THY’DE SKANDALLAR ZİNCİRİ

    Çok beğenilenler

  • Havacı 17 Kasım 2008, Pazartesi 12:53:15 Burda o kadar çok iddia aılıyor ama SHGM hiç mi araştırmıyor bunları..Ne biçim bir Sivil Havacılık otoritesi anlamadım..SHGM nin kendine hayrı yok anlaşılan.Gücü sadece küçük havayolu işletmelerine yetiyor.Bu olaylar üküçük işletmelerde olsaydı tepelerine binerdi SHGM.Ama görüyoruz ki THY de yapılan tüm illegal işlere göz yumuyor.size diyecek birşey bulamıyorum sayın SHGM yöneticileri.. 0
  • jeremy 17 Kasım 2008, Pazartesi 12:57:14 hüseyin keskin in yeterli olup olmaması önemli değil ki thy yönetimince.adam tarikatında üst düzeydir,başkanlık istemiştir,istersen verme de görelim bakalım.bu vatandaş göreve geldikten sonra kendine bağlı hiçbir istasyonun ne telefonlarına çıkmış ne de maillerine cevap vermiştir.ama bunların hepsi bir planın aşamalarıdır.thy kısa bir süre sonra tüm yurtiçi istasyonlarını taşere edeceği için,yeterli ve işbilir bir başkan yerine bunun gibi bir kuklayı oraya oturtmuştur.2 yıldır thy de bulunan bir adam,onlarca yıllık deneyimleri olan kendine bağlı yöneticilere nasıl cevap verip yönlendirme yapabilir ki?ha..bu adam uzak bir galaksiden ileri bir medeniyetten geldiyse onu bilemem tabii :))) 0
  • Tüm yorumlar

  • Ground Operation 28 Kasım 2008, Cuma 18:59:09 Sonuç: BAŞARI BAŞARI BAŞARI... 0
  • TK007 28 Kasım 2008, Cuma 18:57:56 Söyleyecek birşey kalmadı, başarı karşılığını buldu. 0
  • TK TK 28 Kasım 2008, Cuma 18:56:50 Seviyeni sevsinler senin WOLF efendi!!! Sen git AĞA BABAN gelsin... 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 02:14:06 abi daha onlerde form 4 aldigina dair bir haber cikti ben oraya gidiyorum. diger arkadaslarada duyururum. beni yanliz birakmayacagınıza eminim. orada daha seviyeli takılmanız dilegiyle buradan ayriliyorum. sevgiler 0
  • TK TK 27 Kasım 2008, Perşembe 23:00:06 Sen önce yere basmasını öğren... 0
  • Ağa 27 Kasım 2008, Perşembe 21:26:37 senin matematikçiye 5 basarım merak etme. 0
  • TK TK 27 Kasım 2008, Perşembe 21:15:42 Sendende bu kadar dar görüşlü bir yorum beklenirdi. Sen nesin bu arada? 0
  • Ağa 27 Kasım 2008, Perşembe 19:00:57 Yer işletme ile matematiğin ne alakası var be !!!! Gitsin dersanelerde öğretmenlik yapsın. 0
  • TK61 27 Kasım 2008, Perşembe 19:00:05 WOLF, sen kimsinde seni kale alacak Hüseyin KESKİN? 0
  • wolf 27 Kasım 2008, Perşembe 14:42:20 abi sen hala istifa etmedin mi? yoksa, hic iplemem. ipler bizim elimizde mi diyorsun? 0
  • TK TK 27 Kasım 2008, Perşembe 09:22:11 Ben sana okuduğunuda anlamıyorsun diyorum da yalan söylemiyorum... Kaç kere yazıldı Boğaziçi Matematik diye. İyi oku, anla, bir daha sorma... Ama sende haklısın; sana şunu yazacaksın diyor AĞA BABALARIN sende yazıyorsun... 0
  • ağa 26 Kasım 2008, Çarşamba 20:08:33 sizi gidi yalakalar sizi, hemen nasılda kuyruğunuza basılınca kuduruyorsunuz. okuduğu bölümü ve daha önce çalıştığı yerleri söyleyemediniz bari şu nargileci hüseyinin yer işletmede yaptığı başarılardan birkaç tane elle tutulur somut örnek verinde görelim. neymiş efendim başarısı herkesle muhabbeti iyiymiş, eh tabi iyi olur (ki eğer doğruysa) o kadar sene nargilecilik tecrübesi var. başka ne yapmış; başkan olunca kendisine çiçek getirmeyenleri fişlemiş. eh başka ne yapmış; her bir yalakaya bir TK numarası vermiş ve kendisini eleştirenlere karşı verdikleri cevaplara ve yalakalıklara göre performans değerlendirmesi yapmış. başka; telefonlara çıkmıyormuş. aferim aferim. ama durun bakalım ey mi yaman bey mi yaman. hodri meydan. 0
  • Ağa 26 Kasım 2008, Çarşamba 19:36:49 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Ağa 26 Kasım 2008, Çarşamba 19:07:57 dikkat ediyorum senin bu yalakalar hep mesai saatlerinde bu sitelere girip yorum yazıyorlar. bu mu sizin başarınız ??? mesai saatinde internette sörf yapıp yalakalık yapmak. yalaka daha mesai başlar başlamaz gelip bunları okuyor ve sabah 08.41 de yorum yapıyor. neden? çünkü sahibi nargileci bunu iyi yemliyor ve ipini iyice gevşek bırakmış. yazık yazık çok yazık. bu yazıları sen yapmıyorsan söyle yalakalarına mesai saatlerinde oturup işlerini yapsınlar. Yok sen yapıyorsan zaten diyecek bişey yok. 0
  • Ağa 26 Kasım 2008, Çarşamba 19:00:08 sizi gidi yalakalar sizi, hemen nasılda kuyruğunuza basılınca kuduruyorsunuz. okuduğu bölümü ve daha önce çalıştığı yerleri söyleyemediniz bari şu nargileci hüseyinin yer işletmede yaptığı başarılardan birkaç tane elle tutulur somut örnek verinde görelim. neymiş efendim başarısı herkesle muhabbeti iyiymiş, eh tabi iyi olur (ki eğer doğruysa) o kadar sene nargilecilik tecrübesi var. başka ne yapmış; başkan olunca kendisine çiçek getirmeyenleri fişlemiş. eh başka ne yapmış; her bir yalakaya bir TK numarası vermiş ve kendisini eleştirenlere karşı verdikleri cevaplara ve yalakalıklara göre performans değerlendirmesi yapmış. başka; telefonlara çıkmıyormuş. aferim aferim. ama durun bakalım ey mi yaman bey mi yaman. hodri meydan. 0
  • TK61 26 Kasım 2008, Çarşamba 12:42:28 Airport Haber den beklediğimiz; içinde uygunsuz ifade olmayan tüm yoruların yayımlanmasıdır... Lütfen bu kurala saygı gösterin. Herkesin gördüğü Başarıları dile getirenler yalaka oluyor, bunları görmezlikten gelenler, yalan-yanlış şeyler söyleyenler en basit tabiri ile kafasını kuma gömen DEVE KUŞU dur. Söyleyecek lafınız olmadığı için insanlara yalaka diyerek saldırıyorsunuz. Yorum yaparken bari bazı şeyleri doğru dürüst öğrenin. İnsanları karalamak amacıyla ortaya atılan çirkin ifadelere sarılmayın. Acaba sizler kime yalakalık ediyorsunu WOLF, AĞA ve bilimum iş bilmezler. Ali KIDIK bey de lütfen kendi yazısı ile ilgili yorumları yayınlasın. Eğer söyleyeceği ekstra bir şey olursa zaten rahat rahat söyler. Ama yorumları engellemesin. Eskidende kitaplar yakılırdı aman kimse birşey öğrenmesin diye. Başarı ortada. İcraatlar üzerinden konuşun. İçi boş yalanlara sarılmayın. 0
  • TK TK 26 Kasım 2008, Çarşamba 12:29:20 Ağa, wolf ve bilimum AT GÖZLÜKLÜLER; sizde işini doğru dürüst yapana saygı göstermeyi öğreneceksiniz. Ama iş yapmayı öğrenmeniz mümkün değil. Hayatta hiç bir şeyi gerçekleştirememiş kişiler olarak böyle sağa sola saldıracaksınız. Siz Hüseyin Keskin ile ilgili yalanlar sallayacağınıza, gidin ondan nasıl iş yapılır öğrenin. İşin SIRRI BAŞARI unutmayın. Ama siz bunun anlamını bile bilmezsiniz!!! 0
  • exakli 26 Kasım 2008, Çarşamba 12:25:39 yahu karaktersizler...neden yazdıklarımı yayınlamıyorsunuz.cesaret denen olay yokmu neden yorumlarımı yayınlamıyorsunuz.biz bir tane değiliz sizinle uğraşmak amacında değilim ama zorla istiyorsunuz...biraz adam olun yadıklarımı yayınlayın...yalakalıkla suçlayamassın beni 0
  • ali kdıkveyaağa veya wolfv.svs... 26 Kasım 2008, Çarşamba 12:10:53 eğer insansan benim yorumlarımıda yaz ...kansızsın yazmassan beni engelleme yalakamı diyorsun .senden ala yalak olmaz adi herif sen bizlere yalaka diyemessin adam gibi eleştirilere eyvallahsen bize yalaka diyemessin senle uğraşacam kaçmak yok öyle...ali kıdık volf ağa v.s vs... 0
  • TK61 26 Kasım 2008, Çarşamba 08:41:38 Ağa, ATEŞ OLSAN CÜRMÜN KADAR YER YAKARSIN... Sizin yeteneğiniz, kapasiteniz, bilgi-birikiminiz yetersiz olduğu için ne yapacağınızı şaşırdunız... Bu arada sen kime yalakalık ediyosun? Yoksa bir yerlerden emir alıp mı yalan-yanlış şeyler uyduruyorsun... Hadi git işine, bildiğin işi yap. Yani DEDİKODU!!! 0
