THY'DEN ÇAĞRI: GREVE KATILMAYIN ÇÜNKÜ...

    Çok beğenilenler

  • sömürü 07 Mayıs 2013, Salı 15:28:22 emek sömürücüsünüz. Tüm THY çalışanları dayanışma içinde olurda greve katılırsa, THY felç olur, kesinlikle tüm şartlar kabul edilir, tüm operasyonlar durur ve mecburen hakları vererek işleyişe devam ederler, yeterki birlik olunsun. 25
    • pes pes pes 07 Mayıs 2013, Salı 16:51:55 Kanun apacik ortadayken nasil boyle bir mail atabiliyorsunuz. Ustelik tehdit ederek. Biz herseyin farkindayiz. Ne kaybedecegimizin farkindayiz ve size inanmiyoruz. Ccm revizyon 3ü de aciklasaydiniz ya mailde. Iscilere karsi actiginiz bu savasi kaybedeksiniz. 5
    • ?? 07 Mayıs 2013, Salı 17:15:38 evet felc olur thy ondan sonra thy de ortadan kalkar sende kahvede cay tasirsin kahve hanelerin sosyal haklari daha iyidir 50
    • kabin a.ş. 07 Mayıs 2013, Salı 19:39:35 kabin a.ş. kabin a.ş. kabin a.ş. kabin a.ş. tgs örnek, teknik örnek, sıra sizde sendika kalmaz, 1,200 tl maaş ah be çocuklar ne çektiniz, çekeceksiniz, geçmişten ders alın, zararı ödetirler, tgs, teknik için ne yapıldı = sıfır, sıra sizde :)) bye bye 7
    • Kabin = THY 07 Mayıs 2013, Salı 20:02:54 6000 üyesi olan, lise mezunu, üniversite mezunu (1001 daldan), Türkiyedeki işsiz sayısı 14 Mayıs 2013, 3,000,000, ancak 15 Mayıs 2013 sayı 3,006,000, başlıklar 6,305 için yasal haklar, arkadaşlar kimi kurtarmaya çalıştığınız farkında mısınız ?? TGS ve Teknik teki arkadaşlara veya 305 sorun, yazık etmeyin değmez,, 28
    • yalakalar 07 Mayıs 2013, Salı 23:35:20 Thy ortadan kalkmaz sermaye yalakalari. 15i sabah herkes bizi konusacak emegin gucunu konusacak. Guzide sirketimiz calisanlariyla aslanlar gibi var olacak. 3
    • somuru 08 Mayıs 2013, Çarşamba 00:35:45 bunu yaptiktan sonra yuksek para alsan nasil yediricen o ekmegi ailene? 6
    • K/A 08 Mayıs 2013, Çarşamba 13:20:14 Bugun greve gitmezsek yarın ccm rev3 ve ve niceleri birbirini takip edicek ve senin boş gunun 6 ya da düşer aylık max uçuş saatin 110 dan 130 a da çıkar yıllık uçuşun 1000 den 1200 e de çıkar ya bedenin iflas eder ya da sen isyan eder 'YETER' dersin ama dinleyen olmaz.Onun şimdi YETER deme vaktidir.Sendikayı bende sevmiyorum ama onlar olmazsa bizler birer HİÇ'iz.GELİN BİRLİK OLALIM GREVE EVET.K/A 1
  • K/A 07 Mayıs 2013, Salı 15:31:36 Şaka gibisiniz siz THY!Yine aba altından sopa! 9
  • Tüm yorumlar

  • Aklın Yolu 11 Mayıs 2013, Cumartesi 00:30:53 THY' de görev alan ve hak arayan binlerce personele sonuna kadar katılıyor ve destek veriyorum. Umarım bir gün gelecek ve bu ülkede yaşayan yurttaşlarımız demokratik ve barışçıl yollarla hak aramaya çalışan insanları direk " komünist bunlar " diyerek araştırmadan, sorgulamadan yargılamayacak ve o gün geldiğinde boyunlarındaki çanları çıkarıp; düşünen, sorgulayan, hakkını aramayı bilen, kaval sesinin değilde vicdanın ve aklın sesinin peşinden giden varlıklar haline dönüşecekler. Keşke bir hukuk devletinde yaşıyor olsaydık ve bugün geldiğimiz noktada her hakkımızı evrensel iş hukuku ve kanunları ile anlaşarak elde etmeyi başarabilseydik. Ama maalesef görüyoruz ki biz bunu değil de, 90 yıl önce olduğu gibi bize yine kayıtsız şartsız hükmedilmesini, emredilmesini ve yine birazcık kafamızı kaldırıp " neler oluyor bu memlekette? " diye sorgulamaya başladığımızda " tiz vurun bu deyyusun kellesini " denmesini istiyor ve bunu arzuluyoruz. Üzülerek kanaat getirdim ki bu bizim genlerimizde var.. 0
  • yalancisin thy 09 Mayıs 2013, Perşembe 08:39:02 Diyor ki 23. Tis sozlesmesinde de sendikaya Uye olmayanlar bile magdur edipmedi diger sendika uyeleri gibi tum tis den yararlandilar. Olqyin icinde oldugum icin Cok net ve dogru biliyorum 23. Tis de sendika uyesi olmayanlar Neden 16 aylik tis farklarini alamadilar bu sefer de aynisi olacak arkadaslar Uye olmayan ve grev kirici olanlar hicbir hktan yararlanamayack_!!! 0
  • yuhh 08 Mayıs 2013, Çarşamba 22:46:13 Arkadaslar bu neyin grevi 305 kişinin işe alınmasıyla ilgilimi sizce sendıkanın thy düşmanlıgı yer işletmeden çıkarılan binlerce kişi için sendika nerde peki.. 0
  • Özel sektör kokpit 08 Mayıs 2013, Çarşamba 19:30:23 Ben o bahsettiğiniz abartıp düşük maaşla çalışıyorlar dediğiniz özel sektör personeliyim. Sonuna kadar grevin arkasındayız , çünkü biliyoruzki bizim sekktörümüz kesinlikle thy sayesinde ayakta duruyor . sendika olmasa ; önce tekrar söylüyorum ÖNCE özel sektör olan biz böcek gibi eziliriz .lütfen bizim ismimizi kullanmayın. Sonuna kadar greve evet. Keşke bizimde böyle bir imkanımız olsa...... 0
  • Thy nin aciklamasi 08 Mayıs 2013, Çarşamba 18:48:33 Denilen su ki grev suresince, yani sadece o gunler primler yatmaz, thy den greve gidildiginde nolacagi hakkinda bir aciklama bekliyoruz, anayasal bir hak oldugunu, kimsenin isten atilamayacagi vs. vs. 0
  • Kokpide grevde 08 Mayıs 2013, Çarşamba 17:26:41 Bakın arkadaşlar şirket üstümüze oynuyor bu bir gerçek.maaşları düşürmek istiyorlar ama 5yıldız ,iş gücü vb. nedenşerden yapılamıyor.buyüzden iş yükümüzü arttırıyorlar yani bir nevi aynı maaşa daha çok çalışmış olucaz.Resmen göz dağı verir gibi ccm revizyonda bir çok hak kayı,boş gün kaybı olucak.bu gün greve evet demessek sonumuz pegasusun ali sabancıdan sonraki haliyle bir olur.şirket derki şartlar bu çalış yada git.bu sefer 305 gibi mağdur olmıycaz çünki kanuni bir haktır bu.olurda grev yaptık diye işten atılırsak vericeği tazminatları düşünmek bile istemiyorumki, "haksız,kanunsuz" denilen 305 kişide tüm davaları kazanıyorlar.akıllı olun oyuna gelmeyin.son kez destek olun birlik olun.sendika için değil ,zaten onlar gidici bahadır abimiz inşallah yeni başkan olucak ama hakkımız için,sağlığımız için birlikte olmanın vaktidir.kokpitten herkese sevgiler 2
  • K/A 08 Mayıs 2013, Çarşamba 15:36:58 Metal-iş greve gidiyor.Thy hala neden korkuyor? 0
  • Komik olma 08 Mayıs 2013, Çarşamba 13:43:25 Dikkat dikkat yazan kullanıcı komik olma. Evrensel kurallar cercevesinde değerlendir olayları! git biraz lufthansayı araştır. Thy hepsinden iyi sana göre. Git o zaman lufthansa personelinin uçuş saatlerini ve maaşlarını öğren sonra atıp tut. Bu ülkedeki en büyük hastalık cahillik. 1
  • Dikkat dikkat! 08 Mayıs 2013, Çarşamba 12:41:34 Kabin memurlari ve pilotlar yasamasin o zaman. Siz biliyor musunuz onlarin ne kadar kazandigini ozellikle kabin memurlari, sefil ve perisanlar neyin pesindesiniz gozunuz doysun. Bi ton hakkiniz var ozel'de calisan insanlarin hangi hakki var hic bi hakki yok! Sizde ki part time maasini bile alamiyorlar. Part timelardan fazla ucup ustelik. Hepiniz son model arabalarda gezip en iyi yerlerde dolasip en iyi yerlerde kaliotorsunuz. Bi insanin gozu ac olmicak arkadas! Thy yonetimi ozellerdeki kabin memurlarini ise alsa cok faydasini gorur! Cunku ozelden gelen memurlar el ustunde tutar thy'i saygilar.. 11
    • sana ne 08 Mayıs 2013, Çarşamba 13:39:44 kardeşim zoruna mı gitti aldığım para,,gel sende uç sende al 5
    • Ozel km 09 Mayıs 2013, Perşembe 17:08:03 Yalnız ben o sefil km durumunu algılayadım. Ben daha 3bin altında (yatısız hem de) maaş alan arkadaş görmedim. Sefalet böyle midir onu çözemedim. Ayrıca thy çalışanları çok doğal bir hak kullanarak grev yapıyor. Kimseyi ilgilendirmez bu. Şirket içi kural ve yaptırımlardan rahatsız olan çalışanlar, varsa sendikalari, kullanırlar. Keşke ülkem "ileri demokrasi" terimi altında ezilmese de, her kurum çalışanı hakkını arama hakkı olduğunu bilse. Ne deriz biz: Hakkıdır Hak'ka tapan milletimin istiklal! 0
  • apron 08 Mayıs 2013, Çarşamba 12:26:41 size kim güvensin size birzamanlar güvenenler vardı şimdi ne haldeler haberiniz varmı ama sizeene sizin hemşerileriniz ihya oluyor gerisi teferruat. 0
  • GREVE HAYIR 08 Mayıs 2013, Çarşamba 11:45:21 BEN ÇALIŞCAM KİM NEREYE GİDERSE GİTSİN BANA THYLARINDAN DAHA İYİ FİRMA GÖSTERİN GREVE İLK BEN GİDERİM ONUN İÇİNDİR ÇALIŞCAM KİMSE KUSURA BAKMASIN SENDİKA BAŞKANI DEĞİŞMEDEN GREV MREV BLÖFÜNÜ THY YUTMAZ BUGÜN ÇOĞU ARKADAŞIM AYNI BENİM GİBİ DÜŞÜNÜYOR BELKİ BU SİZİ RAHATSIZ EDİYOR OLABİLİR,ÖNEMİDE YOK ... 8
    • Kpt 08 Mayıs 2013, Çarşamba 12:57:49 AL BENDEN DE O KADAR. 5
  • habomdan herkese 08 Mayıs 2013, Çarşamba 11:37:47 Sayın arkadaşlar, olaya birde şöyle bakın kiminiz sendikayı yererken kiminiz tam destek veriyor ama emin olun sendika olmasa içinizden biriniz hadi hakkımızı isteyelim dediği anda iş akdine son verilir ve verilmese bile en yakın dostun dahi borcum var diyerek seninle yürümez sendika bunun için şart. bakın habom'da bi sendika darbesi yüzünden ortaya çıktı buna rağmen sendikanın şart olduğunu söylüyorum. İşveren havacılık sektörünü normal sanayi sektörüne benzetmeye çalışıyor. Maaşlar düşük iş gücü yüksek buna dur denmesi gerekir. Sendikanıza kötü yada iyi siz daha iyi bilirsiniz ama sahip çıkın. Sonra çok üzülürsünüz. 2
  • 39 kabin amiri 08 Mayıs 2013, Çarşamba 11:14:45 Hepimiz grevdeyiz 3
    • a 08 Mayıs 2013, Çarşamba 20:54:44 39 kısı ne ara toplandınız yav. o kadar kalabalık toplanmayın sonra kanunsuz eylem yapıyolardı derler :D 0
  • SAKI 08 Mayıs 2013, Çarşamba 10:45:37 Mesele bir hak konusu degil. Grev hepimizin hakki tabiki. Ve eger hakli bir gerekcesi varsa bunu kullanabilmek te buyuk bir imkan. Ama sirf inat olsun, bir sonraki secimi de 25 yildir oldugu gibi yine kazanayim diye, israrla grev isteyen bir baskanin ve ekibinin kisisel fantazisi icin grev yapilmaz. Hepimiz bu sirketten ekmek yiyoruz. 8
