THY'DE KADROLAŞMA İDDİASI!

    Çok beğenilenler

  • mantık hatası 10 Aralık 2014, Çarşamba 11:28:48 Yorumların çoğunda aynı kafa var. "çalıyor ama çalışıyor" veya "başkası çalmadı mı" kafası.Bu bir savunma değil, kabul edilebilir bir argüman da değil. Herşey objektif olmalı.ne cemaatçi, ne partili, ne akraba, kimsenin üstünlüğü olmamalı. sınavla, liyakatle olmalı.bunu görmeye bizim ömrümüz yetmez o ayrı tabi. 3
  • TC-YEBABAMYE 10 Aralık 2014, Çarşamba 11:50:06 Bunlarla kaldığını mı sanıyorsunuz. Uzağa gerek yok mesela TEKNİK'te son 1 2 yılda MÜDÜR yapılanların tecrübesini,niteliklerini,geçmişini,hangi koltuğa nereden nasıl geldiğini ve bence en önemlisi DAYISInın kim olduğunu sorgulayın :) Kariyer basamaklarının hızlı çıkmanın ne demek olduğunu sözde müslümanım diyen ama hak yiyen insanlardan öğrenmiş olursunuz :) Siz onlar bu yorumları okumuyor mu sanıyorsunuz ? Hani kaç tanesi yazabiliyor suraya hayır ben hakkımla o koltuğa oturdum, hakkımla da binlerce işçinin çalışıp ter döküp kazandırdığı parayla şirketin verdiği özel makam arabasının mazotunu benzinin fulleyip dere tepe geziyorum size ne diyebiliyor :) Dünya düzeni bu dur arkadaşlar. Zaman gazetesi okurdu bu vatandaşlar 1 sene öncesine kadar :) hepsi aynı yolun yolcusu.. Varken yiyin bakalım.Heryer böyle örneklerle dolu 2
    • hh 10 Aralık 2014, Çarşamba 20:32:34 Evet düne kadar zaman okuyanlar sızıntıya göstermelik abone olanlar yeni değişimle birlikte odalarına atatürk resmi astılar 1 yıl once ! Kim güçlüyse bu adamların doğrusu o yönde değişiyor . Bide hacca giderler !! 0
    • İsim de versen 11 Aralık 2014, Perşembe 13:25:32 Keşke isimlerini de yazsanız bildiğiniz kişilerin.. 0
  • Tüm yorumlar

  • DENİZ 24 Aralık 2015, Perşembe 20:21:43 Hayırlısı olsun 0
  • muhsin 28 Ocak 2015, Çarşamba 22:43:46 selam arkadaşlar ya sevgili hükümetimizden ALLAH razı olsun ne güzel işletme kurmuş ve yandaş şahızlarıda işletmenin başına müdür koymuş dıdısının dıdısı tgs de thy de 7 göbek akrabalar dışarda birbirlerini tanımazken burada tanışanlar akraba olduğunu hatırlayanlar var birde şirketin içinde neler var neler müdürler giderken tahtınada yandaşını yada yaverlerinden birini bırakıyor neyse bu kadar gıybet yeter 0
  • THY Uzman 16 Aralık 2014, Salı 03:08:32 Topçu Hava Yolları 0
  • ÖS 14 Aralık 2014, Pazar 16:28:03 Balık baştan kokar derler,THY TEKNİK AŞ'nin eski genel md. İsmail DEMİR Öz oğluna ve oğlu ile birlikde çalışan M.Gökhan Doğan'a açık olarak çıkar sağlamiş olup, kedi ayrıldıkdan sonra kuruma getirdiği kişide ayrılmak zorunda kalmıştır. 0
  • TGS 13 Aralık 2014, Cumartesi 01:04:29 Acaba şirketlerde bir yerlere getirilen şahışlar hangi partilerin referansıyla bir yerlere geliyor. Söz konusu bizim bir yerlere gelmemiz olunca bize referans soruluyor bu işe bir an önce el atılmalı insanların emekleri boşa gitmemeli!. 2
  • mxmcnr 11 Aralık 2014, Perşembe 18:07:38 Zaman gazetesi , cemaatin thy ve tgs dahil yillarca kurumlara torpille nasil soktugnu da yazmamis mi ? Halbuki tarafsiz bi gazeteydi :) 1
  • tgs 11 Aralık 2014, Perşembe 15:17:19 Arkadaslar torpil yok referans var hangi parti olursa olsun bu olacaktir.parelel yapinin neler yaptığını biliyoruz insan çalışır kalıcı olur.calismayani barindirmazlar. 4
  • iPhone Uygulaması 11 Aralık 2014, Perşembe 14:25:04 Paralelin son cirpinislari:) 4
  • Android Uygulaması 11 Aralık 2014, Perşembe 13:03:51 Ihanet etmeyi aliskanlik haline getiren zaman gazetesi simdi de thy de cemaat kadrosundan ise alinan kendi elemanlarina ihanet ediyor. Bu haber den sonra basta thy imami olmak uzere diger cemaatci yoneticiler icin yol ayrimi olabilir 1
  • iPhone Uygulaması 11 Aralık 2014, Perşembe 12:25:14 Torpil heryerde var ama buranin geliri guzel olunca goze batiyor. Bana gore asıl torpilliler,magazada calisip butun gun arkadasiyla lak lak yapan,ofiste bilgisayar basinda calisip sosyal medya hesaplarindan basini kaldiramayan yada ekmek parasina ihanet edip calistiginin harici hanut alanlardir.kabinde isten,sorumluluktan ve yorgunluktan kacamazsiniz.yani torpille girseniz de barinamazsiniz. 0
  • Android Uygulaması 11 Aralık 2014, Perşembe 10:07:07 Dogru arkadas. Bende TGS calisaniyim ama AKP li degilim. Universite meznu oldgum halde ingilizce bildigm halde işci olarak calsiyorum.. Neden cnk heo torpilli hanzolar konusmayi bilmeyenler liseyi zorla bitiren insanlar gelip baska birimlerde calsiyolar. Allah hepsinden cikartir insallah. 0
  • SXS 11 Aralık 2014, Perşembe 09:52:39 Sun kardeş, şu SunExpress'teki kadrolaşmayı anlatsanda bizde öğrensek. 2
    • sun 11 Aralık 2014, Perşembe 10:07:25 soyadı yönetimle aynı kaç kişi var bunu söyle sonra devamını söylerim sana kim bunlar kimin nesi oluyor 0
  • Show_Hunter 11 Aralık 2014, Perşembe 09:44:56 Kimin yakını olduğu önemli değil, Liyakat sahibimiler değillermi o önemli..... 2
