THY’DEN GREVLE İLGİLİ FLAŞ KARAR

    Çok beğenilenler

  • Km 23 Temmuz 2013, Salı 19:56:11 Utanmadan kabul ediyoda grev kırıcılığı yaptığını ve yalan konuştuğunu..ayıptır arkadaş koskoca thy yönetim kurulu başkanı grev başladığında biz grev kırmayız deyip,tek ayak üstünde 40 tane yalan söyledi...normalde istifa etmesi lazımda onu geçtim utanmada yok bunlarda 10
  • durum komedisi 23 Temmuz 2013, Salı 19:35:10 yani diyor ki : "evet ben grev kırıcılığı yaptım. madem çok ısrar ettiniz mahkeme kararını uyguluyayım" ... e zahmet olacak?! 6
  • Tüm yorumlar

  • . 29 Temmuz 2013, Pazartesi 11:06:01 Şeriatın kestiği parmak acımaz part time arkadaşlar üzgünüm 7
  • grev bitsin 28 Temmuz 2013, Pazar 13:05:30 benim anlamadığım grev sonsuza kadar devam mı edecek? neden sendikadan ya da yönetimden bir adım gelmiyor? bunca part time personel ve greve gönülsüz devam eden çalışanları kimse düşünmüyor mu? sendika başkanı hala nasıl direnin diyebiliyor? grevin başarısız olduğu bu kadar açıkken, 3 aya yakın süredir gözle görülür bir aksama yokken hala nasıl diretebilir? grevden dönen yüzlerce kişi varken hala bu inatlaşma niyedir? şu aşamada yapılması gereken sendikanın daha fazla diretmeden tis'i imzalamasıdır. bununla beraber huzuru iyice bozulan grevdeki meslektaşlarım sendikayı baskı altına almalı ve görüşmeler için zorlamalıdır. bununla beraber grevdeki arkadaşlar işe dönerse grev fiilen bitmiş olacaktır. bu ihtimal de düşünülmeli. zira ben artık kimsenin grev felan istediğini düşünmüyorum. artık tek istediğimiz tüm çalışanların işine dönmesi ve huzur ortamının tekrar sağlanması. her gün acaba ne olacak diye düşünmek istemiyor. sendika artık çalışanlarını daha fazla mağdur etme! 0
  • Flas flas flas 28 Temmuz 2013, Pazar 08:22:44 Herkesin gozuaydin olsun oncelikle. Grevle ilgimiz olmadan girdik bu ise hani anneyiz cocuk buyutuoruz kimimiz ev gecindirio fln ya anlayana.ama tepki cektik yetmedi ucuslarimiz kesildi o da yetmedi bi ay programimiz bos cikti ve hocbirsey bilmiyoruz. Sevgili grevdeki arkadaslarim simdi sormak istiyorum grev boyle botecekmi cunku bizimle ayni egitim surecinde olup bzden bi hafta once sozlesme imzalyan bizim gbi iki aylik olan herkese bu ay 110 saat ucus dokulmus fulle gecmisler noldu simdi ne deisti bana biri aciklasin ya simdii olan bzim ekmegimize moralimize cocuklarimizin rizkina oldu ama yine kmsenin hedefi gerceklesmedi cunku ekip bu sekilde yine yetecek yine yetecek bizimyerimize onlar 110saat full ucacak yine sefer aksamayacak bizde boyle dunyadan habersz moral bozukluguyla beklicez .dicek biai bulamiorm Allah buyuk .ama bilinki bizim ucuslarimizn dirmasi kmseye bi yarar saglamadi olan bize oldu herkesi vicdaniyla basbasa birakiyorum artik. 0
  • yaş altmış 27 Temmuz 2013, Cumartesi 03:15:36 Bir gün gelecek çok yakın tis imzalanacak full time,part time hep birlikte çalışmaya devam edecek, huzura erdiğinizi,hakkınızı aldığınızı,iyiki sendikalı olmuşum diyeceksiniz, hayatınızı daha iyi koşullarda yaşamak sizin ve ailenizinde hakkı olduğunu düşüneceksiniz buraya kadar her şey normal,bir gün görevden geleceksiniz veya siz görevdeyken hakkınızda bir karar alınacak çalıştığınız seneye,performansınıza bakılmadan tüm kanuni haklarınızın verilerek iş akdinizin fes edildiğini öğreneceksiniz;hiç bir iş yeri veya işveren bir kişiyi işe alırken kamu veya özel sektör dahil iş sözleşmesini imzalarken sene bazında işçiyi çalıştıracağı süreyi taahhüt etmez.ilk etapta sıcağı,sıcağına bir şey anlamayacaksınız,daha sonra boşluğa düşeceksiniz aldığınız evde rahat oturamayacaksınız,aldığınız arabaya rahat binemiyeceksiniz, kiminiz emekliliğime-de az kalmıştı,kiminiz ise nereden iş bulacağım diyeceksiniz. yaz biter,kış gelir ve hazan. kıssadan hisse herkes kendine uyanı alıp, almamakta özgürdür. 0
  • Part-time k/m 26 Temmuz 2013, Cuma 18:55:53 Ben de bir part time kabin memuruyum/düne kadar öyleydim.Aralık ayında bu işin ilanına başvurmuş ve Mart ayında eğitime başlamış birisi olarak benim günahım nedir sormak istiyorum part time memurların işten atılması için bıyık altı gülerek bekleyen arkadaşlarıma?Ben başvuruda bulunduğumda grev mi vardı?Sorarım ben eğitimdeyken grev mi vardı?Bu iş için 7 senelik işimden istifa ettim geldim şimdi ne olacağım belli değil...Banka borçları bi yerde ve ben aileme anneme kardeşime babama bakmakla yükümlü olan birisiyim.Onların kursağından geçecek lokma benim elimden geliyo benim alnımın terinden geçiyo.Ne istiyosunuz daha el insaf!!!Bir an önce herkezin mutlu olacağı bir sonuca varılması dileğiyle. 0
  • lanet 26 Temmuz 2013, Cuma 14:20:06 onca hayal onca emek onca masraf yazık ! peki ne icin birileri maasina maas ekleyecek laylaylom ucusuna gidecek diye. ucuculuk zor is yillar once biliyordun bunu peki simdi mi aklina geldi. sirket hakkin olani veriyor mu veriyor. uzun ucuyorsun yoruluyorsun parani aliyormusun tam zamaninda aliyorsun. derdin ne hala uzlas uzlasacaksan bitireceksen bitir grevini daha fazla telef etme ekmek bekleyen insanlari. 0
