THY hosteslerine neler oluyor?

    Çok beğenilenler

  • Misafir 20 Kasım 2009, Cuma 21:41:31 Bende 97 yılında bu sırkete gırdım..Kalıte tabıkıde degıstı ancak sımdı emeklı olan amırlere soruyorum kendılerı acaba ucakta cayımı kahvemı yaptınmı??yemegımı hazırla derken gazetesını okumuyormuydu??hatta ve hatta orgu oren vardı...şimdıkı şartlarda kac tanesı calısabılı acaba o ESKI TECRUBELI AMIRLERIN???calısmak zorunda olmaları pekı??bızlere yaşattıkları travmaları unutmuyoruz ..Emeklı oldular dıye sırketıme laf soyletmem o kadar...ıyıkı emeklı oldular ..TK bır numaradır .....Bu yazılanlar cok abartıdır... 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 08:32:53 Bayılırım ezelden beri bu A, B muhabbetine, çamur at izi kalsın, nasıl olsa karşı tarafın kendini savunma hakkı yok. Kardeşim mademki bu kadar saydırıyorlar, söylesene kim olduklarını bu ablaların. Neden çekiniyorlar, ayrılmışlar başka havayoluna geçmişler, iş bitmiş, saklamanın manası ne. Yazki bakalım bu mükemmel ablamlar hakkında insanlar neler düşünüyorlar. Belliki ablamların her ikiside emekli edilmelirini içine sindirememişler. Ayrıca Mehveş EVİN olarak siz birde şu anda aktif görevdeki kızlarla konuşsanız, otobüs biletinden ucuz uçak biletinin satıldığı, yolcu kalitesinin düştüğü bu günlerde bakalım kızlarımız neler çekiyor birde onları dinleseniz. Emin olun sorun sırf THY de yada kızlarda değil... 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 21 Kasım 2009, Cumartesi 15:58:48 YA BU YURUM YAZAN GAZATECİ HÜRRİYETTEMİ YAZIYOR HANİ OLURYA BİR ÜNLÜ GÜNDEMDE KALMAK İÇİN OLUR OLMAZ ŞEYLER YAPIYOR BUDA HERHALDE İSMİNİN TANINMASI İÇİN THY Yİ KULLANDI YAZIK YAZIK TÜRKİYENİN EKONUMİSİNİ AYAKTA TUTAN BİR ŞİRKETİN BU ŞEKİLDE YAZILMASI BENCE GAZETE VE TELEVİZYON KURULUŞLARIDA ARTIK GERÇEK YAZAN VE GERÇEK YAYIN YAPAN JJJİNSANLAR ALINSIN 1
  • Misafir 20 Kasım 2009, Cuma 22:28:35 yorumların hepsını okudum..havacılık hakkında tek bısey bıle bılmeyen yorumcular ve sadece haber olsun diye acımasızca haber yazanlar bende bır gazetecı evladıyım babama sorarmısınız ben ucustayken gece yarılarına kadar uykusuz kızım ındınmı ıyımısın dıe arayan ,annecım ne zaman gelıceksın cok özledın dıyen evladıma,hergun saglıklı ınsın dıye dualar okuyan anacııma..SIZIN ISINIZ GUCUNUZ YOKMU??sIZ NEDEN BAHSEDIYORSUNUZ HE??BU ISI BILMEYENLERDE BIRAZ ARASTIRSIN KABIN MEMURU NEDIR NE YAPAR ASLINDA UCAKTA NEDEN VARDIR DIYE OLMAZMI 0
  • Misafir 20 Kasım 2009, Cuma 11:07:03 Siyasi torpille hostes ve host alırsan böyle olur. İşi bilmeyen torpilliler dolunca uçaklara servisi benmi yapacağım. Olacağı budur ne bekliyorsunki örümcek kafalı zihniyetle yönetilen THY'den 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 22:01:36 AHH AH NERDE KALDI O ESKI GAZETECILER.UCAGA GELIP GOZLERIMIZIN ICINE BAKARAK MERHABA ARKADASLAR NASILSINIZ DEYIP KENDINI TANITAN.HIC BIRSEY YEMEDIGI HALDE BINLERCE KEZ GUVENLI UCUS ICIN TESEKKUR EDEN YETMEYIP GAZETESINDE BIZLERE OVGULER YAGDIRAN.SIMDI UCAGA GELIP KENDISINI TANIMADIGIMIZ ICIN BIZLERI AZARLAYAN BENI TANIMADINIZMI DIYE KAPRIS YAPAN.KENDILERI UNLU BIR AKTRIS SANKİ.ESKI BIR GAZETECI ARKADASIM A.VE B. DEDILERKI BU MESLEK ESKISI GIBI DEGIL SIMDIKI GAZETECILER KAFALARINA GORE YAZIYORLAR.ETIK OLMAYAN DAVRANISLAR SERGILIYORLAR.YEMEK ICMEK ICIN KALP KIRIYORLAR.NASIL OLDU GUZEL BIR YAZI DEGILMI.YAZDIM OLDU.DEMEKKI BUNLARI YAZMAK ICIN GAZETECI OLMAM GEREKMIYORMUS DEGIL MI.SAYGILAR 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 21:56:46 AYNEN DEDIGIM GIBI BIZDE SIZ VE SIZIN GIBILERDEN HOSLANMIYORUZ.UCAGA GELIPP BAKINN BANA IYI DAVRANIN HEP BENLE ILGILENIN BEN GAZETECIYIM SIZI MAHCUP EDERIM YAZARIM YUKARI SOYLERIM DIYEN BAKISLAR TEHTITKAR TAVIRLAR.SIZI SEVMIYORUZ.SIZ O UCAKTA YOLCUSUNUZ YOLCU.GAZETECI DEGILSINIZ BIZLE UCAN BINLERCE INSAN GIBI SIZDE YOLCUSUNUZ.EGOLARINIZI ARKA PLANDA BIRAKIN ARTIK YETER.BIRGUN SIZLERE VERILEN BU PRIMLER BITECEK BUNUDA BILIN.SIZI EL USTUNDE TUTARIZ EXTRA ILGI GOSTERIRIZ AMA YINE OLMAZ NEDEN CUNKU BIZE CAMUR ATMAK KOLAYDIR.BIR DEFADA MARJINAL OLUNDA HAKKIMIZI VERIN.SADECE BIR GUN SIZ GIBI INSANLARLA UGRASINDA GORUN NEYIN NE OLDUGUNU.UNUTMAYIN DUNYADA BINLERCE GAZETECI VAR VE HEPSI INSAN.HER INSAN OZELDIR SADECE SIZ DEGIL. 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 21:51:07 SEVGILI YAZAR MEHVES EVIN SEYAHAT EDECEKSINIZ SANIRIM BILET LAZIM.NEDIR BU KARALAMA KAMPANYALARI.BU EMEKLI OLDUGU HALDE ISMINI BILE VERMEKTEN KORKAN ESKI A. VE B.HOSTESLERI.UCUSU SADECE RUJ SURMEK ZANNEDEN KAPIYI BILE ALAMAYACAK KADAR TOMBUL AMA HERSEYI EN IYI BILDIGINI SANAN EMERGENCYE AYKIRI YANINDA CALISAN ARKADASLARA KENDINE CILINGIR SOFRASI KURDURAN AHH O ESKI AMIRLERIMIZZ.ISTISNALAR KAIDEYI TABIKI BOZMAZ.BIRAKIN ARTIK BU HAVADAKILERI KARALAMA KAMPANYALARINI.ERISEMEDIGINIZ CIGERIZ BIZ CUNKU BIZ COK YUKARDAYIZ LIKE A STARS SIZ NE DERSENIZ DEYIN.KASTETTIGINIZ 1 CURUK ELMA KOCA BIR EFSANE SIRKETE VE HAVADA HERAN TEHLIKEYLE KARSI KARSIYA KALARAK EMEK HARCAYAN INSANLARA MAL EDILEMEZ.GIDIN BASKA MESLEKLERLE UGRASIN.MESELA GAZETECILERLE. 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 00:33:02 artık her torpili olan kişi kendi adamını thy' na alınıyor o yuzden hiç bir yolcu kalite aramasın ! kabin memurları bile neden orada olduklarının bilincinde degil kii iişlerini düzgün yapsın .. 0
  • Misafir 18 Kasım 2009, Çarşamba 09:23:30 Kabin memurlarının (Son zamanlarda alınan) lütfen bir kiyafetlerine bakın. Ayakkabılar boyasız. Elbiseler bakımsız. Genelleme yapmak istemiyorum ama hep de böylesi mi denk geliyor. Eskiden uçuştan önce üniformalar ütülenir, saçlar yapılır ayakkabılar boyanırdı. Neden mi ? Önce kendilerine olan, sonra yolcuya olan saygılarından. Şirketlerine duydukları aidiyet duygusundan. Şimdi ise düştükleri duruma bakın. Bu işlerden anlamak lazım. Durmak yok yola devam demekle olmuyor işte. Zorlamanın anlamı yok. Beceremiyorsunuz... 1
  • Misafir 17 Kasım 2009, Salı 20:09:33 Sızı canı gonulden tebrık ederım yazmıs oldugunuz yazıdan dolayı Muhtesem gozlemlemıssınız varoslardan toplama ekıplerle best cabın degıl thy bad cabın durumunda star allıance olayı masal 1
  • Misafir 17 Kasım 2009, Salı 19:42:02 yaa o kadar meslek var neden gelip gidip hosteslerden bahsediyorsunuz ki hosteslik diye birsey yoktur kabin memurlugu vardır.. gidin kendi isinizi yapın birazda empati yapın business ın kırık koltuguda teknigin hatasıdır cok bilmiş hostes a-b ye hatırlatırsınız bi ara.. askeriyedeki ust astı ezecek ilişkisi yok artık hukuk devletinde yasıyoruz canlar.. 0
  • Misafir 17 Kasım 2009, Salı 06:15:57 bence suç hostes veya hostlarda değil olamazda..bütün suç thy yönetiminde ve hostes ve hostları işe alırken elemelerden geçiren işi bilmeyen,tamamen sahibinin sesi adamlarında... hostların tiplerine bir baksanıza hepsi aynı..hemen hepsi tarikatçı,cemaatçi..geçen hafta uçak inerken yolcu cep telini açtı hayatım uçak iniyor gel beni al dedi kulaklarıma inanamadım etrafta hostes ve host namına kimse olmadığından ben uyarmak zorunda kaldım o kadar insanın güvenliğini hiçe sayan mahluku..uçak indi hareket halindeyken millet ayaklandı kimi dolaplardan eşyalarını alıyor kimi ceketini giyiyor kimi geriniyor,esniyor..ee nerde hostes veya hostlar??kim bunları uyaracak kim durun ne yapıyorsunuz diyecek??ben mi??thy acil çözüm bulmalı ... 0
