THY'DEN 100 UÇAKLIK SİPARİŞ!

    Çok beğenilenler

  • AIRMAN 28 Kasım 2012, Çarşamba 10:58:29 AHL doldu taştı uçak koyacak yer bile kalmadı ama birileri durmadan uçak alıyor nedense :)THY tabii ki durmadan uçak alacak hiç durmadan çünkü işin uçunda para var.Alınan her yeni uçak için üretici firmadan % 5- 10 arası nakit komisyon anında tahsil ediliyor ama bu primlerin akibeti ne olduğu belli değil çünkü THY mali tablolarında ve hiçbir yerde gözükmüyor.Ben sade bir vatandaş olarak THY yönetimine soruyorum aldığınız bu komisyon primler ne oluyor,nerelere gidiyor lütfen cevaplarmısınız ? durmak yok göz boyamaya devam.yersen :) 5
  • Ben pilot oluyorum 28 Kasım 2012, Çarşamba 09:58:11 Napak inanak mı hacı şimdi buna... 4
  • Tüm yorumlar

  • Muhendis+pilotmus oldu tabii 05 Aralık 2012, Çarşamba 23:39:44 Sen kimsinde insanlarin tutkulariyla alay edercesine konusabiliyorsun! Senin o kuru tutkuyla bisy olmuyo dedigin insan ucagi tutkuyla ve bilekleriyle yurekleriyle ucuruyorlar!! Yetenegi bilegi olmayan adami kim tutkusu var diye oturtur oraya!! Hem bu insanlarin dlr veya mollymawk almadigini nereden biliyorsun toeic de 880 almadigini nereden biliyosun?? Bu ise yuregini koyanlar ancak herseyi hakkiyla yapabilir! Sen git muhendisligini yap kardes senin gibi dusunceleri olanlara uygun bi meslek degildir PİLOTluk!! PİLOT OLMAK YUREK İSTER HERZAMAN HEDEFİN VE TUTKUN OLSUN Kİ BASARİLİ OLASİN SENDE!!! 0
  • gidin gidin pilot olun!.. 05 Aralık 2012, Çarşamba 22:03:55 yahu uçuş okulları resmen kaptan çocuklarının ve bir kaç zenginin okul okumaan aklı havada olan bir kaç çocuğunun yuvası olmuş durumda, zaten çoğu okul 2 yıla kalmaz batacak THY akademi 300 300 alacağım HER YIL diyor.. bedava varken ve bileği ve torpilleri sayesinde girebilecek ken ne uçuş okulundan bahsedersiniz şaşarım... Torpilin varsa yetiş ucundan belki girersin yok sa THY akademi sektörü bitirecek!.. 0
  • Muhendis+pilotcuk 05 Aralık 2012, Çarşamba 12:43:14 1 senin muhendislik bilginle pilotaj egitimi cok farkli. 2 sen cok merak ediyorum pilotaj egitimini nereden aldin? Eger universiteden sonra birdaha universitede pilotaj okuduysan( ki sanmiyorum) o iyi cikan 1 2 kiside biri olmadigina eminim 3 eger universiteden degilde ozel ucus okulundan aldiysan egitimini yazdigin yorumda belirtmissin seviyeyi.. 4 thy nin ise alim sureclerini bana anlatma torpilin nelere kadir oldugunu 390 toeic skoruyla nasil uculdugunu herkes cok iyi biliyo.. Ve son olarak bana gore pilotluk ve muhendislik farkli kulvarlar.. Pilotaja yetenegin varsa zaten vardir muhendislik sadece senin gibi kendini begenmislere etiket olur! 0
