"THY İNTİKAM ALDI"

    Çok beğenilenler

  • Misafir 04 Şubat 2011, Cuma 09:36:40 Eger 1 saat once gelmesini biliyorsan Eger bebekliginden beri uctugunu soyluyorsan Eger bir gazeteci ve arastirmacı diye geciniyorsan eger bir gecikme yok ise ucak 15 dk once kapanır ve bu kapı acil durumlar haricinde acilmaz kuralınıda bilmen gerekirdi. Eger ucak icinde olsan ve birisi icin kapı acılsa, sizin yuzunuzden gec kalktık kim bu deve kesen diye de yazardın sen... 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 09:42:09 Can Ataklı, sen kimsin de koskoca THY'nin sana husumeti olsun arkadaş?Sıradan bir adamsın ve uçağı kaçırmışsın, uçağın içinde olsan ve uçak başka biri yüzünden rötara girse demediğini bırakmazsın, siz bağcıyı dövün, biz üzüm yapmaya devam ediyoruz,sizden kurtulmanın tek yolu bu zira.. 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 25 Şubat 2011, Cuma 18:25:12 En çok da buna bayılıyorum: ''Ya kardeşim uçak hala orda! Niye almıyorsun beni?'' Toplumun her kesiminden insanımızın olaya yaklaşımı aynı vahim boyutta. Gazeteci de olsa, nalbur da olsa, Antakya peynirli künefesi meşhur bir tatlıcı dükkanı sahibi de olsa: ''ya ama uçak orda!'' Kardeşim uçak orda, orda olmasına da senin kaçırdığın bir şey var: o bir uçak. Taksim-Ziverbey dolmuşu değil; öyle kapıyı tekrardan açıp seni alıp hemen uçacak. Doğrusunu yapmış çalışanlar. Neden insiyatif kullansınlar ki? Uçuşun saati belli, anonslar bangır bangır, ekranlarda her şey yazıyor. Sen buna rağmen en son ben gideyim de beklemeyeyim şeklindeki Türk kurnazlığınla kaldırma popoyu, ondan sonra uçak orda! Velhasıl, uçak orda. Sevgi de içimizde. 0
  • Misafir 05 Şubat 2011, Cumartesi 19:18:40 thy sen kimsin ki koskoca köşşe yazarı can ataklıyı uçağa almazsın haa kıyamet yaklaştı hahahha:)) 0
  • Misafir 05 Şubat 2011, Cumartesi 19:15:06 kardeşim 55 yıldır biniyosunda öğrenemedinmi kuralları hala uçağa giderken minibüse atlar gibi yoldan mı çevireceksiniz uçağı okuma yazma bilemyen vatandaşlar zorluk çıkarmaz vaktinde gelirken hrşeyi bildiğini zanneden şu şahsiyetlerede yakışmıyor.bide haklı gibi köşesine yazmış komik :))))) 0
  • Misafir 05 Şubat 2011, Cumartesi 15:47:38 Butun havayollarinin uyguladigi bir kural bu. Hatta transatlantik ucuslarda yarim saat oncesinden kapi kapaniyor. Ben de bir kac defa kapi kapanmadan once ucaga son anda yetistim, az daha almiyorlardi. Bence asil kurallari uygulamayip kapiyi taninmis birisi icin acsalarmis THY yi elestirmek gerekirdi. 0
  • Misafir 05 Şubat 2011, Cumartesi 07:55:44 Artık herkeste bir hükümetle, bir TK ile hesaplaşma sendeomu almış başını gidiyor, sözüm ona bu arkadaşlar gazeteci ya, herşeyi en alasıyla biliyorlar ya, havacılık desen zaten sular seller gibi hakimler, otobüse biletini alıp ta otobüsü satın aldığını sanan tipler var ya, can ataklı müsvettesi de kendini onlarla aynı sınıfa koymuş, seni gazeteci yapanlara, seni tv de program yaptıranlara neler denmez ki... 0
