THY KABİNDE OLAĞANÜSTÜ HAL

    Çok beğenilenler

  • 305 24 Mayıs 2013, Cuma 16:12:55 Teknik 305'ten biriyim. Davamı yargıtay onadı, tazminatımı almayı bekliyorum. Sizlerden ricam 305 kişi hakkında ileri geri konuşmamanız. Bu insanların bir hayatı var ve bu hayatları devam ediyor. Bu insanların aileleri var, bilmiyorum farkında mısınız? Bu 305 kişi resmen terörist muamelesi görüyor şurada. Yapmayın, yazıktır, günahtır. Biraz sağduyulu olun. 2
    • SAGDUYU MU ? 25 Mayıs 2013, Cumartesi 10:42:16 Bu ınsanların aılelerı var magdur oldum dıyorsun ! Sen grev yaptıgında havalımanında ucamayan ve magdur olan bınlerce ınsanın aılelerı yokmuydu ? Bu ınsanlar ıcınde yaşlısı hastası askeri ögrencısı var idi ! Uçamadılar ! Bir kısmı otellere yerleştirildi. Bir kısmı havalımanlarında yattı kalktılar ! o gün sagduyu yokmuydu ? THY seferleri aksadı, üstünede otel ve yemek masrafları bındı... Trilyon gideri oldu. O zaman sagduyu nerdeydi ? SAGDUYU SADECE SANA MI GÜZEL ? Yargıtay mevzusunu bır yana bırak ılk önce sen kendini sorgula: İş ve işçi kanunları yanı senın uyman gereken kanunlar Sendıka haklarından daha önce gelir ! Kanunları ve İş yerinin kurallarını hiçe sayarak sendıkaya uyamazsın. Bu durumda İŞ AKDİNİN FESHİNE kadar yolu vardır ki öyle oldu zaten. Kendinizi milllete sankı % 100 haklı göstermenın ne mantıgı var onu anlamış değilim. Ben her gün havalımanına gidip gelen biriyim. hazıran 2012 de grevınızden dolayı magdur olan bınlerce yolcudan neden bahsetmıyorsun ? 12
    • Sağduyu mu ya 25 Mayıs 2013, Cumartesi 11:34:07 Ortada grev yoktu, basın açıklaması vardı. Ben orada 2 saat bulundum ve sonra işime geri döndüm. Benim arkadaşlarım yevmiye cezası alırken ben işimden oldum. Ayrıca Yargıtay'ın kararını boşver ne demektir? Bu ülke hukuk devleti değil mi? Nasıl boşver diyorsun? Bu ülkenin en yüksek mahkemesi ortada ayan beyan bir hukuksuzluk olduğunu tescillemiş, ama kalkıp sen yargıtayı boşver diyorsun. Senin bu söylediklerin suç kapsamına girer haberin olsun. Olay yargıya gitmiştir ve yargı gereken cevabı gerektiği kişilere güzel bir şekilde vermiştir. Ne ala memleket olmuşuz biz, şuraya bak sen yargıtay'ı boşver diyor. Şaka mıdır bu nedir allah aşkına? Yandaşlık gözlerini kör etmiş. 0
    • sağduyu ya 25 Mayıs 2013, Cumartesi 14:50:11 hakkını arayan insanların elinden geçim kaynağını alsınlar, sen hala gel utanmadan yolcular mağdur oldu de. birkaç saat veya bir gün geç uçmanın mağduriyetiyle, işsiz kalmamınkini bir tut. üstüne utanmadan insanım diye gez ortalıkta. ben de o gün uçamayan yolculardanım ve o 305 kişinin hepsine helal olsun. umarım en kısa zamanda gerçek mağduriyet nasıl olur görürsün. vicdansızsın. 1
    • Sağduyucu arkadaş 25 Mayıs 2013, Cumartesi 21:34:57 Senın 1-2 saat dediğin grev geçen sene 1000 nin üstünde uçuşu ve onbınelrce ınsanı etkıledı !!! Bu nasıl bır yalandır böyle utanmadan söyleyebılıyorsun ? Sen iş yerıne ıhanet edıp sendıkanın usagı olmussun sonrada dürüstlük ayaklarına yatıyorsun ! Havalımanında o ınsanlar banketlerde ve yerlerde neden yattılar bunu bır cevaplarmısın ??? Outracak yer bulamadık biz. Hepsi full idi... sizlerin işinden atılması SENDIKALI oldugunuz için değil ! İşyerınıze ıhanet ettiginiz için kanunlara karsı geldıgınız için !!! Danıstaya gelınce göreve ıade kararı verse bile THY karara uymayabilir. THY yeyede yargı yolu acıktır. unutma 1
  • KHB UCUSA 24 Mayıs 2013, Cuma 14:48:35 Madem bu kadar yogun tempo var neden elini yöneticiler taşın altına koymaz. Madem Kabin Hizm. Bşk. Sn. EMine Lim Purser olduğunu iddia ediyor, giysin üniforma gitsin uçuşa. Kapılar ardından ahkam kesmek kolay 1
    • grev grev grev 24 Mayıs 2013, Cuma 16:51:35 Bu greve bir kişi bile katilmasa sirket zamani gelince anlasmak zorunda. Cunku grev devam ettigi surece bir kisi bile ise baslatamaz. Su anda egitimde olan 500kisiyi baslatacak cunku aycinin sayesinde egitimdekilerin ise girisi 15mayistan once yapildi. Ama ondan sonra kal di ra mazzzzzzz. Anlasmak boyun egmek zorunda. 1
    • ... 25 Mayıs 2013, Cumartesi 21:38:10 Purser mı?:)))))) 0
  • Tüm yorumlar

  • Sayimi alan a! 26 Mayıs 2013, Pazar 09:44:15 Sayi 300 olmus 400 olmus 1000 olmus ne farkeder? Onemli olan sayisi degil FONKSIYONU! Śu parmagini biraz asagi kaydirip asagida Murat HERDEM ve Erdal GULMEZ in senkika ve 209/305 yazisini okursan eger dolmalari domateeri hazirlayacaginiz yada o sicakta halay cekip beyninizi pisireceginuze anlarsiniz grevinizin nekadarrr basarili oldugunu ve sendika baskaninizin ve dolayisiyla sizlerin 1 ucagi bile rotara sokamayarak nekadarrr basarili oldugunuzu! Siz hayal alemindesiniz o sayilarla:) bosver onlari! Thy 1800 kisiyi yerine koyar rahat ol sen! Ol da sen o sayilari nerden aldiysan kandirmislar senide? Yada sicakta halay cekmekten sen 180 i 1800 gormus olma! Artik anlayin grevciler, yaptiginiz is, greviniz, halayiniz, sayiminiz, hic bir ise yaramadi! Cunku grevi kotu yonetti o baskaniniz! Sendikaya evet!! Ama aycinin aga lik sistemine hayir! Hani atacakti greve girmeyenleri:) yer mi? Yemez! Gerci kûpü doldurdu gitse neyazar? Olan arkasindan gidenlere oldu. Gokkusagina evet! Sayi kacti acba 3
  • Bendika? 26 Mayıs 2013, Pazar 09:24:27 Sendika,305, facebook derken artik yorumlariniz kufur icerikli olmaya basladi ? Greve katiliyor olmak , katilmayanlara kufru gerektirmez. Sen katilmayi sectin ben katilmamayi dusmanmiyiz? Hayir! Yarin tekrar ucmaya basladihinizda yada yerde calismaya basladidginizda katilmayanlarin yuzune nasil bakacaksiniz? Biz size nasil bakacagiz? Acaba o kufru sen yazmis olabilirmisin diye dusunmeyecekmiyiz? Yaziklar olsun! Stres epey fazla sizde, sesinizi duyurmak icin okadarcik kalabalikla ilgi cekmek icin ne dansoz gibi otnamaniz, ne hunuleri kafaniza gecirmeniz ne de yasli teyzelere kadar dusmeniz kalmisti. Bunlara eyvallah senin secimin saygi duyarim. Ama is artik agzinizdan cikani, kaleminizin yazdigini duymamaya gelmis. Ben asla birdaha ne sizle, nede 305 le ne calismak ne ucmak nede yuzyuze gelmek isterim bu soylemlerinizden sonra. Herkesin hur kararidir sonuclarinada katlanir.goruyoruzki is fatmagulu, ailenizi kedinizi kopeginizide GM ye cagirmaya kdr gelmis sitenizde yazik okadarciksiniz 2
  • 1386 26 Mayıs 2013, Pazar 02:42:07 yahuu sayimi alan bizzat bnm 1386 diye ,hala 300 diyorlar cildircam yaaaa!!! 4
  • X 25 Mayıs 2013, Cumartesi 23:53:39 SENDİKANIN ADAMI KELİMESİ HANGİ MANTIK ÜRÜNÜDÜR ANLAMADIM SENDİKA SENSİN B. YOKSA BU ŞİRKET ADAMI AĞIZLARI BİR KABİN MEMURUNUN MARİFETİ OLAMAZ BUNLARI TEK ELDEN. EMİNE LİM Mİ YAZIYOR NE. DOĞRU BAŞKA İŞİ YOK OTURMUŞ ODASINDA BOŞ İŞLERLE UĞRAŞIYOR. YOKSA BU GÜNLERDE KIÇINDAN TER ÇIKAN BİR KABİN MEMURU OTURUP BUNLARI YAZMAZ SİZ NEYİN KAFASINDASINIZ YASAL BİR TAVIR GELİŞTİREMEYECEK KADAR EVRİME KAPALI TEK HÜCRELİ CANLILAR GİBİ YORUMLAR YAZIP DURUYORSUNUZ. İNSANLARIN UMRUNDAMI SANIYORSUNUZ GREVE GİTTİKLERİ İÇİN ÜCRET ALAMAYACAKLARI VEYA İŞSİZ KALACAKLARI. BU BİR TARİHİ SORUMLULUKTUR DİK DURMA ONURLU OLMA VE EMEĞİNİN NAMUSU OLDUĞUNUN FARKINA VARMA MESELESİDİR. YANİ SENİN ANLAYACAĞI ŞEYLER DEĞİLDİR. SEN HAYATIN BOYUNCA HEP BİR HAMDİ BULUP ONUN K. YALAYACAKSIN BU SENİN KANINDA VAR DLİNE KUVVET. 2
  • cabin 25 Mayıs 2013, Cumartesi 23:27:52 Sözüm her gün frekans sayısı düşürüldü diyen arkadaşlara ; UHKM az önce göz attım da, İST çıkışlı AYT sayısı 17, İST-ESB sayısı 21,İST-JFK sayısı 3 vs vs.. vay be amma frekans sayısı düşmüş,kuru sıkıya devam!! Sanırım sizin UHKM sistemine girişiniz engellendi :)) bundan dolayı sağlıklı bilgi alamayıp kulaktan dolma bilgiler ile burada yorum yapıp kendinizi teselli ediyorsunuz,valla çok yazık hepiniz oyuna geliyorsunuz.. bir çalışma arkadaşınız olarak bir an evvel işlerinizin başına dönmenizi tavsiye ediyorum ki Ayçin de böylece memleketine döner.. 0
  • xxx. 25 Mayıs 2013, Cumartesi 22:55:06 herkes bişey söylüyor. greve katılmayan hiç kimse tisten yararlanamayacak. bu yasada böyle.aksine hüküm konuşmayacak arkadaşlar. bunu iyi bilin. 0
  • sözde 1500 25 Mayıs 2013, Cumartesi 22:10:50 1500'cü arkadaşlar,sendika yine sizi gazlayıp duruyor,sizin hak arayışınızı istismar edip kendi planlarını kurguluyorlar.. 24 yıldır emekçiyi sömüren sendikanın ta kendisidir ! Soruyorum size sosyalistim diyen adam 24 yıldır neden koltuğa yapışık kalıyor? Verdiğiniz cevap hep ; sorunumuz Ayçin vs değil kendi haklarımız için greve katıldık. Yıllarca Ayçin işte bu şekilde arkanızda saklanıp bizi kullanıp saltanatını sürdürüyor.. ye babam ye anlayışı:)) Yüreğini yetiyorsa masaya ön şartsız otur bakalım Pala ? Yok olmaz çünkü 305 arkadaşımız üzerinden koltuğunu sağlama almanın derdinde !! Sen sendika olarak grevde yüzde 10 dahi destek alamazken neden bu başarısızlığın öz eleştirisini yapmıyorsun? Demokrasilerde ister siyasetçi olsun,ister yönetici,bürokrat veya sendika başkanı,her türlü başarısızlıkta onurluysa faturayı ilk önce kendine keser,ya istifa eder ya da genel kurulu toplayıp erken seçim kararı alır,yüreğin yetiyorsa yap bunları,otobüs üzerinde onurlu mücadele naraları ile olmaz! 1
