THY İÇ HATLARDA YEMEK SERVİSİNİ KALDIRMALI!

    Çok beğenilenler

  • Ok 19 Ağustos 2014, Salı 12:20:30 Günümüzde THY'nin amacında 5 yıldızlı bir hava yolu olmak var, bunu Hamdi Topçu ve Temel Kotil onlarca kez söyledi. Dolayısıyla gerek dış hat gerekse iç hat hizmet katilesinin en üst noktada olması şart. THY sonuçta bir low cost hava yolu değil bir milli hava yoludur ve bu şirketin şartlarını iş alınmadan önce tüm personel biliyordu. Zaten mülakatlarda da şartlara gerçekten uygunmusunuz diye üstüne basa basa söylüyorlar. THY'nin amacı büyük dolayısıyla çalışma şartlarıda zordur. 1
    • Bilgi erdem 19 Ağustos 2014, Salı 14:17:51 40 dakikalık hatta çay kahve içmesen sıcak yemek yemedende keyif yapabilirsin. Çok güzel kültürlenebilecğein kitaplar var yollayabilirim istersen. Kitap dağıtsın THY kitap! Bence en önemli şey bu ki en azından miden değil kafası çalışır insanların. Ve uçmanın sadece yiyip içmek olmadıgını öğrenirler. 15
    • Fena bi erden. 19 Ağustos 2014, Salı 14:32:35 Evet ilk olarakta Gorki'den Ana'yı dağıtsınlar, herkes okur 45 dakika. Yahu hadi gazete, dergi desen tamam diyecem de ne kitabından bahsediyon. oooffff yarabbim offfffff... herkeste bi mesaj derdi, herkeste bi sokuşturma derdi. herkes kültürlü offf offff bende zaten sadece belgesel izliyorum. 3
    • Bilgi ye 19 Ağustos 2014, Salı 14:36:29 kültürlenmek ne demektir yaaa? hahahah :) cümle içinde kullanıyorum: "çok kültürleniyorum".. hahahah 2
  • Yolculuk 19 Ağustos 2014, Salı 13:44:36 1 saatlik bir yolculuk, kapidan-kapiya 4-5 saat suruyor. Havaalanlarindaki isletmelerin cogu yuksek fiyatli. Bu yuzden yapilan sandvic, tatli ve kapali su ikramini yerinde ve gerekli buluyorum. Bunlari dagitmak ve toplamak kisa surecektir. Asil zaman alan acik servis edilen icecekler. (Cay, kahve) 7
    • aynen 19 Ağustos 2014, Salı 14:28:54 o cay kahvenin kalkması lazım zaten sorun o. 9
  • Tüm yorumlar

  • sevgi 06 Mart 2017, Pazartesi 11:30:05 Bence 1 saatte olsa çok güzel. Zaten bir saat önce orda olmak zorundayız ki ora gelene kadar da en az 1 saat desek yani acikiyoruz. Ve ordan yiyecek satin almak cok pahalı. 0
  • Cem 13 Ocak 2017, Cuma 12:01:59 Hayatımda daha mal bir yorum okumadım Frequent Flyer ROma havaalanında 15 Euro sandviçe vermemek için aç kaldım diyorsun ama sonra bilete daha fazla veririm diyorsun. Git sandviçi cebinden al da karnın doysun. Kaldı ki yazıyı ya iyi okumadın ya da ne demek istediğini yazıya dökemedin. Sen 1,5 saatin altında olan uçuşlardan bahsediliyor. Roma 3 saat yani merak etme aç kalmazsın. Ucakta yemek servisi var. Ama Istanbul ankara ucuyorsan 1 saat yemek yemezsen olmezsin ! 0
  • Samet Yaramazz 10 Kasım 2016, Perşembe 19:48:12 Ben yarın gece İstanbul'dan Singapur'a gideceğim.. 1000tl ye bile uçak bileti varken 2000tl ye sırf ikramlarından ve hizmetinden sebep THY ile gideceğim.. Sonuçta 11 saat transit uçuş yapacağım... Herşey üç beş kuruş para demek değil... İnsanların yüzde 90 ı bence paradan önce hizmet ister... Bu yüzden de biletin ne kadar olduğundan ziyade ne kadar hizmet edeceklerine bakar... THY bütün herşeyi ücretli yapıp hizmet kalitesini düşürse diğerlerinden ne farkı kalır??? Bence bu tutumunu sürdürmeye devam etmeli... Kaliteli hizmet ücretsiz ikram ve güler yüz isterse diğerlerinden çok çok daha pahalı olsun... Gidecek insan bütçesine göre tercihini yapar... Paran yoksa THY ile gitmek zorunda değilsin... THY yi tercih ediyorsan parasını ödersin... 1
  • Almancı 17 Ağustos 2016, Çarşamba 23:01:31 Beğenmeyen binmez bu kadar basit havaalanına en az 2 saat önce geliyorsun 1 saat de evden çıkma bi de rötar olursa aç kaldın hava alanındaki fiyatlardan haberiniz yok galiba 0
    • Yusuf 10 Kasım 2016, Perşembe 18:38:04 Helal başkan 0
  • Misafir 17 Ağustos 2016, Çarşamba 15:19:19 Memnun değilsen binmezsin olur biter yemek servisini kaldirmali demek saçma bir ifade olmuş aldığı paraya göre hizmetini sunuyor firma. 0
  • Frequent Flyer 07 Şubat 2016, Pazar 06:41:19 Bu Cengiz efendi pegasus sevdalısı / yandaşı galiba. yarım litre suya 5 lira istiyorlar, bir sandviçe 15 lira istiyorlar ya pegasusta. Bu şekilde parayla satanlar hiç bir şekilde samimi gelmiyor. Geçen ay Roma'dan istanbul'a gelirken THY ile geldim ve 8 saattir beklediğim havalimanında bir tosta 15€ veremediğim için aç kaldım. Çok şükür uçağa bindiğimizde ziyafetle karşılaştık, bu sayede karnımızı doyurduk. Hem sen neden bahsediyorsun? O sandviçin tadından haberin var mı senin? THY'nin bedava verdiği sandviçi pegasus 15 liraya satıyor. Şuanki fiyatlardan daha da çok veririm o sandviçi yine yerim :) 0
