THY KABİNİ BÖYLE YETİŞTİRİLİYOR

    Çok beğenilenler

  • Airbus A320 F/O 03 Ocak 2015, Cumartesi 11:57:38 Çok "zorlu" bir eğitimmiş cidden. :):):) 8
    • could 03 Ocak 2015, Cumartesi 21:11:30 cicim senin aldığın eğitimi de biliyoruz asıl olması gerekenle olan farkını ,sus uçağını uçur,ya da george'a verene kadar dizlerini titremesine hakim ol.ait olduğun meslek grubu ve ekibe olan inancın,crm bilgin de belli zaten.işe ilk başladığın günleri unutma 12
    • bir f/o 04 Ocak 2015, Pazar 01:41:39 ya pardon da siz ucagi george'un ucurdugunu zannediyorsaniz FMS'e kendisi giris yapsin kritik kararlari george denen arkadas alsin. George sadece hassas kumanda ve kesin degerlere ulasmak icin kullanilir. Dizimizin titredigi falan yok,pilotaj egitiminde icimizden gectiler sizlerin atari bize sanal... coffee or tea... 3
    • real 04 Ocak 2015, Pazar 10:28:12 fms'e girişi kendisi yapsın di mi :) çok zorlanıyosan vatsimden iki arkadaş getiriim senden hızlı girerler üstüne de para verirler.içinden geçilmesi mevzuu başka tabi ama cümlemin sonunu okumamışsın,atar sanal vs.ifşa etme bu kadar kendini kaliteni ,kendini böyle ifşa eden hostesten beş gram farkın yok,lafım onlara da ayrıca..bi gün al eline kumandayı ist-esb yap göriim seni,kaptan elinden 3.ncü hatanda alır allahtan kokpitte pilot var der,nie kaptanlar bunlarla uğraşmıo anladın di mi? sana da güzel uçuşlar arkadaşım birbirimizi yerin dibine sokmya devam edelim 3
    • for real :) 04 Ocak 2015, Pazar 15:35:52 arkadasim ltba-ltbj arasi manuel uctum. kaptan klasik asker-sivil muhabbetine girdi.O gun geri kalan bacaklarda tek kelime edemedi. tatli su pilotu degiliz. senin neci oldugunu cozemedim. teknik misin tgs mi host mu? ama bi zahmet anlamadigin islere kosturma 1
    • for real a 04 Ocak 2015, Pazar 22:38:45 Arkadaşım RVSM airspace de manuel uçamazsın, bunu kaptanına da söyle kalkış tırmanma alçalma yaklaşma ve iniş harici manuel uçurmasın seni. Ayrıca cruise da maymun gibi kumanda tutmanın herhangi bir kabiliyet gerektireceğini veya seni geliştireceğini sanmıyorum. 1
    • real 05 Ocak 2015, Pazartesi 17:15:45 abi zaten izmire kadar nerde çıkıo fl290'a neyse eminim iyi bir pilottur ama bizim anlatmaya çalştığımz şey pilotluk değil.saygılar 0
  • zoor cok zooookkkkkk 03 Ocak 2015, Cumartesi 13:42:56 ooffffff cok zorlu eğitim yaa =(( bundan sonra sizden birşey isterken 2 defa dusunucem insan utanır bu kadar zor agır eğitim almış birisine sipariş verip bakkala göndermeye 7
    • pöf 04 Ocak 2015, Pazar 13:53:14 bakkala göndermek ne demek? ezmiş mi oldunuz şimdi çalışanları bu sözcüklerle? bize misafirlerinize nasıl davranıyorsanız, uçaktaki yolcularımıza da öyle davranın deniliyor ve biz de bunun için çabalıyoruz. utanmayın lütfen. başka görevleri olmayan, sadece servis elemanı olarak çalışan insanların da utanacak bir işleri yok çünkü. biz de bunun işimizin bir parçası olduğunu biliyoruz. yardımcı olmak için uçaktayız. 1
  • Tüm yorumlar

  • Cabin crew 07 Ocak 2015, Çarşamba 19:57:18 Bu varoştan gelme kaptanların havası kime ne haddine yorum yapmak 0
  • skylover 06 Ocak 2015, Salı 13:01:07 Nedir bu kabin memurlarıyla alıp veremediğiniz anlamak zor.Bizler havada yolcunun emniyeti ve konforunu sağlamakla görevli insanlarız. Yaptığımız iş bu.Diğer taraftan aramızda bu mesleğin özünü anlayamamış kişilerin olduğu doğrudur ancak bu kişileri baz alıp tüm ekipleri hostesi olsun pilotu olsun aynı kategoride değerlendirmek haksızlık diye düşünüyorum.Bizler uçuş eğitimlerinde acil durum eğitimlerini illaki her uçuşta olacak diye almıyoruz.Ama olursada uçak yere inene kadar yada Allah korusun havada bir terslik olması durumunda müdahele etmek durumunda olacak kişiler olduğumuz için eğitiliyoruz.Uçuşlarımın çoğunda yaşadığım durumlardan biride uçağa adım atan çoğu kimsenin anında havacı kesilmesi herşeyi onlar bilir her duruma hakimdirler.Ta ki uçak azıcık olsun sallanana kadar.Böyle atıp tutup en ufak türbülansta yüzü kireç beyazına dönüp koltuğuna sakız misali yapışan kişilerinde burada yorum yaptığına adım gibi eminim. işimize saygı duyun saygı.Hiç değilse bunu hak ediyoruz. 0