    • öğrenci pilot 05 Aralık 2012, Çarşamba 18:14:49 konu başlığına mühendis+pilot yazıyor ya bir havayla o + pilot kısmı sana gitmemiş.Daha pilotluğun Akademik bir bölüm olduğunu anlamamış,burada bir ezberci şekilde oradaki t faktörüyle giren mühendis pilotcuklar ile aralarında buna karar vermişler burada da söylüyorlar.:) MÜHENDİSLİĞİN NERESİ AKADEMİK EĞİTİM HER HANGİ BİR AKADEMİK EĞİTİM İÇERİYOR MU HAYIR Pilotluk nedir Akademik bir eğitim veren bölümdür daha mesleğin ne olduğunu bilmeden gereksiz eklemeler yapmayalım mühendis pilot isimli yorumcu..;) 0
  • turkler o kadar zengin degil 04 Aralık 2012, Salı 21:24:34 a380 gibi bir ucagi dolduracak yolcu turkiye'de yok. buyuk ucaklari alip ucuran hava yollarinin memleketlerindeki insanlarin gelirleri turklerden cok daha yuksek. Bu insanlar dunyada herhangi bir memlekete parayi dusunmeden ucabilir. turkler yurt disina cok az gidiyorlar. Her on turkun birinin yada ikisinin pasaportu var, istatiklere gore. 0
    • B777 08 Aralık 2012, Cumartesi 21:24:25 Boeing 777 alsınlar 10 tane falan yeter. 0
  • köstek değil destek 04 Aralık 2012, Salı 19:40:29 HER MESAJLARINDA GLOBALLY FOSS DİYE DALGA GEÇİP TEMEL KOTİL VE EKİBİNİN BAŞARISI GÖRMEZDEN GELEN TERBİYESİZLERE EN GÜZEL CEVAP 200 UÇAK VE HİSSE SENEDİ DEĞER ARTIŞIDIR .. UMARIM ARTIK BU TERBİYESİZLİKLERİNDEN VAZ GEÇER VE MİLLİ HAVAYOLUMUZA KÖSTEK DEĞİL DESTEK OLURLAR 0
  • öğrenci pilot 04 Aralık 2012, Salı 11:50:40 adam kalkmış pilot açığından konuşuyor. Mühendislik okumuş pilotluğa başvuracağım diyor sen git mesleğini yap arkadaşım pilotluğa başvuru yapma! Mesleğin ne ise git onunla uğraş. Bu ülkenin gelişememe sebebi de bu kimse işini yapmıyor.Adam kalkmış mühendislik bitirmiş işini yapmazsa kim yapacak o işi? Biz senin gibi ideallerimizi söylerken bugün doktor yarın mühendis deyip zırt pırt ideal değiştirmedik tek hedefimiz vardı,çocukken o çocuk aklımızla bile sapmadık havacılık aşkından, tutkusundan ve pilotluk sevdasından. Sen mi sen bu işi parası için yapıyorsun işe tk mülakatında torpil sokuyorsun. kimseye diyemezsin benim yemeğim tuzsuz,ha dersin ama bilir herkes tuzlu olduğunu! Senin gibiler çok ve hepsinden gıcık kaptığımı dürüstçe söylerim umarım istediğiniz olmaz! Bu ne ya PARASI için bu işe gönül vermiş insanların hakkını yemekten başka bir şey değil bu! Yürü git mesleğini yap,ülkenin mühendislik ihtiyacını karşıla memleketine bir şeyler ver! böylelerine haram olsun hakkım! 5
    • mühendis+pilot 04 Aralık 2012, Salı 20:58:47 Havacılıkta en önemli şey güvenliktir ve bu işi en donanımlı en iyi yetişmiş kişilerin yapması en ideal olandır,yani sadece basit kuru bir tutkuyla bu iş olmaz bundan dolayıdır ki kokpit için en ideal olanı mühendislik ya da teknik formasyonu olan+pilotaj yeteneği psikomotor kabiliyeti yüksek olan+çok iyi derecede ingilizce bilen kişilerdir Mesela thy'nin aday pilot alımlarındaki tüm aşamaları kusursuzca geçen her yönden zehir gibi olan arkadaşları bi görün de nasıl ideal pilot olunur anlayın Tabi bu arada sayısı birkaç olan üniv. pilotaj lisans bölümlerinden mezun olanlar arasından da iyi pilotlar çıkacağını düşünüyorum ama şu özel uçuş okullarından iyi pilotların çıkacağını ise hiç sanmıyorum,buraların durumunu da herkes biliyor zaten Son olarak da şunu söyleyeyim en iyi en ideal olanlar hiçbir şekilde boşta falan kalmaz, çünkü bu hayatın kanunudur,tüm olumsuzluklara rağmen eninde sonunda en idealistler zirveye yerleşir 3