    • helal 08 Mayıs 2013, Çarşamba 11:47:31 Ağzına sağlık hocam,boş vaktin maliyeti çok yüksek değmez kimsenin peşinde gitmeye mantığı olmayan istekler geçen sene yaktılar insanları yeni kurban olmayalım 2
  • Gisad 08 Mayıs 2013, Çarşamba 10:44:07 Greve katilamayacak kolay yoldan para kazanan ,emekli purserlarin kontrol kabin amiri olmasiyla artik eskisi gibi kontrollluk yapamayan ve gisad ta yiginti gibi duran kontrol kabin amirleri grev gunu havalimaninda escortlk yapicak gisad d-oglar i O.H diyorum yani 2
  • Dert etmeyin 08 Mayıs 2013, Çarşamba 10:38:38 Bakanlar Kurulu kararıyla grev kararı ertelenecek. Takip eden süreçte de orta yol bulunacak ve bu mücadele grevsiz atlatılacak. Demedi demeyin. Sendikasız özel havayolu çalışanı meslektaşınız olarak olur da istediğinizi koparamazsanız greve katılmanızı şiddetle tavsiye ederim bu arada. 1
  • İSİMSİZ 08 Mayıs 2013, Çarşamba 10:30:34 Bugune kadar hangi Personel Duyurusu'nu THY A.O 'biz göndermedik' diye inkar etti, bu duyurunun resmi olmadığına kim inanıyor? 1
    • kım ınanır? 08 Mayıs 2013, Çarşamba 11:21:00 bu gune kadar hangı maılı ısımsız gondermıs sırket? maila dıkkatlı bakarsan ne gonderen kısmında bır ISIM var nede maılın altına ımza atan bır BIRIM yada YETKILI var. bu mailde yazanlar kanunı olarak hıcbırsey ıfade etmıyor, belkı dısarıdan bırılerı sıstemı kırıp attılar o maılı dıyecek sırket.maili KİMİN hangı YETKİ ıle attıgı bıle bellı degıl. bıldıgın sarı cızmelı mehmet aga gondermıs maılı. ASIL BU MAILIN RESMI OLDUGUNA KIM INANIYOR? kadır bıle ınanmaz :D 0
  • 52 KAPTAN GREVDE 08 Mayıs 2013, Çarşamba 10:12:38 ARKADASLAR 52 MESUL KAPTAN ARKADASIMLA BIRLIKTE YANINIZDAYIZ. HEPBERABER GREVDEYIZ , BICAK KEMIGE DAYANDI ! 4
    • 15mayis 08 Mayıs 2013, Çarşamba 10:22:06 Grev tarihi yaklastikca icten ice inanilmaz bir orgutlenme var. Insanlar birbirlerini orgutluyor. Bircok kisi bu isin basinda grevi kirmayi dusunuyorfu. Ama neleri kaybedeceklerini ogrenmeye basladi herkes. Benim tanidigim uctugum insanlardan ise gelecek cok az kisi var. Onlarda carsambaya kadar coktaaan fikir degistirmis olurlar zaten. Ben basarili olacagimiza inaniyorum kaptanim. 4
    • saolun kaptanim 08 Mayıs 2013, Çarşamba 10:24:17 Sizin desteginize ihtiyacimiz var. Belki sira size gelmedigi icin bazi kaptanlarimiz destek vermeyecek ama unutmayin kabinden sonra bu operasyon size de yapilacak. 3
    • saki 08 Mayıs 2013, Çarşamba 10:39:50 Sayin Kaptanim, Genel Mudur den yuksek maas aliyorsunuz. Uzun ucuslar da iki uc gun yatiyorsunuz. Hayatiniz bes yildizli otellerde geciyor. Hangi bicak hangi kemige dayandi Allah askina. Grev sizin bileceginiz bir hak. Hakkiniz yani ama bu sirkette en son grev yapmasi gerekenler sizlersiniz. 10
  • neden neden neden 08 Mayıs 2013, Çarşamba 09:31:24 söylermisiniz o zaman, neden geçtiğimiz dönemde yatan tis farklarını sendikalı olmayan personelden geri aldınız????????? ki bu grev sonunda kaybedeceğimiz sadece tis farkı olsa yemin ederim gelirim işe. ama tis i komple kaybedeceğiz işe gelirsek. birde bilgi kirliliği demişiniz. BİLGİ KİRLİLİĞİ YAPAN SİZSİNİZ. İŞE GELİRSENİZ DERKEN GÖSTERDİĞİNİZ SENDİKALAR KANUNU MADDE 64 TE İŞE GELENİ KORUYAN TEK BİR CÜMLE YOK. 0
  • ucucu 08 Mayıs 2013, Çarşamba 09:16:12 Bugune kadar TIS`ne ragmen ekipleri shgm talimatina gore ucurmak icin zorlamadiniz mi? TIS varken bile delmek icin elinizden geleni yapmadiniz mi? bos gunlerinde insanlari cagirmadiniz mi? izinlerimizi bos gunlerimizi kafaniza gore degistirmediniz mi? yorgunum ucamam diyeni hic dikkate aldiniz mi? sizin neyinize guvenelim? parasini aliyoruz diye olene kadar ucmamizi istemiyor musunuz? ucucu hata yaparsa asin kesin ekip planlama hata yaparsa bi yanlislik olmus deyip gecmiyor musunuz? fazla mesai yapmak ve parasini almak icin normal mesai saatlerinde yatip aksama dogru mesaiye kalmiyor musunuz? sirkete zarar veren ucucular degil yer personeli. 20 tane cay molasi 40 tane kahve molasi. bir raporlama sistemi bile 6 ayda yapiliyor (3 gunluk is), program almak icin yurt disina cikmak, kendin yapabilecekken disardan fahis fiyata almak yer personelinin isi, ama sirkete maliyeti nedense biz olusturuyoruz. uyan sirketim uyan sana maliyet olusturan unsurlar icerdeki kurtlar. bizler ancak ameleyiz. 0
    • yorum 08 Mayıs 2013, Çarşamba 12:04:15 budur. 0
  • Başka ne lazım? 08 Mayıs 2013, Çarşamba 08:50:09 Alem FM'de Nihat SIRDAR , milletvekillerinin 10.500TL aldığını bunun dışında ne lazım diye sorduğunda ; Ankara'lı Turgut'tan taze taze kaymak lazım dediğini duydunuz mu? 1
  • 305 anneden biri 08 Mayıs 2013, Çarşamba 08:33:50 305 ANNEDEN BİRİ SAYIN BAŞBAKANIM VE BAKANLARIM COCUKLARIMIZI TEKRAR İŞLERİNE İADE ALIP BİZE EN GÜZEL ANNELER GÜNÜ HEDİYESİ VERMENİZİ RİCA EDİYORUZ HEPİMİZ MUTLU VE HUZURLU OLALIM DURMAK YOK YOLA DEVAM... SAYGILARIMIZLA.... 1
    • hayal 08 Mayıs 2013, Çarşamba 13:04:49 Sizin çocuklarınızı bizzatişe aldırmayan zaten RTE bunu anlamadınızmı siz amma hayal dünyasında yaşıyorsunuz Hamdi piyon bu zalim karar tamamen RTE nin kararı evet durmak yok yola devam maalesef .... 0
  • Rumuz. 08 Mayıs 2013, Çarşamba 08:21:47 Bu ne biçim iş ya o zaman niye üyesiniz sendikaya kardeşim, çıkın sendikadan . 0
  • Greve destek 08 Mayıs 2013, Çarşamba 07:22:08 Mevcut haklarımızın korunması için gerçekleşirse greve destek verilmeli. Fakat herkesin bildiği ve söylemeye çekindiği bir şey var. Ben söyleyeyim. 305 arkadaşımızın işe dönüşüyle TİS'in imzalanaması birbiriyle alakalı şeyler değik. Müzakerelerde 305 arkadaşımızın dönmesi ön koşul yapılmadan çalışmalar yapılmalıydı. Şu aşamada yapılacak en mantıklı şey TİS'in imzalanması ve 305 arkadaşımızın işe iadeleri konusunda müzakerelerin başlamasıdır. Ayrıca belirteyim ki bu arkadaşlarımızın işe kabul edileceğini düşünmüyorum. Tek dileğim hakettikleri tazminatları alıp hayatlarına devam etmeleri, bu süreçte ne sendika ne thy, asıl zararı çeken bizim arkadaşlarımızdır. Bana sorarsanız onlar da artık geri dönmek yerine bu sürecin bitmesini istiyorlardır, çok üzüldüler ve yıprandılar, artık neredeyse her haberde 305 diye anılıyorlar. İsimsiz kahramanlarımıza selam olsun. 3
    • 305 08 Mayıs 2013, Çarşamba 11:08:59 benim 305 içinde yer alan arkadaşım kendine iş kurdu. mutlu bir hayatı var. zaten çağırsalar gelmez. fakat hakedilen tazminatların ödenmesi gerekir. hukuk devleti burası. (iş bulamayıp perişan olanlr için çok üzgünüm) 0
  • Bu işin kuralı 2 08 Mayıs 2013, Çarşamba 07:08:25 İkinci pilot kardeşlerimiz, sizin benzerleriniz, özel sektörde saat doldurmak için üste para veriyor , değil mi? Ama diyorsanız ki; bizimle aynı parayı alıp da sadce kendilerine tebliğ edilen 5-10 saat uçuşu yapıp 70 saatin karşılığını alan onlarca pilot ve yüzlerce kabin memuru var. Onu da Görüp de göz yumanlar utansın. Yönetici diye veya ofis çalışması ayağına pilot ve kabin memuru görevlendirip de onlara kazanılmış hak olarak binlerce lirayı verenler utansın. Bu konuda haklısınız. Ama öteki konularda çıt çkarmaya hakkkınız yok, dışarıda binlerce kişi sizin yerinizi doldurmaya hazır. Dünya da işsizlik diz boyu, onlarca ülkenin vatandaşı pilotun burada gelip çalışmak istemesi ve çalışması bunun göstergesi. Kabini hiç saymıyorum. Şu anda ikan verin işe alın 3 ay sonra 1 milyon kabin memuru hazır. 3
  • Bu işin kuralı bu 08 Mayıs 2013, Çarşamba 07:07:16 Değerli kokpit ve kabin personeli; yaptığınız işin 7/24 gece gündüz ve her her iklim, ülke, koşulda yapılacağını bilerek bu işi kabul etmediniz mi? Çoğunuz okuduğunuz asıl mesleklerle ilgili olarak bu işleri yapmak için binli gruplar halinde başvuru yapmadınız mı? Uymayan kilo, boy, dil, kabiliyetleriniz için araya onlarca kişi sokmadınız mı? Aynı soyadı taşıyan yakınlarınız siz işe giresiniz diye taklalar atmadı mı? Kabin çalışanları bir vali ve profesörden fazla maaş ( maaş+ikramiye+ uçuş parası) almıyor mu? Pilotlar 10-30 bin arasında yani genel müdürden çok ve Türkiye'de hatta Dünya'daki benzerlerinizin üzerinde maaşlar almıyor musunuz? Buna karşılık çok mu çalışıyorsunuz; yıllık aylık 70 saatten fazla uçunca saat ücretiniz katlan mıyor mu hem de vergisiz, yıllık 1000 saatten fazla da uçmuyorsunuz? Milleti ağır şartlarda çok çalışıyoruz diye kandırmayın. Özellikle kabin memurları sizin işinizi özel havayollarında asgari ücretle yapıyorlar 5
  • SAKI 08 Mayıs 2013, Çarşamba 06:30:02 Hadi bakalim, hayirlisi.. Adam berbere gitmis, sacim ak mi kara mi demis? Berber: onune dusunce gorursun.. Boyle yuksek bir basari oykusu varken, grev icin bizi inandiracak hicbir sebep yokken...sirf kanunsuz bir sekilde eylem yaptirip atilanlar icin koca bir sirketi inat olsun diye greve goturmeye sendikanin gucu yeter mi yetmez mi? Gorecegiz. 6
  • grevdeyiz kokpit 08 Mayıs 2013, Çarşamba 02:56:56 Greve evet. Kabin kokpit tam destek 2
  • Grev yok 08 Mayıs 2013, Çarşamba 01:44:11 14 mayis ptesi imzalar atilir grev olmaz Birakin bu isleri devlet su isleri 3
  • İsim / Rumuz 08 Mayıs 2013, Çarşamba 01:18:13 Konu kapanmıştır rumuzla vatandaş çarpıtmadan yorum yap.Demişsin ya yorumunda herkese tis farkı verildi buna sendika karışamaz.Sana doğrusunu ben anlatayım;bahsettiğin tis sözleşmesinde sendikalı değildim fakat dediğin gibi hesabıma tis farkı yattı.Sonrasında benim personeline değer veren şirketim yatırmış olduğu tis farkını yanlışlıkla size yatırdık siz sendikalı değilsiniz diye maaşımdan parça parça kesti ve hepsini geri aldı.Lütfen doğru yorumlar yapın. 0
