THY sözelcileri de davet etti

    Çok beğenilenler

  • Yazık 15 Aralık 2015, Salı 15:07:28 Bu kadar az vasıf gerektiren bir meslek için , memleketin en güzide evlatlarını harcamak demek , kaynak israfından başka bir şey değil. Parayı basan herkes pilot oluyor zaten.Nitelikli çocukları harcamayın. 22
    • Az mi cok mu ? 15 Aralık 2015, Salı 18:58:37 Hani cok degilse de az vasif gerektirdiginden emin misin ? Nedir gereksinimleri belirlerken kullandigin ilmi dayanaklarin ? 1
    • #thkpişmanlıktır 15 Aralık 2015, Salı 19:00:23 #thkpişmanlıktır 2
    • Vasıf mı 15 Aralık 2015, Salı 20:42:35 Bir zamanların bir baltaya sap olamamış kaptan çocuklarının yaptıkları parası bol vasfa ihtiyaç duyulmayan bu işi o zeki çocuklara yaptırarak ülkenin kaynaklarını israf etmeyin 2
    • hangisi az? 15 Aralık 2015, Salı 20:58:42 Az eğitimle çok vasıf gerektiren bir iş desek daha iyi 0
    • Vasıf 15 Aralık 2015, Salı 21:21:23 Özel bir havayolu var TOEFL skorlarını gördün mü istediği?Doktora yapılıyor çok kolay o skorla.Bilgi sahibi olmadan konuşmamak lazım.Güzide evlatlar da sanki atom parçalayacak.1500 liraya özel şirketlerde mahvoluyorlar.Piyasayı bilmiyorsun herhalde! 1
    • XDXD 15 Aralık 2015, Salı 23:45:58 al işte.. bir leblebi daha .. he canım he ;)) 0
  • Yandaş 15 Aralık 2015, Salı 18:57:14 Yanlız reklamda bişey unutulmuş yandaş ol bunu demeyi unutmuşlar. 21
  • Tüm yorumlar

  • Rocky 17 Aralık 2015, Perşembe 14:50:21 Yavaş yavaş doğru yola geliyor :) Tek bölüm alınsın felsefeciler olsun. Havaalanı görmeden pilot olabilenlerini görmüşlüğüm var:D Möhendisler yurtdışına Amerika Avrupa Japonyaya çikın hem para kazanın hem saygınlık kazanın siz dünyayı değiştirin dünya sizi değiştirmesin. Benim köpek Rocky de heyecanlandı dile geldi toefl çalışıyor sıra sana da gelecek Rocky :D 1
  • Tr 17 Aralık 2015, Perşembe 14:15:28 van tu tri foor faif ziks zewen ayt nain tin vazla bilmiyorlar...thy km ingilizce dili kendim duydum. nerdeyse koltugumda cisimi ediyordum. dil bilmeyeni alin BRAVO THY 0
  • Kelebek 17 Aralık 2015, Perşembe 10:42:18 Sizi almayacaklar boşuna sevilmeyin,Tel bıyıkları dolduracaklar yine oraya.Thy kabin memurluğu sınavına üç dil bilerek giriyorsun ve diğer mesleğin mankenlik hiçbir eleyecek koşulları yok boy 1.74 üniversite mezunusun.bana sarf ettikleri söz çok gösterişlisin oldu.seni alamayız dediler bana,sonrada o partiden tanıdığın var mı dediler kurulda.ama lise mezunu ingilizce bilmeyen çirkin ve boyu 1.60 kızlar işe alınıyor.Komik bir ülkeyiz yani.sonra gittim başka şirkette kabin memuru oldum.ama maaş çok yetersiz. 11
    • gösteriş 17 Aralık 2015, Perşembe 12:42:38 170in üstünde gösterişli, güzel, hiç bir tanıdığı veya torpilim olmayan kişiler de gayet alınıyor. insanları yanlış yönlendirmeyin. 2
  • Yalancılar 17 Aralık 2015, Perşembe 09:35:14 Ya ne gerek var arkadaş alın lise mezunu yabancıları,savaşın kapıda olduğu zamanları yaşadığımız şu günlerde alın askeri pilotları olsun bitsin.Ne gerek var bu kadar para harcamaya kendi insanına.Hatta çok yabancı pilot alın ki Hakkari'ye,yabancı pilotlar taşımak istemediği için özel timleri karayolu ile göndermek zorunda kalın.Bu ülkenin hakkettiği budur.Ağızdan bir kere "ah çıktı" ATPL lisansını yırtarken.Bana en büyük kazığı atan bu ülke insanı,boğazına kadar battı ve batmaya devam ediyor,dibe de daha çok var.Siz siz olun sakın bu ülke insanına inanmayın, en büyük kazığı siz yersiniz. 3
    • Ayko 17 Aralık 2015, Perşembe 18:20:49 Hadi ordan yalancı. Bu ülkenin senin gibi palavracılara ihtiyacı yok. Akademiden gümbür gümbür gençler yetişiyor çok şükür. Senin gibi kaprisli alınganlara kalmadı bu şirket. 3
