THY PİLOTLARININ İÇ SAVAŞI...

    Çok beğenilenler

  • Misafir 03 Kasım 2010, Çarşamba 15:18:13 Erisilmeyecek bir meslek degil artik... Ben Pilot degilim, dondurmaciyim. Para biriktirip AYJET pilot okuluna gidip pilot isine baslamayi planliyorum. Bana gore burada gonderilen yorumlar Pilotlar tarafindan gonderilmiyor. Kiscanc sahislar ve Muhtemel yer personeli veya kabin memurlari bu tarz yorumlarda bulunuyor. Hasan 0
  • Misafir 03 Kasım 2010, Çarşamba 15:29:03 mesela a319 pilotları çanakkale havaalanına gece uçmayız diyor. cemaat küspesi yöneticiler bişey yapamıyor bir haftada üç defa çanakkale uçuş programı değişiyor. yüzlerce yolcu mağdur oluyor kimseden tık yok 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 06 Kasım 2010, Cumartesi 10:46:36 sizi tebrik ederim...bir insan gerçekleri bu kadar mı güzel yazar yaa...çok haklısınız ve dediklerinizin hepside dogru...sizi tekrar kutlarımve başarılar dilerim...umarım birgün bizim bu camiada yazdıgınız niteliklere kavuşur 0
  • Misafir 06 Kasım 2010, Cumartesi 00:10:45 Helal olsun Ali KIDIK, süper bir konuya değinmişsin.Bilmiyor olabilirsin THY de asker kökenliler birde kendi içinde savaş halindedir,hava kuvvetlerinden gelenler Kara havacıları sevmez,kara havacılar Jandarma kökenlileri aşağılar,jetciler önde gider C130'cuları aşağılar.Standard asker psikolojisi işte,hepsi kendi içinde Atatürk ya :)Aslında kendileri de görüyor,biliyor 25-30 olu yaşlarda,üniversite tahsili almış,yabancı dili olan YETENEKLİ,algıları tamamen açık, teknolojiye uyumlu genç SİVİLLER bunlar için en büyük tehlike.E THY de globally globallesiyor ve büyük havayolları gibi asker kökenli artık istemiyor bünyesinde tehlike çanları çaldıda geçiyor bile bu arkadaşlar için.Pilotluk dünya'da sade bir meslek, bizde de böyle olacak. 0
  • Misafir 06 Kasım 2010, Cumartesi 00:02:16 Ben size söyliyeyim, yıllarca hava kuvvetlerinde pilotluk yapmış, liderlik vasfı dersleri ile kendi kendisine gaz vermiş, kendisinden başka kuş tanımayan,ama garnizondan da dışarı çıkamayan asker kökenli arkadaşlar binbaşı-yarbay olupta sivilde daha çok para olduğunu, imkan,ortam, beş yıldızlı otel olduğunu görünce,min.5000$ ile maaşa başlamayı görünce üniforma gazı geçtikten sonra sivile geçer.Bu ortamın sadece kendisine ait bir HAK olduğunun kararını verir,siviller sefil dir bu arkadaşlar için ve kendi gazında kendi dünyasında yılların ezikliğini,kompleklerini bu ortamda tatmin etmeye başlar.ortamda müsait devreler, abiler ortam kendi kendine şiştikçe şişer. Rant ta var,kaptirmamak lazim ondan sonra bas karizmayı her ortamda milet korksun 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 23:54:35 Neden sadece geri kalmış ülkelerde pilotluk ELİT meslek ? Pilotlar astronot misalidir ? Gelişmiş ülkelerde hiç böyle değil, gelişmiş ülkelerde pilotların hepsi mülayim, alçak gönüllü, kaptanlar babacan F/O lar da hep sıradan insanlar. Neden Türkiye'de pilotluk ELİT oluveriyor ? Değil arkadaşlar pilotluk öyle sadece süper seçkin, süper akıllı insanların yaptığı bir meslek değil. Bende Pilotum bende kaptanım özel bir havayolunda uçuyorum. Zannetmeyin THY ye giremedim filan diye böyle yazdığımı, hayatta THY gibi bir şirkette işim olmaz. Pilotluk bir akademik kariyer değildir, Pilotluk lise bitirebilecek kadar matematik fizik bilen, sağlığı yerinde olan her insanın kazanabileceği, tecrübe edindikten sonra süper olabileceği bir meslektir. 