  • Misafir 04 Şubat 2011, Cuma 16:10:36 Bende geçen sene Haziranda Hannover' den Istanbula uçtum hemde THY ile... Evim Langenhagen' de Holiday İnn otelinin arkasında idi. Sanırım orayı bildin ? Holiday inn oteli Hannover Langenhagen havalimanına yürümeyle 5 dakika. Otobüs veya araca gerek yok. Ona ragmen ben evden aracla cıktım hemde 2,5 - 3 saat öncesinden. Neden mi ? Böyle gazetecilerin durumuna düşmemek için ? Bende evden 45 dakika veya 1 saat kala çıkamazmıydım ? NEDEN UÇUŞUMU boşu boşuna riske edeyim ki ? Gazeteci Can Ataklı başdan sona hatalıdır ve buda yetmiyormuş gibi kendi hatasını THY üzerine yıkmış ! Bununlada kini geçmemiş ki oranın sorumlu müdürünü ''Deve zihniyetli'' diye tabir etmiş. İktidara olan düşmanlıgını kusmuş. THY ıntıkam aldı benden demiş :) Komik : 0
  • Misafir 04 Şubat 2011, Cuma 12:47:22 2 sene önce Hannover den Londra ya uçacağım, uçak sabah 06:10 da kalkıyor, ben saat 05:58 de yani kalkışa 12 dk kala chek in e ancak yetiştim. belki 1000 tane laf yedim ama chekini mi yaptılar, ve bana derhal uçağa koşmamı söylediler. Chek in i yapan eleman, bavullarımın belki uçağa yetişemeyeceğini de ekledi. Ben yine de şansımı denedim ve koştum uçağa bindim, uçak 7-8 dk geçikme ile körükten ayrıldı ve Londra ya tam zamanında indi, bavulları beklerken acaba benimki geldimi gelmedimi diye merak içinde kendimi yerken bir baktım ki 2 bavulumunda bindiğim uçakla gelmiş. İşte hızmet budur arkadşım. Havayolu şirketi nin ismi; AirBerlin idi...Ne yazık AirBerlin İstanbul a uçmuyor, yoksa yemişim THY yi, kim biner çaylak THY ye.... 0
  • Misafir 04 Şubat 2011, Cuma 08:51:41 TURK HAVA YOLLARI DOGRU YAPMIS TAMAM DA HERKESE BÖYLE Mİ DAVRANIYOR PEKİ??? ÖZELLİKLE DE BAKANLARA,MİLLETVEKİLLERİNE,ÜST DÜZEY İNSANLARA???? TABİİ Kİ HAYIR...BURADA GAZETECİ ALEYHİNE YAZANLAR BU ZATLARIN ALEYHİNE NİYE YORUM YAZMIYORLAR..YOKSA BİR ÇIKARLARI MI VAR???THY DE HALA BU ZATLAR İÇİN UÇAKLAR RÖTARA SOKULUYOR HALA UÇAKLAR BEKLETİLİYOR KİMSE YOK DEMESİN BAL GİBİ DEOLUYOR.. 0
  • Misafir 04 Şubat 2011, Cuma 01:14:46 Hem durmadan uçuyorsun hem de kuralları bilmiyorsun haksız oldugunu biliyorsun bir de istisna istiyorsun olmadı birde tartısmaya giriyorsun haklıymıs gibi, THY laf atıyorsun gelip birde yazıyorsun..olmadı business koltuk verselerdi bide..ne de olsa bazen o koltuklar bos gidiyor..eee senin kösen var yazarsın.. 0
  • Misafir 04 Şubat 2011, Cuma 00:35:15 Sanki THY ve Can Ataklı arasında büyük bir alacak verecek davası varki uçağa almamışlar ! Can Ataklı yazdıgı bu yazı ile kendisini ve gazetesini küçük düşürmüştür ! Hayatımda vatan okumamıştım ama okumayıda düşünmüyorum. Gazetede böyle yobaz yazarlar oldukça hem kendilerini hemde gazetelerini rezil etmeye devam ederler... Kişisel hatalarını büyütüp saga sola laf ve iftira atacaklarına zamanında gelsinler uçakda koltuklarına otursunlar ! CAN ATAKLIYI KINIYORUM BURDAN 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 23:41:31 arkadaslar yolcu haklı,gelmeyen yolcunun adını anons etmeden o ucagın kapısını kapatamazsınız. 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 19:24:49 THY nin isi gucu yok senlemi ugrasacak. Gazeteci oldun diye ayricalik bekle, gormeyincede feryat figan. Yok ya. Sende vatandas olmayi ogren artik. Onune gelen THY ye mok atiyor. Biride deve takunya diye dalga geciyor. Biraz ciddiyet gerekmez mi. 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 19:13:22 Laiklik elden gitti,şeriat geldi,baksanıza badem bıyıklılar sarmış her tarafı,apronda develer kesiliyomuş,cirit oynanıyomuş ve hepsinden kötüsü Can bey'i uçağa almamışlar ne olmuşki geç kalmışsa o gazeteci,onun bir köşesi var kızdırmayın yazar vallaha... YUUHHH... 