TOPÇU: "YAKARIM YIKARIM DEVRİ BİTTİ"

    Çok beğenilenler

  • km 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:28:53 yaa bu nasıl bir yalan şu an 10 kişi evde toplanmışız uçuşa katılmamışız nasıl oluyorda hiç kimse greve katılmadı diyor bu yalancı insanlar anlamıyorum benim gibide yüzlercesi var 17
    • amir 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:56:19 ama yokluğunuz farkedilmiyor bile,şaşkınlar.. 24
    • Amir'e 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:10:36 Görüceksin az kaldı. Sen uç amirim haftada 36 saat müstakak sana :) 5
    • MutlakaPaylaşınız 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:52:30 Şu ACELEYE GEREK YOK Başlığı altında üç bölüm yayınlanacak mutlaka okuyunuz ve sosyal medyada paylaşınız. 0
    • amir e 17 Mayıs 2013, Cuma 00:18:43 hamdi bizi affedecekmiş bakalım seni kim affedecek 4
    • 2sn. 17 Mayıs 2013, Cuma 00:52:18 walla ne yalan,bizim de sizin yokluğunuzu hissettiğimiz yok amirim.yorgunluk sarhoşluğundan,uçuş sonrası eve dönüş yolunda asfalt kalkıp kalkıp yüzünüze çarparsa şaşırmayın,utanmayın oldu mu.kafanızı kaldırmadan yürüyün hayat boyunca.bugünlerde olduğu gibi.her flaş çaktığında yüzünüzü kapatma refleksi gösterin.ama bi tanecik olsun,torunlar family tree oluştururken demesinler,büyükbaba/büyükanne neden hep yüzünü saklama gereği duymuş diye. 4
    • Yalancı 17 Mayıs 2013, Cuma 10:19:12 Senin Kabin Memuru olmadığın ve yalan yorum yazdığın açıkça ortada, 10 kişi uçuşa gitmediniz ve evde oturuyorsunuz ha, hahahahah, Güzel bir laf vardır, Merdi Kıpti Şecaatini arz ederken sirkatini söylermiş, hahah Yahu Atilla 50 kişi ile çadırda pinekliyor, madem uçuşa gitmediniz barim gidip çadırda nöbet tutun, yalancııııııı 2
    • BİLADER 17 Mayıs 2013, Cuma 10:59:49 SEN YAZMIŞSIN 10 KİŞİ TOPLANMIŞSINIZ. NEVALE BİTENE KADAR DAĞILMAYIN. ONDAN SONRA NAPACANIZA KARAR VERİRSİNİZ. UÇUŞLAR SÜRÜYOR. 0
  • masal 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:24:28 hiçbir uçak seferinin iptal olmadığı ve sendikadan tek bir kişinin bile katılmadığı masalına inanan arkadaşlara iyi geceler ve iyi uykular diliyorum. ayıptır, günahtır bu kadar da çarpıtılmaz gerçekler. 12
    • sağol 17 Mayıs 2013, Cuma 01:09:52 Yarım imzam 11 de yatcam şindi. 3
    • Masal mı? 17 Mayıs 2013, Cuma 10:21:41 Seferler iptal oldu ise, helede sendikanın dediği gibi 218 sefer iptal oldu ise, Bu seferlerdeki Pilotlar ve Kabin Memurları nerede diye sormazlarmı? Sendika Çadırda duracak adam bulamıyor, sefere gitmeyenler nerede acaba? Evlerinde sıcak döşeklerinde mi yatıyor, Güldürmeyin Allah aşkına, Kargalar bile güler size... 1
  • Tüm yorumlar

  • AYCIN"IN KORTEJI 17 Mayıs 2013, Cuma 22:02:01 Gectigimiz sözleşmenin son zamanlarina doğru alinan zamlara sendika uyeleri itiraz ederse seklindeki soruya Aycinim "Siz Korteji Yonetmeyi bana birakin" demişti. Benlik duygusu cok yüksek, bu duruma mustehakktir. Uyeleri koyun gibi yönetirim demek istiyor. Sabit yüzdeli zam sistemiyle pilot maaslarini ayyuka cikardin. O cok güvendiğin pilotlarin ilk basta satti seni. Sabit yüzdeli zam sistemi bu işletmeyi sürekli gelir adaletsizliğine goturur. Devlet memurlarinda uygulandigi gibi az maas alana yüksek yüzdeli, cok maas alana dusuk yüzdeli zam uygulanmali. THY"nin gelir dagilim adaletsizliği gittikçe kötüye gidiyor. Ayrica Ayçin Pasa 305 konusundaki hatan üyelerini kanuni olmayan eyleme davet ettin. Direk yargi yolunu tercih etseydin o 305 kişi aramizda olurdu. Tabii 68"li yillardan alismissin cozumu sokakta bagirarak aramaya ama milenyumdan sonra bu yöntem fiiiiiissssss. 0
  • misafir 17 Mayıs 2013, Cuma 20:51:27 Yalan söyleyen ne olsun, razimisin. 0
  • işte gerçekler 17 Mayıs 2013, Cuma 16:26:11 Sayın Hamdi bey her çalışanına mailbox 'sınızı kontrol edin, greve katılıp katılmayacağınızı bilmeliyim diye mesaj gönderttiriyor, ( mailbox'a girince şirket sizi takip ediyor, yani kendinizi ele veriyorsunuz) sonra da her çalışanım bana ben çalışacağım diye mesaj yolladı diyor. Allahım bu nasıl bir adalet ve şevkat duygusu. İnsanlar işini kaybetmemek için (diğer 305 kişi gibi atılmamak için) işene zorla gidiyor.. 2
  • Vay anam vay! 17 Mayıs 2013, Cuma 14:17:26 Yorumları dehşet içinde okuyorum. Hep derim "insanımızın en kötü özelliği kibirli olmasıdır" diye. İnsanlar biraz zora düştülermi birbirlerine nasıl nefret kusuyor, akıl erdirmek çok güç. Bu düşmanlık nereden geliyor? İnsanlar saygınlığını kaybetmiş. Sen ben kaç kitap okuyorum günde biliyormusun, ben kaç sene emek vererek bu mesleği yapacak hale geldim biliyormusun? Koca koca insanların argümanlarındaki seviyeye bak. Nefret var, kibir var, ne ararsan var. Bir havacı saygınlığını yalnızca duruşuyla gösterir. Kılığı kıyafetiyle, vücut diliyle, temizliğiyle, vakur duruşuyla. Konuştuğu zaman, bilgisiyle, görgüsü ile çevresindekileri kendine hayran bırakır. Yazılanları oluyup, insanların kalitesini görmek beni derinden üzüyor. Yüksek eğitimli insanlar böyle ise düşünün vatanın halini. Türkiye erozyona uğradı bitme noktasına geldi. Değer yargıları değişti, erdem diye bir kavram kalmadı. Herkes birbirine düştü, ne saygı kaldı ne sevgi. Yazıklar olsun! 1
  • Annem icin yaziyorum 17 Mayıs 2013, Cuma 14:13:14 Benim annem THY kabin memuru.sadece sunu söylüyorum daha cocugum ama anliyorum annemin gecesi gunduzu belli degil, hep yorgun benimle oyun bile oynayamiyor gezilere gelemiyor ama calismak zorunda annem bana bakmak icin calisiyor diye hasta oluyor. uzaklara gidiyor ozluyorum gizlice agliyorum.keske baska is bulsa bu isten ayrilsa.en cok girevde yanimda olcak diye seviniyordum ama anladimki cok uzgun Thy de calisan anneleri uzmeyin. 0
  • yolcu 17 Mayıs 2013, Cuma 14:07:07 bir yerde hiç bir sendikalı greve katılmadı diyor başka bir yerde "pişman olan geri dönsün". bu ne yaman çelişki hamdi topçu. 0
  • haydii! 2 17 Mayıs 2013, Cuma 10:56:58 Artik elinizi vicdaniniza koyun ya hic haber yapmayin yada dogrulari, suanda donen dolaplari ucuslarin ne kosulda nasil ve kimlerle kac frekansa dusurulerek yapildigini yazin herkedi aydinlatin.Orda birlestikce cogalan azinlik dediginiz calisanlara dayer verin haberciligi biz ogretmeyelim sizlere.Sayfanizi her acisimizda olumsuz haberler sayenizde cesarrti kirilan yolundan doben arkadaslatin vebalide boynunuzadir. Suan itibariyle siz gercekleri arastirip yazana kadar yayinlariniza itibar etmiycez.Burayi okuyan arkadaslarima sesleniyorum bir mucadele varsa hepimiz icin biz biriz halkamizi kopartip bizi dagitmalarina izin vermeyelim.Haklarini kaybetmis cikmayalim bu sinavdan. 1
  • Biyavo size 17 Mayıs 2013, Cuma 10:47:44 ir toplumun inançları yaşam tarzını belirliyor, akıl ve mantık bunun gerisinde kalıyorsa, yapılacak birşey kalmamış demektir. Herkes halinden memnun ise sen niye uğraşıyorsun Ayçin? Bu ülkenin insanı kafasına kuş pisleyince şansa yoruyorsa hayatının içine edene biat etmesi son derece normal. Sanki bu güne kadar ki tüm kazanımları bu gün bizi yönetenlerin kara kaşımıza kara gözümüze hayran olduklarından bahşettini zannediyorlar. Iyi ki varsın sendika. Bırak Hamdi Topçu' yu, Temel Kotil' i Başbakan yardımcısını hatta başbakanın bile bu konuya dkkatini çekmeyi başardın. Kaybeden sen değilsin, kaybedilen çalışanların özgürlükleri olacak. Her toplum hak ettiği şekilde yönetilir. İsterlerse sendikayı bile kapatıp tam olarak teslim olsunlar yönetime. Sendika üyesi değilim. THY çalışanı da değilim. Bu yönetim varken de olmak istemem. Ama gayretinizden dolayı olursam hem üyeniz hemde omuz vereniniz olmak isterdim. Demokrasi adına tekrar teşekkürler. Moderatör uzun uzun yazıyoruz yayınlanlayın 2
