Trabzon- İstanbul uçağında gerginlik

    Çok beğenilenler

  • AYDIN 01 Ocak 2017, Pazar 18:00:34 BİR TRABZONLU OLARAK TRABZON UÇUŞLARINI YOLCULARIN TAVRI YÜZÜNDEN SEVMİYORUM 1
    • Karadenizli 02 Ocak 2017, Pazartesi 17:01:13 Ben senin trabzonluluğun dan şüpeliyim 5
    • REALİZM.... 04 Ocak 2017, Çarşamba 11:49:54 Gerçek Trabzonlu, yanlış yapan Trabzonlular olduğunu kabul edebilendir. Sizin gibi şovenist düşüncelerle yanlışı savununlar değil... 0
  • Proleter 01 Ocak 2017, Pazar 20:20:01 Milliyetçiliği ile övünen Trabzon, Araplara parsel parsel toprak satarken beklemek isterdim bu gereksiz ve hoş olmayan başkaldırıyı 6
    • Cicci 01 Ocak 2017, Pazar 21:23:01 Hellaaalll be 2
    • Tarla 02 Ocak 2017, Pazartesi 01:45:15 Ne alaka ege ingilizlere satıliyor yıllardır. Ama arap olunca kalbin acıdı galiba! 10
    • Tarlaya 02 Ocak 2017, Pazartesi 10:43:23 Gelde egeyi gör sonra git Trabzonu gör aradı farkı anlarsın 3
    • Proleter 02 Ocak 2017, Pazartesi 12:28:08 Evet kalbim gerçekten acıyor, ben Yedikleri abur cuburları yere , etrafa, oraya buraya atan İngiliz görmedim hiç, uzun gölü *ok götürüyor, gidin bakın , Türk üniversite öğrencisini evden kovan 3 kuruş daha fazla kazancam diye ingilizlere daire satan Egeli de görmedim... 0
    • Proleter 02 Ocak 2017, Pazartesi 12:28:08 Evet kalbim gerçekten acıyor, ben Yedikleri abur cuburları yere , etrafa, oraya buraya atan İngiliz görmedim hiç, uzun gölü *ok götürüyor, gidin bakın , Türk üniversite öğrencisini evden kovan 3 kuruş daha fazla kazancam diye ingilizlere daire satan Egeli de görmedim... 0
    • denyo 02 Ocak 2017, Pazartesi 13:39:08 keşke heryer ege gibi olsa.yarın bir sorun olsa ilk kaçacağınız yer batı yani ege olur 0
    • Gel egeye 02 Ocak 2017, Pazartesi 13:50:55 Bak bakalım rakı masalarında inciluza verilen deniz manzaralı yerleri. Mesele dağınıklık değildi, trabzonluların toprak, mülk satımıydı araplara değilmi egede 20 bin sadece ingilizin mülkü var, naberrrr? Adamların muhtarı bile var.! Sen araplara takacağına egedeki sistemetik ikametleşmeye bak! 2
    • Tarlacık 02 Ocak 2017, Pazartesi 13:53:24 Sen egeye gelde ben sana bir mahallenin tamamının ingiliz mahallesi muhtar yardımcısının bile ingiliz oldugunu göstereyim. Meseleye temizlikten bakacaksan ingiliz yazın cami duvarinada eve giderken mezar duvarinada ...yor... birak bu arap düşmanlığını. 3
  • Tüm yorumlar

  • Türk yolcu 10 Ocak 2017, Salı 17:32:57 bizim insanımızın anlayışsız, sabırsız, tahammülsüz, empati kuramayan bir yapısı olduğu müddetçe bu tür olaylar sürekli yaşanacaktır. O yolcular kötü hava şartlarını görmezden gelip birçok seferin iptal olmasını dikkate almıyorsa 5 dakikalık gecikmeye bile tantana yaparlar. Allah bu sektörde çalışanlara yardım etsin. 0
  • :)) 04 Ocak 2017, Çarşamba 22:20:44 Bilin bakalım kabin ekibinin uçmaktan en çok zevk aldığı istasyon hangidi ? Tabiki LTCG :DD 0
  • Pisi 03 Ocak 2017, Salı 19:11:55 Çok talihsiz ve hadsiz yorumlar yapılmış yazık..... Önce tekerlekli sandalyede bekleyen yaşlılar alınmış uçağa.... Vay önce niye bizi almadın yaşlı ve hastaları aldın.......burdan başlamış....inanın birinci ağızdan öğrendiklerim bunlar..... Kabin amiri kimseye hadsiz ve saygısız bir açıklama yapmaz....... çok ayıp ..... 1
  • Tirabizon 03 Ocak 2017, Salı 09:51:41 "Pilotu değiştirmek istedik" nedir ya? Belki de uçuş slottan gecikti? Pilot değişince her şey normale mi dönüyor? Kabin ekiplerinin Trabzon uçuşlarına çekinerek gitmelerini ve önyargıları haklı çıkaran haklı çıkaran bir olay. Her yolcu havacılığı bilmek zorunda değil fakat sabırlı ve anlayışlı olmak zorunda. VIP uçak değil bu 0
  • CTOT 03 Ocak 2017, Salı 04:51:47 Bu CTOT ler çözülmesikçe bu tür sıkıntılar bitmez. Şimdi EUROCONTROL denen beceriksizlere bir talimat gider, Trabzon uçuşlarına aman gecikme vermeyin kavga çıkıyor diye, bunun işe yarayıp yaramaması önemli değil, birinin kulağına gitse başka yerde de dinlemez kan çıkarırlar. CTOT denen uygulamayı bile eline yüzüne bulaştıran, adam kayırmakta kullanan bir milletiz. 0
  • tzx 02 Ocak 2017, Pazartesi 14:27:26 trabzon'a otobüs seferi bile fazladır; bu olaylar bitmez. 3
    • Karadenizli 02 Ocak 2017, Pazartesi 16:53:41 Neden bi sikintinmi var trabzonlularla 10
    • Oflu 03 Ocak 2017, Salı 11:42:37 Karakterine laf edicem de olmayan bişeye laf edilmez ki! Bi yaran olmuş belli bizim oralardan. O insanlar haksizliga ses cikarir, senin gibi ayrilikci zihniyet degiller. Zavalli yaratik! 8
    • ofluya 05 Ocak 2017, Perşembe 16:21:13 Haksizligami hah! Ulan haksizligin alasini siz orda gorevi basindakilere yapiyrsunuz lincci zihniyet.Gucunuz onlara yetio cnku.Ucaga biniyorsan gecikme ihtimalini goze alacasin,almiyrsan defolup karadan gideceksin.Oyle gaza basip kafana gore kapi kapatip hadi yallah diye gidemiyrsun.Bunun bi kuralii var,izni varosu var osu var busu var...Bu nasil cehalet yahu 0
