THY'NİN İLANINA KARŞI KAMPANYA BAŞLATTI!

    Çok beğenilenler

  • 30 21 Ocak 2014, Salı 11:37:40 30 yaşına kadar aklın neredeydi? 20
    • Sanane 21 Ocak 2014, Salı 14:27:42 senin gibi ukalalardan bıktı bu millet 7
  • serdar 21 Ocak 2014, Salı 12:00:00 Arkadaşlar ister 30 yaşında olsun,ister daha büyük,ister daha küçük.Önemli olan o kokpitte oturma başarısını göstermek ,o yeteneğe sahip olmak,o zor sınavları başarıyor olabilmek.Sayın Mehmet ATALAY'ı sonuna kadar destekliyoruz.Bu iş sevda işidir,yaş ile sınırlandırılamaz. 12
    • !! 21 Ocak 2014, Salı 21:13:37 Sevda işi yapmak isteyen arkadaşlar , 10 bin euroya PPL alıp, sevdalandıkça uçabilirler. İlle de THY ye girmek gerekmiyor yani. Bol sevdalı uçuşlar :) 7
  • Tüm yorumlar

  • Aday 20 Kasım 2015, Cuma 20:53:13 39 yaşım yeni doldu, 8-10 ay sonra ATPL sınavlarına girmiş olacağım. Muhtemelen 40 yaşım dolmadan lisansımı almış olurum. Aklın neredeydi diye soran olursa, aklım yerindeydi de cebimizde para yoktu. Bartın'ın 2000 nüfuslu ilçesinden İstanbul'a gelip 200.000 TL'yi bir araya getirmek biraz zaman aldı. Bundan sonra ne bekliyoruz ? Herkesin istediği gibi bir havayolu firmasında F/O olarak çalışabilmek. Aynı zamanda mevcut işimize de devam ediyoruz, imkanlar kimine doğduğunda önüne sunulur kimi de zorluklarla mücadele ederek alın teri ile bir şey sahibi olur. Benimde memur babam zengin bir iş adamı olsaydı şu anda Kaptan pilot olarak uçuyor olurdum. 0
  • Yalniz kovboy 05 Ekim 2015, Pazartesi 18:32:28 40 yasina kadar alim yapilmali 44unde pilot olmali boyle sallama is olurmu duzeltin cabuk bende pilot olacam bu kadar mali kayip bosami gidecek 0
  • yaş:31 31 Ocak 2014, Cuma 17:17:05 Bu seviyede pilot açığı varken 30 yaş sınırını bir şirket politikası olarak ben de yanlış buluyorum. Ancak temel insan haklarına aykırı olmak mı ? Yapmayın arkadaşlar... 0
  • kabin memuru adayi 23 Ocak 2014, Perşembe 11:02:44 Tesekkurler Mehmet Atalay oncelikle boyle bir kampanya baslattiginiz icin ve bize desteklerinizi sundugunuz icin hayallerimize biraz daha olsun yakinlastirdiginiz icin insallah faydasi olur ve kabin memurlugu yas sinirini tamamen ortadan kaldirirlar dunyadada gercekten esi benzeri yok bu olayin umarim thy bu yanlisi gorur ve duzeltir temennimiz bu 0
    • hatice 02 Haziran 2016, Perşembe 19:44:07 Dualariniz eksik etmeyin..Rabbim herkezin gonlune gore versin..Teşekkürler destek için 0
  • iPhone Uygulaması 23 Ocak 2014, Perşembe 02:21:21 30 yas istemeleri bile bence buyuk bir sans. 27-28 maximum olmali. 7
  • iPhone Uygulaması 22 Ocak 2014, Çarşamba 15:09:09 Yeni baslayacak birisine 30 yas kıstası fazla bile .25 olmalı en fazla. Okulunu bitirip calısmaya baslayıp işini begenmeyen ve sırf para ve gezme askı için bu meslegi tercih edenlerin cok basarılı olacagını düşünmüyorum.gercekten pilot olmak isteyen varsa askerden ya da and üniv deilse ve normal bir üniv mezunu ise yuksek lisans yapmıs oldugunu da düşünürsek gelecegi yas 23 veya 24.baska maceraya atılmadan gelsin girsin sınava erkenden baslasın işe.adamın hayattan beklentisi kalmamıs bide pilot olayım diyor gayet sacma 16
  • aday çok 22 Ocak 2014, Çarşamba 11:42:09 ellerinde zaten istemedikleri kadar aday var aday sıkıntısı yaşamıyorlar eğitim yeri sıkıntısı yaşıyorlar 7
  • insan hakları mı? 22 Ocak 2014, Çarşamba 11:38:00 insan hakları ne alaka? bence THY önce insan hakları ne demektir onu bilenleri almalı. anahtarınız kaybolsa insan haklarım çiğneniyor diyeceksiniz 3
  • Samet 22 Ocak 2014, Çarşamba 11:35:12 yetistirilmek uzere ilanda 30 yas siniri olmasi normal, sirket kendi cikarini dusunecektir f/o aliminda 30 yas siniri yok, ona basvurabilirsiniz 3
  • Birde bunu deneyelim 22 Ocak 2014, Çarşamba 11:06:34 Gecengun mulakata gelenlerden biriyle konustum, nerden ilgi duydun havaciliga diye sordum.Cevap olarak "Her isi denedim birde burda sansimi denemek istiyorum, parasi ortami iyiymis dogrumu" dedi.Simdi zihniyet bu olunca THY de kriter koyar mecbur neyapacak??? 0
