THY TEKNİSYENİNDEN ATATÜRK HAKKINDA ŞOK SÖZLER

    Çok beğenilenler

  • Okuyucu 29 Nisan 2014, Salı 10:55:08 Her türlü yanındayız Airport Haber. Hiç kimsenin tehdidine boyun eğmeyeceğiz. Burada 'haberi kaldırın' diyen iki üç ilkokul çocuğundan da korkumuz yok... Ve onlara sözüm şu ki: Burada milleti korkutmaya çalışacağınıza gidin kumda oynayın yaz da geldi bak tam hava sizlere göre... ;) 14
    • zamansız 29 Nisan 2014, Salı 16:58:29 kimse kimiseden korkmaz burası muz cumhuriyeti değil kanun ve yasalar çerçevesinde bunlar halledilir 1
  • Vatandaş 29 Nisan 2014, Salı 10:56:04 Beğenmiyorsan defol git o zaman Arap ülklerine.Niye bu ülkenin ekmeğini yiyorsun?Allah size akıl fikir versin.Bu adam bu kılıkla iş yerine de gidiyorsun.Kimin torpiliyle girdin bilmiyorum ama THY'na da yazık.Yazıklar olsun sizi gibilere ve yetiştirenlere 4
  • Tüm yorumlar

  • ne yazalım 02 Kasım 2021, Salı 21:47:55 Ne yazsak boş, o nedenle Allah'a havale ediyorum. Atatürk'ü sevmeyen ya da saygı duymayan bir insanla ne konuşulur... 4
  • Mühendis 28 Ekim 2017, Cumartesi 17:15:58 atatürkçülerin ne kadar gerici ne kadar bağnaz ve sabit görüşlü insanlar olduğunu bu haberden ve yapılan yorumlardan anlayabilirsiniz... Bunlar düşünce özgürlüğü kendileriyle çelişene kadardır işte bakın görün. Kemal paşanın canı cehenneme ateşi bol olsun... Siz de çatlayıp patlayın.. Kemalist ataistler.. Hepiniz geberip gidince görüceksiniz atanızı putunuzu.. 42
  • Gulden 30 Temmuz 2016, Cumartesi 12:28:24 Allah seni kahretsin Ataturku kani bozuklar beyin ozurluler hayinler sevmez ATAM Nurlar icinde yatsin Amiiiiiiiiin 8
  • Ekrem 06 Temmuz 2016, Çarşamba 01:04:27 seni hangi şeyh bademledi..? daha da beteri, insan babasının kim olduğunu bilmeyince işte böyle bir tip oluyor demek ki.. Ruhlarını şeytana satmış bu müslüman bozuntuları, yarın öbür gün uçaklardaki civataları gevşetecekler..ve kimse bunlardan hesap soramayacak. 5
  • öner 06 Temmuz 2016, Çarşamba 00:45:58 çok ayıp seviyesizce bir yorum. müslüman ölen kişinin kötü de olsa (ki varsa) ameli hakkında konuşmaz. riyakarlık had safhada ne yazık ki. 1
  • Alperen 03 Temmuz 2016, Pazar 14:11:02 Allah böyle insanlardan yurdumuzu, milletimizi korusun. 2
  • Semra Çorlu 03 Temmuz 2016, Pazar 11:15:14 Zavallı cahil adam.Aklını kaybetmiş 2
  • ertunga 02 Temmuz 2016, Cumartesi 14:40:36 özken 1
  • Muti 02 Temmuz 2016, Cumartesi 13:51:58 Mustafa Kemal herkese lazım 3
  • Isteyen 01 Temmuz 2016, Cuma 20:16:12 Isteyen istedigini der laikler catir catir peygambere kufur ediyoken kaptanlar Allahimiza dimize imanimiza sovup duruyoken. Bas ortulu kadinlara sıkma baş sakallilara terorist diye hitap ediliyorsa. Ha birde basini kapatan hostes icin onceden cok guzel aydinlik bir insandi sonradan boyle bisey oldu diyenler varken ataturke laf edince boyle oluyo sanirsam. Kimse kimseyi sevmek zorunda degil ortada da bi hakaret yok gaza gelmeyin. 49
    • mete 01 Temmuz 2016, Cuma 22:01:50 cehennem lideri diyenler hep böyle sarıklı külahlı insanlar sen de öylesindir aynı inanç aynı külah 10
    • Amigo 02 Temmuz 2016, Cumartesi 13:44:51 İşinize gelen hakaret isinize gelmeyen değil 1
    • erdal 02 Temmuz 2016, Cumartesi 18:21:05 Atatürk' e sövmek hakaret değil öğlemi, o küfrettiğiniz dünya lideri olmasaydı acaba sen şimdi olurmu idin bir düşün bakalım kara cahil 1
    • Semra Çorlu 03 Temmuz 2016, Pazar 11:18:59 Yazık, yakın tarihimizi okumuş ama hiç anlamamış.İngiliz siyasetine inanıyor.Onların propagandasını neden destekliyorsun? 1
    • Aykut 04 Temmuz 2016, Pazartesi 18:13:29 Laikleri dinsiz gibi lanse etmenden hiç bir halt bilmediğin ortaya çıkıyor. Bu soysuzu ancak diğer soysuzlar savunur. 0
    • Yasemin 30 Ağustos 2016, Salı 20:02:46 Senin gibi gerici fındık beyinliler bile Atatürk gibi büyük bir lider sayesinde önce insan sonra vatandaş yerine konuldu ve istedikleri yerde rahatça hastalikli düşüncelerini konuşabilme imkanına sahip oldular.. Bu ülkeyi Atatürk kurdu..Bundan rahatsız olan ne kadar sakallı cübbeli burkali sikma bas o. amip varsa s. olup bu ülkeyi terk etme hakkına da sahipler.. bunu o tek hücreli beyninize sokun! 1
  • Denver 01 Temmuz 2016, Cuma 19:15:42 31 temmuz 1951de çıkan yasa gereği bunlar gibilere uzun verilmemeli ama kanunları uygulayan yok ki Atatürk'ün hatırasına alenen hakaret eden veya söven kimse bir yıldan üç yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır. Atatürk'ü temsil eden heykel, büst ve abideleri veyahut Atatürk'ün kabrini tahrip eden, kıran, bozan veya kirleten kimseye bir yıldan beş yıla kadar ağır hapis cezası verilir. Yukarıdaki fıkralarda yazılı suçları işlemeye başkalarını teşvik eden kimse asıl fail gibi cezalandırılır. Birinci maddede yazılı suçlar, iki veya daha fazla kimseler tarafından toplu olarak veya umumî veya umuma açık mahallerde yahut basın vasıtasiyle işlenirse hükmolunulacak ceza yarı nispetinde artırılır. Birinci maddenin ikinci fikrasında yazılı suçlar zor kullanılarak işlenir veya bu suretle işlenmesine teşebbüs olunursa verilecek ceza bir misli artırılır. Bu Kanunda yazılı suçlardan dolayı Cumhuriyet savcılıklarınca re'sen takibat yapılır. Bu Kanun yayımı tarihinde yürürlüğe girer. Bu Kanunu Adalet Bakanı yürütür. 4
  • Taner Nayamlı 01 Temmuz 2016, Cuma 17:44:56 Bu tip cahil insanların Devletin en mutena kurumunda ne işi var biran önce iş akti fes edilmeli ve Atatürk'e hakaretten adına dava açılmalıdır neticede tüm kamuoyuna açıklanmalıdır. 3
  • Ekrem Cavusoglu 01 Temmuz 2016, Cuma 14:36:10 Ucaklarin diger teknisyenler tarafindan kontrol edilmeli daha buyuk felaketler olmadan. YETKILI LERE ISRARLA DUYURULUR. 1
  • Tarik Kiziltay 01 Temmuz 2016, Cuma 12:07:58 THYyonetiminii buradan protesto ediyorum.Herkes de etmeli..nasil boyle bir hakarete maruz birakilir ki Atatturk.ayiptir. 1
  • Nusret 30 Haziran 2016, Perşembe 20:08:11 Düşüncesi, yaşadığı vatanın temellerine saldırmaksa işinden değil yaşadığı ülkeden de kovmak gerekir. Bunlar, örümcek beyinli, yobaz ve bağnaz kara cahillerdir. Bu ve bunun gibilerin varlığından hepimiz sorumluyuz. "Tu kaka" deyip arkamızı dönüp, gidemeyiz de. Aynı, vatan da yaşıyoruz. Potansiyel tehlike. Tedavi edilmesi gerekir. 0
  • ali 01 Mayıs 2014, Perşembe 22:54:57 Allah korusun bu iyi bir teknisyen olabilir ama kafayı sıyırmış gibi başka bir birimde calışması veya hiç çalışmaması THY için daha sağlıklı olur düşüncesindeyim.Bir de bunun israil uçağna bakım yaptığnı düşünün..Düşünmesek daha iyi. 0
  • hak hukuk 01 Mayıs 2014, Perşembe 18:07:35 Kardesim bu sirkette daha gecen Aralik'ta sakalindan dolayi iK Baskani gorevden alinmadi mi, kalite mudurunun mudurlugu alinmadi mi? Isturaklerden birinin satis muduru isten atilmadi mi! Ne sasiriyorsunuz. Bunlar artik gayet dogal. Devir AKP devri. Ya uyarsin ya da guke gule 0
  • teknisyen 01 Mayıs 2014, Perşembe 12:36:59 Bu adamın ne düşündüğü yaptığı işte iyi olmadığı anlamına gelmez. Ne kadar mesleki olarak donanımlı bir insan bunuçalışanlardahaiyibilir. Thy bir rengi en azından bu tarz insanda var tabiri caizse ibnesi de var. Diye biliyoruz. Ne kadar adamla aynı düşünmesem de düşünceleri için bir kişinin ekmeği ile oynanmaz. Adam yaptığı bakım onarım dan parasını kazanıyor. Düşünce tarzından değil. 13
    • oguz 01 Temmuz 2016, Cuma 13:55:20 Aldigi paranin uzerinde de ATATURK var konusabldigi alani ve ozgurlugude ATATURKe borclu....buna dupe duz hainlik denir..,isterseniz olayi birde bu cepheden gormeye calisin..,, 0
    • Işık 01 Temmuz 2016, Cuma 17:36:31 Demokrasi her fikri tolere etmek denektir. Benim görüşümü asla ama asla temsil etmese de. Ama burada sadece kişisel bir düşünce degil aynı zamanda ruh sağlığı da iyi durumda olmayan bir görevlinin son derece hayati bir birimde görev yapmasıdır asıl mesele! Bir an önce incelemeye alınmalı ve gerekiyorsa bu görevden men edilmeli. 0
    • brsbky 01 Temmuz 2016, Cuma 18:49:12 insanlarin dusunceleri yuzunden ekmeginden edilmemesi konusunda haklisin peki bska bir personel suanki hukumeti ve/veya Recep tayyip hakkinda boyle konussa onun yazdiklari ve paylastiklari icinde ayni seyi soyleyebilecek misin acaba? unutmayin ki thy/tgs yonetimi iktidar karsiti dusuncesi olan herkesi bir sekilde sirketlerinden uzaklastirdi ve uzaklastirmaya devam etmektedir.. 0
  • İphone 01 Mayıs 2014, Perşembe 12:32:47 Bu ulkenin huzurunu bolmeye kimsenin hakki yok,kim olursa olsun.vatan ve din butundur parcalanamaz ... 0
  • Kerem 01 Mayıs 2014, Perşembe 08:16:45 ALLAH (C.C) herkezi mahşerde Kuran-ı Kerim ile yargılayacak,anayasa ile geğil. Anayasayı bu ülkeye getirenler de aynı şekilde hesaba çekilecek.Fatih kardeş bu gerçeği sizlere ve bizlere göstermek istemiş.Tabi görmek isteyene.Fatih abi Rabbim yar ve yardımcın olsun. 12
    • assd 01 Mayıs 2014, Perşembe 23:22:56 lan ne densiz adamsınız cahillik sizin ruhunuza işlemiş şu düşüncelerini özgür bi şekilde ifade edebiliyorsan bil ki bu ATATÜRK ve silah arkadaşları sayesinde, amerikan mandasısınız olum siz size anca o yakışır... Biraz açında ATATÜRK'ün hayatını okuyun bakın kim düşmanı siz mi ATATÜRK mü? 2
  • iPhone Uygulaması 01 Mayıs 2014, Perşembe 06:27:59 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
  • Android Uygulaması 01 Mayıs 2014, Perşembe 00:36:59 Fatih airporthaberi mahkemeye ver.Hic kimse kisisel duygu ve dusuncelerinden oturu toplumun kin ve nefretinin hedefi yapilamaz.Bu sayfa ile savcilaga basvur.moderator ikidir yaziyom yayimlamiyorsun... 8
  • Daha çok var 30 Nisan 2014, Çarşamba 15:46:28 Hangara bir girseniz daha nicelerini görebilirsiniz. Acı olan ise 2002 den önce mescidin yerini dahi bilmeyenlerin şimdi kafada takke suratta tarikatına göre bırakılmış sakala sahip olmalarıdır. Maazallah Bülent Ersoy kazara başbakan olursa... 1