    • Haklısınız 10 Ocak 2017, Salı 17:34:47 Kavga etmeye her an hazırdır buranın insanı. Tribünde,yolda,uçakta her yerde kavga ederler. 0
  • Mahmut 02 Ocak 2017, Pazartesi 13:02:41 40 tl bilet alir, birde hizmet bekler. Ucakla yapilan,seyahatlar deveyle yapilan seyahata benzemez. Kaptan isterse ucusu iptal eder, kimse hesap dahi soramaz. Daha otesi, kontrol kule ucusla ilgili butun kararlari verebilecek tek yetkilidir. 1 saat rotar her yerde olabilir. Beklemek zoruna gidiyorsa otobuse bin olmadi, yaya gidebilisin 5
  • Kpt 02 Ocak 2017, Pazartesi 12:36:46 Bir de olaya Kaptan gözü ile bakalım. Apu'su hold'da olan bir uçağınız var. Size bir CTOT bildirilmiş, koordine edip teyid etmişsiniz, boardingi başlatmışsınız. Bu esnada CTOT ileri atılmış, boardinge devam etsen havasız ortamda o insanlarla uçak içinde bekleyeceksin. Boardingi durdurmuş, yolcunun daha konforlu ortamda bekleyebilmesi için. Daha sonra, her yeri Trabzon değil, kendi evi zanneden şahıs ateşlemelere başlamış. Trabzonu gördüm de, kaldım da, arkadaşlarım da var. Neşeli, esprili, sevecen, saygılı insanlardır. Her yerin Trabzon olmasında sorun yok, her yerde bu tip magandaların, şizofrenlerin, dünyanın kendi etrafında döndüğüne inanan terbiyesizlerin olmasında sorun var. Dolayısı ile bu zihniyette olan birinin, uçuşta daha da sorun çıkaracağı düşüncesi ile, ben de, hem diğer misafirlerin konforu, hem uçuş emniyeti hem de uçuşun selameti bakımından bu yolcuyu uçağımda istemem. Kriz daha doğru yönetilebilir miydi, bilemeyiz. Bazı tipleri polis bile zapt edemiyor biliyorsunuz. 1
  • O ucaktako biri 02 Ocak 2017, Pazartesi 12:01:46 1 kabin amiri 20 kisiyi disarda sigara ictigi icin bekledigini soylerse 2pilot alakasiz anos yapip kendine kapatirsa 3 haksiz yere tutanak tutulursa sonuc bu yolcuda gerilir kabin amiride pilotta sirkette . Sirket egitim ve guvenlik kurallarini gozden gecirmeli yerdeyken bir yolcuyu attin disari sebep olarak yolcu havada kokpote saldira bilirmis (kulagimla duydum) havada bu sinirli yolvularin 10 u cinnet gecirse nasil koruyacaksin yolcuyu... aciklamalar bilgilendirmeler usulsuzdu 7
    • Yiyorsa 02 Ocak 2017, Pazartesi 23:30:36 Yiyorsa havada cinnet geçirsin bak noluyor sonra o yolculara... bidaha gün yüzü görebiliyorlarmı hapisten anca genel af ile cıkarlar cahil 0
  • Sevgili trabzon yolcuları 02 Ocak 2017, Pazartesi 11:47:04 Ben şunu anlamam anlamadım da!!!sen bu yolcuların hepsini haftaya trabzon uçağında görürsün senden benden önce binerler uçağa.kardeşim madem onur air şöyle onur air böyle binme aslanım ucaga başka firmalarla git!!aslansın uçakta aslan kesiliyorsun.Silah zoruylamı bindiriyorlar sizi uçağa.Bunlar böyle 10 dakika geç gel,içerdede su ücretli ya amanın amanın bak sen söylemlere.Simdi bir düşünelim bu havayolu size bileti 39 tlye satmış, tamam satmış adamlar size birde yiyecek içeceği bedava vermiş tamam vermiş.elde edilen kazanç? ? ? ? Ekmek arası kofte sipariş verdiğinde orta bir restorantda çatal bıçak diye tutturmucaksın!@#$ o yüzden doğuştan sinirli trabzonlular o fiyata ne kadar ekmek okadar köfte.beğenmiyorsan başka hava yoluna.3 kuruşa bilet almışsın 3 kuruşluk hareket ve hakaretlerle kimseye bi hayrın yok anca bağırmayı bilirsin canla basla çalışan kabin ekiplerine bagirmiyacaksın!!! 2
  • Hasan Ağa 02 Ocak 2017, Pazartesi 11:07:55 Bu kadar küçük bir krizi yönetemeyen tüm sorumlulara ders olsun. İstasyon müdürü neredeymiş acaba? 4
    • TzxTzx 02 Ocak 2017, Pazartesi 21:07:56 Istasyon müdürü ordaydi. Sen neredeydin?Ayrica her olayda "müdürü çağırın "saçmalığı da ne oluyor?İstasyon müdürü diyelim ki yıllık izindeyse nasıl gidecek? Sen gidersin artık... 2
    • Müdür 04 Ocak 2017, Çarşamba 02:24:58 İstasyon mdürü izne gittimi yerine vekaleten birisi geçer Bilmiyosan öğren 0
  • Tea pot 02 Ocak 2017, Pazartesi 10:55:51 2 yıl once de aynı durumla karşılaştım kafasına o pot U vurduğum yolcu aileme kufur etti keşke orda olsaydım da bana bir daha söyleseydi o lafları kusura bakma kardeş ben kendimi ve ekibi kimseye yedirmem Mahkeme'm bitti ve ben kazandım yok oyle el pençe divan duran kabin ekibi keşke olsaydım arka kapıdan atardım haklıysan ölene kadar haksıZsan edebin kadar konuş unutma ki herkes bacaklar bitsin eve gidelim diyor senden once 2 bacak yaptılar belki cok da severler beni keşke olsaydım :) 0
    • Tanıdım :)) 02 Ocak 2017, Pazartesi 21:26:41 Cansın ekibi unutan anons yapmayan, yolcuyu bilgilendirmeyen pısırık kaptanlara taş çıkarırsın. 1