  • bolumlere 22 Ocak 2014, Çarşamba 10:59:50 Kardesim adamlar 5 yillik sivil havacilik yuksekokulu bolumlerini kabul etmiyor akademiye sen de turizmciler neden alinmiyor diyorsun. Torpilin varsa dis hekimi bile olsan basvurun kabul edilir 0
  • yanlis 22 Ocak 2014, Çarşamba 06:49:29 Bu ilan en az 5 senedir var, o zamanlar 25'li yaslardaydin. O zamandan beri neredeydin diye sorarlar adama, kaldi ki basvuru vb. ucretsizdi. Havaciligi ve pilotluk meslegini sevenler ilgilenenler takipte olurdu. Sen 2 hafta once ilani duy sonra vay efendim benim yas tutmuyor diye yaygara yap. THY ozel bir sirkettir, insan haklarina aykirilik iddiasi gulunc olmus. 6
  • MEVCUT THY İLANI 22 Ocak 2014, Çarşamba 03:04:58 25.12.2013 Adaylarımızın Dikkatine! Geçerli Frozen ATPL lisansına sahip ve/veya THY A.O. filosunda yer alan B737, A310, A320 uçak tiplerinden birinde Type Rating eğitimi almış ve bu tiplerde 500 saatin altında uçuş tecrübesine sahip olan adaylar Tecrübesiz II.Pilot Adayı olarak değerlendirilecektir. Genel Özellikler T.C. Vatandaşı olmak, İlan tarihi itibari ile en az 21 - en fazla 40 yaşında olmak, 0
  • Hollandali 22 Ocak 2014, Çarşamba 02:29:17 bir zahmet flght attendant icinde yas siniri yukselsin 35e kadar iyi olur. simdiden tskler 1
  • Birleşelim 22 Ocak 2014, Çarşamba 01:28:35 Kabin Memurları için revize ettim, lütfen yayalım arkadaşlar Kime Hamdi Topçu, Yönetim Kurulu Başkanı Temel KOTİL, Genel Müdür İsmail ÇAY, İnsan Kaynakları Müdürü Kokpit İstihdam, Kokpit İstihdam - İK Merhabalar Heryıl açılan cabin crew ilanınızdaki yaş kriterleri 20-30 yaş aralığında vede bay ,bayan olarak yapılan başvuru yönergesi, garip bi kararla sadece bayan ve 20-24 olarak değiştirilmiştir. BU değişiklikten ben ve benim gibi olan birçok havacılık sevdalısı insan mağdur olmuştur. Avrupanın birçok havayolu şirketi iş ilanlarında yaş kriteri aramazken , ülkemizin bayrak taşıyıcılığını yapan güzide kurumumuz neden bizlere bu şekilde zorluklar çıkarıyor anlamış değilim. Talebim, yaş kriterinin esnetilmesi vede ilanın bay bayan olarak revize edilmesidir. Sizlerden istediğimiz sadece mülakat hakkımızdır. İşe kimlerin alınıp kimlerin alınmayacağı tabiki sizin insiyatifinizde olmakla beraber bu en doğal insanı hakkımızı bize iade etmenizi rica ediyor. Gereğinin yapılmasını arz ediyorum 0
  • change 22 Ocak 2014, Çarşamba 01:13:33 Bahsi geçen kampanyanın adresi http://chn.ge/1iaokdr 0
  • iPhone Uygulaması 22 Ocak 2014, Çarşamba 00:49:39 Herkes bisey ister. Biri yas biri universite biri toefl azalsin bilmem ne. Ya kardesim THY nin kriterleri bunlar. Madem ki yasi yazmissin demekki dille ilgili sorunun yok. Herkes kendini dusunuyor. Musade edin de THY de kendini dusunsun. Adamlarin kriterleri NET. Istemeyen saglayamayan gelmesin. 0
  • Birlik Olalım 22 Ocak 2014, Çarşamba 00:37:45 30 yaşın altında kalanlar vede sürece dahil olmak isteyenler kendilerine güvenmiyorlar sanırım gelip burda 30 yaşına kadar aklın nerdeydi gibilerinden gereksiz yorumlar yazıp kendilerini küçük düşürüyorlar, eyyamcılık yapmanın lüzümu yok yaşın tutuyorsa bu habere yorum yazmak zorunda değilsin burda insanlar birlik olmak icin toplanmış, git face de candy crash oyna sen 30 yaşına kadar nerdemiydim canım kardeşim, Üniversiteyi bitirdim , amerikada 6 ay dil eğitimi aldım, Londrada staj yaptım, şişmdi iyi bir şirkette çalışıyorum, ama senin gibiler bilmez havacılık bir meslek değil bir zevktir, tutkudur, bende aynı maaş aldıgım işimi bırakıp belkide daha az bi maaşla havacı olmak istiyorum. bi yerlerine güveniyorsan aynı süreçten ikimizde geçelim , kimi alacaklarına onlar karar versin, Unutmadan İELTS 7.5 .....!!!!! Arkadaşlar, kampanyayı başlatan arkadaş bunu hangi adrese göndereceğimiz konusunda bilgi vermemiş THY nin offical bi e-mail adresini bilen biri varsa paylaşırmı lütfen....!! 1
  • Helal 22 Ocak 2014, Çarşamba 00:08:52 Helal olsun. 1
