: (2005) AİHM 4. Dairesi’nin ve Büyük Daire’nin kararlarında, türbanın yasaklanmasının ‘başkalarının hak ve özgürlüklerinin korunması’ ile ‘kamu düzeni ve güvenliğin sağlanması’ bakımından demokratik bir toplumda zorunlu bir tedbir niteliğinde olduğunu kabul etmiştir.Başörtüsü takma özgürlüğünün baskalarının hak ve özgürlüklerinin, kamu düzeni ve güvenliğinin korunması gereğiyle çatışması durumunda sınırlanabileceğini, laiklik ilkesine saygı gösterilmemesi şeklindeki bir tutumun sözleşmeden yararlanamayacağı, üniversitelerde çoğunluğa mensup dinin gereklerini yerine getirmeyen veya başka dinlere mensup öğrenciler üzerinde baskı kurulmasını engelleyecek önlemlerin sözleşmeye uygun olduğu, laik üniversitelerde çesitli inançlara mensup öğrencilerin barış içinde bir arada yaşamalarını ve dolayısıyla da kamu düzeni ve başkalarının inançlarının korunmasını teminen söz konusu dine ilişkin ritüel ve simgeleri sergilemenin yeri ve şeklini belirleme hususunda sınırlamalar öngörülebileceği kabul edilmiştir. 0
  • TAV 19 Eylül 2012, Çarşamba 07:53:53 TAV herhalde türban üzerinden IST 3. havalimanı ihalesini almayı düşünüyor. 1
  • RABITA 19 Eylül 2012, Çarşamba 07:41:58 Üniversitelerde bile başını örtenlere ABD nin kucağından inmeyen S.Arabistan'a bağlı RABITA örgütü her türlü burs ve maddi destek sağlamaktadır. 0
  • Saygi 18 Eylül 2012, Salı 21:27:40 Turban yada basortusu takan hanimlardan bugune kadar ne kotuluk gordunuz? Ya birseye karsi cikarken vicdaniza sorun. Kurukuruya istemezuk ile olmaz. Basortulu hanimlarda istedikleri yerde calisir ve emin olun sizler kadarda basarili olurlar. Baris istiyorsaniz buna tahammul edin. Saygilar 0
  • İsim / Rumuz 18 Eylül 2012, Salı 16:54:25 anadolu illerinden birinde bir banka şubesinde sıra beklerken konuştuğum türbanlı bir kız arkadaşı ile birlikte dershaneye devam ettiklerini, başlarını kapatmaları karşılığında dershane ücretinden 250 lira indirim yapıldığını ve özel imkanlar sağlandığını söylemişti...yine aynı il de mahalledeki kadın örgütlenmesi çalışması içinde bulunan bir grup kapanmaları karşılığında sürekli aylık erzak yardımı aldıklarını belirtmişti, bunu da bir apartmanın görevlisi söylemişti... inandım çünkü onlar inançları gereği(!) başlarını kapatan insanlardı, yalan söylemezlerdi; bu işler böyle de yürütülüyor, geçmiş olsun. 2
  • İsim / Rumuz 18 Eylül 2012, Salı 16:09:50 Ben mesela türbanlıyım ama sizi anlamak güç yani nasıl bi beyin varsa sizde ya sizene başörtümüzden yaaaaaa ülkenin sorunları bitti sanki de başörtümüz kaldı iş bulamıyorum boşuna mı okudum ben ya müslüman bir ülkedeyiz bu nasıl bir cahillik YAZIKKK.... 0
  • 14:59 18 Eylül 2012, Salı 15:06:53 Yorumlarda arkadaşlar ; İslam'ın , İman'ın şartlarına atıf yaparak , Kuran'ın ilgili ayetlerinden de vurgu yapmışlar.Hala ne dini inancı arkadaşım?Şuna yahudi hristiyan evangelist inancı desene. 1
  • sözde müslümanız 18 Eylül 2012, Salı 14:59:03 şu habere bakın sözde %99,8 i müslüman olan bir ülkede yaşıyoruz dini inançlarımız gereği başını örten bacılarımıza cüzzamlı muamelesi yapıyoruz!!! ikizler fora askılı minietekli olursa çağdaş oluyoruz yani 1
  • Isimsiz 18 Eylül 2012, Salı 11:44:58 Iste ozgurlugun tanimi bu ! Iyi calismalar . 0
  • İsim / Rumuz 18 Eylül 2012, Salı 07:41:37 konunun din ile alakası yoktur, dindar insanlar ile de; dincilik denilen dini çıkarları için kullanan bir kesimden bahsediliyor, karşı çıkılan da bu kesimin türban uygulamasıdır, takar veya takmaz beni ilgilendirmez ancak yasalara göre kamusal alanda halen yasaktır madem kanun tanımaz bir tavır içinde olmuşlardır o zaman alın başka bir yerde çalıştırın, ama dedim ya amaç başka olduğundan gerek görülmemiştir bu arada kuran ı kerimi bir kez de türkçe okumanızı öneririm orada dini kullananların ne olacağı yazılmıştır bir tek kendinizi müslüman zannetmeyin herkesin inancı cenab ı allah ile kendi arasındadır 0
  • eysedo 17 Eylül 2012, Pazartesi 21:40:33 müslüman olduğunu iddia edip sonra benimde ninem başörtülüydü veya sesem müftüydü diye konuşmaya başlayan aslında dinden imandan bi haber arkadaşlar din'den dindardan korkmak niya en sonunda yine onların kolları arasında göçüp gideceğin bu çok önemseyip aslında yalan olan dünya niye sizleri bu kadar bu kadar hırslandırıp kardeşini bile tanımamazlıktan geliyorsun yolda sokakta parkta hastanede sinemada kolkola yanyana olanlar çalışma hayatına gelince ooop durbakalım benim sahama girmek yassssak... 0
  • Havaş 17 Eylül 2012, Pazartesi 21:28:01 gnm ne diyor bu duruma?Veya ortak tav? 0
  • thy-türban 17 Eylül 2012, Pazartesi 17:46:12 thy henüz türbanlı çalısan olmasada mı?????siz galiba hiç genelmüdürlüğe uğramadınız:):)yakında türban takmayanları işten öıkaracaklar haberinizyok... 0
  • Tanıyanlar bilir 17 Eylül 2012, Pazartesi 15:57:58 Başka işi olmayıp burda yorum yapıp ahkam kesen arkadaş..Hadi gel sen taktırmada görelim..Şirket özel kararını almış kime ne 0
  • hadi canım 17 Eylül 2012, Pazartesi 14:33:37 THY veya TGS ortaklık derceleri malumumuz .. THY yönetimi TGS kararı diyerek bu işten sıyrıldığını zannedip bizide epeyi güldürdü. Üniforma önemlidir. şirketi temsil eder.Kurum kültürü oluşturur. KAFASI KAPALI üniforma giyilmez.... Bu durumda bu kardeşlerimiz burada çalışamaz. 0
  • sorun nedir 17 Eylül 2012, Pazartesi 05:38:57 Ya bu turban neden insanlara bu kadar batiyor anlamiyorum.isteyen acik calissin isteyen turbanli nedir sorun anlamiyorum.kimse acik olana neden aciksin diyor mu? 0
  • Rubai Gumbe 16 Eylül 2012, Pazar 03:30:29 Islam kadinin ortunmesini emretsin emretmesin. Hanim calisanlarimizin basinin acik bulunmasi gerekmektedir. Ne derseniz diyin, bos bos otmeye devam edin. Rahibe kiyafetlerinin Turk kadininin ustunde bulunmasini, mustemlekeci kilise'nin ardinda Muslumanlar degil HACLILAR vardir. Muslumanlarin hassasiyetleri cemaatler yuzunden HACLILAR tarafina saptiriliyor. 0
  • malesef 16 Eylül 2012, Pazar 02:03:26 arkadaşlar bilmem hiç tanık oldunuzmu ama ingiltere menşei li bir banka olan ve dunya finans sektörünün en büyüklerinden biri olan Barclays da sacı sakalı birbirine karışmış yöresel kıyafetli hindistanlı insanlar çalışmaktadır. fakat bizim ülkemizde türban üzerinden siyaset yapıp bizleri ikiye bölen büyüklerimiz sayesinde biz bu olayı aşamadık ve sorun olarak görmekteyiz. banada yanlış geliyor ama nedenini düşününce sacma diyorum.cünkü bilinç altımıza türbanlı insanları başka türlü empoze etmişler. insan özgürdür herkes kendi kültürünü yaşamakta serbesttir. bir şahsın gerekli donanımlara sahip olduktan sonra sırf turban takıyor dıye belirli yerlerde çalışamaması yada çalışıyor diye tepki alması o insanın özgürlüğünün kısıtlanmasıdır. kim özgürlüğünün kısıtlanmasını ister? 0
  • prometheus 16 Eylül 2012, Pazar 01:05:09 prometheus, yazdıklarının tamamı mesnetsiz idrak dışı hezeyanlar.bu işlele ilgili 2 sayfacık bile okumamışsın.islamiyet kadına dünyadaki tek cennet nimetidir der.Peygamber Efendimizin kadınların incitilmemesi el üstünde tutulması ile ilgili yüzlerce hadis i şerifi var.İslamiyet ilim çinde de olsa gidin alın der.benim iki gram bildiğim bile sana bu meseleyi anlatır ama mesele senin istememende. ilmi bilimi fenni teknolojiyi yaratan Rabbin, insanı buna meylettiren Rabbin, metale iletkenliği, ahşapa yalıtkanlığı veren rabbin, iki tane en yanıcı elementi bir araya getirip söndürücü suyu yaratan Rabbin, iki denizin suyunu birleşme noktasında birbirine karıştırmayan Rabbin, O Rab en mükemmel ve son din olarak islamiyeti insana en kıymet verdiği peygamberle gönderir, sen dinini öğrenmez, din düşmanlarının iftiralarına inanır, araştırmaz , aklınca da insanları araştırmamakla itham edersin..islamiyetin ilk emri OKU 1
  • tahrikçiler 15 Eylül 2012, Cumartesi 23:17:48 KADIN SAÇI NEDEN ERKEK İÇİN HARAMDIR SONUÇ OLARAK SAÇ İŞTE KIL YANİ BAŞKA BİR YERDE ÇIKANDAN NE FARKI VAR DA BUNA İLAHİ BİR KAVRAM EKLEMEK GEREĞİNİ DUYUYORSUNUZ AÇIK OLSA NE OLACAK BİR ERKEK BUNA BAKIP TAHRİK Mİ OLUR BU ANLAMDA MI GÜNAH BU ARADA ÇOK SIK TAHRİK OLANLARI DA BİZ BİLİRİZ... 0
  • ahmet 15 Eylül 2012, Cumartesi 22:59:28 benim anlamaya çalıştığım türbanlı yer hosteslerinin fotolarında neden yüzlerinin kapatıldığı. ayıp bir şey mi yapmışlar ? toplumdan mı korkuyorlar ? hırsız mı bunlar terörist mi dolandırıcı mı ki yüzünü kapattınız o insanların. Neden utanmaları konusunda baskı yapıyorsunuz. yanlışları nedir ki böyle yaptınız sayın editör ? 0