  • Doğrucu davut... 02 Ocak 2017, Pazartesi 10:38:52 Uçağı zamanında kaldıramayan idarenin hiç suçu yok değil mi?Kimse işini doğru dürüst yapmasın,uçak zamanında kalkmasın,parasını verip zamanında uçmak isteyen yolcu hakkını aradığı için günah keçisi ilan edilsin...Ne güzel dünya...Biz bu kafayla gittiğimiz sürece burnumuz boktan kurtulmayacak...Aynen devam edin... 3
    • Cahil 02 Ocak 2017, Pazartesi 23:36:41 Ucagı kaldırmayan onur air mi bu kadar xahillik inan kötü kitap oku biraz geliştir kendini 0
    • David 10 Ocak 2017, Salı 17:39:57 Davudum kafayı çıkar bak bakalım pencereden. Hava durumuna bak. Yada 2 dk haber izle. Ordan görürsün bu havada kalkış inişin zor olduğunu yada gecikme yaşandığını.. 0
  • O uçaktaydım 02 Ocak 2017, Pazartesi 10:08:51 Bilmediğiniz şeyler var haber eksik yolcu haklıydı kabin amiri 20kişi sigara içiyor onları bekliyoruz dedi diğer yolcuda hani nerde dediler hakkını araması üzerine haksız yere tutanak tutuldu ve pilotun tuhaf açıklamasından sonra yolcular pilotun alkollü olabileceğini düşündü bu yüzden pilotu istemediler yolcular tamamen haklı 14
  • O uçaktaydım 02 Ocak 2017, Pazartesi 10:08:50 Bilmediğiniz şeyler var haber eksik yolcu haklıydı kabin amiri 20kişi sigara içiyor onları bekliyoruz dedi diğer yolcuda hani nerde dediler hakkını araması üzerine haksız yere tutanak tutuldu ve pilotun tuhaf açıklamasından sonra yolcular pilotun alkollü olabileceğini düşündü bu yüzden pilotu istemediler yolcular tamamen haklı 7
  • misafir 02 Ocak 2017, Pazartesi 08:55:51 Mizaç olarak Trabzonluların biraz daha zorlu oldukları söylenebilir ama olayların geneline bakıldığında diğer bölgelerden yapılan uçuşlarda da benzer sorunlar yaşanıyor. Trabzonlular dahil bir ilin tüm halkı konusunda genelleme yapmak ne kadar doğru? Haddini aşarak yorum yapanların ve adres talep edenlerin sorun çıkaran yolculardan ne farkı var...Toplumun tamamı çok kötü bir yıl geçirdi.Ciddi bir travma yaşanıyor.Yapılanlar çok kötü ama tek çözüm sabır ve anlayış.olabildiği kadar.... 2
  • Havacı 02 Ocak 2017, Pazartesi 08:54:49 Bu tür rötarlar tüm havayollarında oluyor Onu Pegasus la ben yaşadım birinde yarım saat diğer uçuşta 45 50 dakika rötar oldu biri Atatürk den diğeri Sabiha Gökçen den genelde uçaklar farklı şehirlerden geliyor hava trafiği yoğun alana inemiyor o zaman ister istemez rötar kaçınılmaz bazen pistte bekleniyor olağan üstü bir durum değil biz Thy de bile Atatürk e yurt dışı uçuşlarda yogunluktan çok gecikmeli indik artık yolcuların sabırlı olması gerekir 0
  • Meraklı Yolcu 02 Ocak 2017, Pazartesi 08:47:48 Allahtan Pegasus değilmiş, olsaydı Pegasus rezaleti, Trabzon'da yolcuları perişan etti diye haber okurduk 4
    • Pgsfo 02 Ocak 2017, Pazartesi 11:31:43 Aynen katılıyorum 2
    • Yaw gene he 02 Ocak 2017, Pazartesi 13:01:50 Sen ne dion be ruh hastasi 5
    • klinik vaka 02 Ocak 2017, Pazartesi 14:41:37 Yazılanları okuyup anlama yeteneğini ve muhakeme kabiliyetini kaybettiğine göre asıl ruh hastası sensin 0
  • Nokta 02 Ocak 2017, Pazartesi 08:05:59 Arkadaslar her ne olursa olsun havayolu ike ucmak istiyorsan eğer havayollarinin sartlarina ve kurallarina uymak zorundasiniz eğer uymaz iseniz sirketler sizi.mimler.ve.birdaha ucamazsiniz guvenlik.zafieti verdiginizden dolayi lutfen ama lutfen kurallara uyalim uymayanlar hakkinda.sikayetci olalim 0
  • Bu olay 02 Ocak 2017, Pazartesi 07:31:47 Pgs de olsaydi baslik ve icerik cok farkli yazilirdi!!! 4
  • Kepazelik 02 Ocak 2017, Pazartesi 07:31:05 Böyle yolcuları ömür boyu bindirmeyeceksi uçağa. Alıcan kara listeye. Adi herifler. 3
    • Karadenizli 02 Ocak 2017, Pazartesi 16:55:53 Yav he he.hakını aramak suçmu.pilot kim ki canı istediği gibi davranamaz 5
    • KARADENİZLİYE 03 Ocak 2017, Salı 21:48:16 Sen Karadenizli değil tipik Trabzonlusun... Ve bu ukalalığınız yüzünden sevilmiyorsunuz... 0
  • Yuh be 02 Ocak 2017, Pazartesi 07:16:17 Ucuz güvenliğini tehlikeye sokan bence o kafe amiri. Adama tutanak yazmış bide. Hem zamanında kalkma hemde pişkin pişkin insanlara eziyet et. 20
    • havacilık 02 Ocak 2017, Pazartesi 09:37:54 ucak pılot ve kabin amırınin keyfi ile uçmadığını mı sanıyorsun. Adamlar trabzonda kalalım fındık mı yiyelim demiş. Çok ilginç cidden. Değerli yorumcu arkadaşım uçak bu. Hava şartlarına göre hareket eder. ne yapsın uçmaya çalışıp sonra kaza mı yapsın 0
    • biraz empati! 02 Ocak 2017, Pazartesi 09:51:44 ya kabin amirinin elindemi uçağın kalkması? ya belirli kurallar var havacılıkta otobus mu bu ne sanıyorsunuz siz ya? kule kalkış emri vermiyorsa ne yapsın kabin amiri kaptan söylermisiniz? havadada trafikmi olur dersiniz siz şimdi? inilecek hava alanında iniş kalkışlar yoğunsa uçağı buna rağmen yerde bekletmeyip kaldırsalar sonrada havada tur atsalar allah korusun yakıtı bitse daha mı iyi? neden sağ salim hayırlısıyla geçte olsa bir yerden bir yere gitmeyi dilemiyorsunuzda görevini yapan insanları zora sokuyorsunuz anlamıyrum. biraz empati yapın o ucakta ki kaptan sizin şöförünüz kabin memurları garsonunuz değil onlarda görevini yapıp bir an önce evine ailesine kavuşmak isteyen insanlar. lütfen biraz empati! 0
