THY PİLOTUNA TACİZ SUÇLAMASI

    Çok beğenilenler

  • Size de yapabilirler 18 Temmuz 2013, Perşembe 16:30:44 Tam bir komplo...Kabin Memurunun iddiasını ispatlaması lazım...Tek bir delil yok...Bu usül haline gelirse yarın tüm kaptanlar birer ihbar mektubu ile kapının önüne konulur...Yazık, ne hallere düştü bu personel... 14
    • cevap ver 20 Temmuz 2013, Cumartesi 18:16:08 sanırım sen bir kaptansın hemde zeki olanlardan,sana bir sorum var ,bu iddiayı kabin memuru nasıl ispatlıyabilir acaba bana söylermisin,hangi taciz ispatlanabilir,nasıl yapacak bunu..hadi o zaman kaptanda yapmadığını ispat etsin... 8
    • cevap ver'e CEVAP 21 Temmuz 2013, Pazar 01:31:32 Aslan parçası senin hukukun temel ilkelerinden haberin yok galiba...Hukuk Fakültesi 1. sınıfta okuyan bir tanıdığın varsa sor söylesin:"Müddei iddiasını ispatla mükelleftir."Başbakanımız da çok sık söyler bunu...Kelimeler yabancı gelebilir ama google'a yaz görürsün manasını...Hala ikna olmadıysan bana adını yaz, sana bir çamur atayım, ondan sonra da karşına geçip güleyim"Hadi suçsuzluğunu ispatla bakalım" diye...Tatmin oldun mu? 4
    • cevap ver e 22 Temmuz 2013, Pazartesi 16:45:59 hadi ismini ver yarın bende sana bir iftira atayım ,sende bunu ispatlamaya çalış o zaman ! 1
    • K. memuru 02 Ağustos 2013, Cuma 15:44:28 Ben bir şey demiyorum artık yazık size ! tek suçumuz kadın olmak zaten ! Allah o pilotun da cezasını verecek elbet ! Adalet yerini bulacak. 1
  • Ka 18 Temmuz 2013, Perşembe 16:09:40 Ne işin var senin kaptanın odasında? Bence odaya gitmeden once düşünecektin bunu. 16
    • captain 19 Temmuz 2013, Cuma 16:17:54 Tüm yorumlar ne yazıkki hostes arkadaşımızı suçlar nitelikte..ne kadar üzücü...Paket Hamburger alınmış ve odada yenilmiş nerede yanilecekti lobidemi...Hostes arkadaşımız odaya gitti diye o insanla(meslektas yada insan demeye utanıyourm) birlkte olmak zorundamı?Ne kadar cahilce bir bakış madem odaya gittin birlkte olacaksın hadi canım derler...neymiş 16 gün geçmiş o hostes arkadaşımızın ruh halini düşünebiliyormusunuz hesaplaşmayı bunu açıkladığında buradakiler gibi yapılacak yorumları ama helal olsun kıza en azından o hareketi yapan insandan daha delikanlı...Sevgili arkadaşımız birlkte olacağın bayan mı kalmadı ortalıkta meslektasına göz dikiyorsun?Tek savunmada su olacak yalan veya ee odaya geldi kendi istedi ne kadar zavallıca... 26
  • Tüm yorumlar

  • kamyoncu 25 Temmuz 2013, Perşembe 12:08:13 çok şükür bizim öyle dertlerimiz yok 0
  • km 24 Temmuz 2013, Çarşamba 13:06:00 kaptanlar neden bu kadar tepki göstermişler anlamıyorum. ben bir kabin memuru olarak, 'kaptan sevgilim olsun çamurdan olsun' zihniyetindeki çalışma arkadaşlarımın ne kadar farkındaysam; sizler de ekip arkadaşlarına sarkıntılık ve hatta bazı zamanlarda onları taciz eden çalışma arkadaşlarınızın farkında olmalısınız. bu, mesleğe atılan kara bir lekeden çok; kişinin aleyhine yapılan bir suçlamadır. bunu mesleğinize yapılan bir hakaret olarak görüp de, iyi ve kötü meslektaşlarınızı ayırt etmeden karşı tarafı suçlarsanız; size yapılmasını istemediğiniz şeyin aynısını, bir başkası için yapmış olursunuz. elimizi vicdanımıza koyalım.. kabinde de kokpitte de saçmasapan insanlar var ve onlar için yapabileceğimiz tek şey; şahit olduğumuz ve ispatlayabildiğimiz olayları rapor etmek. bu kadar basit. 1
  • kabin 22 Temmuz 2013, Pazartesi 11:00:49 ben bize tacizde bulunan laf atan kaç tane piot soyleyebilirm isim bile verebilirim... o kadar maaşı alınca kendini birşey sanan pilotlarla uçuyoruz. 10
    • kendi ismini ver 24 Temmuz 2013, Çarşamba 13:01:48 sen önce kendini ismini verde , biz de seninle beraber olanların isinlerini verelim.. 7
    • cpt 27 Temmuz 2013, Cumartesi 00:58:42 sen de al, sen de san. 5
  • Adalet 21 Temmuz 2013, Pazar 16:40:40 Bu ADALET birgün hepimize lazım olacak! 0
  • Çaresizsiniz 21 Temmuz 2013, Pazar 01:56:49 Arkadaş bu ne iş ya? Kabine iyi davranırsın, yüz bulur, adın tacizciye çıkar, "bana asılıyor, sürekli espri yapıyor vs vs" der...Mesafeli davranırsın"Burnu havada, kendini bir halt sanıyor, asosyal.." der...Ne yapacağımızı şaşırdık.. 3
    • çare 22 Temmuz 2013, Pazartesi 16:53:17 gayet basit uçakta profesyonel davran,otelde yuzlerıne bakma,odalarına gitme ,odana gelmelerine musade etme,özel konusacam dediklerinde yanında diğer pilotun bulunmasına özen göster.hata yaptıklarında uyarma rapor et işe yarıyor. 1
  • nedir bu havalar 20 Temmuz 2013, Cumartesi 18:37:23 ya bu kaptanlardaki havalar nedir böyle anlamıyorum ,tama iyi para kazanıyorsun ama iyi para demek iyi karakter demek değildirki,hem kötü bir şey değilmi bayanların sırf sizin paranız için sizinle evlenmesi,ayrıca bakıyorumda burda yazılanlar nerdeyse kaptanları gökyüzünün melekleri gibi gösterilmiş hiç suçları yok hepsi ağırbaşlı olgun ve karakterli,hepsi kıza yüklenmiş ne işi varmış odasında ,peki koskoca Kaptan niye odasına çağırmış onu niye sormuyorsunuz böyle olaylar olabileceği hiç aklına gelmemişmi,bişey yapıyorsan katlanacaksın nasıl kızdan ispatlamasını istiyorsanız kaptandanda yapmadığını ispatlamasını istemeniz lazım.Ey THY yönetimi siz hala yaş sınırını 19 -28 arası tutarsanız böyle olaylar daha çok olacaktır,siz hiç tecrübeye yaşa bakmadan almadığınız insanların yerine bu daha çocuk yaştaki gençleri tercih ederseniz bu gibi olaylar her zaman olacaktır.Ben burda ilk suçlu olarak Kaptanı görüyorum çağırmayacaksın kardeşim odana çağırırsan başına gelir işte böyle şeyler.... 7
    • yaşlı 21 Temmuz 2013, Pazar 14:27:26 tamam anladık ya sen yaş haddinden emekli oldun, ya da yaşın yaklaştı şurda 3-5 senen kaldı, git biraz da evinde otur, torun filan büyüt, neme lazım uçakta teyze sen otur da biz sana hizmet edelim filan derler sonra... 3