  • DİKKAT!!! 08 Mayıs 2013, Çarşamba 01:07:24 ARKADAŞLAR DİKKAT : GÖNDERİLEN BU MAİLDE KİMDEN GELDİĞİ VE KİM TARAFINDAN SUNULDUĞU BELLİ DEĞİL.YANİ İLERİDE SORUN ÇIKTIĞINDA VE THY YÖNETİMİ İSTEDİĞİ GİBİ AT KOŞTURMAYA BAŞLADIĞINDA YÖNETİMDEN KİMSE ÇIKIP BU MAİLİ BEN ATTIM DEMEYECEK.BİZ BÖYLE BİŞEY DEMEDİK İSPATLAYIN DİYECEKLER.PERSONELİ KANDIRACAK KADAR KURNAZLAR.UYANIK OLUN !!!! 0
  • Akanuni koruma 08 Mayıs 2013, Çarşamba 00:51:08 Kimsenin kimseyi korumasina kayirmasina gerek yok ANAYASA zaten isciyi koruyor grevyapsin demokratik hak arayisini percinlesin diyor. Asil anayasal olan bu hakki kullanmaaz ise o zaman bakalim snei kim koruyacak 0
  • THY magduru 08 Mayıs 2013, Çarşamba 00:30:45 Ben dunya markasi olduk diye baskasiyla ucmamaya calisiyorum bi bakiyorum grev sebebiyle iptal. Bu ne ya bukadar kisiyi magdur etmeye ne hakkiniz var Dunyada THYmarkasiyla Turkiyeyi temsil eden sirket calisanlari boylemi olur hemde dunya ortalamasinda bu maaslari alirken gidin arkadas sizin aldiginiz paralara 2 katiniz calisicak insan cok ben dahil. Gidin bir baska yerde calismayi deneyin bakalim 7
    • magdurmus 08 Mayıs 2013, Çarşamba 09:26:24 o zaman lufthansa dan air france dan al biletini... grev neymiş gör... almanyada fransa da grec yasak zaten değil mi cahil? 1
    • xx 08 Mayıs 2013, Çarşamba 11:28:07 ne hakkınız var diyene....anayasal hakkımız var!!! 1
  • yazık 08 Mayıs 2013, Çarşamba 00:28:08 thynin tutumu yüzünden olayların buralara geleceği belliydi.değer mi 305 i almamak uğruna, bu işçilere çektirdiğiniz eziyet..üstüne üstlük bir de tehdit 1
  • hadi ordan 07 Mayıs 2013, Salı 23:50:01 2000 yillarin basindan itibaren, sendikalar inandirilicigini ve iscilerin güvenini kaybetmistir. Nedeni, issiz kalan üyelerine sahip cikmamis ve yanliz birakmistir. Örnek olarak son THY grevini alabilirsiniz. Sirket bu grevin yasal disi bir hareket oldugunu soyledigi halde, sendikacilar THY gorevlilerini gaza getirerek greve suruklediler ve hepimiz sonucu biliyoruz. siz siz olun, ve gecmisden ögrenip tekrar ayni oyuna gelmeyin. 4
    • zirvalama 08 Mayıs 2013, Çarşamba 09:26:12 Son hareket grev degildi.Sendika calisanlara guvendi isverene grev olmamasina ragmen bi ders veriyim dedi ama calisanlar sendikayi satti.Naapsin adamlar 3
  • evet,si ja,da,yes 07 Mayıs 2013, Salı 23:44:28 ya birlik olup sorunlarin ustesinden gelinmeli yada kan kusmaya hazirlikli olunmali...iscisini düsman goren bir sistem var ona gore ... 1
  • thy seven madur 07 Mayıs 2013, Salı 22:54:41 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • thy seven madur 07 Mayıs 2013, Salı 22:54:40 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • thy seven madur 07 Mayıs 2013, Salı 22:54:40 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • strike 4ever!!! 07 Mayıs 2013, Salı 22:53:43 Oncelikle merhaba, 1) gecen yil grev hakki elimizden alindiktan sonra birseyler oldu ve geri verildi bu hak.kanimca,kolu kanadi kirilarak ve gucsuz birakilarak gostermelik bir sekilde geri verildi grev hakki.sembolik diyelim.amac,tepkileri onlemekti.tek korkum thy yonetiminin buna guvenerek bukadar rahat davraniyor olmasi.aklim almiyor cunku kim boyle rahatca grev kiriciligina ozendirebilir ki badka turlu??? 2)aldigim duyum: sicili 53 ile baslayanlar ve oncesi eskiler hedefteymis.bir sekilde bunlari temizlemeye yeminliymis ULU MANİTU ! DİKKATTTTTTT 3) REEL gorus: koseye sikisan kedi saldirir.yonetim o modda su anda. %50 ihtimal.yerse yapiyor. Birlikten kuvvet dogar.korkaklar zafer kazanamaz. Hak verilmez,alinir.BİRLESTİR... KORKMADAN BİRLİKTE GREVDE DİMDİK DURALİM.HAKLARİMİZİ KENDİMİZ ALALİM... EVET Mİ? DUYAMADİMMMM. .. EVET Mİİİİİİ? 3
  • llokavt 07 Mayıs 2013, Salı 22:33:29 lokavt olmadigi icin grev kiriciliginin olamiyacagi dogru mu? lokavt ilan etmiyerek ellerine ne gecer... ya yeter ya kac gundur perisaniz lutfen olumlu birsey olsun artik biktik artiikkk 0
    • YANLIŞ 08 Mayıs 2013, Çarşamba 11:06:07 LOKAVT OLSUN OLMASIN GREV KARARI ALINAN ISYERINDE GREVE KATILMAZSAN GREV KIRICILIGI YAPMIS OLURSUN.LOKAVT KARARI ALMAMASI SIRKETIN ALEYHINE DIR.LOKAVT TOPLU ISTEN CIKARMA DEMEKTIR CALISMAK ISTEYENLER CIKARSA ONLARI CA CALISTIRMAYABILIR.LOKAVT KARARI ALINMADIGI ICIN KIMSEYI ISTEN CIKARAMAZ.CIKARIRSA COK YUKSEK TAZMINATLAR ODEMEK ZORUNDA KALIR. 0
  • LAMAAA... 07 Mayıs 2013, Salı 22:31:20 BECERİKSİZ SENDİKACILAR... BU KEZ UÇUŞA GİDERKEN BİZİ ENGELLEMEYE KALKIŞIRSANIZ BİZ SİZE TÜKÜRECEĞİZ... 29 MAYISTA LAMA GİBİ ÜZERİMİZE TÜKÜREN O KADIN SENDİKA YÖNETİCİSİNİ HİÇ UNUTMUYORUM.. 305 KİŞİNİN MAAŞINI HER AY ÖDESİN.. YÖNETİME +1 SENDİKA YK ÜYESİ ALDIM DİYE DÜŞÜNSÜNLER.... FAZLASIYLA 305 ARKADAŞA YETER BEN HELAL EDERİM... AMA BENDEN BU GÜNE KADAR KESİLEN VE NEREYE GİTTİĞİ MALUM OLAN PARALARI HELAL ETMEYECEĞİZ..... HESABI DA SORULACAK... KONGREDE BUNLARI İBRA ETMESİNLER... 5
  • Dogrucu Davut 07 Mayıs 2013, Salı 22:30:16 Yapin yapin grev yapin. Iktidar hepinizi atip yerine kendi yandaslarini dolduracak. Sizde dimyata pirince giderken evdeki bulgurdan olacaksiniz. Thy zarar edecekmismismis. Yahu Temel Hamdi havaYollarinin arkasinda kapi gibi hükümet var. Sizin vereceginiz zarar onlar icin devede kulak kalir. Ama siz grev yapin. Yapin da görün... Sonuclarini... 8
  • kokpit 07 Mayıs 2013, Salı 22:29:27 herkes orgutlensın katılım yuzde 75 cıvarı olsun yeter. Hepımızı de atsınlar ısten yıyorsa:) Iste o zaman en fazla yarım gun dayanırlar. Bırlık olursak kımse bırsey yapamaz yasal bır gereve cıkıyoruz. Boyle koyun olmaya devam edersek güden cok olur. 0
  • acaip bi durum 07 Mayıs 2013, Salı 22:28:56 ya ark.birsey kafami cok karistiriyor. simdi biz en cok neyden yakiniyoruz cok ucup, yorgun ucup bezdigimizden hakli olarak yakiniriz daima, simdi bu yonetim tum bu grev surecinde ccm i boyle berbat bir sekilde neden bizi kudurturcasina degistirirki... neden zaten hakkimiz olan yururlukteki 8 bosu 7 e dusurup birde ustune er lari 24 saatdinlenme yaptiki? sanki bizi zorla alevlendirip grev yapmamizi istiyorlar ki YAPICAZ baska yolu yok ama ellerine ne gececek??? cunku baska avukatlardan da ogrendim bizleri greve katildik diye atamaz ama o zaman eline ne gececek anliyamiyorum 0
  • uyanık 07 Mayıs 2013, Salı 22:28:15 "Greve katılmayan personel toplu iş sözleşmesi imzalandıktan sonra bir kayba uğrar mı? Hayır, Ortaklığımız greve katılmayan çalışanların mağdur olmaması için gerekli her türlü tedbiri alacaktır. Nitekim geçmiş dönemlerde sendika üyesi olmayan kapsam içi çalışanlarımızın bir hak kaybı olmamıştır" Gerekli her türlü tedbiri alacaktır yerine kaybı olmayacağını taahhüt ederiz deyin bu iş bitsin 2
    • yalan söylüyorlar. 08 Mayıs 2013, Çarşamba 11:14:37 ATTIKLARI MAILIN ALTINA IMZA BILE ATMIYORLAR KIMIN ATTIGI DA BELLI DEGIL.GREVE KATILMAYAN TIS MADDELERININ HICBIRINDEN FAYDALANAMAZ.FARKLAR DA DAHIL.HELE UCUCUYSAN TAZMINATSIZ OLARAK ISTEN ATILMAYI KAFANA KOY.YÖNETİM BU FIRSATI KACIRMAZ EMIN OL.GECEN DONEM SENDIKA UYESI OLMAYANLARA YATIRILAN PARALAR SIRKET TARAFINDAN MAASLARDAN KESILDI. 0
  • Uçucu 07 Mayıs 2013, Salı 22:13:50 Bu grev 305 için oluyorsa yokum ben. Niye ? Çünki vicdanen de o gün sendikanın yaptığı olayı desteklemedim. Akşamdan sabaha uçak kaldırmamak nedir ? O zaman gaza gelenler ne oldu gördük. Şimdi yine gaza geliyor millet ancak dikkatli olun derim. Sendikalılığa sonuna kadar evet ama bu sendika yönetimi ile değil. Greve katılmaycağım ve sendika yönetiminin değişmesini istiyorum. Daha önce sendikalı olup mağdur olanları gördük. Bahadır Altan örneğin. Adam suçsuz yere atıldı sendika kılını kıpırdatmadı be. 7
    • sendika 08 Mayıs 2013, Çarşamba 11:20:46 sendika arkasında duracak cesur adamlar varsa sendikadır.işe gitmeseydiniz bahadır altan ve digerleri işten atıldıgında 305 e bile destek olmamıssın eger o gün hepiniz 305 kadar yürekli olsaydınız bu iş buralara kadar gelmeyecekti zaten. 2
    • Uçucu 08 Mayıs 2013, Çarşamba 12:50:46 Benim o zamanlar bir FO olarak şirket Bahadır Kaptanı işten attı uçuşa gitmeyeyim demem nedir ? Esas olan o zaman esas sendikanın temsilci kaptanı, mevzuata göre kabahati bile yokken, işten atıldığında sendikanın kılını kıpırdatmamasıdır. Hani eylem ? Şimdi burada yazmayın sendika olmazsa sahipsizsiniz diye. Yalan atmayın. Sendikalıysanız sahipsizsiniz arkadaşlar. Gaza gelmeyin. Başka bir yönetim ile sendika istiyorum ben arkadaş. 2
  • birlik olalim 07 Mayıs 2013, Salı 22:05:47 Siz özellikle kabinci arkadaslarimiz! Yolculuklarimizda güler yüzlerinize hayran oluyoruz.Ve sizlerden hic eksik olmayan o tebessüm bizlere huzurlu bir yolculuk veriyor.Ama biz, Sizlerin o gülüşünüzün ardındaki zorlukları, yorgunlukları ve mecburiyetleri görebiliyoruz.Aranızdan 305 arkadaşınızı da bu yüzden şanslı sayıyoruz bazen. Çünkü onlar zorla gülmemek, yorgun çalışmamak ve haklarınızı korumak adına Başları dik birer kahraman oldular.Şimdi onları geri alsınlar veya almasınlar Siz kendi haklarınızın elinizden gitmemesi, insanca çalışma şartları ve birazda 305 e vefa borcunuz için Başınız dik GREV e katılmanız gerekiyor.Kaybedecek bir şeyiniz yok. GREV e hayır diyorsanız zaten kaybettiniz demektir.Geçmiş Olsun !!! 0
