THY UÇAKLARINDA DUA İLE SEYAHAT

    Çok beğenilenler

  • Yarasa 25 Şubat 2013, Pazartesi 17:14:06 Konu dua değil bal gibi herkes islami devlet projesinin milli havayolunu kullanarak insanları hazırlaması olduğunu biliyor kimsenin islama dine lafı yok benim dinim reklam amacı yapan para cukkalamak için kullanan adamların aracı oyuncağı değildir! Allah kimsenin tekelinde değildir herkes istediği gibi dua eder bunu kimse zoraki yaptıramaz çok meraklıysanız arabistan ülkeleri orada gider yaşarsınız ama ne hikmetse ordakiler artık baskıcılıktan cıldırdığı ıcın kacıp kacıp buraya gelip orasını burasını açıp deve yüküyor altın almasını normal gören sizler neden bu hale düşüp sonra kacacak yer aramak için hayatınızı mafetmek istersiniz anlamak münkün değil( sizde rica ediyorum yayınlayın bunu) 4
  • erdınc durmazer 24 Şubat 2013, Pazar 11:41:05 bence yolcular ucaga alınmadan evvel once boy abdestıne tabıı tutulmalı. sonra kabıne gırerken ellerıne bırer tesbıh verılmelı ışte o zaman anlamlı olacaktır hersey. duadan sonra da dudagı kuruyanlar ıcın demır hındı şerbetının dagıtılması yerınde olur. abdest almakta gec kalanlar ıcın ucakta bı de abdesthane nın de yapılmasında yarar vardır. 35
    • Erdinçççç 24 Şubat 2013, Pazar 12:42:33 O Boy abdesti sana lazım. Bir boy abdesti al da sen de şu mübarek müslümanların arasına katıl. 23
    • erdinc durmazerberg 24 Şubat 2013, Pazar 13:22:42 sayın durmazerberg, biz müslümanlar sizin gibi yahudilerin de ibadet özgürlüğünü savunuyoruz, hatta sizin koşer yemeklerinizde yaptığınız ritüeli de eleştirmiyoruz, uçakta sallana sallana tevrat okumanızı da eleştirmiyoruz. Siz niye biz müslümanların duası ile dalga geçmeye çalışıyorsunuz? Cevap veriniz sayın erdinç durmazerewitz. 14
    • erdınc durmazer 24 Şubat 2013, Pazar 14:07:11 manevı degerler allah ıle kul arasında olan bır olgudur.kımse araya gıremez vede baskıyla yada zorlamayla asla olmaz.muslumanlık hoşgoruye dayalı bır dındır. ıbadet , eger bıreylerın ıcınden gelerek yapılıyrsa o zaman bı anlamı olur.her yapılan ışı din ile ılşkılendırmek vede onu sıyasıleştırmek dını ıstısmar etmektır.tepkılerde bunlaradır. yoksa kımın ınanclı yada ınancsız oldugnu allahtan başka kımse bılmez.onun ıcın bıreylerın bırbırne karsı saygılı ve hoşgorulu olması gerekmektedır. 8
    • erdınc durmazer 24 Şubat 2013, Pazar 14:07:14 manevı degerler allah ıle kul arasında olan bır olgudur.kımse araya gıremez vede baskıyla yada zorlamayla asla olmaz.muslumanlık hoşgoruye dayalı bır dındır. ıbadet , eger bıreylerın ıcınden gelerek yapılıyrsa o zaman bı anlamı olur.her yapılan ışı din ile ılşkılendırmek vede onu sıyasıleştırmek dını ıstısmar etmektır.tepkılerde bunlaradır. yoksa kımın ınanclı yada ınancsız oldugnu allahtan başka kımse bılmez.onun ıcın bıreylerın bırbırne karsı saygılı ve hoşgorulu olması gerekmektedır. 8
    • yabancı 24 Şubat 2013, Pazar 15:06:05 erdinc, anayasa nın 24. maddesine göre dini ibadetler başkalrının haklarına halel gelmemek kaydıyla özgürc yapılır der. Sana ne zararı var. Ekranını kapatırsın. Sesi de rahatsız ediyorsa kulaklık filan takarsın. Kaldı ki sesin dışarıya verilmemiş olması lazım. Senin gibi başka dinlere mensub veya ateist arkadaşlara her zaman saygı duymusumdur. Aynısını senden de bekliyorum. 6
    • öğrenci pilot 24 Şubat 2013, Pazar 16:32:48 dinci değilim ve hele ki bir takım kişileri tutan insanlardan hiç değilim! ama sen o ufacık beyninle neyin tartışmasını yapıyorsun ? Dua koymuşlar her dinde,her insan kitlesinde ve inancında dua vardır neresi kötü? ne boş adamsın sen ayaksın la sen? Haberde boy abdesti mi yazıyor hayır yazmıyor öyle yazıyor olsaydı sen de o ufacık beynini bura da sergileseydin dua etmenin neresi kötü anlamadım.Sen şimdi sen kimsin diyeceksin benle böyle konuşuyorsun ben de sana şimdiden cevabını vereyim adamına göre yani adam olmayana göre muamele görürsün benden. beyni değer ve taktir gören insanlarla düzgün şekilde konuşurum :) 9
    • emin 24 Şubat 2013, Pazar 17:49:27 erdinç saçmalama , stand ap yaptığını yada mizah yaptığını sanıyorsan fena çuvallıyorsun , sen sen ol yorum yazarak o güzel kafanı yorma ... 5
    • -???=== 24 Şubat 2013, Pazar 17:54:34 bu yorumu hakkaten 20 kişi beğendi mi laaa 3
    • erdinc bey'e 24 Şubat 2013, Pazar 18:25:07 Dua ile seyahat sadece Hac ve Umre seyhatlerinde. Sizin zaten o tarakta beziniz olmadığı anlaşılıyor. Yani sizi rahatsız edecek bir şey yok. Siz THY üzerinden dindar insanlarla geçin dalganızı. Keyfini çıkarın. Ötede öttürürler adamı. Şimdiki kadar rahat olamayabilirsiniz. 6
    • Dinime Küfreden 24 Şubat 2013, Pazar 18:59:07 THY yi bahane edip inançlı insanlara kin kusmak size birşey kazandırmaz. Sadece öfkeniz artar. Dünya değişiyor, artık sizlerin de inanca hakaret gibi gerici, yobaz düşüncelerden kurtulma vaktiniz geldi sanırım. Herkesi olduğu gibi kabul edip her inanca saygılı olmakla başlayabilirsiniz işe. İnançlı olmak zorunda değilsiniz ama SAYGILI OLMAK ZORUNSADINIZ. 6
    • Hiç Komik Değil 24 Şubat 2013, Pazar 21:57:08 İnsan meşhur olmak için tuhaf şeyler yapar. Mesela gider mescide idrarını yapmaya çalışır. Bazısı da tutar senin gibi inançları rencide edici espriler yapar. Şeytan insanı gıdıklayınca olur böyle şeyler. Fakat insan öldükten sonra dirilince zebaniler "HİÇ KOMİK DEĞİL" deyip öpebilirler adamı. Birkaç kişiyi güldüreceğim diye sonsuza dek ağlamak? Hiç akıllı işi değil. Özür yazını bekliyoruz. 2