  • A 320 c/s'ye 06 Ocak 2015, Salı 05:34:20 hayrola bu özgüven nereden geliyor. Altı üstü tamircisin tamirci. 2
  • Aircraft technician 05 Ocak 2015, Pazartesi 08:09:42 A 320 c/s rumuzlu yorum yazan kişiye yürekten kutluyorum. Havacılıkta gerçekten zor bir eğitim ve süreçten geçen meslekleri ele almalıdırlar. 3
  • Android Uygulaması 05 Ocak 2015, Pazartesi 07:32:47 Zorlu eğitime bak suya atlarken hepsi sırıtıyo 3
  • YURI GAGARIN 05 Ocak 2015, Pazartesi 01:26:33 ÖNCE NEZAKET DERSI VERILMELI!!!! IVEDI OLARAK!!! KABIN HIZMETLERI BASKANINA SESLENIYORUM. CEVRENIZDEKILERIN YANLIŞ YÖNLENDIRMESI ILE HERSEY TOZ PEMBE GÖZÜKÜYOR. SAHAYA INMELI. GERCEKTE NELER OLUYOR BUNLARI GÖRÜP ÖNLEM ALMALI. 3
  • Yasas 05 Ocak 2015, Pazartesi 01:06:16 yorumlara baktım da bu haber sitesi ülkemizin aynası gibi. Herkes birbirine laf söylüyor ama yüzyüzeyken ağam paşam. Herkes bıraksın boş işleri işine baksın. Ben kabin amiri'yim. Gerekirse çay da veririm, çöp de toplarım. Bunların hiçbiri ne utanılacak ne de dalga geçilicek konu değil. 1
  • fo 05 Ocak 2015, Pazartesi 00:44:26 arkadaslarimi tebrik ederim bir omur boyu basarilar.. 1
  • AFR 04 Ocak 2015, Pazar 23:38:26 Gören de sanacak ki sürekli emergency durumları oluyor da her gün hayat kurtarırlar.Mesai saatinin %99.9'u servis yapmak,boşları toplamak,çöp toplamakla geçiyor.Ne diye kendini uçağın güvenliğinden sorumlu kişi gibi görürsün.Kendinizi dev aynasında görmeyin.Ben de garsonluk yaptım,öğrencilik zamanımda,bununla da utanmıyor gurur duyuyorum.Şimdi de senin hizmet ettiğin yolcuları uçuruyorum.Ben bile bu kadar hava yapmıyorum.Kendinizi dev aynasında görmeyin.Sizin daha kurum aidiyetiniz yok.Hepiniz maaşı yüksek diye yapıyorsunuz.2-3 bin maaş verseler kaçınız durur bu firmada.Uçakta az yolcu olsun diye dua edersiniz.İnsan çalıştığı kurumun para kazanmasını istemez mi.Nasıl çalışanlarsınız. 6
  • fas 04 Ocak 2015, Pazar 22:24:29 Bunların hepsi tanidik vasitasiyla giriyo 4
    • real 05 Ocak 2015, Pazartesi 17:16:56 %30 abi inan bana 1
  • Çay içelim. :) 04 Ocak 2015, Pazar 22:19:34 Yarın uçağa bineyim de bir çay içeyim.. Ya da kahve mi içsem acaba.... Uçakta çay içmek çok keyifli oluyor. Çünkü acil durumlara karşı, hostesler sayesinde kendimi çok güvende hissediyorum:)) ne de olsa hepsi bu konuda uzmanlar.. Muhahahahahaha 999988 :))))) 4
    • real 05 Ocak 2015, Pazartesi 17:17:45 ilk turb.de kucağımdasn bebişim böle bön bön ama okyanus aşırı ayarla biletini 0
  • Atış serbest 04 Ocak 2015, Pazar 21:16:15 Bayılıyorsunuz di mi kabin ekibi ile ilgili bir haber okuyalım ve başlasın ezikleme!küçümseme! Çay kahve muhabbeti!!! Gelin bir kahve de ben ikram edeyim de nedir şu alıp veremediğiniz var kabin ekibi ile ! 2
    • i 05 Ocak 2015, Pazartesi 00:25:40 haha gozunde okadar buyutuyorlar ne komik insanlar var ya siradan bir is giremeyen sonra giriyor yogunluktan oluyorum peh 4
  • Android Uygulaması 04 Ocak 2015, Pazar 17:35:35 Uçak ıssız adaya duserse nolcak HOSTESlere hayatta kalma eğitimi de verilmeli. Komando gibi yetistirilmeli hepsi çay kahve serviside neymiş! 1
    • real 04 Ocak 2015, Pazar 20:33:50 survival eğitimi var zaten" 1
  • Rotterdamse 04 Ocak 2015, Pazar 14:45:20 @ amsterdamli, ja vreselijk de manier hoe ze engels spreken. hillarisch wat mij opvalt is dat ze alleen maar mensen aannemen die gebrekkig engels spreken 0
  • Çay servisi 04 Ocak 2015, Pazar 14:03:48 Çay kahve servisini öğrenirken de bir kaç foto koyunuz. Kabin ekiplerinin sadece binde biri , iş hayatları boyunca 1 kez acil durum yaşar. %99.9 u ise hiç rastlamaz böyle bir olaya. Ama tamamı hayatları boyunca milyonlarca kişiye çay kahve servisi yapar. Yine de bizimkiler kendilerini hizmet ten ziyade acil durum timi diye tanıtmak isterler. Sanki cay servisi ayıptır! Arkadaşlar sonuçta namusunla iş yapıyorsan bunda utanacak bişey yok. Garsonluk ta kutsal bir meslektir. Gereksiz yere aşağılık komleksine girip, kendini AKUT çu sananlara hayret ediyorum. 4