  • kemal kaan 17 Mayıs 2013, Cuma 10:19:27 Bir insan düşününki sendikaya karşı olsun.thy çalışanları bence bu ülkenin tamamını temsil ediyor, her şeyde oldugu gibi bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın misali bir korkak gibi hayat sürmek. 2
  • defol ayçin 17 Mayıs 2013, Cuma 10:12:08 Hava İş Genel Sekreteri Mustafa Yağcı: Bugün görev alacak uçucu ekipler bir kez işe başladığınızda imzalanacak toplu sözleşmesinden yararlanamazsınız. Borçlar Kanunu'na tabi olursunuz. İhbar-kıdem tazminatı hakkı bile kalmaz. İşe iade davası açamazsınız. adam resmen tehdit ediyor. Bu mu demokratik sendika?? lanet olsun size. Haftaya çalışanlar olarak sizden hesap soracağız. Bu sendika devrilecek başka yolu yok. 2
    • sendikana 17 Mayıs 2013, Cuma 11:29:14 sendikana sahip çık cahil ayçini devir 1
  • atilaya 17 Mayıs 2013, Cuma 10:05:47 atilay ,canım benim benim güzel kuzum bak git yeter agzımızı bozma 4
  • maviş 17 Mayıs 2013, Cuma 10:03:16 Mavi sendikayi duydunuz muuuuuu? Bilgilendirme yaparsanuz sevinirim 1
  • canbaz- 17 Mayıs 2013, Cuma 10:02:46 Umarim bir gün sendika elini çekerde o zaman görürüm sizi.ikramiye alabiliyomusunuz size sendika degil çoban lazım 3
    • Çoban mı? 17 Mayıs 2013, Cuma 13:11:37 kendini çoban gören bir tane vardı..bu çalışanların koyun olmadığını anlamadınız mı hala?? 0
  • YENİ OLUŞUM 17 Mayıs 2013, Cuma 09:54:54 Hava-İş sendikası bugün kritik karar almaya hazırlanıyor? istifa et ayçin biraz gururun varsa tabiki!!!!!!!!!!! 2
  • Hesap 17 Mayıs 2013, Cuma 09:52:05 16000 ortalama üye sayısı, ortalama 50 tl aylık sendika kesintisi, 16000X50=800000 tl, hesap yanlış ise bilen doğrusunu yazsın. Ayçin işten atılmasına neden olduğu 305 kardeşimden özür dilemeli, bu arkadaşlarımın tüm borçlarını karşılıksız ödemeli, sonra yeniden pızitif bir yaklaşımla, hiç bir şey olmamış gibi, 305 diretmeden yeniden masaya oturmalı. Birde bu kadar maddi geliri nerelere harcandığı açıklanmalı.. 1
  • sendika üyeliği 17 Mayıs 2013, Cuma 09:40:48 arkadaşlar %95 oranda greve katılım olmamıştır. ben de katılmadım. demek ki biz grev istemiyoruz. sendika ya 2 güne imzalar TİS' i herkesi kapsam içine alıp, ya da ben üyelikten çıkıyorum. bu böyle biline! 2
  • Beyaz sayfa 17 Mayıs 2013, Cuma 09:38:24 Bana göre ayçin ve ekibi iflas etmiştir, sendikanın yetkisi hükmünü yitirmiştir. hat bakim'a, kabin'e bakın; kendi delegeleri bile greve katılmadı, çalışıyor, delegesine bile soz geciremeyen sendika mı olur.Yeni bir oluşumla beraber düşen sendikamızı ayağa kaldıracağız.Sabır ve destek az kaldı. 1
  • eylem 17 Mayıs 2013, Cuma 09:37:53 sendikayı protesto fikri çok mantıklı. yoksa bu ayçin kendini kahraman yapmak adını hepimizi heder edecek. gereken neyse birleşip yapalım. Sendikayı grev alanında protesto edelim tüm birimlerin destek vereceğine inanıyorum. Zaten hepimiz işimizin başındayız sendikanın bizim haklarımızı korumak yerine 305 dayatması yaptığı için tepkimizi bu şekilde koyuyoruz. Ama bununla da kalmasın yoksa bu adam başımıza bela olacak. 1
  • Buradaki kiricilar 17 Mayıs 2013, Cuma 09:37:15 bayiliyorum bu grev kiricilara ve/veya sendika ve baskanina saldiranlara, bunlar sirket yoneticileri olabilir veya calisanda olabilir. Icraati sendika veya baskani gerceklestirmez o/onlar yol gosterir icraati sen/calisanlar yapar. Eger sen yapmazsan O adami don gomlek cirilciplak ortada burakirsan bu ayip senindir. Aycinin degil, millet olarak kimligimizi iste boyle ortaya koyariz. Bundan 3 yil evvel JET airways´de 2 pilot icin sirket lokavt olmustu. TC´de(TC´side kalmadi artik) kisilimizden dolayi boyle birsey aslaaa olamaz. SEN bu yaziyi oku ve aynaya bak. Helal olsun hintlilere.. 1
    • Boş laf 17 Mayıs 2013, Cuma 13:05:57 ne demek burada kabahat çalışanda demek? Ayçin BAşkan gibi başkan olacaktı ve çalışanları arkasından sürükleyecekti ama o ne yaptı.. 305 den başkasını tanımam dedi.. şimdide O nu tanımıyorlar.. keddim ettim kendim buldum.. İnsanlar çalışma haklarını kullandılarsa..Ayçin'e inanmadıkları için yaptılar.. burada bir çalışanların sayısına bakacaksın bir de greve gidenlerin sayısına bakacaksın.. madem ki öyle bir başkanın var, bu insanlara kızgınlık göstereceğine Ayçin'e itibarını kaybetmiş bir başkanın ne yapması gerektiğini söyleyeceksin.. yurt dışından örnek vereceksen harakiri yapanlarıda anlat... 0
  • Av. Murat 17 Mayıs 2013, Cuma 09:36:54 SEVGİLİ HAVACİLAR SENDİKA TİS FARKİ VE DİGER HAKLARİ GREVE KATİLMAZSANİZ ALAMAYACAGİNİ SOYLUYOR ANCAK YANİLİYOR.BU TAMAMEN İSVERENE BAGLİ BİR DURUM İSVEREN İSTERSE GREVE KATİLMAYANA İKİ KATİDA VERİR ON KATİNİDA VERİR.SİZİ KANDİRMASİNA İZİN VERMEYİN! 3
    • ONU BEKLİYORUZ 17 Mayıs 2013, Cuma 13:53:28 EVET BİZDE ŞİMDİ ŞİRKETİ BEKLİYORUZ,,AYÇİNİN İSTEDİĞİ HAKLARDAN FAZLASINI ŞİRKETİMİZDEN İSTİYORUZ.KÖLE GİBİ ÇALIŞMAK İSTEMİYORUZ.. 0
  • Edremit 17 Mayıs 2013, Cuma 09:28:50 Günlerdir düsünüyorum neolacak die takip ediyorum.grev en büyük silahken smd bi okadar etkisiz.sendika yonetimi ellerindeki tek kursunu haybeye kullandi kimseyi orgutlemeden kimseden emin olmadan.neye guveniyordu ne olacagini dusunuyodu bilmiyorum.16000calisan var bitek kabine yükleniliyor!Grev süresince isveren yeni isci alamaz die bi kural var ama ucucu personeli baglamiyor nasilmi?masa basi calisan bi adamin yerine yeni bir isci alamazsiniz cnk konumu belli ama bi k/m nun belli bir ucagi olmadigi icin gozuken belli bi konumu olmadigi icin yerine gayet guzel yeni birilerini getirebilir.bu durumda greve gidenlerin yerine zamanla yenileri gelecek ve bu isin akibeti belli olacak bole bi durumun oldugunu bile bile%100emin olmadan nasil tek kursununu harcarsin sendika! 0
  • Mavi 17 Mayıs 2013, Cuma 09:22:53 Mavi güzel bir renktir, havacılar olarak ait olduğumuz yerin, gökyüzünün rengidir, enginliktir. UMUTTUR "Mavi"... 1
  • Birileri 17 Mayıs 2013, Cuma 09:19:14 Bi şey yapsın kanun hüküm ne varsa döksün buraya tartışalım atilay ı istifa ettirelim 1
  • Ser 17 Mayıs 2013, Cuma 09:15:12 Tamam da sadece kabin le mı olacak düşecek teknik kaptanlar yok ne yapacağız anlamadım 1
  • FARUK 17 Mayıs 2013, Cuma 09:09:27 ARKADAŞLAR ARTIK SENDİKA BAŞKANININ İSTİFA ETMESİ GEREKİR.BUDA BİZİM ELİMİZDE BİRLİK BERABERLİK İÇİNDE YENİ BİR YÖNETİM YENİ BİR BAŞKANLA SENDİKAMIZI AYAĞA KALDIRMAMIZ LAZIM. 3
  • avantaj ne??? 17 Mayıs 2013, Cuma 08:58:21 Günaydın. ben THY de 25 yıl görev yapmış eski bir personelim.O zamanlar da yönetim kurulu vardı ama başkanının sadece adını bilir resimlerini görürdük. Bütün kararları Genel Müdür konumundaki şahsiyet verirdi. Emekli olmama rağmen THY aşığı birisi olduğum için halen neler oluyor neler bitiyor diye takip ederim. Bakıyorum da bu son 10 yılda o Genel Müdür koltuğu çok pasifize edilmiş. SN TEMEL KOTİL SN TOPCO'dan daha eğitimli, ödüllü, IATA gibi bir kuruluşta yönetimde ama THY'da pasif durumda şu anda, hiç sesi sedası cıkmıyor,cıkartılmıyor.Acaba Rizeli olmak avantajı mı? SN KOTİL Trabzonlu olduğu için Trabzonspor gibi alt sıralarda sıkışıp kaldı sanırım. SON SÖZ: Grev başarılı ya da değil, olmalıydı ya da olamalıydı bunlar tartışılır ama bu günler çok aranaçak onu söylemek isterim.Herkese kolay gelsin. 1