  • Ağa 25 Kasım 2008, Salı 19:18:56 Madem bu nargileci çok süperdi neden kıvırıpta sorulara cevap veremediniz. Hangi yılda hangi bölümü bitirmiş???? Hangi danışmanlık firmasında kaç sene çalışmış??? Kuru kuruya içi boş yalakalık yapmayın. Bu danışmanlık şirketi nargileye kül koymayı öğretiyor olmasın !!! Ondan ancak nargileci sizden ise yalaka çaycı olur. Yürüyün bakalım anca gidesiniz. 0
  • Ağa 25 Kasım 2008, Salı 19:10:30 Ali Kıdık 'ında tahmin ettiği üzere bu yorumları yazan kişi nargileci hüseyin. Beri bakın bire terbiyesiz yalakalar, artık tepemin tasını attırdınız. Bundan sonra görüşürüzç Hodri meydan. Bire nargileci buralara yorum yazacağına gitte işini yap. İş bilmediğin ortaya çıkmasın diye korkudan telefonlara dahi çıkmadığın söyleniyor. Bire zavallılar şu şirketteki en salak adam bile şirkete ilk geldiği gün nargileci hüseyin gibi "açın kapıları ben buraya müdür atandım" diyerek B kapısından özel aracıyla girmeye çalışmaz. İşte sizin nargilecinin KAPASİTESİ !!!!! 0
  • TK TK 25 Kasım 2008, Salı 08:54:38 Biz bilgiyi verdik, detayını sen araştır AĞA.. Hangi bölüm filan? Bilmediğin, öğrenemediğin şeylerle ilgili yorum yapma. Ama sen daha BAŞARI nın kelime anlamını bile bilmiyosun. Senin daha çok yolun var. 0
  • TK61 25 Kasım 2008, Salı 08:52:35 Ağa, kendini tatmin edeceksin yani. Anlaşılan senin kuyruk acısı çok büyük... Ama aldırma geçer... 0
  • tk53 25 Kasım 2008, Salı 08:20:19 hayatta hiç bir zaman kendini olmadığın yerlerde görüp olmadığın değerde düşünme. Seni Hüseyin Bey'in dikkate alması bile düşünülebilecek bir durum değl. Bunu sen değil ama Hüseyin Bey'i yakınen tanıyanlar bilir. Sen kendini fasulye gibi nimetten sayıyorsun ama gerçek öyle değil. Gerçek senin senin tanımadığı kişiler hakkında dedikodu yapan bir zavallı olduğundur. 0
  • tk53 25 Kasım 2008, Salı 08:05:51 Belliki sende cahilsin çocuğum. Hadi biraz bir şeyler öğrende, daha sonraki haberlerde yorum yaparsın.Kendini zorlama 0
  • tk53 25 Kasım 2008, Salı 08:04:19 Sen Hüseyin Bey'i tanımıyorun ve başkalarının sana anlattıklarıyla burada yorum yapıyorsun. Bunun halk dilinde güzel bir karşılığı vardır. ONU BİLİRMİSİN KARDEŞ 0
  • tk53 25 Kasım 2008, Salı 08:02:28 Gerçekten sen bu kafayla hayatta hiç bir şey olamazsın. Senin okuma yazma bildiğine bile inanamıyorumki altyapıları karşılaştırayım. Anadoludan asıl senin gibi tanımadığı kişilere başkalarının dolduruşuyla iftira atan senin gibiler çıkmaz gözüm. 0
  • Ağa 24 Kasım 2008, Pazartesi 19:21:14 Topu topu 2 tane yalaka ahde vefa yapacam diye sana iyilik değil kötülük ediyor. Şu yalakalarına söyle attırmasınlar tepemi, airportun bütün haberlerine içinde "nargileci hüseyin" geçen yorum yazarım. Bu son ikazım. Dikkat et böyle yalakaları yanıbaşına toplayarak thy 'yi nargile cafeye çevirme. thy büyük ve kurumsallaşmış bir kurum. en iyisi sen bunları nargile kafene götür orada küllük getirip götürsünler. Ne dersin? 0
  • Ağa 24 Kasım 2008, Pazartesi 19:13:13 1. Hüseyin Keskin boğaziçi üniversitesinin hangi bölümünü hangi yılda bitirdi? 2. Hangi danışmanlık şirketinde kaç yıl hangi pozisyonda çalıştı? 3. Sultanahmette nargilecilik yapmadıysa neden airporthaberin bu haberini tekzip etmiyor? 4. Hüseyin Keskin de thy de çogu yönetici ve sizler gibi laz mı? 0
  • Seyfo 24 Kasım 2008, Pazartesi 19:05:08 Bu ne yaaa topu topu 2 tane laz yalaka çıkmış binlerce yerişletme personeli adına ahkam kesiyor. Bu Hüseyin Keskin torpille gelmedi mi???? Sizi yemlemekten başka yaptığı bir hizmeti söyleyin. 0
  • Ağa 24 Kasım 2008, Pazartesi 19:01:00 1. Anadoludan böyle yalaka çıkmaz bunu bil. 2. Sen aşağılık kompleksine kapılıp nargileci Hüseyin yalakalığı yapacağına, kendi altyapından bahset. Benim altyapım bana yeter, nargileci hüseyinle seni toplar ikinizide ikiye katlar. Haddini bil. 0
  • Türkiye 24 Kasım 2008, Pazartesi 17:48:27 Sizin gibiler köstek olmaya çalışsada ortada muazzam bir başarı var. Siz bence bunu içinize sindiremiyorsunuz. Tabi hayatta hiç bir başarı elde edememişsinizki? 0
  • TK TK 24 Kasım 2008, Pazartesi 17:45:32 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • TK61 24 Kasım 2008, Pazartesi 17:43:46 WOLF imza işi çözüldü, sen daha uyumaya devam et. SHGM sizin gibi dar görüşlü değil. Başarının karşılığını veriyor. Size ancak böyle başarı karşısında çıldırmak kalıyor. ÇILDIRIN ÇILDIRIN... 0
  • wolf 24 Kasım 2008, Pazartesi 16:28:05 abi seni unuttum sanma. ben yokken atmissin yine dolu dolu. ne kadar basarili, iyi bir adam oldugunu falan. oralara nasil geldigini de ogrendim abi. zaten yukarda haberde yazmislar. once ampuller tarafindan egitim koor. daire bş. gibi cok onemli bir goreve :)) he he. getirilmissin. bu ne oldugunu bilmedigin, etrafa en az zarar verecegin yerde, ortami kolacan etmen saglanmis. sonra buyuk ampul abilerin tamam bu huseyin olmustur diyince de, pat diye yer isletme. ama shgm yi unutmussunuz. allahtan kurallar varda, daha tam olmadigin anlasilmis. yani utanilacak bir durum. sen istifa et abi. ha bu arada imzalari kim atiyor abi. seninkiler yasal degil biliyorsun. 0
  • yazık.... 23 Kasım 2008, Pazar 21:34:28 Huseyin Keskin'i tanımadan, bilmeden büyük bir hırsla saydırmışsınız.. Neden acaba bu hırsınız? Kul hakkıdır bu yaptığınız! İftira. Kendisi nargileci değildir. Yapmayın. Onu tanıyanlara bari sorun. Personele yaklaşımını, işi bilip bilmediğini, eğitimini, zekasını.. Bulunduğu mevkiyi çoğundan daha fazla hakediyordur. Allah sizi ıslah etsin. 0
  • tk53 23 Kasım 2008, Pazar 21:02:55 Sizler buralarda düzeysiz dedikodu yapın durun. _TK gerek eğitimiyle, gerek birikimiyle, gerek duruşuyla, gerek adam gibi adamlığıyla, gerek personele olan profosyonel yaklaşımıyla Sayın Hüseyin Keskin'in başkanlığında yeni başarılara ve yeni ufuklara yelken açacaktır. Başarılı ve deneyimli tüm yönetim kademesine ,büyüklerimize saygılar sevgiler. ''Halka hizmet Hak'ka hizmettir'' anlayışıyla Ortaklık için gecesini gündüzüne katan çalışanlarımızın Allah yar ve yardımcısı olsun. 0
  • TK61 23 Kasım 2008, Pazar 19:32:32 Hüseyin Keskin'in özgeçmişimi? Boğaziçi mezunu... Yıllarca üst düzey şirketlerde danışmanlık yapmış, vs vs... Şimdide Yer işletme Başkanı. Yani başarılarına başarı eklemeye devam ediyor... 0
  • TK 53 23 Kasım 2008, Pazar 18:28:51 senin kariyerin ?? ve Altyapını ortaya koyalım ve değerlendirmeyi senin en yakınların yapsın, yinede senin leyhine tek oy çıkmaz. Sende 0 altyapı , 0 altyapı ve 0 kişilik var. 0
  • emekliemekçi 23 Kasım 2008, Pazar 18:24:08 Bak çocuğum. %75 doluluk oranı, bagaj güvenliğinde sektör ikinciliği, kriz ortamında yolcu sayısını ve karını arttırmak senin gibi isim tekerlemesi yapmakla kazanılmaz. Havacılıktan anlamıyorsun bari bizi oku aklında bir şeyler kalsın.Başarıyı hazmedemeyler kervanına sendemi katıldın. 0
  • yüksekliktutkusu 23 Kasım 2008, Pazar 18:21:23 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • TK 53 23 Kasım 2008, Pazar 18:18:38 Ya sizler ne biziçim insanlarsınız. Tanımadığınız halde Boğaiçi mezunu bir, personeli tarafından sayılan,sevilen, başarılı bulunan bir kişiye hakaretler yağdırdınız, şimdi de kendinizi hakarete uğramış mağdurlar olarak ortaya koyuyorsunuz. Sizler hiç ilgisi olmadığı halde Hüseyin Bey'e nargileci iftirasını attınız. Bende şöyle tahminde bulunayım ki, sizler her ay THY personelinden kesilen paralardan nemalanan veya Hüzeyin bey2in yerinde gözü olan ama kendini ortaya koyamayan silik kişiliklersiniz. Bizler Hüseyin bey i tanıyoruz biliyoruz ve savunuyoruz. Bizlerin ne vefa ne de diyet borcu vardır. Çünkü biz Anadolu ' da delikanlının harman olduğu yerdeniz. (gerçi siz bu kavrama uzaksınız ltf sözlüğe bakınız) 0