    • harika yorum 04 Ocak 2015, Pazar 19:16:00 Allah müstehakını versin. Gülmekten öldüm.. Hakikkaten bizim ekipler kendini akutcu sanıyor. Fena gaza gelmişler.. :))) işlerinin büyük çoğunluğunun ne olduğunu çok iyi anlatmışssın. Tebrikler.... 3
    • harika yorum 04 Ocak 2015, Pazar 19:16:01 Allah müstehakını versin. Gülmekten öldüm.. Hakikkaten bizim ekipler kendini akutcu sanıyor. Fena gaza gelmişler.. :))) işlerinin büyük çoğunluğunun ne olduğunu çok iyi anlatmışssın. Tebrikler.... 3
  • pöf 04 Ocak 2015, Pazar 13:43:47 "zorlu" ifadesini kullanan airporthaber. hiçbir kabin memuru arkadaşımın çıkıp da çok zorlu eğitimlerden geçtik dediğini zannetmiyorum zaten. ben 2013 yazında uçuşlara başlayan dönemlerdenim. dönemimdeki herkes iyi üniversitelerin, iyi bölümlerinden mezun olmuş insanlardı. şuradaki eğitim için "çok zor" diyecek insanlar değillerdi. birçoğumuz dilciydi (malum ingilizcemiz yokmuş, nedense şirketin yaptığı DLA sınavından 95-100 arası puanlar aldık ama hep), makine mühendisliği okumuş hostes arkadaşlarımız da vardı. biz şartları öğrendik, beğendik, geldik, yapabildiğimizi fark ettik, fiziksel olarak yorucu bulup giden de çok oldu dönemimizden. eğitim değil ama uçuş esnasında bu işin zor geldiği insanlar fazla sayıda. kimi gidebilecek cesarete sahipti, kimi hala birilerine iş yıkarak gününü geçirme çabasında. biz çok zor eğitimler aldık diyen yok zaten, işimiz zor diyen var. katılmıyorsanız da sizde kalsın düşünceniz. ne pis bir memleketiz ki herkes başkalarının işi hakkında konuşuyor ancak 0
  • iPhone Uygulaması 04 Ocak 2015, Pazar 13:39:32 Bize şöyle söylenirdi : insanlar sizin sadece çay/kahve dağıttıgınızı sanıyorsa, işinizi doğru yapıyorsunuz demektir. Bir kez daha gurur duydum kendimle ve meslektaşlarımla. Aynen devam; siz öyle sanmaya, biz de emeklerimizin karşılığını almaya ;) 1
    • evet zaten öyle 04 Ocak 2015, Pazar 19:20:15 Evet insanlar sizin (sadece değil genellikle) cay kahve dagıttınızı sanıyor. Cünkü bu cok büyük oranda böyle. Ama şunu merak ettim: insanlar böyle sanarken siz nasıl sanıyorsunuz? En seon ne tür bir acil durum case i yaşadınız? bugüne kadar kaç kişinin hayatını kurtardınız ve kaç kişi cay servis ettiniz? Cevabınızı çok merak ediyorum gerçekten... :))) 3
    • real 04 Ocak 2015, Pazar 20:34:44 acil durum case..:) c'mooonn bak bozdu bizi dağılın beyler 0
  • CPT_A320 04 Ocak 2015, Pazar 12:07:32 Çay mı kahve mi,kek mi sandviç mi demek için bu kadar zorlu bir eğitime gerek var mı? 5
  • iPhone Uygulaması 04 Ocak 2015, Pazar 07:47:42 Emirates başlığına Arapları bu kadar seviyorsan gidip arabistanda yaşasana. Ne işin var Türkiyede senin... 3
  • iPhone Uygulaması 04 Ocak 2015, Pazar 04:22:53 Gerekli gereksiz sayısız şeyler konuşulmuş... Peki amaç ne kimine göre kedi-mama kimine göre kıskançlık... Onu bunu bırakın da biraz insanlara SAYGI duymayı öğrenin şu torbanın ağzını bir kez olsun bağlayın... Insanı kazanın kirlermeye Nazaran olan hazzına bakın... 1
  • Pilot 04 Ocak 2015, Pazar 02:47:33 Ne kadar çok çekemeyen ve hayatından memnun olmayan insan varmış. F/O'yum, kabin ekibi arkadaşlarımı tebrik ediyorum. Mutsuz insanların gereksiz yorumlarına aldırmayın. İşimizi zevkle yapalım. Sizlere ihtiyacımız var. 1
  • Kabin hizmetleri 04 Ocak 2015, Pazar 00:51:48 Ben 95 doğumluyum kabin bölümü 2. Sınıf okuyorum bilginiz var mı acaba alım ne zaman açılacak vey yaş aralığı ne olacak? Bilgilendirirseniz sevinirim. 2
  • Emirates'e 04 Ocak 2015, Pazar 00:37:49 Sen bizim eğitim merkezimizi görmemişsin sanırım. Bizimde hareket eden simülasyon uçaklarımız var. Kabinde gerçek zamanlı türbülans, duman efekti, kabin boşalması ve yangın senaryoları için geliştirilmiş sistemler var. Senin dandik maket dediğine sayısız ülkeden eğitime geliniyor. Cahilliğin sınırı yok. 4
  • iPhone Uygulaması 04 Ocak 2015, Pazar 00:23:24 Şubat ayı kesin alım tarihi. Kendibe güvenenler hadi bakalım. Bol şans. 3
