THY pilot alım kriterlerinde değişiklik yaptı

    Çok beğenilenler

  • Mustang 24 Mayıs 2016, Salı 19:05:45 Düşük profilli pilotlar geliyor... 51
    • :) 24 Mayıs 2016, Salı 23:28:39 Üniversite mezunu olmak yüksek profillimi oluyor? mezun olduğun bölümden 2 soru sorsalar bilmezsin konuşuyosn boş boş 11
    • AOF 25 Mayıs 2016, Çarşamba 10:03:09 Hukuk veya doktor olan THY pilotları var, acaba okudukları okul ile alakalı ne yapıyorlar kokpitte peki? Onlar çok mu yüksek profilli? Ne alaka yani? Haaa şimdi anladım, düşük profilli derken parası olmayıp da açıköğretim okuyanlar diyorsunuz, eh ona yapacak birşey yok. Para ile mutlu olursunuz ancak... 13
    • IQ ölçer 26 Nisan 2018, Perşembe 00:23:54 Onlar mı çok yüksek profilli mi demişsin ya. İstesen de istemesen de hukuk ve tıp mezunlarının IQ seviyeleri gerçekten yüksektir. Birincisi ÖSS'de çok yüksek puanla girilir, ikincisi gerçekten akıllı ise kişi bitirebilir. Bu arada çok fakir olup örgün okuyanlar da var buna bağlamamak lazım. İstisnalar mutlaka vardır, bir işte çalışmak zorunda olan gibi ama genelde AÖF mezunları ÖSS'den bir yeri kazanamamış kişilerdir... 0
  • remzi 24 Mayıs 2016, Salı 17:05:53 ben açık öğretimde son sınıftayım ama 10 yıldır mezun olamıyorum beni alaırlar mı? 20
    • yes 24 Mayıs 2016, Salı 17:25:36 bence alırlar 5
    • Gamlı baykuş 24 Mayıs 2016, Salı 17:33:23 Bir kızılderili atasözü "Hava ya bulutlu olacaktır yada güneş açacaktır" der,bunu günümüze uygularsak "Remzi kardeşim sen ya pilot olamazsın yada olamazsın",yani sen kızılderili düşüncesine göre pilot olamazsın. 1
    • leman 24 Mayıs 2016, Salı 17:36:42 alman vatandaşı isen alırlar 6
    • Gel 24 Mayıs 2016, Salı 18:08:20 Alicam 3
    • :) 24 Mayıs 2016, Salı 18:31:31 Abi sen en iyisi vaz geç şu işten. :) 2
    • yaş over.. 25 Mayıs 2016, Çarşamba 13:24:58 dostum THY nin aday adayı yaş kriteri 01.01.1986 dan sonra doğmuş olmak sen bu kritere pek uyamıyorsun sanırım. Ama diğer firmaların yaş kriterini araştır belki bir yerde senin yaşın uyabilir. 0
  • Tüm yorumlar

  • HEMŞİRE 03 Temmuz 2017, Pazartesi 18:56:50 BİR HEMŞİRE OLARAK BAŞVURSAM ALIM ŞANSIM NE OLUR ? İNGİLİZCEMİ NASIL GELİŞTİREBİLİRİM 0
  • TK'da 27 Mayıs 2016, Cuma 17:17:41 TK'da pilot olacaksan lisansı Amerika'dan alacaksın. Lise ve üniversiteye bakmaz o iş. 1
  • ÜNİ-AÖF-LİSE 27 Mayıs 2016, Cuma 17:16:12 boş boş esmiş gürlemişler....Aöf lise üniversite. Diyemiyor ki üniversite diplomamı aldım ama bir şey olamadım... 2
  • ... 27 Mayıs 2016, Cuma 11:46:16 Buradaki yorumları okuyunca ülkemdeki üniversitelerin seviyesi zaten kendini belli ediyor. Arkadaşım pilotluk çalışma ve özveri işidir, diploma işi değil. Bunu o kaz kafalarınız almıyor ya o diplomalarınızı atın çöpe yemin ediyorum. Vallahi de Billahi de uçak uçurmak çok zor bir şey değil, gözünüzde büyütmeyin. (AÖF mezunu 737 F/O) 2
  • devletin diploması 27 Mayıs 2016, Cuma 10:14:01 aöf diplomasını devletin okulu veriyor ve yine devletin kurumu olan thy, insanları işe alırken ya da şirket içi ilanlarda vs aöf mezunu hariç diye kabul etmiyordu! ülkemiz şartlarında insanların önceliği hayata tutunabilmek ve hem okuyup hem çalışabilmek. bunu da eğer aile durumunuz iyi değilse ancak aöf sayesinde yapabiliyorsunuz. kaldı ki sınavları hiç de kolay değil. aöf'e yazılın, sınavlarına girin, okulu bitirin öyle yorum yapın. geçmişten günümüze bu ülkede hırsızlara,soygunculara,yozlaşmış,çürümüş,işlevselliğini yitirmiş politika ve politikacılara,kurumlara,teröre vs giden paralar gençlere yatırım olsaydı insanların paraya ihtiyaç duymadan,geçim derdi olmadan okuma imkanları artabilirdi ve bugün aöf diye bir derdimiz de olmazdı! bu akıl,mantık ve vicdana sığmayan konuda doğruyu bulmuşlar nihayet... 1
    • Nasıl yani 28 Mayıs 2016, Cumartesi 22:51:34 Aöf ile alabilir almayabilir ona birşey diyemem ancak ben ve birçok mühendis arkadaşım bölüm okurken ayni anda açıktan işletme okuduk 4 yıllık. Sadece son gün çalıştım, kaldığım hiçbir ders olmadı. Hiç ders bile açmadan diploma aldım. Nasıl kolay değil şaka mı bu? 1
  • Cessna 26 Mayıs 2016, Perşembe 21:27:28 AÖF'liyi cahil yerine koyan ukalâ insanlar;en az 2 senedir örgün eğitim bitirmiş üniversiteli şartı vardı THY 'nın.bu kadar yazıp çizeceğinize 2 senedir girmeyi deneseydiniz.Giremeyen ve AÖF bitirenleri aşağılayan arkadaşlara yazdıklarım;örgün bitirdik diye konuşacağınıza girseydiniz şimdiye kadar.tutuşmuşsunuz şimdi şansımız azalıyor diye gelmiş klavye kahramanlığı yapıyorsunuz. 0
  • Atpl 26 Mayıs 2016, Perşembe 15:59:36 Saçma sapan yorumları okudukça tüylerim diken diken oldu.AÖF deninlen üniversite YÖK tarafından kabul edilmiş ve dünyanın en büyük üniversitelerinden biridir.Bu üniversitede açıktan okuyan öğrenciler hiçbir hoca desteği almadan tamamen kendi çalışarak bitirirler okulu.şimdi barajı ucu ucuna geçmiş,baba parasıyla özel üniversiteye kaydolmuş,okulu zar zor bitirmiş bir adamla,hem çalışıp,hem aile geçindirip hem okuyan birisi tabiki aynı değildir.AÖF'li öğrencinin azmi takdire şayandır.Madem bu kadar çok seviyordunuz okulunuzu,örgün olarak okumaktan çok memnundunuz gidip bitirdiğiniz bölümle alakalı olarak bir meslekte çalışsaydınız.Su ürünleri bitiren bir adam sırf örgün okudu diye işletme bitiren AÖF'liden daha mı pilotluğa elverişli.3-5 kişi çıkmış bık bık bık konuşuyor buradan.bırakın dahil olsunlar sürece.İyi kötü belli olur zaten mülakkatta.kasmayın kendinizi.Bence bütün bu tepkiler korkudan.AÖF'liler sürece dahil olursa kriterleri tam sağlayabileceklerini hepiniz biliyorsunuz.Alımlarda şansın daha azalacağını biliyorsunuz.Koskoca firma bileyleri düzenlerken bir bildiği vardır elbette... 5
