THY uçağında "Atatürk" krizi!

    Çok beğenilenler

  • Tepki 09 Ağustos 2017, Çarşamba 17:23:51 Yapmacık Atatürkçülerin gereksiz tepkileri.. 40
    • Ahmet DC 09 Ağustos 2017, Çarşamba 19:19:28 Aynen kardeşim. Bunların alayı sahte 14
    • Tepki 10 Ağustos 2017, Perşembe 07:44:01 Ya da arap ve gerici zihniyetlilerin provokasyonu. Ülkenin karanlığa gömülüp cahil kalmasını isteyenlerin oyunu da olabilir. 6
  • Alamancı 09 Ağustos 2017, Çarşamba 17:15:17 Kardeşim ben Almanya'daki havaalanlarını kullanırken veya bir Alman toplumu olarak hiçbir zaman Köln Havaalanına KONRAD ADENAUER FLUGHAFEN veya Münich Havaalanına Hans Josef STRAUSS adını kullanmadık, kullanmıyoruz.ATATÜRK'ümüz bizden dua bekliyor yaygara değil...LÜTFEN 13
    • Km 09 Ağustos 2017, Çarşamba 17:25:47 Biz uçuşlarda bizzat anons yaparken alanların adını kullanıyoruz yanlışınız var 15
    • KM'na 09 Ağustos 2017, Çarşamba 18:46:29 Siz önünüzde yazılı olanı okuyorsunuz, (ya da çoğu zaman okuyamıyorsunuz bile). Ayrıca o an tek sorumluluğunuz anonsu yapmak. Yani başka bir işle meşgul değilsiniz. Kokpitte durum çok daha farklı. Sahi, km'ları anons yapıyorsa artık, amirler, purserlar nerede? 9
    • kamyoncu 09 Ağustos 2017, Çarşamba 20:42:01 Almanca çok ilginç bir dil,onca sessiz harfin bir araya gelip yaygara koparır gibi ses patlaması olmasın diye olabilir mi ? Ya da sonik patlama? alamancı sen sosini ve biranın esiri olmuşsun, DNA'sı değişmiş tohum seni.. 5
    • Sorun sende 10 Ağustos 2017, Perşembe 02:40:39 Kullanmiyorsan sorun sende birader 1
    • Km'na cevap yazan elemana 10 Ağustos 2017, Perşembe 16:36:55 Sana ne oldu da üzerine alındın çözemedim. Kaptan veya fo sindirmesi. Madem kendin bahsi açtın söyleyeyim. Okuyamıyo diyosun ya sendeki İngilizceyi silme götürecek kimler var bizde. Senin kaptanın bile anons yapamazken hem de artık eksikliği sen düşün. Sizin İngilizce brinfingleri herkes biliyor. 0
  • Tüm yorumlar

  • 737 15 Ağustos 2017, Salı 17:04:46 Ülkenin milletvekilinin uğraştığı işlere bak! 4
  • ohanyes 12 Ağustos 2017, Cumartesi 21:28:39 Yolculara heykel verin olurki unuturlarsa bagirlarina tas bassinlar 13
    • Kartal 16 Ağustos 2017, Çarşamba 00:33:21 Bence heykeli sen al, unutursan üzerine oturursun. 0
  • isimsiz 12 Ağustos 2017, Cumartesi 20:52:12 halem daha nelerle ugrasiyosunuz bos imsanlar 6
    • İsimsiz 14 Ağustos 2017, Pazartesi 08:01:57 Sen önce Türkçe öğren sonra gel buralara yorum yaz. Cahillik mutlulukmuş. Dünyadan haberi yok, Türkçe yok. Ama yorum yazmak var. 1
  • ayşe 11 Ağustos 2017, Cuma 01:52:20 bence bunu bilinçli yaptı ,tıpkı yenibir devlet kurduk demeleri gibi bir sızdırma hareketıdır , bakalım toplum ne diyor, hata yapmış mış da olur ?mu hiç bunların eğitimi alan kişler bunlar tıpkı havacılık harf eğitimi gibidir .örneğin herşey kuleyle konuşulurken uçağın kimliği ve alan ismi çok önemlidir..alfa , beta . tango ,çarli (TC) diye gider u psala dır vs.. 5
    • İşçi 12 Ağustos 2017, Cumartesi 20:22:29 Bravo olmasın o 0
    • ohayannes 12 Ağustos 2017, Cumartesi 21:29:36 cok rakinin vucuddaki anormal yan etkileri sendeki 4
  • Jakku 10 Ağustos 2017, Perşembe 18:08:09 Yahu bu Gamze Akkuş, rüşvetçi battal ilgezdi'nin rezidans devrimcisi karısı değil mi? :))) 4
    • ilgezdi 15 Ağustos 2017, Salı 13:57:40 Tamam da İlgezdi başka bir şeyden bahsediyor. Rezidans, çalmak gibi işler Atatürkçülükte yok. 0
  • ap on 10 Ağustos 2017, Perşembe 16:56:51 oldu olacak anonsu da otopilot yapsın bitsin gitsin 1
  • boş. 10 Ağustos 2017, Perşembe 16:06:55 adam saatlerce uçmuş, iniş anonsunda dalgınlıkla istanbul havalimanı demiş ne var bunda? 5
  • ??? 10 Ağustos 2017, Perşembe 14:59:23 3.HAVALİMANIN ADINI SİZE NASIL SÖYLETECEĞİZ, BÜYÜK BİR ZEVKLE, AZ KALDI 1 SENE SONRA O İSMİ ÖĞRENECEKSİNİZ...boş işler partisi chp. 8
    • Zor 10 Ağustos 2017, Perşembe 15:23:02 Siz kimsiniz ki prdn, vasfınız ne, ne işe yararsınız, ne ürettiniz bugüne kadar 0
    • Ops agent 10 Ağustos 2017, Perşembe 18:22:34 Kardeş merak etme Atatürk Hava limanı olacak yine 2
  • Sergio 10 Ağustos 2017, Perşembe 14:30:20 Sadece Atatürk Havalimanı olarak söylenmemesine takılmamak lazım, nihayetinde anonslar o meydanın chart'larına bakılarak yapılır, orada da meydanın adı yazar, işimi adam gibi yapan bir THY pilotu anonsunu da adam gibi kendisinden istenen şekilde yapmalıdır, havacılıkta üşenme olmaz, standart ol laf yeme gol de yeme bu kadar basit 1
  • kjbd 10 Ağustos 2017, Perşembe 13:52:45 Bunlar zamanında birilerinin sayesinde bu şirkete pilot olarak girmiş vasıfsız kişiler. 4
  • 10 Ağustos 2017, Perşembe 12:56:22 Atatürk gibi ulu bir liderin adı öyle uçakta isimin söylememesiyle yok edilemez. Belli ki pilotun hatası dolayısıyla isim eksik söylenmiş. Bence bu duruma bu kadar büyük tepki vermek sadece itici duruyor. Ülkece şekilciyiz maalesef. Önemli olan Atatürkün değerlerine sahip çıkmak, onun ilke ve inkılaplarını anlamak olmalı. Yoksa her yere Atatürk adı verseniz bile insanlar yine bildiklerini okur, cahilce Atatürk'e hakaret eder dururlar. 6
    • gariplik THY 10 Ağustos 2017, Perşembe 13:50:53 İstanbul hava alanı demek en büyük gaftır eyy pilot olmuş şahsiyet unutma bu şehirde 2 tane hava limanı var anonsunla neyi veya hangisini kastediyorsun bizde anlamadık ama niyetini anladık. 15