  • yyettiiiii 07 Mayıs 2013, Salı 21:59:41 kendine gelll thy!!! hala ccm i acip okumadiysaniz yuuuhhh sizeee zaten durumumuzu berbat etmisler bos gun olmus 7, iki cift gun degistirilebilir 6 kare yatidaki tirenin biri bos gun!!!! er larda 24 saat dinlenip gerigelemem yetti beeee insanim ben insaaan!!!! zam mam istemem yetti beee hasta oldum 27 yasinda grreve binkez evet korkmayin!!! disaridan avukatada sordum atarsa tazminat oder ama kirici olursan hicbir hakkin olmaz diyor tum kanuuuun aciiik!!!! artikkkk birlesssssssssssiiiinnnnn bunlarrrda gececeeeeeekkkk biraz tevekkul edip Allahin adaletine guvenin tek musluman adam bunlar degillll!!!! 0
  • camaroth 07 Mayıs 2013, Salı 21:48:27 thy geldiği nokta belli ama iflah olmaz sendika ve yandaşları grev grev diyor başka bir şey demiyor, yazık.. tabi greve itibar çok fazla edileceğini sanmıyorum sendika ve yandaşları işçileri buna zorlarlar grev yapmak zorundasınız diye doğal olarak ki thy zarar etsin . ayrıca grev yapmayan çalışaını da sendika tehdit eder kesinlikle ben bunları fabrikamda yaşadım, sonra zarar vermeye çalışırlar şirkete, resmen çalışanlara da hayır çalışmayacaksınız, bugün gre var diye de tehdiet edip engelleme yaparlar.. 23
    • yalaaaaaa 08 Mayıs 2013, Çarşamba 02:54:27 Cok yalama dilin şişer 2
  • purserr 07 Mayıs 2013, Salı 21:19:25 yahu arkadaşlar şu bildirimden bile korkanlar olmuş.tabiki işveren olarak greve katılmayın diyecekler...grevi destekleyinde istediğinizi hemen alın diyecek halleri yok ya bunlar gayet normal hareketler lütfen korkmayın ve haklarınızı koruyun sevgilerle 0
  • BİLİNMEYEN GERÇEK 07 Mayıs 2013, Salı 21:19:12 Onurla ve Gururla Beni Temsil Eden Sendikam... O gün ilaç almak için eczaneye gittiğimde cep telefonuma iş aktiniz fes edildi diye mesaj geldi. Şimdi soruyorum kimin vijdanı rahat? amaç yandaşları korumak,hakkını arayanı işten çıkarmak. benim acım dinmedi 15 mayıs gecesi GREV ile inşallah dinecek. 0
  • kabin 07 Mayıs 2013, Salı 21:15:32 Allah affeder Hamdi Topçu affetmez ona göre iyi düşünün. ben çok düşündüm sonuna kadar greve EVET EVET EVET. 5
  • büyütmeyin 07 Mayıs 2013, Salı 21:12:51 Yahu bu kadar büyütecek bir mesele yok, bakacaklar o gün pabuç pahalı anlaşacaklar, siz de burda stres olduğunuzla kalacaksınız, inanın yarım gün bile sürmez bu grev, köşeye sıkıştılar, tehdit ediyorlar..neden? sonunda koltuk elden gidecek de ondan! Hatırlarsanız geçen sefer Candan Bey gitti, grev oylaması bile yetmişti. Bu bir cesaret işi, kim direnirse o kazanır, korkaklar ise her zaman kaybeder.. 0
  • Maili kim atmış? 07 Mayıs 2013, Salı 20:57:30 Thy'den geldi denilen mailin gönderen kısmı gizli. Kimin gönderdiği belli değil. Altında bir imza, isim, birim, müdürlük hiçbir şey yazmıyor. Kim atmış? Kim veriyor bu garantileri belli değil? Greve katılmadın. 3 ay sonra işten attılar nereye dava açacaksın? dava açma hakkın yok. Greve katılmayan kaç boş yapacak 8 mi 7 mi? 8 ise CCM'e neden 7 yazdınız. Şu mailin göndereni niye belli değil yahu bana bunu anlatın. 0
  • anayasal hak 07 Mayıs 2013, Salı 20:55:48 Şimdi açıkladığınız gibi, personelinizin çalışma hakkı anayasa ile güvence altına alınmış iken, yıllardır haksız ve hukuksuz bir biçimde işten attığınız ve bu hakkını yok ettiğiniz gerçeğini nasıl açıklayacaksınız; sayın yönetim. Anayasal bir hakkı çalışanlarınızın elinden almakla anayasal bir suç işlemiş olmuyor musunuz. İnandırıcı değilsiniz, hukuka saygınız, insana sevginiz yok sizin. Umarım, anayasa ile teminat altına alınmış olan haklarınızı sizler de bir gün yargı ve hukuk önünde savunmak zorunda kalırsınız. 2
  • :) 07 Mayıs 2013, Salı 20:52:52 purserım15 mayısta er ım var artık 'personel'i benım yerıme gonderırsınız:)daha cok calısıcakmıs ya o gün... 16 saat mesaı de bı kere benım ıcın yapsın:) 1
  • Yazık 07 Mayıs 2013, Salı 20:48:28 Artık devletin bu duruma el atması gerekir ama THY tarafından değil. Ya adamlar resmen grev kırıcılığı yapmaya çalışıyor bütün gücünü kullanarak. YETER YAAA... Sonuna kadar destekliyoruz grevi. 1
  • UYANIK OLUN 07 Mayıs 2013, Salı 20:48:12 ARKADAŞLAR DİKKAT : GÖNDERİLEN BU MAİLDE KİMDEN GELDİĞİ VE KİM TARAFINDAN SUNULDUĞU BELLİ DEĞİL.YANİ İLERİDE SORUN ÇIKTIĞINDA VE THY YÖNETİMİ İSTEDİĞİ GİBİ AT KOŞTURMAYA BAŞLADIĞINDA YÖNETİMDEN KİMSE ÇIKIP BU MAİLİ BEN ATTIM DEMEYECEK.BİZ BÖYLE BİŞEY DEMEDİK İSPATLAYIN DİYECEKLER.PERSONELİ KANDIRACAK KADAR KURNAZLAR.UYANIK OLUN !!!! 0
  • Alidesidero 07 Mayıs 2013, Salı 20:47:45 Tam TK adam alacak, aylardır işsizim , gelelim yardım edelim dedik. Aşamalar yeni başladı yani varya bu grevden bize de birşeyler tersten nasiplenirse emin olun bütün dualarım hepinize hazır.. 3-4 ay daha bekleseydiniz bir yerleriniz şişerdi. 15
  • kabin 07 Mayıs 2013, Salı 20:47:18 sonuna kadar greve evet bu grev seninde sonunu getirir inşallah thy.de hamdi topçu çünkü sen bir sürü çalışanın sonunu hazırladın şimdi sıra sende. 0
  • crew 07 Mayıs 2013, Salı 20:40:58 evet cahil zannediyorlar .bunlar gibi lise mezunu olup da çay kahve dağıtan aklı bir karış havada insanların aldıkları maaaşları haketmedikleri söylemlerinin üzerinden çok geçmedi çünkü,aşağıladıkları göz bebeklerinden şimdi çalışma hakkının kullanılması isteniyor.Evet siz cahiller şimdi siz bunlara inandıysanız bir kere daha haklı çıkarın bunları ve greve katılmayarak cahilliğinizi ortaya koyun. 0
  • bilelim 07 Mayıs 2013, Salı 20:33:43 Sirket tarafindan atilan ve kimin attigi belli olmayan altinda kimsenin imazasi olmayan mailde dedigi gibi grev kiriciligi yapanlar magdur edilmeyecektir cumlesi tamamen yalandir cunku kanun aciktir grev kiriciligi yapan personel imzalanacak t.I.s ten yararlanamaz. Ayrica gecmis yillarda sendika uyesi olmayan personel magdur edilmis yapilan sozlesmelerden dogan maas farklari bu kisilere odenmemistir. Greve katilmayan kisi tis ten yararlanamayacagi icin is kanununa degil borclar kanununa baglanir ve isveren tarafindan is akdi fes edildiginde tazminatlarini alamayacagi gibi is mahkemesine basvuramaz yani ise donus davasi dahi acamaz 1
  • RJ 100 07 Mayıs 2013, Salı 20:32:51 METAL-İŞ BİLE SENDİKAYA GİDİYOR.KOSKOCA THY KORKUYOR.BRAVO!!! 0
  • malcolm x 07 Mayıs 2013, Salı 20:26:27 kimse sana özgürlük veremez.kimse sana eşitlik,adalet veya başka birşey veremez.eğer ADAMSAN sen alırsın;) 0
  • topcu ve kotil'e!!! 07 Mayıs 2013, Salı 20:25:37 hakkimizi verin, bizi issizlikle tehdit etmeyin,disardaki issizleri ornek vermeyin ,yandaslariniz gibi sukurcu ve biatci olmamizi istemeyin biz de sirketimize,isimize daha cok sahip cikalim greve gitmeyelim...unutmayin ki sizler yokken biz vardik ve bizlerin emegi,cabasi ve ozverisiyle bu sirket buralara geldi..bu arada bu sirkete part time girdik sizler gibi torpille degil!!! o yuzden kiymetini sizden daha iyi biliriz merak etmeyin!!!! 0
  • techn. 07 Mayıs 2013, Salı 20:19:55 Arkadşlar 29 mayıs ta teknikten değerli bir abmiz atıldı.abimizin iki tane kızı öss de derece yapacak nitelikte.Sırf kızların moralli bozulmasın diye sabahları evden işe akşamda işten eve gelir gibi yapıyormuş.Ne kadar acı bir durum.Her konusu geçtiğinde içim den bir parça kopar.haksız yere atılan 305 kişi için tabiki greve evet.tekniği ile kabini ile kokpit i ile greve evet.yarınlarımız için greve evet.İnsanca çalışmak için greve evet.evet evet evet. 1
  • ... 07 Mayıs 2013, Salı 19:58:50 Hamdi bey ve sevgili yonetim kurulu rüzgar tersten esmeya basladi... ustune bisey al hamdicim usuteceksin. .. 2
  • kokpit kabin 07 Mayıs 2013, Salı 19:52:58 Kabin kayniyor insanlar inanilmaz bir sekilde birbirini orgutluyor. Carsamba sabah suratiniza bir tokat gibi patlayacak. Kokpit ise tam katilim olmasada ciddi bir sekilde greve destek verecek. Cunku amacinizi artik herkes biliyor. Greve destek tahmin edemeyeceginiz kadar buyuk olacak. 6
    • yeahhh 07 Mayıs 2013, Salı 20:34:18 işte budur 1
    • e 07 Mayıs 2013, Salı 21:03:17 amacınızı ben de öğrenmek istiyorum 11
    • AmaC: 07 Mayıs 2013, Salı 23:13:56 Evet. Yarınlarımız için greve evet. İnsanca çalışmak ve yasamak için greve EVET .Evet evet evet. 2
  • Grev haktır. 07 Mayıs 2013, Salı 19:45:39 Ülkemizin en önemli İslam alimlerinden Hayreddin KARAMAN : "Ülkemizin mevcut düzeni içinde hak almanın yolu grevden geçerse elbette bu yola başvurulabilecektir." 15 Mayıs'ta herkes kendi vicdanı ile karar verecektir. Rızkı veren: ahmet, mehmet değil, Allah'tır. Bunu unutmayın. Kölelik düzeni çoktan kalktı. İşçilerin tek istediği haktır, adalettir. 1
  • CAHİL YOK 07 Mayıs 2013, Salı 19:41:10 bu anaysal haktır arkdaşlar zaten kullanmassanız yazık olur gelcekteki planlarınız zannedersiniz yırttık aradan sıyrıldık ama yırtılan şey ilerde size çok zarar verir. ANAYSAL hakkınızı kullanın azınlıkta kalmayın daha sonra o arkadaşlarınızla beraber çalışcaksınız kul hakkını ödeyemessiniz sonra 0
  • ekmeğimize saygı 07 Mayıs 2013, Salı 19:33:13 kimse grev yapmıyacak kadar cahil değil bizleri nasıl bir baskı altında çalıştırdığınızı çok iyi biliyor ve grev kozumuzu kullanmak isek ne hale getiriceğinizi de biliyor. yatılardaki boşlarımız anaüs sayılıcak dinlenme sürelerimiz gidicek cezalarımız artıcak ALLAH korusun aklı olan grev yapar ki herkes birbirini için için çok yi örgütlüyor aslanlar gibi anayasal hakkımızı arayacağız 1
