itin
05 Aralık 2017, Salı 13:42:56
metro yapılmadan o havalimanı açılırsa büyük rezillik olur. itin öldüğü yere havalimanı yaptılar bari oraya götürecek bir sistem de yapsalardı.633
rmzi
05 Aralık 2017, Salı 16:32:21 Metro yapılsa da başka dert. "dünyanın en büyük" havalimanına mecidiyeköy den metro yapıyorlar. Orası o yükü nasıl kaldırır belli değil.311
İt
06 Aralık 2017, Çarşamba 07:37:26 Tipik bir vizyonsuz yatırım. Yolu yok. Taksi gitmiyor. Metro yok. Yok allah yok. Bu tip yatırımlar için çağdaş yatırımcılar lazım. Vizyonu olan yöneticiler lazım. Bizde bu kadar işte60
ss
06 Aralık 2017, Çarşamba 09:47:56 metro yetişmiyor kesin bilgi10
müdür
05 Aralık 2017, Salı 15:13:11
İstanbula 3 köprü yapıldı para verip kimse kullanmak istemiyor.İzmit Osman Gazi köprüsünü kimse kullanmak istemiyor.Yeni hava alanını devletin THYsi kullanmak istemiyor.Hani yeni hava limanı Türkiyeyi uçuracaktı herkes bizi kıskanıyordu.thy bile gitmek istemiyorsa demek ki birileri gene bizi kandırıyor 5619
müdür e
05 Aralık 2017, Salı 18:08:27 yorumsuz yorum tebrikler40
Cem
05 Aralık 2017, Salı 21:23:26 Senin gibi çekemeyen kıskançlar oldukça daha çok köprü yapılır çok havalimanı yapılır sayın müdür bey :)215
Okudugunu anlamayan mudur
05 Aralık 2017, Salı 22:41:06 3 sefer daha okursan belki anlarsin40
Yunus yaman
06 Aralık 2017, Çarşamba 02:28:53 Metni nerenle okudun merak ettim ? Thy taşınmak istemiyorum mu demiş uçuşlar rayına oturana kadar duzenimi bozmayayim bana 1-2 ay muddet verin demiş ne var bunda ? Istemezükçü seni27
I Q Zero
06 Aralık 2017, Çarşamba 11:21:39 TK 2-4 HAFTA İÇİNDE TAŞINACAĞIM DİYOR,SEN NE AYAKSIN BİLADER?03
Müdür
07 Aralık 2017, Perşembe 11:06:17 Müdür makarnacıları kızdırmışın. Benden tavsiye şimdi onlara birer paket makarna al. Hepsi sana tapar. Hatta bir de kömür verdin mi senden iyisi yok. 80
Tüm yorumlar
yavaş
06 Aralık 2017, Çarşamba 18:10:58 hava sahaları bir olan iki meydan birlikte işletilemez. rte öyle büyük bir tuzağa düştü ki hepsini yutup atatürk ile devam etmek zorunda kalacak. matematik affetmez.65
Tk
06 Aralık 2017, Çarşamba 12:37:15 Yeni havalimanının ismi ATATÜRK olmalı ! 201
Mustafa coban
09 Aralık 2017, Cumartesi 22:06:31 Sebebi nedir neden ataturk olmalı yesilkoydu ismi Atatürk yaptılar simdi başkasının adının verilmesi lazım o sahanın kodu Atatürk bu sahanın isminin başka olması lazim02
MHD
06 Aralık 2017, Çarşamba 10:32:58 3. havalimanı doğru bir proje, basarili olması durumunda Ülkemiz, Milletimiz kazanacak, ınsaallah başarılı olur. Maliyeti ise yüksek.79
sd
06 Aralık 2017, Çarşamba 09:51:01 atatürkten kalkan bir uçak yeni havalimanına inmeye çalışan bir uçağın hava sahasına giriyor. dolayısıyla aynı anda işletilebilmesi çok çok zor. Velev ki oldu. Şuan atatürkün saatlik kapasitesinin çok çok altında bir sayı ile operasyon gerçekleştirilebilir. bu da kimsenin işine gelmez. bir diğer problem thy ve star alliance üyesi diğer havayolları birbirleriyle sürekli yolcu alışverişi yapıyor. almanyadan lufthansa ile gelen yolcu istanbulda thy ye biniyor uzakdoğuya gidiyor vb. dolayısıyla lufthansa iga da thy ist de. hiç bir yolcu transfer noktası olarak istanbulu kullanmaz bu durumda.112