  • Dilsiz şeytan 11 Aralık 2014, Perşembe 09:44:10 Dilsiz şeytan cemaatçi müdürler, çaktırmayan/çaktıran paralelcilerin mevkii için yardaklanması, yalakalanması ne olacak!!! Böyle mi yönetiliyor bu şirket, bu mu havacılık 0
  • pas bilet 11 Aralık 2014, Perşembe 09:25:26 bunu yazan zamancı yazara muhtemelen pas bilet verilmemiştir . 0
  • sun 11 Aralık 2014, Perşembe 09:15:25 sunexpressteki kadrolaşmadan hiç bahsedilmemiş, neler var neler... 0
  • Vay vay vay 11 Aralık 2014, Perşembe 08:57:39 Demek ki camilere imam bulamıyorlar. Alayı THY na girmiş. Ülkenin haline bakın. Hiç bir dönemde bu kadar rezillik yaşanmamıştır. 1
  • Android Uygulaması 11 Aralık 2014, Perşembe 05:46:41 Tgs 0
  • iPhone Uygulaması 11 Aralık 2014, Perşembe 01:19:51 Thy dünya devi bunu tüm dünya anladı içimizde ki Fransızlar hala sindiremiyor buna gülüyorum.. 3
  • Android Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 23:59:02 Kedi var kedi! 0
  • Volvo 10 Aralık 2014, Çarşamba 23:52:32 Aaa.... Türkiye'de torpilmi varmış? Çok şaşırdım! Yahu; yıllardan beridir, bırakın THY gibi şirketleri veya devlet kurumlarını, en dandik maaşı veren kıytırık bir fabrikada bile çalışmak için orada bir tanıdığınızın olması şart. Bu haberi yazan Zaman gazetesinin dünyadan haberi yok. Vakti zamanında başta THY olmak üzre pek çok KİT ve devlet kuruluşu mübarek abilerin mübarek çocuklarının çiftliğine dönüşmüştü. Tamam, sınav-mülakat falan filan derken sistem adil gibi görünüyor ama bir eşitlik söz konusu olduğunda mutlaka ve mutlaka tanıdık faktörü devreye giriyor. Bu gerçeği kabul edemiyor ve içinize sindiremiyorsanız yabancı dilinizi geliştirin, gidin yurt dışında çalışın. Maalesef Türkiye'nin gerçeği bu. 0
  • iPhone Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 23:05:37 Eksik bu haber....Dahası var..... 0
  • cmt 10 Aralık 2014, Çarşamba 22:59:22 Bir de Cemaat tarafından atananların listesini yazsınlar. Görelim ..."cemaat torpillilerini"... 0
  • thy 10 Aralık 2014, Çarşamba 22:51:15 bu dönem kadar ahlaksızlığın, hukuksuzluğun, haksızlığın, yolsuzluğun konuşulduğu bir dönemde, kadrolaşma konusunun hangi eşit koşullarda tartışılabileceğini söyleyebilir misiniz. olay her yerde hayatın her alanında gördüklerimizin yansımasıdır. bazı ahlaki ve insani değerler yok oldukça, elbette yükselen değerler prim yapacaktır, olanları da gördük, görüyoruz da. 0
  • liyakat 10 Aralık 2014, Çarşamba 22:37:54 Başkası torpille ise aldı diye bunu Akp'nin devam ettirmesi kabul edilir değil. Özellikle cemaat olayından sonra thy'de 1-2 senesini doldurmadan hatta uzmandan direk mudur olanlara bakin bakalım. Son 6 ay-1 sene içinde değişen mudurlere bakin. EE yeni bir iktidar gelince ne olacak? İste buna yazık diyorum liyakat olmalı artik anlayin lütfen cemaati bitirecem derken ülkeyi bitiryorsunuz. 0
  • biz farklıyız 10 Aralık 2014, Çarşamba 22:31:34 sevgili hamdi topçu etkinlikte çıkıp müdürlerin hiç birinde torpil yok bunun anketini yaptım diyodu şimdi soruyoruyorum bu hafta müdür olanlar hangi millet vekillerinin çocukları şirkette kaç yıldır varlar açıklayın!!! 0
  • iPhone Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 22:22:45 Yıllar önce THY ye kabak gibi başvurdugumda , bir dı dının dıdısı aracılığı ile mülakat kağımda " başarılı kabul edilebilir " yazdığını , altında da bilmemne bakanının bilmemnesi bunun yerine alınabilir yazdığını öğrenmiştim, yalanı boynuna. THY yönetimini , sonuna kadar destekliyorum, bir tane havacılık camiasından tanıdıgım olmadan girdim bu şirkete allaha şükür. Fakat bu torpil olaylarını hep duyduk hepte duyacağız ki üzülerek ülkemizde torpilin olmadığı veya olmayacağı bir dönem olmayacaktır. Sevincimiz torpil olsa da şirketin büyümesidir. Bugun gelen vefat mailinde 3-4 personelin aynı kişiyi-akrabasını kaybetmesi de düşündürücü, demem o ki hep böyleydi bizim şirket. İyi günleri bunlar bence. 1
  • iPhone Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 21:21:48 Soruyorum, başa Cemaat'in partisi gelse veya CHP gelse, bu kadrolaşma hiç olmayacakmı sanki? Bırakın bu ayakları. 1
  • TUR 10 Aralık 2014, Çarşamba 21:02:42 Başbakanın eşinin yeğeninin kocası da THY'de çalışıyor. 0
  • iPhone Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 20:51:32 CHP iktidar olsa bunun 100 katı fazla olurdu..çünkü kadrolaşma demek CHP demek.. 34
    • he canım he 10 Aralık 2014, Çarşamba 21:23:50 he canım he. size 850 asgari ücret çok bile. inşallah 400e düşer de sürünürsünüz. 0
    • savurma 10 Aralık 2014, Çarşamba 21:33:39 Chp iktidar olsun o zaman tezini savunursun. Boşa savurma şimdilik... 0
    • çay 11 Aralık 2014, Perşembe 06:49:25 bi git çay koy ya. 0
  • inc 10 Aralık 2014, Çarşamba 20:29:45 İşte ben bunların hiçbirine hakkımı helal etmiyorum. Bide halil ibonun damadı var ki bide onun bir herşeyi bilen egosu varki!! 1