  • prometheus 15 Eylül 2012, Cumartesi 18:48:21 islam kadının örtünmesini ister. islam insanı ikiye ayırır kadın ve erkek, onların tokalaşmasını bile yasaklar. islam düşünmeni eleştirmeni istemez, tam anlamı ile teslimiyet ister, düşüneni, eleştireni dışlar. islam istediği gibi olmayanı kimi zaman maymuna, kimi zaman hayvana kimi zamanda aşağılık canlılara benzetir, kendinden olmayanı bulundukları yerde öldürülmesini ister olmadı altından kalkamayacağı vergiler yükler. islam kölecidir! köleliği en son kaldıran ülkeler (örneği suudi arabistan 1960 larda kölelik yasaklandı, osm.imp.de 1800 lerin ortalarını bulur, besleme müessesine girmiyorum) kadın da erkeğin kölesidir. erkek egemendir, eşitsizdir, hakim mahkumu sever, müziği, heykeli, dansı bilimum sanatı yasaklar, bilim ve teknolojiye 1 gr katkı vermemiştir. (cahiller bazı isimleri yazacak o yazdıklarıda dönemlerinde kafir ilan edilmişlerdir. dileyen ararştırır) insanı insan yapan tüm değerleri batı geliştirmiştir. saçları gözükmesin kadınların arap tanrısı tahrik olabilir. 0
  • yorumsuz 15 Eylül 2012, Cumartesi 12:51:39 THY’de henüz türbanlı çalışan olmasa da alt kuruluşu TGS’de resmen türban dönemi başlamış oldu. yukarıdakı cumlemetınden alınmıs olup hatalıdır thy bır cok turbanlı calısan vardır.lutfen gozlerınızı daha cok acıp daha dogru bılgı veremenızı beklıyoruz. gen md bınasına gıdersenız gorursunuz 0
  • 06:16 15 Eylül 2012, Cumartesi 11:42:15 Daha vahimi kendi ifadelerine göre takanlar namuslu,takmayanlar namuzsuzmuş. 0
  • başım açık kapanmayı düşünmüyorum 15 Eylül 2012, Cumartesi 11:30:09 Simsiyah saçlarını sarıya boyamış ve dibinden 1 parmak simsiyah uzayan saçlı, sabahın 5 inde gece makyajı yapmış hanımlığın değerini düşüren bayanları gördüğümde hissettiğim mutsuzluktan daha fazla rahatsız etmedi beni bu örtülü bayanlar 0
  • İsim / Rumuz 15 Eylül 2012, Cumartesi 06:16:50 inancım gereği takmanın karşıtı inancım gereği takmıyorum olursa sizce bunun anlamı inanmıyorum mu olur laf evirip çevirmeden bunun adı takıyyedir doğrusu siyasi inancım bana bunu dayatıyor, ben de çıkarlarım doğrultusunda uyguluyorumdur takanlar inançlı takmıyanlar inançsız ayrımına kadar gitmiştir ki asıl tehlikeli olan budur 0
  • lifeisforfly 15 Eylül 2012, Cumartesi 02:10:21 bazılarının ne kadar zoruna gitmiş çok hoş olmuş suud hava yollarında görmüştüm inşallah bizde de birgün olur demiştim olmuş çokta güzel olmuş darısı Alkolü uçaklardan kaldırmaya 0
  • tarafsız 14 Eylül 2012, Cuma 22:42:03 burası demokratik bir ülkeyse herkes ne isterse giyer kardeşim nasıl mini etek giyene karışılmıyorsa başına bez parçası takana da karışılmaz herkes özgürdür demokrasilerde bunu anlayın artık. beğenmeyen de gider başka yerde yaşamını devam ettirir... 0
  • yorumsuz 14 Eylül 2012, Cuma 20:26:21 seriat, nezman gelir acaba 0
  • Ademoğlu 14 Eylül 2012, Cuma 20:21:35 Din sosyal hayata girmemelidir diyen arkadaşlar Allah'ın bütün evreni yaratmışlığını unutmamalılar. Bütün evrenin sahibi emrediyor, biri çıkıp yok şurada burada giyemezsin diyor. Bu çelişki nedir? İnanmıyorum diyorsanız başka ama inanan insanın bir yerde emre itaat edip bir yerde etmemesini beklemek çok saçma. 0
  • Memo 14 Eylül 2012, Cuma 20:17:49 Başortülü bayanlar dünyada öz yurdundaki kadar dışlanmıyor. Fakat burada çok farklı yorumlarla ikinci sınıf insan muamelesi görüyorlar. Bir insanın başörtülü bir bayanı alaya alması bu çağda çok ilkel bir davranıştır. Bir kere o insanlar inandıkları için öyle giyiyorlar, inanmayanlara düşen saygı göstermek olur, aksi halde o alay dinle alay etmek hükmüne geçer. O da kendi sonunu düşünsün artık. 0
  • YOLCU 14 Eylül 2012, Cuma 19:17:39 Ademoğlunun bu kini nedir akıl almaz, 0
  • Akepe 14 Eylül 2012, Cuma 18:25:33 Çok yakışmış. THY'de hosteslerde de başörtüsü istiyoruz. ;Peçe giyseler de olur. Steward'lar da takunya giymeli ve badem bıyık bırakmalı çok yakışır 5 yıldız hedefine ulaşılır belki böylece. 0
  • Yanlış Karar 14 Eylül 2012, Cuma 17:43:30 Dini simgeler kamu ve özel alanda olmamalıdır.Ayrıca din merkezli hayatı işe karıştırmamak gerekir.Yoksa yarın bir gün ben erkeklere servis vermem diyende çıkabilir , haremlik selamlık isteyende, yada Başörtü takan Çarşaf da giymek isterse ne olacak ?? Bunun hoşgörüyle alakası yoktur , Amerika da böyle özgür diyenler , Hristiyan toplumun demokrasi anlayışları sonucunda bu durumdadır peki ya sizin anlayışınız ? Malesef bu yorumlarda da görülmüştürki 99% müslüman bir ülke diye başlar ve %1'i siler atar ..üstelik görünüşün çok önemli olduğu bir sektörde bu görüntüleri son derece çirkindir 0
  • Dinimizi unutturanlara TOKAT 14 Eylül 2012, Cuma 17:24:45 Helal olsun TGS'ye. İnşaAllah darısı THY kabin çalışanlarına. 0
  • Burhan 14 Eylül 2012, Cuma 17:08:26 Çok Güzel Olmuş Saygı Saygı Saygı baskalarına saygı göstermeyenler kendileri içinde saygı beklemesinler ..o rezil Türkiye yazan Rezil Herif gibi...Soyun nereden geliyor senin Kuranın Emirleri bukadarmı nefret uyandırıyor ? 0
  • FEDA 14 Eylül 2012, Cuma 16:49:56 Her ağzı açıldığında özgürlük kardeşliktenden bahsedenler bi başörtüsünü çekemiyorlar. Sana ne bilader zorla taktıran mı var ? takar takmaz sen kendine bak ya saygılı ol. türbansız bi eş bul çocuguna taktırma. benden, benim eşimden, sevgilimden sana ne takar takmaz baş'ta saçta başörtüsüde onun değil mi ? Heralanda SAYGI 0
  • İsim / Rumuz 14 Eylül 2012, Cuma 16:00:02 rezil turkıye artık 1
  • İsim / Rumuz 14 Eylül 2012, Cuma 14:59:39 iyi bak o sarı saçlı arkada oturan personel 0
  • selda 14 Eylül 2012, Cuma 14:31:14 Başvuru nasıl yapabilicez? biri bana yardımcı olabilirmi ? 0
  • İsim / Rumuz 14 Eylül 2012, Cuma 14:30:47 ya belki bana oyle geliyordur ama en son fotografa dikkatli bakilirsa sari bi at kuyrugu bayanin omzundan asagi dokulyor yuz de muhtemelen makyajli oldugu icin karartilmis demem o ki bu nabiz olcmek icin yapilmis danisikli dovus bir haber sevgili airport haber :))) 0
  • Mustafa 14 Eylül 2012, Cuma 14:25:26 Gerçekten hayaldi gerçek oldu :) Arap ülkeleri olma yolunda resmen ilerliyoruz kimsenin haberi yok maalesef 0
  • metin 14 Eylül 2012, Cuma 14:21:26 Bu uygulamadan dolayı Turkish Ground Service’de (TGS) teşekkür ediyorum. Türban yasaklarının teker teker kalkacağına inanıyorum. Bu Ülke özgür bi ülke isteyen türban takar isteyen takmaz. 0
  • hsyn 14 Eylül 2012, Cuma 14:07:32 KİME NE ZARARI VAR, İDEOLOJİNİN OLDUĞU YERDE ÖZGÜRLÜKTEN BAHSEDİLEMEZ 0
  • da 14 Eylül 2012, Cuma 13:52:35 arkadaşlar kimsenin zoruna gitmesin. müslüman ve demokrat olan türkiyede olması gereken buydu oluyor. türkiyeyi altınla kaplasanız kişi başına düşen geliri 100.000 dolar yapsanız bu ülkede din düşmanları ve türkiye düşmanları var olmaya devam edecektir. o yüzden siz işiniz yapın ilerlemeye bakın yani durmak yok yola devam. 0
  • Bez 14 Eylül 2012, Cuma 13:44:39 Afganistan olma yoluna önemli bir adım. 0
  • adı neyse 14 Eylül 2012, Cuma 13:10:59 inandırıcı olmadığı bir gerçek görmekteyiz ki kafasını bu şekilde kapatanların bir çoğunun nasıl giyindiği konusunda herkes aynı düşüncededir dini burjuva yaratılmış ve devlet imkanları ellerine verilmiştir islam kapitalizminin düşünce boyutlarındaki bu kandırmacası türban tartışması ile kendini gösterdiği gibi şimdi de demokrası adı altında geçiş yolu aramaktadır "saç"ın gösterilmesinin haramlığından yola çıkılarak ortaya konulan görüntü budur bir eşarp ya da başörtüsü takmanın yani annelerimiz veya anadolu insanının taktığı gibi bir uygulamaya kimse karşı çıkmamaktadır bu bir siyasi simgedir unutulmamalıdır ki geçmişte ellerinde kuranı kerim ile her cuma günü türbana özgürlük diye bağıranlar bugün böyle bir yasa çıkarılmamasına rağmen seslerini çıkarmamaktadırlar neden çünkü artık yasalara ihtiyaç yoktur istediklerini almışlardır takiye yaparak insanları kandırabilirsiniz ama Allah katında ne olacağınızı da kuranı kerimden öğrenin 0
  • sanal pilot a 14 Eylül 2012, Cuma 13:08:03 Sana tek bir cevabim var "Senin dinin sana benim dinim banadır." --Din düşmanlığını yazan kişi. 0
  • 12:02'ye 14 Eylül 2012, Cuma 12:57:55 Geç toplam sayısını arkadaş var mı türban şartların arasında sen ondan haber ver. izleyin tesettür neymiş öğrenin: http://www.viddler.com/v/ca0b9337?secret=12604625 0
  • 12:05'e 14 Eylül 2012, Cuma 12:53:36 "Nur Suresi 31:Emrin gereklilik ifade etmesi icin acik ve kesin olmasi gerekir. Teknik ifadeyle ayetteki emrin muteallaki (iliskin oldugu nokta) gogustur. Yine teknik ifadeyle vucup gogse iliskindir. Basin ortulmesi vucuba baglanmamis, tercihe birakilmistir. Esasen Kur’an, abdest’i, vucudun acik havaya maruz kalan bolgelerine uygulatmaktadir. Yani basin ortulmesi emir degildir. Ayette basortusu kelimesinin gecmesi hicbir sekilde basortusu ile ilgili bir emrin gerekcesi olamaz. Buna tefsir ve fikih kurallari da izin vermez. Kaldi ki kelimedeki basortu anlami aslî anlam degil orfî anlamdir. Kisacasi emrin vucup (gereklilik) ifade etmesi manaya delaletin kesinligi sartina baglidir. Anilan ayette basin ortulmesine iliskin degil kesin delalet, zannî delalet bile yoktur. Ahzap-59.ayet ayetin basortusuyle zaten bir ilgisi yoktur. Ayet, evlerinde neredeyse tamamen ciplak dolasan Arap toplumuna disari cikarken derli-toplu giyinmesini emrediyor." 0