  • KAPTANNN 21 Ocak 2014, Salı 23:01:58 Yaşı büyüklerin eğitimlerinde genelde çok sıkıntı çıkıyor. Mantıklı düşünün siz bir şirketsiniz ve adam seçip pilotaj eğitimi vereceksiniz. Başvuru sürüsüne. Hangisini seçersiniz ? 25 yaşında, iyi bir üniversite mezunu arkadaşımı 35-40 yaşında birisini mi ? (sıfır iki aday için söylüyorum, tecrübeli adayları bu kapsama almıyorum) Ben de bir THY hissedarı olsam yönetimi 35-40 yaşındakini seçiyorsa mahkemeye veririm çünki öbür adama bu masrafı yaptıktan sonra 10-15 yıl daha fazla kullanabilcek. 3
  • Bbj 21 Ocak 2014, Salı 22:49:34 Pilot kazançları Amerika'daki seviyelere düşünce kaç kişi kalacak bakalım pilot olmak isteyen.Sırtında 125 ile 350 kişi arası insanın sorumluluğu altında 60 ile 350 milyon dolar arasında değeri olan bir alet ,kar yağmur türbülans artı inanılmaz bir rekabet .İnanın yeryüzünde ayaklarınızı toprağa basarak yapabileceğiniz çok daha az risk içeren isler var. 3
  • iPhone Uygulaması 21 Ocak 2014, Salı 22:27:51 Britsh Airways örneğini çok aramış olmalı arkadaş. Lufthansa, Swiss gibi bayrak taşıyıcılar F/O alırken genellikle 30 35 arasında bir yaş sınırı koyar. Doğrusu da bu. 55 60 yaşında F/O alıp 35 yaşında Kapatanın yanına oturtmanın CRM açısından hassas bi konu olmasını bi kenara koyalım. Ben 55 Yaşında F/O alıp en fazla 10 yıl uçura bilirim. Bi de tecrübesiz ise tam evlere şenlik yani. Uzun vadede şirkete faydası olacak birini isterim. Havacılık bazı insanların gecikmiş hayallerini gerçekleştirecekleri bir oyun parkı değildir. Ciddi ve para kazanmaya yönelik işleyen, profesyonel ve uzun bir süre çalışacak personel arayan bir sektördür. 0
  • Yerli Yönetici 21 Ocak 2014, Salı 22:24:04 Geçenlerde bir THY yetkilisinin yaptığı açıklamayı hepimiz esef ve üzüntüyle okuduk sanırım ne deniliyordu orada "yerli pilotlar kriterlerimizi karşılamıyor" bu açıklama ülkemizde Türkiye de bir THY üst yöneticisi tarafından yapıldı. Düşündükçe hala ürperiyorum. O yazıya olan yaptığım yorumumda da söylemiştim yine söylüyorum; bu açıklamayı yapanlar hangi kritere uydukları için bugün THY de sorumlu kaptan olarak uçabiliyorlar lütfen bir kez daha düşünsünsünler. O açıklamaya karşı şimdi bizimde hakkımız değil mi bizde THY ye "YABANCI YÖNETİCİ İSTİYORUZ" "YERLİ YÖNETİCİ İSTEMİYORUZ" diye seslenmek. Soruyorum sizlere.... 1
  • kiniyorum!!! 21 Ocak 2014, Salı 22:23:47 Cok guzel bi yazi olmus hakkaten yazan arkadasimizin ellerine saglik.yurt disinda is bavurularinda hic bi zaman yas sorulmaz cunku bilirler ki bu insan haklarina aykiridir.thy gibi avrupanin en iyi hava yoluna insanlarin hayalleriyle oynamak yakismiyo.tipki bu yil kabin alimlarinda oldugu gibi.Kiniyorum!!!!!! 2
  • Android Uygulaması 21 Ocak 2014, Salı 22:13:23 Yaş 37 boy 1.80 kilo87 mezuniyet ilkokul mezunu dışardan orta okul okuyorum belki pilot olamam ama türkhayolları memuru olmak isiyorum torpilim yok 0
  • iPhone Uygulaması 21 Ocak 2014, Salı 20:17:28 30 yaşın üstünde senle mi uğraşacağız ,git kendi işine bak o yaştan sonra. 10
  • iPhone Uygulaması 21 Ocak 2014, Salı 18:59:53 30 ustu ne ya... Cok.. 2
  • Bölümler 2! 21 Ocak 2014, Salı 18:29:30 genişlettiğini öğrendim ve bölümümü Turizm ve Otel İşletmeciliğine çevirdim. Eğer mühendislikde devam etseydim ilerde mutlaka takılıp okulu uzatabileceğimi düşündüm, belki YANLIŞ yaptım ama olmadı yapamadım artık Gökyüzüyle aramda ENGEL teşkil edecek herşeyi kaldırmak istiyordum, gökyüzü sevdam ağır bastı anlıyacağınız. Şimdi siz değerli Pilot ve Yönetici büyüklerime soruyorum, THY Akademi madem bu Bölüm yelpazesini genişletti, neden benim bölümüm İktisadi İdari Bilimlere bağlı bir bölümken, listede Turizm yazmıyor diye bana telefondan sizin bölümünüz listede yok, belki siz mezun olana kadar açılır diyorlar? İşletme de yazıyor, işin komik yanı bu sevgili büyüklerim, 40 ders alıyorum, 22 si Business ve dil dersi. Sonuç, yokluk içinde varlık yaratmaya önümde ki 5-6 aylık süre içinde ATPL parası 59,400 €'u İstanbul ev kiramı, hayatı idame ettirmek için cebime harçlığımı arıyorum, ARAYACAĞIM. Simit yerim, çay içerim, bırakın simiti çayı AÇ KALIRIM YİNEDE PİLOT OLURUM. Sevgiler, Saygılar... 2