    • Kenan 10 Ağustos 2017, Perşembe 16:05:49 Bırakın artık rahmetliyi kulanmayı işinize geleceğe gösterdiği münasır medeniyeti yakalayın teknolojiyi üretimi yakalayın akparti gibi üretin savunmanızı geliştirin 60 yıl boş geçti bir tolu iğne bile üretmediler sadece atatürkü kulanarak hakkı uyutup soydular chp zihniyeti 4
  • Jakku 10 Ağustos 2017, Perşembe 12:47:45 CHP boş işlerle uğraşmayı bıraksın, bende birçok seferde duydum, dikkatimi bile cekmedi. Bazen Atatürk bazen İstanbul diyorlar. Ufak bir detay, havacılığı nerden nereye getirdi ona baksınlar. Bir iki tane sözcü tayfası.. kesin olay çıkarmıştır. Son laik bükücü. 12
  • Toygar 10 Ağustos 2017, Perşembe 12:11:33 Havalimanının adını unutan hıyar uçaktaki avionik sistemin çalışma sistemini nasıl hatırlayacak , demekki IQ su eksik bir vatandaş 5
  • YEŞİLKÖY 10 Ağustos 2017, Perşembe 12:01:49 BEN UNUTTUM BİLE,BAK YEŞİLKÖY HAVALİMANI. 8
  • Brake i bozuk full size trolley 10 Ağustos 2017, Perşembe 11:19:40 Nerden olay çıkarabilirim enter 2
  • 7 10 Ağustos 2017, Perşembe 08:28:30 MUSTAFA KEMAL ATATÜRK!!! 5
  • Chp li vekile 10 Ağustos 2017, Perşembe 07:56:43 Tüm kuşları tuttun sıra leyleğe geldi demi :)) Aynı vekil Ankaradan Vip salona her geldiğinde Uçuşunu sorduğumda hep İstanbul a diyor.Hiç Atatürk İstanbul desiğini duymadım.Yani BIRAKIN ARTIK ATATÜRK ÜZERİNDEN SİYASET YAPMAYI.Esas insanları bölen,kargaşa çıkaran siz zavallı milletvekillerisiniz 14
    • GHA 10 Ağustos 2017, Perşembe 09:48:48 Yolculuk nereye diye sorarsan kimse sana havalimanı ismini değil, gideceği destinasyonu söyler. Ama orada pilot "havalimanı" argümanını kullanıp, İstanbul Havalimanı diye anons yaparsa orada hatalıdır. Sahi İstanbul var evet ama İstanbul havalimanı var da bizim mi haberimiz yok? Takım tutar gibi siyasi parti tutmayı bırakıp olaya milliyetçi olarak yaklaşsaydınız böyle üzücü ve acınası halde olmazdınız. 1
  • airliner 10 Ağustos 2017, Perşembe 07:25:34 Bende Yeşilköy Havalimanı diyorum. Diğerine de Kurtköy Havalimanı. Daha belirleyici lokasyon olarak. Atatürkü kim inkar edebilir hıh saçma. 5
    • Sen de tgs arkadas 10 Ağustos 2017, Perşembe 09:17:19 Kafana gore takil 0
  • İnsan Kendini Ve Kimliğini Küçültmemeli 10 Ağustos 2017, Perşembe 01:36:46 Benimsediği kimliği koruma güdüsüyle öyle tartıya grama gelmez durumları mevzu ediyorlarki kendi görüşünden olmayanlara hatta aynı görüş sahiplerine karşıda komik duruma düşürüyorlar. İnsan savunduğu davayı öyle ince ve can alıcı bir noktadan savunmalı ki diğerleri vay be demeli. Davasını savunmuş olmak için savunanlar ya da içi boş savunanlar kendilerini düşürdükleri gibi savunulan dava hakkında da olumsuz düşünceden başka birşey oluşturmuyorlar. 0
  • boyink 10 Ağustos 2017, Perşembe 00:58:44 pilot asker kökenlimiymiş 1
  • sözcü teyzeler 10 Ağustos 2017, Perşembe 00:56:44 Ataturkün adını silmek öyle kolay değil adından ziyade onun düşünceleri için doğru tepki vermeli böyle alakasız mecalardan yaygara cıkarıp amaclarına ulaştırmanın luzumu yok tepki böyle konulmaz bu tavırlar itici olmaktan nefret kazanmaktan baska bir işe yaramıyor tepkinizi durusunuzla ve genclerimize cocuklarımıza verdiğiniz egitimlerle örnek tutumlarla gösteriniz ama malesef Ataturku anlamadığınız gibi egolarınızla sadece yaygara cıkarıyor gazete yokmu diye tepkinizi ucakta kabin memurlarını ezerek gösteriyorsunuz. 5
  • Yazık 10 Ağustos 2017, Perşembe 00:06:24 Ne mutlu Türk üm diyene! 1
  • Hiçbir fırsatı kaçırmayın 09 Ağustos 2017, Çarşamba 23:51:21 Buda Atatürk yobazı iste ne için olduğu degil yobazlığın heryonu kötüdür 4
  • Serseri 09 Ağustos 2017, Çarşamba 22:18:57 Ne mutlu Türk'üm diyene 3
    • Tam isabet 10 Ağustos 2017, Perşembe 02:07:25 Tam isabet.. Çerkezler ve Efe'ler mutlu değil yani.. Vay beeee 3
  • Bi tahmin 09 Ağustos 2017, Çarşamba 20:08:39 Bu kesin kendi çağrı adını "havayolları" olarak söyleyen astronotlardandır. Sanki diğer şirketler deniz ya da kara yolu taşımacılığı yapıyolarmış gibi. 4
  • B-52 09 Ağustos 2017, Çarşamba 19:47:51 UNUTTURAMAYACAKSINIZ....Ne yaparsanız yapın UNUTMAYACAĞIZ. Eğitimi çağ dışı yapın, ismini ders kitaplarında çıkarın, türban denen bez parçasını siyasi simge olarak her yere yerleştirin, sürekli iktidarda kalmak için halkı cahil ve eğitimsiz bırakın, saçma sapan tarikatlar, kör cahil hacılar hocalar üretin ve destekleyin. Allah ile aldatmaya devam edin, dini ve kutsal kitabı miting meydanlarında istismar edin. Elinizden geleni ardınıza koymayın. Ama o kadar zavallısınız ki, üzerinde yaşadığınız bu toprak parçasının size ne şartlarda ve kimin önderliğinde kurtulduğunu inkar edip; görmezlikten gelmeniz de size bir fayda sağlamayacaktır. ATATÜRK sadece bu memleketi değil; aynı zamanda İslamı da kirli emellere alet olmaktan kurtardı. Ama anlayana...Yücelerin yücesi ATATÜRK...Sen rahat uyu..en büyük eserin Cumhuriyet mahalle siyasetçilerinin ve yobazların elinden kurtarılacak ve senin yolunda, çağdaş medeniyet seviyesine ulaştırılacaktır. YAŞASIN ATATÜRK..YAŞASIN ÇAĞDAŞ TÜRKİYE CUMHURİYETİ 5
  • Fo 09 Ağustos 2017, Çarşamba 18:42:04 FO Fetocudur belki,sırıta sırıta gezmeye devam ediyorlar 3