  • 737 04 Ocak 2015, Pazar 00:20:45 maalesef çok eksik bi milletiz ya. sürekli birbirimize sarıyoruz. hep bi küçümseme, hem ben bi daha büyüğüm kavgası. niye kasıyonuz niye kasılıyonuz ya. her fırsatta hostes maaaşı şu pilot bu teknk bu zart zurt. bu kafayla çok zor arkadaşlar. anca birbirimizi üzeriz. nacizane fikrim. hepimize en güzel en emniyetli uçuşlar. birimizin hatası hepimizi aç bırakabilir. 0
    • real 04 Ocak 2015, Pazar 10:31:14 adamın dibisin evet tek hata hepimizi işsizliğe veya ölüme götürebilir,işte bu adam pilot.zaten fto da ne derler yüzde 90 ınınız sadece o da belki pilot olacak sadece yüzde 10ununuz adam olacak.tebrikler KAPTANIM ! 0
  • basit 03 Ocak 2015, Cumartesi 23:50:27 Her yarım akıllının geçebileceği basit bir eğtim işte, büyütmeye gerek yok. Hiç bir eğitimi olmayan iki kelime ingilizce bilen sıradan herkesin yapabilecği bir iş, bunda özenilecek ne var bilmem. 2
    • real 04 Ocak 2015, Pazar 10:32:13 yorum yazdığına ve bu işi yapmadığına göre içinde kalan kalmaya mahkum olan ve kalacak olan bişey var ama işin hangi kısmıdır bilemem 0
    • basitttt 04 Ocak 2015, Pazar 12:53:27 Kabin memurları da hemen ne kadar hazırlar her eleştiri yazana kıskanç damgası, ulaşamadığı ciğer benzetmesi yapmaya, sanki otomatik. FYI ben öğrencilik yıllarımda o çok önemli gördüğünüz o işi de part time yaptım, bir yandan da mühendislik bitirdim, üzerine de yüksek lisans ve şu anda da kaptanım canım. Hayatımda yaptığım en basit ve kolay işlerden biriydi ve zamanla da insanın beynini körelten bir meslek. Eğitimlerini ve içeriğini hiç abartmaya gerek yok, biz biliyoruz ne olduğunu. 2
    • Ziyaretçi 07 Ocak 2015, Çarşamba 08:20:04 Sayın Basit, öncelikle sizi saygılı olmaya vede tüm kabin memurlarından yaptığınız hakaretten dolayı özür dilemeye davet ediyorum.Biz meslekdaşız bunu yazarken daha duyarlı olmanızı isterdim..Biz kabin görevlileri o kötü hava şartlarında sizlerin ne kadar mükemmel bir pilot olduğunuzu düşünüp kazasız belasız uçmanız için yaradana dua edenleriz.. O yarım akıllı dediğiniz kişiler pilotlardan birine bir şey olursa size check list okumakta vede ilk yardım uygulamakla yükümlü olduğunu unutmayınız lütfen..Sizlere eşleriniz, özellikle de sabah uçuşlarında sizi yolcu etmekten aciz olduğundan ( uykuları tatlı kocalarının parası gibi ) uçakta size ziyafet verir gibi doyuran çaylarınızı kahve' lerinizi eksik etmeyen kişiler oluyoruz.. evet belki gerçekten yarım akıllı sayılırız çünkü öyle olmasaydık size yaptığınız iş'ten dolayı saygı duyan ancak tarafınızdan küçümsenen kişiler olarak hizmet etmezdik. görevimiz olan sadece yolcu emniyetini,servisi ve konforunu sağlamakla meşgul olurduk..Saygılar 0
  • garson 03 Ocak 2015, Cumartesi 22:48:36 He he he garsonlar suda oyun oynuyorr...birde ingilizce ogrenseniz...cay kahve ne verim abime ablama 3
    • L 04 Ocak 2015, Pazar 20:28:51 aynen 'tank u' neymis yada godmornink 1
  • Wc 03 Ocak 2015, Cumartesi 22:42:37 Temel bey en son tuvaletlerde kokudan bahsetmişti. Hani 5 yıl sonra bir anda hortlayıveren? Acaba bunun içinde bir eğitim kondu mu? Bu kökü KHB ve EĞT Md ünün çok canını sıktı da almışlardır önlemleri herhalde? Hep havuz hep kaydırak konmaz resimlere. Nerde fırçalar viladalar? Koskoca genel md Yrd ve KHB sizin yüzünüzden fırça yemesin 10.000 alanlar. Hadi fırçalamaya. 2
  • Torpilli 03 Ocak 2015, Cumartesi 22:32:31 Torpıl yazana cevap veren biraz heyecanlı galiba :) ya torpil ortalığa saçıldı yada kapatma derdinde ki kelimeleri yazamamış.Komik tabi bu yorum. Kimseyle kimsenin "brbzırımız" olamaz. Bunun böyle kurumlarda olmaması, yada olacaksa da çok şeffaf olup hiç bir şekilde soru işareti olmamasını yeğleriz. Yazan isim zikretmesede siz NEVIN yazarak bunu doğrulamış oluyorsunuz. Bunu şahsın yüzüne niçin söyleyelim ki? Yapan onlar değil mi ? Bilmiyorlar mı? Sadece "biz aiıleyız", "biriz", kader ortagıyız falan yada "aidiyet" deyip punduna getirince , kaşla göz arası yapmayalım bazı şeyleri. Saygıyı sevgiyi adaletsizlikler haksızlıklar kaybettiriyor birbirimize karşı. Zaten uluorta konuşulan ve akrabalık inkar edilmeyen bir durum var ki kısa sürede atlanıveriyor basamaklar. Umarız 2015 milat olur da baştakiler bu kadrolaşmayı önce kendileri bitirirler, çuvaldıxı önce kendilerine batırırlar. Yoksa kimse hak hukuk adaletten aidiyetten bahsetmesin. 0