    • rizeli 17 Mayıs 2013, Cuma 11:02:04 kotil de rizeli hem de başbakan ın köylüsü!!!! topçu da çayelinden!!! 0
  • Yeni oluşum 17 Mayıs 2013, Cuma 08:57:23 Yeni sendika başkanı dürüst,temiz yüzlü,koltuğa yakışan,personeli düşünen başkanla güneşli günler bizleri bekliyor.Sabredin çalışmalar yakında başlayacak olup tarafnıza duyurulacaktır.Durmak yok,çalışmaya devam. 2
    • ? 17 Mayıs 2013, Cuma 09:42:46 yeni caminin müezzini biçilmiş kaftan. 0
  • inanalım mı? 17 Mayıs 2013, Cuma 08:54:13 '' İmzaladığımız 23. Toplu İş Sözleşmesi görüşmelerinin gerisine gitmeyi bırakın, sorumluluklarımız iki kat arttı. Bundan sonra daha iyi imkanları nasıl veririz, onun çalışmasını yapıyoruz. Önümüzdeki günlerde bunu herkes görecek.'' Bu sözlerine inanalım mı ? Madem öyle neden son iki TİS'i mahkemeye götürdün ey topçu ? Madem öyle neden iş bu haddeye gelmeden insanlara haklarını adam gibi vermedin? Neden bu şirketteki fırsat eşitliğini,iş barışını yaptığın,yaptırdığın torpillerle mahvettin? Neden türkçeyi kendin gibi şiveli konuşanları şirkete torpille alıp da müdür,uzman vs yaptın? Neden şirket kar açıklarken,kasası doluyken çalışanına sadece % 3 zam önerdin? Gel gör, heryerde huzursuzluk had safhada..Greve katılmayanlardan senden olanlar hariç hemen herkes üzgün,kırgın,umutsuz ve mutsuz..Greve katılmadılar çünkü sendika ağalarına güvenleri yok tıpkı sana ve yönetimine olmadığı gibi..Keşke buna ve diğer sorunlara rağmen katılsalardı ama bu millet böyle maalesef değiştirmek de zor!! 1
  • anlaş artık 17 Mayıs 2013, Cuma 08:52:03 ÜÇ AYLIK PRİMLERİ. , FAZLA UÇUŞ SAATİ ÜCRETİNİ. ,PAZAR. PARALARINI. KALDIR ANLAŞ ARTIK AYÇİN.HEM YÖNETİM HEM UÇAN UÇUCULAR. MUTLU OLSUN DİYE DÜŞÜNÜYORUM. 3
    • Kinlenme 17 Mayıs 2013, Cuma 12:32:33 Bu dediklerin Ayçin'in önceliği olsaydı zaten bu böyle olmazdı. Ama O 305 dedi başka bir şey demedi. Nuh dedi Peygamber demedi. Kin yapma 0
  • ayçin istifa. 17 Mayıs 2013, Cuma 08:48:17 arkadaşlar bu iş böyle gitmeyecek. Sendikaya tepki koyma vakti gelmiştir. Birlik olup sendikayı protesto etmemiz lazım. Bu konuda yarın tüm birimlerde daha etkili bir çalışma yapacağız. Yoksa bu adamın şahsi menfaatlerine kurban olacağız. Sendikaya gereken dersi vermemiz lazım 3
    • dersini aldi 17 Mayıs 2013, Cuma 09:13:11 Sendikaya tepki koyma, aycine tepki koy. Sendika bizimsemndikamiz. Aycin zaten gidici merak etme. Şimdi yeni bir oluşum başlatma zamani gelmistir. 0
    • Birlik? 17 Mayıs 2013, Cuma 09:27:09 İdeolojik birlik zamanı geçti artık. Hele halktan görünüp ideolojik saplantılarına herkesi alet eden solculuk artık çağdışı bir sistem. Halkın ve emekçilerin sırtında burjuva patronlarından çok daha büyük hanedanlıklar kurup halkı en çok sömüren zümre oldular hep. 20. Yüzyıl halkın umutlarının bu şekilde heba edildiği kayıp bir yüzyıl oldu maalesef. Halk, insan, can ve insanlık onuru bu insanların nazarında devrimi yani kendi hegemonyalarını kurmak için birer aletten ibarettir ve bu hegemonya kurulduktan sonra en zorba insanlar oluverir bunlar. Ahiret inancının ve Allah korkusunun olmadığı bir yerde alın teri kurumadan emeğin tam karşılığının verilmesi olası değildir. 0
    • dersini aldı'ya 17 Mayıs 2013, Cuma 09:53:27 kastettiğim ayçin'di. Doğru söylüyorsun sendika bizim sendikamız bizim haklarımızı koruyacak mercii. Kendi menfaati için bizim hakkımızı satan adamı indirmemiz lazım. THY personelinin kalitesine yakışacak düzgün insanlar gelmesi lazım. 0
  • hassiyet 17 Mayıs 2013, Cuma 08:43:37 İstifa kültürümüz olmasada, başarısız olduğunun farkında olan yönetici/çalışan/birey, yerini daha iyisine bırakmak için istifa etmeli.İstifa etmekte erdemliktir. ATİLAY AĞA İSTİFA!!!!!!!!! 1
  • Pilot Dobra 17 Mayıs 2013, Cuma 08:42:48 Hamdi bey sendikanın taleplerini ve THY de gerçekleşenleri okudum, Sendika ücrettir zamdır bunlar üzerinde fazla durmuyor isteklerinin %90 THY personelinin başta uçucu personelin çalışma şartları ve dinlenme saatleri ile ilgili koşulların iyileştirilmesi. Bakın buradan söylüyorum kazaa geliyorum demez gelir, yorgun uçucu 250 promil alkol almış şöföre benzer farkındalığını algılama yetisini anlıkta olsa kaybeder, kazalarda zaten anlık olan hadiseleri pilotun geç farkına varmasından oluyor ,durumun ne olduğunu kavrayana kadar geç kalınmış oluyor ve budurumun en başlıca sebebi yorgunluk, Şu amsterdam kazasını biraz deşsekmi acaba gerçekte neden, neymiş efendim radyo altimetre bozukmuş varsın birde baro altimetrede bozuk olsun, görüş açık ve gündüz, o ucak sasalim iniş yapabilirdi, radyo altimetre arızası olabilen bir arza ,ben o uçaktaki pilotları suçlamıyorum , ama eminim yormuşlardır o kaptanla yardımcı pilotları , acaba aylık uçuş limitinimi aşırttınız dinlenmeden uçuşamı gönderdiniz 1
  • ?:thy.ykb'nına 17 Mayıs 2013, Cuma 08:40:46 halen sosyal tesislerden aldığın garson ve komileri eski şlerine tesislere göndermemişin.birde şu eğitimi bitmemiş uyduruktan sertifika verdiğin kursiyerleride eğitimlerini tamamlattırmamışın.shgm.sizden olduğu için. nerede biliyorum hani bilal ekşi senin için hamdi abi o iş çözer seni madur etmez demiştiya geçmişte.ekşinin ahbaplığı eskiye dayanır seninle.kursiyerlerin evraklarına bakmamışlardır bile.kursiyerler direk adres kapı sorarak uçağa gitmişlerdir.bu yazdıklarımı yabana atma. 8
    • Hazımsızlık 17 Mayıs 2013, Cuma 09:09:10 Sendikanıza hesap soracağınıza halen gelip başka konulara sataşıyosunuz. 1
    • ? 17 Mayıs 2013, Cuma 09:46:45 nerede kanunsuz bir iş varsa onu yazarım sikintimi var.yazdığım kişiyle 2 sene çalıştım şirkettede 22 senemi verdim.cahillerin göremediğini yazmalıyım. 0
  • Mavi oluşum 17 Mayıs 2013, Cuma 08:29:49 Bana göre ayçin ve anlayışı iflas etmiştir, sendikanın yetkisi hükmünü yitirmiştir. hat bakim'a, kabin'e bakın; kendi delegeleri bile greve katılmadı, çalışıyor, delegesine bile soz geciremeyen sendika mı olur. İnşallah mavi sendika oluşumu fos çıkmaz. 0
  • citi 17 Mayıs 2013, Cuma 08:02:08 Geçmiş olsun arkadaşlar grev sendikanın elinde patladı. Sözüm ona "grev"e katılan grup olaysız dağılabilir. 3
  • Yasas 17 Mayıs 2013, Cuma 07:50:34 15 mayus günü saat 11 de imzam vardı 9 da evden çıktım. 9.30 -10.30 arası genel müdürlük gava alanı arası hep turladım. Genel müdürlük önünde ne göreyim, tüm solcu partiler kominist gruplar toplanmış sadece. Bir de 305 arkadaşın bir kısmı. Personel en fazla 50 idi. Toplamda orda olanlar ise taş çatlasa 200. Alanda da in cin top oynuyordu. O ana kadar kararsızdım. Kararımı verdim uçuşuma gittim. Abd den selam olsun... 2
  • K/M - Mavi Sendika 17 Mayıs 2013, Cuma 07:18:37 Çok da umutlu değilim ama şu Mavi Sendika Hareketinden inşallah bir netice çıkar. 0
  • KA 17 Mayıs 2013, Cuma 06:36:07 Atilay başarısız olmuştur.Atilay sendikayı rezil etmiştir.Atilay bitmiştir.Çok şükür bu günleride gõrdük.Durmak yok çalışmaya devam. 2
  • yeni oluşum 17 Mayıs 2013, Cuma 06:30:21 Atilay ayçin ağa ve yönetiminin sonu gelmiştir.Artık personelde bunu anlamış olup güvenini yitirmiştir.Bõyle rezil bir sendika başkanı olarak tarihe geçecektir.Geçmişin hesabıda sorulacaktır.Sabredin arkadaşlar düşecekler uzatmaltarı oynuyorlar.Hedef temiz,dürüst çalışan başkanla yolumuza devam edeceğiz. 1