    • öğrenci pilot 05 Aralık 2012, Çarşamba 12:24:44 Sen kimsin ki özel kurumlardan çıkan insanları yargılaya biliyorsun,oradaki insanlardan yeteneksiz olduğunu söyleyebiliyorsun küçümsüyorsun? Sen ve senin gibiler işte benim yemeğim tuzlu demez girmişsin torpilinle kalkmışsın burada ahkam kesiyorsun be şuna bak:) Pilotluk çok mühendislik yeteneği gerektiriyor güya senin saçma beynine göre de,neden meslek grupları ayrı ha,neden fakülteler bölümler ayrı? BU ARADA BİZİM TUTKUMUZ SENİNKİ GİBİ MADDİ DEĞİL TAMAMEN MANEVİ! Kaldı ki pilotluğun mühendislik ile hiç bir alakası yok..Pilotluk için psikomotor+yetenek+ingilizce+disiplin.neden zehir gibi kişiler shyo dan mezun değil? evet tk akademinin ve shyo gibi iki kuruma girişlerde neler olduğunu da herkes biliyor.senin zamanında kazandığın o mühendislik fakültesinin üstünde puan aldığımı hatırlatayım.O özel kuruluşlarda da ben dahil olmak üzere senden daha zehirleri de mevcut kimseyi hor göremezsin. 0
    • öğrenci pilot devam 05 Aralık 2012, Çarşamba 12:38:33 mühendislik fakültesini bitirdi ne oldu iş yok hani idealistin çok zekiyim diyordun yüksek lisans yapıp doktora yapıp idealistliğini konuştursana ne oldu ? THY pilot alıyormuş başvurayım parası da gayet iyi iki üç aracı bulayım mülakat için vs.Madem çok yetenekliydin parasıyla okuyup thy ye girseydin de göreydin zekanı kabiliyetini.öyle dalaverenin olduğu alımlarda,kalkıp herkesin bildiğini burada örtbas etmeye çalışma zaten kimse demez ki ben torpille girdim ya geç sen bunları.Pilotluğu sadece mühendislik yapabiliyormuş bu ne saçma bir düşünce pilotluğu ve havacılığı senden çok sevmemiz bizim sadece senin dilinde kuru sevda ve tutku değil senden kat kat bu mesleğin gerektirdiği özellikleri bilip bunları vücudumuza nakşetmeyi bilmekteyiz.ZATEN BU ÜLKEDE KİMSE BENİM YEMEĞİM TUZLU DEMEZ! HA BU ARADA KUSURSUZ İNSAN YOKTUR SAYIN KUSURSUZ MELEK+Müh+pilot bey senle tartışmaya bile girmeyeceğim! 0
  • foss 04 Aralık 2012, Salı 02:02:52 hala hta, dlr gibi abuk subuk yollardan adam elesinler.. 2
  • yeni fo adayı 03 Aralık 2012, Pazartesi 20:59:28 meslek gelişecek diyorlar tavsiye eder misiniz? gönülden olsun lütfen!.. 3
  • asdasdas 02 Aralık 2012, Pazar 10:07:58 Artık a380 alma zamanı geldi :) 4
  • koltuklar 29 Kasım 2012, Perşembe 04:29:41 Bu yorum koltuklar konusundaki onceki yorumumu daha aciklamak icin. THY'nin ekonomi koltuk minderleri (alt ve sirt) bindigim butun buyuk havayollarinin icinde en rahatsizi, diyebilirim. Koltuk araliklarini asagi yukari ayni buldum. Bazi THY ucuslarinda ki koltuklarda oldukca eski idi ve "seat belt"leri eskilikten kenarlari purcuklenmisti. THY'e nin kendi koltuklarini kendi uretecek bir yatirima ciddi bicimde ihtiyaci var. Belki boylece ucaklara yeni, kaliteli ve ucuza mal olan koltuk koyabilirler. 0