  • Bi habersiniz2 25 Mayıs 2013, Cumartesi 20:21:16 Dedigim gibi grevde 300 kisisiniz! Ne 1000 ne 1500. Sadece kendinizi kandiriyorsunuz. Yada aycin ve sendikaca kandiriliyorsunuz! Greve gidenlerin ucusunin kapatilmasi, ID girislerinin belli yerler haric kapatilmasi, sgk larinon durdurulup ozel sigortalarinin 24. Tis imza altina alinip tekrar goreve donuslerine kadar durdurulmasi gayet dogal. Ne bekliyorsunuz ki? Siz suan sendika sorumlulugunda grevdesiniz! Orada basiniza birsey geldiginde bunun sorumlulugu kime aittir ailelerinize karsi? Tabiki sendikada. Suan siz thy nin degil, imzalanana kadar aycinin elemanisiniz. Yarim maas alip, artis primi alamayip bunda. Sonrada nekadar surecekse maaslarinizi alamayacaksiniz. Odaya giris yapamaz ozelde tedavi olamaz ve ucuslara elbette katilamazsiniz gayet dogal! Aycin bey yillardir aldigi trilyonlardan 305 gibi sizede ailecek bakar artik:) siz ya nasil para kazanilir hakedilir haberiniz yok , yada yasam sartlarimdan diger firmlrdan haberiniz yok! BIHABERSINIZ! Yazik etmeyin hayatiniza! 1
  • Bi habersiniz!! 25 Mayıs 2013, Cumartesi 20:13:12 Arkadaslar! Greve katilanlar! Sizlere soyluyorum! Bu sirkete girerken, mulakatlari atlarken, sagda solda girmek icin torpil ararken, geceleri isiniz olsun diye dualar edip oldugunda da havalara ucup nekadar mutlu oldugunuzu sanirim unuttunuz? Bizler sirkete girdigimizde bizlere sartlarimizon hic degismeyecegi, sadece 80 saatle ucacagimizi, istirahat saatlerimizin sabit oldugu, hic yurtdisi yapmayacagimiz yada suralara ucmayacagimiz ile alakali bir kagit imzalattilarda benim mi haberim yok acaba diye dusunuyorum dusunuyorum bulamiyorum. Simdi duyuyorum, ucusu kapanan arkadaslar, ozel sigortasi durdurulan arkadaslar " bakin greve girenleri mimlediler, bize mobing yapiyorlar yada hakkimizi elimizden aldilar diye isyandalar.. Arkadaslar thy yada baska firmalar bizi SHGM kurallari disinda ucuramazlar! Yani biz bu az ekip, istirahat kisalmasi gibi durumlardan thy yi degil, sghm nu sorgulamaliyiz. Greve gidersenizde ki bu sayi hic ucus programini etkilememistir iste oradaki kadar 300 sunuz. 2
  • GREVMİ-GÖREVMİ 1 25 Mayıs 2013, Cumartesi 20:03:39 Bir yıldır dış hatların önünde direnen arkadaşlarım Greve gidiyoruz ve bu sendikanın temsilcileri şu anda ggrev kırıcısı olarak işyerinde çalışıyorlar sor sendikaya NEDEN. Sadece uçucuların Grev yapması üzerine kurulmuş bir grev nasıl başarılı olacak.Teknik nerede, Yer personeli nerede,Neden bunları Greve katmadınız diye sendikacılara sorabiliyormusunuz. Grev eylemdir.Eylem birlikte olunursa ve içinde inanç varsa başarılır.Bu sendika yönetimine gerçekten başaracaklar iyebiliyormusunuz.Ve unutmayın hava işin tarihini inceleyin,Grevler ve büyük atılmalar sonunda hep birimler özelleştirildi.Atiliay AYÇİN seçimlerde hep kazandı.İşciler kaybederken sendikacılar hep kazandı.NEDEN VE NASIL.Bu soruları sorup cevabını bulursanız şu anda yaşanan GREVMİ-GÖREVMİ anlıyabilirsiniz.Sevgilerimle. 0
  • GREVMİ-GÖREVMİ 25 Mayıs 2013, Cumartesi 19:54:57 İnsanca yaşamak için grevde olmak ne kadar onurluca bir davranış.Tebrik ederim.Sevgili arkadaşlar.Grev oyun değildir.Eylemdir ve eylemlerin en örgütlüsüdür.Bu eylemin başarılı olması için örgütün yani sendikanın ve onun kardrolarının bunun için çalışmış olması ve kendi çıkarlarını işçilerin çıkarlarının önünde tutması gerekir.Yani Koltuk derdinde olmamaları gerekir.Ayrıca grev yapacak işçilerin sendikalarından hesap sorabilecek kadar cesaretli ve örgütlü ıolmaları gerekir.Hava iş sendikası yöneticileri 24 yıldır ordalar.Bu sendikanın üye aidatlarını ne yaptığını biliyormusun hesap sorabilirmisin.Bu sendika yöntimi döneminde 1989-2013 işten işçi sayısı onbinleri bulmuş durumda biliormusun,neden başarısız oldunuz diye hesap sorabildinmi.Bu atılmalar ve özelleştirmeler olurken sözleşmeleri hep imzaladın neden diyebiliyormusun,Teknik,Yer işletme,satış ve birçok birimden işçiler atılırken bu yömnetim seyretti ve hukuk-Guguk kararları ile durumu idare etti hic düşündünmü neden. 0
  • 1500 mü? 25 Mayıs 2013, Cumartesi 16:47:23 Bir ihtimal 1500/10 x 3= 450 :))) 1
    • Garip 25 Mayıs 2013, Cumartesi 17:24:17 Allah allah sizin hak arayan insanla mücadeleniz bana ülkenin durumunu anlatmak için özet niteliğinde Ninekilhet zınısmı adnıkraf? Cumhuriyet gazetesi ( çoğu tavrını onaylamamama rağmen)zamanında güzel öngörmüş!! 3
  • sora sora bagdat 25 Mayıs 2013, Cumartesi 16:32:19 Bircok havayolu sirketi,güvenlik kartlarında yolcuya yangın tüpü nerededir,kapı pencere nasıl acılır,kaydırak nasıl sisirilir seklinde durumu anlatıyor.Ama pardon,o sirketlerin yolcuları koltugunu da kendisi buluyor dogru ya. 0
  • kemalkaan 25 Mayıs 2013, Cumartesi 15:24:21 Herkez yönetimden şikayet ediyor.oysa siz seçiyorsunuz, çogunlugun oylarıyla seçiliyor.bu kadar bölünmüş thy personeli yarın birgün aglamayın niye böyle oldu diye.şu greve 500 kişi katılsaydı çoktan bitmişti bu iş.thy yönetiminin elini güçlendirdiniz.bunun zararlarını ilerki dönemlerde alırsınız artık. 1
    • Kardeş 25 Mayıs 2013, Cumartesi 16:44:42 Kardeeş 500 kişi çarpı 3 o ya.yani grev kırıcısı OLMAYAN geri kalan yorum iyi ama çarpmayı unutmayalım. 3
  • insanım 25 Mayıs 2013, Cumartesi 14:26:59 İnsanca yaşamak istediğim için GREVDEYİM. 1
  • az kaldı 25 Mayıs 2013, Cumartesi 14:25:13 Şimdilik eğitimdeki hocalar, yeni başlayanlarla işi götürmeye çalışıyorlar . Yakında insanların sertifikaları bitmeye başlayınca ,yaz geliyor sefer sayıları artmak zorunda kalınca , bu tempodan ekipler yorulunca raporlar almaya başlanınca göreceğiz hepbirlike'' YOK BİR ŞEY i '' 3
  • tam bil diyene::: 25 Mayıs 2013, Cumartesi 13:56:22 yasal birgreve katılmayan personel sendikadan üyeliğini sildirmek için birlik olabilirmi? bu mümkünmü? diyelimki oldu, sendikanın bununla mücadele etmek için 3 yılı olacak. çünkü sözleşme 3 yıllık imzalanacak.ve adam canım pahasına bile olsa grevde uçuşa gidenleri sözleşmeye dahil etmeyeceğim diyor. peki sence bu şirketin de işine gelirmi? gelir elbette. ama sen ellerini aç yinede bekle :) belki sanada bişeyler düşer bide tam bil demişsin. bilmek yetmez.ileriyide görebilmek lazım. 2
    • ....! 25 Mayıs 2013, Cumartesi 15:58:03 Herkes Sendikacı olmuş başımıza,Personel'in sendikadan istifası için birliğe gerek yok arkadaşım, Noterden istifanı gönderirsin biter.TİS'ten yararlandırılmayanda zevk için aidat ödeyecek değil herhalde sendikaya. 2- Sendikanın mücadele için üç yılı olacak diyorsun,İstifa edenlerin Üye Olacağı Yeni bir sendika Bölge Çalışmaya Yetki Tesbiti için Müracatını yapar,TİS'den yararlanmamış olanlarla ilgili İşvereni Sözleşmeye Davet eder. Olay bu Kadar. ( Kasmaya Gerek Yok ) 0
    • ....! 25 Mayıs 2013, Cumartesi 16:38:36 Birde Canım pahasına da olsa Uçuşa gidenleri TİS'e dahil etmeyeceğim demiş, Sen bilirsin demekten başka söylenecek söz varmı, can isteyen yok koltuğunu terkedeceksin, terketmezsen sendikanın yetkisi düşecek ha bu arada sen can vermek istiyorsan git köprüden atla kimsenin canıyla işi yok THY çalışanlarının... 0
    • maltafon 25 Mayıs 2013, Cumartesi 16:51:56 Üyeler istifa ederse sen yetkisi düşmüş sendika ile hayali 3 yıllık TİS imzalarsın..:)) kimler yorum yapıyor burada !!! Yüreği yetiyorsa Ayçin üyelikten atsın 13000 kişi ama nerdee?? 0
    • al bi kaya 25 Mayıs 2013, Cumartesi 19:09:54 Al bi kaya nerene dayarsan daya demisler. Sendikanin işi zor. Ya greve gitmeyenleri kapsam dışı birakacaksin 14bin kişi zamanla teker teker sendikadan ayrilacak sendika düşecek; ya da greve katilan 2bin kişiye ragmen katilnayanlari tise dahil edeceksin. Hani demiş ya yorum yapan biri, "elini ac bekle diye'' bence sendika başkanı elini acacak aidat gelsin diye bu gidişle. Kimse kapsam disiyken sendikada kalmaz. BU BOYLE BILINE 0
  • APCH 25 Mayıs 2013, Cumartesi 12:41:38 Birazda demokrasi ve çeğdaş yönetimden konuşalımda yaşadığımız kısır döngü anlamını birazcık olsada yiyirsin.Halen böl parçala yönet gibi temelleri orta çağda kalmış yönetim sistemiyle ,çalışanlar üzerinde boza pişiren anlayışla devam etmenin bir anlamı olmadığı açıktır.İş yerinde gerçek bir kurum kültürü oluşturmanın ve çalışma barışı sağlamanın yolları varken bu ilkel yolda devam etmek kimseye yarar sağlamıyor.Billiyorum ve izliyorumki greve destek vermeyen arkadaşlarımız bu hak arama duruşu içinde olan meslektaşlarına, sayıları göreceli olarak az olsada gıptayla bakmakta ve biz neden bu duruşu gösteremedik der gibiler.Hayıflanmayın bu aslında toplumsal geleneğin bir parçası ve birey kültürü oluşturamamanın bir sonucu.Beni babam buraya bu torpille şu işe şu adamla soktu geleneğinden geldiyseniz şimdilik yapacak bir şey yok gibi görünüyor.Ancak empati yapıp bu durumu anlamaya çalışırsanız inanın hem THY hemde sizler beraber kazanacaksınız.Saygılarımla 0
  • purser 25 Mayıs 2013, Cumartesi 12:41:20 Grev var, bu uçucuların rev3 kurallarını istememesi insan gibi yaşaması için yapılan grevi destekliyorum. Hamdi bey istediği kadar kabul etmesin, hostes odası fecehat, ankara diye geliyorsun alakasız bır yere açıyorsun. Eğt birsüre sonra çöker, sertifikaların zamanı, vs. Vs. Devam arkadaşlar 1
  • Eski tklı 25 Mayıs 2013, Cumartesi 12:31:52 Grevdeki arkadaşlarım eski bir tk lı olarak size diyeceğim o dur ki işinize geri dönün.Zaten Gm önünde sizinle halay çekip akşamda üniformasını giyip uçuşuna giden arkadaşlar mevcut yerde çalışanlar durumu bizden daha iyi görebiliyorlar 305 arkadaşımız neden atıldı grev hakkı elden gitmesin diye bakın gitmedi işte.Sizde grevinizi yapabildiniz alınan hak her ne hikmetse 1 günde geri verildi.Şimdiki grevin en büyük nedeni ne revizyon 3 oda uygulanmayacak arkadaşlar emin olun ama birilerinin başını yakmaya niyetliler danışıklı dövüş göremiyor musunuz 6