  • Turkish Airlines 26 Temmuz 2013, Cuma 10:39:50 Bayanlar Baylar Gördüğüm üzere part time kabin memurları ve şu anda grevde olan 305 kişi ve sürece destek veren THY çalışanları arasında iç savaş tamtamları çalmakta yıllardır bir aile bildiğimiz THY camiasının bu durumda olmasına sebep olan etkenleri benden iyi bilenler olabilir. Sürece destek olan kabin ekiplerinin yaptığı yorumları da okudum hak hukuk adalet istiyoruz diyen bu şahışların bu hak hukuk adaleti kendilerinden başka kimseye istemedikleri açıkca ortada grev sürecinden çok uzun zaman önce işe alımı gerçekleşmiş part time ekiplerin üzerine yaptıkları yorumlar bu şahışların çalışma ahlakını ortaya koymakta. Part time kabin ekiplerine gelince hiçbir açıklama yapılmadan uçuşları alınmış ve sonucun ne olacağı hakkında binlerce çeşit söylemin döndüğü bu ortamda yalnız başlarına bırakılmışlardır. Grev sürecinin akli selim bir şekilde bir an önce son bulması insani duygularını kaybetmemiş hak hukuk adalet sevdalısı grevci ve part time ekiplerin iş başı yapması tek temennimdir. 2
  • yapilan zam 25 Temmuz 2013, Perşembe 22:21:46 peki verilen zam orani nekadar? enflasyonu karsiliyormu? 0
  • tatliya baglayin 25 Temmuz 2013, Perşembe 14:03:05 grev her iki tarafida etkiler...bir adim atip tatlıya baglayın.once insanlar aileleriyle sevinsin,sonrada memleket. 0
  • aklıkarışık 25 Temmuz 2013, Perşembe 09:36:45 Arkadaşlar yorumlarınızın hepsini okudum. Karşılıklı gereksiz bir mücadele içerisindesiniz. Tabiki sendikarların görevi çalışanların haklarını işveren karşı korumaktır. Fakat benim ve yorum yazan birçok arkadaşın öğrenmek istediği; yasal işe alım süreci şubat ayında başlamış olan ve eğitimleri başarıyla tamamladıktan sonra 15 mayıs sonrası part time sözleşmesi imzalayanların akibeti ne olacak? Yukarıdaki yorumlarda hak, hukuk, anayasadan bahseden arkadaşlar sizler kadar part-time çalışanlarıda ilgilendiriyor bu karar hepimiz aynı şirkette çalışıyoruz ben sen o diye ayıramazsınız kimseyi. Hepinize rica ediyorum. Bilen, duyan varsa söylesin: İŞE ALIM SÜRECİ ŞUBAT AYINDA BAŞLAYAN VE SÖZLEŞMELERİNİ SİZ GREVDEYKEN İMZALAYANLARA NASIL BİR YASAL SÜREÇ UYGULANACAK? 0
  • PART TİME 25 Temmuz 2013, Perşembe 01:36:23 ŞİMDİ YILLARINI BU MESLEĞE VERMİŞ BİRİ OLARAK BURADA BİR ŞEYLER PAYLAŞMAK İSTİYORUM . Bu mevcut sendika yönetimi özel havayolları için geçerli olmayan bir sendika mı? Ben ayda 110 saat uçarken binbir tehditle rest time larım çalınarak uçurulurken nerdeydi? Bu sendika sadece sol görüşlü, mevcut hükümet düşmanı şahışların sendikası mıdır? Neyin savaşını verdiğini dahi açıklayamayan bir sendika ne iş yapar? Kendi kafasına göre ekmek yediği şirketi grev yaparak mağdur eden 305 kişinin hiç mi suçu yok. Bu insanları böyle organize eden çakma solcu sendika başkanının hiç mi suçu yok. Bu olayların bu hale gelmesinde uzlaşmaz sendikadının payı Thy yönetiminden daha fazladır. Kendi hatası nedeniyle işten atılan 305 kişiyi öne sürerek prim yapma peşindedir. İŞ KANUNUN VE BORÇLAR KANUNUN MADDELERİ ÇOK AÇIKTIR. 305 EN ÇOK TAZMİNATINI ALIR ODA YILLAR SONRA BİRDAHA O KABİNİ UNUTSUNLAR. DEVAMI VAR .... 3
    • 305 26 Temmuz 2013, Cuma 12:11:35 Arkadaşım safmısın. Havaişin özel şirketlerle ne bağlantısı var. Bukadar kıt bilginle ezilmeye mahkumsun. Kalkmış bide süreç hakkında sanki bişey biliyomuş gibi atıp tutuyosun. Ağzına aldığın 305 kişinin onda biri yüreğin olsaydı keşke bu kadar ezilmezdin belki. 0
  • Cenk 25 Temmuz 2013, Perşembe 00:48:54 Grev kırıcılar ile part time lar sarmaş dolaş olmuş. Bekleyin ama önce part time ları işten attırıyoruz sonra da grev kırıcılara sıra gelecek. 21
    • Cenk'e! 25 Temmuz 2013, Perşembe 16:13:04 sen nasıl bir vicdansızsız ya, tek duam bu laflarınla ömrün boyunca muvaffak olma! hiçbirşeyden mutlu olma e-mi?! 1
    • Bitik 30 Temmuz 2013, Salı 17:55:29 Grev bittikten sonra sen de o veya bu sebeple işine son verilenlerden biri olacaksın, buna şüphen olmasın. Bu zihniyetteki THY yönetiminin yapacağı budur. Fakat işine son verildiğine üzülmeyeceklerimden biri de sen ve senin zihniyetindekiler olacak. 0
  • iPhone Uygulaması 25 Temmuz 2013, Perşembe 00:47:16 Haktan hukuktan bahseden grevciler 305 kanunsuz grev yapan kişi için çırpınmak yerine hakkıyla usulüne uygun başvuru yapmış ve işe alınmış 100lerce parttime KM yi düşünse keşke! Onca emek, zaman ve maddi manevi kayıp bizim ne suçumuz vardı! Yazık ettiniz bize ama Allah büyük bizim canımızı yaktınız sizinde canınız yansın! 0
  • iPhone Uygulaması 24 Temmuz 2013, Çarşamba 21:45:36 Zaten bu part time çalıştırma şekli baştan yanlış. Aynı işi yaptırıp az para öde bazı haklardan mahrum et. Nerede kaldı sosyal devlet aynı işe eşit ücret. Bunun adı tam anlamıyla insan sömürüsü, çaresiz insanların kanını etmektir. Ayrıca sendikalı veya kadrolu çalışan arkadaşlarda azıcık part time çalışan yada sözleşmelilerle empati yapmalılar. Zira kimse keyfi grev kırıcılığı yapmıyor... evine ekmek götürmek istiyor. 0
    • Dönüşüm 30 Temmuz 2013, Salı 17:58:34 TGS ve HABOM ile dönüşüm başladı sıra uçucu personelde. 0
  • camaroth 24 Temmuz 2013, Çarşamba 19:30:34 be oldu grevciler sizin yaptıklrınız thy etkilemedi yıkamassınız yakamassınız thy hadi giidin greve devm edin.. kimse inanmıyor destekde vermiyor sizler haksızsınız bu grevi yapmakla.. 2
  • ugur 24 Temmuz 2013, Çarşamba 18:20:07 bakalim bunca tantanadan sonra biz yuzlerce part time memura ne olacak? sendikanin ugrunda kendini paraladigi 305ten kac kisi donecek bakalim.. kac aydir onurdan haktan emekten dem vuran sendika ve grevci personel, bugune kadar kendi magduriyetleri icin takindiklari tavrin ne kadarini takinacak? yoksa sucladiklari grev kiricilar gibi sadece kendi kayiklarini mi yurutmeye calisacaklar...? hep birlikte gorecegiz bu surecte.. 0