  • 7 ayak 19 Aralık 2015, Cumartesi 13:53:35 Ya kardeşim ben sirf bu ucüstaki ikram icin tercih ediyorum havaalanlarindaki bufe ve restorantlar inanilmaz pahali bence bunu yaz cay 10 tl sigara bile pahali bunu bi duzenlesinler thy nin yaptigi adı ustunde ikram sanami soracaklar o zamn senin yazdigin gazetede siyah beyaz yazsin biraz indirim yapsın o mantikla ozamn mzaten pantolan giyiyoruz don giymeyelimmi ? 1
  • TIRCI 08 Aralık 2015, Salı 23:23:55 15-20 LİRA İNDİRİMDEN'DE BİRŞEY OLMAZ DOSTUM ;) 0
  • sinirli 03 Eylül 2015, Perşembe 16:31:53 hayatımda böyle saçma bir şey görmedim tabikide yapacaklar hosteslerin işi bu zaten yolcuları memnun etmek ayrıca 50 dakikada açlıktan ölmez demiş ne 50 dakikasından bahsediyor acaba havaalanında 1 saat önceden geliyorsunuz zaten valizleri ver checkin yap uçağa bin 1 saatte uçakta geçiyor eti iki uçaktan in valiz bekle derken 3 saat hatta daha fazla zamanınız gidiyor yolcular bu süre sarfında acıkıyor doğal olarak. Ben yemeği ücretli veren hava yollarını kınarken Cengiz beyin söylediklerine bak kaldırılsınmış çok saçma. 0
  • Cappa 22 Ağustos 2014, Cuma 00:05:08 Öncelikle son yıllarda yükselen değer olan THY herhalde birşeyleri doğru yapıyor ki bu kadar beğenilen bir havayolu şirketi oldu. Sonra bir sandviç ile bir ayran yüzünden 20 TL indirim beklemeniz hata olur, maliyetlerden haberiniz yok herhalde. ve son olarak bu kadar başarılı olan bir havayolunun gidişatından memnun değilseniz, her zaman alternatiflerini arayabilirsiniz. 0
  • iPhone Uygulaması 21 Ağustos 2014, Perşembe 01:25:19 Cengiz Bey'i 29 dakikalık Kütahya uçuşuna bekleriz. Bizi birde orda görsün... 0
  • Android Uygulaması 21 Ağustos 2014, Perşembe 00:28:36 Gercekten cok fazla ikram aşığı varmış hayret, her ucaga binisimde su ikram isini cok sacma bulurum, yahu zaten sıkışık iki büklüm oturuyorux, paldir kuldur bir yeme icme savasi, ne oluyoruz ? Bu ne gormemisliktir. Bircok yabanci uyruklunun hicbirsey almadigina sahit oldum, hosteslere de yazik, yolculara da, gurultu patirti.. Hiiic gerek yok helal olsun bunu yazana. Ucakta tikinacaginiza biraz pencereden manzarayi seyredin cografyanizi kulturunuzu artirin. 1
    • Birisi 21 Nisan 2016, Perşembe 14:08:07 Güzel 0
    • Zart zurt 08 Temmuz 2016, Cuma 00:05:29 Hadi ordan senin çok artmış cografyan sen herşeye havadan bakmışsın belli 0
    • Misafir 17 Ağustos 2016, Çarşamba 15:22:51 Yabancılara ozeneceginize özunuzle övünün eminim daha mutlu olursunuz hayatta. 0
  • Android Uygulaması 20 Ağustos 2014, Çarşamba 21:49:58 ne kadar garipler ama ? insanlar iş bulamiyor !!! 1
  • iPhone Uygulaması 20 Ağustos 2014, Çarşamba 19:01:19 THY'yi ben de zaman zaman eleştiriyorum. Fakat bayrak taşıyıcımız yolcuları emniyetli bir uçuşun yanı sıra yiyecek içecek servisiyle de memnun etmelidir. Yani bence servis kalmalıdır. Bugün KLM de, SAS da, Lufthansa da, Air France da ve daha nice bayrak taşıyıcıları kısa uçuşlarda bile bu servisi veriyor. THY de vermeye devam etsin bence. Aksi de yakışmaz zaten. Saygılar 0
  • Android Uygulaması 20 Ağustos 2014, Çarşamba 18:57:56 Ucusa bir saat onceden geliyosun yok oyle yok boylede bi sandvicle mi doyuluyor oda ilginc bi konu o zaman yeyp gel biseyler ayrica ikrami satisli olan sirketlerde ne yapiyorsunuz ac mi iniyorsunuz demek ki yemeden de olabiliyormus.. 0
  • bahadir 20 Ağustos 2014, Çarşamba 18:49:01 Thy dunya standartlarinda ke dini tanitmis kaliteli bir havayoli sirketi ikram vermelidir kaldiki lowcost olayinda pegasus asla binmem yurtdiainda bi suya 3 euro aliyor 20 tl fazla olsun tk olsun 0
  • Android Uygulaması 20 Ağustos 2014, Çarşamba 11:33:05 Dispatch/pilor: o ikram troyler i turbulansta hemen kafamiza gecti zaten ne o nepal uzeri mi ucuyorsun...... 0
  • iPhone Uygulaması 20 Ağustos 2014, Çarşamba 10:28:06 Havalimanina en gec 1 saat erken geliniyor. 30 dk da yol surse 1.30 saat. Taxiler 20 dakika 1 saat 50 dakika .. Ucus sonrasi eve gidis 30 dakika surse 2 saat 20 dakika.. 1.5 saat ucus surse toplam 3 saat 50 dakika indi bindi 4 saat... 4 saate 1 sandivici cok gorme bey... 0