  • Yeter !!!!! 25 Mayıs 2013, Cumartesi 11:53:46 Bu yorumları yazmak için şirketten kaç para alıyorsunuz onu söyle,insanları kandırmaya çalışmak çok büyük günah. Sendikayı ve başkanı neden kötülüyorsun GÜÇLÜ oldukları için tabi. Grev herkesin hakkı , aklı olan grev yapar bu şartlarda , yaşayan biliyor zorlukları , sen oturduğun yerden ahkam kesme. YETER ! 4
    • para 25 Mayıs 2013, Cumartesi 14:25:39 sen sendikadan kac para aliyorusun 3
    • Ayneb 25 Mayıs 2013, Cumartesi 15:23:44 Aynen ya hiçbir şey olmasa da bu insanlar yasal haklarını kullanarak haklarını arıyorlar.herşeyi kabul etmeye meyilli herşeye razı türk toplumu.siz bu suskunlukla siz bu demokrasiden yoksun kafayla başınıza geleceklerden haberdar mısınız acaba? İnsanlara karışmayın haklarını arıyorlar diye ağrınıza gitmesin hiç! 0
  • GREV ÖZETİ 25 Mayıs 2013, Cumartesi 11:11:08 HAVA İŞ 10 GÜNDE GREV ÖZETİ YAPMIŞ.ÜZÜLDÜM. BENCE ÖZET-24 YILDIR İKTİDARDA OLAN BİR YÖNETİM GREVE ÇIKMAYI BECEREMEDİ. ÜYESİNDEN RET CEVABI ALDI.İNANÇLI 3-5 TANE ARKADAŞIMIZIN DUYGULARINI SÖMÜREREK,GENEL KURULDA KOLTUKLARINI KORUMAYI DÜŞÜNÜYORLAR.AMA YEMEZLER. ONLARI KOLTUKLARINDAN BU GREVA ÇIKAN ARKADAŞLARIMIZ İNDİRECEK HABERLERİ YOK. ÖZETİN,ÖZETİ-BU SENDİKA YÖNETİMİ GİTTİ HERŞEY YENİDEN BAŞLIYOR. 3
    • İlginç 25 Mayıs 2013, Cumartesi 15:27:01 Ya siz niçin sendikaya taktınız? Kimsenin sendika ya da yönetim umrunda değil! İnsanlar insan gibi kazandıkları haklarla çalışmal istiyorlar. Çaktırmadan devreye sokulmuş rev3 deki değişikliklerle ve hatta yaptık oldu bu şekilde sözleşmeniz demelerle çalışmıycaklar. Herkes hür iradesiyle hakkını kullanıyor bunun ne alakası var sendikayla bilmem neyle. Sanki ortada hiçbir şey yok ayçini koltukta tutmak için mücadele ediyor. Uyanın artık ya oo hoo 1
    • ilginç'e 25 Mayıs 2013, Cumartesi 16:44:21 madem öyle de nedenAyçin 305 olmazsa masaya oturmam ve diğer hiç bir maddeyi konuşmam diyor.. Adam olsaydı otursaydı rev.3 ve diğer konuları masaya yatırsaydı dimi?? şimdi kamuoyuna 305 için değil başka haklar için gidildi intibası verilmek isteniliyor ama geç kalınmadı mı sizce..?? Bence sen uyan loo..:)) 0
  • Madem.....??? 25 Mayıs 2013, Cumartesi 11:09:02 Gerçekten Grev yapmaya ihtiyaç var ise NEDEN GERİ DÖNÜYORSUNUZ ... Gerçekten Greve ihtiyacınız yok ve ve sadece konu mankeni iseniz NİÇİN BAŞTAN GREVE KATILDINIZ.... Bu tür istikrarsız davranışlar rakibin elini güçlendirir..... 1
  • GREV BASARISIZ OLDU 25 Mayıs 2013, Cumartesi 10:48:31 Grev başarısız oldu ve ucaklar zamanında ucuyor. Artık diretmenın ve kendinizi zorla işden attırmaya çalışmanın bir mantıgı yok ! İşinize dönün çünkü azınlıksınız... % 99 greve katılmıyor !!! 9
    • görüşürüz 25 Mayıs 2013, Cumartesi 11:11:00 Sen oyle san. Fiilen greve 1kisi katilsa sirketin işe eleman başlatamamasi bile basarili olmamiz icin bir neden. Kaldi ki en az 1500 kisi grevde. Sandviççileri saymiyorum zaten. Madem sayi bu kadar düşük neden butun khb teyakkuzda???? Asil siz Kendinizi kandirmayin. 1
    • uçucu 25 Mayıs 2013, Cumartesi 11:12:36 Doğru ya katılan 209 kişi var sadece :)Missler gibi ayda 68 saat uçuyoruz :) 2
    • DİRENİŞ 25 Mayıs 2013, Cumartesi 11:57:42 SİZ NASIL İNSANLARSINIZ. ORDA 1500 KİŞİYE YAKIN İMZA VAR. GİDİN GM YE GÖRÜN O KİŞİLERİ. ŞİRKETİ ZARARA UĞRATMAKTAN BAŞKA BİR ŞEY DEĞİL THY YÖNETİMİNİN YAPTIĞI. 2
    • Yolcu 25 Mayıs 2013, Cumartesi 13:16:22 Sendika yönetimi nakavt oldu. Grevin hiçbir şeye etkisi olmadı. Yönetim derhal istifa ederek çalışanların haklarını daha iyi koruyacak birilerine terk etmeli. Çok sık uçan bir yolcu olarak grevin zararlı etkisini ben bile görmedim. 0
    • Thy 25 Mayıs 2013, Cumartesi 15:29:09 Thy sadece kendi egosunu tatmin etmek diktasını yıkmamak için anlaşmaya gitmiyor. Aslanlar gibi insanlar grevinde. %99 dediğiniz şey şirketin ağır basan egosunun ölçütü! 1
  • THY yi destekliyorum 25 Mayıs 2013, Cumartesi 10:27:53 Dünya markası olan THY yi sağa sola peşkeş çekmeyeceğiz... 3
    • .. 25 Mayıs 2013, Cumartesi 15:30:40 Bir kerede sizden olanın arkasında durun be! Şimdi işçi değilseniz bile elbet bir zamanlar işçiydiniz! He tabii baba parasıyla torpille onunla bununla bir yerlere gelmediyseniz 1
  • matematik devam 25 Mayıs 2013, Cumartesi 05:21:08 ..yok aycin imza atmazsa zam alinmazmis,greve katilmayanlara farklar verilmeyecekmis.peki su anda kac kisi grevde.?diyelimki 1500 kisi?peki bu arkadaslar nerden.?kbh den..peki geride kac kabin personeli var?yaklasik 6000.ve ise alim da yapamayacagini farzedersek,thy nin 1500 kisiden mi vazgecmesi kolay,yoksa 6000 kisidenmi?ya ucuslarini azaltir,tarifeyi azaltir gene boyle devam eder.cunku zarar bile etse boyle daha az eder.peki bu matematikte kim zararli ve neden.?herkes bunun cevabini dusunmeli?arkadaslar kullanidik,yok farzedildik..ve simdide gercekten silinmek isteniyoruz..bence gercek bu.hepsi kendi siyasi cikarlarinin pesinde kosuyor arkadaslar..olanda biz emekcilere oluyor..en zoruma gidende sendika baskaninin greve giden ve gitmeyen herkesi yok saymasi... 1
  • matematik 25 Mayıs 2013, Cumartesi 05:03:40 arkadaslar herkes kandirildi bu gercek..hem thy yonetimi tarafindan,hemde aycin tarafindan..neden derseniz?305 arkadasimiz isten cikartildi ve yargitaydan cikacak karar asamasina geldi ve hepsininde olumlu bir sonucla ise iadesi karari ciktigini farzedelim.thy ise geri alacak olsa maliyeti bu grevden cikacak zarardan daha az olacagi kesin.ama ise iade almiayacagi icin bunu diretmeymis gibi gosterip sozde prensiplerine sahip cikiyorlar.hatta aycinin 305 al baska birsey istemiyorum bile demesini ellerinin tersiyle ittiler.maliyet thy tarafindan bakinca artti.dogrumu dogru..peki aycin ne yapti.?305 i geri almiyacaklarini bile bile bu konuyu hep sicak tutup her platformda kkendi yaptigi ve yonetemedigi bir eylemi olmazsa olmazmis gibi,hatta seref ve haysiyetiymis gibi gostermeye calisarak kaynattida kaynatti..simdi arkadaslara soruyorum.lokavt ilan etmemis bir thy,neden zam veremesin calisanina.?diyelimki veremiyor zammi..her ay calisanina kar payi dagitiyorum dese.?kim ne diyecek.? 0
  • sendika temsilcileri 25 Mayıs 2013, Cumartesi 01:03:54 arkadaşlar sendika temsilcilerinin,eslerinin yada arkadaşlarının birçoğu 15-16 mayıs ta istek boştu. (ör: çaycı) çünkü herkes greve gidilecek günü önceden biliyordu. 1-2 güne anlaşma olur halledeceğiz diye bize ve tanıdıklarımıza birşey olmasın diye düşündüler. açsın programını göstersin size. aylarca begenmedikleri ucuslara birkaç saat öncesinden sendikal izin aldılar. saracoglu 3 gun bos 5 gun sendikal izin 5 gun bos. begenmedigi ucuslarda sendikal izinler sayesinde size yuklendi. ( nisan planlananla- gercekleseni açsın hatta tüm ayları da) bunlar kendilerini garantiye alır hiç güvenmeyin. 1
  • dışarıdan biri 25 Mayıs 2013, Cumartesi 00:11:50 ben thy calisani degilim. thy calisanlari ile ulkemizin goz bebegi olmus bir dunya markasi. ekip planlamada calisan arkadasim, ilk gunlerin yogunlugunu atlattiklarini, haziran planlamasini ysptiklarini soyledi. sorun olmayacagini soyluyor. en dikkat cekici ifadesi ise grev basladigindan beri yaklasik 95 kisinin geri dondugu, donus sayisinin son 3 gundur hizlandigini soyledi. yonetim geri donenleri kabul ediyor, isteyene gorev planlatiyormus. kanimca haxiran sonuna grevde kimse kalmayacaktir. bir sendiksnin bu kadar aciiz olmasi cok yazik. 4
  • grev mantıklımı 24 Mayıs 2013, Cuma 23:54:16 ARKADAŞLAR YETER ARTIK GREV HİÇKİMSEYE YARAR SAĞLAMIYOR.GERİ DÖNÜN İŞİNİZE SAHİP ÇIKIN. 5
  • Kabin amiri 24 Mayıs 2013, Cuma 23:27:14 Ben kabin amiriyim RM den boş çıktım benim gibi RM den boş çıkan memurlarda oldu 4
  • bilgi 24 Mayıs 2013, Cuma 23:20:06 Bu gün 0920 SABİHA GOKCEN İZMİR uçuşunda 737 800 tipindeki uçakta bir kabin amiri 3 kabin memuru vardı Bu normal bir sayımıdır? 1
  • Lütfen 24 Mayıs 2013, Cuma 22:39:02 Arkadaşlar bu tip haberlerin altındaki tüm yorumları her birey kendi iradesiyle yazıyor sanmayın ve lütfen birbirinize düşman olmayın. Bu iş için ciddi anlamda kiralanmış kişiler var, lütfen unutmayın. Amacımız birlik ve bütünlük. Bu işten ne greve giden ne de gitmeyen kazançlı çıkacak. Çünkü bu gelen taşeronun ayak sesleri. Geriye dönüp şirketin satılan parçalarına bakarsanız bu düzenin sadece sözleşmesiz sendikasız bir iş ortamı oluşturma çabası olduğunu anlarsınız. Şu an bu sayfada bile bunun mücadelesi veriliyor. 1
    • +++ 24 Mayıs 2013, Cuma 23:00:26 taşeron da değilim kiralıkta değilim.. sadece hür ve özgür bir bireyim.bu süreçte öyle çok pislik gördüm ki yerde bir tomar tezek görsem midem bulanmaz. o haklı bu haklı derken bizler arada kaldık. biri çıktı 305 benim onurum şerefim dedi öbürü ona karşı başka birşey beriki çıktı hepinizi kucaklıyorum dedi. yeter arkadaş indirsinler bizi kucaklarından yeter. hakkımızı almak alnımızın teriyle çalışmak istiyoruz biz.. lütfen 305 üstünden siyaset politika fikir üretimi trip tavır yapmayın artık yeter diyorum hepinize. kararlar verilecek yargı tarafından yine her koyun kendi bacağından asılacak. şirket işe almam dese napacak sendika??olsun tazminatlarını aldılar en azından diyecek.. arada olan yine bize olacak. 19:13:40 ve 19:25:44 te yaptığım yorumları da okuyabilirsiniz.. lütfen rahat bırakın.. 4
