THY tecrübesiz ikinci pilot alımı yapacak

    Çok beğenilenler

  • New pilot 18 Nisan 2018, Çarşamba 19:47:57 Arkadaş anlamıyorum bu şirketlerin üniversite mezunu aşkını arkadaşım bu lise mezunu vatandaş o sınavları geçtikten sonra İngilizcesi de iyi olduktan sonra eğitimini de başarılı bir şekilde tamamladıktan sonra neden pilotluk yapamasın yabancı lise mezunu gelip Burda pilotluk yapıyor sa neden benim lise mezunu vatandaşım yapmıyor. Biraz milliyetçi olalım lütfen bayrak taşıyıcı firmamız bunu yaparsa elin yabancısı bize neler yapmaz 30
    • qwerty 18 Nisan 2018, Çarşamba 21:18:27 milliyetci arkadaslar da zahmet edip biraz okusun lutfen. 3
    • A 18 Nisan 2018, Çarşamba 23:03:24 Azınıza sağlık.6 seneden beri thy 'de uçuyorum pilot değilim fakat gördüğüm şudur kimse hiçbir yerde atomu parçalamıyor ve gerçekten eğitimini iyi alan herkes pilot olabilir.Sen neden olmuyorsun derseniz benim göz ile alakalı sağlık problemim var yoksa şimdiye kadar çoktan üniversite okumuş ve hatta kaptanlığını bile almış olabilirdim.KISMET. 7
    • Old Pilot 18 Nisan 2018, Çarşamba 23:54:49 Cok haklisin New Pilot.. o sınavları geçtikten sonra İngilizcesi de iyi olduktan sonra eğitimini de başarılı bir şekilde tamamladıktan sonra neden "ilkokul" mezunlari da olmasin.. onlarin nesi eksik.. Hatta öyle olsun ki Imam Hatip lisesi mezunlarini direkt 2. hatta 1. pilot yapalim. 4
    • Eğitim 18 Nisan 2018, Çarşamba 23:58:26 Elinde lisansı olup 1 basamaklı sayıları çarpıp bölemeyen pilotlar tanıyorum. Acaba mukayese ettiğiniz ülkelerin pilotlarıyla bizim liselerimizin seviyesinin aynı olmamasından olabilir mi? 1
    • New pilot 19 Nisan 2018, Perşembe 03:08:17 Old pilot ne kadar da gereksiz bi adamsın sen şirkette elin Yunan’ı uçacağına yetenekli bilgili kendini geliştirmiş liseli arkadaşım uçsun adam zaten kendini geliştirmemişse mülakat sürecini geçemez 4
    • milliyetciye 19 Nisan 2018, Perşembe 10:31:46 almanyada pilotaj agitimine katilim icin minimum Abitur(lise) mezuniyeti istenir,Bu abitur tam liseye de denk gelmez aslinda.Yani Türkiyeyle kiyaslandiginda liselerin Fen lisesi gibi bisey ama cok daha yaygindir.3-4 sene önce abitur mezunu olan ögrencileri sabanci üniversitesi tam burslu olarak kabul ediyordu.simdi buna lise kardesim iste yaa dersen, degil kardesim.bu kurumlar almanyanin en büyük üniversitelerine ögrenci hazirliyor. 1
  • :)))) 18 Nisan 2018, Çarşamba 19:00:57 elinizdeki pilotlar birer birer kaçınca tutuştunuz tabi :) o ftl'ye kim dayanır? sistemi düzeltmek, şartları iyileştirmek yerine "kaçan kaçsın ne de olsa 150k borçlu akademililer geliyor alttan ömür billah bize çalışacaklar bunlara da tip eğitimi diye 40k euroyu dayarız en az 2-3 sene bizdeler" mantığıyla lise mezunlarını da alıyorsunuz :) ne diyeyim valla, helal olsun :) yakında ilkokul mezunları da alınırsa hiç şaşırmam :) 9
  • Tüm yorumlar

  • Aihl'li (nitelikli) 24 Ağustos 2020, Pazartesi 18:23:10 Bu imam hatipliler icin acilmadi. Tamamen pilot ihtiyacindan dolayi acildi basvuru.Tipki diger ulkelerin pilota ihtiyaci olfugu gibi ayrica bu isi benim gibi havacilik sevdasi olanlar yapmali. Pilot olcagim ✈️✈️✈️ 1
  • memet 25 Nisan 2018, Çarşamba 09:38:55 Bu ülkede normal biriyken pilot yonetici veya kabin memuru veya amiri neyse olduktan sonra egoları kibirleri tavan yapacak is esnasında uçakta genel müdürlükte baskalari hakkında boş konusacak dedikodu yapacak veya haksiz yerine raporlama yapıp baskalarinin isten atılmasına neden olacak bir insan olacaksanız hiç bu islere bulaşmayın . Bu isi hakkıyla yapanları bu meslekten soğutmayın. 0
  • imam hatip 22 Nisan 2018, Pazar 11:06:01 e açılmış ilan 0
  • Nail 21 Nisan 2018, Cumartesi 10:23:10 Coni gelince hosgeldin kendi vatandasin olunca kostek olun sonra bu ulkede democrasi yok diye bagirin . 1
  • Mustafa 20 Nisan 2018, Cuma 22:40:55 Nasıl başvuru yapacağımıza dair bilgisi olan varsa bizi bilgilendirebilirmi ? 0
  • Gercek 20 Nisan 2018, Cuma 11:46:21 Lise mezunu pilot 25-30 bin aliyor. Onlisans mezunu arff uzmanlari 5500 aliyor. Bu ulkenin neden geri kaldigi ortada. Egitime verilen deger sifir...! 12
  • Lise mezunu deyilde önlisans olsaymış 20 Nisan 2018, Cuma 10:37:12 Pilotluğu üniversite eğitimiyle bi alakası yoktur normal şartlarda liseyi bitirir uçuş okuluna gider ve lisansini alip ucmaya baslarsin thy nin verdigi kararı garipsedim acikcasi kriter önlisans olsaydı daha uygun olurdu pegasus onur air sxs corendon hepsi en dusuk onlisans aliyor 4 yilliga gerek duyan yok ve sacmalik zaten kaptanlik icinde bitiren aciktan herturlu bitirir 2
  • Hursant 20 Nisan 2018, Cuma 04:45:34 Nerden nasil başvuru yapabiliriz yardimci olabilir miniz 0
  • Fazla kasmayın beyler. 20 Nisan 2018, Cuma 03:04:24 Herkes lise diploması olanlar nasıl pilot olacak diye saydırmış.Merak etmeyin bilgi ve becerisi yüksek olmayan ingilizcesi olsa bile zaten dlr1 ve dlr2 sınavından geçemez. :) 0
  • THY=otobüs firması 20 Nisan 2018, Cuma 01:02:54 THY elindeki pilotlarını acımasızca işten atıyor. THY kadar aşağılık bir firma yok türkiyede. Elinde ki yetiştirdiği pilotlar bir bir terk ediyor. Thy bu 'profosyenellikle' otobüs firması bile olamaz artık gözümde. Bizi attılar ama şu anda Emirates'de 380 kullanıyoruz hacım ötesi var mı? Alın thy nin turşusunu kurun. Eğitim kalitesi gittikçe düşüyor anlaşılan bu ilanla. Kazaya merhaba diyor sanki tk. 3
  • Cpt 19 Nisan 2018, Perşembe 21:47:13 Gecenlerde uctugum bir fo ayni zamanda doktora yapiyormus. Cocuk muhendis. Nereden nereye, simdi bu cocuk kpt olunca yaninda liseli adamla ucacak 0
    • Cpt bey, 21 Nisan 2018, Cumartesi 14:00:17 o fo nun ben aklına sasayim. 0