  • laz 14 Eylül 2012, Cuma 12:31:54 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • GAYET NORMAL 14 Eylül 2012, Cuma 12:09:24 EĞER BU ÜLKE CUMHURİYET İLE DEMOKRASİ İLE YÖNETİLİYORSA İSTEYEN BAŞÖRTÜSÜ TAKAR , İSTEYEN MİNİ ETEK İLE DOLAŞIR...BUNU BU KADAR ABARTACAK VEDE TEPKİ GÖSTERECEK NE VAR ANLAMIYORUM YANİ...THY DEDE ONUN DIŞINDA TÜM ÖZEL ŞİRKETLERDEDE KIYAFET ÖZGÜRLÜĞÜ OLMAK ZORUNDADIR... 0
  • SORDUK YAZAN ARKADAŞA CEVAP... 14 Eylül 2012, Cuma 12:05:38 Kuran-ı Kerim kadınların nasıl örtünmeleri gerektiğini Nur Suresi 31.ayet ve Ahzab suresi 59.ayette anlatmaktadır. 1
  • Sorduk diyen arkadas.. 14 Eylül 2012, Cuma 12:02:33 Islamin Farz lari 5 degil (minimum) 32 dir, Imanin sarti ise 6 dir . Zira imanin sartlari zaten (adi ustunde) tamamen inanca dairdir yani intangible dir, uc boyutlu degildir. kategorik olarak kafaniz biraz karismis. (Kitap tavsiyesi : Cocuklar icin temel iman bilgileri. -YeniCami avlusundaki haci amcanin tezgahinda bulabilirsiniz.) 0
  • Sanalpilot 14 Eylül 2012, Cuma 12:02:19 Din kelimesine neler sıkıştırılıyor :) vay halimize. Din Düşmanlığı başlığı altında yapılan sadece Din Faşizmidir. Normalde türban diye bişey yok, sadece baş örtüsü var. Bilmiyorsan Anadoluya bak, hanımlarımızın başı örtülüdür ancak saçlarını türban denilen şey ile karanlığa gömmezler. Siz ne yaparsınız? :) önce türban dersiniz sonra ağır bir makyaj yapıp ortalığa dökülürsünüz. E tabi televizyonda şov programlarında kadro kalmayınca şovu işte buralarda yapıyorsunuz. Türbanı kullanabilmen bile Cumhuriyet'tendir haberin yok. Bir Afganistana git, İrana git..cesaretin var ise tabi :) 0
  • İsim / Rumuz 14 Eylül 2012, Cuma 11:54:04 en basit örneği ile abd askerleri tarafından müslüman ıraklı kadınlar tecavüze uğrarken camiler bombalanırken ve insanlar camide öldürülürken telafer de felluce de insanlar katledilirken onların başarıları ve sağ salim evlerine dönmeleri için dua eden bir düşüncenin müritlerisiniz şimdi burada türban üzerinden müslümanlık taslamayın müslümanlık kim siz kim 0
  • wolverine 14 Eylül 2012, Cuma 11:51:47 öncelikle Müslüman bayanlar türban değil başörtüsü takarlar. nur suresi ayet 31. örtünmenin kurallarını açıklar. haa siz orada başörtüsü açıkça yazmıyor diyebilirsiniz ki burada ilgili konudaki alimlerin görüşlerine bakmak gerekir, tefsirlerin birçoğunda sadece el ve yüzün açıkta kalabileceği yazılmıştır. nasıl ki havacılık konusunda uzman arkadaşların dediklerini sıradan vatandaş yargılayamaz, tefsir yapan alimlerin görüşlerini de biz sıradan vatandaşlar yorumlayamayız. bence ne zaman ki karşınızdaki insanı başörtülü, mini etekli, çirkin, sarışın... gibi sıfatlar takmadan tanımlayabiliriz o zaman gelişmiş bir toplum oluruz. insanlar çalışma ortamında öncelikle iş ahlakı, çalışkanlığı, karakteri gibi kriterlerle değerlendirilmelidir. burada dikkat edilmesi gereken başörtülü olduğu için insanların dışlandığını söyleyenlerin, sadece başörtülü olduğu için veya dinibütün olduğu için sıradan insanları sıradışı görevlere getirmemesidir. bunu yapanlar başörtülüleri dışlayanlar ile aynıdır. 0
  • SORDUK 14 Eylül 2012, Cuma 10:58:21 Türban İslam'ın 5 şartından mı diye sorduk,cevap veren olmadı.Türban imanın 5 şartından biri mi diye sorduk cevap veren olmadı.Türban Kuran'ın hangi ayetinde kadınların üzerine farz kılınmıştır dedik gene cevap veren olmadı.Demek ki türban olsa olsa siyasi bir bayrak , siyasi bir simgedir. 0
  • Hos degil 14 Eylül 2012, Cuma 10:11:04 Bu insanlar dislandikca sempatim daha da artiyor, annem kapali esim acik, ikiside benim icin cok degerli,, bu dusmanligi anlamis degilim 0
  • İNCİR YAPRAĞI 14 Eylül 2012, Cuma 09:37:30 TÜRBANA ÖZGÜRLÜK VAR İSE İNCİR YAPRAĞINA DA ÖZGÜRLÜK TANINMALIDIR.KATILIYORUM. 0
  • İNCİR YAPRAĞI 14 Eylül 2012, Cuma 09:33:41 Ben de işe Adem babamızın ilk giymiş olduğu sade incir yaprağı ile işe gitmek istiyorum.Kimse benim giyinmeme karışmasın; kişisel özgürlüğüm bu kimse karışamaz(!!!???) 0
  • gimek lazım 14 Eylül 2012, Cuma 09:32:44 yıllarca muhafazakar partilere oy vermiş annesinin başı bağlı namazına orucuna dikkat eden bir ailenin çocoğu olarak,artık bu tartışmalardan bıktım,türk insanına inancım kalmadı gitmek lazım 0
  • DİNİ VECİBE 14 Eylül 2012, Cuma 08:45:30 Düne kadar demokrasiyi amaçlarına uğruna gidilecek yere kadar binilip inilip bir araç olarak görenler, türbanı(BURADAKİ ÖRTÜNME BAŞÖRTÜSÜ DEĞİL TÜRBANDIR) Müslümanlığın temel unsuru olarak görürlerdi ancak Prof.Dr.Yaşar Nuri Öztürk gibi biliminsanları bunun foyasını ortaya çıkarınca şimdi de "demokrasilerde insanlar dilediklerini giymekte özgürdür" mottosuna sarıldılar.Hangi demokrasi diye sorası geliyor insanın:IRAK'TA MİLYONLAR ÖLDÜREN ABD Lİ ASKERLERİNE DUACI OLAN SÖZDE DEMOKRAT abdESTLİ MÜSLÜMANLAR MI?İSLAMİYETE VE PEYGAMBERİMİZE ANA AVRAT DÜZ GİDEN FİLMLERLE İLE ORTAYA ÇIKAN MÜSLÜMAN DÜNYASININ TEPKİSİ İLE ABD BÜYÜKELÇİSİNİ ÖLDÜRENLERİ KINARKEN (hiç bir insan bu şekilde ölümü haketmiyor Kaddafi'yi öldürenleri kınarken ABD büyükelçisini öldürenlerini de şiddetle kınıyorum)VE İNSANLARI GIRTLAKLARKEN YÜCE DİNİMİZİ BUNA ALET EDENLER , YA DA HATAY'DA SURİYE TÜRKİYE DOSTTUR YÜRÜYÜŞÜNÜ YASAKLAYAN ZİHNİYET Mİ EN BÜYÜK DEMOKRAT OLUYOR?Hadi oradan be. 0
  • Pilota 14 Eylül 2012, Cuma 07:24:51 Kendini pilot sanan vatandaş madem bu tip bir yaşamı seviyor neden gidip Iranair de uçmuyor ? Tam özlediği yer işte. 0
  • Sarik cubbe 14 Eylül 2012, Cuma 03:56:27 Pilotlarda sarik cubbe sakal neden serbest degil?? Madem kilik kiyafet ozgurlugu var bende sarik cubbe terlikli pilotla ucmak istiyorum bunu neden yapmiyirlar ozgurluk sade kadinlarami?? Hem zaten kadinlarin calismasi gunah neden calisiyorlar araba kullanmasida gunah kadinlarin.Buna gore duzenleme istiyoruz THY de 0
  • yorum 14 Eylül 2012, Cuma 01:38:09 Basini orten kadinlarin insanlari neden rahatsiz ettigini anlamak imkansiz.kendini bilmez bazi densizlerde yasar nuriyi referans gosterip rahibeye benzetiyor turbanli kadinlari.Akil tutulmasi icindesiniz.28 subatcilarin kafasindasiniz.O kurgulanmis hocalar kimler icin konusuyordu o donemler, neyin propagandasini yapiyorlardi hala anlasilmamis bazilari.Bide horoz kurban eden zekeriya beyaz vardi hatirlarsaniz... Calismasina izin vermiyeceksiniz,universitelere almiyacaksiniz,ordu evlerine girmesinler.Kadinlar sosyal hayatin icinde olmali diyen ilericiler.Evden cikmasina izin vermediginiz kadinlardanmi bahsediyorsunuz.Kimsenin dikkatini cekmemis heralde temizlik hizmeti veren sirkette calisan kadinlar cok uzun zamandir bas ortusu kullaniyordu zaten.Ama onlar rahatsiz etmedi sizleri... Nedeni basit ikinci sinif vatandas olarak gorduler simdiye kadar.Kendileriyle ayni seviyede gormek asil onlari rahatsiz eden.Ama artik herkes esit sen istesende istemesende... 0
  • yalan yanlis konusmalar 14 Eylül 2012, Cuma 00:56:32 23.12.53 yeme bizi simdi pilot yazp gondermekle pilot olunmuyo....sakkirtt 0
  • misti 14 Eylül 2012, Cuma 00:51:26 Bu haber bazılarını neden bu kadar rahatsız etti anlamıyorum. Sanki başka bir ülkede başka bir dünyada yaşıyorlar. Sanki toplumumuzda hiç türbanlı yok ve bu insanlar uzaydan geldiler. Çıkın sokağa bakın her yerde türbanlıyıda görürsünüz başı açık olanıda. İşini düzgün yaptıktan sonra ha türbanlı olmuş ha başı açık ne farkeder. Onlarda bizim ülkemizin insanları.Yahu insanların inancıyla, giyimiyle, görünüşüyle uğraşmayı bırakın artık. Elin oğlu uzaya turist götürme derdinde , biz hala nelerle uğraşıp yaygara kopartıyoruz... 0
  • yazıklar olsunn.. 14 Eylül 2012, Cuma 00:32:09 eeee arkadaşlar anladınızmı TGS hangi amaçla geldığını hangi zihnıyetle bu şirketi kurduğunu ve kımlerın bu şirkete hızmet ettığini ve bu ınsanlar yuzunden bırcok THY personelının bu şirketten atıldığını VE tasvıp edıldığı yazıklar olsun verdığımız bu hızmetlere yazık bu bayrak taşıyıcısına yazıklar olsun bu durumun buraya geleceğini işcisinden tutun baş mudurune kadar herkes bılıyordu yazıklar olsun sıyaset yuzunden bu kadar insan ekmeğinden oldu bumuydu yapmak ıstedığınız yaptınız işte ne geçicek elınıze emelınızın ne olduğunu bugun 7 den 70 mişe herkez bılıyor yazılar olsunn... 0