  • EMEKLİ 24 Mayıs 2013, Cuma 22:26:01 Emekli öğretmenler de süpürgelerine binip uçsun derim. 5
    • 100 yaş 25 Mayıs 2013, Cumartesi 07:56:15 türkü yabancısı similatörde ögretmenlik yapmıyor mu? 0
  • Heyy 24 Mayıs 2013, Cuma 22:19:10 Grevcilerrrr gelin artik ucma vaktiii,oyle halay cekerek omur gecmezxx 19
  • Aptallık 24 Mayıs 2013, Cuma 22:05:01 Bu grevi Atatürk ilke ve inkilapları ile bağdaştırmaya çalıştınız ÖDP ve İşci partisi ile beraber halay çektiniz. Sizin Atatürkçülüğüz bu ise bu ülke bitmiş demektir. Grev yapmayıp eleştiren herkes yandaş, badem bıyıklı oldu. Hava İş sayfasındaki yorumlardan ne kadar ileri düzeyde zekaya sahip olduğunuz belgelendi. Gerçekten utandım sizden, doğru dürüst grev tavrı dahi ortaya koyamayıp grev yapanlara teroristler diye bağırmak aptallık değilse nedir. Ayçin'in koyunlarısınız kısaca. Bu arada ben ADD'ne üyeyim bunu da bilin yani hepinizden daha iyi analiz yapabiliyorum. TGB'ni dahi kandırdınız. Ayrıca en çok gücüme giden asgari ücretle çalışırken işten atılan tekstil işcilerinin sizi desteklemesi. adamların hayal bile edemediği bir hatayı yaşayıp grev yapıyorsunuz. Acaba onlar grev yapsa destekler miydiniz bu sosyetik halinizle hiç sanmam, o halk tabakasını!!!. Daha birçoğunuz grev yapıyoruz diyip tatile gittiniz, yani nereden tutsanız elinizde kalıyor bu grev:) Biraz şükretmeyi öğrenin 14
    • kendi 24 Mayıs 2013, Cuma 22:52:48 yazinda kendinle celisiyorsun..kendin sorup kendin cevaplamissin 6
    • km 25 Mayıs 2013, Cumartesi 08:59:08 sen bence bir an önce TGB den üyeliğini çek.Evet ATATÜRKCÜLÜKLE bağdaştırıyoruz bu grevi çünkü ATATÜRKCÜ olmak önce bireyin kendi hakkını savunabilmesi,haksızlığa karşı dur diyebilmesi demektir(ilkokuldan beri Halkcılık öğreniyoruz,aç bidaha bi oku!!!).İstiklal Marşı bile KORKMA! diye başlar ama ne yazıkki sizin gibi kendine ATATÜTRKCÜ diyen korkaklar yüzünden,sadece bayramlarda 10 Kasımlarda ATATÜRK'Ü hatırlayan zihniyet yüzünden bugün o insanlar yalnız başlarına ve bu haksız hukuksuz yönetim karşısında mücadele vermektedirler.Grev yapmayıp eleştiren herkes kendi suçunu bastırmaktadır ve buda karaktersizlikdir.Yanlış yapmak kadar yanlışa sessiz kalmak,kafayı kuma gömmekde bir o kadar suçdur hatta daha büyük suçdur.Sizin gibi korkaklar yüzünden bu mücadele böyle uzun soluklu ve yıpratıcı hale gelmiştir.Çok biliyodun madem ÖDP ve İşçi partisi yerine sen geleydinde senle çekeydik halayı.Asıl ben utanıyorum bu ülkede senin gibi bir zihniyetle aynı havayı soluduğum için ... 1
  • Edremit 24 Mayıs 2013, Cuma 21:05:50 Greve katilanlarin bilmedigi ve en cok buna guvendikleri birsey var!"İSVEREN GREV SURESİNCE YENİ İSCİ ALAMAZ." Diye bir kanun var LAKİİİN bu kanun şöyle isliyor.greve giden adamin masabasi bir isi varsa mesela biryerin satismuduru vs. O adamin yerine yeni isci alip oturtamaz!AMA ucucu personelinde belli bir ucakta ucar su numara olarak ucar diye bir durum yok hal bole olunca sirket UCUCU PERSONELİN YERİNE YENİ İSCİ ALABİLİR ALİYOR ALACAKTİR!simdi sorarim size greve gitmenin mantigi ne?bn sittin sene grev yapiyim adam isine devam etsin!Sendika avukatina sordum ogrendim ama onlar bu bilgiyi kendilerine saklamayi tercih etti.ve eminimki grevdeki hickimse bunu bilmiyor zaten bilseler orda olmazlardi. 10
    • yok 24 Mayıs 2013, Cuma 22:12:15 Yok oyle bir sey 1
    • yasalar 24 Mayıs 2013, Cuma 22:26:56 akşam akşam güldürdü bu yorum, ne hangi uçakta çalıştıkları belli değilmişte alabilir miymiş:) zaten alırkende uçak belirterek alacaklarmış:) böyle komik dedikodulara yormayın kafanızı, kanun açıktır: Madde 43 – (DeğiĢik birinci fıkra : 3/6/1986 - 3299/8 md.) İşveren, kanuni bir grevin veya lokavtın süresi içinde, 42 nci madde hükmü gereğince hizmet akitlerinden doğan hak ve borçları askıda kalmış olan işçilerin yerine, hiçbir surette daimi veya geçici olarak başka işçi alamaz veya başkalarını çalıştıramaz. Böyle birşey varsa bunu burda yazan kişi thy için suç durusunda bulunmuş olur... 1
    • saçmalama 25 Mayıs 2013, Cumartesi 00:59:39 saçmalama edremit. saçmalama. yeni işçi alamaz kardeşim rahat ol sen 1
    • galley 25 Mayıs 2013, Cumartesi 09:00:40 edremit sen neiçtin ya ? söyle bende aynından istiyom :)) 0
  • tosun 24 Mayıs 2013, Cuma 20:32:02 oyle bise yog 0
  • Ek gorevli 24 Mayıs 2013, Cuma 20:29:40 Ucmayan, ucmamak icin elinden geleni yapan Kabin Egitim mudurunu de aramizfa gormek istiyoruz 1
    • cam siliyordur 24 Mayıs 2013, Cuma 22:31:18 yeter ki uçmayayım tüm camları silerim diyordu. bence cam siliyordur. 1
  • EKİP 24 Mayıs 2013, Cuma 20:18:44 Evet liste gn md önündeymiş emekli olanlar geri çağırılacakmış.etap etapilk 20-25 kişi diyorlar 0
  • the gardiyan 24 Mayıs 2013, Cuma 20:05:51 greve katılanların hepsini kapı dışına koyun, ayçin amcalara onlara bakar nasıl 305 kişiyi işsiz bıraktığı gibi onlarıda bırakır... 4
    • km1 25 Mayıs 2013, Cumartesi 09:01:28 hadi koysun 1500 kişiyi kapının önünede görim ... 1
  • che 24 Mayıs 2013, Cuma 19:44:43 Bu thy kabin ekibinden bir şey çıkmaz...Sonra çok çalıştırıyorlar demeyin ağlamayın..grevler kişilerle sınırlı değildir..şimdi siz greve katılmazsanız sizin çocuklarınızn grev hakkı ellerinden gider... 1
  • 305 24 Mayıs 2013, Cuma 19:33:17 Ayçin bugün GM önünde diyor ki 305 benim namus meselem..!! madem öyle neden 305 mağdur arkadaşımıza sahip çıkmıyorsun adam gibi,kendi hatanı şirkete yüklenerek bertaraf etme çabası içerisindesin.. o arkadaşlara neden 1 yıldır adam gibi maaş bağlamadın? sonuçta kendi paran değil tüm emekçilerden kesilen aidatlar bunlar ve kasada yüklüce para varken.. 2 aya kadar tüm davaların temyiz süreci bitecek ve THY bu arkadaşlarımızı ya iş başı yaptıracak ya da tazminatlarını ödeyecek.. Peki sen ne yapmış oluyorsun bu durumda? Güvenoyunu kaybetmiş başkan olarak otobüs üstünde naralar atıp kazanılan tazminatlardan avukatlık ücretlerini kesmek dimi? Aklınca kendini aklamış olacak ama yemezler bunu,yazıklar olsun.. 1
  • ++ 24 Mayıs 2013, Cuma 19:25:44 Adim sorulunca once sicil numarami soylerdim.. Bu kadar severdim sirketimi isimi.. Simdi qramiza birileri bir vesileyle girdi diye bu sevgim azalmadi aksine artti.. Yarin arasalar gel diye kosar giderim.. Tereddut etmem bir saniye bile.. Cok uzgunum ama maymun gozunu acti.. Ben kimsenin askeri degilim isini seven lagigiyla yapan biriydim sadece. Bbutun sene yazdiniz cizdiniz ama hanginiz sordunuz ya bu cocuklar ne yapar ne ister diye.. Hep dayatmaya calistiniz fikirlerinizi.. Belki iyi bir adam olamadim ama kimsenin adami da olmadim.. Hur irade sahibiyim ve artik daha da ozgurum.. Bana yapilan haksizliklarin son bulmasini istiyorum hepsi bu.. Yuce adalete guveniyorum.. Gunlerce oturdum kendi dava dilekcemi yazqbilmek icin..cok sey ogrendim bu surede oyle cokseyi ciplqkligiyla gordum ki anlatmasi imkansiz..simdi soruyorum beni kullananlara muhataplarina neden hala arkamiza saklaniyorsunuz?? Birakin yakami yakamizi.. Yeter!! 0
  • :) 24 Mayıs 2013, Cuma 19:14:08 Eskiden bu siteyi hic takip etmezdim su aralar bakiorm buraya genelde ya sirket yalakasi kapta lar ya da sirket yalaksi tipler yazio grev gayet harika gidio 2000 kisi civarinda gozumle gordugume inanirim siz sadece komik oluosunuz.. 4
    • ha hay 24 Mayıs 2013, Cuma 23:13:47 kendi gözünle gördüğün doğrudur ama amca ve teyzeleri saymazsan daha iyi olur:))) 0
  • 305e sorun 24 Mayıs 2013, Cuma 19:13:40 Arkadaslar bugune kadar hicbir tartismaya mudahil olmadim. 305ten biriyim. Ama gelinen noktada birkac sey soylemeye hakkim oldugunu dusunuyorum. İsten haksizlikla atildiktan sonra hayatim normal akisiyla devam etti. Bir is buldum halen calisiyorum. Sendikaya bir defa bile gitme geregi duymadim. İlk atildiniz haberiyle gittigimde gecmis olsun bile denilmeden onume bir kagit uzattilar ve imzala dediler. Sasirdim.o hisimla sendikadan ciktim ve birdaha asla ugramadim. Akillarina 14mayis gecesi gelmis olacak ki arayip greve geliyormusun dediklerinde sadece guldum.. Bir yillik surede ogrendigim seylerden birisi de koltuk sevdasiydi. Nasil saklandiniz bizim arkamiza??neden cikip mertce ve yureklilikle savasmadiniz.simdi ip bogazinizda sallanip duruyorsunuz ama nafile malesef bitirildiniz.. Organize olup bor grev bile orgutleyemediniz ama 24 yillik sendikaciyiz diye ovunmekten geri durmadiniz. Simdi ben hesabi kimden sorayim kaybettiklerimi kimden isteyeyim cevap verin bana+++ 1
    • helall.. 24 Mayıs 2013, Cuma 21:56:02 Her kımsen arkadaşım çok güzel açıklamışsın.helal olsun.ben senın yerıne olsam dırekt bu pala bıyığa dava açardım.benım anlamadığımsa bizim şu an grevdeki arkadaşlar nasıl oluyor da bu senin anlattığın şeyleri oturup düşünmezler??24 yıllık sendikacılıkta sen ne yaptın diye sormazlar?bizim arkadaşlar bu kadar kör,sağır mı oldular? 2
    • +++ 24 Mayıs 2013, Cuma 23:18:38 sevgili arkadaşım sağol yorumun için ama kimseyi pala bıyık badem bıyık vs. diye yargılamam ben. elbet herkesle hesaplaşılacak gün gelecek. bir cevap hakkı da bize doğacak. işte o zaman konuşacağım ben. şimdi sukun içinde izliyorum olanları... hep söylendiği üzere olay yargıda.. bekleyip görmek lazım.. 0
