THY'DE GREVE DOĞRU... BAKAN KONUŞTU!

    Çok beğenilenler

  • Klasik 09 Nisan 2013, Salı 12:17:21 Thy koseye sikisinca hukumetten acil yardim istemesi klasik oldu artik. Bu tavirlar dunya markasi kisvesi altindaki koskoca thy ye hic yakismiyor. İscilerle sorun yasamamak icin adil davransan dunya markasi olarak seni herkes alkislar. Yapilanlar cook ayip, thy yi kiniyorum.. 46
    • rekabetten habersiz 10 Nisan 2013, Çarşamba 11:01:48 arkadaslar rekabetten haberiniz yok. Gel sen Emirates Etihad veya Qatarda calis, sonra grev yap bakalim ne oluyor. onlari da devletcikleri koruyor. THY yi de devlet koruyacak tabii ki, yoksa cok yakinda batacak olan British Air France vs gibi reziller grubuna dahil olacagiz. golge etmeyin baska ihsan istemez. calisiyorsaniz calisin. zor geliyorsa yol verin. edebiyata memleketin zamani yok. 6
    • HABERSİZ'E !!!! 11 Nisan 2013, Perşembe 12:21:26 REKABETİ, YETİŞMİŞ,KONUYA,İŞE VAKIF,YOLCULAR İLE CANI GÖNÜLDEN İLGİLENEN ÇALIŞANLAR OLMAZ İSE NEYLE YAPARSIN ONU DA AÇIKLASANA??? SEN ŞİRKET OLARAK İSTEDİĞİN KADAR PROJE ÜRET SONUÇTA ONU UYGULAYANLAR ÖNEMLİDİR ÜRETENLER DEĞİL..BİR ŞİRKETE PRESTİJİ,BAŞARIYI ÇALIŞANLAR KAZANDIRIR, YÖNETİCİSİ,PATRONU DEĞİL!!! SEN EMİRATES,KATAR VS DEKİ ÇALIŞMA ŞARTLARINI BİLİYOR MUSUN VEYA LUFTHANSA VE BRİTİSH DEKİ??? DEVLET ŞİRKETİ KORUYACAK DA ÇALIŞANLARINI NEDEN KORUMAYACAK??? İNSAN UNSURU OLMAZ İSE HER TARAFIN ŞİRKET OLSA PARA OLSA NE YAZAR YAĞCI YALAKA?????? TEHDİTLE,SÖMÜRMEYLE,HAK YEMEKLE NE BU ŞİRKET NE BU ÜLKE İLERİ GİDEMEZ,GİDEMİYOR DA ZATEN!!!! 0
  • ? 09 Nisan 2013, Salı 12:41:14 avrupada greve çıkan havayolu şirketlerinin faliyetleri yokmu.veya herhangibir ülkenin maliye bakanı bu tarz açıklama yapıyormu.baskı yapmak kanunları yok saymaktır.12 yıldır kanunları tanımayan yönetim.avrupa insan haklarının vereceği kararlarada müdahale etmeye başladı.ileri demokrasi bu olsa gerek. 49
  • Tüm yorumlar

  • akincı 11 Nisan 2013, Perşembe 10:55:07 Bu sendikacıların yurt dışındakilerle işbirnliği yaitığı meydanda. Her halde THY yi batırıp yurt dışından sendikacı avantası sağlayıp başka uçak şirketlerine yol açmağa çalışan provakatıor insanlar bunlar THy grev yapamaz. Bu işi kabul ediyorsun emniyet mensubu gibi, doktor gibi, askeri personel gibi itfaiyeci gibi öğretmen gibi kamu hizmeti yüklenmişsin demektir. 5
  • tebrikler 10 Nisan 2013, Çarşamba 13:58:36 sayin bakani tebrik ediyorum grev filan olmayacak greve hayir 25
  • VAV 10 Nisan 2013, Çarşamba 10:24:03 BENCE HAVA-İŞ SENDİKASI BU TEHDİDİNDEN DOLAYI SN BAKANI AVRUPA İNSAN HAKLARI MAHKEMESİ DE DAHİL OLMAK ÜZERE GEREKLİ HER TÜRLÜ MERCİYE ŞİKAYET ETMELİ. BİR HÜKÜMETİN BAKANININ BU DENLİ AÇIK İŞÇİYİ TEHDİT EDEN TUTUMU DAHA ÖNCE NE DUYULMUŞ NEDE GÖRÜLMÜŞTÜR. İLKLERİN HÜKÜMETİ MALESEF... 4
  • .. 10 Nisan 2013, Çarşamba 09:06:42 TGS'ye de sendika gelsin :( normallerin çok altında maaş her ekipte standartsız çalışma biçimi. Kanun dinlemez yönetim' haddini bildirsin. 4
  • Dış gözlem 10 Nisan 2013, Çarşamba 05:21:15 Son şansınızdır bu grev korkmayın onlar sizden korksunlar,ileri demokrasiyi getirdik diyenleri sınava sokun görün yalanlarını.Korkmayın onlar sizden hakkınızı arayanlardan korksunlar.Sizler kabin,kokpit bu ülkenin can damarısınız ya özgür ve mutlu akarsınız yada şikayet etmeye hakkınız kalmadan cansız ruhsuz akarsınız. 5
    • GAZ 10 Nisan 2013, Çarşamba 11:04:17 saglam gaz vermis arkadas. Ulkenin Can Damari:))) ben kabin ekibi olsam simdi elime pankarti alir cikardim. nasil olsa can damari olmazsa ulke batar:)) telefisi mumkun olmayan insanlar guruhu!!! 3
    • tadu 10 Nisan 2013, Çarşamba 13:52:47 özet olarak hepımızın düşüncesını yazmışsın.tesekkurler.ileri demokrası varsa.bunuda gösterıp kabul edıcekler ! 2
  • İsim / Rumuz 10 Nisan 2013, Çarşamba 01:11:40 UÇUCULARI UYANIK OLUN BİRLİK OLUN GRVE EVET DEYİN Kİ ÜÇ GÜN SONRA PARALARINIZA GELİR VERGİSİ GELECEK.....KULAKLARINA KAR SUYUNU ŞİMDİDEN VERİN GREVE EVET DEYİP...BUNLAR BİRLİK OLABİLİYORMUŞ DESİNLER .....GREVE DAYANIŞMAYA EVEEEEET 2
    • back2rhytme 10 Nisan 2013, Çarşamba 09:57:37 Dediğiniz doğru ve haklı bir yaklaşım fakat sadece uçuş ekipleri ile olmaz bu iş.. Unutmayalım ki 14-15 bin sendika üyesi var bu şirkette,herkes elini taşın altına koyması lazım,kimseyi yem etmemekte fayda var,birlik ve beraberlik önemli gerisi kolay!! 2