  • iPhone Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 20:05:32 Haberi yazan eksik yazmış fakat haberdeki isimler birebir doğrudur. Herkes akrabasını sokmuştur. Bu Türkiye'de normal birsey. Thy de ne zaman aynı durum olmamıştı? Her gelen kendi yakınını koymadı mı? Memur olmak icin lise mezunu olmak yetiyor bunu bilin öncelikle. Şunu diyebilirdi. Başbakan zehir tacirliginden yakalanan ve reddettiği amca oğlunun çocuklarını işe aldırdı evet. Ama sadece Sercan degil adamın 3 cocuğu vardı 3 üde thy de şuan. Isimlerini vermeye gerek yok. Ayrıca Hamdi beyin çiçeği burnunda damadı da thy de. Yeğenlerinden Tgs de var belki 50 kişi. Memleketinden olanların sayısı belli degil. Adalet lazım adalet ama bakalım ne zaman 0
  • Android Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 20:04:59 ERDOĞAN MEYDANLARDA CEMAATE ORGUT DIYORDU MILLETE KOTULUYORDU .MADEM ORGUTSE O ÖRGÜTUN ICINDE SENDE VARDIN. CEMAAT I KOTUYE KULLANIPTA ADINI TORPILLE ESLESTIREN SAĞDAN SOLDAN DUYMA BILGILERLE UĞRAŞIP FITNE FESAT KARISTIRANLAR YOKMU HEPINIZ ALLAHINIZDAN BULUN. 0
  • iPhone Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 19:26:31 Bu sirkette ne standart ne kalite ne kurum kulturu var. Luftansa,thy nin 1 Kati kabin 3 kati ucakla thy den az noktaya ucuyorsa thy nin is yukunu ve kalitesini dusunun.tehlike varken olumune afrikaya ucan,sponsor olmadigi bi ben kalmisken,milyon dolarlari sponsorlara yedirirken ucaga yuklenen lokumu sayip tasarruf etmeye calisan bir sirket sizce nasil yonetiliyor?milyon dolarlik bir yemek konsepti sekilsiz tabaklarla olusturuluyor.5 para etmez,kullanissiz ve yolcuya param parca servis ediliyor.yeni konseptmis.yolcuyu dusunuyormus oylemi kic kadar ucaklarla 7-8 saat afrikalar..ic hata gidecek kadar fonksiyonsuz ucaklarla avrupanin gobegine.bunlari herkes farkinda ama kimse sesini cikarip ilgili birimlere iletmiyor.. Neden? 'Aman ben karismim de ... ' korku paratorluğu... 0
  • iPhone Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 18:33:52 Yanlış mı? Yanlış! Bir gün güzel ülkemde işler düzelir mi? İnşallah!!! Liyakatin, sadakatten önce geldiği günleri göreceğimize inanıyorum. Bu yazanların hepsi zaten bildiğimiz şeyler, bu bilgilerin buzdağının binde biri olduğu da malum. Peki, 17 Aralık operasyonu sonrası, TK'nın Bank Asya'daki 300M dolarını başka yere aktaracağını önceden cemaate sızdıran ve bankayı ciddi bir felaketten kurtaran, hazine müdürlüğündeki şahıs kimin torpiliyle girmiş? Tek bildiğim, şu FG'nin hizmetçilerinden oldum olası tiksindiğim... 0
    • 18:33:52'a 10 Aralık 2014, Çarşamba 19:50:26 Bank Asya'yı batırmaya çalışanlar değilde bankaya haber veren suçlu gibi konuşuyorsun. Bank Asya batırılırsa ekonominin ne hale geleceğini göremiyorsun herhalde. İyiki zamanında o adam girmiş ki ülkenin felakete sürüklenmesini engellemiş. 1
  • iPhone Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 18:21:06 Bakan özel kalemlerinin nasıl bir iş kurumu gibi çalıştığı, bakanlarla özel yemekler düzenleyebilmek için rüşvet aldığı, her gün sayısız takım elbise istedikleri ile ilgili de gerekli haberler yapılmalıdır. Özel kalemler çok adi ve düzenbaz şekilde çalışmaktadır. Yürekli bir gazeteciyi bu konunun üzerine gitmeye ve kamuoyunu bilgilendirmeye davet ediyorum. 0
    • palavra 10 Aralık 2014, Çarşamba 19:04:24 Konuyu biraz açarmısın kardeşim. Hangi bakanlığın özel kalemi? Kim kiminle yemek yiyecekmiş. THY Yönetimiyle Bakan yemek yiyecekse Özel Kalem Müdürüne b...k yemek düşer. zel Kalem Müdürü de kim oluyormuş bu işler onun boyunu çok aşar. Sen birşeyler duymuşsun gibi ama palavra... 2
    • ztk 11 Aralık 2014, Perşembe 12:55:50 milletvekili danismanindan ve sekreterinin maasindan komisyon alip aldigi arabanin taksitlerini odetiyor..sen ne diyorsun arkadasim?? sifirlama vs zaten gectim.. yatacak yeriniz yok.. 0
  • hadiiiii 10 Aralık 2014, Çarşamba 17:26:21 Arkadaş THY nin başarısı kăr potansiyeli ortada bu arkadaşlarla bu iş oluyosa kimsr boş boş kkonuşmasın Akp kadrolaşması işleri iyi götürüyorsa ne mutlu size karşı olmanıza rağmen ne yazıkki sizlerde faydalanıyosunuz TERMAŞ kafalısınız nwyazıkki 22
    • ismi lazım değil 10 Aralık 2014, Çarşamba 19:52:12 siz THY kar başarısını gerçekten bu örümcek beyinliler mi oluyor zannediyorsunuz..dikkatinizi çekerim hepsi müdür...sizce hangi müdür gerçekten çalışıyor olabilir..onlar iş biliyormuş gibi koltuklarında gerim gerim gerilirler ama hiç bi halt bilmezler..Altlarında çalışan personel işi götürür.onlar da yatarlar...İşin özü bu... 1
    • hadi ha 10 Aralık 2014, Çarşamba 19:52:15 işlerin iyi gittiğinimi düşünüyorsun. Petrol fiyatı düşmese yine zarar açıklayacaktı. AKP kadroları işi iyi götürüyorsa sen bi müsade et ozamanda senin yerinede bir AKP li yerleştirsinler. Yoksa sende AKP kadrosundan mı girdin? 1
    • clever 10 Aralık 2014, Çarşamba 20:34:54 thy gibi şirketin başına down sendromlu gençleri koy hiçbişey yapmasın yine kar eder bu şirket !! Yani mağrifet torpille girenlerde değil!! 0