  • Adını yaz! 24 Mayıs 2013, Cuma 19:11:52 "Son 2 senedir 70-80 saat ortalama ile uçuyordum bu ayı 113,5 saat ile kapatacağım ... 200 saatte uçarım şirketime sahip çıkmak adına !" diyen şirket yalakası; 110 saat üst limit zaten; kendin itiraf ediyorsun "şirketin" için usulsüzlük yaptığını ve yapacağını.Hadi adını yaz da, 'maaşlı yorumcu' değil uçucu olduğunu görelim, senin iddalarında suç duyurusu olsun!Hadi!... 2
  • Emekli 24 Mayıs 2013, Cuma 19:11:22 Emekliler kurtulduklarina sukrediyorlar:)Hicbirini-mahkeme yoluna gitmeyen 3-5 kisi disinda-cagiramaz... 0
  • xxx 24 Mayıs 2013, Cuma 18:59:22 yasaya göre grevde uçuşa giden personel imzalanacak olan toplu iş sözleşmesinden yararlanamaz. sendika üyesi olsa bile. NET 1
    • tam bil 25 Mayıs 2013, Cumartesi 01:06:19 biliyorsan tam bil. o yasada der ki aksine bir hüküm bulunmadıkça der..... o aksine hükümü ayçin koymazsa sendikadan istifa için 14bin kişi bekliyor. ayçinin dişinin kovuğuna yetmez 1000 kişinin aidatı veeeeeeee sendikanız da lav olur. bizsiz olmaz o sözleşme. 0
  • Sinyalcimisiniz'e 24 Mayıs 2013, Cuma 18:57:11 305'in durumuna düşersin tez zamanda inşallah .Cuma cuma Allahımdan niyaz ederim... 0
  • Doğrucu.. 24 Mayıs 2013, Cuma 18:53:53 Şu şirketten kurtulduğuma her gün dua ediyorum..Bu zihniyette olan insanlarla aynı ortamda çalışamazdım zaten.. 0
  • Nasıl yani? 24 Mayıs 2013, Cuma 18:40:16 Uyusmazlik 305 kisiyi sart kostugu icin oldu,simdi cikip hayir rev3 icin mi diyorsunuz?Valla sizin beyinleri iyi yikamis biyikli atilla hayretler icerisindeyim..Daha yeni yayinladi sartlari tekrar 305 diyor,kaldi ki onlar bu sirketin personeli degiller tis kapsamina,kosullarina onlari dahil edemez!! Kendi hatasini kapamaya calisiyor yemezler canim hadi sana gule gule 2
  • Undertaker 24 Mayıs 2013, Cuma 18:17:44 Herkes için hakkında hayırlısı.. Greve katılanlar bugunu değil yarınları düşünerek katıldı. Daha sağlıklı daha guvenlı daha ıyı sartlarda uçmak ve calısmak ıcın. Greve katılmayanlarda suçlanamaz herkesin kendınce haklı sebebi vardır. Yıllar gecer Gün gelir greve katılmayanlar bırgun greve katılmak icap ederse ve arkadasları yanında olmazsa herkes o zmn dogruları anlar. ne sendıka ne thy yonetımı siz size aslında yeterdınız. 2
  • İsim / Rumuz 24 Mayıs 2013, Cuma 18:06:10 KHB. Sanki Tk Dan değiller, yarın görevden alınırsınız hooop aramızdasınız eee ne fark var yarında bizden başka biri müdür olur şef olur. Hepimiz ölümlüyüz aşın bunları. REV3 önemli, cevap alamadık. Helal olsun grev yapan yürekli arkadaşlarım 5
  • gokhanps 24 Mayıs 2013, Cuma 18:04:40 Greve katılmayanlar zamanı gelince cok ağlayacaklar iş işten geçmş olacak 7
  • Yasas 24 Mayıs 2013, Cuma 18:02:46 Greve gitmeyenler olarak biz ne zam ne ikramiye istiyoruz. Tek isteğimiz bu tantananın son bulması. Grevdeki arkadaşlarım için söylüyorum. Onur şeref gurur diyorsunuz da hepinizin farklı amacı var greve gitmekte. Rev 3 yüzünden grev kararı alınmadı bunu siz de biliyorsunuz. Boşuna işkembeden atmayın. Ben şirket tandaşı değilim ama sendika sayfasında yazdıklarınız çok çirkin şeyler. Gün gelecek o kaf attıklarınızla beraber uçacaksınız. O hakaret ettiğiniz hamdi topçuya emine lim e efendim diye hitap ediceksiniz. Atilaya çok güvenmeyin. Uçan arkadaşlarınız sizin düşüncenize saygı duyarken sizinki ne böyle, ayıptır ayıp 29
    • yazık 24 Mayıs 2013, Cuma 18:41:03 haklısın gün gelecek beraber uçacağız,,o yüzden dua et bizede seninde insan gibi uçman için haklarını savunalım 1
    • yasas'a 24 Mayıs 2013, Cuma 18:56:27 kardeşim sana grev yap diyen yok sen işine bak ve hepimizin ortak hakları,geleceği mücadele eden arkadaşlarına gölge etme yeter.Sen çuşlarına gidip gel.Üstüne vazife olmayan şeylere de lütfen çok fazla karışma.Burada işveren taraftarlığı yapman çok gereksiz.Bu konular seni fazlasıyla aşar canım benim .... 3
    • :))) 24 Mayıs 2013, Cuma 19:50:14 Kendinizi teselli etmek için rev3 için bu grev yapıldıya inandırdıysanız geri kalanına karışmayınız.kimse kimsenin onursuzluğundan bahsetmiyor kendi onurlu duruşundan bahsediyor. 0
    • yasas 25 Mayıs 2013, Cumartesi 19:30:17 kimse kimsenin fikirlerine karışamaz. biz size niye atilaya takıldınız diye bir şey demiyorsak siz de bize birşey diyemezsiniz. ben iyi niyetlerimi hala sunuyorum grev yapan yapmayan tüm arkadaşlarıma. inşallah bir an önce grev biter geri dönersiniz. ama sözlerinize dikkat edin. ya da bu sözleri söyleyebiliyorsanız işe başladıktan sonra tekrar söyleyin... 0
  • Enteresan 24 Mayıs 2013, Cuma 17:59:29 Grevden sonra cogu arkadasin ucuslari degisti nobete cagirildilar. Nobetten off olan sayisi bu haftadaki kadar cok olmamistir herhalde. Rm lerden bos cikma orani da oldukca artti :) Kabul edin artik ucuslarda hicbir aksama yok. Ayrica bikac arkadasiniz surekli gcikmeleri yaziyor. 15-20 dk gecikmeli kapi kapatma gec degil biliyorsunuz ki thy klasigi :) Onlari sanki olaganustu hal gibi satmaya calismasinlar komik oluyorlar. Hepinizin yolu acik olsun grevdekiler icin de en hayirli sonuclar olsun. 7
    • İsim 24 Mayıs 2013, Cuma 19:54:28 Tis sonuçlandığında bu alaycı tavrınıza eşlik eder hep beraber güleriz inşallah 0
  • Sinyalcimisiniz ? 24 Mayıs 2013, Cuma 17:54:53 Son 2 senedir 70-80 saat ortalama ile uçuyordum bu ayı 113,5 saat ile kapatacağım ... 200 saatte uçarım şirketime sahip çıkmak adına ! 305'in yanına bi 505 daha eklenince göreceğim ben pos bıyıklı amcayı ! 305 yüzünden bu haldeyiz ! Almasınlar 305'i işe sendikada vebalini ödesin ! 16bin çalışan ödemesin !!! Beğenmeyende çeksin gitsin ! Paşalarım(!!) senede 80 bin lira kazanıyor pazar bayram mesaisi yok çift maaşı hala da grev yapıyor 305 için ! Hepsini geçtim ulan çoğunluk uçarken azınlık grev yaparken sendika nasıl imzalayacak TİS'i ??? Çoğunluk nerede sinyalciler ?! 20
    • sen uç 24 Mayıs 2013, Cuma 18:43:54 uç koçum uç ,,sen yenisin galiba,,bir zamanlar bizde böyleydik,,ama merak etme senide kurtaracağız o 113 saatten ,,bir uçucu atasözü derki,,on numara beş yıldız uçuracağız senide,,merak etme 1
    • :DD 24 Mayıs 2013, Cuma 19:55:44 Sana nasıl güleceğimi bilemedin dostum! 0
    • kıpti' ye 24 Mayıs 2013, Cuma 21:03:35 MERDİ KIPTİ ŞECAAT ARZEDERKEN SİRKATİN SÖYLER'..(Çingenenin merdi kendini överken hırsızlığını söyler.) 0
  • Aferin kızlara 24 Mayıs 2013, Cuma 17:53:10 Bir sonraki kurtuluş savaşı yapılırsa, bayanlar vasıtasıyla yapılacak eminiz artık. Erkeklerden görülen o ki hiç fayda yok. Daha düne kadar birlikte uçtukları 305 arkadaşlarına sahip çıkmadıkları gibi, şimdii grevde de tabansızlık yapıyorlar. Eğer bir şikayetiniz yoksa kimsenin söyleyecek bir şeyi yok. Hanımlar kadar cesaret gösteremediğiniz için yüzünüzün kızarması lazım( eğer kızaracak yüz varsa tabi) bu arada part time dan tam zamanlı iş için fırsat kollayanları da bu basiretli hareketleri için tebrik etmek lazım. Unutmayın ki gün gelir güvendikleriniz sizi de topa koyarken bu günleri hiç anmayacaklardır. Onların tek derdi günü kurtarmak ve sizde maşa olmaya çok hazırmışsınız anlaşılan. Umut fakirin ekmeği. Umut besledikçe de daha çok fakir olarak kalırız biz bunlar keselerini doldururken. 4
    • erkekler 24 Mayıs 2013, Cuma 22:19:14 Türkiye'de yaşadığını unuttun galiba ne kadar modern olduk desekte hala Ev geçimi Türk Erkeğinin omzunda eşi çalışmayan bir sürü insan var.Çalışsa bile hala toplumda kabul gören erkek adam evini geçindirmek zorunda kanunları var.Bayan bu konuda daha özgür. 2
  • HAYRET 24 Mayıs 2013, Cuma 17:49:35 EMEKLİ OLAN PERSONELİ GERİ ÇAĞIRACAKLAR ETAP ETAP PLANLAMA YAPILDIĞI DUYUMLARI VAR. 1
    • puhaha 24 Mayıs 2013, Cuma 18:45:39 :)) hayırdır zorla emekli edip şimdide uçuşamı çağırıyorlar,,valla tam komedi oldu artık tk,,bütün karizma ayaklar altında,,yazıklar olsun 2
    • 23. donem 24 Mayıs 2013, Cuma 22:23:20 Emekli edilenlerin % 80 i mahkemeye verdi,kazandi ve tazminat aldi...Ancak 23. doneme kadar inmeleri gerekecek :) Ucacak emekli bulmasi icin.. 0
  • Hacı?? 24 Mayıs 2013, Cuma 17:49:04 1 sene orda cay icip tavla oynamak baya birseyler kaZandirmis sana. 4
  • Gokhan 24 Mayıs 2013, Cuma 17:48:30 Alemde herkes delikanli olmus! Onun bunun hakkinda atip tutmayin az delikanli olun!Varsa sikintin ulasin bana , kaporta ayarini itinayla yapariz ;) 6
    • yavasss 24 Mayıs 2013, Cuma 20:06:45 yavas yap aslanım! üzülme sonra ;) 1
  • 10 gun oldu 24 Mayıs 2013, Cuma 17:45:46 Hala etkilerini bekliyorlar anlamiyorum bukadar kör olamazsiniz 4
  • Şaşiriyorum'a 24 Mayıs 2013, Cuma 17:43:30 Hak arama yolunda kendini kaybedip bi ucak dusse sevincek tarzda yorum yapan hak arayici arkadaslar var gerek facebook hava is gerekse burdan.Ama bizlerde okuyoruz merak etmeyin hepinizin yazdiklari birer birer telefonlarimizda mevcut..o ettigimiz beddualar doner dolasir size gelir ama Allah esirgesin diye de dua edip ben sizler kadar acimasiz olamam.. 2
    • :) 24 Mayıs 2013, Cuma 19:58:18 Siz zaten grevi kırarak acımısızlığınızı gösterdiniz.emin olun kimse söylediğiniz felaket senaryosunda sevinmez sevinemez 1
