THY pilot ilanını güncelledi

    Çok beğenilenler

  • Kpt 09 Ekim 2016, Pazar 17:55:39 Kaptan çocukları boşuna zaman kaybetmesin.yasak 6
    • bush 09 Ekim 2016, Pazar 18:36:54 nedir yasak olan? 2
    • Kpt 10 Ekim 2016, Pazartesi 11:32:55 Almıyorlar Kaptan çocuklarını 2
    • bush 10 Ekim 2016, Pazartesi 15:31:29 kaptan cocularini almiyoruz diye bir yazi mi okudunuz, boyle bir kaniya nasil varabiliyorsunuz. ben aksini idda edebiliyorum yasadigimdan dolayi. 0
  • Havi 09 Ekim 2016, Pazar 17:43:37 Abi siz nerde yasiyosunuz bu ilan zaten orda sürekli 1
    • aaaa 09 Ekim 2016, Pazar 17:58:00 öle deme buyuk degisiklik var " İlanımız 31.12.2016 tarihine kadar yayında kalacaktır. " demisler =))) 0
    • Havi 09 Ekim 2016, Pazar 18:06:03 Oda vardi zaten hahaha 3
    • Dikkatsiz 09 Ekim 2016, Pazar 18:23:59 Nasil acikti ? O zaman butun ilanlar hic Kapatilmadi hepsi hala acik. Ustune tiklamayi deneseydiniz keske arkadaslar :( 3
    • Enver 10 Ekim 2016, Pazartesi 01:27:55 Yazik 1
  • Tüm yorumlar

  • ohyes 13 Ekim 2016, Perşembe 16:32:26 neresi değişti bu ilanın ben orasını anlamadım. 6 ayda bir alım yapıyorlar. süreç senede 2 aşama oluyor. zaten bu ilan yayına açıldığından beri o ibare vardı. ilanın neresi değişmiş editör? aydınlatırsanız seviniriz. 0
  • Yabancı 11 Ekim 2016, Salı 00:19:41 thy yabancıları sever şşşşş. Türkleri işten çıkartır. Ama yabancı severler..nedenini söylersem AirPort yayınlamaz...belki bu mesajımda yaymlamaz 2
  • 1 10 Ekim 2016, Pazartesi 16:23:01 Bende sevindim yaş sınırı genişlemiştir diye.Hiçbir şey değişmemiş eski ilanın tüm kriterleri aynen duruyor. 0
    • 40 11 Ekim 2016, Salı 22:16:43 40 yaşındamı olsun.70 yaşında similatö ögretmeni oluyorsa 40 yaşındsn sonra pilot olunur herhalde. 1
  • Plt 10 Ekim 2016, Pazartesi 13:16:25 Su resimdeki tipe tab oluyorum degistirin su parlagi 8
    • Fo 737 10 Ekim 2016, Pazartesi 14:37:59 Cok sevilen bir kaptanımızdır 1
    • Plt a cevap 10 Ekim 2016, Pazartesi 19:37:27 Kendisi cok sevilen ayni zamanda da cok iyi bir pilottur.Ayrica gorsel olarakda sirketimizi cok iyi temsil ediyor. 0
  • tk 10 Ekim 2016, Pazartesi 12:18:36 ee neresi güncel kardeşim??? yaş kriteri olduğu gibi duruyor.. 2
  • öğrenci 10 Ekim 2016, Pazartesi 10:24:52 okullara öğrenci alımını durdurun artık insan kaynıyor ama iş yok. Onu da geçtim TUA lar uçamıyor thy öğrencileri rahatça uçsun diye. DUYUN DUYURUN, haber yapın AIRPORT HABER 4
  • İşsiz FO 10 Ekim 2016, Pazartesi 10:09:46 Tecrübesiz 2. pilot ilanları da açılsın artık kaç aydır işssiz geziyoruz ortalıkta. En azından süreci başlatın beğenmediğinizi yeterli görmediğinizi işe almazsınız bu kadar basit. 3
    • Kanun 11 Ekim 2016, Salı 22:20:44 Yabancı F/o uçurulmasında AVRUPA BİRLİGİ Standartları uygulansın .Avrupa TÜRK PASAPORTLULARA işvermiyorsa Türkiyede vermesin. 0
