THY SriLankan Airlines'ın A350'lerini alıyor

    Çok beğenilenler

  • abey 21 Haziran 2016, Salı 09:47:50 Bu uçak gelince deve kesecek? Balıkesir susurluk ta bir tanede 350 restoran olacak? Abey ben bu uçakta iftar açacak? 48
    • abeye 21 Haziran 2016, Salı 10:22:50 Ne saçmalıyorsun komiklik mantığına? Utanmadan hala insanların inancıyla dalga geçiyorsunuz ya. Devede kesilmiştir iftarda açılmıştır. bizim inancımızda yeri olan şeylerdir. Yapılan işlere bir bak veya GÖR. THY nin başarısını bu şekilde saçma sapan şeylerle basitleştirmek gerçekten basitlik. 51
    • abey 21 Haziran 2016, Salı 11:11:22 Lokanta açacak? Bir lokanta 340 var. Bir lokanta 350 olacak? Ben 350de kuru pilav yiyecek abey? Abey 3 tane gelecek 350. Bir tane daha var. Oda gelecek susurluk lokanta olacak. Ben deve yiyecek. Abey bir tane 350de kuşadası batacak? 15
    • Elhamdirillah 21 Haziran 2016, Salı 13:03:52 Bunlar ulkemizi cekemeyen gezici dis mihrak paralel lufthansa faiz lobisi almanya fransa cehapelilerin oyunu kardesim. Buyuk oyunu bozdugun icin tebrikler 50
    • abeye cevap 21 Haziran 2016, Salı 15:47:02 evet, dördüncü srilanka 350de Kuşadasında dalgıç turizimi için batacak. 3
    • cevap 21 Haziran 2016, Salı 15:54:06 bir tane 350de hacı taşımak için gelecek. onun içinde deve eti ikram edilecek. ayrıca namaz kılma mescidi olacak içinde. son teknoloji. eğlence sistemi olarak, zikiri çekme salonu olacak. yürü thy kim tutar seni. 3
  • Koyunlar 20 Haziran 2016, Pazartesi 22:26:27 Bu haber koyun sürüsü için. Aklı olan, güvenlikte lig sonuncusu, kokpiti torpillilerce dolu, üstüne bir de tek başına asla uçağı indirmeyi beceremeyen beceriksiz kızları pilot koltuğuna oturtan, bu yetmezmiş gibi bir de fahiş fiyatla bilet satan yerli globally foss hava yolları ile asla seyahat etmediği için ne uçak alınmış aynen kasımpaşa. Koyunlar o model bu model diye tepinip dursunlar. Tınnnn.... 98
    • Adaletterazisi 20 Haziran 2016, Pazartesi 23:45:42 Bak adamlar nelere sahip sen ise akill telefonun oldugu icin kendini akilli sanan zavallinin birisin . Bari susda adam sansinlar 21
    • Breh breh 21 Haziran 2016, Salı 02:15:43 İçinde ne yara kalmış be kardeşim. Zehir kustun.belliki THY da işe girememişsin 24
    • haja 21 Haziran 2016, Salı 03:56:30 O koyun sen olsaydın şimdi böyle söyledim. Kedi ve ciğer meselesi mi var sanki 18
    • Abi teknisyenleri 21 Haziran 2016, Salı 07:50:38 söylemeyi unutmuşsun. Tüm kalifiye teknisyenleri kaçırdılar. Müthiş bir teknik bakım açığı var. Uçaklar doğru düzgün bakımları yapılmadan, iptidai şekilde bakılarak sefere veriliyor. Amsterdam'ı unutmayalım. O olay bağıra bağıra, defalarca tekrarlana tekrarlana geldi. Bundan sonra hangi şehir gelir kim bilir? (PS: Bu arada bayan pilot olayına katılıyoruz. Bayan pilotların kullandığı, daha doğrusu katlettiği uçaklarda arıza ve hasar en az 2 katı oluyor. ) 9
    • Ezik 21 Haziran 2016, Salı 10:46:21 Bir DLR sınavını geçemedin diye bu kadar aşağılık hissetme kendini yaa! Senin de başka meziyetlerin vardır eminim ki. 24
    • Ezik'e 21 Haziran 2016, Salı 15:03:04 Ne DLR'ı kardeşim. Vahşi yaratıklar gibi sadece geceleri uyanık olup, geceleri yaşayan zavallı pilot tayfasından olmayı istemiş olan kim? Tek bildiğiniz meslek pilotluk. Hayata at gözlüğü ile bakıyorsunuz, kendinizi biraz geliştirin artık. 3
  • Tüm yorumlar