  • camaroth 10 Nisan 2013, Çarşamba 00:18:52 grev demek felakettir thy yıkmak isteyen iç ve dcış güçlere karşı sonuna kadar savaşacağız sendika ağalarının daha fazla mal varlıkları olsun daha fazla cepleri dolsun diye işçiden kesintiler yapılıyor yok ya sonuna kadar greve karşıyım, grev yüzünden bugün türkiyenin güzel bir şehrinde tam 12 tane tekstil fabrikası battı kül oldu bunun sebebi 1. derece sendika ve ağalarıdır, bir tane sendika ağası emekli geçenlerde geldi bize bizim de vardı fabrikamız siz haklıydınız ben haksızdım dedi resmen sonuç ne oldu olan kime oldu mantıksızca talepler isteklerin sonucu bu olur o zamanın sendika ağası olan eleman şimdi ekmeğe muhtaç duıruma gelmiş haram yemekten sahtekarlıktan kimse bana türkiyede sendikaları ve onların ağalarını savunmasın ciğerlerini, bilirim bu sendikaların ve ağalarının 3
  • yolcu 09 Nisan 2013, Salı 23:14:31 THY yönetimi neden bu personeli almamakta diretiyor?Bu işçiler gerçekten şirkete zarar mı verdiler ya da işlerini düzgün mü yapmadılar?hepsi birden mi?biz hatırlıyoruz gecen yıl bütün tk personeli neredeyse oradaydı.bu işte bir adaletsizlik olduğu gerçek.bizce bir an önce bu klasik yönetici inatlarından vazgeçip Türkiyemizin markasına daha fazla zarar vermemeliler.kendilerini denetleyen bir hükümet olmadığı için rahat davranıyorlar fakat her çıkışın bir inişi vardır unutmasınlar. 4
  • K/A 09 Nisan 2013, Salı 23:11:07 Kendimiz ve gelecek nesiller için GREVE EVET! 6
  • Doktorlar bile... 09 Nisan 2013, Salı 22:38:02 Doktorlar bile süresiz iş bırakma kararı aldı..Eylem kararının açıklanmasının ardından hastane yönetimiyle masaya oturdular ve taleplerine olumlu cevap almalarının ardından eylemden vazgeçtiler..Nerde bizde o yürek... 4
  • çalışan 09 Nisan 2013, Salı 21:50:26 teröristlerin masum generallerin suçlu olduğu bu ülkede thy gibi devlet yardakçılarının mensubu olduğu bu yönetime destek vermeyip te işçilerin haklarını mı savunacak .... nerde demokrasi nerde hak adalet ak partiymiş güleyim oy peşine ülkeyi sattılar TC yi kaldırıp insanların benliğinden etmeye çalışan bir hükümet gelmedi bu zamana kadar.... hep kendinize doğru yontun ama hesabı sorulacak bunların az kaldı.... 5
  • bak ana bak 09 Nisan 2013, Salı 21:20:58 yahu grev haktır bakan bey sen ne diyorsun? grev kararı kabul edilemez diye bir cümle talihsizlik olmuş!sizden grev yapın onayı bekleyen yok.ayrıca çalışan arkadaşlarım bende sendikaya bayılmıyorum ama GREVE EVET geleceğimiz için haksız yere işinden olup evine bakamayacak duruma gelen arkadaşlarımız için EVET 2
  • adaletsiz kalkınma 09 Nisan 2013, Salı 20:14:35 thy nin yalnız olmadığı bir gerçek zaten...çalışma bakanının da çıkıp işçilerin yalnız olmadığını dile getirmesi gerekir diyorum ama sonra gülüyorum kendi kendime.bu ülkede ne zaman çalışanın hakkı,işten çıkarılanın hakkın kar etmenin önüne geçti ki diye düşünüyorum. 2
  • Doğrucu 09 Nisan 2013, Salı 19:44:18 Böyle bir komedi ancak bizim ülkede olur . Bakan niye açıklama yapıyor , Lufthansa grev yapti , siz hic bir bakan açıklaması gördünüzmü ? İnsanca yaşamak herkesin hakkıdır. İster uçucu ister doktor ister memur , ama siyasilerimiz halkı gayet güzel galeyana getirir mağdur oluyor yolcu , nekadar maas alındığı hemen gazetelerde . Rezalet cok ayıp 3
  • a 09 Nisan 2013, Salı 19:17:38 lufthansa gecen sene birkac kere grev yapti. koskoca frankfurt havalimanini kilitledi. alman maliye bakani senden daha aptal cikip aciklama yapmayi bilmiyor degilmi? en akilli bakan bizim bakan 2
  • çin atasözü 09 Nisan 2013, Salı 19:12:08 Tavukların önüne darı atarlar arkadan yumurtayı götürürler. aman dikkat. 1
  • Offf 09 Nisan 2013, Salı 18:43:38 Yahu 2 gr beyniniz var onlada komiklik yapıyorsunuz.vijdansızlık yapmayın o insanlar öle yada böyle kendi ve bizim geleceğimiz için atıldılar! Bunu kabul etmeyen herkes serefinden yoksundur! Ayıptır ayıp. Hali hazırda uctugum her insan bunu söyluyorda bunu soylemeyenlerden nerden cıkıor cok merak edıorum dogrusu 3
    • POFFFF 10 Nisan 2013, Çarşamba 09:15:40 sen uçtuğun her insana bunu mu soruyosun?? sen neden o atılanların yanında değildin?? yemedi mi?? 0
  • d 09 Nisan 2013, Salı 17:23:13 ingiliz vatandasi maliye makanimiza bak. sana ne THYden? thy isinize gelince ozel sirket degilmi? denetimden kacmak icin isinize gelince oyle yapiyorsunuz. sen maliye bakaniysan, sana yorum yapacak konu soyleyeyim, hangi sirket bir tl bilanco bir isine gelince dolar bilanco aciklar? bir kendileri akilli degilmi? sen nasil isvereni tutarsin. devletin koltugundaysan tarafsiz olacaksin. ne isci ne isveren yorum yapamazsin. pasaport almak icin ingilterede cakma evlilik yapan, sonra bosanan insanin bu kadar deger yargisi oluyor demekki. yazik sana yazik! 1