  • hikaye 10 Ekim 2016, Pazartesi 09:40:53 türkiye 61 tane yüksek/lise dengi okul ve birsürü fto ve mezunu var bunların çoğu hayal alemenide ve kredi çekerek okuyorlar yazık!!! iş yok 0
  • TECRUBESIZ ADAY 10 Ekim 2016, Pazartesi 03:45:44 SAYIN YETKILILER UÇUŞ OKULUNU BİTİRİP BEKLEYEN ADAYLAR İÇİN DE ALIM BAŞLATIN LÜTFEN. 0
    • RT 10 Ekim 2016, Pazartesi 10:03:45 Şuan ihtiyaç yok.Birçok uçak boşa çıktı.Uçuş saatleri azaltıldı.Elinden gelse önce yabancı pilotları çıkarmaya bakacak şirket. 1
    • İKİNCİ ÜNVERSİTE 12 Ekim 2016, Çarşamba 20:58:28 Tekrar THY uçuş okuluna baş vur tekrar pilotaş egitimi al işgarantili olur hem maddiyük getirmez ikinci pilot oldugunda aylıgından kesilir.Boş gezecegine sevdigin meslege kavuşmuş olursun,Tabii şatların tutuyosa lise mezunu degilsen. 0
  • Y 09 Ekim 2016, Pazar 23:45:01 Km ilanlar koyun pls ve yas kriteri yukseltin. 40 iyi olur. 32 yasindayim. 4
    • leman 10 Ekim 2016, Pazartesi 01:35:11 milletle eglenmeyi birak bence ilerde benim halim nasil olur ne olurum diye dusun.havacilik mesleginin garantisi yoktur.hicbirimizi yarin ne bekliyor bilemeyiz.o zamanda dalga gectigin durumlara dusme.issizlik kotu birsey ozellikle ki insanlarin bu meslek hayalleriyse.sirkete girmek isteyen arkadaslarida sonuna kadar destekliyorum.umarim yas kriteri artar sizide aramizda goruruz arkadaslar.olgun kisiligi oturmus arkadaslara gercekten ihtiyacimiz var cunku. 2
    • Y 10 Ekim 2016, Pazartesi 10:39:03 Ok abi. 5
  • thy 09 Ekim 2016, Pazar 23:17:04 Şimdi onurdaki pilotlar başvuruları yapmıştır. Sonuçta adamlar haklı maaşları düşürüldü. Uçuş primleri desen kaç aydır yatırılmıyor. 9
  • Tecrübesiz aday 09 Ekim 2016, Pazar 22:08:28 Sayın Ali Bey sizden ricamız değerlendirme süreci devam eden tip eğitimi için hazır tecrübesiz pilot adaylarının alımlarını durdurmalarını sektörün sesi olarak sorar mısınız? Saygılarımla. 4
  • kafasi pilot 09 Ekim 2016, Pazar 21:19:05 Bu kis en az 100 ucak yerde olacak..havayollari firmalarini durumu zaten kritik.. 4
  • 2044 09 Ekim 2016, Pazar 20:58:12 Keşke uzatma yerine Dlr 2 den 1 kere CRM den 1 kere elenen adayların 2. defa dlr 2 hakkı kazanabilmesi yönünde bir düzenleme olsa, şu an her basamak ta 1 kere elenme hakkı veriliyorken DLR 2 ve CRM gibi birbirine hiç benzemeyen mülakatlardan 1 er kere elenenler başvuramıyor. 2
    • Kişiye özel 10 Ekim 2016, Pazartesi 09:38:00 Herkesin kendine özel istekleri oluyor. 3
  • ali 09 Ekim 2016, Pazar 18:05:08 kabin memuru ilani bekliyoruz.9 ay oldu.ve bu yil ilan acilmazsa resmen 86 dogumlu arkadaslarin hakki yenilcek.bari su yas kriterini yukseltin.yillardir bir cok konuda hakkimiz yendi 2 yil mulakat olimsuzlugu bekleme sureci dusen yas kriteri vs.derken.bari yasi arttirin artik. 7