  • Kaptan in 09 Ağustos 2017, Çarşamba 18:30:56 Kasti olarak boyle birsey yaptigini dusunmuyorum kesinlikle.Yani ortalik zaten karisik ve Ataturk karsiti provoketif davranislar artmisken boyle seyler yapmayin.Zaten yapilmak istenen bu kurban olayim su insanlarin ekmegine yag surmeyin 1
  • 737 09 Ağustos 2017, Çarşamba 17:26:09 Kaptanların anonsları çok kötü anlaşılır degil ayrıca yapması gereken bilgilendirmelerde çoğu zaman yapılmıyor Okadar para alıyorsan İşininide anonsunuda zamanında düzgün yapcan.. 16
    • ... 09 Ağustos 2017, Çarşamba 17:40:53 kardeş başlayacam anonsuna. başka araclarda kuzu gibi oturursunuz uçağa gelince vay efendim anons yok. kim icat etmiş bu saçmalığı arkadaş başımıza bela oldu 1
    • Huey 09 Ağustos 2017, Çarşamba 18:43:04 "YAPCAN"...Tek kelimenizle tanıdık sizi ve de seviyenizi. 1
    • Şakacı 09 Ağustos 2017, Çarşamba 19:05:10 Maaşı sen ümi veriyorsun ? 2
  • YENİ HAVALİMANI 09 Ağustos 2017, Çarşamba 17:12:13 YENİ HAVALİMANININ ADI ATATÜRK OLUR MU SİZCE ? BUNA İNANAN VAR MI HERYERDEN SİLİYORLAR İMKANSIZ VERİLMESİ.(maalesef) 19
    • boş gezenler 09 Ağustos 2017, Çarşamba 18:19:17 hiç mi işiniz yok laaaa anons hostes kaptan size ne laaaa:)))))otur ye sanDEviçini iç çayını gıt nereye gidersen:)))) 1
    • Çok üzgünüm 09 Ağustos 2017, Çarşamba 19:18:02 Şehit ömer halisdemir koyacaklar o kim? 1
  • anlayın artık 09 Ağustos 2017, Çarşamba 17:11:18 ilkokuldan üniversiteye daimi olarak atatürk de atatürk yok inkilabmış,millitçilikmiş devletçilikmiş ,laiklikmiş,eğemenlikmiş.bırakın insanların fikir hayatını,zorla fikriyatımızı değiştemezsiniz.Tek tip insan oluşturmayı bırakın kimisi lenin i sever kimisi stalini kimisi abraham lincoln u kimisi III. ramses i,kimisi amon u.Seviyesiz cahillikleri bırakın insan olun.Herkes Atatürk ü sevmek zorunda değil nefret de edebilir tıpkı hitlerden,muhammed peygamberden nefret ettikleri gibi.İslamı seçenler için, din insanın tüm hayatını düzenler aile hukuku,ceza,miras,evlenme,ekonomi siyaset i belirler.İslam dini camilere sığdırılamaz eğemenlik ALLAH a aittir.Müslüman kişi ALLAH ın dediğinden farklı ters düşen kanunları kabul edemez ALLAH a rağmen ayetlere ters düşen metodları kullanamaz.laiklik gibi sosyalistlik gibi vb insan ürünü fikir ve uygulamarı ve bunu ilk veya sonradan çıkaran ve uygulayanları kabul edemez.Devlete şirk/ortak koşunca paralel oluyorsunda,ya ALLAH IN eğemenliğine ....!!!??? 41
    • Gökhan 09 Ağustos 2017, Çarşamba 17:26:08 Daha fazla saçmalama bence Atatürk'ü sevmiyorsun köyü bı akplisin anladık bu konuya bile din konularını soktuguna göre klasik akp kafasındasın hayatında bu kafayla sana başarılar.. 6
    • Herkes? 09 Ağustos 2017, Çarşamba 18:07:44 Herkes müslüman mı? Olmak zorunda mı? 3
    • B-52 09 Ağustos 2017, Çarşamba 20:20:17 Vah zavallı vah....ATATÜRK'ü kimlerle kıyaslıyor? SEn önce okuduğunu anla, Türkiye Cumhuriyeti kuruluş felsefini öğren, ondan sonra saçmala. İslamı seçmek demek Medeni Kanunu yok saymak anlamına gelmez. Biri din, diğeri ise yaşanan gerçek hayat. Her konuya dini sokarsan sonuç senin yazdığın gibi saçma sapan olur. Neresini düzeltelim, neresine ne yazalım? O kadar saçmalamışsın ki. Bu arada Airport Haber dergisi bu ayrıcalığı ne ve kim olursa olsun herkese tanıyor. Ama hep söylerim insanın önce yazdığı kuruma sonra da bu yorumları ( ! ) okuyanlara saygısı olmalı. Bedava buldum benim de yazım çıksın da kahvedeki arkadaşlara göstereyim zihniyeti burada geçmiyor. 5
    • Ne alaka ? 09 Ağustos 2017, Çarşamba 20:44:28 Devlete şirk /ortak koşan paralelciler de aynı senin ağzındaydı vakti zamanında ,bir siz müslümansınız zaten.lenin i stalin i ,hitleri seversin sevmezsin paşa gönlün bilir ,ama burda böyle ahkam kesiyorsun ,bu memlekette hür bir şekilde çoluğun çocuğun la ekmek yiyiyorsun ya işine gelse de gelmese de ATAM sayesinde.İnsan önce nankör olmamalı . 1
    • kaptan 09 Ağustos 2017, Çarşamba 22:09:02 Düşüncelerin ne kadar çelişkili farkındamısın. Hem herkes "bırakın istediği gibi düşünsün" diyorsun hemde her cümlenin başına sonuna Allah koyuyorsun. Allah a inanmayanlar o zaman sence ne oluyor. Malum kişilerin malum kullarındasın sanıyorum. 2
    • Anlayın artık 10 Ağustos 2017, Perşembe 07:47:35 İşte dünya siyasetinden uzak, ekonomiden politikadan uzak hayatında tek kitap okumamış hatta gazete bile okumaya korkan karanlık zihniyet yazısı. Kendi tarihini bile bilmeyen biri kalkmış ramses vs diye yazı yazıyor. Ne acı. Ne acı. 7
  • sıkıntı 09 Ağustos 2017, Çarşamba 16:35:28 Anons işleri durduk yere insanın başını belaya sokuyor böyle. FO yu hakkıyla araştırsalar eminim ki Atatürk'ün ilke ve inkılaplarına bağlı, çevresine saygılı, elinden geldiği kadarıyla oruç tutmaya çalışan, ihtiyacı olana zekat dışında da yardım eden kusurlarla bezenmiş bir insanoğlu bulurlar. 5
  • Vatansever 09 Ağustos 2017, Çarşamba 16:04:19 Teröristin cenazesinde ağlayan , rezidansçı vekil şimdi Atatürk üzerinden prim yapmaya çalışıyor. Eğer bu anons bütün uçaklarda Atatürk süz yapılırsa bir art niyet aranır. 10 saat uçuştan sonra kaptan anonsunu eksik yapmış. Linç etmeye gerek yok. 1
  • Unutulmuş olabilir 09 Ağustos 2017, Çarşamba 15:57:18 Garaz olduğunu düşünmüyorum yaptıkları iş ne kadar stresli olduğunu yalniz aynı meslekten olanlar anlar. Uzatmaya gerek yok. 2
  • Hey Gamze 09 Ağustos 2017, Çarşamba 15:46:48 Ordunun ırzına geçilmiş, sen buna mı takıldın Gamze? 9