  • TK TK 23 Kasım 2008, Pazar 18:08:49 Artık size söylenecek ne kaldı diye düşünüyorum ama kalmadı... Taş olsa anlamıştı beyler... BAŞARI diyoruz, HUZUR diyoruz, İŞİ BİLMEK diyoruz ama siz hala anlamıyorsunuz... Daha ne yapalım size bilmiyorumki? Kıskanmayın beyler... 0
  • TK61 23 Kasım 2008, Pazar 17:54:09 bundan önce yönetenler ne yaptılar acaba? Bari daha fazla yazmayında komik duruma düşmeyin... 0
  • wolf 23 Kasım 2008, Pazar 00:13:51 aga bu ampullere cok vakit harcadik bence. birakalim artik ne halleri varsa gorsunler. zaten yaziyi yazan arkadas yazmis ne oldugunu. 0
  • Genç 22 Kasım 2008, Cumartesi 17:46:46 Ağa'ya katılıyorum, çok doğru bir tespit yapmış. Çokta tarafsız yaklaşmış konuya. THY 'yi Temel veya muhasebeci Hamdi değilde İdris yada Dursun veya sigortacı Hasan yönetse, alt kademe başkanlarda nargileci Hüseyinler değilde fırıncı Osmanlar, kaportacı Kenanlar, çaycı Mustafa 'lar olsa yine birşey değişmez. 0
  • Ağa 22 Kasım 2008, Cumartesi 14:41:21 Sizler gibi yapıp tanımadığım insanlara hakaretler yağdırarak sizin seviyenize inmeyeceğim. Kem söz sahibine aittir ve hepisini size iade ediyorum. Eğer yanınya yer alan kişiler bu seviyedeyse, nargileci hüseyinin nasıl bir yönetici olduğu zaten ortada. Aslında bu yorumları yapan en fazla 2-3 kişi, değişik rumuzlarla evirip çevirip papagan gibi aynı şeyleri yazıyorlar. Bunlar neden nargileci hüseyini göklere çıkarıyorlar? Çünkü nargileci hüseyin bunlara arka çıkmış ve bunları kollayıp yemlemiş. Kendilerince diyet ödüyorlar. Yarin nargileci hüseyinden bir zarar görsünler en çok bunlar düşman olup yorum yazarlar. Belikide bazı yorumları direkt bu nargileci hüseyin yapıyor. Neymiş efendim, nargileci hüseyin bulunmaz hint kumaşıymış. Demek ki nargilecilik yaparken binbirçeşit insanla karşılaşa karşılaşa kendini yetiştirmiş, nabza göre herkese şerbet veriyor. Beni tanımadan eleştirenlere cevabım: Nargileci hüseyinin kariyeri ve altyapısı ile benimkini tarafsız insanların önüne koyalım, eğer ben daha ağır basmaz isem sizler gibi yalaka olayım, başka da birşey demiyorum !!!. 0
  • Ağa 22 Kasım 2008, Cumartesi 14:20:44 Birde tutturmuşlar THY 'nin başarısı, THY 'nin başarısı diye. Soru: THY başarılı mı? Cevap: Evet başarılı. Fakat bu başarıda torpille gelen tecrübesiz ve bilgisiz nargileci Hüseyinlerin hiçbir payı yok kardeşim. Bu başarının esas sebebi şudur: Hükümet ve Ulaştırma bakanlığı aldığı dogru kararlar ve adımlar ile Türk sivil havacılığının önünü açtı. Eskiden 1 kişi uçağa binerken şimdi 20 kişi uçağa biniyor ve Türk sivil havacılığındaki bu gelişmeyle paralel olarakta THY 'de bundan payını aldı. THY 'yi Abdurrahman bey veya Temel Kotil değilde başka biri yönetseydi sonuç üç aşağı beş yukarı aynı olacaktı. Ayrıca herşeyi torpilli nargileci hüseyinler yapmış gibi THY 'nin özverili ve tecrübeli personelininde hakkını yememek gerek. Adaletli olmak gerekir, adaletli. 0
  • wolf 22 Kasım 2008, Cumartesi 09:08:33 huseyin kardes gec bu havaci muhabbetini. haberin adi skandallar zinciri. buradaki skandal da sensin. niyemi. havaci olmayan sensin. nargileci olan sensin. SHGM nin onaylamadigi, imza atamayan yonetici sensin. birak baskalarina pislik atmayi. icine dustugun pisligi temizlemek icin istifa et. benim vavaciligim yaninda senin ve bu adamlarin kanadi kopmus pislik sinegi gibi kalirsiniz. sevgiler huseyin abim. 0
  • TK53 21 Kasım 2008, Cuma 14:30:44 Sen havacılığı H sını bilirmisin wolf. Sen kimsinde tanışmayı bile hayaline sığdıramayacağın insanlardan cevap bekliyorsun.Veya hadsizlik yapıp hesap soruyorum havalarına giriyorsun. Yaptırımın ne.Kim takar seni. Bizler senin gibileri dikkate almayarak başarı basamaklarını tırmanıyoruz. Haddini, seviyeni, terbiyeni takın. Daha SHGM nin ne olduğunu bilmeden burada herkese yer var diye kendini, bedenine uymayan elbiseler içine sokuyorsun. Senin gibi zavallılar hayatta hiç bir şey yapmadan , başkalarının yaptıklarıyla uğraşırlar.Bunun halk içinde deyim olarak güzel bir karşılığı var ama hadi neyse. Senin seviyene anca bu kadar inebiliyorum. Üzgünün 0
  • İçlendim Abi! 21 Kasım 2008, Cuma 12:10:56 Bunca haber yapıldı THY hakkında.hiçbiri bu kadar dikkat çektimi.Bu kadar kişi işi gücü bırakıp Hüseyin Bey için yorum yazıyor.Bu bile tek başına ne kadar isabetli bir kişi olduğunu gösteriyor. 0
  • TK007 21 Kasım 2008, Cuma 10:29:49 Size yorum yazıp sizi muhatap almamak için çabalıyorum ama tutamıyorum kendimi!!! Wolf sen hayatında hiç bir uçakta yer hizmetleri operasyonu nasıl yürütülür gördünmü? Ne biliyorsun da ne konuşuyorsun? Buradaki insanların ne zorluklarda çalıştıklarını, ne durumda olduklarına hiç şahit olmuşmuydun? Peki Yer İşletmenin şu andaki durumunu biliyormusun? Tabiki HAYIR... HARİÇTEN GAZEL okuyorsunuz... Önce Yer Hizmetleri operasyonu hakkında biraz araştırma yapın... Üç-beş tane yalan yanlış şey duymuşsunuz papağan gibi onları söyleyip söyleyip duruyorsunuz. Onlarıda yanlış söylüyorsunuz.Bari, dersinize iyi çalışın... 0
  • TK TK 21 Kasım 2008, Cuma 10:22:14 Bugün THY deki başarıları siz hayal dahi edemezsiniz? Yer İşletmede yapılan olumlu çalışmaları siz ve sizin ağa babalarınız akıllarının ucundan bile geçiremezdi. Siz her dediğinize inanacak kandırabileceğiniz saf lar arıyorsunuz, ama o devir bitti.Sizin tek bildiğiniz bilmediğiniz konularda işkembeden sallamak. Sallayın bakalım. Ama kimse yutmuyor. Olan sizin uykunuza oluyor. Hadi bakalım devam edin. 0
  • TK61 21 Kasım 2008, Cuma 10:15:11 Arkadaşım senin herkes konuşuyor dediğin şeyleri konuşan yok. Dünya THY nin başarısını konuşuyor. Avrupanın en hızlı büyüyen havayolu olduğunu konuşuyor, tarihinin en büyük karını açıkladığını konuşuyor. Tüm havacılık camiasıda Yer İşletmedeki muazzam dönüşümü konuşuyor. Ama siz anlamadığınız şeyler hakkında konuşuyorsunuz... 0
  • wolf 21 Kasım 2008, Cuma 00:45:51 bakalim huseyin abibana hangi rumuzundan cevap verecek. 61 den umitliyim. 53 ikinci sirada. kacak da guresebilir tabii. aloo huseyiiin abiiii. sevgiler abim 0
  • wolf 21 Kasım 2008, Cuma 00:29:54 ha bu arada diger bir ampul olan albayraklara peskes cektiginiz. thy filosunu(anadolu jet) unuttum affedin. hangi birini aklimda tutayim. affedin yani 0
  • wolf 21 Kasım 2008, Cuma 00:22:14 abim sen beni artik ise almazsin o yuzden costum. ama aldigin adamlar sıkı haa. burayi hic bos bırakmıyorlar abim. ne zaman calisiyorlarsa. bunlar biraz bos gibi abim. bak isler ters gitmesin. isleri ihmal etme. bu adamlara is ver. isleriyle ilgilenmiyolar. 0
  • wolf 21 Kasım 2008, Cuma 00:08:36 dunya sunlari da konusuyor. thy nin sapik doktorunu, ampulcu yardimcisini ve onun yuzunden isinden olan garip kızı, nargileci huseyin abisini, yonetimin devlet eliyle yaptigi gol tatilini, kabin amiri tarafindan sikayet edilen sarhos kaptanini, gereksiz yere ampulcularin isten attirdigi ve 500000 dolar tazminat odediginiz aslan gibi altan kaptani( nasil olsa milletin parasiyla odediniz ya). afrikada kaybolan garip bi meydana inen kaptaninizi. vs vs bence susun artik. insanlar dusunuyor. yani sizin gibi degil. saygilar huseyin abim 0