    • erdınc durmazer 25 Şubat 2013, Pazartesi 14:19:41 degerlı katılımcılar,ben duaya karsı bırı dılım ımanımda en az sızler kadar gucludur.ben sadece duanın shova donuşturulmesıne karsıyım .ınsanlar ucaga bınerken zaten besmelesını ceker vede yol boyunca ıcınden duasını yapar ucak nereye gıderse gıtsın.arabıstana gıden ucakların ıcınde yabancılarda olabılır. global yours dıye imaj yaratmaya calışırken bu tur uygulamalar THY ın ımajını olumsuz etkıleyebılır.yabancılar nasılkı ıckı vede unıforma konusunu basında ele alıp goruşlerını belırttılerse aynı şekılde bu konuyu da kendı yayın organlarında konu edeceklerdır.ımajımız zedelenecektır.herkes ın dını kendısınedır. vede bu konuda ınsanların bırbırne saygı duyması gerektıgıne ınanıyorum. olayı sıyasıleştırerek fıkır ılerı surmek kımseye yarar saglamaz.ıbadetın kışı ıle allah arasında olması gerektıgıne ınanan bırıyım vede dogrusu da budur zaten.dının başka amaclara alet edılmek ıstenmesıne herzaman karsıyım. saygılarımla.. 0
    • keske ... 25 Şubat 2013, Pazartesi 20:12:55 KESKE BIKINIYE OLDUGU KADAR INSANLARIN INANCINADA SAYGIN OLSA erdınc durmazer 18 Şubat 2013, Pazartesi 13:41:52 takvım calışmasının tamamen hava yolu şırketının reklamı amacıyla yapıldıgını duşunemeyecek kadar bagnaz goruşlu katılımcıların oldugunu gormek, bızım ınsanımıza hıc yakışmıyor. konuyu sıyasıleştırerek abuk sabuk fıkırler uretmekten zıyade, sadece goruşlerın belırtılerek bunlara herkesın saygıyla ve hoş goruyle bakması en dogru yaklaşım olmalıdır. 0
  • Tüm yorumlar

  • isimsiz 26 Şubat 2013, Salı 12:17:47 Fenerbahçenin Sivasta oynayacağı maçı izlemeye giden fenerbehçeli taraftarların çoğunlukta olduğu bir uçakta tezahürat yapan taraftarlar garip karşılanmıyor, halbuki uçakta FB li olmayan da var, normal yolcu da var; ama umre veya hacca giden uçaktaki yolcuların dua ve ilahi ile gitmesi garip karşılanıyor, hem de uçaktaki herkesin hacı veya umre adayı olmasına rağmen?? Bu duruma tepki gosteren arkadaslar acaba bu tepki THY ye olan gicikliktan dolayi mi, yoksa diger ihtimal mi ki; bunu düşünmek bile istemiyorum...yapmayın yahu, biraz sağduyu, biraz vicdan... 1
  • izleyin 25 Şubat 2013, Pazartesi 21:39:50 Öncelikle ulusalcı ve Atatürkçü olmak dindizlik değildir. Kendini ulusalcı ve Atatürkçü olarak tanıtan ateistler de vardır, normaldir. Burada vurgulanmaya çalışılan hizmetin çoğunluğun ihtiyaçlarına göre hazırlanırken, bu hizmetten rahatsız olabilecek azınlığın görmezden gelinmesidir. Hem dinimiz, hem anenelerimiz bunu ayıplar. Demokrasi de çoğunluğun baskısı değil, azınlığın haklarının korunmasıdır. Anlayamayanlar için örneklemek gerekirse; odada bir kişi uyuyorsa diğer 3-5 kişi tv'nin sesini kısar. Biz çoğunluğuz, bize ne demez... Sonuç olarak bir zamanlar vizyonda olan "Agora" adlı filmi saygıdeğer din kardeşlerimin izlemesinde fayda var. Bazen insanlar iyi birşey yapalım derken istenmeyen durumlara sebep olabiliyor. Dini hizmet diye yapılan işler hiç tartışılmayacak mı? Tartışmaya cesareti olanların hepsi dinsiz mi? Hem dinini yaşayan, hem başkalarına saygılı olan, hem ulusalcı, hem demokrat, hem akılcı, hem de modern olunamaz mı? 0
  • MD 80 25 Şubat 2013, Pazartesi 18:42:44 Atlas Onur THY kısaca her havayolu bunu Cidde hatta Medine yani HACI SEFERİ diye adlandırılan uçuşlarda bu uygulamayı yapar. Riyad gibi tarifeli hatlar hacı seferi değildir. Bu uygulama o hatta yapılmakta. Yani tarifeli uçuşlarda yapıldığı için haber dikkat çekici olmuş... Avrupa ucuşlarında İncil, İsrail uçuşlarında da Tevrat dinleme seçeneği sunulursa hem empati yapılır hem de globally olunur... Malum global bir havayolunun yolcuları sadece müslümanlardan oluşmamaktadır. 2
    • merak 25 Şubat 2013, Pazartesi 19:52:55 bu ucusun riyad ucusu oldugunu kim soyledi 0
    • matematiksel 26 Şubat 2013, Salı 12:58:00 Suudi Arabistan Uçuşlarından Hacı Seferi olan Cidde ve Medine'yi çıkarınca geriye Riyad kalıyor... 0
  • helal olsun 25 Şubat 2013, Pazartesi 18:09:36 thy yi yerinde ve boyle guzel bir uygulama baslattigi icin tebrik ediyorum.Bu uygulamayi elestirenler ulkeye 70 yilda bir karis yol goturemedi.THY ve iktidarin onlarin hayal dahi edemediklerini yapmasini kiskananlar bunlarla sonuc alacalarini zannediyor. Ama sunu bilinki bu haberler ancak thy yi buyutur iktidarida minimum %55 e tasir siz daha bu halkin deger verdikleri oncelikleri bilmiyorsunuz kotuleyelim derken halkin deger yrgilarina gore ovuyorsunuz. 5
  • tebrikler 25 Şubat 2013, Pazartesi 17:17:23 dünyanın en iyileri, emirates, qatar, vb kendi bayan vatandaşlarını kabin memuru yapmadığında yada sizin bir taraflarınızın sevdiğiniz kadar açık giydirmediğinde dünya markalığından mı çıkıyor? foss mu oluyorlar? alkol, dua, siyaset yada inanç mı yapıyor bir şirketi dünya markası? biraz daha zeka ve sağduyu lazım bu camiada ahkam kesenlere... 5
  • Arapca 25 Şubat 2013, Pazartesi 14:53:46 Ya yazilar Arapca olursa insanlar okuyacak ? 1
  • Etkin 25 Şubat 2013, Pazartesi 14:15:20 Dinin ve inancın bu denli sömürüldüğü ve alet edildiği bir dönem daha görmedim yaşamımda. İnançlı bir insanım ve Allah ile Kul arasına kimse giremez. Hele hele para kazancı olarak görerek kimse... Thy nin işi para kazanmaktır. Din sömürüsü değil dicem ama ... 1