  • İsim / Rumuz 14 Eylül 2012, Cuma 00:24:04 PİLOTLAR SARIKLI VE SAKALLI VE HATTA HAC UÇUŞLARINDA, HAC KIYAFETİ VE TERLİKLE GÖREV YAPABİLİR,HAWAİ UÇUŞLARINDA İSE ŞORT TİŞÖRT İLE GÖREV YAPABİLİR. PİLOT ARKADAŞ DEMOKRASİYİ KADININ KIYAFETİ ZANNETTİĞİNE GÖRE Kİ KENDİ DEMOKRASİLERİ DE KENDİ KIYAFETLERİ İLE DAHA DA FAZLA OLABİLİR.:) BİR DİĞER DEMOKRASİYİ ABD LİBYA YA GETİRMİŞTİ BİR KONSOLOSU DAHİL 4 VATANDAŞI ÖLDÜ.IRAĞADA DEMOKRASİ GELDİ HERGÜN 100 LERCE İNSAN ÖLÜYOR,BİZDE DE ASLINDA İLERİ DEMOKRASİ OLDUĞUNA GÖRE ŞEHİTLER,ŞEHİRLERDE BOMBALAR,CANLI BOMBALAR ÇOĞALDI.DEMOKRASİ KAFADA YANİ DÜŞÜNCEDE BAŞLAR VE ORADA BİTER.KADINDA BAŞ ÖRTÜSÜ DEMOKRASİ KISTASI OLAMAZ. 0
  • tgs 14 Eylül 2012, Cuma 00:16:30 yuh artık bu kadarınada 0
  • Özgürlük? 13 Eylül 2012, Perşembe 23:51:17 Yarın belime kadar yırtmaçla mesaiye gelsem aynı özgürlüğü bana tanıyacaklar mı? Üniforma giyilmesinin nedeni kıyafette standardizedir. Bu üniformanın deforme edilmiş şeklidir. İmamlar bile standart bir cübbe ve sarıkla görev yapıyorlar. Üniforma standartlarına uymamanın gereği yapılmalıdır. Başını örtmekle insan özgür ve demokrat olmaz. Aksine bağımlı ve isyankar olunur. Üniformasız, ya da üniforması başörtülü bir iş seçmeliydi. 0
  • "zenginin parasi fakirin cenesini yorarmis" misali 13 Eylül 2012, Perşembe 23:50:50 Birisi kapanmayi seciyorsa bizlere susmak ve saygi göstermek düser. Hosgörü buna denir. 0
  • pilot 13 Eylül 2012, Perşembe 23:12:53 Cok güzel bir haber, herkes özgür olmali. Yeni ise baslayan bas örtülü arkadaslarimiz hos geldiler. Isde tam demokrasi bu, lütfen yorum yazarken dikkatli olalim cünkü insana saygi cok önemlidir. Ben bir pilot olarak kabinde de kapali hostesle ucmakdan memmunluk duyardim. Tekrar hayirli olsun 0
  • yuh 13 Eylül 2012, Perşembe 23:03:11 ya takın ama Allah aşkına semt pazarına gelir gibi gelmeyin işe Genel müdürlükte bayan arkadaşlar enteresan kıyafetleri ile hergün başörtüsünden insanları dahada soğutuyorlar.Hani parasızlıktan bu şekilde giyiniyorlar desem hepsnin altında son model araba valla . Valla tam filim hareketler bunlar neyse bizde eğlence çıkıyor işte 0
  • THY'NİN YENİ ADI... 13 Eylül 2012, Perşembe 22:53:53 SIKMABAŞ HAVAYOLLARI:))) 0
  • incil de bile var! 13 Eylül 2012, Perşembe 22:45:39 hristiyan rahibeler neden örtünüyor? 0
  • Din Düşmanları 2 13 Eylül 2012, Perşembe 22:28:38 Cumhuriyet diyen arkadaş! Cumhuriyetten bahsediyorsun ama bunu derken bile kendinle çelişiyorsun! Cumhuriyet herkesin eşit olmasıdır. Din ve vicdan özgürlüğüdür. Sen kim oluyorsun da milletin kıyafetine laf ediyosun! Kimsin sen!? 0
  • Din Düşmanları! 13 Eylül 2012, Perşembe 22:26:10 Şu yorumlara bakıyorum da ne kadar açık k.ç meraklısı varmış bu ülkede. Beğenmiyorsanız müslüman olmayan bi ülkeye gidin! Kimsenin inancına dil uzatamazsınız! Kur'an da yazmıyor diyen arkadaş okudum deyip yalan söyleme milleti de saptırma! Bu konu hakkında defalarca açıklamalar yapıldı. Sen alim misin evliya mı? Kimsin? Dini imanı bilmiyorsan öğren öyle yorum yap. Kendi kafandan din uydurma! 0
  • politik 13 Eylül 2012, Perşembe 21:45:38 bu olaylar sadece siyasi ve politik amaç uğruna. Yoksa kimsenin inancına kimsenin karıştığı yok, amaç belli... Gösteriş ve bazı şeylerin alt yapısının gözlere soka soka kurulması.... 0
  • Yer.. Londra Heatrow havalimanı.... 13 Eylül 2012, Perşembe 21:33:26 Yer londra heatrow airport, ingiltere; büyük dış hatlar gümrüklü salon girişinin kontrol noktası aslen pakistanlı veya arap olan bayan güvenlik görevlilerinin başında başörtüsü var , kimi erkek güvenliklerdede hint sarığı veya kipa var,,,,üstelikte orası dünyanın en çok uluslararası yolcunun kullandığı havalimanı,,, üstelikte onlar özel bir havayollarının chek-in görevlisi değil, kolluk kuvveti...... gelişmiş bir ülke ile daha gelişmemiş bir ülkenin demokrasi anlayışı böyle işte...... 0
  • İsim / Rumuz 13 Eylül 2012, Perşembe 21:11:31 en buyuk ibadet dusunmektir. 0
  • süper 13 Eylül 2012, Perşembe 21:10:17 çok iyi inş havadada görebiliriz yakında 0
  • guest 13 Eylül 2012, Perşembe 20:19:14 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • İsim / Rumuz 13 Eylül 2012, Perşembe 20:06:45 aman tanrım şeriat artık geliyor galiba 10 senedir gelcek gelcek gelemedi. varsa yoksa ekonomi büyüsün şartlar düzelsin zenginler artsın halbuki herkes dekoltesiyle gezse daha hoş bir ülke olmaz mıydık 0
  • baş örtüsü 13 Eylül 2012, Perşembe 20:01:29 başı kapalı olanların yerine koyun kendinizi. ya sizin iş bulmanız onlarınki kadar zor olsaydı? birisi de Kur'an-ı Kerim'i defalarca okumuş. okuduğundan anladın mı bari. neymiş efendim Kur'an'da yazmıyormuş. yazmasa ne olur. ona inanmış ve takıyor. gerisi kimseyi bağlamaz. bu ülkede din denen bişey olmasaydı ve bu olay yurtdışında olsaydı hepiniz başı kapalı olanları desteklerdiniz. istemiyor olabilirsiniz bari saygı gösterin elin gavuru bile saygı gösteriyor. yok laiklik yok cumhuriyet diye diye ülkeyi siz bu hale getirdiniz. bölücülere bile bu kadar tepki vermiyorsunuz yazık size. 0
  • İsim / Rumuz 13 Eylül 2012, Perşembe 19:16:02 bunu takmak inancınız gereği ise gerçekten saygı duyabilirim ama bana bir kaynak gösterirseniz kuran ı kerim i defalarca okudum böyle bir şey yok elbette edepli adaplı ve terbiye sınırları içinde olan bir kıyafete söylenecek sözümüz olamaz ancak saçınızı kapatın haramdır örtünün diye yok çeşitli ayetlerden buna benzer anlamlar çıkarmaya çalışmayın her türlü konuyu açık olarak belirtmiş olan kuran ı kerim başınızı kapatın haramdır saçınız görülmesin mi diyemiyecekti insanları kandırmayın takacaksanız yine takın ama bunu inançla bağdaştırmayın zira siyasi bir simge olmuştur ılımlı islam ın bir göstergesidir ve o planın sahipleri amerikan ve abd emperyalizmidir bunlar da size yabancı olabilir o zaman bir de abd nin bop veya gop projelerini araştırın bakalım ucu nerelere dayanacaktır, çok şükür müslümanım ve yurtsever bir devrimciyim bir yurtsever olarak da görevlerim bellidir bir müslüman olarak da ancak bunu sizin gibi menfaatlerim için kullanmam zira allah ile kul arasına girilmez... 0
  • Sanalpilot 13 Eylül 2012, Perşembe 19:11:54 Gerçekten de yazıklar olsun..Rabbimin verdiği güzelliği kimden saklıyorsun? sadece kışkırtma. Bütün güzellikler biz insanlar için yaratılmış, hasır altı etmek niye? Ama neden belli, kafa Cumhuriyetle barışık değil. Bu tarz kişileri bugün Tahranın ortasına bıraksak yarın kaçacak delik ararlar :) kendinizi aldatmaya devam edin. 0
  • shgm de bile var... 13 Eylül 2012, Perşembe 19:11:47 O da birşeymi shgm lisans müdürlüğünde bile türbanlı memur çalışıyorsa, thy nin çalıştırması gayet normal 0
  • Merve 13 Eylül 2012, Perşembe 18:57:56 Cok mutlu oldum cunku, sadece giyimimlerinden dolayi dislanan bu insanlarin bu vatanin gercek evlatlari oldugu unutulmamali. 0
  • Ozgurluk 13 Eylül 2012, Perşembe 18:35:44 Ozgur bir ulkedeyiz. Insanlarin dini tercihlerine saygi duyuymamiz gerekir. Yurd disi gezilerimde basortulu pasaport polisi gordum.Isvecte bas ortulu hostes gordum. Bence sevindirici bir haber isini yaptigi surece onemlisi bence. 0
  • İsim / Rumuz 13 Eylül 2012, Perşembe 18:29:14 Bilenler bilir Avrupadaki reform ve rönesans hareketleri sırasında Osmanlı Ülaması da toplanmış melekler dişimidir erkekmidir'i tartışıyormuş. Güney Doğunun büyük bir bölümünde kan gövdeyi götürüyor. PKK cenaze törenleri yapıyor. Askerin ve polisin dışarı çıkamadığı dedikodusu aldı başını gidiyor. Bizim uğraştığımız işlere bak. Çok elzemiymiş TGS'de türbanlıların çalışması, ders kitaplarından ATATÜRK'ün resminin ve sözlerinin çıkarılması... Bari bu uygulama başlatılmadan önce THY yönetimi de ulamayı toplayıp konuyu tartışsaymış eyi olurmuş. 0
  • İş ahlakı 13 Eylül 2012, Perşembe 18:13:47 Birçok kadın-kızımız belkide çok istediği halde türban taktığı için bu sektörden ve sevdiği mesleklerden uzakta kalıyor. Büyük bir yanlıştan dönülüyor. CHP dışında buna soğuk bakan yok neden olmasınki? Yazıktır insanlara. Benim ailem modern giyinir ve belkide inancımız aynı. Türbanmı onu sosyal ve iş hayatından uzaklaştıran? Eski tarihlerde bu kararı alanlar çok vebal çekecekler. Hayırlı olmasını diliyorum. 0
  • Hedef 2023 13 Eylül 2012, Perşembe 17:47:42 Amac 2023 te turkiyeye turban giydirmek ve "ya tarafsin ya da bertaraf " mantigiyla sevmediklerini kapi onune koyup acliga terk etmek. Adamlar tus farklarini bile alamadilar, bunlarin zihniyet bu iste.. Umarim kotu gunler ulkemizden uzak olur, yoksa gidisat gercekten iyi degil.. 0
  • çekemeyenlere 13 Eylül 2012, Perşembe 17:07:48 bu başörtüsünü dünyanın meselesi yapan "MÜSLÜMAN" kardeşlerime yazıyorum (dikkat ederseniz tırnak içinde yazdım ne olduğnuzu hatırlayın diye....) dinini gerektiği biçimde yaşamaya ÇALIŞAN bayan arkadaşlarımızdan ne istiyorsunuz inanın anlamıyorum.Niye bu kadar batıyo onuda anlaıyorum zaten.yarın öbür gün şimdiden yazıyorum bu göreverdeki arkadaşlar bir hata yapsa böyle beyninin geliştiğni sanan ama akıldan yoksun arkadaşlar hatanın nedenini başörtüsüne bağlarlar.ben sizin gibilerin ciğerini biliyorum kıskançlıktan nereye saldıracağınızı bilmiyosunuz..... 0