  • Android Uygulaması 20 Ağustos 2014, Çarşamba 10:15:13 bence olmasi gereken 50 dk altindaki ucuslarda sadece softdrink servisi yapilmali cay kahve servisi bile olmamali.Ucus emniyeti on planda olmali cunku kritik zamanlar inis ve kalkis cop toplama ugruna kabin ekibi zor durumda birakilmamali. 0
  • iPhone Uygulaması 20 Ağustos 2014, Çarşamba 07:49:01 İkramsız bir havayolu düşünülemez 1 saatte olsa müşteri memnuniyeti önemli ben sırf ikram servisi paralı oldu diye onurair la uçmaktan vazgeçtim çok samimiyetsiz gelmeye başladılar peeh 3
  • iPhone Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 22:56:33 O zaman business classlarda kaldırılsın iç hatları uçuşlarında.. 55 dk biraz daha dar yerde gidince ölür müsün? 1
  • iPhone Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 22:54:09 Poff diyen arkadasa, Tüm ucus boyunca koca trolleylerin ortalikta gezinmesi, sence hic sakincali değil mi. Troleylerin siddetli bir türbulansta yolcularin çoğuna uçagi mezar edebileceğini hic aklın almıyor mu. Bunu düşünebilmen için illa havacı olmana gerek yok. Cevabını almışsındır umarım. 2
  • Do & Co 19 Ağustos 2014, Salı 21:38:03 Sandviçsiz uçaklar da var, isteyen binebilir :) Ayrıca köşe yazısı mı olurmuş bu devirde sosyal medya varken !! (anlayana)... 2
  • iPhone Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 21:09:43 Acil durumda hasta sebebiyle gecikme yasayip istanbul ankara da 10 kisiyi doyurma bak inince ne beddualar laflar yiyorsun, gelişmiş toplumlarda ise yolcu için verilen mücadele tebrik edilir, insan olalım önce insan. 0
  • iPhone Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 20:59:13 İnsan bir defa içecek ister,ikinci üçüncü Ne oluyor?senden baska yolcularda var orada!!! Ve zaman kısıtlaması! Herkese afiyet olsun.. 0
  • iPhone Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 20:14:53 Ben veririm o 15-20 tl yi sana. Uçuşa zaten 2-3 saat önceden gidiyorsun. Personel değilsen havalimanında kazıklanmanın anlamı yok. O yediğin sana 1-2 saat yeter. Ama dediğim gibi uçacağın zaman söyle ben vereyim 15-20 tl. 0
  • my 19 Ağustos 2014, Salı 20:06:53 SSenin gibi herkes tok binmiyor kardeşim acil giden var senin istanbul trafiğinden haberin yok galiba uçuştan önce iki saat zamanın geçiyor toplamda üç saat sadece kendi açından bakmışın olaya 0
  • Android Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 19:28:55 Çok doğru bir haber bu haberi en çok ilgilendiren Edremit Sabiha Gökçen airport sırasında oluyor. 45 dklik uçuşta o kadar yolcuyu ses hızıyla ikram servisini yapıyor. Özellikle bi cay alana kadar çoktan alcalmiss oluyoruz :))))) 0
  • seni niye gerdi?? 19 Ağustos 2014, Salı 19:28:47 hizmette sınır tanınmamalı bence. nice kabin amiri ve pilot arkadaşım var birine denk gelmedimki ankara izmir uçuşunda dağıtılan sandviç yüzünden dert yansın..globally yours olmak diyoruz kolay değil..uçucu personelimiz işini severek yapıyor sıkıntı yokkk.. hizmete devam 0
  • Android Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 19:26:54 Pegasus olsun borajet olsun ikram servislerini genelde ucak düz ufku uçuşta yapıyor. Edremit istanbul saw arası yaklaşık 45 dk sürüyor. E hostesler ikram servisini yapana kadar ucak Marmara Denizinin üzerinde oluyor .ve birsey daha Pegasus ile yolculuk sırasında Edremit saw a arası ikram servisi sırasında bi çay istedim kaptan pilot anons yaptı istanbul saw için açalmaya geçtik bizde çay bekledik durduk :)))))) 0
  • iPhone Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 19:10:59 Tech sen ne iş yaparsın! Çıraksan çırağım de,sus artık.. 0
  • Android Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 19:04:13 Pastirma yiyecekseniz thy ye ucun yok ben sosis yiyecegim diyorsaniz pegasus ucun okadar basit 1
  • Android Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 19:03:31 Thy ucagi bindim hostes benim ayagima basti terlik giymistim cok pahaliydi hostes ozur dilmeden kacti simarikti zaten 2
  • Android Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 19:00:29 Thy sandvic kaldirsin bence tabaklari yemek hazirlansinlar kebap ve tatli koysun ohh miss thy nasil olsa rotar yapiyorsun zaten sakinleseceksiniz yolculara 0