  • ben 19 Nisan 2018, Perşembe 20:40:01 fikri olan varmı!!! cpl-ir ve mep olmayan yani sadece ppl-atpl ve 100 saat pic uçuşu olanlar başvurabilecekmi?? teşekkürler 0
    • are you kidding? 11 Mayıs 2018, Cuma 12:05:23 gardasim sen saka mi yapiyorsun? 1
  • klm 19 Nisan 2018, Perşembe 17:46:09 klmde pilotluk yapin. havo diplomasi varsa pilotluga kabul edilirsiniz. havo meslek lise ve uni ortasindadir. uniye gerek yok. 1
  • olmadi 19 Nisan 2018, Perşembe 17:34:25 73 sonra dogumlu olmak. hic hos degil. bu resmen yas irkciligi. Thy gencleri ise alsin. buyukler zaten emekli olmaya yakin. 3
  • kuvaii milliye 19 Nisan 2018, Perşembe 16:22:04 şuan kullandığınız bilgisayarların yazılımını billy Gates yapmıştır üniversite 2.sınıf terk LİSE MEZUNU :) hadi şimdi yorum atın buraya 1
    • The kid 21 Nisan 2018, Cumartesi 23:38:04 Bill iki yazılım yapınca adam mı oldu, üniversite bile bitirememiş. Okusun adam olsun önce 1
    • harvard 24 Nisan 2018, Salı 13:13:57 Bill Gates lise mezunu falan degil, harvard a kabul gormus(girmesi dunyanin en zor okullarindan) orada okurken yazilim sirketi ilerleyince universiteyi birakmis ama hala okulunu oven biri. Sacma sapan kahvehane bilgilerini burada paylasmayin. 0
  • Havacılık eğitimi üni. bölümü olsun. 19 Nisan 2018, Perşembe 15:22:26 erdemli bir lise mezunu bu işi yapabilir. El yeteneği, sakin, disiplinli, düzgün bir karakteri varsa neden olmasın. Ama zaten bu yetilere sahip insanlar üniversite okuyor oda işin ayrı bi tarafı! Uçuş eğitimi veren okullar yüksek okul ünvanını alırsa zaten sorun kalmaz. Uçuş eğitimi bir çok üni. bölümünden daha güzel bir üni. hayatı sunuyor. Gerekli olan, bu okullara üni. ünvanı verilip havacılık bölümü olarak kalitesinin denetlenmesi. 2
    • Yav he he 19 Nisan 2018, Perşembe 16:02:48 Üniversite kurs değildir 0
  • Kpt 19 Nisan 2018, Perşembe 14:57:43 Bizim oğlanı konfeksiyona verecektim, bu ilan iyi denk geldi bari pilot olsun kerata. Ben doktora yaptım noldu sanki? 4
    • Kaptana 19 Nisan 2018, Perşembe 18:52:59 Sende kaptansan eger bu vatanin isi cok zor. Kaptan bey 0
    • Yolcu 21 Nisan 2018, Cumartesi 23:41:48 Bizi bu insanlar mı uçuruyor yani lise mezunu, hiç bi okula girememiş yalnız baba parasıyla uçuş kursu almış.. Bi daha uçağa binersem eğer.. 0
  • C2 19 Nisan 2018, Perşembe 14:55:53 Önce 25-30 yaşındaki adama sorarsın liseden mezun olabildikten sonra 10 sene ne yaptın da üni. Ye gidemedin diye. Sonrada dlr o kaldırırsın ve lisedeki basit fizik kimya ve mat testi koyarsın gerçekten bu derslerin mantığını kavramış adamların geçebileceği. Sonrada toefl ielts istersin ve psikomotor testi yapar geçebilenleri önündeki 4 yıl iş hayatı boyunca aynı zamanda üni. Bitirebilirim diyenleri alırsın. Bunlarıda 10 liseliden 1 tanesi ancak çıkar işi yapabilecek. Şimdi gelelim lise mezunundan neden pilot olmaz olayına. Sen bu adamları bir şekilde eğitime başlattın bu uçak alçalma ve tırmanma koşullarında etki eden kuvvetleri ve bu kuvvetlerle birbiri arasında ilişkilerin mantığını yüzelli kere anlatsan anlamaz anlayamaz, dolayısı ile şu tuşa başarım alçalır bu tuşa başarım tırmanır mantığı ile ezbere yetiştirdiğin adam 100 uçar bir şey olmaz ama 1 kere birşey olur sonra lise mezunu adam da pilot olur yada olamaz sorusunun bedeline 186 tane insan öder. Eminim ki tk da bunun bilincindedir ki yinele bin tane lise mezunu arasında belki kendini yetiştirmiş 1 kişi bulursak kar dair diye böyle bir ilan açmıştır. Yoksa center pedestal kahve nin nasıl döküldüğüne anlam veremeyen Newton yasalarından bir haber fo bakışlarından.. 4
    • Koskoca TK görevlileri düşünmüyor siz düşünüyorsunuz 19 Nisan 2018, Perşembe 15:54:57 Yapılan iş Avrupa ve Amerika'da standart tır , otobüs şöförlüğü işi ile aynı katagoride... Onlar da mı illa üniversite mezunu olacak ? Ayroca Otobüs şöförü çok daha dikkatli olması gerekiyor... Kısaca abartmayın ,Doğru karar.... 0
    • Başaran holding 19 Nisan 2018, Perşembe 16:18:56 Başaran holdinge ait düşen uçaktaki 2 pilotta üniversite mezunuydu kardeş ne alaka ? Söylediklerinle anlaşılan havacılığa bir hayli uzaksın ben sana ne taxi şöförleri getiririm en kral üni mezunundan iyi kullanır arabayı senin bu Anlatımına göre araba sürerkende frenleme mesafesini trigonometriye göre hesap etmek gerekir iyi araba sürmek için . 1
  • Anlam aramaktayiz... 19 Nisan 2018, Perşembe 13:31:09 Thy’nin onceki acmis oldugu yetistirmek uzere pilot alimi yapacagi ilanda 1983 ve sonrasi dogumlu olma sart kosulurken, buarada 2 yillik egitimini tamamlamis 1973 ve sonrasi dogumlu olmayi sart kosmus?! Ben 1982 dogumluyum tk personeliyim muhendisim ve cok istememe ve yillardir beklememe ragmen 5 ayla 1983lu olmadigimdan bu ilk ilana basvuramadim, burada 1973 dogumlular kabul goruyor, bu nasil bir ucurum anlam vermek imkansiz. Yetkililerden bu konuda duzenleme yapilmasini bekler ve isteriz bizlerde...kendi bunyesinde hali hazirda calisanlar ve bu isi yapmak isteyenler icin... 2
  • Anlam aramaktayiz... 19 Nisan 2018, Perşembe 13:31:09 Thy’nin onceki acmis oldugu yetistirmek uzere pilot alimi yapacagi ilanda 1983 ve sonrasi dogumlu olma sart kosulurken, buarada 2 yillik egitimini tamamlamis 1973 ve sonrasi dogumlu olmayi sart kosmus?! Ben 1982 dogumluyum tk personeliyim muhendisim ve cok istememe ve yillardir beklememe ragmen 5 ayla 1983lu olmadigimdan bu ilk ilana basvuramadim, burada 1973 dogumlular kabul goruyor, bu nasil bir ucurum anlam vermek imkansiz. Yetkililerden bu konuda duzenleme yapilmasini bekler ve isteriz bizlerde...kendi bunyesinde hali hazirda calisanlar ve bu isi yapmak isteyenler icin... 5