  • iPhone Uygulaması 03 Ocak 2015, Cumartesi 22:27:27 Tkda simulasyonda war hepsi war emiratesten önce kendi milletinin havayolunda ne oluyo bitio onu öğren öle konuş derim.. 0
  • yorumlara bakınca 03 Ocak 2015, Cumartesi 22:25:36 Yazılan yorumlara bakınca, eğitimin yetersiz olduğu gayet açık, sadece thy de değil tüm Türkiye de... 2
  • Ka123456789 03 Ocak 2015, Cumartesi 22:13:23 Adamlar inop etikentinin ne anlama geldiğini bilmiyorlar azizim sen kaseti vtr a takmaktan bahsediyorsun.. 1
  • Emirates'e 03 Ocak 2015, Cumartesi 21:59:30 türbilans anı burada da an be an yaşatılıyor. Yabancı hayranlığını bıraksak da milli değerinizle övünsek??? 3
  • Real beye 03 Ocak 2015, Cumartesi 21:44:21 Ben FC yim.o soracağım dediğin arkadasa Sorma biz onu bizden Bir arkadaş yada takım arkadaşı olarak görmüyoruz hersey orada burada işimi çok seviyorum demismiydim en sevdiğim en sevdiğim demek değil. Bizlere uygulanan psikolojik baskı işi kaybettirme korkusu tüm zorlukların ötesinde . Desteğin için teşekkür ederiz tüm chefler adına. Ayrıca bize verilen sorumluluk lar kadar is yükü muz var şunu da bil lütfen ne fc ne Fsc boş değil sizleride seviyor mutlu oluyoruz sadece daha iyi şartlar altında çalışmak senin istediğin gibi bizimde hakkımız. Airport habere de teşekkür ederiz bu yazıları yayınladığı için 0
  • Sibel AK47 03 Ocak 2015, Cumartesi 21:40:41 7A dan sibeli alkisliyoruz 0
  • Berliner bol 03 Ocak 2015, Cumartesi 21:29:47 Bende thy a basvurusu yapmistim. Berlin de yasiyorum almanca ogretmeniyim. Toplam 4 dili akici derecede bilmekteyim. 1,5 yil ingiltrtede yasad yurtdisinda olmayi seviyorum. Thy yi uygun gormustum Mulakat gayet iyi gecmisti lakin olumsuz mail almistim. Simdi de yas siniri bir engel. Girmeyi dusunmuyorum artik. Kismet 0
  • Demo kaset 2x 03 Ocak 2015, Cumartesi 21:25:10 1 alete iki kaset sokmayi da burda mi ogretiyollar acaba? 7
  • Emirates 03 Ocak 2015, Cumartesi 21:14:38 Bunlar Emirates'in eğitim merkezini görmemişler sanırım. Hareket eden simulasyon kabini bile var, K/M'larına türbülans vb. durumların aynısı bu kabinde yaşatılıyor. Bizimkiler dandik bi maket yapmışlar içine girip slide'dan kayıyor. 4
    • real 03 Ocak 2015, Cumartesi 22:23:25 sen de bizimkini görmemissin aynısı bizde de var yeni simulator 2
    • mı acaba 04 Ocak 2015, Pazar 09:11:33 Bahsettiğin simülasyonun daha gelişmişi TK da var. Türbülans ta yaşanıyor.Duman da yaşanıyor. Hatta fırın baş üstü gibi yerlerde GERÇEK yangın çıkıp müdahale de ediliyor. Florya ya git de bak bilmeden yorum yapmayın lütfen 1
  • omer 03 Ocak 2015, Cumartesi 21:08:48 Ya şunlara birazda dil eğitimi verseniz.inanın görüyoruz dillere destan left right ,good morning..Rezalet gerçekten 3
  • iPhone Uygulaması 03 Ocak 2015, Cumartesi 20:48:15 Madem bu kadar kolay işimiz o zaman herkes kabin memuru olsunda görelim medyada gördüğünüz sadece bir günlük bi eğitimin parçası 2 ay boyunca girdiğimiz sınawları biz bilioruz sizden anlamanızı beklemiyorm ki o kapasitede yok zaten cok cok belli.. 10
  • Kabin ler e 03 Ocak 2015, Cumartesi 20:46:51 Hostesler genlliyorum tk da calıstım 4 yıl hat bakımda.kabindeki video sistemini defalarca anlatmama ragmen anlayamayıpta burda teknisyene laf atanlar.cok ayıp ediyorsunuz.jk... Serisi b700 ucaklarındaki basit kabin sistemini kullanamayanlar.ayıp size.. 3
  • A320 C/S'ye 03 Ocak 2015, Cumartesi 20:21:26 iyi de kardeşim bana mı okudun 4-5 sene. Bize ne bundan. Sizin sanayideki tamircşden ne farkınız var? Çoğunuz vida sıkmayı bile bilmiyor. Bir de uçak sorumluluğuymuş. Arıza defterini bir açıyorum. 50 tane arıza. Yapamıyorlar arızaları bahane de ya zaman yok ya malzeme yok. 8
    • A320 C/S 04 Ocak 2015, Pazar 21:00:00 Sen takma kafana arızaları bi çay getir de aramız düzelsin kahve de olabilir:) 2