  • SKA 19 Ağustos 2014, Salı 18:53:41 16 senedir bu işi yapıyorum. Bu çekişme hep vardı. Sanırım bi 15 sene daha olacak. Bayrak gibi nesilden nesile geçiyor mübarek. o kadar para alıyonuz çay kahve veriyonuz adamları ile sen bizim ne kadar rerörö olduğumuzu biliyomusun adamları. Sıkılmadınızmı la doğru söyleyin haggaten :) 1
  • bb 19 Ağustos 2014, Salı 18:49:33 iç hatlarda 240 tl gibi bir fiyat sunuyorsan sandviç dagıtmaktan kacmayacaksın.Semercioğlu bey bence bir fiyat araştırması yapsın o 45 dk süren güzergah fiyatlarına! 0
  • Garip 19 Ağustos 2014, Salı 18:46:07 Bunun bir sov oldugunu mu zannefiyorsunuz. Servis yapilmadigi zaman bileti 15-20 tl eksik alabilecegini dusunen zihniyet ne yazi yazsin ne de THY ile ucsun. Ayrica o calisanlara yaptiginiz garip yakistirmasi hic de hos degil. Lutfen once kendinize bakiniz! 1
  • Cabin Crew 19 Ağustos 2014, Salı 18:16:01 Arkadaşlar thy de kabin görevlisiyim ikram ve servisi thy kaldırmaz çünkü yolcuyu rahatlatma ve korkusunu bir nevi de olsa azaltma yöntemidir ben host'um ve benim üstlendiğim görevlerin arasında ikram hiçbirşey bu haberi yazan kişi kesinlikle kendi düşüncesini aktarmış saçma bir şekilde. 1
  • THY Kulisi :) 19 Ağustos 2014, Salı 17:43:34 THY acaba kendisi mi kulis yaptırıyor bu yazara, bir kontrol et bakalım millet ne tepki vercek falan :) 0
  • Frequent Flyer 19 Ağustos 2014, Salı 17:28:20 Türkiye'de uçak bileti fiyatlarını verilen ikram, hizmet kalitesi, havayolu şirketinin konsepti vs. değil, uçulan hatta rekabet olup olmadığı belirliyor. Esenboğa-Sabiha Gökçen hattında gidiş dönüş biletini, kampanyaya bağlı olarak, Pegasus'tan 60-130 TL arasına alıyorum. THY/Anadolujet için aynı hat için bu rakam 70-150 TL arası. Rekabet olmayan Esenboğa-Atatürk arası gidiş dönüş 300 TL den başlar, 700'e kadar çıkar. Rekabet olmayan Anadolujet Esenboğa-Antalya ve Esenboğa-Adana uçuşları için de gidiş dönüş 2-300 den başlar 650 liraya kadar çıkar. Geçen Nisan ayında beni Adana'ya davet eden şirket Anadolujet bileti için 654 TL ödedi. Unutmayalım ki Anadolujet "low-cost" havayoludur, Business Class falan yoktur. Halbuki Pegasus Ankara-Adana arası uçarken fiyatlar Pegasus'ta gidiş dönüş 60-100 TL arası, Anadolujet'te ise 90-150 TL arası idi. Fiyatlar aşağı çekilmek isteniyorsa istisnasız tüm hatlar tüm havayolu şirketlerine açık olmalıdır. 1
  • Android Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 17:05:38 Sanane kardeş adamlar avrupanın en iyi havayolu o senin bileceğin iş değil 3
  • tech 19 Ağustos 2014, Salı 16:58:01 Kardeşim neden insanların aldığı paranın mevzusunu yapıyorsun ayıp değil mi? Üstelik de o dediğin 2008de kaldi reel enflasyon % 100 arttı anlayabiliyor musun ? 1
    • tech 19 Ağustos 2014, Salı 19:56:21 benim ismimle bana hitaben yazdığınızı düşünerek cevaplıyorum; amacım insanların aldığı paranın mevzusunu yapmak kesinlikle değil kaldı ki 3yıllık KM geçmişim var aynı şeyleri ben de yaşadım bilakis sergiledikleri çocukça tavırlara kızıyorum, her işin bir gereği var biz de bunu bilerek çalıştık ve adabıyla yaptık ama kimseye terimler kullanıp yaptığımız işi parlatarak anlatmadık, gayet hakedip kazandığımız paraya rağmen "ay canımız çıkıyoo ölüyooz" demedik.. 20 yaşında çoluk çocuğu işe alırsan uçtuğu için kendini superman zanneder, eh mızmızlanması da iyi hoş o zaman.. 0
  • iPhone Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 16:42:34 THY'nın düzeni iyi bence. Pegasus ucuz uçuyor ama bir uçan bir daha uçmak istemiyor.Pegasus ile 12 Ağustos'ta Moskova'ya uçtum. Valizim gelmedi, 2 gün sonra gelecek dediler. Valiz Domodedovo havalanına 2 gün sonra geldi. Bu kez de otele yollamadılar. 5 gün sonra İstanbul'a dönerken havalanından aldım :( Thy ile uçsam ve aynı durumla karşılaşsam valizi kesinlikle otele yollarlardı. 1
  • iPhone Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 16:32:57 Kusurabakmayın ama bu kadar saçma, dengesizce bir yazı olamaz. O uçuşlarda ikram olmadığı zaman da "niye ikram yok?" diye köşe yazısı yazacak kalibrede bu insanlar. Ayrıca bir sandwic in maliyetinin 15 tl olmasını bekliyorsa kendisi, o şekilde bir uygulamayı da daha çok bekler. Türk zihniyeti dedikleri bu bence. Ne yapılsa yaranılmıyor. Yazık. 1