  • İbrahim Salih 01 Ocak 2017, Pazar 18:17:04 a350 bu konuda iyi bir karar olur fakat a330 uçaklarını yollayıp a350 ile değiştirmek daha mantıklı olur a350 hem yolcu kapasitesi hem menzil hem yakıt sarfiyatı açısından hem a330, hem a340, hem 787 hemde 737 ye üstün geliyor ayrıca 747-8 veya a380 almaktansa filoyu 777, a320, a321, 737 vs a350 ile fullemek biraz uzun sürebilir ama çok işe yarar bazı havayolları 737 ile atlantik geçmeye çalışıyor da... 0
  • A330cu 13 Ağustos 2016, Cumartesi 13:23:19 Yakit sarfiyati fabrika verilerinden yuksek cikti diye vede B777X lerin uretimi(composite airframe)ortaya ciktigindan itibaren bu ucagin siparislerini korfez ulkeleri iptal etmeye basladi,iyi arastirilip karar verilirse iyi olur.Cockpit ekibinin kisa bir fark egitimiyle yetkilendirmesi mumkun ,technic olarak kesin olmamakla beraber fark egitimi yeterli olabilir(hidrolik sys.press.5000psi),teenni ile karar verilmesi dileklerimizle. 0
  • GE90-115B 25 Haziran 2016, Cumartesi 21:42:29 Sözü edilen üc ucaktan F-WZFA tescilli olan su an Qatar Airways'da, F-WZFI ve F-WZFK tescilli olanlar ise Vietnam Airlines'de ucuyor. Haber mi hatali yoksa ucaklar onlardan alinip THY'ye mi verilecek belli degil. 0
  • Uçak doğru da. 25 Haziran 2016, Cumartesi 20:03:23 uçak tip olarak doğru. Sizce zamanlama olarak da doğru mu? 1
  • Samsunlu 23 Haziran 2016, Perşembe 14:17:49 Cok iyi olur, bu ucaklar az bir degisiklik ile ultra long range yani cok uzun menzilli haline getirebiliniyor dolayisi ile THY Istanbul dan Avustralya nin Sidney ve Melbourne sehirlerine nonstop direk ucabilecek uscaklara sahip olabilirler. Bilindigi gibi Singapur hava yollari airbus A350 900 ULR ucaklardan yanilmiyorsam 8 adet siparis vermisdi. Amaclari eskiden A340-500 tipli ucaklar ile uctugu Singapur Los Angeles ve Singapur Newark direk seferlerini yeniden acmak. 1
  • xwb 23 Haziran 2016, Perşembe 01:01:41 A350-900 vs 787 & 777 A350-1000 vs 777X 2
  • Vs 22 Haziran 2016, Çarşamba 04:16:42 O zaman 777 vs 350 ? 0
  • xwb 22 Haziran 2016, Çarşamba 01:25:23 Thy nin filosunda kesinlikle bulundurması gereken bir uçak. 1
  • Yildirim 21 Haziran 2016, Salı 22:45:07 Beyle kusura bakmayin a350 ler kesin olarak geliyomu diye sormustum. Bi cevap alamadim. 0
  • demekki 21 Haziran 2016, Salı 20:56:32 A380 gibi dört motorlu uçaklar çok yaktığı için THY almaya yanaşmıyor anlaşılan. 1
    • Beyin 04 Temmuz 2017, Salı 00:51:42 Aynen çok zekisin yanlız heelal güzel tespit 0
  • Kucuk havayolu 21 Haziran 2016, Salı 17:01:43 330 ucaginin icinde sadece 3 ucak bir baska modelde. THY hala daha kucuk havayolu gibi dusunuyor. 2
  • Yildirim 21 Haziran 2016, Salı 15:47:41 Anlaşılma tam olarak yapıldımı. Yani kesin olarak bize a350 ler geliyomu bilen varmı. 0
  • Boyink 21 Haziran 2016, Salı 15:16:19 Ara kasa mi bu? :p Bizim 77 kadar heybetli mi? :) 2
  • ejder hilmi 21 Haziran 2016, Salı 14:24:54 hayirli olsun. 1
  • bolonez 21 Haziran 2016, Salı 11:43:18 TK'ya yakışır valla. jumbo jetlerden çok daha iyi bir seçim, alternatifi 787'ye göre daha sorunsuz ve estetik duruyor kesinlikle. hadi hayırlısı, yine adb-ist'ye de koyarlarsa mutlaka o uçuştan bilet almaya çalışırım. 4
    • estetik mi? 22 Haziran 2016, Çarşamba 01:06:18 787'ye baktıktan sonra 350'yi daha estetik buluyorsanız en kısa sürede mutlaka doktora görünmelisiniz 1
    • Qwerty 22 Haziran 2016, Çarşamba 15:57:24 Kusura bakmayın ama 787 alternatifi 350, 350 nin alternatifi 787 değil ve olamazda. Çok farklı uçaklar... 1
  • Ee? 21 Haziran 2016, Salı 10:15:19 Kim uçuracak peki bunları? 4
    • CCQ 21 Haziran 2016, Salı 11:02:00 A330 / A350 ayni tip olarak EASA Ve FAA tarafindan onaylanmistir.Sadece 4 gunluk dersi ve 1 sorti SIM egitimi Yeterlidir. 5