    • bölümler'e 21 Ocak 2014, Salı 20:52:22 thy kendi pilot yetiştirmek için tercih ettiği bölümde değilsiniz ama dışarıdan atpl alıpta 4 sene ne okumuş olursanız olun thy'ye girebilirsiniz.bnde 4 senelik turizm işletme mezunuyum.iktisadi idari bilimler fakültesine bağlı.yurt dışında pilot oldum.cok uzun zamandırda profosyonel olarak uçuyorum.sizi anlıyorum bnde senelerce eğitim parası için çalışıp para biriktirmiştim.ama size şunu söylemek istiyorum.bugünlerde herkes pilot olmak istiyor ve bir şekildede kokpite geliyorlar.pilot olmak istemekle olmaz kendine özgü yetenek kabiliyet isteyen bir iştir pilotluk.ve size ilk tavsiyem ilk önce ingilizce seviye sınavına girin ilgili yerlerde.sonrada bir uçuş okuluna gidin ppl alın.sonrasında tekrar düşünün ve hocalarınızın fikrini aldıktan sonra.ayrıca yüzlerce işsiz pilot ordusuna katılacağınızıda unutmayın atpl'i aldıktan sonra.sevgiler kolay gelsin. 1
  • iPhone Uygulaması 21 Ocak 2014, Salı 18:22:04 Adamlar ilana istedigi kriterleri koyar kardesim. İsterse 80-100 yaş arası eleman arıyoruz diye ilan koyar. sizin arzunuza göre mi ilan koycaklar? Adamlar ihtiyaçları doğrultusunda ilan koyuyor. ticari kar amaçlı bir şirket, iş bulma kurumu yada hayır kurumu değil burası. İş bulma kurumuna gidiceksiniz. 9
    • ukalalık yapma! 24 Ocak 2014, Cuma 00:07:16 tarzına dikkat etmen lazım. kul kınadığını yaşamadan ölmezmiş, bu atıp tuttuklarını yaşayıp sıkıntıdan saçlarını ağartınca aklına gelsin bu. 0
  • Bölümler! 21 Ocak 2014, Salı 18:20:12 Öncelikle her haberin altına bilip bilmeden yorum yapan biri değilim ama inanın ki artık Türkiyedeki bu sitede insanların görüş ve düşüncelerine yapılan iyi yazsada kötü yazsada saygısızlıklardan dolayı bu yazıyı çekinerek yazıyorum. Turizm ve Otel İşletmeciliği son sınıf, son dönem öğrencisiyim, tahmin edebileceğiniz gibi Havacılık sevdam ÇOK ufak yaşlara dayanıyor, Model uçak, Yamaçparaşütü, Havaalanı Dispatch, Operation even Check-in sektörün her noktasında staj yaptım ve çalıştım. Durun hemen yaşın başın kaç abiciğim demeyin, yaşım 21. Ailevi maddi ve manevi sorunlar yüzünden Lise ÖSS Fen çıkışlıyım, kesinlikle bir mazaret değil, tamamen Pilotaja para biriktirmek ailemi sıkmamak için yurtdışında okumayı tercih etmedim, THY Akademiyi keşfettiğimde yıl 2010'du ve Üniversiteye başlıyordum, yanılmıyorsam sadece MÜHENDİSLİK bölümlerinden alım yapılıyordu. Elektrik, Elektronik Mühendisliğiyle Üniversiteye başladım, yarı dönem okudum, bir problem yaşamadım fakat THY Bölüm yelpazesini 0
  • iPhone Uygulaması 21 Ocak 2014, Salı 18:13:58 Verin THY yi proje osmana bakın size neler neler sunar adamın bütçesi düşük THK de ancak bukadar yapıyor. 0
  • TESEKKUR 21 Ocak 2014, Salı 18:05:03 Sevgili arkadasim eline yuregine saglik.Sizi nasil destekleyebilirim? Bende bikdim bu thy le ugrasmakdan bir onceki basvurumda yas siniri sanirim 55di bir anda bukadar nasil kriterler deyisir anlayamiom.iki yil once dlr tesini 3 mulakattan gecemedim 1 yil sonra yeniden girebilecegimi soylediler,malum durum ortada KAFAYI YIYECEM.Bu kadar pilot ihtiyaci varken aslen kriterler daha yumusak olmasi gerekmezmi?????? lutfen THY yeterin artik acin su yolumuzu,canla basla vatandaslarimiz bu isi yapmak isterken ve o kadar issiz pilot varken yabancilara neden muhtac oluyuruz.ARTIK BIR ELINIZE ALLAHI BIR ELINIZIDE BIZI ALIN. Ayricana Turkcemden oturu ozur dilerim manlum yabanci ulkede yasiom. 2
  • 330 fo 21 Ocak 2014, Salı 18:04:45 Adam 35 yaşında pilot mu eğitecek. Tabii ki 30 yaş altı olacak. Yaşın tutmuyosa git al dışarıdan eğitimini. Sonra gel thy ye. 30 yaşından sonra babanız bile yatırım yapmaz size 10
  • emir 21 Ocak 2014, Salı 17:40:25 çocukluğumdan bugüne dek hayalim olan TÜRK HAVA YOLLARI istahdamında kabin memuru olarak yer almaktı.lakin öyle bir durumdayım ki anlatamam.hayallerimi gerçekleştirmek için bir çok şeyden feragat ettim.kabin memurlarını gördükçe içim acıdı.neden bende orda değilim diye.bütün şartlarım tuttuğu halde yaş sınırlamasına takılacam diye korku kapladı.ben hayallerimi yani bu ülkenin gurur tablosu olan TÜRK HAVA YOLLARI'nda istihdamında yer almak isitiyorum.kendi ülkemin kendi milli gururumuzun bayrağını taşımak istiyorum.bu konuda biz ve bizim gibi aday adaylarının sesine hayallerine olanak sağlanmasını istiyorum.saygılar... 1