  • Ayıp ya.'YANİT -2 07 Mayıs 2013, Salı 19:18:51 Konumumuzda bu kadar cok gözünüz varsa ve hala aramızda degilseniz kendinizdeki eksiklikleri tekrar gözden geçirmenizde fayda var :)) Siz çıkın biz çalışalım demekle olmuyor demek ki :)) dunyada böylesine büyüyen bir havayoluna köstek olmak mı ? Thy ' ni devlestiren günden güne bir adım one götüren BİZ DEĞERLİ KABİN EKİPLERİDİR!! Sizin gibi kendini bilmez hadsizlerle bu noktalara gelmedi! Nasıl bir eğitim seviyesine sahip olduğunuz, nasıl bir cehalet icinde olduğunuz asikar:) bu şirketi bu noktalara getirenlerin ellerini öpmek istemişsiniz :)) buyrun bizim değil ellerimizi ayaklarımızın altını öpün :)) BİZ YOKSAK THY 'DE VAR OLMAZ ! Siz ve sizin gibi düşünenlere tek duam aramıza katılmanız ve bizim yaşadığımız zorlukları yasamanız !! Gelin ayakta 20 saat bizimle mesai yapın ve sonra yolcularınızi ugurlarken bizimle gülümseyin :)) bizi anlamanız için icimizde olmanız gerek!! Şimdi uçuşa gidiyorum bütün KABIN ekibi arkadaslarıma iyi uçuşlar diliyorum.. Ve sonumuzun hayırlı olmasını :) 4
    • yolcu 07 Mayıs 2013, Salı 20:06:46 yine "İSPİYONLADIĞINIZ PİLOTLARA" muhtaçsınız.inşallah greve yine katılmazlar,sizde"boyunuzun ölçüsünü" alırsınız. 20
  • Ayıp ya. ' YANİT-1 07 Mayıs 2013, Salı 18:59:35 Sosyal haklarımızdan bahsetmissiniz! Sirket disından biri iken nasıl sosyal haklarimiz hakkında bilgi sahibiyseniz!! Evet bazı sosyal haklarımız var. Nedir bunlar ? Özel Saglik sigortası; stresten egzama olan vücudumuz için, fıtık olan belimiz boynumuz için, gencecik yasta varis dolan bacaklarımız için, sürekli güçsüz düşen bağışıklığımız için sigortamızı kullanırız. Oteller; bazı otellerde hiç kullanamadığımız hiç bir zaman boş oda olmayan ve bizim yararlanamadigimiz otellerde indirimlerimiz var.. Ne sosyal hak ama!! Pas uçuş haklarımız; uçaklarımız her zaman dolu oldugundan dogru duzgun kullanamadığımız pas haklarımız ..ben 4 senedir bu sirketteyim neden sizin abarttiginiz gibi bir sosyal haktan yararlanmadım acaba ? Sosyal haklarımız olsa bile yorucu uçuşların ardından sosyalleşmeye halimiz kalmıyor zaten!! Asgari ücretle çalışan vatandaşlarımızdan bahsetmissiniz! Bizler sabahlara kadar öğrenci yurtlarında bosuna dirsek curutmedik!! Vasıflı-vasifsiz personel ayrımı diye bir konu var 5
  • külah 07 Mayıs 2013, Salı 18:57:22 Thy den atilmak icin greve katilmak gerekmiyor ki:)) ama bu yönetimi böyle caresiz görmek güzel:)))) 0
    • süper 07 Mayıs 2013, Salı 21:42:52 süper 0
  • işçi 07 Mayıs 2013, Salı 18:40:20 yazıktır arkadaşlar böyle bir dünya markasını zora sokmak, birazcık kadir kıymet bilin açın gözleriniz doysun 32
    • insan 07 Mayıs 2013, Salı 21:26:48 böyle akıldan yoksun cahilce yorumlar yapmayın. akıllı olun akil olmayın. 0
    • 5 ikramiye yonetici 07 Mayıs 2013, Salı 23:26:23 İnsanca çalışmak ve yasamak için greve EVET. Evet evet evet. 0
  • İmaz nerede 07 Mayıs 2013, Salı 18:38:29 Thy açıklaması özenle yazılmış fakat hiç bir yöneticinin imzası ve onayı yoktur.Grev günü de burdaki yazılara sahip çıkacaklarını hiç zannetmiyorum. Çünkü bu yazıyı THY KENDİ İÇ EMAİL ORTAMINDA PAYLAŞMAMIŞTIR SAYGILARIMLA 0
  • tabi 07 Mayıs 2013, Salı 18:32:41 Herkesin 305 e özendiği bu günlerde,atilacaksam greve katildim diye atilip tazminatimi almayi tercih ederim. Sirket artik gozunun ustunde kasin var diye is akdini feshedebiliyor nasilsa.. korkunun ecele faydasi yok. Dogru olani yapip greve katilmak lazim..herkes atilip tazminat almak istiyor zaten..o yuzden artik kimse korkmuyor hem kaybedecek ne kaldi ki insan gibi yasamadiktan sonra 0
  • acizlik 07 Mayıs 2013, Salı 18:30:43 thy yönetimini düştüğü duruma bak kelime oyunalrıyla hareket ediyorlar.. greve katılmayacak olanın bile grev yapası geliyor yemin ederim! 0
  • Limon 07 Mayıs 2013, Salı 18:28:48 Ccm e girdi 7 bos haftalik 36 saat daha nice yenilikler. Herkes biraz mantikli olsun. Gun birlik gunu bu greve gidilmezse bir sene sonra kedin istifa edeceksin sartlarin kotulesmesinden dolayi. Secim senin 0
  • Greve Evet 07 Mayıs 2013, Salı 18:23:36 Ben hasta olmam atilmam diyorsan 30 saat az 36 ucarim diyorsan 8 bos cok 7 yeter diyorsan Yanindaki arkadasin seninle ayni çoluk cocuga sahip,ayni miktarda borcluyken kallesce atilirken SUSARİM diyorsan Bu paralar cok daha azina kul koleyim zaten diyorsan Ben bi halt degilim ATARLAR TUTARLAR kovarlar giderim cagirirlar gelirim diyorsan Bu is yerinde mutluyum diyorsan HERSEY YOLUNDAYSA GREV YAPMA 1
  • 305 07 Mayıs 2013, Salı 18:16:00 Senin boşlarını 7 ye indirme cesaretini bulan işveren sen sendikasın dinlenme sürelerini ve uygulanmayın kuralları uygulayacak olan üyedir sen herşeyde eyvallah et seni güden çok olur umarım herkes uçuşuna giderde yandım anam diye sendikaya koşar tabi ortada bi sendika olursa pegasus onursal şartlarda uçarsınız yani insanlar hakettikleri gibi yaşarlar dilerim gidersin uçuşuna arkadaşım 0
  • tis 07 Mayıs 2013, Salı 18:13:49 e peki bos gun sayisi yeni ccm deki gibi 7 mi 8 mi olcak bitek buna cevap verin greve gitmeyeyim. 8
    • Yonetici...mudur 07 Mayıs 2013, Salı 23:29:37 sen bir tek sebeb istiyorsan yada ariyorsan YAZIK ... SEN HIC CIKMA GREVE SEN CALIS ARKADAS... 0
  • rizespor 07 Mayıs 2013, Salı 18:04:39 bence thy rizesporada sponsor olmalı,,rizeli güreşcilere falan,,onlarada olsun,:) bırakın grev mrevi sen uçmana bak al paranı otur aşağı,rizeliyle baş edemezsiniz siz,,puhahaha alayınızı sindireceğiz :))) 5
  • Ayıp ya'ya 07 Mayıs 2013, Salı 17:58:34 Sen çok biliyorsun..Bilmediğin şeye burnunu sokma.Uçucu değilsin madem yorum YAPMA!Yoksa alnını karışlarlar! 4
    • ... 07 Mayıs 2013, Salı 20:34:01 Sizin gibi hadsizlere ne anlatılabilir ki? Sen bu ağızla uçuculuk mu yapıyorsun ? Gel de alnımı karışla göreyim boyunu. Ha bu arada ben uçucuyum ama TK da değil. Gel de bizim şartlara bak önce sonra kabına sahip çıkarsın belki.. 7
  • Yolunmus tavuk 07 Mayıs 2013, Salı 17:56:41 Arkadaslar grev yapılmasını ıstemeyenler acaba herhangi biryerde olmeyı goze almıslarmı acaba.dort gun ucunca aglasanlar bu grevden sonra nereye aglayacaklar.Saf olmayın korkak olmayın guclusunuz en kuvvetlı sendıkaya sahıpsınız.bugun yazılanlara ınanmayın suanda mudur olanlar sanmasınlarkı hep orada kalacaklar korkutarak nereye kadar gıder boyle.bu sırket calısanların halkındır.Topcu kıslası degıl burası devletın malı.yapmayın hakkınızı alın ya ucaklarda otellerde yatarsın cesedını guvenlık bulur yada ınsanca mutlu mutlu sonuna kadar calısırsın.GREVE GIDIN YANLI YAZILARA KANMAYIN 0
  • Socratess 07 Mayıs 2013, Salı 17:53:04 Peşpeşe gelen revizyonlarla uçağın demirbaşı yaptınız bizi... 0
  • Sendikasizlara 07 Mayıs 2013, Salı 17:48:12 O farklar haklar zaten sendika var diye alınıyor. Sendikanın olmadiği şirketler neden öyle paylar alamıyor. Şirket o kazanımları diğer çalışanlara vermezse herkes üye olur sendikaya. Ama amaç sendikasız daha çok çalışan daha az para alan işçi. Önce sendikasizlaştirma sonra mesailerin artışı sonra ücretlerin azalışı. Süreç işliyor... 0
  • KA 07 Mayıs 2013, Salı 17:44:32 Greve katılmadığınız taktirde tis ten faydalanamazsın sendika üyeliğinden çıkarılma durumu var grev tarihinde grevi kıran kişiyi şirketin tazminatsız işten çıkarabiliyor yani ben uçuşuma gittim bildirimsiz iş akdin fesih gerçekleştirebilir daha önce oldu ayrıca o gün uçuşa gidenler grev kırıcılığı yapanlar isimleri grev gözlemcileri ile alınıcak ve bunlar tis ten hiçbişekilde yararlanamıcak ve sendika üyeliğinden çıkartılıcaklar.Lufthansa 1 gün grev yaptı sözleşme iözalandı zaten grevin durumuna göre yarım günde bu sözleşme imzalanır kimseyide çıkartamaz kendi haklarımız için bunu yapıyoruz 5
    • ka ya 07 Mayıs 2013, Salı 20:55:40 lokavt olmadığı için grev kırıcılığı söz konusu değil doğru bilgilendirin 3
  • ayıp ya. 07 Mayıs 2013, Salı 17:43:29 Dünyanın paraasını alıyorsunuz ne grevi. Millet dışarda acından ölecek. Asgari ücret belli. Bir kabin memuru bile yok şu yok bu 5 bin tl civarı para alıyor. Ha dersin ki sosyal haklarımız yok..hadi ordan derim. ha dersin ki uçuş saatlerim çok fazla onu anlarım orada hakkını ara ama orda da kurallar belli. millet maden ocağında gün yüzü görmeden kazma sallıyor. Ha dersin ki ben bu şartlarla çalışmam çok yoruluyorum, derhal istifa et bizi alsınlar siz iyice şımardınız. yazık yahu dünyada böyle büyüyebilen bir hava yolu yok. Destek çıkacağınıza köstek oluyorsunuz. Ben şahsen ne akp liyim ne dinciyim hemen ..k ları atmaya başlamayın ama bu şirketi bu hale getirenlerin önünde şapka çıkarır ellerini öperim. Siz de fazla ağlamayın. Fazla emziklerinizi düşürmeyin.. 45
    • ayıp 07 Mayıs 2013, Salı 18:00:06 zaten greve gıtmemızın tek nedenı, maaşlarımızın asgari ucrete dusurulmeye calısılmasını engellemek. 5
    • bilmeden konuşmak 07 Mayıs 2013, Salı 19:15:42 Grev kararı iş şartları veya para için alınmamakta ... o konuda işveren ile her türlü anlaşma yapıldı .Bu grevin amacı işten çıkartılan 305 personele destek . Şirket büyüyor haklısınız önemli bir marka oldu ama çalışanların iş yükleri de ona göre artırıldı . İstifa edin biz girelim diyorsunuz yeni alınan personelin maaşlarına bir bakın isterseniz sizin dediğiniz rakamların yarısı bile değil. Bir nevi bu grev yeni işe girecekler açısından da çok önemli ; burada asıl konuşulması gereken olay demokrasinin olmadığı bir ülkede alınan grev kararı ne ölçüde başarılı olacak ? Almanya'da lufthansa personeli grev yapıyor kimse işten çıkarılmıyor ama Türkiye'de grev yapanlar tek tek fişlenerek işlerinden uzaklaştırılıyor . Eğer gerçek bir markaysan arada bir personelini de dinlemelisin , yükselen marka olabilmek için en alttakinden en üsttekine ortak değerlerle oluşturulan kurum kültürünü meydana getirmen gerekir . 5
