THY'DEN BİR DEV KARAR DAHA

    Çok beğenilenler

  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 10:49:24 hayirlisi olsun, sevindim. THY nereye koyucak bu kadar ucagi? 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 11:03:03 20+10 tane A320 ve motorları, 20+15 B737NG ve onların da ileri de verilecek motorları... Sen ne günlere geldin be Bayrağımın Taşıyıcısı. Sırf bu ay verdiğin siparişler, ikincilik için yarışan iki firmanın filosunun toplamından daha büyük. Ama hâlâ senin büyüklüğünü görmemek için güneşe gözlerini kapayanlar var. Yarasalar misali gözlerini aydınlığa, ışığa, nûra kapamaya çalışanlar aynaya baksa da düştükleri komik hali bir görebilseler. Biz iyisi mi onların yüzlerine halojen "ampül"leri yakmaya devam edelim... ;) 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 05 Şubat 2010, Cuma 21:16:56 begümcüüm katılıyorum sana gümbür güümbür zangır zangır bangır bangırr kalkıceek inşallahh,Allah iniş takımlarına zaval vermesin. 0
  • Misafir 05 Şubat 2010, Cuma 17:37:36 hiç sanmıyorum. ama havacılık sektöründeysen ,esas hata sana bu sektörde yer vermektir...saygılar cahil arkadaşım 0
  • Misafir 05 Şubat 2010, Cuma 13:33:40 kim oldugumu sana söyleyecek degilim. ben itham ederken en basta Boeingi itham ederim. boeingden ucak almak yapilan en büyük hatadir. 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 23:51:25 iyi güzel uçaklar alınıyor filo büyüyorda havalimanı yerinde sayıyor bu uçaklar nerde park edecek şu an bile kapasiteyi kaldıramıyor bu havalimanı o zaman ne olacak :) 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 23:40:17 tabiki bizde görmek isteriz ancak bir 777 .a340 tanda,747 dende ,a380 den de daha karlıdır.örneğin 747 dakikada 140 litre yakıt harcıyor bu uçaklar gökyüzünün hakimidir ancak hantal ve obur dur bu uçaklara sahip bir çok hava yolu zarar açıklamak tadır(jal,globalatlantic,northwesth,ana,delta ve birçok hava yolu .hatta lufthansa bile kötü günler yaşıyor) o yüzden bu uçakları thy filosuna katarsa kar oranını düşürmekten başka hiç bir işe yaramaz... 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 23:30:05 Evet bende begume katiliyorum soyle 747 ile gumbur gumbur kalksa Amsterdam dan 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 23:25:57 genelde dediklerine katılıyorum .ama ne demek tek model uçak büyük filolarda ekonomik değil.souhtwest mesela 550 den fazla uçaklık 737 filosuna sahip bu kadar büyüyene kadar senin dediklerini bilmiyorlarmıydı,ryanair da aynı şekilde.hayır tek tip uçaklık filo her zaman diyerlerine göre daha ekonomiktir.neden dersen havayolu sadece bir uçak için parça bulundurur ,tek hangara ihtiyaç duyar,teknisyen ihtiyacı daha azdır ,kabin ekibine ve pilotlara verilen eğitimin masrafı daha az olur ve benzeri birçok avantaj (tabiki uzun mesafe uçulamaz) keşke sadece sektördekiler yorum yapsa... 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 23:20:43 THY de hem uzun hemde Orta menzilli uçaklar, iki tip olup, Felsefesi şudur. Hem AB'yi ve hem de ABD'yi gücendirmemek. A320 ler alınırken 2005 de Fransa," bizden uçak alın sizin AB'ye girmenizedestek oluruz." demişti Şahidiyim. 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 23:06:33 Sağol Erman herkesi rahatlattın. Artık kimse merak etmeyecek....... :-) 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 23:03:39 neden thyde b747,a380 gibi uçak alımları yok? bi a380 de 747de thymizin logosunu görmek isterdim..şöyle ahl'den gümbür gümbür kalksa :) 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 22:41:07 birçok yorum yapan demişki AHL şuanki yoğunlugu kaldırmıyor o uçaklar gelince nasıl kaldıracak diye. Merak etmeyin bu konuyu siz düşünüyorsanız, yetkililerde hayli hayli düşünmüşlerdir . otobüs alırken bile insanlar fizibilite yapıyorsa. uçak alımlarında her konu düşünülmüştür, artılar eksiler çıkarılmıştır raporlarla.. siz rahat olun yani meraklanmaya gerek yok 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 22:03:44 THY büyüdükcemi?? 