    • Ya ne ariyorsun?? 19 Nisan 2018, Perşembe 20:39:34 Arkadasim anlamadin mi birisinin oglu birisinin kapali kizi girecek mesele bu. Ama devran dondugunde koy kapinin onune. Lise mezunuymus peh. Lise mezununun yonettigi ulkenin geldigi hali goruyoruz. 1
  • iş İlanı 19 Nisan 2018, Perşembe 12:58:36 orta büyüklükte bir şirket bile iş ilanı verdiğinde aradığı mezun tipin yanına şunları yazar, BOGAZICI, ODTU, ITU, BILKENT, KOÇ paralı olanların da burssuzları eler, iş görüşmesine çağırılmaz bile. Okumayacaksan da pilot ol, Türkiye’de okumayan da en kötü pilot oluyor ülkesi oldu. Kabin memurundan üniversite diploması istiyorsun pilottan lise. 3
  • Üniversitenin bile iyisi gerek 19 Nisan 2018, Perşembe 12:46:56 Burası Türkiye, sabancıların çocuğu da okur işçi memur çocuğu da. Okumayan da ya ticarete ya da araba tamircisine gider. Adam zahmet edip üniversite sınavına girmemiş, matematikten 10 neti yok gelsin pilot olsun, su an üniversite sınavında doktor avukat mühendis olmak için minimum taban puanı var, 20 tane matematik neti olmayana devlet mühendis doktor olmasına izin vermiyor ama o universite sınavına girmemiş adama bayrak tasışıyıcısında gel 300 kişiyi uçur diyeceksin, liseyi geçiyorum, böyle aydın uni, Nişantaşı uni vb paralı işte okumuş olmak için okunan okullardan adamları şirkete yaklaştırmayacaksın. Bu ülkede fakiri de zengini okul okumaya çalışır, adam zahmet edip üniversite sınavına hazırlanmamış ya da hazırlanıp kazanamamış, yeni çıkan fcom ları okur mu, okusa anlar mı? Daha yeni, özel okul mezunu cpt çocukları gidip parayla ayjette Orda burda pilot olup THY ye gelsin mi gelmesin mi muhabbetinden lise mezunlarını konuşur olduk, nasıl bir geriye gidiş bu. 1
  • ? 19 Nisan 2018, Perşembe 12:36:03 ilkokul da olsa bence daha iyi olur 0
  • Lise problem de 19 Nisan 2018, Perşembe 12:31:33 Empatiyle yaklaşırsanız olayın esası su; cevrede %25 bursla aydın üniversitesinden mezun vasıfsız tipleri görenler illa biri ile ucacaksa İTÜ mezunu bir adamın/kadının pilot olmasını ister. Matematikten 20 neti olmayan insana uçak teslim edilmesini Dogru bulmuyor olabilir. Yani uçak uçuracak adam lazımsa Bahçeşehir üniversitesi Özyeğin üniversitesinden vasat adam toplayacağına odtu mezununu al pilot yap. Çünkü Türkiye’de o odtu mezunu da piyasada mühendislik yeteneklerini kullanmıyor, lise mezunu yapamaz mı yapar, ama psikolojik olarak büyük bir sınava girip orada başarı gösterip Boğaziçi odtu İTÜ kazanmış insana emanet etmek daha adalet duygusuna hitap edebilir. 4
  • Turkish 19 Nisan 2018, Perşembe 11:42:03 Kalite yerlerde 2
  • OKUMAYA GEREK YOK! 19 Nisan 2018, Perşembe 11:12:27 SONUÇTA PİLOTLUKTA OTOBÜS ŞÖFÖRÜ OLMAK GİBİ BİR ŞEY. HERKES YAPAR. BİR YILLIK SÜRÜCÜ KURSUNA GİDER GİBİ PİLOT OLUNUYOR. 8
    • iste bu yorumlar hep 19 Nisan 2018, Perşembe 20:42:29 Yalanciyi sevmedikleri icin. Yalanciyi sevsek ulke olarak bir yilda duze cikariz. Cunku o kadar yalanciyi sev sev bitmez. He git bakalim olabiliyor musun bir yilda. Git git tutan mi var? Ama inerken 500ft/min vertical speedi sabit tutup hizini da sabit tut. Bu arada bunlari yaparken heading de sabit olacak. Ha bi de otopilot kullanmak yok. Hadi canim benim. 0
  • KUVAİİ MİLLİYE 19 Nisan 2018, Perşembe 10:46:02 AK PARTİ YÖNETİMİ VE THY KUTLUYORUM.AİRLİNE UÇAKLARININ İÇİNDEKİ HERŞEY READ AND DO .DUR YANİ OKU VE YAP EZBERE VEYA FİZİKSEL MATEMATİKSEL HESAP GEREKTİREN HİÇ BİRŞEY YOKTUR YILLARCA BU PİYASAYI İLK 100 DE BİLE ÜNİVERSİTESİ OLMAYAN TÜRKİYEDE Kİ LİSANSLI KESİM SÖMÜRDÜ BANA GÖRE LİSE DEGİL İLKOKUL MEZUNU ARKADAŞLAR BİLE YAPABİLİR YETERKİ İNGİLİZCE VE TÜRKÇE OKUMA YAZMA BİLSİN. 6
  • Pilotaj okumayın 19 Nisan 2018, Perşembe 10:03:11 İş sıkıntısı var diyen yeteneksizler burda mı? Pilot hiç bir zaman aç kalmaz eğer iyi bir eğitim aldıysa ve iyi bir ingilizcesi varsa 4
    • Ve 20 Nisan 2018, Cuma 04:20:19 Torpili varsa yı unutmuşsun en önemlisi 0
  • Astronot 19 Nisan 2018, Perşembe 09:38:33 Uçak şöförü dediğiniz meslek için lise bile fazla , zaten pilotları biraz yakından tanıma fırsatınız olunca muhabbetleri bağcılardaki kırathana seviyesinde. 5 pilot Yanyana geldimi şirkette millet direk kaçar ordan. Paranın ve pilotluğun vermiş olduğu özgüvenle değişik hareketleri vardır. Tip eğitimlerine bakıyorum hepsi bir yere sap olamayacak zengin çocuğu. Havacılık aşkı vs hikaye Amaç pilotum deyip ego tatmin etmek kızları etkilemek ve para. Zaten pilot olmadan instagramda başlıyorlar solo Türk ayaklarına. Ama bizim şöförlere sorsan hepsi Neil Armstrong ve 1.000.000 usd maaş hakediyorlar. Birileri bana kızacak ama hava yolu çalışanları söylediklerime hak verecektir. Az sayıda efendi ve düzgün pilotta var onlarda genelde zengin çocuğu olmuyor 11
    • Doğru 19 Nisan 2018, Perşembe 09:46:38 Teşhis doğru hava yolu pilotu olarak katılıyorum. 4
    • ... 19 Nisan 2018, Perşembe 11:35:05 İmkan ver uzay mekiği de kullanırız paşam sen raad ol :) 1
    • Dogru 19 Nisan 2018, Perşembe 12:25:02 Bir pilot olarak soylediklerinize tamamen katiliyorum 5
    • Babaniz da mi pilot? 19 Nisan 2018, Perşembe 13:25:40 Anneniz hep babaniz gibi pilot olmanizi mi istedi 1
    • 10 numara yorum 19 Nisan 2018, Perşembe 15:59:30 Teşekkürler 0
    • bu 21 Nisan 2018, Cumartesi 15:13:18 yaşam tarzı ayaklar altına alidi.doğru bir yorum olmuş . 0
    • Mahalle Ağızı 22 Nisan 2018, Pazar 00:04:41 Ben tesadüfen yeşilköyde özel bir hastanede bir grup pilotlarla toplu olarak sağlık muayenelerini yaparken karşılaştım. 9-10 pilot özel bir hastaneye sağlık muayenesine gelmiş, görülmeye değerdi haller, o kadar şaşırdım ki avamlıklarına, aralarındaki muhabbetlere mahalle kahvesinden toplamışsın getirmişsin. Kamyon şöföründe bile bir ağırlık asalet vardır, utandım bunlar mı bizi uçuruyor dedim, bu kadar mı cahil avam sonradan görme olur gördüğüm pilotlar, çok acıydı gerçekten. Şok olmuştum. Eminim içlerinde farklı insanlar vardır... 0