    • AYKO'ya 23 Aralık 2015, Çarşamba 11:10:42 "Yalancılar" doğru söylemiş lise mezunu yabancı pilotları Türkiye'ye doldururken Türkler'e yok mühendis olacaksın yok kıl olacaksın yok tüy olacaksın kaç kişiyi soğuttunuz bir bilsen.Başvuru sayısı düşmese siz hayatta dönüp de ne oluyor ya hu bile demezsiniz.Tineytiniz işte bu kadar. 0
  • furkan 17 Aralık 2015, Perşembe 00:51:40 THY'nin, pilotluğu sadece sayısal mezunlarının değil eşit ağırlık ve sözel mezunlarının da yapabileceğini anlaması çok geç oldu maalesef! 4
    • Tuna Dibek 10 Kasım 2023, Cuma 01:23:13 Tarih mezunları bu listeye dahil mi ? 0
  • Avukat 16 Aralık 2015, Çarşamba 23:26:27 Guzel bir gelisme. Hukuk Fak. mezunu ve Özel hukuk bölümünden master (LL.M) dereceli yeni bir avukatim. Zamaninda okurken sözel bölümler kabul edilmedigi icin basvuru sansim olmamisti. 3
    • avukata 17 Aralık 2015, Perşembe 16:35:53 aha beyin durmus ... 0
  • Aöf 16 Aralık 2015, Çarşamba 19:29:22 Aöf mezunu kabul edilmiyor fakat başvuru formunda anadolu üni uluslararası ilişkiler var. Ben anlamadım madem kabul görmüyor neden liste de var? Birde aöf sınavlarında girişte polis bekliyor yani sanmıyorum nişantaşı üni sivil havacılık da mesela böyle bir olay var :D ama nişantaşı mezunları gel görki hocadan sınavda kopya alarak fakülte bitirip başvurabiliyor ama aöf mezunu kendi imkanlarıyla kendi kendini geliştirip te mezun olan başvuramıyor gerçekten askerlik gibi bir ülke mantık aramamak lazım hiçbir kurumda.. 1
  • Pilot 16 Aralık 2015, Çarşamba 16:28:44 Burada veya etrafta pilotlukta ilgili atıp tutan, pilotluk Mesleğinin ne kadar kolay ve parası olan herkesin olabileceği bir meslek gibi gösterenlerin çoğu gözlemlediğim kadarıyla hayatında hiç kokpite girmemiş ve havacılıkla alakalı bilgisi olmadan fikri olan kişilerden oluşuyor. Biri de meslek değil iş kolu demiş. Güzel kardeşim ne kolu olursa olsun isterse ülkemizdeki adı laylaylom olsun. Tüm Dünya'da standart olarak gerçekleştirilen nadir mesleklerden biridir pilotluk. Türkiye'de belli başlı üniversitelerden mezun olan doktorlar hariç diğer doktorlar dünyanın gelişmiş ülkelerinde mevcut diplomalarıyla çalışamazlar. Bu Mühendisler için de geçerli. Ama senin iş kolu diye adlandırdığın bu mesleği yapan insanlar bugün dünyanın her ülkesinde mesleklerini icra ederler. Parası olan insana karşı da öfkeniz bir bitmedi gitti. Adamın parası var gitmiş çalışmış risk almış pilot olmuş. Senin varsa sende ol yoksa al işte bak reklamı var para istemiyor thy başvur olabiliyorsan ol. ya da olma ;) 3
    • atma 17 Aralık 2015, Perşembe 16:03:25 İş kolu diyen de atmış üstteki yazıyı yazan da atmış mühendisliklerde diplomaya değil tecrübeye ve kapasiteye bakılır almanya amerika türkiyede mühendislik okumuş mühendislerle dolu amerikada türk airline pilot var mı... 0
  • Thy 16 Aralık 2015, Çarşamba 16:00:28 Bir problem oldugunda pratik zeka onemli, muhendislik candir, THay de egitim standartlari ve safety kosullari kim ne derse dersin Lufthansa dan dusuk, ayrica ingilizceyi aksanli konusan kaptanlarim olsudugu surece, yabancilar THY ye binmek istemiyorlar kardesim 4
  • Haha 16 Aralık 2015, Çarşamba 12:33:29 Ben geçmişimi havacılık eğitimlerine vermişim önlisans mezunuyum,istemediğim bölümü okudum hatta okumak istemiyorum,Pilotluk eğitimi alıyorum severek isteyerek Başka bölümden mezun olmuş hayatında uçağa binmekten başka bşy yapmamş insan benden daha iyi yani öylemi,beni önlisans mezunuyum diye almayacaklar öylemi? 1000 saat tecrübeyi nerde yapıcam? Eski lise mezunu kaptanlar ne yapcak? 0