  • yorgun 26 Mayıs 2016, Perşembe 14:10:01 Aöf liyim Arkadaşim ağzına sağlık nede güzel yazmışsın.Bende senin gibi ticaret lisesi mezunuyum .Üzgünüm ki cok iyi bir puan almama rağmen engellemeye takıldım önümüzde hiçbir seçenek yok tu ..AÖF okudum ..Malesef ki şunu belirtmek isterim kıyaslama değil hep çalıştım.Alan bilgim çok iyi Örgün öğretim okuyup bitiren arkadaşlarımla konuştuğumda hiçbirşey hatırlamıyorlar.Kendi bölümlerine ait..Okuma'nın nerde olursa olsun kimseye zararı olmaz.İNSAN YETER Kİ ÖĞRENMEK İSTESİN, İstanbul doğumluyum 3 tane anadılım gibi yabancı dilim var.Ama asla thy pilot alımına başvuramadım çünkü AÖF LİYİM.. Şimdi yaptığı çok güzel birşey 2
  • Ahmet 26 Mayıs 2016, Perşembe 01:17:12 AÖF den mezun olan kişileri neden genelliyorsunuz? Görgü ve eğitim durumunu siz değerlendiremezsiniz. İnsanların ailevi durumları,hayatın getirdikleri gerçekler hem çalışıp hemde okumak zorunda olan insanlar var.. Özel üniversitelerin bir çoğundan benim fikrimce Aöf mezunu olmak daha değerli.. THY ye sonsuz teşekkürler böyle bir imkan için 3
  • Yaş Sınırı 25 Mayıs 2016, Çarşamba 22:16:09 Madem bu işi lise mezunları da yapabiliyor ve yurtdışında -hatta içinde- bunun da örnekleri var, eğitim seviyesini lise mezununa çeksinler. Samimi olarak söylüyorum(özellikle muhtelif haklı yorumları okuduktan sonra.) Fakat madem böyle bir şey yapılıyor, şu yaş sınırını da arttırsınlar. Onun da örneği var çünkü. Ab initio'da hem de. British Airways'in eğitimi için üst yaş sınır 50'lerde bir şeydi. Buna "fakat mevcut bazı çok kalifiye hava yollarının yaş sınırları 30 civarı hatta daha altında" falan diye itiraz edilebilir. Durum böyle olsa da, BA gibi çok da dandik olmayan bir şirketin yaş sınırını yüksek tutması bunun da gayet olabilir olduğunu gösteriyor. 2014'ün başında Hamdi yanılıyorsam CNN'de bir programa çıktığında epey artis artis konuşmuştu yaş sınırı niye 28'e indi diye veryansın edildiğinde "bir o sınırı daha da aşaı çekmeyi planlıyoruz aslen" falan diye. Hani, ne oldu? Şimdi, kimse kusura bakmasın da, görüldüğü üzere adam bulamıyorlar. Madem öyle, yaş sınırı da artsın. 0
  • Sağlık 25 Mayıs 2016, Çarşamba 20:26:17 Hasi ben size başka bir örnek vereyim. Sağlık sektöründeyim. Bir taraftan uçuş okuluna devam. Evet benimde hayallerim var. Lakin bu iş Aöf veya normal üniversite mezuniyeti ile alakalı değil. Zira belki tuhafınıza gidecek ama Türkiye'de doçent ve profesör olmuş ama iki cümle ingilizceyi yan yana getiremeyen akademisyenler tanıyorum. Yabancı hasta geldiğinde bildiğin konuşamıyorlar. Sözüm ona ki, eğitim tabiiki önemli ama ayrımcılık değil. AÖF mezunları da yetenekli iseler bu işi yapabilirler. Çünkü sonuçta herkes aynı süreçten geçiyor. Biz burda birbirimizi yemeyi bırakalım. Yabancı pilotlar akademik olarak baktığınızda bizden çok daha eğitimsizler. Gel gör ki onlara bişey diyen yok. Yeteneksiz olan zaten yapamıyor bu işi hocam. Geçemiyor sınavları. Bırakın bu AOF tartışmasını. Başarılı olan yapar yapsın da zaten. AOF'de okuyan insanlar arasında da vardır iyi insanlar. Değerlendirmek lazım. Saygılar. 0
  • Alim 25 Mayıs 2016, Çarşamba 19:50:41 Adın alim ama kendin Kamilsin 1
  • aöf liyimm 25 Mayıs 2016, Çarşamba 19:43:06 Aöf mezunlarını eleştiren ve zeki olduklarını iddaa eden arkadaşlar lüten okuyun. Yazdıklarımı anlayacak kadar zeki olduğunuzdan şüphem yok. 1987 doğumluyum ve hasbel kader ticaret lisesine gittim ve bitirdim. Siz ve sizin gibi zihniyetlilerin engllemesi sonucunda çok iyi puan almama rağmen katsayı engeline takıldım ve istediğim okula gidemedim. Çünkü idealleri olan biriydim ve sizin gibi ne tutarsa gider okuruz yeterki örgün olsun demedim. Sisteme kızdım ve aöf yi takılmadan 4 senede ve onur belgesiyle bitirdim. Üstelik yalakalık yapacak hocalarımız da yoktu kopya çekme imkanımızda (en az 50 üniv. mezunu arkadaşım var ordan biliyorum). Sabahlara kadar ders çalıştım ve bitirdim. Şimdi siz bana cahil mi diyorsunuz ? Mey biter saki kalır, Her renk solar haki kalır, Diploma insanın cehlini alsada; "Hamurunda varsa eşeklik, baki kalır. 0
  • 320 fo 25 Mayıs 2016, Çarşamba 17:36:45 Onceden de girebiliyorlardi ki sadece ilan icerigine koymuslar. Kaldi ki diplomada oyle bir ibare yok. 0
  • xyz 25 Mayıs 2016, Çarşamba 17:21:01 Ulan daha gecen makyaj guzeli ingilizce ogretmenligi mezunu bayan kaptan pilotlarin resmini gorunce gurur duyuyordunuz. Simdi aof mezunlarina yol acilinca neden ayaklandiniz? Ingilizce ogretmenliginde turev integral mi ogretiyorlar da bizim mi haberimiz yok? 2
  • asdf 25 Mayıs 2016, Çarşamba 17:19:26 gençler zamanında uyduruktan bir öss sınavını bile kazanamamışsınız. bilesiniz pilotluğun yükü bundan çok daha ağır. kendine güvenen, ölümüne çalışırım ipad le akraba olurum diyen varsa gelsin tabi o ayrı. 8
  • ALİM 25 Mayıs 2016, Çarşamba 16:42:02 evettt malesef AÖF mezunlarının eğitim ve görgü durumu yorumlarla ortaya çıktı. Bu kararın derhal revize edilmesi gerek. Meslek ele ayağa düştü. 10
    • Aöf 26 Mayıs 2016, Perşembe 18:51:03 Senin o meslek erbabı olduğun bile meçhul sayın gorgulu bey 1
  • 737ci 25 Mayıs 2016, Çarşamba 15:56:37 Ortaokulu liseyi torpille bitirdim üniversiteyi özel okudum onuda torpille bitirdim 37 ci oldum zoruna gidenin... 3