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 00:23:54 sitenizde çıkan kimi haberlere kimliği belirsiz kişilerce yapılan seviyesiz yorumlardan yola çıkarak Türk Hava Yolları gibi milli bir gurur kaynağımıza ve onun kokpit ekibine yapmış olduğunuz bu suçlamayı son derece haksız buluyorum. Pilotajla ilgili en ufak bir haberde hemen asker -sivil pilot kavgasını alevlendiren yorumcularınız kuvvetle muhtemel pilot olmak isteyip olamamış yada olmuş ama Türk Hava Yolları'na girememiş kişilerdir. Sivil kökenli pilotların hocaları da asker kökenlidir yani bize havacılığı pilotluğu öğreten hocalarımızla aramızda meslekten öte bir gönül ve vefa bağı vardır. suni kavgalarla enerjimizi tüketmeyelim asker yada sivil fark etmez mühim olan Türk semalarında Türk pilotların uçmasıdır 0
  • Misafir 04 Kasım 2010, Perşembe 11:17:57 Yaptığınız bu haber yanlış ve sizi kınıyorum 0
  • Misafir 04 Kasım 2010, Perşembe 11:05:42 cok uzulerek soyluyorum ki bu yazi yeni hic bir seyden bahsetmeyip, ortaligi karistirmaya yonelik yazilmistir. hayal kirikligina ugradim, yorumumun yayinlanmayacagini bende biliyorum.en azindan bilin istedim. saygilar 0
  • Misafir 04 Kasım 2010, Perşembe 10:47:31 THY'de Almanlara verelim. Nasıl olsa globally yours ... 0
  • Misafir 04 Kasım 2010, Perşembe 10:07:29 sevgılı kardesım.. eğer gercekten uçmak sende tutkuysa, peşini bırakma,ama pilotlardan yüzyüze bilgi almanı tavsıye ederım.ben pilot olmadıgım ıcın sana sağlıklı bilgi veremem.ama 1 yıldan berı araştırıyorum.yuksek maliyetli,zengin ailenın cocukların genelde girdiği bir sektor halıne gelmiş durumda.. cogu kişi karizması ve maaşı için bu işe giriyor.yoksa senın yaptıgın soforluk maaşı 10 bın DOLAR o..kımse bu işi yapmaz.. 0
  • Misafir 04 Kasım 2010, Perşembe 09:44:16 vallahi yetenek var ama şansım ve torpilim hiç yok.olmaz diyosun yani...ben en iyisi şöförlüğe devam ediyim.ne demişler bildiğin işten şaşma.teşekkürler. 0
  • Misafir 04 Kasım 2010, Perşembe 09:32:16 ben pilot değilim;ama bu işleri 1 yıldan berı araştırıyorum..pilot olmak kolay,birsekılde sınavlarını verırsınız, ama havayollarında işe başlamak sans-yetenek-torpili bir araya getırmelisiniz,o zman cok iyi paralar kazanabılırsınız! ucus okulunuunda bır maliyetı var..ortalama 150 bın tl. ama işe girersen.2 yılda cok rahat cıkarırsın. 11 tane ucus okulu var...genelde hepsi aynı eğitimi verıyor..iş sende bitiyo kısacası 0
  • Misafir 04 Kasım 2010, Perşembe 09:32:13 ben pilot değilim;ama bu işleri 1 yıldan berı araştırıyorum..pilot olmak kolay,birsekılde sınavlarını verırsınız, ama havayollarında işe başlamak sans-yetenek-torpili bir araya getırmelisiniz,o zman cok iyi paralar kazanabılırsınız! ucus okulunuunda bır maliyetı var..ortalama 150 bın tl. ama işe girersen.2 yılda cok rahat cıkarırsın. 11 tane ucus okulu var...genelde hepsi aynı eğitimi verıyor..iş sende bitiyo kısacası 0
  • Misafir 04 Kasım 2010, Perşembe 09:26:20 gecenlerde yenilerden birisiyle ucuyorum kaptanim bu isi tuttum 60 bin avronun aylik getirisi cok iyi mutluyum yakinda masrafin hepsi cikar seneye bakalim daha iyi getisi olan bir is cikabilir dedi buyurun burdan yakin,ingilizce yok airmanship yok ucus yok,tarikattan torpil al sana is,,thy cag atladi dogruuu 0
  • Misafir 04 Kasım 2010, Perşembe 09:03:08 arkadaşlar ben de metro turizim de otobüs şöförüyüm.lise mezunuyum.açıköğretim okuyorum.acaba parasını ayarlasam pilot olabilirmiyim? 0
  • Misafir 04 Kasım 2010, Perşembe 06:48:33 İngilizce' yi ön şart koymuşsun, doğru da yapmışsın. Ama bana Türk pilot göster fazla değil 10 tane basic phraseology dışında İngilizce konuşan; değil bir, 32 dişimi kırıp sana kargoluyacam! Ali Kıdık helal sana yine konunun orta yerine diktin bayrağı! 0