    • ismini ver 22 Temmuz 2013, Pazartesi 16:55:57 sana bir iftira atayım otur da sen ispatla ? kaptanın savunmasını dinledin mi ? tek tarafı dinleyerek ( nedir bu havalar) hemen kararı vermişsin.... 1
  • Denky 20 Temmuz 2013, Cumartesi 16:46:42 Olayda üzücü olayla alakalı alakasız yorumlarda üzücü hatta bazıları saçma . Kimse bilmiyo ne oldu ne bitti mütabıkmıyız ? E o zaman nasıl oluyoda biliyomuş gibi yorumlar , bu durumdan tek çıkarttığım yorum bu ve buna benzer olaylar kutuplaşmayı arttırıyor ve iş alanında sosyalliğimizi bitiriyor maalesef. 0
  • gentlemen 20 Temmuz 2013, Cumartesi 15:45:47 Burada olayın yazıldığı şekli ile tacize uğrayan kaptan. 2
  • Android Uygulaması 20 Temmuz 2013, Cumartesi 10:47:09 Allah islah etsin diyorum nediyim o davet etmis onun odasina gitmis taciz vs yahu insanlar bukadar ekmek parasi pesinde iken hostes yada pilot farketmez ole bisey varsa da umarim hakli ortaya cikar is ortaminda olmamali iste yabanci personelde bole seyler zor adamlar robot gibi ucar uyur ucar muhabbet bile zor edersin bizler duygusal cana yakin insanlariz hemen arkadas vicik vicik bi is iliskilerimiz var hayirlisi olsun 2
    • ? 22 Temmuz 2013, Pazartesi 15:59:44 yabancı personelde boyle seyler zor mu :))))) eminmisin ? 0
  • gariplik 20 Temmuz 2013, Cumartesi 09:56:22 anlamadıgım konu şu; ekip sadece 1 kaptan ve 1 hostesmi? ekibin geri kalanı nerde? F/O vs yok mu? hadi amir olsa da desemki uşuşta goruyor bilmem ne ama bu bahsi geçen son numara değil mi? kaptan çağırınca hiç mi dememiş; kaptanım ekipte var onlarla yiyelim fln. ön yargılı olmamak lazım ama bence ortada taciz fln yok gibi... hostes arkadas neden boyle bişey yaptı derseniz de bilemicem ??? 0
  • öfff 20 Temmuz 2013, Cumartesi 03:19:19 Nedense hiç inanasım gelmedi... 1
  • Vayuy 20 Temmuz 2013, Cumartesi 01:30:23 asaf beye iş çıktı şimdi futup dururken 0
  • starfighter81 20 Temmuz 2013, Cumartesi 00:51:35 FH DA KİM yaa! Neden insanları zan altında bırakıyorsunuz kardeşim Thy de öyle biri yok. 1
  • ??? 20 Temmuz 2013, Cumartesi 00:46:21 Yaaa bisey sorcam ya H. Kaptan geri sikayette bulunursa "o da beni taciz etti" diye????? 1
  • DETAY 19 Temmuz 2013, Cuma 23:59:56 BURADA ATLANAN BİR DETAY VAR ÖNCELİKLE OTELE GETİRDİKLERİ YEMEĞİ BİRLİKTE YEMEK İÇİN DAVET EDİLMİŞ BAYAN, YİNE DE İSPATLANMADAN KİMSE SUÇLU SAYILAMAZ, AYRICA BU OLAYIN HABERE DÜŞMESİ ÇOK ÜZÜCÜ. 2
  • basit mi ye cevap 19 Temmuz 2013, Cuma 23:35:29 Arkadaşım evet pilot olmak basit, ortalama olarak bu ise başlayıp başarısız olan nadirdir. Dünyada muadili lisedir bu mesleğin. Operatör sınıfında. Bu ise başlayıp başarısız olan yok neredeyse. Lotoda yalnız eğitime bırakmak 20 saat, pilotluk 7 saatte yalnız uçuşa bırakılır. Bilmeyene bu iş kahramanlık kapalı kapı ardinda haklısınız... az kaldi ülkemizde bu işin sahte specifikliginin görülmesine, tadını çıkarın şimdilik... 6
    • katılıyorum 22 Temmuz 2013, Pazartesi 10:53:10 dogru yorum. parayı ver pilot ol 1
    • evet basit 22 Temmuz 2013, Pazartesi 16:02:27 haydi arkadaslar olay bu kadar basit neden sizde pilot olmuyorsunuz. 1
  • onemli olan 19 Temmuz 2013, Cuma 23:22:29 Kaptan odaya çağıracak cesareti nerden buldu acaba? Ve kabin çalışanı kabul etmiş! Aynı her zaman luks otelde kalınırsa ve dedikleri herseyi şirkete yaptitrirlarsa akıl istemedim bu gibi şeylere kayar.. 7
  • Tanirim 19 Temmuz 2013, Cuma 22:52:23 O kaptani tanirim, baskasi olsa inanirim, bu kaptanin yaptigina inanmam 1
  • hostes 19 Temmuz 2013, Cuma 22:40:35 bıraksın bu ayakları adam cagırır cagırmasına senın ne ısın var odasında kardeşim gitmezssen tacızde etmez kımse bızde ucuyoruz 8 yıldır neden bıze eden olmadı acaba??? her bilmem ne diyene tuz biber olup gidersen sonuçlarına katlanacaksın 4 aylık cesaret abidesi arkadaş 1
    • Bravooo 21 Temmuz 2013, Pazar 17:56:13 Helal olsun size bilgisayarın karşısında ayakta alkışladım sizi:) 1
  • İsim / Rumuz 19 Temmuz 2013, Cuma 21:34:51 Sen adamın odasına git sonrada beni taciz etti suçlamasında bulun ....Yok böyle birşey silah zoruylamı attı seni odaya gitmeseydin kızım ...Adamın yatak odasına giriyorsun ne bekliyordun ki... 1
  • 1-0 malup 19 Temmuz 2013, Cuma 20:34:45 bu olaya benzer geçen sene bir kaptanımızın başına gelmiş.brifingte soruyu bilemeyen ekibe biraz kitap okuyun demiş, kabin amiri de kızmış uçuş sonuna kadar herşey normalmiş gibi davranıp sonradan aynı bu olayda olduğu gibi 15 gün sonra öndeki kızıda zorlayarak taciz etti raporu yazdırmış, hatta tacizden ceza alamazsa uçuş emniyetinden ceza alsın diye kokpit kapısını uçuş esnasında açık bıraktı benzeri şeylerde yazmış raporuna. arkadaşa ceza gelmemiş ama bu rapordan dolayıda öğretmen yapılmamış.demek istediğim bayanlar yazınca erkek tarafı haklı da olsa 1-0 malup maça başlıyor. zaten tüm hukuk sistemimizde böyle değil mi? birde buna bugünün yöneticileri eklenince çok doğal sonuçlar bunlar.yakında crm diye bişey kalmayacak. 1
  • Nedir bu ya 19 Temmuz 2013, Cuma 19:38:11 Nasil bir saldiri boyle Kaptanlara karsi, bu yolla nereye varilmak isteniyor? 1
  • Lgddck 19 Temmuz 2013, Cuma 19:02:33 Eski bir tacizi olayi oldugunda daha yeni duyuldugunda bayan kabin memurlari olarak cok sinirlenmstk.ancak hic unutmam bir bayan kabin amiri bize brifingte firca cekmsti kuyruk sallamayana kimse asilmaz vs tarzi.sok olmustuk ekip olarak.bunu soyleyen gerci kaale alinacak biri degildi ama.sonuc su ki bizim Toplumda kadin olmayi bile taciz sevebi gorebilen insanlar var kendisi de kadin oldugu halde.vah halimize.odasina gitti diye kiz ifira atms yazabiliosunuz ramazan gunu kimbilir belkide oruclu agizla.yazik yazik.insanlar sohbet etmeye birbirini odasina gider bunu herkes biliyor.belki kiz yeni saf kaptan cok israr etti girmek zorunda kaldi babam yasnda adam kotu dusunmemelym dedi?ne biliyosunz.belki de kiz haksiz yalan soyluyor ne biliyosunuz?o yuzden cenenizi ve parmaklarinizi tutun abuk sabuk yazmayin. 5