  • Misafir 17 Kasım 2009, Salı 01:10:49 Her THY uçağına Doğan Gurubu gazetelerinden beşer adet fazla yüklense, görün bakın THY dünyada ilk üçe oynar mı oynamaz mı? Bu gazetecilerde objektiflik değil Doğaniflik var, ver maaşını yazdır istediğin yazıyı, hayat bu be kardeşim! 0
  • Misafir 16 Kasım 2009, Pazartesi 22:33:55 :)) Ya nedendir bilemiyorum sürekli bir karalama kampanyası,sürekli çamur atma sevdası,sürekli açık arama durumları.....Neden diye sormuyorum nedenini tabiki biliyorum..bu yazıyı yazan zavallı neden böle bir uğraş içerisine girdi onu da biliyorum.bana bakk ZAVALLI sen ne yazarsan yazz..THY yine en büyük..sen ne kadar karalarsan karala amacına ulaşamayacksın.o yüzden kendini boşuna yıpratma bencce uğraşacak başka seyler bull....se 0
  • Misafir 16 Kasım 2009, Pazartesi 18:13:08 BU ŞİRKETTE 1 SENE ÇALIŞTIM PART TİME OLARAK YER HİZMETLERİNDE GÖREV ALDIM .HERKEZİN AĞZINDA BİR TORPİL KELİMESİ.ALMIŞ BAŞINI GİDİYOR..ADAM GİBİ İŞ YAPTIK.UÇAKLARI GECİKMEYE SOKMADIK.İTİNA İLE ÇALIŞTIK.SADECE HOSTESLERMİ..YER İŞLETMEDE ÇALIŞAN Bİ SÜRÜ İNSANIN MORALİNİ SIFIRA İNDİRDİLER.SERVİSTE AKSAR TUVALETTE TIKANIR YAKINDA BUSİNESS YOLCUNUN KAFASINA GAZETEYLEDE VURULUR.BU ŞİRKET ÇALIŞANLARININ DEĞERİNİ BİLMESSE.ONLARA SAHİP ÇIKMASSA İLERLEYEN ZAMANLARDA DOCO BİLE ÇOKOKREMLİ EKMEK YÜKLER BÜTÜN UÇUŞLARA. 0
  • Misafir 16 Kasım 2009, Pazartesi 17:53:10 YAZILARINIZDA SİZLERİ ELEŞTİRENLERE KARŞI YAPTIĞINIIZ 14 SAATLİK UÇUŞLARDAN,BİR UÇUŞTAN DİĞERİNE KOŞTURMANIZDAN BAHSEDİP SU ÜSTÜNE ÇIKMAYA ÇALIŞMIŞSINIZ.EĞER GERÇEKTEN LİMİT ÜSTÜ UÇUŞ YAPTIRILIYOR,YETERLİ DİNLENMEYİ YAPMADAN DİĞERİNE GÖNDERİLİYORSANIZ BU BÜYÜK BİR HATADIR.BİRLİK OLUP ÇEKİNMEDEN YÖNETİMİNİZLE GEREKLİ İRTİBATA GEÇMELİSİNİZ.AKSİ TAKDİRDE UÇUŞLARA YORGUN,BEZGİN MUTSUZ GİTMENİZ KAÇINILMAZ OLACAKTIR.BU DURUMDAKİ KABİN MEMURLARINDAN GEREKLİ PERFORMANS BEKLENEMEZ ZATEN.BÜTÜN OLUMLU VE OLUMSUZLUKLAR İSTER İSTEMEZ YOLCUYA DA YANSIR.BU ÖNEMLİ SORUNUNUZU BİR AN ÖNCE ÇÖZMENİZ GEREKİYOR.BAŞARILAR. 0
  • Misafir 16 Kasım 2009, Pazartesi 17:10:06 THY HOSTESLERİNİN UÇUŞ EĞİTİMİ,YOLCU HİZMETİ VE KİŞİSEL BAKIM VE DAVRANIŞLARINI KAPSAYAN BİR CANLI YAYIN PROGRAMINDA DİLE GETİRİP ENİNE BOYUNA KONUŞURSANIZ EMİNİM OLUMLU GELİŞMELER YÖNÜNDE THY YÖNETİMİ GEREKLİ ÇALIŞMALARI YAPACAKTIR. HER MESLEKTE OLDUĞUNDAN HAVACILIKTA DENEYİM ÇOK DAHA FAZLA ÖNEMLİDİR.KABİN MEMURU ALIMLARINDA DA ÖNCELİK DENEYİM EĞİTİM VE GÖRÜNÜŞ OLMALIDIR.KİMSE KİMSENİN NÜFUS KAĞIDINA BAKMIYOR .ÖNEMLİ OLAN DIŞ GÖRÜNÜŞTÜR.THY MAALESEF PERSONEL ALIMLARINDA YABANCI HAVAYOLLARINA GÖRE ÇOK KÜÇÜK YAŞTA OLMASINA RAĞMEN YAŞINDAN BÜYÜK,BAKIMSIZ AMA TORPİLLİ KİŞİLERİALMAYA DEVAM EDİYOR.BU YANLIŞ UYGULAMAYA SON VERİLMEZ İSE BU İŞLER DÜZELMEZ.BUNUN THYYÖNETİMİNE ANLATILMASI GEREKİYOR. 0
  • Misafir 16 Kasım 2009, Pazartesi 15:10:26 öncelikle şunu herkesın bilmesii gerekiyor alınan paralarda ikramiyelerde hak edilip alınıyor serviste aksaklık oluyormuş orası restaurant değil bilmiyorum bunu fark edebiliyormu yazan kişi ayrıca hostes manikürlü olur hostes şöyle olur böyle olur onları yapabilecek zamanı bile kalmıyor hosteslerin erkek arkadaşlara da host değil steward denildiğinide bilmesi gerekir tk nın uçtuğu ana üs Atatürk Havalimanıdır ve geç kalkışların nedenı ordakı doluluk oranıdır diğer hava yollarının okadar cok noktaya uçusu olmadıgı ıcın hepsı zamanında kalkıyor diye konusabılme hakkını kendinizde görüyorsunuz dunyada T.C yi tanıtan tek hava yolu dur THY o yuzden lafımızı ve ondanda onemlısı kendımızı bilip konuşalım herkese iyi akşamlar... 0
  • Misafir 16 Kasım 2009, Pazartesi 10:28:17 Değerli kardeşim camide vaaz verir gibi yazmışsın. Arapçaya olan merakın Türkçeni de almış götürmüş. Keşke arapçadan önce Türkçe öğrenmeye çalışsaydın, bugün buralarda güzel yazılar yazıyor olabilirdin. Senin için çok üzgünüm... 0
  • Misafir 16 Kasım 2009, Pazartesi 10:24:44 Hafif bir arap merakı var galiba. Neden arap havayollarını örnek alsın ? Uzakdoğu yok mu ? Avrupa yok mu ? Zaten başımıza gelenler hep bu arap merakı yüzünden geliyor. 0
  • Misafir 16 Kasım 2009, Pazartesi 09:52:58 siz kendinize bakin kadinlar günlerdir ailesinden uzak dertli belki stress li belki simdi sana karsi nasil iyi olsun kendinizi bi onlarin yerine 0
  • Misafir 16 Kasım 2009, Pazartesi 09:07:49 Kaptanlarımız inan 3-5 kuruşun hesabını yapacak kişiler değillerdir sayın ziyaretçi. Çamur at izi kalsın politikası ile bir yere varamazsınız. Yazı zaten saçma sapan bir yazı ama en komiği de tuvaletlerin tıkanması ile kabin memurları arasında bağlantı kurulması ((: Aldığımız eğitim hakkında gram bilgisi olsa bu yazarın, şu suçlamaların hiç birini yapamaz. Ama işte yurdum yazarı... Fazla söze gerek yok. 0
  • Misafir 16 Kasım 2009, Pazartesi 07:51:47 Ben hayretler içindeyim.Tabikide işini düzgün yapanları tenzih ederim.Ancak içinizde çok ayrık otu var.Simdi diyecekki bazıları çekemiyenler yazıyor.Kıskananlar çatlasın filan diye.Sizden sonra kalkan sizden önce iniyor.Hemde ECON speed ile uçtukları halde.Şapkayı lütfen önünüze koyun.Aldığınız paraları yiyemiyorsunuz zaten.Ben THY yönetiminin yerinde olsam HAFTASONU,TATİL GİBİ DÖNEMLERİN ekstra ücretlerini kaldırırım.Şunu iyi bilmek lazım.Görevini en iyi yapan ,ülkesini ençok sevenlerdir.BİRDE ŞU VAR.BU ŞİRKET KAMUYSA KAMU GİBİ,ÖZELSE ÖZEL SEKTÖR ŞİRKETİ GİBİ YÖNETİLMELİ.Hadi kalın sağlıcakla. 0
  • Misafir 16 Kasım 2009, Pazartesi 07:38:33 Arkadaşlar cumartesi-pazar uçtum.Thy kaptanları Hava trafiğinin içine etti.Neden mi?Nedeni haftasonu görevi yapmaları.Çok düşük süratlerle uçuyorlar fazla mesai ücreti almak için.Bizim insiyatifsiz Kontrolörlerimizde direktiflerini dinletemiyorlar.Bunlar varya yurtdışında mum.Patern süratlerine yada route süratlerine sebep göstermeden uymayanı oyarlar.Bu THY KAPTANLARI TÜRKİYE HAVA SAHASININ İÇİNDE TEK UÇANLARIN KENDİLERİ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORLAR GALİBA.Adam 35-40 NM de sürati son yaklaşma süratine düşürmüş uçuyor..EL İNSAF BE BİRADER.Birisine kontrolör sordu.Süratiniz ne diye.170 dedi.Kontrolör derhal 210 ve üzerine çıkarın diye çaktı.Vatandaş dediki bulunduğum yerde rüzgar fazla.E be kardeşim radar senin zaten yer süratini okuyor.AYIP YAHU. 0
  • Misafir 16 Kasım 2009, Pazartesi 06:40:18 kabin ekibi arkadaşlara eğitimsiz,suratsız vs.. gibi laflar edilmesi çok yanlıştır.lütfen hem yazarlar hem de yorumcu arkadaşlar yorumla-rında biraz daha seviyeli olsunlar.şu anda turizm sektörünün sorunları arasında maalesef bizim abartılı medyamız da var.eleştiri elbette olmaı ama biraz daha dikkat etmeliyiz.sonuçta THY hepimizin 0
  • Misafir 16 Kasım 2009, Pazartesi 06:35:18 Türk Hava Yollar'nın ,kalitede kıstas alması gereken havayolu Emirates,Etihad gibi kalite ödüllerine boğulmuş havayollarıdır.Büyüme hızı son derece yüksek olan,finansal krizde karlılık bir miktar düşse bile,pazar payını ve yolcı sayısını arttıran bir şirketimizdir THY. 0
  • Misafir 16 Kasım 2009, Pazartesi 06:30:28 değerli arkadaşlar.maalesef bu yazar bozuntusu da, en ufak sorunu büyük bir problem haline getiren değerli yolcular da turizm sektörüne çok büyük zarar veriyorlar.ben luftansa,british, klm,alitalia,delta vs.. çoğu havayoluyla yıllardır yolculuk yapıyorum.hiçbirinin misafirlere gös-terdiği ilgi ve alaka THY gibi olmadı. 0