Mantık
06 Aralık 2017, Çarşamba 09:18:16 Bütün dünya da böyledir Hele bir yabancılar gitsin bir denesinler çamura filan batsınlar sonra ben giderim Dünyadaki bütün Havalimanı başlangıçlarını inceleyin isterseniz hep böyle olmuştur25
Mantık
06 Aralık 2017, Çarşamba 11:56:28 Güzel sallamışınız. Hangi havalimanında böyle olmuş ki ? Genelde de hep milli taşıyıcılar ilk önce taşınır52
Mantık
06 Aralık 2017, Çarşamba 14:35:51 Vurnukova,İncheon, Newyork,Chicago .....yetmediyse internette bulursun İlk önce bileceksin sonra düşünecek ve yazacaksın Hepsinde en büyük operasyon yapan şirket en son gitmiştir o havalimanına Neden mi çünkü eğer bir aksaklık olursa maliyet çok artmasın diye Bilmem anlatabildim mi03
Fosil KM
06 Aralık 2017, Çarşamba 08:12:53 Metro yapılmadan oraya kimse gidip gelmez diyen arkadaşıma :) zaten amaç bizim yolcumuzun oraya gidip gelmesi değildir bildiğiniz üzere 3. Havalimanının yapılma amacı bizim 80 milyonluk ülkemiz yolcularını taşıyamadığımız için değil transit yolcular için yapılan bir havalimanıdır yıllık taşıdığımız transit yolcuları oraya yönlendirip geri kalan uçuşları bir müddet ahl den yapmak pek mantıklı geliyor zira açılışla birlikte bir günde operasyonun oraya aktarılacağını düşünecek kadar hayalperest olduğunuzu düşünmek istemem.Burda önemli olan maksimum verim almak ise çok mantıklı olur.Her şeyde devleti suçlamak yerine sahiplenenilirsek biraz eğer farklı bi vatandaşlığınız yoksa tabi bilikte yapıcı olmak adına en doğru kararı almak için sonuna kadar tartışılır.Allah utandırmasın...313
Anlamadım
06 Aralık 2017, Çarşamba 10:31:27 Nasıl olcek o iş. %80 transit yeni havalimanindan olcek. Kalan %20 local yolcu AHL den olcek demişsin. Şimdi new yorktan gelen bir uçağı baz alirsak uçağın %80 i yeni havalimanina kalan %20 si AHL ye mi incek??? 90
neden
06 Aralık 2017, Çarşamba 02:46:55 3. havalimanı olmuyor ki bu atatürkü kapatınca geriye 2 tane kalıyor koskoca hazır son yıllarda o kadar yatırım yapılmış ahl yi kapatmak milletin parasını ülkenin sermayesini heba etmektir bide büyük hizmet diye şov yapmaları tam bi çelişki23
pehhhh
06 Aralık 2017, Çarşamba 02:25:57 aklı sıra thy çakallık yapacak20
Iga34
06 Aralık 2017, Çarşamba 00:40:43 Akıl yoksunu insanlar nekadar çok thy Atatürk ü merkez olarak kullanıyor başka firma yok bu yüzden olası aksilikleri düzenlenene kadar ki buda 4 hafta içinde geçiş yapmak istiyor uçuş ları az olan firmalar önce gitsin demek istiyor 11
Ve son nokta
05 Aralık 2017, Salı 23:12:10 Tahminlerim beni yaniltmiyor ve isleyiş aynen devam ediyor atatürk havalimanindan sadece ve sadece türkhavayollari uçacak yani havalimani kapatilmayacak52
Serdar
05 Aralık 2017, Salı 22:28:12 Taşınmadan dolayı tazminat alabilecek miyiz
Bilen var mi 21
Tgs
06 Aralık 2017, Çarşamba 12:00:45 Bende bunu merak ediyorum tek beklentim bu30
Tabiki de hayir
07 Aralık 2017, Perşembe 20:54:15 Seni istanbul içinde istediği yere gönderebilir.
Sana bir toplu taşıma parası veya servis sağladığı sürece.