  • BİR YOLCU OLARAK 19 Temmuz 2013, Cuma 19:00:48 Yaşını başını almış erkek ve kadınlara BU TÜR SEVİYESİ TARTIŞILIR yorumlar yakışıyor mu ? Ben bir yolcu olarak 2 gündür inanın utanarak izliyorum. Bu millet, Bu yolcular BU EKİPLERİN NESİNE GÜVENEREK bilet almalıdır ? THY YÖNETİMİ BU İKİ KİŞİNİN TELEFON GÖRÜŞMELERİ ALARAK GEREKLİ YASAL SORUŞTURMAYA BAŞLAMALI VE SONUCUNU DA YİNE BU YAYIN ORGANI İLE BENİM GİBİ YOLCULARA BİLDİRMELİDİR. Ayıp denen bir şey var yahu.... yakışıyor mu ? Yokmu sizlerin başka işleri 5
    • Dur "meraklı YOLCU" 21 Temmuz 2013, Pazar 01:40:02 Aferim sana..Bu işlere meraklısın anlaşılan..Bence bu işi sana versinler, sen yap soruşturmacı yolcu...Milletin derdi seni mi sevdi..Sana ne, sen ayda bir uçmana bak...Orası uçak , uçak..Karakol değil... 1
    • Hayırdır... 21 Temmuz 2013, Pazar 17:40:06 Sizler müşterilere de böyle mi davranıyorsunuz.. Çok yazık... Anladığım kadar ile hem korktunuz...Hem de sinirlendiniz..Demek ki olay doğru... 0
  • TK PİLOT 19 Temmuz 2013, Cuma 18:37:50 Bana gıcık oluyar bazıları ama, işte bu yüzden YÜZÜNÜZE bile bakmıyorum Prenses hanımlar... Bence bütün kabin memurlaRI ERKEK olmalı... Senelerce çalış sonra bir salak odana kadar girip bütün emeğini mahvetsin. Lütfen kimse kimsenin odasına girmesin ... ama iftira bedava tabii uçakta da atılabilir sonu yok ispatı zor salla gitsin... 1
  • Tezgah diyenler 19 Temmuz 2013, Cuma 18:22:41 Olay tezgah filan değil, kız benim dönem arkadaşım, üzerinden bir iki ay geçti bu olayın, kızın anlattığı gibi olaylar, yani haber doğru ama kız doğru mu söylüyor, orasını bilemem... 7
    • TEZGAHTAR 20 Temmuz 2013, Cumartesi 00:15:59 Ne içtin arkadaşım sen yahu? Bu nasıl mantık, bu nasıl cümle? "Olay doğru ama olayı anlatan kız doğruyu söylemiyor olabilir" Bu mesajını kopyala ve sakla...Dünyanın en acaip cümlesi olmaya aday çünkü...Eee ne de olsa bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim diye boşuna dememişler ! 1
  • PAŞA 19 Temmuz 2013, Cuma 16:30:11 Atilla Paşa'nın yukarıda yaptığı facebook yorumuna baktım da, çok güldüm. Nasıl bu kadar kesin iftira diyebiliyor, orada mıymış? Yoksa kendi yaptıklarından gocunarak koruma içgüdüsü ile mi yazdı:) 4
    • Atilla 19 Temmuz 2013, Cuma 18:59:44 Sizi güldürmüşüz. Pirzola yemiş gibi olmuşsunuzdur. Bir gün Pariste bir kaptanı, eşiyle birlikte olan bir iş adamı şikayet etti. İçkili ve kabin amiri ile sıkı fıkı diye. Kaptan iş adamını uçaktan indirdi. Uzun araştırmalardan sonra öğrendik ki iş adamı kendisini kasten uçaktan attırmış. Eşi döndü istanbula. İş adamı kaldı pariste. Meğer pariste sevgilisi ile kalmak için böyle bir senaryo düzenlemiş. Olayı da kaptana fatura etmeye çalışmış. Demem o dur ki böyle şikayetleri çok iyi incelemek lazım. 4
  • bir memur 19 Temmuz 2013, Cuma 16:17:24 16 gun bekleme sebebini cok iyi anliyorum.. Thy'de, alt ustunu rapor edemez gibi bir dusunce var yeni baslayanlar icin. Gecenlerde yati yaptigimiz bir kabin memuru arkadas, kendisine 'gerizekali' diyerek hakaret eden kabin amirini rapor etmemis; sebebini de, 'kendisini haksiz bulacaklarini' dusunmek olarak aciklamisti. Ve o olayin uzerinden de yaklasik 2 hafta gecmisti. Biz kendisine, amiri rapor etmesi gerektigini soyledik; rapor etti mi etmedi mi bilinmez ama varmak istedigim sonuc su; Thy'nin korku imparatorlugu oldugunu soyleyen sizler degil misiniz? Simdi 'neden 16 gun sonra' diye sorgularken, bunu da bir dusunun derim. İyi ucuslar herkese. 4
    • Öğren de gel 19 Temmuz 2013, Cuma 17:00:16 Olayı anlamadan sallama...Kız ertesi gün yaşandığını iddia ettiği şeyleri diğer KM'lere ve KA'ne anlatmış.Hadi bu kız daha yeni , çaylak, korkuyor.Diğer ekip üyeleri ve KA neden olayı raporlamamış..Bay(an) memur , sen bilmezsin ama Kabin El Kitabında bu yazılıdır.Diğerleri bildirmek zorunda idi. Bildirmemişler...Onlar da korkmuşlar, öyle mi?Helal be ne kaptanmış, herkes tırsmış, kimse konuşamamış..Bence bilmediğin konularda yorum atma, kendini de rezil etme! 3
    • öğrende gel e 19 Temmuz 2013, Cuma 17:23:07 herşeyi nekadar cok biliyosun nir yaran vardamı bukadar gocunuyosun bu işten anlam veremedim kabin amiride diğer memurlarda işin büyümesini istemeyip boş günlerinde khb ye gitmek istememişlerdir en ufak olayda bile demiyomuyuz aman olay büyümesin başımıza iş almayalım değil 16 gün 160 günde geçse ortada bir suçlu olay varsa acıga cıktıysa suçlu cezasını çekmeli 3
    • ögrende gel e ye 22 Temmuz 2013, Pazartesi 16:09:52 neden bu kadar önyargılısınız,tek tarafın iddiasına göre hemen karar veriyorsunuz, kaptanın iddiasını duydunuz mu ? 1
    • bir memur2 24 Temmuz 2013, Çarşamba 13:01:25 öğren de gel diyen kişi, siz kabin memuru musunuz yoksa kaptan mı bilmiyorum ama sanırım thy'de çalışmıyorsunuz? hangi ara, birisi size tacize uğradığını anlattı da, kendisi rapor etmemesine rağmen, siz gidip görev ve sorumluluk bilinciyle hareket edip, olayı rapor ettiniz? sanırsın herkes her konuda iş tanımına uygun davranıyor. sen kendini 'her şeyi en iyi bilen insan' olarak görmeye devam et ama teoriyle pratiği birbirine karıştırınca komik olmuşsun. 0
  • Dört aylık memur 19 Temmuz 2013, Cuma 15:19:25 Birkabin memuru olarak bu tacizi yaşayan arkadaşa sormak lazım senın kaptanın odasında ne işin var crew lounge diye bir yer varken otelde neden odayı tercih ediyorsun? Üzerine kalkıp kaptan bana taciz etti diyorsun sen kendin istemişsin bişeyler olmasını kaptana iftira atıyorsun. Neden 16 gün sonra bunu şirkete bildiriyorsun sebebi açık ortada aramamış öcünü almak için kaptanı işten attırmaya çalışıyorsun. Şirketimizin huzurunu bozmayı bırakın yeni gelmiş ortalık karıştırıyor. Yaptığı ayıp böyle insanları aramızda istemiyoruz. Amaçları belli kaptan koca bulmak ama ne oldu kutusu boş çıktı. İftira at izi kalsın. 6