    • Besil 02 Ocak 2017, Pazartesi 12:36:59 İki harf eksik bıraktım başlığa sen ekle diye. Bilmiyorsun kuralı yorum yapıp aptalca durumuna düşürme kendini sor anlatalım 0
    • Topik 02 Ocak 2017, Pazartesi 14:04:35 Sen cahilsin bence sakın cümle kurma yazık oksıjene 0
    • Ancelotti 02 Ocak 2017, Pazartesi 14:07:13 Kurdun deniz görmüşü işte....... 0
    • U 02 Ocak 2017, Pazartesi 15:22:23 Biraz empati., siz hakli yaziyorsunuz hava yolu bu ,elbette olmazsa olmaz kurallari var, ama eger ucak zamaninda kalkmiyorsa bunun bir aciklamasi olmasi gerekmezmi. 0
    • Cehaletin bedeni 29 Kasım 2017, Çarşamba 02:19:17 Sevgili Cahil, Senin bu sacma sapan mantigindan, karayolu ile istanbula giderken trafigin cok olmasi sebebi ile yol kenarindaki tost ayran satan arkadasi evire cevire dovecek zekada bir magara adami oldugun net bir sekilde anlasiliyor. oncelikle aldigin biletin arkasindaki bilgi formunu bir oku. bilet seni A dan B ye goturmek icindir. bunu belli bir saatte yapma zorunlulugu yoktur. diyelim ki var. ucagin kalkis saati ile kabin amiri arasinda bir baglanti kurabildiysen hakkaten kisirlastirilman insan neslinin devami icin onem arz etmektedir. ucagin havada durmasini allahin hikmeti olarak degerlendiren sen ve benzeri soydaslarinin havacilik sektorune 40 yilini vermis bir insandan daha ozguven dolu bir sekilde sacmaladigi sozlerin dogruluk orani matematiksel bir imkansizliktir. Saygilar, ates yakmayi unutmayin geceleri mamutlar saldirmasin. 0
  • Maria 02 Ocak 2017, Pazartesi 06:00:24 Az kaldi Amerika da gidip calisicam cagiriyorlardi ben gitmiyodum simdi dusunuyom iyice. biliyorum cook az kaldi. Gelin American A. Delta United da yapin. Gelin bekliyor olacagim trabzonlu kardeslerim. Karadenizli kardeslerim. Neyse hıhı size kib by cok optum 0
  • Cnm yha 02 Ocak 2017, Pazartesi 05:18:39 Bizdi pilitin digisitirilmisini istidik. 1
    • Aynen canım 02 Ocak 2017, Pazartesi 10:11:12 Ucagı süren kaptan tuhaf açıklamalarda bulunup saçmalarsa ve ben inada bindirdim kalkmıyorum derse yolcu pilotu tabiki istemez 10
    • Objektif olun 02 Ocak 2017, Pazartesi 10:30:36 Yorum yapanların yarısı sivil havacılık mensubu dolayısı ile yorumlar yolcu aleyhine bende uçaktaydım 20 kişi yi sigara için beklemek zorunda değilim kaldıki bunun bir açıklama gibi yolcuya yapılması ayrı pişkinlik pilotun egosu ayrı bi konu begenmiyorsanız gidin demek baska bir konu kabin ekibi ve pilotlar elbette sorunlu yolcuya tutanak tutmalı lakin yolcu ne küfür etti nede hakaret gözümle gördüm sadece hani nerede bu yolcular diyip kafasını uzatıp dışarı baktı peki havalandırmaları kapatıp yolcuların fenalaşöasına bundan dolayı inmeye zorlanmaya ne demeli okdr yolcu tehlikeli bir uçuş istermi istemez ne kabin ekibi nede pilot asli görevi olan yolcuları sakinleştirmek amaçlı bilgilendirme yapabilirdi işi inada bindirirlerse sorun bu olur haberde eksiklikler var evet ama bu olay pilotun mantıklı ve profesyonel bir açıklaması ile çözülebilirdi o sorunlu yolcu aynen şunu dedi kabin amirine elbette rötar olur bu normal lafımız yok neden bilgilendirilmiyoruz neden 20 kişiyi sigara keyfinden dolayı bekliyoruz . Hop tutanak atın uçaktan böyle bişe olamaz hakkını arayana sende bi tekme vurursan (kel kabin amiri) senin yüzünden herkes madur olur 1
  • Fahrettın 02 Ocak 2017, Pazartesi 03:35:08 Onur air genelde rötar cok oluyor bu firmaya havalarında kotu muamele yPılıyor 6
  • Yaptırım? 02 Ocak 2017, Pazartesi 01:54:14 Havayolu şirketleri birazcık çalışanlarının arkasında durabilse keşke 0
  • Hayret 02 Ocak 2017, Pazartesi 01:51:52 Biri şu yolculara biletlerini iade etsin de bizde kurtulalım pilot degistirilsinmış, biz kullanamayacaksa söylesin biz halledelim diyen yolcu biliyorum.. hiç garip gelmedi gayet normal.. 1
  • Yeter 02 Ocak 2017, Pazartesi 01:19:40 Biraz hoşgörülü olun dünyanın heryerinde 1 saat 2saat beklemeler sürekli olur. Bu ne egodur arkadaş. Özel uçak al kendine beklemeye razı değilsen. Yeter sürekli hakaret ettiğiniz. Onlarda ekmek derdinde ayıp yahu. Uçak arıza ilk kez trabzonda oldu sanırsın bu ne artislik 2
    • U 02 Ocak 2017, Pazartesi 15:25:11 Ne artisligi bee biz sizmiyiz 2
  • hahah 02 Ocak 2017, Pazartesi 00:59:09 trabzon'da sıradan bir gün... 1
  • Passenger 02 Ocak 2017, Pazartesi 00:23:34 %90 tipik trabzon yolcusu laf anlamaz anlatamassın illa kendi bildiklerini okurlar 3