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 21:04:38 öncelikle bu alinan ucaklarin atatürk havalimaninda konuslandirilacagi sölenmiyor,yani ankara ve sabiha da da konuslandirma planlari olabilir... ve thy yönetimi de atatürk havalimaninin kapasitesinin üstüne ciktiginin farkinda,o nedenle bu ucaklari baska havalimanlari icin düsündüklerini düsünüyorum.a320 ve b737 den ayri ayri siparis vermelerinin nedeni de bir sirkete bagli kalmamak.. yeni siparis verirken hangisi daha iyi fiyat verirse ondan siparisi verir.bunu en iy sekilde kullanan airberlin.tek tip de kalmak kücük filolarda ekonmik olabilir ama bbüyük filolarda pek de fark etmio... 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 20:09:25 Sanırım THY ne yaptığını bilmiyor.... Durum gerçekten vahim. 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 18:22:17 bir şirket büyüme aşamasındayken iyi gidip gitmediğini anlayamazsınız.açacakları yeni hatları belli oranda dolduramazlarsa çok zarar ederler.sonuçta air france,klm,lufthansa gibi şirketlerde bu yollardan geçtiler ama hiçbiri bu kadar hızlı alım yapmadı çünkü adamlar hesap biliyorlar ve bu takiyeciler gibi sadece bugunü düşünmüyorlar.sonuçta TK'nında başında ülkenin tüm kurumlarını yabancılara satan hükümetle aynı kafada olan adamlar var 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 17:40:00 bana tehlikeli ilerisi sisli bir büyüme gibi geliyor. 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 16:24:44 öncelikle bütün dünyada havayolları zarar açıklarken thy yi bu hızla büyüdüğü için tebrik ediyorum ve geleceğini çok parlak görüyorum.bu karar doğru bir karar ancak hem 737-800,hemde a320 yada hem a321,hemde 737-900 kullanması havacılıkta olmasada siyasette doğru olabilir .ayrıca yanlış karar diyen rumuza cahilliğini ve havacılıktan anlamadığını bize göstermen güzel birşey çünkü bir kaza nihayi rapora bağlanmadan bukadar kesin konuşmak bu sektördekilerin huyu değil .737 son derece güvenli ve ekonomik bir uçaktır,çoğu havayolunun vaz geçilmezidir .hatta o kadar faydalı bir uçaktırki sadece dünyadaki 737 ler,bütün airbus ların toplamından fazladır...şimdi soruyorum sen kim oluyorsunda boeing i böyle itham ediyorsun? (gereksiz yorum yapmışsın) 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 16:22:59 THY Ankara'dan sonra Antalya ve İzmir base uçuşlar da başlatmalı. 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 16:15:41 bayagı bi adam hevesleniyo ama işin aslı hiç de öyle degil sanırsam thy pilot felan aldıgı felan yok zaten artık yabancı alıcak uçuş okullarının yetiştirdigi pilot adayları çok zayıf oluyo genelde 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 16:12:05 bu kara la akdenizjet yolu açılıyo galiba thy antalya da base açıcak ....şimdiden hayırlı olsun.. 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 16:12:02 bu kara la akdenizjet yolu açılıyo galiba thy antalya da base açıcak ....şimdiden hayırlı olsun.. 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 16:05:49 Bir de pilot alımlarını hızlandırsalar.... 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 15:51:16 bır B737 50 mılyon $ edıyor . aırbus bıraz daha fazlası .BUNUN KOMISYONU NU SIZ HESAPLAYIN VE KIMLERE GITTIGINI BIR ARASTIRIN.BU YONETIMDE KAC ACAK ALINDI , SAYIYI KOMISYONLA CARPIN .ALINAN MEBLAG NE KADAR EDER .BI MERAKLANIP OGRENIN 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 15:48:36 DUNYA NIN NERESINE GIDERSENIZ GIDIN ALINAN HER UCAK ICIN BIR KOMISYON (HAKEDILEN PARA !) OLUSUR. BANA BIRI SOYLESIN THY NIN 20 YILLIK GELECEGINI ODEMELERI ILE SORUMLULUK ALTINDA BIRAKAN BU ALIMLARIN KOMISYONU NU KIMLER ALIYOR . 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 15:26:21 AHL doldu tasti. THY artik sabiha gökcen havalimanini daha cok kullanmasi lazim. 