    • farklı nokta 16 Aralık 2015, Çarşamba 13:22:04 türk vatandaşlarında en az lisans seviyesi AÖF hariç diyor yabancılarda bu nokta yok. Ama türkiyede zor bir konu bence şu anda. Yurt dışında bazı yerlerde lise mezunlarına OK veriyorlar ama onlarda lisan arıyorlar. Allah yardımcınız olsun gerçekten önlisans mezunu ve ATPL eğitimi alıyor iseniz. 0
  • Android Uygulaması 16 Aralık 2015, Çarşamba 11:57:48 Arkadaslar ATPL(A) sahibiyim. DLR-1 testinide geçtim. Iyi olarak bilinen bir üniversiteden mühendislik mezunuyum.Sayısalcıyım yani.Fakat burada yazilan cogu yoruma katilamayacagim. Gerek yer dersleri, gerek ATPL dersleri hatta uçuş safhası bile tamamen EZBERE DAYALI oldugu icin sözel bölüm mezunu arkadaslar daha rahat ediyor.Sayisal ders cok az.Olanlarda 4 islem zaten. Ayrıca DLR-1 in sadece Matematik ve Fizik modülü sayisal.Diger butun modüller herkesin yapabilecegi oyunlar.Ama maalesef şunuda söylemeliyim.Lise, yüksekokul ve açıkögretim mezunu arkadaslar bu işe girişmesin.Mezun olur ATPL alirlar ama iş konusunda cok magdur oluyorlar.Tanidiklarim var o acidan.Iyi gunler 2
  • 20 yillik pilot 16 Aralık 2015, Çarşamba 09:20:45 17 yasinda baslayan bir pilot icin cok anlamsiz bir reklam. Once Doktor/Muhendis 4-5 yil universite oku gel pilot ol. Avrupa'da bunun bir ornegi var mi? Kesinikile Yok!! Pilotluk meslegi ve egitiminin 4 yillik akademik bir oturum gerektirdigine kesinlikle inanmiyorum. Pilot: Ucagı ucuran, yoneten, karar veren bir insandir! Yetenek var mi? Karar verebiliyor mu? Analiz edebilyor mu? Anliyor mu? Inglizce biliyor mu? Birde duzgun/egosuz bir adam/bayan sa Al sana PILOT 3
    • %100 16 Aralık 2015, Çarşamba 11:59:47 yorumunuza tamamen katılıyorum. pilotluk eğitimini almak için üniversite şartı aranmamalı. zaten eğitimi geçemeyenler pilot olamaz. eğitimi geçenler de pilot standardını karşılamış demektir. thy sadece üniversite mezunu pilot alımı yaparak tüm ülkeye aslında kötülük yapıyor. bu ülkenin pilota olduğu kadar, iyi mühendise, öğretmene, analiste, bilim adamına da ihtiyacı var. insanlar kendi branşlarını yapmayıp pilot olduklarında aldıkları onca eğitim çöpe gidiyor. thy nin pilot alım kriterlerini acil değiştirmesi ve bu nitelikli iş gücü israfına engel olması gerekir. ayrıca üniversite okumadan pilot eğitimine başlanırsa, her pilot en az 4-5 yıl daha fazla görev yapabilir. boşu boşuna üniversite mezunu alınarak diğer sektörlerin de eleman ihtiyacı artıyor. 2
  • Hukuk 16 Aralık 2015, Çarşamba 08:37:22 67 lileri almazlar mi 2
  • Geç bile... 16 Aralık 2015, Çarşamba 07:56:36 kalındığın düşünüyorum. Elinizde sonuçlarına güvenebileceğiniz bir seçme sistemi olduğu sürece isterseniz lise mezunu bir insanı da pilot olarak yetiştirebilirsiniz. Şu anda kullanılan DLR seçme sisteminin güvenilirliğine bağlı olarak THY'nin üniversitelerin sözel bölümünden mezun olanlara da fırsat tanıması gayet normal. Kişisel olarak umudum fırsat yelpazesinin lise düzeyine kadar genişletilmesi. Tabii ki bir şartla, verilecek olan pilotaj eğitimini başarıyla tamamlayabileceğini ölçen seçme sistemi kullanılacaksa. Geri kalan kaptanlıkta üniversite mezunu şartı vb. sonrasında hallolabilir sanki. Bu arada, ben de sözel (edebiyat fakültesi, yabancı diller) mezunuyum ve pilotum. Bir şirkette kaptanlık görevimi yerine getiriyorum. 1
  • İsim / Rumuz 16 Aralık 2015, Çarşamba 01:43:02 Her bölüm mezununun akademiye kabul edilmesi fikrine karşı değilim. Ama "kalbi atsın yeter" diye bir deyiş vardır. Bu reklam biraz onu çağırıştırıyor malesef 2