  • memur amir 17 Mayıs 2013, Cuma 06:12:21 belge üstünde oynama yapmaya da başladılar.greve devam 2
  • çadır 17 Mayıs 2013, Cuma 03:09:51 yönetim de ekip odasına çadır kurmuş, zuhahahahahahahaha :))))))))))))))))))) 4
  • Ne istifası 17 Mayıs 2013, Cuma 03:07:56 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
  • Cvp??? 17 Mayıs 2013, Cuma 02:41:39 Madem öyle emine lim neden ekip tahsiste bu saatte ve milletin kafasını karıştırıyor? 3
    • kaygı 17 Mayıs 2013, Cuma 07:52:01 koltuk kaygısı 1
  • KM 17 Mayıs 2013, Cuma 02:33:58 3 yıldır THY'de KM olarak çalışmaktayım. Sendika üyesi değilim ve olmayı da düşünmedim hiç bir zaman Ayçin bey olduğu müddetçe. Tüm TİS'li arkadaşlarım gibi aynı maaşı almaktayım,yıllık izinlerim aynı,TİS farkını da aldım, istirahat sürelerim ve BI sayısıda aynı.. Herkes atıp tutuyor yok haklarımız gitti gidecek ve sürekli yangın çıkarmaya çalışıp çalışanları birbirine düşürmek isteyip iş huzurunu bozma çalışıyor sevgili sendika PİYONLARI... Canlı örneği benim,sendikalı olmadığım halde çatır çatır tüm haklardan istifade ediyorum. Bir TİS haklarından yoksun bırakırım tehdidi almış başını gidiyor. Sevgili Ayçin bey 13800 sendikalı arkadaşımın 12000 tanesinin üyeliğini mi iptal etmeyi düşünüyor,kaldı ki bu durumda yetkinliği sorgulanır ve mali açıdan sendika kendi giderlerini dahi karşılayamaz duruma düşer yani kendi ayağına kurşun mu sıkacak,pek sanmıyorum.Kıymetli 305 arkadaşımız Ayçin saçmalığı yüzünden işlerinden oldu maalesef,keşke tekrardan aramızda olsalar.Ayçin uzatmaları oynuyor 6
  • Amirlere 36 saat az 17 Mayıs 2013, Cuma 02:28:39 Bu toplumda hepimizde dahiliz,bizi anlatan pekçok gerçek hikayeler vardır.Timur Anadoluyu zapt ettiğinde herköye baksın beslesin diye bir fil verir,Nasrettin hoca köyündeki köylülerin canına tak eder ve isyan ederler ve hocadan yardım isterler,hepberaber Timurun çadırına gidip bu file bakamadıklarını filin köydeki bütün yeşillikleri yediğini,fili istemediklerini söylemek isterler.Nasrettin hoca önde köylü arkasında Timurun çadırına doğru giderler.Hoca Timurun çadırına girdiğinde bakar ki arkasında hiçkimse yok.Timurun gazabından korkan hoca kekeleyerek"köylüler verdiğiniz filden çok memnun bir fil az bize üç fil daha ver diyorlar"der ve kaçar.Sendikalar bunu yapmalı ki üyeleri bundan sonra kendi haklarını koruyan kurumlara destek versinler. 0
  • mustafa 17 Mayıs 2013, Cuma 01:53:09 305 kişide sendika yüzünden işlerinden olmadımı ne yaptıklarını bilmiyorlar çalışan arkadaşlarımızın ekmekleriyle oyadılar sadece. Bırakıp gitseler trilyonlaarı naasıl havaya ucuracaklar suclu kim belli o işten atılan arkadaşlarımız bu ayçin yüzünden işlerinden oldular. grev herkesin hakkı ama ne kazanıp ne kaybedecğini düşündükten sonra kararını verirsin. ayçin bey artık 300 500 diye ortaya çıkıp göbek atar. 305 kişinin vebali ayçinin boynunda asılı kalacak... 3
  • zbk 17 Mayıs 2013, Cuma 01:40:07 biz grev yapan arkadaşların sayın ayçin gibi düşünmediğini biliyoruz.ayçin bey ayçin bey!müslüman mahallesinde salyangoz satılmaz.bunlar hep komünist oyunları.ekiplerimiz için dünyanın en güzel eloung'ı inşa edilmiştir,ve buna hiçbir kuvvet engel olamamıştır! 1
    • 305 ? 17 Mayıs 2013, Cuma 10:18:37 305 grev hakkının kaldırılmasına tepki gösterdiği için işinden oldu işten atan da topcu eywallah demediler korkmadılar senin gibi koyun olmadılar diye nedir bu kuyruk acısı?? 1
  • K/A 17 Mayıs 2013, Cuma 01:30:25 Arkadaslar yilmayin,zannetmeyin grev kirildi.48 saatten,bos gununden,izinden cikanlar yatidan gelnler katilin greve,korkmayin,birlik olun,kimseye Anayasal hakkiniza guvenin. Sıkısmaya basladilar,az once 2 arkadasi tutmayan ucuslara aglaya aglaya zorla gonderdiler. Atilay gidecek ama Sendika kalacak. Sendika cercevesinden vazgecmeyin. 0
    • K/A mı hah? 17 Mayıs 2013, Cuma 10:34:23 Arkadaşlar, burada K/A, KM,KA gibi rumuzlar ile yazanların hepsi sahetar. Sendikanın para ile tuttuğu yorumcular. Gezme imkanınız var ise Genel Müdürlüğün önüne ve alana gidip yerinde görmenizi tavsiye ederim. Grevden eser yok. Çadırda da personelden eser yok. Hiç yok demiyorum ama 16.000 ile karşılatırınca personelden çok İşçi Partililer, sol gruplar vs vs var. Bu yalanlara karnımız tok. 0
  • Ayçin'in sonu 17 Mayıs 2013, Cuma 01:30:07 Bu grev neden tutmadı Ayçin kardeş? Ben sana büyük hatalarını anlatayım: 1) 305 kişiyi işten attırdığın illegal grev son derece gereksiz,acele ve yanlış bir karardı. THY yönetiminin eline çalışanı korkutmak için sopa vermiş oldun. 2) Yaptığın yanlışın farkına vardın. Bu yanlışı geri çevirecem diye çok daha büyük bir hata yaparak 305 kişinin geri alınmasında inat ettin ve sırf bu sebeple grev kararı aldın. Bu grev kararını almadan önce ne TALPA'yla ne de TASSA'yla konuşup destek aldın. Çalışanı örgütlemeden,desteklerinden %100 emin olmadan kafana göre grev kararı aldın. Unuttuğun bir şey vardı: Greve çıkan işçi-çalışan kişinin bir savaşı,isteği olur. Altında BMW,Mercedes vs. ile dolaşan,piyasanın en büyük maaşlarını tıkır tıkır alan pilotların greve katılmak için hiçbir sebeplerinin olmayacağını hesaplayamadın. Onlarsız grevin olmayacağını bilemedin. Kısacası Ayçin 20 küsür yıllık sendikacısın,çocukların bile görebileceği gerçekleri göremedin,ya görmek istemedin. Sonuçta artık bittin.. 0
    • acaba???? 17 Mayıs 2013, Cuma 04:43:21 Acaba bu sonucu gercekten goremedimi? Sen bu dedigine inaniyormusun? Bence biliyordu? Ve bile bile binlerce kisi tis kapsami disina itildi. Neden mi? Sence atila bunu neden yapmis olabilir? 0
  • tiyatro 17 Mayıs 2013, Cuma 01:29:14 16 yıl önce de danışıklı dövüş diyordum, hep öyle dedim ve bugün de danışıklı dövüş diyorum. Bunun böyle olduğunu görmek için öyle tecrübeye falan da gerek yok. Ülkemizde ve bu işyerinde sendika ve işveren kendi menfaatinden başka bir şeye hizmet etmez. Bunu yaparken de işbirliği içerisinde çalışandan azami faydayı sağlarken asgari hakları nasıl vermeyizin hesabını ,planını ve senaryosunu  kapalı kapılar ardında hazırlarlar. Çalışana da bu senaryo içinde figüranlık yapıp bocalamak düşer ve zararı sadece çalışan çeker... Bunun ispatı da onlarca yıl süren sabit sendika yönetimleri ve sözde  en hırslı  ve mücadeleci görünen yönetimlerin bile değişen iktidar ve işveren profiline rağmen yönetimde kalabilmesi ve  anlaşma sağlayabilmesidir... Bazıları buna başarı ve profesyonellik demekle bu ülke ve coğrafya gerçeklerine rağmen ancak kendilerini kandırırlar... O yüzden gerçekleri görmekle beraber bireylerin mutlaka bir gün Hakkın batıla üstün geleceği umuduyla fikir ve çalışma içinde olması gerekir ki bu kişi ve toplum huzuru ,geleceği ve dirilişi için şarttır.... 0
  • yolcu 17 Mayıs 2013, Cuma 01:28:00 hadi size iki haber veriyim ikisininde hayalini kurarak uyuyun ve kendinizi mutlu edin....sendika başkanı atilay bey ve hamdi topçu görevlerinin son demindeler...önce hamdi bey sonra atilay bey ofline oldular...yakın zamanda bekleyin görün....herkese ALLAH rahatlık versin...regaip kandiliniz mübarek olsun...emekçinin hakkının sömürülmediği ve sömürtülmediği temennisiyle herkese iyi geceler...(şaka değil) 0