  • herkese günaydin 10 Aralık 2014, Çarşamba 17:19:25 Sevgili Haluk Koc,biz 10 senedir haykiriyoruz,dilimiz yaprak oldu bunlarin pisliklerini kimseyer duyuramadik,sükür bu günlerimize sayenizde herhalde duyulacak.Bu AKP zihniyetinin yatacak yeri yok ,paralel yapi falan degil ,bizler uyduruk kumpaslarla islerimizden olduk,Cizmeci denen adam ve onun gibileri bakalim ilerde ne yapacaklar.Gür denen adam Erdoganin cocuguna para istedigi Remzi Gurun birseyi olmaliki hemen müdür olmus.Daha niceleri saymakla bitmez bunlar,Ey büyük Allah im bunlarin yaptiklari yanina kalacaksa ,diyecek hicbir sözüm yok,cok ah aldilar cok.... 1
  • iPhone Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 17:14:41 Önceden de vardı, dünya düzeni gibi cümleler ile verileri yayınlayanlar! Dünya'nın en aptal adamını da yönetici yapsan bu şirket büyür, dünya'da şuan yerinde sayan bir şirket yok, pegasus gibi torpilsizler dahil herkes mevcut trende global etkiler dahilinde uymaktadır. Diğer yandan her yerde usulsuz alım var diye yanlışı devam ettirmek zorunda değiliz. Başbakan bile bunun doğru olmadığını belirtmişken bu durumu savunanlar kerhen diyenler tekrar düşünmelidir, ayıba ortak olmayın. Bugün mecburum ama yarın kendi işimi kurduğumda hepinizden uzak ve huzurlu olacağım. 0
  • ztk 10 Aralık 2014, Çarşamba 17:12:38 yiyin agalar, aksirincaya kadar,tiksirincaya kadar yiyin.. 0
  • TEK BU MU 10 Aralık 2014, Çarşamba 17:05:56 iyi düşünün bu haber sadece THY için yazılmış diğerleri grubunda yüzlerce binlerce yer var durum aynı durum vahim 0
  • iPhone Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 15:52:56 Üniversite mezunuyum, iki yabancı dilim var, havacılıkta 10 yıllık tecrübem varama torpilim olmadığı için Thy'de işe giremedim birkaç kez başvurmama rağmen... 1
    • ne alaka 11 Aralık 2014, Perşembe 01:28:57 benim torpilim yok ama girdim. sorun sende olmasin?? 5
    • doğru 11 Aralık 2014, Perşembe 12:52:57 evet sorun bende ,belkide senin gibi yandaş değilimdir yada yanaşamamışımdır bir yerlere... 1
  • iPhone Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 15:01:05 Ye kürküm ye.Ondan sonra Allah kitap deyip dürüslükten bahsedin.Hakkı yenenlerin hakkı zehir zıkkım olsun inşaAllah. 0
  • orası 10 Aralık 2014, Çarşamba 14:44:50 hepiniz oradaydınız, yine orada olacaksınız, başka seçeneğiniz yok, ya olacaksınız, ya da yok olacaksınız; bunu biliyorsunuz... oyuna devam... 1
  • Android Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 14:25:00 Aşağıda CHP de yaptı, MHP de yaptı,cemaat de yaptı diyen arkadaşlara sadece inandığı değer yargılarını sorgulamalarını tavsiye ediyorum. Hani zaman sırf akp dusmanligi için haber yapıyor ya siz de sadece padişahım çok yasa demek için zamana laf atıyorsunuz. Biriniz de demiyor ki evet yapılanlar haksızlık,hırsızlık. Ah ah demek çalan bizdense calsıncılardansınız. Hele su hesap yapan yok mu arkadaş sana hayran kaldım. 2002 sen beri olan büyümeyi torpile vurdun ya sana helal olsun. Akp ile cemaatarası yeni bozuldu. Yani senin mantıkla büyümenin %95i cemaatin torpiliyle oldu. Az daha hızlanın. Ha bir de gözünü yiyim ne ictiysen ben de istiyorum. 2
  • Turkish Airlies 10 Aralık 2014, Çarşamba 14:19:55 Gerçekten Globally Yours not all of ours. 4
    • ing 10 Aralık 2014, Çarşamba 14:52:15 kardeş, biraz daha çalıştıktan sonra yorum yazmaya başla bence.gramer zayıf. 13
  • iPhone Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 13:49:27 Bir kişinin cemaat veya parti ile ilişkili olmasının ne avantaj ne de dezavantaj olmadığı gün gerçek adaletten bahsedilebilir. 1
    • robot olmamak lazim 10 Aralık 2014, Çarşamba 15:49:38 Yorumunuzda haklisiniz. Insanlar liyakatlariyla biryerlere gelmemliler. Ancak paralel yapi mensuplarinin bir özelliklerini gözardi etmemek gerekir. FG emir verince onlar icin THY genel md. veya yk. baskani emretmis emretmemis farketmez. FG greve gidin der, giderler, rapor alin isler yatsin der alirlar. Onlarda amire itaat yok, FG ve imamlarina itaat var. 2
    • robota 10 Aralık 2014, Çarşamba 19:57:57 evet o insanlar hiç bir çıkarı olmadan hatta maddi olarakta bir sürü fedakarlık yaparak itaat ediyorlar. Ya senden salaklar yada senin idrak edemediğin bir şeyin derdi ile yaşıyorlar. 0
  • iPhone Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 13:42:49 kadrolaşma mı, ne kadrolaşması, şaka mısınız :) işin komiği thy'de yıllardır kadrolaşma var, cemaat egemen güçken de vardı, bütün şeflikler fethullahçı dolduğunda da vardı. o zaman sesiniz niye çıkmıyordu, adaletiniz nerdeydi. bugün ucu size dokundu diye mi? peygamber hayatta olsa sizin gibi mi yapardı? 1
  • dus agent 10 Aralık 2014, Çarşamba 13:01:39 benimde bir Milletvekili akrabam var, sorsam benide aldirirmi??? 1