    • captain 19 Temmuz 2013, Cuma 16:19:44 insanın fikri neyse zikri odur...iyiki senle uçmuyorum...odadamydın da biliyorsun? 5
    • cats 19 Temmuz 2013, Cuma 16:38:19 pardon ama insanlar birinin odasına gidince tacize tecavüze davetiye mi çıkarmış oluyor? bu nasıl bir zihniyettir? km arkadaşım, kadınlar evliliklerinde de tecavüze uğruyor "evlendin aynı eve girdin hakettin" mi demek lazım. 16 gün,16 saat ne fark eder açığa çıkması gerekir. ayrıca muhtemelen o 16 gün senin gibi "kadın kuyruk sallamıştır" klişesini diline dolamışlarla nasıl başa çıkacağını düşünmüştür. bugün odasına gittiği için taciz edeni ifşa etmiş arkadaşımızı yalnız bırakırsak yarın selam verdiğimiz hatta galleyde yalnız kaldığımız için tacize uğradığımızda yanımızda bize inanacak kimseyi bulamayız. birazcık vicdan çok zor olmasa gerek... 3
  • iPhone Uygulaması 19 Temmuz 2013, Cuma 15:12:51 Ey insanlar, buraya yazdığınız herşeyden söylemiş olduğunuz herşeyden olduğu gibi sorumlusunuz. Biliyor da yazıyorsanız dedikodu yapıyorsunuz, bilmiyor da yazıyorsanız da iftira ediyorsunuz. Ortaya konuşuyorsanız yazdıklarınızdan da hesaba çekileceksiniz. Buna inanmamayı tercih etmeniz bizleri kurtarmayacak. 5
  • SAHIT 19 Temmuz 2013, Cuma 14:40:37 Degerli Arkadaslar, Kabin memeur kesinlikle yalan konusmaktadir, iftira atmaktadir, Namusuna Serefine duskun olan bir bayan, Bir erkegin yatak odasina gitmez. Hayatin gercekleri var. Kendimizi kandirmayalaim, Disiplin kurulndan cikacak olan karar aynen soyle olacaktir, Iddaa sahibi Iddaasini ispatlamadigindan dolayi, Insan kaynaklari yonetmenligi geregi Kabin memurun is akdi bildirmsiz olarak fehsine karar verilmistir. Iftira atarak kimsenin onuruyla onyamazsin. 2
  • konuk 19 Temmuz 2013, Cuma 14:11:07 herkese geçmiş olsun derim öncelikle.bir bayan olarak hertürlü tacize karşıyım.ancak başlangıçta otel odasına yapılan teklifi değerlendirmek ve değerlendirmemek sanırım bir yetişkinin kendi insiyatifindedir diye düşünüyorum.sonuçta otel odasına davet çok da masum düşünülemez bence.çağıran için de çağırılan için de.sorumluluk o 2 kişiye ait olduğu gibi yorum da bana düşmez zaten.güvenli uçuşlar herkese. 0
    • B-52 19 Temmuz 2013, Cuma 15:55:05 Ne kadar mantıklı. Biz sizinle uçtuk mu hiç? Mutlaka uçmalıyız....Zürih veya Venedik...neresi olursa..... 0
    • konuk / B 52 'ye 20 Temmuz 2013, Cumartesi 21:43:13 teşekkürler B52... 0
  • no one 19 Temmuz 2013, Cuma 13:58:20 Ben, henüz netlik kazanmamış bir olayın (her iki taraf için de) haberinin bu şekilde yapılmasını doğru ve etik bulmuyorum. Airport Haber netlik olmayan bir durum içerisinde pilotun ismini X. Y. diye veriyorsa, kabin memuru kişinin de ismini aynen X. Y. seklinde vermelidir. Haberde yalnızca pilotun ismi ifşa edilmiş. Dolayısıyla taraflı gibi algılanır (Sadece habercilik açısından söylüyorum). Bilgilerinize. 0
  • İnsaf.... 19 Temmuz 2013, Cuma 13:57:28 Gözden kaçan bir noktayı hiç kimse görmüyor. Herkes belli bir kalıpta yorum yapıyor. Eğer doğru ise, olay İsviçre'de olmuş yorumcu arkadaşlar. Beyaz geceler, pırıl pırıl ışıklar, romantik at arabaları gezintileri, Zürih, karlı Alp dağları... romantizm tabii ki tavan yapacak ve libidolar yükselecek, her iki insanın, özellikle de kaptanın vücudunda gözle görülür değişiklikler olacak ve kendilerine hakim olacaklar ha.... Bırakın bu işleri, unutun gitsin.....ayıptır yahu....THY'nin başka işi mi yok; yoksa yönetimdekiler bu olayın ilk defa olduğuna inanacak kadar saflar mı? 4
  • yokartık16 gün ? 19 Temmuz 2013, Cuma 13:31:29 Arkadaşım sen gidip 16 gün sonra şikayet edersen kimse sana inanmaz çünkü öyle bişey olmamıştır gidip sağdan soldan akıl aldı bence şikayet et öyle yap böyle yap odasına davet ettiği gerçeği varya sonucta...yazik bir pilotun hostes yuzunden boyle duruma dusmesı...hosteslerden uzak durun kardesim goruyorsunuz ne oluyor... 2
    • Bumerang 19 Temmuz 2013, Cuma 14:48:03 Kızlar, kullandırmayın kendinizi. Bu oyunlara gelmeyin..Olmamış şeyleri olmuş gibi anlatmayın..Günaha girmeyin..Yarın da bir kaptan sizi şikayet eder, beni taciz etti der, okkanın altına gidersiniz. 0
  • yokartık16 gün ? 19 Temmuz 2013, Cuma 13:31:28 Arkadaşım sen gidip 16 gün sonra şikayet edersen kimse sana inanmaz çünkü öyle bişey olmamıştır gidip sağdan soldan akıl aldı bence şikayet et öyle yap böyle yap odasına davet ettiği gerçeği varya sonucta...yazik bir pilotun hostes yuzunden boyle duruma dusmesı...hosteslerden uzak durun kardesim goruyorsunuz ne oluyor... 1
    • Müteharrik 19 Temmuz 2013, Cuma 14:44:34 Acaba bazı kabin memurlarına talimat mı verilmiş bu konuda? Tezgahın Kokusu buralara kadar geldi... 0
  • TACİZCİ... 19 Temmuz 2013, Cuma 12:53:33 Sevgili kızımız sevgili kaptanımızın odasına gitmiş mi ? gitmiş peki neden gitmiş ? Temizlik yapmaya mı gitmiş acaba ? Kardeşim o oda Kaptanın yatak odası orada tacizden söz edemezsiniz. Eğer uçakta ,lobide ,genel alanda olsaydı tacizden bahsedebilirdik ama orası adamın yatak odası. O odaya girdiğini gören olsa içeride bir şeyler olsa da olmasa da cevabını nasıl vereceksin be kızım. A be kaptanım sen ne çektin bu kızlardan.... :) 4
  • İsim / Rumuz 19 Temmuz 2013, Cuma 12:44:43 BU OLAY YAŞANMIŞTIR VE KHB KONUYU İYİ BİLMEKTEDİR. BU YÖNETİCİLER BAŞTA ASAF OLMAK ÜZERE KAPTANINI KURTARMAK İÇİN DOĞRUYA YALAN YALANA DOĞRU DER, YAPTIĞINI VE SÖYLEDİĞİNİ İNKAR EDEN KAPTAN İLK OLMAZ BU ŞİRKETTE. ÇOK DEĞERLİ PİLOTLAR VAR AMA ÇOĞUNLUĞU YALAN DOLAN. DİSİPLİN KURULU MU? ORADA DA HERŞEY KURMACA, GÜCÜ OLANA HİÇBİRŞEY OLMAZ BU ŞİRKETTE 12
    • Sallama 19 Temmuz 2013, Cuma 14:41:43 Sen o sırada odada mıydın? Yoksa odadaki gardroba mı saklanmıştın? Zevk aldın mı bari?İnsanları karalamak bu kadar kolay değil mi? Adama bak yahu "yaşanmıştır." diyor ! Madem KHB konuyu iyi biliyor, niye 16 gün bekletmiş? Diğer Kabin ekibi buradaki yorumlara bakılırsa olayı ertesi gün öğrenmiş, onlar niye beklemiş? 1