    • Irz 10 Ağustos 2017, Perşembe 07:49:21 Ordunun ırzına geçilmesine ben mi müsaade ettim. Allah rızası için şu seçim sonuçlarından utanıp biraz kitap okuyun. 6
    • Oo işimiz var.. 14 Ağustos 2017, Pazartesi 05:25:14 Sen geçtin demedik zaten. Bütün bu işler olurken sen neredeydin dedik. Anladın Gamze? Okuduğun kitapları da böyle mi anlıyorsun sen Gamze? 0
  • Vekilimize 09 Ağustos 2017, Çarşamba 15:37:11 Ülkede herşey bitti bunu mu kafaya taktın ? Eminim kasıt yoktur. Sen kendine daha ciddi meşgaleler bul 6
  • T.C 09 Ağustos 2017, Çarşamba 14:54:21 Bide kapıda girerken sabah gazete bedava dağıtıyor. birazcık cumhuriyet gazetesi dağıtırsanız olmaz demi? 16
    • Ne iş 09 Ağustos 2017, Çarşamba 16:40:50 Hainlerin hain gazetelerini siz okuyun o gazetenin o uçakta işi yok 2
    • Aviator 09 Ağustos 2017, Çarşamba 18:51:23 Atatürk havalimani bedava gazete dağıtım standinda mevcut 0
  • Rus asıllı LAZ 09 Ağustos 2017, Çarşamba 14:37:25 Yahu ne boş şeylere kafa yoruyor bu gereksiz takımı Atatürkün sanki ilkelerini sabah akşam uyguluyorlar gibi en ufak bireyde yaygara ne yapalım şimdi bizde vnukovaya inerken stalin vnukovo airport mu dedirtelim iyi ki de türkiye'yi terkettim yoksa kafayı yiyecektim 14
    • Türkiye gerçeği 09 Ağustos 2017, Çarşamba 17:25:30 Maalesef söylediğiniz konu Türkiye'nin en acı gerçeği, çok haklısınız. Bunlar Ata'mın ilkelerinden uzak yaşarken başkalarına uygulatmaya çalışan kesim, diğer kesim de İslamiyet'i camiden ve tesettürden ibaret sanıyor. Camilerimize başörtümüze elletmeyiz diye ağlıyorlar, lakin torpille işe adam sokup Rabb'imin asla karşıma gelmeyin dediği kul hakkının zirvesine oynuyorlar. İki taraf da islah olsun ne diyelim. Hakkımı yiyen her kim varsa en sevdiklerinden, özellikle de evlatlarından görsün inşallah, zira helal etmiyorum. 1
    • ww 09 Ağustos 2017, Çarşamba 18:21:53 Türkiye'yi terk etmissin ee burada ne işin var. .Git başka yerlere takıl Türk olmayan laz gibi. ..Rus gibi ... 1
    • Laz 10 Ağustos 2017, Perşembe 07:50:15 Senin gittiğin iyi olmuş. Ülkede boş yere yer kaplıyormuşun yazına bakarsan. 0
    • Rus asıllı LAZ 11 Ağustos 2017, Cuma 00:24:59 Ülkede boş yer kaplayan sizin gibi anlamayan gereksizler ben gerçekleri söylüyorum dönün bakın biraz daha biriniz dini kullanır biriniz Atatürkü akıllanın biraz hepsi bizim değerlerimiz sahip çıkmak bu kadar zor mu 1
  • Vatandaş 09 Ağustos 2017, Çarşamba 14:36:05 Parayonak olmuşsunuz. Bu kadar da olmaz. Kim unutturma çalışıyor. O zaman 15 Temmuz şehitler köprüsüne Boğaz köprüsü diyenleri de darbeci ilan edelim. Var mı böyle bir şey ? 10
    • lazcım 09 Ağustos 2017, Çarşamba 15:58:19 senin gibilerin hepsi terketse memleketi 13
  • Kevser 09 Ağustos 2017, Çarşamba 14:18:16 FO belki Alzaimer hastası, unutmuş olabilir. Bunda büyütülecek ne var. Olmuş, bitmiş, gitmiş işte. Neden bu kadar büyütüyorsunuz!! Ayrıca kimsenin düşünce özgürlüğüne müdahale edemezsiniz! 14
    • Gökhan 09 Ağustos 2017, Çarşamba 17:28:12 Orda bı kural var havalimanın adı neyse o söylenecek o kadar İstanbul havalimanı diye bişey yok düşünce özgürlüğü başka bişey kurallara uymamak bambaşka algı oyunu yapma.. 2
    • B-52 09 Ağustos 2017, Çarşamba 20:26:10 Kevser, daha önce de saçmalamıştın. Ama burada kendisi aşmışsın. Ne Alzheimer...ne unutması...Sana Kevser yerine " Kever " deseler kabul eder misin? Ayrıca büyütülecek ne var diye yazman da bana bir vakıfta çocukların taciz edilmesi üzerine bir Bakan hanımın " Canım bir kere olmuş " demesi ve kendini rezil etmesini hatırlattı. Bunun düşünce özgürlüğü ile ilgisi yok, sadece yobazlık ve ATATÜRK düşmanlığı.Bu arada sakın sende bu hastalıktan olmasın? Ama sen kırılma ..lütfen yaz...beni ve benim gibi düşünenleri çok eğlendiriyorsun..Diğer saçmalamalarını...pardon " değerli yorumlarını " ( ! ) sabırsızlıkla bekliyorum 0
    • Bre dangalak 09 Ağustos 2017, Çarşamba 21:23:32 Alzaimer hastası pilot mu olur allah aşkına yapmayın yaaaa bu kadar da cahillik olmaz ki ama !!!!!!! Ne diyecek ben unuttum şimdi mi nerdeyiz nereye gidiyorduk burası neresi mi diyecek ! O2 al az O2 kendini doğal tabiatın olan ormanlara ver sen en iyisi 0
    • Kevser naber.. 10 Ağustos 2017, Perşembe 00:35:24 Bende kevser nerelerde diyodum... alzaimer hastası fo mu... yine güldürdün 0
  • Fo 09 Ağustos 2017, Çarşamba 14:15:59 Benim base'im değil, oraya iniş kalkış yapmam emergency hariç ancak açıp Lido chart'ına baktım, Turkey İstanbul Ataturk Intl. yazıyor. Belki Jeppeson chartlarında Yeşilköy yazıyor olabilir, bilemiyorum. Ancak iki farklı havalimanı olmasından dolayı adının doğru olarak bildirilmesi gerekmektedir. Geçen günlerde doğuda bir havalimanının adı şehit bilmem neye değiştirilmiş. Ekipler eksik bilgiden dolayı sadece kişinin ismini söylemişler, şehit Ahmet Mehmet her neyse. Soyismi söylenmedi diye Vip'ler tarafından sorun çıkarıldı. Daha dünkü neyin neden olduğu belirsiz olay hakkında devletin şehit tanımladığı isimlere bu kadar özen gösterilirken Atatürk isminin silinmeye çalışılması gerçekten acı verici. Sorun da değil tabi, insanlar ölür, devletler yıkılır. Kalıcı, değişmez diye bir şey yoktur. Herkesin sonu gelir. 7