  • iPhone Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 16:31:58 Abi adam gece 4 te uyanip icecegi cay in hayaliyle yasiyor, gelir durumu norvec gibi olmayan, kultur ve bilgi birikimi dusuk toplumlarda yemekle insan oyalarsin. Asla 'yahu bu hengamede ne yemegi, acele ettiriyorlar, sure kisa bogazimda kaliyor' diye dusunmez saldirirlar. 20 dakikalik havada kalista 5 kez servis yap halen istek olur, biz, asya ve ortadogu toplumlari aciz kardesim aciz... 1
  • Neco 19 Ağustos 2014, Salı 16:08:11 Pegasusun sahibi Ali nin hanimimi yaz dedi sana bunu? 3
  • Android Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 15:47:02 Aslinda ikram edilecek yiyecek bir kutuya konulup yolcuya ucaga girisinde verilebilir 0
  • İndirim 19 Ağustos 2014, Salı 15:41:33 O sandviç in maliyete 15-20 TL. indirim olarak yansıyacağını bekleyen bir zihniyetten başka türlü bir yorum da beklenemezdi zaten :)) 0
  • pes 19 Ağustos 2014, Salı 15:20:39 yaw arkadas, madem bu kadar ağır bir meslek; yap-ma-yııın!!!! :) yani istemem yan cebime koy değil de ne bu? :):) 1
    • tech 19 Ağustos 2014, Salı 16:58:06 harbiden! iyice çocuk kaprisine çevirdiler. ama yok savunma hazır "biz öyle garson değil sizin can güvenliğinizden sorumlu süpersonik insanlarız blabla.." yahu sen oraya 4000e kapılıp gitmedin mi çok yoruluyorsan yapma arkadaşım, kimse kimseyi 'yemesin' yani ooff.... 1
    • uçucu 19 Ağustos 2014, Salı 21:10:54 arkadaşımmm yapıyoruzzz it gibi çalışıyoruz ağalar paşalar gibi yiyoruz bu bir haktır iyileştirme talebinde bulunmak yoruluyoruz demek senın ıcın nıye bu kadar sıkıntı? o 3 yıl KM gecmısı olan arkadasın kendısı ucmamıs cantası ucmus bu biat kültürünüzle anca komsunun tavugunu kaz dıye gorup işsiz gibi burda sabah aksam yazarsın . 1
    • tech 20 Ağustos 2014, Çarşamba 01:28:21 -uçucu- 3yıl çalıştığını yazan tech rumuzu benim, kazanın ve yeyin arkadaşım helal hoş olsun ama rica ederim şu çocukça tavrı sergilemeyin artık komik oluyorsunuz. iyileştirme hakkı çözüme yönelerek aranır, zırlayıp kendini acındırarak değil. (çantamla uçtum ve ederi çoğunuzdan fazla..peh) 0
  • iPhone Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 15:16:17 Çoook saçma o zaman business clas da kalksın olurmu öyle 10 dk sürse ikram olacak çaresi yok onun keyfi başka 0
  • komik 19 Ağustos 2014, Salı 15:12:36 Tabi oldu olucak komple kaldırsın hostesleri kar etsin.sen gelir yerini bulup yerleşirsin , kapıyı kapat slide i alırsın açar kende disarmed yaparsın. Suya inersen raft olan slide'a biner en son ucaktan ayirirsin, tentesini ararsın kurarsin survival kit i bulursan bide şu damitip içersin üstüne işaret fişeği de ateşlersin. Basınç bosalirsa oksijen kapağın açılmaz bi koşu gidip mrt alır ararsın kapagi. Panel yangını çıkarsa da baltayi kaptigin gibi paneli kırar içine su basarsin sen :) birinin kalbi durur sa zaten semi allahulelhamide :) komik konuşuyorsunuz farkindamisin iz? 5
    • tech 19 Ağustos 2014, Salı 16:52:06 saydıklarının yüzde kaçını yaptın çok merak ediyorum... 0
    • hahaha 21 Ağustos 2014, Perşembe 12:12:38 cnm sen yenisin galiba? eğitimden çıkıp hemen bunları mı yazdın. taze bilgi alırız bi dal.. 0
  • 2 kabin memuru 19 Ağustos 2014, Salı 15:01:31 Her 50 kisiye bir kabin memuru bulundurmak zorundadir sirketler. Ikram sebebiyle degil, acil durumda hizli tahliye gibi guvenlik sebebiyle. 0
  • Irk problemi 19 Ağustos 2014, Salı 14:24:02 Bizim ırkta problem var, herkes herşeyi konuşuyor, bir konuda bilgi sahibi olmadan fikir sahibi oluyoruz. 80 yıllık şirket, üstüste 4 yıldır Avrupanın en iyisi. O kadar yönetici bu işi bilmiyor da Cengiz Bey mi biliyor. 15 TL daha az vereyim, sandviç yemeyeyim seçeneğini sunan şirketler de var, onları seçin lütfen ve kendi işinizi yapın. 1
  • Gözütok 19 Ağustos 2014, Salı 14:23:15 Şu uyduruk sandviçin ne çok meraklısı varmış bak sen... Gülünç. 7
  • iPhone Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 14:15:12 Simdi de firmanin hizmeti fazla mi geldi? Nasrettin hoca bir gun torunu ve esegi ile kahvenin onunden geciyormus. Ahali demis ki hocaya bak torununu da almis esege binmis hayvan ecel terleri dokuyor. Bunu duyan hoca esekten inmis ve sadece torununu esege bindirip yoluna devam etmis. Ahali demis ki su torunun yaptigina bakin yasli hocayi yurutup kendisi esege biniyor, saygisiz! Hoca bu sefer torununu almis kendi binmis. Bu kez ahali hocaya bak hele kucucuk cocugu yurutuyor kendisi pasa gibi esegin sirtinda demis. Bunun uzerine hoca da esekten iner, ahali ise bu kez hocaya bakin esegi yaninda bos bos gezdiriyor der. Ahaliye birsey begendiremezsin, oyle gelmis oyle gider bu isler.. Yazin cizin, ekmek parasi nasilsa.. 2