He ancak engeliysen ve bu sebeple o kadar yolu giyemeyeceğini ispatlarsan daha alırsın.
Ha birde son güne kadar şirketinde çalışıp, yeni havalimanında yerin yoksa . Tav , bta gibi o zaman da tazminat alırsın. 00
Ertugrul
05 Aralık 2017, Salı 22:17:22 4 hafta veya 8 hafta sonra thy taşınsa ne olur bana bir anlatır mısınız 10
Muhammet
05 Aralık 2017, Salı 21:15:01 Bi tane akıllıyorum atan yok olay 3. Havalimanının para kazandırmayacağı değil ki tüm havayolu şirketleri bir anda yüklenirse tek pistle trafiği kaldıramaması thy dediğide çok mantıklı hep nerden eleştiririm hesabı yapıp duruyorsunuz siz koskoca şehri boşaltıp bi anda başka şehre yerleştirebilmeyi hayal edebiliyor musunuz? Merkezi olmayan havayolu şirketleri zaten fazla iş yapmıyor ama merkezini 3. Havalimanınına çekerlerse daha fazla kazanırız 20
........
05 Aralık 2017, Salı 20:03:40 Atatürk havalimanının kapatmak hata olur . Düşük maliyetli havayolları hizmet vermeli..Carter diye tabir edilen havayolu şirketleri . Londra örneğine bakmak yeterli. Moskova 3 tane uluslararası alana sahip Newyork örneği21
Thy Cargo Personeli
05 Aralık 2017, Salı 19:59:27 Thy Cargo personeli taşeron ile ilgili açıklama bekliyor İlker Aycı Bey. Şirkette ki geleceğimiz nedir sartlarimiz nedir. 2. Sınıf insan muamelesi görmekten yorulduk. Gruplaşmalardan thy tgs taşeron ayrımından adaletsiz iş dağılımından yöneticilik vasfı taşımayan şeflerden iş bilmeyen bilmemekle beraber ogrenmeye de tenezzül etmeyen kadrolu thy personelinizden yorulduk. Kadro istiyoruz eşit haklar eşit is dağılımı esit insanı muamele istiyoruz. 21
ordinaryus
05 Aralık 2017, Salı 19:46:04 Ilk thy gitsin. Hatta gitmedigi her gun icin hava parasi odesin. Nasil olsa singapurlu catering tedarikcisi 100M $ hava parasi verecek. Oradan odesin.30
VATANDAŞ
05 Aralık 2017, Salı 19:28:58 29 EKİM 2018 DE MEYDAN AÇILIR. GÜNLÜK GARANTİ YOLCU PARASI ÇALIŞMAYA BAŞLAR. İSTEYEN GELSİN İSTEMEYEN GELMESİN. VATANDAŞ SAĞOLSUN. ÖRNEK YENİ AÇILAN KÖPRÜLER. NİÇİN GECE GÜNDÜZ AÇMAYA ÇALIŞIYORLAR HALA ANLAMADINIZ MI?...11
Camaroth
05 Aralık 2017, Salı 19:05:29 Bence. THY Atatürk havalimanında kalmalıdır gerek uçak sayısı ve sefer adedi bakımından THY Atatürk'te kalmalıdır thy bin bir günde yaptığı sefer 140 tan fazladır..ancak yeter.21
Kobay
05 Aralık 2017, Salı 18:54:46 Onur ve Atlasjet kobay olacak hata yanlış olursa onlarda olsun
6 ay sonrada tk gelir mantıklı01
Cengiz Topel Havalimanı DHMİ
05 Aralık 2017, Salı 18:52:56 Cengiz Topel Havalimanı açık ve hiç denilecek kadar az kullanılıyor, yurtiçi uçuşlarda kullanılabilir ve AHL nin yükü de SAW a aktarılırsa rahat bir şekilde İGA beklenir. Tüm yoğunluğu belli bir Havalimanına yüklemek anlamsız. Hazır yapılmış Cengiz Topel Havalimanı da kullanılmalı. 03
OLDU MU AMA
05 Aralık 2017, Salı 18:23:24 O kadar arazi kapattık oralardan. Acil paraya dönmemiz lazım. Ama thy gelmezse prim yapmazki. Yapma bunu bize eyyy vicdansız thy.41