  • rengin 30 Nisan 2014, Çarşamba 15:05:41 Adam doğru konuşmuş şimdi Allah var. Ebu cehili ve Allah Resulünü aynı anda sevemezsin. Gayet orantılı benzetme. Dönemin ebu cehili de oydu. O derken hala putlarına taptığınızdan bahsediyorum. Yanlış olmasın. 16
    • Deniz 03 Temmuz 2016, Pazar 16:57:43 Rengin denen andaval sen 4 parmaknrabia putlarindan bahsetsene.. !! Tapiyor yaliyorsunuz adeta! Gittiginiz turbe taslari dile gelse seizin nasil yezit tohumu olduğunu haykırır! Peygamber hirkasi der salya sümük önünde aglarainiz yatar kalkarsiniz bu putperestlik olmaz ama ATATÜRK'Ü sevenler putperest oylemi! Yabani yobaz cok rahatsız olduysan defolup gideceksin onun kurduğu ülkeden humeyni babanin vataninda anıracaksin...uzerinde ATATÜRK resmi olan parayada el sürmeyeceksin! Real PUTPERST vatan haini!!! 0
  • yusuf 30 Nisan 2014, Çarşamba 09:35:50 işte medyanın gerçek yüzü bir kez daha ortada.kahramanı cani caniyi kahraman yapabiliyor...bir insanı tanımadan bu şekilde alçakca haince yorumlar yapan kişilerde ortalıkta insanız diye dolaşmasın..FATİH adam gibi adamsın bizlere iyilik,sevgi saygı nedir öğretensin biz seni seviyoruz üstad 33
  • meka 30 Nisan 2014, Çarşamba 09:31:44 THY teknik gerçekten yeterli mi? Bu düşünce ve yaşam tarzındaki birisi teknik açıdan ne kadar iyi? En korkutucu olanıysa bir gün cihad, cennet gibi kavramlarla beyni dolarak bir şeyler yapar mı? 5
  • iPhone Uygulaması 30 Nisan 2014, Çarşamba 09:03:28 Gezi olaylarında polisin müdahalesi skandaldır diye tweet atan görevden alınıyor.Bu ne olduğu belli olmayan yaratık Türkiye Cumhuriyetini kuran,bugünlere gelmemizi sağlayan yüce öndere hakaret ediyor.Yakında Genel Müdür Yardımcısı olur herhalde. 3
  • iPhone Uygulaması 30 Nisan 2014, Çarşamba 08:33:22 Gezi olayları ile ilgili olarak personelini fişleyen ve işten atan TK'dan aynı duyarlılığı bunun içinde(adam demeye dilim varmadı) göstermesini rica ediyorum. 3
  • Android Uygulaması 30 Nisan 2014, Çarşamba 08:30:45 Ne desek bos. Bu adam aklini ismailaga cemaatine rehin birakmis. Umarim hatasini anlar. 3
  • emekli 30 Nisan 2014, Çarşamba 07:26:03 SADECE YAZIK OLMUŞ DERİM THY CAMİASI KİMLERE KALMIŞ İFOTOĞRAFA BAK ANLARSINIZ BEYLER GERİSİ SİZE KALMIŞ NEOLDUĞU BELLİ YORUM YAPMAYA GEREK YOK. 1
  • DEDE ???? 30 Nisan 2014, Çarşamba 04:42:22 bunada dede görünmüs !!! bunuda 0`dan baslatmak gerek 2
  • Kanun ve düzen 30 Nisan 2014, Çarşamba 04:37:19 Dağda meleyen kuzulardan bile sorumlu olduğunu, gerçek hayatta suç olan unsurların sanal alemde de suç olduğunu söyleyen Başbakanımız, İç İşleri, Adalet Bakanlarımız ve Cumhuriyet Savcılarımız umarım bu yazılardan haberdar olur ve gerekeni yaparlar. Bu adamın bakım yaptığı uçağın emniyetli olabileceğini de düşünemiyorum. İnsan Kaynaklarından başlayarak, sıralı yöneticilerin de bu olayda sorumluluk ve veballerinin olduğunu da düşünüyorum. Yakında Diyojen gibi elimize fenerle ADAM arayacağız. 2
  • eren 30 Nisan 2014, Çarşamba 04:18:38 Atatürk bir mucize gerçekleştirdi olmayacak bir zamanda hızla türk milletini kurtarsın diye yolladı rabbim. mübarek insandı.meclisi kuran okuyarak açtırdı.ruhu şad olsun Allah ondan razı olsun..her ülkeye nasip olmadı.bu toprakların bu millete kalması için Allahın bir planıydı vesile etti.tapınmak da ne demek Allahtan başkasına tapılır mı kulluk olur mu.ama takdir edilr minnet duyulur bu da bizi kafir yapmaz ama dil uzatanı yapar.allah ıslah etsin.. 3
    • arzu 01 Temmuz 2016, Cuma 10:45:33 Ne kadar guzel soylediniz. Agziniza saglik. 0
  • bir dost 30 Nisan 2014, Çarşamba 04:08:12 bravo airporthaber. habercilik bu iste! habercilik konusunda bu kadar alcalacaginizi dusunemezdim acikcasi. mustafa kemal hakkinda fikir belirten arkadas keske yazmadan once bu ulkede (dunyanin hicbiyerinde olmayan) bir kanunla mustafa kemali elestrilme yasagi bulundugu hatirlasaydi. ki hatirlamamis bile olsa bu airporthaberi ne ilgilendirir. 1 mayis oncesi sokaklari alevlendirmek icin oynanan oyuna gelmeyelim. medya lobisi airporthabere de sicramis! ayrica fatih arkadasin sacina sakalina laf eden insanciklar, siz killa tuyle bezle cabutla ugrasadurun. ucagi yabanci yapsin, yedek parcayi yabanci yapsin. bizde mili sermayeyi yurtdisina aktaralim. iste vatanseverlik budur. killa tuyle ugrasarak, insanlari otekilestirerek... ayrica airporthaberi kisilerin ozluk haklarini rencide edici haber yaptiklarindan dolayi eshefle kiniyorum. 12
    • kil_tuy 30 Nisan 2014, Çarşamba 09:25:39 Yahu,neyin kafasını yaşıyorsun ben anlamadım. Bir kere böyle adamlar bilime karşı, ne biliminden ne uçak yapmasından bahsediyorsun. Ben o uçaklara artık binmeye korkuyorum.AFganistanı, Suriyeyi görmesek, dediğine inanacağız, bir git işine ya... Sizin neyiniz özgürlükçü, sizin zihniyetiniz dünyada hangi ilime, bilime , özgürlüğe katkıda bulunmuş 2
    • kil tuy'e 30 Nisan 2014, Çarşamba 12:20:03 su an senin teknoloji bilim dedigin herseyin kokeni musluman dogu medeniyetlerinden alinma.musluman dogu medeniyetleri olmasaydi karanlik avrupanin engizisyon mahkemeleri bilim adamlarini tek tek oldururken bilime ket vururken muslumanlar su an senin teknoloji dedigin tiptan havaciliga, optikten matematige, astronomiden geometriye, haritacilik ve cografyadan makine tasarimlarina hemen hemen herseyin altyapisini hazirlardilar ve karanlik avrupanin ronensans ve reform hareketlerinin altyapisini hazirladirlar. tutturmussunuz bir bati medeniyeti turkusu. sazinindan baska nagme cikmiyor. acinacak haldesin yazikk 8
    • Handan Aydın 04 Temmuz 2016, Pazartesi 23:16:14 Bu ülkenin kurucusuna hakareti bi tarafa bırakalım, sevenlerini de aşağilayan yorumlara tamam ama kil tüyle uğraşmak ilkellik, öylemi? Kılda ve tuyde birlik ve beraberliğinizi putlarıniz korusun. Amin. 0
  • Merhaba 30 Nisan 2014, Çarşamba 03:53:22 Türk istiklalini ve istikbalini ilelebet koruyalım arkadaşlar olmaz böyle ben hem Müslümanım hem de tarihimi gerçekten okuyan bir insanım. Aslında tek sorun okumamak cahilllik. Biz bütünü tek tek parçalara bölmeye çalışıyorlar uyanın hey millet devletimize sahip çıkalım, cahil olmayalım okuyalım bilgi edinelim. Ben küçükken oku emrini gördüğümden bu yana okurum fakat sadece Kuran'ı Kerim kastedilmemiştir asıl kastedilen okumaktıŕ :) 1
  • komik 30 Nisan 2014, Çarşamba 02:44:29 Hani çok sözünün ardında. Duruyorsun ya facebook hesabını neden kapattın. 1
  • tezat.. 30 Nisan 2014, Çarşamba 02:14:34 Evladi osmanli tripleri yasiyorsunuz ya aslinda araplara bedeninizi satiyorsunuz cunku para onlarda araplarin ne mal oldugunu iyi bilmeniz gerekir madem ecdad torunusunuz 1nci dunya savasinda ingilizlere satan kim bir bakin...ama o kdr beyin kullanmaya useniyorsunuz ki ya da isinize gelmiyor ki arap asigi olmussunuz onlar gibi takiliyorsunuz..Muslumanlik hikaye sizde milletin karisina kizina bakar tecavuz edersiniz sonra tahrik etti dersiniz sizin icin din kurallari sadece cinsellige yonelik kilik kiyafetinizle de dine siginmak ama suclu siz degilsiniz size cesaret veren sahista..Ataturk ve silah arkadaslarinin kurdugu ulkede artistlik yapmayin bari komik duruma dusuyorsunuz hele ki onun ve silah arkadaslarinin tasarladigi bayragin tasiyici firmasinda calisirken..Dini seriat gibi yasamak istiyorsaniz defolun arabistana nasilsa pass biletiniz var o da yemez o yurek yok sizde.. 1
  • thy kim kurdu 30 Nisan 2014, Çarşamba 01:52:18 BRE KENDİNİ BİLMEZ ADAM TARİHİNİ BİLMEZ ADAM ATATÜRK SADECE TÜRKİYE CUMHURİYETİNİN DEĞİL,ŞU AN ÇALIŞMAKTA OLDUĞUN ŞİRKETİN DE KURUCUSUDUR ONUN İMZASIYLA KURULAN BİR ŞİRKETTEN EKMEK YİYORSUN VE ONA KÜFREDİYORSUN.ALLAH SENİ VE SENİN GİBİLERİN HEPSİNİ BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN..İŞTE THY NİN KENDİ SİTESİNDE ATATÜRK ÜN İMZASIYLA KURULUŞ BELGESİ......LİNKTE....http://www.turkishairlines.com/images/Image/tarihce/1933b.jpg 1
  • iPhone Uygulaması 30 Nisan 2014, Çarşamba 01:45:12 Thy boyle patavatsizlarin ve nefret soylemcilerinin yeri degildir, kimsenin Thy nin imajini bu sekilde zedelemeye hakki yok..degerli yonetimimizin geregini yapacagina olan inancimiz tamdir.. 1
  • thy 30 Nisan 2014, Çarşamba 01:38:15 THY ninhavada çağrı kodu TK kodu. TK , TK yı ATATÜRK kurdurdu oradan ekmek yiyiyorsun.TK neyin kodu biliyormusun TÜRK KUŞU. nun.kodu. kodu. kodu. 1
  • THY Capt. 30 Nisan 2014, Çarşamba 01:34:08 Son 7-8 senedir bu tipte hastalikli dusunce yapisina sahip kisiler epey cogaldi. F/O'ya katiliyorum TGS komple bunlarla dolu. Eli yuzu duzgun kizlar erkekler konusmaya baslayinca cehalet kusuyorlar. Gun gelip devran donunce aglamak yok. 1
  • izmir 30 Nisan 2014, Çarşamba 01:20:34 Eyy THY! Avrupanın 1.cisi Dünyanın 9. Uluslar arası seçilmiş havayolu şirketi. 1933 te kuruldun bu günlere geldin. Bu sözde Teknisyen'in hali nedir? Nasıl teknisyen oldu! Nasıl Türkiye Cumhuriyeti Kurucusuna böyle HAKARET edebilir? Nasıl, Nasıl, Nasıl! Türkiye Cumhuriyetini ilan eden, O'nun kurduğu Türkiye Büyük Millet Meclisi tarafından kurulan şimdiki adı THY olan bir firmada ASLA ve ASLA ÇALIŞAMAZ. Derhal işten çıkarılmalı ve hakkında soruşturma başlatılmalıdır. 1
  • teknisyen 30 Nisan 2014, Çarşamba 01:16:06 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • iPhone Uygulaması 30 Nisan 2014, Çarşamba 01:14:58 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
  • airporthabere 30 Nisan 2014, Çarşamba 01:13:49 görüyporum ki site yöneticileri THY çalışanlarından inanacına uygun giyinenleri fişlemeye pek hevesliler...Daha öncede benzer haberlerini olmuştu yazıklar olsun size buna ilaveten Fatih abimzinde toplumumuzun bazı kesimlerinin putlaştırırcasına ssevdiği bir kişiye alenen saldırması doğru değil hele ki mevtaya hiç olmaz 4