  • Misafir 04 Kasım 2010, Perşembe 01:38:30 hasan bey, bence kesinlikle pilot olun... çünkü daha şimdiden hostes! değil kabin memuru! demeyi öğrenmişsiniz... 0
  • Misafir 04 Kasım 2010, Perşembe 00:23:00 THY' de iç savaş vs. falan yok. Burada kimin yazdığı belli olmayan yorumlara dayanarak bu sonuca varmak büyük hata olur. Uçuculuk nosyonunu almış bir pilotun diğer arkadaşına kin beslemesi düşünülemez. Kader birliği yaptığım arkadaşım kaynağı ne olursa olsun başıma sadece taç olur. Bu iş çocuk oyuncağı değil, pilotlar zorlu bir eğitimden geçerek o pilot koltuğuna oturmaya hak kazanıyorlar. O koltuğa oturma hakkını elde eden arkadaşım kaynağı ne olursa olsun saygıya değerdir. Ben de THY' de kaptan pilotum, asker kaynaklıyım, en iyi arkadaşlarım arasında bir çok sivil kaynaklı arkadaşım var. Sivil kaynaklı arkadaşlarımdan sadece saygı ve sevgi gördüm. Asker sivil çatışmasına ise hiç ama hiç şahit olmadım. THY güzide bir kurumdur. 0
  • Misafir 04 Kasım 2010, Perşembe 00:19:07 sokakta yüzüne bakmayacağın adamı pilot, dönüp bakmaya, yüz vermeye tenezzül etmeyeceğin kadını hostes yapıp mesleklerin kalitesini düşürünce bu olanlar az bile. bi arkadaş yazmış lh-tk kokpit farkını. aynen dediği gibi, adamlar havacılık kültürü ile yetiştiriyor, bizimkiler ise 3-5 saat daha fazla uçup 100 euro fazla kazanmak için meslektaşının boğazını sıkacak neredeyse. bu paragöz asker emeklileri ve de malülen asker emeklileri (bilen bilir nasıl olduğunu) olduğu sürece, o 5 m2 lik kokpitte ne huzur olur, ne de hatasız uçuş olur. çözüm tüm dünyada olduğu gibi sivil hayatta, sivil pilottadır, gerisi boştur. adam ayda 15000 dolar kazanıyor ama yazını karpuzkaldıranda, bodrum orduevinde geçiriyor. bu adamdan kim ne bekleyebilir ki? 0
  • Misafir 03 Kasım 2010, Çarşamba 22:54:02 ben niye sana kefil olayim sen tum bu hesaplari yaparken benim kefil olacagimimi dusundun.yazik hayallerin yikilacak cunku ben sana kefil olmam kardesim:).Pilotluk bitti niye buralarda yorum yaparsiniz onuda anlamadim. 0
  • Misafir 03 Kasım 2010, Çarşamba 22:51:53 Herhalde en popüler uygulamalar H. Ali - Hz. Ebubekir klikleşmesi kökenli, yorumlara bakılırsa. 0
  • Misafir 03 Kasım 2010, Çarşamba 22:21:52 SIVIL-ASKER Asker arkadaslar daha Fantom ucuyor!!! Ve onlardan baska pilot yokmus!!!! 0
  • Misafir 03 Kasım 2010, Çarşamba 21:54:48 Bak dondurmacı arkadaşım,, mesleğin o kadar güzel bir meslekki abartmıyorum,,, istersen tekrar tekrar düşün derim.. Hadi burada yorum yapanlar yer görevlileri... Ya kardeş gitte sivil havacılık genel müdürlüğünün rakamlarına bak bakalım lisanslı pilot sayısı ve aktif çalışan pilot sayısı rakamlarına...Aradaki farkı bir çıkarma işlemi ile bul dudakların uçuklasın... Arkadaşım bu iş yapılmayacak bir iş değil ona eywallah,, ingilizce öğrenilir,tip alınır,lisans alınır, herşey yapılır,, ama peki senin yurdunun işvereninin zihniyetini nasıl değiştireceksin??? bütün bu aldıkların onların zihniyetini değiştirmende hiçbir katkı sağlamayacak bu yorumların genelinde anlatılan şey iş sıkıntısı,,bunun kaynağıda tam donanımlı yabancı pilott diye düşündü 0
  • Misafir 03 Kasım 2010, Çarşamba 21:33:27 vitessiz dikiz aynasız arça işte, özel uçuş okulundan gelse ne olur çok zor iş mi sanıyorsun bu hava aracı operatörlüğünü. aslan gibi hakkıyla yapar biraz uçuş yapan cockpıt gören arkadaş... abartmayın lütfen 0
  • Misafir 03 Kasım 2010, Çarşamba 20:53:49 yav biktik artik su kedi ciger muhabbetinden be kardesim. Olun pilot kim tutuyor sizi. Burda yorum yazacaginiza simdiden geceli gunduzlu ders calisip pilot olmak icin kollari sivayin cigerlerim 0