  • "Umarim" 'a CEVAP 17 Mayıs 2013, Cuma 01:13:05 Kullandigin dile bakilirsa orta yasin uzerinde ve manevi hassasiyetleri olan biri olmalisin. Yilda 10 milyar ciro yapan THY ve diger istirakleriyle birlikte yaklasik 20 milyar dolari yoneten birine bu yakisiksiz, asagilik, seviyesiz ifadelerle agiz dolusu hakaret eden kisi kendine donup baksin "hayatimda kac koyun guttum, nerde ne basari oykuleri yazdim" acaba" diye. Hamdi Bey ahiret vebalini cok iyi biliyorda sen bu acik platformda kendisene attigin iftiralarin hesabini nasil verebilecegini biliyormusun bundan emin degilim. Kul hakki senin kitabinda yaziyorsa bu laflarim senin icin bir seyler ifade eder yoksa sadece uzulurum senin adina. 0
  • Permatik 17 Mayıs 2013, Cuma 00:51:42 Kes artik pos biyiklari Atilay aga 0
  • MAVİ SENDİKA 17 Mayıs 2013, Cuma 00:45:30 YAHU MAVİ SENDİKA DİYORSUNUZ AYÇİNİ BİZ SEÇMEDİK Mİ.AYÇİN GİDERKEN PİRİMLERİ ,PAZARPARASINI,FAZLA UÇUŞ PARASINI KALDIP GİTSİNDE, YENİ SENDİKA TEKRAR ALMAYA ÇALISSIN, HİÇ OLMAZSA İŞE YARASIN. 1
  • memur 17 Mayıs 2013, Cuma 00:40:48 GREV THY Yİ TEĞET GEÇTİ ARKADAŞLAR ARTIK HERKES EVLERE DAĞALSIN... 1
    • hamdolsun 17 Mayıs 2013, Cuma 05:27:55 he ya ,şu başkanlar falan gitsin ekip odasından bi uyku uyusun artık 3 gün oldu yazık:)grev sımsıkı taş gibi güçlenerek devam ediyor!!!takkeniz düşecek,kelinizi herkes görecek.az kaldı 3
  • Bitsin 17 Mayıs 2013, Cuma 00:31:31 Sirketimi cok seviyorum. Grev yapan arkadaslara saygi, calismak isteyen arkadaslara sevgi duyuyorum. Herkes kendi bakis acisindan kendi dogrulari dogrultusunda karar veriyor. Ben sirket butun haklarimi elimden alsa da calismaya devam ederim. Korkumdan degil, tasidigimiz bayraga sevgi ve saygimdandir. Devam etmeyene de saygi duyarim, onlar da kendi goruslerine gore davranirlar.. Keske grev den yana olanlar, greve karsi olanlara ayni saygiyi gosterseler. Bu mubarek gecede tek duam bu isin bir an once bitmesi ve herkesin mutlu olmasi, kimsenin uzulmemesi, yuce milletimizin gururu havayolumuzun basarilarina devam etmesi. Basimizi gokyuzunden yere indirme ya Rabbim. 0
  • SMS ler baydı! 17 Mayıs 2013, Cuma 00:24:05 Bugün tam 18 mesaj atmış sendika. Bu ne yahu, anladık yapın grevinizi ama size itibar etmeyeni de bıktırmayın daha fazla. Şirketin üyeni (kimiyse) telefonla taciz ettiğini yazıyorsun ama daha beterini kendin yapıyorsun. Bir de bazı mesajlar öyle abuk subuk yazılmış ki; yanlış anlaşılmasın, şöyle ki, örneğin... bu ne ya... kafayı çekip çekip mesaj atıyo biri herhalde. 2
    • ayilana gazoz 17 Mayıs 2013, Cuma 05:29:07 şirket kaç tane atmış? 0
    • amin 17 Mayıs 2013, Cuma 09:19:46 Amin amin de senin hakkin nasil savunulacak????? 1
  • Aidat 17 Mayıs 2013, Cuma 00:21:28 Sendikalı olmayan bir hava alanı çalışanıyım. sendika aidatı ne kadar bilen arkadaşlar yılık gelirini yazabilirse sevinirim. net bilmediğim bir şey ile ilgili yorum yapmak istemiyorum. 0
    • cevap 17 Mayıs 2013, Cuma 04:47:02 Bir hava garsonu sendika sayesinde yillik 100bin kazanir ve bunun sadece 240lirasini yillik aidat olarak verir. Pilot ise ortalama 300bin kazanir. 2
  • savaş 17 Mayıs 2013, Cuma 00:16:26 sendika ile işvereni bir savaşta gibi görüyorum. her iki tarafında güçleri eşit yenişemediler fakat sendikanın çok özel bir silahı var adı grev. ihtiyaç anında ortaya çıkar ve her seferinde o silah işe yarardı ve kazanan sendika olurdu. yine savaş zamanı geldi ikisi içinde ve sendika yine o yüce silahını tereddütsüz kullandı. fakat bu sefer silah arıza yaptı ve sahibinin elinde patladı. böylelikle sendika kendi kendini vurdu ve savaşı kaybetti. işte hayatta böyle herşeyi zamanında ve doğru kullanmak gerekir. çok hırslı bir kişi bunu doğru kullanırsa zirveye çıkabilir buna Hamdi Topçu örnektir. çok hırslı bir kişi bunu yanlış kullanırsa dibe inebilir Atilay Ayçin örnektir. doğru kullanılan bir aşı hayat kurtarır. yanlış kullanılan bir aşı hayat sonlandırır. Yunus Emre şöyle özetlemiş ;"söz ola kese savaşı söz ola kestire başı ,söz ola avlu aşı bal ile yağ ede bir söz". sendika aynı çalışan aynı işveren aynı demek ki şapkayı önüne koyup ben nerde yanlış yaptım demek vakti gelmiş artık... 2
  • Habom 17 Mayıs 2013, Cuma 00:13:40 Habom personelinin kaç tanesinin morali yüksek hiç sordunuz mu acaba ? Dağıtılan yazlık kıyafetlerin üzerinde şirket ismi bile yazmıyor. Ne olduğumuz nereye ait olduğumuz bile belli değil artık. THY HABOM adında yeni bir şirket kurulacak deniyor. Kimse bilgilendirme yapmıyor. Moralsiz personel arıyorsanız buyrun size 1600 personel, bu insanların da moralini yüksek tutun lütfen... Sosyal haklardan faydalandırın. 0
  • ASTRONOTLARA 17 Mayıs 2013, Cuma 00:11:51 HOCAMIZ NE DEMİŞTİ..... SİZİ GİDİ GREV KIRICILAR SİZİ....SİZİ GİDİ GREV KIRICILAR SİZİ...SİZİ GİDİ GREV KIRICILAR SİZİ... BAŞKA DA BİRŞEY DEMİYORUM.ANLAYAN ANLADI. ADAMLARA OLSADA OLUR OLMASADA.OHH NE GÜZEL HER TÜRLÜ CUKKA.RİSKİ ALAN DİĞERLERİ MALI GÖTÜREN KENDİLERİ.BİR DAHADA ATIP TUTMAYIN BEYLER.ONURDAN,HAKTAN, HUKUKTAN, KURALDAN BAHSETMEYİN ÇOK KÖTÜ BOZARIM YAŞINIZA BAŞINIZA BAKMADAN ONA GÖRE.... 1
  • p/a 17 Mayıs 2013, Cuma 00:11:08 aycin 305 diye 16000 i magdur ettigin yeter onlarin basini yaktim sira bizde ! kendi pisligini temizlemek gunah cikarmak icin bizi kullanamazsin 305 yargiya intikal etti artik birak yargi halletsin. grev kirilali cok oldu hala msj geliyo yillik izinde olan bi da olan gelsin dite kabul et basariz oldun grevide 305 gibi eline yuzune bulastirdin. Acilen istifa etmelisin bi sahil kasabasina yerlesip organik domates yetistirmelisin hatta sonra fabrikasini kurarsin o para sahip oldugun asil koltukra mevcut :) 0
  • sonraki 17 Mayıs 2013, Cuma 00:09:17 Grev alinan derslerle gerceklestirilecek 0
  • ???? 17 Mayıs 2013, Cuma 00:07:55 15-05-2013' tarihinde görüşürüz diyen AYÇİN'in kurusıkı Aslanları,hani kükreyecektiniz... ??? Ben sadece " kedi miyavlaması" duyuyorum:))) Cevap: Asıl kükreme yarın saat 15'ten sonra olacak,Allah akıl fikir versin size !!! 0
  • mavi sendika 17 Mayıs 2013, Cuma 00:02:10 Bu mavi sendika da nereden çıktı? bir ara gökkuşağı vardı rengi fazla geldi tek rengemi döndü? :-)) sarı sendika diyecekler de çok bariz olur diye mavi mi diyorlar? yarın yeşili de çıkmasın sakın:-)) bırakın bu renkli işleri de adam gibi bi adam çıksın toparlasın şu işi yoksa bahadıra kalırsa bu sendika, siz ayçini çooooookkk ararsınız. demedi demeyin. 1
  • MUTLAKA PAYLAŞIN 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:57:33 3 BÖLÜMDEN OLUŞAN "ACELEYE GEREK YOK" YAZI SERİSİNİ MUTLAKA OKUYUNUZ VE SOSYAL MEDYADA PAYLAŞINIZ 0
  • Boks 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:52:54 Salon : AHL , kırmızı köşe: büyük başkan Topçu , mavi köşe: çaylak Ayçin. Hakem: CEO Kotil Tarih: 15-05-2013. Saat: 03:00 İlk raund başlıyor ve Topçu yumrukları sallıyor AYÇİN'in suratına,ardından nefesini kesmek için Karaciğere çalışıyor ve Ayçin ilk raund bitsin diye rakibine sarılmaya başlıyor ve raund bitiyor. İkinci raund başlıyor sağ ve sol direkler ile Topçu resmen şov yapıyor ve AYÇİN'i yere seriyor,Ayçin çok zor durumlara düşüyor,hakem sayıyor fakat zor da olsa ayağa kalkıp devam ediyor. Bu arada Tribünde Topçunun taraftarı ezici bir üstünlükte,AYÇİN'in azınlıkta.. üçüncü raund henüz başlamadı:)) (devamı yarın ) 1
  • yolcu 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:46:46 insanlar istifa etmeyi düşünmez mi? koltuk bu kadar mı yapıştı... 0
  • Hamdi Topçu Bey, 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:46:13 Sayın Başkanı gönülden tebrik ediyorum. Dirayetli bir yönetiçi olduğunu gösterdi. İnanıyorum ki çalıştığı şirkete sahip çıkan personele o da sahip çıkacak ve memnun edeçektir. 2