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 18:14:49 kimsenin diger yolculari bekletmeye hakki yoktur. keyif catlatarak salonda gazete okuyacagina ucaga gesmesini insan gibi bilmeyenlere ders olsun. en nefret ettigim sey, ucaga bindikten sonra, dutyfree zone´da alis veristen birtürlü gelmeyen veya salonda gazete okuyanlari beklemek... 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 17:18:41 Dünyada uçak kaçırdığı için siyasal yorum yapan tek yazar bizde ,insanları şekil,kılık kıyafetinden dolayı yargılaması,tavır ,yorum,neredeyse o uçak kaçırdı diye laiklik elden gidecek!Aynısı Avrupada başına gelse Amerikada başına gelse eminim o müdürle konuştuğu gibi konuşabilir mi acep? 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 16:56:05 Deve mi ? Yalan mı ? Bir de terlik var. 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 15:56:41 .bınıs kartının ustunde yazar boardıng kalkıstan 15 dakıka once sona erer.kımseyı suclamayın elınıze verılmıs olan belgeyı bı okuyun. 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 15:34:54 ya kardeşim onca insan çağrı yapılınca ucaga binmek için sıraya giiriyor, keyfinden girmiyor dimi o sıraya insanlar...zahmet edip sırayı takip edip sıranın sonu gelince kalkıp sende binsen ucaga kazırmazdın..son cağrıya kadar beklemeseydin..kural bu 15 dakika..thy haricinde başka şirkette olsa kapılar kapanır...ne alemi var şimdi laf atmanın yada yakınmanın... 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 15:32:19 O kadar insan bir an önce uçağa bineyim kaçırmayayım diye can atarken Can Ataklı son çağrıyı bekliyor. Neden ? Senin farkın nedir Can Ataklı ? THY yer ekibini tebrik ediyorum ! Gazetici denilen bu zat hem tartışmış hem bu da yetmemiş olayı gazetedeki köşesine taşımış... Gazetenin yazı işleri sorumlusuda buna müsaade etmiş ? Kişisel bir hatayı THY ye mal etmek istemiş ve THY personelini kötülemeye çalışmış. Daha da yetmemiş Müdürlerine ''Deve zihniyetindeki adam '' diye tabir etmiş ! ÇOK AYIP ÇOK gazeteciliğe yakışmamış... 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 15:08:22 Sayın Can Ataklı * 1- Belliki çağrıların hepsini kaçırmış ve son çağrıya kalmışsınız. '' Son çağrı '' olduğunu da zaten kendiniz yazmışsınız. * 2- Gelen müdürün deve kesen zihniyetinde biri oldugunu ilk bakışda nasıl aldınız ? * 3- Sayısız kez uçmanıza ragmen neden son 12 dakikaya kadar beklediniz ? * 4- Uçağın kapısı kapandıktan sonra yolcu alınmayacagını bizlerden çok daha iyi biliyorsunuz dimi ? * 5- Check-in yaptırmanız bir şey değiştirmez. Uçağın 20 metre yanındada olsanız uçağı kaçırmış sayılırsınız ve yeni bilet almaya tabisiniz. * 6- Kahve ve gazete keyfi yapacagınıza uçağı takip etseydiniz daha mantıklı değilmiydi ? * 7- Son söz olarak Uçak kapısı kapandıktan sonra kontrol ve insiyatif Pilota geçer. Yer hizmetleri devre dışı ka 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 14:56:40 Bugüne dek abiyane tabirle özür dileyerek pış pışlanmaya alışmışsınız.Kuralları uygulayıncada silahınızı hemen çekiyorsunuz.Kimse bu kurumdan büyük değildir.Zamanında gidipte yerine otursaydın..Bu şirket kurumsal bir şirket adamına göre muamele yok burada.. 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 14:53:44 PROVAKATOR GAZETECI SEN KIMSIN TK SENINLE UGRASSIN. 