  • anonim 19 Nisan 2018, Perşembe 08:28:10 Herkes yazmış Amerika'da, İngiltere'de, Almanya'da, İsveç'de ya da Finlandiya'da yüzlerce lise mezunu kaptan var, dünyanın en güvenli hava yolları bile bu arkadaşları işe alıyor diye. Evet bu arkadaşları alırlar, çünkü düzgün bir lise eğitimi alıyorlar. Şimdi kendinize dürüstçe sorun; istatistiksel olarak Dünya'nın en başarısız lise eğitimini veren ülkelerden biri olan Türkiye'nin lise mezunları ile bu ülkelerin lise mezunlarını karşılaştırmak ne kadar doğru. Bu ülkelerdeki lise mezunları emin olun Türkiye'deki sadece açılmak için gerçek akademisyenler olmadan açılan, barajı geçenin mezun olduğu taşra üniversitelerinden çıkan mezunlardan daha donanımlı. Eğitimini alan başarılı olan kokpite geçer denilmiş. Peki size soruyorum bugün ATPL sınavlarını geçenlerin yüzde kaçı gerçekten o bilgileri öğreniyor, yüzde kaçı soru bankalarındaki soruları ezberleyip geçiyor. İnsanların çoğu ezberleyip geçiyor. Hava yolu mülakatları da aynı. Önceden gireni bul geç. Bahsedilen başarı kriteri işte bu! 5
    • Teknik 19 Nisan 2018, Perşembe 10:21:18 Istatikten bahsetmissiniz, elinizde istatiksel veri var mi lise egitimi kiyaslamasiyla ilgili? Atip durmayin. Kompleksli olmayiniz. 5
    • ... 19 Nisan 2018, Perşembe 11:06:21 Peki kim mezun olduğu bölümle alakalı bilgi sahibi? Ezberle sınava gir geç unut taktiği.Sen bile öylesndir mesela...Mezun olursun işe girersin ama fuzuli kitap okumaktan sınava girmekten meslekle alakalı hiçbrşey blmyosndr.Yani işi işte öğreniyosn kitapta değil 0
    • Teknik e 19 Nisan 2018, Perşembe 12:20:20 Yahu kompleksle alakası yok kendi aldığınız eğitime bakın, şimdi kalmak da yok, yani liseye başlayan kendi bırakmıyorsa mezun oluyor. 0
    • Anonim dogru soyler 19 Nisan 2018, Perşembe 12:27:46 Harbi dogru. Benim beraber girdigim grupta bilgileri ogrenip gecen sayisi parmakla gosterilirdi. Gerisi ezber. Arkadaslqrimin Cogu minibuscu kafasinda ne yazik ki. Iyi ki thy ve istanbulu terk ettim. Cok sukur... 0
    • Mezun 19 Nisan 2018, Perşembe 12:39:40 Kim bastı bu liseli tekniğin yarasına. 0
    • Al sana istatistik 19 Nisan 2018, Perşembe 14:46:49 Google i ac Pisa testi sonuclarina bak 0
  • Vakit az 19 Nisan 2018, Perşembe 08:15:47 Abbas yolcu, şimdi bizim veled liseyi bitirecek üniversiteye gidecek ooo ekonomi kötü iktidar gidici gözüküyor ! Hemen bitirelim işi sokalım işe .. 8
  • Azim 19 Nisan 2018, Perşembe 07:40:21 Her universite bitiren zeki ve yeteneklimi oluyor? Zeki bir marangoz olamaz mi? Zeki bir demir dogramaci olamaz mi? Herkesin universite okuma imkani olmayabilir, mesela benim gibi 2000 nufuslu kucuk bir ilcede cok zor sartlarda okuduk, on lisans tamamladim, disaridan lisans tamamladim simdi PPL lisansimi aldim, ATPL teori aliyorum. Tamamini kendi kazandigim para ile yaptim, ozel universitelerde baba parasi ile okuyamadik ne yazikki. Bana gore bu meslegi seven, bu ise gonul veren herkese destek verin, yardimci olun arkadaslar. 6
    • Atma bol keseden kardeş 19 Nisan 2018, Perşembe 09:02:42 Devlette okuyaydın illa ozele gerek yok 6
  • Yonetmelik 19 Nisan 2018, Perşembe 05:10:14 80 küsur yorum okudum, 1 kişinin bile üniversite mezunu olmadan kaptan olunamayacagini yazdığını görmedim. Tk geleceği olmayan bir ise girişmiştir. Lise mezunu FO yu ise al güzel, ama adamları kaptan yapamayacaksın.. sonra ne olacak.. 1
    • orasıthy 19 Nisan 2018, Perşembe 09:52:49 TK'da her şeyin kılıfı var. Tabela üniversitelerinin bir tanesinde ayda yılda sınava girecek şekilde üniversite okuttururlar, yaparlar. Türkiye'de her şeyin kılıfı var. 1
  • İmam hatipliler 19 Nisan 2018, Perşembe 04:18:42 Beyler bu ilan imam hatip mezunları için özel açıldı....alınacaklar belli zaten dağılın şimdi.. 3
  • Thyden guzel hareket! 19 Nisan 2018, Perşembe 03:33:52 Baska ulkeden mezun olan insanlar var Turkiye gibi bir ulkede denklik belgesi alamayanlar ne yapsin Thy en guzel hareketi yapti ki asamalar zaten zorlu.bos bos konusanlara guzel oldu. Sonradan gorme ASKER PILOTLARDANsa aramizda hakedenleri gormeyi dort gozle bekliyoruz!!!! 3
  • Fuzuli 19 Nisan 2018, Perşembe 01:58:20 Tecrubeli ve 2. Hatta 3. Dili olan kabin memurlari sirf lise mezunu diye şirkete basvuru yapamiyor.. bence buda değerlendirilmeli.. 1
  • Destekliyorum 19 Nisan 2018, Perşembe 01:42:04 Beyefendilik ve hanımefendilik ile bu kadar özleşteşmiş bir mesleğin mensuplarından kendi ırkı ve evlatları için yaptıkları bu kötü yorumları okumak içimi acıttı. Üniversitede üst sınıflardan not alıp gece sabahlara kadar online oyun oynamayıp en verimli döneminde havacılığa sevdalanmış ve bu konuda kendini geliştirmiş her gencimizi tebrik eder. Bayrak taşıyıcı gururumuzu kalben selamlar yollarının her daim açık olmasını dilerim... Başarılar Türkiye, başarılar Gençlerimiz. 2
  • Bravo 19 Nisan 2018, Perşembe 01:39:36 Bence çok güzel bi karar gençler de kotpitte olmalı 1
    • Kalifiye 19 Nisan 2018, Perşembe 09:42:49 Kalifiye gencler daha doğru olur 2
  • Itap 19 Nisan 2018, Perşembe 01:37:44 20 sene once hava harp okulundan mezun pilotlar alinirdi onlar buraya gecerdi istifa eder yada kimi emekli olup Vay be duruma bak İnanamiyorum Belgeler tamam olan orta okul mezunu aliyoruz diyecekler yakinda Lise mezunu ucak kullananin ucagina pinmem 1
  • Thy geç bile kaldı 19 Nisan 2018, Perşembe 01:30:13 18 yaşında milletvekili olabilen insanlar da iki üniversite bitirmişti zaten. Kaldı ki nerde dandik bi kaldırım mühendisliği okuyan varsa thy 'ye girebiliyor, esas bu mesleği dalgaya almak demek bu okuduğum bölümden bişey çıkmadı gidip pilot olayım demektir bence. Lise mezunu arkadaşlarımızı destekliyorum. 4