  • babayaga 16 Aralık 2015, Çarşamba 00:28:48 geçen benim uçağın motoru bozuldu çağırdım apronu ikide güvenlik geldi itledik uçağı tam gazımı aldım havalanıcam kuleci gene pistde birini unutmuş :) havalanamadım ama olsun pilotluk havam yeter puhhahaha :D 4
  • Dr 16 Aralık 2015, Çarşamba 00:26:45 Ben doktorum eşim pilot, hiç bir kuvvet beni pilot yapamaz. Pek çok doktor da bu işe girmez. Parasını bilmem ama prestij karsilastirilamaz bile. Gece yarısı neden yolcu tasiyayim, hayat kurtaririm :))) 6
    • Süper 16 Aralık 2015, Çarşamba 11:28:09 Evet sevgili diş hekimi arkadaşım gece kalkıp dolgusu düşmüş bir hastanın hayatını kurtarabilirsin. Duyanda her tıp fakültesini bitiren Doktor House oluyor. 5
  • İsim / Rumuz 16 Aralık 2015, Çarşamba 00:23:11 Hayırlı olsun 0
  • Mevlana 15 Aralık 2015, Salı 23:53:17 THY kim olursan ol yine gel diyor ama orası dergah değil. Kafam karıştı ! 1
  • eyyy thy ! 15 Aralık 2015, Salı 23:51:36 memlekette dunya kadar issiz pilot var gidip yurtdisindan pilot getirtiyorsun sonra da utanmadan sozelcileri davet eden,sanki torpilsiz ise alacakmis gibi ilan veriyorsun !!! 2
  • Tk 15 Aralık 2015, Salı 22:56:14 Kaza geliyor, birakin bu meslegi seven yapsin. Arkadasin dedigi gibi oylesine pilot olan gelip ucmaya CALISIYOR. Gecen safety uctugum cocuga pilotluk nerden esti dedim ve oylesine dedi. Olmaz boyle 3
    • ... 16 Aralık 2015, Çarşamba 14:01:59 ne var bende sorana öyle diyorum. merak etme eleman 2 seneye canavar olur. öğrenilmeyecek bir iş değil bu 3
  • Leblebi 15 Aralık 2015, Salı 22:44:15 Sözelciden pilotmu olurmus 5
  • Açık öğretim / ziraat / veterinerlik mezunlarına... 15 Aralık 2015, Salı 22:29:10 Alın dışarıdan ATPL' i olun pilot , bu kadar basit... THY de bir sürü açık öğretim mezunu , ziraat mezunu , veterinerlik mezunu ... Daha ismini sayamayacağım bir sürü meslek sahibi kaptan / feo / load Master var... Üniversiteye gelince Kıbrıs paralı mühendislik bitiren çok da müdür var... Artı Yüksek lisans da dahil , Kızılay olayına döndü bu Üniversite olayı... O yüzden kasmayın / moral bozmayın... 1
  • candidate 15 Aralık 2015, Salı 21:16:22 yas sınırı artacak mı, bilgi var mı 1
  • Sayısal keyf 15 Aralık 2015, Salı 21:15:25 Sözelcinin geçtiği de benim geçemediğim DLR2ye lanet olsun 3
  • SURUCU KURSU 15 Aralık 2015, Salı 20:54:51 PILOTLUK KAMYON VEYA OTOBUS SOFORU OLMAK GIBI. KURSA GIDIP OLUYORSUN. 5
    • no comment 16 Aralık 2015, Çarşamba 13:23:17 süper bir düşünce kutlarım sizi . 0
    • SURUCU KURSU'NA 18 Aralık 2015, Cuma 00:14:27 Naptın ya pilotlukla kamyon şoförlüğünü otobüs şoförlüğünü aynı kefeye mi koydun , pilot hayatında lastik mi değiştirir motor mu yapar, yağ mı değiştirir çay bile demlemez varsa yoksa joystik bi de dis iz yor keptın spiiking alsjdalkjdlakj... yanlış eşleştirmişsin 0
  • ILK OKUL 15 Aralık 2015, Salı 20:52:00 Ilk okul mezunlari ne zaman alinicak?? 1
  • 777 15 Aralık 2015, Salı 20:24:11 Arkadaslar birbirinizi yereceginize olayi iyi kavramak gerekiyor nitelikli bir personel yetiserek turk sivil havaciliginin disa bagimliligini dusurecek nokta biz ne murekkeb yutmus karekterden yoksun insanlar tasidik on tarafta amac sizin burada yorum yapanlarin hayalleri kadar sıg degil okudukca guluyorum ayrica. 0
  • Yolcuların dikkatine... 15 Aralık 2015, Salı 19:39:15 Hadi bunlar aldı eli ayağı tutanı da siz nasıl güvenip bunların kullandığı uçağa bineceksiniz asıl sıkıntı orda olmalı bence... 3