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 14:09:57 Helal olsun boarding görevlilerine. Bu da kendini kral zanneden gazeteciye kapak olsun. Müşteriyle sıcak ilişki kurmak kuralları ihlal etmek değildir. Gidip Lufthansa'da bunu yapsa ben gazeteciyim ama dese ne cevap verirler acaba. Lufthansa da mı deve kesen zihniyet,Air France da mı,KLM de mi,British de mi. Bu zihniyet yüzünden buralardayız zaten hala. Şehir hatları vapuru değil ki bu son dakikaya kadar binilebilsin. 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 14:08:43 Cok dogru bir davranis aferin THY peki ama THY gecikme yasayinca da bu kadar hassas olsalar nasil olacak. Dun Brukselé donerken tam 50 dakika rotar ile kalktik tek bir anons veya ozur dileme yok. Burada Lufthansa , Swiss veya herhangi bir yabanci havayolu ile ucarken 5 dakikalik gecikmede bile pilot en azindan iki kere anons yapip hem ozur diliyor hemde gecikmenin sebebini anlatiyor. 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 13:57:21 55 yıldırdır uçuyoyorum diyor gazeteci bey doğrudur uçuyordur ve havacılık kurallarını biliyordur.15 dakikaysa 15 dakika.Eğer geç kaldıysan iletişim girer devreye tabi hakikaten yapılacak birşey varsa,uçak kapı kapatmadıysa.Ha sende buda yoksa iletişimin zayıfsa ben koca gazeteciyim havasındaysan böyle kalırsın yerde.Zihniyet olarak biz ben büyük adamım havasından çıkmadıkça normal insan gibi kendimizi görmedikçe bizden hiçbir halt olmaz.Bu yaşadığın sana ve senin havanda olanlara ders olmuştur umarım.Kusura bakma köşende yazdın ama sana HAKLISIN diyemedik,şimdi nolacak :) 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 13:31:49 NE GUZEL YA SIZ ORALARDA ELINIZI KOLUNUZU SALLAYA SALLAYA GEZIN BIZDE PILOT OLARAK GECIKMEYE GIRMEYELIM DIYE 5 TAKLA ATIYORUZ..SIZİ IYIKI BIRAKMISLAR BIRDAHAKINE UMARIM ERKEN BINMEYE CALISIRSINIZ....AFERIN PERSONELE KESKE BU TAVRI HERKESE KARSI ESIT BICIMDE GOSTEEREBILSENIZ... 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 12:58:41 gazetecı degılmı gene thy kotuluyor ucaktada goruyoruz.kabın gazetecı var ucakta hele tanınmıs bır gazatecı ıse uyarılar dıkkat edelım dıye nıye thy hakkında kotu syeler yazmasınlar gazatecılerde ucağı satın aldıklarını zannedıyorlar.bır avrupalı yolcu gıbı olamıyoruz malesef.hem artık thy yer hızmetlerı yok.TGS VAR unutmyalım 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 12:48:54 olay durum yer hizmetlerinde neden herkez thy yi savunuyor ki adam yanlış ifade aktarımı yapmış sizde konuya balıklama dalıyorsunuz,hani bir deyim vardır ya delinin biri kuyuya bir taş atmış 40 akıllı çıkaramamış diye aynen öylesiniz uçağa almayan thy nin kaptan pilotu ya da hostes değilki thy ye çatsın,yer hizmetleri ve şu anki yer hizmetleride TGS olduğuna göre thy den bağımsız özel bir taşeron firma,artık TK nın yer hizmetleri kalmadı gibi birşey, neticesinde,buradaki yazanlara tavsiyem konuya hakim olarak okuyun anlayın ve öyle yorum yazın 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 12:27:30 son çağrıyı bekleme kardeşim sende... 