    • Heryer 02 Ocak 2017, Pazartesi 13:28:34 Drabson 0
    • U 02 Ocak 2017, Pazartesi 15:30:25 Waybee aynen senin gibi. 2
  • Trabzon 02 Ocak 2017, Pazartesi 00:07:00 Arkadaşlar yorumları okuyorumda hep çalışan gözünden bakıyorsunuz. Birde o koltuktakinin gözünden bakın duruma. Ben ister 39 tl ye alırım. İster milimle alırım bedava uçarım bu hiçkimseyi bağlamaz. Ayrıca o insanların işi gücü var ona göre alıyor bileti kimse rötarı hoş karşılamak zorunda değil. Onca saat otur bekle adam akıllı bir şey demesinler bunlar sıkıntı işler arkadaşlar. Yolcuyada hak verin biraz. 30
    • Maria 02 Ocak 2017, Pazartesi 05:48:31 Canim ne tatliisn ne sirin seysin sen oyle. Poncik misin? Hadi bide sen bu gozle bak. Optum kib by 0
    • Özel 02 Ocak 2017, Pazartesi 07:13:30 Sen Özel uçak tut koçum 2
    • Canim kardesim 02 Ocak 2017, Pazartesi 07:38:40 Inan bana ne kabindekiler ne de kokpittekiler bayiliyor oyle saatlerce beklemelere.. onlar da bir an once mesaiyi bitirip eve atmaya calisiyor kendilerini.. o beklemelerde ekstradan kazandiklari bir menfaat/para da yok... haliyle onlar senden daha cok gitmek istiyolar... olaya o gozle bakarsan sakinlesip oturman gerektigini, eger olay cikartirsan durduk yere daha da cok bekleyecegini anlayabilirsin!!!!!! 0
    • Tzx 02 Ocak 2017, Pazartesi 08:39:46 İşi olan yolcu son dakika biletini almayıp söz konusu İstanbul sa en az 3-4 saat gecikmeyi göze alarak alsın biletini, yolcular İstanbul daki rötar durumunu, kışın hava şartlarından kaynaklı gecikmeleri her şeyi göze almalı ve biletini ona göre ayarlamalılar. Hava bu ne olacağı belli olmaz çünkü. Ama ekiplerin üstüne gitmek onları satın aldıklarını düşünmek tam bir insanlık ayırırken bunu yapan insanlarımız var. Ekipler uçak ilk hareketine başlamadan önce para almıyor, ve inanın onlar da bi an önce sevdiklerine kavuşmak istiyor. Eminim durumu soran yolcuya kabin ekibi gecikme sebebini uygun bir dille anlatmıştır, sonrasında gerçekleşen olaylar da yolcunun ve ekibin sonrasındaki üslubuyla iniltilidir. Düşünün ki aracınız arıza yaptı ailenizle Seyehat ediyorsunuz araba çalışmıyor ve otobandasınız, kaldınız orada. Ama arabadaki çocuğunuz -ki tek bir çocuğunuz var-sürekli mızmızlanıyo "hadi baba,niye gitmiyoruz" diyor ve ikna edemiyorsunuz, çocuk sinirleniyo sinirlendikçe daha da artıyor aglama sesi ve hava da buz dışarıda durmanızın imkanı yok arabada durmak zorundasınız, çekici ne kadar süre dediyse o kadar bekleyeceksiniz. Yolcular da aynı bu şekilde, tenzih ettiğim yolcular var elbette. Hadi susturun bakalım çocuğunuzu- ki bu sizin çocuğunuz, ama uçaktaki tanımadığınız ve işinizden dolayı saygı duymanız ve güleryüz göstermeniz gereken kişiler. Siz olsanız napardınız? Unutmayın hiç kimse ya da hiçbir işveren bir canlının rızkını vermez, onlar sadece aracıdır ve kişinin rızkını yanlızca Rabbi verir(inandığı). Şimdi hal böyleyken neden karşınızdakinin elinde olmayan bir durumdan dolayı üstüne gidip hakkına giriyorsunuz. Neden şu muhteşem insanoğlu egonuzdan, küçük dünyaları ben yarattım havanızdan çıkmıyorsunuz. Yazık çok yazık 0
  • birisi 01 Ocak 2017, Pazar 23:17:11 kendilerini ne sanıyorlarsa kural dışı yolcuyu almaya gelen polise ayaklanıp yolcuyu vermeme modası nereden çıktı. bunlara yüz verdikçe daha çok göreceğiz uçaktanda ineceksiniz hiçte binemeyeceksiniz. 3
  • REALİST 01 Ocak 2017, Pazar 23:10:48 İşin içinde bir Trabzonlu varsa, yorum yapan çok az sayıdaki realist Trabzonluların da ifade ettiği gibi, maalesef Trabzonlu haksızdır. Kendilerini dünyanın merkezi zanneder bunlar. "Bize her yer Trabzon" söylemleri de en basit örneğidir. 3
  • kabincrew 01 Ocak 2017, Pazar 23:06:50 malesef bu ilimizde yaşayan insanlar ufacik bir olayda hemen sinirlerine hakim olamayan insanlar olan zavallı uçuş ekibine olmuştur daha sonra uçuşları var ise moralleri bozulmuştur. 7
  • loyloy lom 01 Ocak 2017, Pazar 22:37:40 Trabzonlular yine memleket kurtarmış. Bu adamlarda olmasa şimdi pontu Rumlar karadenizde kol geziyor olacaktı, tabi yersen. 5
    • Acaba 02 Ocak 2017, Pazartesi 12:40:51 Seni hangi trabzonlu dürttü, kuyruk acısı çeken zavallı 4
  • tiskindik artık 01 Ocak 2017, Pazar 22:31:09 heryer insanlıktan nasibini almamış mallarla doldu tiskinti geldi artık bu kimseye saygısı olmayan güruhtan.her geçen gün çoğalıyorlar. 1
  • Ahh trabzon 01 Ocak 2017, Pazar 22:19:50 Ben her o uçağa bindiğimde, İstanbul dan Trabzon'a giderken mutlaka biri tartışıyor aha gidemicez diyorum. Biraz kafanızı değiştirin atar gideri bırakın. 0
  • Yorum 01 Ocak 2017, Pazar 21:30:09 Bu tip yolculara karşı sırketlerin kara liste oiusturması lazım...bir de insanımızın bu konumdaki anlamsız ozguvenı...:) aynı seyi amerıkada yap bak basına ne geliyor ... 1