  • fiko 25 Şubat 2013, Pazartesi 11:02:01 kokpiti,kabini,tekniği vurur alkolün dibine dibine.yatılardan bahsetmeye gerek yok zaten..sonrada allahım sen bizi koru...kel alaka...globally fosss 4
  • güzel bir uygulama 25 Şubat 2013, Pazartesi 10:38:02 NE güzel bir uygulama, tüm uçuşlarda yapılması mantıklı değil ama bahsi geçen route lar için son derece akıllıca bir pazarlama yöntemi. Ben THY'de ki birçok insanı sevmem ama bu akıllıca olmuş. 3
    • Murat D. 25 Şubat 2013, Pazartesi 10:56:37 Marketing yönünden mi ? yani dua okunuyor diye o route yolculari thy yimi tercih edecek ? yanlis anladiysam kusura bakma.. 1
  • Murat D. 25 Şubat 2013, Pazartesi 10:35:56 Arkadaslar kimse duaya karsi degil.. tekrar yaziyorum .. ama herseyin yeri ve vakti vardir.. 4
  • Rahatsızlık Neden? 25 Şubat 2013, Pazartesi 09:29:52 Duadan niye rahatsız oluyorsunuz? Gidilen yer Suudi Arabistan, Rusya değil. Sırf eleştirmek için bahane aramayız. 5
  • Alone 25 Şubat 2013, Pazartesi 09:17:49 güzel bir uygulama bunu birde acil durumlarda devreye girecek şekilde de yapsalar daha güzel olurdu. malum bizim insanımız başa dara düşünce hatırlar. 3
  • Hayirli olsun. 25 Şubat 2013, Pazartesi 09:16:01 THY ni bu güzel uygulama sindan dolayi tebrik ediyorum. Yillardir Emirates ve Qatar pilotlari zaten yapiyor. 2
  • Mevlüt kaptan 25 Şubat 2013, Pazartesi 08:27:22 Duadan sarar gelmes en cok sarar insandan gelit. Yorum yapin ama bir birinizi kirmayin. 1
  • dc3 25 Şubat 2013, Pazartesi 08:15:43 çok geç kalınmış bir uygulama...harbiden globally fosss un dua ya ihtiyacı var....tekniği,kabini kokpiti ayrı telden çalar..zaten üfürükle uçuyorlar.... 4
  • prometheus 25 Şubat 2013, Pazartesi 02:11:25 dua? kalıp halinde tanrıdan geldiği iddaa edilen söz öbekleri? fatiha örneğin... bana sürekli bunları söyleyin diyen bir tanrı. hep aynı? sürekli tekrar. kalıp! değişmeyen bir kalıp. hep aynı ve bunu isteyen bir tanrı? kendinden bir şey yok! ekranda yazılar çıkıyor başka bir yerde tanımadığın bir kişi kalıbı okuyor. dinliyorsun belki milyonuncu kez aynı şeyi yapıyorsun :) bumu ibadet? buna saygımı duymalıyız? kaşar peynirine tapınanlar var, dev bir demliğin içine girip ibadet edenler var, yerel afrika tanrılarına tapınan çıplak elemanlar doldursa ne kadar saygı göstereceksin? tekrar tanrısı daha ne kadar tekrar edebilecek kendini? 4
  • Normal 25 Şubat 2013, Pazartesi 00:55:06 Bence güzel bir gelisme, yapmayin arkadaslar dua etmek kadar güzel ne olabilirki. Yani laik olduk diye duadami etmeyelim. Birde isteyen dua dinler, isteyence pop muzik dinler. Sadece elindeki kumandayla karar veriyorsun. Hemen saldirmayin, ölüncede cenaze namazini kildirmak istiyorsunuz ama. YAZIKLAR OLSUN 0
  • BİR DUA RİCASI 25 Şubat 2013, Pazartesi 00:39:43 SN.THY YÖNETİCİLERİ UÇAKTA KURAN'DAN DUA YAYINLIYORSUNUZ GÜZEL BİR UYGULAMA AMA SİZDEN RİCAM AYIRIMCILIK OLMAMASI ÇİN AVRUPA VE DİĞER HAT UÇUŞLARINIZDA DA İNCİL'DEN VE TEVRAT'TAN DA DUA YAYINLAMANIZ!!!! BÖYLECE GLOBAL BİR FİRMA OLDUĞUNUZU KANITLAMIŞ OLURSUNUZ !!!! AKSİ TAKDİRDE THY YÖNETİMİNDE TOPLUMA DİNİ VE SİYASİ GÖRÜŞÜNÜZÜ DAYATMIŞ OLDUĞUNUZU KANITLARSINIZ....... 4
  • ICN 24 Şubat 2013, Pazar 23:45:11 Bu uygulama yıllardır, Umre'ye giderken yapılan uygulama değil... Bilmeyenler öğrensin bazı tarifeli hatlarda, HACI SEFERİ DEĞİL!!!, yapılmaya başlanan yeni bir uygulama... 1
  • xized 24 Şubat 2013, Pazar 23:44:49 Reklam kokan hareketler bunlar..Bunca insanin hakkini yiyen bir saltanitin,goz boyama ve kandirmaca oyunudur bu..Laik bir ulkeyiz kim ne derse desin,kim inancini yasamak istiyorsa yasasin ama bunu kendince yapsin,kendi sinirlari icerisinde yapsin..Thy kimindir arkadaslar?? 3
  • badem air 24 Şubat 2013, Pazar 23:06:43 thy ye itiştirilmiş tıkıştırılmış allahı kandıranlar sürüsünün son icadı. yahu sen hangi işini doğru yaptın. firmalar ihale için cumalarda toplanıyor. böyle ülkede din nedir? sen bu dua ile fazladan elektrik harcarsın başka da bir iş olmaz. içini biliyor yukarıdaki. 6
  • İsim / Rumuz 24 Şubat 2013, Pazar 22:56:28 Guzel birsey sonucta. Unutan, o an stres yasayanlara da duayi hatirlatmis olur. Allah'a emanet yapilan bir is kabin memurlugu. Havadasiniz sonucta.... Ama 305ten biri olarak sunu soylemek isterim ki; keske dinimize bu kadar ilgili davranirken kul hakki yemenin de ne kadar kotu oldugunu unutmamis olsaydik. Yoneticilerin de dedigi gibi kurunun yaninda yanan yaslarin kul hakki var... 0
  • ZİHNİYET MESELESİ 24 Şubat 2013, Pazar 22:49:54 THY "We are turkish airlines, we are globally yours " olan sloganını "Hayırlısıyla uçarız, nasipse ineriz" olarak değiştirdiğini borsaya bildirdi... 5
  • Tekkemi uçak mı 24 Şubat 2013, Pazar 22:48:29 Dua okutcaklarına uçak bakımlarına dikkat etsinler hergun motoru bozuluyor arıza yapıyor. Dua okutcaklarına kul hakkı yemesinler. Dua okutcaklarına eğitimleri baştan savma yapmasınlar. Dua okuyacaksa insan kendisi zaten okur zorla ekrandan dua izletmek ne demek ya orası TEKKE Mİ UÇAK MI KENDINDEMI BUNLAR! 5
  • cok guzel olmus 24 Şubat 2013, Pazar 21:49:56 ALLAH razi olsun cok guzel. 2
  • istanbullu 24 Şubat 2013, Pazar 20:43:00 Alkışlıyorum.. 1