  • hayirli olsun 13 Eylül 2012, Perşembe 17:07:42 gec kalinmis bir karar devletin parasiyla kurulan bir yerde bir grup vatandasini bastan calistirmama sarti koymasi sacmalikti umarim diger devlet kurumlari da yaptiklari yanlistan bir an once doner ve hak eden herkes istedigi meslekte calisma,hayatini idame ettirme sansi bulur. 0
  • Leman adlı rumuza 13 Eylül 2012, Perşembe 16:46:20 Neden yazıklar olsun sizin gibi çiplaklarin ipleri çekiliyor diyemi vallah bir kabin memuru olarak gerçekten çok mutlu oldum gurur verici hem işlerini en iyi şekilde yapacaklarından kuşkum yok inşallah birgün. Kabin hizmetleri başkanımızda türbanlı biri olur inşallah Thy de o gunu görürüm saygılar 0
  • Kabin memuru 13 Eylül 2012, Perşembe 16:41:48 Hayirli oğurlu olsun gurur verici bir tablo. İNŞALLAH. Her departman da karşılaşırız bu tabloyla 0
  • umutadanalı 13 Eylül 2012, Perşembe 16:20:57 GÜZEL Bİ HABER DAHA FAZLA TÜRBANLI KARDEŞLERİMİZİ GÖRMEYİ İSTERİZ... 0
  • RobertHalli 13 Eylül 2012, Perşembe 16:19:03 kızımızın verdiği bilet daha mı hayırlı olacak? 10 saatlik uçuşumda yanımdaki 2 koltuk boş mu olacak? 0
  • ahmet rumuzluya 13 Eylül 2012, Perşembe 16:17:44 çatlayan falan yok, rejimde çatlakları kullananlar var sadece 0
  • ahmet rumuzluya 13 Eylül 2012, Perşembe 16:17:42 çatlayan falan yok, rejimde çatlakları kullananlar var sadece 0
  • TEPKİSİZLER 13 Eylül 2012, Perşembe 16:05:33 "innocence of muslims" filmine neden bir sesiniz çıkmaz ey ulu müslümanlar?İş türban denen rahibe kıyafeti olunca her cuma sokaklara dökülürdünüz bundan önceki hükümetler zamanında.Anlaşılan başbakanlık örtülü ödeneği rakkamı bayağı yüksek tutmuş ki tepkisizlik diz boyu.Ee kıbleniz de Beyaz Saray da olunca tık çıkmaz değil mi? 0
  • ercan 13 Eylül 2012, Perşembe 15:57:54 Bir hintliye, kardeşim senin kafan çalışmıyor mu neden inek eti yemezsin dediğinde ne yanıt verir? SANA NE. arada bir fark yok. Sonuç olarak isteyen istediği gibi yaşar başkasına zarar vermediği sürece. Bazılarının din anlaşında türban yoktur bazılarının vardır. Kimseyi ilgilendirmez. bu ülkenin vatandaşı ise ve şartları yerine getiriyorsa her türlü imkandan faydalanabilir. Çalışmak dahil. memur da olabilirler müdürde, başbakanda. 0
  • Air 13 Eylül 2012, Perşembe 15:38:11 Bütün yorumları okudum da bazı yorumlar çok kötü bize yakışmıyor bazılarına anlam veremedim.Bazıları da haklı gibi.Yalnız bir yorum ilgimi çekti. Yolcu başlıklı yorumcu arkadaşa destek olmamız gerek ciddi eğitim alması lazım. %95 Müslüman olan bir ülkede Şeriat'a doğru gidiyoruz durumumuz kötü gibi bir yorum yapması saçma.Şeriat'la yönetilen ülkeleri say desem onuda bilemez.Önce Şeriat ın anlamını öğren sonra gel. Bence yazma,türban,başörtüsü havacılıkta olmaması lazım.Diğer yerlere de olmaması ayıptır zaten.ama lütfen işi bilmiyor ve türbanlı diye almak çok ayıp çok.Airport haber boş haber yapmaz abiler 0
  • 13:45'e 13 Eylül 2012, Perşembe 15:37:53 İşin can alıcı noktasını Yaşar Nuri Öztürk belirtmiş:"Hz.İsa'nın dininine 50 sene sonra musallat olmuş St.Paul'ün İncil'e sokmuş olduğu rahibe kıyafetidir."Madem örtünme özgürlüğü var , örtünenlere de bir adet İncil ile haç hediye etmek farz olmuştur.Paylaşım için teşekkürler. 0
  • THY ye çok yakışmış 13 Eylül 2012, Perşembe 15:34:46 Güzel bir görüntü arap ülkelerindeki gibi,çok yakışmış THY'ye :) satışları artar şimdi :) 0
  • Ahmet 13 Eylül 2012, Perşembe 15:23:21 Ya bu düzene alışacaksınız, ya da hırsınızdan çatlayacaksınız... 0
  • tt rumuzluya 13 Eylül 2012, Perşembe 15:10:00 bu arkadaşın ne istediğini ben anlayabilmiş değilim,başı açık olarak çalışan kabin görevlilerinin teşhirci olmalarını istiyor ,yazdıklarından anlaşılan bu..ben eğer thy kabinde çalışan bir bayan olsaydım bu durumu hakaretin en büyüğü sayardım,sen uçağa bayanların bacaklarına ,dekoltelerine bakmak için mi biniyorsun,bu nasıl bir terbiyesizliktir.bir de utanmadan açık açık yazıyorsun,bayanları dikizleyerek mi modern olacaksın.modernliği sadece bayanların soyunmalarıyla doğru orantılı gören zihniyete yazıklar olsun,toplum bu yüzden bir arpa boyu yol alamıyor 0
  • İsim / Rumuz 13 Eylül 2012, Perşembe 15:04:21 insanlar hep mi kötü taraftan bakarlar .. ne güzel haber yapmışlar , bilgilendirmişler .. belki de türbanlı olduğu için iş başvurusu dahi yapmayanlar şimdi bu haber sayesinde yapabileceklerini öğrenmiş oldular... hep kötü taraftan bakın zaten.. 0
  • misafir 13 Eylül 2012, Perşembe 14:53:44 Yer hizmetleri memuru ile hostes arasındaki farkı biliyorum, merak eden arkadaşa duyrulur. Yer hizmetleri kuruluşları personel alırken yazılı sınavda en az 500 kelimeden oluşan bir kompozisyon yazdırmış olsalar, daha nitelikli insanlar istihdam edilmiş olur. Maalesef ilkokul düzeyinde bir sohbet almış başını gidiyor. 0
  • Gladyator 13 Eylül 2012, Perşembe 14:38:10 Allahu ekber ! 0
  • ty 13 Eylül 2012, Perşembe 14:35:19 okuma yazma bilseler, okuduklarını anlaöış olsalar bu ülkede yaklaşık 90 yıl önce kılık kıyafet devrimi yapıldığından haberleri olacak, çölde yaşayan güneşten korunmak için bunu kullanmış halende kullanıyor ancak biz bunu farklı şekilde kullanıyoruz..100 sene geriye gideriz tabi.. 0
  • tt 13 Eylül 2012, Perşembe 14:33:13 dikkat çekici bir şekilde etek boyları uzuyor, degaje payı sıfıra iniyor. bakın eski hostes kıyafetlerine, herkes ne kadar şık, ne kadar kadınsı... herkes ileri gider, bizim geri dönmemiz gerek... önce kılık kıyafet, biraz mini etek, biraz degaje, biraz modernlik, biraz güzel görüntü istiyoruz artık... yeter bu kadar yobazlık... 0
  • Turban 13 Eylül 2012, Perşembe 14:31:25 TK da turbanli calisan yok denmis. Turbanli mudurlerimiz bile var. 0
  • bir okuyucu. 13 Eylül 2012, Perşembe 14:28:32 Türbanı dış ülkelerde takanlar o ülkenin rejimiyle asla uğraşamazlar.dış ülkede rejim korkusu yoktur..AMA TÜRKİYEDE ÖYLEMİ.TÜRBAN CUMHURİYET E LAİKLİĞE KARŞI ÇIKIŞTIR KARŞI GÖSTERİDİR.SİZ HİÇ TÜRBANLI Bİ BAYANI CUMHURİYET YÜRÜYÜŞLERİNDE MİTİNGLERİNDE GÖRDÜNÜZMÜ ?? EWET YÜZ SENE GERİ GİDİYORUZ BU BÖYLE BİLİNE.YOBAZLIK GERİCİLİK GERİ GELDİ BU ÜKEDE.BEN İNANÇLI MÜSLÜMAN OLARAK CUHURİYETİ VE LAİKLİĞİ BENİMSİYORUM. 0
  • İsim / Rumuz 13 Eylül 2012, Perşembe 14:27:52 Yani insanların özgürlüklerinin bedeli neden haber olur ya da neden başka kesimlerin tepkisini bu ülkede neden çeker anlamak mümkün değil...Herkes aynı değerleri paylaşmak zorunda değil ki, saygı duyarsın ve senin de özgürlüğüne aynı şekilde başkası da saygı duyar. Demokrasi budur, inanmak değil saygı duymak, kişilerin değerlerine hoşgörü ie bakmak. Böylece toplumdaki farklı düşüncelerden kaynaklanan huzursuzluk,endişe,benden-ondan-şurdan-burdan anlayışızlığı ortadan kalkar. Kimse bir diğerinin çizgisine, hayata bakış açısına dahil olmak durumunda değildir. Hür irade ile tercihler esastır. 0
  • İsim / Rumuz 13 Eylül 2012, Perşembe 14:24:54 önemli olan işini doğru yapmak... kime ne zararı var.. işi bilmeyip de çalışıyorsa o zaman konuşun.. 0
  • İsim / Rumuz 13 Eylül 2012, Perşembe 14:22:19 Arkadaslar basortusu takiyor diye insanlari otekilesirmek normal mi sizce? Elbette onlarin da hakki istedikleri gibi giyinebilmek calisabilmek, ben nasil basim acik dolasiyorsam... Tek onemli olan bence, baskalarinin hakkini yemeden bunu yapabilmek. Sirf bir kesim bir yerlere gelsin diye baskalarinin cani yaniyorsa o zaman bunun hesabini Allah sorar... 0
  • yhm 13 Eylül 2012, Perşembe 14:19:18 Türkiye şeriata gidyor diyen beyinlere diyorum öyle bişey olsaydı siz böyle konuşamazdınız.Amacınız ortalığı karıştırmak laf kalabalığı yapmak.İsteyen açar isteyen kapatır.Herkes kendinden sorumludur.Kimse kimseye karışamaz.Böyle şeylerle canınızı sıkmayın Atatürkçüyüm diye geçinen arkadaşlar. 0
  • REZILLIK 13 Eylül 2012, Perşembe 14:18:32 sımdıde havalımanını sardılar...bence cok çirkın bir görüntü..kesınlıkleee türban takılmasın...aslında şaşırmamak lazım tgs=ak part...REZİLLİKKKK 0
  • F/O 13 Eylül 2012, Perşembe 14:13:55 Bayıldım başörtüsüne, sadece bana mı böyle geliyor bilemiyorum ama başörtülü hanımlar bana müthiş çekici, alımlı, seksi geliyor. Kabine, hatta kokpite de bekleriz 0
  • zuleyha 13 Eylül 2012, Perşembe 14:12:52 Ben Frankfurt Havalimaninda Calisiyorum ve 2 basörtülü is arkadaslarim var. arkadaslar kalite hicbirseye bakmaz,mesela o arkadaslar en az 5dil biliyorlar. simdi almanya 100sene geri mi gitti????? basörtü takan seriatciysa???? takmayanda pornocumu??? birakin kim ne giyorsa giysin zaten halk arasinda problem yok ama kahrolsun BASIN 0
  • ILIMLI İSLAM 13 Eylül 2012, Perşembe 14:01:09 ABD İslam'ı namı diğer Ilımlı İslam... 0