    • Trabzonlu 02 Ocak 2017, Pazartesi 16:49:35 Bizde kara listemizi okuştururuz ozaman.baksınlar bakalım bu şirket ülke içinde en çok uçuşu nere yapıyor,hakını aramak suç mu 2
    • AKIL FİKİR 04 Ocak 2017, Çarşamba 11:56:50 Al bir tane daha katıksız Trabzonlu. Uçak şirketleri için kara liste oluşturacakmış. Ya sabır demekten başka çare yok... 0
  • IL 01 Ocak 2017, Pazar 21:07:54 Otobüs ten in ucaga bin sonucu budur.... 2
    • Anca 02 Ocak 2017, Pazartesi 01:44:01 Otobüse git sen bin. Ayrımcı ve mobbingi iyi biliyorsun belli. Kaptan pilot ego yu bırakıp kabin amirinin zora kaldığı durumlarda bir anons yapması çokmu zor. Cukkayı indiriyo ama. Ayrımcı seniiiiii.. 16
    • Anons ? 02 Ocak 2017, Pazartesi 10:04:15 Cukka ? Tatlım ! Anons için değil uçağı uçurabildiği için para alıyor kokpittekiler sektördensin hatanı cukkayla düzelteyim dedim :) 5
    • Ahaha 02 Ocak 2017, Pazartesi 11:18:24 Ne 5 bin tl ye kabin memuru sertifikasi alip bilmem kacbin lirali ustelik bankalarin kredi verdigi pilotluk egitimini tamamlayip pilot olan yahut kabin memuru olan birisi nede 39 tl ye bilet alan yolcu karsilikli haksizlik yapma hakkina sahip degil yolcu bu agresif olabilir rahatsizlanabilir , evet ucus ekibide gergin olabilir ama yolcunun gorevleri arasinda sessiz kalmak die bise yok sivil havacilikta ama ucus ekibi psikolojik olarak ucusa uyghun deilse katilmayabilir lakin gorevlerinden birisi yolcu duzeni ve sakinlesmesini saglamaktir. Pilot sarhos sarhos ne demen istedigini anlamadigimiz bir dilde konusacak nerden bileyim pilot saglam nerden bileyim alkollu deil yada akli basnda bi aciklama bi hosgoru gostermek bukadarmi zor yolcudan hosgoru beklemek iyi 0
    • Ya 02 Ocak 2017, Pazartesi 13:46:09 Yani anons yapma yetkisi dışında öylemi.! Gelsin cukka kim takar içeride ne olup biteni. Kizim anons yap, kahve getir sonra dimi... 0
  • TİKSİNDİM 01 Ocak 2017, Pazar 19:59:37 Çalıştığım işyerinde de Trabzonluların yaptıklarından dolayı bu ilden soğudum. 7
    • bngarbs61 01 Ocak 2017, Pazar 21:17:37 Öyleyse adres verse alalım tiskintini 45
    • Ofli 01 Ocak 2017, Pazar 21:59:22 Öncelikle bu talihsiz bir yorum olmuş. Trabzonlular çok mert dürüst ve saygılı insanlardır. Benimde çok yakın arkadaşım var. Bu münferit bir olaydır. Genelleme yapmak yanlış olur. Sadece Trabzon dan dönerken bir Ordu lu emekli doktor beyefendi ile tanışmıştım. Biraz yöre halkı ile ilgili konuşma fırsatım oldu. Bana Karadeniz insanının biraz aceleci ve sabırsız olduğu hakkında bizde fındık Trabzon da da hamsi var deyince ben de hak veriyorum dedim. Saygılarımla, 14
    • cevap hakkı 01 Ocak 2017, Pazar 22:37:08 bngarbs61 demek istemişki, soğuman ne kadar da doğru bir kararmış. yanlız bunlar ne kadar cahilse yazdığıyla battığını dahi idrak edemeyen cinsten, gayrısını sen düşün. :-))) 1
    • zurba 01 Ocak 2017, Pazar 23:07:29 başka bir halt bilmezsiniz zaten.el yumruğu yemeyen kendininkini balyoz sanırmış. 0
    • Adaletterazisi 01 Ocak 2017, Pazar 23:16:39 Kesinliklen nonossun 3
    • Adres 01 Ocak 2017, Pazar 23:45:25 Senin ev 1
    • Türk 02 Ocak 2017, Pazartesi 22:51:49 Malesef bende 0
  • Tzx 01 Ocak 2017, Pazar 19:40:32 Daha önce Atlasglobal'de de olmuştu yolcu yüzünden. 3
  • Dzzt 01 Ocak 2017, Pazar 19:40:32 Uçağın APU'su bozuktu kimse havalandırmayı kapatmadı. :) CTOT one gelecek denilmesine ragmen yolcuyu ucaga almayan, yolculari yari yoldan geri donduren, daha sonra CTOT one gelince tutuşan sefer kaptanı yolcularin fazlaca gerilmesine sebep olmustur. Uçak hazır oldugunda yolcu ucaga alinmis olsaydi en fazla 10 dakika beklenecekti. Kaptan egosu nedeniyle insanlar üç saat mağdur oldu. 12
    • Mantar 01 Ocak 2017, Pazar 21:24:15 Çelebiye bak sen..yorumlara bak ego vs :) 0
    • isimsiz 01 Ocak 2017, Pazar 21:50:15 Yahu o pilotta evine gitmeyi en az sizin kadar istiyor. Bunu anlamak bukadarmj zor.Hem enayi yerine kondugunu sanmak nasil bir psikoloji ben anlayamiyorum.Pilotun gorevi hepinizi emniyetli sekilde evinize goturmek.Tehdit unsuru her ne varsa sizin 2 katiniz dusunuyor.Biraz mantik! 1
    • Dot 02 Ocak 2017, Pazartesi 01:17:02 Celebiyle zorunu bilemiyorum kardes arastirirsan sen de ogrenebilirsin, celebi olmaya gerek yok :) 0
    • Hak 02 Ocak 2017, Pazartesi 01:51:01 İste hakkı söyleyen bir arkadaş. Helal sana. Şu kaptanların (özelikle onur) egoları arkadaş Allah şerlerinden yer ve kabin ekibini korusun. Yolcular zaten yapıyor yapacağını. Bu ego ve tırsmalrından dolayı her yük kabin amirinde oluyor. Kokpitten çıkma anladık, bir anonsta mı yapamıyorsun kapitain çok mu agrına gider! 1
    • Açıklama 02 Ocak 2017, Pazartesi 01:52:38 Ozaman sadece şirket menfaatini değil biraz da yolcu magduriyetini giderecek ufak bir açıklmayıda kendi yapsın. 10 sn sürer. 0