  • .... 25 Mayıs 2016, Çarşamba 14:45:19 Yıllardır havacılığın içindeyim ama böyle yorumları ve havacılığı hak etmeyen lisans, yükseklisans, lisr mezunlarını gördükçe soğuhorm herşeyden... Oğlum bi sakin olun Lise mezunu yeterlidir bu işi yapmaya!!! neyi paylaşamyosnz 5
  • Kalite 25 Mayıs 2016, Çarşamba 14:35:30 Eğitim kalitesi olarak Suudi Arabistan'a geçildiğimiz bir dönemde örgün üniversite mezunlarının hava bastığı ülkeye Türkiye denir. 2
  • Aslinda 25 Mayıs 2016, Çarşamba 14:17:15 Bu aöf aleyhine konuşanların hepsi tutuştuğu için böyle konuşuyor biz geldik ve onlarda kokpitte yer kalmadı :)) böyle konuşuyorlar işte yok lise mezunu da al felan filan önemli olan Adam olmam saygı duymak keşke bunu diyen arkadaşlar uzaya bi uydumuzu göndersene kendilerini tebrik etsek. 9
  • VATANDAŞ 25 Mayıs 2016, Çarşamba 14:15:29 Bu ne arkadaş bir ton yazı, nefret ve kin duygusu. Yahu açıköğretim veya değil ne fark eder? Adamlar oraya yazmış zaten değerlendirilmeye alınacak diye. Normal üniversitedn mezun olanlar da at diye alınmıyor ki zaten. Hepsi aynı süreçten geçek. Lakin AÖF mezuları adına sevindim. Yıllarca onlara haksızlık yapılıyordu. THY'de pilot olup da alakasız bir sürü okuldan mezun olan pilotlar var. Onların ne gibi artıları var da AÖF mezunları alınmıyordu? Hem ayrıca siz AÖF mezunlarını alın (ki zaten THY'de uçan var zaten AÖF mezunu) bakın görün nasıl zehir gibi çocuklar var. 2
  • AÖF Mezunu F/O. 25 Mayıs 2016, Çarşamba 13:01:17 Özel jette uçuyorum, kaptanım yabancı ve ilkokul mezunu. Üstüne bir de araba tamircisi. Şaka yapmıyorum, bildiğin kaportacı. 30'undan sonra pilot olmuş, işe girmiş, kaptan olmuş, eğitim müdürü olmuş, sonra da Avrupa'da tanınan bir havayolunda Uçuş İşletme Başkanı olmuş. Yalnizca 8 yıldır bu işle haşır-neşirim ama, hayatımda gördüğüm pilotluğa en elverişli adamlardan biri. Pilotluk diploma işi değildir, doğru. Ama seni diplomaya götüren bilgi-birikim altyapısına da ihtiyaç duyar, mutabığız. Fakat bunun mevcut olup olmadığı zaten testlerle ölçülüyor. Bayrak taşıyıcı havayolu firmasının, devletin kabul edip askerliği 5 ay yaptırdığı diplomaya saygı duymaya başlamış olması beni sevindirdi. Söylemeden edemeyeceğim. Çok özür dilerim ama ben hayatımda havacılık camiası kadar mahalle hanımablası ağızlı camia da görmedim. Ergen kızların mekanı terkederken sağa sola mesaj vermesi gibi 3-5 kelimeden oluşan amaçsız yorumlar yazıyorsunuz. Gelişin, geliştirin. 4
    • AÖF mezunu 25 Mayıs 2016, Çarşamba 13:24:23 abi her kim isen elinden öperim. Müthiş yazı. 2
    • Gurbetci 25 Mayıs 2016, Çarşamba 14:01:48 Bende ilkokul ve 2 Yil ortaokul okudum ve tum pilotluk egitimimi basarila yapdim,bence iyi bir pilot simulatorde belli olur gerisi bos pilotluk meslek sevgisi ve motivasyondur. benim icinde ozel jetde ucma olangimvar,sadece tip lisansa kaldi isim, ve yasimda 50.Zaten avrupada kimse pilot olmak icin universite okumuyo ,Turkiyede denkligi ortaokul/liseler okuyolar.Measala Sunexpress kriterlerinde Tvatandaslarindan universite istio fakat Hollandali bir suru ortaokullu F/O lar aldilar bunuda anlayamiom,acaba turk olmak sucmu? 4
    • b737 Captain 25 Mayıs 2016, Çarşamba 14:04:26 Tebrik ederim arkadaşım seni.Gerçekten eline sağlık. 1
    • du hast recht 25 Mayıs 2016, Çarşamba 17:11:19 dostum yazında haklısın ama aradaki fark bahsettiğin insan yabancı. burda profesörler bile kör cahil gibi dolaşıyor üstüne bir de okumamış adamdan medet ummak? 1
    • Palavra 25 Mayıs 2016, Çarşamba 19:13:23 30 dan sonra nasıl olmuş?? Yaş sınırı 30 yaşından gün almamış olmak 1
  • Gereksiz 25 Mayıs 2016, Çarşamba 12:53:33 İlkokul mezunu da olmalı, ha açık öğretim ha ilkokul aynı hesap , bravo Thy , sonra da lifus da duydugumuz tek laf, " millet çalışmıyor " millet hiç çalışmamış ki ... 12
    • gereksizmisin 25 Mayıs 2016, Çarşamba 14:30:31 Örgün ögretimde okudum ayni zamanda aöf'de okudum. İnanki örgün ögretimde görülen derslerin aynisini aöf' de daha detaylı görüyorsun. Siz aöf'yi ilkokulmu sanıyorsunuz cahiller? 4
  • hayırlısı 25 Mayıs 2016, Çarşamba 12:22:25 Bu kriter değişti diyerek tepki veren arkadaşlar;Kıdemli kaptanlarımız harici zaten yeni dönem alınmış f/O ların Boğaziçi falan mı bitirip geldiklerini düşünüyor? zaten 10 kişiden 7 si kaptan çocuğu,çoğu yurt dışında eğitim almış(yani parasını vermiş okumuş,Açıköğretimden hallice ) Bu işe girip burnu kaf dağına çıkmış ama gittiği hattın konuştuğu dilinden habersiz olanlar bırakın hakkı olan kim ise gelsin çalışsın! 1
    • haberin yok 28 Mayıs 2016, Cumartesi 20:51:41 hahahhha dostum olaydan tamamen habersizsin belli ki, ben ve arkadaslarim odtu bogazici itu mezunuyuz. aynen dedigin gibi o okullardan geliyoruz. 0
  • Ne olur 1gr akıl şunlara 25 Mayıs 2016, Çarşamba 12:07:39 Daha liseyi bitirmemiş evde fsx oynamaktan beyni sulanmış gelmiş burda "omo oçokoğrotom çok köto" diyor..hadi koçum hadi babandan harçlık iste git iniş videoları paylaş boş muhabbet yapma..nice lise diplomalı kaptanlar var test pilotlarına taş çıkaran bilip bilmeden konuşma 1
  • ortaokul terk 25 Mayıs 2016, Çarşamba 11:55:38 ortaokuldan terk eden adam bıle amerıkada ucuyor.ben basvurursam alırlar mı?? 0
  • EMEKLİ HV.P.BNB. 25 Mayıs 2016, Çarşamba 11:55:26 ASKERİYEDEN GELEN ARKADAŞLAR DİREKT KAPTAN OLMALI 8
    • ... 25 Mayıs 2016, Çarşamba 13:47:13 Siz önce yurtdışındaki gibi 14 sınavın 14'ünden girmeyi öğrenin,bilek konusunda zaten probleminiz, yok hemen olursunuz 2
    • SU24 26 Mayıs 2016, Perşembe 20:51:27 Rus uçağını düşürüp,Antalya ekonomisini sıfırlayan F16 pilotunu da uçuş işletme md yapın da tam olsun. 1