  • Misafir 16 Kasım 2009, Pazartesi 01:17:10 bir acil durumda herhangi bir şey yapabileceklerini düşünmüyorum hiç birinin 0
  • Misafir 16 Kasım 2009, Pazartesi 00:57:22 Buradan THY yonetimine ve Sendika Yonetimine ve halihazirda THY de ucmakta olan hostes arkadaslara sesleniyorum. Bu yazida su an THY de ucan hosteslere `iyi aile kizlari olmadiklari` yonunde yapilmis ACIK ve COK AGIR bir hakaret mevcuttur. Yazarin Hostes A nin goruslerine yer verdigi bolumde acikca gorebilirsiniz. THY hosteslerine ve ailelerine yapilan bu hakaret tazminat davasi acmayi gerektirir. Bir yer personeli arkadasiniz olarak sizden rica ediyorum LUTFEN geregini yapiniz. Oyle bu gazete koselerinin nasil emanet edildigini bilmedigimiz insanlarin bizim gibi emekci calisanlara kolayca dil uzatabilmelerini acikcasi kaldiramiyorum. Tekrar rica ediyorum hakkinizi arayiniz.... 0
  • Misafir 16 Kasım 2009, Pazartesi 00:25:28 bu ıngılızce olayıda cok abartılıyor. Turkıye'de egıtımı cok ıyı verıyorlarda kabın memurlarının kafası kıtta anlamadılarmı. Ortaokulda alınan ingılızce egıtımıyle unıversitede alınan ıngılızce egıtım sadece bı kac basmak ustudur. bu kısılerın degıl egıtım sıstemının acıgıdır.Paran varsa kursa gıder ogrenırsın yada yurtdısına cıkarsın ama kabın memurlarına suc atamazsınız hepsı thy nın gecırdıgı sınavdan gecer not almıslardır. 0
  • Misafir 16 Kasım 2009, Pazartesi 00:13:18 Hostesleride anlayan destekleyenlere sonsuz tesekkurler.zaman bırlık zamanı.. Hepımız canla basla calısıyoruz bu sırket ıcın bız kendı aramızda ıyı olalım dısardan gelen her lafa cevabını verırız kendı acıklarımız varsa kendı aramızda kaparız. yerden gorevlılerınden harekatına kadar hostesınden servıs soforune kadar hepımız yorgunuz streslıyız para var ama huzur neden yok.. hıc mı olmayacak. 0
  • Misafir 16 Kasım 2009, Pazartesi 00:07:15 peki bu kabin memurlarını eleştirenler. niye her defasında thy yi tercih ediyosunuz. uçmayın o zaman da görün. gidin bi pgs veya onurla uçun. o güleryüzlü gözlerin içinde dolar işareti beliren şirketlerle uçun da bizim kıymetimizi bilin. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 23:14:32 thy hostesine gelene kadar konuşacak o kadar konu var.hostes işin son noktası.hostesin fırını bozuksa hostes nasıl sıcak omlet getirecek.bilseni zaten burada yorum yapmazsınız. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 22:44:13 O kontrol kabin amiri berrin yüksel neden görevinden alındı kendisine sordunuz mu sayın gazeteci? Acaba uçağa ikram kamyonunun içerisinde gelmek: arka kapıya yanaşan ikram aracından uçağa atlamak... görev tanımı içerisinde yer alıyor muydu almadığı için mi yönetim tarafından görevine son verildi? Efsane olmakla komik duruma düşmeyi kimse karıştırmasın. siz çok yanlış kişiye kayıt cihazınızı uzatmışsınız... Emekçi personele uzatın bakalım hangi gerçekleri anlatacaklar size? 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 22:09:44 Eğitim eksik veriliyor denmiş ya şaka gibi resmen... Dünyanın dört bir yanından eğitime geliyorlar thy flight trainin center a.. Ve eksik denilen emergency sınavlarının geçme notu 100 !! Bu sınavı veremeyen eğitimden mezun olamaz. Ve hiç de kolay bir sınav değil.. Yazılanlar çok saçma, hepsine cevap verirdim de gerek yok.. (asık suratlık haricinde) 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 21:40:56 Öncelikle bu yazıyı yazan arkadaş sen gelde Türk Hava Yollarında uçan bir hostes ve stewardla aynı yoğun tempoda bir hafta takıl...iş yapmasan da olur sadece uç bakalım birinci haftanın sonunda ne hale geleceksin???...iki uçuş arasında hayatını sürdürmeye çalışan insanlara dil uzatma...Ayrıca ne bekliyorsunuz anlamıyorum ya önünüz de eğilinip sahip denilmesini mi ??? alt tarafı bir yerden bir yere gidiyorsun yemeğini ye içeceğini al uçuşun keyfine bak.Kimse kimsenin efendisi değil herkes işini yapıyor sende özel bir ilgi bekleme.Kölelik düzeni biteli yıllar oldu...Yabancıların yuzde yuze yakını bi problem çıkarmazken neden siz hep problemlisiniz anlayamıyorum...kendinize bakın bence...Bu kadar laf edersiniz yine de Thy'den vazgeçemezsiniz 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 21:32:01 herkes haddini bilsin demekle soze baslasam.sen kimsinki thy hosteslerine laf atarsin sen bu kadar aristirmaciysan efsane hostes asil kimdir kimlere denir ona gore ornek versen ve sen kimsinki burda insanin havada canini koruyan ama minimum ekiple ucan hostesleri suclarsin hadi hodri meydan sayin gazeteci buyrun oturdugunuz rahat koltuktan tas atmasi cok kolay.6 gun ucun hadi deneyim olsun diye 6 gunu bizle gecirin bakalim.yorum yazmak kolay agzi olan konusuyor.en son ucak kazasinda yolculari kimler cikardi ucaktan kim kostu ilk yardimlarina.kabin ekibi.yapmayin.yorum yapmayin.guzel seyler yapin .yazin edin havaciliga can verin.. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 21:16:15 BÜTÜN THY PERSONELİ BASKI ALTINDA NE ZAMAN İŞTEN ATILACAM DİYE BEKLİYOR.TABİİ Kİ MUTSUZ OLURLAR 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 21:15:28 cok dogru, demekten kendimi alamiyorum! 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 21:08:42 hostesligi ve yolculugu abartamayin diyen basit yolcu,sende sadece ve sadece basit ve siradan bir yolcusun bunun disinda ucakta hicbir vasfin yoktur...havaya girebilyirsan snede gir ama girmene gerek yok snede bütün yolcular gibi uckala yolculuk ediyorum diye kendini matah bir sey sanip havalara giriyorsundur eminim...sanki cok abartilacak biseymis gibi... 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 21:02:59 bu köse yazarlari artik fazla olmaya basladi,artik bir thy yöneticisinin cikip bunlarin haddini bildirmesi lazim,hangi meslek bu kadar elestri aliyor türkiyede merak ediyorum,masallah her konuda uzman oldugumuz gibi bu konudada uzmaniz...sen köse yazari sen acaba kendi meslegini mükemmel olarakmi yaptigini saniyorsun ...bende senden sikayetciyim seni yöneticilerine sikayet ediyorum,yazdiklarini hic begenmiyorum,cok banal ve siradan yaziyorsun,hic zevk vermiyorsun,kardesim yazdigin gazeteye para verip aliyorum bir okuyucu olarak seni böyle elestirmeye hakkim var ,sen nasil elestiriyorsan...herkes haddini bilecek bilmeyenede bildireceksin, 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 20:57:04 yolcuların iniş anonsunda tuvalet kuyruğunda olmasının da sorumlusunu kabin memurlarına yüklüyorsunuz ya helal olsun size. iniş için koltuklarınız dik kemerleriniz bağlı ... diye anons yapılmasına rağmen ısrarla herkes tuvalete gitmek için ayaklanırsa bunda kabin memurunun ne suçu var. yerinize oturun iniyoruz dersek sanki küfür etmiş gibi oluyoruz yolcuya aşırı bir tepki. ardından tabii ki de şirkete şikayet 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 20:55:12 arkadaslar bosuna tartismayin imam bildigini okur hepside torpilli isten anlayan nerde egitim sifir hepside dayamis arkasini bi dayinin arkasina adlari calisiyor ha isteee salla basi al maasiiiii 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 20:54:22 hostes alımları estasında siyasi gorus agır basarda guler yuzlu uzun boylu diksiyonu presentasyonu iyi olan kızlar yerine es dost tavsıyesı cirkin ama yandas alırsanız olacagı bu sikayetler az bile L beden hostes olur mu ya bizde var. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 20:52:49 kabin memurları arasında suratsız ve ingilizcesi kötü düzeyde olanlar en fazla % 10 dur. bu kadar abartılması çok komik. ben uçuş sonrası önde veya arkada yolcu uğrlarken en çok yolcuları bize tepkisine bakıyorum. iyi günler dediğimiz de yolcuların yüzde 95 i abartısız yüzde 95 i bize teşekkür ediyorsa o yolcuların çoğunluğunun da yabancı yolcular olduğunu düşünürsek bu kadar abartılacak bi durum yoktur. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 20:47:53 öncelikle ben bir bay kabin memuru olarak uçuşların %90'ında kabinde tek erkek olduğumu görüyorum bu kişilere nasıl böyle denk gelmiş hayret yani. bu konuşan kabin amirleri eskiden kendilerine efendim diye hitap edildiğini şimdi öyle olmadığını söylüyor. bu nasıl bir ego tatmini anlayamıyorum. egonu tatmin edeceksen bunu başka alanlarda dene sayın kabin amiri. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 20:21:12 Değerli thy yöneticiler sanırım tüm bu eleştirilerin dikkate alınması gerekiyor.Lütfen bu saygıdeğer mesleğin kaybolmaya başlamış olan prestiji için birşeyler yapın.Uçuşlarımda tüm hayatını yerde bırakarak hasta çocuğunu,yaşlı annesini, vs vs bize koşturarak servis yapan,herşeyimizle ilgilenen tüm hostes evlatlara teşekkürler. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 20:11:24 Siz beğenmesenizde thy yüzde yüz dolu uçuyor madem kimse beğenmiyor neden tercih ediyor?Hepsi boşuna sarfedilmiş laflar.O uçaklar hep dolu ve hep dolu olacak hemde yolcuların çoğu yabancı olarak.Bence beğenmeyen uçmasın dünya kadar havayolu var.Empati arkadaşlar empatı yazık o çocuklara da. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 19:55:00 İnsanlar artık hosteslerle uğraşmasın.Çalıştıkları şartların ne kadar ağır olduğunun iki uçuş arasında sadece uyumaya fırsatları olduğunun boş günlerinde de 14 saatlik mesainin yorgunluğunu atamadan diğer uçuşa çıktıklarından haberleri varmı acaba? İşlerini özlemelerine bile izin verilmiyor. Biraz dinlensinlerki aradığınız tüm özellikleri görün. Bu olumsuz yorumları yapanların aynı şartlardaki bir işte çalışmalarını o kadar isterdimki... 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 19:39:39 evet yillarini THYye adamis kontrol kabin amiri olmus ama kendi istegi ile degil ilkin kontrollugu alinip ardidnan amirlik sifati dusurulen ve sirketten istifa etmek durumunda birakilan kisinin soyadi yukseldir anlayan anladi arkadaslar ve efsanmi onunla calisanlar bir yazsinlarda halkimiz ogrensin efsanenin gercek yuzunu Sayin Mehves madem bukadar tanidiginiz var lutfen suanki kabin amirlerinden ve memurlarindan da yorumlari dinleyin birde onlarin gozunden yazin GAZETECI OBJEKTIF olmali 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 19:13:20 SADECE HOSTESLER MI? THY NA NELER OLUYOR DIYE SORMAK LAZIM. NIYE SORMUYORSUNUZ? 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 19:08:58 Daha bir saat önce THY uçağından indim,yabancı yolcuların bazı şeyler sorduğunu gördüm ve onlarla ilgilenen 2 hostesinde akıcı ve çok iyi ingilizce konuştuklarına şahit oldum.demekki çürük elmalar kadar işini çok iyi yapan insanlarla da karşılaşmak mümkün,ayrıca eleştiri yapan arkadaşlara soruyorum sizde full uçsanız acaba sizin suratlarınız nasıl olurdu,? tabiiki orası hizmet sektörü ve güleryüzlü olmak gerekiyor acaba yöneticilerdemi biraz hatalı acaba ve güleryüzlü 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 18:14:05 BEN ÇIKARAMADIM B KABİN AMİRİNİN ADI SOYADI NE NEDEN AÇIKÇA YAZILMIYOR HERŞEY VARSA BİŞEY YAZIN ONA GÖRE DOĞRUMU YANLIŞMI YORUMLARIMIZI YAZALIM BİZLERDE 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 18:01:36 haberde hem doğru hem de yanlış unsurlar var. yorum yazıp da polemiğe girmek istemiyorum. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 18:00:18 kedı cıger meselesi 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 17:53:27 1 kabin memurunun 1 yolcuya içecek, tepsi ve ekmek vermesi için kişi başı 50 yolcuya servisde bulunduğunu düşünürsek sadece 30 saniyede bu işlemleri 1 yolcu için yapması gerekmektedir.Kabin memurunun 30 saniyede bu servisi yaptığını kabul edersek bir de toplama servisi ve çay kahve dağıtımı için yine 50 yolcuya servis yapması gerekmektedir ki aslında 30 saniyede değil dağıtma ve toplamanın yolcu başına 15'er saniye sürmesi gerekecektir.Dünyada 30 saniyede1 yolcuya porselen kaplardan oluşan tepsiyi verip, ekmeğini dağıtıp, içeceğini verdikten sonra onları toplayıp çay-kahve verebilecek kabin memuru yoktur... 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 17:53:27 empati yapin sayin gazeteci..bizim canimiz yukarda allaha sizinde bize emenet.. biz can koruyoruz.empati yapin gazeteci hanim.kalite dusmus. evet dusmus herkes egzina geleni soyluyor.evet kalite dusmus.. bizim canimiz 10.000 metrede hergun geciyor.degilmi sayin gazeteci.buyrun 6 is gunu ucun ,bizde 6 gun gazetede yorum yapalim.hadi..tesekkurler... 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 17:52:10 50 dakikalık bir İstanbul-Atina seferinde minimum ekip ve 140 civarı Y/C yolcusu olduğunu düşünürsek şöyle sonuçlar ortaya çıkmaktadır.Y/C'de görevli 2 kabin memuru bir süre önce bu hatta değişen ikram konsepti sonucu 56'lık porselen soğuk tepsilerle servise çıkar.B/C'da çalışan kabin memuru servis sırasında 1 numaraya yardım için arkaya gelir, böylece uçakta 140-150 arası Y/C yolcusu olduğunu düşünürsek kişi başına 50 yolcu düşer.2 trolley dışında bir de yaklaşık 30 tane tepsinin olduğu bir half size trolley ya elden ya da kabine getirilerek 1 numara tarafından dağıtılır.50 dakikalık uçuş minimum 15 dakikası kalkış ve iniş göz önüne alınarak 35 dakikaya inmektedir.35 dakikada 150 yolcuya porselen tepsileri dağıtıp içecek verirseniz..... 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 17:49:54 Yorumcu ( ! ) Arapçayı savunan muhteşem yorumunda ( ! ) ne yazık ki Türkçe de bulunan imla kurallarında habersiz. Kendisine burada Arapça amigoluğu yaparak THY'dekilerin gözüne girmeye çalışacağına otursun da ilkokul öğrencisinden imla dersleri alsın. Şiddetle tavsiyemdir. Bu arada bu Arapça şakşakçısının da Türk olduğunu tahmin ederek bu tavsiyemi yapıyorum. Bak tosuncuk...bir dahaki yorumunda ( ! ) düzgün Türkçe istiyorum. Airport Haber sahifelerini bozuk, saçma sapan yorumlarına işgal etme....Tamam mı...Haydi bakalım...doğru derse...imla öğrenmeye..Bak soracağım ha...Ona göre..... 