    • nedeni bu 07 Mayıs 2013, Salı 23:31:23 o kazma sallayanların sendikası olsa... senin kafanda olmasalar o kazma sallayan işçiler aldıkları paranın en az iki katını alır... sendika işte budur... 4
  • pilot 07 Mayıs 2013, Salı 17:39:51 Sendika tüm önerileri ortaya koydu. Mesailer uçus süreleri sosyal haklar... şirket ne yaptı? Eski kazanılmış haklar da dahil olmak uzere tüm maddelere itiraz etti. Kitaplara TİS harici uygulamaları koydu. TİS i delmek için uğrasti. Kaldi ki grev kararı yasal zorunluluk. Baskı ve korkutmayla bir yere kadar birlik içinde greve. 0
  • vatandaş 07 Mayıs 2013, Salı 17:38:09 yıllar önce kıbrıs türk hava yollarıda böyle bir uygulamayla iflas etmiş ve tüm işçiler hak kaybı yaşamıştır.gördüğüm kadarıyla hava-iş üzüm yeme değil bağcıyı dövme derdinde,siz hava yolu çalışanlarını falan düşündükleri yok yıllarca başkanlığını yaptıkları sendikaya sıkı sıkı yapışmışlar ve sömürüyorlar.elbette zor şartlarda çalışıyorsunuz ancak siz bunu diğer ülkelerde çalışan hava yolu personeliyle karşılaştırmayın kendinizi,bizim ekonomimiz belli,her birimiz emeğimizin karşılığını alamıyoruz ancak kurumunuzu da iflasın eşiğine getirmeyin siz zarar edersiniz..ülke vatandaşı olarak biz zarar ederiz..thy bir inat uğruna sendikanın isteklerini yapmıyor siz çalışanların isteyin her şey yapılır bırakın şu aymaz sendikayı..saygılar 20
  • Doğrucu! 07 Mayıs 2013, Salı 17:37:09 Şayet gazete okuyorsanız ülkenin bir gidişatına bakın.Her geçen gün kötüye gidiyor..Sustuğumuz ve korktuğumuz sürece bu günleri bile mumla arayacağız.O yüzden haklarınıza sahip çıkın! 2
  • La 07 Mayıs 2013, Salı 17:29:53 Yazmamış altına katılanları isten çıkartacağım diye 2
  • Elanore 07 Mayıs 2013, Salı 17:15:04 Arkadaslar hepimizin konuyu iyice dusunmesi gereken bir durum var, Sirketimiz rakipleriyle karsilastirinca cok iyi giden bir konuma sahip lutfen ileride bize cok iyi avantajlar saglayacak bu konumu riske atmayin, kurumu ugratacagimiz zarar bize nasil fayda sagliyor olacak? 38
    • lay lay loom 07 Mayıs 2013, Salı 17:42:45 hadi yaa,,,bize şeker ,lolipop ,püskevit de verirmi ilerde :))verecek tabi adamım o şirket o hale benim alnımın teriyle geldi yok öyle yağma 3
    • Elenore'a 07 Mayıs 2013, Salı 17:55:47 GİSAD'DANSIN DİMİ SEN BEKLE GİSAD ÇIKIŞINDA GELİYORUM!! 0
    • insan 07 Mayıs 2013, Salı 21:32:16 canım şirketim avantajlarını sadece yalakalarına sağlıyor. eğer sen de onlardan biriysen böyle konuşman çok doğal... 1
    • yanliz kovboy 08 Mayıs 2013, Çarşamba 00:24:20 Sevgili halkim thy calisanlari ben yurtdisinda gurur duydugum THY`yi boyle zedelemeye hakkiniz yok bence. Keske benide alsalar sirketinizede 8-6 yerine 8-7 calisiyim ve ayni paralara gel gor benim burda cektiklerime cok ayip cok 4
    • Elanore Destek 08 Mayıs 2013, Çarşamba 00:33:46 Elenore sonuna kadar haklisin. Tamamen zarar icin verilmis bir karar bence dis guclerin etkisi var bunu THY`yi seven birinin yapmasi mumkun deil 4
  • k/m 07 Mayıs 2013, Salı 17:14:09 Arkadaşlar greve katılmayıp uçuşa giden çalışanlar tis in getirdiği haklardan faydalanamaz..Greve katılmayan personel toplu iş sözleşmesi imzalandıktan sonra kayba uğrar.ne olur hiç bir farkı alamaz.şirkette O Arkadaşı istediği gibi uçurur...dost acı söyler... 8
    • SENDİKASIZ 07 Mayıs 2013, Salı 17:32:18 SENDİKA ÜYESİ OLMATYANLAR ZAMDA ALDI FARKDA. TANIDIKLARINIZA SORUN. GERÇEK BU. 15
    • SENDİKASIZ'A 07 Mayıs 2013, Salı 18:10:44 hak diye anladığın sadece zam almaksa söylenecek söz bulamıyorum. 0
    • SENDİKASIZ A 07 Mayıs 2013, Salı 19:48:04 2007 Yılında imzalanan Tis te arkadaşlarıma maaş farkı yatarken ben sendikalı olmadığım için bana hiç birşey yatmamıştı.Şirket kimin yanında anla!!!En son imzalan sözleşmede ise sendikasız arkadaşlara yatan farklar geri alındI.Bilgine!!! 1
  • vatandaş 07 Mayıs 2013, Salı 17:11:06 thy kin ve öfke dolusunuz çalışanlarınıza yazık ediyorsunuz. 6
  • Fikri Lüzumsuz 07 Mayıs 2013, Salı 17:10:15 Doğru; çalışma hakkı anayasal bir haktır. Grevi de 305 kişinin o hakkını çiğnediğiniz için yapıyorlar zaten. Alın geri, kimsenin işi aksamasın. Yoksa canımızı arkadaşları grevdeyken çalışacak tıynette insanlara emanet edemeyiz. Sendikanın çalışma koşullarına ilişkin talepleri uçuş güvenliği ile de ilgili ayrıca. 4
  • ??? 07 Mayıs 2013, Salı 17:05:53 bazı olumsuz yorumlar arka arkaya hadı onu gectım grev karsıtı bır yoruma destekleyıcı yorum 2.5 dakika içinde gelmis :D bana biraz tek klavyeden yazılan yorumlar gıbı geldı ama yanılıyorumdur belkıde 8
  • kanmayın! 07 Mayıs 2013, Salı 17:05:12 bu açıklamada herhangi bir imza, bu açıklamanın arkasında herhangi bir yetkili yok, bu yüzden inanmayın! Resmi bir geçerliliği olmayan bir açıklama! Fark ederseniz, herhangi bir duyuru yayınlanırken ilgili müdürler imza atar ve o şekilde scan edilir, yayınlanır ki resmi bir geçerliliği olsun. O zaman bu açıklamayı da aynı şekilde duyuru olarak imzalı yayınlasınlar bakalım? Bu açıklamada kimse, hiçbir muhatap olmadığına göre, demek ki sonunda arkanızda kimse durmayacak! BU MANİPÜLASYONLARA KANMAYIN! GREVE EVET!! 7
  • kemal 07 Mayıs 2013, Salı 17:01:06 Size güvenmiyorum Tk yöneticileri siz bizi kesinlikle önemsemiyorsunuz bu apaçık aşikar bu yüzden greve evet! 5
  • Ccm rv 3 07 Mayıs 2013, Salı 16:52:12 Okumaya dayanamadim sartlarimiz cok kotu olacak arkadaslar destek olalim ve greve evet 4
    • okuyun 07 Mayıs 2013, Salı 17:07:37 lütfen okuyun tüm bildirimleride ne için neden yapılıyor görün aklınızda soru kalmasın kulaktan dolma bilgilerle grev yapılmaz elimizden gidecek olanları görünce aklımız başımıza gelir 7
    • başkan 07 Mayıs 2013, Salı 20:14:58 ccm de imzası olan başkan neden susuyorsun? Onayladığın bu çalışma düzeni nereden çıktı 0
  • Köle 07 Mayıs 2013, Salı 16:46:13 Yetki de, güç de adamlarda. Bize de boyun eğip, köle gibi çalışmak düşer. Bu günleri mumla arayacağız gibi geliyor bana :( 21
    • Köle'ye 07 Mayıs 2013, Salı 17:59:26 Arkadaşım beğenmeme butonuna tıklamaya gönlüm el vermedi. Kendini bu kadar aşağılama bence.. Boyun eğip, kendinden bu kadar nefret edicek bir yazı yazmaktansa işsiz olmayı göze al en azından başın yukarıda gezersin. 0
    • EFENDİ 07 Mayıs 2013, Salı 18:40:43 YETKİ DE GÜÇ DE ÇALISANDA EĞER ÇALIŞAN İŞİ BIRAKTIĞINDA İŞLER YÜRÜMEZSE ONLAR OTURDUKLARI YERDE KALAMAZLAR..... 0
  • imzasız mail 07 Mayıs 2013, Salı 16:44:09 şirketin gönderdiği mailin altında herhangi bir kişinin müdürlüğün yada başkanlığın ismi ya da imzası yok,yani şirket yarın seni çıkardım dediğinde ya da farkları yatırmadığında yada sosyal hiçbir haktan faydalandırmadığın da bu mail kanııt olarak gösterilemez.Ne kadar garip değilmi koskoca thy çalışanlarının aklındaki soruları cevapladırmak için mail atıyor ama şirkette atılan mailin arkasında duracak hiçbir kişi yok.İnsanları aptal yerine koyuyorlar. 4
    • asıl onemlı olan 07 Mayıs 2013, Salı 17:34:47 tum bu soyledıklerının dısında sırket calısanların maaslarını dusurmeyı planlıyor. ama onundekı tek engel TIS. TIS kalkarsa kabın eıplerını aylık 900 tl ye calıstıracaklar. 2
    • BİAT 07 Mayıs 2013, Salı 20:01:20 BİAT ETMİŞ İNSANLARIN SADAKATI HEP NO NAME OLUR. MAİLDE İMZA OLMAMASI BU YÜZDEN. 0
  • Grev e Hayir 07 Mayıs 2013, Salı 16:43:14 Sendika 16000 kisinin ekmegiyle oynuyor ayni 305 kisinin ekmegiyle oynadigi gibi yapma Aycin bunun altindan kalkamazsiniz bu sefer.Greve gitmeyecek personel %85 dir ve islerinin basinda olacaklar olan iptal edilen rezervasyonlara ve ulkemize olacaktir. 28
  • Personel 07 Mayıs 2013, Salı 16:42:59 Ben kesinlikle çalışmama devam edeceğim. Sonuna kadar şirketimdeyim. Kesinlikle greve katılmayacağım. Sİz düşünüyormusunuz ki, greve gitmeyen ve çalışan personel TİS'ten yararlanmayacak. Kesinlikle sonuna kadar herşeyden de yararlanacağım. Greve Hayır, sonuna kadar çalışmaya devam... Sendikanın gazına gelmeyelim arkadaşlar... Bu sendika zayıf, bu sendika gidici.. Atilay beyin son dönemleri artık.. Akil insan olun ve gaza gelmeyin. Ekmeğinizle oynamayın... 36
    • personel efendi 07 Mayıs 2013, Salı 17:10:32 sen gerçek personelsen ve o grevi kırmaya yelteneceksen, şayet olurda bizler istediğimiz hakları elde edersek ne yapacaksın??? asalak gibi başkalarnın elde ettiği hakkı kullanacak mısın?? 5
    • Personel 07 Mayıs 2013, Salı 17:37:36 Sende daha iyi ve sadık personelim bundan emin olabilirsin. Sen bu beyin ve idrak gücünle ve yazdıklarınla eminim benim kariyerimin takipçisi dahi olamazsın. Kimsenin kazandığı hakta gözüm yok. Sizin bu grevle kazanacağınız extra bir hakta olmayacak zaten. İstersen 3 ay sonra burada tekrar bana yazarsın. Ben her zaman Personel rumuzunu kullanacağım. Bakalım şirketin verdiğinden çok alabilecekmisin. 9
    • Gisad Personeline 07 Mayıs 2013, Salı 18:05:09 Sevgili arkadaşım yok ki bizde torpil kendimizi atalım gisada sonra ayda 10 saat uçup alalım tazminatı. O yüzden ters oran vermişsin Uçuş personeli - Gisad personeli = %85 lik oran verir. sen merak etme. Grev günü işine git Gisaddaki masanın tozunu alıver!! Hadi size hayırlı traşlar!! 0
    • mudurcuk 07 Mayıs 2013, Salı 20:30:52 Gisad dan mudurcuk olmasin buuuuu zaten kendisi mulakatlarda purserlarin maaslarina oranla az uctuklarindan bahsetmisti neee hirsli kiizz ama 0
    • insan 07 Mayıs 2013, Salı 21:35:27 çalış canım çalış. kim tutar seni. 0