  • Lanet olsun!!!!! 19 Nisan 2018, Perşembe 01:11:56 Thy kapsamında yabancı dil seviyesi!!! Yani ingilizce bilmeyenleri alıyoruz diyorrrr! Koşun lan!! Çıkıp çıkıp gidin başvurun!!! 6
    • nere alıyo 19 Nisan 2018, Perşembe 22:49:20 torpil diye angırıyor kardeş ne ingilizcesiz keşke tek ingilizcesiz olsa Allah bize yardım etsin sonumuz hiç iyi değil bu ülkede nefes alan herkes.. 0
  • Bir soru 19 Nisan 2018, Perşembe 01:11:35 Sirkette zaten lise mezunu yabanci pilotlar yok mu ki? Meden bu ilana bu kadar karsi ciktiniz? Tk’da bir suru lise mezunu ispanyol, yunan, hollandali, sirp pilot var. once onlari elestirin 1
  • Acıklayın 19 Nisan 2018, Perşembe 01:02:52 3 adet unvte bitirmiş fakat hiçbir .... yaramayan en son bir ev var satiyim de... adamın pilotluguyla 25 yasında kendını havacılıga adamıs catır catır ucan adamı nasıl karsılastırırsınız cahil herifler başaramamışsınız ucamamısınız cocugunuz yasındakı adamlar 777 ucuruyor diye çatlamayın siz oturun torun sevin gençler bayragı devraldı geçti çiftlik zamanlarınız 4
    • Gencmiş 19 Nisan 2018, Perşembe 09:09:00 Sen niye bir baltaya sap olamadın peki ? Bugune kadar tr de uni mezunu olmadan lisans almanın birseye yaramayacagını bılmıyormuydun? Neden uni okuyamadın noldu sınavlar zor mu geldi? Üniversıteye girememişten gelecek vaadeden nesil gelmez. 2-2 daha 4! Bir de yazmışlar genciz bilmemne . Parlak bir genc lazım ulkeye patlak genc değil. 1
  • İlk okul? 19 Nisan 2018, Perşembe 00:59:16 Pilot lisansımı alsam acaba ilerde THY nitelikleri ilk okul mezunu için azaltırmı? 4
  • Saçma 19 Nisan 2018, Perşembe 00:58:05 Thy ye güven duyan herkesi kaçırmak için çok iyi bir yol bence, kimin aklına geldiyse sanırım Thy ye garezi var ya da diğer şirketlerden bunun için üste para alıyor..çok traji komik bir durum..üniversite mezunu ve üstüne uçuş eğitimi alanların hakkını yemektir bu açıkca.. Siz tıp fakültesi bitirmemiş, lise mezunu birine canınızı emanet eder misiniz? Aynı şey bence..fazla söze gerek yok Thy itibar kaybetmeye başlıyor!! 6
    • Haha 19 Nisan 2018, Perşembe 01:34:34 Doktor tıp fakültesi mezunudur pilot uçuş okulu ve tip eğitimi almş onlarca sınavdan geçmiş pilottur.Lise mezunu kaptanlar nasılki tecrübe ve becerilerini uygulayablyorsa aynı şeklde bu ilan için geçerlidir.Boş boş konşmada üstünüze yok 1
    • ... 19 Nisan 2018, Perşembe 01:35:24 Ulan liseden çkan adamı pilot yapmyolar yanlş okudın herhlde:))) pilot olmuş adamı pilot yapıyolar 2
  • Kptn 19 Nisan 2018, Perşembe 00:54:00 Diğer şirketlerdende bekliyoruz lise mezunu alımlar 0
    • Diğer şirketler de alsın diyene 19 Nisan 2018, Perşembe 09:46:04 Diğerlerinin pilotları gitmiyor. Açmazlar cok heves yapma 0
  • F/o 19 Nisan 2018, Perşembe 00:53:12 Bu uygulama hep böyle devam etmeli tebrikler TK. 0
  • Kpt 19 Nisan 2018, Perşembe 00:32:43 Yakında ilkokul mezunu istiycekler kaza yakın 5
    • Bırakın artık bu işleri 19 Nisan 2018, Perşembe 02:32:41 Lise mezunu olmayla, kazanın yakın olmasının ne alakası var. Üniversite mezunu veya TSK’dan olanları da çok gördük kazaya ne kadar yakın olduklarını 0
  • Cenk 19 Nisan 2018, Perşembe 00:27:08 Lise mezunu pilot arkadaşlar alınmasın, sözüm onlara olmayacak. Bugüne kadar onları beğenmeyip bugün muhtaç duruma düşenlere. İnsana insan gibi muamele etmenin sonucu işte böyle "sadece 1 kerelik" ilanlara muhtaç hale getiriyor adamı. Dünya devinden eşsiz günü kurtarma taktiklerinde son perde 3
  • !!!! 19 Nisan 2018, Perşembe 00:01:56 Mey biter saki kalır, Her renk solar haki kalır, Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa eşeklik, baki kalır.. FUZULİ 1
    • Mey? 19 Nisan 2018, Perşembe 02:03:39 Mey şarap demek,böyle ciddi bir platformda ayyaşliği özendirici şeyler söylemeni kınıyorum 8
  • Pilotlar 18 Nisan 2018, Çarşamba 23:54:02 Bu ilan pilotlugun ne denli boş bir meslek olduğunu bir kez daha ortaya koymuştur. Zaten yakında pilotluk bitecek. İnsansız hava araçlarındaki gelişim bunun en büyük göstergesi. 14
    • İnsansız 19 Nisan 2018, Perşembe 08:02:12 Otonom araç yapmak kolay da bir sürü faktöre bağlı olan havacılığı nasıl insansız yapacaksın? Hava durumu kötüleşecek bilgisayar halleder mi diyeceksin? Uçakta hasta olacak bilgisayar kendi kendine acil iner mi diyeceksin? Emergency olacak motor duracak bilgisayar işin üstesinden gelir mi diyeceksin? Zor 1
    • acaba 19 Nisan 2018, Perşembe 08:16:15 Önce insansız otomobillere geçin de uçak kalsın ;) Araştırmaların çoğu insanların yakın gelecekte içerisinde hiçbir şekilde pilot olmayan uçaklara binmek istemediklerini gösteriyor. Bunun sebebi ise güvenlik. İnsansız otomobillere binebileceklerini söylüyorlar, çünkü sistem sapıtır ise kontrolü kendilerinin alabileceğini bildiklerini belirtiyorlar. Uçaklarda böyle bir şey mümkün değil. Bunları öğrenmek için biraz vizyon, biraz araştırma yeterli fakat bizim insanımızda bu ikisi ne arar. 1
  • !!! 18 Nisan 2018, Çarşamba 23:46:05 Biraz araştırın bakalım yurt dışında kaç tane üniversite mezunu pilot var hepsi lise mezunu. Parayı veren kursa gidiyor başarılı ise mezun oluyor. Adam süt ürünlerini bitirmiş ben pilot olurum diyor. Bu üniversite merakı hep asker kökenli pilotlar dan çıkıyor. 8
    • Mezuniyet seviyesi? 19 Nisan 2018, Perşembe 01:35:32 İlkokul galiba :—) 1
  • Plt 18 Nisan 2018, Çarşamba 23:43:42 On numara beş yıldız olmuş pilotluk yetenek ve zeka işi üniversite mezunu olmak önemli değil 5
    • Zeki plt ye 19 Nisan 2018, Perşembe 09:11:44 Çok zekiydin de neden bir okula giremedin 0