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 17:38:09 bu "kabin memuru" konusunun ve havacılık işinin genel olarak abartılmasına sinir oluyorum. uçak denen aracın otobüsten farkı yok, hostesin de otobüs muavininden bir farkı yok, hosteslere bir muavinden çok daha fazla maaş verilmesi de saçmalık. tamam genel uluslararası kurallar uygulansın, ama niyeyse bu sektörde personelin havasından geçilmiyor. havaalanında bavulu tartıp etiketleyen görevliden ("check in" diye bi fiyakalı isim koymuşlar) hostesine, xray aletinin başındaki elemana kadar herkeste bir havalar. nedir kardeşim altı üstü bir vasıta ben yolcu olarak bavulumu verir biner giderim. birkaç saat ilkyardım eğitimi aldı diye dünyanın en önemli işini yapar gibi yukardan bakmak, yolcuyu emrindeki çocuklar gibi görmek nereden çıkıyor 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 17:24:16 Öncelikle cabuk büyümekten.Ucak almak personel egitmekden daha kolay.Fabrika cikisi olmasada,piyasada bulunuyor.THY de bunu uygulamaktadir.Dolayisiyle hakli veya haksiz sorunlarda var.Kim yok derse ben onma inanmam.Türk insani isini sevmiyor.Sorun burada,maasim az,calisma saatleri ve buna benzer sikayetleri hep duymaktayiz genelde.Daha dogrusu sikayeti seven bir milletiz.Kendimizi dört dörtlük görürüz. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 17:17:45 torpille kabin memuru alımı olursa olacağı bu olur oysa ki bu işi ne kadar çok canı gönülden isteyen ve yapabilecek o kadar insan varken... 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 17:00:30 Bu zevksiz deneyimleri ben de yaşadım. Lisan zaten sıfır, görünüm de öyle. Kilo / Boy oranı olması lazım gelen bir meslekte duba gibilerinide gördüm, köydeki at arabasından inip te tarikatlardan gelerek host olan köylü suratlısınıda. Umarım adam gibi bir iktidar gelir de bu abuk sabuklukları en başından temizler. Saçma sapan bir yorumcuda tutmuş Arapça denen çöl lisanını savunuyor. Zamanım yok ama kendisini eğiteyim. Arapçayı doğru dürüst lisandan bile saymazlar, ayrıca İnglizce birinci lisan ve İspanyolca da ikinci lisandır. Yobazca yorumlar yapmayı bırakıp, birşeyler öğren. Yoksa Airport Haber'in sana sunduğu bu sahifeyi de boşa harcama. Airport Haber bu yorumları okumak için zaman harcıyor. Tamam mı tosuncuk .... 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 16:46:36 suratlar asık uyarısı olmayan memur kalmadı.hasta hasta raporunu gec getırdın uyarı evrakı gec getırdın uyarı.1 hafta rapor aldın uyarı spot checkten kaldı uyarı onlıne sınav almadı uyarı hakkını aradın uyarı.insanların aidiyet duygusunu bitiren zıhnıyetle devam sonra buralarda bu kadar kalıtelı bır sırket olan bu kadar kalıtelı ınsanların calıstıgı sırketımıze 3 kurusluk ınsanların 3 kurus etmeyen yorumlarını beraberce okuyalım.devam.... 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 16:33:26 B ye yorum istemişsiniz.Herkese kan kusturan ve bunu iyi kabin amirliği sanan biriydi.evet efsaneydi ama başarılarıyla değil:)ahkam kesecek en son insanlardan biri... 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 16:22:23 kendi istekleri ile ayrilmis olan B hanim sirketten atilmistir herkes bilir ve efsane falanda degildir acaba arkasindan sayin Byi iyi anan biri varmidir kendisini herkes tanir kontroldeyken diktator edasi ile ne demisler cingeneye beylik vermisler gitmis babasini vurmus misali davranirdi arkadaslar her yazilana inanmayin evet aksakliklar illa var olacakta kim 4 4luk ki. birde diger pencereden bakin surekli artan sefer sayisi ve mesai ama buna paralel artmayan calisan hangi sirket hergun 14 saat mesai 4 bacak ve eksik kabin memuru ve sicak servis yaptiriyor bu pencereden neden bakilmiyor guler yuz tabiki beklenmeli ama calisma sartlari gozonune alinarak baziseyler elestirilmeli 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 16:12:28 sen ne magazininden bahsediyorsun . yanlis sitede dolasiyorsun , magazin programlarini cok izlemissin anlasilan . Senin o cok uctum dedigin hatta ben ayda 3 kez git-gel yolcu olarak ucuyorum . Ayrica Abu Dhb degil ABU DHABI .Simdi sana ucus saatimi soylersem , ayrica ozur dilemek zorunda kalirsin , bosver . 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 16:06:35 thy yi ve thy hosteslerinin maaşlarını çekemeyenler yine iş başında. troleyler çekilirken kollarınız yarısı kabinde olursa tabiki çarpar, insanlar havada o kabinde düz yürüyemezken hostesler o trolleyi nasıl çekiyorlar düşünüyomusunuz? nedense biizm türk insanımızın işi gücü kalmamış thy yi eleştirip duruyorlar avrupalılar teşekkür ede ede uçaktan inerler biizm insanımız suratı 5 karış iner. insanlar alçama anonsuyla tualete kalkıyor buna hopstesler ne yapabilir? uyarınca suç uyarmayınca suç. THY HIZLA BÜYÜMEYE DEVAM EDECEK HOSTESLESLERDE HER NE KADAR KISKANSANIZDA 3 MİLYAR MAAŞ KAZANMAYA DEVAM EDECEK. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 15:56:55 Balık baştan kokar,Kabin memurluğunu 3 sene yapmış , işi bilmeyen ve ekiplerle iletişimi sıfır olan bir kişi BAŞKAN olarak gelirse başa bunlar normaldir. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 15:48:19 Asık yüzlü olanları sırayla senegale gönderelim. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 15:46:49 neden bazı yurumcuların arapçaya taktığını anlayamadım dunyada en popüler en çok kullanılan 2. dil arapça yoksa amaç islamamı akp yemı açıkça yazın ALLAH HER ŞEYİ GÖRÜYOR ve bılıyor şüpesiz dine laf atanların bir gun gunu gelicek bu arada ölümde sonra ahiret gununde bütün insanlar arapçadan başka bir dil bilmeyecek alay edin bakalım ALLAH BUYUK 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 15:34:51 uçakta yaşadıkları küçük bir olayı devasa bir probleme dönüştürmeleri son derece aptalca bir davranış.elbette eleştiri olacak elbette sıkıntılar anlatılacak ama bunun bir uslubu olur.bu durum magazinsel malzeme haline getirilmemeli.BİLMEM ANLATABİLDİM Mİ DİYEN İNSANA anladın sen 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 15:33:09 o sizin sayin B dediginiz kisiyi eski calisan tum THY ucucu personeli bilir, kendisi kontrol kabin amiriydi ve birgun ikram arabasindan casus gibi cikip isinden oldu koskoca kontrol amirinin THY yonetimi isten cikardigi icin bir kuyruk acisi var elbet adini bilen eski arakadaslar biraz yorum yapsinlar BER... adi kaptan esi diger konu yazar hanimefendiye katiliyorum ama sirketimiz cok hizli buyuyor ve sancili bir surecten geciy0r zaman ve iyiniyetle bu durum atlatilacaktir saygilarimla 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 15:32:26 bana laf atan değerli insan, doğru dürüst cümle kurmanı tavsiye ederim.ben her yıl senin yaşından fazla gidiş-dönüş uçuyorum.Abu Dhb-ist hattında da defalarca uçtum.elbette aksaklıklar olacak.elbette sıkıntılar olacak.ama bu sıkıntılar ,yok soğuk omletmiş kabin ekibinin suratı asıkmış gibi kişisel olaylara indirimesi beni kızdırıyor. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 15:07:25 Yillardan beri hemen hemen butun Turk ucak sirketleri ile yolculuk yapmisimdir ve bu haberdeki tespitin cok dogru olduguna inaniyorum. Bende THY hosteslerinin bana bi garezi var saniyordum :p hehe :)) charter sirkette calisanlarin'da ingilizcesi sifir ama en azindan yolcuya deger veriliyor (yani en azindan ben her hangi bi sorunla karsilasmadim) 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 14:07:58 thy sırf torpilleri var diye özel hava yolu şirketlerinden ingilizcenin i sini bilmeyen arapçacıları kattı bünyesine sözüm arapçacı arkadaşlara değil kızmayın ama bu işinde bi adabı ismi var ingilizce şart diksiyon şart haksızmıyım tabii ki thy de tam hakkını vererek çalışanlarda var ama bunlar son yıllarda çok azaldı evet güleryüze gelince bende bi uçucu olarak normal yolcu gibide uçtuğum zamanlar oldu thy de gerçekten güleryüz yok biraz daha dikkat 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 14:07:43 THY ÇEKEMEYENLERİ YİNE İŞBAŞINDA 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 13:53:48 cok dogru bir konu gerçekten... 