  • Ahmet 15 Aralık 2015, Salı 19:09:34 Sözel öğrenciler bende dahil olmak üzere DLR sınavında ki sayısal soruları nasıl yapmayı planlıyor acaba? Veya yapsa dahi bir mühendisten veya farklı bir sayısal mezunundan nasıl daha iyi puan çıkarabilir ki? Haa eğer onuda kaldırdıysa THY, o zaman bende başvurayım tarih fakültesinden ama nerdeee... :) 5
    • Dlr matematiği 15 Aralık 2015, Salı 23:56:02 2+2=4 bunu çözebiliyorsan dlr mayematiğinide çözersin. Ayrıca biraz araştır hepsinin soru bankası elden ele dolaşıyor. Babası tk'da kaptan olan bir arkadaşın varsa sor onda kesin vardır. 1
  • Folklorcu 15 Aralık 2015, Salı 18:56:29 Yaw daha basiti var ben corendonda ucarken halk oyunları ekibinden bir arkadasla ucmustum adam bildiginiz folklorcu yani sonunda ne oldu şirketten cıktı şimdi otelde çalışıyormus galiba 7
  • Danimarka 15 Aralık 2015, Salı 18:43:00 mrb konu biraz degisiyor ama yurtdışından km aliyormu thy acaba? 4
  • Serdar 15 Aralık 2015, Salı 18:36:16 BU THY DEN Bİ CACIK OLMAZ YABANCILARI DOLDURDULAR ŞİRKETE,PARALARIMIZ HEP YURTDIŞINA ÇIKARTIYORLAR YABANCI PİLOT ALMAYIN OLANLARIDA KOVUN VEYA TÜRKÇE ZORUNLULUĞU GETİRİN LUFTHANSADA ALMANCA BİLMEYENİ KOKPİTE SOKMUYORLAR GEÇEN GÜNKİ YOLCULUĞUMDA KAPTAN TÜRK HAVAYOLLARI UÇAĞINDA TÜRKÇE ANONS YAPMADI ŞEREFSİZ HERİF 15
  • adalet 15 Aralık 2015, Salı 18:33:56 buugn taşhiye operasyonuda patlamış aynı ergenekon ve bnalyoz gibi!!! adalet adalet 2
  • sacm 15 Aralık 2015, Salı 18:01:05 once o sacma yas sinirini kaldirsinlar. 84 83 luler niye giremiyor. 6
    • Gurof 15 Aralık 2015, Salı 20:48:52 Yaşlılar çünkü. 1
  • flyer 15 Aralık 2015, Salı 17:59:16 Bırakın bu işi gönül verenler yapsın kardeşim. Maaşı duyan koşup geliyor sayenizde. 9
    • Hurol 15 Aralık 2015, Salı 20:51:22 Bu gönül işi değil, diğer işler gibi profosyonel bir iş. Parayı duyup gelen adam gönül adamından gayet de daha iyi pilotluk yapabilir. 8
    • realist pilot 15 Aralık 2015, Salı 21:51:18 hay ağzına sağlık be toprağım// 0
    • flyer 16 Aralık 2015, Çarşamba 13:02:02 Hurol ; "Profosyonel" bir iş ise zor olabilir ;) 2
  • air 15 Aralık 2015, Salı 17:36:53 sen ielts toefl vermiş adamı 20 dk lık garip kelime ve grammar sınavı ile ele sonra gel milleti zorla pilot yapmaya çalış. 5
    • Bırak vrak 15 Aralık 2015, Salı 20:54:17 Toefl vermiş dediğin 75/120 yapmak mı?! O puanla ünide hazırlık bile geçemezsin. Keşke o kelime gramer sınavı dediğin biraz daha zor olsa da are you colacılar pilot olmasa.. 2
  • Şapka sıkıntı 15 Aralık 2015, Salı 17:30:20 reklamda kullanılan şapka kaptan şapkası ama ceket 3 sırma. ya arkadaş gozunuz nereye bakıyor bu reklamları cekerken. 2
  • Arcılık 15 Aralık 2015, Salı 17:21:34 Arı yetiştirme mezunuyum pilot olmak istiyorum. Lütfen yardım edin!!! 6
  • Mülakat 15 Aralık 2015, Salı 17:19:57 Gecen yıl tüm aşamaları geçip mülakattan elendim ... Bu yıl mülakattan elenenlerin bir kısmını yeniden mülakata cagırdılar ,birkısmımıza ise 2. şansı bile çok gördüler ... Şimdi yana döne aday arıyorlar . Hayallere kavuşmak değil hayallerle oynamak olmalıymış reklamın ismi... 2
  • çalın bakalım 15 Aralık 2015, Salı 17:19:28 Ben havacılık sektöründen biri olarak bu reklam bu politikayı desteklemiyorum. Adam 6 yıl okumuş doktor olmuş, siz onu caydırıp pilot yapmaya çalışıyorsunuz. Bırakın çalmayın ülkenin yetişmiş insan gücünü pilottan daha çok doktor avukat mühendis lazım bu ülkeye. Yazık günah okudukları zamana, verdikleri emeklere, yapılan masraflara. 6
    • Para konuşur 15 Aralık 2015, Salı 20:41:50 O bahsettiğin meslekler pilot maaşının yarısını alıyor 3