    • Ekip 24 Haziran 2016, Cuma 00:00:21 Kokpit ekibi hazır ccqlar tamamlandı, bu anlaşma olayı uzun zamandır vardı zaten.. Borsada hareketlenme için ön haber.. Hayırlısı olsun 0
  • Maverick 21 Haziran 2016, Salı 09:51:08 Bu tayyareyle Ordu giresun-.lax seferleri koyasınız haftada 5 frekans genede zarar ettirmez size öyle bi tayyaredir kendisi 14
  • Meka 21 Haziran 2016, Salı 09:18:50 THY 77'lerinde bildiğim kadarıyla yalnızca 5 tanesinin koltuk düzenleri diğerlerinden farklı. Bu 3 uçak alınırsa muhtemelen özel network ile Kenya'dan gelen 77'ler gibi(sadece Hindistan uçuyorlar) çalışırlar. Wet lease ile ekip sorunu da olmaz. Ancak doluluk %74'ken filo genişlemesi dertlere çare olur mu bilemiyorum. 4
    • mafaky 21 Haziran 2016, Salı 11:06:28 1) Kısa bir süre sonra THY filosunda 49J300Y konfigürasyonlu kendi alımı b777-300er'ler ve 3 adet de 28J372Y konfigürasyonlu ex-Kenya b777-300er olacak. ex-Kenya'lar dediğiniz belli parkurlarda uçacak. 2) Bu 3 adet SriLankan a350-900 wet lease olarak filoya dahil olursa, bunların gelmesi ve hizmete girmesi zaten en erken 2017 ortalarını bulacaktır. Bu 3 uçak da, o günün şartlarına göre, b777-300er'lerin yük faktörü olarak yeterince rantabl olmadığı ya da a333'lerrin yetersiz kaldığı parkurlarda kullanılmaya başlanır. Tahminimce: NRT (Tokyo/Japonya) ve Eva Air uçuşlarının başlaması sonrasında zayıflayan TPE (Taipei) hatları ya da havalimanı pist kısıtlaması nedeniyle şimdilik a332'lerle uçulmaya mahkum kalınan CGK (Jakarta) gibi... 1
    • 350 21 Haziran 2016, Salı 11:51:17 sıfır a350'leri hindistana nasıl göndereceksin, yazık günah değil mi şu güzelim uçağa 3
    • Meka 21 Haziran 2016, Salı 22:08:02 Kenya 77'leri çalışıyor 1
  • Kaptan 21 Haziran 2016, Salı 09:04:47 Kokpit camı açılmıyor, alana inince şöyle camı açıp püfür püfür yandan binen yolcuları kesemiyecez, istemezük. 7
    • Neden 21 Haziran 2016, Salı 10:03:02 Camdan disarsi gozukmuyormu :) 4
    • Kaptan 21 Haziran 2016, Salı 13:10:18 Onlar bizi göremeycek ama, Serengeti gözlük boşuna mı alındı, uzun beyaz saçlar boşuna mı jölelendi. 2
  • 7-77 21 Haziran 2016, Salı 08:45:25 temmuz bandrolünü onlar ödesin öyle alalım. 2
  • ..? 21 Haziran 2016, Salı 05:05:03 Ben gerçekten çok merak ediyorum A 350 nin Boging 777 300 er ? Yolcu kapasitesi ve uçma süresi 350 daha iyi Yakıt tasarrufu iyi olabilir Bi gerçek kaptan açıklarsa memnun olurum REMZİ sen değil ha -) 1
  • Mutlu Canata 21 Haziran 2016, Salı 04:14:28 Insa Allah gerceklesir, Bu ucaklar az bir degisiklik ile daha uzun menzili olabiliyorlar, dolayisi ile THY Sidney ve Melbourne seferlerini direk uccabilecek ucaga sahip olur. THY den Sidney ve Melbourne seferlerine kesin bir adim atmalarini ve tarih verip, resmi ilan ila ile aciklamalarini bekliyoruz. Selam ve dua ile 5
    • mafaky 21 Haziran 2016, Salı 10:59:56 Avustralya konusunda boş hayallere kapılmayın: a359'lar (a350-900) IST-Avustralya arasını MTOW'la kalkışla non-stop uçamıyor. Daha sonra devreye girecek a350-900ULR'ler uçabilecek!... 2
  • THY 21 Haziran 2016, Salı 03:38:02 Her yıl Açıklanır Thy´nin cirosu şu kadar,Yok THY dünyanın en büyük havayolu şirketi olacak Körfez havayollarına fark atacak diye... Daha (Ultra modern) uçak siparişi veremeyen bir havayolu şirketi nasıl küresel pazarda zirveye tırmanacak? çok merak ediyorum açıkçası kendimizi kandırmanın bir anlamı yok. 6