  • 37F/O 25 Mayıs 2016, Çarşamba 11:29:07 Uzun süredir bu işe gönül verip başvuramayan arkadaşlar adına çok sevindim. Yolunuz açık olsun. Bol şanslar. 5
  • gereksizler 25 Mayıs 2016, Çarşamba 11:25:43 buraya yorum yazanlarda olmasa neye gülcez aceba işsizler ordusu yoruma dewam 0
  • mağduru oynamayın 25 Mayıs 2016, Çarşamba 11:05:14 Maddi durumum yok açıköğretim okudum diye mağdur edebiyatı yapmayın. Maddi durumunuz yoksa devlet burs veriyor, çalışıyorsanız akşam derslerine girebiliyorsunuz, ama kapasite olarak yetersizim o yüzden harcımı yatırım açıköğretim diplomamı 4 yılda da olsa 10 yılda da olsa alırım diyorsanız ayrı 6
  • Prag 25 Mayıs 2016, Çarşamba 10:52:20 ''arkadasin birinin cocugu acikogretim kriteri sebebiyle secilemiyor, bu sayede bu engel de kaldirildi'' gibi gozukuyor disardan. Ulkede issiz orgun ogretim mezunu cirit atarken TK'nin bu hamlesini anlamak mumkun degil. Ulkenin top 10 universitesinden her yil 250 kafasi calisan genci dizerim mevcut sartlarla. Acikogretim=Universite sinavini kazanamiyorum, yemiyor. Paramla diplomayi nasil ucuza kisa yoldan alirim. 2
    • xyz 25 Mayıs 2016, Çarşamba 17:25:11 Baba emin ol senin o zehir adamlarina tas cikaracak, cesitli sebeplerden dolayi mecburen aof okuyan bir adam var tanidigim...itu Mühendislik dahil bu ornegime 2
  • Hii 25 Mayıs 2016, Çarşamba 09:51:05 Zorlama 3-5 taneden baska zaten gercek anlamda universite yokki zaten :)) 3
  • Yazik 25 Mayıs 2016, Çarşamba 09:43:46 Kaliteyi git gide dusurun bakalim. Yurtdisini ornek almayin oranin lisesi bizim universitemiz kalitesinde. Saygin bir meslek ama yapilmak istenen cok net ortada. Itibarsizlastirip ekmege muhtac insanlar yetistirmek. Bir tr klasigi 9
  • ne iş olsa 25 Mayıs 2016, Çarşamba 09:35:53 abi ingilizce orta seviye kokpitte ne iş olsa yaparım bir el atın 6
  • yazıklar olsun 25 Mayıs 2016, Çarşamba 09:09:00 Tüm eğitimli adayları pilot yaptınız da, eğitimsizler kaldı. (açıköğretim=eğitimsizlik) 12
    • Açıköğretimli 25 Mayıs 2016, Çarşamba 10:47:29 Parasızlıktan çalışarak okumak zorunda olanlar nasıl eğtimsiz oluyor, Çok şükür yükseklisansımıda tamamladım, herkesi bilip bilmeden aynı kefeye koymamak lazım. 4
  • Yaw 25 Mayıs 2016, Çarşamba 08:46:54 Hali hazirda gecmis donemlerde torpilini bulup THY de ucmakta olan son 3-5 senede girmis AOF mezunu bir suru pilot var THY de... yazayim mi burada bir kac tanesinin adini ??? :) noolacak yani... alti ustu pilotluk kesinlikle akademik bir gecmis gerektirmez kendi kendinize mast. yapmayin. Ingilizce iyi olsun kafasi lise seviyesinde matematik-fizik bilsin en onemlisi multi-tasking calisan bir beyni olsun fazlasi ile yeter prosedur uygulamaya. 3
    • Bravo 25 Mayıs 2016, Çarşamba 23:23:50 Bravo Hocam, aynen.. Bende sunu soylemek isterim, DLR-1 ile Pilot olunmaz.. Saten Pilot'um, Ingilizce Lvl 6, 3000 saat Genel havacilikta, Matematik, Physic Super ama gel gelelim DLR-1 elendik.. Cok sacma.. 0
  • AOF Mezunu 25 Mayıs 2016, Çarşamba 08:17:57 Mühendis doktor avukat yada yüksek lisans doktora mezunları, açıköğretim mezunlarına bu kadar laf söylüyorsunuz, yapmayın o zaman kardeşim bu işi gidin kendi işinizi yapın, niye okudunuz bu kadar? Diyeceksiniz ki sen niye okudun, benim durumum yok belki sizin kadar iyi üniversitelerde okuyabilecek. Çalışmak zorundaydım belki, ama uçmak da hayalimdi, yeteneğiminde olduğuna inanıyorum, kimse kimseyi küçük görmesin. Hepimize ekmek çıkar. 6
    • ... 25 Mayıs 2016, Çarşamba 09:38:27 aöf ye üniversite demem kusura bakma 13
    • yetersiz 25 Mayıs 2016, Çarşamba 11:01:57 pilotluk sadece bir hayal değil mühendislik, doktorluk, avukatlık gibi bir meslektir. gidin kendi işinizi yapın diyebilmen için pilotaj okuman lazım. 5
  • Mantik 25 Mayıs 2016, Çarşamba 07:34:32 Dunyanin en iyi universitesinden mezun olmak kisiyi dunyanin en iyi pilotu yapmaz. Kisi yetenek olarak pilot olmaya uygun ise ve gereklilikleri sagliyorsa bu yeterlidir. Butun pilotlarin ODTU yada Bogazici'nden mezun olmasi gerektigi dusuncesi de bir kisim pilotun kompleksinden baska birsey degildir. Aday ne mezunu olursa olsun, yetenegi yoksa zaten surec icerisinde elenir. Dert etmeyin. 2
  • AMAN AMAN 25 Mayıs 2016, Çarşamba 04:50:47 Bayan pilot almasınlar da kimi alırlarsa alsınlar. Bıktık beceriksizliklerinden. Sinir hastası olucaz yaşattıkları stresten. Gram düzelme emaresi de yok malesef. (Capt. Pilot). 7
    • cpt 26 Mayıs 2016, Perşembe 00:51:14 kadın düşmanı 5
    • ... 27 Mayıs 2016, Cuma 11:31:48 Çok doğru yorum, (İstisnalar kaideyi bozmaz) 0
  • Öğrenci pilot 25 Mayıs 2016, Çarşamba 04:28:42 İng Mak mühendisliği mezunuyum ileri derecede ingilizcem var havacılığa çok meraklıyım ve thy yetiştirilmek üzere pilot alımında yaklaşık 1.5 senemi heba ettim.DLR-1 den geçmeme rağmen DLR-2 de takıldım olabilir veya olmayabilir.SAkın yanlış anlaşılmasın kimsenin hayalleriyle, duygularıyla oynamayın.bu kadar kolay olmamalı bence. 4
  • F/O 25 Mayıs 2016, Çarşamba 04:18:45 Sonucu kaza kırım olacak 5
    • Doğru 25 Mayıs 2016, Çarşamba 14:04:08 Bugüne kadar hiç olmadı. 1
  • Minibüs 25 Mayıs 2016, Çarşamba 04:17:42 ... şöförlüğü tecrübesi de aransın ve tercih şartı olsun artık lütfen. İstanbul'da hem cep telefonu ile konuşurken minibüs kullanıp hem de aynı anda para alıp üstünü verme işlerini halledebilen, bu arada makas atıp diğer sürücülerle dalaşabilen ve öndeki minibüsleri geçebilen, bilgisayar oyunlarında sağda solda yayılmış puanları kaçırmayıp toplar gibi gördüğü her bayan sürücünün üstüne sürüp taciz edebilen ve aynı anda arkada oturan kızları aynadan dikizleyebilen minibüs sürücülerinin "super multi task ability on driving" özellikleri pilotluk için biçilmiş kaftan. Dlr mlr solda sıfır kalır bu özelliklerin yanında. Yaşasın Orhani Ferdi, Müslüm, Pilotluk hakkıdır minibüs şöförünün... 2