  • Amitos 30 Nisan 2014, Çarşamba 01:12:06 Thy teknikte ne zaman sakalli personel yonetmenligi degisti.Ozel fikrinizi neden face te paylasma ihtiyaci duydunuz.Sevmediginiz bir ulke liderinin kurdugu cumhuriyette yasarken milli hava yolumuzda calisiyorsun.Musluman elinden ve dilinden diger insanlarin emniyette oldugu kisidir.Tahammul noktaniz sizi bu sirkette fikri dusuncelerimi soyluyorum diyerek hangi nokta da kimlere ne izafe etmek istediniz.Eger Ulkemi ve sirketimizi sevmiyorsan bu sevme sozune de katlanamiyorsan git Esad'in ucaginda teknisyen ol.Personel merkez veya mahalli olsa dahi Almanya olayi ile esdeger oldugu bildirimsiz is akdi sonlandirilir..Insan her insani sevecek diye bir durum soz konusu olmayabilir fakatseni ise alirken referans olarak gosterdigin insanlarin sucu ne cocuguna esine ailene su soylediklerini haykirdin mi ki bu kadar insanlarin vebalini nasil ve ne sekilde telafi edeceksin.Cocuklarina beni su sozden dolayi is akdimi fesh ettiler derken senin hic sucun yok mu?Kulli akilla ,cuz-i akil sen hangisisin 4
  • hamdi orda mı? 30 Nisan 2014, Çarşamba 01:07:45 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • mikealfa 30 Nisan 2014, Çarşamba 00:55:14 sivas katliamındaki avukatlara seneler sonra nasıl mevki makam sağlandıysa, bu elemana da ilerde şirket içinde sağlam bir makam tahsis ederler. balık hafızalı olduğumuz konu bu, yıllar sonra "x abi" den "x beyefendileri müsait değiller efendim"e döner. bunlar olurken de, vatansever asker çocuğu diye veya alevi diye II. pilot mülakatlarında hakkıyla oraya gelen çocukları eler, başları iyice göğe erişir! 1
  • Nezaman 29 Nisan 2014, Salı 23:59:42 Ya nezaman vazgeçicez arapların yüzyıllar önceki örf ve adetlerine göre çıkardıkları kanunları tartışmayı... 3
    • AHMET DEMİR 30 Nisan 2014, Çarşamba 00:19:57 O arapların değil ALLAHın kanunları öğrende gel. Siziz gibiler esas ne zaman bırakacak şu Kemalistlerin mason kanunlarını. Boşuna uğraşmayın kafirler istemesede ALLAH nurunu tamamlayacaktır. 13
    • Yusuf 01 Temmuz 2016, Cuma 22:53:26 Elbetteki arapların kanunlarıdır. Bir tane bile gelişmiş arap ülkesi yok. Petrolü varsa zengin, yoksa acından ölüyor. Bir avuç israil, hepsinin birden hakkından geliyor. Kullandıkları tüm cihazlar, silahlar, teknoloji, hepsi hristiyan, yahudi yada ateistler tarafından icad edilmiş ve üretilmiştir. Allah'ın nuru gelecekmiş. Lan git, kendi kendini kandırma. 0
  • Yapmasaydınbeabi 29 Nisan 2014, Salı 23:39:10 Fatih abi gönülden sevdiğimiz bir abimizsin bizi korkutan şu ki;Buradan çıkarılırsan diğer bakım onarım şirketlerinde Referans aramaksızın ismini google'a yazmaları yeterli olacak bu haber arşivlerde kalacak abi ve ayrıca Bukadar Gereksiz Bukadar salakça bir ortam olan gerçekten kaale alınmayacak sanal bir ortam olan facebooka,Yorumunu bırakman en büyük hatandır..Hiç kimse senin kadar sen değil Sıkıntı yapma herşey olacağına varır..EVET ABİ Doğruyu söylemekten çekinmeyecez fakat doğru kişilerin yanındaysak TARİHİNİ ECDADINI OKUYAMAYAN bakın ne diyorum TARİHİNİ ve ECDADINI TANIMAYAN DEĞİL,Okuyamayan falancı filancı Tarih kolpacılarının kitaplarından etkilenip m.kemale gönlünde yer tutmuş cahil yanlış kişilerin bulunduğu ortamdan uzaklaşacaz cahillerin tek bildiği vardır oda hiçbirşey bilmeyip birçok konuda yorum sahibi olmalarıdır.Bu adamlardan kaçmalı haber değeri olmayacak sanki hiroşimaya tekrar atom atılmış misali haber yapan ve bu yorumu %60yayınlamayacak olanlara ise asla. 28
    • turk ıslam 30 Nisan 2014, Çarşamba 00:59:45 evet osmanlı aslında mukemmel gidiyodu mustafa kemal olmasaydı dı dimi :( işte bunu anlatamıyoruz tüm dünya ayaklarımızın altındaydı yardırıyoduk resmen :( ama işte 3
    • 0`dan basla 30 Nisan 2014, Çarşamba 04:39:44 sen 0`dan basla !!! sana bir sans daha gerek anlasilan !!! 2
    • cahil kaldık 30 Nisan 2014, Çarşamba 09:32:40 Tam Atomu Parçalıyorduk, Dil Devrimi oldu, bir günde cahil kaldık ...:) Sanki Roma tarihinden bahsediyor, çarpıtılmış tarihmiş, ulan 90 yıl öncesinden bahsediyoruz, yaşayan adamlar vardı düne kadar :=) Ne kafa bunlar ya ne kafa bunlar yaaa 2
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 23:32:27 SEN KURANIN TURKCESINI BIR KEZ OKUDUNMU EFENDI ? KIM CENNETLIK KIM CEHENNEMLIK NEREDEN BILIRSIN ? HA SANA VAHIY GELDIDE BIZIM MI HABERIMIZ YOK ?...DIKKAT ET CARPILMA ALLAHIN SOPASI YOK CEREYANDA KALMA TAKKESIZ DOLANMA 4
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 23:14:03 BU GUN SAYIN CUMHURBASKANI VE SAYIN BASKABAKAN HAKKINDA HAKARET ETMEK NASIL SUC iSE TURKIYE CUMHURIYETININ KURUCUSU ATATURK ICIN HAKARET DE BIR O DENLI SUCTUR ...DEMOKRASI SADECE SECKIN BIR AZINLIK ICINMI KI DILEDIKLERINCE AGIZA ALINMAYACAK YORUMLARI SAYIN BASBAKANIMIZIN KAPATILSIN DEDIGI INTERNETTEN YAPIYORLAR ...ATATURK un YOU TUBE DA" GOKTEN INDIGI SANILAN KUTSAL KITAP "DIYE KAYITLARININ OLDUGUNU IDDAA EDEN ARKADASIMA DA DIYORUMKI SENINLE AYNI OKSIJENI TUKETIYORUZ AMA SEN BU FIKIRLERI NASIL URETEBILIYORSUN ANLAYAMIYORUM Montajdir. ONLAR montajjj SAYIN BASBAKANIMIZA NASIL MONTAJ TUZAGI KURDULAR ? AYNI OYLE MONTAJDIR ;) 2
  • gokten indigi sanila 29 Nisan 2014, Salı 22:52:10 Malesef ki Ataturk Kurani Kerim icin gokten indigi sanilan kitap demistir.Inanmayan youtube da dinlesin. 19
    • el cevap 29 Nisan 2014, Salı 23:15:49 al birini vur ötekine ! 4
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 22:40:31 Genel müdür yapalım bu arkadaşı .. simdikilerden farkı sadece dürüst olması .. 1
    • Drummer 01 Temmuz 2016, Cuma 08:25:25 Doğru söylemiş kitap gökten inmedi ki. Allah heryerdedir. Sürekli allahla gök arasında bağlantı kurarsan, göktanrıcısın demektir. 0
  • iPhone Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 22:17:03 Fatih kardeşim haham sakalı bırakıp,müslüman gibi hareket edip,Allahın ölmüş bir kulunun arkasından konuşup,Türk halkının enerjisini bu şekilde tüketeceğine;ÇALIŞIP İNSANOĞLUNA YARARLI BİR İCAT YAPSAN BENCE DAHA İYİ OLURDU 3
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 22:15:16 Ben de senin deger verdigin bi insana hakaret edicem.... ama sosyal sitelerde degil.. yuzune karsi 3
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 22:15:16 Ben de senin deger verdigin bi insana hakaret edicem.... ama sosyal sitelerde degil.. yuzune karsi 4
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 22:14:10 Bu sirket seni basteknisyen yapacak... 4
  • THY 'in yüzü 29 Nisan 2014, Salı 22:13:54 Ben şunu merak ediyorum, Globally Yours ya, uçaklara bu adamların baktığını görse Avrupalı, Asyalı hatta Arap , bu uçaklara biner mi :) 3
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 22:13:36 Fatih Ataturk olmasaydi sen yunan olsaydin imam olup cemaatin olurmuydu saniyorsun 2
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 22:12:38 Ayip ettin be Fatih... ne gerek vardi bunlara be... sen imamligina bak yeter 1
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 22:11:49 Sana yaziklar olsun Fatih.. isinden daha cok imamlik icin bulunuyorsun bu sirkette.. hukumet degisirse eger kendine yeni bir is bulmalisin 2
  • airporthabermis 29 Nisan 2014, Salı 22:10:41 eger siz elestirileri kaldirmayan bir site iseniz yorum bolumunu kapatin yok oyle isinize gelen yorumlari yayinlamak.Teknisyen arkadasimizin yazdigi seyi bende tasvip etmiyorum ama bunu kendi kisisel sayfasina yazmis bundan sizene yahu ? Sizin amaciniz havacilik haberlerimi yapmak yoksa insanlarin ozel hayatlarindaki fikirlerini sitenize tasiyip gereksiz yere polemikmi yaratmak nedir amaciniz ? Biraz karakteriniz var ise bu yorumu yayinlarsiniz.. 5
  • sebep-sonuç 29 Nisan 2014, Salı 22:08:31 Milletimizin, vatanımızın dış ve iç düşmanları Bizim güzel insanlarımızı ne hale getirdi !!! Birbirine güvenmeyen, insandan önce menfaatin, paranın daha değerli olduğu zihniyeti oluşturup, vatandaşı birbirine düşman haline getirdiler.Bunu yapabilmek için din dahil her yolu kullandılar. Bugün yaşanılan olayların altı araştırılınca acı gerçek daha iyi anlaşılır.Hiç kimsenin inancı bir başkasını ilgilendirmez,hiç bir inançlı insanda doğrusunu bilmeden eleştiri,hele hakaret hiç yapamaz.Bugün öyle bir zihniyet hakim kılındı ki,benim düşündüğüm doğrudur,benim gibi düşünecek ve benim gibi yapacak,benim gibi yaşayacaksın.Eğer Allah isteseydi insanıda hayvanlar gibi programlarda.Bizler sıradan insanlarız,tarihe ismin yazılması o kadar kolay ve basit bir şey değildir, insanın değerlisi öğrenen,araştıran,insanlık için fayda üretendir.Bütün insanlık için doğru yolda giden,bilgili,fayda üreten zihniyete sahip olunmasını diliyorum. 1
  • özgürlük 29 Nisan 2014, Salı 22:07:39 THY Teknik, herkesin özgürce giyindiği, kimsenin kimseye karışmadığı bir yerdi. Ancak böyle hakaret eden, böyle yanlış konuşan bir arkadaş bu şirkete yakışmadı. Nasıl böyle bir şey yapar aklım almıyor. Atatürk sana ne yaptı ki? Atatürk sayesinde çalışıyorsun dünyanın en iyi şirketlerinden birinde. Şok oldum. Aşırı dinci insanların özgürlük anlayışı budur maalesef. Özgürlük onların dedikleri olacak, olmazsa yakıp yıkacaklar... 1
  • Fatih Abi Dikkat 29 Nisan 2014, Salı 21:29:47 Fatih Abi, Peygamber Efendimizin bir hadisi var. Diyor ki; Siz onlara (kafirlere ve putperestlere) hakaret etmeyin. Onlar da size ve sizin değer verdiklerinize hakaret ederler. Abi bunlar kendimize bulaştırmayalım. Aman dikkat abi. Biz kendi içimizde yaşayalım. Eğer Allah isteseydi onları doğru yola iletirdi. Ancak onları kalpleri mühürlü. Biz açamayız o mühürleri. 16
    • Biz de içelim 30 Nisan 2014, Çarşamba 15:28:29 Soluduğumuz hava aynı, ne içiyorsanız söyleyin de biz de içelim. Allah'ın adını da olur olmaz yerde anma. Mahşerde kimin nerede olacağını sen tayin edemezsin. 0