  • İsim / Rumuz 28 Kasım 2012, Çarşamba 20:03:08 THY'nin daha çok alım yapsın, diğer şirketler de Kaptan ve F/O ların kıymetini bilir... 3
  • SAMI YAVUZ 28 Kasım 2012, Çarşamba 18:51:34 DEGERLI DOSTLAR DÜSÜNUYORUMDA ÖLCÜLÜ HAREKET EDMEK LAZIM BU GLOPAL GIDISHAT DASABIRLA HAREKET EDMELI INSAN ZANNEDERSEM EMBARER UCAKLARI ALINACAKMIS BIRAZDA ELDE GI ILE YEDINSEK FENAMI OLUR FAZLA ACIKLMAMAK LAZIM YOKSA BÜYÜK BALIKLARA YEM OLUR GIDERSIN AVRUPA TECRÜBEM ONU GOSDERIYOR DILERIM HAYIRLI OLUR CALISANA ALLAH VERIR SAYGILARIMLA. 8
  • İsim / Rumuz 28 Kasım 2012, Çarşamba 16:54:39 yürü gari ibram :))) 2
    • yürü gari ibram:-))) 28 Kasım 2012, Çarşamba 21:37:03 muhtesem olmus :-)) bütün ailece gülme krizine girdik :-))) tsk arkadasim cok yakismis söyledigin basliga 1
  • İsim / Rumuz 28 Kasım 2012, Çarşamba 15:55:37 Zaten 2017 ye kadar uçakl alımları belirlendi.Bunu düşündüğünde 5 yıllık planı zaten yaptılar.8 yıl çok fazla farklı bişey değil.Büyük bi kar yapıldı son dönemde.Bence başarılılar ve inşallah böle gitmeye devam ederler. 10
  • hamdi ve temel fıkrası 28 Kasım 2012, Çarşamba 15:34:55 Bunlar sanıyor ki şirkete kazık çaktılar. Ne padişahınız receb, ne de siz buralarda ebedi değilsiniz. Size de kalmayacak buralar, boşa bu kadar hırs yapmayın.. Allah-u Teala kibiri hiç sevmez. 8
    • kibir mi? 28 Kasım 2012, Çarşamba 22:59:28 bu bahsettiğin insanlar içinde Allah inancı olan farklı insanlar. asla kul hakkı yemezler. torpil mi???? asla yapmazlar... rant mı? nerede rant varsa badem dediğin oradan uzaklaşır hemen zira haramdır. rüşvette yemezler. sen hiç zengin badem gördün mü? hepsi fakirlikten kırılıyor neden çünkü haram yoktur onların kitabında.... vicdanlıdırlar.... herşeyden önce Allah'tan korkarlar. Allah onlar devletimizin başından eksik etmesin. 0
  • Mustafa ÖZEL 28 Kasım 2012, Çarşamba 15:18:09 THY'ye artık A380 ve B787 de yakışır. Hava alanlarını bu ucaklara göre hazırlayıp almak lazım. Allah kaza bela vermesin, korusun inşaallah. Türkiyenin ve dostlarımızın gururu THY seninle ve başarılarınla iftihar ediyoruz. Saygılarımla, Allaha emanet olunuz. 12
    • www 28 Kasım 2012, Çarşamba 15:48:36 a380 20 yıl daha gelmez 6
    • Mustafa Özel 28 Kasım 2012, Çarşamba 16:18:23 Londra'ya günde 8 sefer yapılıyormuş, bunun yerine 2 veya 3 sefer daha iyi değil mi ? Başarılar. 3
    • londra... 28 Kasım 2012, Çarşamba 16:57:38 londra'daki slotları kaybetmemek lazım... altın değerindeler :) 1
    • Bmx 28 Kasım 2012, Çarşamba 17:17:43 bir iki ucus insanlar için cazip değil ne kadar çok ucus o kadar çok alternatif demek transit yolcularıda unutmayın yakın bağlantı saatlerini tercih ederler 1