  • Yazıklar olsun 25 Mayıs 2016, Çarşamba 04:13:35 Şaka mı? 5
  • Dandik orgun 25 Mayıs 2016, Çarşamba 02:34:26 Baba parası ile allahın unuttuğu üniversitede turizm otelcilik bitirmiş. İşerken hedefi tutturuyor diye yüzde 75 verilen üniversitede mühendislik okumuş adamdan pilot olacağına açıköğretim mezunu kendini bilen adamdan olsun. Selamlar 5
  • Hadi bakalım 25 Mayıs 2016, Çarşamba 01:49:36 Torpili kim yaptıysa, torpilli olan pilot olup bu birikimiyle onu uçursun inşallah.Kalite yerlerde özelde bankacılık vs vs açıköğretim mezunu alan herhangibir şirket söyleyin varmı yok??? 3
  • Fail 25 Mayıs 2016, Çarşamba 01:41:06 Abi allahaskına şu işi abartmayın ama seviyeyide bukadar dusurmeyın ya okadar fakulte bıtırmıs yuksek yapmıs doktora yapan adamlr varken aöf nedır ya tamam herkes kısmetını yer ama sonuc olarak bı hayat tecrubesı bı zeka gerrektırıyo bu iş evet ekstra olmasada bıraz okumusluk bıraz gormusluk olsun cahıllerı toplamayın yazık yazık yazık !!! 7
  • Bak hele bişiy diycem 25 Mayıs 2016, Çarşamba 00:52:04 Amerika bu gibi havacılık isdihdamında sistemi şöyle kurmuş mezuniyetin açık söylemek gerekirse önemi çok yok 20senelik uçak teknisyeniyim 80 tane eğitim gördüm lise mezunuyum.Lise veya üniversite mezununu alıp yetiştirirsin thy akademi ihtiyaca göre pilot teknisyen yetiştirir şirketin ihtiyacına hizmet edebilecek lise ve üniversite mezunları aynı kulvara konur ve hangisi başarılıysa ona göre seçimini yapar tabiki yabancı dil önemlidir ama ihtiyaç her milletin konuştuğu aksandaki ingilizceyi anlayabilendir.Anlatmak istediğim uçuş anında yaşananların akademik eğitimle sağlanmasıdır okullar bir yere kadar eğitim verir ancak uçuş anı tecrübesi en önemlisidir.İşte akademilerin görevi tecrübesi olanların öğrencileri eğitmesidir.Pilot olmak Allah vergisi bir yetenek ister öğrencinin bu yeteneğinin olup olmadığı en önemlisidir.Teknisyen olmakta aynı pilot gibi bilgi beceri ister el melekesinin oluşması yıllar alır mezuniyete çok takılmadan şirketler kendi ihtiyacına göre adam yetiştirir. 1
  • Muhittin 25 Mayıs 2016, Çarşamba 00:41:54 Asker asker diyoduk eğitimli sivilleri arar olduk :(( asker abilerim bile acıkoğretimlileri eğitemez :( 6
    • Eğitimli 25 Mayıs 2016, Çarşamba 13:55:05 Yoz ve adamına göre muamele çeken yapıyı gören akıllı insan, bu işe girmez ve bulaşmaz;girdiği noktadan da divert ederek çıkmasını bilir 0
  • Aöf mü? 25 Mayıs 2016, Çarşamba 00:22:26 Şaka mı? 3
  • Aaa 24 Mayıs 2016, Salı 23:43:20 Zaten diplomada açıköğretim yazmıyor ya, problem yok bence 2
  • aöfsüz 24 Mayıs 2016, Salı 22:47:33 askere gitmemek için aöf okuyanlar gönül rahatlığıyla başvurabilir artık.. 1
    • Bankamatik askeri 25 Mayıs 2016, Çarşamba 14:31:43 550 gün adam gibi askerlik yaparken okuduk biz beyfendi.Merak etme, bazıları gibi banka dekontu ile teskere alanlardan da hiç değiliz. 0
  • torpilll 24 Mayıs 2016, Salı 22:46:45 Halihazırda pilot olan fakat acıkögretim bitiren bir sürü insanı basvuru yada mulakatlarda neden elediniz o zaman açıkögretimli oldukları için. Onların sucu neydi? 0
  • Vecihi 24 Mayıs 2016, Salı 21:50:37 Sanki üniversitelerimiz gerçek anlamda 'mühendis' yetiştiriyor.. Sanki hepsi birer mucit, birer akıl küpü... Hala örgün ile açıköğretim mezunlarının zeka seviyesini tartışıyoruz. Pilotluk kendini geliştirmeye açık, sorumluluk ve inisiyatif sahibi, işini kuralı kuralına yapabilecek, ve bu mesleğe cidden gönül verebilen herkesin yapabileceği bir iş... Herkesin gönlüne göre olsun. 1
  • Vecihi 24 Mayıs 2016, Salı 21:50:37 Sanki üniversitelerimiz gerçek anlamda 'mühendis' yetiştiriyor.. Sanki hepsi birer mucit, birer akıl küpü... Hala örgün ile açıköğretim mezunlarının zeka seviyesini tartışıyoruz. Pilotluk kendini geliştirmeye açık, sorumluluk ve inisiyatif sahibi, işini kuralı kuralına yapabilecek, ve bu mesleğe cidden gönül verebilen herkesin yapabileceği bir iş... Herkesin gönlüne göre olsun. 2
  • Chronos 24 Mayıs 2016, Salı 21:18:41 Genel kanının aksine ABD'de pilotluk mesleğini icra edenlerde lise mezuniyeti aranır. Ayrıca THY yıllardır lise mezunu yabancı kaptan ve first officer istihdam ediyor. https://www.faa.gov/pilots/training/atp/ 1
  • çok komik 24 Mayıs 2016, Salı 20:59:47 Yakında ilk okul mezunu cahil adamları toplar pilot yaparlar !!! 4
  • Ücra 24 Mayıs 2016, Salı 20:58:17 Baba parasiyla ingilterede dil egitimi, Tua da lisans almis zuppeciklerden cok daha donanimli acikogretim mezunlari var. bu ilan thy ucus akademisi icin. Ancak yakinda tecrubesiz 2.pilot icinde gelir. Thy alacagi adami bilir. Kimse merak etmesin. 1
  • Yani 24 Mayıs 2016, Salı 20:54:21 Acikogretim diye saldiriyosunuzda hemen, öss puani cok düşük olup baba parasiyla özel bir universitede örgün egitim görünce zeki mi oluyo ??? 1
  • hoca 24 Mayıs 2016, Salı 20:18:23 imam hatipliyim ve hocalık yapıyorum.Arapça biliyorum pilot olabilirmiyim 1
  • Fo 24 Mayıs 2016, Salı 19:58:45 Globally foss 14