  • Allah hidayet versin 24 Şubat 2013, Pazar 20:34:24 sayın airport haber ekibi sizi öncelikle kınıyorum ki siz bu camiada olan havacılıkla alakalı oldugunu dusundugumuz kı yonetıcılerınızden thy den emeklı olanlar ve bunun yıllardır oldugunu bılenlerde mevcut. ayrıca erdinc diye bi kisi bıtakım seyler yazmıs boy abdestı degıl o gusul abdesti bunu ogrenmelısın.ayrıca senın dını gorusun nedır bılmıyorum ama Allah sana hidayet nasib etsinde şirkten kurtul! insanların görüşüne saygılı ol!!! 1
  • Murat D. 24 Şubat 2013, Pazar 20:25:10 Mesela Hiristiyan ucaklarinda da ayni uygulama yapilsa, ne sekil olur acaba.. hayir dua yakimsenin diyecegi olamaz.. hepimiz dua ederiz.. AMA HERSEYIN YERI VE ZAMANI VARDIR !!!!!!!!!!!! ABARTMAK, GÖSTERMELIK HAREKETLER NE DINIMIZE NEDE BIZLERE YAKISIR... 4
  • TGS 24 Şubat 2013, Pazar 20:08:01 Umre ve Hacca giden uçakların hepsinde okutuluyor. Bunda ters bir durum yok arkadaşlar! 1
    • MNb 24 Şubat 2013, Pazar 23:47:44 Bu hacı seferi ya da umre değil değil normal tarifeli hat 1
  • Ne var yani??? 24 Şubat 2013, Pazar 20:06:35 Ben her uçağa binişimde 7 adet ayetül kürsi okurum. Bunu da gelenek haline getirdim, ben bunu okuyorum diye benden hiçbir şey de eksilmiyor. Bu bir inanç meselesi, dua etmeyen de etmez...bana ne... 0
  • Akil var mantik var 24 Şubat 2013, Pazar 20:06:30 Yav kardesim, 2012 senesinde sadece her 2.5 milyon ucustan birinde kaza olmus. Buraya dua koymak insanlari bolmek icindir, baska nedeni olabilirmi? Sen otobuslere dua koysana, butun ucuslara koysana. Niye sadece Arabistan'a. Bizim canimiz can degil mi? Nasil bir hosgoru diniymis bu anlamadim, bu kadar buraya yazan adami birbirine dusuren dinden mi bahsediyorsunuz? 3
    • ??!?!?!?!?!?!?!? 24 Şubat 2013, Pazar 23:23:57 be allahın adamı dua sadece suudi arabistana yapılan seferlerde var haberi oku 0
  • GEREK YOK 24 Şubat 2013, Pazar 19:49:53 Degerli arkadaslar Herkezin inanisina saygili olmak lazim. Heleki Islam dini saygida kusur edilmeyecek bir din. Burda olumsuz yorum yazan arkadaslara sesleniyorum. Biraz saygili olun. lutfen Bu kadar guceneceginiz, rahatsiz olacaginiz birsey yok ortada. Bizim dinimiz bize , sizin dininiz size, Ataist olanlara zaten lafim yok. Temel Bey. Sizi ayakta alkisliyorum.. Herkeze saygilar. 4
    • yazık yazık 24 Şubat 2013, Pazar 20:24:37 Herkesin dini kendine, bizim gibi liberal Atatürkçü insanların tepki gösterdiği şey sizin dininiz inancınız değil, milli havayolu şirketimizi getirdikleri haldir. Yazık valla yazık, pis Araplara yaranacaklar diye yapmadıkları rezillik yok. 2
    • isim/rumuz 24 Şubat 2013, Pazar 22:01:49 yakında mahalle baskısına başladığınızdada böyle söylemeye devam edersiniz ! 4
  • maalesef... 24 Şubat 2013, Pazar 19:36:27 Tüm yorumları üzülerek okudum. İslam "hoşgörü" dinidir. Kimse kimsenin dinine de, dinsizliğine de karışamaz. Din; kul ile Allah arasındadır, herkes kendi dinini kendince yaşasın, yaşamayana karışmasın, yaşamayan da dinini en içten bir şekilde yaşayana karışmasın. Biz birbirimizi dinen yargılayamayız, bizi yargılayacak Allah'tır. Neredeyse tüm yorumlarda bir grup diğerini dinsizlikle, diğer grup da yobazlıkla itham etmiş, bunun ortası yok mudur? Biz birbirimizi bu şekilde kedi-köpek gibi yemek zorunda mıyız? Kusura bakmayın, bu durumda hiç ABD'yi, AB'yi, onu bunu suçlamayın, en büyük kötülüğü kendimiz kendimize yapıyoruz zaten... 0
    • güzel 25 Şubat 2013, Pazartesi 02:02:22 Buradaki en aklı başında yorum sizinki olmuş, teşekkür ederim. Kin kusacağımıza birbirimize hoşgörü göstersek, elalem aya giderken biz ıvır zıvır şeylerle uğraşmasak ne olur sanki. İsteyen duasını etsin, isteyen filmini seyretsin, isteyen yatsın uyusun. Uçağa binmesek de her zaman heryerde aynı şeyleri yapma hakkına sahip değil miyiz zaten? Uçak olunca ne değişiyor? 0
  • Haşa!... 24 Şubat 2013, Pazar 19:27:52 Gavur icadı tayyarenin içinde dua mı edilirmiş bre mel'unlar, cayır cayır yanarsınız bak, gavur icadına da binmeyin zaten, o da günah, hacca gidecekseniz deveyle gidin, bulamazsanız eşekle idare edin, bu memlekette eşekten bol bişey yok zaten. 7
    • ?? 24 Şubat 2013, Pazar 20:28:17 SANA ÇUKUR DESEM O BİLE BİR İRTİFADIR.SEN O BİLE DEĞİLSİN 13
    • olmaz ki 25 Şubat 2013, Pazartesi 02:04:39 Haklısın, deveyle gidecektik ama Kotil Bey deveyi kesti apronda, mecbur uçağa binicez şimdi. (Şimdi anlıyorum, uyanıklar müşteri artsın diye deveyi kesmişler demek ki:))) 1
    • ??'ye... 25 Şubat 2013, Pazartesi 02:06:39 Sen de bu memlekette bol olanlardansın heralde... 1
  • Hayirli ucuslar 24 Şubat 2013, Pazar 19:09:51 PEYGAMBER EFENDİMİZ HER SEYAHATİNDE BU DUAYİ OKURMUS ADİDA SEFER DUASİDİR. 1
    • Hayret 24 Şubat 2013, Pazar 20:26:03 İsteyen gene okusun ama kendi kendine okusun. Yakında daha neler olacak TK uçaklarının içinde, hayretlerle izliyorum. 3
    • isim/rumuz 24 Şubat 2013, Pazar 21:55:52 seyrüsefer duası mı yoksa sefer (savaş ) duası mı ? ne alaka ??? 1
    • SS 25 Şubat 2013, Pazartesi 02:07:28 Navigation duası... 1
  • yorumcular 24 Şubat 2013, Pazar 18:45:56 böyle bir uygulamaya olumsuz bakmak müslümanım diyenin yapacağı iş değil ben burada olumsuz yorum yapanların müslümanlığından şüphe ederimki başka dinden olsalar bile saygı göstermek lazım Allah aşkına cevap verin olumsuz yorum yapanlar gerçekten bir dine inanıyormusunuz yoksa?????? 25