  • ? 07 Mayıs 2013, Salı 16:42:23 1991 grevinde'de thy yönetiminden bu tür zırva açıklamalar oldu.bir işyerinde greve çıkıldığında hiç kimse çalışamaz.o zaman birkaç kendini bilmez tecnikten genel müdürlükten yer işletmeden ve uçucu ekipten kapsam dışı müdürler birkaçtane uçak uçurmaya çalıştılar ama uçağa hasar verdiler dikmesini kırdılar.tekrar ediyorum bu iş yerinde grev vardır dendiğinde kimse çalışamaz çalışırsa suçtur.ama polis zoruyla grev nöbetçilerini darp ederek grev kırıcılığı thy yönetimi yapacaksa kanun nerede demokrasi nerede bunuda sorgulamak lazım.kapsam dışılar işe gelir sadece kendi işini yapar müdürler uçak yüklerse pilotluk,teknisyenlik,ikram hosteslik vesaire yaparsa bu müdürlere ne denir varın orasınıda siz düşünün. 5
  • grev rehberi 5.soru 07 Mayıs 2013, Salı 16:41:27 Derki 8gun bos haftalik 30 saatten faydalanamaz grev kiriciligi yapan calisan.. Peki sendika ucaklardaki yeni ccmi gormedi mi?? Bos gunlerimiz 7,haftalik ersiz 36 saat olmus...!!!! Sozlesme disina nasil cikilip bize bu yediriliyor.. Cunku sendika gizli anlasma ile bizi satti zaten. Sirket 305 geri alicak ama kazanilan haklarimizda gittti.zamani gelince gor eksinz yaziklar olsun 11
    • beyin bedava 07 Mayıs 2013, Salı 17:38:13 Tabi canııım, hatta temettülerden Ayçin'e de pay vermişlee diyolaaa. Sendikacıların hepsi satılmış, numara yapıyormuş da diyolaaa.. Şaka mısın nesin anlamadım ki??Bu masallara inanan da var mı acaba? 1
    • ah TIS AH 07 Mayıs 2013, Salı 17:39:14 o yenı gelen ccm revızyonlarının gecerli olabılmesının onundekı tek engel TIS dır. TIS dısında kalan personeller yenı revızyon ccm lere gore calısacak (sırket haklarımıza dokunmıs olacak ya) ayrıca maaslarıda dusurecekler, maas dusurmelerının onundekı tek engelde TIS. bakın etrafınıza TGS , HABOM nıye kuruldu ve kac lıraya calıstırılıyorlar. sımdı sırada kabın ve kokpıt maaslarını dusurmeye geldı. tek engel TIS ortadan kalktıktan sonra gorun yatacak paraları. bu grev son kursun, son sans. acın gozlerınızı, uyanık olun arkadaslar. 0
  • Sendikaya 07 Mayıs 2013, Salı 16:36:47 Geçen sene çıkarılan arkadaslardan sonra hala nasil bir grev öncesi oylama yapmadan insanlari tehlikeye atiyorsunuz yahuuuuu??? Gecen senede hatirlayin sayin aycin 'gitmeyin aksaklik yapin,rapor alin sizi 1 gunluk kesintiden dolayi cikaramazlar dememismiydi??noldu pekiii?? Olan canim arkadaslarima oldu. Kendi kendilerine grev karari aliyorlar kafalarina gore is yapiyorlar.. Greve hayir diyorum.. Oyuna gelmeyin nolur 22
    • Beyin bedava 07 Mayıs 2013, Salı 17:44:31 Yorumunuz buram buram cehalet kokuyor!! Önce açıp okuyun, grev oylaması yapılmasını kim teklif eder? Alınan grev kararı "kafalarına göre" mi alınmıştır, süreç gereği mi. Sadece burada yorum yapmakla kalmayıp dışarda da konuşuyorsunuz böyle. İnsan bilmediği konuda atıp tutarken biraz yüzü kızarır!! 0
  • kabin 07 Mayıs 2013, Salı 16:35:22 greve katılacağız çünkü zararın neresinden dönersek kardır hamdi topçu otoriterliğin yeter artık kendi haklarımız için 305 arkadaşımız için sonuna kadar greve evet korku cumhuriyetine hayır. 5
  • Back2rhytme 07 Mayıs 2013, Salı 16:31:42 Burda yorum yapanların yüzde 90'ı bu şirkette alakası olmayan insanlardır,bunlar iki tarafın gazcı tipleridir, ayıptır günahtır Greve EVET fakat sendika adam gibi örgütlenmelidir, bir tek kabin ile bu iş olmaz arkadaşlar. Buradaki gazcı yorumculara da pabuç bırakmayalım. 2
  • km 07 Mayıs 2013, Salı 16:25:27 bu sndikayi sevmiyorum muhabbetini bir kenara birakin bu sizin emeginizle alakali bu insanca kosullarda calismakla alakali ccm rev.u uygulayabilecek kadar saglikli bir adam daha yok.artik kendinizi ezdirmeyin ya bu son sansimiz artik bunu kafaya sokun ayrica grev kiricinin hakkini dusunen sirket neden basta vermiyor o hakki bunu bir dusunun.yoksa sendika degil biz kaybedecegiz.. 3
  • 305den 1i 07 Mayıs 2013, Salı 16:23:31 buraya ilk defa yorum yazacağım. çalışan arkadaşlar sanıyorlar ki tek neden bizlerin işe geri döndürülmesi.lütfen biraz okuyun ne için kim için bu girişimler ve diretmeler.evet ben işten atıldım 1 sene oldu işsizlik parasızlık yaşıyorum falan filan üstelik 29 mayıs günü evimden dışarı başımı bile çıkaracak halim yoktu atıldım bu bahaneyle..şimdi bizim için grev sanıyorsunuz iyide ben zaten işe geri dönmek istemiyorum! tazminatımı alıyım yoluma gideyim...ya sevgili çalışan arkadaşlarım benim gibi atılanları biliyorum zerre kadar önemsemiyorsunuz paşa gönlünüz bilir vicdanınız bilir tamam ama kendinizi düşünüyorsanız biraz açın okuyun grev nedir ne için yapılır biraz bilgi edinin de yakmayın kendinizi ailenizi.neyse hakkınızda hayırlısı 1
  • Yersek ;) 07 Mayıs 2013, Salı 16:17:23 Arkadaş aynı ccm revizyonu çıkaranda bu yönetim değilmi siz kimi kandırıyorsunuz burda artık kölelik yapmak istemeyen sömürülmek istemeyen greve evet diyerek güç birliği yapacak hak sahibi çalışanlar var .. Thy yönetimi düşünsün grev günü olacakları greve gitmekte anayasal bir haktır unutmayın.. 3
    • UÇUCU 07 Mayıs 2013, Salı 16:36:37 29 MAYISDA SENDİKA UÇMAYIN DEDİ. BAZI ARAKADAŞLARIMIZ UÇMADI. BEN UÇTUM. HERKES KARARININ SONUCUNA KATLANMALI. 305 İŞE ALINSIN DERKEN HEPİMİZİN EKMEĞİYLE OYNUYORLAR. BEN EVİMİ ÇOLUK ÇOCUĞUMU DÜŞÜNMEK ZORUNDAYIM. İŞYERİNDE GREV YAPMAMI GEREKTİRECEK BİR SORUNUM YOK. 26
  • kmkm 07 Mayıs 2013, Salı 16:17:07 Greve katılmayan personel toplu iş sözleşmesi imzalandıktan sonra bir kayba uğrar mı? Cvp: Madde 38 in ikinci parağraında yazıyor ve THY bi yalanı daha ortaya çıkıyor Grev ve lokavtın uygulanmasında işyerinden ayrılma zorunluluğu: Madde 38.(Değişik birinci fıkra: 27/5/1988 - 3451/6. md.) Bir işyerinde grev veya lokavtın uygulanmaya başlamasıilebirlikte işçiler işyerinden ayrılmak zorundadırlar.Grevekatılmayanveya katılmaktan vazgeçenlerin işyerinde çalışmaları, hiçbirşekilde engellenemez. Greve katılan veyalokavta maruz kalan işçilerin, işyerine giriş çıkışı engellemeleri veya işyeri önünde topluluk teşkil etmeleri yasaktır. Greve katılmayan veya katılmaktan vazgeçen işçileri çalıştırıp çalıştırmamakta işveren serbesttir. Grev sonunda yapılan toplu işsözleşmesinden, 39 uncu maddeye göre zorunlu olarak çalışanlar dışında işyerinde çalışmış olanlar aksine bir hüküm bulunmadıkça yararlanamazlar. 3
    • SENDİKASIZ 07 Mayıs 2013, Salı 16:28:27 BEN SENDİKALI DEĞİLİM. GEÇEN DÖNEM FARKIMI DA ALDIM ZAMMIMI DA. İSTERSENİZ TANIDIĞINIZ SENDİKALI OLMAYANLARA DA SORUN. 13
    • real 07 Mayıs 2013, Salı 17:02:14 tis patlayınca sen de alamyacaksın,3-5 kişinin farkını tabi öder 1
    • Beyin bedava 07 Mayıs 2013, Salı 17:41:28 Sendikasız, yalan söylüyorsun!! Hepimiz hatırlıyoruz, "Ben şirketimi çok sevdiğim için sendikalı olmadım, şimdi yatırdığınız farkı geri istiyorsunuz" diyen yalaka arkadaşın mailini. Gerçi sen dışardan tutulmuş provakatör olduğun için bu mailden haberin olmayabilir!! 1
    • sendıkasıza 07 Mayıs 2013, Salı 17:43:19 yav kımı kandırıyorsun kı kardes. 23 donem TIS farkları yatmadan once sırket herkese bellı mıktarda avans yatırmıstı, TIS ımzalandıktan sonra herkese kalan fark paralar yatarken, sendıkasız olanlara bırak para yatırmayı, verdıklerı avansları gerı aldılar. sen ne tur bı para aldıysan artık . hangı kanuna gore verdıler kı sana parayı. eger cıdden verdılerse tabı :D 1
  • Grev oylaması 07 Mayıs 2013, Salı 16:16:54 THY sendikalı çalışanları grev oylaması istesin, istesin bakalım da pala bıyıklı pehlivan kılıklı boyunun ölçüsünü alsın. Üyelerin 4'te birini imzası ile grev oylaması mümkündür. 11
    • yapmazlar 07 Mayıs 2013, Salı 16:48:15 Arkadasim uyanin artik. Grev oylamasi sirketin isine gelmez. Cunku busefer greve hayir cikar cunku kimse atilaya guvenmiyor. Sonrasinda hakem heyetine gider ve kimse hak kaybina ugramaz. SIRKETIN ISTEDIGI FARKLI. CALISANLARI TIS'SIZ BIRAKARAK SENDIKAYI BITIRMEK. YANI BUYUK OYNUYORLAR. GREV OLACAK INSANLAR GREVI KIRIP ISE GELECEKLER, TIS KAPSAMININ DISINDA KALACAKLAR SONRADA....... SONRASI MALUM. OZELLERDEN BIR FARKIMIZ KALMAYACAK OYUN BUYUK VE BU OYUNUN BAS MIMARI DA ATILADIR. TAZMINAT HAKKIN BILE OLMAYACAK YAA. MAHKEMEDE SIRKET AVUKATLARI KANUNLARI GOSTERINCE SIZDE MAIL ILE MI CEVAP VERECEKSINIZ..... 1
    • haha 07 Mayıs 2013, Salı 17:44:41 madem oylamadan greve hayır cıkacak , sırket ıyı nıyet gosterdıgı ıcın mı grev oylaması ıstemıyor, hıc kafası calısmıyormu sırketın, yada bızım kafamızın calısadıgını mı sanıyorsu nuz? 0
  • kokpit 07 Mayıs 2013, Salı 16:14:11 kapıya polis koyun, calismak istiyorum diyen arkadaslar, yonetim sendikayı bitirip calisanlarına koyun muamelesi yapmaya basladiginda, aylık 210 saat mesai ile uctugunuzda, BI lerin yerini ekip planlama istedigi gibi degistirdiginde ve yillik izinleri isteidkleri gibi istedikleri zaman verdiklerinde, hicbir kanunda tazminat hakkimiz bulunmamasina ragmen tis sayesinde isten cikarilma ve emeklilik durumunda aldigimiz bu tazminati hakedisimiz sonlandiginda, sacin uzun, kilon cok, boyun kisa diye isten cikarmalar basladiginda lutfen sikayet etmeyin. 3
    • . 07 Mayıs 2013, Salı 17:45:55 maaslar yarı yarıya dusunce de yaw nasıl oldu bu, nasıl mumkun olabıldı dıye hııc sasırmayın. 0
  • dışardan gözlem 07 Mayıs 2013, Salı 16:10:20 greve katılmam diyen personele .sizde bu kafa olduktan sonra siz her türlü güdülmeye mahkumsunuz biraz kafanızı çalıştırıp birlik olursanız tüm haklarınızı çatır çatır alırsınız büyüklerimiz ne demiş bir elin nesi var iki elin sesi var. 7