  • SYRIAN 29 Nisan 2014, Salı 21:25:03 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 2
  • Kaçak Hamdi 29 Nisan 2014, Salı 21:20:38 Atatürk'e yaptığı hakaretin yarısını Hamdi'ye yapsaydı çoktan çekmişlerdi ipini.Bunun gibilerini içlerinde barındıran teknisyenlere de yazıklar olsun.Ey Airport Haber;yaptığın haberin takipçisi ol.Gerçekten dürüst ve samimi iseniz ekmeğini yediğiniz bu memlekete ve camiaya ihanet etmeyin.Bu adam hakettiği cezayı alana kadar haberi kaldırmayın... 3
  • EPİBOLE 29 Nisan 2014, Salı 21:12:50 1- AİRPORT HABER SİTESİ KİŞİLERİN İSİM BİLGİLERİ VE RESİMLERİYLE HABER YAPARAK İNSANLARI HEDEF GÖSTERMİŞTİR. BU SUÇTUR. 2- BU HAVACILIKLA İLGİLİ BİR HABER DEĞİL, KİŞİLERİN TERCİHİDİR. ATATÜRKÜ VEYA HZ MUHAMEED (SAV) İ SEVMEMEK UÇUŞ GÜVENLİĞİNİ TEHLİKEYE ATACAK BİR DURUM DEĞİLDİR. 3- AİRPORT HABER SİTESİNİN YİNE İŞLE İLGİSİ OLMAMASINA RAĞMEN ŞAHISLARIN İŞE GELİŞ GİDİŞLERİNİ RESİMLERİYLE YAYINLAYIP İNANCIN HAVACILIK KURALLARINDA YERİ VARMIŞ İZLENİMİ YARATARAK BU ARKADAŞLARIMIZI HEDEF GÖSTERMİŞTİ. BUNLAR YANLIŞ, YANLI DAVRANIŞLARDIR VE ÇOLUK COCUĞU OLAN KİŞLERİN EKMEĞİYLE OYNAMAKTIR. AYIPTIR, GÜNAHTIR. UMARIM YÖNETİCİLER BU KIŞKIRTICI, YANLI HABERLERE GÖRE İŞLEM YAPMAYA KALKMAZLAR. 12
  • iPhone Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 20:53:29 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • haydi thy yonetimi 29 Nisan 2014, Salı 20:19:06 Gezi parki eylemleri sirasinda personelini uyaran, devletin onemli makamindaki kisileri elestirenlere yaptirimlar uygulayan thy yonetimi, Turkiye Cumhuriyetinin kurucusuna hakkinda bunlari yazan kisiye nasil bi yaptirim uygulayacak ya da uygulayacak mi acaba? 3
  • laik 29 Nisan 2014, Salı 20:16:02 yabancı misafirler geldiği zaman ortalarda görünme bu kıyafetle denen adamdan ne beklenir...seni işe alanlar bile senden utanıyor ahlak yoksunu adam...ATATÜRK senin ATAN bunu unutma o olmasaydı senin adın fatih değil AGOP olurdu o isme layik değilsin cahil adam 3
  • teşhir 29 Nisan 2014, Salı 20:15:43 teşhirci airport sanane milletin görüşünden milleti birbirine düşürüp kışkırtarak mı tatmin oluyosunuz. bu adamın başına bi şey gelse verebilcekmisin hesabını. yazıklar olsun sizede sizin zihniyetinizede. TEK YOL İSLAM. 13
    • hobi 29 Nisan 2014, Salı 23:07:54 islam güzelde sorun şuki sizin yolunuz islam degil ama siz islam sanıyorsunuz siz farkında olmadan abd isrilin dümen suyundasınız günümüzde islamadına yapılanher icraat ne hikmetse abd ve israilin çıkarına oluyor ne kadar ilginç 2
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 20:10:23 Birdefa bu arkadasin thy de calidiyor olmasi one cikartilarak ekmegi ile oynanmaya kalkisilmasi buyuk alcaklik. Bu arkadas dusuncesini herkes gibi bir vatandas olarak ifade etmis. Bir teknisyenin sozleri demek durustluk degil. 10
  • iPhone Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 20:09:52 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • iPhone Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 20:08:58 arkadaslar neden kiziyorsunuz. bu arkadasin soy haritasini cikartsinlar bakin ne cikicak:)))) 2
  • teyyy 29 Nisan 2014, Salı 20:07:30 kemalistlere duam insallah ahirettede beraber olursunuz 2
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 19:57:41 Ataturku seviyorum diyen musluman ya cahildir yadabriyakardir.cunku islamin lehine hicbir hareketi olmamistir.aziz nesin 7
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 19:40:25 ATATURK OLMASAYDI EZANLAR TURKCE OLUR BASORTUSUYLE UNIVERSITEye GIRILEMEZ ayasofya muze olur herkes mecburen sapka giyer giymeyenlr asilarak katledilir bazi sehirler bombalanirdi.kimse tarihini bilmesin diye alfabesi degistirilirdi iyiki ataturk varmis. 1
  • Maşşallah 29 Nisan 2014, Salı 18:43:27 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • ALLAHIM 29 Nisan 2014, Salı 18:37:53 Bu memleketimizi cahil tarihini bilmeyen insanlar topluluğuna çevirme yarabbim.Gazilerin şehitlerin arkasından atıp tutanları ıslah et yarabbim.AMİNN 1
  • iPhone Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 18:25:57 Ah be Fatih ne gerek var bunlara be kardeşim;sen ekmek parana baksana,çoluğunu çocuğunu hiçmi düşünmüyorsun iyimi oldu şimdi?:( 5
  • Olmadı Fatih 29 Nisan 2014, Salı 18:17:03 Fatih işinde gücünde iyi bir arkadaşımızdı, bu gibi sözleri beni şaşırttı . Kılık kıyafet olarak farklı giyinmesi beni rahatsız etmiyordu zira işini hakkıyla yapıyordu. Ama bu gibi hakaret içeren sözler hiç yakışmadı fatih sana. 6
  • cevap belli 29 Nisan 2014, Salı 17:50:18 Çok merak ediyorum , bu adam Başbakan Tayyip Erdoğan hakkında benzer cümleleri yazsaydı veya Hamdi Topçu hakkında bu yazdıklarının 10'da birini yazsaydı , bu görevinde 1 dakika bile kalabilirmiydi ? Cevap belli ama yine de sordum gitti ..... 1
  • Cahil ve terbiyesiz 29 Nisan 2014, Salı 17:49:20 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
  • hasta 29 Nisan 2014, Salı 17:39:46 adam hasta. Atatürk veya THY nin bununla ilgisi yok. Ayrıca Atatürke yada dine küfür etse bir kişi hemen haber olacak bir konu değildir. Bu Atatürk ve Din kavramları iyice tabu oldu. Ikisininde kimseye yararlı bir tarafı yok. Adam 1938 de vefat etti. Yazdıkları ve söylediklerini hadis sananlar var. 100 sene olacak neredeyse hala ah şöyle söylediydi böyle şöylediydi diye ahkam kesiyor millet. Çoğu lafta uydurma kendisine ait değil. Vasiyeti bile açıklanmiyor. 14
    • Varmı? 29 Nisan 2014, Salı 18:37:50 Atatürkün söylediği ve yanlış olan, kin ve nefret kokan bir tek sözü varmı? Düşmanına bile saygı göstermiştir. veya Kendi çıkarlarını hiç bir zaman ülke çıkarlarının üzerinde tutmuşmudur? 2
    • adam hasta da; 29 Nisan 2014, Salı 21:14:59 sen de hastasın, farkınız yok yani. 2
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 17:01:05 Yazıkki ne yazık aldığı maaşı harcarken üzerinde ATAMIN resmi olan parayı harcıyor onun ve onun emrinde vatan uğruna sehit olanların yani atalarımızın kurtardığı toprak üstünde yaşıyor cok merakliysa gitsin başka ülkeye şahsen tanırım dua etsin baska ulkedeyim yoksa beni bilen bilir o sakallarini ellerimle yolarim hadsuz terbiyesiz 3
  • balgamcı 29 Nisan 2014, Salı 16:50:58 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • ticani'ye !!! 29 Nisan 2014, Salı 16:47:09 bugün bu ülke müslüman ve türk olarak kalabilmişse onun ve diğer kahramanların sayesinde ! ayrıca dinine çok düşkünsen hristiyan icadına binip de pakistana gitmeyeceksin hristiyan icadı hiçbir şeyi kullanmayacaksın ticani !!! 0
  • Zırzop 29 Nisan 2014, Salı 16:35:26 Ulan Zırzop; Çalıştığın THY uçaklarında içki içiliyor. Madem bu kadar Müslümansın o uçaklara elinin bile değmemesi lazım. Sen sosyal medyada klavye kabadayılığı yap sonrada git THY'nin kurucusu olan ATATÜRKE laf et. Sana değil seni doğuran anada kabahat. Keşke senin yerine taş doğursaydı hiç olmazsa inşaat sektörüne falan faydan olurdu. 6
  • yesilova 29 Nisan 2014, Salı 16:20:52 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • AYIP 29 Nisan 2014, Salı 16:15:01 Yapılan yanlıştır evet bunu kişinin cahilliğine vermek lazım , FAKAT kişinin sosyal medyada yaptığı yorumlar böyle haber yapılıp , kişinin HEDEF haline getirilmesi çok yanlış bir şeydir. Kişinin yaptğından çok daha çirkindir. Prof. Dr. M.S 15
  • LH 29 Nisan 2014, Salı 16:03:56 keske hic yasamasaydida baska bir ulkenin himayesi altinda yasamak zorunda kalsaydiniz turkish airlines ismi olur muydu o bile mechul ! kaldı ki sizin gibi iki kurusluk insanlarin yorumlarına kalmamis biri dunyaya kendini kanitlamis kimseden zorla sevgi beklemedi kimsenin onu sevmesine de ihtiyaci yok ,sevenlerinde kalbinde sonsuza kadar kalacak 1
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 16:01:37 Şu herkes düşüncelerini dile getirebilir diyenlere sesleniyorum!!! Bizim o konuda hicbir itirazımız yok.. AMA kimse düşuncelerini HAKARET ederek dile getiremez!!! Ve teknisyen... Ona söylenecek hiçbir söz yok.......... 2
  • SAYGI !!! 29 Nisan 2014, Salı 15:33:58 BU YORUMU YAPAN ARKADAŞ MÜSLÜMANLIĞI YANLIŞ ÖĞRENMİŞ ! BİZLER HZ. MEVLANA'NIN SOYUNDAN GELİYORUZ. ŞU YORUMLARA BAKIN NEREDE SAYGI NEREDE HOŞGÖRÜ. AYRICA ÇALIŞTIĞI YER '' ATATÜRK HAVALİMANI '' !!!! ALLAH AKIL FİKİR VERSİN. 2
  • Berat 29 Nisan 2014, Salı 15:31:26 Gayet makul ve doğru söylemiş .Söylenenler hakaret değil bir tespittir, Ve kendi inancı doğrultusunda bir insanın yaptıkları hakkında dini karşılığının tespiti, Bir insanın kafir olması hakaret değil bir vakıanın sonucudur. Yani tespittir. Kafir(gizleyen,saklayan) kelimesi Müslüman(teslim olan) kelimesinin zııttıdır. Bir insana müslüman denilince hakaret olmadığı gibi kafir birine de kafir demek asla hakaret değil olsa olsa tespit olur.bu tespitin de adı adı hakaret değil hakikattir. Eğer bu tespite hakaret denilirse o zaman bu minvalde Allah Kuran'da tüm kafirlere hakaret etmiş sayılır ki. Allah'ın ayetlerinde hakaret değil tespit vardır.Bütün kutsal metinler bu şekilde insanları durumları açıklar. Görmek isteyen. Bu teknisyene dava açılırsa ki açılmaza şaşarım.Kesinllikle ismal literatürüne göre hakaret olmayan bu tespiti yaptığı için T.C Avrupa insan hakları mahkemesin'de mahkum olacaktır. 47
    • Alim 29 Nisan 2014, Salı 16:10:42 Arkadaş din alimi galiba. İslam kültürü filan demiş. Yazdıklarını anlasaydık belki biz de nurlanırdık. Allah ıslah etsin. 0
    • furkan 29 Nisan 2014, Salı 16:16:41 Berat bey,kimin kafir kimin müslüman olduğuna tesbip sen ve onun gibi aklı ve vicdanı kıtlara kalmışsa batsın böyle din bilgisi. hırsıza da hırsız deyinde göreyim sizin müslümanlığınızı.Cennete gitmek o kadar kolay değil. 0