OLDU MU AMA
05 Aralık 2017, Salı 18:23:23 O kadar arazi kapattık oralardan. Acil paraya dönmemiz lazım. Ama thy gelmezse prim yapmazki. Yapma bunu bize eyyy vicdansız thy.20
Once oburleri
05 Aralık 2017, Salı 18:21:25 Baska hangi havayolu kaldi Istanbul'a ucan? O vakte kadar Asiana'da KLM'de ucmaz artik.10
hüsran
05 Aralık 2017, Salı 18:07:50 3.havalimanı yurtiçi uçuşların katili olur avrupa yakasında oturanlar ayvayı yedi ben fatihden izmire antalyaya nasıl uçucam artık :(((10
3. havalimanı
05 Aralık 2017, Salı 18:06:24 3.havalimanın açılışı yaklaştıkça herkes ürkmeye başladı yolcu için çile çalışan için çile şirketler için ise maliyet artışı tek kar O6 3.köprü otoyol işletmecisi olacak her gün personel-yolcu bu paralı yolu kullanacak. 21
Tk
05 Aralık 2017, Salı 16:53:28 Thy en sonunda akıllandı. İlk önce gidip bütün sistemi otutturucak sonra gelenler keyfini sürücek. O devir bitti. Birkerede thy sefasını sürsün. Başkaları hazırlasın ::::::))))))10
Ulaşım
05 Aralık 2017, Salı 16:48:49 Metro ağını çok iyi tasarlamaları gerekli istanbulun birçok çok noktasından yeni hava limanı mesafesi yaklaşık 50-60 km. Taksi ile 150 tl civarı uçak parası+taksi parası+Zaman . Bu şekil olursa taksi ulaşımına vereceğimiz para uçak bileti için verecegimiz parayı geçer . Alın size memleketimden bir traji komik manzara daha.40
Olacağı buydu
05 Aralık 2017, Salı 16:43:55 Dağ fare doğuracak gibime geliyor, batı menşeili havayolları zaten TR'den çıkmaya başladılar. THY de geç taşınırsa açıldığı günden itibaren zarar etmeye başlar orası.10
Tgs li
05 Aralık 2017, Salı 16:42:16 Ağzı olan konuşmuş bikaç sene sonra orasıda yetmeyecek ismet inönü beyinliler sizi..010
Delikanli
06 Aralık 2017, Çarşamba 12:07:28 Yavas, sacin basin dagilmasin. Inönü sadece 2.Dünya Savasi'ndaki tutumuyla milyonlarca yurttasin hayatini korudu. Aslinda tam da dedigin gibi, agzi olan sagdan soldan duyduguyla konusuyor.60
Hadi canim
05 Aralık 2017, Salı 16:33:57 Hakikaten Thy boyle bir teklif sunmussa,vay halimize!Yazik oraya dokulen milyarlara!Once tabiki Thy gecmeliki ,digerlerini gecmeye tesvik etsin.eger thy gecmeyecekse zaten orasi cop olur!Planlama boyle yapilip,altyapi hazirlanip(gerekirse acilis ertelenip )Thy ile oraya gecilmeli!01
başkan
05 Aralık 2017, Salı 15:24:58 bu işin sonunda yeşilköy sadece Tk'ya kalacak. Sanki taktik yapılıyor. En azından bikaç sene...153
km
05 Aralık 2017, Salı 15:56:01 Yeşilkoyden tk ucarsa yeni havalimanı kimden para kazanıp yıllık garanti parasını odeyecek?141
km ye
05 Aralık 2017, Salı 16:29:48 Tabiki bizim vergilerimizden para kazanacak ne olacak, yolcu garantisi var adamın elinde tapu gibi!144
ercan
05 Aralık 2017, Salı 18:18:44 hiç endişe etmeyin kısa sürede hepsi geçer ve aktif olarak kullanırlar00
7