    • KPT 09 Ağustos 2017, Çarşamba 18:34:52 Sevgili Fo Bilmem ne; Fo olmuşsun,ama anan baban seni adam olarak yetiştirmemiş. Fo bilmem ne olarak tanınacak ve o kişiliksizlikle anılmayacaksın bile. Al o Lido'yu, adam gibi oku. Bu kartlar AIP'den hazırlanır. Önce AIP'yi bir oku. Bu doküman da senin okuman için hizmetine verilmiş. AIP diye birşeyden haberin yok mu yoksa. 0
  • Kandil 09 Ağustos 2017, Çarşamba 14:13:12 Sanki Atatürk hasa Allah ne olmuş söylememise 25
    • Kandil'e cevap 09 Ağustos 2017, Çarşamba 16:04:34 Açık açık pkk lıyım diyorsun .allahsız olan sensin Atatürk değil.battımı sana Atatürk çüler , Kandil'e git ne işin var tr de klavyeci sahtekar nerden bu gücü alıyorsunuz belli Sonunuz yaklaştı.doğru olun .Ataya allahsız diyen sen ve senin gibiler allahsızdır.bu ülkeyi Atatürk kurdu. 0
    • Fenermoda 09 Ağustos 2017, Çarşamba 17:59:07 Kandil e dön pkk lı senin burda yazı yazmaya Atatürk'e hakaret etmeye hakkın yok 1
    • B-52 09 Ağustos 2017, Çarşamba 20:29:46 ATATÜRK elbette Allah değil tosunum. Ama Allah tarafından bu müslüman ülkeyi haçlı düşman çizmesinden kurtarmak için gönderilen modern zaman peygamberi idi. Eğer ATATÜRK olmasa idi, sen hiçbir halt olamazdın.Sen bu topraklarda hür yaşayarak, namazını kılıp, orucunu tutuyorsan ve bu dergide saçmalayabiliyorsan bunu yücelerin yücesi ATATÜRK 'e borçlusun. Tamam mı tosuncuk? 1
    • Kandil 10 Ağustos 2017, Perşembe 07:51:14 Güzel kardeşim önce Türkçe yazmayı öğren, ondan sonra poltikacıları eleştir. Sen daha yazı yazamıyorsun ya. 2
  • Kandil 09 Ağustos 2017, Çarşamba 14:11:11 Bos isler 10
  • Valla 09 Ağustos 2017, Çarşamba 14:08:50 Kabin hizmetlerinin duyurusu var ;doğru havalimanı telaffuz U ile ilgili... Böyle bir şikayet kabin ekibi için gitse hemen gisada olurdu. Yani önemli şirket için bu durum .Ama söz konusu kaptan olunca yaptırımı olacağını düşünmüyorum. Neyse hayırlısı diyelim. ATAM SENİ SEVİYORUM. 7
    • Ata 09 Ağustos 2017, Çarşamba 20:11:41 Git biraz anıtkabirde dertleş.De ki ne günlere geldik atam millet seni tınlamıyor daha....... 1
  • Mustafa kemal 09 Ağustos 2017, Çarşamba 13:56:17 Mustafa kemal yasasa idi şu an ya bunlari partiden ihrac ederdi (en alttan en üstte kadar butun yonetimi ) yada partiden kendi cikardi... chp artik milletvekili olacak adaylarına kpss sarti getirmeli :) muhalefet ne demek nasil yapilir bilmeyen chp sayesinde chp yillarca iktidar olamadi ve hala da olamayacak politikalarini ve bakis acilarini degistrimesi gerek muhalefet olsun diye bos konusulan parti halinde benim gozumde 5
    • Yürü git 09 Ağustos 2017, Çarşamba 16:04:38 Doğru bir tespit. Sonuna kadar sorusturulmalı. Ayrica mustafa kemal degil canim. MUSTAFA KEMAL ATATÜRK 15
  • Hakan 09 Ağustos 2017, Çarşamba 13:53:48 Zaten chp bir kere olsun mantıklı bir şey yapsa şaşarım ne olmuş yani belki unutmuştur pilotun anonsu mu değiştirir havaalanın adını 8
  • Yazık 09 Ağustos 2017, Çarşamba 13:38:22 Atatürk ismini gururla söyleyeceksin.nedemek tecrubesizlik.kokpitte tek başına değil ilkini yanlış yapan ikincisini düzeltir çünkü mutlaka yanındaki kaptan onu uyarır.bi hata var ama yapandami yaptirandami? Bizler Atatürk ü sonuna kadar ölümsüz kilacagiz.unutmayacağız ve unutturmayacagiz....... 13
    • Unut 09 Ağustos 2017, Çarşamba 13:58:49 Uyumaya devam edin, atı alan üsküdarı geçti..uyuyun siz 5
    • 737fo 09 Ağustos 2017, Çarşamba 14:42:17 Ilk ucuslarimda ben de cogu zaman demedigimi hatirlarim heyecandan. Bir kez bile kaptan uyarmadi. Hemen yanlis yerlere cekmeyelim. Ki ben bunu cok iyi bir ataturkcu olarak soyluyorum 3
    • Unut 10 Ağustos 2017, Perşembe 07:53:37 Evet hakikaten uyumaya devam edin. Ülke battı gitti. Siz hala uyumaya devam edin. Ne olur biraz okusanız ? Ne olur biraz araştırsanız ? Seçim sonuçlarına bakarsanız kimlerin uyuyup kimlerin okuyup öğrendiği belli oluyor. Kim nereden hangi tahsil seviyesinden oy aldı ? Bir araştırın lütfen. Bu arada uyumaya da devam edebilirsiniz. 1
  • Fo 09 Ağustos 2017, Çarşamba 13:19:13 Bizim chartlarda Atatürk falan yazmıyor. Yeşilköy yazıyor hatırladığım kadarıyla. Başka işleri yok uğraştığı işe bak ya. Boş bakkal bilmem ne tartar hesabı. Fo kesin bilerek yapmıştır:))) kesin çok umrundadır:₺) 23
    • Chart? 09 Ağustos 2017, Çarşamba 14:21:56 Sen önce charta bakmayı öğren. Yeşilköy dediğin yaklaşma kontrol. Havaalanının adı ise İstanbul Atatürk International Airport. 1
    • 737fo 09 Ağustos 2017, Çarşamba 14:40:35 Fo arkadas bir daha ki sefere tekrar bak. Ataturku gorursun istanbulun hemen altinda. Yesilkoy yazmiyo asil 4
    • 737fo 09 Ağustos 2017, Çarşamba 15:40:08 Sen airbuscisin sanirim belli halinden. Approach chartlarina bakarsan ataturku gorursun ne yesilkoyu?!!! 5
  • Yorumcu 09 Ağustos 2017, Çarşamba 12:56:04 Türkiye'de başka hava yolu şirketi YOk zanneden zihniyet İstanbul da tek hava alanı var zannetmiş olabilir. Bu hata yapışılacak mevzu değil, İki meydan , büyük olanı ATATÜRK, küçük olanı kızı SABİHA GÖKÇEN okadar... 9
    • Ahmet DC 09 Ağustos 2017, Çarşamba 19:23:11 Birisi 3 sene sonra tarihe gömülecek, diğerininde ismi değişecek. OKADAR! 0
  • Gerçekler 09 Ağustos 2017, Çarşamba 12:45:46 Şu anki chp Atatürkçü bu şekilde korumaya çalıştığını sanan bir avuç (üst yönetim) insanları aptal yerine koyan bir kaç kişi. Atatürkün mirasını siz Adalet yürüyüşünde Hdplileri yanınıza alarak kaybettiniz Atatürk hayatta olsa yüzünüze tükürürdü hiç boşuna böyle şeylerle ortalığı karıştırmaya çalışmayın 11