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 12:19:13 yanlıs anlasılmasın yazanda yanlıs konusuyor artık thy personelı yok ucak alan tgs tk yı sattılar ozellestırdıler tektuk tk personelı var oda kapılarda gezıyor sorunları problemlerı yanı tgs yapamadıklarını halledıyor demek o ucakta tk personelı yokmus evet 10 dak kuralıvardı malesef bır suredır 15 dakıkaya cıkardılar ama buda ınsıyatıf anlayacagınız artık tk ya laf etmeyın tk yerınden edıp hepsı tepeye cıktı bakalım daha neler olacak 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 12:18:25 can ataklı bunu tamamen bilerek ve planlayarak yaptı başarıyı yükselişi çekemediği için olay çıkarıp şov yapmaya çalışıyor kendi zihniyetleri yönetirken zararları ziyanları bildiği için çıldırıyor ama yemezler artık can efendi başka kapıya 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 12:14:02 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 12:11:10 can bey çok uğraşıyor bu thy ile 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 12:10:23 ya sen kimsinde thy senden intikam alsin, herkes kurallara uymayi ogrenecek, kim olursan ol, o milletvekili icin ucak bekletilen donemler bitti can bey, alisacaksiniz! normal vatandas gibi yasamaya alisacaksiniz, demokrasiyi gercekten istiyosan tabi 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 12:00:02 Anlaşılan can ataklı mddi sıkıntıda bedava bilet bekliyor thy den o yüzden de nereyi gıdıklayacağını iyi biliyor.Bravo.Ama benim anlamadığım vatan gazetesinin editörü ne iş yapar.böyle bir köşe yazısına nasıl izin verir hem de yazarın kendi şahsi lakayıtlığını anlattığı bir köşe yazısına.. 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 11:50:40 yahu son cagriya kadar bekleme.. daha 12 dakika var diye kendin soyluyorsun.. 2 satir az okusaydin da erken gitseydinya.. hem sen ucagin icinde olsan, kapiyi baskasi icin actiklarini gorseydin ne derdin acaba? vay be yolcuyu birakmadilar aldilar helal olsun mu derdin? yoksa yuh allah kahretsin 15 dakika bunun icin geciktik mi? 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 11:47:12 gazetecilerden önce bu ülkeyi yönetenlere ve onların yandaşlarına da söz söyleyin de görelim..yıllar önce binali yıldırım ın oğlu tk istanbul-paris uçağını kaçırmasın diye taksi deki uçak körüğe geri yanaştırılmıştı ve bu yetenekli!!! girişimci!!! işadamı!!! bakan oğlu paris den geldiğinde de kotil uçağın kapısında el pençe divan şeklinde hazreti karşılamıştı...bunun için ne diyeceksiniz peki??? geçen hafta da samsun il meniyet yardımcısı nın kızları uçaklarını kaçırmasınlar diye vip den geçmişlerdi hakları olmadığı halde..buna ne demeli peki??? ben yıllarca AHL de ne insanlara ne torpiller yapıldı bu bekleme ve uçak kaçırma ile ilgili 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 11:43:23 keyfinden geç kalmış birde savunma yapıyor. tgs personelinin bir çok kez acil yolcuyu uçağa yetiştirirken gördüm.ayrıca anons olmadanda kapı kapanmıyor. personelin hatası olmuyormu oluyor.kolide sıkı sıkıya sarılmış 1 tane şarap bir kaçda eşya var kontuarda verirken söylüyorum kırılıcak işareti yapıştırın diye.gencin biri bunu uçağa veremezsiniz.diyorum yıllardır veriyoruz böyle şeyi yok. itiraz ediyor.kontuardaki kızda şaşkın.eleman alırlar uçağa ama kızın başı yanar. farzetki söylemedim ne yapacaksın dedim böyle bir tartışmada kız müdürüne soruyor alabilirsiniz diyor.eleman ne dese beğenirsiniz bu müdürlerde işi bilmiyor.kıza hava atacak diye mi yaptı anlamadım.15 yıldır yolcu uçuruyorum.tgsnin çoğu elemanından iyi bilirim bu işleri 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 11:35:05 Senin için kuralları mı değiştirecekler? Gazetecisin diye ayrıcalık mı sağlıyacaklar. Yapılan cağırıları duyduğuna göre kalkıp kapıya gitmen gerekirdi, neden son 12 dakikayı beklemedın ki? Bu sana bir ders olur bir daha yapmazsın bu tür yanlışlık. 