    • küntekinte 26 Haziran 2016, Pazar 02:14:06 bunu senin basit kafan alaydı şu an bi makam koltuğunda bu yazılanlara gülüyor olurdun. her şirket ultra lüks uçakla büyüyecek diye bir kaide yok. 380 alıp boş uçmak da var 777'yi fullemekte.. narita'ya full business uçuyor new yorka full ekonomi bu dengeyi kurana kadar aptallıktan başka birşey değil senin tabirinle ultra modern uçaklar. sadece bekle basit düşünceli arkadaşım. 0
  • sabır yaa sabır.. 21 Haziran 2016, Salı 03:00:48 yaw arkadaş daha uçaklar alınmadan gelmeden başladınız goygoya,yok pilot mu var yok teknisyen mi var.Lan bi alınsınlar gelsinler hele diğerleri halledilir,sanki bu dediklerinizi THY bilmiyor,bi siz akıllısınız 3
  • 2017 21 Haziran 2016, Salı 01:43:35 Bu ucaklarin teslimi 2017'de basliyacak. 3
  • Mustafa Turan 21 Haziran 2016, Salı 01:22:00 A350 XWP 900 hem ekonomik hemde 777 kadar havada kalabiliyor ayrıca 777-300 IER den daha ekonomik güzel uçaklar ve 787 gibi soru işareti bırakmadı hizmete girdiğinden beri sıkıntısiz uçuyor ve filoda olması gerekir en az filoda 25 tane olması gerekli ayrıca 330.-300 lere alternatif hem 747 -8 hemde A 380 den daha az maliyetli THY yakışır 1
    • Xwp? 21 Haziran 2016, Salı 13:34:04 Xwb olmasın o 4
  • Hadi Bakalım :) 21 Haziran 2016, Salı 01:16:41 Avrupanın en iyi havayolu şirketi ve Ülkemizin de lider şirketine yakışır böyle yeni uçaklar devamını bekliyoruz :) 4
  • camarothy 21 Haziran 2016, Salı 01:02:04 bence isabetli olabilir thy şu an filodaki bazi 777 leri de jet airwaysdan kiraladi kullandi sonra iade etti..kenya havayollarindan 777 lerini aldi.. hali hazirda sri lanka havayollari sipariş etmiş ise veya gelmiş filoda ise ve elden çikarmaya calişiyorsa neden olmasin...airbus 330 ve 340 pilotlarina kisa bir eğitimle 350 ile uçarlar.. en son teknoloji ile dizayn edilmiş ve 2 motorlu bir uçaktar.. 4 motorlu 747-8 göre elbette daha az yakar...thy için ideal uçaktir..teknik detaylar önenlidir hali hazirda birçok havayolu kullaniliyor vr siparişler var talep var.. 0
    • mafaky 21 Haziran 2016, Salı 11:10:35 Bir konuyu düzelteyim: Bu 3 adet ex-UL (SriLankan) a359'u daha uçmaya başlamadı bile, değil UL filosuna girmiş olsun. İki tanesi halen Airbus Toulouse tesislerinde yarı üretilmiş vaziyette bekliyor (gövde üretimi tamamlanmış, ana üretim hattından çıkmış ancak henüz motorlar takılmamış ve gövde içi donanımlar yani kabin içi donanımlar-koltuk/mutfak/WC monte edilmemiş) durumdalar. 0
  • Perth 21 Haziran 2016, Salı 00:46:03 Perth e bekleriz 4
  • Eveet 21 Haziran 2016, Salı 00:17:03 YAŞASIN 3
  • HARRANLI 20 Haziran 2016, Pazartesi 23:52:12 Sakasi bir yana inanilmaz dusuk yuzdeyle ucuyoruz sonumuz hayrola 0
  • A350 20 Haziran 2016, Pazartesi 23:48:29 Geç kalınmış bir karar, eğer yanlış haber değilse tabi. 0
  • olmaz o iş 20 Haziran 2016, Pazartesi 23:39:23 3 uçakla hangi operasyonu yapabilirsiniz! en fazla 1 eri cevirebilir o yuzden 3 ucak operasyonel değil. hee olursa da bunlar wet lease olur yani ekip kendi ekibi olur 1
  • Boeing 20 Haziran 2016, Pazartesi 23:31:30 787 varken bu ucagi almak mantiksiz.. 7
  • Ya allah bismillah 20 Haziran 2016, Pazartesi 23:21:49 Hayirli olsun. Ama A350 demek cok masraf. Yeni simulatör, yeni pilotlar, yeni type rating ler. Ama yinede hayirlisi 7
  • Лара 20 Haziran 2016, Pazartesi 23:19:46 777'yi küçümsemeyin tamam biz antalyalılar İstanbul Ankara İzmirliler binebiliyoruz yurtiçinde de garibim 319'larla giden Adanalılar Samsunlular Mardinliler nerden bilsin 777'yi 7
  • Baki Mercimek 20 Haziran 2016, Pazartesi 22:47:34 Az yakar çok kaçar, alana şimdiden hayırlı olsun. 3