  • İnanılmaz !!!! 13 Eylül 2012, Perşembe 14:00:45 Türban takmayı özgürlük olarak görüyorlar. İnanılır gibi değil !! Türkiye 100 yıl geriye gidiyor. YAZIKLAR OLSUN... YAZIKLAR OLSUN... YAZIKLAR OLSUN... Başka söylenecek birşey yok. 0
  • ? 13 Eylül 2012, Perşembe 13:57:40 sayın aiport haber genel yayın yönetmeni bu memur arkadaşlar 18 yaşın altında diyemi,suç işledikleri içinmi,bazı kesimler tarafından rahatsız edilirler diyemi yüzleriri göstermiyorsunuz .demokratik ülkede yaşıyoruz.kimsenin özgürlüğünü kısıtlayamazsınız çalışanda başını kapatır .basında bunu haber yapıyorsa özgürce yapmalıdır.kim kimden korkuyor beyler.şeriat dediğiniz bunlarla olmaz.şeriatla yönetilen ülkeleri görüyoruz.ülkemize gelen vatandaşlarınıda görüyoruz.uçağa binerken türbanlaşıyolar,uçaktan inerken açılıp saçılıyolar.hava alanında çalışan personel bunu ayırt edmiyorsa vay bu ülkenin haline.bu memurun meydan meydan çıkışında türbanını çıkarmadığını nereden biliyosunuz ne gelirse yasakçı zihniyetten gelir.bırakın neresini açarsa açsın veya kapatsın.takılmayın böyle kışkırtmalara. 0
  • Ra 13 Eylül 2012, Perşembe 13:50:57 Sallama ya - gel hackney e83ta london halifax branc de sudanli turbanli bayanlarin nasil calistigini gor hayatin boyunca nere ye gittin nerye gordun acaba 0
  • RAHİBE KIYAFETİ 13 Eylül 2012, Perşembe 13:45:35 http://www.youtube.com/watch?v=TKYC3KcLbTo Bilmiyorsanız öğrenin cahiller. 0
  • hamburg tolga 13 Eylül 2012, Perşembe 13:40:05 bu yaptıkları şeriatla yönetilen ülkelerin havayollarında bile yok.emirates,saudi arabia,mea,egypt airlines.. nereye gidiyoruz? 0
  • editör'e 13 Eylül 2012, Perşembe 13:35:49 sayın editör, insanların ahlakları ile ilgili yazımı hakaret ve benzer ifadeler içermemesine rağmen yayınlamadınız, burada mahalle kavgası gibi yazılanları yayınlamak elbette yetkinizdedir ancak taraf olmak size yakışmamıştır bunu da yayınlamayın renginiz belli olsun 0
  • Batıdaki Türbanlılar 13 Eylül 2012, Perşembe 13:31:29 Bazı sosyoloji ve tarih bilmeyen arkadaşlar sürekli Batı toplumlarındaki özgürce türban takılması konusunda örnekler veriyorlar. Ancak arada "küçük" bir fark var. Batı'da 500 sene önce yaşanan korkunç tecrübelerden sonra din, tamamen devlet ve toplum yönetiminin dışına çıkarılmış. Dolayısıyla bugün kişisel iradeleriyle dini temelli yaşam tercihi yapan kişilerin Batı'da toplumsal hayata ve devlet yönetimine bir etkileri yok. Biz de ise durum malesef daha böyle değil. Hatta o noktaya gelebilmemize çok var. 0
  • O ZAMAN 13 Eylül 2012, Perşembe 13:22:51 Arkadaşlar o zaman bu zihniyette iseniz Yahudilere kesinlikle sövmeyin.Adamların kuralları arasında açık seçik türban ile örtünülmesi yazmaktadır ve şeklen aynıdır.Bir de bu şekilde örtünen Rahibe Teresa'yı da unutmayalım.Benim anlamadığım , erkek ile eşitliği getiren İslamiyet'in Kuran'ın da sadece "örtünün" emri nasıl olup da Yahudilik ve Hristiyanlık simgesine dönüşmüştür?Dinler arası dialogtan dolayı olmasın sakın? 0
  • SALLAMA 13 Eylül 2012, Perşembe 13:21:28 İNGİLTERE DE HANGİ BANKADA SADECE GÖZLERİ GÖRÜNEN BİRİ ÇALIŞIYORMUŞ BİR ÖRNEK VERSENE...SALLIYORSUN USTURUPLU SALLA...İNGİLTERE,FRANSA,ALMANYA GİBİ ÜLKELERDE ÖZELLİKLE KAMU KURUMLARINDA HAÇ BİLE TAKMAK YASAK... 0
  • ''Misafir '' adlı yorumcuya 13 Eylül 2012, Perşembe 13:07:38 arkadaşım sende yer hizmetleri ile hostes arasındaki farkı bilmeyenden bahsetmişsin acaba bende sana soruyorum sende hostes ile kabin memuru arasındaki farkı biliyormuun araba tanıtım standımı burasıda hostes diyorun yoksa sen araba satış tacirlerindenmisin onun adı dünyada hostes değil kabin memurudur bunu bilesin ilk önce havacılığın içindeki insanları ayırmak lazım uçucu personel ve yer personel diye böylesi daha iyi olacak havacılığın gerçek temsilcilerini ve daha sonra o bildiğin yanlışları düzeltmek için seni ve senin gibi düşünen yer havacılarını eğitime almak lazım eğitim şart malesef...bunun dışındaki o değerli yer çaışanlarını tasnif ediyorum onlar her zaman eğitimli ve bilgiliydiler ve hep öylede kalacaklardır. onlar o bilgili eğitimli yer personelleri uçuş personelleri için hep ayrılmaz bir parçasıdır. ancak işte aralarında çürükler çıkıyor malesef...zamanla temizlenecektir... 0
  • GEÇ KALDINIZ 13 Eylül 2012, Perşembe 13:05:11 Alehte yorum yapan ve oturduğu yerden sallayan yorumcular,seçimlerde nerelerdeydiniz.?Bu işlerin böyle olacağını bile bile seçimlere ve referanduma katılmadınız.Ağlayıp,sızlanmak için vakit çok geç.Tren istasyondan ayrıldı.... 0
  • İsim / Rumuz 13 Eylül 2012, Perşembe 13:02:56 Yakinda tgs calisanlar sakal birakip cubbeyle aptonda hizmet verirler merak etmeyin.... 0
  • Sen de haklısın yahudi kardeş! 13 Eylül 2012, Perşembe 12:59:38 Sen de haklısın yahudi kardeş. Dedik ya demokratik yollarla da olsa, seçim kazanıp gücü eline geçiren, bu ülkede istediğini yapıyor, zayıfı eziyor. İşin ilginç tarafıda halkın yarısına rağmen halk böyle istiyor diyor. Belkide demokrasinin sıkıntılı tarafı bu olsa gerek. Ama hangi düşüncede olursak olalım, bu ülkede insanlarımız demokrasi ve insanlık dersinde, maalesef çok gerilerde. Düzelmeside çok zor gözüküyor. Düzelir inşallah diyelim. Ümit ÇENDEK. 0
  • ??? 13 Eylül 2012, Perşembe 12:59:09 bana birisinin bunun saka oldugunu söylesin... 0
  • gerçeği görebilmek... 13 Eylül 2012, Perşembe 12:51:44 ''demokrasi sevdalıları'' ve ''iran'' adlı yorumcu sizler gereğini özetlemişsiniz bu ülkede demokrasi diye birşey yok..alevilere nerde demokrasi,musevi vatandaşlara nerde demokrasi,iranı örnek vermiş iranda bile yorumcunun dediği gibi vahabi anlayışı yok tutturmuşlar bir özgürlük diye kimin tekelinde bu özgürlük madem özgürlükse neden diğer insanlara vermiyorsunuz saflar belli oluyor ama birgün bu yaptıklarınız içinde boğulacaksınız açıkçası bunu bilin evet kim nasıl isterse öyle giyinsin ama diğer taraftan küpe taktı diye top sakal hyada attaürk rozeti takıldı diye işten atılan yada tavır alınan insanlara yapılan zulümler olduğu sürece kimse kusura bakmasın siz ancak kendinizi kandırırsınız ama birgün aynı duruma sizlerinde düşeceğini unutmayın devran birgün döner sizin çocuklarınızda aynı duruma düşer bunu unutmayın ama herkese eşit davranırsanız o zaman çoğunluk her zaman demokrasiyi savunur bunuda unutmayın..son söz bu milletin 1980 li yıllarda kenan evreni alkışlayıp bugün yargıl 0
  • cahilce yorumlar 13 Eylül 2012, Perşembe 12:51:00 İnsanlar istediği gibi giyinebilmeli kimses kimseyi kıyafetiyle eleştirme ona karşı hüküm verme hakkına sahip değildir, ister kara çarşaf giyer ister mini etek, yaptiği ve giydiği şeyler o kişiyi ilgilendirir başkalarını değil, burdaki birçok yorum saçma, cahilce ve tek taraflı. Bırakın insanların kıyafetini artık, ne zaman koyun olmaktan vazgeçip gerçek bir halk olacağız aceba? 0
  • demmokrasi sevdalısı 13 Eylül 2012, Perşembe 12:50:23 arkadasım kippa mı takıyorsun ne gıyıyorsun senın cakma parayla ve zulumle satın aldıgın topraklarda serbest hatta cıddı cıddı savunuluyor. gıtcen orda gıyceksın artı burda gıysen de kımse sana bısey solemez rahat ol. bu ulkenın olayı bellı sız ve sızın gıbı laık zıhnıyet yuzde 20 lık bır kesım. toplumlarda ıster demokratık olsun ne olursa olsun cogunlugun sozu enınde sonunda gecer. o yuzden saygı duymayı ogrenceksınız. alak suresı falan yazan arkadasım sana sorsam dının ne dıye muslumanım dıyceksın buyuk ıhtımal. muslumanlıgı dın olarak kım getırdı ? madem muslumansın su dedıgıne ınanıyorum su dedıgıne ınanmıyorum demıyceksın o zaman. sonucta bu senın yonetıcın deıl bazı seylerı guzel yapıyor bazılarını kotu yapıyor dıyemezsın. Peygamberden bahsedıyoruz......turbanı falan gectım cogunuz kahrolsun serıat dıye bagırıyorsunuz. Deyın kı bız dınsısız o zaman anlarım ama yıne saygı duycaksın senın gecmısın 80 sene degıl...munafıklık yapıpda muslumanım demıyceksın. 0
  • Misafir 13 Eylül 2012, Perşembe 12:50:01 Yer Hizmetleri memuru ile hostes arasındaki farkı bilemeyipte konuyu kendi penceresinden görmeye çalışarak basmakalıp cümlecikler kuran değerli "havacılık çalışanlarını" en içten tebriklerimi iletmek istiyorum. 0
  • Ra 13 Eylül 2012, Perşembe 12:48:11 Ben ingilterede yasiyorum sadece gozleri acik bayanlar burada bankada bile calisio sormak lazim turban bu kadar yorum yapanin neyiini alip goturecek artik dar ulusalcI zihniyeti birakIn amerika da dahil insanlara saygi duyoyorlar siz boyle saygisiz kaldiginiz surece turkiye de yasayan toplum asla birbiriyle barisamaz bu ulke sadece ulusal laiklerin degil herkesin 0