  • wolf 21 Kasım 2008, Cuma 00:01:05 arkanizda biraktiginiz yorumlara bir bakarsaniz. bu huseyin abi hakkinda hal bu adam suradan mezun olmustur, su kadar egitimi vardir sunlar gibi referanslari vardir diyemiyorsunuz. bu huseyin abi bir ampul torpillisi iste. isi bilmezin teki. rantlariniz uyusuyo iyi anlasiyorsunuz kabul. ama seviyenizi cok dusuruyorsunuz. aga da hala size efendi efendi cevap vermeye calisiyor. tk 53 agaya adam olamadin demis 61 de bana kopek demis. siz dediniz diye. ve huseyin abi de yer isletmeye gecti diye adam olunmuyo iste. ama yazik ki mudur olunuyor. sevgiler huseyin abi. hisst 0
  • Yer İşletme 20 Kasım 2008, Perşembe 21:09:19 Yer İşletmeye kulak verin biraz. Yer İşletme artık mutlu ve gereken önemi görüyor.Bunun sebebi hüseyin keskin. biz vardiyalarımıza söylene söylene gelirdik, şimdi çok huzurluyuz. Yer İşletmenin sesine kulak verin... Bizimle ve Başkanımızla uğraşmayın... 0
  • Türkiye 20 Kasım 2008, Perşembe 21:00:39 Yorum yazmamak için çok direndim ama tutamadım kendimi. Bu ülke ne zaman iş yapan insanları el üstünde tutmayı öğrenecek? Dünya THY nin başarısını konuşuyor beyler. Havacılık sektörü içerinde olsaydınız bunu görürdünüz. Biz yıllardır THY nin bu kadar perstijli olduğu bir dönem görmedik. Yer İşletmede hiç bu kadar başarılı işler çıkarmamıştı. Hiç bu kadar VİZYON sahibi bir başkan görmedi. Şimdi siz diyorsunuzki, başarılı insanlar niye başkanlık yapıyor? Cevap çok basit; Başarılı oldukları için... 0
  • TK53 20 Kasım 2008, Perşembe 20:56:32 belki ağa oldun ama adam olamadın. 0
  • TK61 20 Kasım 2008, Perşembe 20:51:40 Yer İşletmede daha önce insanlar değil Başkan ile görüşmek, gördüklerinde tir tir titrerlerdi. Ama şimdi; Hüseyin Keskin ayrım yapmadan herkesle görüşüp derlerini dinliyor. Onlarla iç içe çalışıyor. İşini fazlasıyla iyi yaptığını ise zaten söylemeye gerek yok. Onları zaten raporlar söylüyor. Yer İşletme nasıl çalışır bilmeden, daha doğrusu Yer İşletme dekilerle görüşmeden yorum yapmayın. Önce onlarla bir konuşun. 0
  • koyumavi 20 Kasım 2008, Perşembe 20:49:26 sen ne laf anlamaz kardeşimizsin. Sen Hüseyin Bey'in nargile tecrübesine birebir şahit oldunmu. Madem o kadar biliyorsun, daha önce çalıştığı şirketten neden haberin yok.başkalarını eleştirirken bir aynaya bak lütfen. Senin hayatta bir başarın varmı. Yalan ve iftira atmaktan başka tecrübe sahibi olduğun bir iş varmı.Hayatta burada yorum okumaktan başka tek satır okumuşluğun varmı senin.THY nin yukarıdaki habere göre hisselerinin borsada neden yükseldiğinin, neden bu kriz ortamında başka havayollarını satınalacak güce sahip olduğundan ve bu güzelliklerin kimin eseri olduğundan haberin varmı. Yok tabiii. hatta sen SHYM diye bir şey olmadığından ve bunun SHGM olduğundanda habersizsin. sana acımaktan başka yapabileceğim bir şey yok. 0
  • TK007 20 Kasım 2008, Perşembe 20:44:27 Haber çıktığı andan beri hem haberi defalarca okudum hemde yorumları. Ortada bir gerçek var arkadaşlar, oda BAŞARI. Hüseyin Keskin başarılımı? EVET, Personel arkasındamı? EVET, Yer İşletmede huzuru sağladımı? Evet, şimdiye kadar yapılamayanları yaptımı? EVET... Yorum yazanlar, bunları bir düşünün. Siz bunları neden hiç düşünmüyorsunuz acaba? Yorum yaparken, biraz bunlarıda düşünün lütfen. GÜNEŞ BALÇILA SIVANMAZ... 0
  • TK61 20 Kasım 2008, Perşembe 20:35:56 AĞA dünyada nereye gidersen git BAŞARI lı insanlar takdir edilir. Siz de başarılı insanları takdir etmeyi öğreneceksiniz. Hüseyin Keskin başarılıdır hemde şimdiye kadar kimsenin olmadığı kadar başarılıdır. E KAPASİTE MESELESİ BİYERDE!!! 0
  • Ağa 20 Kasım 2008, Perşembe 19:32:28 Sizlerin ne insana ne de hakka ve adalete saygınız yoktur anladık fakat kanun, kural ve yönetmeliğe de mi saygınız yok?. Yaw SHYM 5 yıl havacılık tecrübesi şartı koşuyor, havadar biryerde 5 yıl nargilecilik tecrübesi değil !!!. Yaw gidin yönetmeliği değiştirin: nargileci olacak, fırıncı olacak, çoban olacak, laz olacak, kaz olacak diye madde yazdırın. O zaman birşey demiyoruz. Sizin nargileci Hüseyin madem çok süper biri, THY de başkan olmadan önce hangi şirketlerde hangi görevlerde bulunmuş, nereleri yönetmiş hangi başarılara imza atmış. 0
  • Gerçek 20 Kasım 2008, Perşembe 19:15:42 Bu konuyla ilgili bir arkadaş bir kaç gün önce bir yorum yapmıştı.O yorumu biraz daha açmak detaylandırmak istiyorum daha iyi anlaşılması için. Bundan yaklaşık 6 ay kadar önce Yer İşletme Başkanlık değil bir Genel Müdür Yardımcılığı idi. Ve bu Genel Müdür Yardımcılığının altında 2 tane Yer İşletme Başkanı vardı.Şu anda sadece bir tane Yer İşletme başkanlığı var. Yani bir Genel Müdür Yardımcılığı ve Bir Yer İşletme Bşk. lığı (yurt içi) kapatıldı. Artık hepsinin yaptığı işi 1 kişi yapıyor. Oda şu andaki Yer İşletme Başkanı Hüseyin Keskin... Yani bu kadar zor ve yorucu işin üstesinden tek başına geliyor. Bütün bu yorumları yaparken bunları çok iyi düşünün. Ne kadar yeterli ve donanımlı olduğu sadece bu örnekten bile anlaşılabilir. Hüseyin Bey'i eleştireceğinize TEBRİK edin. Şimdiye kadar 3 kişinin yaptığı işi tek başına yaptığı için. Futbol tabiriyle; Yani 3 KİŞİLİK TOP OYNUYOR. 3 kat fazla efor sarfediyor. Ama işi kat ve kat daha iyi yapıyor. Başarılar Hüseyin Bey. Emin olun işin içinde olan herkes sizin işinizi ne kadar iyi yaptığınızı biliyor. bunun içinde herkes sizi çok seviyor ve saygı duyuyor. 0
  • TK61 20 Kasım 2008, Perşembe 18:43:50 Arkadaşlar hiç boşuna uğraşmayın. Dışardanda gazel okumayın. Siz Hüseyin KESKİN Başkan oluncaya kadar Yer İşletme'nin ne durumda olduğunu biliyormusunuz? Yer İşletme ile ilgili ne kadar bilgiye sahipsiniz? Şu anda Yer İşletme de çalışan personelin Başkanından ne kadar memnun ve mutlu olduğunu biliyormusunuz? Şimdiye kadar hiç olmadığı kadar iyi yönetildiğini biliyormusunuz? Yer İşletmede çalışan kimseyi tanıyormusunuz? Bu soruların hiç birinin cevabı EVET değil. Hüseyin KESKİN bu işi çok iyi yapıyor. 0
  • TK61 20 Kasım 2008, Perşembe 18:38:07 Öncelikle şunu söyliyim. Benim rumuzum TK61 dir arkadaşlar. tk61 değil... Bir arkadaşla rumuzumuz benziyor. Yanlış anlaşılma olmasın !!! 0
  • tk61___ 20 Kasım 2008, Perşembe 11:31:48 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • TK61 20 Kasım 2008, Perşembe 09:18:44 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • TK53 20 Kasım 2008, Perşembe 08:52:56 Sen kimsin, kimi takip ediyorsun. Bak çocuğum. Hayatta hiç bir şey bilmiyorsan, haddini bileceksin. Akıllı ol 0
  • TK53 20 Kasım 2008, Perşembe 08:50:59 öyle rumuzla adam olunmaz. Ağa imiş. Zor durumda kimlerin ağa olduğunu bilirmisin sen. TK 61 ben değilim. Eğer TK61 isem senin gibi ağa olayım. 0
  • WOLF 20 Kasım 2008, Perşembe 01:07:48 HUseyin abi ben yokken meydani bos bulmussun. akilli uslu kural bilen insanlara buyuk laflar etmissin. seni devamli takip edecem artik. seni birakmayacam. sen ya susacaksin. orada uygun nitelikler tasimadan oturdugunu kabul edeceksin. yada sen yazdikca ben de yazacam. Aga da pesini birakmiyacak gibi goruluyor. basarilar abim. 0
  • Genç 19 Kasım 2008, Çarşamba 22:47:35 Benim bir amcaoğlu var, internet cafe işletiyor. Temel Kotil'e söylesek BT Başkanı yapar mı acaba. Görüleceği üzere şartları sağlıyor fakat tek eksiği Karadenizli değil. Ama 4 sene internet cafe yönetim tecrübesi var. 0