    • İsim / Rumuz 28 Kasım 2012, Çarşamba 17:18:51 3. Havalimanı yapılınca A380'de alınacak 5
    • Mustafa Özel 28 Kasım 2012, Çarşamba 17:27:59 Londra ve bmx yazdıklarınız mantıklı ee peki o zaman bu buyuk ucakları alanlar yanlış mı yapıyorlar acaba 1
    • Bmx 28 Kasım 2012, Çarşamba 18:15:43 3 havalimanı yapılsın Büyük uçaklar o zaman sipariş edilir.ama bana kalırsa etmezler çünki A380 gibi uçak siparişi veren havayolları sık uzun hat uçanlar.THY dar gövdeli uçaklarla bulunduğu konum itibariyle yüzlerce şehre uçabiliyor.büyük uçakların uçuş maliyeti çok yüksek.istanbul bir çok şehre göre çok güzel bir konumda bulunuyor yüzlerce şehre dar gövdeli uçaklarla ulaşılabiliyor.ama bana kalırsa thy prestij için 1-2 tane 747-800 alır diye düşünüyorum en mantklısıda bu a380 aşırı büyük bir uçak 747 daha oturaklı 1
    • londra... 29 Kasım 2012, Perşembe 09:51:51 Sık uçmak için küçük uçak iyidir görüşüyle büyük uçakları almak mantıksız olur şeklinde bir çıkarsama yapamayız. Sonuçta bunun Tayland'ı var, Singapur'u var, Çin'i var, Japonya'sı var, Los Angeles'ı, California'sı var, Sao Paulo, Buenos Aires, Cape Town... vs vs vs... Büyük uçak elbette alınacak ;) 0
  • koltuklar 28 Kasım 2012, Çarşamba 13:43:44 ben ve karım epeyce büyücek havayolu ile uçtuk, "code sharing" sağolsun. Koltukları en rahatsız (aralık darlığından çok koltuk alt ve sırt minderi) THY idi, fakat yemekleri de en iyisi THY diyebiliriz. 4
    • darmı ? 28 Kasım 2012, Çarşamba 17:25:52 Diğer uçakların businnes i ilemi THY nin comfort classını karşılaştırıyorsunuz. Sanki yanıldığınız bir nokta var.. 3
  • Nihat 28 Kasım 2012, Çarşamba 13:06:49 Aman geniz govdeli alirsiniz avrupada bile ekonomi sinifi koltuk arasi en dar havayolu sirketi tk oldu gecenlerde 8 saatlik bir yola gitim gitmez olaydim kumes gibi ucakla tiklim tiklim dolu bitmedi yolculuk benim tercihim emirates gerisi hikaye.Yakinda pervaneli ucak alirlarsa hic sasirmayin.... 6
    • nalan 29 Kasım 2012, Perşembe 16:31:58 bencede cok dogru herseyden once musterinin rahatini ve konforunu dusunmeliler is yapiyoruz ticaret yapiyoruz mantigi ile degil hizmet sunuyoruz bunu sunarkende kaliteli sunuyoruz mantigi ile hareket etmeli.Evet bu bir gerecek tk filosu dar govdeli kalkipta A380 alsinlar demiyoruz en azindan biraz daha konforlu ucak alsinlar uzun yollarda cekilmiyor dar govdeli ucak gercekten 7-8 saatlik yere bile dar ucak gonderiyor yakin mesafeleri anladikda uzaklara neden dar govde.Bazilarini diyecek talep meselesi yanlis cunku sen kalite standartlarini nekadar artirisan talebinde o dogruda artar genis dusunmek lazim biraz. 0
  • İsim / Rumuz 28 Kasım 2012, Çarşamba 13:05:26 Alınacak uçaklar arasında küçük uçaklar varmı, yani küçük havaalanlarına inecek kapasite de... 1
    • İsim / Rumuz 28 Kasım 2012, Çarşamba 14:02:37 B737MAX ve A320NEO alınacak. Tek koridorlu dar gövdeli uçak. 2