    • ay hoşt ulen 29 Nisan 2014, Salı 16:17:22 Birine kafir demek nasıl günah değil , hakaret değil ? Size ne içiriyolar gülüm risale i nur okucağınıza azcık Kuranı Kerim okuyun 1
    • d123 29 Nisan 2014, Salı 16:43:48 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 2
    • Yav he. 29 Nisan 2014, Salı 17:15:50 Hadi kefere lafı hakaret değil, bela ve cehennem lideri lafları da mı hakaret değil be cahl cühela insan. Azıcık oku, okuduğunu anla. İlk emir nedir bilirsin OKU ! sonra konuş boş boş. 3-5 tane yarım yamalak cümle kurmuşsun 8 defa tespit kelimesini kullanmışsın ama bir tespit koyamamaşsın ortaya. Bence asıl tespit bu. :) Hadi bak işine şimdi. 0
    • 737ng 29 Nisan 2014, Salı 18:10:58 Her yonden oldugu gibi din yonunden de cahilsiniz, Islam kimseye kafir denmemesi gerektigini buyurur. 0
    • kımsın kı 29 Nisan 2014, Salı 18:22:06 sen kımsın kı olenın arkasından konusuyorsun, cevap verebiliyormu. ? ayrıca gunah ıslemeyen bır ınsan varmı sen kimsın arkadas nasıl bir kafa ve dünyada yasıosn ? neyin dini herkesın kendıne gore bi din anlayısı olmus ne ayaksınız sız ya ??? 0
  • iPhone Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 15:28:37 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 4
  • iPhone Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 15:28:37 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 3
  • AMK 29 Nisan 2014, Salı 15:24:47 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 3
  • iPhone Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 15:13:56 Atatürk ve peygamber efendimizi kıyaslaslamak birdefa yanlış,biri inanç ve dini yaymak için,diğeri vatanını kurtarmak için gelmiş.ama saygısızca ortada konuşup içindeki bilinmeyen nefreti böyle saçmak,ALLAH bu tarz davranışlarıda yasaklamıştır... 0
  • iPhone Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 15:12:38 Bu adam iki yüzlünün teki. Eskiden sakalıda yoktu. Şimdi serbest olunca bu hale geldi. İçinde saklıyormuş. TK yönetimi umarım. Gereken cezayı verir. Demek isterdim. Ama bunlardan orda cok. 1
  • cemilekaya 29 Nisan 2014, Salı 15:10:24 SEN KİMSİN MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'E LAF ATAN İNSANIN ATATÜRK OLMIYAYDI SENİN ADIN SANIN BELLİ OLMAZDI. ŞU ANDA UÇAKTA TEKNİSYEN OLAMAZDIN. SEN DELİSİN ZIRDELİSİN. SENİN AKLINDAN ZORUN VAR. O DA ALLAHIN KULU SEN İNSANIN ÇİĞ ETİNİ YERMİSİN HADİSİ ŞERİFTE NE DİYOR ÖLÜLERİ İYİYLE YAD EDİNİS. SEN ŞU ANDA GEÇMİŞ RAHMETLİ ERBAKAN DÖNEMİNDE MERCİMEK OLAYLARI VARDI BİR DİN ADAMIYDI ATATÜRK'E YAPMADIĞI HAKARETLER KALMADI. ALLAH SENİN GİBİLERİNİN SANA DESTEK VERENLERE YAZIKLAR OLSUN. GİT SENİ SUİDLER ARAPLAR TEMİZLER ORAYA GİT ORDA KARNINI DOYUR. SEN BİZİM MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'E LAF ATAMAZSIN ALLAHINDAN BULASIN ALLAH SENİN HEM BU DÜNYADA HEM ÖTE DÜNYADA BELANI VERSİN. SENİN EMEVİLERDEN HİÇ BİR FARKIN YOK EMEVİLER BİNLERCE TÜRKÜMÜZÜ YOK ETMİŞLER. 3
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 15:04:14 Çok cahilsiniz keşke ölseniz. 2
  • hayasız 29 Nisan 2014, Salı 14:55:10 sen kimsin lan ATATÜRK'e dil uzatıyorsun git önce çalıştığın şirketi kim kurmuş şu an kimin sayesinde o işkembeni dolduruyorsun onu öğren ondan sonra ATAMIZA dil uzat 4
  • İstikbalgöklerde 29 Nisan 2014, Salı 14:45:49 Bu ülke bizim , peygamber efendimiz ve Atatürkü karşılaştıranlar az ötede yaşayın.Laf ettiği kişi bu ülkenin kurucusu.Bu bayrak altında yaşıyorsan , milli maçlarda , okullarda İstiklal marşını duyarak yaşıyorsan ve bundan rahatsız oluyorsan çalıştığın şirket suudiye seferler düzenliyor.Madem aynı dindeyiz bizim dinde ölünün arkasından konuşulmaz.Amel defteri kapanır ve biter.Bu ne perhiz ? İngiliz kuşatmasında kantinde sterlin ile alışveriş yapsan mutlumu olacaktın ? Biz bu bayrak altında yaşamaktan , Atatürkü sevmekten saymaktan mutluyuz.Diğerleri için uçak biletlerini hazırlayalım 0
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 14:43:51 La ataturke dil uzatacağına güvercin alım satım grubunda ne işin var allahın kuşunu para ile alıp satmak caizmi...,face hesabında cemaat sevgini görüyoruzda farzı misal face helal mi harammı tuttu sende ekli olan biri namahrem foto yayınladı...oldumu şimdi bird facenin kurucusu amerikalı...amerika daki cemaatle aklınca ciamaat diy dalga geçmişsinde senin ne işin var facede..haaa birde hakaretlerini ön sayfada göremedim..tırsmadın değilmi..şöyle dik dur görelim endamını 1
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 14:39:54 Müslüman bi ülkede dogdum die muslman olmak zorundamiyim inanisima küfür yemek zorundamiyim ister ATAMA taparim ki öyle ister put ister peygambere bu hareketlerle insanları dinden sogutmaktan baska bişi yapmiosunuz arkandayiz nedir yaa 100 yil sonrada ATAMA inanan insanlar olucak bazi seyleri hazmedersek artikk yani basi bi kafaniz varki adamin biri magraya girip ve hic görmediği bi cisim onunla arapca konusuo ing almanca dill arapça oda bunlari kitap haline getirip cidden baya mantıklı okuyun oncee okuyun icinde ne yazdini bilmedigin biseye inaniyosun yaaa kitabinizin turkce cevirisine bi bakın bakalım kaç tane bulabiliceksinizz BIRAZ MANTIKKK 1
  • iPhone Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 14:31:03 F/O Sırf böyle kişiler teknikte mi var zannediyorsunuz? TGS bunlarla dolu. Vakti gelince temizlenirler. Bu memleket bizim. 6
    • T g s 29 Nisan 2014, Salı 18:26:51 Torpille Girenler Sürüsü bunlar dini kuranı kerimden değilde Tarih kitaplarından ögrenenler toplulugu 1
    • havacı 30 Nisan 2014, Çarşamba 01:05:20 yazık zan kötü bişeydir...kul hakkına girer...neyin iyi neyin kötü olduğunu ancak hüküm sahibi cenab-ı allah bilir 0
  • YORUM YAPMAYIN 29 Nisan 2014, Salı 14:25:06 Arkadaşlar yorum yapmayın.Adam ( Şeytan O !! ) tahrik ediyor. baksanıza nasıl cevaplar verdirtiyor bize.Muaatap dahi almayın!!. ŞEYTAN ın yüzü işte.. aynı 2
  • Ahlaksız olmayın.. 29 Nisan 2014, Salı 14:21:44 Öncelikler her müslümanın bilmesi gereken, Dünya'nın var oluşundan itibaren gelmiş geçmiş en büyük lider Hz. Muhammed (s.a.v)'dır.Sonra ki lider vb. kişiler, Peygamber efendimizin tırnağı bile olamaz. Burada anlaşılmayan bir nokta varsa o da şudur, burası haber sitesi mi yoksa kişilerin özel hak ve hürriyetlerini deşifre etme sitesi mi? Hiçkimse Atatürkü sevmek zorunda değil, Peygamber efendimizi de sevmek zorunda değil.Herkesin inandığı kişiler farklı olabilir ama burada görüyorum ki bu kişi Peygamber efendimize hakaret etmiş olsaydı, ne burada haber değeri kazanırdı, ne de siz böyle yazılar yazabilirdiniz. Benim kişisel fikrim, kimse kimseye hakaret etmesin, herkes kendi içinde yaşasın bu duyguları ve herkes birbirine saygı duysun.Giyimine göre insanları yargılamaktan vazgeçin artık sahte müslümanlar.. 28
    • Cevap 29 Nisan 2014, Salı 14:53:24 Peygamber efendimize de Atatürk'e de hakaret eden herkes bu milletten her zaman cevabını alır alacaktır. Hiç şüpheniz olmasın 2
    • ahlaksızlara cevap 29 Nisan 2014, Salı 15:50:06 O zaman müslüman kardeşim, Peygamber efendimiz ve Atatürk'e o kadar küfür eden insan var iken neden bu insanı burada deşifre ettiler? Burası haber sitesi mi yoksa başka bir yer mi? Peygamber efendimizdir, Atatürk efendimiz değildir dikkatini çekerim.Atatürk bir başbakan, bir cumhurbaşkanı, bir komutandı. 1
    • Kul 29 Nisan 2014, Salı 16:19:46 O sizin dediğiniz Peygamber'in veda hutbesini bir kere daha ve anlayarak okuyun. Ben de sizler gibi bir kulum diyor. Tevazusundan biraz feyz alın. Ayrıca kim kafir kim değil buna hiçbirimiz karar veremeyiz. Bu düpedüz şirk koşmaktır ki, en büyük günahlardandır. 0
    • NE ICIONN 29 Nisan 2014, Salı 18:29:25 NE KULLANIOSN BU ARKADASI bi alkol vs muayeneye ve Pskiloga sokmak lazım bunlar nasıl kafadır . inanlar düsüncelere göre yargılanmalı ve millet ucaak yapar sen yıllar ylllar onceyı knusursun. size ve senn gibielre Hakkımı Helal etmiyorm 0
  • yorumcu 29 Nisan 2014, Salı 14:15:30 Ben bu denli kinci bir insanın işini sağlıklı yapabileceğine inanmıyorum. THY çalışanlarını bir daha gözden geçirsin.. 2
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 14:14:51 Kabul etsenizde etmesenizde rahmetli atatürk bu ülkenin kurucusu ve atasıdır bunu hiç birşey değiştiremmez 3
  • iPhone Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 14:06:28 abim sakalına kurban dik dur eğilme arkandayız. 39
    • arkandayız 29 Nisan 2014, Salı 16:19:09 aynen pampa tren yaparız 3
    • TÜRK 29 Nisan 2014, Salı 16:19:51 hadi len zirzop..Atatürk'e laf edenin taaa ....................... 7
    • Kulluk 29 Nisan 2014, Salı 16:20:42 Kulluk ve kurbanlık sadece Allah'a olur. Sakala kurban, kula kul olursanız, sığıra tapan ve Musa'ya sırt çevirenlerden ne farkınız kalır? 3
    • hobi 30 Nisan 2014, Çarşamba 03:41:48 evet sakakının her telinde bir şeytan yatıyo aslını bilmeyen haramzadeler bu vatandada ahirettede yeriniz yok bizim vergilerimizle maaş alıyor bu aklı kıt yezit tohumu ben hakkımı haram ediyorum 2
    • vergi 30 Nisan 2014, Çarşamba 08:18:48 ne senin vergilerinle maaş alcaz azcık olmayan aklınla millete bilgiçlik taslama.Allaha şükğür alnımızın teriyle alıyouruz Fatih abinin herkez ne kadar iyi bi teknisyen olduğunu bilir. 2
  • iPhone Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 14:00:56 Sana diyorum keci sakalli teknisyen calistigin firmanin kirmizi beyaz bayragindan utaniyorsan istifa edersin bu karakterin varsa 6
    • Zihniyete bak! 29 Nisan 2014, Salı 14:12:43 Zamanında top sakallı diye millete sataşan zihniyet bu günde dini inancı gereği sakal bırakan insanlara sataşıyor cehalet aynı, bağnazlık aynı lafa gelince moderniz dersiniz ama 100 yıl önceki kafadan hiç farkınız yok. Bırakın insanların sakalına fikrine laf etmeyi siz kendinizi düzeltin dünya o zaman düzelir. 8