    • Altın 19 Ağustos 2014, Salı 14:49:23 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 2
  • Volvo 19 Ağustos 2014, Salı 13:42:50 Mantıklı bence... 12
  • servis 19 Ağustos 2014, Salı 13:42:25 Servis kalkmaz thy yeri geldigin taxi esnasinda kuruyemis servisi yaptiriyor.. Yolcuyu ikramla susturuyor. Hic vazgecermi bu kozdan. Bitaz azaltilabilir ama izmir ucusu 40 dk bunun 25i inis kalkis 150 yolcuya 15 dk da 3 kişiyle servis yapiyoruz cogu yemeden icmeden geri veriyot. 1
  • Android Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 13:36:48 Stresi mideye yansıyanlar için küçük bir ikram olsa iyi olur. Servis sırasında yolcunun dikkati uçuştan uzaklaşıyor. 0
  • katılıyorum.. 19 Ağustos 2014, Salı 13:25:21 Aynen katılıyorum..bu kadar zahmete hiç gerek yok. Bilet fiyatlarında indirim yapsınlar.İsteyen yolcu Online Check in de seçsin ekstra ücretini ödesin Pegasus gibi. 8
  • iPhone Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 13:20:02 Dogru konuya deginmişşiniz.Sandeviç Yenmesede olur!Ama Almanya'da şöyle bir Uygulama var Bekleme Salonunda Boarding için Beklenen yerlerde içmek için Kahve Otomatikleri ve küçük Atıştırmalık Snackler var.Neden Böyle olmasın?Yani Uçuş öncesi içeçekler (sıcak soguk) ve Atıştırmalıklar ikram edilebir Uçuş esnasındada 1 saat cıvarında olup Servis Sıkışıklıgına ve stress olmaması için Sadece içeçek ikramı yapılabilir. 4
  • iPhone Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 13:19:09 Yav he he, birde okumuşsun adam olmuşsun köşe yazarı olmuşsun. Mantığa bak, git daha ucuza sandviçsiz uçmak istiyorsan git pgs ile uç arkadasım. Thy böyle, böylede kalacak. Kimse zaten 1 saatlik uçuşda ziyafet çekmek için binmiyor yolcuların ağzı tatlansın, güzel vakit geçirsinler yemeğini yerken. Ve emin ol ikramı kaldırsa yine daha ucuza bilet kesmez emin ol thy. 9
  • iPhone Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 13:05:57 Yerim ben seni abii nerdeee o gunler ben ucuz bilet istiyorum ucuz bilet sandwich ne yapim!! 7
  • hay canına minnet 19 Ağustos 2014, Salı 13:02:50 hay ağzınıza sağlık, sonunda sağ duyulu birileri çıktı... özellikle izmir ve ankara 35dakikada 150yolcu, tamamen fiyasko. olabilecek bi acil durumda yaşanacakları hayal bile edemiyorum. yapılması gereken anadolujet gibi çay, kahve ya da su servisi olmalı ekonomide, 40dklık uçuş zaten. hatta çay, kahve yerine sepet&su şeklinde bir şey yapılabilir sadece. 7
    • boyle mantıga 19 Ağustos 2014, Salı 14:10:40 amma laf ya! olabilecek acil durum, uzun uçuştaki ikram esnasında olmuyor mu? :) 2
    • kendin kadar ye 19 Ağustos 2014, Salı 14:25:05 Çay, kahve içmeye sıcak yemeğe gelcek adam otobüsü tercih etsin. Uçmak isteyen insanlar binsin şu uçağa artık. Bakın pegasus ne kadar başarılı. Hiçbirşey ziyan olmuyor. Yoksa kola, ayran, çayı sırf bedava diye aynı anda içen adamları gördü bu THY ayıptır yazıktır çalışanada. 4
  • FSBOP 19 Ağustos 2014, Salı 12:53:58 Bencede çok mantıklı eğer indirim yapacaklarsa bu şeklide ilerleyebilirler, ozaman yakın mesafeli uçuşlarda bukadar host veya hostes de çalıştırmak zorunda kalmazlar. Hem personel maliyetinden kar etmiş olurlar diye düşünüyorum 4
    • bir garip çaycı 19 Ağustos 2014, Salı 14:10:39 host-hostesi şirketler çay kahve dagıtsın diye koymuyor uçağın içine. Sen kalkp krizi geçirirken hayatını kurtarsın diye var yada uçagın motoru yansa acil çıkıştan çıkarıp hayatını kurtarsın diye var. Yoksa çayına süt şeker koymak için orda değil o adam. İşte bu bilgisizlik yüzünden gelişemiyor havacılık ve yolcunun hostesin ne sıkıntı çektiğinden zerre haberi yok. Ayrıca sivil havacılık gereği 189 kişilik uçakta en az 4 hostes/host olmak durumunda. Şirket onlardan kısabilse zaten kısardı. Ayrıca minimumda insan çalıştırıp zaten kısıyor!! 1