    • www 28 Kasım 2012, Çarşamba 15:50:05 sadece airbus olsa daha iyi olur bence.Boeing minübüs gibi. 2
  • atilla a 28 Kasım 2012, Çarşamba 12:28:36 Yukarda yorum yapan arkdaslar bu kadar kucuk dusunmeyin ... tabiki haklisiiz hic kimse sonsuza kadar gorevde kalmaz ama bunun ucak alimiyla ne alakasi va yaaaa kardesim///YENI GOREVE GELENCEK OLANLARDA GELDIKLERINDE 350 ucagi 500 yaparlar sirket daha da buyur ve insanlar da bundan ekmek yer...iste bu zihniye yillar yili turkiyeyi hep heri birakti .. gelenler sadece aldigi maasi dusundu buyumek cogalmak onlarin derdi olmadigi icin sirket yillarca kucuk kaldi ...birakin bu insanlari da calissinlar sirketler buyusun insanlar is guc sahibi olsun.. Bu konuda thy sirket yonetimini aldiklari bu kararlarda tebrik ediyorum ..ve yollari acik olsun diyorum... elestiren arkadaslarida ALLAH`a havale ediyourm...ALLAH sizi bildigi gibi yapsin ... 18
    • SIPARIS 28 Kasım 2012, Çarşamba 14:28:02 bilirmisinki ucak aliminda kimlerin cebine kac para giriyor hemde yasal olarak gosterip milyon dolarlar aynen coni vaynen oluyor 1
    • AIRMAN 28 Kasım 2012, Çarşamba 14:39:52 ben de haksız yere insanları işten atan,torpil ve adam kayırmacılığın tavan yaptığı, büyük haksızlıkların yapıldığı zihniyeti savunduğunuz için sizin gibileri allaha havale ediyorum.allah hiçbir kimseyi menfaatleri uğruna gerçekleri göremeyecek bir hale getirmesin ve ıslah etsin.asıl allah sizleri bildiği gibi yapsın.gerçek bir müslüman adaletli ve dürüst olmalı ve kendi çıkaralrı peşinde koşmamalı.içinde allah korkusu olan bir kişi karsısında kendinden güçsüz bir insana elindeki yetki ve gücünü kullanarak mağdur etmez ve hak yemez.mazlumun,garibanın ezildiği Böyle bir zihniyeti savunanlara da yazıklar olsun ..... 1
  • THy dogru yapmis 28 Kasım 2012, Çarşamba 12:28:28 Dogru yapmislar olmasi gereken bu 2020 yide 2030 u da planlayacak tabii.Olmamasi abes olur, bu nasil yorum anlasilir tarafi yok.Simdiki yonetim olmaz baska yonetim olur. Ama plan program olur ve sarttir.Guncel kosullara gore revize edersin. Ama bazi yorumcularin planlari sadece bugunle ilgili galiba, yazik. 3
  • www 28 Kasım 2012, Çarşamba 12:20:12 Amerika 100 yıllık plan yaparken 8 sene sonrayı görmek çok zor değildir.Sempatizanları değilim ama şuda bi gerçek adamlar bu işte başarılılar.Tabiki eksik ve kötü yönleri vardır ama herşeye de muhalefet olmayın arkadaşlar. 5
  • 2020 28 Kasım 2012, Çarşamba 11:58:32 2020 yılına ait ilginç planlar yapılmış THY ile ilgili.Şu anda yönetimdeki THY yöneticilerinin bahsedilen zamanda hayatta olacaklrının veya görevde olacaklarının bir garantisi mi var ? Yarın ne olacağını kim bilebilir ki ? Hamdi,temel hepsi gelip geçiçi ama kalıcı olan şey THY nin kendisi olacaktır.Şahıslar herzaman gelip geçicidir ve bunu da unutmamak lazım. 1
  • İsim / Rumuz 28 Kasım 2012, Çarşamba 11:39:53 THY'nin daha çok alım yapsın, diğer şirketler de Kaptan ve F/O ların kıymetini bilir... 3