    • Torpil 11 Aralık 2014, Perşembe 01:03:29 Ne basit adamlarsiniz . Sanki torpilin olsa kullanmayacaksin . Cok mu dürüstsün ? Daha torpil ile Network ü birbirinden ayirdedemeyecek kadar zavallisiniz 0
  • Android Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 12:50:30 6 aydir is bulamiyorum. Ne diyim Allahinizdan bulun 4
  • İSİMSİZ 10 Aralık 2014, Çarşamba 12:43:42 heryer rize hatta heryer Sayeli :) 2
  • TORPIL 10 Aralık 2014, Çarşamba 12:31:53 Önce sayilarla baslayalim..... 2002 YILI THY PERFORMANSI... (Torpilsiz Dönem) UCULAN NOKTA SAYISI: 70 YILLIK CIRO: 1,6 MILYAR DOLAR YOLCU SAYISI 10 MILYON YOLCU UCAK SAYISI 65 UCAK ----------------------------------------- VE 2014..... (Torpilli Dönem) UCULAN NOKTA SAYISI: 260 YILLIK CIRO: 18 MILYAR DOLAR YOLCU SAYISI 44 MILYON YOLCU UCAK SAYISI 265 UCAK SIPARIS VERILEN UCAK SAYISI 255 UCAK (BUNUN %20 GENIS GÖVDE) Simdi bu sayilara bakarak konusalim.... Aslinda konusacak pek birseyde yok, hersey ortada... DAGILIN..... 35
    • Torpil 10 Aralık 2014, Çarşamba 12:37:10 Önce sayilarla baslayalim..... 2002 YILI THY PERFORMANSI(Torpilsiz Dönem) UCULAN NOKTA SAYISI: 70 YILLIK CIRO: 1,6 MILYAR DOLAR YOLCU SAYISI 10 MILYON YOLCU UCAK SAYISI 65 UCAK ----------------------------------------- VE 2014..... (Torpilli Dönem) UCULAN NOKTA SAYISI: 260 YILLIK CIRO: 18 MILYAR DOLAR YOLCU SAYISI 44 MILYON YOLCU UCAK SAYISI 265 UCAK SIPARIS VERILEN UCAK SAYISI 255 UCAK (BUNUN %20 GENIS GÖVDE) Simdi bu sayilara bakarak konusalim.... Aslinda konusacak pek birseyde yok, hersey ortada... DAGILIN... 5
    • biz de içelim 10 Aralık 2014, Çarşamba 12:48:13 kardeş, ne içiyorsan söyle, biz de içek. aristo seni görse, gurur duyardı. mantığını sevsinler senin.şimdi bu rakamlardaki değişimin kaynağı torpil öyle mi.yani 2 kat daha fazla torpilli olsaydı, bu performans daha da iyi olabilir miydi?valla bravo. türkiyenin böyle sivri zihinlere gerçekten ihtiyacı var. bu performansın ulusal, uluslararası ekonomik ortam başta olmak üzere o kadar çok parametresi var ki. hatta torpil olmasaydı, ne olurdunun analizini yapmak lazım. nokta 260 değil, 300 olacaktı belki.hadi sen git biraz bunları düşün.hemen cevap yazma.kafa yapan içeceklerden de uzak dur. 6
    • Liyakat 10 Aralık 2014, Çarşamba 12:50:00 Eğer likayatlı olduğunu iddia ediyorsan burada şuna bakacaksın. Bunlar 10 numara süper beyinler olabilir thy yi büyütmüş olabilirler. Ama liyakatla gelip gelmedikleri esas meseledir. Belki likayatla gelip bunun çok daha iyisini başarabilecek insanlar var. Asıl olan hayatta başarılı burada çalışmayı hak eden insanlara başvuruda eşit şartlar tanındı mı? Yeni müslüman kafası oldu utanıyorum. Yap ta nasıl olursa olsun. oluyorsa mübahtır. Umuyorum çalışmak icra etmek istediğin bir işe, mesleğe senden önce torpilli birini alırlar ne demek istediğimi anlarsın. 1
    • TMM SIZDE ICIN 10 Aralık 2014, Çarşamba 13:18:59 Yahu Kardesim, Adamlar Yazmislar Su Torpilli bu Torpilli... Benim Sadece vurgulamak istedigim somut verilerdi... Tabiki Kimse Torpil yapmasin... Daha önceki yönetimleri animsayin.. Onlar yapmiyormuydu torpil? Yapiyordu, Sirkette herkes bir Askerin Yigeni, veya Ogluydu... Peki Onlar ne yaptilar? Ben size Söyleyeyim YEDILER... Tabiki TK nin büyümesinde bircok Parameta var, bence bu parametalardan en önemlisi, kaliteli personelin dogru sekilde degerlendirilmesi... Efendiler Begensenizde Begenmeseniz TK Havacilik Sektüründe Humankapitalini en iyi kullanan sirkettir... Gerisi Laf-I Güzaftir.... DAGILIN :) 10
    • Anlaşıldı 10 Aralık 2014, Çarşamba 13:47:50 kafa bu kafa 2002'de ne olmuşta 2014'de de ne olmuş. ulan bu ülkede herşeyin adam gibi torpilsiz rüşvetsiz adam kayırmasız yürüyebilmesi için illada kitapsızların mı iktidara gelmesi gerekir. Allaha imana kitaba inanmak bu mudur yani. Hem çalışıyoruz hem de hırsızlık yolsuzluk adam kayırmacılık yapıyoruz. 3
    • YAV HE HEEE 10 Aralık 2014, Çarşamba 15:33:23 Kardeslerim... Ben sadece Ortaya Salt Rakamlari koydum, "Hem Calisiyoruz Hemde Caliyoruz" demedim, bunu siz söylediniz. Benim ortaya koydugum sonuc sudur; eger söylenildigi gibi caliniyor olsaydi bu sicrama yakalanamazdi, ama siz kalkiyor, bu sicramaya kulp takiyorsunuz... Bu en Saf tabir ile Cekememezliktir. Hazimsizliktir. Neymis su sunun akrabasiydi, bu bunun akrabasiydi... Olabilir, Bunda nevar? Gerekli Sartlari yerine getiriyorsa pekala istihddam edilebilinir... CHP nin Izmir Belediyesinde veya HDP'nin Diyarbakir Belediyesinde kactana Muhalif istihdam ediliyor? SIFIR. Zaman Gazetesi neden böyle bir haber yapti? Zaman gazetesinin Üst yöneticelerinin Yegenleri, Cemmaat Mensuplari Baskan, Baskan Yardimcisi oldugunu Hatirlayin,2. Bölgenin Hakimiydiler... Onlar Gidincemi, Zaman Gazetesinin aklina THY'de Torpille ise girildigi geldi? Efendiler, Bunlar Fasa-Fiso, Hem Caliyormus Hem Calisiyormus, Bu Söylem Dogaya aykiri, Fitrata Aykiri... Sloganlasmis, ici Bos bir Cümle... 10