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 11:33:40 Can bey seni kim tanır yüz analizimi yapıyorlar. ben anons olmadan kapıyı kapadıklarını görmedim.bence personel size kızmakla haklı sen gel içeri gir keyfine bak uçağımın saati geldimi diye kontrol etme sonra personeli suçla zamanında uçağa geçen yolcunun suçu nedir.acil bir durum yokken siz yaratmışsınız durumu.hm suçlu hem güçlü 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 11:29:36 Bu yazı tamamen siyasi provakasyon.Seni kim tanırda sana garezi olsun kendini ayrıcalıklı mı sanıyorsun.Salonda bekliyorsun önündeki sırayı veya insanları görmüyormusu nereye gidiyor bunlar peki.Kapı kapanıp Körükten ayrıldıktan sonra Tekrar kapıyı açmazlar.Normal yolcu olarak başıma gelenler.Bende bu şekilde gec kalmıştım hemen adımı anons ettiler koşarak gittim ve uçağın kalkıkışına 30 dakika vardı. tüm yolcular gelmiş Uçağı zamanından önce kaldırdılar. 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 11:28:15 ya siz gazeteciler neden kendinizi diğer insanların üstünde ve ayrıcalık sağlanması zorunlu insan olarak görüyosunuz. biraz demokratik olun. her işin bir kuralı var. bu otobüsmü ki 12 dakika kalana kadar kapıya gitmiyorsunuz. 15 dakika öncesinde kapılar kapanır ve bundan sonra uçakta yapılacak bir dizi işlem başlar. yolcu sayımı alınır,uçağın ağırlık ve trim bilgileri tamamlanıp. gerekli bilgiler bundan sonra uçağın computerine girilir.vesaire vesaire. yani o 15 dakika keyifden değil, yapılacak bazı zorunlu işlemlere zaman ayırmak içindir. bi daha 15 dakikadan önce kapıda olmasını bu olaydan sonra öğrenmişsinizdir umarım. 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 11:28:10 Bu gazetecilik neye göre olunuyor ya ben anlamıyorum. Benim gazetem olsa bu adam orada yazı yazıyor olsa, bu yazıyı okusam bir daha binaya girmesini bile yasaklarım. Cahiller sarmış dört bir yanımı, ben bu ülkede yaşamak istemesem de bana her şey seni hatırlatıyor! 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 11:26:01 gazeteci hazretleri özel ilgi beklemiş son dakikada kural neyse o haşmetlim umarım ders olmuştur 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 11:22:55 Yolcu, sen neden "son çağrı"yı bekliyorsun? Uçağa gidiniz dediğinde gitsene. Ayrıca biniş kartında da eşek gibi yazıyor 15dk önce kapanır kapı diye. Uçak orda olsun olmasın. Müdür, eğer sen de yapıcı değil de klasik seneler öncesi memur tavrında yaklaştıysan (yani yazarın tavrın konusundaki yorumu doğruysa) sana da yazıklar olsun bence. Kural uygulanır, ama insan iletişimi önemli. Azarlar gibi uygulanmaz kurallar. 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 11:22:25 çamur atacağınıza THY nasıl daha iyi olur diye yazılar yazın karalama kampanyası yapmayın o uçak kuyruğunda Türk bayrağı taşıyor fark yaratın biraz ,anlayana tabi 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 11:20:08 Diğer havayolu şirketleri de insanlara böyle yapınca kimden intikam almış oluyorlar? Bir de herkes gazeteci değil ki haber yapsın.. 