  • Bir kaptan 15 Aralık 2015, Salı 17:09:45 Konuyla ilgisi ve bilgisi eksilerde dolaşan arkadaş, kursuna gidersin olursun diyor ya, dikis kursuyla karistiryor galiba. Ayrica, sõzelci olmakla nasil bir bağlanti kurmus, o arkadas da nasil bir mantikla dusunuyor hayret. Pilot yetistirmek kac yıl egitim gerektiriyor bir õgrense diyorum. 1
  • 7 sene önce 15 Aralık 2015, Salı 17:05:58 Benim mülakatımın ardından arkamdan gelen sakallı yı 'Gel bakalım sakallı.." diye çağırıldığını duyduktan sonra nefret etmiştim TK dan. 3
    • akibet 16 Aralık 2015, Çarşamba 16:02:26 sizin durumunuz ne olmuştu neticede ? olumlu / olumsuz. 0
  • Acık öğretim 15 Aralık 2015, Salı 16:47:32 Peki ya açıköğretim fakülte mezunları neden başvuramıyor sonuçta lisans mezunu madem herkese gel deniliyor bu ayrım neden cok sacma! 14
    • çünkü 15 Aralık 2015, Salı 17:05:17 tüm şıkları A yapınca 20 alıyosun da o yüzden . 10
    • AÖF MEZUNU 15 Aralık 2015, Salı 18:01:13 Kokpit istihdam departmanının başındaki bir aklı evvel yıllar önce önermiştir, kabul edilmiş ve hala sorgusuz uygulanıyordur. Açık öğretim mezunlarını sümüğü salyası akan zeka geriliği olan gelişim bozukluğu olan insanlar olarak mı görüyorlar anlamakta güçlük çekiyorum. Arkadaşlar bu ayrımcılıktır, sizce bunun ile ilgili hukuki nasıl bir süreç başlatabiliriz? THY'nin yaptığı yanına kalmamalı. 9
    • örgün 15 Aralık 2015, Salı 20:00:22 Ya örgün eğitimde olup Hocam geçmesem beni evlendirecek ailem Hocam kalırsam babam askere gönderecek diyen bir sürü insan tanıyorum gördük duyduk yaşadık çay yemek vs bir sürü yağ çekip mezun olan örgün öğrencilerı 20 puan kurtarırmıydı ? mesele 20 puan 30 puan değil mesele açıköğretim mezunu da olsa eğer dlr gibi bi sınav geçecek durumda hissediyorsa birisi bu ayrım yapılmamali. Herkes bi şekilde lisans mezunu olabilir. Bıraksınlarda başarı Nasıl oluyor göstersin bu açık öğretim mezunları !!!! 2
    • Kardeş 15 Aralık 2015, Salı 20:43:13 Aöf okuyanların IQ su düşük o yüzden almıyorlardır ;) 1
    • Aöf mezunları 15 Aralık 2015, Salı 20:58:08 4 işlem yapamayan aöf mezununu pilot yapmak için harcayacağı emekle thy 10 tane pilot yetiştirir. Zaten ihtiyaçtan kriterleri sonuna kadar esnettiler, daha aöf'ten aday çağıracak kadar düşürmeye gerek yok. 3
    • Orhan 15 Aralık 2015, Salı 21:15:26 Katılıyorum sana bende açıktan ekstradan dış ticaret okuyorum ama bi işe yaradığı yok örgün bilgilerimle giriyorum sınavlara 1
    • Tüm şıklar 16 Aralık 2015, Çarşamba 19:34:42 Ahahahha ulan ne güldüm ya tüm şıkları a yapınca 20 mi alıyorsun? Hiç aöf sınavına girmediğin belli nette her okuduğun taktiğe de inanma. Gir aöf sınavına bütün şıkları a yap mezun olursan senin atpl ini ben ödeyecem valla bak 0
    • Sevgili Örgün 16 Aralık 2015, Çarşamba 23:45:27 Bütn şıkları senin okuduğun okulda da A yaparsan 20 alırsın ama geçer not 50 olunca bu taktik pek işe yaramaz galiba he nedersin? Sen uzaktan eğitimi yömeceğine babana söylede sana içi dolu bir kafa alsın! Mühendis misin sen? Kaldırım? 0
    • Aöflüler 17 Aralık 2015, Perşembe 11:17:25 Hiçbir yerde iş bulamayan, kanepede yatarak mezun olan boş beleş aöflüler burda kendilerini, aldıkları eğitimi övme çabasına girdikçe beni bir gülme tutuyor.. 0
  • Mülakat 15 Aralık 2015, Salı 16:40:14 Önce mülakattan neden elendigimi aciklasinlar. Sbepsiz yere adaylari kir gecir sonra gel basvur 2
    • Kırdılar 16 Aralık 2015, Çarşamba 07:35:47 IELTS,DLR1,DLR2 VE MÜLAKAT HEPSINI GECTIM,FAKAT HAYIR GELDİ.NEDEN?iSMAİL ÇAY GENÇLERİ NEDEN ELEDİĞİNİ AÇIKLASIN ? 2