  • Yazık! 24 Temmuz 2013, Çarşamba 17:11:56 Günde 18 saat çalışıp emekli olan bir babanın , emekli maaşıyla evladını başka şehire gönderip, 3 kuruş maaşıyla tonlarca lira masraf yapıp, borcun harcın altına girip çocuğunun iş sahibi olmasını desteklemesiyle ;her ay 100 saat uçan , tonlarca lira maaş alan , aldığı maaşlar yüzünden sapıtıp yüzüne gözüne makyajdan, solaryumdan bakılmayacak olan, sıkıtıdan uçuş boyunca ev mi alsam arabayı mı değiştirsem muhabbeti yapan kabin memurlarını karşılaştırınca hakikaten de grevdekilere hak veriyorum. Daha iyi çalışma şartları için bütün part time k/m larını işten çıkartmayı göze alabilen, binlerce insanı ve aileyi mağdur edebilecek düşünceye sonuna kadar katılıyorum. Aileniz size her konuda her şeyi öğretse de şükretmeyi asla öğretememiş. Aslanlar gibi savunun grevi ve mağdur edin insanları. Dişe diş kana kan. O kadar düşüncelisiniz işte! Ha anayasal hakkınız demişken, hanginiz hakkını bu kadar arıyor acaba çıkarı olmadığı yerde? Aldığınız tonlarca maaş için anayasa diye diye çırpınabilirsin 0
    • yazık 25 Temmuz 2013, Perşembe 14:38:35 Thy'ye nasıl bu kadar güvenebildiniz? :( gerçeklerle yüzleşiyorsunuz şimdi. Thy = Küçük Türkiye 2
  • !!! 24 Temmuz 2013, Çarşamba 16:57:21 Ne kadar sacma yorumlar ya lutfen havacilikla alakasi olmayan insanlar yazmasin. Sirketin kuculdugu falan yok aksi e buyuyor. Part time lar da isten cikarilmiyor sadece grev suresince mahkeme karari ile ucuslarimiz durdurdu. Biz part time lar isten atilirsak grevin amaci zaten kalmaz!! 1
  • Yorumsuz yorum 2 24 Temmuz 2013, Çarşamba 16:38:12 Bu yazdıklarımdan şirket yanlısı olduğum çıkarılmasın başından beri ne şirketin ne de sendikanın tutumunu asla doğru bulmadım.. Amaçsız saçma sapan grevciler ve bir o kadar da tavırları ve sözleri yersiz olan şirket yöneticileri.. Şuan bütün olan parttimelılara oldu.. THY böyle bi grevin olacağını biliyordu neden onca insana umut verip işe alıp ve niye şimdi onca insanı kapının önüne koyuyo sinsi ve sessizce? Biri de yazmış şirket büyüdüğü için alındı parttimelılar grev olduğu için değil diye.. Şirket aylar öncesinde biliyodu grev yapılacağını o yüzden tedbir amaçlı parttime ilanı verdi.. Şirket büyüdüğü için alıyosa onca insanı şimdi de küçüldüğü için mi çıkarıyo acaba? 0
    • ht 25 Temmuz 2013, Perşembe 14:36:02 Hamdi topçu grev komisyonundaki arkadaşlarla görüştüğü zaman, biz grev için hazırlığımızı çoktan yapmıştık, 15 mayıs ve sonrası için 1000 adet personel aldık, çünkü greve 1000 kişinin çıkacağını belirlemiştik demişti. Sence şirket büyüdü diye mi almış o parttime arkadaşları? 0
  • Yorumsuz yorum 24 Temmuz 2013, Çarşamba 16:32:42 Herşeyde bi hayır vardır diye boşuna denmiyormuş bunu bir kez daha gördüm.. Bende o parttime ilanına başvuru yapıp mülakata çağırılan adaylardandım ama bazı nedenlerden dolayı gidemedim.. Simdi bu haberi okuyunca da gidememe sebebimin benim için ne kadar hayırlı olduğunu anladım.. Evet şimdi bu sendika zırvalamalarına gelelim, o grevcilere gelelim.. Parttime parttime diye ortalığı yıktınız şimdi adamları yavaş yavaş çekiyolar seferden rahatladınız mı? Zaman kavramınız fulltime'a döndü mü? En başından beri anlamadığım bişey var bu çıkarılan 305 kişi daha önce şirket lehine eylem yapıp onca insanı magdur edip şirketi zarara sokmadı mı şirket lehine sloganlar atıp elinde bavuluyla uçusa katılan ekipleri yuhalamadı mı? Bu kadar olaydan sonra da aynı insanlar yine aynı tavırda grev yapıp tekrar alınmak istiyorlar.. Neden? Çünkü kimisi haksız yere çıkarıldığını düşünüyo verev ki öyle tekrar bu şirkete dönüp nasıl çalışacaksınız aldığınız parayı nasıl yiyeceksiniz? 0
  • parttime 24 Temmuz 2013, Çarşamba 15:36:38 parttime lara ne olacak şimdi bilen war mı? bilgilendirme ne THY den neden herhangi başka bir yerden oldu? bilgisi olan warsa paylaşsın! 0
    • kralinoglu 25 Temmuz 2013, Perşembe 02:20:46 grev bitene kadar IBE. 0
  • KAP 24 Temmuz 2013, Çarşamba 15:10:32 Konu ile ilgili KAP a gönderilmiş bir açıklama yok... 0
  • muzcuya 24 Temmuz 2013, Çarşamba 15:04:24 Yahu arkadas kac zaman orduda nerede gorev yaptin da kimin kimi ezdigine bu kadar emin olabiliyorsun, bu nasil bir dusmanliktir ki insanlari yalanciliga kolaylikla itebiliyor, nasil bir fitneciliktir ki insanlar bilmeden etmeden iftira atabiliyor, hiyerarsi denen birsey var heryerde oldugu gibi sen buna ezilmek diyorsan cok sıkı sosyalist olmalisin ve eminim yardimdan yardima gonullu kuruluslardan bir digerine kosup duran bir insansin:)) TURKIYE demiyorum bak TURK SILAHLI KUVVETLERI bundan oncede bundan sonra da serefiyle namusuyla caniyla kaniyla insanlarini korumak icin ant icmis insanlar toplulugudur hic merak etme altin camura bulansa da altindir 3
  • parttime 24 Temmuz 2013, Çarşamba 14:53:36 Grevde olanlar amaciniza ulassaniz dahi o tisten uzun sure faydalanamicaksiniz. Sirketi bunca zora soktunuz hele su an artik ise geri dondukten sonra bile uzun sure barinabileceginizi dusunuyorsaniz yazik.. sirf 3-4ay faydalanabileceginiz bir tisin mucadelesini verirken masum kacyuz part time insani isinden etmeye calisiyorsunuz. En basindan beri 305kisi icin kac kisiyi ortaya surdunuz yetmedi mi? Daha iyi sartlarda calismak istiyorsaniz gidin bu sirketten, ha bulamayacaksaniz susun katlanin binlerce insan bu sartlarda ucmayi nasil kabul ediyorsa siz de kabul edin. Bir tek sizin bedeniniz degil degerli olan. 5
    • sana yazık 25 Temmuz 2013, Perşembe 08:53:54 part time ömrünün sonuna kadar uğraşsan giremiyeceğin bir işe fırsattan istifade edip giren sensin grevdekiler neler yaşadığını bilmen için en az 3 sene daha çalışman lazım ki birşeyler anla nasılda öğrenmissin hemen tis falan sen önce adaplı olmayı öğren bence bu bu insanlar grevdeyken fırsatçılık yapmadan önce düşüncektin şimdi uçuşların mı alındı ah yazık sana bu onurlu mücadele olan arkadaşların hepsini tebrik ediyorum 7