    • cevaben 24 Şubat 2013, Pazar 19:15:59 güzel kardeşim, dua sadece islam dininin ritüeli değildir. dua kur'an da da belirtildiği gibi kulun Allah'a aczini belirterek yardım dilemesidir. Dikkat et kul ile Allah arası. Bu nedenle böyle basmakalıp dualarla şova yönelik duanın bir amacı olamaz. Müslüman kimse kendi duasını yapar, Kuran'da Allah'ın da "dinde zorlama yoktur" ayetinde de emrettiği gibi müslüman olmayana da bunu dayatamaz. Kaldı ki dua müslüman kişiye farzdır, topluluklara değil. Sonuç olarak, meseleyi kişinin müslümanlığını ya da dinini sorgulayarak bu olaya yaklaşma. Sen eğer müslüman olduğunu iddia ediyorsan az kur'an oku da kimsenin dinini sorgulama. 2
    • yorumcu varlık 24 Şubat 2013, Pazar 19:52:59 herkesin dini kendinedir evlat,sen kendi işine bak 3
    • sen kimsin 25 Şubat 2013, Pazartesi 02:12:09 Sen kimsin ki benim dinimden şüphe ediyorsun. Sana mı kaldı? Sonra şüphe etsen ne olacak ki, beni yargılayacak güce sahip misin? Bence sen kendi dininden şüphe et. 1
  • takunya havayolları 24 Şubat 2013, Pazar 18:34:01 cuma günü öğlen uçuşlarının kaldırılması, kaldırılması mümkün olmayan uzun uçuşlarda da namaz saati en yakın meydana inilerek cuma namazı kılınması için gereken hassasiyetin gösterilmesi elzemdir. 10
    • hulusi kınalı 24 Şubat 2013, Pazar 18:48:07 sadece kalkışta değil iniş esnasında da dua edilmeli, uçuş süresince de zikir yapmak isteyenler için business bölümü , mescite çevrilerek gerekli kolaylık gösterilmelidir. 9
  • Tesekkurler 24 Şubat 2013, Pazar 18:15:23 Hazirlayandan hazirlantandan Allah razi olsun. 4
  • Enes 24 Şubat 2013, Pazar 18:06:39 Müslüman olup dininden utanan insanlara aynı ülkede yaşamaktan ben utanır oldum. Hac uçuşlarında onur air a330 larda yıllardır bunu yapıyor bilmem biliyormusunuz akılsızlar topluluğu sizi. Ayrıca tuvaletlerin arka kısmında namaz kılma yerleri de mevcut. Bunları bilmiyorsanız cahilsiniz diyemem ama bilidğiniz halde böyle yorum yapabiliyorsanız dilsiz şeytansınız. Ayrıca cidde ye medine ye turist kızlarla düşüp kalkmaya, Gece kulüplerinde eğlenmeye gitmiyor insanlar. Dini ibadet amaçlı gidiliyor, bilmem anlatabildim mi. Normalde böyle sert olmazdım ama 50 yorumun 40 ı benim dinimle alay edince dayanamadım, Sahi sizin dininiz neydi?? 5
    • isim/rumuz 24 Şubat 2013, Pazar 22:09:51 tuvaletin arka tarafında namaz için ayrılan yer yoktur orası hosteslerin servis hazırlıklarını yaptıkları yerlerdir ve tuvaletten çıktıktan sonra oralarda gezerler,temizlik anlayışınıza hayranım,namazınızı oturdugunuz yerde kılsanız,biliyorsunuz islam kolaylık dinidir ! 1
  • osman 24 Şubat 2013, Pazar 17:53:29 Türk hava yollarını tebrik ederi , çok güzel uygulama ,Yetkililere tavsiyem şudur; her güzel uygulamada olduğu gibi rahatsız olacak densizler saygısızlar olacaktır onların vızıltısına kulak vermesin doğru bildiklerini yapsınlar. 3
  • PilotK 24 Şubat 2013, Pazar 17:15:51 Güzel bir uygulama. 10
  • !!!!!RESPECT!!!!! 24 Şubat 2013, Pazar 17:09:24 SADECE SUNU SÖYLEMEK ISTIYORUM. BUNU YAPAN KISILERDEN ALLAH RAZI OLSUN!!! COK GÜZEL BIR DÜSÜNCE. DEVAMINI BEKELERIZ INSALLAH ! 9
  • tasavvuf.. 24 Şubat 2013, Pazar 17:07:59 bunda ne sakınca varki , hayatta herşey duayla , herşeyi güzel olan herşeyi allah dan dileriz....kendimizi duayla daha emniyette hissederiz, inanılmaz hoşuma gitti keşke bütün seferlerde yapılsa, ben kendi uçuşlarımda bizzat açıp kurandan sureler okuyorum....Allah hepimizi her zaman korusun ...dua edebilmeyi ve o idrakde olmayı allah herkeze nasip etsin..... 7
    • isim/rumuz 24 Şubat 2013, Pazar 22:11:35 kendi uçuşlarım derken (astral uçuşlar ) sanırım :) 2
  • jamiryo 24 Şubat 2013, Pazar 16:49:49 gereklilikti.müslümansak müslüman gibi yaşamalıyız.kimse karşı çıkamadı, çıkamayacaktır da Allah'ın izniyle. 12
    • Cevaben 24 Şubat 2013, Pazar 23:31:35 kardeşim elbette müslüman gibi yaşamalıyız ama müslümansak diyorsun ne güzel. ya olmayanlar? onlar yaşamamalı mı? Kaldı ki ekran da dua şovu yapmak islamın neresinde var? Allah'ın farzlarını hakkıyla yerine getirelim, günahlardan sakınalım. Kul hakkı yemeyelim, gıybet etmeyelim, Kuran okuyalım. Bilmediğimiz dini anlatmanın, büyüklüğünü bilmediğimiz Allah'a inanmanın islam'da yeri yoktur. Dolayısıyla hakkıyla yaşayamadığımız islamı, sırf vicdamımızı rahatlatma amacıyla bu tür saçmalıklardan sakınalım. Müslümana aşırılık yakışmaz. Selamlarla. 0
  • BY 24 Şubat 2013, Pazar 16:12:53 Bu uygulama seçimlik değil ise, herkesin ekranında -isteğe bağlı olmaksızın çıkıyorsa- tam bir skandaldır ve anayasal suçtur. Kamu kuruluşu olan THY tek bir dini baz alarak uygulama yapamaz, uçuş hizmeti alanların da tek bir dine mensup olduğunu varsayamaz. Çoğulculuk ve demokrasi devrindeyiz ama AKP bir türlü bu değerleri hazmedemedi. Ben bir agnostik olarak ekranımda ben istemeden böyle bir metin belirmesini istemem. Özel havayolu şirketi olsa, mesele yok, ama devlet şirketi bu; herkese eşit mesafede olmak zorunda. 9
  • Basarilar 24 Şubat 2013, Pazar 15:40:48 Demek ki duasiz olmuyor. Bu dualar ile kar articaktir, Musluman ulkelerle olan ikili anlasmalarda 1 koyup uc alinacaktir, THY kazalari bakiniz azalacaktir. 7
  • hacı osman 24 Şubat 2013, Pazar 15:04:58 en kısa zamanda bu güzel ve mü'min lere faideli uygulamanın yaygınlaşmasını ve tüm uçuşlarda kullanımını bekliyoruz. 2