  • Grevci hayalleri! 24 Mayıs 2013, Cuma 17:38:23 Greve gidenler kendilerini kandırmaya devam etsinler ama hic kimse sınırda uçmuyor ve herkes boş gunu oldugu gibi davam ediyor, frekanslarda aynı. Grev yapanlar sadece söylentilerle konuşuyor... Gercekler ortada... Beter olun diyen grevciler... Bu durumda siz daha da beter oluyorsunuz! Ama olun da daha da olun! 9
  • purser 24 Mayıs 2013, Cuma 17:32:53 Eğitimde herkesi uçuşa yolluyorlarsa ozaman Müdürlerinide bızshmet havalimanında görelim. 2
  • BEYLİKDÜZÜ 24 Mayıs 2013, Cuma 17:32:21 GREV THY.A.O.da yapılmaktadır. THY TEKNİK A.Ş. ayrı bir şirkettir. hiç bir teknisyen greve katılmadı demek çok saçma çünkü teknik te sözleşme devam etmektedir. yazılarda ve yorumlarda bunu görmezden gelmeyin grevi sonuna kadar desteliyorum. hak verilmez alınır. 3
  • Pala 24 Mayıs 2013, Cuma 17:27:27 Ekip odasında çekilen Video'da greve katılmayanları TİS'den hayatıma dahi mal olsa yararlandırmayacağım diyen Pala,madem yüreğin var hadi çık ve greve katılmayanların üyeliğini iptal ediyorum de bakalım..!!! Diyemiyor,diyemez çünkü yüreği yetmiyor.. önce aslan sonra kedi her zaman olduğu gibi !! o kadar cukka da olunca işin içinde:)) 8
  • freefly 24 Mayıs 2013, Cuma 17:24:16 operasyonun aksamamasi imkansiz kim ne derse desin.iki km eksik diye zamaninda az er seferi yerde kalmadi..hamdi bey desen olaydan bihaber ne ccm ne tis..surekli hersey yolunda msjlari veriyor.grev kiricilarin kafamizdaki hostes imajini sarsmamalari normal.greve katilip zengin kaptan koca bulma ihtimallerini kaybetmek istememislerdir.yazik vallahi.thy hakkini alacak. 4
  • foxx 24 Mayıs 2013, Cuma 17:19:44 ayın 8'inde sıraya girip harçlığınızı alın bakalım PALA'dan.. asıl siz bakalım kaç ay dayanabileceksiniz bu şekilde pala yanlıları:))) Yakında 13000 kişi üyeliğini iptal ettiğinde bakalım ne alabileceksiniz.. 7
    • :)))) 24 Mayıs 2013, Cuma 20:01:07 Sen tissiz bi kaç uçuş yap sonra konuşuruz bunları. Bu insanların imanı para değil para olsa aynen senin gibi koşarak uçuşuna giderdi 2
  • ...... 24 Mayıs 2013, Cuma 17:18:28 Benim anlamadigim ucuslarda herkes yorgu,mutsuz ve sikayeyciyken simdi nasil olurda greve katilanlara hersey gulluk gulistanlik 'siz ne yapiyorsunuz?!' Muamelesi yapiliyor? Hakikaten bizim memlekette insanlar kole gibi calismaya ne kadar da alismis!... 1
  • ya sevi, ya terk et 24 Mayıs 2013, Cuma 17:15:09 çalışma şartlarını beğenmiyorsan, istifa et kardeşim. Hem o kadar para alıyım hem de "çok uçuruyorlar".... yok yaa.... hem şiş yanmasın hem kebap bozulmasın.. kardeşim; beğenmiyorsan bırak işi!! bırak!! Sırada iş bekleyen çok adam var!! 9
    • ... 24 Mayıs 2013, Cuma 19:26:09 o ayaklar koktu 1
  • back6rhytme 24 Mayıs 2013, Cuma 17:14:06 Grevci arkadaşlar kolpa haberler ile seviniyor.. bir kaç gün önce grevci arkadaş AYT 8 frekansa indirildi dedi,UHKM'den bakmıştım ne o gün ne önceki gün ne de sonrasında frekans 14 altına inmedi.. ne yapsınlar kolpaya devam.. olmayan uçuşların frekansları düşürülmüş müş...)) AHL'deki rekorları da martılar yapıyor dimi kolpacılar sizi.. 6
    • :)) 24 Mayıs 2013, Cuma 22:28:30 Hersey yolunda ise neden egitim durdu,neden butun hocalar ve KH ucusda,sertifikasinin suresi bitenler egitim de alamyacak bir sure sonra,napacaaak mecbuuuurr GREV.Ne cektiniz beee 2
  • egitimden 24 Mayıs 2013, Cuma 17:04:12 Hangi egitim durdurulmis cok merak ettim haftalardir kesintisiz egitimdeyiz... 4
  • Acaba? 24 Mayıs 2013, Cuma 16:57:44 Biz eğitimdeyiz nasıl oluyor bu iş? 8
  • grev kiricilar 24 Mayıs 2013, Cuma 16:54:21 grev kiricilarin bazilari terbiyeden de yoksun...e hamdi gibi genel muduru olan bir sirkette daha turkce bile dogru duzgun telaffuz etmekten yoksun bir sahistan o kadar lafi yiyip 3 kurusluk degeriniz olmadigini anladiktan sonra burada gelip hakaret etmeniz kalitenizi ortaya koyuyor...size 1000 tl maas bile cok , hamdicigim size ne yapsa mustehak.. el elin esegini turku cagirarak ararmis siz kendi hakkinizi greve giderek korumadiniz gorursunuz yakin zamanda thy nin kabin icin planlarini... 4
  • Grevimiz 24 Mayıs 2013, Cuma 16:48:36 Greve katılıp katılmamakta zorlandık hepimiz kimimiz sendika başkanına buldu bahaneyi kimimiz thy ye ama sonuçta bir grev oldu ve ben de katıldım hiç pişman değilim şuan da çünkü sonuçta sendikamız kazanacak inanıyorum buna ben sendikasız kalmak istemiyorum bu sebeple grevdeyim başkanı kim olursa olsun herkes katılmalıydı bunu kimse anlamadı rev 3çıktığında sendikanın bilgisi dışında sendikayı yok sayarak çıkan bu revizyon aslında sendikayı bitirmeye yönelikti atılan 305arkadaşımızda güvensizlik oluşturmak için atıldı aslında ve başardılar herkes katılmalıydı ama olsun sonuçta sendikamızı da haklarımızı da kimsenin insiyatifine bırakmıyacağız bir sonraki szleşmede de bütün çalışanların birlik olması dileğiyle 3
  • Aycin yalakalari 24 Mayıs 2013, Cuma 16:47:43 Aycin ve sendika yalakalari biliyor ve gorduki KHB ligi baskanindan sefine kadar grevin badladigi dakikadan itibaren alsnda odadaydi:) orada sendikanin yaptigi tum aciklama ve anaonslari aninda karsi atak ve cevap ile bozdu ve yalanlarina musade etmedi! Aycininde yalakalari inda bence canina ot tikayan ozellikleKHB ni emine limin bizzati gidip odada bilgilendirme yapmasi ve kararsiz olanlar ki ben dahil cogu arkadasimizin bu yonde karar vermemize sebep olmasidir! Buyuzdendirki sendika sayfasinda bile ozellikle KHB ve mudurleri hakkinda " odadan cokmiyirlar suc isliyorlar insanlari zorluyorlar" gibi mesajlar yayinlanmistir. Dolayisiyle keske kapali kapilar ardinda olsaydilardida sizler orda at kosturup goreve gidenleri zarla zorla alikoyup hakaret edip, bagirip cagirip GREVE alaydiniz:) ama olmadi tabi! Bence grevi KHB ligi baslamadan bitirmistir! Odaya giden herkes orada istedigi soruyu sorup cevap alip ona gore karar vermistir. 4
  • Grevci.. 24 Mayıs 2013, Cuma 16:45:10 Bakıyorumda şu yorumlara..insanlığımdan,çevremdeki insanlardan utanıyorum..nasıl bu kadar vıcdansız ve yönetimin kölesi olabiliyosunuz..1.o terorist muamelesi yaptıgınız 305 arkadaş yine haklarını korumak için şu an işsizler ve 2. Biz grevdeki çalışanlar katılım10 kişi bile olsa elimizdeki hakları ve uçan arkdaslarımızn haklarını korumak için burdayız..zamanında bizden önceki uçucular bizim gibi hakkımızı korumasaydı şu an HAVADA TEBLİĞ alıyor olurdunuz..ama sizin gibi paranın kölesi olmuş insanlara müstahak bunlar..biz sonunda başarısız olsakta başımız herzaman dik olucak..BU YASAL BİR HAKTIR VE BİZ BU HAKKIMIZI KULLANDIK..ANORMAL OLAN BİZ Mİ OLDUK??..cok yazık 3
    • Çalışan.. 24 Mayıs 2013, Cuma 20:29:45 biz de çalışma hakkımızı kullandık. buda YASAL BİR HAKTIR.. ANORMAL OLAN BIZ Mİ OLDUK?? çok yazık 2
  • Sacmalik 24 Mayıs 2013, Cuma 16:41:38 Greve katilanlarin niye buyuk cogunlugu eskiler, niye amir purser cok?Cunku hepsinin derdi hak hukuk degil kendilerini attirip tazminatlari alabilmek. Emeklilikleri yaklasanlar ufak bir hesapla isten cikarildiklari paranin emekli olduklarinda alacaklari paranin kat ve kati oldugunu gorunce greve gittiler. Nedense genel mudurluk onunde bir turlu toplanamiyorlar cunku hepsi bodrumdan antalyadan greve katiliyorlar, kimse kimseyi yemesin. Kalkip ikiyuzlu planlar icine girip greve katilmayanlara hakaret etmeyin. Sirket hakaret edenlerede dava acmaya baslayacak artik atikdiktan sonra o davalarla vakit gecirirsiniz! 6
  • Hepiniz gidin 24 Mayıs 2013, Cuma 16:37:26 Madem bukadar sikayetiniz vardi,zorla mi calisiyorsnuz?madem bukadar onurlusunuz su saatten sonra geri donup calisinca ikilem yaratmis olmayacak misiniz?? hamdi beyin ismini bile sekilden sekile sokan sizler yarin onunla ucunca karsisinda ezilip servis yaparken elleriniz titremeyecek mi? Bence onurluysaniz istifa edin atillayida alin taksime tasinin 25
    • sen git 24 Mayıs 2013, Cuma 17:42:37 bi fikrim var uçucuların gideceğine ,,yönetimdekiler gitse daha iyi olur bence,,uçucuların gitmesi zahmetli iş,,çok kalabalıklar,,ama yönetimden bir kaç kişi gitse herşey hallolur ,, :) 0
  • Hamdi topçu 24 Mayıs 2013, Cuma 16:36:30 Şimdi ki aklım olsaydı greve katılırdım çok pişmanım çünki Hamdi topçu bizleri kandırdı nerde ikramiyeler... 9
    • yürü git 24 Mayıs 2013, Cuma 17:27:11 git katıl seni tutan mı var? :)))) 9
    • destek tam destek 24 Mayıs 2013, Cuma 22:32:49 Greve katilmadim ama rapor aldim,ben de destegim grevcilere artik 1
  • hani 24 Mayıs 2013, Cuma 16:34:44 Memurlara.mühendislere. Müdürlere gün dogdu haydi herkez Uçaklara uçuş elamanına ihtiyaç.varmış hani grev yokya hani 200 kişi grevde ya kocaman şirket bu eksikle uçamazmı uçar tabi hamdi kabin amiri temelde hostes olunca neden olmasın........... 4
  • Sendikaya üye mi? 24 Mayıs 2013, Cuma 16:34:11 Hangi sendikadan bahsediyorsunuz?Haa evet hatirladim.Gecen sene 305 arkadasimizi gaza getirip işlerinden eden,topladigi onca aidatlarla onlara sadece bin lira veren( o da alana gelene),bu seneki grev tam bir fiyasko ile sonuclanmasina ragmen yaninda chpli arkadaslariyla hala show yapip kendini meclise atmaya calisan sendikaa,,tamam simdi hatirladim 13
    • uff 24 Mayıs 2013, Cuma 17:43:51 hacı baydığının farkındamısın,,gaz maz aş artık bu kelimeleri,,mesele daha büyük bilmem farkındamısın,, 3
    • offf 24 Mayıs 2013, Cuma 20:33:08 Sizde o büyük meseleye alet olduğunuzun farkındamısın,, 2