    • . 25 Temmuz 2013, Perşembe 14:31:54 yahu bu part-time arkadaşları bitiremedik mi grevci arkadaşlarım ya. hala konuşan var. hadi söyleyelim de hepsini atsınlar ne de olsa bizim bi lafımıza bakıyo. grev başladığından bari nasıl attırsak şu part timeları diye uğraştık. şirket bizim olduğu için istediğimiz zaman atabilirmişiz. yönetim kurulunda da keyfimizin kahyaları var. tek isteğimiz part time attırmak bu yüzden greve çıktık. 3
  • beyhude 24 Temmuz 2013, Çarşamba 14:30:52 sendikacilarin tum cabalari beyhude bir kac ay içinde hepsi ac sefil sürünerek zaten THY nin kapisina dönecek. THY grevden hic etkilenmeden aslanlar gibi uçuyor sifir rötar. Grevdeki bir avuç akilsiza kapak olsun, kredi borclariniz okul taksitleri ev kirasi bunlari posbiyikli aganiz mi ödeyecek? bir sey elde edemeyeceğiniz belli oldu artik siz kaybedersiniz, size değil de ailenize yazik oluyor 8
  • vahım 24 Temmuz 2013, Çarşamba 14:23:45 5 marttan berı mucadele ıcındeyım.egıtımdı esyaydı evdı.sabahın 4 unde uyanıp haftlarca egıtıme geldık.salonda 1 cekyatta bavulumdakı esyaları cıkarmadan 2 ayım gectı.hep kendı kendıme guzel olucak sabret dedım.hep kendımı olumlu motıve ettım.ama bı ıcımde de hep kusku vardı.rahat hıssetmıyordum kendımı.ve olan oldu..emegı gecen herkese tesekkurler. 1
  • Part time 24 Temmuz 2013, Çarşamba 12:22:04 ben hayatım boyunca çalıştım bütün zorlukları da çektim, beş parasız dışarılarda da yattım. yemek yiyecek parada bulamadım. daha önce çok iyi para kazandğım işlerde yaptım tabi istikrarsız. kimi yerde sigortamı yatırmadılar kimi yerde paramı. evlendim, 1 de çocuğum war. 18 saati bulan mesai saatlerini çook gördüm. siz neyin savaşındasınız? bir takım haklar eywallah, bir takım istekler onada eywallah! yorumları okuyorum kimisi yazmış "vurun parttimelara" yazmış biri yalandan yazmış; "üzülüyorum ama sizin haklarınız için savaşıyoruz diye" işinizin kıymetini bilin. hiç bir yerde kimse kimseye bu parayı vermiyor!!!!yorucu mu evet! ve hatta bazen çok mu yorucu yine evet! ama banka hesabına yatırdıkları para onunla orantılı çok da tatmin edici. gidin 5 yıldızlı hotele orda genel müdür alıyo o paraları bide gidi sorun o noktaya gelmek için ne kadar çalışmış ne kadar yorulmuş! sizler hayatı boyunca başka iş tecrübeleri olmamış zavallılarsınız! neyi kazandınız? bunca mağdurun bedduasını mı? 5
    • öneri 24 Temmuz 2013, Çarşamba 21:25:50 Özel havayollarına başvur hem parttime olma sorunu yok hem de sendika yok. 0
    • para para para 25 Temmuz 2013, Perşembe 14:27:09 sizin işiniz gücünüz para olmuş, banka hesabına yatırılan parayı görünce gözlerinizde dolar işaretleri çıkıyodur eminim. ne durumda olursan ol herşey PARA DEĞİL! utan. 0
  • Böyle başa 24 Temmuz 2013, Çarşamba 11:50:00 Greve hayır diyenlerin ellerinden öper bu ay 110saat ee böyle başa böyle traş, elbet bi çare bulup işi kılıfına uydururlar ama grev yapsak daha iyiydi galiba en azından bize bu kadar girmezdi ya da artık bi çözüm bulun seslerinin yükselmesi belki bşeylere vesile olur . 2
  • Devamı 24 Temmuz 2013, Çarşamba 11:47:37 Pekii THY Uçaklarına bakan Sunexpress in teknik ,hostes ve pilotlarıda buna katılmıyormu onların durumu ne şu an hala uçuyorlar onlar damı duracak 1
    • flghcrw 24 Temmuz 2013, Çarşamba 14:56:42 evet peki sunexpress (ve jet airways de var galiba) bu hava yolu şirketlerinin personeli yasa dışı olarak çalıştırılmış olmuyor mu bu kişilerin hakları nelerdir?? lütfen bilen varsa cevaplasın!!! 0
  • sayın topçu, 24 Temmuz 2013, Çarşamba 11:45:17 çalışanlarımdan gelen şu kadar eleştirinin binde biri bana yapılsa idi inanın istifa ederdim, sevilmemek için bu kadar çok ne yaptığınızı merak etmiyor musunuz. 3
  • 737 24 Temmuz 2013, Çarşamba 09:06:00 Sendıka yalakaları çıkmış yazıyo yıne hiç merak etmeyin az kaldın sendıka seçimleri olsun ondan sonra görcem sizi mümkünse çaglayan adliyesinin resimlerini paylaşırmısınız :):))) 12
  • Capulcu Toplulugu... 24 Temmuz 2013, Çarşamba 07:48:44 Sendikanin direktiflerine uyan arkadaslar, sizlerin yerinde olmak isteyen binlerce insan var. Bir yigin para bir yigin sosyal jakkiniz var ne diye isi yokusa surup duruyorsunuz. Ucak alti personeli ayda 1000 lita kszanmak icin gunde 30-35 ton bagaj tasiyo. Halinize sukredin bence. Taksimdeki capulculara uymayin. Bu ulke su anda istim ustunde lutfen daha duyarli olalim... 27
    • biraz dikkat 24 Temmuz 2013, Çarşamba 09:36:54 arkadaşım ne demek istediğini biraz daha kibar yazamazmısın.Şükür kısmına eyvallah ama başlıktaki çapulcu falan alakasız değilmi. Bende tasvip etmiyorum ama buradakiler çocuk değil kişisel seçimleri ne ise saygı duymak lazım. Konuya biraz da siz duyarlı olsanız , dimi. 3
    • tem da bu yüzden 24 Temmuz 2013, Çarşamba 10:40:51 sendikan olmazsa insanca ücret alamazsın ayda 1000 tl için 30 ton bagaj taşırsın... aldığın ücret insanca olmaktan çıktığı için, ben de sendikalı olmalıyım düşüncesi yerine kıskançlıkla siz çok para alıyorsunuz diye sendikalılara çapulcu diye saldırırsın... 3
    • kafaaa 24 Temmuz 2013, Çarşamba 11:40:38 sen de ki bu biat kafasıyla daha 50 daha geriye gideriz.. Halimize şükür diye diye mezara kadar kafasız gidersiniz siz. Herkes hakkettiğinin peşinde koşar , daha imkanlarda yaşamak ve çalışmak için mücadelesini verir. günde 30 ton bagaj taşıyanda afrikadaki ac çocukları düşünüp şükür diyordur , sizin kafanız bu. Türkiye geri kalmış Ortadoğu zihniyetinden sizin gibiler yüzünden kurulamıyor. 3