  • Normal 24 Şubat 2013, Pazar 14:47:37 Thy'yi zaman zaman eleştiririm, hele şu üniforma örneği trajikomikti. Tabi ki şu adını bile bilmediğim yazarın tarif ettiği jartiyer, file çoraplı, dekolte üniforma örneği gibi birşey sunsalardı aynı derecede eleştirirdim. Akıl mantık sınırlarında medeni çerçevede herşey vatandaş olarak kabulümdür. Fakat bu konuda yapılan eleştirileri hiç anlayamadım. Thy'nin uçak içi eğlence sistemi içinde onca seçenek arasına dua ilave etmesi bu kadar eleştirilecek birşey değil. Ben hristiyanım, ve insanların hac ziyaretine giderken veya uçuşta ihtiyaç duyduklarında bu seçeneği seçip kimseyi rahatsız etmeden, kendilerini rahatlatmaya hakları olduğunu düşünüyorum. Eğer mikrofonla herkese dayatılsaydı o zaman korkunç bir komedi olurdu, ama öyle değil. Belgesel seyredebiliyorsan, açıp dua da dinleyebilirsin. Kalkıp koridorda namaz kılmak isteyen insanları hep gösterişçi olarak görürüm ama biri sessizce elinde kuran,incil veya tevrat okuyorsa bu sadece hoşuma gider. Sadece saldırmadan empati kuralım. 0
    • no comment 24 Şubat 2013, Pazar 15:21:28 Habere konu olan uygulama kisisel ekrana tercihle gelen degil herkesin zorunlu olarak sesli ve gorsel bir sekilde izledigi guvenlik demosu seklinde sunulmustur. 5
    • normal 24 Şubat 2013, Pazar 17:21:18 onur air , atlas jet yıllardır yapar bu dua yı hac uçuşlarında 1
    • TT 24 Şubat 2013, Pazar 23:54:34 Atlas Onur THY kısaca her havayolu bunu Cidde hatta Medine yani hacı seferi diye adlandırılan uçuşlarda bu uygulamayı yapar. Riyad gibi tarifeli hatlar hacı seferi değildir. Bu uygulama o hatta yapılmakta. Avrupa ucuşlarında İncil, İsrail uçuşlarında da Tevrat dinleme seçeneği sunulursa NORMAL diyen'e göre EMPATİ yapılmış olunur... 0
  • bir bilen... 24 Şubat 2013, Pazar 14:03:27 Bu bir gerekliliktir.Adı sefer duasıdır.Saudia ucuşlarında bu ve diger özel anonslar yapılması şarttır.İhram zone anonsu da öyledir.Kimse öküz altında buzağı aramasın.... 8
    • duyun beni! 24 Şubat 2013, Pazar 17:35:35 emirates de mi çalışıyorsunuz? eğer öyleyse danışmak istediğim birkaç husus var yardımcı olursanız sevinirim.. 3
    • iki bilen 24 Şubat 2013, Pazar 22:17:08 saudia arabistan a sadece hac uçuşu mu yapılıyor jidde,medine tamam da riyad da ihram zone mu var? yada riyadda hangi dua zorunlulugu var ? ya da medine de .....uydurmayın Allah aşkına ! 1
    • duyun beni 25 Şubat 2013, Pazartesi 20:20:11 Yardimci olun bana lutfeeeen emiratesde calisan var mi? 0
  • Yok artik !! 24 Şubat 2013, Pazar 14:02:32 Ucakta Mescit bolumu olacak mi ? 6
    • vaaaar artık 24 Şubat 2013, Pazar 22:18:05 şadırvanı bile olacak,tuvaletlerde abdest almıyacak müminlerimiz..... 1
  • MÜFTÜ NEREDE? 24 Şubat 2013, Pazar 14:00:48 Geriye ne kalıyor? Har kalkışta, kule yerine müftüden kalkış izin almak mı? 12
    • isim/rumuz 24 Şubat 2013, Pazar 22:19:18 hayır ama artık beklemeleri mekke üzerinde yaparak bir çok kişiyi ucuza hacı yapacaguz 2
  • Vz 24 Şubat 2013, Pazar 13:22:21 Hacilar ve umreciler icin bunun neresi kotu THY bu kadar karalama niye isine gelmeyen biedin 9
  • fatih almanya 24 Şubat 2013, Pazar 13:15:54 negüzel iste niye yargiliyorsunuz thy helal olsun thy derdi olan ucmasin terbikler thy türkiye ve tüm dünya sizinle gurur duyuyor 11
  • Al-i Rıza 1 24 Şubat 2013, Pazar 13:15:33 Ey Ertuğrul! Beni de senin gördüğün güneşe iman edenlerden et. Zulme uğrayan ve uğratılanların taptıklarından değil yalnız ve yalnız senin güneşine dönenlerden. 5
  • Sirada ne varmis 24 Şubat 2013, Pazar 13:00:15 Sen dinlemiyorsan dinleme. Başka şeyler izle, müzik felan dinleyebilirsin. Duyan da herkesin ekranında aynı anda aynı dua çıkıp zikre başlatıyorlar zanneder:) 7
  • Twix 24 Şubat 2013, Pazar 12:59:03 Ortadoğudaki dünyanın en önde gelen firmalarındada böyle bir hizmet varki zaten uzun zamandır.Hatta Qatar airways uçuşlardan önce sesli ve görüntülü olarak kısa bir dua sunar.Bazıları dinlemek zorundamıyım görmek zorundamıyım yazmışta,istemiyosanız görmek veya işitmek zorunda değilsiniz.Tv veya radyo kanalı olarak sunuluyor zaten bu hizmet.Thy de bu sektörde olduğuna göre ve her türden insan taşıdığına göre elbetteki böyle bir hizmeti sunmalı ve artı puanı hanesine yazdırmalı. Diğer bir konuda; en azından firmalar bunu seçenek olarak sunuyor ister dinle ister dinleme.Peki ya biz ne yapalım? Sizin gibi başkalarına saygıdan yoksun,başkalarının kutsal inançlarına hakarete varan laflar eden insanlarla aynı çevreyi paylaşıyoruz ve maalesef başka bir seçeneğimiz bile yok... 1
  • Kafaya bak.... 24 Şubat 2013, Pazar 12:51:33 İniş takımları açılmayınca veya uçak sallanmaya başlayınca dua okunmalı imiş. Vay canına....Halbuki dua okuyacağına adam gibi bakım yap, namaz saatlerinden biraz kıs, iniş takımlarında açılsın, uçak ta doğru dürüst uçsun. Bu kafa ile siz ancak deve keserek veya dua ederek uçak uçurursunuz. Ben ekranda dua görmek istemiyorum. Laik bir ülkenin bayrak taşıyıcısında böyle abuk sabuk işler olmaz. Ama biz bunu istiyoruz, geri gideceğiz derseniz, ona da biz ATATÜRKÇÜ ulusalcılar izin vermeyiz. Uçak içinde çalınan müzik yeterinde iç karartıcı, bir de dua okununca sanki sonu felaket olacak gibi bir hava oluyor. Yani kendi kafa yapılarını yansıtıyorlar. THY ile uçmamam için bir sebep daha. 18
    • aynen 24 Şubat 2013, Pazar 16:30:42 süper yorum! 10
    • :):):): 24 Şubat 2013, Pazar 17:26:09 ATATÜRKÇÜ ULUSALCI ::)):):):))):):):): 5
    • ::=::):=:):=: 24 Şubat 2013, Pazar 18:06:11 ""namaz saatlerinden biraz kıs , iniş takımlarında açılsın ,uçakta doğru dürüst uçsun"" bu nasıl kafa laaa cuppa cuppaaaa 3