  • 737 09 Nisan 2013, Salı 17:02:48 Kabin ekibi arkadaşlarım kimsenin gazına gelmeyin bizim dostumuz yok kimse çekemez bizi biz yapacagız her kabak bizim başımıza patlıcak sonra sefasını kokpit ve genel mudurluktekıiler sürecek yok öyle gidin ne yaparsanız yapın 11
  • glap 09 Nisan 2013, Salı 16:21:32 kokpit satar sizi..gaza gelmeyin...bir sandviç e tenezzül eden sizide yarı yolda bırakır 10
    • adios 09 Nisan 2013, Salı 17:44:42 grevi yeni açılan kabin salonunda yapacakalrmış :) ye iç yat beleş..:) adiossss 6
    • Kendinize bakın 10 Nisan 2013, Çarşamba 03:17:43 Bir sandviç e tenezzül eden diye yazıyorsun ama bir kendi çantalarınıza bakın. Evinizin tuvalet kağıdından tut da meyvesine kadar, nescafe sine kadar uçaklardan triklediğinizi bilmeyen yok sanki. O çantalarınızın ağzına kadar dolu olduğunu herkes çok iyi biliyor. Önce kendinize bakın. Sizinle grev yapılmaz. Sizinle yol arkadaşlığı olmaz. Önce kokpit düşmanlığını bırakın ondan sonra konuşun. kıvıra zıvıra rapor yazarken, yönetimin gazına gelirken iyiydi. Şimdi o kokpit size destek vermeyince başarısızlığa uğruyor grev veya eylemleriniz. Niye destek versin ki? Siz yönetimin gazına gelip savaş ilan etmediniz mi? Hadi buyurun o yönetim ve siz. Başbaşa uğraşın durun. Pilota her yerde iş ve ekmek var. Siz düşünün. Buradan şutu yiyince nerde iş bulacaksınız bu paraya bakalım. 3
  • Kokpit 09 Nisan 2013, Salı 16:09:25 THY yalnız değilse kokpit kabin teknik TGS hiç yalnız değil...... Birbirimize düşüremediniz meraklanmayın gereken cevap verilecektir, Atiiay, o, bu veya şu için değil HAK için ADALET için , insafsızca atılan iş arkadaşlarımız için ....... 5
    • ?????!!!!!!! 10 Nisan 2013, Çarşamba 02:37:56 kim birbirine düşmedi.. Pilot arkadaş kabin senin en büyük düşmanındır.. Yüzüne güler arkandan , fırsatını buldugunda tüm kinini kompleksini piliğini döker... 3
    • Katılmıyorum 10 Nisan 2013, Çarşamba 03:20:03 Birbirimize bal gibi de düşürdüler. Daha düne kadar kabin ıvır zıvır herşeye rapor yazıp önüne geleni işten attırmadı mı? Yönetimin verdiği fişfişle yaptılar bunu. Ben bir kokpit üyesi olarak onlara güvenmiyorum. Onlarla ortak bir eyleme karşıyım. Pilot olaralk her yerde iş bulurum. Onlar düşünsün. Ortak eyleme girmem. Yeterince arkamızdan vurdular bizi hem o raporlarla, hem de yabancı kaptan konusunda. 4
  • Sanane ya 09 Nisan 2013, Salı 16:09:11 Sirketle alakasi olmayanlara ne oluyor acaba? Onlara batan ne? Sanane arkadas ne istiyorsa istiyor adamlar, haklarini maaslarini sen mi veriyorsun? Ver parani, al biletini al ikramini gidecegin yere git. Hayir sen giremediysen suc calisanlarin mi? Vasiflarin yetmemis girememissin sirkete. Adam olsaydiniz da girseymissiniz. Havacilikla ucuculukla alakasi olmayan bos bes adamlarin hic mi kendi isi gucu yok. Arkadasim baksana sen isine. Sanane sirkette olanlardan. Yok 3/4 saat uykuyla ucusa gitmek yalanmis ta bilmem ne. Kac kere yaptin bu isi? Bilmeden konusuyorsun. Ha bu 305 kisi o yada bu sekilde olmasaydi, simdi sahip olunan hic bir sey olmayacakti, grev yasagi devam edecekti. Gerek yurt icinde, gerekse de yurt disinda ses getirdi de bu yasak kalkti. O zaman yapilan uygulama yanlis olsa da olmasi gereken bir olaydi. Simdi de susup greve hayir diyecekseniz de sonradan aglamayin, yok BI lari aliyorlar, yok 24 saat kurali kalkti, yok mesaim tutmadan ucusa zorlaniyorum, yok ikramiyem gitti 1
  • TGS HABOM .... 09 Nisan 2013, Salı 15:31:53 önce yahudileri götürdüler, ses çıkartmadım, sonra çingeneleri götürdüler, ses çıkartmadım, sonra eşcinselleri götürdüler, ses çıkartmadım, sıra bana geldiğinde, ses çıkartacak kimse kalmamıştı." eugen berthold friedrich KABİN EKİBİ sıra size geldi... 2
  • bence 09 Nisan 2013, Salı 15:29:54 kabin ekibi grev falan yapamaz .mini cooperla sciroccoyla mı gelecekler greve..60 yılda bir kere geldiler ellerinde i phone 4 kafalarında raybanla sonra türk toplumu tüm thy personeline düşman oldu. hadi gaza gelindi oldu diyelim gene işten çıkarmalar olur .part time çalışacak binlerce insan var dışarıda..teknik desen özelleşti zaten sendika falan da yok.diğerleri zaten TGS ..kabin ekibi hiç gaza gelmeyin..KABİN EKİBİ YERLERİNİZE.. 15
    • bu yoruma dikkat 09 Nisan 2013, Salı 17:25:48 sevgili uçucu arkadaşlar bu yorumu iyi düşünün grev bizim son şansımız bakın bu arkadaş ne kadar da emin kendinden..kısacası sıra size geldi diyor artık..ama unutmayın birlik olursak hiç bişey yapamazlar.sendikayı çok sevdiğimden değil ama şapkayı önünüze koyup bir düşünün sendika olmasa nasıl çalışacaksınız.hayat bizim hayatımız kimse için değil kendim için greve evet.eşşek gibi çalışır aslan gibide yerim kime ne benim sciroccomdan.. 5