    • emir'e 21 Ocak 2014, Salı 19:01:13 Hislerime tercüman olmuşsun teşekkür ederim.. 1
  • Rukiye 21 Ocak 2014, Salı 17:10:36 Kafalarına Göre İlanda Kriter istiyorlar, TOEFL iste üstünede 2 tane ingilizce sınavı yap, Yaş sınırı getir, saat kriterini değiştir, İstedikleri herşeyi yaparlar 1
  • Sonuna kadar 21 Ocak 2014, Salı 16:44:22 Bence de çok haklı bir kampanya başlatmış arkadaşımız sonuna kadar destek veriyorum.. Ben henüz havacılık sektöründe değilim ama o yolda emin adımlarla ilerliyorum ama yabancı dil yüzünden biraz daha zaman ihtiyacım var.. Tam ben herşeyimle bu sektörde olmaya hazırken bana yaşın tutmuyor alamayız derlerse büyük bir hayal kırıklığı ve travma olur benim için.. Sayın yetkililer ne olur dikkate alın bu yorumları ve kampanyayı.. 3
    • Revize 21 Ocak 2014, Salı 19:10:17 Yorumumu geri alıyorum.. Durumu yanlış anlamışım kusura bakmayın 2
  • iPhone Uygulaması 21 Ocak 2014, Salı 16:24:34 Her açılan ilanda farklı isterler olur mu kardeşim, ne istediğine bi kara ver önce!!! Bu seferde tutturmuşlar dil belgesi diye! ielts akademik sınavında karşıma çıkan kimyadaki element tablosunu düzgün açıklayamadım diye thy de uçamayacakmıyım ben??? Benden önce girenlerin çok mu iyi ingilizceleri vardı? Havada hepsini duyuyoruz, saçma sapan terminolojiye aykırı konuşma yapanlar var... 0
  • Toefl ve Ielts Notu 21 Ocak 2014, Salı 16:21:24 Sayın airport haber yöneticileri tabiki bu bir sorun ama diğer bir sıkıntı ise thy nin tecrübesiz 2. pilot alımında toefl yada ielts notu istemesidir.shgm level sınavı ve thy level sınavına girdikten sonra yüksek lisans ve doktora yapmak isteyenlerin başvurduğu ielts yada toefl sınavında not istenmesinin mantığını anlamış değilim.geçen dönemlerde iptal edilen bu notun en kısa zamanda iptal edilmesi gerekmektedir.hem pilot açığı var deniyor hemde not isteniyor.tecrübeli 2.plt ilanı ile ilgili olarak 500 saat uçuşla bu sınavdan muaf olunurken 500 saat uçunca çok iyi ingilizce öğrenildiği mi düşünülüyor yoksa eğitim vermeden 2.pilot almak ve eksik olan kadroları doldurmak için mi bu göz ardı ediliyor.biz doktora yapmıcaz havada belli kalıpları kullanıp uçucaz ki bunun için her iki level sınavıda yeterlidir.o zaman diğer şirketler bunları uyguamayarak emniyetsizlik mi yapıyor? Hiç sanmıyorum...LÜTFEN BU KONUYU DA GÜNDEME TAŞIYIN...SAYIN TALPA BİR GÖRÜŞME DAHA YAPSIN TÜRK HAVACILIĞI İÇİN... 1
  • Bir Dost 21 Ocak 2014, Salı 16:05:47 THY gibi yıllarca vergilerle sübvanse edilmiş bir şirketin, böyle bir hususta ayrımcılık yapması, haksızlıktır, kul hakkı yemektir, bunu yapan yöneticiler Türkiye'de hoş görülebilir ama aynı şartlardaki bir gelişmiş ülkenin otoriteleri tarafından ancak alay konusu olur. Emeklilik yaşı 60 olmuş, gel gör ki hakkaniyetten nasibini alamamış idareciler rahatlıkla 20-30 yıl çalışabilecek 35 yaşındaki bir insana bitmişsin, artık ölümü bekle muamelesi yapıyor. Ey THY, PGS, Atlasjet vs yöneticileri/idarecileri, bir zahmet bir batılı şirketin şartlarına bakın, Equal Employment Opportunity ne demektir öğrenin. Pass biletlerle gittiğiniz ülkelerin çalışma standartlarını, işe alış şartlarını bir değerlendirin. Ama ilk önce insanlara hak dağıttığınızı unutmayın, hep keser olmayın, olabilirseniz testere olun. 1
    • AYNEN 21 Ocak 2014, Salı 20:16:11 ŞU YORUMA DAHA NE DENİR.ANCA ALTINA İMZA ATILIR.KATILIYORUM. 1