  • İsim / Rumuz 28 Kasım 2012, Çarşamba 11:10:55 THY ve Kotil müneccim gibi alimallah. Teee 8 sene sonrası THY nin sahip olacağı uçak sayısını sallıyorlar.. Amma da reklamlarını yapıyorlar... İnşallah o zamana kadar kalmazsınız o koltuklarda sayın Rizeli yöneticilerimiz... Allahtan korkun ve de kuldan utanın... Bu memlekette bir sürü kaliteli deneyimli olup başarılı olacak ve müslüman evladı işsiz bekliyor.. Çekilin de biraz onlarda çalışıp nimetlensin.. Sayın Başbakanım .. Lütfen duyun miilletin sesini... 3
    • :) 28 Kasım 2012, Çarşamba 15:42:16 hocam, stratejik yönetici isen bugünün, yarının değil, 3, 5, 10 sene sonrasının planını yaparsın. neye şaşırıp da yorum yaptın anlamadım... 3
    • İsim / Rumuz 28 Kasım 2012, Çarşamba 15:51:39 3 gün sonranın planınımı yapıcaklardı tabiki 8 hatta 20 yıllık plan yapmak daha saglıklıdır.Bu yüzden hep türk şirketleri küçük kalıyolar.En büyükler ise durumun farkında.50 yıllık planı olan büyük şirketler var. 2
    • Mustafa Özel 28 Kasım 2012, Çarşamba 16:55:14 Başkasına salladı deyip asıl sen sallayacağına, dua ette basarılı yöneticiler görevlerine devam etsin ve de büyümeyi artan oranlarda surdursunler o zaman da gençlere yer açılacaktır. 4
    • Asıl primler meselesi.. 29 Kasım 2012, Perşembe 13:46:04 Arkadaşın kastettiği 10 yıl sonra satınalınacak uçaklara ait Yönetim Kurulu ve Başkanının alacağı primlerin (alım kararı primleri var da) neden şimdiden tahsil edildiği. %? ... 1 bile olsa 100 uçakta varın siz hesap ediniz. 1
  • Tr 28 Kasım 2012, Çarşamba 11:05:18 Itlandalilar is basinda Dc3 bugun Allaha kac defa yalvardun olumsuz bir haber ciksin THY iilgili biraz haya et be adam bu hayinlikle nereue kadar 10
    • gul gec uzerinde durmaya degmez 28 Kasım 2012, Çarşamba 11:17:06 sayin yorumcu gul gec uzerinde durmaya degmez THY buyumeye devam eder ama onlar yazmaktan yorulmaz ki bos ver. ben bunlara her sabah guluyorum, onlar olmasa neye gulecektik 11
    • gul gec uzerinde durmaya degmez ..yazana 28 Kasım 2012, Çarşamba 11:58:01 inan bademlerde bırak yüzü astar bile kalmamış..vah bu ülkenin geleceğine vahhh 2
  • HEPSİNİ ALSINLAR 28 Kasım 2012, Çarşamba 10:54:38 BOİNG AİRBUS HATTA FABRİKALARINI SATIN ALSALAR DAHA İYİ OLUR 5
  • İsim / Rumuz 28 Kasım 2012, Çarşamba 10:50:51 Diğer şirketler kaptan ve f/o ların kıymetini bilsin, yoksa hepsi THY geçecek... 6
  • dc3 28 Kasım 2012, Çarşamba 10:48:02 globally fosumm yine rant peşinde..fevkaledenin feykinde sallamaya,komisyonları götürmeye devam...fosss herğün manşetlerde fosslayıp duruyor..bizde ona gülüyoruz... 8
    • İsim / Rumuz 28 Kasım 2012, Çarşamba 11:40:10 İşten atılınca işe hangi girebildiniz? :) Globally Fos'un hergün daha da büyüyor. 13
    • TUG 28 Kasım 2012, Çarşamba 11:49:47 Aaaa fındık. Sen yine mi buradasın? 8