  • Ağa 19 Kasım 2008, Çarşamba 21:14:08 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • TK61 19 Kasım 2008, Çarşamba 20:45:24 Her lafa vardır verecek bir cevabım... AMA ÖNCE LAFA BAKARIM LAF MI DİYE, SONRA ADAMA BAKARIM ADAM MI DİYE... 0
  • Ağa 19 Kasım 2008, Çarşamba 19:31:56 Ben TK53 rumuzlu kişiye hitaben yazıyorum, TK61 rumuzlu kişi bana cevap veriyor. Demekki bu kişiler hep aynı kişi. Yani aynı yalaka değişik değişik rumuzlarda Hüseyin efendi yalakalığı yapıyor, efendisine toz kondurmuyor. 53 Rize, 61 Trabzon plakası. İşte bozacının şahidi şıracı. Yalaka bir laz, başka bir laz efendisini övüyorda övüyor. Bunlar işte böyledir, bir taraftan yalakalık yapar diğer taraftan hemşericilikle hak etmedikleri makamlara gelirler. Makama gelen yine hemşericilikle çevresindeki diğer yalaka lazları kollar. Esas sen adamsan 20 tane rumuz kullanıp yalakalık yapma, sadece tek rumuz kullan. Sayın yalaka senin Hüseyin efendi çok iyi bir nargileci olabilir, hatta iyi bir insanda olabilir ben tanımıyorum. Hem bu torpilli beyzadeler benim muhatabım değilki gidip memnuniyetsizliğimi bildireyim. Burada insanlar nargileci Hüseyini değil, yönetmeliğe uyulmamasını eleştiriyor. Seni bir sanatla yemleyen sahibin nargileci Hüseyin efendinin 5 sene havacılık tecrübes var mı kardeşim?????!!!! Eğer yoksa ne diye burada maval okuyorsunuz??? Ayıptır yaw. Bari kesin sesinizide millet kızıp birşeyler yazmasın. Ayrıca madem sizin nargileci Hüseyin çoookkk süper bir yönetici, THY ye gelmeden önce hangi büyük şirketlerde hangi görevlerde bulunmuş, nereleri yönetmiş, hangi başarılara imza atmış??? 0
  • SHYG 19 Kasım 2008, Çarşamba 18:15:45 Anladık başkanın yalaksısınız. Size okumanız için SHYG 22'yi tavsiye ediyorum orada çok açık yazar bir havayolunun yer İşletme Başkanı olabilmek için 5 sene havacılık tecrübesi gerekir. SHGM bu kurala uymayan bir çok şirkete ceza kesmiştir. Bizim Nargileciye bir lafımız yok Sivil Havacılık yetkililerini adaletli davranmaya Onur'dan Atlasjet'ten, Pegasus'dan istediğini THY'den de istemesini talep ediyoruz. 0
  • 123456 19 Kasım 2008, Çarşamba 18:04:02 beyler gereksiz polemik yapiyorsunuz. Huseyin Bey basarili bir baskan. herkesi isiyle degerlendirmek lazim. ozel hayat kimseyi ilgilendirmez. iddialarin dogru oldugunu nerden biliyorsunuz? 0
  • yonetime 19 Kasım 2008, Çarşamba 18:02:10 Bundan 2 ay evvel bir şirkette ortaklığı var diye Avustralya Müdürünü yönetim görevden aldı. Bakalım konu kendi adamları olunca ne yapıcaklar. İş adalet olunca babamı tanımam diyen Karlitekin bu sözünü tutacakmı? 0
  • SHYG 19 Kasım 2008, Çarşamba 17:57:12 THY yetkililerini SHYG 22 kurallarına uymaya davet ediyorum. Ahbap çavuş ilişkisiyle Form 4 verilmez verilemez. Bu yetki belgesi elinde olmıyan kişilikler ancak otobüs şirketinde yer işletme başkanlığı yapabilirler. Sivil Havacılığı gereğini yapmaya davet ediyorum ve merakla Sivil havacalığın veceği kararı bekliyoruz ve takipcisi olacağız. Her şirkete eşit mesafedeyiz diyen SHGM bu usülsüzlüğe nasıl yaklaşıcak göreceğiz. Form 4 belgesine sahip olmayan hiç bir kişi her hangi bir uçak şirketinin yer işletme bölümünün tek yetkilisi olamaz. 0
  • yok 19 Kasım 2008, Çarşamba 17:23:27 şerafettin yönetiyormuş şerafettin kimdir ya arkadaşlar,o kendini yönetmekte bile aciz.takdir edin yer işletme uçuyor HÜSEYİN abim yolun açık olsun. 0
  • tk61 19 Kasım 2008, Çarşamba 14:10:58 yemlemekte bir sanattır madem öyle sende yap,bakalım senin yemlerini yiyenler ne yapabilir .cesaretiniz yok işiniz karı dedikodusu eminimki evde çıtınız çıkmıyordur eğer adamsanız çıkar memnuniyetsizliğini bildirirsin.sanal delikanlılar 0
  • exakli 19 Kasım 2008, Çarşamba 14:03:23 aslında bu eleştirileri yapanlar,başarının türkiyede ne kadar zor bir durum olduğundan bile haberleri yoktur.TİPİK türk klasiği kedi ciğer misali kıskananlar ve çekemeyenler.siz hayatınızda başarının ne olduğnu ve boş zamanınız çok olduğundan dedikodulurdan başka bişey bilemessiniz onun karizması ve kültürü hepinize yeter 0
  • zoox 19 Kasım 2008, Çarşamba 01:29:21 Bence siz haklisiniz. Tum Huseyin abi yalakalari ayni kisi. Devamli farkli rumuzlardan Huseyini savunuyor 0
  • wolf 19 Kasım 2008, Çarşamba 01:22:56 haberin basligi THY de skandallar zinciri yaa. insan huseyini savunurken biraz utanir. ayip yani. 0
  • wolf 19 Kasım 2008, Çarşamba 01:20:52 sen vatanini bu kadar savunmazsin. para var ya isin ucunda. huseyin abim de huseyin abim. gun gelir baska bir savci bulunur size. merak etmeyin. sen devam et yoluna. 0
  • wolf 19 Kasım 2008, Çarşamba 00:58:01 tk 61 huseyin abi seni avukat olarak mi tuttu. yoksa olumsuz huseyin abi yorumlari arka sayfaya gitsin diye mi devamli birseyler yaziyorsun. okuma dedinde, huseyin abinin okuma yazmasi var mi. 0
  • havayolları 19 Kasım 2008, Çarşamba 00:47:03 işte bu adamlar kendini havayolu sanıyor ama atatürk hava meydanında kule söylemese yüksek kaldığını anlamayacak kadar g. zekalı arkadaşlar nerden topladınız bunları hadi hayırlısı 3 dakika için ülkeyi satarlar para var ya işin ucunda 0
  • TKUMUT 19 Kasım 2008, Çarşamba 00:35:33 Bu kadar büyütmenin ne anlamı var be kardeşim?Yöneticilerin tamamı iett veya Ulaşım aş(Tramvay ve metro) den gelmedimi? Demek ki,yolcu taşımacılığı haa karada olmuş haa denizde haaa havada,fark etmezmiş.Nargilecilikle başlamış,yaradan "yürü yaa kulum" demiş... Al bi temel fıkrası daha. Ne günlere kaldın TK? 0
  • Landing 18 Kasım 2008, Salı 22:47:10 Olur siz o zaman bir Liste yayınlayın, yöneticiler o listeden atansın. Ama sonunda ne mi olur? Batarız... pardon, sizin amaçta batırmaktı değil mi? 0
  • TK61 18 Kasım 2008, Salı 22:42:52 bırakın bu işleri, siz herkese takacak bi kulp bulursunuz. Sonuçlara bakın beyler... Tehir raporlarını filan okuyun, ama siz okumuyodunuz doğru. Sizin işiniz okumadan, bilgi sahibi olmadan sallamak. 0
  • Genç 18 Kasım 2008, Salı 22:17:37 Ne demiş Karadenizli Temel "Kaz uçarda Laz uçmaz mı". Ne olmuş yani tüccarların nargilecilerin THY de başkan olmaya hakkı yok mu?! Neymiş efendim SHGM nin 5 yıllık havacılık tecrübesi şartı varmış. Adamda havadar biryerde 5 yıl nargile tükanı işletmiş. Aha sana tecrübe. Ama Sultanahmette tüccarlık yaptığı için bence THY Ticaret ve Mali genel müdür yardımcısı olmalıydı. Hakkını yemişler bu Hüseyin Keskinin. Tez zamanda hakkı iade edile. 0
  • Ağa 18 Kasım 2008, Salı 22:09:37 Bu kadar Hüseyin efendi yalakası olduğuna göre bu nargileci Hüseyin sizi iyi yemlemiş olmalı. Tüccarlık ve nargileciğin yanında demek besicilikte yapıyor. Bu Hüseyin tahmin ettiğim gibi laz ise kesin fırıncılıkta yapıyordur. Yada hamsi tava aşçıbaşıdır. Laz olsunda tüccar yada nargileci olsun farketmez bunlar için. En yüksek makamlara getirip, biri eleştirincede eleştirenleri gözü kapalı topa tutarlar. SHGM yönetmelik gereği 5 yıl havacılık tecrübesi istiyor, türkçeniz kısamı kardeşim sizin neyi savunuıp neyi tartışıyorsunuz. Gidin SHGM nin yönetmeliğini değiştirin. 0
  • wolf 18 Kasım 2008, Salı 22:06:09 Hitler'ide butun bir ulke destelemisti? 0