  • Torpil?'ne 03 Ocak 2015, Cumartesi 20:17:20 nevin hanım ve şef olan akrabasıyla sanırım birbzırunuz var. Çok delikanlısınız ya nevin hanımın yğzğne söyleseniz bu sözleri! 2
    • . 03 Ocak 2015, Cumartesi 22:39:22 Şef olan sensin galiba. Niye gocundun ki ? Duyulmazmı sandın? Eğitime geçiş, sonra oradan hop şef lik. Başarılarrrrrrr. 0
  • iPhone Uygulaması 03 Ocak 2015, Cumartesi 19:50:25 Şu saçma sapan yorum yapanlar ne boş kafalısınız,bilgisizliğiniz ve hasetiniz herşeyinizden belli oluyor.ben başka şirketten buraya hakkımla geldim herkesin birbirine nasıl saygı duyup özveriyle çalıştığını ve her personeline değer verildiğini haklar sunulduğunu gördüm.o boş kafalarınızla bizim işimize garsonluk deyin varsın öyle bilin.böyle de bildiğiniz ve baktığınız için bu şirketin ve bu işin içinde değilsiniz veya şirketin herhangi bir ferdi değilsiniz..şahsi eksiklerinizi emek veren,emek verilmiş verilen ve verilecek olan insanlar üzerinden gidermeye calışmayın.azıcık profesyonel olun. 7
  • Misafir 03 Ocak 2015, Cumartesi 19:22:21 Sadece sormak istiyorum. Daha zor şartlarda yetiştirilen ve égitilen Flying Chef ve Flying Servıce Chef ler bu hak ve değeri görmüyor ne maaşları insanca ne pazar mesaileri ne ikramiyeleri ne pass zet biletleri var azıcık vicdanli olun lütfen Bizlerinde ailesi colugu çocuğu var hostes arkadaşlarımız ile beraber steward arkadaşlarımiz ile ayni işi yapiyorken bu haklardan uzak kalmak vicdansizlik umarım 5 yıldız adayı değeri thy yönetim duyarsınız ve azıcık bizide düşünürsunuz. 4
    • real 03 Ocak 2015, Cumartesi 21:09:06 aynı işi yapmıyoruz sen bizim işlerimizden sadece birisini yapıyosun hele ki fsc'ler,sizin uçakta ne sorumluluğunuz var neden hesaba çekiliyosunuz denetleme,teknik temizlik,güvenlik veya operasyonel,hangisi? hangisinde mecburi imzan veya imtiyazın var.siz gelmeden önce sizin işinizi biz zaten yapıyoduk üstüne diğer sorumlulukları da alıyodu sorumlu km.siz işin hem maliyet azaltıcı hem show olayındasınız bunu anlayyın artık.ha dersen ki bizim de maaşlarımız sosyal haklarımız daha iyi olsun seninle omuz omuzayım sonunda kadar arkandayım inşallah sendikanız da olur.ama ikisi farklı şeyler,örneğin mali cironun altına imza atan denetçi tutup bütçeyi kendi hazırlamamış olsa bile imzası ve aldığı sorumluluk için para alır,bu da bunun gibi bişey.güzel uçuşlar.. 4
    • j/s 03 Ocak 2015, Cumartesi 21:12:25 daha zor şartları uçtuğum bigün anlat bana,kürşata da soriim bakiim neymiş 1
  • ... 03 Ocak 2015, Cumartesi 19:00:49 Bunda haber niteliği göremedim. Reklam olmuş bu bildiğiniz. 0
  • :-)) 03 Ocak 2015, Cumartesi 17:55:28 diğer şirketlerin kabin ekipleri aynı eğitimlerden geçmiyormuş gibi bunu haber yapmanın manası ne acaba hatta aynı thy binasında tüm havayolları aynı eğitimi alıyor.. 0
  • hostes 03 Ocak 2015, Cumartesi 17:46:33 İşiniz gücünüz yok milletin işiyle kaldınız bi derde her sektör bir zincir halkası gibi çalışır insanlar ekmeginin hayatının peşinde sizin derdiniz olmuş tipinden boyundan parasından . Hostesim hemde türkiyede her benim diyenin giremediği bir sirkette maaşını yeri gelir çift alırım yeri gelir 4 misli alırım hak eder alirim kıskançlıktan kurduran tayfa sana selam olsun :) 7
  • iPhone Uygulaması 03 Ocak 2015, Cumartesi 17:39:56 Ne demişler seytanin en sevdigi gunah kibirdir. Bulundugunuz yeri ve sartlara sukretmeyi bilmek, baskalarini kucumsemeden insan olabilmek mesele.. Yoksa pilot olmussun ucak teknisyeni olmussun muhendis olmussun hostes olmussun , acaba sen olmuş musun? Biraz düşünebilseniz keşke, biraz... 0
  • iPhone Uygulaması 03 Ocak 2015, Cumartesi 17:18:48 Duyanda komando eğitimi sanar:) 1
  • A320 C/S 03 Ocak 2015, Cumartesi 17:16:11 Bir teknisyen minumum 5 senede ve en az 40 farklı türden sınavı geçtikden sonra ve çoğu üniversitede 4 veya 5 yıl okuyup dil belgesi lisans alım süreci tip eğitimi vb zorlu engellerden sonra lisanslı uçak teknisyeni olabiliyor.Aldığı tip eğitimi ile bir uçaktan tek başına sorumlu oluyor.Kışın soğukta karda kışta yağmurda çeşitli kimyasala maruz kalarak görevini sürdürüyor ve siz burada hosteslerin eğitimi falan falan...Boş haber yapmayın haberin hakkını veren meslekleri haber yapın ve kabin memurluğu bu haberin bile hakkını vermiyor!!! 9