  • Corc 18 Nisan 2018, Çarşamba 23:39:36 Okuma yazma bilsin yeter 4
  • bende şofer olmak istirem 18 Nisan 2018, Çarşamba 23:31:59 selamun aleykum ben ilkokul mezunuyam. köyde traktör sürmüşlüğüm vardır. bende başvurabilirmiyem gardaş. 6
  • qwe 18 Nisan 2018, Çarşamba 23:23:00 kamyoncu sendikası diye gülüyorduk meğer adamlar ciddiymiş:) 3
    • Kobra 666 19 Nisan 2018, Perşembe 16:28:36 En güzel yorum 0
  • tk 18 Nisan 2018, Çarşamba 23:17:31 sadece yakisikli ve basarili Turk pilotlar olsun. canimiz onlara emanet! yabanci somurgeciler gelmesin!!! 3
  • İYİ ki varsınız 18 Nisan 2018, Çarşamba 22:50:25 Pilotlarımızı seviyoruz, Onlar geleceğin İYİ pilotları olacaklar, İYİ uçuşlar diliyoruz, 2
  • Pegasus 18 Nisan 2018, Çarşamba 22:45:28 Şaka gibi değil mi bayrak taşıyıcı makul derecede kriterleri düşürürken. Pegasus ise kriterleri yükseltiyor. 1
    • .. 19 Nisan 2018, Perşembe 07:45:08 Şakayı da, komikligi de geçti artık durum. Allah kimseyi bu kadar aciz duruma düşürmesin 2
  • UNIVERSITE 18 Nisan 2018, Çarşamba 22:42:00 UCAGI DIPLOMA MI UCURUYOR ? THY DE EGITIM SON DERECE IYI SEKILDE VERILIYOR. ZATEN UYGUN OLMAYAN BIRISI RASTGELE ELEMEDEN GECEMEZ. 0
  • ... 18 Nisan 2018, Çarşamba 22:33:27 Ehejej kiseliiiii :)) 3
  • ... 18 Nisan 2018, Çarşamba 22:32:47 Neyse asker kökenliler, siviller. babası kaptan özel de okuyanlar vardı arık liseli geyiğide döner :))) 1
  • ... 18 Nisan 2018, Çarşamba 22:30:09 Köle araniy agam ... 0
  • Kalite 18 Nisan 2018, Çarşamba 22:26:06 Bir işletmenin kalitesi çalışanlarıyla eşittir Ne hale getirdiniz şu şirketi Kimin vasıfsız kızını oğlunu sokacaksınız bu şirkete 1
  • Sacmalamayin 18 Nisan 2018, Çarşamba 22:22:54 Düzgün ingilizce konusabilen havacilik adkiyla yanip tutusmus bircok lise mezunu genc var bu memlekette. Ayrica üniversite okumak isteyen arkadaslarin yerlerinide gereksizce isgal etmis olmazlar. Thy gec bile kaldi bence. 2
  • Gereksiz insanlar 18 Nisan 2018, Çarşamba 22:07:03 40 yasını geçmiş 2 unvte bitirip hiçbir iş yapamayan kart herifler pilot oluyor da 25 yasındakı zehir gibi cekirdekten yetişen cocukları lise mezunu diye kokpite oturtmamak nedir, dunyada kaç ülkede böle bişi var , tebrikler thy bu işi kart beyni yarım calısanlara bırakmadıgın için , gençler herşeydir 6
    • Gereksiz sen olabilir misin ? 19 Nisan 2018, Perşembe 01:21:18 Çekirdekten yetişmek ve lise. Sen çekirdekten yetişmek ne demek önce onu oğren sonra insanların yaşlarıyla dalga gecmeye kalk , sen thy nin kapısından bile giremezsin 0
    • Üniversiteli 19 Nisan 2018, Perşembe 01:37:48 Binlerce üniversiteli işsizken cehaleti mi özendericeksiniz? Yazık yazık 0
  • Liselim 18 Nisan 2018, Çarşamba 22:03:33 Okumuş olmak için üniversite mezunun olmayın, mezun oluyorsan da meslek olarak seç, öğretmensen mühendissen hemşireysen vs okuduğun mesleği yap, 2
  • keops 18 Nisan 2018, Çarşamba 22:02:33 özel hava yollarında ucan,ve lise mezunu olanların ne kadar kazası varda, tk nın kokpitine oturunca kaza yapacak bu arkadaşlar . zihniyetinizs anladınız siz onu. amirastes ve qatar gidin bakalım nasıl kendı vatandaşını sıfırtan alıp eğitip 777 lere f/o yapıyorlar. zihniyetsiz sizi, gelişin biraz okuyun okuyun 1
  • İmam hatipler kapatılsın!!! 18 Nisan 2018, Çarşamba 21:53:00 Meslek lisesi elektrik elektronik bilgisayar mezunları hariç hiç bir lise mezunun pilot olması desteklenmemelidir. Bu İHL ler için yapılmış gibi duruyor. Ayrıca iki çift lafımda kendini elegant sana FO ve Captain şara var ya devletin imkanları ile ya da mühendislikte istediğiniz parayı kazanamadığı için geldiyseniz bu sektöre siz gerçekten sevdalı değilsiniz bu işe. Bu iş gönül işidir gençler bırakında bu işi gerçekten gönülden isteyenler yapsın 6
  • Güleyim bari 18 Nisan 2018, Çarşamba 21:48:42 Gelin gelin... Ölmek istiyorsanız gelin 2
  • Bir adim ileri 18 Nisan 2018, Çarşamba 21:41:04 Ulkemin bir adim daha ileri gittigini dusunuyorum Yabancilar lise mezunu iken gelip o ucagi ucurabiliyor da Turk lise mezunlari neden ucuramasin Pilotlugu ne saniyosunuz anlamiyorum ki yonunu bulmak icin fizik kimya matamatik bilgilerini kullanmiyosun Umarim dar goruslulukten kurtulmamiza vesile olur 2
  • Qantas 18 Nisan 2018, Çarşamba 21:32:39 Qantas lise mezunları alıyor, dünyanın en emniyetli havayollarından biri. İyi bir havayolu pilotu olmak ayrı birşey iyi okuldan mezun olmak ayrı. Daha bunun ayrımını yapamıyorsunuz!!!! Girin Google’a araştırın biraz whatsapp gruplarından almayın engin bilgilerinizi, hazıra konmayın baba paracilari sizi.... 1
  • lise 18 Nisan 2018, Çarşamba 21:31:19 lise mezunu olmuş uni olmuş adamda lisans varsa kime ne??sanki üniversite diploması uçuyor:) 1
  • Fo 18 Nisan 2018, Çarşamba 21:13:29 Bizler yıllarca dirsek çürüttük mühendislik okuduk şimdi lise mezunu adamı alacaz diyorsunuz. Valla helal olsun 10
    • Git 19 Nisan 2018, Perşembe 01:05:15 Git mühendislik yap o zaman bro. 2
    • ??? 19 Nisan 2018, Perşembe 01:38:34 Git işini yap o zaman ne işin var bu işte??? 2
    • :) 19 Nisan 2018, Perşembe 08:29:53 Git o zaman mühendisliğe devam et. Pilotluk mu okudun? 1
  • kamyon söfürü 18 Nisan 2018, Çarşamba 21:09:32 15 yıllık kamyon şöförüyüm. Lise mezunuyum ingilizcem yes, no, havaryo düzeyinde. bende başvurabilir miyim? 4
  • Pilot 18 Nisan 2018, Çarşamba 21:05:34 Üniversite mezunu çok salak kişi var güzel bir uygulama THY ye teşekkür ederiz lise mezunuyum ama zeka bilek bilgi işi bu iş boş ağızlılar. 5
    • Pilot demiş 19 Nisan 2018, Perşembe 00:55:20 Çok zekan vardı da neden bir universiteye giremedin demezler mi 0
    • Kriter düşürmek 19 Nisan 2018, Perşembe 00:58:26 Bence thy neden kriter düşürdü sorusunu sormalı. Talep yok ! Net. 0