  • Misafir 03 Kasım 2010, Çarşamba 19:14:17 Bir Lufhansa uçuş ekibi ile Türk uçuş ekibini yan yana koyun .Uçaktan inişini, uçağa gelişini, evlerine veya otele gidişini seyredin. Sonra bir de dönüp Suudi ekibe bakın. "On the way insaallah"' ı göreceksiniz. Qatar Airways' e sakın bakmayın emi. Çünkü İngilizler "YES SIR" demesini öğretmiş be kardeşim. 0
  • Misafir 03 Kasım 2010, Çarşamba 19:07:18 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 03 Kasım 2010, Çarşamba 19:04:46 Her meslek de olduğu gibi bu meslekde de arkandan kuyu kazan pek çoktur. Asıl iç savaş 70 saatin üstünde kimin fazla uçtuğudur. Malum 70 saat üstü para yazıyor. Veya pazar ve bayram günleri kim uçmaktadır. Malum onlar da para. Başka ne savaşı olsun ki? Kim iniş takımlarını almayı unutacak, kim koymayı unutacak. Vampirler bekleşiyor. 0
  • Misafir 03 Kasım 2010, Çarşamba 17:59:25 Avrupada en az tercih edilen meslek..duzensiz hayat..cekilcek hayat degil..eskidendi pilotluk... 0
  • Misafir 03 Kasım 2010, Çarşamba 17:24:16 kefil olursan bankaya,yada evını ıpoteklek.. sana ömür boyu bakarım. ucus okullarında mantar eğitimi almış adamın ne işi var kardesım:):): 0
  • Misafir 03 Kasım 2010, Çarşamba 17:14:59 tamam abartmadık hadı yap ozaman ne duruyorsun 0
  • Misafir 03 Kasım 2010, Çarşamba 17:12:49 eeee iş olmadıktan sonra babalar gibi pilot olsan ne yazar? o kadar parayı sokagamı atacagız yani....insanlara gaz verip hayalleri ile oynamayın....şu an 500 pilot işsiz geziyor onlarıda yazsanıza 0
  • Misafir 03 Kasım 2010, Çarşamba 17:08:58 ben bir cok ucus okulu ile görüştüm.. 50 bın euro cıkartan once ppl-atpl bırde 25 bın doalrcık tıp eğitimi alırsan.. ingilizcen normal düzeyde ise,orta zekalı bir ınsansan ve kör -sakat değilsin..lisansı alırsın kapı gibi... iş bulmaya gelince torpilin varsa %100 kokpitte yerın hazır,torpil olmasa bile babalar gibi pilot olursun.. abartmayın bu işi... 0
  • Misafir 03 Kasım 2010, Çarşamba 16:49:02 valla is parada degil arkadaslar.. iyi dusunun ... tasinin .. birikimlerinizi ve hayallerinizi zamaniniz bosa harcamayin derim ben tavsiye ister alin ister almayin.. alt yapiniz yoksa... ingilizce bilginiz az ise.. hizli dusunup dogru karar verme yeteneginiz yoksa.. daha dogrusu soru ezberleyen degilde gercekten havaciligin a sini b sini ogrenerek gelmisseniz belki bir sansiniz olur ..oda belki... yoksa her parasi olan pilot olsaydi herkes evini dukkani birsekilde satar olurdu.. bu isler o kadarda gorundugu ve okundugu kadar kolay degil.. hic bir zamanda olmadi.. olmayacakta.. sevgiler.. 0
  • Misafir 03 Kasım 2010, Çarşamba 16:38:31 hasan biraderim sen belki lisansını alırsın oda belki ancak kesinlikle airline pilotu olamazsın gaza gelme yazık dolarcıklarına. 0
  • Misafir 03 Kasım 2010, Çarşamba 16:09:15 önce dinlemesini sonra konuşmasını öğren Hasan kardeşim . 0
  • Misafir 03 Kasım 2010, Çarşamba 16:07:58 bak dondurmacı amca bile pilot olacagım diyor demekki bu meslek öyle abartıldığı kadar matah bir meslek degilmiş demii..maymun bile uçtuktan sonra...ordu kökenli kaprisli arkadaşlara yol verin ve bir daha işe almayın bak nasıl düzeliyor thy....çünkü onların hepsi kendini cumhurbaşkanı zannederlerr... 0
  • Misafir 03 Kasım 2010, Çarşamba 16:04:03 100 bin dolar değil 100 bin TL de yeter, Antalya'da Er-Ah Uçuş Okuluna gidip Glass Kokpit Cessna 172 ler ile eğitim alabilirsin. 0
  • Misafir 03 Kasım 2010, Çarşamba 15:35:34 pilot olmak artık zor değil.100 bın dolara babalar gibi alırım.. 0