    • /:/ 09 Ekim 2016, Pazar 18:13:28 Tamam ali bey 2
    • Kabin alım. 09 Ekim 2016, Pazar 18:59:13 2016 yılında ilan açılacak dendi.Fakat açılmadı ve ne hikmetse bu yıl içinde çok sayıda alım yapıldı bu arkadaşların Nasıl bi başvuru sürecinden geçtiklerini hiç bir zaman kestiremiyorum.Bir iki hafta önce yeni başlayanlar oldu 197. Veya 198. Dönem olması lazım.O yüzden bekleme bir ilan falan bir sene daha açılmaz. 6
    • Purser 09 Ekim 2016, Pazar 19:15:45 30 yaşındasın daha ne kabin memurluğu. Başvur işte pilotluğa façan yiyosa. 4
    • Er 09 Ekim 2016, Pazar 20:56:31 Kımin hakkı yenmiş anlamadım ? 2
    • flight attendant 09 Ekim 2016, Pazar 21:48:34 Daha cok bekleriz biz cok nolcak halimiz bole bizim lutfen yetkililier duyun sesimizi kulak verin bi cevap verin ona gore bekleyelim bizde 0
    • pursera 10 Ekim 2016, Pazartesi 01:39:15 sende purser olmussun ama kapi yolu gozukmesin malum 100 de 100 maas olayi.o zamanda yap yerde garsonluk ne havaciligi demesinler.millete akil vericegine sacma sapan onerilerde bulunacagina once bir adam olmayi ve empati yapmayi denesen diyorum 3
    • ali'ye 10 Ekim 2016, Pazartesi 12:25:19 eee ali bizler yaş kriterini yükseltsinler saçma bir kriter diye diye dilimizde tüy bitti. o yollardan bizde geçtik ali. 1990 doğumlu'larda ısrarla saçma bir şekilde diretiyor thy. ülkenin işsiz insanları işsiz gençleri yüzbinlerce hatta milyonlarca. ülkede üretim yapan kurum sayısı her geçen sene azalıyor. kapalıçarşıdaki yıkılmaz denilen esnaf bile batıyor. havacılık sektörü güllük gülistanlık diyor ilker aycı başkan. eyirporthaberin yaptığı habere göre thy avukatı çıkıyor batıyoruz zarar ediyoruz diyor. yahu kime inanacağımızı şaşırdık!!! yürekli birisi yok mu? olan biteni çıkıp tüm çıplaklığı ile anlatabilecek??? 0
    • Suda Balık 11 Ekim 2016, Salı 03:21:52 86 doğumlulara da bedelli askerlik vurdu 89 -90 a vurmadi.O zaman onlara haksızlık oldu dedin mi?Thy kişiye göre yapmıyor.Ha inşallah açılırsa girersin ama hak yenme falan yok.30 yaşa gelmiş birini de sorun çıkarabilir diye almıyorlar sonuçta 23-24yaşında bir numarayken sen son numara oluyorsun.Komplekse girenler oluyor. 2
    • suda balık'a 11 Ekim 2016, Salı 09:15:58 genelleme yapma suda balık. 30 yaşın üzerinde insanlar işine sahip çıkar değerini bilir. 23-24 yaşındaki insanların uçuşta ne gibi sıkıntılara mahal verdiklerini duyuyoruz görüyoruz. biz senin yaşına gelemeyiz ama sende 30-31-32-33-34 yaşına geleceksin. şimdi konuşmanın manası yok. geldiğinde ve yaşadığında tekrar konuşuruz. 0
  • Nn 09 Ekim 2016, Pazar 17:51:11 Neresi degisti ?? 2
  • 15.07 09 Ekim 2016, Pazar 17:46:48 15 temmuzdan beri yayinda bu ilan. 6
    • ohyes 13 Ekim 2016, Perşembe 16:29:50 değişen bir şey yok 0