    • ömer 24 Şubat 2013, Pazar 18:10:44 çatlasanda patlasanda o dua okunacak , istersen artık git küba havayollarıyla uç... 4
    • ömer'e 24 Şubat 2013, Pazar 20:28:10 sen kızma ya, senin cennette yer hazır zaten :) 2
    • isim /rumuz 24 Şubat 2013, Pazar 22:25:33 adam haklı la :) siz bunca yıldır namaz kıldınız da kendiliğinden uçak mı yapıldı o çalışan hıristiyanların uçağına biniyorsunuz hala ??? din ayrı dır ilim ayrıdır. Ne demişler yarın ölecekmiş gibi öteki tarafa hiç ölmeyecek gibi bu tarafa çalışacaksınız ..... ha bir saniye çalışma tarafı mı size zor geldi ? 2
  • co2brix 24 Şubat 2013, Pazar 12:50:46 niyet ettim niyet eyledim türk hava yollarının tk 794 sefer sayılı uçuşuyla istanbul'dan tel aviv'e uçmaya, döndüm kıbleye, uydum hazır olan kaptana!! e normal tabi, devletin teokrasi ile yönetilmesinin altyapısı önce kurumlarından başlatılıyor. hepsini geçtim de diğer dinlere mensup yolcularun hakları ne olacak? düşünmüyorsunuz çünkü you are turkish airlines, you are globally yobaz! 12
    • at gözlüğü 24 Şubat 2013, Pazar 17:27:20 suudi arabistan seferleri diyor okuyup anlamada mı sıkıntı var yoksa okuma hiç mi yok 5
    • co2brix 24 Şubat 2013, Pazar 22:09:12 okuyup anlamamda bir sıkıntı yok, ben yazdiktan sonra haber içerik ve ayrıntısı değiştirilmiş. ilk haberde thy'nin ortadoğu seferlerinde bu uygulamanin yapılacağı yazıyordu. at gözlüğünü de iade edeyim, takarsın. 2
    • co2brix 24 Şubat 2013, Pazar 22:11:21 okuyup anlamamda bir sıkıntı yok, ben yazdiktan sonra haber içerik ve ayrıntısı değiştirilmiş. ilk haberde thy'nin ortadoğu seferlerinde bu uygulamanin yapılacağı yazıyordu. at gözlüğünü de iade edeyim, takarsın. 2
    • isim 24 Şubat 2013, Pazar 22:27:39 eeee suudi arabistan demiş oda ona göre yorum yapmış sen neresini anlamadın ? hac uçuşları dememiş ,Amerika uçuşlarına sadece amerikalılar mı gidiyor ????????? 2
    • co2brix 25 Şubat 2013, Pazartesi 00:10:32 kıbrıs'ın ''sicilya denizinde'' olduğunu iddia edip, istiklal marşınının ilk mısrasına ''türküm doğruyum'' diyen ampul kafalı! elinin altında bilgisayar var. yaz bakalım googlea ortadoğu diye karşına hangi ülkeler çıkacakmış? 1
  • İsimsiz / Rumuzsuz 24 Şubat 2013, Pazar 12:42:58 Vay seni THY, demek sen yolculara dua okutursun. Bu ne rezillik, aman dostlar başımıza taş yağacak (!) Hristiyanlar için incil uygulaması falan yapılsa "ay ne güzel" denir, "hoşgörü, kardeşlik" denir. Böyle olunca da "tuu, kaka" olur... 6
  • İsim / Rumuz 24 Şubat 2013, Pazar 12:29:56 millet niye yadirgiyor bu kadar arkadas. Sizin dininiz islam degil mi? dua ediliyorsa ne oluyor ? su sirkette zaten r haflerini biraz farkli soyluyorsan rizeli oluyorsun dini konusulunca akp li oluyorsun. sanki islamiyet akp tekelindeymis gibi. bu uygulama hep vardi. sadece thyde degil onurairde bile var. birakin artik herseye laf sokmayi. airporthaberdekiler de yangina korukle gitmeyi ne kadar seviyor. benim buradaki sikayetim tamam thyde hersey olay oluyor evet bari bu srandart hizmete birsey demeyin. sirketin savunucusu da degilim ama bu kadar basit bir ibadeti kendi dininizde her gun yapilagelen seyi ucakta yapiyorlar diye laf etmeyin. he ben musluman degilim diyorsan ne isin var bu sayfada biz senin dinine bir sey diyor muyuz? abartmayin ufak hesaplarin adami olmayin. yapici olun yikici olmayin. zaten bir siddetli bir turbulans olunca ekrandaki duadan daha cok dua ediliyor. muslumanindan gayri muslimine kadar. thy yapiyorsa suc mu oldu ? 7
    • beyin 24 Şubat 2013, Pazar 12:52:07 dininmizim islma olmasıyla ne alaka hey aklı selim!! sen de turksun diye kılıç kalkanla mı geziyon her daim!? 8
    • xxx 24 Şubat 2013, Pazar 15:45:18 benim dinim islam değil. yürü git şimdi. 9
    • her neysen.. 24 Şubat 2013, Pazar 20:29:17 yürüdüm gittim şimdi :) 0
  • Neden olmasın ? 24 Şubat 2013, Pazar 12:24:49 Güzel bir uygulama diye düşünüyorum, Bilenler vardır belki Ralli yarışlarında Özellikle Subaru takımı mutlaka bir Papazın duaları eşliğinde yarışa başlar ve bir yarış olsa bile belki kazanmak için yada yarış esnasında çeşitli kaza ve tehlikelerden korunmak için bunu yaparlar,Yine aynı şekilde Futbol takımlarınında papaz eşliğinde duları çokça bilinen bir şeydir. Thy belki yarış yapmıyor yada musabakaya çıkmıyor amaa sonucta yolculuğun en iyi şekilde gecmesi için dua edilmesi hoş güzel durum. Ateist ler için olmasada :) 9
  • Yerinde uygulama 24 Şubat 2013, Pazar 12:07:26 Bence çoktan yapılması gerekliydi. Çok iyi olmuş, sevindim. 15
  • x 24 Şubat 2013, Pazar 12:06:49 saçma sapan iş yapıyolar ya 20
  • güzell 24 Şubat 2013, Pazar 12:05:45 her yolculukta okurdum ben zaten.... "bismillahi mecraha ve mürsaha,inne Rabbî le gafururrahîm." Meali: (Nuh)Dedi ki:Gemiye binin!Onun yüzüp gitmesi de, durması da Allah'ın cc adıyladır.Şüphesiz ki Rabbim cc çok bağışlayan,pek esirgeyendir. (HUD 41.) çok güzel olmuş.tebrik ederim thy i .. her ne kadar pegasusla uçsak ta 5
    • isim/rumuz 24 Şubat 2013, Pazar 22:29:29 ya kaptan yüzdürmeye kalkarsa ? 2
  • gerekliydi 24 Şubat 2013, Pazar 11:51:54 çok iyi olmuş zaten uçuşlarda dua çeşitli dualar şarttır yolcular okumalıdır.uçakta olağanüstü bir durum bir sallantı inişte bir gecikme iniş takımlarının açılmaması durumlarında aval aval pencerelerden bakıncaklarına ya da sanki otobüsmüş gibi kokpite doğru bakıncaklarına okusunlar saletan tuncina makbuş gecer..başarılarının devamı thy. 10