  • ACELEYE GEREK YOK 3 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:44:23 ve son olarak 8) Artık korkmanıza çekinmenize hiç gerek kalmayacak; ilerleyen yıllardaki TİS 'lerde başınıza herşey gelecek ama bu yeni oluşacak sendikal ekip sizi hiç grev stresine sokmayacak çünkü hiç grev yapmayacak, o kadar bir bakacağızki herşeyde uzlaşıvermişler. Aceleye gerek yok ve siz bundan 5 sene sonra yönetiminize dahada aşık, şimdikinden daha koşarak gideceksiniz uçuşlarınıza. Sıkıyorsa koşmayın o saatten sonra kapı önüne konulursanız eğer pek beğenmesekte şimdiki sendikayı; gecenin saat 3'ünde yağmur altında sizi tekrar işe aldırabilmek için bir tarafını yırtan bir sendikanız olmayacak. 1
    • soru 17 Mayıs 2013, Cuma 08:06:54 o insanlar neden issiz kaldi ? 0
  • Benim fikrim. 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:40:21 Atilla Bey istifa etsin, THY çalışanları özellikle de uçuş ekipleri bir daha da şikayet etmesinler, her türlü eziyete ve haksızlığa da maruz kalsınlar. Herkes yaşadığı hayatı hakediyor. 0
  • ACELEYE GEREK YOK 2 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:36:52 ikramiyeler kalkacakmıymış e benim zaten ihtiyacım yokki, kabinde personel sayısı azaltılacakmış e zaten çok kalabalık ben daralıyorum böyle birbirimizin ayağına dolanıp duruyoruz zaten yaptığımız bi su servisi diyerek 16.000 sözüm ona sendika üyesi personel koşa koşa ekip odasına doluşacak ve zaten çokta kıvrak zekalı, politik ve eski kafalı sendika böylece iyice itibarsızlaştırılacak. 5) Başta Hamdi Bey basın yayın organlarında, görevli personel sosyal medyada, görevine koşar adım giden yönetime aşık yaklaşık 15.800 cesur sendikalı vicdanlarında sendikayı istifaya davet edecek. 6) Sendika istifa edecek ve yerine madden ve manevi olarak milyon Eurolar'la malum kişiler tarafından desteklenen bir Yandaş Başkan Adayı çıkagelecek. Çokmu uzun oldu yazdıklarım? Aceleye gerek yok insanlar bir yıldır bekliyorlar sendika kapılarında. 7) Bu çok becerikli yeni başkan ve ekibi bu saatten sonra sizin her türlü hakkınızı ve hukukunuzu şirketin verdiği emirler doğrultusunda sonuna kadar koruyacaklar 1
    • soru 17 Mayıs 2013, Cuma 08:10:19 bundan daha kotu olur mu sence ? Issiz biraktigi insanlardan sonra avukatlik ucreti ister mi ? 0
  • Umarım 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:26:08 basiret yoksunu , ileri görüşlülüğü sadece ayakkabasının ucunu gören,kendinden ve kendilerinden başka kimseyi düşünmeyen, beytül malı babasının malı gören, yönetim kurulu başkanlığının vebalini tesbihinin ucunda sallayan , bir bakkal dükkanını bile idareden aciz bu insanlar hakettikleri yerlerde olurlar... 6
  • tk7 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:24:28 Grev yapan kahraman yapmayan hain, herşey ne kadar da basitmiş meğer biz bilememişiz...bu söylem öyle popülist ve öyle içi boş ki... biraz dikkatli düşünmek, eski olayları irdelemek, yazılanı söyleneni okumak araştırmak, her iki tarafın görüşünü dinlemek, hukuki boyutları danışıp öğrenmek ve kararını ona göre vermek... bunu yapanların içi gerçekten rahat... burada üzülecek şey kendi yaptığı hatayı temizlemek isteyenlerin kör bir inada girerek 16000 kişiyi piyonu yapıp sorumsuzca bu kaosa çekmeye çalışması... ve bu sayede en güçlü silah olan grev hakkının böylesine boşa harcanması... çok yazık oldu... 6
  • Purser 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:22:46 Koskoca sendika çalışanını örgütleyemedi,beceriksizlik sergiledi.. Düşünün kasasında trilyonlar var ama Grevin ilk gününde gidip Taksimden yevmeyeli çapulcu takımını toplayıp eylem yapmaya çalışıyor.. Bu kadar amatörlük olur mu?? Sonra 13800 sendikalı personelden 700-800 kişi olduk,devam ederek sayımız artacak deniliyor utanmadan!! Sen Grev başladıktan sonra çoğalma beklemeyeceksin, haftalar önce aldığın Grev kararı ardından adam gibi örgütlenip Greve çıkacaksın.. Ama kafalar hala 70'lerin kafası olduğu için bu duruma düşersin,Çek git artık profesyonel bir kurum gibi yönetilsin bu sendika. Her gün saçma sapan bilgileri SMS atarak umut dağıtmaya moral vermeye çalışıyor ekip arkadaşlarımıza,onlarda senin yüzünden zarar görüyor maalesef. Uyanın artık kimse TİS'siz kalmayacak,Ayçin zaten yolcu ve yeni yönetim gelecek ve iş huzuru tekrardan sağlanacak. Kanmayın bu şahsiyete.. 11
  • Atilla Ayçin istifa 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:22:29 Atilla Ayçin 305 de 305 diyeceğine öncelikle hakkımızı arayacak görüşmeler yapsaydı bu duruma gelinmezdi.Hakkımızı arasak da kendimiz için.Sendika başkanı istifa etsin artık yeterrr 8
  • ezilsiniz 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:18:44 kolpa bir haber ve de kolpa yorumcular planlar baslamis hemen saldiri sendikaya havaisi yikip thy yandasi sendika getirmek ama yemezler aslanlar bir kisi oturup kafasina gore yorum yaziyor birakin bunlari hadi yolunuza 4
  • ACELEYE GEREK YOK 1 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:17:54 Her şey yavaş yavaş olacak, siz uyurken olacak acele etmeyin. 1) Grev hakkı kesinlikle olmamalı yada bir şekilde önüne geçilmeli. Hedef 2023 aceleye gerek yok, 22 yılda birde olsa grev yada başkaldırının önüne geçilmeli. 2) Maaş, ikramiye, kabin personel mevcudu, istirahatler, uçuş saatleri vs. vs. kısıtlamalar ve kesintiler kesinlikle olmalı sonuçta bu her şirketin politikası, THY' de peygamber ocağı değil elbette. 3) Çeşitli yemlemeler (grev yasağı geliyor) ve gazlamalarla nabız yoklanacak, fırsat doğarsa bir kaç kurban (bu 305'de olabilir, sayı çok olursa daha iyi olur, aceleye gerek yok kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez) seçilerek işine son verilip diğer binlerce çalışana aba altından sopa gösterilecek ki ileride yasal olabilecek bir eylemde kuyruklarını apış arasına, akıllarını da başlarına devşirsinler. 4) Sendikamı? Oda neymiş ben şirketimin bana verdiği her türlü haktan çok memnunum, yorgun değilim vallaha, hiçte öyle uykusuz falan gitmiyorum uçuşlara, 6
    • ironi 17 Mayıs 2013, Cuma 00:37:08 güzel olmuş, açıklamışsınız işte, anlayana. 0
  • can er 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:14:52 sadece merakımdan soruyorum bu staline benzeyen palanın asıl mesleği nedir acaba THY de 7
    • x 17 Mayıs 2013, Cuma 00:33:33 eskı teknık dıye bılıyoruz bızde ama 0
    • er can 17 Mayıs 2013, Cuma 00:55:30 stalini biliomus la.ama belli ki resimlerden sadece:)) 0
    • İşi mi? 17 Mayıs 2013, Cuma 03:26:30 Boz gezenin boş kalfası! ocakbaşının müdavimi!!! işçi parasıyla caka satan 80 öncesinde kalmış kafasının içi is tutmuş biri... 0
    • can er 17 Mayıs 2013, Cuma 09:51:30 canım er canım 14 sende ukrayna ve rusyada yaşadım . 30 a yakın şehir gezdim.hiçbir şehirde staline ait eser yoktur.Ruslar için stalin çöp tenekesinden farksızdır.ama nedense bizim çakma kominler çok sever bu zatı ve muadiline benzeyen başkanını.Ponimayesh? 0
  • Uhkm'ye cvp 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:12:39 UHKM gayet açık ve çalışıyor şimdi girdim baktım ve uçuş performansları da Hamdi Topçu'yu gayet doğruluyor rakamsal olarak. Niye karalama ??? Uhkm'ye girmeye yetkin yoksa o ayrı , o zaman yazma. 3
    • uhkm 17 Mayıs 2013, Cuma 16:11:50 uhkm de iptalleri göremezsin 0