  • greve gıtmeyıne 07 Mayıs 2013, Salı 16:09:22 arkadasım ben 305ten atılan bırı olarak yazıyorum sen bızı para ıcınmı satıyorsun yoksa baska cıkarlarında varmı bılelımde ona gore konusalım.bır ay sonra atılcak zaten derken hamam bocegınımı atıyorlar sırketten.bu nasıl karaktersızlıktır ya.bu kadar parayı sevıyorsan baska ısler yapsana senı yormayanından...hayır sen haddınız nasıl asıyorsunkı bızım cektıgımız acıların ustune boyle rahat konusuyorsun? 4
  • düştüler:) 07 Mayıs 2013, Salı 16:03:00 hemende korkanlar nasıl düştü greve hayır dıye.bu ayıklama yontemı arkadaslar.sırket sızı gıtsenızde bırgun atıcak gıtmesenızde cunku tek gercek kabın ozellesıyor ve ucus saatlerı artıyor ucretler azalıyor derken bı bakmıssınız mutlu son.bu ulkede ne satılmadı da thy yerınde durucak.akıllı oynayın bıraz. 2
  • Sendika fosssss 07 Mayıs 2013, Salı 16:01:17 Sendika 16000 kisinin hakkini savunacagina isten atilan ve konulari mahkemelik olan 305 kisinin hakkini ariyomus ve bizim hicbir hakkimizi gorusmeye bile tenezzul etmemis ,o zaman size kocaman bir hayir ,benim o gun bi var ama alana gidip ekmek tekneme binicem,ve kapilara lutfen polis koyunuz. 23
  • Greve Gitmeyin 07 Mayıs 2013, Salı 16:00:51 Arkadaşlar bu sefer gitmeyin. belli ki bunun arkasında bir iş var. 305 kişi içeri alınsa da zaten 1 ay sonra çıkarılacaklar. Ama aylardır hak ettiğimiz maaş artışlarını biz alamıyoruz. Ayçin yüzünden mağdur olan biziz .Burası Almanya olsa gözümü kırpmadan giderdim greve ama Türkiye. Ben ekmeğimden olmak istemiyorum. 27
    • ben de 07 Mayıs 2013, Salı 16:02:55 ben de katılmıyorum. Mail çok açık katılmayın diyor. Katılırsan fişini çekecekler. Kimse kusura bakmasın işe gireli 1 yıl oldu. 305 konusunda bu kadar diretmeselerdi yatı süremiz de uzardı hak ettiğimiz zammı da alırdık. Bu saatten sonra olan yine biz çalışanlara oldu. 18
    • gitmiyoruz 07 Mayıs 2013, Salı 16:11:35 Aylardır beklediğimiz zammı alamadık. 305 kişi için binlerce kişinin ekmeği ile oynuyorlar. O zaman da adam gibi konuşsalardı hem hak ettiğimiz maaşı alırdık hem de yatı sürelerimiz uzardı. Ayçin tüm THY ekibini yakmıştır. 17
  • Yolcu 07 Mayıs 2013, Salı 15:59:01 Bildiğim kadarıyla bir sendika grev kararı alabilmesi için iç tüzük gereği belli bir çoğunluğa uymak zorunda kendi içinde bir oylama yaparak önceden sonucun belirlenmesi gerekmez mi. Sendika acaba bu grev kararını ne durumda aldı herhangi bir oylama yapıldığının bilgisi gelmedi? Her sendika başkanı yada yönetim kurulu herhangi bir oylama yapmadan bu şekilde bir karar alma hakkına sahipmi? Bu açıklamanın ardından şimdi Greve katılmayanlar grev kırıcı olarak sendikadan atılacaklar bu bir gerçek, greve girerler ise de yakın zaman içinde THY onların işine son verecek bu nasıl bir ikilem, Bu şekilde insanları ikileme düşürerek bir şey elde edilmez , Şahsi görüşümdür kimse katılmak zorunda değil!! 8
    • UZAKSIN 07 Mayıs 2013, Salı 18:52:51 YAPILDI CANIM YÜZDE YÜZ EVET CIKTI.SEN FARKINDA DEGILSIN... 2
    • ne zmn? 07 Mayıs 2013, Salı 19:28:11 ne zaman yapıldı söyleyn de bizde bilelim?? çalışanlara soruldu mu? öyleyse biz çalışanların neden haberi yok?? 0
  • hukuksuz davranış 07 Mayıs 2013, Salı 15:54:48 şaka gibi bir açıklama gülermisin ağlarmısın "THY den en çok sorulanlar" vol.1 , yandaşlar bu işi sağ sol muhabbeti olarak görmeye devam etsin bu konu haksızlığa uğrayan işinden olan çalışanların davası, uluslar arası havacılık kurallarını hiçe sayıp hava hukukunu çiğneyen thy yönetimi. Yönetim bir söz vermişti eğer mahkeme 305 kişiyi haklı bulup iade eder ise geri alınacaklardı ki yargıtaya bile gitmeden söz geri alıcaz demişlerdi şuan çıkarılanlar birer birer davalarını kazanıyorlar ama thy yönetimi sözünü tutmadı..nedeni şayet tekrar işe alırsak 305 işten çıkarılan çalışanı dışarıya haksız çıkarma yaptıklarını tükürdüklerini yalamış görünüceklermiş...e biraz allah korkunuz varsa şayet o da sözde değilse sözünüzü tutar hani dünya çapında markasınız ya ona göre yakışır davranırsınız. 4
  • İsim / Rumuz 07 Mayıs 2013, Salı 15:54:05 Uhaaa özellikle son cevap millete satılmış diyoo resmenn 0
  • OYLAMA YAPILMALI 07 Mayıs 2013, Salı 15:53:37 Greve gidilmeden once mutlaka calisanlara sorulmali. Su anda herkes greve yeterli katilim olup olmayacagi kinusunda suphe etmekte. Bu yuzden Grevden yana olanlar dahi greve katilmaya cekinecektir. Ama oylama dan cogunluk greve evet der ise, herkes korkmadan greve katilir.. Sendika calisanlara sormadan grev karari alarak hatali davranmakta... 3
  • Greve hayir 07 Mayıs 2013, Salı 15:50:52 O gun bni engellemeye calisani ben sikayet ederim,kimse kimseye zorla bisi yaptiramaz.sendika greve kendi karar verdi buyursun yapsin.Boslarimiz 7 e inmis bugun ucaktaki ccmde gordum.Bu konular nerede??305 diye insanlari uyutup karsilikli gizli anlasmalarla bizi uyutmayin.. 8
  • Buyrun bakalım , 07 Mayıs 2013, Salı 15:49:45 Haydi bakalım buyrun cenaza namazına , reste reste 305 , 505 diye diye batırdınız TİS görüşmelerini.Şimdi ne yapacak Hava-İş ,15 Mayıs günü herkes koşa koşa işe gelecek , o zaman ben göreceğim buradan atıp tutanları.Kimse kimsenin umurunda değil , herkes kendi ekmek parasının derdinde.Mevcut haklar korunarak senelik yüzde 10 ücret artışı ile anlaşmayı imzalayın...Oda bu şartları bulursanız tabii , Ayçin bu sefer seni kimse kurtaramaz mahfettin güzelim sendikayı yaktın binlerce insanın hakkını... 7
  • Tk 116 07 Mayıs 2013, Salı 15:48:45 Ben avukat bir ardasima sordum ,kesinlike greve katilma dedi ,cunki yasalar ve kanunlar ulkemizde avrupa gibi islemiyor.o yuzden mesaiyi gecer gene ucarim 4 degil 6 bacak ucarim. 16
    • real 07 Mayıs 2013, Salı 15:58:06 116ları bilyoruz zaten 6 bacak uçmaya alıştır kendini 2
    • isim 07 Mayıs 2013, Salı 16:13:43 bende avukat olan dayıma sordum o da greve destek olmanız gerek dedi şayet bu grev kırılırsa o zaman göreceğiz anya ve konyayı!! 5
    • u 07 Mayıs 2013, Salı 16:59:11 avrupada grew yapan cezasini ceker nasil onlarinda isvereni koruyan kanunlari vardir isveren crew yuzunden iflas ederse bundan ne devlet nede sendika nede calisan karli cikar simdilerde avrupada isciler karnini ancak doyurabiliyor 5
  • yorumcu 07 Mayıs 2013, Salı 15:46:48 thy yönetimi çalışanlara aba altından sopa göstererek milleti çalışmaya zorluyor..bu da bir insanlık suçudur..çalışanlar robot değil insandır..ama siz insan bile olmadığınızdan çalışanlarınıza bu eziyeti yapıyorsunuz..çalışma hakkı nasıl hak ise grevde bir haktır..siz keinlikle yasadan bahsetmeyin..eğer yasaya uysaydınız mahkeme,bilirkiş ve yargıtay kararlarına uyardınız..bu ülkede yasa falan yok..sadece diktatörlük var.. 5
  • GREVE HAYIR 07 Mayıs 2013, Salı 15:46:25 Sayin hamdi topcunun toplanti sozlerinin bir cumlesini aktariyorum ,herkim grev yaparsa bu sirkette birdaha calisamaz .sayi ne olursa olsun ,gerkirse ekibiyle ucak kiralayalim. 18
    • topçu 07 Mayıs 2013, Salı 16:15:37 işte böyle zalim böyle acımasızdır kendileri!! AÇIK AÇIK TEHDİT ETMEKTEDİR ÇALIŞANLARI!!! ama ilahi adalet tecelli edecektir!! yakın zamanda! 3
    • batarsa batsın 07 Mayıs 2013, Salı 18:00:36 ulan 16 000 kişi bir kişiden korkup tırsacaksa,,herşey mubah bize. 1
  • Greve hayirrrrr! 07 Mayıs 2013, Salı 15:43:08 Demekki sendika gözgöre göre yalan soyliyor,bizde atilan 300 kisi gibi halay cekelim istiyorlar,sendikanin oyununa gelmeyelim.sirket acikca uyarmis ,grev yapana maas yok sonrasida malum. 20
  • Crew.. 07 Mayıs 2013, Salı 15:40:37 Bu açıklamadan önce sendikanın çıkıp bi açıklama yapmalıydı ...sendika napıyo bu arada uyuyormu ne bi açıklama ne bi bilgilendirme , insan eğer olursa bu grevi diğer yasa dışı ellerine yüzlerine bulaştırdıkları grevle aynı tutuyorlar bunun çok farklı olduğunu anlatmaları lazım .. 305 kişi dışında ne istiyosun , haftalık 36 saat olduğu söyleniyor , greve katılmazsak ne olur bi zahmet açıklayında ona göre karar verelim . 1
    • uyuyorsun 07 Mayıs 2013, Salı 18:58:58 E SEN UYUYORSUN HER GUN ÇARŞAF ÇARŞAF ACIKLAMA YAPIYORLAR.BENCE SEN DE BİR GARİPLİK VAR.. 3
    • uyan kardeşim 07 Mayıs 2013, Salı 21:52:22 iş hukuku ile alakalı olduğum için sendikanın mail portalına kayıt oldum hergün mail geliyor ayrıca buna da gerek yok bak airport haber çarşaf gibi yazıyor olmadı mı sendikayı sen ara bilgi al olmadı mı biraz oku ilgilen ne var bunda 1
  • Sayin yoneticiler 07 Mayıs 2013, Salı 15:38:04 Sendika bu durumda gene bizi kandiriyo demekki calisma hakkimiz var,yoneticilerden havaalani girisine ve hostes odasina polis koymalarini istiyoruz,conki sendikalilar bize baski yapip gene hakaret edecekler. 12
  • oldu 07 Mayıs 2013, Salı 15:37:59 tamam aldık mesajı yınede ama 0
  • Katılmayın 07 Mayıs 2013, Salı 15:37:20 Çünkü Siz koyunsunuz güdeceğiz sizi... Siz çalışacaksınız biz yiyeceğiz.. Sırtınızdan sopa karnınızdan sıpa eksik olmasın.. Biz yiyeceğiz siz sömürüleceksiniz.. Yiyeceğiz de yiyeceğiz yiyeceğiz de yiyeceğiz yiyeceğiz de yiyeceğiz......... 4
  • Konu kapamistir 07 Mayıs 2013, Salı 15:34:55 Arkadaslar daha once soyledigim gibi grev kirmak suz degildir ,isine gideni engellemek suctur ,ayrica tis farkini sirket daha once oldugu gibi kerkese esit verecek buna sendika karar veremez .ama grev yaparsan tespit eder baska bi sebeple 1 ay sonra atar .sendikanin yalan oyununa gelmeyin. 24
    • ? 07 Mayıs 2013, Salı 16:54:28 kapsam dışı isen işinde çalışabilirsin. 1
  • Ateş arasında.. 07 Mayıs 2013, Salı 15:30:53 Hadi burdan yakın bakalım olaya bak..Filler ve Çimler hesabı gene malasef.. 1