    • Kendini pilot sanana 19 Nisan 2018, Perşembe 01:25:24 Sen önce mahalle agzını bırak . Uni okumadıgın bariz zaten. 0
    • Süper liseli olsaydın bari 19 Nisan 2018, Perşembe 03:17:51 Lise mezunlarının itibarını, “üniversite mezunu çok salak var” diyerek kurtarmaya çalışmak bile tam bi liselilik. Üstüne bu iş bilek işi düz mantığı da tam bi düz liselilik 0
  • Ne alaka 18 Nisan 2018, Çarşamba 21:02:39 Lise mezunu olunca gerizekalı mı olunuyor kardeşim . Mesela ben üniversiteyi zaman kaybı olarak görüyorum 1
  • İmam hatipler Kapatılsın!!! 18 Nisan 2018, Çarşamba 20:59:11 Bu düzenleme imam hatipler için yapılmışa benziyor hayırlı uğurlu olsun!!! 2
  • 777 fo .... 18 Nisan 2018, Çarşamba 20:30:52 Türk milletinin en büyük sorunudur bu bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak ve bilgisiz her insan gibi bunu cesurca söylemek.Bu işi anavatanı olan amerika ve avrupada zaten yıllarsır ğniversite mezunu şartı aranmıyor pilotluk için yeterli ingilizcesi ve yetenek sınavlarını başarmış eğitmini başarıyla bitirip eline lisansını almış bir lise mezunundan işletme veya edebiyat öğretmenliğini bitirmiş bi tecrübesiz first officer’ın ne farkı var diye düşündünüzmü hiç ? Atpl yer derslerini bitirmiş ve sınavlarını vermiş birisi olarak üniversitede almış olduğum eğitimin bana faydası “0” o yüzden bence yetenekli ve eğitimini almış lise mezunu arkadaşları da şirkette görmekten ben memnuniyet duyuyorum , sonuçta askeriyeden veya dışarıda özel üniversite den işletme veya herhangi bir bölümü bitiren bizlerden bi farkları yok . Cahil ve beceriksiz yada ulaşamayacağı ciğeri pislemekten vazgeçip çalışıp bileyler yapmaya çalışın ki sizede bazı kapışar açılsın .herkese başarılar süreçte ... 1
    • Çakma 777 foya 19 Nisan 2018, Perşembe 09:23:03 Senin universitenin sana faydası olmadıgını düşünüyorsan o senin birsey almayıp boş okudugundandır. Universite bölümü ne olursa olsun sadece ders değildir. Vizyon demektir.İkili beşeri ilişkiler demektir.Kendi ayakların üstünde durmak demektir. Sorumluluk sahibi olman demektir.Vizelere finallere sabahlayıp o kahvenin tadını alman demektir.Kendi gelişimine katkıda bulunman demektir. Sende bunların hicbirini değerlendirme fırsatı olmamış sanırım. Liselinin bakış açısı ile unilinin bakış açısı, master yapanın bakış açısı aynı olmaz yavrucum. Bişey konusuyorsun da universiteden sen hiçbir sey alamamışsın. 1
  • saçmalıkkkk 18 Nisan 2018, Çarşamba 20:30:34 yardımcı pilot alımını lise yapacagına kabin memuru alımını lise yapaydınız.. 2
  • Thy saçmaladı 18 Nisan 2018, Çarşamba 20:27:32 Thy bu kez fena saçmaladın !!!!!!!! O koltuk lise mezunları için değil.... her an bir kaza geliyorum diyor gümbür gümbür 54
    • Capitano 18 Nisan 2018, Çarşamba 20:13:17 I think it s possible this situation because widenyourworld. Sincerely, 0
    • Saçmalama 18 Nisan 2018, Çarşamba 20:48:40 İşletme vs bölümü bitiren üniversitelinin lise mezunundan bir farkı mı olacak kokpitte? Birazcık mantıklı düşünün lütfen.. 1
    • haha 18 Nisan 2018, Çarşamba 20:50:18 Lan diplomami ucuruyor ucagi yoksa bilgi becerimi? Kopya cekerek isletme bölumunden mezun oldun dye adammi oldun? sacma sacma konusma git yat 2
    • thy sacmaladiya 18 Nisan 2018, Çarşamba 20:52:53 bi arastirma yap bakalim dünyada havayollarinda kac kaptan lise mezunu olarak ucuyor?ulan bu sitede ne kadar basi bos tipler var anlayamiyorum.Mahalle karisi gibi konusmayi ne cok seversiniz 1
    • ,,,, 18 Nisan 2018, Çarşamba 20:57:54 Tecrübeli lise mezunu icin konusmazsiniz nye? Avrupa ve Amerikada lise mezunu yeterlidir.Ama sizin gibi beyni gelismemis olanlar icin üni sarttir 0
    • Gereksiz. 18 Nisan 2018, Çarşamba 21:28:48 Avrupada amerikada kaç tane şirket lise mezunu commander uçuruyor. Lise mezunu olup da üniversiteli kimleri cebinden çıkaracak insanlar tanıyorum. Bu yaptığınız ayrımcılıktır. 0
    • Aa 18 Nisan 2018, Çarşamba 21:41:26 Yabancı olduğu zaman sesiniz çıkmıyor lise mezunu 1
    • Lise mezunu f/o 18 Nisan 2018, Çarşamba 21:57:04 Check in kontuarından bir arkadaşsın heralde. 1
    • ? 18 Nisan 2018, Çarşamba 23:34:39 Hayırdır? Calculus mü öğrenmek gerekiyor kaptan olmak için? Diferansitel denklem mi çözüyorsunuz uçarken? Kasıntı seni. 0
    • Unknown 18 Nisan 2018, Çarşamba 23:34:49 Ne oldu zoruna mı gitti? Erişemediğin ciğere laf atma çalış sen de ol uçağı diploma degil bilek ucurur 1
    • cyrax 18 Nisan 2018, Çarşamba 23:42:29 yabancı kaptanların birçoğu lise mezunuydu. çünkü yurt dışında kaptanlık için lise mezunu olmak yeterlidir. Sektöre yabancıysanız konuşmayıp okuyucu olunuz. aksi takdirde gevezeyi cehenneme atmışlar odunlar çok kısa sözüne dahil olursun. 0
    • Evet canimmm 18 Nisan 2018, Çarşamba 23:47:42 Ülkeyi yönetmek den daha zor diyosun yani. .. 0
    • Staj 19 Nisan 2018, Perşembe 12:18:53 Ben daha staj yeri bulamıyorum 0
  • Kime emanet 18 Nisan 2018, Çarşamba 20:26:08 Thy iyice zırvalamaya başladı kime emanet uçacaksınız o koltuk öyle lise mezunlarının oturacağı bir koltuk değildir 43
  • Sart 18 Nisan 2018, Çarşamba 20:25:14 Surt yok kardesim kim olursan gel 15
  • Ala 18 Nisan 2018, Çarşamba 20:21:49 I hope you will consider recruiting a crew with experience in flight attendants starting from 1981 because they deserve work 9
    • Saat 19 Nisan 2018, Perşembe 05:48:30 Cay servisi yaptigi saatleri de ucus saati sayar bu 0