  • wolf 18 Kasım 2008, Salı 22:04:07 TK 61 sen kesin bizzat huseyin abisin. bak abi hic bir ozel sirket boyle 5 yil ne oldugu belli olmayan danismanliktan direk mudurluge atama yapmaz. helede nargileciyse. bu is icin once yer isletme egitimi veren bir universiteden mezun oluyorsun.(ornek eskisehir havacilik tuksek ok.) sonra yer isletmede uzun sureler her kademede calisiyorsun... ve dahasi. thy torpilin olmasa sen bizim sirkette kapici bile olamazdin abi. otur bi dusun once. iyi insan degerli abi olmak bir isi iyi yapar demek degildir. iyi isi bilgili insan yapar. nargileci de iyi nargile yapar ama yer isletme bilgi ister abi. senin hakinda hemen karar veren arkadaslar var. ama mevkisini mesgul ettigin yer cok ciddi bir is ve uzun vadede gorecegiz seni abi. yanina yine senin gibi egitimsiz birini almissin diye duydum. insallah yanlistir. sansini cok zorlama bence. ha dayin buyukse bu ulkede istedigin kadar zorlayabilirsin. ama sonu yine de husran olur. sevgiler huseyin abim 0
  • TK61 18 Kasım 2008, Salı 21:51:07 Gerçek ve JTK rumuzlu arkadaşlar boşuna uğraşmayın. Kimi gerçekleri hemen görür anlar, kimi bilene sorar sonra görür, kimi yanlışını anlar sonra görür, AMA BUNLAR ANLAYAMAZLAR... O yüzden hiç boşuna uğraşmayın... 0
  • FİLO 18 Kasım 2008, Salı 21:44:38 önce yalakalık yapıyosunuz, istediklerinizi elde edemeyincede insanlara bilip bilmeden saldırıyorsunuz. ÇOK YAZIK ÇOK.Neden bu ülkede işini yapan insanlar bir yerlere geldiğinde sürekli saldırırsınız ki? bırakın işlerini yapsınlar.Yer İşletme özlediği Başkanına en sonunda kavuştu.Yolcu hizmetlerinde çalışanların çok memnun olduğunu söyleyebilirim, çünkü içlerindeyim. Sizin gibi dışardan gazel okumuyorum... 0
  • Gerçek 18 Kasım 2008, Salı 21:26:22 İyi yapmışın arkadaşım. siz sadece kişisel hırslarınızla insanlara saldırıyorsunuz... Biraz gerçekleri görebilseniz, ama zor... Siz istediğiniz kadar uğraşın GERÇEK HER ZAMAN GERÇEKTİR... 0
  • TK 53 18 Kasım 2008, Salı 21:25:46 hem Hüseyin Bey'i tanımadığınız söylüyorsunuz hemde eleştiriyorsunuz. Onu gerçekçe savunanlarıda yağcılıkla itham ediyorsunuz. Biraz dürüst, biraz erdemli olun. Başarıyı alkışlayın. Eminim Hüseyin bey'i eleştiren şahısları tartıya koysanız terazi kefesi kımıldamaz 0
  • JTK 18 Kasım 2008, Salı 21:21:50 Neden bu kadar çok insan Hüseyin Keskin'i destekliyor acaba?? Bi düşün bulursun dicem ama zor bulursun, nedenini ben söyliyim. Çünkü başarılı, herkesle diyalog halinde, işini iyi yapıyor... Bunlar yetmezse devamınıda anlatırım istersen!!! 0
  • Gerçek 18 Kasım 2008, Salı 21:17:52 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • yüksekliktutkusu 18 Kasım 2008, Salı 21:16:59 gel seni benim şirkete alayımda sus. 0
  • TK 53 18 Kasım 2008, Salı 21:15:09 Yeminin yanlış. Zaten senin yeminin kabul olmaz. Lazlardan bir kuyruk acınmı var 0
  • TK61 18 Kasım 2008, Salı 21:15:02 işini doğru yapanı herkes savunur. Biz insanları menfaat için değil, işlerini düzgün yaptıkları için savunuruz... Farkımız bu olsa gerek 0
  • TK 53 18 Kasım 2008, Salı 21:13:28 torunların dahi göremeyecek o hayalini 0
  • TK TK 18 Kasım 2008, Salı 21:13:05 Millet yer üstünde kardeş, sen galiba kafayı kuma gömmüşün??? 0
  • Acı gerçek 18 Kasım 2008, Salı 21:12:02 Server Aydın kimdiki?Kaç gün başkanlık yaptı?Şirkette kaç aylık emeği vardı? 0
  • Check In 18 Kasım 2008, Salı 21:11:22 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • TK TK 18 Kasım 2008, Salı 21:09:24 sen amma ilgileniyosun bu olayla, çok istedinde seni THY ye mi almadılar acabaaaa??? 0
  • MİLLET 18 Kasım 2008, Salı 20:58:41 Bu millet sırtından sizi bir silkeleyecekki o zaman geldiğiniz yerlere yani yeraltı camilerinize geri döneceksiniz.Pek yakında bu sinemada. 0
  • acı gerçek 18 Kasım 2008, Salı 20:50:47 Ben rumuzumu ''acı gerçek'' olarak değiştiririm.Sende bu durumda ''gerçek dışı'' olursun otomatikman.Yağcılığa devam, durmak yok.Bravo.Tebrikler sana.Yakışanı yapıyorsun.Affferim. 0
  • Ağa 18 Kasım 2008, Salı 20:12:54 Bu Hüseyün beyin ne çok avukatı varmış yaww. Bu kadar avukatın (yada yalakanın) olması düşündürücü. Yoksa bu kadar yorumu yapan hep aynı kişimi?!!! Yemin ediyorum Hüseyin denen kişiyi hiç tanımıyorum ama yönetime geldiğine köre kesin LAZ dır? !!! Tanıyan varsa söylesin. 0
  • wolf 18 Kasım 2008, Salı 19:45:42 beni de ucur tecrubeli huseyin abim. 5 sene danismanliktan sonra yer isletme uuu. hakkini yemisler senin abim. THY ye genel mudur niye olmadin sen abim. 0
  • Bir Bilen 18 Kasım 2008, Salı 19:21:39 Aynı yönde bana da bilgi geldi arkadaşlar... 0
  • Gerçek 18 Kasım 2008, Salı 18:55:17 Sevgili arkadaşlar az önce REALİTE rumuzu ile Hüseyin KESKİN ile ilgili bir bilgi verdim. Ama yorumları okuyunca daha önce "Realite" rumuzuyla başka bir arkadaşın yorum yaptığını gördüm. Yorumunuda okudum. Kesinlikle Katılmıyorum arkadaşın söylediklerine. Bu nedenle o yorumu yazan arkadaş eğer "Realite" rumuzunu kullanıyorsa ben kullanmam. Onun "Realite" olduğu yerde bana "GERÇEK" rumuzu yeter. Bu arada Hüseyin Bey; Yer İşletmede göstermiş olduğunuz üstün başarı çok açık. Siz hiç aldırmayın, YER İŞLETME yi uçurmaya devam. Kolay gelsin... 0
  • TK61 18 Kasım 2008, Salı 18:45:45 Beyler tecrübe diyordunuz, işte alın size tecrübe... 0
  • TK61 18 Kasım 2008, Salı 18:44:25 Hiç şaşırmadım... Tecrübeli olduğu her halinden belli zaten Hüseyin Beyin. 0
  • Reailite 18 Kasım 2008, Salı 18:22:36 Sevgili arkadaşlar, bildiğim kadarıyla Hüseyin Keskin, THY de işe başlamadan önce yine Hava Taşımacılığı işi ile uğraşan bir şirkette 5 yıl Danışman olarak görev yaptı. Bu nedenle Tecrübesiz olduğu fikrine katılmıyorum. 0
  • İLEZİR 18 Kasım 2008, Salı 14:32:07 sizi seviyoruz selam ve sevgilerle 0
  • 54 18 Kasım 2008, Salı 11:17:11 Haticeye değil neticeye bakın herşeye rağmen yerişletme iyi durumda bunda Hüseyin Beyin de katkısı var.Birileri shgm ile thy kavgası körüklemek istiyor galiba 0
  • TARBZON 18 Kasım 2008, Salı 09:21:21 Hüseyin Bey,sizi fazla tanımıyorum fakat şunu biliyorum ki meyve veren ağaç taşlanır ...bizler işimizi ve sizi çok seviyoruz...sizi tebrik ediyor,başarılarınızın devamını diliyorum. 0
  • tk53 18 Kasım 2008, Salı 08:15:21 YOK BEN BURADA SENLE KALACAM. BİZ YARADILANI YARADANDAN ÖTÜRÜ SEVENLERDENİZ. SENİDE SEVİYORUM. YARADILANIN TÜRÜ ÖNEMLİ DEĞİLDİR SEVMEMİZ İÇİN 0
  • SHY22 18 Kasım 2008, Salı 07:48:49 Sizi Afrikaya falan göndersek ne dersiniz ? Bunlardan orada bir sürü var. :))Beraberce geçinirsiniz :)) 0
  • wolf 18 Kasım 2008, Salı 00:33:42 abi iyi uykular. ben yatiyom artik yarin ise gidecem. senin kadar cok kazanamiyoz abi. malum biz egitim aldik. baska bir sirkette calisiyom abi. ama birakir gelirim valla. bende senin tow barın, vidanjorun, external power in olabilirim abi. devir boyle. baksana arkadaslarina. hiissst 0
  • TK TK 18 Kasım 2008, Salı 00:19:33 Wolf yazık sana be kardeşim... senki saygıdan bahsediyodun. İnsanların inançlarına hakaret etmekmi sence saygı??? Yazık, sonra çıkmış insanlara saygı filan diyosun.Dilenmek istiyosan yanlış yerdesin WOLF.senin zorunun ne olduğu anlaşıldı.hadi başka kapıya. 0
  • karadeniz 18 Kasım 2008, Salı 00:18:08 Hüseyin Bey. daha iyi ve daha yüksek yerlere inşallah. 0
  • TK 53 18 Kasım 2008, Salı 00:12:18 Senin zorun anlaşıldı. Namaz ve oruç 0
  • yüksekliktutkusu 18 Kasım 2008, Salı 00:08:07 Allah yardımcınız olsun. Başarılarınızın devamını diliyorum. 0
  • TURKISH 18 Kasım 2008, Salı 00:07:08 Hüseyin bey eskiden 3 kişinin yönettiği yer işletmeyi tek başına başarıyla yönetiyor.biz vardiyamıza gelirken çok mutluyuz, bizim mutluluğumuzu bizden daha fazla düşünemez.dışardan hüseyin beye laf söyleyenler size söylüyorum biz çok MUT LU YUZZZZZZZZZZZZ... 0