    • Kırdılar'a 16 Aralık 2015, Çarşamba 11:01:52 Hepsini geçememişsin demek ki.. Mesleğe yakıştırmamışlar seni. 2
    • Kirdilar 16 Aralık 2015, Çarşamba 14:48:49 Sana cvp bile yazmıyorum yazik sana.İsmail.. 0
  • Ceyhun 15 Aralık 2015, Salı 16:18:41 Az vasıf gerektiriyor diyen arkadaşı başvuru yapip denemeye davet ediyorum. Gõrsūn bakalim ne vasıfları varmış.... pilotlar kolay yetişmiyor. Komik olmayın. 9
    • Ceyhum 16 Aralık 2015, Çarşamba 11:02:55 Korkmaz bari sen yapma. Mühendis çocuklar heba oluyor şöförlük için. 1
  • bu kadar reklam 15 Aralık 2015, Salı 15:59:08 kurul mulakatından kaldım 1 yıl ceza dedile başvurdum hala geri bile dönmediler. Neden bu kadar reklam peki. DLR-1 DLR-2 herşeyi geçtim. Hayalim olan havacılıgı yapamıyorum. Sonra avukatı doktoru cek sırf para ıcın. Burdan thy cıksın desın sımdıkı calıstıgın yer ile aynı ucreti vericem hemen kabul ederim. Bu iş para meselesi degil gonul meselesidir. Adam 50 sinde daha gece yarısı ucusa gidicegini bilmeden atlıyor pilot olmaya calısıyor. Sonra hayıflanıyor ama biz havaya asık olan ınsanlar kuruldan agzı yananlar ne olucak. 2
    • Yokmu 15 Aralık 2015, Salı 17:47:59 Arkadaşım yokmu tanıdığın ettiğin bir kişiler.... Anca böyle patinaj çekersin başkada bir şey olmaz 5
    • Mulakattan elenmek 15 Aralık 2015, Salı 18:54:12 Mulakata kirli sakaliyla gelen vardi Eminim beni neden elediler diye hala kendine soruyordur.. 2
    • Ne verirsen yaparim abi 16 Aralık 2015, Çarşamba 05:30:15 Eskiden "hic para almasam da bu isi yaparim ben?!!11birbir" diyorlardi, simdi calistiklari isle esit miktara yukseltmisler citayi, gelisme var. 1
  • kamil 15 Aralık 2015, Salı 15:45:47 musluk açarken mi kullanıyorsun akışkanlar mekaniğini ya da fatura yatırırken mi kullanıyorsun integrali :) 6
  • Blgria 15 Aralık 2015, Salı 15:44:04 Yurtdışında lise mezunlarının tercih ettiği bizde ise işsiz olup parası olanların tercih ettiği çokta bir özellik istemeyen şoförünün bir tık üstü bir meslek 17
    • Akıl 15 Aralık 2015, Salı 17:19:13 Akıl fikir versin cahil olma bu kadar araştır bakalım 1
    • Hee 15 Aralık 2015, Salı 18:56:39 Aynen. Sen basvurma sakin. Cok basit bi meslek, senin klasina uymaz. *Sarkazm icerir. 1
    • normal olan degilmi 15 Aralık 2015, Salı 23:36:16 herkes tercihini liseden sonra yapıyor zaten.. cerrah lık, ust duzey yoneticilik,astronotluk... hepsi liseden sonra gelen tercihler.. ve hepsine başlamak için lise düzeyi yeter.. bazı meslekler sadece sürekli ders çalışmayı gerektirir.. doktorluk gibi pilotluk gibi mesela.. bileği olan kafası olan olur.. senin gibilerde bi baltaya sap olamadan yanından geçip gidenlere anca çamur atar.. izi kalsın misali... bi bitmediniz 0
    • Ali 16 Aralık 2015, Çarşamba 05:23:09 Kesi uzanamadığı ciğere ne dermiş? 0
  • Mezun 15 Aralık 2015, Salı 15:43:53 Madem thy teknik shyo lardan yeni mezun teknisyen almiyor. Bende pilotluga basvurayim, belki ordan teknisyenlige gecerim :))) 3
  • tt 15 Aralık 2015, Salı 15:36:54 bi suru adam var fail ola ola pilot oluyo hakediyosa herkes olabilmeli bence herkese acilmasi iyi ama egitimlerde fail olan herkeside devam ettirmek sacma 2
  • Alman vatandasi 15 Aralık 2015, Salı 15:30:59 Alman vatandasi olarak thy basvura billir miyim? Yani ATPL icin? (Ucus okulu) "Abitur" yeter mi yoksa üniverste mi kokumam lazim? Cünkü almanyanin okul egitimi türkiye dekinden daha iyi.... Yardimci olanlara helal olsun ;-) 7
    • TK için 15 Aralık 2015, Salı 17:50:43 Üniversite şart yeni başlayanlar için 1
    • Cevap 15 Aralık 2015, Salı 17:59:08 Lütfen yardimci olun :) 2