    • töbe 24 Şubat 2013, Pazar 12:55:55 sen saudi arabian la uç, Allh korusun bişey olursa cennette yer hazır :) 9
  • Buda Kaptan duası 24 Şubat 2013, Pazar 11:48:08 Esirgeyen, bağışlayan Allah’ın adıyla. Ey Rabbimiz! Sadece sana inanıyor ve yalnız senden yardım diliyoruz. Bu kutsal yolculuğa çıkan bütün umrecilerimizin /hacılarımızın yolculuk meşakkatini azalt. Benim ve tüm uçuş ekibimizinin işlerini kolaylaştır. Bizleri her türlü kötülükten koru ve bizlerden her türlü şerri defet. Bizleri selametle ……………. .ulaştır. Ey Rabbimiz! Ardımızda bıraktığımız değerli her şeyi sana emanet ediyoruz. Onları muhafaza et ve bizleri tekrar sevdiklerimize kavuştur. Her nereye yönelirsek bizleri hayra yönelt. Amin…… 8
  • camaroth 24 Şubat 2013, Pazar 11:24:48 thy bu hizmeti bence harika müslüman Türk olarak faydalanmak lazım. hatta 777 ler ile new yorka uçtuğum ön koltuk arkası monitör de diyanetin hazırladığı Kuranı Kerim kulaklığımı taktım ve dinledim ne güzel bir hizmet elbette olacak.. Nasıl aynı uçakta Musevi kendi dini kitabını okuyorsa sonra hristiyan kendi dini kitabını özgürce okuyabiliyorsa Türk havayollarında da Kuranı Kerim ve Dualar, ayetler sureler kesinlikle olmalıdır olacaktırda.. sıkıntısı olan bakmasın okumasın başka şeylerle ilgilensin.. genelde bizde entel takımı hemen yaygaraya başlar ondan sonra da dindar bir hristiyan gördüklerinde aman ne güzel dindar güzel ibadet ediyor derler.. ama halbuki müslüman Türk yabancı hemen saptırırlar olayı yazık tabi...demokrasilerde din ve ibadet özgürlüğü vardır dikkatinizi çekerim.. herkes buna saygı göstermek zorundadır.. 11
    • Neden olmasın ? 24 Şubat 2013, Pazar 12:35:18 Güzel bir yorum sayın camaroth,Sıkıntısı olan ilgilenmesin başka seyler ile ilgilensin,Bir defasında Milas-Bodrum havalimanına yaptığım yolculukta çaprazımdaki koltukta tesettürlü bir bayanın Kutsal Kitao Kuranı kerim okuduğunu gördüm,bana göre son derece doğal bir seydi bu,ama sıkıntısı olan kişilerin olduğunu farkettim hemen yanındaki diğer bayan arada bir yanında kuran okuyan bayana uzaylıymış gibi bakıyordu sonra sıkıntısnı gidermek için cantasından bir magazin dergisi cıkarıp onu okumaya başladı,durumdan rahatsız olan bay yolcular ise hosteslerin popolarına başka yerlerine bakarak sıkıntılarını gidermeye calıştılar, Hayatta özgür olabilmek çok önemli ve güzel bir sey,saygı duymak şartıyla, Yazdığım bir hikaye değil bizzat yaşanmış bir olaydır. 4
    • Sırada ne var 24 Şubat 2013, Pazar 12:38:31 Ben istemiyorum kardeşim önümdeki monitörde dua görmek dinlemek!Bilet satın alırken dinimizi sormuyorular sonuçta .Bize neden dua dinletiyorlar? Bu beni rahatsız eder ve kimseyide ilgilendirmez.İbadet özgürlüğü var dediğin gibi al inandığın kitabı aç istersen uçuş boyunca oku..Ben sana yana gözle bakmam ama sen o dua ekranda belirdiğinde şikayet ettiğim zaman bana kim bilir neler söyleyeceksin. 9
    • iq kaç? 24 Şubat 2013, Pazar 12:54:47 ozgur olmak güzel bişey.. ben de içki istiyorum.. ben içerken de, içkiye karşı olanlar başka şeyle ilgilensin, uzaylı gibi karşı çıkmasınlar o zmn.. 5
    • erdınc durmazer 24 Şubat 2013, Pazar 13:07:26 muslumanlık baskıcı bır din diildır. ustelık en toleranslı olanıdır.her ınsan başkasının dinine saygı duymalıdır. her kes kendı ınancına gore dini farızelerı yerıne getırıyor zaten. bır ınsanın ıcınden gelmıyr da senın ıstegınle yada baskınla dini gereklerın yerıne getırılmesı ıstenıyrsa ,o zaman zaten bu ıbadetın bır anlamı olmaz.kışılerın içinden gelmelı mutlaka.kımse kımsenın dini duygularının kendınden daha az yada fazla oldugunu ıddıa edemez.din olayı allahla kul arasında olan bı olgudur.bunu şekılcılıge dökmek her fırsatta her ışe karıştırmak vede sıyasallaştırmak gunumuzde bıreylerın ayrışmasına neden olmaktadır.tepkılerın de cogu bu nedenledır. 4
  • yenimi? 24 Şubat 2013, Pazar 11:21:40 Senelerden beri sefer deuası var zaten. Yahu bi yerden giydirceksiniz ya şu şirkete... Ayrıca dua'nın nesi kötü? helal olsun ben taktir ettim. 14
  • selim 24 Şubat 2013, Pazar 11:21:05 Umreye ve hac için giden uçaklar bunlar.Şu ara korkunç bir karalama kampanyası yapılıyor thy için acaba bu karalama bu sene gelen korkunç ve rekor kardan dolayı olabilirm 13
    • ztk 24 Şubat 2013, Pazar 14:14:04 rekor kardan dolayi karalama ?? buyuk resimde insanlarin bu kafalarin arkasindaki amaci anlamis olmasindan olmasin sakin ?? 6
    • __????? 24 Şubat 2013, Pazar 17:53:30 adam umre ve hac ziyareti için suudi arabistan a giden muslümanlar için diyor sen hala büyük resim diyon laaa 2
    • rekor kar? 24 Şubat 2013, Pazar 22:29:04 hangi rekor kar? 2
    • isim/rumuz 24 Şubat 2013, Pazar 22:34:23 umre ve hac diye nerde diyor hemşerim ? 2
  • Poland 24 Şubat 2013, Pazar 11:16:14 ee nolmus yani. Cok guzel uygulama darısı diger hatlarında basına... İnananlar icin super uygulama inanmayanlarda camdan dısarıyı izler o arada olur biter. 20
  • Amin 24 Şubat 2013, Pazar 11:11:56 Amin. 7
  • Merve 24 Şubat 2013, Pazar 11:10:07 birkez daha sevdim " Türk Hava Yollarini " birkez daha ! HELAL OLSUN 34
    • eksik olma 24 Şubat 2013, Pazar 12:56:48 lutfettin :) 7
    • isim/ rumuz 24 Şubat 2013, Pazar 22:00:24 niye ki ? 1