THY MÜDÜRÜNDEN AÇIKLAMA

    Çok beğenilenler

  • iPhone Uygulaması 15 Aralık 2013, Pazar 20:23:41 Insanları müdür yapmadan önce Türkçe sınavı yapılmalı. Reklam müdürünün türkçesi buysa...vah ki vah... 3
    • MD-11 17 Aralık 2013, Salı 01:43:35 Öncelilke airport haber yazılarımızı niye yayınlamıyorsun gerçekleri söylediğimiz için mi? İkincisi oraya müdür olan bir insan arkasında o iki taraftan bir dayı olmadan gelmesi mümkün değil. Çaycısını bile tanıdık kriterleri ile alan bu şirkette kendi yaptığınız bir müdür hoşunuza gitmeyen bir laf edince mi kötü oldu? Bir hava yolu şirketinde kişilerin yaptıkları işe göremi değerlendirmek lazım yoksa havacılıkla alakası olmayan bir kişi hakkında yazılan kişiye özel bir tivitn ne olduguna mı bakılır? Kaldıkı islamiyetin peygamberi HAZ MUHAMMED ve ALLAH'ıda tek ALLAH'tır. Bunun dışında kimse islamiyeti temsil edemez! Burda hoca efendi efendi diye diye nerdeyse kutsallaştırdığınız kişi ölümlü sıradan bir kuldur! Öncelikle kuranı dogru okumanızı tavsiye ederim sanırım hocanız öncelikle kul hakkı yenmemesi gerekir kısmını atlamış ki sizlerde once insan işten atılırken yasal olmayan şekilde işe girerken asıl susmamanız gerektiğini unutmuşsunuz... 0
  • Saksağan 15 Aralık 2013, Pazar 20:38:28 Bu arkadaşın edepsizliği bir tarafa, okuma, yazma ve özellikle cümle kurma özürlü olduğu kesin! THY de bunlardan çok var:) seç beğen 50 kuruş. 1
    • kazma 16 Aralık 2013, Pazartesi 01:18:30 Hamdi bey de iyi cümle kuramaz! Ancak, bu edepsizliği hoş göreceğini sanmıyorum. Yani öyle sanıyorum:) Hemşerisi, köylüsü ya da arkadaşının oğlu olursa başka tabii!O zaman Medine Müdürü yapar. 0
  • Tüm yorumlar

  • tactus 16 Aralık 2013, Pazartesi 23:03:45 Olayı kısaca özetlemek gerekirse; Hakketmeden geldiğin yeri garantilemek ve minnetini göstermek için yaptığın yalakalık başını yaktı. 0
  • iPhone Uygulaması 16 Aralık 2013, Pazartesi 22:09:40 Bence twiter gereksiz bişey hemen herkes bu ortamda birbirilerinin açıklarını arıyor medyaya malzeme lazım ya neyse bu benim görüşüm önemli olan gelindiği sonuç ! 0
  • iPhone Uygulaması 16 Aralık 2013, Pazartesi 21:11:10 Thy'nin 2. Pilot aday adaylari secimi nezamam olacak? 1
  • ikincigün 16 Aralık 2013, Pazartesi 20:00:21 İkinci gün de bitti. Bakalım Hamdi Topçu sözünün gereğini yapabilecek mi? Ayar çekilmiş! diyorlar ama ben inanmak istemiyorum:) Karadeniz delikanlısına sökmez bu numaralar. 0
  • üçkızannesi 16 Aralık 2013, Pazartesi 15:28:27 Tüm dünyaya Allah ve Resulünu anlatmak derdinde olan bir insan için söylenecek sözler bu mu olmalıydı? Marka müdürü olacak beşer neyin derdindesin?Sorunun nedir ?Hocaefendinin eserlerini okuda Hocaefendiyi yakından tanı.Sonra yorum yap. 5