  • profil ! 01 Ocak 2017, Pazar 19:05:02 ülkemizin insan profili çok kötü ve her bilgede durum aynı. okumuşu,cahili,zengini,fakiri,doğulusu,batılısı fark etmiyor. daha yolda yürümesini,metroya,otobüse inip binmesini bilmiyoruz uçağa biniyoruz. havayolu firması hatalı olabilir ama olay çıkarmak, çalışanlara saldırmak vs neyin nesi? geçen gün de ümraniyesporlu futbolcular pgs çalışanına saldırdı. kulüp başkanı oyuncularının suçlarını biliyor geldi af diledi ama arkadaş davacı olmuş bravo ona. her sorunu şiddetle çözemeyeceğimizi ne zaman öğreneceğiz allah bilir. bunları kalı başında ülkelerde değil yapmak aklına getiremezsin. bina,yol vs yapmakla,arabaların çoğalmasıyla ileri gidilmiyor medeni olmakla,doğru ve gerçek eğitime,bilime,hakka,hukuka önem vermekle gidiliyor. trabzon uçakları her daim sorunlu, diyarbakır,van öyle hele yaz aylarında bodrum,dalaman anlatılmaz yaşanır. elimde imkan olsa uçakları iptal ederim buralara uçmam ta ki insanlar hadlerini bilene, adam olana, insan gibi hak aramayı öğrenene kadar yasaklarım... 2
    • Hasan 01 Ocak 2017, Pazar 21:30:58 Diline sağlık... 0
    • Aklı yok fikri var 02 Ocak 2017, Pazartesi 10:07:59 Çok yanlış.. işte hasta olan insanları düşünemeyecek kadar beynin küçük 5
    • Bravo 02 Ocak 2017, Pazartesi 12:29:02 Okadar güzel yazmışsın ki gerçekten Bravo bukadar iyi anlatım olmazdı sanırım 0
    • İnsan 03 Ocak 2017, Salı 16:48:52 Adamın dibisin. Sürekli kavganın yaşandığı hatları çok net bir biçimde yazmışsın dostum. Ama söyleyim. Gittikçe daha da geriye gideceğiz. Ben, uçak geç kaldığı için havalimanı içerisindeki kafede çalışana küfürler yağdırana bile rastladım. Ne alakası var?????? Anlam verebilen?????? YAKINDA yalnızca havalimanı personeline değil, kaptan pilotu bile darp eder hale geleceğiz. Acı ama gerçek. 0
  • Siyirmis 01 Ocak 2017, Pazar 18:53:29 Bu millet cidden siyirmis kafayi yemis, Allah sonumuzu hayir eylesin:( 1
  • İnsan. 01 Ocak 2017, Pazar 18:52:45 Havaciligin ne olduğunu, nasıl işlediğini anlamıyor/anlamak istemiyorlar bari azıcık insan olmayı anlasalar. 3
    • Kaptan 01 Ocak 2017, Pazar 21:33:45 Kaptan kesin haklı diyorsun yani? 4
    • İnsan. 02 Ocak 2017, Pazartesi 00:48:52 İnsan olalım diyorum. 0
  • Ramp 01 Ocak 2017, Pazar 18:43:27 Milletin anlayışında kıtlık var herhalde geçikince şirketinden ve tüm persolelinin zevk aldıklarını sanıyorlar zamanında inen kalkan her uçak herkez için sorunsuzdur sıkıntı azdır kim ister orada kalmayı uçuş bitsinki o kabin ekibide rahat rahat sıgarasını içsin 2
  • camarothy 01 Ocak 2017, Pazar 18:32:06 Turkiyede herkes haklidir malesef haksiz ve yanliş harekettr bulunan yoktur..malesef..taraflarin anlatinlarimdan burdan kim hakli kim haksiz anlaşilamaz...rötarlar gecikmeler malesef oluyor ve bundan dolayi da hakli olarak yolcu lar gergin olabiliyor..hosteslerde yolcular tarafindan kibarca dahi soru sorulduğunda agresif ve ters cevap veriyorlar bunun sonucunda yolcu da sinirleniyor.. 7
  • Malkoç 01 Ocak 2017, Pazar 18:22:54 Uçak yakıtını aldıktan sonra bordinge başladı o sırada operation a kuleden slot anınsu geldi ve bırding başlamıştı mecburen yolcuları geri göndermeye başladılar tam o sırada yolcular apronda tartışmaya başladı sonrasıda zaten uçaktaki olayla devam etti. 2
  • Kaptan 01 Ocak 2017, Pazar 18:04:45 Havalandırmayı yolcular uçaktan insin diye mi kapatmış kaptan :) 1
  • Mustav 01 Ocak 2017, Pazar 18:03:26 80 TL'ye bilet alınca uçağı almış egosu kalktıktan sonra , Türkiye'de hava taşımacılığı bir adım ileriye gider 2
  • AYNI KUTUP 01 Ocak 2017, Pazar 17:52:29 Bu tür olaylar hep ohy de meydana geliyor. Bugüne kadar gördüğüm duyduğum tüm olaylar neredeyse %80 ohy de oldu. Şans mı desem yoksa görgüsüz yolcu tercihi mi desem şaşırdım 8
  • Sky 01 Ocak 2017, Pazar 17:48:14 YALAN! O ucusta ben de vardim.olay oyle olmadi.en ufak bir tartisma bile olmadi.yolcu birden aprona firladi ve kaptana el kol isareti yapti,kaptan da ucusa almadi.kural disi yolcudur ucus guvenligini tehlikeye atar.net ! 2
  • Otobüs 01 Ocak 2017, Pazar 17:43:09 Allah aşkına otobüse binin havalimanı ile otogar arasındaki farkı bilmeyen insanlar uçmasın.. 3
  • Gecikme 01 Ocak 2017, Pazar 17:37:26 Hiçbir şirket uçağını gecikmeye sokmayı istemez. Gecikme ya hava şartları ya da İstanbul'daki trafik yoğunluğunun bir sonucudur. Bir gecikme sonucu nedenini anlamaya çalışmak yerine , kalkıp da öteki yolcuları da galeyana getirmeye çalışmak soytarılığın dik alasıdır. 2
  • Promosyon 01 Ocak 2017, Pazar 17:32:38 39 tl'ye promosyon biletini alınca , uçağı satın aldığını zanneden bir soytarının olayları nereye kadar götürdüğünün göstergesidir yaşananlar. 1