  • KAPTAN 24 Mayıs 2016, Salı 19:46:40 Sayin okuyucular yorumlara baktim buyuk bir cogunluk isin icinden gelmedigi yazilan yorumlardan anliyorum ve bu yuzden sizleri bu yazimla biraz aydinlatmak istedim pilot olmak demek bazi kosullari sagliyor olup ucus okulunu ve bakanligin yaptigi yazili ve uygulamali sinavlari vermek ile olunur yani ehliyet ile benzer sekildedir fakat sizi yaniltan kismi ordan sonra basliyor ehliyeti olan herkez araba kullanirken lisansi olan herkez ucak ucuramaz bunun icinde bir type raiting denilen bir egitime ihtiyaci vardir onun icinde bunu veren bir sirkete genelde sirketler bunu pilotajin yarisi maliyetine verir vermezden oncede bir cok sinava tabi tutar bu sinavlarin icinde thy icin bahsediyorum ingilizceden psikolojiye kadar bir cok sinav mevcuttutur ki en zoru dlr denilen bir sinavdir o sinavlari veren bir pilotun zekasini emin olun urfa orman muhendisi acik ogretim isletme yada istanbul ingilizce ogretmenligi ile kiyaslamaniza gerek kalmadigi anlamina gelir bunun yaninda sunuda soylemelim bizlerin atomu parcaliyacak bir zekaya sahip olmasida beklenmez orta zekaya sahip olmasi istenilendir. Herkeze sevgiler umarim birazda olsa kafalarinizda ki sorulara cevap olmasi dilegiyle. 0
  • Anayasa der ki ; 24 Mayıs 2016, Salı 19:45:27 2547 sayılı kanunun 12.maddesindeki d ve fıkraları ile 43.maddenin c fıkrasına göre hazırlanan yönetmeliğin 13.maddesinde "Açıköğretim öğrencileri ile aynı öğretim programına göre örgün öğretim öğrencileri arasında öğrenci hakları bakımından fark bulunmadığı gibi her iki yoldan mezun olanlar eşit hak ve yetkilere sahip olurlar"hükmü yer almaktadır. Beyefendiler ve hanımefendiler anayasa dışındaki hiç bir yorumlara itibar etmeyiniz. Kim ne diyorsa desin ancak özeleştiridir. 1
  • Hocam 24 Mayıs 2016, Salı 19:41:19 Iste bu THY,bende dua ediyorumki ilk okul mezunuda kabul ederler (Saka yapiyorum :))) Lutfen Hocam, Allaha Askina Universite mezunlugunu birakinda, Genel Havacilik'ta 1000, yada 2000 saat uzerinde Tecrubesi olanlarida enazindan kabul edin (DLR-1 eliyorsunuz).. Yani, benim 3000 saata yakin Charter M/E var ama malesef Airline F/O'luk yok.. Siz halen mezun olayini tartisiyorsunuz, Hazir adamlar var ken direk F/O'olarak gececek (Type Rating'den sonra) siz halen disari memleket'ten adam ariyorsunuz efendim.. Allah Askina yapmayin.. 5
    • 7-77 25 Mayıs 2016, Çarşamba 08:47:20 dlr'den geç sende... 3
    • 7-77'e Cevap 25 Mayıs 2016, Çarşamba 23:35:49 DLR-1 gecmekle beni iyi Pilot yapmaz kardesim.. Sen gectiysen bravo sana.. Ama gercek Pilot'u kabiliyetinden olculur, ben 3000 saat M/E Aircraft'larda uctum, sen neyde uctun??? 200 saat sonra F/O olup dugmelerimi ucurdun.. Bilegin ne kadar guclu gel olcelim.. Beni Istanbul - Antalya ucur bakalim C-402'lerde ondan sonra konus.. 0
  • super 24 Mayıs 2016, Salı 19:23:29 Yüce yönetim adına bu kararı kim verdiyse allah bin kat razi olsun. Şükürler olsun bu habere çok sevindim. 15
  • Cahil 24 Mayıs 2016, Salı 19:02:09 Cahilleri doldurmayın şirkete 22
    • Unv mezunu 24 Mayıs 2016, Salı 23:37:43 Unv bitirince cahillikten mi kurtuluosun ? Boyle cahilce bi yorum yaptigina gore sen unv bitirip hala cahil kalanlardansin belli ki. Umatim yakinda unv sarti direk kalkar.. Belki ben sadece pilot olmak istemedim o yuzden kaldirim muhendisi veya doktor olmadim 4
    • ;) 25 Mayıs 2016, Çarşamba 01:06:29 Cahil senin gibi düşünenlere deniyor 5
  • birileri 24 Mayıs 2016, Salı 18:45:13 birileri cook saglam torpisko bulmus iyice ele ayaga dustu bu isler 10
    • Gerizekali misin ? 25 Mayıs 2016, Çarşamba 03:40:25 Yani ha acik ogretim ha orgun ne fark eder. Sistem yanlismis ki duzeltmisler. Bunun torpille alakasi ne ? Ha sunuda soylim burda torpile karsi olanlarin cogu torpille ise girmediyse adam degilim. Kuru sallamayin. Neyin ne oldugunu herkes biliyor. 3
  • Android Uygulaması 24 Mayıs 2016, Salı 18:44:42 Kariyer sitelerinde hemen hemen her pozisyon örgün ögretim lisans mezunu isterken boyle bir degisikligin THY acisindan talihsizlik oldugunu dusunuyorum. Bence bu saatten sonra egitim kriteri "Okur - Yazar" olarak tekrar revize edilmeli. Ilkokul mezunu olup pilotluk hayali kuran cok insan vardir. Onlarin hakki yenmemeli. 21
    • asd 24 Mayıs 2016, Salı 19:24:59 Lütfen gereksiz yorumlara yer vermeyelim. Her gün filo genişliyor .aofte imkanı olmayan okuyupta kafası zehir gibi çalışanlar var!! Haksızlığin lüzumu yok lütfen . 10
    • ... 24 Mayıs 2016, Salı 19:32:11 Senin telefonun gibi beynin de android olmuş dostum. İlkokul ile açıköğretimi bir tuttuğuna göre muhtemelen ortakokul terksin... Unutma uçağı diploma uçurmuyor 9
    • Asd ye 24 Mayıs 2016, Salı 20:56:40 Kardesim kesinlikle , adam baraj puani kilpayi gecmistir. Ailesinin durumu iyidir gidip ozel okulda okumustur zekilik gostergesi bumudur yani 1
    • ... 24 Mayıs 2016, Salı 23:30:27 La android kafalı Lise mezunu olup kaptan olanlara ne diyeceksin? Üniversite mezunlarının yüzde 85i okumuş ama adam olamamış malesef 0
    • bence de 24 Mayıs 2016, Salı 23:33:55 valla bence de İlk 10'deki Üniversiteler hariç, Üniversite=AÖF=Lise=Ortaokul=İlkokul Ülkemizdeki eğitimin durumu. 2
    • :) 24 Mayıs 2016, Salı 23:34:18 Üniversite mezunlarının yüzde 50si kopya, hoca yardımı, birilerine yaptırılan ödevler vasıtasıyla okunur, hele hele bazı özel üniv okuyosan sınavlara 1 gün önce bakman yeterlidir... Önemli olan nereyi bitirdiğin değil adam olabilmendir, her okuyan adam olsaydı şuan ülke çok değişik yerlerdeydi hiç olmazsa hırsızı savunan bi ülke olmazdı... Çoook tanıyorum altı çizili 4 yıllık bitirip bi işe yaramayan değişik tipleri... O nedenle geçin bu lisans cart curt işlerini... Suriye vatandaşıysan sınavsız ve kolay şeklde herşeyi yapablrsn bu ülkede 0