    • Rus asıllı LAZ 09 Ağustos 2017, Çarşamba 14:38:13 Hay yaşa birader 5
    • Sınır kapısı davul zurna 09 Ağustos 2017, Çarşamba 15:31:20 Ne çabuk unutuluyor değil mi? Birileri adalet için yanyana gelmiş , birileri de davul zurna ile karşılayıp, el sıkışıp , türküler çığırmıştır. Al birini vur ötekisine. 5
    • Objektif 09 Ağustos 2017, Çarşamba 15:36:09 Çok doğru yazmışın helal sana kardeşim.Tek doğru bunların yaptıkları ve söyledikleri seni beni dinlemezler bunlar demokrat çünkü 4
  • Neyin kafası? 09 Ağustos 2017, Çarşamba 12:44:21 Bu adamlar harbi neyin kafasını yaşıyor? İnsanlık hali unutmuş olamaz mı? 10
    • Senin ki ne kafasi 09 Ağustos 2017, Çarşamba 14:05:33 Sende olmayan kafa, ya da yunan soyu 5
    • Olamaz 09 Ağustos 2017, Çarşamba 15:08:15 İneceği Havalimanının adını unutuyosa bir pilot onun uçuracağı uçaktan da hayır gelmez 11
    • Cevap 09 Ağustos 2017, Çarşamba 16:19:43 Sanki hepiniz işinizi dört dörtlük yapıyorsunuz da gelmişsiniz burda insanları eleştiriyorsunuz. Yani su an yunan kafası yazmanın ne anlamı var? Gereksiz bi milliyetçilik işte. 2
  • ne hale geldik 09 Ağustos 2017, Çarşamba 12:08:20 Ülke Atatürk ü sevenler ve sevmeyenler olarak 2 ye ayrıldı.Sevmeyenler neden sevmiyor çok merak ediyorum ne yapmış ATATÜRK kötülük size ? 9
    • B-52 09 Ağustos 2017, Çarşamba 20:33:29 Ne mi yaptı ATATÜRK? Hemen söyleyeyim....Buraya sığmayacak kadar çok şey yaptı. Ama en önemlisi babaları belli, anaları devlet tarafından insan muamelesi gördü, okuma yazma öğrendi ve erkekler ile eşit şartlarda yetişti. Kadın olmanın gururunu yaşadı ve her alanda kendi kadınlığının verdiği Allah tarafında bahşedilmiş üstünlüklerini kullanma fırsatı buldu ve çok başarılı oldu. Kurtuluş Savaşında ise kadınların yaptıkları asla ve asla küçümsenemez. 1
  • Yettigari69 09 Ağustos 2017, Çarşamba 11:57:01 Ya baska isimiz gücümüz kalmadi da, Havalimani anonsunda Atatürk dedin demedin derdine düstük...! Bizden baska varmola saksakci yagci yapmacik yat kalk atatürk Bu ne yahu.. pilot istanbul demis iste arabistanbul dememis ya Zaten asli yesilköydü kenan evren degistirdi 14
    • Yat kalk 09 Ağustos 2017, Çarşamba 13:53:08 Hergün yat kalk .. FETÖ den kimse rahatsız olmuyor!! Niye rahatsız oldunuz?? 1
    • Yettigariciğim'e 09 Ağustos 2017, Çarşamba 21:22:13 Sen yat kalk Atatürk e dua et 1
  • Onu bunu bırak da 09 Ağustos 2017, Çarşamba 11:54:08 Git önce bizim iş tanımını değiştir, yüksek minare işçisi olarak tanımlanmaktan bir yasamız olmamasından bıktık. Ha bi de sizin gereksiz muhalefetlerinizden.. işiniz gücünüz şekil!!.. 5
  • dhkpc 09 Ağustos 2017, Çarşamba 11:44:25 Sen terörist cenazelerine katıl. Kocan imar açsın sen rezidans dik. Koca kontenjanı ile milletvekili ol. Bende uçtuğum şehrin adını (şayet tek havalimanı varsa)söylüyorum. Atatürk sizin için yaptıklarınızı gizlemeye yarayan maske. 22
    • Peki babacim 09 Ağustos 2017, Çarşamba 17:14:32 Babacim babacimlari unutma :) 1
    • Aynen 09 Ağustos 2017, Çarşamba 18:08:59 Katılıyorum 0
  • Sorumania CHP ki karı 09 Ağustos 2017, Çarşamba 11:43:57 Ula Atatürk'e böyle mi sahip çıkmış oluyorsunuz ezik beyinler!? Onun fikir ve düşüncelerini nasıl devam ettireceğenizden haberiniz Yok!!! Siz pkk leşlerinin mezarlarını ziyarete giden partililerinize de çoktan sayılı sorular sorabiliyor musunuz?????? 16
  • THY Heros 09 Ağustos 2017, Çarşamba 11:41:01 Bu ne biçim pehriz... THY Heros dergisi dağitıyor... Yani darbeyi bunlar yapmış.. Koş Sevim.. Habere bak 8
    • Zeka 09 Ağustos 2017, Çarşamba 12:37:45 Adam üzerine giyip kahraman olarak sıfatlardırıyor kendini dergi heroes 2
    • Ahaha 09 Ağustos 2017, Çarşamba 12:59:52 Saka gibi di mi 2
    • İşte 09 Ağustos 2017, Çarşamba 14:02:30 İşte kimin ne yaptığı buradan belli.. Daha çooook uyuturlar sizi.. Adamların dergisi Heros, o zaman tüm THY suç işledi, hadi hepsini tutuklayın... ? Hayır gücünüz ancak garibanlara.. Öğrenciye, garsona, pazarcı teyzeme..yazık yazık 1
  • Trabzon 09 Ağustos 2017, Çarşamba 11:40:36 Bazıları Allah Allah bazıları ise Atatürk diyerek yiyor , prim yapıyor. Allah sizleri gerçekten islah etsin adamı bir rahat bırakmadınız. Atatürk Allah tarafından Türk Milletini kurtarması için gönderilmiştir. Bunuda not edin. 6
    • kadir 09 Ağustos 2017, Çarşamba 12:01:36 şu yorumu yazabilecek cesaret olduğu için Allah senden razı olsun. 2
  • Renk 09 Ağustos 2017, Çarşamba 11:40:05 3.havalimanı ismi Atatürk olmaz ise işin rengi o zaman ortaya çıkacak 8
    • Yaa bari bilmiyosun sus 09 Ağustos 2017, Çarşamba 13:44:24 1. O zaman renk simdiden mor. 2. Havaciligi bilmiyon bari sus 3. Bi hava limanj kodu bi daha baska yere verilemez. Yurude gel cocuk yuru de gel... 7
    • Sus diyene 09 Ağustos 2017, Çarşamba 14:26:06 Niye bir daha koyulamıyormuş. Ülkede anayasa değişiyor, yönetim biçimi değişiyor, yeni havaalanının adı niye Atatürk olamıyor? Nedir bu Atatürk karşıtlığı anlamıyorum ki. 2
    • Asıl sen sus 09 Ağustos 2017, Çarşamba 16:33:00 Bangkoktaki yeni büyük havalimanı yapılınca eskisindeki Suvarnabhumi adı yenisine taşındı, eskisine başka isim bulundu. Bizde de olabilir. Bilmiyorsan sus adam desinler. 1