    • Korkuyorum 10 Aralık 2014, Çarşamba 18:27:54 Uçak sayısı 86 idi, hepsi bu milletin parası ile alınmıştı; şimdi THY'na ait uçak sayısı 26. Geri kalan 229 uçak kiralık. Filo büyütülmeye devam ediliyor, yeni alınan uçaklara destinasyon bulmak için uçak ağı genişletiliyor. İşe uçak değil; uçağa iş ayarlanıyor. Sonunda deniz bitecek, balon patlayacak. Sadece THY değil, ülkenin havacılığı zarar görecek. En büyük korkum bu. 0
    • Torpile 10 Aralık 2014, Çarşamba 20:00:00 madem başarılılar senide işten atıp AKP li birini alalım yerine ne dersin? 0
  • Android Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 12:31:28 Hani ağızlarından hiç dusurmedikleri Allah varya; kim olursa olsun haksız kazanç ve menfaat elde edenlere yedirmeyi nasip etmesin. 1
    • dus agent 10 Aralık 2014, Çarşamba 13:00:16 Amin, hele o Düsseldorf müdürü tam bir fosss! 3
    • IPHONE 11 Aralık 2014, Perşembe 12:05:10 AAAMINNNNNNNN 5 vakit namaz kilip memurlarin hakkini gozlerinin icine baka baka yiyen o mudurlerin burnundan fitil fitil gelsin insallah. 0
  • iPhone Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 12:27:55 Zaman gazetesi sizin bu yazdıklarınızı 3,5 yaşındaki çocuklar bile biliyor. Siz sonuca bakın THY şu anda konum olarak dünyanın avrupanın neresinde ayrıca iktidar kendi adamıyla çalışmak ister başka parti adamlarıyla veya Cemaatin adamlarıyla değil 6
  • asparagas 10 Aralık 2014, Çarşamba 12:27:37 ben diğer akrabalık ilişkilerini bilmiyorum ama Gümrük Bakanı Nurettin Canikli'nin 4 tane çocuğu olduğunu, bunlardan 3ü kız 1i erkek olduğunu ve erkek olanın daha 23 yaşında üniversite öğrencisi ve bekar olduğunu çok çok iyi biliyorum. Yani Nurettin Canikli ile ilgili olan kısım tamamiyle uydurma!!!!! 6
    • Gelin 10 Aralık 2014, Çarşamba 12:49:48 Canikli'nin gelini birader.iyi oku 5
    • sen oku önce 10 Aralık 2014, Çarşamba 14:01:51 Erkek 23 yaşında, bekar yazmış. 2
    • şaka mı bu 10 Aralık 2014, Çarşamba 15:37:00 Gelini olması için oğlu olmalı ve oğlunun evli olması lazım dimi? Yoksa değişti mi bu durum? 1 tane oğlu var oda bekar yazmışım arkadaşım ilkokul terk misin acaba? bence sen yorumu 3-4 defa tekrar et belli ki ilk okumada idrak edememişsin... 2
    • Gelin 10 Aralık 2014, Çarşamba 20:44:11 ben senin yorumuna bakarak yazmadım o cümleyi.gelini olduğunu biliyorum.sen git kontrol et bilgilerini.içerden tanıdıklarıma sorup tekrar teyit ettim.seni düğüne çağırmamışlar.ayıp olmuş 1
    • Kızı 10 Aralık 2014, Çarşamba 20:47:52 Kızıdır kızı. bi canikli olduğu kesin.ha gelin ha kız. o da kızı sayılır.öp bakiym babanın elini:) 2
  • Android e cevap 10 Aralık 2014, Çarşamba 12:25:36 Sevgili okur,THY na pilot alımında üniversite mezuniyeti şartı yıllardır var.Siz uçuş eğitimine başladığınızda da vardı,yani sonradan çıkmış sürpriz bir durum değil.Eğer Türk hava yollarını bu kadar arzuluyor iseydiniz artık üniversite bitimenin com kolay olduğu ülkemizde üniversite bitirip gelseydiniz.Yabancılarda bu uygulamanın olmaması başka bir tartışma başlığı .Tanıdığım bilgili ingilizce bilen ortaokul mezunlarıda var onlarıda alalım e o zamn ilkokul mezunlarıa ayıp e onlarıda alalım e ilokul terkler ne olacak?Açın bir iş ilanlarına bakın bırakın milli havayolunda pilot olmayı hangi iş kolu lise mezununa iş sunuyor. 4
  • VIYANA 10 Aralık 2014, Çarşamba 12:15:58 akp samsun eski m.vekili oğlu ol, imamhatip oku ardından cemaatin okulu ve yurdunda kal sonra Viyana ya Müdür. Çekirgeler sizi! Cemaatin Malatyalı Feyzo sunu da Salzburg a müdür yapmışlar. kamuflajlı çekirgeler sizi.. kuruttunuz şirketi be cemaatin Çekirge abileri... 3
  • Android Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 12:10:40 Torpilli pilot oluyor nasıl oluyor? üniverste mezunu olmuyo aday bi telefonda hallediyolar o anda yabancı gözüküyosun:) Türklükten çıkıyosun birkaç günlük... Bunların yapamayacağı hiçbirşey yok. Pilot olmuş adam pilottur ama kriter koymak Türklerin Türklere uyguladığı yöntemdir. Beyin olsa derlerki yabancıları gönderelm bizim insanımıza değer verelim, bizim insanımız kazansın... İmamhatp mezunu müdür oluyo olaya baksana:) 2
  • Android Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 11:55:29 Adamlar üniversite okumadan yüksek konumlarda yönetici müdür oluyor,bizde pilot lisansımızı alıyoruz ingilizce belgeleri alıyoruz önlisans mezunu olduğumdan ve açık öğretim son sınıfta olduğumdan alınmıyorum!!! Soruyorum size adalet varmı? Madem açıköğretim üniversiteden sayılmıyor neden var? Milleti neden kandırıyosunuz? Ben bu konuma gelebilmek için gecemi gündüzümü vermişim dünya kadar para harcamışım borç yapmışım, lise mezunu kaptan uçar lise mezunu yabancı uçar ben niye uçamam? Havacılığa yıllarımı verdim Paraşüt, Planör vs vs vs yani demek istediğim veterinerlkten mezun olan adam bu işi yapıyosa ben altından girer üstünden çıkar yatırır dokurum!!! Hep böyle kendi insanın ezilsin borç batağına girsin bunalıma girsin biz onu almayalım bide üstüne psikolojk test yapalım... Psikolojimi bırakırsınız insanda? Bu dünyaya kaç defa gelecez bırakında bakalım yolumuza ee koca kafalılar... 3