  • fail 19 Temmuz 2013, Cuma 12:34:56 Yahu pilotlar ne halde TK'da ?? iyi ki fail olup gidememisim..Allah korumuş! ?. Yönetime bak 16 gün sonra taciz diye ifade aliyor. .pilot kolay mi yetişiyor. .Allahtan korkmak vicdan sahibi olmak lazım. . Önüne geleni kabin ekibi diye almayacaksin..simdi ilişkilerde, crm'de telafisi olmayacak hatalara sebep oluyorsunuz..yazık olmuş kaptana..derhal o kabin memurunu atın ispat edemezse.. 5
  • F/o 19 Temmuz 2013, Cuma 12:29:30 Mesai saati disinda gelisen basit kisisel olaylar sirketi ilgilendirmemelidir, ,aksi taktirde bu konu suistimallere sebep olur ve crm'i bozar. Aramizda kotu niyetli insanlarin da calistigini hepimiz biliyoruz. Yetişkin ve medeni bireyler insan iliskilerinde sinirlari kendileri belirlerler.. Thy yönetimi bu olaya mudahil olmayarak profesyonel ve kurumsal durusunu gostermelidir 4
  • iPhone Uygulaması 19 Temmuz 2013, Cuma 12:25:33 Burdan pilot arkadaşlara bi tavsiyem olucak. Sevgili arkadaşlar, boş günlerinizde dışarda milyonlarca güzel mekan ve otel var. Sinyali aldığınız kızlar da tekliflerinize sıcak bakar zaten. Kendinizi ve kariyerinizi yakmayın lütfen. Anladınız?? 7
  • Belgeli okuyucuya 19 Temmuz 2013, Cuma 11:37:18 Sevgili okuyucumuz, gönderin belgeleri değerlendirelim. Haber değeri taşıyan bir durum varsa kullanırız. 0
    • Acele biraz 21 Temmuz 2013, Pazar 01:45:21 Abi ben de merak ettim şimdi...Bir an evvel göndersin arkadaş şu belgeleri de Dallas'ı izleyelim ! Özlemiştik... 0
  • Yönetime 19 Temmuz 2013, Cuma 11:34:47 Böyle şeyler heryerden oluyor olmayada devam edecek çünkü kadın ve erkek daha ötesi yok. Şimdi asıl konu şu: Kol kırılır yen içinde kalır, çok güzel ve anlamlı bir laf tabi anlayana. Burda tek suçlu varsa yönetimdir, sen nasıl olurda böyle şirket içi şeyleri dışarı yansıtırsın.Yönetim olarak sizlerin ne b..klar yediğinizi birileri ortaya çıkarsa ne olur. Empati gerek empati. Cahil kişileri getirir yönetici yaparsan böyle olur. Ha unutmadan az kaldı bunların tek tek hesabı sorulacak. Bu böyle biline. 1
  • airport haber 19 Temmuz 2013, Cuma 11:33:49 benim elimde de yaşanmış gerçek hikayelerin anlatıldığı bir dosya var, yayınlarsanız verebilirim; ahlaksızlığın boyutlarını görün diye, göreceksiniz burada anlatılanlar yanında hiç kalacaktır. isimlerle, yazılı, belgeli, imzalı, kasetli.... ne dersiniz. 4
  • Dc3 19 Temmuz 2013, Cuma 11:11:37 globally fıssssss...normaldir :)) 1
  • iPhone Uygulaması 19 Temmuz 2013, Cuma 10:53:00 Odaya kadar gel , sonra adam taciz etmesin. Neden bu kadar süre şikayet etmemiş acaba. Odaya gitmek normal değil pek de ondan 3
  • Part time 19 Temmuz 2013, Cuma 08:04:05 Topladiniz sokaktan bunlari kadroya gecmek icin ellerinden geleni yaparlar nasil yarancaklar sirkete malum sirket zaten erkek kiz muhatapligina bile karsiyken bu cok guzel olmus kabin memurunun kaptanin odasinda isin neee sonrada gidip otellerde uyumayip alem yapip biz yorgunuz yorgun ucuyoruz dersiniz 2
  • iPhone Uygulaması 19 Temmuz 2013, Cuma 03:13:14 340 ve 777 filosunda ki arkadaşlar bu tür yaşadıkları olayları anlatsalar cilt cilt kitaplar oluşur herhalde... Herkes kaptanların ne olduğunu gayet iyi biliyor, yüzde 90'ı her zaman bu davranışlarda bulunuyor... 12
    • ??? 19 Temmuz 2013, Cuma 11:31:50 %90 rakamına nasıl ulaştığını açıklarsan seviniriz 3
    • misafir 20 Temmuz 2013, Cumartesi 13:17:34 agzınıza sağlık..istisnalar elbette vardır ama bir gevşek pilot arkadaşım bana bizzat anlattı ,nelerin nasıl yaşandığını free flight deyipde nasıl davrandıklarını... 1
  • tel görüşmeleri 19 Temmuz 2013, Cuma 02:35:57 bence bu iki kişinin de olaydan önceki ve özellikle sonraki 16 günlük telefon görüşmeleri ve sms incelenmeli. önceden bir ilişki varmıydı aralarında ve özelllikle sonraki 16 günlük süre zarfında birbirlerini aramış veya mesajlaşmışlar mı? neden 16 gün sonra? acaba bu süre zarfında aralarında bir iş vardı da iş mi bozuldu ve kız harekete geçti falan filan............ araştırmak lazım 0
  • kaptan 19 Temmuz 2013, Cuma 01:48:15 Vallahi kim suçlu karar vermek zor ama basimdan benimde bir olay gecmisdi... Bana iftira atlimisdi... Sonucmu, özel sirket, özel durum... Simdi 5 yildir evliyim, sonunda iftira attigini kabul etti... Ama sonuç güzel 0
  • EMPATİ LÜTFEN 19 Temmuz 2013, Cuma 01:22:59 THY'nin değerli yöneticileri, kendinizi bu kaptan arkadaşın yerine koyun..Böyle bir iftira ile karşı karşıya kalsanız ne yapardınız? Ailenize, çevrenize nasıl izah ederdiniz böyle bir olayı? 1
  • km 19 Temmuz 2013, Cuma 01:13:05 evet malesef 10 kaptandan ya da fo'dan 6-7si asılmaya yeltenir niyetlenir. ancak yüz bulamayanın aşırıya kaçtığını hiç görmedim bunca zamandır. hepimiz yaşıyoruz bunları, çizgini sınırını belli edersen herkes haddini bilmek zorunda sonuçta profesyonel ortamdayız. bir kaptanla veya ekip arkadaşınla yemeğe gitmek dışarıda bir şeyler yapmak elbette normaldir, ama iş odasına gitmeye varınca niyetin ve sonucun ne olabileceğini de hepimiz öngörebiliriz. bence söz konusu arkadaşın odaya gitmesi başlı başına bir hata. ayrıca olay olduysa bile 16 gün beklemek nedir? bu işte bir yanlışlık var. 1
  • ŞANSLI YÖNETİCİ 19 Temmuz 2013, Cuma 00:59:53 Ben de ilk fırsatta, Uçuş İşletmenin değerli yöneticilerinden birine benzer bir çamur atacağım, yazacağım bir senaryo...Hatta bir de fotomontaj kanıt(!) koydum mu, tadından yenmez valla..Ondan sonra değerli yöneticimiz kendini temize çıkarmak için uğraşsın dursun bakalım ! Ayıptır ayııııp...Vicdan biraz, insaf biraz,... 1