  • Şaşırıyorum!!! 24 Mayıs 2013, Cuma 16:25:43 Ben bir grevciyim THY'de 6 senedir çalışıyorum.şuana kadar uçuş begenmeyip,sahte rapor alıp veya hakkım olan mazeret iznimi kullanıp uçuşlarıma gitmemezlik yapmadım.Hasta olarak gittigim uçuşlar yüzünden iki kez kulaklarımı kanattım.Şuan sadece bana verilmiş olan istirahat ve boş gün haklarımın benden alınmasını istemedigim için grevdeyim.Peki biz bu hakkımızı arıyoruz diye neden sinirli arkadaşlarımız yolcularımız kötü bişey mi yapıyoruz?Hak aramak nezaman bukadar sinir bozucu birşey oldu.Yazık bukadar mı koyun oldu milletimiz hak aramaya korkar oldular!!! 5
    • tatlı para 24 Mayıs 2013, Cuma 17:28:22 zorlamı çalışıyosun THY'de?? 17
  • Grev kiricilara 24 Mayıs 2013, Cuma 16:19:16 Haddini bilmeden buraya yazmana bakilirsa henuz kurum kulturun tam gelismemis senin. Orda isini duzgun,kurallara gore davrandigini icin sevilmeyen bir suru insan var. ama senin gibiler anlamaz tabii EMEGINE SAHIP CIKMAK NASIL OLUR. 5
  • Bıktırdınız 24 Mayıs 2013, Cuma 16:17:17 Bakalim suan onurlu mucadelelerine devam edenler, sendika basarisiz oldugu zaman da onurlariyla istifa edecekler mi??aksi takdirde bu kadar yakindiktan sonra gurursuz dedikleri arkadaslariyla nasil ayni ucakta ucabilirlerki!!resmin butununu goremeyene akilsiz degil onurlu deniliyormus.kullandiklari farkli bir lugat demekki. 24
    • yazık la sana 24 Mayıs 2013, Cuma 16:26:37 onlar istifa etmiycekler onursuz olanlar onlar değil çünkü onursuz olan sendikaya güvenmiyorum deyipte hala üyesi olanlarr yazık la gercekten acıncak haldesinz :) 4
    • .. 24 Mayıs 2013, Cuma 18:06:14 Siz resmin bütününü bırakın bence resimi dahi göremiyorsunuz.bu insanlar hakları almak için mücadele ediyorlar ve allahın izniyle kazanacaklar da.şayet kazanamazlarsa merak etmeyin hiç kimse söyledikleri şartlarda çalışmaya devam edemez ve istifasını verir. 3
  • .... 24 Mayıs 2013, Cuma 16:10:42 Yoneticileri ve egitimcileri nihayet uniformali gorduk:)Baskani'da ucusta gormek isteriz:))Gercekten purser mi anlayalim... 0
  • Kaplanlar 24 Mayıs 2013, Cuma 16:05:49 Kağıttan kaplanlar niye katılamadı bu greve? yabancı pilot korkusu mu?:) Bence bundan sonra böbürlenerek gezinmeyin ortalarda. Kabin kadar olamadınız haklı davanızda sendikanızı sattınız. Bundan sonra size hamdi bey ne yapsa hakkıdır:) 1
  • Sendika istifa 24 Mayıs 2013, Cuma 16:05:22 Greve katılanların net sayısıni bile birturlu belirleyemeyen manuel yoklama ile matematik sinavindan bile kalan amator ve beceriksiz bir sendika var karsimizda 14
    • km 24 Mayıs 2013, Cuma 17:32:07 manueli görürsün 1-2 güne..... 3
    • Bilmişlik 24 Mayıs 2013, Cuma 18:07:24 Çok bilen thy açıklasın önce kaç kişinin katılmadığını. 2
  • Maksimum degil 24 Mayıs 2013, Cuma 16:04:01 Bu ay programlı 84 saat idi daha da azaldi 79 saatle ayı kapayacam..kim diyor size bunlari ahh canlarim benim 16
    • x 24 Mayıs 2013, Cuma 16:34:03 Planlama kım kıme dum duma da ondan azalmıştır senin uçuşun,grevdekilere yazıyorlar uçuşları,kimsenin kimseden haberi yok şirkette... 2
  • Hediye? 24 Mayıs 2013, Cuma 16:02:09 Greve katilmayan biri olarak hediye ikramiye felan derdinde degilim ben..Olay tatlıya bağlansın,grevdeki arkadaslarda 305 gibi 1 sene dis hatlarda oturmasin geri gelsinler istiyorum,para huzur getirmez geçici mutluluk verir sadece..Saygılar 0
  • BİR DOST 24 Mayıs 2013, Cuma 16:02:08 Rüzgar tanrısı greve destek çıktı... 1
  • İsim / Rumuz 24 Mayıs 2013, Cuma 16:01:41 Bu ve bunun gibi 2 kelimeyi bir araya getirmeyi beceremeyen insanlar bu kurumun basindan bir an once alinmali sayin basbakanim bu konuya bir an once el atip hem thy gibi bir kurumun prestijini hem de calisan bu insanlarin haklarini korudugunu bir an once gostermelidir 0
  • Planlama 24 Mayıs 2013, Cuma 15:59:37 Haziran programları hazır sevgili arkadaşlar. 5
    • km 24 Mayıs 2013, Cuma 17:33:46 heee hazır..... 2
    • :)) 24 Mayıs 2013, Cuma 17:48:04 planlar hazırmış,,,şov a devam o zaman ,,hadi kolay gelsin size,,hep uçucular çalışıyordu bu lşirkette ama kimseye yaranamadılar,,şimdide planlama çalışsın biraz,,hadi bakalım siz yaparsınız bu işi 1
  • ?? 24 Mayıs 2013, Cuma 15:59:34 Greve katılmayan personele kızmak gerekmiyor aslında. Çünkü bu memlekette insanlara hiç bir zaman haklarını aramaları gerektiği öğretilmedi. Hiç bir zaman analiz etmeyi, anlamayı, kabul etmeyi veyahut itiraz etmeyi ve akabinde eyleme geçmeyi bilmediler. Hiç gerçekten ve kendilerine has eleştirme ihtiyacı duymadılar çünkü öğretilmedi. ilkokullarda hep aynı kıyafet giydiler, aynı sosyal düzeydekiler ile arkadaşlık ettiler. Çocuk yaşta yeni bir oyun bulmaları gerekmedi, ergin yaşta mesleklerini gerçekten isteyerek seçemediler. Çünkü bugüne kadar hep yönlendirildiler. Şimdi onlara bugüne kadar yapmadıkları birşeyi yapmalarını istemek haksızlık olur. 1
  • Eee? 24 Mayıs 2013, Cuma 15:58:35 Egitmenler ve kontrol amirleri ucabilir ne var abartilacak?Temizlik gorevlilerine uniforma giydirip ucusa yolladi olsa haber neyse de kendi sertifali elemanini ucuruyor abes olan nedir?neye sevinip harlem shake yapacaginizi sasirdiniz valla:) Ayrica o halaylar felan baya komik oluyor 4
  • 1gun dayanamazdi? 24 Mayıs 2013, Cuma 15:56:35 Simdide 1 ay mı oldu thy nin dayanma suresi:) Arkadaslar ne bekliyorsunuz adam 305i alcam demez su saaatten sonra.neden goremiyorsunuz gercekleri 13
    • takılma 305'e 24 Mayıs 2013, Cuma 16:02:03 305 meselesi değil ki mesele, 305 te eninde sonunda yargıya uyulacak, ya işe alacaklar yada tazminatları ödenecek. esas mühim olan dinlenme süreleri ve diğer kazanılmış sosyal hakların alınması... 2
    • Hadi oradan 24 Mayıs 2013, Cuma 17:03:05 305 değilmiş mesele dimi,hadi oradan!! Madem mesele değilde de neden sendika ön şart olarak koydu ve diğer maddeler tartışılamadı,çünkü 305'i pazarlık malzemesi yapmak istedi.. şimdi is bakıyorum meseleyi sosyal haklar yaptınız tabi hesap tutmayınca böyle oldu.. 6
    • masa 24 Mayıs 2013, Cuma 17:30:26 sendika başkanına söyle bunları diretmesin 305 diye otursun masaya. 305 i zaten tazminatını verip gönderecekler. 3
    • Arkadaş 24 Mayıs 2013, Cuma 18:10:30 Mesele 305 olmaktan çoktaan çıktı.zaten o kadar insan sadece 305 için kılını bu kadar kıpırdatmazdı emin ol.önce istenilen hakları bir versinler 305 zaten yargı kararına göre hareket edilecek bir durum.vay medyanın yalanlarına inananlar vaay. 2
    • Dilekçe 24 Mayıs 2013, Cuma 20:41:17 Bence 305 sendikaya tek tek dilekçe versin " bizi sözleşme maddelerine dahil etme, biz hukuki süreci bekleyeceğiz " diye 0
  • NEDEN ? 24 Mayıs 2013, Cuma 15:55:09 Hani hersey yolundaydı,hani grev yoktu,neden iptal ediyorlar ki eğitmleri. 1
  • Atilla ve yandaslari 24 Mayıs 2013, Cuma 15:54:50 Greve katilan arkadaslara bakioyorum da cogu zaten ucus begenmeyip rapor alan,aksaklik yapip atilmayi bekleyen,bi sekilde ucmaktan sıkılıp tazminatimi alip evinde oturayim diye yakınan tipler.Hamdi Topcu yer mi?? Bence yemez,napar eder tazminatsiz gule gule der.. 28
    • İsim 24 Mayıs 2013, Cuma 18:14:07 Tabi tabi.bu söylediğinize inanıyorsunuz ne ilginç. O kadar insan hepsi namertti zaten demi.vay bee sizi uyutmak gerçekten kolaymış.bende thy nin meziyeti sanıyodum 0
  • 1 ay dayanir 24 Mayıs 2013, Cuma 15:54:06 maximum ucus saatleri ile grevde personel sıkıntısı yasayan thy sadece 1 ay dayanir.. dayanin grevciler haftalik saat limitlerini aylik saat limitlerini zorlasinlar bakalm nereye kadar... 4
  • Ek görevli 24 Mayıs 2013, Cuma 15:53:10 Bizler bu mevkiye tepeden inmedik arkadaşlar senelerce en ağır uçuşları başarı ile yaptık çoğumuzun her sene devamsızlıktan ödülü var, iyi üniversiteleri bitirdik, ingilizcemiz iyi çoğumuzun masterı var bir kısmımız doktoraya devam ediyor. Toplasanız bir çoğunuzdan daha fazla uçuş saatimiz var. Ama sizlere de hak veriyorum "Kedi uzanmadığı ciğere PİS dermiş." Burada görevimizin başında, Başkanımızın ve şirketimizin arkasındayız. Size HAYIRLI grevler. 21
    • too late 24 Mayıs 2013, Cuma 16:21:48 Sayın ek görevli,ben de 2 üniversite okudum,kontrol amiri,ek görev,eğitmen oldum,her sene ödüller aldım,ödül DY lar yaptım,Cumhurbaşkanı ile ve özel bir çok VİP sefere katıldım,ama bir gün 'Çalışmalarınızdan verim alamıyoruz' diye bir yazı koydular önüme ! Sen güven tabii başkanlığına ve yöneticilerine,bir gün çınlatırsın kulaklarımı :) Sana da HAYIRLI uçuşlar. 2
    • 305 24 Mayıs 2013, Cuma 20:43:06 too late 305 den olabilir mi? 1
    • 20 yil 24 Mayıs 2013, Cuma 22:49:12 305 den degilim arkadasim.20 sene bu ise gonul veren birisiyim, 0
    • Master 24 Mayıs 2013, Cuma 23:49:35 Bu bahsettiğiniz iyi üniversite, master ve iki üniversite mezunu olmak uçuşta ne gibi bir artı sağlıyor? Yanlış anlamayın sadece bilgi için. 0
  • Yolcu diye 24 Mayıs 2013, Cuma 15:51:39 Yolcu adıyla grevci arkadaslarin yazilari komik oluyor.hee yolcunun isi gucu yok,airporthaber e girip sizin tarafinizdan yorumlar yapacak??:) komik ya cok egleniyorum 10
    • şakşakçı 24 Mayıs 2013, Cuma 15:59:27 peki sen kimin şakşakçılığını yapıyorsun? kabin memurumusun? kabin memuru isen ve elinden alınan hakları biliyor isen senin hafızandan da şüphe etmek lazım!!! 1
  • HAKKI 24 Mayıs 2013, Cuma 15:51:25 Dün Almanya dan geldim, uçakta ki bütün hostesler acemi olduğu kadar yorgunlardı da, koşturmaktan saç baş birbirine karışmıştı, yazııık çok üzüldüm :( Keşke onlarında hakkı olsaydı greve çıkmaya ! 4