  • emekliemekçi 18 Kasım 2008, Salı 00:05:34 Ben bir THY emeklisi olarak ne şu an çalışanları neden yönetenleri tanırım. Ama THY nin son yıllardaki başarısı ile gurur duyuyor, keşke THY de olup bu başarıya ortak olsam diye düşünüyorum. Saygılar 0
  • Follow me 18 Kasım 2008, Salı 00:01:54 yıllarını türk hava yollarına vermiş biri olarak söylüyorum yer işletme şu anda en güzel günlerini geçirmekte.apronda herkes halinden memnun.bizimle uğraşmayın zorla bulduk huzuru zaten. saygılar 0
  • wolf 17 Kasım 2008, Pazartesi 23:59:23 abi hayirliysa banada bi is bulsana. allahin izniyle ne is olsa yaparim abi. abi bes vakit namazimi kilar, guzel oruc tutarim abi. zaten aciz zor olmuyo. bi tek zekat veremiyom abi. ise alirsan onuda veririm allahin ve senin izninle 0
  • Airline 17 Kasım 2008, Pazartesi 23:58:01 bende Hüseyin Keski i filan tanımam.sadece sonuçlar üzerinden konuşurum.şu anda sonuçlar nasıl?çok güzel görünüyor.işini yapıyor yani.onun dışında geçmişinde ne yapmış önemlimi? ayrıca bunların ispatı filan varmı? insanları eleştirirken ince eleyip sık dokumak lazım.güneş balçıkla sıvanmaz ortada büyük bir başarı var... 0
  • Pushback 17 Kasım 2008, Pazartesi 23:57:39 Hüseyin Bey!Pushback'inize towbar olim.Aprondan saygılar sayın büyüğümüz! 0
  • 98 17 Kasım 2008, Pazartesi 23:55:37 3 saattir hayretle yorumcuları izliyorum.3-4 tane mantıklı yazan arkadaş var.yer işletmedeki herkese söylüyorum.hangi başkan zamanında kendinizi bu kadar insan yerine konulduğunuzu gördünüz.Hüseyin Keskin'in özel hayatı beni hiçmi hiç ilgilendirmiyor.kendisinden en azından benim bildiğim kadarıyla bizim vardiyadaki herkes memnun.Münafıklar hariç.. 0
  • jepp 17 Kasım 2008, Pazartesi 23:54:15 abi ne is olsa yaparim. bende eskiden nargileciydim. yer isletmeden de anlarim. senin altinda bi makam da calisabilirim. sen benden daha tecrubelisin anlasilan 0
  • STAR 17 Kasım 2008, Pazartesi 23:52:03 Dünya çapındaki THY yede o çapa yakışır bir başkan lazımdı.Onu da buldu çok şükür 0
  • boarding 17 Kasım 2008, Pazartesi 23:48:40 ben yer işletme çalışanı değilim, bahsedilen isimleri görsem tanımam.ama yer işletmede çalışan arkadaşlarım var, onlardan duyduğum şu anda herkesin hüseyin keskinden memnun olduğu.demek başarılı.o zaman sorun yok demektir. başarılar Hüseyin Bey.söylenecek başka bişey yok 0
  • koyumavi 17 Kasım 2008, Pazartesi 23:47:37 Hüseyin Bey'in desteğe ihtiyacı olduğunu nereden çıkardın.Madem ilgin yok, madem kimseyi tanımıyorsun neden yatıp uyumuyorsunki 0
  • wolf 17 Kasım 2008, Pazartesi 23:47:29 huseyin abi seni basbakan yapalim mi? arkadaslarin yorumuna bakilirsa, kesin iyi yonetirsin. tecrube de aranmiyor zaten... 0
  • Tecrübeli Havacı 17 Kasım 2008, Pazartesi 23:44:04 Valla arkadaşlar ben onu buu bilmem çalışanın hakkını vermek lazım.bu yanlışı yapan shgm yapıyor diye doğrumu olacak.yanlış yanlıştır.yapılması gereken bir şey var hüseyin beye destek olmak.yoksa bu işin altından kimse kalkamaaz ondan başka 0
  • Rumuz 17 Kasım 2008, Pazartesi 23:41:42 ben huseyini de serafettinide tanimam. THY ile de ilgim yok sadece saygisica yaklasiminiza itiraz ediyorum. sizinde huseyin hakkinda olumlu bir sey soylediginiz yok zaten. yani universite mezunudur. 6 yil deneyimi vardir. doktora yapmistir. nargileci degildir demiyorsunuz. sadece saldiyorsunuz ama huseyini pozitif bir seylerle desteklerseni daha inandirici olursunuz. artik huseyinin marpucun dan vazgecin. huseyin bey sevgiler saygilar. 0
  • riga 17 Kasım 2008, Pazartesi 23:39:11 kurtçuk senin uykun gelmedimi yorum yazmayı beceremiyorsun hadi yat artık 0
  • TK TK 17 Kasım 2008, Pazartesi 23:36:54 Malesef ülkemizin sorunu...başarılı insanlar hep böyle saldırıya uğramadımı. Bütün istatistikler Yer İşletme nin başarısını ortaya koyuyor zaten. Arkadaşlar eleştirirken biraz araştırın Lütfen... Rotar azaldı, hizmet kalitesi arttı, işler tıkır tıkır işliyor. Bu başarı değilde nedir... Yer İşletme Başkanı da Hüseyin Keskin olduğuna göre, sorun ne anlamadımki??? Ne deneyimli adamlar gördük biz Hüseyin Bey'in 100 de 1 i bile değil... 2 yıllık olması önemlimi babalar gibi yönetiyor işte. kaç yıldır yapılamayanları tek tek yapıyor. TEBRİKLER HÜSEYİN BEY... 0
  • TK 53 17 Kasım 2008, Pazartesi 23:14:26 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • wolf 17 Kasım 2008, Pazartesi 23:12:21 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • TK61 17 Kasım 2008, Pazartesi 22:59:52 Onlar ancak perde arkasından KARAGÖZ oynatır TK53... Onlar anlamaz yönetmekten filan... 0
  • TK61 17 Kasım 2008, Pazartesi 22:58:02 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • TK 53 17 Kasım 2008, Pazartesi 22:57:30 Sizin derdiniz yıllar öncesi gibi yatarak para kazanmak. Şirketi zarar ettirerek Hazineden yardımla ayakta durmak. Sizin derdiniz gece vardiyalarında apronda rakı balık keyfi yapmak. Sizin derdiniz bu şirketi adam edenlere düşman olmak. Sizin derdiniz rekabet ortamında bu şirketi hayal bile edemeyeceğiniz yerlere götürenleri yermek. Sizin derdiniz sadece yemek. Mutfaktan alıp gerekli yerlere bırakmak. Onun için siz Hüseyin Bey'i ve onun gibileri sevmezsiniz, sevemezsiniz. Sizin tek derdiniz para. Onunda haksız kazanılanı 0
  • tk53 17 Kasım 2008, Pazartesi 22:50:42 Bence yer işletmeyi perde arkasından sen yönetiyorsundur.Ne dersin. 0
  • wolf 17 Kasım 2008, Pazartesi 22:50:39 bu ulke ancak huseyinler, erdoganlar gidip, marpucun hesabi soruldugunda duze cikar 0
  • tk53 17 Kasım 2008, Pazartesi 22:43:14 Sen kendini tarafsız zannedecek kadar cahilsin işte. Sen şu an THY nin finansal yapısının gücünü, zamanında kalkış oranını, havacılık içindeki yerini, iflasların ardı arkasının gelmediği şu günlerdeki karlılık oranlarını biliyormusun. Bunları o tarafsız (pardon vasıfsız) duruşunla senmi başardın. Ve bu başarının önceki yıllardaki personelin üçte bir eksiğiyle gerçekleştirildiğinden haberin varmı. Otur koltuğunda tarafsız tarafsız salla bakalım. Doru söyle, THY nin bu başarısı zorunamı gidiyor.. 0
  • wolf 17 Kasım 2008, Pazartesi 22:38:44 baskasin marpucunu gormeyen kendi marpucunu piyade tufegi sanirmis 0
  • TK 61 17 Kasım 2008, Pazartesi 22:37:19 İçlenmişler kardeşim içlenmişler... Her hallerinden belli değilmi??? Sürekli saldırıyolar... Ama anlıyorum onları, KUYRUK ACISI... Kardeşim; bu arkadaşlar o yazdıklarından anlamaz. Onlar için olay 2x2 den ibaret... Yani onların anlayacağı şekilde anlatmak lazım... 6 yaşındaki nir çocuğa anlatır gibi... 0
  • İçlendim abi!!!! 17 Kasım 2008, Pazartesi 21:54:48 Valla usturuplu bir yorum yazim dedim ama size değmez be kuyucular.Kuyucumu ne? Tarih kitaplarıbiraz karıştırın boş boş haber okucanıza.. Hüseyin Bey'e gelince..onu anlatmak kimsenin haddi değildir hle sizin hiç değil, rumuzunu yazarak nazik ellerimi hiç yoramam.Hasılı kelam, siz Hüseyin Bey'in kahvesinde telve,nargilesinde marpuc olamazsınız.marpuc mu ne? Sultanahmede gelin ben size öğretirim...Nooolddu içlendinizmi... 0
  • wolf 17 Kasım 2008, Pazartesi 21:42:31 TK 61; tarafsiz birisi olarak haberi ve yorumlari okudum. hic bir gecerli sebep gostermeden, SHGM tarafindan bile reddedilmis nargileci huseyin kardesi, diger dusuncelere bu kadar saygisizca ve ahlaksizca davranarak savunmani cok anlamsiz buldugumu soylemeden gecmek istemedim. sen mutlaka anlamli bir seyler bulmussundur umarim. 0