    • kafa ya 24 Temmuz 2013, Çarşamba 16:10:02 Senin kafanda anca bu kadar çalışıyo işte.. 2
    • öneri 24 Temmuz 2013, Çarşamba 21:28:48 Özel havayollarına gelin, mis gibi sendika yok... patron ne verirse onu kabul etme sistemi var. 0
  • Yazik 24 Temmuz 2013, Çarşamba 03:54:19 O kadar yazikki.. Grevdeki ekmegi pesinde olan masum isciye, ne hayallerle memleketinden kopmus gelmis ailesinide getirmis parttime isciye, iki ay grevde kalip maldsi zorluklardan grev kiricisi olmus isciye, grevde calisma karari alip toplu is sozlesmesi aciginda sirketin insafina kalmis isciye, eksik ekiple servisi yetistirmeye calisan isciye, sadece bir deneyimli iscinin oldugu ucakta butun isin o isciye yikilmasina.. O kadar yazik ve gunahki.. Soyleyecek soz bulamiyorum. Oturun masaya imzalayin. Bitsin bu kavga.!! Olan hep ama hep isciye oluyor. Oturun imzalayin bir sekilde, bitirin dagitin bu kara bulutlari. Hemde hemen, daha fazla isci magdur olmadan daha fazla ana baba aglamadan.. 0
  • Yazık 24 Temmuz 2013, Çarşamba 03:21:59 Akıl tutulması mı yaşıyorsunuz, neyin mücadelesi bu. Amaçsız, sonuçsuz birşey için yüzlerce kişinin işinden olmasına nasıl izin verirsiniz. Sendika için bir işçi diğerinden daha değerli olabilir mi. Böyle mi mücadele edilir. Mevcut şartlarda kazanamayacağın bu kadar aleniyken git imzala şu sözleşmeyide bari insanlar daha fazla kaybetmesin. Sarısı kırmızısı kalmadı sayenizde insanlar sendika kavramına düşman oldu. 6
    • herkes kıymetli 24 Temmuz 2013, Çarşamba 10:37:06 part timeların hiç suçu yok doğru,ama anayasaya göre grev varsa işçi alınmaz alındğı tespit edilirse tıpkı grevdeki personel gibi sözleşmeleri askıya alınır ve grevin bitmesini beklerler aksi takdirde düşünürmüsün ltf.grevdeki işçi yerine işçi alındığı takdirde o grevin bir anlamı kalırmı.kanunsuz yeni işçi alarak onları mağdur eden thy yönetimidir.inşallah biran önce biter ve herkes için hayırlısı olur. 0
    • Parttime 24 Temmuz 2013, Çarşamba 11:36:00 THY Kabin Memuru ilanini Subat ayinda acti. Martin sonunda egitimler basladi. Bu arada greve dair hic bir sey yoktu. Yani bu alinan insanlar grev icin degil sirket buyudugu icin ise alindi. Grevdeki arkadaslar bunu boyle oldugunu bile bile parttimelara dusman oluyorlar. Zaten bu sirkette bir tek parttimelari ezebiliyorsunuz. Sendika daha grevde kac kisinin oldugunu aciklayamiyor. Grev yok bisey yok. Ucaklar kalkiyor herkes deli gibi ucusuna gidiyor. Atilla Aycin basarisiz bir grev oldu bu ve inatla devam ediyorsun. Grevdekileri magdur ediyosun. Arabalarini satmaya baslamis herkes. 2
    • Parttime' a 24 Temmuz 2013, Çarşamba 16:14:16 Şimdi de şirket küçüldüğü için mi işten çıkarılıyorlar? 2
    • Parttime 28 Temmuz 2013, Pazar 15:37:50 Mahkeme kararindan haberin yok heralde senin. Sirket kuculdugu icin degil mahkeme kararindan dolayi ucuslarimiz alindi. Is akdimiz feshedilmedi. Rahat ol sen. Senin gibileri bitirecez biz. Ukalalar ! 0
  • Gereksiz Polemik 24 Temmuz 2013, Çarşamba 03:17:58 Koskoca Şirket Koskoca Sendika Anlaşamadı Olan Part Timelara Oldu Diyen mi İstersin.(Sanki Grevdekiler Bu İşten Hiç Bir Zarar Görmedi. Onların Ev Kiraları Elektrik Su Yada Mutfak Giderleri Yok.Onların Çoluk Çocukları Yok.)Bir İş Yerinde Grev Varken Sırf Thy Olduğu İçin Balıklama Part Time İşe Atlayan mı İstersin.Ki Bu Arkadaslar Hak Hukuk Bilmeden Arastırmadan Bu İşi Kabul Etmişlerdir ve onları Hava-İş Sendikası Değil Thy İşe Almıştır Ama Sanki Su Anda İşlerinin Askıya alınmasını Hava-iş Yapıyormus Takınan mı İstersin.Part Timelar İşe Girerek İstemeden de Olsa Thy ye Grev Kırıcılıgında Yardım Etmiş Grevdeki Yasal Hakkını Savunan Yüzlerce İnsanın Yerine Ucmus Ama Grevdeki İnsanlar Bu Olay Karsısında Hiç bir Zaman Part Time Elemanları Suclamazken Part Time Arkadaslar Neden Grevdeki İnsanları ve Sendikayı Sucluyorlar Anlaşılmaz.Arkadaslar Sizi Kim İşe Aldı Sendikamı Grevdeki İnsanlar mı.Sizi Thy İşe Aldı gidin Sorun Ne Olacağını. 7
    • Parttime 24 Temmuz 2013, Çarşamba 11:41:10 Evet 14 mayista aradilar 15 mayista ise baslayin ama parttime dediler. Bizde kabul ettik ! Yahu sen nasil k/m sin bu isin egitimi var onun uzerine 1-2 hafta kartlarin cikmasini beklemek var. Subat ayinda ilan acildi o zaman grev yoktu. Kusura bakma bizde kabul ettik. Grevdekilere lafimiz yok. Sendika herkesi gereksiz bir sekilde magdur ediyor. Grevdekilerinde muhakkak ev kirasi bilmem nesi var ama en azindan arabasini satip o parayi yerine koyabiliyor. Memleketinden cikip gelen borc harc icine giren parttime ne yapsin ? Bu is artik noktalanmadi. TIS imzalanmali ve grevdekiler islerine geri donmeli. Olayin ozu budur. 0
  • Yolcu Hizmetleri 24 Temmuz 2013, Çarşamba 03:10:53 Ya eyvallah arkadaşlar grev var ya da yok herçi ben hergün uçak kapatıp gönderiyorum.İnsanların haklarını aramalarıda gayet doğal da neden herkes kabin üzerinden yorum yapıyor.Neden grevdev 3saat önce biz greve katılmicaz diyen Talpa ile ilgili konuşmuyor. Grevse grev. Peki greve destek vermeyen pilotlar neden konuşulmuyor.Kabin memurların yaptığı iş zor evet ama önce şunu bilmelilerki ilk başta onları yarı yolda bırakan malesef pilotlar oldu.böylece THY nin de eli güçlendi. Hadi kabine part alınır da peki pilotlar da gitseydi neyapacaktı??? Part time pilot mu alacaktı??? Sizleri öncelikle ekip arkadaşlarınız yarı yolda bıraktı bunu unutmayın lütfen... 0