  • BushPilot 21 Ocak 2014, Salı 15:27:33 Bu arkadaşımızın başlattığı yaş sınırlamasına itiraz kampanyasına katılmasam da, fikrine saygı gösteriyorum. Herkez de buna saygı göstermeli, hakaret ederseniz haklıyken haksız duruma düşersiniz. Bir firmanın eğitmek üzere alacağı adayları ince eleyip sık dokuması çok normal. Bu eğitimin ücreti maaşlardan kesilse dahi adaya hiçbir maddi külfet bindirmediği için, bu tarz ilan ve alımlar adaylar için bir nimettir. THY akademi dışında insnaların ne tarz maddi külfetlere katlandığı hepinizin malumu. 30 yaş sınırı bana göre normaldir. Emin olunuz ki yaş sınır 32 olsa 35 yaşındaki bir adayda çıkıp buna itiraz edebilirdi. Meselenin diğer bir boyutu da kağıt üzerinde de olsa THY nin özel bir şirket oluşu. Yani istediği kritere göre adam alabilir. Etikliği tartışılır ama neden böyle adam alıyorsunuz diye dava edebilir miyiz? Son olarak da kampanyayı başlatan arkadaşımız, 30 yaş sınırının insan haklarına aykırı olduğunu yazarak ciddi bir hataya düşerek argümanlarını zayıflatmıştır. 3
  • kamyoncu 21 Ocak 2014, Salı 15:25:17 Pilotlukta beceri yaşta değil, başta ve bilektedir. En iyi pilot en uzun yaşayandır. 1
  • birlik zamanı... 21 Ocak 2014, Salı 15:22:22 bu insanlar birleşsinler hamdi ve temel'e dava açsınlar !!! bunlar ülkemizin hukuki anlamda zaaflarını bildiklerinden bu tip davaların onlara açılamayacağını biliyorlar ama artık bu sistem ve düzen değişmeli !!! hatta işten haksız yere atılanlar da bunlara ayrıca manevi tazminat davaları açsalar ne de güzel olur !!! 1
  • Android Uygulaması 21 Ocak 2014, Salı 14:34:26 1) British Airways 55 yaşında tecrübeli ikinci pilot alımı yapar, sıfırdan uçuş öğretmek için kimseyi almaz. 2) Uçuş eğitim camiasında pilotluk becerilerinin ilk on yıllık tecrübe veya 30 yaşına kadar (hangisi önce gelirse) geliştiği kabul edilir. Bu yaştan sonra uçmaya başlayanlar, kaynağı ne olursa olsun,18 yaşında başlayanın becerilerine erişemezler. 3
  • kabin memuru 21 Ocak 2014, Salı 14:19:24 MERHABA arkadaşlar bende kabin memuruyum fakat 1988 doğumlu kabul etmiyorlar sadece 1989-1994 doğumlu olması gerekiyormuş herşeyim tamam sadace 1 yıl fark diye başvuru yapamadım...o kadar hevesliyken heveslerim hayallerim yerle bir oldu...ağlamaktan maf oldum...en azından yaşa bir çözüm bulsanız çokta iyi olur...ayrıca bu pilot ve kabine yapılan yaş sınırı ortadan kaldırılsın istihdam sağlayın bizlere o kadar eğitim alıp emeklerimiz boşa gitmesin...arkadaşımızın da belirttiği gibi 18-55 yaş sınırı getiren yerle bizim aramızdaki fark nedir? hakkımızı elimizden almayın şuan yazarken bile gözyaşlarımı tutamıyorum....sizden bir çözüm yaş sınırı ortadan kaldırısanız sevinirim..... 0
  • iPhone Uygulaması 21 Ocak 2014, Salı 14:14:46 Dunyanın en basit mesleği olan pilotluk icin 55 bile düşük :))))) hadi bide KDV ekliyelim 60 olsun:)))) nasıl olsa meslek bu kadar ayağa düştü. Eskiden pilot deyince insanlar saygı duyardi. Simdi nadide şirketimizde pilot yerine uzman olmak cok daha iyi. Bu sektörde pegasusu ornek almalıyız. Sabancı kendisine kaz getirdiği icin pilotlara önem verip tavuğu esirgemiyor. Sonuçta ortada. Varmı ondan daha iyisi hem tarifede etkinlik, hem Ucus güvenliği ? Adam alma şartlarını ordan öğrenmek lazım 2
    • pgs 21 Ocak 2014, Salı 15:17:43 pegasus nasıl ve kimleri işe alıyor bir araştırırmısın lütfen.konuya yabancı olduğunuz belli.. 0
    • ne pegasusu yahu 21 Ocak 2014, Salı 20:25:28 hangi pegasus?neyi ortada?ne gecikmesiz bir uçuşu var ne olaysız.biraz gazete okuyun... 0
  • ne alaka ?? 21 Ocak 2014, Salı 14:06:25 adam egitilmek üzere olanlara 30 yaş arıyor. para vermiyorsun etmiyorsun, zaten bir nimet o ilan...sen git egitimini al gel gir yine. hangi şirket yetiştirilmek üzere alacağı elemanı 30 yaş üstü seçiyor?? en baba firmalar alacağı tecrübesiz adamı max 25 yaşında alıyor ki bu thy dahil. 30 yaş üstünde torpilsiz yeni mezun tecrübesiz girebiliyor mu herhangi bir şirkete? gayet normal. 1
  • Android Uygulaması 21 Ocak 2014, Salı 13:43:17 "Yaş sınırı uygulaması nedeniyle insanların başvuru haklarının elinden alınmasının temel insan haklarına uygun olmadığı düşüncesinde ve inancındayız." Uc noktalarda ifadeler bunlar, 30 yas kritilerine uymadigi icin bu durumu insan haklarina aykiri bulmak ne derece mantikli? Kaldi ki bugun 30 yasinda olan bir kisinin 20-30 yas araligi donemlerinde yetistirilmek uzere pilot adayi alimi yapiliyordu, havacilik sevdalisi biri olarak basvurabilirdi. 30 yas siniri bencede az, yukseltilebilir ve yukseltilmesi kokpit personeli ihtiyacini yurticindeki pilot adaylarindan karsilama acisindan dogru olur ama bu kampanyadaki mazeretlet cok gereksiz. 3