    • ??? 10 Nisan 2013, Çarşamba 10:58:14 bu yoruma dikkat ceken arkadas. sen sartlarindan memnun degilsen neden THY desin. girmek icin ugrasan 100binler var. senin sartin biraz daha iyi olsun diye ugrasirken, kac kisi ise giremiyor acaba bir de bunu dusundu mu? son 5 senedir kac kis THY de ekmek sahibi oldu acaba, personel sayisi kaca vardi donde bir bak. sonra orgutlen 2
  • !!! 09 Nisan 2013, Salı 15:26:05 Thy yönetimi,hiç olmazsa bu atılan 305 kişi içerisinde haksız olarak işten attıklarını bilmiyormu.mesela sırf o gün boş olduğu için orda destek için bulununlar yan,i iş falan aksatmadan demokratik hakla,sırf o gün gerçekten hasta olduğu için işe gelemeyenler.mahkeme kararıyla geri dönmesi uygun görünenler, vb. gibi.Katılanları niye işe geri almıyor...bu bile hem çalışanlara hem sendikaya bir jest olup işlerin kopmasını engellemezmi; İDİ(hem de kitabına uyan bir şekilde)?thy ve havaiş buna niye karşı.grev kararının gecesinde yine grev yasağı çıkartılırsa (yapıldı ve yapılabilir yine)ve sendika yine mesajlar atıp çalışanlara 'gitmeyin uçuşa'derse (ve bu sefer kaç kişi katılır) kısır döngü bir daha geri dönerse kim kazanacak.Sağduyu yapılsa, bir ortası bulunsa olmazmı.Yeni bir kriz kime yarayacak.sendikaya mı.thy mı.KİME??? bilen veya anlayan varsa anlatsın lütfen bizde bilelim.İKİ TARAFADA SAĞDUYU DİLİYORUM,BURASI BİZİM ŞİRKETİMİZ.BURASI BİZİM ÜLKEMİZ.HANCI BİZİZ UNUTMAYIN.GERİSİ YOLCU.. 2
  • Satranc 09 Nisan 2013, Salı 15:19:30 Grevi satranc tahtasina oturtursak, kabin ekibine piyonluk duser. Ama bu onlara soylenmez. (hareket kabiliyetini at/fil vs sanmasindan oturu bu grup 'gaza gelme' yaftasi yer surekli. Maalesef gaz vardir, inkar edilemez. Sendika baskani ise 'kral' i temsil eder. Onun derdi, oyun hic bitmesin. O 'koltuk' cudur 8
  • emre 09 Nisan 2013, Salı 15:16:40 Grev kabul edilemez lafa bak. THY yönetiminin şımarıklığının nedenini herkes bu açıklamayla daha da anlamış oluyor. Bir ülkenin bakanı çalışanların en doğal hakkı olan grev kararını kabul edilemez diye eleştiriyor.Kabin görevlilerinin vergi muafiyetini kaldırıp cebine el atarken bu çalışanlarda senin hareketini kabul etmemişti ama sen yaptın. Aynı muameleyi de bu lafına karşılık çalışanlar sana yapacak merak etme. Türkiye de hükümetler sermayenin yanında olup çalışanları yolunacak kaz olarak görmeye devam ettiği sürece bizden bir halt olmaz. Hükümete tavsiyem THY yönetimini akil adamlar kadrosuna dahil etmesidir. 1
  • Sen bilirsin 09 Nisan 2013, Salı 15:02:11 Ettiğin kadar şimşek... 0
  • Tarafsız...!!! 09 Nisan 2013, Salı 15:00:20 hükümetin sn bakanı bu duruma karşı cıkıyorsa sn AYCİN ne yaparsa yapsın THY calışanının greve gitmesi mümkün degildir cünki araformül oluşacak ve calışana bir parmak bal verip olay tatlıya baglanacaktır.Daha önceki sn aycinin imza attığı toplu süzleşmelere bakın anlarsınız siz THY calışanları...Sonuc THY yönetimin istedigi gibi oluşur. 6
  • bilgi 09 Nisan 2013, Salı 14:56:04 - thy %50.8 ozel, %49 kamu ozelligi olan bir sirkettir. Bircok ulkeden daha fazla butcesi vardir.yani ulke kadar zengin ve guclu bir sirkettir. "altin yumurtlayan tavuktur" dersek de,yeridir.Bu sebepten oturu,ozellesme karari alinirken "arka bahceleri"olarak gordukleri thy yi tamamen kaybetmemek adina iktidar belli oranda kamu ya bagli birakmistir sirketi.eli ni tamamen cekmemistir kisaca... zaten hangi akki selim ister boyle buyuk bir mali yapiyi elinden cikarmayi.maddi ve manevi buyuk bir olusumdur,kaynaktir, guctur,silahtir THY. İsin icinde cok cesitli faktorler vardir. Sonuc sudur: Hangi donem hangi iktidar olursa olsun bu sekilde olmustur ve olacaktir da.. "altin yumurtlayan tavuk" hep mudahele edilen olacaktir maalesef . Tamamen duygusal ;) 0
    • özel mi degil mi? 10 Nisan 2013, Çarşamba 11:53:22 %49.5 hazıne hıssesi, % 40 yurt dısındakı yabancı yatırımcıların hıssesı, % 10 yurt ıcındekı yatırımcıların hıssesı. hazıne dısında hıcbır hıssedar %10 dan fazla hısseyı elınde tutamaz.yönetim kurulunu ve genel muduru malıye bakanı atıyor, fiili olarak devletın yonetımınde ama kanunı olarak ozel bır sırket deniyor. işlerine gelince devletın bayrak tasıyıcısı, işlerine gelmeyince ozel sektor şirketi. atılanların gerı alınması ve arabuluculuk yapılması için devlet buyuklerıne basvuruldugunda, bız karısamayız thy ozel bır sırket denıyor, işciler greve gidecegi zaman ise thy devlet şirketi olup yalnız degıldır denıyor. 0