    • thy pilot320 25 Mayıs 2016, Çarşamba 02:18:58 valla ben bilg müh okudum hemde tam burslu 6 yıldır uçuyorum :)) zevkine aöf işletme kaydı yaptırdım yeni mezun oldum ondanda ama bayağı zorladı,birçok özel okulda para verip laylaylom ders gören tonla bebecik var,ailesinin durumu olmayıp dershaneye bile gidemeyen çalışmak zorunda olanlar var hem gene burada atıp tutuyorsunuz madem gocunuyorsun yazma :) bu işi yapıosan gururun varsa bırak....utanman varsada bir daha yorum yazma...(EINSTEIN okula başlamadan önce konuşma zorluğu çekiyordu okul hayatıda hep sorunlu geçti hocaları onu başarısız ve kapasitesiz olarak yorumlandırıyordu) yani bırak elaleme :) laf yetiştirmeyide kendini yetiştir...15 bin saat ucusu olup yanımda oturan kaptanın 2 kelime ingilizce konusamadıgı yada bırak lisansı master ve doktora yapan bir pilotun gözümün önünde cocukca hatalar yapıp incapacity olup ne fırcalar yediğini gördüm...bırakın olan olsun olanada saygınız olsun :) p3 ten c2 vakti geldi :) umarım burda o yorumları yapanlar birgün yanıma oturur haha 2
    • Sen olmuşun 27 Mayıs 2016, Cuma 00:26:44 Bekliyoruz kardeşim gel CI 0
  • Kartal 24 Mayıs 2016, Salı 18:33:21 İnşallah yaş sınırını da bir yıl geriye çekerler. Son bir şans daha dilerim önce Allah'tan sonra da yönetim kurulundan. 12
  • yabancı 24 Mayıs 2016, Salı 18:31:55 Yabancı ülkelerdene açıköğretim seviyesindemi üniversitelerden mezun olmuş pilotlar Thy de çalışıyor da bizim temiz neslimiz niye çalışmasın Tebrikler doğrusu buydu 14
    • Problem o değil 24 Mayıs 2016, Salı 19:21:50 Zaten lise mezunu pilot çalışıyor normal olarak. Ancak yetiştirmek üzere alıyorsun. Binlerce üniversite mezunu insan var. Kendin alıp yetiştireceksen binlerce insan içinden, hedefin sepetteki en kırmızı elmalar olmalı bence. Yetişmişini lise Açık öğretim örgün ne alırsan al. 3
    • Problem o değil'e 25 Mayıs 2016, Çarşamba 00:42:50 Evet dostum çok güzel söylemişsiniz ancak merak ediyorum o çok kırmızı elmalar AÖF mezunlarının arasından da çıkamazmı acaba? fırsat eşitliği diye birşey var. Adamlar AÖF mezunlarını sınavsız alacağız demiyorki eleme süreçlerimize başvurabilirler diyor. Üniversite mezun olmuş açık yada örgün herkes girer kim daha kırmızıysa eğitimi alır.Bu iş bu kadar basit neden böyle ayağa kalkıyor herkes anlamış değilim pilotluğu gözünüzde bu kadar büyütmeyin lise mezunu bile olabiliyorsa AÖF'li hayda hayda olur... Yoksa bir AÖF'liye geçilmekmi ağırınıza gidecek :) 2
  • Temel kotil in 24 Mayıs 2016, Salı 18:22:14 Yeni sloganı Siz bizim AÇIK ÖĞRETİM MEZUNU ASTRONOTLARIMIZ SINIZ. :) 17
  • ingilizce 24 Mayıs 2016, Salı 17:45:21 İngilizceyi çok değil bi tik gevsetseler olucak bu iş de.. 21
    • 24 Mayıs 2016, Salı 21:51:18 Nasil iletisim kurmayi dusunuyorsun yurtdisinda? Acik beyinle mi? 0
    • :) 25 Mayıs 2016, Çarşamba 11:13:10 Beyin bedava :) 1
  • Kıskanç insanlar 24 Mayıs 2016, Salı 17:42:05 Dünya sivil havacılığın öğrenim durumu olarak airlines olmakla birlikte Pilot olabiliyor şartı yüzyıldır var halen de var daha da olacaktır. Ancak millet hiç bir şeye ulaşamazsın, ben üniversiteyi örgün bitirdim, yüksekte yaptım benden büyüyü yok kibirli benim kimse bilmiyor hep ben biliyorum, sahip olamazsın herşeye ben sahip olurum, pilotluk mu yoo sadece ben yaparım gibi oşeytanı düşüncelerle bir şekilde örgüne gidememiş ama aöf bitirmiş kardeşim bişeye sahip olmazsın öylemi?? Bırakın bu kibirli davranışları insanı vasıfları taşıyıp küçümsemek gözü ile değil gerekirse destelemek gerekir. Pilotluğu iyi İngilizcesi olan aptal olmayan herkes yapabilir. 10
    • Pilotlugu evet 24 Mayıs 2016, Salı 19:25:09 Yeteneği olan herkes yapabilir. Arge yapmıyoruz, uzay mekiği inşa etmiyoruz. Ama şirket kendisi yeristirecekleri için çıtayı en yukarı koymalı. Dünyada hemen her havayolu lise mezunu pilot istihdam ederken kendi yetistireceklerini mühendislik bölümlerinden alıyor 3
  • thy fan 24 Mayıs 2016, Salı 17:38:35 kabin memurlar alimi olsun ltf. huu thy sesimi duyun! 4
  • iyi değil 24 Mayıs 2016, Salı 17:35:26 Kısa dönem askerlik yaparken bile açık öğretim öğrencisinin kalitesi belli oluyordu. Bakalım herhangi bir açık öğretim mezunu oturabilecek mi koltuğa... 15
    • 24 Mayıs 2016, Salı 21:54:13 Dimi ya.. Kahvede hergun tv ye bakarak zaman geciren biri bile bugun acikogretimi bitiriyor. Bu is zamanla lise mezuniyetine gider. Yazik be. Illa buyuk bi pilotaj hatasi bekliorlar galiba bunu engellemek icin. Bu bari kanla yazilmasin. 0
    • Skyliner 24 Mayıs 2016, Salı 22:45:02 Ben oturuyorum kardeşim sana hak verdiğim noktalar var askerlik için okul okuyanda var aöf fln ama en önemlisi insanın kendini yetiştirebilmesi. Yetişmemiş adam örgün öğretim okusada farketmez inan bana onun için yorumunu üzerime alınmıyorum. 0
    • Skyliner'a 28 Mayıs 2016, Cumartesi 20:56:41 Dostum sen zaten durumun farkındaysan bahsettigim kesimin dışında kalıyorsundur. alınmana gerek yok ;) 0
  • Sonunda 24 Mayıs 2016, Salı 17:29:29 kalbimde hakettiğin yere yükseldin THY 12
  • Remzi'ye 24 Mayıs 2016, Salı 17:27:42 Derhal alırlar.Hemen başvur. 0
  • ey allahım 24 Mayıs 2016, Salı 17:26:19 şimdi söylüyorsunuz be 5
  • Tuyo'dan. 24 Mayıs 2016, Salı 17:24:31 Bazi arkadaslar ayarlanan Romanya ligi csms iasi-botosani macinin kodunu istemis.Arkadaslar ben yurt disinda yasiyorum. 3,5 ustunu guvenle deneyin. Ascoli,Gefle,Atvidaberg...Umarim hepiniz tum Turkiye kazanir. Teknik gorusmeler,ayarlamalar yapildi.Saygilar. 1
    • Bb 24 Mayıs 2016, Salı 21:12:10 Eminmisin 0