  • Yuzde kactir basari 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:03:02 Daha kac kisinin is basi yapmasi gerekiyor ki acaba. Yillik izinde olanlari falanda mi beklicek Atilay, oranin yuzde 2 yi gecmeyecegi kesinlesti, calisan grev yapmiyo da grevi yapan kim anlamadim gitti )))) 305 kisiyi isinden ettin, 16000 kisiyi magdur ettin, thy gibi bir firmaya nasil zarar verebilirim diye dusunup duruyosun, bu nasil sendikacilik anlamadim. Senin kendinden baska kime faydan var Atilay ???? 4
  • mmm 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:00:55 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • yolcu 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:52:46 Peki luftansa' nın iki gündür Adana, Kayseri, Gaziantep, Antalya 'ya seferleri olup bu uçuşların biletlerini kendi sitesinde satmaması normal mi? bunlar neden araştırılmıyor? Neden eksik ekipler ifşa edilmiyor? usulsüzlük varsa kanıtlanmıyor? THY gibi bir şirketi önünde halayçekerek, sosyal medyadan gaz vererek alt edemezsiniz maalesef. Herkes somut bir şeyler görmek istiyor!!! 4
    • yolcuya 17 Mayıs 2013, Cuma 01:18:18 normal cünkü o ucusları thy yapacaktı.ittifak var ya,kapiş? 0
  • yeni uçaklar!!! 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:44:59 grev aşamasında yeni personel istihdam edilemez. malum yakın zamanda yüzlerce uçak siparişi verildi. dolayısıyla binlerce personele ihtiyacınız olacak ki mevcut personel bile sayıca yetersiz. uzun lafın kısası o insanların her birine muhtaç olduğunuzu yakın zamanda anlayacaksınız. emeğin ne yüce bir değer olduğunu da anlayacaksınız. kraldan çok kralcı olanlara gelince insan sadece üzülüyor. umarım bir gün sizler de sınıf kavramının ve bu mücadelenin önemine vakıf olursunuz. 5
    • x 17 Mayıs 2013, Cuma 00:42:33 ya grev erteleme kararı gelır bır haftaya, yada sendıka uyelerı ımza toplayarak, secımlı olaganustu genel kurul cagrısı yaparlar, yanı sonuc olarak kımsenın katılmadıgı grev surecınde sendıka tek basına dırenıyorum dıye aylarca sırketın yenı personel almasını kılıtlemeyı dusunuyor gıbı ama yazık olur yapmasınlar, ayıp olur. bır kere dusunsenıze, sendıka nedır? calısanları temsıl ıcın var olan bır kurumdur, calısanlar grev ıstemedıgını acıkca gostermısken, bızım oylarımızla secılen sendıka daha neyın mucadelesı ıcınde dır kı?. dur artık yetmedımı sendıka. kendını kucultmekten baska bırsey yapmıyorsun. 0
  • HAMDİX 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:37:44 O KADAR GÜZEL UYUYORDUN Kİ TÜRKİYEM UYANDIRMAYA KIYAMADIM 5
    • MaşAllah 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:45:31 hee bütün Türkiye uyuyor bir sen ayıksın zaten.. 0
  • :( 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:33:12 Kendi kanuni hakkını bile kullanmaya korkan korkaklar sürüsüsünüz hepini özellikle öafım pilotlara km kadar yürek yok sizde paradan puldan değil insan gibi yaşam hakkınızdan mahrum kalacaksınız ama sizdeki düşünce hazır pişirilsin bizde yiyelim her zaman olduğu gibi .Bu kandil gecesin de tek dileğim rabbim herkese hakettiğini versin . 7
  • DAHA DEĞİL 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:28:09 Yakarım yıkarım devri sen gittiğin gün bitecek inşaallah. Allahım mu mübarek gecede dualarımız kabul eyle. bu liyakat sahibi olmayan insanlara zulüm eden,astığım astık kestiğim kestik, hata yapsam bile geri adım atmam diyen böyle kibirli, inançlı görünüşlü ,imanı zayıf insanların böyle büyük görevlere gelmesine ve oralarda kalmalarına izin verme Allahım... 3
  • İşte budur 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:22:42 Yeni sendika hareketi yada mavi sendika neyse adı Acilen hayata gecırılmelı Thy calısanları yonetmeli secımler thy aktıf calısanları arasında yapılmalı 7
    • mavi 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:08:55 ben seni taniyorum galiba..cok renklilikten tek renge dusmussun..hayirdir... 1
    • harbiden budur??? 17 Mayıs 2013, Cuma 08:55:07 bu arkadaslar kimler bilen varmi??heralde birtek kendileri biliyor mavi olduklarini??simdi buldum bunlar Sirin lerdeki maviler,yok yada uzaylilarda olabilir..yok yok karar verdim bunlar sirin ler...ama kime sirin gozukecekler..?sadece genel mudurlukteki ust yonetimemi??? 0
    • mavi mavi 17 Mayıs 2013, Cuma 09:00:32 hayirli olsun yeni bir olusum var demekki?baskan adayinizi ogrenebilirmiyiz?? 0
  • r 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:18:05 bu rizeli sehzade neden konusuyor? temelcike ne oldu onu yediler herhalde? rizenin gururu yuru bee kim tutar seni. havacilik gurusu. 1
  • K/A 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:14:55 Arkadaşlar yanlışım varsa düzeltin 23. Dönem tis sürümcemedeyken 22. Dönem tis in tarihi doldu o geçerli değil diyen,bir sonraki tis imzalanana kadar kuralları ihlal edip bizi metazori yoluyla uçuşa gönderen thy değişmiydi??sizler değilmiydiniz sendikaya mesaim tutmadığı halde beni uçuşa göndermeye çalışıyor deyip dilekçe yazan?? Hani nerdesiniz?bu işler dilekçeyle olmaz bınu anlayın artık birlik olalım. 1
  • ? 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:12:44 seçimle gelen seçimle gider.atanmışların sonunun neolduğunu herkes biliyor.seçilmişler'le atanmışları karıştırmayın beyler. 3
  • uhkm 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:07:46 Birinizde uhkmden istatikleri paylaşsa ya buradan? 0
    • alim 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:27:15 sen paylassana 2
    • uhkm 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:34:18 Bana yetkili değilsiniz diyor :) Ayrıca merakımdan soruyorum birşey ima etmeye çalıştığımdan değil. 1
    • isine bak 17 Mayıs 2013, Cuma 00:59:10 Yetkili degilsen isine bak 1
    • isine bak 17 Mayıs 2013, Cuma 07:21:47 Gizlemen gereken bir sey mi var, gocunuyorsun hemen :) adam gibi soru sorduk. 0
  • 007 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:04:05 Yurtdışında yatı görevinde bulunan 5000 uçuş ekibi yarın sendikal eyleme katılıp AYÇİN'in itibarını kurtaracakmış....:))) 9
    • yolcu 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:09:32 hangi kanal'da oynuyor bu film saat kaçta başlıyor.maceralı olduğu kesin:))) 7
    • 245 iptal 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:20:54 Abi adamlar 245 iptal diyor. bu en az 250.000 yolcu demek. 250.000 yolcunun uçuşu iptal edilecek ve bunu sadece sendika bilecek :))) çok mantıklı hakikaten 6
    • 245'e 17 Mayıs 2013, Cuma 01:25:37 matematiğin de pek kuvvetliymiş:)) 1
  • Demokrat 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:01:07 Bu sendika seçimleri ne zaman arkadaşlar.... 7
    • obser 17 Mayıs 2013, Cuma 00:47:39 kasımda galıba. kasıma kadar surecek mı bu grev. cok sacma olur kasıma kadar surerse. ayıp olur, yazık olur. 1
  • Vatandaş olarak 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:00:57 Yıllar önce bir TİS sürecinde televizyonlarda izlemiştim. Atılay Ayçin karşısındaki THY veya hükümet temsilcilerine ağzından köpükler saçılarak "bize para vermiyorsunuz, gidip silah ve mermi alıyorsunuz, doğuda insanlara sıkıyorsunuz" diye bağırıyordu. O zamanki THY temsilcileri de süklüm püklüm oturuyorlardı. AKP'li değilim ama şimdiki THY yönetiminin güçlü ve cesur olmasını, bu adamlara pabuç bırakmamasını takdirle karşılıyorum. 7