  • Sağduyu 09 Nisan 2013, Salı 14:41:08 Ülkemizin belkide herzamankinden çok barışa ve hoşgörüye gereksinim duyduğu böyle bir dönemde işten haksız olarak çıkartılmış arkadaşlarımızın işlerine dönmesi ve bu sürecin gerçek bir işbarışını yakalamak noktasında düşünülmesi THY gelaceği açısından önemlidir ve geri adım atmak değildir zaman herkesin egolarını toprağa gömdüğü ve haddini bilmesi gerektiği zamandır.Polemikler ise hiçbirimize hiçbirzaman birşey kazandırmaz.Herkes haddini ve hukukunu bilsin.Yalakalık kimseye birşey kazandırmaz bu da ancak zamanla görülür. 0
  • HPM900 09 Nisan 2013, Salı 14:35:25 Pardon, bakana ne oluyor? Orası özel mi devlet şirketi mi? Ayrıca devlete ait olsa ne yazar? Sendika var mı yok mu? Grev için süreç işletilmiş mi? Tüm yasal yollar denenmiş mi? Ha, bunlara bakmazlar, bakanın ağzına bakar grev erteletirler. Rezilliğin kepazeliğin haddi hesabı yok. İnşallah günün birinde böylesine mağdur olup hakları gasp edilir de belki ne olduğunu o zaman anlarlar, ne diyeyim? 0
  • Sayın Bakana 09 Nisan 2013, Salı 14:34:58 Bir bakanın böyle bir açıklama yapması gerçekten çok tuhaf. THY yalnız değilmiş. Nasıl bir mantık bu. 0
  • KOLPASINIZZZ 09 Nisan 2013, Salı 14:24:51 THY ÖZEL BİR SİRKET DEĞİLMİYDİ!!!!NİYE BAKAN KARIŞIYO ŞİMDİ..HEPİNİZ KOLPASINIZ KAFANA ESİNCE ÖZEL ŞİRKET KAFANA ESİNCE MİLLETİN HAVAYOLU..HANGİSİ DOĞRU SÖYLEYİN DE BİLELİM:)) 8
  • thy yalnız değilse 09 Nisan 2013, Salı 14:23:44 ÇALIŞANLAR HİÇ YALNIZ DEĞİL!!! 10
  • İsim / Rumuz 09 Nisan 2013, Salı 14:18:33 İNGİLİZ PASAPORTUNLA KONUŞ DA GÖRELİM " GREV KABUL EDİLEMEZ DİYEBİLECEKMİSİN" AMA TÜRK PASAPORTUNLA DERSİN, 11
    • beyin bedava 09 Nisan 2013, Salı 22:26:45 En güzel yorum bu olmuş, ağzınıza sağlık. 0
    • Güzel yorum 10 Nisan 2013, Çarşamba 03:21:40 Tek kelimeyle :TEBRİKLER 0
  • Back2rhytme 09 Nisan 2013, Salı 14:11:42 Greve evet fakat sadece kabin değil,göreceğiz bakalım yer personeli,teknik ve kokpit dik duracak mı? Sendika özellikle kokpit sırtından çok yüklü aidat kazanıyor, onlara da biraz yüklensinler, greve katılmayanların üyeliği askıya alınsın. Ama sendikanın bu kadar parayı bırakıp kokpite yüklenmesi sıkar biraz, işin içine menfaat girdiğinde tık yok!! TİS sonuçta tüm sendika personeli bağladığına göre herkes elini taşın altına koyacak, biz kabin olarak koyün sürüsü değiliz, hele enayi hiç değiliz! Anca beraber kanca beraber yoksa YALAN olur bu iş. 1
    • tech 09 Nisan 2013, Salı 14:39:27 son olaylarda herkes kendini gösterdi o yüzden kokpitin destekleyecegini düşünmek hayal ürünü... bir teknik bir kabin vardı grev hakkı alınırken ses çıkaran, demek ki şirkette herkes mutluymuş bir bizler degilmişiz o yüzden gerek yok yeni bir olaya... biz sözleşme zamanları toplanıp sesimizi yükseltirken şirketin camlarından hatıra fotografı çeken memurlar ve halinden memmun kokpit için eylem yapamam... sizde kendinizi ateşe atmayın deymez bunlara. 4
  • grevi kim yapacak 09 Nisan 2013, Salı 14:07:21 grev deyince akla neden hemen kabin ekibi geliyor. millet cabin de ise baslayabilmek icin nerdeyse birbirini ezecekken kabin cikar da grev yapar mi? sendika hesabini baskalari uzerinden yurutmeli. kabinden elini cek. 11
    • işine 10 Nisan 2013, Çarşamba 00:20:11 bak 0
    • k 10 Nisan 2013, Çarşamba 10:03:14 2002 den önce yer işletme başkanlığı vardı beyler o zaman kokpit ve teknik yer işletme gibiydi.yani sıra sana gelecek suloganı gibi.yer işletme olmadığına göre ahanda sahaya siz inmeniz gerekiyo ayçin başkan o zaman sizin abilerinize çok söylerdi. ozamanda ayçin başkanı götürmeye çalışıyodu sizin abileriniz ne yazıkki şimdi sizi götürüyolar.işveren yanlısı olmak sizin için bu bence.geçmişi ben iyi biliyorum geleceğidi sizin görmenizi isterim tabi yaşatırlarsa.ha buarada ben 305 madurlarından değilim.2010 6 ekim madurlarındanım.yüreğiniz varsa bizim gibi avrupa insan hakları mahkemesine gidersiz devleti şikayet etmek için.tabiki geleceğinizi görebiliyosanız.? 0
  • ... 09 Nisan 2013, Salı 13:54:42 Kardesler zaten bu kokusmuslugun icine birakin donmeyi kapinin onunden gecem sizi sizin gibilerle basbasa biraktik 7000 kisiden sadece 305 insan evladi cikti. Hakkimizi mahkemelerde aldik simdi sira banka hesap cuzdanlarinda girmeye geldi. 10
    • :) 10 Nisan 2013, Çarşamba 02:32:11 ne komiksiniz be ya :)) 1
    • ne evladısın? 10 Nisan 2013, Çarşamba 09:19:17 305 kişi insanda diğerleri insan değilmi?? laflarına dikkat et. senin gibi sendika kuklalarının gazına gelmedik biz. Halen işsiz güçsüz aylak aylak gezdiğine göre nasıl insan olduğun ortada 2