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 11:08:14 gazeteciler kalem elimde istediğim gibi yazarım edasında olduğu için karşısındakileride öyle görüyor sen yumurta kapıya gelince körüğe gidersen olacağı odur hem 1 saat öncesinden bekliyorum de -kitap okurken çok dalmış belli ki- hemde 12 dk kalası körüğe git burası THY ciddi kurum.Gazetecisin diye senin keyfine göremi kural çıkacaktı.BUNUN VATAN GAZETESİNDE YAYINLANMASINIDA KINIYORUM.Görevini yerine getiren personele teşekkür ederiz. 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 10:50:45 adam sonsuza kadar haksız hemde. hem havalimanına saatler öncesinden gideceksin, hem kulağın anonslarda olacak hemde son çağrı dendiğinde kalkacaksın. Thy denin işi gücü yoktu dur bu adamdan intikam alalım dedi zaten. biraz akıllı yazılar yazın yahu 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 10:36:16 ayni olay pegasusda benim basima geldi, aktarmali yurtdisindan gelmisdim ve alandaki cafede yorgunluk atiyordum birde farkettim ekranda son cagri yazdi ve sadece 10 dakika var kalkisa kosa kosa gittim ve aninda aldilar beni ucaga, pgs'yi ovmek icin yazmiyorum bu yaziyi kesinlikle 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 10:35:00 Haberi bile dogru duzgun okumadan hemen savunmaya gecip sacma bir sekilde kitap okumaya takip yorum yazan insanlar var ki. Bu bazi vasifsiz insanlarin kadrolasma adina sirkete alindiginin gostergesi olmuyor mu acaba? 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 10:33:03 Arkadas süperstar ya, uçaga en son binecek tabii. Salonda oturuyorsan niye kalkisa 12 dakika kalana kadar bekliyorsun ? Boarding salonunda oturan adam ismini anaons ettirene kadar bekler mi ? "Halk"la beraber binseydi uçagi kaçirmazdi :) 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 10:31:53 Can Atakli.. da kim .. senden kim intikam alsin.. sende tüm yolcular gibi .. efendi efendi.. zamaninda ucaga git..kitabini orada oku.. nedense.. bu HEP ucanlar böyle.. kaprisli.. iste .. sonra ucaga alsan .. ucak bunun yüzünden gec kalksa.. yine.. ayni durum.. yine.. EGITIM SART.. 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 10:30:20 Ankara gibi hatlarda kapıyı zamanında kapatmassan çok kişiye hesap veririsin.. Her ucusta VIP yolcu olma ıhtımalı % 80.. Sen eger kapanan kapıyı actırmaya kalkarsan.. o ucaktakı yolcular ne yaparlar adamı haberın varmı ? Kurallar bellı totonu yayıp yalan kıtap okursan kalırsan oyle alanda.. satınde ucaga bıneceksın.. babanın mulku degıl o gorevliler yada uçak.. biriside 58 dk kala checkin yapamamış ? kural ne 1 saat mi BITTI. 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 10:26:53 Uçağın kalkmasına 12 dakika kala uçağa gitme fikri iyi değilmiş ama yolcu gate denen bölüme gelmiş. Burada yetkilinin kötü niyeti bariz. Bu tarz durumlarda yolcular uçağa alınır. Yolcu da körük kapısına yakın bi yere oturmalı ve boarding çağrısı yapıldığında uçağa yönelmeli ki bu tarz tatsızlıklarla karşılaşmasın. Ya da madem bir husumet var kullanacağı havayolu firmasını gözden geçirsin. THY ve TGS kadrolaşsın artık ne diyim bilemiyorum ama lutfen en azından konusunda biraz uzman, konuşmayı bilen, adamlar, sorumlular, müdürler vb...atasınlar bu görevlere. 