  • 20 Haziran 2016, Pazartesi 22:36:45 A380 ve B747 alamamamız sebebi THY nin zaten prestiji var 380 prestij için alınan bi uçak hava atmaya gerek bize şimdilik bunlar yeter tabiki bizde isteriz 747-8 380 alsın ama THY şimdilik almiyosa elbet bi bildiği vardır. 6
    • ... 20 Haziran 2016, Pazartesi 23:38:17 emin ol a350, o iki modelden'den daha havalı ama bunu herkes anlamaz 1
    • Hoythoyt 21 Haziran 2016, Salı 00:50:50 Yürü be, kim tutar.. 1
    • ... 22 Haziran 2016, Çarşamba 00:11:27 Bence de 380 ve 748 leri doldurmak sıkıntı o yüzden boeingi sevmeme rağmen 787 nin yerine 350 yı tercih ederim 0
  • Yalanınızın ben sizin 20 Haziran 2016, Pazartesi 22:22:53 Tesciller Qatar ve Vietnama ait siz kimi kandırıyonuz 17
    • mafaky 21 Haziran 2016, Salı 00:54:57 Kimse, kimseyi kandırmıyor! Verilen tescil numaraları ülke/havayolu tescilleri değil Airbus'un "test tescil numaraları"dır. Sizin dediğiniz de doğru ama SriLankan için hazırlanmakta olan MSN052 seri numaralı a359'u bakarsanız onun da test tescilinin F-WZFA olduğunu göreceksiniz. Airbus zannederim 50 uçakta bir bu test tescil numaralarını blok olarak kullanıp, sonraki 50'lik partide yine "baştan başlıyor". Anlaşılan o ki, TK'nın görüşmelerini yaptığı 3 uçak MSN052, 055 ve 060. Bunların ilk ikisi, gövde üretimi tamamlanmış, motorları henüz takılmamış ve kabin iç montajları yapılmamış uçaklardır. 1
    • gecici tesciller 21 Haziran 2016, Salı 01:42:34 Bu tesciller gecici Qatar ve Vietnam'in hangi yillarda teslim edildigine bakin. 1
    • mafaky 21 Haziran 2016, Salı 11:52:35 Küçük bir düzeltmede bulunayım: Her üç uçak (MSN 52/55/60), şu anda gövde üretimi tamamlanmış, motorları takılmamış şekilde açık hava park sahasında bekletilmektedir. Tahminen peyderpey 3-4 ay içerisinde havayoluna teslim edilmeye hazır hale gelebilir. Yani THY SriLankan ve AerCap'la anlaşabilirse bu uçaklar yıl sonundan önce wet-lease olarak filoya katılabilir (uçucu ekiplerden yana bir sorun yoksa...) 0
    • mafaky? 21 Haziran 2016, Salı 11:57:03 kardeş airbusta mı çalışıyosun bu ne kadar net bilgi böyle? 0
  • Ka-Fa 1500 20 Haziran 2016, Pazartesi 22:06:30 MRW 268.9T iken MTOW nasıl 290.0T oluyor? 4
  • Scheyfo 20 Haziran 2016, Pazartesi 22:05:42 Sonunda burada her haberin altına şunu alın bunu alın diyen enayilerin sözü oldu.Eee artık bakımını srilankalı fillere uçuşunu da airporthaber troll yorumcularına yaptırırsınız arada da rizeli tgs'ciler çarptı mı sağına soluna tadından yenmez. 12
    • rahat ol SEYFO 20 Haziran 2016, Pazartesi 23:53:11 Pilotlara ve teknisyenlere gerekli teknik ve tip eğitimi verilir aslan gibi de uçururlar.Korkma THY 737,777,320,330'ları tamir ve bakımları için maslak sanayi'ye yollamıyor veya kuyruğunda 'gözlerinin hastasıyım,türblansın ustasıyım' yazan thy uçağı gözdün mü? rahat ol SEYFO 1
    • scheyfo'ya 20 Haziran 2016, Pazartesi 23:56:28 bi yerden başlamak lazım kardeş bu sayı 3'le kalmaz gereken neyse yapılır 2
  • Coook iyi haber 20 Haziran 2016, Pazartesi 21:58:55 Yeniliğe açık olun biraz. Ortalığın tozunu artıracak bu uçak. 777'den daha kaç tane alınacak ki. Değişiklik iyidir. 5
  • Yanlis Ucak 20 Haziran 2016, Pazartesi 21:31:01 Bir kisi de bu verilen tescil numaralarina bakmadi mi? 2 tanesi Vietnam havayollarina ait ucak, 1 tanesi de Qatar airlines'a ait ucak olarak gozukuyor. Kaldi ki ucaklar henuz teslim edilmemis nasil tescil ediliyor? 3