  • Android Uygulaması 24 Temmuz 2013, Çarşamba 03:04:56 Nasil bencilce nasil cevresindeki calisma sartlarindan bi haber gaddarca yorumlar duyuyorum Allahim. "Ben kazandigim parayi yiyemeyecek miyim? Aldigim arabayla gezemeyecek miyim?" Sen yogun calisma sartlarinin hakkini kazanan arkadasim? Senden daha agir sartler boyunca onlarca sene calisip elinde sadece emekliligi bulunan, senelerce tek derdi bogazindan geceni hesaplamaktan oteye gitmeyen insanin hakkini yiyorsun, gaddarsin ve bencilsin! Hayat secimlerden ibarettir daha az kazanacagin ama o az kazancini bolca?! Harcayacak bir is secmek senin elinde. Nankorlukten ote degil. 2
  • Hamdi bey.. 24 Temmuz 2013, Çarşamba 02:25:05 http://www.karikatr.com/wp-content/uploads/2012/09/kapitalizm1-300x211.jpg Bir kere de çalışanın şirkete sahip çıkmasın, sen çalışanına sahip çık!!! incilerin dökülmez, çalışanın yüzü güler, şirkette zarar etmez bir de belki çok sevdiğin Mevlana'da gaybdan sana selam eder.. http://altrapoint.com/wp-content/uploads/2012/01/capitalism.jpg 0
  • selam 24 Temmuz 2013, Çarşamba 01:05:10 1- 15 Mayıs sonrası uçmaya başlayanlar işten mi çıkarılacak. 2- Eğer çıkarılacaksa THY bu durumu mutlaka göz önünde bulundurmamış mıdır? Yaş tahtaya basacak kadar basit bir şirket midir? Çünkü 15 mayıstan sonra 700 kişi rahat başlamıştır işe. 3- 305 kişinin akibetini en son madde olarak görüşseniz de grevdeki ve çalışan arkadaşlar rahat uyusa artık. (Bencillik yaptığım düşünülmesin 305'i seviyorum) 4- Çalıştığım süre içerisinde sendikaya karşı tutum şu: Sendikaya yeni başkan lazım. 5- Bütün bunlara rağmen sendikada neden yeniliğe gidilmiyor? Bu sorulara cevap bulamıyorum bir türlü... 1
  • Filler ve Çimen 24 Temmuz 2013, Çarşamba 00:36:22 Koskoca şirket koskoca sendika anlaşamadı. Olan part time lara oldu. 15 Mayıs'ta bi top atıldı. Döndü dolaştı part time arkadaşların başında patladı. Şirketinin ve full time personelin işledikleri suçu onlar çekiyor. Kavga etmeyi bırakalımda. Bu çocuklara ne olacak onu düşünelim. İşlerini şehirlerini bırakıp geldiler. Mayıs'ta başlayanlar Eylül'de full time a geçiyorlardı. Ev kiraları kredi masrafları... Herkes teker teker aranıp uçuşları alınıyor. Kafalarda bir ' bundan sonra ne olacak?' Sorusu. Onlar bunu haketmedi. Gelmeseydi diyemez kimse... Allah tüm personelin sonunu hayır etsin. Bu iş bir an önce çözülsün. 15 Mayıs'ta atılan top direnişçilerin ve ya part time ların değil, göbeğini kaşıyan adamların başına patlasın 1
    • MAAŞ 24 Temmuz 2013, Çarşamba 08:14:45 Maaşlarını öderler sadece uçurmazlar. 0
    • ne maaşı? 24 Temmuz 2013, Çarşamba 08:46:35 maaş maasş dediğin 1.064 tl bu insanlar yerini yurdunu bıraktıda geldi kirasınamı verecek,krediyemi,geçinecek mi tek günah keçisi tek madur parttimelar. 0
    • ne maaşı .. na 24 Temmuz 2013, Çarşamba 09:30:52 arkadaşım haklısın da konu zaten part-time lar ile ilgili onların ilk aşamada zaten tek maaşları yokmu yan ödeme varmıki ? 0
    • Kralinoglu 24 Temmuz 2013, Çarşamba 11:46:26 PT KM lerin Ucus tazminati harcirah ve yol parasindan baska bisey yok. Yani alacagi para maksimum hersey dahil 2500 tl dir. Ortalamasi 2000 tl dir. Arkadasin yukarida yazdigi 1064 bruttur. Yani eger boyle olursa 800 tl maas aliriz catir catir yeriz artik. Giren semsiyenin acildigini da ogrendik. 0
  • xxx1 24 Temmuz 2013, Çarşamba 00:14:00 acaba bu grevi neden yapıyorlar. peki bu sendika ilk grev yaptığında bunu yasalara uygun olarak mı yaptı da 305 kişiyi işten cıkardılar. adam şimdi yaptığı yanlışı temızlemek için grev kararı alıp diğer insanların vebalinide üstüne alıyor. 6
    • grev 24 Temmuz 2013, Çarşamba 13:21:44 ilk yapılan grev değildi yasallığı tartışıldı http://www.bendika.org/?p=139 adresinden mahkeme sonuçlarına bakılabilir.Şuanki yasal grevin sebepleri kısaca çalışma şartlarının zorlaştırılmamasını istemek.mesela yolcu olarak uçtuktan sonra bile bir süre dinlenmen gereken okyonus aşırı uçuşlardan sonra 36 saat olan dinlenme süresinin 24 saate indirilmemesi yurt dışında yaptığın bu dinlenme süresinin haftalık izinden sayılmaması yani evinde izin yapamaman gibi şeyler isteniyo daha doğrusu istenmiyo,olanı bozma hakkımızı alma diyorlar çokmu 0
  • xxxx1 24 Temmuz 2013, Çarşamba 00:10:42 biz eğitime başladıktan 20 gün sonra bu grev kararı açıklandı bu karar bizide kapsrmı. çünkü işe alım ilanları nerdeyse 7-8 ay oncesınden vardı. 0
  • Part time arkadaşa 23 Temmuz 2013, Salı 23:53:07 Part time olarak işe başlayan arkadaşlar sizin hiç bir suçunuz günahınız yok elbetteki.. Bir şirket iş başvurusu açmış sizde başvurup ile alınmışsınız. Greve çıkan insanlarında sizinle bir derdi yok. Sizin yasalar gereği işe en başından alınmamış olmanız şirketin grev kırıcılığı yapmamış olması gerekirdi. Sendikaya nefretle bakmak tamamen yanlış bir tutumdur. Seni bu hataya sürükleyen her kimse bence kendin araştır doğruyu bul ve anla ( belliki bunu yapmamış sadece söylentilerle hareket ediyorsun ) işin bir diğer boyutu da alınma ama şu ettiğin lafı en eğitimsiz bilgisiz insan bile etmez. Şirket mahkeme kararını uygulamak zorunda bu durumda da 15 Mayıs tarihinden sonra işe başlayan uçuş personeli kiralanan personel ve yapmaması gerekirken uçuş yapan personelin uçuşları durdurulacak. Şimdi bu yaşayacak olduğunuz mağduriyetin tek sorumlusu tüm bunları bilen ama bile bile sizi işe alan bir sürü masraf ettiren şehir değiştirten ev kiralatan thy midir yoksa insanca uçun diyen sendikamı? 6