  • asd 13 Eylül 2012, Perşembe 12:46:07 arkadaşlar birşey diyeceğm sorun ne burda, br bayan başörtüsü takmış, bunu şirketi yanii özellikle söylüyorum TGS izin vermiş veya vermemiş yönetmeliğine bakılır, varsa bişe ceza verilir yoksa devam edilir. Bu zihniyeti hiç anlamıyorum özgürlük diyorsunuz başı kapalı birini görünce saldırıyorsunuz. Yahudi arkadaşa da bir şey diyeceğim. Başörtüsü veya türban hiçbir zaman dini bir unsur olmadı. Yalnız benim fikrimi sorarsan onlar başörtüsü takıyorsa sende kippa takabilirsin kimse sana niye taktın çıkar onu demokrasi düşmanı mı dicek. 0
  • as soon as 13 Eylül 2012, Perşembe 12:37:51 Su anda kabinde peruk takarak gorevini icra eden bir cok KM var,acilima cok yakinda hep birlikte tanik olacagiz. 0
  • SONDURAK 13 Eylül 2012, Perşembe 12:22:43 Yakında kaptanlarımızada yeşil takke giydirlirse şaşırmamak lazım.... selamet hava yolları... 0
  • demokrasi sevdalıları 13 Eylül 2012, Perşembe 12:22:12 demokrasi sevdalıları ben yahudi kökenli t.c vatandaşıyım, dini kıyafetim olan kippa ile kontuarda çalışabilir miyim? çalışamam değil mi. o zaman "demokrasi" kelimesini ağzınıza almayın siz. demokrasi sadece size var bu ülkede. diğerlerine demokrasi filan yok. işten attığınız insanlara bakın bir. hepsi top sakallı, küpeli insanlar. bu tesadüf mü? hadi kardeşim siz ancak cahil halkı kandırırsınız. bunu yayınla sevgili editör. 0
  • ----- 13 Eylül 2012, Perşembe 12:20:13 Munafıklıktan Allah'a sığınırım. Sizin açılmak dediğiniz medeniyetse, hayvanlarınız en medenilerinizdir. MAE. 0
  • İRAN 13 Eylül 2012, Perşembe 12:12:01 bazı yorumlarda iran örneği verilmiş. İran bile bizden daha modern çünkü iranlı kadınlar saçları gözükecek şekilde başörtüsü kullanıyorlar bizdeki gibi sıkı sıkı kafasının hertarafını kapatarak türban takmıyorlar. Biz onlardan daha geriyiz bence bu yönüyle olaya bakarsak eğer :)) 0
  • Halimiz 13 Eylül 2012, Perşembe 12:07:22 Ne hallere düştük yarabbim.... 0
  • İsim / Rumuz 13 Eylül 2012, Perşembe 12:05:01 bu düşüncede olanların görüşlerine tercüman olmuş birisi ve "binlerce ahlaksızın içinden " gelen bu kızları düşüncelerinden ve türbanlarından dolayı gurur duymuş, anlaşılıyor ki ahlak ve ahlaksızlık anlayışının ayrımını bu şekilde bir bez parçası ile yapmayı uygun gören bu yorumcu bir düşüncenin de açıklayıcısı olmuştur; kısaca ahlaksızlığın ve ahlaklı olmanın sözde ayırımıdır ve o şekilde olmak ahlaklı olmaktır, söylemek istenilen şey başından beri bu ayrımcılıktır, biz ahlaklıyız siz ahlaklı değilsiniz ile başlayan bu ne yazık ki bugün biz dindarız siz değilsinize bunu inancım gereği takıyorum düşüncesi ile gelmiştir. bu nedenle ahlaksızlığı düşüncelerde ve vicdanlarda arayın ki geldiğiniz yer sizi şaşırtmasın, zira kimsenin ahlakını sizler ölçemediğiniz gibi bunu yargılayamazsınız da 0
  • flightlevel 13 Eylül 2012, Perşembe 12:02:30 arkadas bır turban lafı bır dınle ılgılı laf gectımı hemen cumhurıyet elden gidiyor nidaları az bıraz kendınız olunda mantıklı dusunun ya turkıyeyı ayakta tutanda beraberlıgın sımgesıde dın sayesındedır 0
  • Türban Var mı ??? 13 Eylül 2012, Perşembe 11:55:48 Dinimizde TÜRBAN diye bir şey yok. Yobaz kafası uyduruğu bunlar. Arapça, anlamadığın şeyleri okuyacağına, Türkçe'sini oku da, öğren. Madem biliyorsun Kur'an-ı, Alâk Suresine göre davran, oku yaradanın adıyla, öğren...O zaman öğrenin örtünmenin ne olduğunu. 0
  • Demokrasi dersi almak şart 13 Eylül 2012, Perşembe 11:55:24 Türkiye'nin, demokrasiyi hazmetmesi veya gerçek anlamda yaşaması için daha çok ekmek yemesi lazım. Tahamülsüzlüğe aslında hiç gerek yok. Kadınların başını açmalarını nasıl normal görüyor isek, inancından dolayı kapanmalarını da normal görmek lazım. Asıl demokrasi, tüm insanların düşündükleri gibi yaşaması ve herkesinde buna saygı göstermesidir. Ancak zıt görüşlerin birbirlerine saygısızca hakaret etmesi ve ellerine fırsat geçince kendi gibi düşünmeyenleri veya inanmayanları yok etmeye veya baskı altına almaya çalışmak istemesi, demokrasi yolunda daha çok yol almamız gerektiğini gösteriyor. Herhalde okullarda herkesin önce demokrasi ve insanlık dersi alması ve bu dersden çok iyi dereceyle geçmesi şart. Aksi takdirde bu saygısızlıkların önüne asla geçilmez ve bu ülke sürekli kaos yaşar. Ümit ÇENDEK 0
  • Eee artik ozel sirket 13 Eylül 2012, Perşembe 11:54:47 THY artik ozel sirket istedigini yapar. Ayrica konunun Ataturk ile ne ilgisi var? Bir donemde kabin Ataturk rozeti takiyor mu takmiyor mu diye kiyamet koptu. Yolcular rozet takiyor mu? YOO. Kanun falan mi var? YOO. Eger basortulu istemiyorsaniz yolcularinda basini acin. Acabilirmisin? Acamazsin. Hiiiicc konusma. Ulkeyi bu hale getiren, dinci partileri secende sensin. Senin diger yarin. Birdahaki secime herifler yuzde 70+ gelecek. Sen hala teneke Ataturk rozetiyle ugras. 0
  • İsim / Rumuz 13 Eylül 2012, Perşembe 11:54:26 Neden türbana bukadar karşı çıkıyorsunuz ki? O çok özendiğiniz avrupada bile bir çok resmi kurumda müslümanlar türbanla çalışabiliyor. Türban ifade özgürlüğüdür. Demokratik bir devletin temelini oluşturan en önemli unsurlardan biride ifade özgürlüğüdür. Ben yıllardır avrupada kaldım burada okudum ve burada üniversitelerde bile mescit ve kilise mevcut. %99 u müslüman olan bir ülkede başörtü yasaği diye bir kavramın bile kullanılması..... ne diyeyim artık?? 0
  • hostes ne la 13 Eylül 2012, Perşembe 11:53:56 Yer hizmetleri memuru bu! ilgi çekmeye mi çalışıyosunuz? 0
  • durmak yok yalakalığa devam... 13 Eylül 2012, Perşembe 11:52:00 bu uygulamayla beraber ortalığa sırf yönetime yalakalık ve işten atılmamak için türban takacak olan bir sürü çıkarcı insancık çıkacaktır. tıpkı thy genel müdürlükte olduğu gibi....Allah'ı,Kuran'ı,peygamberi kullanmaya devam edin durmayın sahtekar sözüm ona dini bütünler !!!! ne hale geldi bu ülke yuh bee !!!! 0
  • Yazik 13 Eylül 2012, Perşembe 11:50:57 Thy de turban neredeyse 2 senedir serbest sanirim ucus ve yer gorevlileri kastedilmis haberde. İyi oldu yahnu hic kimse tahrik olmaz oyle saci gorununce bi hos oluyorlar ya bunlar kadinlari da aman kimsenin aklina kotu sey gelmesin diye kapaniyor iste. Bunun dinle ilgisi yok bu irticanin kendisi bu siyasi bir plan yavas yavas ...once stajyerler geldi turbanli sonra kapida actilar disarida kapadilar sonra bir gun hepsi sevinc icinde testturle geldi . Dunyada arap zihniyetinin yaptigi tek bir iyi sey gosterin bana .... 0
  • müslüman 13 Eylül 2012, Perşembe 11:48:52 %90'ı müslüman ülkede %10'luk kesimin patırtısını anlamıyorum. 0
  • deist 13 Eylül 2012, Perşembe 11:48:33 beyler bayanlar kendinize gelin ... ne demek musluman bir ulke .. sunu iyi anlayin burasi laik bir cumhuriyet anlamini arastirin okuyun ogrenin google yapin bilmiyorsanizda .. Cogunlugun dini tercihinin musluman oldugu diyebilirsiniz ama asla yuzde 99 degil ..Turkiye cumhuriyetinin Dini yoktur .... her vatandas istedigine inanir inanmaz ama asla kamuda bunu dayatamassin.. isteyen acar isteyen kapar buna kimse birsey demiyor ama bunu sinsice kime dayatamaz.. OL-MA-YA-CAK .. istediginiz olmayacak iste zorunuza gitmesin ATAM 'i silemeyeceksiniz yikamayacaksiniz . gitsenize seriat ulkelerine .. yemiyor diimi?? 0
  • şeriate doğru 13 Eylül 2012, Perşembe 11:48:12 bir yorumcu "ya ben anlamıyorum ne var ki bunda sonuçta herkes özgür değil mi" diye yorum yazmış. daha sonra başka bir yorumcu da " yavaş ve emin adımlarla şeriate gidiyoruz" demiş... çook doğru bir tespit arkadaşım ama bizim bu saf insanlarımız anlamıyo bunu... ilk yorum yapan arkadaşım umarım senin yorumunu okumuştur... yavaş yavaş çaktırmadan yapıyolar bunu. bugün yine bi haberde şöyle yazıyordu "Artık ders kitapları hazırlanırken, “Atatürk ilke ve inkılaplarına; laik, sosyal, hukuk devletine uygun olma” kriteri aranmayacak" UYAANNNNN EYYY TÜRKİYEEE ŞERİATE GİDİYORUZZZZ ŞERİATEEE 0
  • Bana laf yetiştiren gereksize... 13 Eylül 2012, Perşembe 11:47:21 Bak KARDEŞ sıktı bu muhabbet yıllardır burası Müslüman bir ülke. Açık insanlarında hepsi ahlaklı değil burda kapalılar iyi açıklar kötü muhabbeti dönmüyor sen işi oraya getirip haklı çıkmaya çalışıyorsun.Müslüman bir ülkede gayet modern bir şekilde başını kapatmış işine bakıyor hanımefendi buna hiç kimse karışamaz!!!Ben şu an bir havacılık şirketinde Müdür olarak görev yapıyorum Ne seni nede senin gibileri barındırmam yöneticiliğini yaptığım şirkette.Bu milletin yüzkaralarısınız. Ahlaklı kapalıda var açık insanda var terbiyesiz ahlaksız kapalıda var açık insanda.Ama kimsenin kapalı olması onun çalışmasına engel olamaz.Görüldüğü gibi gayet şık ve modern!!! 0
  • aircraft technician 13 Eylül 2012, Perşembe 11:43:32 türban nie bu kadar rahatsız ediyor anlamadım yaa bırakın isteyen istediği gibi giysin.senin başın nie açık die sorgulayan varmı? YOK eeee o zamn sen nie türbanlı birini sorguluyorsun...en iyisi olmuş işte özgürlük budur... 0