    • Şekilcilik 29 Nisan 2014, Salı 16:23:21 Hristiyan ıstavroz çıkarır şekilcilik dersiniz. Sakal bırakıp cübbe giymek nedir? Bir de utanmadan dinde şekilcilik olmaz diye ahkam kesersiniz. 0
  • iPhone Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 13:55:15 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • SS 29 Nisan 2014, Salı 13:50:19 Toplumda bir söylem var okumuşluk cehaleti alır .....baki kalır. Sözüm ona okumuş insanlar ATATÜRK'ün büstü ile camii birbirine rakip gören kişilerden topluma fayda hiç gelirmi? Bu görüşte olanların ZİHNİYET karşısında toplumun duyarlı olması gerekiyor. 1
  • kuddusi 29 Nisan 2014, Salı 13:45:50 Atatürk "İstikbal göklerde" demiştir. Bu şahsı ve onun gibileri THY'ye alanlar bir harf hatası nedeniyle yanlış anlamışlar Atatürk'ün sözünü. 4
    • ? 29 Nisan 2014, Salı 14:15:56 Seni görmemişler demek ki yoksa kesin sende girerdin. 32
    • kuddusi 29 Nisan 2014, Salı 14:37:14 ?, Gireriz merak etme, senin gibilerin olduğu yere biz dimdik gireriz. Anladın sen onu :) 0
  • iPhone Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 13:45:45 Buna ne yorum yazılır bılmıyorum ama insanlar bu kadar cahil oldukca bu ülkenin hali gerçekten vahim sen bu ülkede yaşayabiliyorsan bu o laf ettiğin ATATURK sayesinde bunu kabul etmek ZORUNDASINIZ. Zaten etsenizde etmesenizde gerçek bu. Allah size beyin vermiş okuyun öğrenin diye. 3
  • Yav he he 29 Nisan 2014, Salı 13:41:24 Yav sazan avı yapıyorlar... Böyle çok var sen bunlara istediğin kadar laf sok gerçekleri göster anlamazlar... Ama Amerikan web sitesi ve hatta telefonu kullanırlar. Telefon hatta Amerikan değil Çin üretimi... İphonelar genel olarak Çin malı... Amerika olsa anlarım Çin Allah'a bile inanmıyor;))) zaten ölünün arkasından konuşulmaz. Gördüğü gibi nereye giderse gitsin Atatürk karşısına çıkıyor... Gittiği ülke en az Türkiye kadar Atatürk'e önem veren bir ülke haberi yok herhalde...okullarında Atatürk'ün hayatı mecburi zorunlu ders olarak öğretilir... Bu şakirtin haberi yok herhalde;)) Atatürk'ü Kore lideri ile karıştırdı herhalde... Atatürk bana tapın ağlayın sevin demedi zaten hatta heykellerimi yıkın dedi... Bu şakirt anlayamamış Atatürk'ü...zaten arkasından değil önemli olan yüzüne karşı konuşmak...peygamber kurtarmadı Türkiye'yi...tabiki Ata'ya saygı duyacağız...peygamber ayrı bu ayrı... Bunu anlayamıyor bu şakirtler...zaten çalıştığı şirketi kim kurmuş temelini kim atmış ? 1
  • Atatürk ve DİN 29 Nisan 2014, Salı 13:36:10 buyrun herşey burada var tartışmak manasız Atatürk'ün kendi söylemlerinden lütfen okuyalım ve okutturalım. http://www.egitisim.gen.tr/site/arsiv/66-30/585-ataturkun-din-anlayisi.html 1
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 13:27:42 deve kesen müdürün teknisyeni bu işte .. partizanlik böyle birsey ... 2
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 13:25:51 cemaat Atatürk e böyle yaklasmiyor. Bu adam koyu akp kontenjan indan girmiş 2
    • yaklaş 29 Nisan 2014, Salı 20:48:17 HANGI CEMAAT PARELEL CEMAAT ISRAILE YAKLASIYOR.sıyonısler cemaatı 0
  • aaaas 29 Nisan 2014, Salı 13:24:22 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
  • cemaat ise 29 Nisan 2014, Salı 13:23:15 Bu adam hala THY'de nasıl çalışıyor. paralel yapı arıyorlarsa bu sakallı şeytanı direk yollamaları lazım. Allah korkusu olur insanın. 3
  • AU 29 Nisan 2014, Salı 13:14:47 THY AO ve THY TEKNİK AŞ'de işlerini dört dörtlük yapan kişilerin işlerine son verilirken hiçkimse bu kişilerin ekmeği ile oynandı diye bahsetmedi. Bunların görüşleri bizim cemaat görüşümüze ters diye sevinenler oldu. Çıkarları doğrultudunda Cemaatı da kullanarak çıkar sağlay kişiler kurumda at oynatırken, üst yönetim de bunlara çanak tutmakdadır. SSM'lığına atanan kişi tarafından getirilip, Komp. Alımlarda yetkili sağlanan(MGD)nın ne özelliği var. ÇIKARLAR ÖN PLANDA OLUNCA CEMAATLAR bahane oluyor. 2
  • iPhone Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 13:14:03 Gezide face e iki yorum atanlarin isten atilmasini alkislayanlar, sen devletten ekmek yiyorsun diyenler simdi adamin ekmeginden ne istiyorsunuz diye yorum yapiyor buraya. Komiksiniz 1
  • Maskot 29 Nisan 2014, Salı 13:03:47 Dininden, tarihinden habersiz bu adamı yargılamamak lazım. Cehaleti ile ancak başkasının kılı olabilir. 1
  • Burası Türkiye 29 Nisan 2014, Salı 12:58:45 Bu Thy de çalışan sakallının face de yorumlarına paylaşımlarına bakmanızı tavsiye ediyorum.Adam sadece Ata mıza değil Laikliğede salak saçma laflar etmiş.La itlik felan yazmış.Türkiye burası Laik dir Laik kalacak.Ama senin gibiler Türkiye den kaçacaklar inşallah. 2
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 12:58:20 Nerede düşünce özgürlüğü. Size ne bundan airport haber? Bu havacılık haberi mi? Ne hakla adamı burdan fişlersiniz? 19
    • düşünce 29 Nisan 2014, Salı 13:51:27 sanki bu hakları cumhuriyet döneminde atatürk getirmişti, yoksa kellen falan gidiyordu gıkını çıkarırsan. düşünce özgürlüğünü getirene sövmek?! kafaya gel. 0
    • Özgürlük 29 Nisan 2014, Salı 17:18:45 Sizin özgürlüğünüz bir başkasının özgürlük alanını taciz ederse orada özgürlükten bahsedilemez. Benim özgürlüğümün başladığı yerde sizin ki biter. Ayrıca eleştiri bir özgürlüktür ama hakaret değildir ! 0
  • iPhone Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 12:56:57 Airpothaber...bu yaptığına provakatorluk denir...insanların facebook hesaplarını mı araştırıyorsunuz? Size ne sever yada sevmez... 23
    • TÜRK 29 Nisan 2014, Salı 16:22:54 ayfonlu şeriatçı....:) 0
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 12:54:28 Malum bela ve kufur okumak hem etik degil hemde gayri insani bisey!!o yuzden ben kendilerine diyorumki; Allah selasini versin!!!!! 0
  • iPhone Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 12:51:39 Sen atalarinin ve Ataturk'un kurdugu bu cumhuriyetin evladiysan, bu ulkenin bayrak tasiyicisidan ekmegini kazaniyorsan, bir gram boyle bir soz soyleme luksun olmaz, olamaz. 0
  • iPhone Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 12:47:41 Kafan çok güzelmiş canım güle güle kullan 0
  • atatürkçüyüz 29 Nisan 2014, Salı 12:43:37 “Ey Türk Milleti, Atatürk’ü Allah’a, geri kalan herşeyi Atatürk’e borçlusun" Sen rahat uyu Atam, emanetinin bekçisiyiz. 2
  • İsim / Rumuz 29 Nisan 2014, Salı 12:36:56 Teknisyen teknisyenligini yapacak arkadas siyaset yakmak istiyorsa cikarsin tulumunu prdn şalvarini bi siyasi parti kursun 0
  • biri 29 Nisan 2014, Salı 12:30:06 peki ya akp'yi beğenmiyor ve bunu da dile getiriyor diye işten çıkartılanlar??? 1
  • pis sakal 29 Nisan 2014, Salı 12:28:14 def edin gitsin haşeratı thy den, kim alıyor bunları işe onları def etmek lazım 0
  • Suriye 29 Nisan 2014, Salı 12:23:35 Bu vatandaşın Türkiye'de ne işi varmış acep? Dava arkadaşları Suriye'de kan dökerken ayıp değil mi burda rahat rahat yaşaması? Ayıp ayıp... Gitsin Suriye'de biraz "kafir"lerle savaşsın. 0
  • AYIP BE AYIP 29 Nisan 2014, Salı 12:15:48 BU KONUNUN ADAMIN ÇALIŞTIĞI KURUMLA NE ALAKASI VAR İNSAFSIZLAR. GIDIN ADAMA GÖRÜŞLERİNİZİ ANLATIN ÇOK DERT ETTİYSENİZ . ADAMIN EKMEĞİ İLE NE İŞİNİZ VAR BUNU ADAMIN ÇALIŞTIĞI KURUMA VE ÇALIŞANLARA MALETMEK TE NEYİN NESİ. AIRPORTHABER BU SIMDI HAVACILIK HABERIMI ? 41
    • TI 29 Nisan 2014, Salı 12:26:41 BAŞBAKANA HAKARET SUÇUNDAN İŞTEN ATILAN ADAMLA NE İLGİSİ VARSA BUNDA DA O İLGİSİ VAR. 0
    • Sana yazıklar olsun 29 Nisan 2014, Salı 13:08:01 Çalıştığı kurum dediğin yer THY ve adının önünde TÜRK kelimesi var. Yani o sakallı zatın katlanamadığı bir kelime. Allah bunları ıslah etsin. Yüce ATATÜRK yerinden bir kalksa bak bu ülkede neler olurdu neler. 0
    • İstanbul34 29 Nisan 2014, Salı 16:24:59 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • tk 29 Nisan 2014, Salı 12:04:58 arkadaslar Atatürk e hakaret etmesi elbette yanlis fakat torpilli diyenlere sesleniyorum bu adam ucak konusunda gayet donanimli ve ingilizce bilgisinden dolayi dil tazminati da almaktadir olur olmaz giydirmeyin arkadasa burada 7
  • BU NASIL OZGURLUK 29 Nisan 2014, Salı 11:59:50 Nasıl insanlarsınız siz Zorla kim kimi sevebilir Ayrıca neden gücünüze gidiyor bukadar Mademki Özgür düşünce var Aziz Nesin in cümlelerin okur iken veya benzer yazıları yazan yazarların yazılarını okurken hoşunuza gidiyor karşıt bir fikir olunca neden hırçınlaşiyorsunuz. Tarihinizi lütfen iyi okuyun düşündüklerinizle yaptıklarınız birbirini tutsun cahilce sağa sola iyi gözükmek için yorumlar yapmayın.Allah size Hidayet versin 6
  • hamdi 29 Nisan 2014, Salı 11:59:23 thy yönetimi sırf facebook paylasimlarini gerekçe gösterip ceza veririse, bugün facede Başbakana ve hükümete ağız dolusu küfür eden thy bazı calisanlarinada ceza vermesi lazım. yok sadece habere konu olana ceza verirlirse, bu hamdi ve çetesinin basbakanimiza ve hükümetine karşı olan saygısını göstermekte. 27
    • Dil uzatamazsınız 29 Nisan 2014, Salı 13:09:31 ATATÜRK'e yani bu topraklar elimizden gidecekken kurtarıp bize bu özgürlüğümüzü veren kahramana laf edemezsiniz. Elma ile armudu karıştırmayın... 0
  • tekno 29 Nisan 2014, Salı 11:56:57 Özellikle THY'de ve THY'nin ortaklığı olan şirketlerde çok var bunlardan. Örneğin bir başka havayolu şirketi. İsim vermeye gerek yok bilen biliyor. 4
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 11:52:41 Arkadaş uçuşlara katılıyormu:)))göndermeyin valla rezil olursunuz....birde lisanslı teknisyeni merak ettim....vay be süper ..thy nin yeni reklam yüzü olsunn....arap ülkelerinde mükemmel tutar altta da yazsın siz bize gelmezseniz biz size geliriz...şimdi arkadaş nefret duygularını dile getirmiş ya soru soracagım yoksa çatlarımmm...deden ninen kurtuluş savaşında savaşan bir akrabaan varmı...yoksa ilticacımısın,,,:)) ha varsa kemiklerini sızlattın 0