    • mafaky 21 Haziran 2016, Salı 01:03:33 Diğer mesajıma bakarsanız, neyin ne olduğunu anlayacaksınız! Ancak ortada başka bir durum var: MSN 052/055/060 seri no'lu uçaklar aslında SriLankan'a (UL) AerCap (bu bir uçak kiralama şirketidir...) kanalıyla alınıp lease edilecek uçaklardı; hatta bunların bir dördüncüsü var. Ancak SriLankan'ın Airbus'tan alınmak üzere 4 siparişi daha var (nasıl TK fabrika sıfır teslimi uçak alıyor, birtakım finans kurumları aracılığıyla - onun gibi...). UL halile bunlardan da kurtulmak istiyor. Dün yabancı basında çıkan ve UL sözcüsü, "dört uçaktan birini başgöz ettik; diğer 3'ünü TK'ya wet lease etmek üzere görüşüyoruz..." diyordu. Şimdi, bunlar AerCap'ın uçaklarını mı kendilerinin direkt alacakları uçakları mı başgöz etmeye çalışıyorlar; orası biraz karıştı... Ancak UL'nın kendi alacağı ikinci parti 4 uçağın imalat seri no'ları, sırası falan daha hiç açıklanmamış durumda Airbus tarafından... Daha yüksek olasılıkla, UL AerCap'ın uçaklarını TK'ya kiralanmak derdinde, yükümlülükten kurtulmak adına! 0
  • çok bilenlere 20 Haziran 2016, Pazartesi 21:03:34 easa lisanslı pilotlar tazeleme eğitimine girince hepsinin yeni lisanslarına hiç bir ekstra eğitim görmeden a350 tipi işleniyor dolayısıyla pilot var 330 da uçan herkes 350 de uçabilir teknisyen de var burumda rahatlayın hadi şimdi :() 7
    • Maverick 20 Haziran 2016, Pazartesi 21:18:51 O sadece 330 340 arası oluyor 350 lerde type alınması gerekiyor 5
    • Kral 21 Haziran 2016, Salı 00:10:09 Oluyor merak etmeyin.... 1
    • hala çok bilen var 21 Haziran 2016, Salı 01:29:58 esas 340 artık farklı tip sayılıyor ve eğitim alınması gerekiyor 330 340 uçan biri olarak söylüyorum maverick rahatla artık 1
    • Maverick eeeeee 21 Haziran 2016, Salı 11:26:05 Sen ne kadar çok ve boş konuşuyorsun, ne biliyorsun type eğitimini ya da hangi uçağın hangi uçakla aynı type ta uçtuğunu da sallıyorsun ayrı type mış falan diye? Boş konuşup insanların kafasını bulandırma 330/350 aynı type birader araştır öğren atma!!! Zırt 1
  • Maverick 20 Haziran 2016, Pazartesi 20:59:54 Lax ve saopalo 777 hegamonyasından kurtulur artık 5
  • The top 20 Haziran 2016, Pazartesi 20:49:49 Geçen hafta itibariyle iptal oldu. 3
    • tb 20 Haziran 2016, Pazartesi 22:03:01 Kaynak? 0
  • 333 20 Haziran 2016, Pazartesi 20:36:19 Nihayet 7
  • 747 20 Haziran 2016, Pazartesi 20:25:22 747 uçakları sadece kargo operasyonunda verimli olabiliyor, o da volume olarak. uçağın giderleri çok yüksek ve yolcu operasyonunda kullanılması diğer tipteki geniş gövde uçaklara maliyet yönünden ciddi fark atıyor!! 5
  • Mte 20 Haziran 2016, Pazartesi 20:23:31 Bence doğru karar airbus kullaniminin 330 a yakınlığını zaten bildirmişti . Yeni havalimanına kadar da 380 olamayacağına gore iyi seçim . Sadece 777 ye bagimli olmamak acisindan da doğru . Nedense ben 787 ye de alışamadım sanırım pil probleminden o sebeple sevindim 3
    • AA 20 Haziran 2016, Pazartesi 23:06:50 Evet. Pili şarz olmuyo bildiğin. 5
  • Heveslenmeyin 20 Haziran 2016, Pazartesi 20:10:39 Ayni ucak tipinden filoda min.6 adet olmasi lazim ki rantable olsun.. Bunu havaciliga ilk baslayanlar dis kapinin mandallari ve her konuda bilgisi olmadan fikri olup yorum yapanlar bilmez aslan parcalari... A350 nin yedegi 777 olur mu yaparlar mi bilmem biz Turk uz olmazi olur yapariz o da ayriii :))) 6
  • aliaslan 20 Haziran 2016, Pazartesi 20:04:00 747 doğru kullanmış, doğrusu "ukde"dir, bakınız; http://www.tdk.gov.tr/index.php?option=com_karistirilan&view=karistirilan&kategori1=krs_akan&kelimez=94 1
    • ilahi :) 20 Haziran 2016, Pazartesi 21:12:31 aliaslan oturdun onu mu araştırdın 3