    • Önce Türkçe öğrenmek gerekiyor sen 15 Aralık 2015, Salı 18:21:52 Ahahahah 2
    • Ah ah 15 Aralık 2015, Salı 21:04:40 Türkceme gulüyorsun yani? 16 yasindayim ve 5 dil billiyorum! 2
    • ahahha 19 Aralık 2015, Cumartesi 17:02:53 10 olmasinmi cucuk... 0
  • JAX 15 Aralık 2015, Salı 15:15:03 Demek ki hala yeterince başvuru alamıyorlar.Bari yaşı esnetin.Mülakattan kaç kez boşu boşuna elendik.Şimdi yaşa takılıyoruz.Esnetin şu yaş kriterini. Burdan İlker Aycı'ya sesleniyoruz, sesimizi duyun lütfen. 3
  • ... 15 Aralık 2015, Salı 15:09:22 Ee madem bu kadar reklam'a falan harcama yapıldı o zaman bizimde önümüzü açın eyy tehaye yaş kriterleri esnetilmiş ilanları bekliyoruzzzzzzz... 2
  • rezalet 15 Aralık 2015, Salı 14:56:57 sözelci ne anlar pilotluktan ? heyy allahım. 2 kere 2'nin cevabını 2 defa düşünür sözelciler. türev, integral bilmeyen, akışkanlar mekaniğinden, malzeme biliminden anlamayan insan nasil pilot olur ? 35
    • Olur olur bal gibi olur 15 Aralık 2015, Salı 15:17:27 Benim gibi mesela :) Gayette oluyo kulak asmayın bu yorumlara. 1
    • Hatırlatma 15 Aralık 2015, Salı 15:27:13 Kokpitte irtifadan üç sıfır atıp üçle çarpmaktan başka matematik olmadığını bilmiyorsun.OMA section 8 i,sistem kitabını,Ground operation manuelini papağan gibi ezberler gelir sözelci iki soru sorar pardon hocam dersin.Aşırı özgüven çok iyi değildir.Pilot olacak adamın ezber yeteneğinin,pratik zekasının, ingilizcesinin psikomotor yeteneğinin iyi olması gereklidir.Malzeme bilimi demişsin kullandığın arabanın hangi malzemeden yapıldığına kafa yorma sen trafik kurallarını öğren parketmeyi becer yeter.Anladın onu sen:) 4
    • Cadetpilot 15 Aralık 2015, Salı 15:28:24 Calisir girersin sinavina gecersen olursun kardesim bu kadar basit, sinava girenlerin %80 i muhendiste ne oluyo sanki cogu gecemiyo~~ 1
    • Orhan 15 Aralık 2015, Salı 15:50:58 Bu şekilde düşünmen gerçekten aşağılayıcı emin ol o şekilde olan birisi pilotluğa başvurmaz. 3
    • Orhan 15 Aralık 2015, Salı 15:52:50 THY nin bu hareketi takdir edilecek düzeyde. Bende havacılığa gönül vermiş birisi olarak çok sevindim. Okul sonrası başvurmayı düşünüyorum. Bu arada eşit ağırlık öğrencisiyim uluslararası ticaret 1
    • 7-77 15 Aralık 2015, Salı 16:30:04 artist dlr mi geçemedin? kurulda mı kaldı yo yo bu kafayla sen crm'de elenmişsindir kesin :D:D:D 1
    • Wer 16 Aralık 2015, Çarşamba 03:56:02 Termodinamik ve malzemeyi A ile gecmistim. Gel gor gecen kaptan inisime laf etti . 0
  • bu ne yaaaa 15 Aralık 2015, Salı 14:55:39 "ONLAAARRR".. diyince bittim zaten. Bi de pilot olunca gozluklerini cikaran hatunu gorunce dagildim. Nasil yaaa??? Pilot olmak isteyince, gozluklere gerek kalmiyor mu??? 1
  • GELECEK ADAM 15 Aralık 2015, Salı 14:40:28 Zaten pilotluk bir meslek değil. İş koludur. Kursuna gidersin olursun. Bende kursla doktor olmak istiyom . Önümüzü açsın artık sağlık bakanlığı :) 15
    • Selim 15 Aralık 2015, Salı 15:03:25 Sen mi karar veriyorsun neyin iş kolu neyin meslek olduğuna ezik ! 17
    • selim 15 Aralık 2015, Salı 15:14:19 selim sana ne oluyor kardeş? adam düşüncesini belirtmiş*??? 1
    • .. 15 Aralık 2015, Salı 17:32:04 selim kardeş pilotluk meslek değil bir iş koludur.pilotsan öğren. 2
    • Yazık 15 Aralık 2015, Salı 18:06:56 Biraz bilgi sahibi olun öyle yorum yapın.çok yazık 1
    • ... 15 Aralık 2015, Salı 19:58:21 ağlama selim:) 0
    • Cozumu kolay 16 Aralık 2015, Çarşamba 05:25:58 1 kanun degisikligine bakar pilotlugun meslek sinifina dahil olmasi, cok zor bir sey degil. 0