  • Yakında Müdür 29 Nisan 2014, Salı 11:43:50 Çok yakında büyük ve ulu THY yönetim kurulu başkanlığınca kendisini MÜDÜR!!! yapılır, buna kızmayınız bunun birde" 2 ayyaş" diyeni var, ona gücü yetmeyenler burada buna niye sallıyor? Suçun büyüğü rahmetli ATATÜRK'te sen niye canın pahasına bu ülke için savaştın,o kadar insanlar bunlar için şehit oldu, bıraksaydın hırısto'nun, yorgo'nun torunları olurdular, mutlu ,mesut, bahtiyar hayat sürerlerdi. 0
  • iPhone Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 11:42:01 Ülkede düşünce özgürlüğü varmış. Evet hiç sorma,bir de öyle bir demokrasi ülkesiyiz ki :-))) 0
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 11:39:02 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • mikealfa 29 Nisan 2014, Salı 11:32:46 işte bu çalışanların yöneticileri de geçmişteki mandacılık sevdasını yaşatıyor, pilot için yabancıları tercih ediyor. Bu arada Atatürk kimki diye zırvalayan arkadaş bunu keşke yüzüme karşı söylese de ona hangi dilden anlıyorsa o şekilde anlatsam! 0
  • cok da zeki.. 29 Nisan 2014, Salı 11:30:28 havacılıkta bir çogumuzun üstünde olan bir abimizdir shyo 4 yıllik govde motor ve elektiriği aynı anda bitirmiştir. yani saçma sapan yorum yapmayın hakaret ediyor diyorsunuz siz daha beter ediyorsunuz nasil bir kafa sizdeki şaşırmıssıniz. ucuz haberciliktir bu 9
    • okulla ? 29 Nisan 2014, Salı 13:54:09 harvardı bitiren milyonlarca ataist var ne alaka? okul bitirince bişeyler değişiyor mu? 0
    • sanmam 29 Nisan 2014, Salı 20:53:10 zeki bir insan tarihini de bilir. Kurtuluş savaşının ne koşullarda yapıldığını ve Atamızın askeri dehasını kavrayabilirdi. 0
  • cok da zeki.. 29 Nisan 2014, Salı 11:30:28 havacılıkta bir çogumuzun üstünde olan bir abimizdir shyo 4 yıllik govde motor ve elektiriği aynı anda bitirmiştir. yani saçma sapan yorum yapmayın hakaret ediyor diyorsunuz siz daha beter ediyorsunuz nasil bir kafa sizdeki şaşırmıssıniz. ucuz haberciliktir bu 8
  • atatürk olmasaydı 29 Nisan 2014, Salı 11:28:59 Atatürk olmasaydı; adın fatih değil;antonıo olurdu...bugun camıye rahatca girebiliyorsan,orucunu özgürce tutabiliyorsan ve daha onemlısı musluman olabiliyorsan bunu önce Allaha;sonra atatürk'e ondan sonrada sehitlerimize borçluyuz.... 0
  • T.TAŞÇI 29 Nisan 2014, Salı 11:28:48 Çocukluk hayatı resimlerle anlatılan kitapta, Atatürk’ün özelliklerine de yer veriliyor. Kendisine ‘olağanüstü’ bir varlıkmış gibi davranılmasından hoşlanmadığı ise şu anıyla anlatılıyor: “Atatürk’ü yakından tanıyanlardan Münir Hayri Egeli bir anısında şöyle anlatır: Çocukluk arkadaşı Nuri Conker’in sert çıkışlarını büyük bir neşe ile dinler ve hepimizin önünde tekrarlatırdı. Bir gün sofradaki bir kişi: Paşam, demişti. Kim bilir, çocukluğunuzda ne farklı bir insandınız, kim bilir ne gibi olağanüstü anılarınız vardır? Atütürk güldü ve Nuri Conker’e döndü: Nuri anlatsın, dedi.Nuri CONKER her zamanki alaylı ifadesiyle: Bakla tarlasında karga çobanlığı ederdi, cevabını verdi. Deminki soruyu soran kişi, sözün bu yola dökülmesinden fena hâlde ürktü, soruyu ortaya attığına bin kere pişman oldu. Aman efendim, diyecek oldu. Atütürk hemen sözünü kesti: “Beni insanüstü olarak yorumlamayınız. Doğuşumdaki tek insanüstülük sizler gibi ‘Türk’ olarak dünyaya gelmemdir, NE MUTLU TÜRKÜM diyebilenlere 1
  • re 29 Nisan 2014, Salı 11:27:44 baban belli oldugu içinmi bu sıkıntı..? 0
  • Güvenlik 29 Nisan 2014, Salı 11:26:26 Böyle radikal kafaya sahip birinin uçak bakımında çalışmasını uçuş güvenliği açısından nasıl değerlendiriyorsunuz? 0
    • Tehlikeli 29 Nisan 2014, Salı 20:56:42 böyle kin dolu insandan her şey beklenir. 0
  • Qatar 29 Nisan 2014, Salı 11:20:44 Bence THY bu adama performans primi bile verir ödül niyetine.Çünkü başındaki adamlar bile sevmiyor Atatürk'ü. 0
  • FF 29 Nisan 2014, Salı 11:19:06 Başbakanın paralel yapı söyleminde önce Thy Teknik Aş'de cemaatcı olarak herkes tarafından bilinen kişiler TSK'lerine yapılan kumpasları yürüten savcıyı hayranlıkla savunarak kendilerinin de mensubu oldukları Cemaattın haklılıklarını anlatıyorlardı. ATATÜRK'ün büstü ile camii birbirlerine rakip göstemeleri, bunlardan bazıları şuanda ara yönetici konumunda olmaları (MY,MD,FO,KB,AC,MT,MÇ,OH,HK) kurumda kalabilmeleri için nerdeyse öyle bir cemaatın olmadığını söylemk zorunda kalıyorlar. THY YÖNETİM KURULU BAŞKANI Başbakanın söylemleri doğrultusunda bunlar kurumlardan temizlenecek mi? 0
  • pluton 29 Nisan 2014, Salı 11:16:44 bu konuya artık salt"fikir özgürlüğü"bağlamında kavrayıp,siteyi teşhircilik ile suçlayanların vicdanından şüphe ederim,m.kemal'i sevin,sevmeyin orası ayrı,yalnız şirkette inanılmaz boyutlarda hak gaspı yaşanırken,sendikal faaliyetler baskı altındayken,emek mücadelesi veren insanlar fişlenip,bedel öderken,bu gibi densizlerin şirketin her tarafında olduğunu bilmek çıldırtıyor, 0
  • TK 29 Nisan 2014, Salı 11:15:51 Alın size gurur duyduğunuz havayollarınızın çalışan profili. 1
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 11:07:03 I phone gavur isi olum dumanla haberles ozanan madem begenmiyorsun , madem geri kafalisin iyice gecmisine don tam olsun ! 1
    • hiç 29 Nisan 2014, Salı 11:14:30 Iphone u Atatürk mü bulmuştu? 8
  • iPhone Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 11:04:10 Adamın agzına sağlık iyi demiş. Atatürk kimki 79
    • Sen kimsin asıl 29 Nisan 2014, Salı 11:11:50 Atatürk olmasaydı sen kim olacaktın acaba 1
    • ????????? 29 Nisan 2014, Salı 11:45:58 Sana öyle bir cevap var ki, ancak yayınlamazlar, yazıklar olsun 1
    • TI 29 Nisan 2014, Salı 12:19:36 HEBE, HEBELE HÜBE, KIS KIS KIS, BÜRRŞŞŞŞ, HOOOOO. ANLADIN SEN ONU. 0
    • !! 29 Nisan 2014, Salı 12:35:19 Atatürk olmasaydı baban kim olurdu senin tosunum 0
    • I phone 29 Nisan 2014, Salı 13:08:22 O kadar dar görüşlü bir insan bu soruyu sorar hem de I phone dan :)Derler ya bir lafa bakarım laf mı diye bir söyleyene bakarım adam mı diye 0
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 11:01:18 basbakanla ATATÜRK ' ü ayni kefeye koymak ? Mecbur kalmasam ayni cumle icinde kullanmam da size laf anlatmak zor be dostum. Bi ilac icat etseler de icince duzelseniz keske ! 1
  • BB 29 Nisan 2014, Salı 11:00:29 THY TEKNİK AŞ'de Başbakanın paralel yapı dediği (cemaatlara) mensup kişilerden, sözüm ona okumuş olanları ATATÜRK ile ilgili değerlendirmelerini yaparaken ATATÜRK'ün büstü ile camii birbirlerine rakip göstererek tartışma başlatan kişilerden bazıları şimdi ara yönetici konumlarındadır. Bu tartışmaları başlatan kişiler bunların okumuşları dığerlerini sizler değerlendirin. 0
  • eyy sefa inan 29 Nisan 2014, Salı 10:52:03 Ataturk u herkes sevecek diye bisey yok (birakin o ayrıcalık biz de olsun zaten) ama insanlari teshir etmekten vazgec artik 56
    • !!! 29 Nisan 2014, Salı 12:36:30 Sevmiyosun diye hakaret edersen boynuzunu kırarlar adamın 4
    • eyy 29 Nisan 2014, Salı 21:08:09 zoruna mı gitti! 1
  • ÖZGÜRLÜK 29 Nisan 2014, Salı 10:51:41 Hakaret olsa ilk ben karşı çıkardım ama hakaret etmemiş..düşünce özgürlüğü denen birşey var..karışamazsın... 58
    • !! 29 Nisan 2014, Salı 12:38:47 O zaman bende sana cehennem odunu diyim hakaret sayılmaz nasıl olsa düşüncemi ifade etmiş olurum 0
    • hakaret deil mi. 29 Nisan 2014, Salı 13:56:35 beynini aldırmış arkadaş, o hakaret değilse bu da sana değil (((: 0
    • özgürlük 29 Nisan 2014, Salı 21:11:33 düşüncesini ortaya koyan insanların yediği tonlarca tazikli su ve biber gazınada karşı çıktın mı? 0
  • ercan 29 Nisan 2014, Salı 10:51:20 başbakana hakaret eden herkes için özgürlük naraları atarsınız. işinize gelmeyeni ise nohut beyinli yaparsınız. bırakın bu ayakları. 28
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 10:47:22 Ucmam zaten ! Sen uc sonra helvani ben yapacagim soz ! Sozde muslumanlar sizi , acin kuran i okuyun lan iki dakka , millete soveceginize , cakma usame bin ladin! 1
  • Sakin 29 Nisan 2014, Salı 10:45:38 Bunların hepsi tahrik. Hala anlamıyor musunuz? Kimi kime kırdırmak istiyorlarsa karşı tarafın değer verdiği şeyleri dillerine sakız yapıyorlar hala farkında değil misiniz? solcuyum diyenlere 1 mayısa Taksime, muhafazakarım diyenlerin baş örtüsüne, ezanına, öğrencilerin harçlarına, Kemalistler için Atatürke dokunduğun zaman illaki bir tepki alacaklarını ve bölüşme olacağını biliyorlar. 80'ler de öğrenci olaylarıyla bu oyuna geldik, 90'larda madımak olaylarıyla, 2000'lerde Hrant dink ölümü ile, bugünlerde de gezi olayları ve aslı açıklanamayan yolsuzluk konularıyla. Uyan Türkiye uyan. 8
  • Sayin THY 29 Nisan 2014, Salı 10:43:39 Sayin THY YONETICILERI.. LUTFEN BU ZAT HAKKINDA GEREKENI YAPIN.......... 0
  • aa 29 Nisan 2014, Salı 10:43:03 Ben de bu sirketin bir teknisyeniyim ama bu arkadas yuzunden sirketin tamaminin hakkini yemeyin. Kendi terbiyesizligini kalan insanlara mal etmeyin. Hangarda yuzumuze nasil bakacak bilmiyorum. Zaten cubbesi sakaliyla baya bir tepki cekiyor. O kismi onun hurriyeti ama Ataturk'e ve onun yolunda gidenlere hakaret etmeye hakki yok. Hepimiz sirketimizi de dinimizi de Ataturku de seviyoruz. Ise nasil girdi diyen arkadaslar, mulakat gunu sifir sakkala gelmisti :) 0
  • Brainer 29 Nisan 2014, Salı 10:40:26 düsünce özgürlügü var kardesim bu ülkede! Adamin düsüncelerine katilmasam da fikirlerini aciklama özgürlügüne sahip cikiyorum! 31
  • Esenboğa A.K 29 Nisan 2014, Salı 10:39:22 Nohut Kadar beynin Kapasitesi bu, BU İNSANLARIN Kurtuluş Savaşından önce Yurdumuzu işgal eden İtalyan,Fransız,Ermeni,Yunan'lıların tohumlarından olması muhtemel bir olasılık.Mustafa Kemal ATATÜRK bunların atalarını Kovaladığı için Kuyruk acısı çekiyordur, ama bunlarda kabahat yok ki zaten beyinleri NOHUT büyüklüğünde.Ey be Cahil sen şimdi Havacılıkta Görev yapıyorsan Gıybet etmeye çalıştığın ATATÜRK'ün sayesinde çalışıyorsun.Bende BEŞ Vakit Namazımı Kılıyorum ama Senin Gibi OT değilim. 3