  • Mustafa Turan 20 Haziran 2016, Pazartesi 20:02:22 Uçak kiralamayla olmaz kendi şahsi malın olacak 6
    • mafaky 21 Haziran 2016, Salı 11:18:28 Şimdilerde (Batı Dünyası hatta Asya'da) hiçbir ciddi havayolu uçağa para bağlayıp da satın almıyor. Ya birtakım havacılık şirketlerinden kiralıyor, ya bir diğer havayolundan kiralıyor (wet-lease bunun bir versiyonu), ya da doğrudan uçak üreticisi ile anlaşıyor ama satış bir aracı finans kurumu üzerinden gerçekleşiyor. Kullanım bedeli aylık taksitlerle o aracı kuruma ödeniyor; sanki banka kredisiyle araba alınıyor gibi... Yani ya operasyonel, ya da finansal kiralama söz konusu, her halükarda!... Gidin bakın bakalım: Katmandu'da pert olan TK a333'ü (Göbeklitepe) aslında kimin malıymış? 0
  • ... 20 Haziran 2016, Pazartesi 20:00:57 330 da millet birbirini yemeye başlar artık. ben burdan söylüyorum ilk tip müdürü kim olursa o adamdan uzak durun:) 4
    • 330 20 Haziran 2016, Pazartesi 20:15:21 Nasıl 777 geldiğinde 330'dan adam geçirilmedi,350 geldiğinde de 330'dan geçmez. Dar gövdeden sırası gelen geçer. 4
    • dar>>>geniş 21 Haziran 2016, Salı 02:00:02 dar gövdeden geniş gövdeye geçiş şartları veya yeterliliği nedir;KPTN ve FO.Bilen varsa yazabilir mi? 0
    • Dar-geniş'e 21 Haziran 2016, Salı 11:04:02 Aç prosedürü oku. 1
    • dar-geniş'e'E 21 Haziran 2016, Salı 13:04:38 belli sen çok biliyosun,eleman insan gibi sormuş sende biliyosan adam gibi cevap ver 1
    • dar-geniş'e'E'E 21 Haziran 2016, Salı 15:35:22 Her şey her yerde yazılmaz kardeş, şirket prosedürüdür, şirket personeliysen açar okursun bu bir. İkincisi abiden hocadan duyup öğrenme devrini atlatma zamanı geldi de geçiyor, bir zahmet kitap okuma alışkanlığı edinelim. 1
    • prosedur 21 Haziran 2016, Salı 19:52:17 Altı üstü şirket prosedürü ayrıca burada yazılmayacak kadar da önemli bir konuda değil sanki DEVLET SIRRI daha uçak gelmeden senin kafa olmuş 350.HADİ HAYIRLISI ....:))) BENCE BİLMİYORUM DE KURTUL,ZORLAMA. 0
  • Teknik 20 Haziran 2016, Pazartesi 19:51:22 Ee sadece almakla oluyor mu hadi al diyince ? 350 tipi olan teknisyenin pilotun varmi tool techizatin varmi egitimin varmi tecruben varmi hadi al diyince oluyormu bu isler ? 10
    • teknik 20 Haziran 2016, Pazartesi 20:21:17 ya kardeşim şimdiye kadar nasıl oldu peki bu iş? 777 nasıl alındı, var mıydı teknisyenin pilotun? 0
    • ? 20 Haziran 2016, Pazartesi 20:32:58 Simulator. Simulator için bina vs. 5
    • Tk 20 Haziran 2016, Pazartesi 20:45:16 Belli ki yenisin :) 77lerin aprona geldigi gunu sor abilerine . Devlet isini yurutur. 2
  • LTBF 20 Haziran 2016, Pazartesi 19:43:26 Isimsiz pilot, sacmalama! 7
  • F-WZFx 20 Haziran 2016, Pazartesi 19:38:25 bu tescillerin hiçbiri SriLankan Airlines'a ait değil. biri Qatar'ın, diğer ikisi Vietnam'ın. bir karışıklık mı oldu acaba? 3
    • Qatar 21 Haziran 2016, Salı 01:17:43 Evet kardesim haklisin srilankanin tescili verilen sadece bir ucagi var piyasada. Haberde kesinlikle bir yanlislik var internette bu olayi haber yapan sadece srilankanın yerel bir gazetesi var. Tesciller muhtemelen uydurma olabilir 0
    • mafaky 21 Haziran 2016, Salı 11:23:05 @ Qatar: Evet doğru. Sri Lankan için üretilmiş MSN052 seri numaralı uçağın geçici tescili mevcut. Aynı tescil numarası daha önce QR'ın teslim aldığı ilk a359'da da kullanılmıştı. (Burada bir hata ya da suistimal yok; rutin uygulama...) SriLankan'ın şu an devrede olan diğer 2 uçağının MSN'leri 055 ve 060. Ancak bunlara henüz geçici tescil verilmemiş (ya da ne verildiği açıklanmamış!) Ancak bu 3 uçak da SriLankan'ın AerCap isimli hava taşıtları kiralama şirketi üzerinden alacağı (almaktan kaçınmaya çalıştığı) uçaklardır!... 0