  • iPhone Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 11:41:47 Thy Münih deki kadrolaşma kimin veya kimlerin arkadaşı. Benim arkamda kim var diye hava atılıyor. 2
    • eyt 10 Aralık 2014, Çarşamba 20:41:51 he ya o münihtekiler dil bilmez troya bilmez ! 0
  • Geveze 10 Aralık 2014, Çarşamba 11:31:00 Dune kadar Fatih universitesi mezunlari vecemaatin sakirtleri her kurumu oldugu gibi Thy'yi de isgal etmisti. Bu isgal hala suruyor.Sadece sindiler.Bu kisiler kendilerine mani oldugunu dusundukleri herkesi gammazlamasi bundan.Insanlarin kimin yakini oldugu degil egitimleri,kariyerleri onemli.Ufurukten fetos okullarindan mezun olup Tayyibin ve Hamdi Topcunun torpilyle ise girenleri listesini yapsak zaman gazetesinin tamami yetmez. KADROLASMANIN AGABABASI OLANLAR bunu yaziyorsa soylenecek soz. DINIME taan EYLEYEN BARI MUSLUMAN OLSA olur.L 6
    • gevezeye 10 Aralık 2014, Çarşamba 20:05:35 ufurukten dediğin okullar her yıl bulunduğu ilin birincilerini çıkarır. Olimpiyatlarda ve yarışmalarda sayısız ödül alır. Sana da anca burada gevezelik yapmak kalır. 3
  • Android Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 11:26:36 Dersanelerindeki ciro uğruna davasını satanların haberlerini okumayın alıntı yapmayın.. Onlar değilmiydi abiyle ablayla beyin yıkayıp belli yerlere kadrolaştırıp hizmeti kendi çıkarları uğruna kullanan ? Turkish 4 bünyede kötülediğiniz insanlarla harikalar yaratıyor. 1500 maaşla yaz boyu vardiyeli mesaiden başını kaldırmayıp gece gündüz müthiş operasyon yürüten insanlar var ve hepsi şükrediyor. Anlatsanda anlamazlar o insanların sadakatini başarısını.Halbuki konu belli..Milli İrade Milli Güç..! 11
    • yürü 10 Aralık 2014, Çarşamba 11:29:56 yürü lan deli, kim tutar seni! 4
    • ... 10 Aralık 2014, Çarşamba 13:04:39 atımı getirin! 2
  • Pilot-Torpil 10 Aralık 2014, Çarşamba 11:24:56 Arkadaşlar, şu anda THY kriterlerini sağlayan ve seçim aşamalarını geçen tüm pilotları alıyor. Son üç yılda yaklaşık 1500 pilot alındı. Bunların hepsi mi torpille alındı, herkes mi birilerinin tanıdığı yani? Lütfen çamur atacağım diye bilmeden konuşmayın, lisansınızı ve ingilizce notunuzu alın başvurun, DLR'ı geçin ve buyrun gelin TK'ya. Ama adam ingilizce notu alamıyor, almak için çaba da sarfetmiyor, şirkete giremeyince 3500 pilotu bunların hepsi torpilli diye karalamaya da utanmıyor. Lütfen biraz vicdan sahibi olun, herkes çoluğuna çocuğuna ekmek yediriyor. 5
    • işsiz pilot 10 Aralık 2014, Çarşamba 11:34:07 TOEFL puanım 84 DLR sınavını geçtim dlr 2 yi geçtim kurulda geçtim hayırlı olsun dediler ve sonra 2 ay sessizlik arayan soran yok. sonra öğrendim ki elenmişim sebep? Anadolu üniverite açık öğretim mezunuymuşum tabi torpilli adam geldi mecbur alacaksınız bizim gibi garibanları ne yapacaksınız 6
  • iPhone Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 11:15:37 Arkadaş neye gülüyorum biliyormusunuz bu ülkede muhalefet yapamayanlar bu tür haberlerle uğraşıyor komik olan şu yazmış kadrolaşma diye haber yapmışlar neden şaşırıyorsunuzki yani akp gidip CHP veya MHP yandaşlarınımı işe alacak bu işler dünyanın her yerinde böyle işliyor kim iktidarsa onun yandaşları veya adamları işe alınır ben iktidar olupta gidipte CHP - MHP, li adamlarla çalışacak halleri yok artık dünyaya ayak uydurun şaşırmayın böyle haberlere 9
  • sanki 10 Aralık 2014, Çarşamba 11:13:07 Hic kaale alinacak haber degil. Sanki bugun chp iktidarda olsaydi farkli mi olucakti. Kim basa gelirse esini dostunu getirmedi mi zaten simdiye kadar bi yerlere??? 10
  • iPhone Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 11:12:48 Paraleller makamlari kaybedibce saman gazetesine kosmuslar anlasilan:) ben olsam Yonetimin yerinde geride kalanlari da bundan sebep temizleyiveririm. Saman gazetesinde olmayan bir de paralel liste var. 9
  • torpilciler 10 Aralık 2014, Çarşamba 11:11:17 Torpille girenler; rahat uyuyamayin. 4
  • Okuyucu 10 Aralık 2014, Çarşamba 11:09:59 Hangi işletmelerde torpil yok ki yav günümüzde bakkal amca bile oğlunu, torununu veya bir başka yakınını eleman olarak yanına alıyor. 5
    • ya:) 10 Aralık 2014, Çarşamba 20:44:33 komik olma. Sen gel o zaman thy deki işini bırakıp bizim bakkal vardiyalı eleman arıyor ? 0
  • Android Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 11:08:44 AKP'nin ilçe baskanliklarina üye olupta partiyi kullananlar kendine thyde yada tgsde zemin hazirlayanlar yok mu milliyetinii üç kuruşa satan insanlar. Yalan değil doğru . Lütfen bu mesajimi yayinlayin. 1
  • Fizik 10 Aralık 2014, Çarşamba 11:01:24 Cerrahın müfettiş kızının FİZİK mezunu olduğunu da yazmalıydılar bence. 6