  • Hayır 09 Nisan 2013, Salı 13:46:37 Ben kendi adıma grev olmasın 305 kişi atılan arkadaşlarımız sendika yüzünden atıldı gaza geldiler ama sendikanın da 305 kişi için 16000 çalışanın ekmeğine mani olma zaten bu zamana kadar ne aldın ki bildiğim kadarıyla daha 2 kıdem alıcak 500 çalışanın kıdem eksikliğini alamadın bu saat den sonrada onlarda beklemiyordur bitir şu sözleşmeyi artık 9
    • aa 09 Nisan 2013, Salı 14:12:17 suçsuz olanlar eyleme destek vermeyip atılanlar ne olacak. yeter artık ya tutturmuşsunuz bi gaz. arkadaş orada thy de çalışan herkesin hakkı için uğraşıldı. 8
    • saf 09 Nisan 2013, Salı 14:31:47 '305 kişi için 16000 çalışanın ekmeğine mani olmak' ne demektir saf mısınız siz? Bu kadar kalifiye elemanı aynı anda gözden çıkarabilirler mi? Orada birlik olunduğu takdirde iş verenin her konuda dize geleceğini göremiyor musunuz? (ki istenen şeyler çoktan hakkımız olan şeylerdir) GREVE EVEEET 4
  • grevin hedefi 09 Nisan 2013, Salı 13:44:11 Sendikanın 305 kişi olayından sonra itibarı da karizması da kalmadı. Grev seçeneği zaten yasal olarak da ortadan kalktı. Varsayalım ki 305 kişi olayı hiç yaşanmadı. Sendikanın bugüne kadar bir şey kazandığını hatırlıyor musunuz? Zamanı gelince şirket vereceği zammı veriyor. ne eksik ne fazla. sendikanın yanına yaptığı şov kalıyor. Hele bir de üzerine 305 kişiyi harcamalarını, onlara sahip çıkamamalarını düşündüğümüzde, grev blöfüne sendikanın kendi elemanları bile inanmaz. özetle grev söylemlerini iyi niyetli görmemek lazım. grevin ulaşabileceği hiçbir hedef yok. Sadece 305 kişiye yenilerini ekler. 9
  • yazıklar olsun 09 Nisan 2013, Salı 13:40:15 Dağda silahlı kaçakçı ve PKK lı teröriste yataklık yapan , sonra da şehit rütbesine yüceltilen ve tazminat ödenenler kadar değer istiyoruz. Fazlasını istiyorsak namerdiz. 16
    • PARA 10 Nisan 2013, Çarşamba 02:30:00 tek derdiniz para , atılma nedeninizde para , orda burda ağlamanızda para.. sonra kalk yöneticilere kokpite laf öyle.. herkes layıgını bulur 1
  • tezgaha gel 09 Nisan 2013, Salı 13:39:46 görüyorum ki grev karşıtları yorum yapmaya başlamışlar ve de epey bi yorumlarını destekleyen olmuş,ne oldu sıkıştı galiba..ne garip tesadüf bu ara netten kulis yapmaya başladınız,o yorumları yapanları herkes biliyor ki uçuculukla alakaları yok,kasmayın kendinizi keser döner sap döner az kaldı çalışanlar size boyunuzun olçüsünü aldıracak..GREVE EVEEEETT..yeter aşşağıladığınız nedir ya kontrolü bi dert, amiri bi dert, kaptanı bi, dert yolcusu bi dert, müdürü bi dert, eğitimi bi dert, spot check i bi dert bırakında insan gibi ekmeğimizi kazanalım,çalışanlara söylüyorum greve hayır çıkarsa bi düşünün bakalım başımıza neler gelecek..her şey ortada kendinizi kandırmayın bu iş böyle ömüür boyu çekilmez..greve EVET, 17
    • kalite 09 Nisan 2013, Salı 17:46:09 kabin ekibi kaliteli olmayınca herkes dertleniyor tabiii... 1
  • Bakan!!! 09 Nisan 2013, Salı 13:33:39 305 kisini hayatinin tepetaklak olmasin goz yumdunuz. Hani haksizligin karsisinda susan dilsiz seytandi?? 15
  • gözünüz doysun 09 Nisan 2013, Salı 13:31:39 doyumsuzluk iste buna denir. hem türkiye deki havacilik sektörünün en yüksek maaslarini alin sonrada greve gidin. bu hareketi yapanlar akli selim olamaz. 19
    • eylül 09 Nisan 2013, Salı 14:15:33 oradan öyle mi görünüyor. hayatı alt üst edilen 305 kişi için bir laf edilse grev falan olmayacak. 8
    • ???? 11 Nisan 2013, Perşembe 12:32:19 hak arayınca, boyun eğmeyince,güçlüye,iktidara ona buna biat ve şükürcü olmayınca doyumsuz oluyoruz değil mi akılsız selim ??? 0
  • SIRA SANADA GELCEK 09 Nisan 2013, Salı 13:27:27 BU GREV OLMAZSA ILERDE TEK TEK HEPIMIZI HARCIYCAK ŞU BENCIL ILSANLARI ANLAMIYORUM YA ŞU FANI DÜNYADA 2 GÜNLÜK ADAM OLUN SULTAN SÜLEYMAN'A KALMADI BU DUNYA ŞİRKET YALAKASI 3KURUS ICIN ONCA YIL EMEGINI VERMIS INSANLAR SATILMAZ ALLAH KORKUSU YOK MU SIZDE ÖBÜR DÜNYAYA KALMAZ BU DÜNYADA O COK BENCILLERIN KAPISINIDA CALCAK TEK ELİT KITLE BIZ KALDIK O HAVAALANINDA ONUDA SATIN YOK EDIN KENDINIZE SAYGINIZ YOK BIZ BUGUNLERI COKTAN HAKKETTIK DAHA NELER GORCEZ... 6
  • bir eş.. 09 Nisan 2013, Salı 13:19:12 burda sadece kendini düşünen greve hayır diyen arkadaşlar... böyle devam edin... 10 aydır eşim eve para getiremiyor. bizim borçumuz harçımız yok zaten... çoluk çocuğumuz da yok bakmamız gereken... sen içeride bu lafları ederken benim çocuğumun hakkınıda yemiyorsun... doğruyu bildiğin halde yanlışa göz yumuyorsun... belki bugün değil ama bundan bir kaç ay sonra anlarsınız 29 mayıs ın temeli niye atıldı... potansiyel 305 olma yolundasınız da haberiniz yok... benim eşim izinli gününde işten çıkarıldı.. şirketini hiç bir zaman zor durumda bırakmadı... bir gün dahi rapor mazeret almış değil... ama her işte bir hayır vardır... bu saatden sonra ister alsın ister almasın thy... sadece 7 senelik hakkımızı versin... 18 aylık geçen seneden zam farkımızı versin... tazminatımızı versin... alsın şirketinide başına çalsın... dünya malını kimse bi yere götüremedi... Allah ıma bin şükürler olsun ki herşeye rağmen sağlığımız ve huzurumuz yerinde... 5