  • ... 20 Haziran 2016, Pazartesi 19:23:28 zarar ediyoruz ama büyüyoruz. büyürken personele ihtiyaç duymuyoruz. duyuyorsak ta el altından alımlarımızı yapıyoruz geri kalan işsizler umrumuzda değil stratejisi mi? 2
    • typ 20 Haziran 2016, Pazartesi 20:22:19 typlerde en azından 6 ay eğitim gösteriyolardı yalandan da olsa, artık onu da bıraktılar 2 haftada işçi alıyorlar. (teknisyen değil) ileride teknisyen olacakları malum tabi 3
  • Yes beh 20 Haziran 2016, Pazartesi 19:12:21 Yes beh sukurler olsun thy aliyor A350 sirada 747-8 ve A380 onu 3 havalimani bekliyoruz! 6
  • Tk 20 Haziran 2016, Pazartesi 19:06:09 Arkadaslar ingilizceniz mi yok ucagin range'i orda yazili 14.350km avusturalyaya non-stop gidermi ?? A350-900ulr versiyonu giderse avusturalyaya gider. 6
  • CORENDON 20 Haziran 2016, Pazartesi 19:00:42 3 777'nin Antalya'ya base edileceği doğru mu? Amerika seferleri için 8
    • karşıyakalı 20 Haziran 2016, Pazartesi 19:06:29 o haberleri thy doğrulamadı , kaldı ki sezon da geçiyor geç kalındı yani. Ha olsa bile 777 base edilmez a330lar neyine yetmeyecek antalyanın ? new york için istanbuldan bile a330 kullanılıyor tk3 ve 4 için. 2
    • AYT 20 Haziran 2016, Pazartesi 19:43:19 HAYIR A 330 İLE SEFERLER YAPILACAK 20 TEMMUZ İLK SEFER VE HAFTADA BİR KERE NEW YORK. 2
  • Sydney 20 Haziran 2016, Pazartesi 18:56:58 Bunlar Sydney hattı için mi? 6
    • mafaky 21 Haziran 2016, Salı 11:25:29 Hayır: a350-900'ler de IST-Avustralya arasının MTOW kalkışta direkt (non-stop) uçamıyor!... Daha doğrusu Avustralya'da Sydney ya da Melbourne'a uçamıyor. Batı yakasındaki Perth söz konusu olsa, uçabilecekti... 0
  • İsimsiz pilot 20 Haziran 2016, Pazartesi 18:42:32 A350 ne be biz niye a380 alamıyoz biz niye bu kadar fakiriz:(( 35
    • Xxx 20 Haziran 2016, Pazartesi 19:34:08 Ne fakirligi beyin yoksunu 6
    • Degisik 20 Haziran 2016, Pazartesi 20:03:20 Türkiyede inecegi havalimani yok 3
    • cahil pilot 21 Haziran 2016, Salı 00:34:41 4000 metrelik pist lazım..! NERDEEE 0
  • 747 20 Haziran 2016, Pazartesi 18:39:42 Icimizde ukde kalicak 747 9
    • ... 20 Haziran 2016, Pazartesi 18:54:01 Ukde değil uhde :) 7
    • ah be queen 20 Haziran 2016, Pazartesi 19:24:11 biraz sabır biraz sabırr 0
    • Ukde 21 Haziran 2016, Salı 00:23:05 Ukdedir doğrusu. Türkçe bilmeyenler uhde diye ayar vermesin millete. Biraz kitap okusunlar.. 0
  • Aaaa 20 Haziran 2016, Pazartesi 18:34:57 Fotoşop çok dandik olmuş bu arada 4
  • tb 20 Haziran 2016, Pazartesi 18:30:56 günün güzel haberi arkası gelen olsun... 3
  • 737 F/O 20 Haziran 2016, Pazartesi 18:30:29 Afrikalardan kurtuluyor muyuz yoksa? Yok yahu kurtulamayız heveslenmeyin. Nerede kötü bir destinasyon varsa gidiniz -737 Filosu 3
    • kaygılanma 20 Haziran 2016, Pazartesi 20:01:58 kardeşim mutlu günler yakın. 320neo lar geliyor 1
    • ne alaka... 21 Haziran 2016, Salı 00:38:42 737'yle a350 ne alaka,hadi dar-geniş karıştırdın da bari Boeing'le Airbus'ı karıştırmayaydın be kaptan 1
  • Şaka mı 20 Haziran 2016, Pazartesi 18:29:32 1 nisanda değil ama 3
  • Aaaa 20 Haziran 2016, Pazartesi 18:27:36 Alsa da binsek 1
  • Vvv 20 Haziran 2016, Pazartesi 18:26:54 Bu model ile direk avusturalya oluyor mu acaba 5
    • Oluyor :) 20 Haziran 2016, Pazartesi 19:21:51 Oluyor tabiki :) A350 A380 787 ve 747-8 menzili yetiyor thy insallah yakinda A380 ve 747-8 alir. 5
    • 1.5 dizel 20 Haziran 2016, Pazartesi 20:04:39 Yemez dostum yemez 2