  • pilot adayı 28 Kasım 2012, Çarşamba 10:26:03 Diğer havayolu şirketlerinin alımlarını da düşünürsek bu kadar uçağı kim uçuracak acaba! Pilot piyasası doydu artık diyen öngörüsü zayıf kişilere bu haber kapak olsun 13
    • İsim / Rumuz 28 Kasım 2012, Çarşamba 12:35:14 arkadasim polyannacilik yapmaya gerek yok, 4200 737 saatiyle aciktayim :( TK beni üniversite terk diye ise almiyor ama pilot olmadan önce araba tamircisi olan, garsonluk yapan orta okul (real schule)-lise mezunu yabancilari ise aliyor. Hemde permanent kontraktla ve kaptanligin önünü acarak. 2
    • İsim / Rumuz 28 Kasım 2012, Çarşamba 13:14:08 Ben de mühendis olarak pilotaj eğitimi sonrası rahatlıkla görev alacağımı düşünüyorum,çağımızda artık herkes üniversite okuyor bu çok sıradan basit bişey,bunu da beceremeyen pilot olmasın zaten Ayrıca üniversite bitirip çok iyi derece ingilizce bilen ve de pilotaj yeteneği iyi olan hiçbir arkadaşın boşta kaldığını da duymadım, herşey ortada aslında,herkes kendini iyi biliyor,adımlarımızı ona göre atalım 10
    • İsim / Rumuz 28 Kasım 2012, Çarşamba 14:25:21 Sizce 4200 boeing saati mi degerli, yoksa muhendislik mezunu olmak mi? Madem 4 yilinizi verip, o çok degerli mühendislik title'inizi aldiniz, o zaman title'inizin hakkini egitim aldiginiz dalda verin. Yazacak cok sey var aslinda ya neyse.. 3
    • İsim / Rumuz 28 Kasım 2012, Çarşamba 15:50:11 Hocam tamam tecrübenize bişey diyen yok da ben de bu alandaki bazı zaafiyetlere değinmek istedim,muhtemelen sizin de donanımınız oldukça iyidir buna binaen birkaç sene içinde üniversite eğitiminizi de tamamlayıp bizlere göre çok daha avantajlı bir şekilde havada karada işi kaparsınız Ayrıca mühendislik eğitimi almak istememin nedeni sadece iş güç değil bilgi-teknoloji çağında yaşadığımız için asıl ufkumu açmak kendimi geliştirmek için okudum Önümüzdeki 5-10 sene daha pilotlara çok ihtiyaç olacağını düşünüyorum ve de seviye çok artacak,böylece her yönden çok donanımlı en iyi olan arkadaşlar istihdam edilecek 2
    • İsim / Rumuz 04 Aralık 2012, Salı 18:23:26 arkadaşım sen mühendissin aslında pilot falan değil. digerleri gibi ordan burdan duyup aa maaşıda iyiymiş olur yaparız diye atlayanlar gibiysen yazık.. sen kendini bildin bileli havacılığa aşıksan tutkunsa başka hiçbişeyde vakit harcayamazsın ondan uzak kalamazsın.. üni diye tutturdular iyi hoş çocuk gelişimi okusam kaç yazar pilotluk için bana onu söylesene.. herkes kendi işini yapsın ya bu öyle parası iyiymiş diye yapılacak iş değil bi tutku bu!! 0
  • 50'si Ankaraya gelsin :) 28 Kasım 2012, Çarşamba 10:08:35 Yarısını Ankara'ya isteriz... :) 0
  • bekleyin sacma sapan yorumlari 28 Kasım 2012, Çarşamba 09:54:15 bekleyin sacma sapan yorumlari, birazdan fossscu globally yazar arkasindan da bir kac tane gereksiz yorumcu (bunlar daha iyi gunleriniz, batacaksiniz filan) biz de gulecegiz hep beraber 14
    • ha ha 28 Kasım 2012, Çarşamba 17:29:04 ne komiksiniz ya... biz size hep gülüyoruz ya saolun valla. 1