    • ajitasyon 10 Nisan 2013, Çarşamba 02:24:28 bu şirket kimseyi durduk yere işten atmadı.. Atmaz , atmıcak. 4
  • esenboğalı 09 Nisan 2013, Salı 13:06:23 Sayın bakana bir sorun;HİÇ! günde 3 saatlik uykuyla3-4 bacak yaparak uçuşa gitmiş mi ya da uçağın altın da 25 dk gibi bir sürede 4 ton kargo 300 parça bagaj yüklemiş mi?Allah akıl fikir versin...yazıkk 15
    • sükür et kardes 09 Nisan 2013, Salı 14:07:16 bakanlar yeri gelir hic uyumaz. sürekli yurtdisinda görüsmede olur ve ailelerine zaman ayiramaz ve ayirmasida zaten beklenmez. bu kadarda cahil olmamak lazim kardes! 13
    • ESNBOGLI 09 Nisan 2013, Salı 15:30:06 SEN ŞÜKRETMEYE DEVAM ET KARDEŞİM... :) 0
    • yalana bak 09 Nisan 2013, Salı 15:42:57 güliym bariii 3-4 saatlik uykuyla uçuşa gidiyorlarmış. kuyruklu yalan 13
    • beyin bedava 09 Nisan 2013, Salı 22:22:26 Şükür et kardeş,madem öyle acınacak durumdalar bıraksınlar bakanlığı. Ülkede bir sürü bu işi yapabilecek insan var diyerek onların da maaşlarına dil uzatsana sıkıysa!! 1
    • 3 4 saat 10 Nisan 2013, Çarşamba 02:22:24 3 4 saat uyku lüks olur.. Cook uykusuz ucuyoruz.. greve hayırr.. 305 hadi kardeşim bi gidin artık yaa sendika kendine gell 2
  • Mesut tok 09 Nisan 2013, Salı 12:57:46 THY de çalışan personel okumuş üniversite mezunu akli Selim insanlardır sayın bakan unutmayın ki sizler bizim oylarımızla o koltuklarda oturuyorsunuz bugün varsınız yarın yoksunuz THY emekçinindir greve evet 14
    • 0 kalite 09 Nisan 2013, Salı 15:43:53 hani thy'nin hepsi torpilliydi? işinize gelince okumuş adamlar işinize gelmeyince torpilliler. THY kabinde kalite sıfır 8
  • BAKAN 09 Nisan 2013, Salı 12:46:31 THY dediğin sadece yöneticilerden oluşmuyor sayın Şimşek, THY demek 17000 emekçi demektir. Yanında olacağın birileri varsa onlarda bizleriz. Unutma ki biz varsak THY vardır. 48
    • hadi ordan 09 Nisan 2013, Salı 17:40:52 senden öncede THY vardı senden sonrada THY olacak. aç tavuk kendini buğday ambarında zannedermiş. 5
    • asıl sana !! 11 Nisan 2013, Perşembe 12:29:59 asıl sana hadi ordan!!! thy bundan sonra da var olur ama nasıl olur bu kafayla onu da düşünsene yalaka!!!! 0
  • GREV'E HAYIR.... 09 Nisan 2013, Salı 12:43:41 305 kişi kesinlikle bir daha geri dönmemek üzere şirketten gönderilmeli. 6-8 maaş tazminat verilerek bu hesap kapatılmalı. THY 305 kişi için çalışmıyor. Geride 15000 kişi var. Sadece 305 kişinin durumu için grev olmaz arkadaş. şimdi 305'e sahip çıkmaya çalışmayan. O zaman adama sormazlarmı, onlar işten atıldığı gün sen niye yanlarına gitmedin diye. Ben neden 305 kişinin yüzünden greve gideyim. Grev süresince kim maaşımı verecek. her ay ödemem gereken borcumu sendikamı ödeyecek. GREVE HAYIR...... 99
    • sengelme 09 Nisan 2013, Salı 12:55:23 sen hayır de kardeş,yazık o 305 e ki senin gibiler için işlerinden oldular,,çok yazık çok şimdi daha çok üzülüyorum onlara,, 14
    • 305 09 Nisan 2013, Salı 14:17:12 sadece yuh... 6
    • sengelme'ye 09 Nisan 2013, Salı 14:33:31 O 305'in bi şey yaptığını sanmıyorum. Zira ben o günlerde paşa paşa işime gidip geliyordum ve herhangi bir sıkıntımda yoktu. Zam almışım, almamışım çokta önemli değildi. Ne var yani 2 yıl zam almadan çalışsam. Zaten çok şükür maaşım Türkiye standartlarının üstünde.... 11
    • grev'e hayır'a 09 Nisan 2013, Salı 20:42:08 sen inşallah 305 ten bin beter ol.sen sadece 305 kişi için mi grev'e gidilceğini zannediyorsun.önce şirket içi sorunları öğren sonra buraya yaz.305 kişinin borcu yok muydu?o insanlar kimler için bu durumlara düştü bi vicdanına sor istersen.Ayrıca o gün orada sadece 305 kişi mi vardı dış kapının dış mandalı!!!Bu tavrından dolayı thy sana 4 maaş ikramiye vericekmiş hadi yine iyisin yalakalığa devam!! 4
    • Beyin bedava 09 Nisan 2013, Salı 22:19:36 Öğretilmiş şablonlarla yazan yandaş, sen şirket çalışanıysan ben de ingiltere kraliçesiyim!! 2
  • out of 09 Nisan 2013, Salı 12:42:36 dışarıda işsiz birçok kalifiye insan var...grevcileri bırakın kapının önüne ağlasın dursunlar..grevmişşşş..daha ne istiyorsunuzzz? 46
    • Out of a cevap 09 Nisan 2013, Salı 13:00:59 Yapma arkadaşım biraz insaf bu zihniyet bir gün seni de zora sokar 15