  • ORD 21 Ocak 2014, Salı 13:38:48 2007 ilanında mühendislik dışı hiçbir alandan almadılar,başvuramadım.2009 ilanında askerdeydim.2010,2012 ve 2013 ilanlarında mülakattan elendim.Yaş geldi 30'a şimdi de başvuramıyorum.Babası asker olduğundan elenen mi dersin,babası chp ilçe başkanı olduğundan elenen mi dersin.Neler sayarım.Burda, 30'a kadar bi baltaya sap olamadın o yaştan sonra nasıl pilot olacaksın diyen adamlar kesin baba parasıyla lisans alıp sağ koltuğa oturup ordan hava atanlardır eminim.Avrupa'da örnek aldığınız hiçbir ülkede bu kadar katı yaş uygulaması yok.British'in yöneticilerinden daha akıllı THY yönetimi o yüzden onlar 55'e kadar alırken bizimkiler 30 yaş üstü adamı beyni sulanmış olarak görüyor sanırım.Kamuda bile A grubu kadrolarda yaş sınırı 30'dan 35'e çekildi,sadece öğretmenliğe özgü yaş sınırı 40'a çekildi. Bunlardan THY'nin haberi var mı acaba.40 yaşından sonra lisans alan adamı F/O olarak alıyorsun da 30 yaş üstü adamı Akademiye neden almıyorsun. 6
    • AĞZINA SAĞLIK 21 Ocak 2014, Salı 20:28:23 AĞZINA SAĞLIK... 0
    • akademi 22 Ocak 2014, Çarşamba 00:15:04 Ağzına sağlık kardeşim ben de bir önceki alımlarda ben de askerdeydim bu alımlarda da malum babam asker emeklisi olduğu için elendiğimi düşünüyorum ki umarım öyle değildir eğer öyleyse benim gibi torpili olmayıp kendi başarılarıyla biryerlere gelmeye çalışanlara yazık etmiş olurlar..hayırlısı buymuş diyip bu elenmeme sebep olan kim varsa hakkımı helal etmiyorum o kişilere.. 0
  • iPhone Uygulaması 21 Ocak 2014, Salı 13:06:03 Harbiyeli Arkadaşlar yani yapılan yorumları çıkan haberi hiçbirşey anlamıyorum. Yahu ilanda en çok 40 olması gerekiyor diyor niye burada herkes 30a takmış ki. İlanda 30la ilgili bisey yazmıyor 0
  • iPhone Uygulaması 21 Ocak 2014, Salı 13:00:32 Type rating ücreti on yılda değil 3 yılda maaşlardan euro olarak kesiliyor. Hem de maaş günü yatan kurdan.... 0
  • Android Uygulaması 21 Ocak 2014, Salı 12:50:14 Bence enguzeli Yeniçeri gibi dogunca bebekken alip yetistirsinler pilot olunmaz dogulur mantigiyla hatta dogal selection da yapsinlar en mantiklisi o bence .... saygilar 0
    • evet 21 Ocak 2014, Salı 20:30:21 bahçe bitkileri myo mezunu,pilot çocuklarından sıra gelirse olursun pilot... 0
  • @NiceSkyForToFly 21 Ocak 2014, Salı 12:39:10 Çok masumane bir istek ve kampanya kendince.Bunu karalamak niye? Kırmıyor,dökmüyor,demokratik yolla hak arıyor.Saygı duyuyorum. 3
  • dil belgesi 21 Ocak 2014, Salı 12:20:14 Birde dil belgesi ile ilgili kampanya baslatin 1
  • Avrupali Pilot 21 Ocak 2014, Salı 12:20:10 Yas sinirini bos verin, Üniversite sartini kaldirmaya ugrasin bence!!! 5
  • saçmalık 21 Ocak 2014, Salı 12:16:26 yeni pilot adayının 30 yaşta olması bile cok fazla.atalay beyin söz ettiği britishairwayste öyle bir uygulama yok.olsa bile 55 yaşına kadar teçrübeli halen aktif olarak uçan FO lar için geçerlidir o ilanlar.körfez bölgesinde bakın alım ilanlarınada 50 yaş max. yaştır FO alımı için.atalay kardeşimiz konulara hakim değil veya gündem yaratılmak için yapılan bir durum bence.ciddiye alınacak bir durum değil. 3
  • Baska is yok mu? 21 Ocak 2014, Salı 12:08:55 Yas siniri kalkmaz ,velevki kalkti ,seni asla almazlar atalay. 3
  • kenan 21 Ocak 2014, Salı 12:02:51 Ayni uygulamayi sunexpress de yapiyor . Sunexpress de ki Yas siniri 32 . THY en azindan bunu acik ve net yazmis ilanina . Sunexpressdeki arkadaslar buna tenezül bile etmiyorlar . Nezaman cv ni gönderirsen ozaman sana geri dönüs yapip " kusura bakmayin Yas sinirina takildiniz" diyorlar insan kaynaklarindan Irmak Hanim. Ama ögrendik ki bu Yas sinirlamasini kendi sirketinde olan dispetch olarak calisan elemanina uygulamiyor , adami 35 yasinda First officer olarak ise alip tip egitimine baslattilar . Su Yas sinirlamisini kaldirin artik . 2