  • A.D. 17 Kasım 2008, Pazartesi 21:40:06 Şerafettin bey yonetıyor zaten yer işletmeyi. Başkanı ortalıkta gören varmı, başkanlığı ona versinler bence yakışır... 0
  • Realite 17 Kasım 2008, Pazartesi 21:07:01 THY'yi çok değil 5 senede FHY haline getirenler birde oturmuş burda yorum yazıyor.Utanmazlar.Arlanmazlar.Yaptıklarınız yanınıza mı kalacak sanıyorsunuz.Hüseyin Keskin falan bahane.FHY ne mi?Fetullah Hava Yolları tabii.Başka ne olabilir ki?Oldurmazlaaaaaar. 0
  • TK 61 17 Kasım 2008, Pazartesi 21:02:23 Arkadaşlar bu arada bir arkadaş 2x2 hesabı yaptı ya, şimdide ben basit bir hesap yapmak istiyorum... Şimdi size göre... Ali AYKANAT deha bir başkan idi, Kemal OKUTAN deha bir başkan idi; hele hele Bilal EKŞİ deha ötesi bir Genel Md. Yrd. cısı idi. Şimdi Hüseyin KESKİN için hesap yapalım... Hüseyin KESKİN=1 Genel Md. Yrd.+2 tane başkanın yaptığı işi yapıyor... Yani 3ünün yaptığını tekbaşına yapıyor...Şimdi deha nasıl olur anladınızmı??? Sanırım sizin anlayacağınız kadar basit bir şekilde izah etmiş oldum değilmi??? Deha arayan Hüseyin KESKİN'e baksın, uzaklarda aramasın... Yani EL İNSAF!!! 0
  • TK 61 17 Kasım 2008, Pazartesi 20:15:59 Sizin kuyruk acınız var dimi... Bir yerlere gelmek için yapmadığınız yalakalık kalmadı... Kandırabildiğinizi kandırdınız, kandıramadığınızada çamur atıyosunuz... Artık Yer İşletme işi bilenlerin yeri... Zaten siz de 2x2 den öteye gidemezsiniz... Sizin gibiler bu şirketten para yiyor yazık... İsterseniz sizin anlayacağınız kadar basit anlatayım; HADE HADE HADEEEEEEEEEEE... Hüseyin Bey, şu ana kadar mükemmel götürdünüz, bundan sonra daha iyi olacağı kesin... 0
  • TK53 17 Kasım 2008, Pazartesi 20:11:04 Tayyare dönemi bitti kardeş. Şimdi uçak uçurma zamanı. Sen geçmişe gömüldün. Üzerine toprağını al ve sus 0
  • Tayyareci 17 Kasım 2008, Pazartesi 20:05:37 Haberde yazılanlar gerçekse diyecek lafım yok. Pes doğrusu... Uzmanlık isteyen işlere atananlara bakın. THY yi bitirmişler... 0
  • TK 53 17 Kasım 2008, Pazartesi 20:03:32 Bir yerlerinizi yırtsanızda, Sayın Hüseyin Keskin, duruşuyla, bilgisiyle, zekasıyla ve en önemlisi ''adam gibi adam'' lığıyla Yer İşletme Başkanı olarak kalacaktır.Bilgilerinize rica ederim 0
  • TK61 17 Kasım 2008, Pazartesi 19:54:00 TK 54 en iyi senin bilmen lazım değilmi??? Hadi hadiiii, hani bir atasözü varya; İT ÜRÜR KERVAN YÜRÜR... Sevgili arkadaşlar hiç boşuna uğraşmayın, Hüseyin Keskin siz her ne kadar tersi için çırpınsanızda Yer İşletmeyi uçuruyorrrrr... 0
  • TK53 17 Kasım 2008, Pazartesi 19:53:16 Sen yatıp THY den geçinmek isteyenlerdensin sanırım. Bankamatik memur olayı yani 0
  • TK 53 17 Kasım 2008, Pazartesi 19:51:43 sen çoook iyi biliyorsun yorumlarına bakılırsa?Bizim öyle bir iddiamız yok 0
  • Rumuz 17 Kasım 2008, Pazartesi 19:43:34 Yorumunuz...bize hayat bilgisi 9-10 olan adam lazım matematiği 4 olsun yeter... 0
  • ops. 17 Kasım 2008, Pazartesi 19:40:22 Apron rumuzlu arkadaş şerafettin abin senide tayin ettirecek herhalde.. bu kadar sevgi neden... 0
  • Apron 17 Kasım 2008, Pazartesi 19:36:17 Şerafettin bey başkanlığa herkesten fazla yakışıyor.... 6 aydır yer işletme onun sayesinde ayakta.. 0
  • tk 54 17 Kasım 2008, Pazartesi 19:31:27 Nasıldı...? 0
  • Happymoon 17 Kasım 2008, Pazartesi 19:29:50 Nargilemin dumanı... O bir matematik uzmanı.. 0
  • dört 17 Kasım 2008, Pazartesi 19:26:48 Matematikçiliğine kimsenin lafı yok.. Biz yer işletmeci istiyoruz. 2 kere 2 = dört.. deha olmaya gerek yok... kemal bey in neyi eksikti... dehaysa deha... 0
  • ts 17 Kasım 2008, Pazartesi 19:19:26 SHGM illa da form-4 için 5 yıllık adam istiyorsa imza için "Şerafettin" ismini açsınlar. Nasıl olsa yer işletmeyi o yönetiyor. 0
  • tk 53 17 Kasım 2008, Pazartesi 18:39:38 Ortalıkta bir nargile lafı dönüp duruyor. Burada Hüseyin Bey'e laf atan arkadaşlar; Hüseyin Bey'i tanıyormusunuz, nargilesini tatdınızmı????? 0
  • Rumuzrumuz 17 Kasım 2008, Pazartesi 18:36:54 allah utandırmasın,Hüseyin bey çok zeki bir beyefendidir matematik dehası zekasıyla yer işletmeyi uçuracaktır görün bakın 0
  • legend 17 Kasım 2008, Pazartesi 17:32:06 Jeremy,havacılık sektöründe manav yer işletme müdürü'de var.)) 0
  • f.b 17 Kasım 2008, Pazartesi 17:09:37 Hüseyin keskin benim yakın arkadaşım yorum yazan bir çok arkadaş eminimki birkez bile hüseyini görmemiştir.Hüseyin Bogaziçi mezunu çok kabiliyetli dürüst ve ilkeli biridir.Hernekadar artık ulaşmak zor olsa bile o işini iyi yapan inanılmaz çalışkan biri objektif olmak lazım de SHGM nin birçok uygulamasının nasıl oldugunu hepimiz gayet iyi biliriz dimi 0
  • TK 5 17 Kasım 2008, Pazartesi 17:03:08 Siz bunu söyleyenler...Hüseyin Bey'in tırnağı olamazsınız.Yerini son derece hak etmiş birisidir.Aslında size cevap yazarak adam yerine koymuş oluyoruz ama...neyse... 0
  • TK61 17 Kasım 2008, Pazartesi 16:35:46 Hüseyin Keskin'in yeterliliğini tartışmak size mi kaldı beyler... Siz nereden tanıyosunuz Hüseyin Keskin'i de yorum yapıyosunuz. Emin olun sizin işi biliyor dediğinz daha önceki kaç tane Yer İşletme Bşk. nı varsa hepsini tek tek cebinden çıkartır. Verilere; istatistiklere, kara bakın sonra insanlara pislik atın. Ağlanacağınıza helal olsun diyin bence. Hüseyin Keskin'in 2 yılda öğrendiğini siz ve sizin gibiler değil 20, 200 yılda bile öğrenemezsiniz. Ama size söylemek boş, sizin işiniz sadece insanlara pislik atmak. Helal olsun Hüseyin Bey, daha iyi yerlere gelirsiniz İNŞAALLAH... 0
  • Havacı 17 Kasım 2008, Pazartesi 16:33:46 Sadece Hüseyin Keskin mi? Uçuş Eğitim Başkanı Halil Üstün'ün varmıydı hiç "eğitimciliği" öğretmen pilot bile değilken "başkan" yaptılar o da çocuklarını pilot yapıp şirkete almaktan başka bir iş yaptı mı? 0
  • jeremy 17 Kasım 2008, Pazartesi 16:04:23 hepimiz aslında ağlanacak hallere güler olduk.adamlar işi iyice ayyuka çıkarmış vaziyetteler kimseden de korkuları yok.shgm yeterlilik istemiş umurlarında değil.nasılsa her kurum devlete bağlı olduğu ve bunlar da kadrolaştığı için 'körlerle sağırlar birbirini ağırlar'prensibi işliyor.havacılık gibi spesifik ve hata kabul etmeyen işin başına da bugün nargileci gelir yarın da bakarsınız manifaturacı ya da kunduracı.bu rezillik te böyle sürer gider. 0
  • TGS??? 17 Kasım 2008, Pazartesi 15:18:50 O KOLTUKTA FORM 4 VERMEDİKLERİ HALDE OTURABİLİYORSUN YA..TAKDİR EDİLECEK NARGİLECİ 0
  • CEVAT 17 Kasım 2008, Pazartesi 15:16:37 Nargile cafe işleten yer işletme başkanı oluyorsa bende oto yıkma işletiyorum acaba thy de ne gibi bir göreve atanabilirim??? :) 0
  • Misafir 17 Kasım 2008, Pazartesi 15:11:14 anlaşılan hüseyin keskine de yol gözüktü.sıradaki gelsin.eminimki gelecek olan da gidenler kadar vasıflıdır.. 0
  • Rumuz 17 Kasım 2008, Pazartesi 14:51:48 Yorumunuz...NE OLMUŞ CANIM ADAMZATEN TÜCCARMIŞ İŞİ BİLİYORDUR.UÇAKTANDA ANLARLAR ONLAR ÇOK MARİFETLİDİR.AMA ÖNELİ DEGİL HÜSEYİN GİDER HALK EKMEKTEN VEYA MEZARLIKLAR MÜDÜRLÜĞÜNDEN HASAN GELİR.SONLARI YAKLAŞTIKÇA NE YAPACAKLARINI ŞAŞIRDILAR.AZ KALDI GELİYORUZ 0
  • Neredeyiz 17 Kasım 2008, Pazartesi 14:43:55 2005 in ortalarinda THY Yönetimi devir alanlar.2 yillik Abdürrahim beyin egemenligine son vermislerdi.Basbakan onlara bu görevi verirken,herhalde beni örnek alin demistir.Ben sizi buraya getirdigim gibi sizde böyle hareket edin.Kravata ve biyiga dikkat edin.Gerisi zaten bizim egemenligimizde,size kimse karisamaz.Heryerde benim adamlarim görevde. 0
  • E.HAVACI 17 Kasım 2008, Pazartesi 13:14:38 SHGM FORM-4 VERMEMİŞ.DAHA NE YAPSIN. 0