  • hayret 16 Aralık 2013, Pazartesi 14:14:56 Herseyi hosgoren; yahudiyi hristiyani hosgoren hocamiz ve cemaati bunlari neden hosgoremiyor acaba; kendi gazetelerinde peygamberimize hakaret eden twit atan yazara neden bu kadar tepki gostermediler acaba, hosgormuslerdir herhalde, ama hocaya laf soyleyince hosgorulemez degil mi, anlayisa bak. 4
    • :) 16 Aralık 2013, Pazartesi 14:40:46 çok komiksin sizinde var galiba kasetleirniz:) 3
    • anlamsız 16 Aralık 2013, Pazartesi 18:20:43 kasetle alakalı nasıl bir sonuca vardın anlamak güç, önce okuduğunu anlamayı öğren sonra kendi acınacak hali,ne gül, zavallı. 0
    • ayşe 16 Aralık 2013, Pazartesi 20:59:20 iyi araştırıp öyle yorum yapsaydın keşke 1. Hocaefendi serdar Öztürk e hakkını helal ettiğini açıkladı 2. İbrahim Öztürk peygamber efendimize hakaret twitini ben atmadım dediği halde ekrem dumanlı onu uyardı ve zaman gazetesinden ilişiği kesildi 1
    • bilmeden konusmak 17 Aralık 2013, Salı 13:58:46 asil bilmeden konusmak size ait bir ozellik ibrahim ozturk`un ismi todays zaman internet sitesinde yazarlar arasinda gorulebilir. Bu bir. ikincisi tepki seviyesi ibrahim ozturkun twitinde mi daha fazlaydi, hocaniz aleyhindeki twitten sonra mi, ama bunu gorecek goz sizde yok. 0
  • Alin size TK!'ya 16 Aralık 2013, Pazartesi 13:40:39 A320 kaptanından Alin size TK!'ya Selametle..... Anlayan Anladı.... 0
  • BAK AMA GÖR 16 Aralık 2013, Pazartesi 13:12:44 Bunca yorumu yapana ne denebilir ki sadece şu Kur'an ayetini hatırlatmaktan başka.."Allah'tan başka yalvarıp yakardıklarına (taptıklarına) sövmeyin; sonra onlar da haddi aşarak bilmeksizin Allah'a söverler. İşte böyle, biz her ümmete yaptıklarını süslü (çekici) gösterdik, sonra onların son varışları Rablerinedir. O, yapmakta olduklarını onlara haber verecektir." Bir de Serdar beye bir çift söz ; insanlara akıllarının alacağı kadar,anlayabilecekleri kadar konuşun diye bir darbı mesel vardır..Kulağına küpe olsun.. 0
  • tyler 16 Aralık 2013, Pazartesi 12:14:12 tayyipli kaset ne zaman çıkacak? 0
  • Alin size TK!'ya 16 Aralık 2013, Pazartesi 11:20:13 Selametle... 0
  • alın size TK! 16 Aralık 2013, Pazartesi 10:33:40 Gülen denilen cahil cüheylayı savunmak THY nın üst düzey yönetiminin görevi mi? Bu olay tamamiyle TK nın nasıl bir kurum haline dönüştüğünü ispatlıyor. 2
  • Kurt 16 Aralık 2013, Pazartesi 09:53:31 Kaptanlar size sesleniyorum yüreğiniz varsa isimlerinizi yazsanızda bir görsek , sizi gidi korkaklar 2
  • Gülen peygambermi? 16 Aralık 2013, Pazartesi 09:27:21 Pardon ya gülen peygambermi? Bırakın ortada bir hakaret vb. varsa gülen ilgilensin. THY üst yönetimine ne oluyor? Herkes dinini istediği gibi yaşar. Ben cemaatle birlikte yaşamıyorsam dinsiz miyim.. Çıldırıcam artık. 4
  • iPhone Uygulaması 16 Aralık 2013, Pazartesi 05:29:43 Allah hepinizi ıslah etsin.Farkına varmadan bütün müslümanları üzüyorsunuz.Kafirleri sevindiriyorsunuz.Maddenin esiri olmuşsunuz.Manayı kaybetmişsiniz.Susun artık susun ki herkes sizi alim sansın. 1
  • İsim / Rumuz 16 Aralık 2013, Pazartesi 02:29:16 Bu konuyada 305 i kattin ya ,bisey demiyorum artik . 1
  • A320 capt. 16 Aralık 2013, Pazartesi 02:09:36 girdim ilim meclisine, eyledim kıldım talep, dediler ilim geride, illa edep illa edep. 0
  • iPhone Uygulaması 16 Aralık 2013, Pazartesi 02:02:18 Serdar öztürkü yedirmeyiz.yeter artık bıktık cemaatçilerin zulmunden. Herşeyi istiyorlar utanmazlar doymuyorlar. Yıllardır bütün kadroları doldurdular kasetlerle siyasete yön verdiler bir ergenekon gitti cematçi ergenekon geldi.şimdide hükümete kafa tutuyorlar. Kimsiniz siz? Cemaatmi menfaatmi ? Hamdi beybunlara taviz verirse bunun sonunun gelmeyeceğini umarım biliyordur. Çünkü bunlar doyumsuz. Burs toplarlar şirket kurarlar oraya bıraya gazete ataıp tiraj derler enaniyet zaten dizboyu.allah sizi ıslah etsin. Siz önce kendinizi düzeltin. 6
  • Hizmet bitti 16 Aralık 2013, Pazartesi 00:49:13 Cemaat gittikçe kendine zarar vermeye başladı. Dün övdükleri başbakana şimdi küfür ediyorlar.ne kadar samimi oldukları belli.kendi içlerinde bile tepki çekiyor.ama hala bir çoğu hoca ne derse odur diyorlar.30 yaşında adamlat kendi akıllarını 80 yaşında şeker hastası bir insana emanet ediyorlar. Ne kadat muhteremde olsa yanlış buluyorum.Allah akıl vermiş kullan diye 0
  • Kaptan dan dan 16 Aralık 2013, Pazartesi 00:36:30 "muhterem hocaniz" , mason ve ingiliz ajanidir. Arastiriniz ltf. 0
  • İsim / Rumuz 16 Aralık 2013, Pazartesi 00:07:07 Uzun uzun bosuna yazmissin,atildi bu adam... 0
  • Grev direniş elele 15 Aralık 2013, Pazar 23:50:18 Grev var cözülmesi acil olan!!! 305 e ışık yakıldı dönüş için umutlar filizLendi.. Şimdi bu olay önüne gecti şansa bak ya, tam da pzt yapılacak sendika- yönetim görüşmesi öncesi :(( 1
    • ahmet 16 Aralık 2013, Pazartesi 04:19:39 hayır özel sektörde hiç mi iş bulamıyor bu arkadaşlar, bu kadar mı vasıfsız ki insanlar tek bu firma mı iş vermiş? insanlar senede bir 3-5 yılda bir daha iyi işlere geçerken, 2 yıldır evde beklemek sadece vasıfsız olduklarının kanıtıdır. eh çay kahve veren hostese 5-6 bin verirsen tabi yatıp kalkıp geri dönmek ister. 0
  • iPhone Uygulaması 15 Aralık 2013, Pazar 23:49:48 22:25 "okuduğunu anlayan" başliği ile yazan arkadaş doğru şeyler yazmiş. Maalesef biz millet olarak bireysel ideolojilerimiz dışında ise gördüğümüze hemen inanir duyduğumuzu taparcasina doğru biliriz. Olayi geriye dönük incelerseniz marka Md. ne karşı gerçekten linç girişiminde bulunulduğunu görürsünüz. Geçen hafta Obama nın danimarka başbakanı ile muziplik amacli servis edilen fotosuna benzer Başbakanın ve Emine Hanımında bulunduğu bir fotoyu Prof. Dr. İbrahim Öztürk ün @merveesofu nick li bir öğrencisi twitterdan hocasına servis ediyor. Prof. İbrahim beyde altına "git kızım muziplik yapma" gibi bir takım şeyler yazıyor. Ama ne hikmetse bu @merveesofu nun hesabı şu anda kapalı. Belliki oda korkmuş. Bunuda THY marka Md. Serdar bey asıl verilmek istenen mesaj gözü ile algılayıp bir takım şeyler yazmış. Aslında adamı (Serdar beyi) suçlayacak pek bir şey yok. Fakat dilinin kurbanı olmuş. Evet söyledikleri söylem üzre yanlış şeyler. Eminimki oda pişmandır bu durumdan. Ama nefis kabul edemez işte bunu.Ee sonuçta adam dunya markası bir şirketin marka müdürü. Öyle kolay değil. Benim THY ile uçmak haricinde hiç bir alakam yok. Yıllar önce çalışmışlığımı saymazsak. Sadece uçarım. Ama şunu derim arkadaşlar. Bakın THY nerelerden nerelere geldi. Bu markayı marka yapanlardan biride eminimki Serdar beydir. 5-6 saattir bakıyorum tt oldu bu konu ve düşmüyor. Yazık ediyorsunuz THY na. Yarın haber bültenlerinde hepimiz izliycez hatta belki THY serdar beyin işine bile son verecek( çok zannetmiyorum- verirse zaten ayıp eder) ama olayın psikolojisi bile yeter adama. Bu arada Serdar beyide hiç tanımam. Öbür taraftan Prof. içinde olay böyle. Hali ile @merveesofu içinde. Onuda bulurlar yarın öbürsü gün pişman olduğunu söyler. Onada yazık. Benim asıl söylemek istediğim kul hakkını hepiniz bilirsiniz değilmi. Kulluğunuza göre değil ama Hakkın Adalet gözetimine göre. Bu noktadan bakın olaya. Bir tarafta cemaatçiler bir tarafta hükümet yanlısı bir tarafta hocası,öğrencisi, milletvekili vs.vs. Hepiniz kendi terazinizden bakıyorsunuz olaya. Baktığınız sürecede olay büyüyor. Dış mihraklar olayın içine giriyor. Girdi bile zatende. Dershane mevzuu ile başladı herşey bugün THY de yarın kimbilir nerelere gidecek. Yapmayın canım Ülkeme eziyet etmeyin. Varsa sıkıntınız sandıkta halledin bunu kul hakkına girmeyin. Bu madde aleminde yaşamak inanın çok zor. "Kafa teneşire vurunca hesabı ben vereceğim " demek inanın basitlik. Biraz korkunuz olsun. Araştırmadan yapılan her yorum yarın 70 milyonun ekranlarına netice olarak gelecek. Ve haklıyı biliyorken haksızı savunan 70 milyonun hakkını alacak. Bu iş bu kadar ince işte. Bakın ne Akp liyim ne cemaatçiyim. Ne THY ile alakam var nede Serdar beyi yada İbrahim beyi tanırım. Elimizdeki teknolojiyi (twetter vs.) doğru düzgün kul hakkına riayet ederek kullanalım. Şimdi birde olayı bu anlattıklarım tarafından (-ki %100 böyle zaten) Serdar beyin yerine kendinizi koyup öyle bir bakın hadiseye. 2
    • twetter 16 Aralık 2013, Pazartesi 01:26:23 Senin ne denli kalitesiz bir yalancı olduğun çok açık.Maşallah herşeyi en ince detayına kadar biliyorsun. Yarım sayfa yazı döşenmişsin.Ancak, bu terbiyesizliği ve pespayeliği hoş görecek kadar da akp lisin. Bir de twiter yazmayı öğrenseydin bari:) 1
    • marka 16 Aralık 2013, Pazartesi 10:03:48 Arkadaşım iyi yazmışsın da. Önemli pozisyonlarda olan kişiler de yaptığının nereye gideceğini düşünecek akla sahip olmalı. Attığı mesaj kendisinden başka kimse tarafından anlaşılamıyorsa ulu orta her yerde kişisel fikirlerini yazmayacak. Kendisini anlatamayan biri nasıl marka tanıtımı yapıyor onu da anlamadık. 0
    • Twitter 16 Aralık 2013, Pazartesi 11:29:02 Twitter yazmak istedin herhalde.. Bir de noktalardan sonra bir boşluk vermelisin. Kendi kalitesizliğini görmeden başkalarını kalitesizlikle itham etmek de bir çeşit kalitesizlik olsa gerek... 0
    • twetter 16 Aralık 2013, Pazartesi 16:51:57 Sen bu edepsizin nesi oluyorsun? diye sormuyorum. Çünkü aynı üslup, aynı ifade hataları senin yazında da var. Hem de her satırında.( sen anladın onu:) "twitter" yazmayı öğrendim diye de sevinme. Kaliteden bahsetmek için daha bir fırın ekmek yemen lazım.Diğer yandan, iki tarafı da böyle canhıraş savunduğuna, bu edepsizi savunmayı ülkeni sevmekle eş tutuğuna ve hatta bu işi bile sandığa havale etme basiretsizliğine kapıldığına göre, sen tam bir AKP borazanı olmalısın. Çok mu üzüldün? Korkma edepsizin de, edepsiz hakkında karar verecek olanın da iplerini aynı mihraklar tutuyor.Bu olayı da örtbas ederler gider. Daha önce yaptıkları onlarca örnekte olduğu gibi. Sen de oturduğun yerden mutlu olursun, arada dış mihrakları suçlayıp vatanseverlik edebiyatı yaparsın. İyi uykular, tatlı rüyalar... 0
  • Kaptan dan 15 Aralık 2013, Pazar 23:47:08 Bir Kaptan Pilot olarak uçuştan geldim ve haberi gorunce gerçekten çok üzüldüm. Bu zatın, Muhterem hocamızın adını agzına boyle alması ne üzücü. Halbuki Hocamız hergun en az yarım saatini bu ve bunun gibilerinde kurtulması için dua ederek geçirir her gün. Herkesede aynısını onerir sohbetlerini dinleyenler bilir. İşallah bu kişide gerçekleri anlarda bulundugu bu durumdan kurtulur. Allah hepimizi ıslah etsin. 21
    • !! 16 Aralık 2013, Pazartesi 00:05:39 Hoca'dan kurtuluş, medet uman yok ki. Kendine saklasın dularını ve kurtuluşlarını. Ayrıca bir Kaptan Pilot olmanızın konuyla nasıl bir bağlantısı var ? Onu da tam olarak idrak edemedik. 0
    • nesevimli 16 Aralık 2013, Pazartesi 09:43:44 Pilotlarımız kaçırıldığında;bu konuda pilotlarımız konuya muhatap olmuşmuydu ,konuya hassasiyet gösterip mail atmışmıydı? 0
    • Amatör 16 Aralık 2013, Pazartesi 09:48:28 Hangi uçuştan geldin yeğenim sen. Ortalık karıştırmak için yorum yapacaksan kendine daha uygun bir meslek yakıştır. Çok eğreti duruyor. 0
  • ONEMLI 15 Aralık 2013, Pazar 23:46:06 Bu terbiyesiz, kendisini adam zanneten AHLAKSIZ işten çıkartılmalı... 10
  • MD-11 15 Aralık 2013, Pazar 23:19:21 Niye tepki veriyordunuz ki sizin sirketinize cemaat dışı kimse alınmıyor ki laf söylediğiniz müdür o şirkette arkasında hükğmet ya da cemmat olmadan mümkün mü müdür olması :))) orda çaycı bile olmanız mümkün değil arkanızda dayınız olmasa kendi yaptıgımız müdür istediğiniz şekilde konuşmayınca neden böyle oluyorsunuz ileri demokrasi anlayışınıx sadece sizin isteklerinizin söylenmesi mi? 0
  • Komik olma 15 Aralık 2013, Pazar 22:55:58 Yaaaa evet ibrahim ozturkde o yuzden' bu cok edepsiz seviyesiz bir mesaj demis.odami yanlis anlamis,hadi ordan. 0
  • iPhone Uygulaması 15 Aralık 2013, Pazar 22:46:37 Allah aşkına bilen biri cevap versin soracağım seye.Fethullah Gülen beyefendinin Mubarek ,vb sıfatları almasindaki boyle adlandirilmasindaki sebeb nedir? Bilmediğimden soruyorum yanlis anlaşılmasın lutfen.Bir keresinde ucaktaki yolculardan biri ikram edilen tavuğun markasının ne oldugunu Hoca Efendiyle tanıştığından beri yediği içtiği seylere dikkat ettigini söylemişti..bende bildigim kadarıyla cevap vermiştim.helal kesim oldugundan hic bir domuz katkısı olmadığına dair.ve dayanamayıp eger yenmemesi gereken bildikleri toplumu ilgilendiren saglik acısından vb. birsey ise bizle de paylaşması gerekip gerekmedigini nacizane sormuştum.birsey söylememişti..gittigim cogu Afrika Ülkesinde Fethullah Gülen'e ait okulların,kendisini seven ve ona tabi kisilerin basta mutevaziliklerine ve bu yerlerde cocuklara ve ailelerine sağladıkları imkanları hayatlarında yaptıkları degisiklikleri elbette yakından görmekteyim.bu yüzden Helal olsun demek benim acımdan zor degil.o ülkelerde o insanlara yapılan basta egitim anlamındaki etkileri tartışılmaz.o açıdan sırf bu yuzden bile aslinda muhterem insan övgüsünü hakediyor kanimca..lakin dedigim gibi Mubarek sıfatı nin nedenini bilen birinden lutfen anlasilir bicimde ornekleriyle açıklamalı olarak bekliyorum.hem beni hem de bilmeyenleri aydınlatmak sanirim zor olmasa gerek. 1
  • kamyoncu 15 Aralık 2013, Pazar 22:41:40 geçmiş olsun müdür !! Pazartesi günü sürprizlerle karşılaşabilirsin. Keşke tivitine sahip olsaydın,kuşların gazabına uğradın . Ekmek yediğin yere ,yedirene ,yedirtene dikkat edecektin. Şimdilik marka müdürüsün sonrası kerim.Allah yardımcın olsun... 0
  • iPhone Uygulaması 15 Aralık 2013, Pazar 22:26:34 B737 fo İcimden ne kotu sözler Allahım sen sabır ver 0
  • okuduğunu anlayan 15 Aralık 2013, Pazar 22:25:15 yahu efendiler okuduğunuzda anlamıyorsunuz galiba. Bu arkadaşın bu tweeti attığı adam (ibrahim öztürk) , onun okuldan çok samimi arkadaşı . ibrahim öztürk ün attığı başbakanla ilgili yakışıksız bir tweete gönderme yaparak , İbrahim Öztürk FG cemaatine mensup olan biri olduğu için yaptığının ne kadar yakışıksız olduğunu ona ters bir örnek vererek anlatmaya çalışıyor. Ancak tabiiçok ölümcül bir hata yapmış, Türkiye'de sosyal medya kullanan insanların ortalama algılama kapasitesini ve yazılanları dikkatli okumama alışkanlıklarını ihmal etmiş. Yahu bu ülkede bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak ne kadar prim yapıyor böyle. Yoksa kimseye hakaret etmeye çalışmamış. 3
  • 320 CPT 15 Aralık 2013, Pazar 22:03:19 Muhterem hoca efendiyi kiran kalp bizi de kirmis olur..calistigim sirket bunyesinde boyle bir sahsiyetin barinmasi bana aci verir.. 8
  • iPhone Uygulaması 15 Aralık 2013, Pazar 21:44:27 Dostum tehlikeli sulara girmişsin kurtuluş yok gibi... 0
  • Serdar ha.. 15 Aralık 2013, Pazar 21:38:35 Serdar şu Candanın candan adamı değil miydi. Hani Fazlıyla beraber işe aldığı. Toplantılarda şımarık şımarık konuşan. Ne zaman geleceği, ne yapacağı belli olmayan. Günlerce konuları kilitlerdi. Beklerlerdi keyfi yerine gelsinde konuyu konuşalım diye. Aman yarabbi ne adamdı ya...Candanlık... 1
  • Kanada 15 Aralık 2013, Pazar 21:37:45 Bu cemaatcilar kendinden olmayana su bile vermez. Bunlarin isi gucu cikardir. Fethullah Gulenede gelince ben bu sahsi hic samimi bulmuyorum ve inanmiyorum. 2
  • Tivitçi 15 Aralık 2013, Pazar 21:36:08 Arkadaşını uyaracaksan...Aç telefonu söyle..Ama marka olsun diye tivit atmış. Al sana tivit. 0
  • Beyinsiz Müdür 15 Aralık 2013, Pazar 21:29:53 Sen biliyor musun 1) Hocaefendinin kaç milyon seveni vardır ve bunlardan kaçı THY ile uçuyordur? Böyle dengesiz yazarken sevenlerinin tepkisini ve THY'nin yaşayabileceği kayıpları damı düşünemiyorsun? Erkeksen Papa için de böyle şeyler yaz bakalım, sonra bak imaj tazelemek için Vatikanın merdivenlerini nasıl öptürüyorlar sana. 2) Hocaefendiyi sevenler, bayrak taşıyıcımız THY'nin 140 ülkede gönüllü reklamını yapıyorlar. Yakışıyor mu senin yaptığın? Elhasıl, Müdürlük vasfın sıfır diyebiliriz. 4
    • tombiş müdür 16 Aralık 2013, Pazartesi 01:32:25 Peki, sen bu müdürün kaç para maaş aldığını biliyor musun? Bilenler bilmeyenlere söylesin:)Ben sadece küçük bir ipucu vereyim.Bu arkadaş diğer normal müdürlerin 2 katı maaş alıyor.Cep telefonu ile altındaki araba da şirketten.Bakmayın böyle yazma özürlü olduğuna! bulunmaz hint kumaşıdır, kendileri. 0
  • Rizeli 15 Aralık 2013, Pazar 21:21:20 Hamdi Abi, bu terbiyesizlere haddini bildirmen gerekir. bu adamlardan THY de çok var ama artık yeter. 3
  • İsim / Rumuz 15 Aralık 2013, Pazar 20:55:36 Mesajda sadce hoca efendiye degil AKP yede hakaret var,sandidga saygi duyacaksiniz. 5
  • Yonetim kurulu 15 Aralık 2013, Pazar 20:53:13 Dostlar saberdin ALLAH sabredenleri mujdelimistir,bu ve bunun gibiler hakettiklerini bulacaktir elbet,hic bilenle bilmeyen bir olur mu? 3
  • ? 15 Aralık 2013, Pazar 20:50:22 Fettullah Gülen peygamber değil, sadece bir insan aynısı Erdoğan için de geçerli. Neredeyse bunların putuna tapacaksınız, biraz Kuran-ı Kerim okuyun da bilgilenin... 0
  • Müdürcük 15 Aralık 2013, Pazar 20:50:10 Müdürcük, sen kaç yaşındasın bilmem ama Hocaefendi 80'ine merdiven dayadı. Milletimizin istikbali adına gayret gösteren, bu uğurda evlilik dahil tüm lezzetleri terketmiş, bir nevi inzivada yaşayan bir insan. Varsa delilin çık konuş, yoksa 80 senelik tertemiz ömür senin ağzına koca bir tokat vurur "sus edepsiz" der. Hamdi Bey, bu saygısız arkadaşı size havale ediyoruz. 15
  • as 15 Aralık 2013, Pazar 20:39:25 dengesiz adam, sen mübarek hocamız hakkında nasıl böyle konuşabilirsin 45
    • flat eric 15 Aralık 2013, Pazar 20:45:19 merakla daha ne bombalar patlayacak diye bekliyoruz. çok heyecanlı :) 1
    • Mubarek? 15 Aralık 2013, Pazar 21:07:31 evet tüm insanlar gibi aziz ve mubarek. ne eksik ne fazla. 1
    • mübarek? 15 Aralık 2013, Pazar 21:11:50 mübarekliği nerden geliyor hocanın? dini,ruhani bir gücü yada bilgisindenmi? yoksa müsluman olupta başka bir toprakta başka bir ülkede korkudan yada rahatından yaşamasından mı? yoksa adı ABD gizli orgütleriyle anılmasındanmı? yoksa sizin gibi neye inandığını sapıtan müritleri olmasındanmı? mübarekmiş::)) ha yazı dogru mu degıl. ama mübarek oluşu da düşündürücü tabi 2
    • nesevimli 16 Aralık 2013, Pazartesi 21:03:31 THY ticari bir kuruluşmudur yoksa FETO nun çiftliğimidir ? 0
  • thyli 15 Aralık 2013, Pazar 20:39:23 Nereye memur olarak surgun edilir acaba yarin sabah :) yazik etmis kendine mudurumuz. 0
  • Saksağan 15 Aralık 2013, Pazar 20:36:35 Bu arkadaşın edepsizliğini bir tarafa, okuma, yazma ve özellikle cümle kurma özürlü olduğu kesin! THY de bunlardan çok var:) seç beğen 50 kuruş. 2
  • GROUND 15 Aralık 2013, Pazar 20:28:08 YAZI İÇERİĞİNDEKİ KELİMELER ..HANGİ MAKSAT İÇİN SÖYLENDİĞİ BELLİ OLUYORDUR.TEPEDEKİ YÖNETİM ;KALEMİN YANLIŞ YAZDIĞINI DEĞİLDE ,YANLIŞ ANLAŞILDIĞINI BİLİYORDUR. O YÜZDEN ŞAHSIM DAKİ GÖRÜŞ SİZİN İYİ NİYETE MEİLLİ OLDUĞUNU GÖRMEKTEDİR Kİ BİR ÇOK ARKADAŞ DA BU ŞEKİLDE DÜŞÜNMEKTEDİR. 1
  • Adammmmm 15 Aralık 2013, Pazar 20:28:05 CEVİR KAZİ YANMASİN .COK YAZİK SANA ADAM OL VE YAPTİGİNİ SAVUN. 1
  • iPhone Uygulaması 15 Aralık 2013, Pazar 20:20:48 Şimdi bir " ironi"! yapardım ama işte terbiyem müsaade etmiyor... 0
  • iPhone Uygulaması 15 Aralık 2013, Pazar 20:17:34 Adam daha yazı yazmasını bilmiyor...müdür olmuş. Hocaefendiye değil sıradan bir insana bile edilmeyecek bir laf..bu insanlar nereden buluyor bu cesareti..kim şımartıyor bunları? Yoksa aldıkları astronomik maaşlar mı? Ne özelliği var ki yıllardır müdürlük yapıyor kontenjandan? 1
  • serdar bey 15 Aralık 2013, Pazar 20:17:32 Aylardır Başbakana bel altından vuranlar Serdar Bey e saldırıyorlar. Yazık.. 9