  • İkram 19 Ağustos 2014, Salı 12:51:12 Aslında yemek işin tabiki ana unsuru değil ama yemek geldi çay içildi toplanıyor derken inişe geçmişiz. Bu uçuşun daha da kısa süre olarak algılanması ve THY çalışanlarını kısa süre de olsa bire bir görme imkanı oluyor. Yoksa ABD de ki gibi otur kemeri bağla bekle modu bence iyi değil. Uçağa binerken kapının yanına yiyecek kutuları konursa bunlar binerken alınır hostesler de sadece içecek servisi yaparlar. Bu onların işini azaltabilir. 1
  • GHAI 19 Ağustos 2014, Salı 12:49:20 VALLAHİ ADAM HAKLI 3
  • Kemal 19 Ağustos 2014, Salı 12:46:55 Katlıyorum... 3
  • iPhone Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 12:46:12 +1111111 4
  • candagl 19 Ağustos 2014, Salı 12:35:45 ne kadar bos bir yazi, sana ne kardesim hosteslerin ana gore ucus givenligi olsada thy deki hostesler yemek servisi yapcagini bile bile bu ise giriyor. Isterse pegasusa gider calisir. her isin yorucu bir kismi var o zaman doktor gece acile gelmesin muhendis sahaya cikmasin. Hem kardesim sanki havayolu o parayi sana verecek yemekten tasaruf ettigi cebe indirecek. Insanlarin bir rahati var o da mi batti istiyen pegasusla ucar yemeyecekse. Rekabet diye bir sey var thy de ikrami ile one cikmaya calisiyor. ( ingilizce klavyeden dolayi herkesden ozur dilerim) 6
    • Bilmeden konusmak 19 Ağustos 2014, Salı 14:15:12 İkram yapmayan şirket tasaruf yapmıyorsa THY neden 180tl e bilet satarken aynı hatta pegasus 80 tl ye bilet satabiliyor?? Kendinle çelişmişsin. Ayrıca örnek vericeksen sun express i ver cünkü pegasus un alternatif rakip şirketi thy dğeil sun express olabilir aynı modelle. Ha bir de orta şiddetli tribülasta yoğun serviste kalp krizi falan geçireyim deme. Boşta olmayan hostes sana gelene kadar kalp masajına gerek kalmayabilir.. Bilgine. 3
    • bildmeden.. 19 Ağustos 2014, Salı 14:39:33 harbiden bilmeden konuşmak bu olsa gerek. Ben çok rastlamışımdır, THY90 liraya bilet satarken aynı destinasyona PGS 290, Atlas 250, Onur 220. Hatta bir seferinde londraya TK'dan 350 liraya aldım biletimi ama pegasusta 750 liraydı ve güzel tarafı şu şehrin dışına bi meydana değil LHR gibi şehrin göbeğinde olan bi meydana indim. Yani bu tamamen şans işi. Çünkü Türkiyede kim low cost havacılık yapıyorum diyorsa yalan diyor. 10 bileti satıyor ucuza kalanını dayıyor fahiş fiyatla. 0
  • iPhone Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 12:34:12 İşi bu arkadaşım 2
  • Bilirkişi 19 Ağustos 2014, Salı 12:22:20 Sadece bir müşterinin görüşüdür... 0
  • Katılıyorum 19 Ağustos 2014, Salı 12:20:26 Mantıklı... 4
  • Adama bak 19 Ağustos 2014, Salı 12:19:17 Adamın derdine bak çok komik bir yazı. Lütfen kişisel tercihleriniz sizde kalsın kamuoyuna duyurmayın. Bazı gazete yazarları halk içinmi kendileri içinmi yazıyor bu memleketde bende anlamadım. Evet böyle birşey görülmemiş. İşte THY farkı. 4
  • Trader Joe's 19 Ağustos 2014, Salı 12:18:14 THY basindaki silahsorune zorla yazdirmis gibi duruyor bu yazi. Ortaya kemik atiyor ,tepkileri inceliyor olsa gerek.Demek ki servisi kaldirmaya niyetleri var :)))) THY 'nin ichatlarda sandvic vermesi yeni birsey degil ki. Ezelden beri var. ne is? ;)) 1
  • iPhone Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 12:17:34 Ağzınıza sağlık süper yazı 4
  • iPhone Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 12:17:27 Cozum var zaten, Onur, Atlas, pegasus ve AnadolJet var.. THY low cost olmadigi icin bu konsepti uyguluyor 2
    • Atlas 19 Ağustos 2014, Salı 14:41:38 Atlast'tada yurt içi uçuşlar ve belirli kısa hatlarda soğuk sandviç ve içecek servisi var Thy'den bi farkı yok baktığınızda. 1
  • Kpt. Kıral Kobra 19 Ağustos 2014, Salı 12:17:16 İmaj her şeydir, susuzluk hiç bir şey. 0
    • F/O 19 Ağustos 2014, Salı 19:41:20 çok doğru.. 0
  • Garip? 19 Ağustos 2014, Salı 12:16:24 "Garibim hostesler" bu ifade hiç uygun değil. Herkes kendi seçtiği mesleği gönül rahatlığıyla yapar. Yazar kendisine baksın. 0
    • aziz nesin haklı 19 Ağustos 2014, Salı 14:32:01 Madenciler öldüğünde ne dedin sen??? Akraban falan hostes olsa böyle konuşmazdın emin ol. Çünkü zerre haberin yok ne çektiklerinden. 5
    • 40 B/c 170 Y/c 19 Ağustos 2014, Salı 14:40:05 Aha alındı bizim yürüyen nükleer santraller kötü bişey dememiş panpa biraz ilgilenin özen gösterin bu insanlara onlarda her ne kadar kromozomları paramparça olsada hala insan gibilerinden iyi şeyler demiş atar yapma hemen:) 0