    • Yeni havalimanın adı 09 Ağustos 2017, Çarşamba 18:22:02 İstanbul Arena olacak kesin :) Atatürk adını havalimanlarından, okullardan, caddelerden kaldırarak, heykellerine oraklarla saldırarak, hakkında abuk sabuk ithamlarda iftiralarda bulunarak yokedeceklerini sanan zihniyete çok acıyorum.. Hepiniz toprak olup, toza karıştığınızda bile elin japonyasında eğitim kitaplarında, elin almanyasında heykeli meydanlarda ve yaşayan en son Türk varsa kalbinde olacaktır. Hee İstanbul cnm he. Güneş balçıkla sıvanamıyor ne yazık ki. Vikipedia yı engellemen her gün milyarca kişinin giremediği anlamına gelmez. Ve orada herkes atamın kazandığı savaşları okur, bundan bin yıl sonra bile adama bak be der, senin soyun kurumuş olur çoktan 0
  • Isim 09 Ağustos 2017, Çarşamba 11:39:31 Pilota kizmayin. Sorumluyu yukarilarda arayin 4
  • Gazi Mustafa 09 Ağustos 2017, Çarşamba 11:35:56 Artık bırakın beni böyle basit şeylerde kullanmayı huzur içinde uyuyayım. Final approach hazırlığı başlamış elinde uzunca Check list 12 saat uctuktan sonra siz hala neden bahsediyorsunuz ??? 12
  • Ugur 09 Ağustos 2017, Çarşamba 11:24:03 haklılar.. amaç ne olabilir ki? biri hata yaptı diyelim min 3 kaptan var hiç biri uyarmadı mı? Mustafa Kemal'i bu millete hiç kimse unutturamaz. 2
  • Saudia uyardım 09 Ağustos 2017, Çarşamba 11:09:16 2 sene önce saudia airlines ile istanbula indim ve kabin amirleri istanbul international airport diye anons etti inerken yanına gidip sizin cidde havalimanına inildiğinde nasıl king albdüllaziz international diye anons yapıyorsan buraya indiğin zamanda istanbul Atatürk international diye yapıcaksın eğer bilmiyorsan adını öğren yada ben saudia yazarım onlar sana öğretir dedim defalarca özür diledi sanırım öğrenmiştir 8
    • Hakan 09 Ağustos 2017, Çarşamba 12:55:35 Adamsın ADAMMMMM ... 2
    • Fenermoda 09 Ağustos 2017, Çarşamba 16:07:49 Mustafa Kemal ATATÜRK 4
    • pff 09 Ağustos 2017, Çarşamba 16:51:38 Ne kadar da büyük bir iş başardın. Bu kemalistler böyle retard olmak zorunda mı? 3
    • Ahmet DC 09 Ağustos 2017, Çarşamba 19:17:46 Yalanın batsın. 0
    • Sabredin 10 Ağustos 2017, Perşembe 04:24:03 Yeni havaalani acilinca bu problem ortadan kalkacak... 1
    • Yurtsever 10 Ağustos 2017, Perşembe 10:02:02 Senin gibi mandacı olmak çok mu ileri zeka gerektiriyor? 0
  • Calamity 09 Ağustos 2017, Çarşamba 11:08:27 THY'nda ilk defa olmuyor ki bu, niye bu defa haber olmus.. 2
  • Birde benimle ucun! 09 Ağustos 2017, Çarşamba 10:58:00 Ucucularin rengi bellidir!%90i ATATURK sevdalisidir.Goreceksiniz ki sonraki ucuslarinizda ,ozellikle ATATURK ismi hem pilot hem de kabin amiri tarafindan baskili,anlamli sekilde anons edilmektedir.Bu konu bence yanlisla olmus,kesinlikle geneli yansitmayan bir durumdur.Yoksa Thy de Ataturk sevgisinden suphe etmemeniz gereken tek bolum ucus isletme calisanlaridir.EMNİYETLİ UCUSLAR 2
  • AKZ 09 Ağustos 2017, Çarşamba 10:47:00 Aydin akademi mezunu olabilir.. THY akademinin kalitesi maalesef son 3 yilda inanilmaz düstü.. Türkiye sartlarinda Mühendis harici pilot aday adayi almak büyük bir hataydi.. 30 yasinda bankaci, ekonomist, uluslararasi iliskiler uzmani olan insanlar THY akademi ögrencisi oldu.. yazik.. 1
    • .. 09 Ağustos 2017, Çarşamba 18:49:15 Gercekten cok merak ediyorum sizin aydın akademi ögrencileri ve mezunları ıle alıp veremedığinizi!!! Bir de olayı nasıl oraya bagladınızı anlamadım. Bir pilotun aydın akademiden mezun olmasıyla ve üniversitede okudugu bölümün, airporthaberde gecen konuyla baglantısını da anlamadım. Bu soylemın altında baska acılar olmalı. Cunku bastan asagı soylemınız en hafif tabırle ''sacmalık''... 0
  • camarot 09 Ağustos 2017, Çarşamba 10:44:37 fazla takilmamak lazimdir bu konuya yanlişlik olmuştur tecrubesizlikten kaynaklanmaktadir..gerekli uyalarilari yaparsin linç etmeye gerek yoktur..unutkanliktandir 3
  • Boş İş 09 Ağustos 2017, Çarşamba 10:41:02 Yine bir malın, boş boş işlerle toplumu meşgul etmekten başka bir şey değil bu ! 2
  • miss.. 09 Ağustos 2017, Çarşamba 10:40:44 fetöcü pilotlardan biridir kesin arkası sağlam 77 cilerden 3
    • Cahil 09 Ağustos 2017, Çarşamba 13:55:51 İşte bunuda FETÖ ye bağlayacak kadar cahil ancak Türkiyede olur 1
  • ayıptır ayıp 09 Ağustos 2017, Çarşamba 10:39:57 ülkenin sorunlarıyla uğraş be kadın. adamlar 300 tane can taşıyor milyon tane sorun var akıllarında , kasıtlı söylenmemiş edası yartıp insanları galyana getirmekten başka bişi yaptığın yok. 3
  • Slides armed 09 Ağustos 2017, Çarşamba 10:39:39 Adam 10 saat ucuş yapmış. Gözünde çapakla İstanbul'a iniş yapıyor zaten o an aklına Atatürk mü gelir Allah aşkına? Şu anonsu yapıyım da inelim gidelim derdinde adamcağız. Tamam Atamız hepimizin Zihni'nde kalbinde, fikirlerimizde lakin CHP zihniyeti de abarttı artık. Uçaktaki pilottan ne istiyorsun Sayın İlgezdi? Bırak adam işini yapsın evine ekmek götürsün. Bu kadar çok ağızlara sakız yapılmamalı , her konuda ortaya atılmamalı Atatürk adı. 4
    • Katılmıyorum 09 Ağustos 2017, Çarşamba 19:44:44 Ona takılma buna takılma diyerek küçük şeyleri görmezden gelerek, bu ülkenin bu hale gelmesine sebep olduk. Adamlar ince ince işliyorlar amaçlarına giden yolu. Biz de hep görmezden geliyoruz bazı şeyleri. Bazen büyük bir haber atıyorlar ortaya, halkın tepkisini görmek için; sosyal medyanın gücüyle tepkimizi koyuyoruz ve geri çekiliyorlar. Anıtkabir'in imara açılması meselesi örneğin. Büyük küçük ayırt etmeden her meselenin üstüne gitmezsek asla sinmeyecekler. Ve biz cumhuriyet elden gittikten sonra "keşke o sarı öküzü hiç vermeseydik" diye vahlanacağız. 0