  • iPhone Uygulaması 19 Temmuz 2013, Cuma 00:57:17 Kaptan uçuş esnasında ve brifingte kabin memurunu laubali hareketlerinden dolayı ikaz etmiş ve rapor edeceğini belirtmiş. Daha sonra kabin memuru kaptanın odasına gidip konuşmak istediğini ailevi sorunları olduğunu belirtmiş. Babasının kendi yaşındaki kız arkadaşıyla evlendiğini ve baba sevgisi görmediğini belirtmiş.kaptandan özür dilemiş. Yemek işi sonraki hikaye. BE EY İNSAFSIZLAR. KABİN AMİRİNİN İFADESİNE GÖRE BU KIZ SABAH KAPTANIN KENDİSİNİ ÖPMEYE ÇALIŞTIĞINI SÖYLEMİŞ. PEKİ AMİR NEDEN BİLDİRMEMİŞ. BU KIZ 16 GÜN NEDEN SUSMUŞ. NAMUS SADECE KADINLARA HAS BİR HAK mı dır. BU İFTİRADAN SONRA KAPTANIN NAMUSU AİLESİ NE OLACAK. KISACA AYAĞINIZI DENK ALIN EY KABİN MEMURLARI. BUNDAN SONRA ASLA HOŞGÖRÜ VE TAVİZ BEKLEMEYİN 6
    • yavas gel e 22 Temmuz 2013, Pazartesi 16:19:22 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • KOMPLE KOMPLO? 19 Temmuz 2013, Cuma 00:54:28 Ekipteki kızlardan biri yakın arkadaşım...Olayı hiçbiri görmemiş..Kız, sabah otelde ve dönüş bacağında anlatmış olayı...Kıza sormuşlar, "madem tacize uğradın, niye bağırmadın, yardım istemedin ya da Kaptana eline ne geldiyse vurmadın" diye..."korktum demiş...Hadi o anda korktun, odadan çıkınca niye Kabin Amirine gitmedin? Niye şikayetçi olmadın? Ayrıca kızda hiçbir darp veya zorlama izi yokmuş...Arkadaşım "bize de garip geldi, anlamadık." dedi...Olaydan 1 ay sonra KHB'den çağırmışlar arkadaşımı...Böyle böyle yazacaksın, Kaptanı Kurula çıkartacağız demişler...Bir garip işler olmuş anlayacağınız... 2
    • tecavüzmü 20 Temmuz 2013, Cumartesi 18:27:42 arkaaşım ne darpından izinden bahsediyorsun ya,öyle şeyler olsa iş tecavüze girerdi herhalde kaptan bey o kadar azmamıştır bunları yapacak kadar,istemiştir bir şekilde cevap alamayıncada kız kaçıp gitmiştir... 2
    • tecavüzmü'cüye 21 Temmuz 2013, Pazar 01:49:29 Sen öyle mi yapmıştın? Tecrübe başka şey canım(burayı Kemal Sunal gibi okuyun lütfen) 0
  • mehmet 19 Temmuz 2013, Cuma 00:54:10 Hadi kaptan odasına davet etti de, hırsızın hiç mi suçu yok? 3
  • Has 19 Temmuz 2013, Cuma 00:50:38 Delikanlıdır 3
  • İsim / Rumuz 19 Temmuz 2013, Cuma 00:21:59 Yıllarca uçmuş kaptan olmussun bu tarz olayların olabileceğini düşünmedin mı abe kaptanım ne diye odana davet edersin ki. Hadi kaptan etti davet sen ne diye gidersin ki kızım. Burdan bakılınca her iki tarafta suçlu.. 0
  • km1 19 Temmuz 2013, Cuma 00:16:55 O zaman bundan sonra bize yüz vermeyen kaptanları taciz etti evlilik vaadiyle kandırdı diye şikayet edelim.Yaşasın şirket bizden yana!!! 2
  • İsim / Rumuz 19 Temmuz 2013, Cuma 00:05:52 320 filosumuymuş ????!!!!! Vaay bee 0
    • :) 19 Temmuz 2013, Cuma 14:31:16 filo baştan mı kokar yoksa :) 0
  • ank 18 Temmuz 2013, Perşembe 22:29:53 odasına gitti diye tacizi hakettiğini düşünenler..Sizle herhangi bir dişi canlıyı aynı ortamda bulundurmamak gerek.. 7
  • iPhone Uygulaması 18 Temmuz 2013, Perşembe 22:29:18 Ayıp... Bir insan taciz edilmişse 16 gün beklemez, açar ordan şirkete telefonu ve o uçuşa bile gitmez icabında...neyi bekledin 16 gün?? İyice araştırılmadan kaptana fatura kesilmemeli, ayrıca pilot olmak kolay değildir, parayı basan herkes pilot da olamaz o kadar uzun boylu değil olsada bir süre sonra işsiz kalır, birde para vermeden pilot olan bilekliler vardır ki onların eli öpüle... 4
  • iPhone Uygulaması 18 Temmuz 2013, Perşembe 22:23:10 Her ucusta olan seyler bunlar. Pilotlar Stewardlar kizlari odalarina cagiriyorlar. Hatta kizlar da cagiriyor odalarina.bu tur seyleri engellemeniz icin sirketten tum kizlari cikarmaniz ya da calisanlari hep bayanlardan yapmaniz lazim :))))) bu iste kotu niyet var. İkisini de cezalandirin bence 0
  • yavaş olun abiler 18 Temmuz 2013, Perşembe 22:21:29 40 yaşında erkek bir kabin amiri olarak söylüyorum ki 60 yaşındaki bu zihniyetli kaptanların yaptıgını biz daha genc kabin ekipleri olarak birbirimize yapmıyoruz.Kızı hatta torunu yaşındaki kız cocuklarına sarkmanın ne acıklaması olabilir.Düpedüz Mobbing.Yarası olan üzerine alsın lütfen sözüm herkese değil.... 10
    • kendi adina konus 20 Temmuz 2013, Cumartesi 21:42:48 biz daha genc kabin ekipleri derken foto ceken 1xx donem gxxxxxx gibilerimizde var....sen son numaraya hic mi mobbing yapmadin.60 yasinda dedigin insana canini emanet ediyorsun.biraz delikanli lutfen. 1
    • :) 22 Temmuz 2013, Pazartesi 16:24:10 40 yasında erkek kabin amiri ve bunları biz yapmıyoruz mu, külahıma anlat sen onları 1
  • Kabin kokpit 18 Temmuz 2013, Perşembe 21:57:08 En iyisi kabincilerden uzak durmak - iyi niyetli bile olsa. Hiç birine güvenmem. İşimi seviyorum, bir tane kendini bilmeze de yedirmek istemiyorum. O yüzden hiç birisi ile yalnız kalmam, hiç birine de yüz vermem. Hosteslerin %80'i bu işi gezmek için yapıyor ama bizim içinse bu kariyer. 5
    • misafir 19 Temmuz 2013, Cuma 23:51:28 Kutluyorum sizi. Gerçekten de en mantıklı yorumu siz yapmışsınız. 0
  • BOYLE 18 Temmuz 2013, Perşembe 21:00:18 ORTALIK SAPIK KAPTAN DOLU 31
    • B-52 19 Temmuz 2013, Cuma 14:47:53 Ortalık sapık ( ! ) kaptan dolu...öyle mi? Nasıl bu kanıya vardın? Yoksa tecrüben mi var? Sapık kaptanlardan biri sana evlilik ( bn. olduğunu varsayarak yazıyorum ) teklif etse uçarak gidersin? Değil mi sevgili? 3
  • Hüsnü 18 Temmuz 2013, Perşembe 19:33:48 Bir pilot (Kaptan veya F/O) kendisini hosteslerden korumalıdır. Bu maksatla uçuş eğitiminde kurslar açılmalıdır. Korunma teknikleri öğretilmelidir. Allah cümlemizi hosteslerden korusun. 4
  • bilirkişi 18 Temmuz 2013, Perşembe 19:30:52 iftiraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ben biliyorum... 4
  • Taze FO 18 Temmuz 2013, Perşembe 19:30:37 Sivil kökenli bir fo olarak , yer eğitimi aşamasında şirketin guzide kaptanları tarafından verilen CRM eğitiminin yalnızca, onlar bacımız, sarkmayın etmeyinlerle geçmesini yadırgamamak gerek. 0