  • Android Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 12:10:50 He is right definitely 3
    • yanlış 19 Ağustos 2014, Salı 14:12:10 he is definitely right olacak o :) 0
  • Android Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 12:08:31 Thy bindim yarim saat rotar yapti hem ilkram hem disari izledim cok zevk ucustu ilkram daha genisletebilir diye dusunuyorum okadar para oduyoruz thy elbette memnun edecekler ozaman hostesleri ne is yarayacak pegasus u bakalim hostesleri cok gereksiz geliyo hic koymazsalar daha iyiydi 5 hostes varsa 2 hostesi koysun 4
    • teyyare 19 Ağustos 2014, Salı 14:21:21 189 kişiye 2 hostesmi koysun yani? Sivil havacılık ne diyecek o işe? Hastalarsan uçakta ölmeyi kabul ediyorsan koysun. Çünkü (5 hostes heavy duty uçuşlarda konur uçakta kaç hostes oldugunun farkında değilsiniz bile demek ki.)2 hostes nerdeyse 200 kişiyle ilgilenmesi ve ucusu tamamlaması mümkün değil. 0
  • iPhone Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 12:06:20 Ah be abi, olur mu öyle şey.Daha o portakal suyunu içecek, kalmazsa çocuk gibi sinirlenecek. Bir düzeltme yapayim bu arada Ankara uçuşlar 40-50 dakika arasi oluyor. bunun 15-20 dakikası kalkış iniş. 30 dakikada ortalama 150 kisiyi doyurmaya çalışıyor bu insanlar. He tabi bu arada kaptanın çağırıp ne yemek var demeside ayrı tartışma konusu. Yani demem o ki yıllardır böyle gelmiş böyle gider.Ama güzel saptama. Tebrikler. Ülkede kafası çalışan insanlar görmek sevindirici. Keşke birde bu kısa sürede servislerde uçuş güvenliğinin hiçe sayılmasına değinseydiniz. Gerçe uçuş güvenliği kimin umrunda, müşteri memnuniyeti önce gelir!! 3
    • pofff 19 Ağustos 2014, Salı 14:13:16 uçuş güvenliği ne alaka yaa? yani illa bi yere bağlayacksınız saçma sapan.. 3
    • cahillik sizin ki 19 Ağustos 2014, Salı 14:30:21 Uçuş güvenliği hakkında hiçbir bilginiz yokken eleştirmeniz manidar cidden. Hiç bir emergency durum yaşamadığınız çok belli. 6
    • cahilklik e 19 Ağustos 2014, Salı 15:18:53 belli ki siz hep emergency yasamıssiniz :) cok begenmiyosanız, canınızın tehlikede oldugunu dusunuyorsanz niye bu işi inatla yapıyrsnz o zamn? 1
  • iPhone Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 12:05:35 Çok doğru bir gözlem olmuş.destekliyorum 2
  • apron 19 Ağustos 2014, Salı 12:05:09 bence çok mantıklı ve güzel bir yazı olmuş , illa ikram vermek istiyorlarsa sadece kırmızı kuyruklarda (THY) versinler , Anadolujet in kurulmasının amacı THY nin kalitesini arttırmak değil miydi zaten , aynı zamanda herkesin uçmasını sağlamak , böylelikle uçaklar hem yerde daha az kalmış olur hem de herkes daha ucuza uçmuş olur... 0
  • volkan 19 Ağustos 2014, Salı 12:04:51 Bence servis onemli bir etken,ben ucaga bindigimde servisin yapilmasi beni memnun eden bir etken... Hizli servis yapilip,eger cop kaldiysa ucaktan yolcular ugurlanirken cop toplanabilir. Bu yuzden bu goruse katilmiyorum... 3
    • yok artık 19 Ağustos 2014, Salı 14:22:45 Cebinemi koyacaksın çöpleri? koltuk ceplerindemi seyahat edicekler çöpler uçuş boyunca ve sonunda? 1
  • poland 19 Ağustos 2014, Salı 12:03:00 klasik hurriyet mantigini yansitmis..gelisen herseyin onunu tikamaktan baska ne ise yariyorlar 3
  • iPhone Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 12:02:32 Kabin ekibi her yolcuya eşit servis yetiştirmeye çalışırken, B/C yerde welcome'ı beğenmez içki ile başlar, Y/C'de yolcular 2. içeceklerini ister. Hangi servisin kaldırılmasından söz ediyorsunuz siz?? 0
  • yuh yahu 19 Ağustos 2014, Salı 11:57:21 yahu sen de yazı yazma, doktor hasta bakmasın, mühendis bina yapmasın.. İşin gereği bu.. Bir doktor acil bir hastaya "bir iki saat daha ölme" ameliyatını yetiştiremiyorum der mi? bu ne mantıksız bir yazı olmuş.. 4
    • Airport Habe üye 21 Ağustos 2014, Perşembe 12:46:08 Sizin yorumunuz kadar mantıksız değil. 0
  • iPhone Uygulaması 19 Ağustos 2014, Salı 11:55:47 Cengiz Semercioğlu ilk defa uçuyor sanırım Thy'de. Amaç açlıktan ölen yolcuları doyurmak değil, 30dakikalık uçuş dahi olsa yolcularımızı oyalamak 2
  • 6 bacak 19 Ağustos 2014, Salı 11:49:31 Hacı sus sus kaş yapayım derken göz çıkar sonra hee bunlar sadece soğuk sandviçmi dağıtıyorlarmış derler o 50dk.lık Ankara uçuşu sıcak servis oluverir aman diyim boşver bak sen işine! 1