06 Aralık 2017, Çarşamba 08:48:47 tav'ın atatürk'ü işletme hakkı var parasını madem ödeyecekler sözleşme bitene kadar tk çıkmaz ordan10
Ah
05 Aralık 2017, Salı 14:48:45 Igor Tudor ah, ben bu adamı gönderin diye defalarca uyardım sizi!.125
ercan
05 Aralık 2017, Salı 18:20:00 osman gazi köprünü her istanbula gelişmde kullanıyorum. ilk zamanlar yoğun değildi. ancak şu an oldukça fazla geçiş var. önümüzdeki yaz daha da artacaktır.00
Yavaş
05 Aralık 2017, Salı 14:42:37 İga rte yi kandırmış... 1310
Beklenen
05 Aralık 2017, Salı 14:40:12 :) sasirmadim96
Mantıklı
05 Aralık 2017, Salı 14:32:45 Kötu bisey değil tedbirli olmak kötü bisey dememislerki önünü göre göre yavaş yavaş temkinli gitmek en iyisidir her zaman.136
SBK BORAJET TAZMİNAT HAKLARIMIZI ÖDEYİN ARTIK
05 Aralık 2017, Salı 14:13:11 Sbk borajet tazminat haklarımızı ödeyin artık magdur olduk1011
Erken knock out:)
05 Aralık 2017, Salı 14:04:49 Beklenen haber geldi zaten belliydi paralar cope gitti gene bizim vergiler havaya gitti1612
vıdı vıdı
05 Aralık 2017, Salı 18:51:16 Sakın kullanma bu havalimanıno. Vergilerini de şu yorumdakiler 100er kağıt atıp verelim yaşa bodrumda..
Kafalara bak.. hiç bir iş yapma! Cumhuriyet tarihinin açık ara dev projesinde, THY nin tedbirli geçiş talebinde hemen herşeyi yakıp “belliydi :-(“ diye vıdı vıdı yap!?
Sizin var ya, dikili fidanınız yok be!14
ccc
05 Aralık 2017, Salı 13:54:16 haaa gerçekler yavaş yavaş geliyor :-) 1710
Cehalet
06 Aralık 2017, Çarşamba 07:38:23 Makarnacılar hala inanıyor ama...12
American
05 Aralık 2017, Salı 13:53:36 American airlines havayolu da gelsin!!60
Bursa
05 Aralık 2017, Salı 13:51:46 Biz iyisi mi, yol yakınkeeen, Bursa'ya şöyle güzel bir havalimanı yapalım. İzmir ADB - Mersin Çukurova gibi. Şöyle 20-25 Milyon kapasiteli. AHL ile paslaşa paslaşa güzel güzel çalışsınlar. Aklın yolu 1.915
Pilot
05 Aralık 2017, Salı 13:48:08 20 Milyonluk İstanbu’a 3 Havalimanı az bile, Osmangazi Köprüsünü her gün geçilebilir makul bir ücret yapıp, İstanbul’u Anadolu’ya genişletmek gerek....134
Genisletmek?
11 Aralık 2017, Pazartesi 19:10:58 Ciddi misin bu konuda?00
3 havalimanı az
05 Aralık 2017, Salı 13:46:06 4 Havalimanın yapılması lazım...3 uncu havalımanı dar gelir..1013
NY, Londra ve Paris
05 Aralık 2017, Salı 13:21:18 Örneklerindeki gibi İstanbul'da da 3 tane havalimanı neden olmasın?174
YİD
05 Aralık 2017, Salı 13:48:07 Aklın yolu bir ama malesef havalimanı inşaatı ihale edilirken AHL'nin de eşzamanlı kapatılacağı ve yeni havalimanının hemen para kazanmaya başlayacağı taahhüt edildi. Geri dönüş yok. Kaybı devlet garanti ederse olabilir ama muhtemelen bir 20 sene kimse de gitmez oraya. SAW'ın ilk yılları gibi olur. Üstüne üstlük bir de pahalı ve masraflı havalimanı, operasyonu zor, yer seçimi yanlış.108
Eyyyyy tehaye
05 Aralık 2017, Salı 13:19:42 Yakında boyle bir ses gelir. Sonra bir bakmışsın açılmadan 1 ay once tehaye taşınmış bekliyor :)316
Taheye ne?