    • A320 C/S e cvp 03 Ocak 2015, Cumartesi 19:02:38 yemiyorsa yapma bu işi git limon sat...sadece ağlaklık yaparsınız..beğenmiyorsan git diyincede ses seda yok sizde..2 tornavida 1 çekiç gerisi hikaye sizin işler 15
    • A320 C/S 04 Ocak 2015, Pazar 21:03:30 Merak etme cvp veren arkadaş ben giderim her şirkette bu maaşa çalışırım hatta daha da fazlasına ama sen bence çok dikkat et aman çayı kahveyi dökme yolcunun üstüne malum Thy bi atarsa seni sen limon satarsın:) Vasıfsızlık böyle birşey 1
  • amsterdamli 03 Ocak 2015, Cumartesi 17:11:32 ayip degilmi...dunyada kimse bu kadar zorlu egitim almazken bizim hosteslerimize aldiriyorsunuz... keske dil egitimide zorunlu olsa..ingilizceleri cok komik ve anlasilmaz 5
    • cabin crew 03 Ocak 2015, Cumartesi 21:13:49 bu da torpilin cilvesi azizim,biz de şikayetçiyiz yükümüz artıyo ama naparsın.. 0
  • Android Uygulaması 03 Ocak 2015, Cumartesi 16:56:10 Alimlarin subat ayinda olacagi bilgisini nerden aldiniz acaba? 5
  • iPhone Uygulaması 03 Ocak 2015, Cumartesi 16:01:15 Bu havuza galatasaray formalarıyla giren SXS kokpitini özledik :) 3
  • cosmic atom 03 Ocak 2015, Cumartesi 15:33:04 Yanlış bilgi olsa gerek. 261 toplam ucak sayısı ve 7800 civarı kabin memuru mevcut. Pilot konusunda net bir bilgim mevcut değil. 2
  • iPhone Uygulaması 03 Ocak 2015, Cumartesi 15:25:18 THY 2015 yılı kabin memuru ( bay / bayan ) alımını Şubat ayında yapacak bilginize . 6
  • Torpil? 03 Ocak 2015, Cumartesi 15:17:50 Acaba bu yani arkadaşlar da şef olmak için belli oranda başarı mı gösterecekler, yoksa daha önce önce uzman olup sonra beğenmediği için arkadan bir itmeyle eğitime geçen ve oradanda soyadı ÇOLAK! olduğu için kabin hizmetlerinde hamili kart yakınımdır misali ŞEF yapılıveren abileri gibi arkadan ittiriverecek bie el mi arayacaklar?. Bu konuda bu kadar konuşulurken ŞEf olandan da , Şef yapandan da ses çıkmaması çok manidar tabi. 1
  • iPhone Uygulaması 03 Ocak 2015, Cumartesi 14:54:48 Thy'nin uyguladığı anlamsız yaş sınırından dolayı maalesef bu şirkete giremedim,tabikii başka işler yapma imkanım vardı ama ben bu işi Thy'de yapmayı çok istiyordum ama olmadı kısmet değilmiş,sadece yaşı tutuyor diye tecrübesiz lise mezunu yarım yamalak ingilizce ile işe giren çok kişi var, kesinllikle küçümsemiyorum onları ama Üniversite mezunu 2 yabancı dil , 9 yıllık kabin tecrübesini yaşa kurban etmek ne kadar doğru anlamıyorum... 4
  • iPhone Uygulaması 03 Ocak 2015, Cumartesi 14:37:59 Yas kriterini erkekler dede saglayin 86-91 Bayan alimi oldu erkeklerede uygulanacakmi adalet ? 0
  • iPhone Uygulaması 03 Ocak 2015, Cumartesi 13:58:09 Harbiden zormuş :) 3 ay gercekten cok uzun bir süre :) 3
    • real 03 Ocak 2015, Cumartesi 21:15:17 gel babacım seni de alalım ne ağlıyosun,ama yok sen yapamazsın di mi sana göre değil e o zaman konuşmamak da gerek 5
    • for real (!) 04 Ocak 2015, Pazar 01:52:34 yine erkek bir k/m. en azindan "gel babacim" demesinden bu anlasiliyor. Salla onu sen de bilek var mi kafa var mi bi one alalim seni.. 14 ATPL sinavi checkler kontroller type company conv. line antin kuntin... okurken yoruldun di mi? Ama size kolay geliyor. Erkekler alinmamaliydi sirkete, bak Atlas'a mis gibi... 4
    • real 04 Ocak 2015, Pazar 10:35:57 yeah for real maaan!ben onların hepsini geçtin ME checkride bekliyorum bu arada doktora yaptım inşallah bigün uçarız,yani abartma abartmayalım,bir olalım saf olmayalım ,meslek değeri,etiği vs.. sanmıyorum ama anlamışsınıdır umarım 0
  • Android Uygulaması 03 Ocak 2015, Cumartesi 13:51:12 Kardeş belki yorumunda haklısın ama yazında veterinere baytar , bakıcıya mürebbiye diyelim gibi ifadeler kullanmışsın. Bu sözcükler argo değil bizzat türkçedir. Dilde sadeleşmenin ardından az kullanılan kelimelere dönüşmüşlerdir okadar. Örneğin amele, amel eden yani iş yapan anlamına gelir. 0