    • Cevap belli 21 Ocak 2014, Salı 12:46:33 Cevabı zaten kendin yazmışsın arkadaş ... Adam zaten firmada çalışıyormuş birim değiştirmiş kokpite geçip eğitime başlamış . Tabii ki senden daha öncelikli olacak , bunda yadırganacak bir durum yok ! Diğer konuda ise tamamen haklısın , yaş sınırını baştan yazıp buna göre cv toplamaları gerekir , sonradan arayıp kusura bakmayın denmesi şık değil . 2
    • kenan 21 Ocak 2014, Salı 14:38:25 eger bir uygulama varsa herkez icin gecerli olmasi gerekir . Adam sunexde calisiyor diye bir öncelik taninmasi cok yanlis. Herkez ayni kriterlere göre degerlendirilmesi gerekir . Ama görüyoruz ki sende ayni Türk kafa anlayisina sahipsin . 0
    • kenan a 21 Ocak 2014, Salı 15:22:10 kenan kardeş sun express pilotaş eğitimi vermemiş 35 yaşında atpl i olan fo adayını işe alıp tip eğitimi vermiş.atalay kardeşimiz hem 50 yaşında hemde eğitimi mi thy versin diyor.ona gelene kadar 20 li yaşlarda neler var değilmi??lütfen konuları ii anlıyalım.ağaç yaşken eğilir bide değilmi... 1
    • kenan 21 Ocak 2014, Salı 17:00:35 üstelik bana kardesim deme . Ben senin kardesin falan degilim . Bu ne ya buda yeni moda oldu herhalde türkiyede , Kardesim , kardesim . Birakin bu isleri 2
    • kenan'a 21 Ocak 2014, Salı 17:35:23 kenan bey size kenan kardeş dediğim için özür dilerim.umarım herşey gönlünüzce olur.ırmak hanımda ne yapsın eline kurallar verilmiş ona göre aday çağırıyor.son kararda onda değil orada bir kurul var.mollymack ve simden başarılı olsanızda son anda sizi kendilerince bir sebepten dolayı interwiew görüşmenizide iptal edebiliyorlar.kaptan adayı.üniversite mezunu ve level6 olarak bunu yaşadım ben orada.ne oldu hayat başka şirkette devam ediyor sonuçta.sevgiler başarılar. 0
  • Kampanyaciya 21 Ocak 2014, Salı 12:00:02 Arkadas kriterleri tutturamayainca yaygaraya başlanmış. Eece ne kadar genc o kadar uzun süre kullanim avantaji. 30unu gecene kadar aklin neredeydi? 8
  • iPhone Uygulaması 21 Ocak 2014, Salı 11:54:54 Simen Daha simdi baktım ilana en az 21 en fazla 40 yaşında olması gerekiyor diyor ikinci pilot adaylarının..ne alakası var anlamış değilim 0
  • Britisssss 21 Ocak 2014, Salı 11:54:05 Britishin boyle bir ilani yada alimi yok ,tamamiyla yalan...55 yasindaki adami napsinlar bilmem artik. 7
    • Turkish 21 Ocak 2014, Salı 12:36:05 "This unique programme is open to any aspiring pilots who will be between the ages of 18 – 55 on 1st September 2014. Aspiring pilots from school leavers to those changing career are all very welcome to apply." bu belki sana cevap olabilir. 1
    • ..-- 21 Ocak 2014, Salı 15:29:29 şu programın yerini yazında merak ettim neymiş tamamı.yurt dışında eğitim almış 52 yaşında 20 li yaşlardan beri profosyonel olarak airbusta uçan birisiyim.bu işleri oyuncak ettiniz artık gerçekten.bi kokpitte olsanız eliniz ayağınız titrerken görmek isterdim atıp tutanları.çünkü neler gördük senelerdir.... 5
  • sonuc 21 Ocak 2014, Salı 11:51:25 o değilde bu kadar olay çıkartan günderm yaratan adamı bir şirket bünyesine alırmı? alırsa kafasızdır. girmeden önce böyleyse girdikten sonra nasıl olur. 3
    • de bakalım 21 Ocak 2014, Salı 19:06:41 sen şirket sahibimisin yada kaç şirketin var sektörde,yada sadece çalışanmısın yada nesin ,insan hakları pilot hakları için birşeyler ifade eden insanlar ne zamandan beri sende basur benzeri semptomlar üretiyor ve rahatsızsın, havacımısın pilotmusun danamısın nesin sen asosyal varlık ifadeli yorumcu 2
  • İsim / Rumuz 21 Ocak 2014, Salı 11:48:16 30yasindan sonra insan beyni bazi egitimleri algilayamiyor ,tipki senin beynin gibi .biz genc ve taze beyinler istiyoruz 30 yasina kadar hayatina yon vermemis birinide istemiyoruz.ne kokpitte nede kabinde. 10
    • bouncy 21 Ocak 2014, Salı 12:37:02 O zaman 40 dan sonra ATPL alan adamı niye alıyorsunuz? 1
  • Amacin ne? 21 Ocak 2014, Salı 11:45:20 30 yas cok yasli dahada dusurmeli 25 en fazla... 9
  • İsim / Rumuz 21 Ocak 2014, Salı 11:44:23 SANANE KARDESİM İSTEDİ YASTA ADAM ALİR. 16