    • ccc 24 Mayıs 2013, Cuma 17:07:39 kolpa yorum buna denir:)) 3
  • psikolojik savaş 24 Mayıs 2013, Cuma 15:50:49 kimsenin hakkı yoktu bu kadar insanın psikolojiyle oynamaya mahvettiniz insanları kaç gündür.Sizin amacınız sendikayı yok etmek ve herkesin hakkını elinden almak ama dikkat edin karşınızda duranlar ilk okul mezunu değil dünya yüzü onlar yapamassınız yıldırma politikanızla tehditlerle bu insanları yıldıramazsınız sonuç bence size de kalmaz o koltuk 1
  • Flying Chefler 24 Mayıs 2013, Cuma 15:50:27 3 yıldır Thy'nin bir dünya markası olmasında büyük bir payı olan Flying cheflerin hakkı nerde bir ikramiyesi bile olmayan pazar mesaisinin ne olduğunu bilmeyen dini ve milli bayramlarda çalışıp çift mesai almayan bu emekçilerin de hakkını yemeyin burdan Thy ye seslenıyorum bu haksızlığa biran önce son verin 1
    • şefim 24 Mayıs 2013, Cuma 16:01:49 Bunlar uçuş başına 850 usd alan şefler mi? 1
    • takıpcı 24 Mayıs 2013, Cuma 17:49:35 hamdı efendi SKY360 daki programda tum THY sirketler grubunun sendikası var diyodu!!! 0
  • Ay yeterr yaa 24 Mayıs 2013, Cuma 15:48:33 Tutmadi iste grev felan,cikarin at gozluklerinizi gormuyor musunuz mahkemeye verio adam..Sonuclanana kadar devam edecek diyor Atilla'da..alemsiniz valla ya 15
    • ya sekerim 24 Mayıs 2013, Cuma 19:34:16 sonra falcı hepsini bildi o ha falan oldum yane 0
  • grev kiricilar 24 Mayıs 2013, Cuma 15:44:11 grev kiricilara mustehak..beter olun...su hamdi deneni televizyonlarda konusturup o laflarini yediniz ya daha zaten birsey soylemeye gerek yok... 4
    • ezik 24 Mayıs 2013, Cuma 16:16:03 yazık sana...acıdım şimdi senin gibi eziklerin bizle beraber çalıştığını görünce 4
    • :D 24 Mayıs 2013, Cuma 20:06:03 O lafları biz değil sen yedin be arkadaş geçmiş olsun:Dadam size nasıl bi işkence uygulayacağını anlattı orda bizlik bişey yok! 0
  • RIZE AIRLINES 24 Mayıs 2013, Cuma 15:42:43 Vah vah çok üzüldük valla sormayın.THY de grev mrev yok canım kim diyor bunları yahu :) Beter ol THY.Bunlar şirketin iyi günleri daha sonrası çok daha kötü olacak.Gerisini torpilli Rizeli yandaşlar düşünsün..... 3
  • Grev dogrusu 24 Mayıs 2013, Cuma 15:38:10 1500 kisi grevde Bu sekilde yaz sezonuna girmek intihar olur 2
    • 1500 ?? 24 Mayıs 2013, Cuma 17:16:02 Daha 3-4 gün önce 2400 kişi grevde deniliyordu burada.. ne oldu 900 fire mi verdiniz:)) Yazdıklarınıza kendiniz inansanız bari.. 3
    • Hah 24 Mayıs 2013, Cuma 20:52:35 Hamdi beyde 209 diyo.sonra bi anda hadi bilemedin 500 diyo.yüzde bir diyo sonra hadi bilemedin %1.4 diyo.sonrada grev yok kimse katılmadı falan diyo.ona inanıyosunda bunca muallağın içinde grevdeki sayıya mı inanmıyosun?ya arkadaş bi insan uyuyosa uyuyo işte yanından at sürüsü geçse nolur?vay bana vaylar bana 0
  • vatandas 24 Mayıs 2013, Cuma 15:31:23 Thy de grev mi varmış?Vallahi inanmam. Sn.Hamdi Topçu yok öyle birşey diyordu. 5
  • İsim / Rumuz 24 Mayıs 2013, Cuma 15:27:44 Kabin hizmetlerindekiler yoruldular galiba ucmaktan eeeee malumunuz onlar pek alisik degiller bu tempoya!!!! 0
  • THY 'YE 24 Mayıs 2013, Cuma 15:22:27 BETER OLUN!!! 1
  • Zor 24 Mayıs 2013, Cuma 15:20:23 Ekipler minimum sayida ucuyor. Cok zorlaniyorlar. 2
  • Dayanamıyorum 24 Mayıs 2013, Cuma 15:18:51 Artık boş günümüzde arıyorlar mesaileri zorluyorlar haftada 30 saat sınır ama sınırda uça uça mahfoldum.Bir iki gün rapor alıcım herhalde.Bilseydim bunlar olacak kesinlikle katılmadım uçuşa. 3
    • yalann 24 Mayıs 2013, Cuma 16:45:14 yalan soyleme bari 3 gundur bi yim kimse aramadi ne limitustuymus bu numraraya grk yok 4
  • Beddua? 24 Mayıs 2013, Cuma 15:12:41 Bu beddua edenlere anlam veremiyorum,küçülmeyin artik daha fazla.grev felan yok gelin calisin,he tuzunuz kuruysa bilemicem..tatil yaptiniz resmen,geri dondugunzde zor gelir size calismak simdi!! 20
    • ali 24 Mayıs 2013, Cuma 15:27:51 sen daha konuyu idrak edememişsin , omuzlarının uzereınde ne taşıyosun bı aynaya bak kafa göreceksin içinde ne var galiba saman :)) canım benim 2
    • plaj grevcilerine 24 Mayıs 2013, Cuma 15:36:42 en azından içinde "taşeronluk, kuklalık" yok :) arkadaşlarına küfür ve hakaret mesajları gönderen eziklik yok :) grevdeyim diyip tatil yapacak bi onursuzlukta yok :) bunlara sahip olanların "nerede" oldukları da belli 5
  • Grevcii 24 Mayıs 2013, Cuma 15:11:17 Vayyy nasıl boyle bir haber yayınlandı bu sitede..demekki durum gercekten vahim,demekki 209 kişi değilmişizz..yazık GREV KIRICILARA...bu şirketten ilk atılan onlar olucak haberleri yokk.. 5
    • plaj grevi 24 Mayıs 2013, Cuma 16:17:18 13500 kişi işten atılacak evet :) çok komiksiniz :) bu arada antalyada havaalr nasıl? grev çadırı orda kurulmuş diyorlar :) 5
    • Arkadaş 24 Mayıs 2013, Cuma 20:56:36 Sizin neden bu kadar ağrınıza gidiyo hakkını arayan insanı görmek?Senelerce koyun misali yaşamaktan olmasın sakın?Bi kerede helal olsun benim yapamadığımı yapamayacağımı yapıyo insanlar desenize ya 0
  • Grevcii 24 Mayıs 2013, Cuma 15:10:07 Aaa hayırdır grev mi varmış??? 0
  • ELİM 24 Mayıs 2013, Cuma 15:06:00 EMİNE LİM hala odasında kapısı kapalı oturuyor ama , bu şartlarda bile . 1
  • Uçmayın 24 Mayıs 2013, Cuma 15:03:39 Daha eğitimleri tamamlanmamış KM adayları hemen uçuşa verildi, kuzenim eğitimdeydi, henüz tamamlanmamış sınavları vardı, dersleri vardı, acele üniforma temin edildi ve alıştırma uçuşu dahi yapmadan görevli uçuruldu ! 1
  • ?? 24 Mayıs 2013, Cuma 15:02:25 Hala 209 kişinin katıldığına emin misiniz Sn. Topçu:):) 1
  • EMİNE HANIM UÇSUN 24 Mayıs 2013, Cuma 15:01:27 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Beter Olun 24 Mayıs 2013, Cuma 15:00:15 Siz misiniz grev kiran, beter olun 1
    • beddua 24 Mayıs 2013, Cuma 16:48:02 grev yapanda yapmayanda kader arkadasin bu beddua niye anlamam 1
    • ... 24 Mayıs 2013, Cuma 19:36:00 oyle kader arkadaslıgı olmaz 0
  • yolcu 24 Mayıs 2013, Cuma 14:59:46 bugün 7:00 uçağıyla berlin'den istanbul'a geldim. biletimi 3 ay öncesinden almıştım. kabin memurlarına buradan güleryüzleri ve hizmetleri için çok teşekkür ediyorum. uçakta da uçtukları için onlara ayrıca teşekkür ettim. sonu belli olmayan bir grevin ekonomimize zarar vereceğine ve yolcuların perişan olmasının hiç kimseye yarar getirmeyeceğine inanıyorum. uçan elemanlara ne kadarbteşekkür etsek az. saygılarımla. 19
    • Anadolu KARTALI 24 Mayıs 2013, Cuma 15:49:15 Hangi stüdyoda çalışıpta geliyorsunuz anlamıyorumki. :) 5
  • ... 24 Mayıs 2013, Cuma 14:59:19 Arkadalsar gunlerdir soyluyorum ucus frekansi azalmistir... yoksa sayin topcu kimseyi sevdiginden zam oranlari 16000 calisanimiz diye basbas bagirmiyorm... kimsenin amaci sirkete zarar vermek degil ama hakkinizi aramak icin biraz daha yanyana olsaydiniz ne grev kalirdi nede baska birsey... ccm3 rev. Sonra thy 1 bile olsa nabiz olcmek icin bu stratejiyi secti bakti grev gercekten oluyor hemen bakanlar kurulunu devreye sokacakti... grev yeterli destegi almayinca ibre dondu ve basladi basinda sevgili thy personelini ovmeye zam supriz hibi 3 yasinda bebek kandiricasina aciklamala yapmaya olmadi syin topcu birlik beraberlik her zaman daha onemlidir sendikayads iki cift lafım var orada chp tkp zart zurt gördükçe yaniniza gelsim gelmiyor ben orada dostlarimi gormek istiyorum bir ideoloji savasina cevirdiginiz icin ik tarafta bir turlu cozum yolu bulamadiniz.. 1
    • ... 24 Mayıs 2013, Cuma 16:07:23 hangi ucuların frekansı azalmış, bir yazsanız da bilsek.. cessnalar mı kırıyor AHL deki rekorları? 2
    • ... 24 Mayıs 2013, Cuma 19:01:26 Adanaya bakar misin 0
  • SÜPRİZ ! ! ! 24 Mayıs 2013, Cuma 14:55:54 Hamdi bey sen şimdi Ayçini hedef gösterip GÜNDEM değiştirme çalışmalarını bir kenara bırakta , NTV de personelin için söylediklerine bir gel.Büyük süpriz yapıcam ,herkes çok memnun olacak , tüm dünya bizi konuşacak bizi takdir edecek , personelimizi çok seviyoruz dedin ; SONUÇ TAM BİR FİYASKO ...Bumu senin süprizin ??? Bumu senin şefkatin??? Ayıptır ayıptır tüm personelin gözünün içine baka baka yalan söyledin hamdi bey..Madem kamudan fazla ücret artışı yaptığını iddaa ediyorsun Sende kamudaki yöneticiler kadar ücret al o zaman şirketten ! ! ! Dürüst isen Namuslu isen THY den ve TGS den aylık kaç para maaş aldığını açıklasana !!! Başkan ve Müdürlerine adam başı kaç para prim verdiğini açıklasana!!!Kendinize gelince hamudu ile götürüyorsunuz ,Sıra işçi ve memura gelince sadaka gibi para veriyorsunuz..Kimse senden bedavadan para istemiyor herkes alınterinin hakkını istiyor.İnsanlar uluslararası standartlarda insan gibi dinlenip insan gibi uçmak istiyorlar.Kabinle oynamayı bırakın artık. 1
  • GİYOTİN 24 Mayıs 2013, Cuma 14:53:54 daha dur bakalım haziran ayı programını nasıl çıkartacaklar herkesten çok merak ediyorum.. sıkın disinizi kardeşlerim çok az kaldı 1
  • Khb uçuşa destek 24 Mayıs 2013, Cuma 14:53:13 Yerinde olmuş :) 0
  • yolcu 24 Mayıs 2013, Cuma 14:49:28 2 kabin memuru adayı arkadaşımın eğitimlerine aniden son verilmişti..mesela bi kız arkdasım 3 uçuşa çıktı ilki almanya olmak üzere..bugun,yarın ve pazar-pazartesi günü uçuşu var.. 0
  • sait can 24 Mayıs 2013, Cuma 14:48:23 Hayret pilotlar neden katılmadı adamların gecesi gündüzü yok... 0
    • Pilot 24 Mayıs 2013, Cuma 20:09:06 Para bazıları için herşeydir 0