    • kl 15 Mayıs 2018, Salı 14:04:12 Uçak şöförü dediğiniz meslek için lise bile fazla , zaten pilotları biraz yakından tanıma fırsatınız olunca muhabbetleri bağcılardaki kırathana seviyesinde. 5 pilot Yanyana geldimi şirkette millet direk kaçar ordan. Paranın ve pilotluğun vermiş olduğu özgüvenle değişik hareketleri vardır. Tip eğitimlerine bakıyorum hepsi bir yere sap olamayacak zengin çocuğu. Havacılık aşkı vs hikaye Amaç pilotum deyip ego tatmin etmek kızları etkilemek ve para. Zaten pilot olmadan instagramda başlıyorlar solo Türk ayaklarına. Ama bizim şöförlere sorsan hepsi Neil Armstrong ve 1.000.000 usd maaş hakediyorlar. Birileri bana kızacak ama hava yolu çalışanları söylediklerime hak verecektir. Az sayıda efendi ve düzgün pilotta var onlarda genelde zengin çocuğu olmuyor 0
  • Yuh 18 Nisan 2018, Çarşamba 20:04:57 Yuh ki ne yuhhhhhhhh 11
  • HOSGELDİNİZ VASIFSIZLAR,SIRADA ORTAOKULLULAR 18 Nisan 2018, Çarşamba 20:00:03 NE KADAR VASIFSIZ VARSA GELSİN (ÜNİVERSİTE BİTİRMENİN 20 SENE ONCE LİSE BİTİRMEKTEN KOLAY OLDUĞU YERDE)SIRADA ORTAOKUL VE İLKOKUL MEZUNLARI. EMİNİM HARP OKULU VEYA TEKNİK ÜNİVERSİTE YADA A.Ü PİLOTAJ BÖLÜMÜNÜ 4 -5 SENE KAFA PATLATIP BİTİREN VE PİLOT OLAN HERKES BU DUYGULARI PAYLAŞIYORDUR 28
    • ... 18 Nisan 2018, Çarşamba 23:09:34 Dünyadaki kaptanların yüzde 90ı vasıfsızmı oluyor? Bu kafayla ilerleyemezsn 2
  • TAKSİ 18 Nisan 2018, Çarşamba 19:58:43 Yakında E sınıfı, B sınıfı ehliyeti olanı da alırlar.Biraz daha bekleyeyim:) 8
  • Yeğen 18 Nisan 2018, Çarşamba 19:57:53 3 yaşındaki yeğenim ona kadar İngilizce sayabiliyor. O da gelsin mi? 6
    • ... 18 Nisan 2018, Çarşamba 23:10:12 Sana çekmiş o konuda 0
  • Goood boy 18 Nisan 2018, Çarşamba 19:43:29 Ben ortaokul mezunuyum VE havacılıktan iyi anlarım benim ne eksiğim var lütfen ortaokul mezunu yeter denilsin hemen başvurayım, bitte 9
    • Hikmet 18 Nisan 2018, Çarşamba 22:38:30 Dayı okadarda değil ya en azından açıktan bitir liseyi 0
  • uçmam TK ile 18 Nisan 2018, Çarşamba 19:19:16 Ortaokul mezunu alın hatta çok güzel olur. 11
  • eğitim şart 18 Nisan 2018, Çarşamba 19:15:14 lise çok ilkokul yeterli, zaten pilotların yaptığı bir iş yok, kalk ve in düğmesine basmak yeter, onun için de nefes almak yeterli. 14
    • Salih 18 Nisan 2018, Çarşamba 21:48:53 Sen bi sifir goruste 2m onunu goremeden piste bi yaklasta odun b..na karissin o zamn gor bakalim bisi yapiyorlar mi yapmiyorlar mi? :) 3
    • Kalk in dumesi 19 Nisan 2018, Perşembe 06:19:31 Uçakta kalk ve in düğmesi olduğunu sanan birine niye cvp versinki, gerek yok bosver :) 0
  • akademiye ilköğretim mezunu alınsın 18 Nisan 2018, Çarşamba 19:14:09 atpl eğitimiyle birlikte liseyi açıktan okurlar. 7
  • Aviator 18 Nisan 2018, Çarşamba 19:10:36 Sen daha çooook düşürürsün seviyeyi bu gidişle... ortaokula mezununa kadar gider. Sürücü ehliyeti anca lise mezunu istiyor bizim gibi kaliteli herşeyi geçmiş pilotları alma sen daha almaa devam et.....bu zihniyete ..... 7
  • çok zekice 18 Nisan 2018, Çarşamba 19:08:25 e kimse başvurmuyor tabi şartları düzeltmek yerine kriterleri düşürmek süper fikir. 1973 doğumlu 45 yaşında lise mezunu tecrübesiz first officer şirketi uçurur. sakın bu fikri diğer firmalar duymasın. malum pilot eksiği yüzünden seferleri azaltan emirates falan çalmasın bu parlak fikri. onların aklına gelmiyor böyle dahiyane çözümler. 3
  • Açıköğretim 18 Nisan 2018, Çarşamba 18:38:15 Ne oldu açıköğretimlileri beğenmezken lise mezunlarına mı kaldınız. Beter olun 5
  • Lise 18 Nisan 2018, Çarşamba 18:31:32 Arkadaş lise mezunu teknik nitelikler bölümündeki şartları ne zaman sağlayacak. İnsanlarla dalga geçiyorlar. Lise mezunu ofiste bir sürü taşeron çalışıyor. Al o zaman kadro ben o zaman sizin ciddi olduğunuza inanayım. 2
    • Aviator 18 Nisan 2018, Çarşamba 20:10:00 Uçuş displini almış Atpl frozen almış herkes başvurabilir min kriter eğitim Lise çok normal eu da böyle bileği olan uçuyor yeaa 2
  • Soru 18 Nisan 2018, Çarşamba 18:29:06 Ilerde kaptan olabilecekler mi? 1
  • Ilginç 18 Nisan 2018, Çarşamba 18:28:26 Sadece bu ilan içinse, bazıları kesin girecek gibi duruyor. 1
  • İelts&Toefl 18 Nisan 2018, Çarşamba 18:26:50 Haydee nasıl güzel ilan uçuş okulunu bitirmiş olmal vardı şuan ama nerde toefl nerde ielts 6
  • Adayadayadayi 18 Nisan 2018, Çarşamba 18:26:22 Kabine bile universite mezuniyeti isteyen zihniyet lise mezunu pilot aliyor mikemmel konusmama hic gerek yok 4
  • Tipsiz 18 Nisan 2018, Çarşamba 18:19:59 Ben istenen tüm belgelere sahip, uçuşu canavar gibi bir pilotum ancak tipsizim. Bu sorun olur mu? 6
    • Salih 18 Nisan 2018, Çarşamba 21:50:32 Tipsizlere yer yok hacı 1
  • fo 18 Nisan 2018, Çarşamba 18:05:30 hayırlı olsun 1
  • Dlr 18 Nisan 2018, Çarşamba 18:00:10 Dir yetenek testinden geçip bilgi modülünde 2 kez kaldım diye başvuramıyorum ama tipe para verip saat doldurunca gel diyorsunuz. Tamamen saçmalık! 1
  • no subject 18 Nisan 2018, Çarşamba 17:58:53 Tip egitimini de disarida 30.000 euro oldugunu dusunursek, 60.000 euro’dan satarlar, maksat pilot ihtiyacini karsilamak, ucaklarin yerde kalmasini engellemek degil, para kazanmak nasilsa, di mi? 3
  • Soru 18 Nisan 2018, Çarşamba 17:48:24 Dlr dan 2 kere kalmış olan girebilecek mi sınava.. Bilgisi olan var mı? Bu konuda bir çalılma yapıldığını duymuştum.. 5
  • bravo 18 Nisan 2018, Çarşamba 17:34:41 bunyendekılerı kacırmak ıcın calıs sonra pılot al bıde 750 saatten az demıs masallah krıterler gıttıkce dusuyor yanı safety ve quality yerlerde 4
  • Hunili 18 Nisan 2018, Çarşamba 17:18:41 Acaba yine kimin lise mezunu akrabası işe girecek hadi bakalım otobus şöförü almıyorsun pilot alıyorsun 3
  • Aslaaa 18 Nisan 2018, Çarşamba 17:08:03 Bu isi Thy den baska heryerde yapin ama burasi aslaaaaaaa 2
  • Bu ilan Yok muydu? 18 Nisan 2018, Çarşamba 16:59:17 Yıllardır duran ilan değil mi bu? Sunexpress varken Tehayeye de herhalde vasıfsızlar gider. Nerden nereye be tehaye? 5