  • k a murat 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:59:43 Thy de grev kararı alınırsa sendikadan pek çok insan ayrılır ve işlerine gelmeye devam ederler.. Yani grev olmaz.. Grev demek sendika kasasındaki 20 trilyonun istenildiği gibi harcanmasına neden olmak demektir, bu da sendikanın işine gelir..İNANMAYAN KARALAMAYA CALISAN SENDIKALAR KANUNUNA BAKSIN....KAUN DERKI OZETLE......SENDIKA GREV ZAMANINDA KASASINDAKI PARASINI YANI BIZIM PARAMIZI ISTEDIGI GIBI KULLANMA HAKKINA SAHIPTIR...... 5
    • Back3rhytme 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:11:58 Tespitiniz kesinlikle doğru,bu yüzden Ayçin ve yandaşları bu işi uzatarak koltuk ve menfaat derdinde.. 16000 kişinin hakkı kimin umrunda misali.. 5
    • sefer 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:12:19 eee gitti paralar o zaman...gelen kuru kalabalığada para veriyorlarmış bayanlar seda sayanın programına günlük 50 tl ye gidiyormuş aynı ajansa söyleyelim 500 kişi göndersin...100 er lira verin millete vallahi thy yönetimini istifa ettirirler.:))) 3
    • Solo 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:30:30 Normalde kasada 20 Trilyondan çok daha fazla olması gerekiyor, her ne kadar rutin giderler olsa da yılda 8-9 trilyon geliri olan bir sendikadan bahsediyoruz.. 24 yıl Başkanlık yapıldığı düşünülürse sn. Ayçin bunun hesabını da verecektir elbet.. 4
  • Cabinn 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:54:24 Büyüksün Başkanım, AYÇİN'e emeklilik hayatında başarılar dilerim.. 13
  • mavi sendika 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:53:05 Arkadaşlar mavi sendikada birleşip sendikamızı hakeden kişilerle yönetilecektir. 8
  • bir gariplik var.. 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:45:31 Greve katilim oldukca az hic bir seferde aksama yok ama gariptir ki ucan ucakta cok az seviyede. Halkalida oturuyorum diger gunlerden bariz bir sekilde az ucak kalkiyor. Dun stndby dim cagirmadilar bile. 6
    • amir 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:54:21 sen ne dedin şimdi yani? 3
    • ops 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:13:07 kalkış pistinin rüzgarın esiş yönüne göre değiştiğini biliyorsundur diye düşünüyorum? 2
    • diyor ki 17 Mayıs 2013, Cuma 01:31:40 günde 600 olan sefer sayısını 300'e düşürüp,yolculara da 5 saat evvel arayıp alana gelmeyin,seferler iptal derseniz,bütün diğer sistemleriniz de buna göre çalışıyorsa,insanlar tabi ki herşey yolunda sanar 1
  • kOMEDİ 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:43:39 MADEM KİMSE GREV YAPMIYOR SENELİK İZİNDEKİ ADAMLARI NEDEN UÇUŞ ÇAĞIRIYORSUNUZ:) 4
  • T.İ 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:42:52 Mavi Sendika Hareketi devam ediyor. Destek verelim. 9
  • XXXXX 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:37:20 Pes artık, bu kadar da Sendika Düşmanlığı olur mu? Sendika, çalışanların haklarını işverene karşı savunmak için ortaya çıkan bir kuruluştur ( Bir elin nesi? İki elin sesi var örneği?. Avrupada hemen hemen gelişmiş her ülkede güçlü sendika kuruluşları olup, branşlarında temsil ettikleri çalışanları başarı ile temsil savunmuş ve savunuyorlar da. Topçu'nun arkası güçlü, Hava taşımacılığının ne olduğunu bilmeden oturduğu koltuğa getirildi. Dedim ya arkası güçlü, o nedenle de atıp tutuyor. Sel gider kum kalır. 4
    • xxxxx'e 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:25:10 bak ne güzel demişsin avrupada güçlü sendikalar var diye. orada sendika gerçekten güçlü. hava-iş güçlümü sence. almanyadaki greve bir bak istersen kaç sefer iptal olmuş. hemen arkasından sözleşme imzalanmış. ama oradaki sendika yöneticileri gerçekten çalışanı düşünüyor. malesef burada durum aynı değil. 305 konusu artık hukukta. hukuka kimse karışamaz. bildiğim kadarı ile çok büyük çoğunluk dava açtı. bırakın o sorunu hukuk çözsün. herhalikarda o sorun çözülecek er ya da geç. ama 16000 kişi ne olacak. 16000 kişinin hakları savunulsaydı bu sorun çoktan çözülmüştü. sendikanın elinde büyük silah vardı karşısında kar eden bir şirket var.istediğine yakınını alırdı. ama olmadı..inşallah kısa sürede kimsenin canı yanmadan bu sorum çözülür. insanlarda stresten kurtulur..saygıyla sevgiyle kalın.. 5
    • xyz 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:27:43 "Sendika, çalışanların haklarını işverene karşı savunmak için ortaya çıkan bir kuruluştur " bakçok güzel söylemişsin. nerede 16000 çalışanın hakkını savunmak. 2
    • Güçlü Sendika!!! 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:22:28 Avrupa'da güçlü sendika falan yok beyler Avrupa'da haklarını savunmasını bilen ondan taviz vermeyen insanlar topluluğu var. Cezayir'de ekmek fiyatlarına 10 kuruş zam yapıldı diye yüzlerce insan öldü isyanlarda biz sadece bize sunulan ile yetinen biat kültüründen geldiğimiz için bize ne yaparlarsa hak etmişizdir. 1
  • Uyanin 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:36:10 Ekip odasinda oturcak yer yok siz 10 kisi evinizde oturmaya devam edin 12
    • yerebakanlara 17 Mayıs 2013, Cuma 01:37:32 aynasızlara söyleyin kalksınlar canım,kırıcı da olsa ekiplerin orası.ama pardon,siz kim,hak istemek kim.dikilin ayakta 0
  • Rizeli 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:35:39 Hamdi bey buyukadamsin vesselam Turkiyede senin kadar cesir kararli risk alabilen samimi ucak alimlarinda yaptigin o cesur gorusmeler kurumunu sahiplenmen riya ve gosreristen uzak hayat tarzin dunyada ucak sirketleri batarken veya kuculurken thy yi ekibnle en ust seviyelere cikartman Dogrusu kiskanilacak adamsin samimi dostlarin cok oldugu gibi cekemeyenlerinde olacak sana saygilar kandilin mubarek olsun 16
    • kastamonu 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:50:48 Yukarıdekı yazı guzel rızelı bılır ısını.Herkesın basasaracagı ıs degıl katılıyorum. 7
    • ŞAPUR 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:22:58 beyler neyi kovalıyosunuz ya.az sukut dur bari bide şapur şupur yapıyosunuz vicdannnnnnnnnn 0
  • YENİ OLUŞUM 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:29:02 YENİ BİR TEMİZ YÖNETİM İÇİN ÇALIŞMALAR BAŞLAMIŞTIR.YÖNETİMİN ŞU AN İTİBARİ İLE THY VE TEKNİŞ AŞ ÇALIŞANLARINDAN OLMALIDIR.DIŞARIDAN VE EMEKLİ PERSONEL OLMAMALIDIR.ATİLAY AĞA VE EKİBİNİN BUNCA YILDIR TOPLANAN AİDATLARIN NERELERDE KULLANILDIĞI VE PERSONELE YÖNELİK HİÇ BİR ŞEYİN YAPILMAMASININ HESABI SORULMALIDIR.YOLUMUZ AÇIK OLSUN ARKADAŞLAR.HAYIRLI KANDİLLER. 8
  • the end 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:22:45 Takip edildiği üzere uygulamaya konulan greve çalışanlardan, uçuşları aksatacak düzeyde katılım olmamış ve ilgili havayolları seferlerine mutat olduğu üzere devam etmiştir. Bu duruma göre sendika ağalarının istifa etmesi gerekmektedir. 7
  • Yolundaysa 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:22:26 Rutin faaliyetleriniz hala devam etmekteyse alıştırma uçuşu yapan part time memurları neden uçuşlardan çektiniz????? 1
  • Mavi Sendika 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:21:42 Ayçin istifa.. Yaşasın mavi sendika hareketi! 9
    • ay yıdız 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:18:55 aycın yerıne kararlı sozunun erı bırısı varmı hazırda ıstıfa.ıstıfa.demesı kolay.bu ıs mavıyle .sarı ıle reklerle ancak ıse yaramayan bır goruntu olur.yınede kırmızı ay yıldız olsun. 0