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 13:48:53 Haydi Aydın Doğan bastir damadın Ali için 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 13:47:18 1957 yılından beri THY ile uçtum. Son yıllarda yurt dısında oturduğum için THY ile pek fazla uçmuyorum. Bir konuya açıklık getirmek istiyorum. Saying hep eskiyi öven yorumcular; 1975 yılında ANT-ESB uçuyoruz yiğenimle. Uçak yarı yarıya boş, yiğenim susadı su istedi hostesi çağırma düğmesine bastım, bekledim kimse gelmedi kalkıp arkaya yürüdüm iki hostes makyajlarıyla uğraşıyordu, su istiyoruz dediğimde yüzünün ifadesini bugün bile anımsıyorum. İstemiye istemiye kalkıp oflayıp puflayıp lütfetti bir bardak suyu. Bugünkü hosteslerle kıyaslanamaz bile. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 13:44:48 TÜM KABİN EKİBİNİN ACİLEN TOFEL YADA EŞİDİ BİR SINAVINA GİRMESİ VE GEÇER NOTU ALAMAYANLARIN THY İLE İLİŞKİSİNİN KESİLMESİ GEREKİR...DIŞARIDA HAKEDEN VE BEKLEYEN ÇOK İNSAN VAR...AYRICA ÜNİFORMANIN YAKIŞMASI GEREKİR BİR KABİN MEMURUNA. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 13:38:55 yolcunun aldığı hizmet yerde başlar ,uçuşla devam eder ve yine yerde biter.Dolaysıyla yer ve uçuş bir bütünün ayrı düşünülemez iki parçasıdır.İnsanlar kabin memurlarının ingilizcesini eleştirmiş ama yerde çalışanların türkçesi bile yok.Durumun içler acısı olduğunun herkes farkında ama biz türkler layık olduğumuz gibi yönetilmeye mahkumuz çok acı bir tgsdir tutturulmuş,iki koyunu güdemeyen şefleri de müdür yapmışlar(hepsi değil tabii bir kısmı)Mert şefim alınmasın.Sonumuz hayrolsun... 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 13:31:31 yazılanların hepsi dogru şuan hatda çok yeni dönemler var çok yeni olmalarına ragmen 1 numara uçuyolar er lar zaten rezalat daha dun işe başlamış dönemler er uçuyo normaldırr planlayanların hatası... 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 13:29:08 katılıyorum.çok uçan bir insanım.genelde düzgün ekipler.arada kötüler çıkıyor tabii ama az.bu yoğunlukta normal diye düşünüyorum.bu kadar acımasız olmaya gerek yok.THY yi seviyoruz ailecek. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 13:27:45 Gecen hafta Minsk -Ist Busines geldim. Böyle suratsiz, sinirli ve yaptigi isi sopa zoru ile yaparcasina yapan bir kabin amiri yasamadim. Airporthaber Haberi iyi yakalamis tebrikler 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 13:26:23 sen o yaptigin yurt disi ucuslarinda sanirim sabah , annenin hadi oglum kalk demesiyle uyaniyorsun. Cok biliyorsan , git THY nin KHM sine , tabi sokarlarsa seni iceri , 13.09.2009 tarihli ABU DHABI-ISTANBUL ucusu icin yazilan raporu ve ekip savunmalarini iste . Sonra eve git annen sana soguk bir omlet yapsin , ye . Bilmem anladinmi . Sana ucus detaylarinida verdim , daha ne yapayim . 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 13:25:20 olacagı budur daha 1. ayda dış yatı 1 senesini doldurmayan dönemlere de er ları verırsen bunlar olur serviste aksar hersey olur yeni işe girmiş kişiler daha 1 ayını doldurmadan arka 1 olarak palanlanıyolar o serviste hersey olur anlayan anladııı... 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 13:15:05 belki ingilizce bilmiyorlar ama hepsinin su gibi arapça bildiğine eminim... anlayana sivrisinek saz...:) 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 13:14:50 ben bu olumsuz yorumları yapanların, yazdıklarının çoğunun düzmece olduğunu düşünüyorum. o kadar uçuş yaptım yurt dışı.bu olayların en küçül bir benzeri bile benim başıma gelmedi. en ufak bir sorunda bile kabin ekibi üyelerinden herhangi biri sorunun çözümü için canla başla çalışıyor.şuna çok güldüm, masalarımız açık iniş yaptık.ucuz at be kardeşim,insanlar o kadar kontrol ediyorlar. omletler soğukmuş atma atmaa. yeniden ısıtmışmış sallama.servis başlamdan o işlemler çoktan yapılır.katıldığım tek bir konu var o da ingilizce konusu. eksiklikler olduğu gerçektir. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 13:12:38 seninde bildigin ingilizcede onlar kadar oldugu icin kendini ve senin gibileri , ingilizce bilen saniyorsun . Ilkokul cocuklarinin okumayi sokmesi gibi ingilizce biliyorsunuz . Bumu ingilizce biliyorum demen yada bilincsizce arkadaslarini savunman . Hayatinda kac kere yolcu olarak , kendi paranla baska bir havayolunda uctun ve anons dinledin . Konusmadan once kendine bak , bilgisizligini ortaya cikarma . 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 13:05:33 kusura bakmayın yazan arkadaş. sen dünyanın başarılı şirketinde çalışıyorsun değilmi? türkiyenin en büyük şirketi aynı zamanda. ve türkiye şartlarında 3 milyar sana kimse bir ayda vermez. bunu da biliyorsundur umarım. senin işin o şikayet etmeden mecbursun o işi yapmaya ve en iyisini yapmaya. seni nasıl aldılar o şirkete çok belli ediyorsun ama nasıl girdiysen girmişsin orasını tartışmak saçma olur. yalnızca şikayet etmeden doğru düzgün işini yap ve aldığın paranın hakkını ver. şikayet etme. şükret haline. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 13:00:10 Kusura bakmayin diyen diyen sahis , sen bu kafayla ucusa gidersen zaten senden bisey beklemiyoruz . sen hosteslik yaptiginimi saniyorsun , gelde KATAR , ETIHAD , EMIRATES nasil hostes olunur gor . Yonetim , hostesin ucusdan 8 saat once odasinda olup olmadigini , istirahat edip etmedigini , elektronik anahtardan kontrol ediyor . Dinlenirsen , adam gibi ucus yaparsin. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 12:49:09 kusura bakmayın ama gunde 14 saat mesailerle 4 bacak uçuyoruz 1.30 süren budapeşte uçuşuna bile seçmeli sıcak yemek ekip boeing 738 uçağında 4 kişi amiri iptal et bc den çıkamıyor kaldı yc de 3kişi nasıl bir kalite bekleniyor seferden gelmiş yada ustune sefere gidecek bir ekipten bu zman zarfında ekip yemek mi dizsin troleylere yoksa servisemi çıksın yoksa toplama ve çay kahvemi yapsın 3 kişi ? arkadaşlar at gözluklerınızı çıkartın lütfen biraz empati yapalım lutfen 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 12:25:05 bu yaz 3 adet uzak uçuş yaptım,bunlar minimum 10 saatlik uçuşlardır ve businesste uçuyorum sürekli.1 uçuşta eski ve yaşça tecrübeli olduğu bariz olan hostesler vardı,mükemmeldi.ikincisi genç ekipti, çok tecrübesizdi,istekler zamanında yerine gelmiyor,suratlar asık,inanılmaz gerginlik baştan sona hissediliyordu.işe tam sahip değillerdi ve çok çok gençtiler.bu yaşta zaten tecrübe olamazdı,bu kadar uzun bir uçuşa üstelik business'e asla verilmemeleri gerekirdi.yolculuk tatsız geçti.üçüncü uçuşta aynıydı,tecrübesiz ve genç personel bezdirdi.sanki el bebek gül bebek büyütülmüşler,çalışmak istemeyen,çabuk yorulan bir bezginlik hakimdi.dediğim gibi bir kere orta yaşlı mükemmel bir ekibe rastladım hakikaten profesyonelliği hissediyorsunuz... 