    • Fizik 10 Aralık 2014, Çarşamba 17:51:50 EVET, FİZİKİ MEZUNU OLMAK BEYİN İSTER. AYNI ZAMANDA İŞLETME (İNGİLİZCE) YÜKSEK LİSANSI YAPMIŞ BİRİ, YANİ SENDEN OLDUKÇA ZEKİ VE AKILLI BİRİSİ. HER KİMSEN HALİNE ÜZÜLÜYORUM. 3
    • niye? 10 Aralık 2014, Çarşamba 20:11:41 sen niye bu kadar savundun ki ? Zenginin malı züürtün çenesini yorar derler bildin mi? 1
    • vahh 10 Aralık 2014, Çarşamba 20:46:26 Thy de müfettiş niye fizik mezunu olsun ki? Bilg öğretmeniyim mühendislik okumadım diye uzman olamıyorum kız benden çok çok düşük puanla müfettiş oldu heyt beee .. 1
    • fizik :) 10 Aralık 2014, Çarşamba 22:46:21 sen o lisansı hele hele TOEFL belgesini nasıl zor aldığındanda haberdarsındır herhalde ortada torpilden bahsediliyo ne hikmetse damadıda kızıda müfettiş 1
  • Kemal 10 Aralık 2014, Çarşamba 10:59:39 Yaşı uygun olanlar AKP öncesi dönemlere de baksınlar. Hangi paşa çocukları nerelere alınmış, kim kimin yakınıymış. Haaa doğru mu? KOCAMAN BİR YANLIŞ. Ama maalesef memleketimizin daha doğrusu milletimizin böyle bir hastalığı var. ZAMAN gazetesinin böyle bir haberi yapma amacı da zaten belli. Zamanında heryere kendi adamları girerken GIKLARI çıkmıyordu. Şimdi vur abalıya zamanı. 8
    • Kemal 10 Aralık 2014, Çarşamba 11:13:45 Yorumuma ektir. Zaman gazetesi keşke adını zikrettiği bu kişilerin nerelerden mezun olduklarını da yazsaydı. Herhalde aralarında İLKOKUL mezunu yoktur. 6
    • uygun 10 Aralık 2014, Çarşamba 11:18:11 Eger durum boyleyse isabetli kararlar alinmis ve atamalar yapilmis bunuda THY'nin nereden nerelere geldigine ve dunyada nasil bir dev olduguna bakariz anlayabiliriz. Laf soz bir yana bu siyonist usagi gazeteden baska ne beklenir ki. Dediginiz gibi kendi adamlarini yerlestirirken hersey yolunda ama is terse donunce camura basla. Neyse canim kervan yuruyor bunlarda uruyor hepsi bu eksik olmasinlar. 11
    • KEMALE 10 Aralık 2014, Çarşamba 11:27:41 bence de bakmak laızm. imamhatipli olsun biizm olsun. bu çocukların birçoğu cemaat okullarından mezun ağalar!! 7
    • yo ya.. 10 Aralık 2014, Çarşamba 11:39:01 Yanlış emsal emsal mi olurmuş ulan? Hani Allaha, kitaba inananlar haksızlık yapmazlardı. Ne fark etti ne değişti. Bu ülkede ne zaman doru iş yapılacak be kardeşim kitapsızlar iktidara geldiklerindemi? Utanmıyormusunuz haksızlığın borazanlığını yapmaya. 4
    • ~ 10 Aralık 2014, Çarşamba 11:44:48 AKP öncesinde yapılan yanlışlar şimdikileri örtmez veya yanlış olduğunu değiştirmez. Bu tarz bir yorum yapıyor olmanız, ne kadar hasta bir zihniyete sahip olduğunuzu gösteriyor. Yazdıklarınızı okuyup utanmanız gerekir. 4
  • iPhone Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 10:59:25 Paralel basın coşmuş yine.şimdiye kadar neredeydiniz.çöreklenmediğiniz yer kalmamıştı.döneminiz bitti.geçmiş olsun 5
    • geçmişmi 10 Aralık 2014, Çarşamba 20:13:16 kime geçmiş olsun denilecek çok yakında görecek herkes... 2
  • Hadi durmayın 10 Aralık 2014, Çarşamba 10:58:45 THY'de her torpile kerhen de olsa evet. Ancak Pilot torpiline asla izin verilmemelidir. Herşeyin kısmen torpili olabilir. Ancak Pilotun torpili olamaz. Kimse Pilot yapılamaz, Pilot olunur. Canını, ülkesini, çolunu çocuğunu, hısımını akrabasını seven herkes THY'ye torpille giren pilot varsa ve bunların kim olduğunu biliyorsa hiç çekinmeden bu haberin altında derhal ifaşa etmelidir. 3
    • pilot 10 Aralık 2014, Çarşamba 17:01:30 torpilli pilot varsa (var mı bilemem) herhalde gerekli diplomalarını almış da o koltuga oturmustur. yoksa orta okuldan terk bir amca oglu pilot yapılmamıstır. torpile her zaman karsı cıkılmalı, surda olur, burda olmaz denilmemeli. 0
  • tgs 10 Aralık 2014, Çarşamba 10:57:20 TGS YE ALIM VARMI ARKADAŞLAR ..? 3
    • meydan 10 Aralık 2014, Çarşamba 11:06:39 bağcılar meydan'dan yapılacak alımlar 1
    • tgs 10 Aralık 2014, Çarşamba 11:52:40 meydanda ol alırım ben seni 2
    • meydan 10 Aralık 2014, Çarşamba 12:54:03 alım bekleyen sen değil miydin.ne ara patron oldun. 2
  • :)) 10 Aralık 2014, Çarşamba 10:56:12 Dunyada mekan ahirette iman, ne dini butunuz masallah 1
  • Android Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 10:42:38 Daha yenimi anlıyorsunuz bunu. Atı alan üsküdarı geçti.Ayrıca CHP nin de bir yapılanması var TK da. 7
    • ozl 10 Aralık 2014, Çarşamba 13:45:55 onlar şimdi verimsiz diye emekli ediliyor arkadaşımmm 1
  • Android Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 10:40:13 Niye garipsiyorsunuz. Normal işler bunlar. Verilen kişilerin unvanına baktığınızda cok da aman aman görevler değil. Her iktidarin yaptığı şeyler. Thy de kuruluşunda bu güne torpilsiz giren %2 yi geçermi. Baba oğul gelin torun ve torun sevgilisi çalışanlar bence rahat durun. 8
  • iPhone Uygulaması 10 Aralık 2014, Çarşamba 10:39:56 Sumeyye Erdoganin bir telefonu ile sorgusuz sualsiz ise alinan pilot biliyorum, kadrolasmak ne demek, digerleri nasilsa bunlarda oyle birinin otekinden farkli oldugunu dusunmuyorum. 2