  • TK 24 Mayıs 2016, Salı 17:21:39 Kardeşim şunu bi anlamadınız gitti bu bir yetenek işi,hafiftende kafa işi.Varsa bu işi yapacak yetenek ve kafan lise mezunu olmuşsun yada olmamışsın kimi ne ilgilendirir.Bırakın yetişsin adamlar 18 yaşında getir second officer yap biraz tecrübe kazansın görsün geçirsin sonra f/o yap küçük diyosanız.Niye insanları 30 yaşına kadar bekletiyorsanız.İngilterede,amerikada 20 yaşında f/o oluyor adam 26 yaşında 5000 saat hatta fazlası uçuşu oluyor üstüne kaptan oluyor.Fakat bu ülkede 25-30 yaş arası f/o oluyorsun yeni başlıyorsun peki bu iki adamı kıyaslarsan kimi alırsın tabiki kaptanı alırsın ee ozaman neymiş adamın uçuş saati,tecrübesi fazla oldugundan her zaman bir tık öndeymiş.Kusura bakmasınlar ama kimse iplemez kimsede sen nere mezunusun diye sormaz bir pilota 4000-5000 saat sonra bırak aç,yeteneği olan kafası basan girsin giremeyen zaten giremez.Şunu bir söyleyin bakalım tk kaptanlarının kaçı üniversite mezunu ama gayet güzel uçuyor kaptanlarımız çünkü bu iş tecrübe ve usta-çırak işi. 9
    • Adnan 24 Mayıs 2016, Salı 18:59:51 Sen önce noktalama işaretlerinden sonra boşluk bırakmayı öğren. Sonra uçarsın. 13
    • Mahmut 24 Mayıs 2016, Salı 19:03:46 Açıköğretim mezunu alırlar evet. Emin olun alırlar. Zamanını çöpe atmak isteyenler sürece başlayabilir. DLR-1'i geçemezler, hadi onu geçtiler DLR-2 var, hadi onu da geçtiler, mülakat var. Daha evrak teslimindeki ingilizce sınavını söylemedim. 7
    • Selami 24 Mayıs 2016, Salı 21:56:16 Bizim ulkemizde universite mezunu issiz cok. Ne yapsin, liseli ile ayni kefeye mi koysun? Bu kadar issiz mezunun hakkini yememesi kadar guzel birsey yok THY nin. Issiz uni mezunlarina alternatif bir meslek bu, bi cikis yolu. 0
    • faa 25 Mayıs 2016, Çarşamba 18:23:01 kimseyi amerikada 5000 saat ile a320 yada b737 kaptan yapmıyorlar.iyice bi arastırın ondan sonra yazın 1
    • yetenekmiş 25 Mayıs 2016, Çarşamba 19:10:27 pilotluk yetenek işi falan değildir. aç sözlüğe yetenek nedir bak. saçma sapan tespitlerle egonuzu okşamayın. pilotluk dikkat ve disiplin işidir. düzen işidir. yetenekliysen uçuş okuluna da gitmeseydin senin bileğin kıldan incedir zaten. 0
  • remzi 24 Mayıs 2016, Salı 17:10:09 benim microsoft flight simulatorde bin saat ucusum var. yanliz ilk okul mezunuyum ve yabanci dilim yok, beni alirlarmi? 14
  • Handsome A320 F/O 24 Mayıs 2016, Salı 17:07:43 Şartlar bugüne kadar hiç bu kadar esnek olmamıştı. Kıymetini bilin ve pilot olmak için önümüzdeki 3-4 seneyi iyi değerlendirin. Eskiden çok daha zordu her şey, bölümlerde bile sınırlama vardı hey gidi günler. 3
  • Lise mezunu 24 Mayıs 2016, Salı 17:07:20 Analitik pratik matematik fizik her türlü sayısal zekam ortalamanın çok üstünde olmasına rağmen kendi isteğimle üniversiteyi bıraktım. Yani lise açıköğretim mezunları sayısal üniversite mezunlarından çok daha iyi olabilir ;) 7
    • 24 Mayıs 2016, Salı 22:10:18 Universitede zaten o bahsettigin dersleri vermiyorlar, tema farkli. Gelseydin gorurdun cicem;) 0
    • Yüksek öğrencisi 25 Mayıs 2016, Çarşamba 01:17:15 Terazide mi ölçtün analitik zekanı 1
    • Yüksek öğrencisi 25 Mayıs 2016, Çarşamba 01:20:38 Açıköğretimi okuldan sayıp üniversite mezunuyum diye gezmeniz sizi thynin gözünde mezun yapabilir. Kitap açmadan kaç tane onur belgesi aldığımı ben biliyorum siz o dlrı geçin de ben de göreyim 0
  • Olumsuz 24 Mayıs 2016, Salı 17:01:56 Bu şart yakında lise mezununa iner. Analitik ve sayısal becerileri iyi olmayan bir insan aynı anda n tane sistemi nasıl kontrol edecek ? 13
    • Boing boing 24 Mayıs 2016, Salı 17:17:56 Lise mezunu ucan kaptanlar suan nasil ucuruyorsa eger ilgili sinavlari gecerlerse onlar da o sekilde ucurur. Gozunuzde ne buyutuyorsunuz su isi ya 10
    • f.o 24 Mayıs 2016, Salı 17:19:54 pilotluguda ayaklar altina dusurduler ne diyelim yakinda lise mezunu alirlarsa hic sasirmam.millet bos yere yillarda universite siralarinda dirsek curutuyordu tabi.hos gerci aöf mezunlari bir orgun okuyan adama rakip olmasi biraz guc dlr sinavlarinda 12
    • N Tane 24 Mayıs 2016, Salı 17:22:25 Woow dostum ay em imprest çok havalı ibareler kullanıyorsun yoksa pilot musun? 1
    • Ahh kokpit istihdam 24 Mayıs 2016, Salı 17:27:47 Yıllarca milletin hayalleriyle oynadınız, inşallah bu sefer yalandan yazmamışsınızdır, aöf'lilere bu şansı sunandan Allah razı olsun ve aöf düşmanı olup eskiden alınmamasını sağlayan ve destekleyenleride Allah kahretsin. 4
    • Taraf 24 Mayıs 2016, Salı 17:27:59 Yabancılar için de geçerli mi? 2
    • PLT 24 Mayıs 2016, Salı 17:43:07 Analitik düşünemeyen zaten DLR sınavından geçemez. Özellikle lisansı olup iş arayan pilotlara hayırlı olsun. 2
    • pilot 24 Mayıs 2016, Salı 17:46:25 istersen harward bitir DLR'ı geçmek mesele 2
  • kutlu yürüyüş 24 Mayıs 2016, Salı 16:53:23 Allah razı olsun sayın Cumhurbaşkanım,Başbakanım. Yaş kriterleride esnetilmiş ilanların yayınlanması için Başkan ilker aycı bey'e verilecek talimatlarınızı bekliyoruz. Hep birlikte kutlu yürüyüşe devam inşallah. Allah yar ve yardımcınız olsun.. 28
    • mutlu koş 24 Mayıs 2016, Salı 20:17:38 ne alaka! size kalsa örneğin cüppeli hoca gibileri de pilot yaparsınız .Düşerken işe yararlar. 2
    • Redox 24 Mayıs 2016, Salı 20:30:41 Etraf çok ıslandı... 2
  • yakışır 24 Mayıs 2016, Salı 16:50:24 sağlam torpil bulunmuş birileri tarafından 4
    • Elvan 25 Mayıs 2016, Çarşamba 11:52:44 Açıköğretim devletin ayıbı!!!!!! pilotluğa gelincede bastır paranı al diplomanı!!!! özelliklede Hatunsan eger, tüm kapılar sana AÇIK !!!! yeteneklisin, yeteneksizsin farketmiyor.. görüyoruz, biliyoruz ❗️❗️❗️ 0