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 10:12:45 Hiç provokasyon filan değil. Tamamen aptal bir olay. Son çağrı anonsu niye yapılıyor o zaman? Ayrıca da biniş kartı almış adam, adını anons etmeleri gerekir. Ya bavulu varsa ne olacak? Kurala göre bavulların indirilip gelmeyen yolcununkini çıkarmak gerekir. Badem yer hizmetleri olarak adlarını değiştirsinler. THY adını lekelemesinler. 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 10:01:33 neden bu yolcular özel uçaklarına biniyormuş gibi rahat rahat oturuyorlar acaba ve bunun suçunu havayoluna atıyorlar ?neden bu karalama kampanyası kime bu düşmanlık ?birde yazar ve gazeteciler yapmayın ya bu kadar düşman olmayın thy türkiyeyi temsil ediyor sonuçta 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 09:59:27 madem check-in işlemini yapmışsın yolcunun, en azından ismi bir kez anons edilir. adam anonsu dinliyor, ekranları kontrol ediyor.yolcunun bagajı olsa ne yapacaktı o arkadaş, yine almayıp yarım saat bagajı mı arayacaklardı.milletvekili veya bakan gelince böyle mi yapacaklardı. ben de trafikteki kaza sebebiyle geciktim, bagajımda yoktu, saolsunlar insiyatif kullanıp aldılar, üstelik uçak açıkta parketmişti. birşeyi yaparken, ibadet, iş, v.s önce niyet önemlidir.bunlar bağcıyı dövmüş.bir ülkede ne zaman en tepedekiyle en alttaki vatandaş (görev olarak), devlet gözünde eşit görülür ve bu tür durumlarda eşit muamele görür, o zaman adam oluruz. siyasetin pisliği öyle bir işlemiş ki ruhumuza, arkadaşlığı, kardeşliği yardımlaşmayı unutmuşuz 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 09:55:43 thy yer hizmetlerini tgs adı altında özelleştirerek normal eski günlerden daha kötü duruma gelmiş durumda ve çıkan haberlerede bakılır ise görünen köy kılavuz istemez eskiden yer hizmetleri ile ilgili çok fazla haber yada köşe yazarları yazmazken şimdi sıklıkla çıkıyor,gerçekleride görmezden gelemeyiz dimi,bunlar 1 değil 2 değil 3 değil,bu işin altından layıkıyla kalkamıyorsanız bırakacaksınız,TK da iken yer hizmetleri mevcut halde bir sorun sıkıntı yoktu TGS oldu mevcududa saptırdılar,ve bolca kalifiye olmayan eleman alımlarıda cabası siz karar verin 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 09:51:36 Yav sen kimsin be güzel kardeşim? Sen kimsin ki, senden neyin intikamını alsın adamlar? Köşe yazarıyım mı diyorsun? Senin gibi kaç bin tane var biliyor musun? en güzel yazıyı sen mi yazarsın yoksa? sen neymişsin be abi!!! 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 09:51:03 Tamamen proke edilmiş bir yazı.12 dakıkaya kadar kitap okumak neyın nesi? 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 09:45:19 sanane birader ister kitap okur ister başka birşey yapar sana mı soracak thy nin nasıl kadrolaştığının göstergesi 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 09:30:13 12 dk. kala hala kitap okumak da neyin nesi. 1 uçak dolusu insan hemen önünden uçağa binerken sizin bu rahatlığınıza ne demeli. ben olsam yetkili kesin almazdım uçağa. bi de şikayet etmiş yaaa. 0
  • Misafir 03 Şubat 2011, Perşembe 09:28:54 aynısını benim kardeşime yaptılar 1.5 saat öncesinde kontuarda beklerken sıra bize geldiğinide kalkışa 58 dk kaldı diyerek uçağa biniş işlemlerini yaptırmadılar onları mahkemeye vereceğim avukatım tazminat alacağımızı söyledi ve ben bu işin peşini bırakmayacağım bu yapılanlar hiç hoş değil. Thy'nin büyüklüğüde palavra zaten 0