05 Aralık 2017, Salı 13:28:27 Varos varos yazma625
Eyyy tehaye
05 Aralık 2017, Salı 13:36:47 Tuttum bunu. Diğer elemanda tgsden sanırım espriyi anlamadığına göre104
Çok güldüm
05 Aralık 2017, Salı 13:48:19 Bence de katılıyorum76
Tehaye
05 Aralık 2017, Salı 13:49:15 Taheye değil Tehaye yazmış adam, doğru yazmış işte. Neyin peşindesin?84
Tehaye
06 Aralık 2017, Çarşamba 07:40:51 CHP ye Cehape diyen büyüklerimiz var bu ülkede. Adam doğru yazmış ama paket makarnacılarla ucuz kömürcüler kızmış. Kızmayın. Alışın bunlara. Bunlar varoş değil sizin cevaplar varoş olmuş.10
skytrax
05 Aralık 2017, Salı 13:02:50 Lufthansa'yı tam geçecekken teker patladı sanırım. Zira Frankfurt havalimanına rakip olunuyordu en son.Bir an önce açılmalıydı.Faaliyete başlamalıydı. Allah vatanımızı iş bilmez mevkiililerden korusun.Amin.166
Erhan
05 Aralık 2017, Salı 13:40:26 2.pist yetişmeyecek de ondan. Tek pist ile saatte kaç uçak inecek kalkacak bilemiyorlar72
Sonunda
05 Aralık 2017, Salı 13:01:37 Bende 1 yildir bu haberi bekliyordum.Acilmasi ve isletilmesi mumkun olmayan bir yer.En az iki sene daha calismalarin yapilmasi gerekir.En buyuk sorun metro olmamasidir.Yolcu oraya asla gelmez.Bunu herkes soyluyor.Hayeller tabikide guzeldir ama birazda gercegi gormek lazim.225
Ali
05 Aralık 2017, Salı 13:47:25 Açıldığı zaman ilk sen koşarsın merak etme..122
haydeee
05 Aralık 2017, Salı 12:52:54 ya kardeşim siz oranın en büyük müşterisi olacakken bu nerden çıktı:)87
yuh bee
05 Aralık 2017, Salı 12:37:59 abisi sayesinde thy'de makam sahibi olan ahmet efendi hala nasıl orada duruyor akıl alır iş değil...122
Beceremiyoruz
05 Aralık 2017, Salı 12:36:54 Simülasyon yapamadık. Ne olur ya buradan kalkar Atatürk’e ineriz ne olacak yaniiii” diye diye yumurta kapıya dayandı ve Atatürk açık kalsın diğer havayolları oraya gitsin demeye başladık. Adama derler ki ne iş yapıyordun da bunun hazırlığını yapmadın. Kaldı ki. Gerek valiliğe baskı yaparak gerek 3. Havalimanına baskı yaparak her şeyi kendi istediğiniz gibi dizayn ettirdiniz. Loungeları, özel girişleri, terminal yerleşimini, check-in alanlarını, güvenlik noktalarını. Herşeyi ama her şeyi istemeyi bildiniz ama nasıl taşınacağınızı bilemediniz. Açın Seul Incheon un belgeselini izleyin bu adamlar niye bu kadar büyük hazırlık yapmışlar düşünün. 164
Usta
05 Aralık 2017, Salı 14:06:17 Birader igadan mi attilar seni85
THY'den flaş yeni havalimanı talebi
05 Aralık 2017 Salı, 12:20:07 / Toplam : 88 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar