THY KAPTAN PİLOTU KOKPİTTE KRİZ GEÇİRDİ

    Çok beğenilenler

  • Anonim 07 Ağustos 2013, Çarşamba 03:29:55 Ya hava da kriz geçirseydi uçmak isteyen uçsun diyen kişiliksiz polis bunun hesabını nasıl verecekti. Bu ülkenin poliside pilotu da yöneticisi de kafayı yemiş bu ülkede hayatlarımız kimlerin elinde 2
    • SPQ 07 Ağustos 2013, Çarşamba 09:45:21 Katiliyorum. Toplumun aynasi gibi, siyasetten tut, sporuna, ticaretten sanatcisina. Hepsi ayni... 0
    • Acı gerçek 08 Ağustos 2013, Perşembe 09:58:57 Haberden bir kaç gün sonra da karnını doyurma ihtiyacı olan kaptan yolcuyu uçağa geç aldı diye yolcu alımı sorumluluğunun kaptandan alınıp harekatçıya devredildiği haberini okuyoruz. Etkilerin tuhaf bir tepkiye dönüştürüldüğü bir ülkede yaşıyoruz. Haberi okuyunca yolcular iyi ki tepki göstermiş diyoruz. Konuyu kişiselleştirmiyorum. Kaptanı tanımam ama Düşünsenize bu adam kaptan. İkinci bayılma tartışmalar esnasında değilde kapı kapanıp taksiye başlandığında, veya kalkış rulesinde 70-80Kt (140-150km saat) hızda kontroller devredilirken veya PF olarak kalkışta gerçekleşseydi, F/O su da ufak tefek biri olsaydı, uçağı mı kaskatı olmuş, kumandalara yığılmış birinden alıp emniyetle indirecekti. Polis te tıp eğitimi almış demekki, bir bakışta tekrarlanmayacağını anlayıvermiş pilotun uçup uçamayacağını. Kaçıncı dünya ülkesiyiz görmeye baya az kalmış aslında. Allah yine devreye girip bu kaptana "DUR HEMŞERİM NEREYE GİDİYON, BU KULLAR BENİM KORUMAMDA" diyivermiş işte. 1
  • YAZIK 07 Ağustos 2013, Çarşamba 01:33:57 devam edelim bu şekilde uçmaya.daha ne krizler yaşanacak!!! kaptanımzın uçmak istememesi durumunda üst mercilere açıklama yapmak,hesap vermek durumunda kalacağı ve belkide meşhur üst mercileri durumla ilgili ikna edemeyip daha çok sıkıntı yaşama ihitmaline karşılık(elinde belgen bile olsa yetkinliği ve yetkisi olmayan insanların saçma sorularınla karşılaşıldıgı ıcın kı bu sorular şöyledir:neden hasta oldun?neden kendine dikkat etmedın?neden rapor aldın,sefer aksamasına ve yolcunun memnunıyetsızlıgıne sebep verdın.Calısma arkadaslarının uzerıne ıs yuku bındırdın gıbı sankı bılerek art nıyetlı rahatszılıklar olmus gıbı sorgulamalar yapıldgndan ötürü görevini icra etmeyı tercıh etmıstır. üst mercilere laf anlatmak,yazılı bilgi vermek,onları durum konusunda ikna etmek görevini gerçekleştirmekten çok daha zor. 5
    • doktora 07 Ağustos 2013, Çarşamba 08:28:56 sen doktormusun? uçuş saatiyle alakalı olduğuna dair herhangi bir hastaneden alınmış raporun var mı? belki adamın kronik bir sorunu var nereden biliyorsun? iş yükü sadece sizlere mi biniyor sanıyorsunuz. 6
    • Anca mızmız 07 Ağustos 2013, Çarşamba 09:48:38 Yönetim yok şunu sorar bunu sorar demişsin.Kusura bakma da sormasın mı,bundan doğal ne var? babasının çiftliği değil orası,tabi ki de her rapor alanı soracak niye aldığını,adam normal insanın on katı maaş veriyorsa eğer kusura bakmada rapor kağıdının markasına kadar sorar. Ayrıca senin ailen o uçakta olsaydı ve iki de bir bayılan bir pilotun iş korkusu yüzünden onları o haliyle uçurmak isteseydi,gene aynı şeylere sayabilecek miydin?? 8
    • DGRC 07 Ağustos 2013, Çarşamba 11:38:33 Hocamı tanırım eski ve son derece tecrübeli bir pilottur. Kendisine acil şifalar diliyorum. Yazılan saçma sapan yorumları okumuyorum bile. Ayrıca Yönetim haklı olarak izahını isteyecektir bende yönetimde olsam pilotu Uçuş İşletme Başkanı, Genel Md Yrd ve Tip Müdürleri vasıtasıyla sorgulattırırım. Birazda olumlu olmak lazım işin içinde her an bir bit yeniği aramamak gerekiyor. Sağlık herşeyden önemli tedavisi olmayan tek şey ölüm. 2
    • vatandaş 07 Ağustos 2013, Çarşamba 14:23:43 ya daha hala olaya hocam iyiydi hoştu tecrübeliydi diye yaklaşıp,farklı düşüneni saçma buluyorsunuz.Beyefendi,tecrübeli bu hocanız hadi diyelim orada insanları yatıştırdı,ve krizi 5 dk gecikti.kalkış anında bu krizi olsa kumandalara kapaklansa ne olacaktısöylermisiniz?ya bu durum bukadar arabesk düşünülecek kadar basitmi?Banane tecrübesinden bu hatayı yaptıktan sonra? Asiana kazasında okadar yüksek varyo inişi hepsi onbin saatten fazla uçuş tecrübesi olan pilotların hiçbiri farketmedi,bunu unutmayın.Duygusal davranıp daha bunda bile yönetim şu bu çekmeyin..Bizlere can emanet ediliyor,daha fazla sorumluluk lütfen.. 2
  • Tüm yorumlar

  • Güven 24 Temmuz 2014, Perşembe 18:01:35 Hastalığın altında yatan başka sebepler olmasın. 0
  • Sev, 02 Temmuz 2014, Çarşamba 10:24:45 bu pilotun son durumu ne bilen varmı? ramazanda oruçlu uçmaya devam ediyormu merak işte. 1
  • Göker kaptan 06 Şubat 2014, Perşembe 19:20:28 Artık eleştirmeyin bilmeden..göket kaptan prof bir kaptandır ve ekibini de yolcuları da herkesten çok düşünür..gökerim iyi oldun mu mühim olan sensin, gerisi tefferruattır! 0
  • canım kaptanım 06 Şubat 2014, Perşembe 09:37:27 Gökerim gibi çok deneyimli ve akıllı bir pilot iddalı olacak ama UÇUŞ camisanda çok enderdir, çok değerli, çok tecrübeli ve bilgili bir pilotu bu kadar çok saat uçuruyorsa kabahat kesinlike THY 'dedir pilotun ne kabahati olabilir kimsenin boş yere Gökere yüklenmeye hakkı yok, sara hastası da değil ayrıca, oruç yoğun ve uzun çaışma saatleri sonuç çok normal can bu dayanır mı? ...Pilot grip dahi olduğunda uçuş doktoru ilacını al uç diyorsa yapcak birşey yok!!Uzun saatler uçuşlar, dinlenmeden göreve çağrılmalar, en zor bölgelere yönlendirmeler .Sonuçta Göker kaptan da bir insan ve onun da canı var ve uçağında arkasında taşıdığı 200 kişinin sorumluluğunun son derece bilincinde olan bir kaptan pilot , yaptığı mesleğe duyduğu saygısından herkes % 100 emin olsun.THY de değil uçuş camiasında en kıymetli kaptanlardan biri kendisi, umarım Gökerim en kısa zamanda iyi ol ve işine dön inşallah, dualarım seninle..Sağlığına biran önce kavuşup insanları güvenle uçurmanı bekliyoruz.. 0
  • Tebrik ediyorum 10 Ağustos 2013, Cumartesi 07:32:41 Malesef thy de oruç tutan insan sayısı bir elin parmaklarını geçmezken böyle bir olayı nasıl oruca bagladınız anlıyamıyorum ben oruç tutan biri olarak etkilenmiyorum ve orucun normal beslenen bir insanı etkilediğini de düşünmüyorum illa sağlığına dikkat etmek isteyen varsa önce diğer beslenme gerekliliklerini yerine getirsin ondan sonra oruca sıra gelir 1
  • uçakta ki yolcu 09 Ağustos 2013, Cuma 17:45:43 O uçakta bende vardım olan Biten herseye tanık oldum thy kurumunun tamamen sorumsuzlugudur hayatım ve hayatimiz o kadar ucuz olamaz olmamalı pilotun hastaligi tabiki allahtan hiç birşey yokken havada da olabilir di ama goz göre göre hayatımızı nasıl tehlikeye atar mali zarar edermis thy hiç bir şekilde bizi bilgilendirmeyen host, hostesler, , içinde kendi caninizdqn biri olsa bu kadar soğuk kanlı olurmuydunz tedbir bizden taktir allahtan sayın thy bunu atlama 2
  • kardesim 09 Ağustos 2013, Cuma 00:16:25 Allahim seni koruyacaktir Gokerim .yorgunluktan bunlar sadece .gececek . 2
  • Hariçten Gazel 08 Ağustos 2013, Perşembe 10:23:30 Yorumların hepsini okudum. Eskiden tüm haber siteleri haberlerin altına yorum isterlerdi. Şimdi çoğu o uygulamayı kaldırdı. Bu seviyesiz yorumları okumaktan üşenmeyen birisi olarak haberleri yorumlara kapatmanın ne kadar gerekli birşey olduğunu şu yorumları okuduktan sonra tekrar anladım. Çoğu memleketin en elit insanları olan şu yorum yapanların seviyesizliği insana pes dedirtiyor. Kendi kafasında bir doğrusu, bir şablonu var, o şablona uygun haber arıyor memleket seçkinleri. Sara nedir, Epilepsi neyin karşılığıdır bilmez doktor kesilir. Kafasında bir yorgunluk sendromu şablonu vardır oraya uydurur. Bir diğeri dinle imanla alakası yoktur, oruç fetvası verir, işi hemen sırası gelmişken oraya bağlar. Bir diğeri olay hakkında net bir bilgi yok iken, kaptanın öncesinde bir sağlık problemi var mı yok mu bilmeden durumdan vazife çıkararak ha gördünüz mü sebebi şuydu deyip milleti enayi yerine sokup ahkam keser. Millet te yiyiyor maalesef. Hepimize afiyet olsun. 4
  • amir 08 Ağustos 2013, Perşembe 01:14:58 Goker kaptanım buyuk gecmis olsun en kısa zamanda aramıza tekrar donmenız dılegıyle 5
  • Kamyoncu. 07 Ağustos 2013, Çarşamba 22:54:19 Sağlık her şeyden önce gelir. Kaptanımıza geçmiş olsun diler sağlığına uçuş güvenliği için daha fazla özen göstermesini öneririm. Uzun ve yoğun uçuşlar insan sağlığını olumsuz etkiliyor ve uçuş güvenliğini tehlikeye atıyor.Her şeyin bir geri ödemesi ödemesi olur ,ama tatlı ama acı acı. Sağlık her şeyden önce gelir .Önce sağlık . Emniyetli uçuşlar için sağlıklı ve düzenli çalışma koşulları diler bir kez daha geçmiş olsun. 1
  • 340 07 Ağustos 2013, Çarşamba 17:34:57 Büyük geçmiş olsun.. Rahatsızlıktansa eyvallah ama yorgunluk vs ise kimsenin tek kelime ermeye hakkı yok. Sen insan gibi uçmak için greve katılmazsan, bu tarz şeyler başına geldiğinde de ağlamayacaksın. Kararının arkasında duracaksın. Kimse çok uçuyoruz şöyle yorgunuz vs de demesin arkadaş. Onun söyleneceği zaman 15 Mayıs'tı. Söylemedin geçmiş olsun. Dua edelim kaza kırım olmadı. Acil şifalar diliyorum 9
    • bırakın bu işleri 08 Ağustos 2013, Perşembe 14:10:15 Arkadaşım haklı olmakla beraber artık bu grev işinin suyu çıktı,siz topyekün greve çıkamadıktan sonra hiçbir anlamı yoktur grev yapmanın,büyük bir çoğunluk çıksanız bile siz bu hükümet yönetiminde olan thy nin yenilgiyi hazmedeciğinimi sanıyorsunuz,napar yaparlar bir şekilde greve çıkanlardan intikamlarını alırlar,Silivride aldıkları gibi,bunlar hibir şeyi hiçkimsenin yanına kar bırakmazlar eninde sonunda hesaplarını görürler,o yüzden bu devirde hak hukuk arama diye ütopik terimlerden uzak durmak lazım ,çünkü böyle bir şey yok artık türkiyede... 0
  • Ağlamayın 07 Ağustos 2013, Çarşamba 16:06:34 Eeee,sen para için haklarına sahip çıkmazsan,greve cıkmazsan işte böyle yorgunluktan kriz geçirirsin.Ağlamaya hiç hakkınız yok pilotlar,siz o hakkı 15 mayısta kaybettiniz,yonetime devrettiniz para karşılığı. 6
  • Android Uygulaması 07 Ağustos 2013, Çarşamba 15:23:20 Çok gecmis olsun, sara olduğunu sanmıyorum.Umarım sağlıgı iyidir kısa sürede kendini toplar. 0
  • ne hastalığı 07 Ağustos 2013, Çarşamba 15:11:55 DAHA HASTALIĞININ NE OLDUĞU KESİNLEŞMEDEN HERKES MAŞALAH HÜKÜM VERMİŞ HEMEN.Sara ile normal bayılma arasında dağlar kadar fark vardır bunu kimse anlıyamadıysa şimdiye kadar zaten işin içinde başka şeyler vardır diye düşünebilir insanlar.bu kadar kısa arayla iki kere sara krizi geçireni ben ilke kez duyuyorum belkide vardır kimse bilemez ama bayılma daha mantıklı geliyor,sıcak hava yoğun uçuş programı birde üstüne mecburiyetten oruç tutuyorsa bayılma normaldir ,biliyorsunuz bizim ülkemizde dini görevler her zaman her şeyden önce geldiği için hata insan sağlığından bile önde geldiği için normaldir bunlar(Kutsal kitabımız Kuran böyle buyurmadığı halde)... 0
  • Planlama 07 Ağustos 2013, Çarşamba 14:15:39 Değerli okuyucular; Uçuş ekiplerinin yıllık max. uçabileceği saat limiti 1000 saat. Yani maksimum. Yani limit. Maksimum ya da limit ne zaman kullanılır? Şartlar gerektirirse, zor durumda kalınılırsa, bir an için kullanılabilir. Yani her zaman kullanılan bir şey değildir. Arabanın max. motor devri gibi yani. Bir de optimum diye bir şey vardır. Uçaklar optimumda kullanılır. Motor ya da gövde ömrü uzasın diye. Ancak insanlar optimum kullanılmaz, çünkü onların ömürlerinin uzaması veya kısalması önemli değildir. Maalesef bu sömürücü ve çıkarcı zihniyet değişmedikçe bu tür vakalar daha çok görülecektir. Değerli kaptanımızı lütfen kimse eleştirmesin. Herkesin başına böyle durumlar gelebilir. Önemli olan buradan dersler çıkarmaktır. Özellikle SHGM otoriter olmalıdır ve şirketlerin çıkarları doğrultusunda hareket etmemelidir. 0
  • Sağduyu lütfen 07 Ağustos 2013, Çarşamba 13:42:42 Merhaba. 1 yılı aşkın bir süre önce ben de aynı gün içinde 2 kez bayıldım. Epilepsi şüphesi teşhisi konuldu. Ama bir diğer doktor da stres kaynaklı olduğunu öne sürdü. Neticede bir daha tekrarlanmadı. Herkesin hayatında böyle bir dönemi olur ve doktorların söylemesine göre herkesin hayatında bir defa olsada böyle bir nöbet geçirme olasılığı vardır. Muhtemelen kaptanın da yorgunluktandır. Ayrıca yardımcı pilot/otomatik pilot yokmu? Bu kadar abartmayalım bence durumu. Polemik meraklısı olmaya gerek yok. Bu sağlıktır başka birşey değil. Gerekli tetkikler yapılır, ardından eğer olayda ihmal varsa zaten pilot kendisi kararını verecektir. 1
  • Oruc 07 Ağustos 2013, Çarşamba 13:41:41 Herzaman Ramazan ve Oruc konusunda baspilotluj kaptanlari uyarirdi, bu Baspilot haric!!!! Kokpitte kac kere yanimdaki adam oruc beraber uctuk !!! Ne uyari ne bir sey!!! 0
  • Otur vatandas 07 Ağustos 2013, Çarşamba 13:37:28 Basina talih kusu kondu. Yandasliktan iyi para aliyorsun herhalde. THY ile ilgili her haberde vatandasligi birakip, havacilik uzmani kesiliyor, yandas yorum yapiyorsun; diger haberlerde yoksun. Kokpiti gorsen, uzay ussu zannedersin; ne pilotsun ne kabin memuru. Kisaca bilgi sahibi olmadan, surekli fikir sahibi oluyorsun. Otur, sifir. 0
  • tk 07 Ağustos 2013, Çarşamba 12:16:05 A benim saf evladim normalin on kati sorumluluk verdigin normalin on kati kalifiye bir is yaptirdigin adama tabii ki normalin on kati hatta du bakayim yirmi kati maas vereceksin, yoksa adam kalmaz burada baska yerde ucar senin yarisinin kimin oldugu belli olmayan sirketine mi kalmis, bak alsin cinali su neo'lari koysun izmire anyalyaya o zaman gor sen senligi, e mi gozu paradan baska birsey gormez, dili paradan baska birsey soylemez yandas cocugum 0
  • RAMAZAN 07 Ağustos 2013, Çarşamba 12:14:42 malum ramazan oruç olabilir mi?? 3
    • :) 07 Ağustos 2013, Çarşamba 14:41:31 doktor efendi konuştu 0
  • thyde grev var 07 Ağustos 2013, Çarşamba 12:12:39 Oncelikle gecmis olsun diliyorum.fakat bu tur olaylar bu calisma saatlerinde kacinilmazdir keyfimizden sizler o ucusa biz gideriz biz ucariz biz yapariz derken 90 gundur grevde değiliz keşke sizlerde kokpit olarak yanimizda olsaydinizda en azindan yogun mesailerr sebebine baglamasaydi meslektaslariniz. Ama haklisiniz siz ucarbilirsiniz.... 2
  • Cengizhan 07 Ağustos 2013, Çarşamba 11:45:10 Göker kaptan ne personelini ne De yolcularını tehlikeye atabilecek bir kaptandir,tanıyanlar zaten bilir.Yorgunluk belki de oruç hali,bilemiyorum.Acil şifalar diliyorum. 1
  • Gecmis olsun 07 Ağustos 2013, Çarşamba 11:36:49 Goker abi gecmis olsun. 1
  • Hocam Geçmiş Olsun 07 Ağustos 2013, Çarşamba 11:34:04 Fırat GÖKER hocam eski ve tecrübeli bir Kaptan Pilottur. Sara hastalığı olduğunu sanmıyorum, aşırı sıklıkta uçmaktan kaynaklanan bedensel ve zihinsel bir problemdir sanırım. Kendisine acil şifalar diliyorum. Bizler arçeliğin robotları değiliz sonuçta uçucuyuz insanız. Herşeyin başı önce sağlık. Hocamı en kısa zamanda aramızda yeniden görmek dileğiyle 1
  • geçmiş olsun. 07 Ağustos 2013, Çarşamba 11:30:26 Geçmiş olsun Kaptanım. Bütün bunlar uzun mesai saatleri, ardarda günler, stresli yoğun çalışma temposunun birikimi sonucu oluyor. Yazık değil mi bu insanlara, robot mu sanıyorlar bunlar bizi. 1
  • Göreve 07 Ağustos 2013, Çarşamba 11:11:00 Sivil Havacılık Genel Müdürü görevini yapsın. SHGM, THY'den büyük olmalıdır, otorite olmalıdır. Eğer bir şirket pilotları 'unfit' durumdayken zorla uçuruyorsa bunun arkasından kim çıkarsa çıksın cezasını çekmeli. 1
  • İyi bayramlar 07 Ağustos 2013, Çarşamba 10:53:43 Sevgili arkadaşlar önce geçmiş pldun deyelim lütfen sonra kalitesiz yorumlar yapıp arkadaşımızı lımç etmiyelim hemen karar verip komuşmuyslım pilotlar yorgun pılotlar uykusuz pılotların dinlenmeye ihtiyacı var lütfen iyi bayramlar 1
  • GÖKER KPT 07 Ağustos 2013, Çarşamba 10:47:59 Göker kaptan çok eski kaptandır ayrıca çokk da profosyoneldir.O ne yaptığını bilir.Sağlık probleminin geçici olmasını dilerim. 4
    • vatandaş 07 Ağustos 2013, Çarşamba 11:03:38 Ne yaptığını bildiğinden mi bu uçacağım diye ısrar ederken,yolcuları sakinleştirmeye çalışırken bayılması? Bu mu profesyonellik? 4
  • mehmet 07 Ağustos 2013, Çarşamba 10:43:41 Göker Kaptanim gecmis olsun. Burada bosu bosuna yorum yapanlar, gunluk sizler 14-16 saat ucus dayasalar(!) ya da hanginiz gunluk 14 saat calisiyor, vucut bir yerden sonra iflas ediyor. İyi niyetli olun lutfen.Göker kaptanımda epilepsi ya da sara hastalığı yok, olsa sağlık raporlarında ortaya çıkardı!. Bos yere atmayalim, fsx kullanip burada pilotum triplerine de girmeyin lutfen. 2
  • YASAK!!! 07 Ağustos 2013, Çarşamba 10:02:42 THY de hasta olmak YASAK!! Yandaş doktorları uçuşa zorluyorlar. Bir kaptan olarak bunu yaşadım. 3
  • !! 07 Ağustos 2013, Çarşamba 09:51:22 Kaptanımıza çok geçmiş olsun. 1
  • iPhone Uygulaması 07 Ağustos 2013, Çarşamba 09:35:32 Goker Kaptan, yillarin THY kaptani. Epilepsi hastasi olsa bugune kadar mutlaka ortaya cikardi. Gecmis olsun, kardesim. Oktav 2
    • Kaptan, 07 Ağustos 2013, Çarşamba 10:43:10 Kaptana geçmiş olsun, bu durumda uçmaması gerekirdi. Özellikle arka arkaya gelen nöbetlerde bu durum tehlike arzeder. Kısa süreli şuur kaybı olur, olmadığı durumlarda bazı bölgelerde istemsiz hareketler gelişebilir. Ancak, mutlaka ortaya çıkardı diye bir yaklaşım da doğru değildir. Uzun yıllar boyu ortaya çıkmayabilir de. Tedavisi devam ettiği gibi oradaki rahatsızlanması ilk de olabilir. Hastalığın kontrol altında tutulmasını sağlayan o tür ilaçların da yan etkileri oldukça fazladır. Hastanın görevinin önemi nedeni ile bu yönü ile de takip edilmelidir. 0
  • Uçuş emniyet 07 Ağustos 2013, Çarşamba 09:26:05 Çok geçmiş olsun, kaptan uçmak istemeseydi çok iyi olurdu ama bunu maliyet peşinde koşan yönetim kademesine anlatmasının ne kadar zor olabileceğini tahmin edebiliyorum 3
    • Vatandaş 07 Ağustos 2013, Çarşamba 09:43:31 O şekilde sürekli baygınlık geçiren birinin,senin eşinin çocuğunun bulunduğu uçağı uçarmasını istermiydin? tabiki hayır..Ozaman ne yönetime anlatacaklarından bahsediyorsun,bu kadar mı ucuz hayatlar.Ayrıca yönetim tabi ki maliyet peşinde koşacak,babasının dükkanı mı orası.Ama kimse de tut milletin ve kendinin hayatını tehlikeye at demiyor sana..O pilotun yaptığı iş korkusundan ötürü sorumsuzluktan başka değil.. 5
    • vatandaş'a... 07 Ağustos 2013, Çarşamba 10:26:13 sen thy dışından birisin ki açık ve net belli oluyor... o yüzden sus bari... adam yazmış işte ... kaptan uçmak istemezdi tabii ama yönetime iletse yönetim istanbula kadar geliver diyecekti nasılsa !!! biliyoruz da konuşuyoruz... sen ne biliyorsun da konuşuyorsun acep??? 2
  • iPhone Uygulaması 07 Ağustos 2013, Çarşamba 09:25:10 Canından önemli olan şey nedir? Ne bu ben iyiyim uçuşa devam edebilirim ısarı. Bu mesleği icra etmek kabindeki personele kahveni nasıl istediğinin tarifini vermek değil. Biz her koşulda görev yapmamalıyız... 2
  • Gecmis olsun 07 Ağustos 2013, Çarşamba 04:34:28 Goker Abiye acil sifalar diliyorum :( 1
  • iPhone Uygulaması 07 Ağustos 2013, Çarşamba 03:23:10 Olur boyle vakalar. Kitap 14 saat ilave ekiple 16 saate kadar mesai veriyor nasıl olsa. Tepe tepe kullanacak ekip planlamada sonuçta:))) aynı Ucus süresini 8 saatte uçurmak varken A noktasına git 3 saat bekle istanbula don 4 saat bekle:) halbuki gittiğin uçak 1 saat sonra donuyo... Sonuc ortada bu olay uçakta olduğu icin gündeme gelsi 4
    • vatandaş 07 Ağustos 2013, Çarşamba 09:31:12 olaydan pay çıkarmaya çalışma,epilepsi ya da saradan bahsediyorlar,fazla çalışma ile ne alakası var? Şu sezonun doluluğunda adam seni günlük 2saat uçursun istersen?? 6
  • nane 07 Ağustos 2013, Çarşamba 03:02:00 lanet olsun insanları bu şartlarda bile uçurmaya çalışan ŞEVKATLİ sisteme... 2
  • İsim / Rumuz 07 Ağustos 2013, Çarşamba 03:01:18 İyi bari YOLCULAR uçuş güvenliği önceliğini akıl edebilmiş.. 1
  • iPhone Uygulaması 07 Ağustos 2013, Çarşamba 02:59:33 Havayolu sirketleri pilotlarin sagligini hice sayarak operasyon yapmak istiyor.. Biz de insaniz, robot degiliz. Kendine niye iyi bakmiyorsun sorularindan biktik artik 0
  • Sn. Admin 07 Ağustos 2013, Çarşamba 02:57:25 Epilepsi yada sara ne demek ikiside aynı tıpdaki ismi epilepsi halk arasında sara denir. Ayrıca kaptanımıza geçmiş olsun. Yıllardır nöbet geçiren birisi olarak fakat epilepsi sonradan oluşan bir rahatsız değildir sadece beyin ameliyatları sonrası oluşabiliyor bu yüzden bence hüküm vermeden yorum yapmayalım. 1
  • yuuuuhhh 07 Ağustos 2013, Çarşamba 02:54:28 adam hastaneden kokpite geri dönmüş ben iyiyim diye ben gerçekten anlayamıyorum 0
  • Plt 07 Ağustos 2013, Çarşamba 02:30:09 AH BE GOKERİM NE OLDU SANA ,COK İYİ KALPLİ BİRİSİN SEN .ASLİNA DON NE OLUR. 1
  • A.E.G 07 Ağustos 2013, Çarşamba 02:01:11 Allah acil sifalar versin kaptanimiza. 1
  • YAZIK 07 Ağustos 2013, Çarşamba 01:46:14 çok eminim uçmyı çok sevdiğinden ya da kahraman olmak için veya sağlığının iyi olduğuna kendisi de inandığı için değil,yukarıdakilerle uğraşmamak ,hesap vermemek,anlamayanlara laf anlatmakla vakit kaybetmemek için görevini icra etmek istemıştir. Thy de lafta önce kendi emniyetiniz,sağlığınız denir ama uygulama da böyle bir öncelik yoktur. 1
  • kaptanım 07 Ağustos 2013, Çarşamba 01:37:40 yapma ne olur. sen yapma. gözlerinden öperim. 2
  • KABİN.AMİRİ 07 Ağustos 2013, Çarşamba 01:25:17 AMA.KAPTANIM.BİRDEFA.OLMUŞ.İŞTE..ARKADAŞLAR.BEN.İYİM.DEMEKLE.OLMAZ.Kİ.BU..ÇOK.GEÇMİŞ.OLSUN.. 3
  • İnat etme işte 07 Ağustos 2013, Çarşamba 01:24:14 Alla alla önce kendi saglıgın sonra yolcuların herkesin 2
  • AkadCan 07 Ağustos 2013, Çarşamba 01:17:02 Kaptana acil şifalar diliyorum geçmiş olsun.. 1
  • 777 07 Ağustos 2013, Çarşamba 01:15:55 Geçmiş olsun inşallah sağlığına kavuşur. Güvenlik önemli tabiki yolcuların tepkisi gayet doğal 1