  • Korkulur 18 Temmuz 2013, Perşembe 19:27:12 Bu tur bayanlardan korkulur.Muhtemelen 16 gun boyunca birilerinden akil aldi.Dediler bu sirkette birinden intikam almak istiyorsan taciz etti de hemen cezalandirilir dediler.Bu bayanda bir sekilde intikam pesinde kosuyor.Kokpit iyi niyetinden bu kabindeki bazi sahislardan sikayetci bile olmuyor.Otellerde yanlislikla kapimizi calan sarhos sevgililerini bile sirkete bildirmeden insanlik hali deyip gectigimiz oldu.Niyet kotuyse camur at izi kalsin..... 3
  • king 18 Temmuz 2013, Perşembe 19:23:28 kız adamın odasına bile gitmiş, daha neyin şikayetini ediyor? saf değil herhalde odada ne olacağını bekliyormuş acaba 1
  • iPhone Uygulaması 18 Temmuz 2013, Perşembe 19:15:00 İddia doğrusuysa bayanın yemeğe gitmesi, odasına gitmesi tabii ki gerekçe olamaz ancak soruyorum a bayanlar farzedelim böyle bir şey oldu bir bayan nasıl ve neden bekleyebilir bunu rapor etmek için bu kadar süre? Ayrıca böyle bir taciz olayına maruz kalındıysa THY'den önce polise haber verilir. Bu sebeple başka sorular geliyor insanın aklına... 0
  • ATIN İKİSİNİ DE 18 Temmuz 2013, Perşembe 19:11:09 Değerli THY Yönetimi; " ATIN İKİSİNİ DE CÜMLE ALEME ÖRNEK OLSUN.... " 19
  • Ablan kurban olsun 18 Temmuz 2013, Perşembe 19:10:13 Bu seferin Kabin Amiri ne yapıyormuş acaba? Haberi olmamış mı?Niye bildirmemiş? Ablasıııı, böyle mi yetiştiriyorsunuz kızları? 0
  • Bilmeden konuşm 18 Temmuz 2013, Perşembe 19:02:01 Cemile bacı mı nesin bilmeden tanımadan konuşma bence.Kaptanı çok iyi tanıyorum böyle birşey söz konusu bile olamaz .o iftira atan kişiyi de Allahından bulsun ... 0
  • Plan tutmadı galiba 18 Temmuz 2013, Perşembe 18:46:23 Sen adamın odasına git sonra da beni taciz etti diye 16 gün sonra şikayet et tuhaf ki ne tuhaf.. Uçuş sonrası dinlenmek için otele gitmiş ama odaları karıştırmış galiba.. 6
  • cemile bacı 18 Temmuz 2013, Perşembe 18:46:05 eskiler iyi bilir cemile bacı olayını ozmanda böle bir taciz olayı olmuştu şirket gereğini yapıp pilotu işten atmıştı kaptan olman ekibine istediğini yapma özgürlüğü vermiyor şimdi disiplin kurulunda kuzu gibi verilcek kararı beklersin kaptanlıgında seni kurtarmaz neyseki böyle kaptanlar yok denecek kadar azaldı 44
    • cemile bacı 22 Temmuz 2013, Pazartesi 16:30:30 olayıda iftiradan baska neydi ki ? 0
  • saçmalık 18 Temmuz 2013, Perşembe 18:43:10 hem de çok büyük bir saçmalık. böylesine ardı arkası boş bir iddadan dolayı bir pilotun böylesine töhmet altında bırakılması çok üzücü. çamur at izi kalsın. adamın odasında ne işin var arkadaşım, meslekleri bir kenara bırakalım, bir erkek bir kadını neden otel odasına davet eder ve kadın neden o odaya gider sizce? kendi kendinize cavap verin sadece. 10
    • . 22 Temmuz 2013, Pazartesi 16:32:32 erkeğin davet ettiği de hostesin iddiası,otel telefon kayıtlarından arayan belli olur,zorla odasına çagırdıysa. 0
  • just a woman 18 Temmuz 2013, Perşembe 18:34:38 Bizler ne zaman bu kadar hosgorusuz kaba tahammuliyetsiz otekilestiren kusumseyen asagilayan bir toplum olduk. Ne zaman bir taciz olayinda neyin ne oldugunu bilmeden odasina gitti diye haketmis olabilecegini dusunen insanlar olduk. Birinin ne kadar zaman egitim aldiginin hangi mevkide oldugunun tacizci olmasiyla ne alakasi olabilir. Bir insan bir sirkette 6 ay calisiyor diye dikkate alinmamali mi? Sizin bu zihniyetinizin tecevuzculeri sapiklari saliveren zihniyetten bir farkli olabilir mi? Yorumlarinizi okudugumda utaniyorum bir kadin olarak. Cinsel istismarin tacizin tecavuzun en cok oldugu bir ulkede sizin gibilerin yasamasi cok normal.. Utanin erkekliginizden. Kimse basina gelmeden bilemez. Gurur duydugumuz degerlerimiz, hosgorumuz yardimseverligimiz insanligimiz artik hic bir sey kalmamis. Bravo bizi bu hale getirenlere 28
    • Ahh şu zihniyetimiz 18 Temmuz 2013, Perşembe 18:53:12 Neyin ne olduğu gayet ortada sen kimin savunmasını yapıyosun. Sen oraya çalışmak için gidiyosun günün sonunda yorgunluğunu atmak için odana çekilip dinlenmek yerine pilottan gelen teklifi kabul ediyosun sonra da hem sözle hemde elle taciz edildim diyosun. E gitmeseydin adamın odasına madem işinize bu kadar değer veriyosunuz işinizin gerektirdiği gibi davranın.. Pilot koca hayalleriyle dolaşmayın.. 4
    • ?? 18 Temmuz 2013, Perşembe 18:58:03 hanfendi pardon ama, içli dışlı tanımadığınız, yılda belki bir kere denk gelebileceğiniz bir pilotun odasına gitmek ? ? ? dostunuz, arkadaşınız olur ayrı bir konu, demogoji yapmanın gereği yok. kimsenin tacizi, tecavzü savunduğu da yok. 4
    • just a woman ? 22 Temmuz 2013, Pazartesi 16:35:22 bir taciz iddiasında erkeğin ne kadar savunmasız olduğu gerçeğini hiç araştırdınız mı ? taciz,tecavüz dediğiniz anda erkek direk suçlu konumuna oturur. genel kanı ; yapmıştır....... 0
  • İftira 18 Temmuz 2013, Perşembe 18:26:23 Zorla sana bir şey mi yaptırmışlar, istememişsin çıkıp gitmişsin odana, 16 gün sonra ne şikayeti bu. Sen eğer yemeğe çıkıyorsan bu pilotla, sonra da odasına gidiyorsan, ondan gelecek bir teklifi niye bu kadar büyütüyorsun. Bu olay uçuş esnasında olsaydı, belki şikayetlik bir vaka olabilirdi ama yetişkin insanlar birbirlerine teklifte bulunabilirler, sen kabul etmek zorunda değilsin. Beğenmiyorsan yaptığın gibi çekip gidersin. Bence de pilotun baş harfleri gibi hostes hanımın da baş harflerini yayınlamaları gerekir. Eğer bu konuda şahit veya delili de yoksa dosyasına iftira olarak kaydedilmeli bu olay. 2
  • ... 18 Temmuz 2013, Perşembe 18:24:26 Tacizin hertırlusu kötü fakat Otelde odasına gitmeseymiş daha usturuplu olurmuş.Ciddi araştırılsa ne olacak uyuz olan herkes birbirine taciz etti desin o zaman? Kanıt yok birşey yok! 0
  • Pilot'un Odası ? 18 Temmuz 2013, Perşembe 18:13:37 Kalmadı Dünyada böyle bir görüş artık.... Pilot Odaları eskinin FİLM REJİSÖR ODALARI haline geldi.... Bence bu sorunu VE bu kötü imajı çözecek olan PİLOTLARIN BİZZAT KENDİLERİDİR... Aksi halde ateş olmayan yerden duman çıkmaz DERLER KARDEŞŞŞŞŞ.. 21