  • nane 23 Temmuz 2013, Salı 23:38:00 Sevgili part time arkadaslar sendikanın ne olduğunu bile bilmeden bu durumdan ötürü sendikayı suçluyosunuz:) ortada YASAL BİR GREV VAR! sizleri yasal olmadığı halde uçuşa başlatan sendikamı? Simdiden sendikadan nefret etmişsiniz vah vah.siz ilk önce sizi uçuşa başlatanlara ďönün sorun ne olacağız diye.bir durum değerlendirmesi yapın.sendikadan nefret edebilmeniz için daha çoook fırın ekmek yemeniz lazım vesselem. 12
    • agzina saglik nane 24 Temmuz 2013, Çarşamba 00:15:41 agzina saglik nane :) sanki part time lari sendika aldi, sendika zorla ucurdu, simdi de ucmayin diyor. boyle bi hava yaratmalari ilginc. sendika sizin icin bile sartlari iyilestirmek icin calisiyor. bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayi birakin artik. biraz arastirsaniz. gokten tas yagsa sendikadan bileceksiniz. komiklesmeyin iyice! 7
    • Kralinoglu 25 Temmuz 2013, Perşembe 02:30:36 simdi kendini cok zeki ve cok tecrubeli goren arkadaslar, bizim kizdigimiz nokta sendika ile yonetim anlasamiyor olan hem grevdekilere hem parttimelara oluyor. biz bu ise girerken grev falan yoktu. bizlerle ugrasmayi birakin. nasil grev yaptiginizi herkes gordu. kac kere geldim o km nin onune 50 kisiden fazlasini goremedim. tekel iscisinin nasil grev yaptigini da biliyorum. sizler GM de olmak yerine tatile gitmeyi tercih ettiniz cunku grev sizin icin bi kacamakti. Is yorucuydu ve yillar sizi yormustu. Bu bahaneyle bi tatil yapar gelirim olaylar cozulur o zamana kadar dediniz ama ne oldu ? umdugunuz gibi gitmedi. Sozde "ONURLU MUCAHADELE"nize bile sahip cikamadiniz. 1
  • Thy 23 Temmuz 2013, Salı 23:19:43 Hamdi, çalışanın şirkete karşı nefretini giderek artırıyo 1
  • Part time 23 Temmuz 2013, Salı 22:57:38 Bizlet ne olacagiz simdi? İsimiz durduralacak nasil gecinicez? Cogumuz bu is icin baska sehirlerden geldik ailemiz bize istanbul da istihdam saglayabilmek icin tonlarca masrafa girdi. Atilay bey hala anlasma yoluna girmeyerek simdiden nefretimizi kazandi. Bu isten en fazla zarar gorenlerden biri de bizleriz iki aydir ne yapicaz ne olacak diye kara kara dusunuyoruz. Bizlerin vebali bu isi zora sokanlarin boynuna. 6
    • ! 23 Temmuz 2013, Salı 23:07:01 Sizlerin bu durumda olmasını nasıl sendikaya bağlarsınız? Nasıl şirketin neden masaya oturmadığını sorgulamazsınız. Sizin haklarınız için grev yapılıyor! 15
    • hak 24 Temmuz 2013, Çarşamba 00:24:18 tabii tabii kesinlikle bizim haklarımız için 7
    • parttime 24 Temmuz 2013, Çarşamba 11:38:05 grevdeki arkadaşlar, beni çıldırtmayın! biz martta başvurduk nisanda yaptık mülakatlarımızı! senin bu grevin 15 mayısta çıktığında bizim işlemlerimiz bitmişti.ama senin yüzünden ben ve arkadaşlarım işimizden olucaz! 305 kişi akıllı greve gittide, geride kalan binlerce insan ne peki? adamlar her ayın 8'inde çatır çatır parasını alıyor... bitirin şu grevi geri dönün yoksa ucu bize dokunursa külahları değişiriz 1
    • hak evet 25 Temmuz 2013, Perşembe 14:43:11 Şu anda belki anlamayabilirsiniz, ama bu grev biticek. Eğer grevdeki işçi kazanırsa, siz de bir süre sonra full time olucaksınız, sendikalı ve bizim bu grevle kazanacağımız haklara sahip olucaksınız. O zaman bu yaşadıklarınızı/yaşadıklarımızı hatırlayıp iyi ki greve çıkmışlar diyeceksiniz arkadaşım. Şu anda bunu kavrayamayabilirsiniz sizi de anlıyorum. 0
  • grev yok diyene 23 Temmuz 2013, Salı 22:17:58 sen kimsinde it gibi calisarak 14 senemi verdigim isim icin, herkes geri alinmasinlar die konusuyorlar dersin, haddini bil!! anayasal hakkimi kullandim beeeennnn!!!!!! sen yokken ben vardim, maasli klavyeci!!!! 7
    • bende 24 Temmuz 2013, Çarşamba 00:42:16 evet evet bende yıllarca it gibi çalıştım. hatta mesaim 1 dakika delindiğinde bile hemen ekip planlamayı arayıp bir sonraki uçuşumu aldırdım. olmadı ACARS yokken kaptanımdan uçuşu 1 dakika sonra kapatmasını bile istedim. evimi aldım arabamı aldım. ama yeter artık ben de evimde oturup ailemle vakit geçirmek istiyorum, aldığım arabayla gezmek istiyorum, kazandığım parayı yemek istiyorum. ne o öyle uç uç, nereye kadar? 2
    • Dispatcher 24 Temmuz 2013, Çarşamba 01:10:38 Tebrik ederim seni 0
  • Grev yok diyen 23 Temmuz 2013, Salı 22:11:27 senin gibi zır cahilini de ilk defa görüyorum thy sendikanın değil mahkemenin kararıyla hareket ediyor ki aslında etmemişti grev kırıcılığı yapmıştı çalışanlar sendika yüzünden değil astığı astık kestiği kestik thy yönetimi yüzünden çıkmadı greve korkularından yani.. Biraz hak hukuk öğren bil öyle gel.. Dalkavukluğun kralcılığın lüzumu yok..! 5
    • korku 24 Temmuz 2013, Çarşamba 00:21:04 ben 305 olayından sonra sendikaya güvenmediğim için çalışma hakkımı kullandım. Korkuyla alakası yok. 2
  • iPhone Uygulaması 23 Temmuz 2013, Salı 22:10:33 Pirt time oldu 4
  • Carsili 23 Temmuz 2013, Salı 21:19:25 Gorecegiz bakalim,bu frekanslara bu personel yetmez(bilfiil ekip planlamadan bilgi:hergun eksi 40-50arasi kabin personeli acigi olacagi ) birakin inadi imzalayin su sozlesmeyi! 2
  • Android Uygulaması 23 Temmuz 2013, Salı 21:15:54 Bu surecte kim surgun yiycek oda belli degil. Sadece grev tarihinden sonra imzalayanlar mi yoksa part timedan fulle gecenlermi acaba. 0
  • Android Uygulaması 23 Temmuz 2013, Salı 21:13:37 Napicak bunca insan sehir devistirenler evli olanlar evini tasiyanlar borca girenler madem boyle bisey vardi neden parttimelari bilgilendirmediler part time dehince heralde cocuk muamelesi yapiliyor o kisilere yazik yazik. Hala personele gecerli bi aciklama yapilmadi. En azindan surec hakkimda bi bilgi versinlerde insanlarda ona gore basinin caresine baksin. Sorsan herkes kendine vgore hakli yazik cok yazik. 2