    • out of rumuzluya 09 Nisan 2013, Salı 13:40:27 Sevgili arkadaşım sahip olduğumuz özellikler konuşabildiğimiz diller vs herşey tamam ama maalesef thy gibi bir kurumda çalışmış ve atılmış olmanın verdiği dezavantaj peşimizi bırakmıyor.Umarım sen bir gün aynı duruma düşmezsin Bu arada ben 305 ten biri değilim onlardan 2 ay önce atıldım her seferinde 305 e dil uzatıyorsunuzya o bakımdan belirttim.Kal sağlıcakla 1
    • out of'a !!!!! 11 Nisan 2013, Perşembe 12:28:11 dışarda birçok işsiz kalifiye insanın olması bu ülkeyi yönetenlerin ve patronların ve onlara oy ve prim verenlerin mi suçu mu yoksa bizim mi ???? kötü örnek örnek midir????neden iyiyi,doğruyu örnek vermiyorsun??? insanlar haklarını aramasınlar mı??? senin ve senin gibiler gibi biat mı etsinler?? güçlünün,iktidarın yanında mı olsunlar??? şükürcü mü olsunlar??? hak yiyenler ses çıkarmadığınız için hem zengin hem de güçlü oluyorlar bilmiyorsan öğren!!! 0
  • noname 09 Nisan 2013, Salı 12:40:11 Sayin Bakan sizin duanizla var olmadik,bedduanizla da ölmeyiz 37
  • habom 09 Nisan 2013, Salı 12:37:02 Bir habom teksyeninin kabin memuru kadar kiymeti yok bir tek kadroya alinmayan habom kaldi 2
  • teknik atık 09 Nisan 2013, Salı 12:32:40 Maliye bakanı thy ulusal güvenliğimiz açısından stratejik önemi olan bir kurumdur burada greve müsade etmeyiz diyor.Sormazlarmı size bu kadar stratejik bir kurumu niye sattınız diye? 5
  • .... 09 Nisan 2013, Salı 12:32:11 Emredersiniz bakanim... sizin yalakalariniz burda degil baska kapiya 37
    • sanduka 09 Nisan 2013, Salı 17:41:42 burda sendika yalakaları var 4
  • rumuz 2 09 Nisan 2013, Salı 12:29:52 biz türk vatandaşıyız türkiyede yaşıyoruz ve haksızca aldığınız haklarımızı geri istiyoruz biz bu ülkede vergi veeiyoruz askerliğimizi yapıyoruz gerekirse bu ülke için şehit oluyoruz .bırakında alnımızın akıylla ekmek paramızı kazanalım, 32
  • MUHA 09 Nisan 2013, Salı 12:28:40 Bırakın artık şu 305 kişiyi kendi işimize bakalım.Şirkete ihanet edenler bu şirkete geri dönemezler.Greve hayır diyoruz..... 24
    • muha'ya 09 Nisan 2013, Salı 20:33:17 sen bu şirkette çalıştığına emin misin?dışarıdan insanlar buraya müdahale etmesin lütfen zira thy bu tarz kendini bilmez insanlarla hiçbir zaman çalışmamıştır çalışmazda.bence sen git horozluğunu başka çöplükte öttür..alakan olmayan konulara burnunu sokma.. 1
    • pilot 10 Nisan 2013, Çarşamba 02:12:41 hadi ordan 305 miş... 14 bin çalışan haklarını bırak 305 kendini bilmez için greve gitt.. Bittin sen sendicka! grev felan yok. Sendika kendine gel , çalışanının hakkını ara.. Atılanların değil. 1
  • Mustafa sert 09 Nisan 2013, Salı 12:25:53 Sen grevin Kralı'nı göreceksin bakan efendi...burası THY uçuş personeli o gün uçmayacak kokpitte dahildir buna biz kokpit olarak yorgun uçmayacağız 32
    • (: 09 Nisan 2013, Salı 14:42:25 bravo. kokpit sonunda yapması gerekeni yapıyor. cesaretiniz karşılıksız kalmayacak 1
  • sıkıntı yok 09 Nisan 2013, Salı 12:20:43 şirketin vereceği tazminat tutarının aynısını sendikada 305 e ödesin bizde geri dönmeyelim..sıkıntı yok,bizim zaten midemiz bulandı,, 5
    • vatandaş 09 Nisan 2013, Salı 13:04:01 sendika bugüne kadar işten atılanlara kaç para yardım yapmış açıklasın. ya da yapmış mı acaba? 0
  • A/C TECHNICIAN 09 Nisan 2013, Salı 12:11:29 Bu sözleşmeden ek olarak hiç birşey ıstemıyoruz sadece 305 kısı ısıne gerı donsun... 36
  • isim rumuz 09 Nisan 2013, Salı 12:06:28 ister kabul et ister etme sayın bakan sana mı sorucaz ölelim mi kalalım mı diye? 33
  • İsimsiz 09 Nisan 2013, Salı 12:05:19 Lafı sözü bırakın da icraata bakın!! 3
  • vatandaş 09 Nisan 2013, Salı 12:05:04 Madem kabul edilemez olduğunu biliyordun da şimdiye kadar ne yapıyordunuz, hangi vicdanınızla 305 kişi ağlarken rahat uyuyabiliyordunuz. Sorunu olan PKK' lı olsaydı hemen çözüm üretmek için kulis yapardınız. Bu ağlayanlar TÜRK Vatandaşı. bakalım bu krallık nereye kadar devam edecek 34
  • 305 09 Nisan 2013, Salı 12:04:23 305 isine geri donsun hic bisey olmicaktir..... kimse sirkete zarar vermek istemiyor isteselerdi 320 gundur direnen tek bir kisi bile bulamazdiniz. Direnisin amaci haksizligi ortadan kaldirmak ve o kisilerin islerine geri donmesi asil amac. Bu insanlar sirketlerini isletrini sevmeseydi karda kista binumum zor sartlarda 320 gundur beklemezdi ama bunu anlamakta zorluk cekiliyor anlasilan 34
  • @UcaklaUcanAdam 09 Nisan 2013, Salı 12:00:17 #305İşineDönsünTHYdeGrevOlmasın 34
  • bal gibi 09 Nisan 2013, Salı 11:59:33 aksamayı bal gibi de kabul edersin!!!! ver o zaman haklarımızı aksamasın!!!! 33