  • KISA ve ÖZ Çözüm 18 Temmuz 2013, Perşembe 18:04:25 1 Pilot ile 1 Kabin Memuru'nun eksikliği hiç önemli değil... BENCE HER İKİSİ DE KAPIYA Koskoca THY Batacak değil ya... Tüm Cemaate de DERS OLSUN...... 11
    • misafir 20 Temmuz 2013, Cumartesi 13:22:57 ne cemaati bu?..yoksa cemaat mi yönetiyor thy yi. bilelim..yanlış yazdınız sanırım camia olmalı o... 0
  • iPhone Uygulaması 18 Temmuz 2013, Perşembe 18:01:03 Kesinlikle cok iyi arastirilmali. 0
  • Kim 18 Temmuz 2013, Perşembe 17:51:24 Kim acaba 0
  • yankee 18 Temmuz 2013, Perşembe 17:21:51 kaptanımızı tanıyorum kesinlikle böyle bir şey yapacak insan değildir. iftira. ayrıca memurun adını neden yazmıyorsunuz. bu işin altından neler çıkacak göreceğiz. 7
    • yagcılarda 18 Temmuz 2013, Perşembe 18:22:43 aman kaptanım canım kaptanım zaten herkes sütten çıkmış ak kaşık,ya kabin memuru hanım efendi haklıysa ya kızın namusu oynadıysa zaten olay disiplin kurulundaymış burdan kimse ahkam kesmesin biz biliyoruz kimin ne olduğunu, sözlü taciz zaten oluyor onunda önüne geçilmesi lazım. herkes kurallara uyacak önce insan olacak. kağtan olmus adam olamamışlara duyurulur 28
    • yagcılarcı 18 Temmuz 2013, Perşembe 19:21:46 ...ya kızın namusu oynadıysa...cümleye bak.. 2
    • Bİ GİT 18 Temmuz 2013, Perşembe 20:22:25 sen de ahkam kesme buradan, herkesin ne olduğunu biliyormuş. adını söyle de biz de senin kim olduğunu bilelim. 1
  • Tuhaf... 18 Temmuz 2013, Perşembe 17:20:30 Böyle bir olay yeni olmuyor ki...her uçuşta çok daha ilerileri yaşanan normal bir olay....bu kızımız herhalde pilotun evlilik teklifini bekliyordu, olmayıp, avucunu yalayınca da böyle bir yola başvurdu. Akıl hocaları öyle öğretmişler demek ki.... 7
    • Tuhaf'a... 18 Temmuz 2013, Perşembe 18:18:42 Terbiyesizsin... 49
    • aynen 21 Temmuz 2013, Pazar 14:32:52 tuhaf'a... ifadenizin altına aynen ben de imzamı atarım. 1
  • bu kadar basit mi? 18 Temmuz 2013, Perşembe 17:07:14 Adam gitsin kafa patlatsın, okullar kazansın, bin bir zorlukla pilot olsun... liseyi yeni bitirmiş, babasının torpil bulmasıyla hostesliğe başlayan körpe bir kadın tarafından bozuk para gibi harcansın! Vay be!!! Adam seni zorla mı aldı odaya? Hangi aklı başında namuslu bir insan, bir erkeğin otel odasına gider? 13
    • Astronot 18 Temmuz 2013, Perşembe 17:55:06 Çok büyüttünüz bu işi..Parayı basan herkes pilot oluyor..Ne alaka cok okumuş cok kafa patlatmış..sanki astronot olmuş.. 30
    • bu kadar basit 18 Temmuz 2013, Perşembe 19:04:42 kusura bakma da barajı geçip su ürünleri okuyup o dediğin baba parasıyla pilot olup adam olamayan çok kişi var. Sana bir tavsiye egon senden büyük olmasın! 2
    • vazgeçtim 18 Temmuz 2013, Perşembe 19:44:19 o "körpe bir kadın" sözün karakterini ele verdiği için cevabımın asıl muhattabı sen olamasan da (üzerine alınma emi) empati yapmayı unutmayalım diye yazıyorum...ne demiş büyükler "ÇALMA KAPIMI ÇALARLAR KAPINI" 0
    • Astronot'a 19 Temmuz 2013, Cuma 00:25:30 Sen de bi denesene type paran dahil herşeyin benden olabilirsen... 5
  • ODA 18 Temmuz 2013, Perşembe 17:01:01 Pilot odaya davet etti ve bende daveti kabul ettim. Daveti kabul etmeyecektin canım benim. Her ikisinin de işine son verilmesi ve diğer personellere örnek bir karar alınması gerekir. Yaptığınız işi yapacak onlarca işsiz insan var... 14
    • Budur 18 Temmuz 2013, Perşembe 18:55:05 İşte bu arkadaş yaa olayın özeti bu valla bravo.. 2
  • Murka 18 Temmuz 2013, Perşembe 16:43:23 Üzücü bir durum.Aslında bu konuda yorum yapmak ne kadar etik olur bilemiyorum. Capt ile ilgili ismini yazmışsınız, bu durumda uçuş ekipleri tarafından bilinir oldu şu an. Yazılanlara göre yorum yapacak olursak; Kabin amiri bence fast food u restoranda yedikten sonra bi cafe de bişeyler içtikten sonra kendi odasına gitse ya da bi mazeret uydursa kaçsa o ortamdan (akadaşlarım çağırdı gitmeliyim gibi) bu olay başına gelmeyecekti. Zaten otele beraber dönmeleri ve yazılanlara göre pilot un odasına gitmesi pilot a ekstra cesaret vermiş olabilir. Tabiki bide Pilot un tarafından dinlemek gerekir. Ne olursa olsun basına yansıması daha üzücü. Şu anda senin Pilotun ve Kabin Amirini töhmet altında bırakmış oluyorsun. Saygılarımla, 0
  • Tango 18 Temmuz 2013, Perşembe 16:38:34 Bu tezgahı kuranlar yakında ortaya çıkacak, bakalım o zaman ne yapacaklar?Sağlam bilgi, kaptana tezgahı hazırlayanlar belli.... 2
  • Gizli KAMARA 18 Temmuz 2013, Perşembe 16:35:48 Bu haberi sızdıranlar, bu habere inananlar...Orada mıydınız, odada mıydınız? Olup biteni bilmeden 6 aylık kızın ifadesi ile adamı yakıyorsunuz...Ayıptır ayıp.... 1
  • Duyarlı olun 18 Temmuz 2013, Perşembe 16:32:58 Herkes herkes hakkında iddiada bulunabilir, henüz ispatlanmadan bunların kamuoyuna kesinmiş gibi duyurulması yanlış... 1
  • Pilot 18 Temmuz 2013, Perşembe 16:22:15 Kabin ve kokpiti birbirine iyice düşürmek için yapılan tezgah haberlerden biri. Tetikçiler kullanarak kendilerine ispiyoncular yaratıyorlar. Aynısını TSK da subay- assubay-uzmançavuşlarla yapıp başarılı oldular. Konu mu şimdi burada pilot taciz etti, nereden bileceksin, at gitsin , önemlinolan huzur bozmak yoksa kızın başına gelen umurlarında değil. 1
    • Aviator 18 Temmuz 2013, Perşembe 23:03:56 Bence de kesin THY'nin basarilarini cekemeyen dis mihraklar ve faiz lobisinin tezgahidir bu :-) 1
  • oh ne guzel 18 Temmuz 2013, Perşembe 16:21:54 yemek ye adamin odasina git sen gittikten sinra olsada olmasada oldu derler... adama ne kasti var kimbilir hangi akla mantik direk disiplin kurulu oluyor? bunlar iyice sastilar 3
  • charlie u bite me 18 Temmuz 2013, Perşembe 16:15:08 Bu tarz bir iddia ile hemen disiplin kuruluna mı sevk ediliyor ? Bu asılsız bir iddia da olabilir, nihayetinde ıspatlanabilecek bir durum da değil ne yazık ki, hal böyle olunca pilot için durum nasıl olacak acaba. 3