  • TEKNİK 29 Nisan 2014, Salı 10:39:03 ATATÜRK OLMASA BELKİ BUGÜN MÜSLÜMAN BİLE OLMAYACAKTINIZ YADA MÜSLÜMAN OLSANIZ BİLE SİZİ BİR HRİSTİYAN YÖNETECEKTİ, AMA BAZI ÖRÜMCEK KAFALILAR BUNUN BİLE FARKINA VARAMIYOR MALESEF 6
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 10:38:34 Adam uluorta yorum yapmis , Ata ya sovmus , sana mi kaldi bu herifin haklarini savunmak ! Demirden korkmuyor ki trene binmis sanane ! Tabi ki yayinlayacak airporthaber ! Helal olsun. Dereye giren pacalari sivar kardes ! Sana biri sovse insan haklari konusunda ayni hassasiyeti gosterirmiydin? Durust ol ve adam degilsen adam taklidi yap adam sansinlar ! 3
  • kokpit 29 Nisan 2014, Salı 10:37:50 Atın bunu tk dan.hatta bu ülkeden gonderin... 3
  • gercek 29 Nisan 2014, Salı 10:37:40 Simdi benim sormak istedigim bir husus var zamaninda bir TGS calisani AKP karsiti hakaret iceren yada kotu soz kullandigi icin (yine facebookta ) isten cikarilmisti altini ciziyorum AKP akp KARSITI. SIMDI ogrenmek istiyorum uluslararasi buyuk bir sirket olan bayrak tasiyicisi ,dunyada adimizi tasiyan duyuran vsvsv temsilcisi olan vede hangarin girisinde bulunan KOCAMAN ATATURK RESMI VE TURK BAYRAGI OLAN(bunlar sirketin kendi binasinda bulunan kendi asttirdiklari resim ve bayrak) bir sirkete BUNU soyleyen bir kisiye sirketin bakis ACISI VE YAKLASIMINI MERAK EDIYORUM... heee yok problem yok ise o tgs den attiginiz adami geri alin gunaha girmeyin 1
  • Dc-3 29 Nisan 2014, Salı 10:35:15 harbiden katıksız globally fossssssssssssssssss 2
  • THY 29 Nisan 2014, Salı 10:35:09 THY yi ve biz yolculari büyük tehlike bekliyor, böyle radikal lar Havaciligi zor durumda birakmisdir, bir sürü insan ölmüstür, allah bizi böyle belalardan kurtarsin, EASA bölgesinde böyle bir kisi teknisyen olsa bile, Meydan giris karti alamaz.???? THY ile ucmayi artik gözden gecirmem gerekir. 2
  • iPhone Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 10:34:45 Bu haberi yayınlana yazıklar olsun. O adamın da çoluğu çocuğu bir hayatı var. Başbakana, Kılıçdaroğluna, Bahçeli'ye daha ağır hakaret eden insanlar var onları da yayınlayın o zaman utanmadan. Ayıptır yazıktır ya herkes istediği insan hakkında istediği yorumu yapabilir istediğini sever istediğini sevmez. Bu haberin havacılıkla ne alakası var! 19
    • tren 29 Nisan 2014, Salı 21:19:00 o uçaklara binenlerinde çoluğu çocuğu var . bu kinci zihniyetteki adamdan her şey beklenir. bu haberin havacılıkla alakası yok tabii bu zat trenlere bakım yapıyor:) 0
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 10:33:55 Yapmayın. devletin kurumunda boyle bir insan musvettesi calistirmayin. Vatana ihanet bu. Bir daha thy ile ucmuyorum. 4
    • Uçma zaten 29 Nisan 2014, Salı 10:37:50 Sizin gibiler kaçak elektriğe alışmıştır, thy ile para verip uçmazsınız zaten siz, bence uçmayın. 25
    • F/O 29 Nisan 2014, Salı 19:47:28 bu yorumla ne alakası var kaçak elektriğin? 0
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 10:29:29 Yonetimin soylemek istedigi fakat yusuf yusuf faktoru yuzunden dile getiremedigini acikca soylemis ! Madalya takarlar bu yigide yakinda ! Bu herifin teknisyeni oldugu ucaga binmeyi birak , ustumden gecmesini bile istemem ! 3
  • derdimize bak 'a 29 Nisan 2014, Salı 10:26:39 Adam doğru demiş. Basına siz dönen torpili taşıyın. Peşkeşi taşıyın habomu taşıyın taşeronu taşıyın. Bu ülkede peygambere küfür eden arkafaşının anasına küfür edenlerle dolu. Öff neyse 1
  • Hakkınız Yok ! 29 Nisan 2014, Salı 10:24:17 Siz kim oluyorsunuz ki bir insanı böyle teşhir edebiliyorsunuz? Airport haber sendikal olaylarda arkadaşlarımızın işten atıldığı günkü oyunu yine tekrarlıyor ve insanların ekmeğiyle oynuyor. Siz kimsiniz ki insanları fikirleri nedeniyle yargılıyorsunuz. iki kişi arasındaki tartışmayı teşhir etmeye hakkınız yok. Bu haber insan hakları dahil birçok şeyi ihlal ediyor. Derhal bu haberi sayfanızdan kaldırınız. 36
    • haha 29 Nisan 2014, Salı 10:37:29 welcome to sosyal medya. iki kisi kendi aralarinda mi tartisiyorlar? ben nereden biliyorum peki onlarin tartismasini. sosyal medyadaki tartismalar sosyaldir. oyle iki kisi arasinda deyip siyrilamazsin. 1
    • Dedikoducular sizi! 29 Nisan 2014, Salı 11:15:00 Sizin gibi dedikoducuların sayesinde biliyorsun, evde de konuşsan senin karşındaki kişi dedikoduya meraklı laf taşımayi meziyet sanırsa öğrenirsin, sizin gibi sosyal dedikoducular da sinek gibi üşüşür üzerine. 2
  • utanmaz 29 Nisan 2014, Salı 10:20:46 daha fazla küfür edin, bu yetmez, ne kadar çok küfür edip, saldırırsanız o kadar iyi; zaman sizin zamanınız artık, ben sizin suratınıza bile tükürmem, utanmazlar. 3
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 10:14:40 Başbakana hakaretten hapis yatmasini doğru buluyormusun?tabiki bulmuyoruz.Ama bu siteninde bu haberiyle ,hapis yatiran zihniyetten farklı davranmadigini gorebiliyorum 9
  • derdimize bak 29 Nisan 2014, Salı 10:11:17 basına yansısınmış, herkes ayağa kalksınmış thy nin tek olayı bu sanki yenen paranın torpilin adam kayırmanın haksızlığın haddi hesabı yok tek derdimiz bu şimdi halledin tabi sorun çözülür herşey düzelir .Merak eden açıp thk haberlerine ya da en son thy nin birlikte farklıyız etkinliğine baksın ordaki olanlar ağrına gitmiyosa inan bu adamın söyledikleri hiç bir şey iyi uykular 9
  • KOVULMALI 29 Nisan 2014, Salı 10:06:20 THY biraz olsun hakkında çıkan haberlerin doğruluğundan şüphe ettirmek istiyorsa derhal bu adamın işine son vermeli. Böyle bir şahsiyet asla ve asla adında Türk geçen bir kurumda çalışmamalı. 3
  • TV Haberleri 29 Nisan 2014, Salı 10:04:29 İnşallah bu haber TV lerde de yayınlanır da, insanlar THY nın gerçek yüzünü görür. İnanılmaz bir yolcu kaybına sebebiyet vereceğinden hiç bir şüphem yoktur. 2
    • saki 29 Nisan 2014, Salı 10:36:50 sen binme arkadaşım. Yolcu kaybı olursa göbek atacaksın sanırım. Pegasus ta mı çalışıyon? 24
    • Pegsus Diyen 29 Nisan 2014, Salı 10:59:30 Pegasusla uçmam, ama o da bu ülkenin bir kurumu ve istihdam sağlıyor. O kadar alışmışsınız ki siz biz diye ayrıştırmaya, bölmeye; bunu da bu raddeye getirdiniz. Hani tüm Müslümanlar kardeşti? Siz hiç bir hristiyanın yada musevinin din kardeşine küfür ettiğini gördünüz mü? 0
    • zamansız 29 Nisan 2014, Salı 16:56:44 BU TÜR GÖRÜŞMELERİN THY KURUM TEMSİLCİLERİ TARAFIDAN DA TAKİP EDİLİYORDUR. ŞAYET BU TÜR DAVRANIŞLARI KABUL EDİYORLARLA LÜTFEN BUKURUMUN BAŞINDAKİ TÜRK KELİMESİNİ KALDIRSINLAR LÜTFEN 0
  • Vay canına 29 Nisan 2014, Salı 10:01:37 Vay canına ya. THY de kimler çalışıyor. Demek ki tüm yazılanlar doğruymuş. Ben ce THY bu kişiyi direkt olarak Iran Air'e transfer etmeli. Orada aradığı mutluluğu (?) bulacaktır. Allah akıl fikir versin. İnanın diyecek söz bulamıyorum. 3
  • HABERCİ 29 Nisan 2014, Salı 10:00:27 Halen ucuz habercilik peşindesiniz... bu tarz haberleri Milliyet gazetesi 15 yıl önce yapıyordu ve buradan çok ekmek yedi.. boşuna uğraşmayan buradan size ekmek çıkmaz. siz havacılıkla ilgilenerek daha güzel işler yapabilirsiniz.. 35
    • Havacılık 29 Nisan 2014, Salı 11:01:31 Birader, sen önce teknisyenine akıl ver, havacılıktan başka işlere girmesin. Diğer taraftan bu zihniyette ve beyni olmayan adamın uçak bakımı yapacak bilgiye haiz olduğu da şüpheli. Şimdi anlaşılıyor son zamanlarda THY uçaklarının neden pist başından döndüğü. 0
  • vatandaş 29 Nisan 2014, Salı 09:58:51 havacılık sektöründe çalışması tehlikelidir. tedirginiz. gereği yapılıp kamuoyu rahatlatılmalı 2
  • iPhone Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 09:53:48 Her türlü teknolojiye hayır diyen bir zihniyet nasıl uçak teknisyenliği yapar.Bu herife tuvalet bile temizlettirilmez.Ya intihar militanıysa? 2
    • saki 29 Nisan 2014, Salı 10:34:41 teknoloji ile ilgili bir cümle geçmiş mi? nereden çıkardın teknoloji karşıtı olduğunu? Bi de militan belli ki sensin? adamın karakterine süikast düzenliyorsun. Bak senin gibi düşünen Sisi mısırda 30 saniye de bir idam kararı veriyor. Onun gibi düşünen ihvan ise bir kişiyi bile incitmedi. Ama bunları anlamak için zeka lazım. 14
    • saki'ye 29 Nisan 2014, Salı 13:08:16 müslüman kardeşler örgütü -ihvan hareketi- terörist örgüt kapsamındadır. en başta s.arabistan ve katar tarafından bu kapsamda ilan edilmişlerdir. adının önündeki müslüman ifadesi zaten diğer dini temelli terörist örgütlerden bir farkının olmadığını da göstermektedir. zihniyet aynı işte. 0
  • Android Uygulaması 29 Nisan 2014, Salı 09:51:34 Ne yapmaya calistiginizi anlamak zor,bir kişinin fikirlerini ,düşüncelerini biz cagdasiz diye buralarda afişe etmeniz doğru değildir.size yakismiyor.hangi hakla bunu yaptiginizi anlamakta zorluk demiyorum.Lütfen bunu haber diye sitesinizde tutmayin 59
    • Yuh demek lazım 29 Nisan 2014, Salı 09:54:30 Aynı zihniyetin başka versiyonu. Sana yuh yani diyorum. Adam başbakana hakaretten hapis yatacak 4
    • Yayınlanmaz 29 Nisan 2014, Salı 11:02:20 Ben bu zihniyet hakkında fikirlerimi yazsam burada yayınlanmaz. Anladınız. 3
    • zamansız 29 Nisan 2014, Salı 16:54:35 Arkadaslar lütfen bu tür poliminğlere girmeyin çünkü bunlar böyle konulardan beslenir ve kendilerini bu şekilde öne çıkartırlar çünkü bunların bu tür konuşmalarına destekçi olan insanlar bu türk iradesi olmayan insanların fikirleri diye buradan beslenirler onun için kesinlikle bu insanın söylediklerini kale alıp da cevap verme zahmetinde bile bulunmayın siz yazdıkça bu insan daha prim yapacaktır onun için gerek yok 0