  • Canim atam- 09 Ağustos 2017, Çarşamba 10:31:17 Attaturk kalbimizde yureyizde tanri bizi yobazlardan korusun ancak hatalar yapilir- 4
  • Size kaldı ya Atatürkü savunmak 09 Ağustos 2017, Çarşamba 10:19:02 Ataşehirli rüşvetçi ilgezdi seni 3
  • Rumuz 09 Ağustos 2017, Çarşamba 10:05:01 Şirket var kimisine "Atatürk" dedirtmez şirket var göğüsten "Atatürk" rozeti indirmez... 2
    • Ne yani simdi 09 Ağustos 2017, Çarşamba 14:04:08 Sence ikisi de dogru mu? Soylediginiz ikisi de dupeduz yobazlik. Insanlar hayvam degildir. Ne yapacagini soyleyemezsin. Sen simdi diyosun ki benim istedigimi soletirse muthis soyletmezse tu kaka. Sen daha o leveldaysan daha cok isin var...ozgurlu diye yirtiniyor hic duyamadin mi magazin iZlerken sunger olmus beyninle 2
    • Göğüste Atatürk taşıtsa ne olur 09 Ağustos 2017, Çarşamba 14:36:36 Personelini harcadıktan sonra, mesai çıkışı işten attıktan sonra, otele çağırıp işten attıktan sonra. Kalbinde Atatürk taşımadıktan sonra rozetin ne anlaöı var 3
    • Göğüste Atatürk'e cevap 09 Ağustos 2017, Çarşamba 17:55:46 Ever göğsünde taşıtır kimi havayolu kimide fotocu ve Atatürk düşmanı eleman çalıştırır.iyiki Atatürk kelimesini kullanmamışlar Atatürk bu sahtekarların dilini mezarından kalkıp ısırırdı.ayrıca yolcusuna işkence eden tek havayolu Atatürk anonsu yapmayan malum havayoludur.ama vazgeçilmezdir milli kanımız canımızdır. Ötekide bizimdir çok hatalı bir havayoludur,personelini ezer olsun göğüsteki imza herseye bedel. Not sn editörler bunu yayınlamazsanız sitenizi kapatın daha iyi 0
  • 37 09 Ağustos 2017, Çarşamba 10:02:52 En az tepkili olduğu zihniyet kadar sığ bir yaklaşıma sahipmiş bahsi geçen vekil. Hem saygıdan, hem de Sabiha Gökçen ile karışma olasılığı sebebi ile her zaman Atatürk Havalimanı diye anons yapıyorum, fakat bir anonsta İstanbul Atatürk Havalimanı yerine birisi İstanbul diye anons yapsa, durumu bu şekilde yorumlamak aklımın ucundan geçmez. Toplum olarak ruh sağlığımızı kaybediyoruz. 1
  • zzzzzz 09 Ağustos 2017, Çarşamba 10:02:14 Gülsem mi ağlasam mı bilemedim. 1
  • Adam hakli 09 Ağustos 2017, Çarşamba 10:00:37 Ataturk adini unutursan herseyi unutursun. 1
  • ata 09 Ağustos 2017, Çarşamba 10:00:29 Boş beyinler, size inat her anonsda Yeşilköy diyeceğim, çünkü öyle yazıyor. Zaten son senesi. 12
    • Yeşilköy? 09 Ağustos 2017, Çarşamba 14:20:07 Yaklaşma Kontrolün çağrı adı Yeşilköy Approach Control. Havalimanının adı ise İstanbul Atatürk Uluslararası Havalimanı. İnatla Atatürk demeyecem diyorsun da, doğrusunu bil ona göre inat et. 1
    • Kpt 09 Ağustos 2017, Çarşamba 14:30:18 Adını da yaz da sana anons nasıl yapılıyormuş göstereyim. 2
    • Kpt 09 Ağustos 2017, Çarşamba 14:54:13 Senin gibi boş beyinler önce chartı doğru düzgün okusun. Atatürk'ü sevmiyorsan defol git bu ülkeden. 2
    • Kpt 09 Ağustos 2017, Çarşamba 14:56:36 Uçuş ekibinin %95'i Atatürk'çüdür. Yanlışlık olduğunu düşünüyorum. Atatürk'ü sevmeyenenin aklına şaşarım zaten. 2
  • Tam 09 Ağustos 2017, Çarşamba 09:38:30 Olarak saçmalık, thy nin dava açan fsc lerle artık çalışmak istememesinden bile daha saçma 0
  • AMİRİM 09 Ağustos 2017, Çarşamba 09:37:03 DESE NE OLACAK DEMESE NE OLACAK.Hepimiz biliyoruz ki o havalimanının adı ATATÜRK.Bunu sorun etmek ne!!! siz böyle seylerle uğraşacagınıza pkklılara destek olmayı bırakın.Sırf Şov olsun diye göstermelik ATATÜRK'CÜLÜK yapmayın rahmetli dönse hepinizi diri diri yakardı vallaha göstermelik cumhuriyetciler sizi 1
  • Doldurun cocuklari wide body ye 09 Ağustos 2017, Çarşamba 09:36:51 Noldu instangram da tinder da gezinmeye benzemez di mi yardimci pilot arkadas. Acin kiad live atc yi dinleyin. Gecenler de tk ucagi indikten sonra "right turn " diyen atc yi bile iki kere read back yapamadi. Aglanicak halimize guluyoruz 3
  • Unutmayacağız 09 Ağustos 2017, Çarşamba 09:35:20 Atatürk ismini bu millete unutturmaya kimsenin gücü yetmez . 1
    • Unut 09 Ağustos 2017, Çarşamba 13:57:37 Sen uyumaya devam et, atı alan üsküdarı geçti.... Ohooooo 1
  • YORGUNLUK 09 Ağustos 2017, Çarşamba 09:28:05 Sen bussınes yatagında uyuyarek gel,bir de ekonomi en alt sınıf ücret ver ama bussines uç.O insanlar Kabin - Kokpit sen rahat ve huzurlu bir uçuş yap diye 10 saatlik yoldan gelsinler.Bir de kavga çıkar hiç yakışık alan bir şey değil.Kesinlikle kasti olarak birinin yaptığına inanmam.Biz bizi biliriz aramızda böyle insanlarda bulunmaz. .Yorgunluktan unutamazlar mı ? Bunlarda insan!!!Bir derdin varsa merci bellidir KABIN VE KOKPIT çalışanları değildir. 2
    • Havacı 09 Ağustos 2017, Çarşamba 15:41:55 Sana bir bilgi vereyim: Pilotlar genelde uçuşu önceden tüm noktaları ile FMS'e girer, seyahat yüksekliğine varınca uçağın kontrolünü FD'ye bırakır ve sadece oturduğu yerden dikkatle uçuşun sürecini izler, Yemeğini yer ve ara sıra biraz kestirir inişe kadar. İnişi kendileri veya Otopilotlan İLS ile gerçekleştirir. Anlayacağın: İnşaat amelesi gibi 10 saat bedensel çalışıp yorulmuyor! Kasten veya dalgınlıktan dememiş, orasını bilemem. 4