    • Adana01 02 Ocak 2017, Pazartesi 15:33:51 Sadece Tzx te degil onur Air in genel yolcu profili bu!!heryerde aynılar 0
  • Acenta55 01 Ocak 2017, Pazar 17:32:15 Istanbuldaki hava sartlarini hesap edemiyor mu bazi yolcular ? O artislik yapan yolcu aldigi ucak bileti ile ucagi satin aldigini mi dusunuyor ?! 2
  • Tango#1NeverDies 01 Ocak 2017, Pazar 17:25:37 "Biz de pilotun değiştirilmesini istedik." Onur Air çok büyük ayıp etmiş yahu, yolcunuz pilotu değiştirmenizi istiyor. Neden dikkate almıyorsunuz ?!! 0
    • Akıl fikir 01 Ocak 2017, Pazar 22:03:26 Oldu tabi hemen nasıl bir pilot istersiniz ?bayan ?erkek ?30 yaş ?kırk yaş ?esmer sarışın?.cahiliyet böyle birşey 30 tlye bileti almışsın birde pilotu beğenmiyorsun.peki zaten onur air bir kaç pilota ev kiralamış trabzon havalimanina yakın biryerde böyle yolcular değiştirin dediğinde hemen gelivericekler.kardeşim pilotun oraya gelmesi rahat 4 5 saat ne sandın sen bunu pardon hay allahım akıl fikir ver sen yaaa!!!ya gidin otobüsle siz yaa !!! 3
    • Gozde 02 Ocak 2017, Pazartesi 00:12:04 Peki siz nasil ana base'i trabzon olmayan bir havayolu sirketinin trabzondan size baska bir pilot bulabilecegini dusunecek kadar cahil olabiliyorsunuz? Sirketler her meydanda yedek ekip bekletmezler.pilotun degistirilmesi demek trabzona olan en yakin baska ucusla size pilot yollanmasi demek,ki buda en az 3-5 saat alir.o zamanda gecikme yuzunden ekibe saldirirsiniz.bir trabzonlu tarafindan darp edilmis bir ucucu olarak konusuyorum buarada. 6
    • Tango#1NeverDies 02 Ocak 2017, Pazartesi 02:05:57 Yukarıdaki kinayeyi anlayamayacak kadar beynini kullanmaktan aciz iki insan.. Kusura bakma ama okuduğunu anlayamayan sen nasıl uçucu oldu Gozdecim ?? 0
    • Gozde 02 Ocak 2017, Pazartesi 12:49:34 Tango ben size kinaye yapmadim ki zaten.sadece yorumu sizin yazinin altina yapmisim ve suan farkediyorum. Ama sunu belirtebilirim ki ben sizin gozdeciginiz degilim..onun disinda ayni taraftayiz 0
    • kezo 02 Ocak 2017, Pazartesi 15:30:04 kezban gozdecim alinma 0
    • Kezbansam gunahim ne 03 Ocak 2017, Salı 12:26:57 Sizin gibi seviyesiz olmaktansa kezban olmayi tercih ederim.aileniz kraliyetten gelme mi yoksa? Bu tip seviyesiz konusmalari yapabilen birinin soyagacini cokta merak etmiyorum acikcasi. 0
  • CEHALET 01 Ocak 2017, Pazar 17:22:41 Gerçek kurtuluş ancak cehaletin ortadan kaldırılmasıyla olur. Cehalet kaldırılmadıkça toplum yerinde kalıyor demektir, yerinde duran bir şey ise geriye gidiyor demektir. ATATÜRK 2
  • Arkadaş 01 Ocak 2017, Pazar 17:04:19 Uçak 30 dakika geç kaldığı için bunun suçlusu size ikram sağlayan kabin memurları mıdır? Yoksa size biletinizi veren yer hizmetleri personeli midir? Cevap; hiçbiri değil. Havacılık çalışanları da bir an önce işlerini bitirip evlerine, çocuklarının ve ailesinin yanlarına dönmek için can atıyorlar. Kimse geç kalmaktan hoşlanmaz. Onlar da sizin gibi mağdur. Extra mesai yapıyorlar her rötarda. Biraz anlayış, biraz insanlık lütfen. 5
  • Yüzyil geriye gittik 01 Ocak 2017, Pazar 17:01:51 Ne saygi biliyoruz ne sevgi yaziklar olsun ucak gecikmeye girdiyse kabin amiri yada ekip ne yapsin insanlar charter da 3 kuruşa gecesi gunduzu olmadan calisiyor haspam bide kalkmiş biz pilotun değişmesini istedik diyor ya sen kimsin ne bilgin var bindiğin otobüsmü saniyorsun ... bir suru prosedürü evrak kürek isleri var o bindigin uçağin bunlari mimleyip kara listeye alip uçurmayacaksin NET 0
  • Sallama Zühtü 01 Ocak 2017, Pazar 16:54:52 Beter olun. Bi de pilot değişsinmiş. Bu küstahların hukuki cezası ağırlaştırılmadıkça huzur yok. 3
  • Üseyin 01 Ocak 2017, Pazar 16:50:13 Kesin FETÖ yapmıştır, hemen tutuklayın Eğitim şart 5
  • Çomarlar 01 Ocak 2017, Pazar 16:49:40 Sen kimsin ki pilotun değiştirilmesini istiyorsun ? Çomarlığı meslek edinmiş yolcularla dolu uçak düşman başına 3
  • ! 01 Ocak 2017, Pazar 16:48:24 Bir tzx ucusunda yolcuların haklı oldugunu binlerce kez bu hatta bulunan biri olarak söylemek çok çok zor 3
  • ??? 01 Ocak 2017, Pazar 16:47:47 Ticari hava taşımacılığı ile olmayan Havacılık Kültürü yaratılamaz ! 1
    • Nasıl olsun? 01 Ocak 2017, Pazar 21:37:04 Askeri havacılık olsun istersen. Zopayla hizaya getirsinler yolcuyu 3
    • nasil olsuna cevap 29 Kasım 2017, Çarşamba 01:49:06 general aviation la olur sevgili cahil. gelismis ulkelerde taksicilerin garsonlarin ppl i oluyo istediklerinde 2 ucus yapiyolar. her taraf piper diamond cessna kayniyo. ucus okullari yuzlerce var. millet kucuk havaalanlarindan az masrafla hem biyerden biyere gidiyo hem de havacilik kulturu ogreniyo.. ama kac yildir bi kirmizi isikta durmayi ogrenemeyen adamlara sen havada ucak verirsen bu memlekette her gun birinin kafasina ucak duser. 0