  • iyi ucuslar 13 Eylül 2012, Perşembe 11:41:17 en kisa zaman icinde kabindememurlerida turbanli olcak yaklasik iki ay once imzalandi 0
  • vay başımıza gelenler 13 Eylül 2012, Perşembe 11:39:41 Daha bakalım neler görücez. Biz laik, demokrat, Atatürkçü kişiler aptalız ya, yavaş yavaş değişimleri farketmiyoruz, bir gün bir uyanıcaz ülke gitmiş elden. 0
  • ASLINDA HABER NİTELİĞİ TAŞIYOR a atfen... 13 Eylül 2012, Perşembe 11:38:42 sen sanıyormusun ki türbanlıların hepsi yada çoğu ahlaklı?! sen uçmuşsun uçmuş... Bu uygulama çok gereksiz ve olmaması gereken bir uygulama. yarın öbür gün ermeni yada yahudi ben hac takıyorum yada yahudiliği temsil eden kolye takıcam diyip çalışsa engelleyebilirmisiniz ki? tabiki HAYIR... bu iş alır başını gider böyle.. 0
  • özgürlükle karıştırana diyene... 13 Eylül 2012, Perşembe 11:33:28 Ben Amerikada yaşıyorum.burda hiç kimse senin vizyonunda değil güzel kardeşim.Orda o bayan kapalı olunca ne oluyor? thy nin vizyonumu zedeleniyor.ASIL SEN ZEDELİYORSUN ASIL sen hak etmiyorsun bu THY yi bu güzel ülkeyi!!! 0
  • fo 13 Eylül 2012, Perşembe 11:32:25 kıcını basını acan koysalardı ınsanlar bunu sevıyor... putperestız bız zaten her turlu yerdık... zoruna gıdenler hadı baska kapıya devır degıstı artık, hıcbısey eskısı gıbı olmayacak. bazı havayollarında lovyeyı cekerken besmele de cekılıyor sızın o da zorunuza gıder kımlıkte musluman yazar ama besmele yada selam duymak adamın zoruna gıder. sız cok azınlık kalıyorsunuz bu toplumda o yuzden sesınızı fazla cıkarmayın bogulmayın.... 0
  • ASLINDA HABER NİTELİĞİ TAŞIYOR 13 Eylül 2012, Perşembe 11:28:45 Böyle bir devirde bu kardeşlerimiz kendini bozmayıp binlerce ahlaksızın içinden sıyrılıp böyle hem okuyup hem özünden sapmayıp güzel bir işe layık görüldükleri için onlarla gurur duyuyor bu millet.HELAL OLSUN!!! 0
  • Türban 13 Eylül 2012, Perşembe 11:28:24 Atatürk'ün kurduğu ve örnek olması gereken bir şirketin bugün bu duruma gelmesi çok düşündürücü. Atatürk'e layık evlatlar olamadığımız için en çok da kendimize kızıyorum. Ama korkarım bu daha başlangıç: Dikkat ederseniz artık THY iç hatlar Business Class'da hoşgeldin ikramlarından şampanya'yı kaldırdı. Sadece ısrarla isteyen yolculara sorun çıkarmasın diye arkadan getiriyorlar. Yine korkarım ki Ramazan'da hiç içki ikram edilmeyen, hatta yiyecek servisi yapılmayan günleri de göreceğiz. Kasaba kültürü, kent kültürünü alt ediyor ve kendi değerlerini dayatıyor. Ama bunun uzun vadede ülkemiz için sürdürülebilirliği de yok malesef. Hepimizin sakin ve soğukkanlı olarak bunu düşünmesi gerekli. 0
  • Firatgun 13 Eylül 2012, Perşembe 11:23:11 Başımızda sözüm ona böyle bir iktidar varken, bu tip olaylar gayet normal. Yakında bayan subaylarada türban takarlar. Bir Türk genci olarak, Atatürk çocuğu olarak; okuduğum bu tip haberlerden utanıyorum. Hiçbir varlık gösteremiyoruz olanlar karşısında. Yazıklar olsun bu yönetime... 0
  • iyi ucuslar 13 Eylül 2012, Perşembe 11:21:51 oncelikle bir birimize olan saygili ogrenmeniz gerekir,T.C basi aciklarin tekelindemi?birakin bu sacmaliklari.cokda guzel olmus hic yadirgamadim ne oldu ne var yanin iyi ucuslar 0
  • Bunu özgürlükle karıştıranlara 13 Eylül 2012, Perşembe 11:21:08 Iste o kadar sınırlı düşünme kapasiteniz var, THY nin uluslararası facebook sayafasını beğenipte türkce yazın artık! diye yorum yapanlarla aynı kafasınız hepiniz.. Sizden havacı filan olmaz. O kadın orada THY nin globalleşen vizyonunu temsil ediyor. Havaalanına girildiğindeki ilk vezne daha. Daha yolcunun havayolu ile ilk tanışması ve siz buraya türbanlı birini yerleştirdiniz. Yabancı yolculara karşı hiçbir faydası olmadıgı gibi bayagı negatif etkisi olacak saçma bir hareket. Bıraktım laikliği.. Yabancılar yakında THY'yi yada Türkiye'yi irandan farklı gormeyecek. Zaten baştaki zihniyetlerde çok bir fark yok. 0
  • İsim / Rumuz 13 Eylül 2012, Perşembe 11:18:25 Herkes rizkinin pesinde.Basi ortululer calisamaz diye bir kuralmi var yoksa Musluman olmayan bir ulkedemi yasiyoruz.Eger Laik bir ulkede yasiyoruz Laik ulkede bas ortusu olmaz diyen varsa o zaman Laikligin dinsizlik oldugu kabul edilmelidir.Birakin acik veya kapali herkes alninin teri ile serefi ile calisip rizkini kazansin ve ulkemize faydasi olsun.Siz liyakata bakin.Isini yapiyorsa kime ne.Onlar insan degilmi.Ben Avustralya'da yasiyorum.Burada basortusu diye bir problem yok.Herkes basortusu ile okuluna ve isine gidebiliyor.Ne oluyorda Sehit kanlari ile kazanilmis Mubarek ulkemede yillardir bu basortusu mesele oluyor.Isteyen kapatsin isteyen acsin.Herkes hesabini Allah'a verecek.Yeterki birbirimize hosgoru ve tahammul ile yaklasabilelim. 0
  • aşar 13 Eylül 2012, Perşembe 11:16:28 BİLMEM NERESİNE KADAR MİNİ GİYİP AARRONDA KONTURDA DOLAŞANLAR ZORUNUZA GİTMEDİDE MÜSLÜMAN BİR ÜLKEDE İNANÇLARININ GEREĞİ BAŞINI KAPATANLARMI ZORUNUZA GİTTİ BU SİZDEKİ ZİHNİYETİ ANLAMAK İÇİN GERÇEKTEN MOSKOVALI OLMAK GEREKİYOR... 0
  • cuneyt 13 Eylül 2012, Perşembe 11:16:05 eger ulkemizde turbanlilar yasiyorsa dogal olarak calismalarina da engel olamaz. dogur bir uygulama. 0
  • Yorumcular 13 Eylül 2012, Perşembe 11:10:20 Bu görüntüyü destekleyenler, yarın bu ülkeye sindire sindire şeriat yerleştirildiğinde asla ve asla konuşma hakkınız doğmaz!!! Bu iktidarın son 10 yılını göz önünde tutun ve bu ülkede "sindire sindire" nelerin enjekte edildiğine bir bakın. Karşınıza çıkarılan her şeyi zaten çok olağanmış gibi kabul ettiğinizden bu ülkeyi daha çoook zor dönemler beklemektedir... 0
  • COMING VERY SOON 13 Eylül 2012, Perşembe 11:06:43 az kaldı biraz daha sabredin çok yakında THY kabininde türbanlı hostesleri göreceğiz. Hayaldi sonunda bu da gerçek oluyor. Durmak yok yola devam :)) Benim tanıdığım THY böyle değildi. Vah THY vah. kimlerin elinde oyuncak oldun sen ?? 0
  • Sözcü Gazetesi 13 Eylül 2012, Perşembe 11:02:40 Amanın laiklik elden gidiyor. Sonumuz geldi! -Yılmaz Özdil- 1
  • Jurdengaus 13 Eylül 2012, Perşembe 11:00:11 O başörtülüleri 1 sene sonra TGS Genel Müdürlük'te görmezsek benim de adım Murat değil. 0
  • KOBRA 13 Eylül 2012, Perşembe 10:58:48 Leman Hanımla görüşüp düşüncelerini değiştirmek istiyorum! 0
  • Islerini duzgun yapsinlar da 13 Eylül 2012, Perşembe 10:55:23 Temiz ve guzel giyindikten sonra, islerini de duzgun ve hakkiyla yapiyorlarsa birakin calissinlar. Size ne? Herkes ekmek parasi pesinde. Insanlarin inanclariyla ugrasmayin. Ha isini duzgun yapmiyor, aksatiyorsa o zaman karisin hakkinizdir. 1
  • İsim / Rumuz 13 Eylül 2012, Perşembe 10:54:51 şu "yazıklar olsun"yorumunu gören acaba ne olmuş bu kadar kötü der..bu kadar gönlünüzü karartmayın ne olur 1
  • İsim / Rumuz 13 Eylül 2012, Perşembe 10:52:46 11 Eylül sonrası Amerika'ya gitmiştim o kadar insanların kışkırtılmış olmasına rağmen havalimanında başörtülü müslüman bayanlar çalışmaktaydı. Bizde bunu doğa üstü bir olaymış gibi gösterilmesi bile tuhaf geliyor. Artık bu konuların bile haber olmaması gerekiyor, insanların kıyafetinden çok liyakatına bakmalıyız. 0
  • MEMUR 13 Eylül 2012, Perşembe 10:51:04 yukarıda vermiş olduğunuz haberde THY içinde türbanlı çalışan yok sadece şimdi TGS de başladı,var denilmiş ama ben bir düzeltme yapmak istiyorum şöyle ki 1 yıldan fazla bir zamandır personel yönetmeliğinde yapılan değişiklik gereğince THY nin bazı idari departmanlarında birçok başı kapalı bayan istihdam edilmeye başlandı ve hala da bu şelilde alım yapılıyor. Bunları şirket içinde çalışan,mevcut durumu gören bir personel olarak yazıyorum lütfen konuyu daha detaylı araştırın.... 0
  • LEMANA 13 Eylül 2012, Perşembe 10:48:27 Neye yazıklar olsun hanımefendi? bu toplum özgür bir toplumdur! sen açıyorsan oda kapatabilir.o açıyorsa sende kapatabilirsin.Hanımefendi çarşaf giymemiş gayet modern bir şekilde başını kapatmış çalışıyor.Niye sizi bu kadar geriyor. 1
  • yolcu 13 Eylül 2012, Perşembe 10:45:37 yavaş ama emin adımlarla şeriata doğru gidiyoruz. 0
  • bu habaer mi şimdi??? 13 Eylül 2012, Perşembe 10:45:37 eee ne olmuş işe başladıysa?Bu bı haber mı sımdı?? Havacılıkta ınsanlarla alakalı bı suru problem varken sız bula bula bunu mu buldunuz bravoooo!!!!Artık yapılan işlere,emek hırsızlıklarına,daha fazla ınsanların haklarının yenmemesı ıcın ugrasıcagınız yerde,boyle bazılarının polemık konularını san kı bız cok takdır edıyormusuz gıbı yayınlamayın!!!! 0
  • İsim / Rumuz 13 Eylül 2012, Perşembe 10:45:36 Yaa anlamıyorum bu zihniyeti ne var türbanlıysa herkes sonuç olarak özgür değil mi? Hesapta özgür bir ülkede yaşıyoruz... 1
  • leman 13 Eylül 2012, Perşembe 10:43:26 yazıklar olsun 0
  • İsim / Rumuz 13 Eylül 2012, Perşembe 10:42:11 Harika bir görüntü yakında uçuştada başlanır. 1
  • ABC 13 Eylül 2012, Perşembe 10:41:05 HKG Helal kontuar görevlisi 0