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 13:55:15 yanlis karar bence artik thy tek koridorlu ucak sparisi vermekten vazgecmeliydi filosuna cift koridorlu uzun menzilli ucak katmazsa nasil golabl bir marka olacak.. 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 13:11:39 atatürk havalimanı artık bu kadar uçuşu kaldırabilecek durumda değil..fakat sabiha gökçen ilerlemesini sürdüyor..bir kısmı orddan tarifeli uçabilir..ancak yeni bir havalimanı şart! 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 13:10:08 THY bi nevi amerika ve avrupa arasında arada kalmama çabasında..bu yüzden hem boeing hemde airbus'ları var..her iki taraflada ilişkileri iyi tutabilme stratejisi..ancak mesela pegasus..sadece 737 kullanıyor..bu bakım maliyetlerinde ciddi bir azalmaya sebebiyet verir..airbus alıp onun içinde ayrı bi hangar kurmaktansa tek teknik servis yapar tek tip uçak kullanırr.. 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 12:39:37 Burada gözden kaçan bir husus var. Bu iktidar döneminde dikkat edilirse, bir şey eğer bazı başka planlar nedeniyle açıkça yapılmak istenmiyorsa önce ona bahane olacak başka işler yapılıyor. Eczane konusu gibi. Burada da böyle bir durum var. Yeni havalimanı konusunu açıkça halledemediler. Şimdi bu uçakları AHL ye yığıp bakın yer yok, işte filan yer de hazır hemen oraya yeni havalimanı yapalım diyecekler. Bunun THY nin uçuş ağı veya başarısıyla bir ilgisi yok, THY burada maşa olarak kullanılacak maalesef. Karlıtekin ve daha önce Gündoğdu neden gitti detayını bilsek çok iyi olur. 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 12:24:26 almayin ya su 737leri, sevmiyorum bu ucaklari, amerikan malini alirsin, sonrada altimetresini bir iki tusla degerlerini degistirir, sende yere cakilirsin. uzak durun su boeing den ya. 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 11:59:48 THY nı diğer büyük havayolları ile kıyaslıyorum. KLM : Tek koridorlu uçak olarak 737 ve serisini kullanıyor, Lufthansa Airbus, İberia Airbus kullanıyorlar. THY ise hem 737 hem de 320-321 ve 319 kullanıyor. Bunun sebebi nedir? Bir havayolu için her iki tipte uçağa sahip olmak avantaj mı dezavantaj mıdır? Bu konuda aydınlatılmak istiyorum. 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 11:53:32 Bir de vizeler kalksa demek ki THY'nin 300 ucaklik filoya ulasmasi hayal olmaz. AB'li yakinda bunu da gorecek ve ucak satmak icinde vizelere kolaylik getirecek.THY'yi tebrik ediyorum ve onlarla gurur duyuyorum.Benim bayragimi alip en tepeye dogru yuruyorlar.Bunu cekemeyenler ve yapma kabiliyetleri olmayanlarda ancak ürüyor.Ama ne olursa olsun kervan yuruyor.Cogumuzda biliyoruz ki ucak dussede THY ve devlete bindirsek,hizli tren kaza yapsada hukumete bindirsek diye eli acik bekleyen zavallilar var.Biz Avrupa'da ve dunyada soz sahibi olmaya devam ettikce onlarida anavatanlari olan PyongYang'a yollamak bu gibi icraatlardan sonra daha da kolaylasacak.Keske at gozluklerini cikarip insaf,izan ve hayranlik ile tebrik edebilseler THY'yi. 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 11:52:51 thy bu uçakları desinler diye almadı bu uçaklar hem ülkeme hizmet hemde miletime hizmet için alındı kimse meraklanmasın bence uçaklar alanda yatırılmayacak gög yüzünde şanlı bayragım gibi süzülecek TEŞEKÜRLER THY 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 11:41:15 gerekiyorki alınıyor lafı uzatmaya gerek yok agzı olan konusuyor... 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 11:23:08 ya atatürk havaalanı zaten su anki ucuslara yetmiyo daha neyine uçak alıyosun..bu kdr büyümenin sonu ii deil..inşallah bütün ihtimalleri düşünmüşlerdir 0
  • Misafir 04 Şubat 2010, Perşembe 11:09:12 Arkadaşa katılıyorum,uçak alımları çok güzel bir haber ama yeni bir havaalanı yapımı da başlasa iyi olur. 0