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 12:18:04 yukarıda yazılan yorumların çoğu ezbere yapılan yorumlar kendi isteğiyle emekli olan eski hostesler dönemlerinde çok iyimişte neden ayrılmışlar birde eskiden 5 yıldan uzun tecrübeye sahipsen er uçuşa gidebilir mişsin uzun uçuşa gitmek ödül değildir thy 5 yıl önce kaç noktaya uçuyordu şimdi kaç noktaya uçuyor.ingilizceye gelince uçakta ne kadar konuşulabilirse bütün kabin ekipleri en az okadar ingilizce biliyor 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 12:07:41 herkez thy de stewart veye hostes olabilir..kistas yokki o eskidendi..herkez basvursun cok rahat ucusa baslarlar!!!kilo boy ingilizce varmis yokmus hic onemli degil.. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 11:52:29 Ne yazik ki servis gercekten cok zayif. Yemekler istedigi kadar iyi olsun, insanlarin ingilizcesi 'Ok , ok , yes , yes' ya da 'tea or coffee' nin otesine gidemiyorsa o zaman THY cok miktarda yabanci yolcu kaybedecek demektir. En mekanik Lufthansa ile ucarken gecen hafta 'hostes once benimle ayni sirada oturan bayanlarin siparisini aldi, sonra da benim.. Bu incelik bile yok bizimkilerde.. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 11:14:58 Arkadasim 30 dakikalik uçusta yemek yedigine sükret, AF LH,AZ,BA avrupa havayollari tek bir sandwich veriyorlar, ve çok yakinda bir buçuk saatden az uçuslarda hiç bir servis vermeyecekler. Iyi uçuslar. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 11:07:08 Cok degil 4-5 yil oncesine kadar ucakta bir otorite bir duzen bir kural bir kaide bir guzellik vardi...Emekli ettigin eski PURSER lari cagir iclerinden deneyimli bilgi olanlara gorev ver kritik noktalarda denetim icin ucur veya yerde egitim verdir olsunlar mum gibi..Bu sirkette oyle PURSERLAR vardiki A340 da Busines class yolcusunun tek tek isimle hitap ettirirlerdi ama berbaerinde calisan yani ekipindeki herkezde muhtesemdi.TECERUBE TECRUBE gidin UNited Airlines hosteslerine bakin veya Lufthansa Swiss Air bakin yaslarina tabloyu gororsunuz...Sokaktan toplama bu kadar olur.. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 10:59:58 THY yönetimi dünya çapında bir şirket olmayı bir yazı yazarak bir demeç vererek halledebileceğini, bu işlerin düğmeye basarak halledilebileceğini zannediyor sanırım. THY dünya şirketi olma yönünde önemli adımlar atmıştır ancak bunu personeline bir türlü yansıtamıyor. Bu şirkette eskiden kalan birtakım olumsuz alışkanlıklardan olduğu kadar şimdiki yönetimin 15.000 personeli olan THY yi 500 kişilik kobilerle karıştırması yüzündendir. Kurumsal kimlik birkaç yılda değişmez, en az 10 yıl gereklidir, tabii çalışanlarınızın da katılması şartıyla. Ancak görünen o ki şirket eskiler-yeniler, torpilliler-torpilsizler vb vb kamplara bölünmüş durumda. Bunu ortadan kaldırmak, adil olmak olmak yönetimin elinde ama bunu becerebildiklerini söylemek zor. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 10:58:06 ben 4 gun once munihten geldim ucus rezaletti.hepsi erkekti ve cok becerıksızlerdı ben bidaha thy bınmem heralde.servıs sıfır ve ucaga bısey olsa onlar napar bılmem ucaga ılk defa bınmısler heralde 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 10:54:51 Bunun durumun olması çok normal.Geçen yıldan bu yana hala bitiremediği alımlar yüzünden daha çok sıkıntı çekecektir yolcular. Öncelikle çok iyi bir işe alım süreci geliştirmesi gerek.Hiç yabancı dil bilgisi olmayan bir sürü kabin memuru aldı geçen yıl.Umarım bu yazı yönetimden birilerinin dikkatini çeker ve biran önce gerekli tedbirleri alırlar. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 10:52:18 syn Mehveş Evin sizde THY çalışanlrını kötülemeye çalışan diğer yazarlar gibi hakkınız olmadığı halde b/c koltuğuna oturma isteğiniz kabin görevlileri tarafından kabul edilmediği içinmi,bu komik yazıyı yazdınız cok güldüm valla 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 10:31:13 çok açık söylyorum ki yönetim bu işi götürememektedir 1.sınıf lokantaya çevirdiler uçakları ama güvenlik ve kabin kalitesine zaten önem verilmediği burdan anlaşılıyor iki seçenek var ya güvenlik diyeceksiniz ve bu yönde eğitim verilcek yada güvenlik önemli değil bol bol yemek verelim karınlarını doyuralım diyecksiniz personeli bu yönde eğiteceksiniz ikinci şık olmalıki çalışan personelde kendini garson gibi hissedip ne moral kalır ne iş sevgisi arkadaşlar eleştirirken biraz daha düşünün geçenlerde bankok'a gittim inanın uçuş süresnce hiç durmadan şalışan bir ekip vardı bir an düşndüm gerçekten yolculuk boyunca bukadar ikram yapılmak zorundamı hani benim can güvenliğim bu insanlar niye ordalar gerçekten güvenmi yoksa yemek servislerimi 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 10:29:48 Dunyanin hic bir Hava Yolunda TECRÜBELI HOSTESLER 40-43 yasinda Emekli edilmez...Kadrolasacagiz diye sokaktan gecen herkeze bu muhtesem Üniformayi sirtlarina verdiler onlarda ucuyorlar...Ucakta ne güler yüz ne hizmet ne tecrube ne egitim ne lisan hic bir sey yok...KOCA BIR SIFIR...Yemek guzelmis onu sunmasini bilmezsen guzelligi ne olacak...Eskiden THY de HOSTES olmak bir ayricalikti simdi bu ozellik bitti bittirdiler... 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 10:29:01 Valla o efsane hostesler 1 hafta hatta ucsunlar, 20 dk havada kaldıgın Ankara ucusunda 150 yolcuya 3 kısıyle servıs yapsınlar bakalım makyaj tazelemeye lavobaya gıtmeye vakıtlerı oluyor mu?. Evet kabınde gozle gorulur bır kalıte dususu var bunu kabul ediyorum ama yenı nesıl daha vurdumduymaz ve alınanlar yasları 18-22 arası yanı cocuk yasta denıcek kadar ufaklar. Fakat ustumuze dusen ıs yukunun hafıfletılmesı lazım. Her gun en az on saat mesai yapan kısılerız. Yorgunuz.. . Trolleyler bozuk gıtmıyor kılıtlerı tutmuyor tabıkı sag sola carpması cok normal.Turkıye gelısıyor ucaga her konumdan ve kesımden ınsan bınıyor ıstekler artıyor beklentıler fazlalasıyor. Tabıkı herkes kendısıne gore haklı. Yazmakla yorumlamaklada bitmez hic bır zaman. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 10:21:46 THY'nin iç hat uçuşlarıyla dış hat uçuşlarında görev yapan hostesler arasında dağlar kadar fark var; dış hata verilen kabin görevlilerinin hepsi, kalifiye ve fiziği düzgün tiplerden seçiliyor genellikle. İç hatta görev yapanların hali ise burada dile getirildiği şekliyle içler acısı. Bir uçak hostesinden çok, halleriyle, hareketleriyle ve yolcuyla olan iletişimlerinde otobüs muavinini anımsatıyorlar ne yala söyleyeyim. Geçen hafta ESB-SAW uçuşumdaki yemek servisi sırasında beni unutup geçip gittiler. Çağrı butonuna basıp ikaz edeyim dedim, bakan yok! Uzun dakikalardan sonra yemek alabildim. O da boğazıma dizildi, çünkü inişe geçmiştik masayı kapatmak zorunda kaldım. THY'nin itibarına gölge düşürmektedir ve irdelenmesi gerekmektedir. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 10:17:25 hostes alımından sonraki eğitim süreci yokmu bu şirketin özelleşecek deniyordu demekki yeterli kalitede eğitemiyorlar bir arkadaşım bu süreci söylemişti bazı dersler boş geçiyor boşu boşuna gidip geliyoruz diyordu demekki neymiş bu dersler boş geçmemeliymiş öğretmenler derslere girmeliymiş herkez üstüne düşen görevi yapmalı o zaman eğitim başkanlığı niye var bu şirketin diye sormaya başlarım bir tc vatandaşı olarak bu hava yolu bu ülkemizin gururudur gerçekten işini seven insanların o birimlerde oturmaması gerekir torpillilerin değil anlıyan belki anlamıştır yada aynı çiğlikte işine devam ederler bizlerde basında çıkan her haberi n altına bu yorumları eklerrrr dururruz.. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 10:09:19 oyle torpille eleman alınırsa olacağı bu gayet normal... 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 09:51:52 Bencede doğru bir konuya değinilmiş.Önceden hostes herkes olamazdı öncelikle iyi yabancı dil boy kilo önemliydi ama artık torpile önem veriliyor yabancı dil bilmesede olur ve özellikle gururumuz THY de bu böyle. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 09:50:48 sırketten ayrılmıs ınsanların sırketı kotulemek amacıyla sız arkadasına vermıs oldugu yalan yanlıs beyanları suan calısan ınsanları kotuleyerek haber olarak yazmıs omanız cok acı. Hostes dıye adlandırdıgınız o ınsanlar garson olarak alınmıyorlar. Emergency bır durumda sızın hayatınızı kurtarmak ıcın orada bulunuyorar. Bu farkı artık lutfen anlayın. Sayın genel mudurumuz ve yonetıcılerımız calısanlarının herzaman yanında ve sızede bu farkı emınım anlatacaklar. Ucus personelı arkadaslarımızın gecelerını gunduzlerıne katarak herseyden feragat ederek ıslerını yaptılarını hrkes goruyor çamur atıp ızı kalsın dıye ugrasmayın yorum yapan arkadaslarda sanırım mehves hanımın bu yazyıı yazmasına yarayan akadasları :) 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 09:48:18 Kabin amiri öndeki işlerden arkaya gitmeye fırsat bulamazsa tabi ki arkada sorun olur.yine nereye varıyoruz.kabin amirinin kabini kontrol etmesine. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 09:44:57 evet eskiden farkılıydı çünkü kabin amirleri kontrolü sağlayabiliyordu.şimdi önüne gelen kabin amiri oluyor.kabin amirleri daha iyi seçilmeli. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 09:41:24 Genç nesil bu işe ciddi bir iş gözüyle bakmıyor.Eğitim bir yere kadar,öğrendiğinizi uygulayabilmek için başka vasıflara da sahip olmanız gerekir.Mesela iş ahlakı...mesela disiplin. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 09:29:40 Hakikaten birde Kabin Memurlarinin %100ü güler yüzlü olsa iste o zaman zirveyi oynariz. Ama Kabim Memurlarimizda bu görülmüyor. TKyi tercih etmeme sebeplerinden biri bu oluyor. EGITIM EGITIM EGITIM. Ben Frankfurt Airport calisani olarak ABD den gelen ucaklardaki Kabin Memurlarina bakiyorum. Continental, United,Amircak,US AIR. Ucagin icinden cikan tüm Kabin Memurlari en az 45-50 yaslarindalar. Belki bir tanesi 30dur. Yani durum böyle. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 09:25:30 Bakınız Denilen Gibi Önceden İyi Eğitim Görmüş Seçkin İnsanlar Bu Mesleğe Meyillenirdi (Şimdikilerin içinde de Seçkin İnsanlar Var Belirtmek İsterim) Fakat Özellikle Son 2 Yıldır Özel HavaYolu Şirketleri de Dahil Olmak Üzere Hem Kalite Hem de Kültür Bazında Bir Erozyon Söz Konusu Malesef. Mesleği Seçen İnsanların Çoğu ( İçlerinde Düzgün Olanları da Var) İşten Ziyade Gezip Tozmak V.b. Amaçlarla Mesleği Seçiyorlar Doğal Olarak Tam Amaçlarını Karşılamayınca da Mesela Yatıya Gidip Sadece Uyuyacak Vakit Bulabiliyorlar Y a da İnanılmaz Sık Uçuruyorlar Bu Vb. Gelelim Thy'ye Son Yıllarda Kapısından Geçemeyecek Bazı Kişileri Bünyesine Katması Şaşırtıcı Cidden de Tamam Büyümek Güzel Ama Personel Kalitesini Sağlayamayan Her İşletme Çöküşe Mahkumdur 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 09:23:17 yazıya %100 katılıyorum. artık uçaklarda görmeye alışık olduğumuz host/hostesler yok. eskilerden kalma 1-2 kişiye denk gelirseniz eğer uçuşunuz keyifli geçiyor ya da yenilerden işlerini çok ciddiye alanlar. ist-vie seferindeyim gidişim tk ile. öyle saçma bir hizmet gördüm ki yemek geldi kendilerinden ice tea istedim. trolley de yokmuş ve neredeyse 45 dakika sonra geldi ne önemi kaldı? bussiness in portakalları anında ellerindeydi. ne kadar ülkemizin en iyi şirketi olsada torpil olayları işin içine girdiği için artık yeterli kalite göremiyoruz. memnun değiliz bu konuda önlem almalılar (umarım) 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 09:19:57 Yazılanlar doğru olduğu gibi eksiğide vardır. Kaç kere şahit oldum. Koltuklarınızı dik duruma getirin, masaları kapatın diyorlar. Ama hala millet yatar koltukla açık masayla kalkışa ve inişe geçiyor. Bakan eden yok. Bezmişlik var. Pass yolcu olan arkadaşlarına VIP gibi davranıp, diğer yolcuları takmıyorlar. Şarap veya içki ikramını zorla yapıyorlar. Özellikle 2002 sonrasında girenler ne yazık ki bu vaziyette. Koskoca THY ne hallere geldi. Ayrıca yazar yemeklerden de bahsetmiş. Ama aynı fikirde değilim. Yemekler veya sandviçlerde gidiş dönüş yüklendiğinden kazık gibi oluyor. Ve ne yazık ki yenmiyor 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 09:18:30 Anonslar ise ayni ucusda , arka tarafdaki hostes tarafindan yapildi . Cok ama cok utandim , inanin cok utandim . LUTFEN , biraz daha ciddiyet biraz daha ozen . Baska seylere harcanan paralar kadar , yabanci dil egitiminizede ozen gosterin . Bu isden ekmek kazaniyorsunuz , lutfen isinize saygi gosterin ... IYI UCUSLAR 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 09:16:02 ucus esnasinda defalarca gelerek ozur diledi , bende daha dikkatli ve ozenli olmalarini teklif ettim . Firinlarin calismadigini soyledi , bunun uzerine bunun iyi bir bahane oladigini , bu ucakla bugun 2. sektorlerini yaptiklarini , bunun bilincinde olmalari gerektigini ve arizali firinin nasil oluyorda 2 seferde calistigini sordum . Tatmin edici bir ozur olmadiginin sonunda kendide farkina vardi . 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 09:02:57 bunun uzerine kabin amirinin yanina gittim ve bu ucakta business haricinde yolcularda oldugunu hatirlatdim ve servis olayindan haberi olup olmadigini sordum , bir panikle arkaya kostu , 3 dk sonra gelip ozur diledi ve bana business kahvaltisi getirdi . Bende onumdeki 3 sirayada verilmesini teklif ederek , geri cevirdim ve sirami bekledim. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 08:53:46 oteki sirketlerde ki gibi paralarını ayın 13 gecesi alamıyorlardır... ya da sosyal hakları yoktur. ya da yatılarda en iyi otellerde kalamıyorlardır... ya da ozel sigorta sayesinde yurtici ve yurtdısı hastanelerden hizmet alamıyorlardır... ya da ucak icerisindeki ikramlardan kendilerini almamıyorlardır... ya da bankaya gidince "THY " calısıyorum diyerek ve maas bordosuyla 1 gunde kredi alamıyorlardır... ya da ingilizce sınavında basarılı olmasa bile "ne de olsa gelecek ER ucarım "diyorlardır... sorun cok gordugunuz gibi :) 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 08:53:44 Sayin EVIN e aynen katiliyorum . Yurt disindan donus ucusu yapiyorum , kahvaltida verilen omletler buz gibiydi , onumdeki 3 sirada oturan yabancilar adeta bu ne der gibi birbirlerine baktilar, hostes ne dediklerini anlamadi.sira bana geldiginde 1 kez taddiktan sonra durumu soyledim , trolleyi cektiler, 30 dk sonra isitip geri geldiler.Bu arada yaklasik 1.15 dakikalik surede kabin amiri , ekonomi sinifina hic gelmedi. 0
  • Misafir 15 Kasım 2009, Pazar 08:36:18 Ne ilgincki buna benzer yorunlari bazi yabanci havacilik sitelerindede okuyorum THY icin. Lutfen biraz itina gosterelim ekiplerimize. Eksiklikleri varsa acilen giderelim. 0