  • iPhone Uygulaması 03 Ocak 2015, Cumartesi 13:44:17 O zaman; diğer meslekler için veterinere baytar, işçiye amele (şurada yazan kişilerin çoğu zannedersem sgklı amele) öğretmene muallim, bakıcıya mürebbiye vs diyelim... 1
  • Android Uygulaması 03 Ocak 2015, Cumartesi 13:31:01 ufuk Öztürk tartismasuz ordaki en iyi egitmendir t24... 6
    • cpt 03 Ocak 2015, Cumartesi 14:17:48 tamam ufuk abı en ıyı sensın:) 0
  • Yolcu 03 Ocak 2015, Cumartesi 13:20:36 Tüm ekibe iş hayatında başarılar dilerim. Bulunduğunuz yerin değerini iyi bilin gerçekten çok güzel bir meslek. 0
  • inv 03 Ocak 2015, Cumartesi 13:09:25 Yeni alım tarihi ne zaman bilen var mıdır? 1
  • inv 03 Ocak 2015, Cumartesi 13:09:25 Yeni alım tarihi ne zaman bilen var mıdır? 1
  • asdf 03 Ocak 2015, Cumartesi 13:08:35 THY alımlarda yaş şartını kaldırmalı elemelere katılmak istiyorum ama yaş sınırına takılıyorum. Emirates bide sadece alt yaş sınırı koyarken üst yaş sınırını ırkçılık olarak değerlendiriyorum. Bize sadece bir şans verin . Üst yaş sınırındakileri yine şartları taşımıyorsa almayın. Neden bu kadar ısrarla yaş aşağı çekiliyor. 0
  • Android Uygulaması 03 Ocak 2015, Cumartesi 13:00:43 Kıskananların çekemeyen işsiz güçsüz tayfanın yorumlarıda nasıl belli oluyor ama. İşte bu kafada olduğunuzddan dolayıhak etmiyorsunuz THY'nda olmayı. Biz uçuşlarımıza gidip gelirken kah amerikada kah japonyada bulunurken siz 4 liralık dandik sigaralarınızı içerken taksitlerini zor ödediğiniz son model cep telwfonlarınızdan yorumlar yapmaya devam edeceksiniz.. Nokta. 17
    • TK 03 Ocak 2015, Cumartesi 13:23:06 Nedir sendeki bu hava?! Tek yaptığın şey garsonluk. Kendini çok yükseklerde görme bir gün çakılırsın ;) 5
    • çok kıskanıyorum 03 Ocak 2015, Cumartesi 14:48:30 kokpitte oturup koltuklar arasında suzulemeyip yolculara servis yapamadıgım için çok üzgünüm kahroluyorum hep senin işine özenmişimdir =((((( 6
    • çok kıskanan'a 03 Ocak 2015, Cumartesi 21:25:00 airline kültürün,sınıf bilincin ve meslek adabın için söyleyecek bişey bulamıyorum,buradaki insanların içerde olamadığı veya başka bir sebepten ötürü böyle konuştukları aşikar sen ise meslek örgütüne,ekip arkadaşlarına ihanet ediyosun; tam işverenin istediği bi çalışansın ,bulunduğun yeri hazmetmeyi öğren yoksa çok yakında başı(mıza) gelecek olan sendikasızlık ve mesleki değersizleştirmenin bir parçası olacaksın,biraz önünü gör lütfen,gerçi grevde seni de abilerini de gördük ben de kime ne söylüyorum.uçarsın beş yıl öle bi ortam hazırlarlar ki iki dkde kapıda bulursun kendini daha ucuz bi foreigner'a verirler o sandalyeni o zaman anlarsın küçük işlerin adamı olduğunu ama hazmetmen zaman alır.winter is coming.battaniye ister misiniz? :)ka2 1
    • real,TK'ya 03 Ocak 2015, Cumartesi 21:32:43 gel beraber garson olalım,gel gökyüzünde yıldız olalım,seninle mutlu yarınlara koşalım ,gel beraber mesut olalım.gel yapabiliosan ki yaparsın bence..raad ol aslan:) 3
  • Gelsin 03 Ocak 2015, Cumartesi 12:53:50 Ohhh bu ay ikramiye ayı,gelsin 10.000 tl. 8
    • bir f/o 04 Ocak 2015, Pazar 01:44:39 arkadasin yazdigina neden boldular bu 6 dislike'i veren arkadaslar anlamadim. Rasyonel bir ifade, olani soyluyor yalan konusmuyor. Icerde duydugunu tersine cevirip bire bin katarak anlatmiyor. Daha yazilicak cok sey var da neyse... 0
  • Android Uygulaması 03 Ocak 2015, Cumartesi 11:55:59 Steward kelimesini kullanmanız gerekir bize biliyoruz kabin memuru olduğunu, 2
  • Hostes 03 Ocak 2015, Cumartesi 11:52:05 Kabin amiri kabin memuru kabin oglanı kabin kızı falan diyolar nedir bu arkadas..hangisi dogru biz yolculuk yaparken nasıl hitap edecez. 2
    • KM2 08 Ocak 2015, Perşembe 22:50:25 Koçum/Gülüm diyebilirsiniz. İsterseniz parmak şıklatıp ıslık çalmayı da deneyebilirsiniz. iyi uçuşlar... 0
  • İsim / Rumuz 03 Ocak 2015, Cumartesi 11:44:19 İtiwırt dicen,hotessssss dicen,memur neymiş laaaaaa 7
  • iPhone Uygulaması 03 Ocak 2015, Cumartesi 11:32:34 Burası karışır... 1
  • Demicen 03 Ocak 2015, Cumartesi 11:05:27 Hostes demicen Stewart diyecen, hosteslerin artik erkek oldugu belli olmasin diye Kabin memuru diyecen 3