  • Hayatları numara 23 Temmuz 2013, Salı 20:43:12 Sanırım hostesleri yolcu olarak uçağa koyup sonra sivil elbise ile hizmet ettireceklermiş.)) 0
  • Bu ne özgüven 23 Temmuz 2013, Salı 20:43:06 Zaten hukuka uymak zorundasınız , aksini yapmak mümkün degil. Baskanın açıklamalarını okuyunca tek sorum bu özgüven nedir? Grevdeki çalışanların yerine isci almamış da yeni uçaklar icin ucus personeli almış mis mis mis. Madem oyle herkesi kendi uçağının demirbaşı yapsınlar hep o uçakla uçsun . Tam komedi . Hadi kabul et, mahkemeler kabul etti grev yasal dedi var dedi sen grev kiricilik yapiyosun dedi, o zaman hukuk kurallarına uyun ve çalışanı karşınıza almak yerine ne istiyorlarmış sorup tis masasında bu ısı bitirin. 1
    • kralinoglu 24 Temmuz 2013, Çarşamba 12:09:29 Grev tabii ki yasal ve hakkiniz. THY yonetimi grev ortada yokken ilan acti basvurduk egitim aldik. Kartlarimiz cikti.Tam o sirada grev basladi. E dedi grev var nasil olacak ? Sizi etkilemiyor cunku siz grevden once alindiniz dediler biz de iyi o zaman dedik uctuk.e simdi de ucuslarimiz aliniyor. Grevdekilerle ve ya sendikayla kimsenin sorunu yok. Akadaslarimizin demek istedigi THY ile Sendika hala neden uzlasamiyor ? Greve cikanlar kendi haklari icin degil de 305 icin greve cikmis gibi bir hava olustu. Once calisanin hakkini savunsun sendika. Yani sizlerin, sonra 305 icin mucadele etsin ondan sonra da part timelara bi cozum bulunur. 0
  • Part time 23 Temmuz 2013, Salı 20:37:15 Bu nasil karar ya yarin reservden dolu ciktim bu haberin dogru olduguna emin miyiz? 1
  • kötü haber 23 Temmuz 2013, Salı 20:09:39 Gelecek ay programlar 110 saat olur artık 3
    • 340 23 Temmuz 2013, Salı 21:16:12 nası üzüldüm anlatamam !!!! 2
  • Aynı nakarat 23 Temmuz 2013, Salı 19:58:16 Aynı zat-ı muhterem 305 içinde aynı şeyi söylemiyor muydu????? Herkese hayırlı iftarlar dilerim 0
  • GİYOTİN 23 Temmuz 2013, Salı 19:53:17 Aha valla dişimi kırdım hacılar hadi hayırlı uğurlu olsun :) 2
  • GREV YOK! 23 Temmuz 2013, Salı 19:50:51 Ortada GREV mi var da THY bu kişilerin uçuşlarını kesiyor? ÇALIŞANLARIN YÜZDE 90 civarı GREVE HAYIR DEMİŞ. KİMSE DEMİYORKİ ÇALIŞANLARIN GÜVENMENDİĞİ SENDİKA YÖNETİMİ DURUYOR. HERKES THY bu kişileri çalıştırmasın diyor. Eğer ortada gerçek bir grev olsa, tamam yapmasın ama ortada önemli bir şirket var. Ve çalışanların güvenmediği sendika var. ÜYELERİNİN BİLE GÜVENMEDİĞİ BU SENDİKANIN LAFIYLA nasıl koca bir şirket HAREKET EDER. 21
    • km 23 Temmuz 2013, Salı 21:18:15 boş boş konuşma...ortada yasal bir grev ve hak mücadelesi var...ortada yargı kararları ve başından beri thy'nin yargıyı ihlal edişi var...burası azda olsa hala hukuk devleti...hoşuna gitmiyosa git muz cumhuriyetinde yaşa... 8
    • Komiksiniz 24 Temmuz 2013, Çarşamba 02:30:23 Vallahi ben 2002 den önce Muz Cumhuriyetindeydim, çok şükür 2002 den sonra ülkemin ismi Türkiye Cumhuriyeti oldu. :)) 16
    • muzcu' ya 24 Temmuz 2013, Çarşamba 11:17:42 Tutuklu Gazeteci, akademisyen, milletvekili sayısında Dünya şampiyonu bir ülke. Ordusunun aşağılandığı, biata zorlandığı yer. Kanunları hiçe sayan yönetimler, grev kırmalar, kömürle oy avcılıkları, aç açık milyonların ülkesi. Ve burası Muz Cumhuriyeti değil. Doğru daha beteri ... 0
    • Muzcu 24 Temmuz 2013, Çarşamba 13:08:30 Tutuklu gazetecidediklerinin içlerinde PKK lı olanlar var, Ordusunun aşağılandığı yer demişsin asıl şuanda ordu yüceltiliyor. Daha önce komutanlar, askerleri, astsubayları ve insanları aşağılıyordu. Balık hafızalımısınız? Rüyamda Muz Cumhuriyetini gördüm. Zaten bu gidişle sizde rüyanızda göreceksiniz gitmediğiniz müddetçe, çünkü bu halk sizin gibilerin oyunlarına gelmeyecek. 5
    • muzcu'ya 1 24 Temmuz 2013, Çarşamba 14:47:53 Ben siz biz diye ayırmadım ama ayırmandan senin ne mal olduğun belli olmuş. Demek gazetecilerin arasında PKK'lılar var. Eee ne olmuş PKK ile sarmaş dolaş olan sizler değil misiniz Muzcu. Öğrenciye pala, PKK' ya hoşgörü siz göbeğini kaşıyanların işi değil mi Muzcu . Gitme konusuna hiç girme, bu cumhuriyeti bizim dedelerimiz kurdu. Siz Muz cumhuriyeti yapın, PKK' ya peşkeş çekin diye değil Muzcu. 0
    • rüyacı muzcu 24 Temmuz 2013, Çarşamba 23:00:39 aç biraz bi şeyler oku da ufkun açılsın, sana yazmaya değmez bile ama bu kadarı sana yeter, o senin dediğin iddianameler ile mahkeme tutanaklarının tamamını okudum, savunmaları da, sağdan soldan duyduklarınla burada ahkam kesme, yalan söyleme, hangi davalarda o gazeteciler var, onların davası KCK/PKK davasıdır, onların içlerinde olan söylediklerin ise 250 kişi serbest bırakıldı bile, onlar yargı reformu paketleri ile özgür kaldılar, ne de olsa artık terörist sayılmıyorlar, aktivist oldular sayenizde. neyse, git işine, muz cumhuriyetinin kumlarında oyna sen. 0
  • çapulcu 23 Temmuz 2013, Salı 19:48:57 bakalım yine ne hile, yine ne katakulli çevrilecek? 0
  • Daha bugün 23 Temmuz 2013, Salı 19:47:25 Kıyafetlerimizi ve çantalarımızı vermişlerdi halbuki :( 5
  • Part time 23 Temmuz 2013, Salı 19:38:12 Ben hala ucuyorum bi sıkıntı yok acaba bugun itibari ile alinmis bir karar mi bu? 5
    • kralinoglu 23 Temmuz 2013, Salı 20:44:00 yok mayis 15de alindi bu karar fakat bugun aciklandi biraz beklediler :) tovbe tovbe yaa.. IVR ariyor herkesi tek tek aliyor ucuslari. ne grevmis arkadas yaa. ortada greve dair hic bisey yok !!! ucusa gidersin part time diye laf sokarlar grev kirici derler gunah kecisi biz miyiz bu sirkette ? 4
  • kralinoglu 23 Temmuz 2013, Salı 19:33:36 vurun parttimelara ! 5