THY HABOM GÖRÜŞMESİ NASIL SONUÇLANDI?

    Çok beğenilenler

  • #DİRENHABOM 11 Ocak 2014, Cumartesi 16:33:57 HAK VERİLMİYOR MADEM BİZ ALİRİZ!! ONURLU BİR GREVE VARİM DİYEN, YORUMU BEGENSİN... HERKES FARKİNDAKİ TEK SANSİMİZ VAR, BİRLESEMEZSEK ''HAKKİMİZİ'' VERİRLER!!! 6
    • Twitter 12 Ocak 2014, Pazar 13:38:02 Merhaba arkadaslar @turkishabom hesabi actim twitter da, hep beraber fikirlerimizi ve kararlarimizi 'hakaret etmeden' paylasiriz. Sosyal medyanin gucunu kullanalim. Lutfen tum arkadaslarimiza yayip birlik nasil olup gosterelim. 0
    • Aidat Farkları 12 Ocak 2014, Pazar 17:00:05 10. aydan itibaren ayda 125 liradan 500 lira içerdeyiz. İşveren yüzde 5 veriyor oda ayda yaklasık 80 ila 100 lira arasında değişiyor 10.aydan itibaren farklar 300 ila 400 arasında yani anlayacağınız sendika kendini korumak için koymuş o maddeyi içerdeyiz içerde 0
    • hamamcı 14 Ocak 2014, Salı 11:29:52 Greve gittiğimizde 305 kişiyi attığı gibi bi kaç kişiyi işten atarsa kimse bir daha ses çıkaramaz. Mülakatta ''ne iş verirseniz yaparım'' diyen ve ''çok şükür bu maaşta dışarıya göre iyi'' diyen kişilerle ne kadar bu yolda ilerleme katedilir bilemem. sıkıntılı bi durum geçmişler olsun. 1
    • Hamamc'ya 14 Ocak 2014, Salı 18:41:53 Sevgili dostum Thy teknik aş. de de atılan 305 kişiden sonra (haksız yere atılan şerefli insanlar diyelim) korkudan yasal grevlerine kimse katılmadı, sonuç=herkes bir gün habomcu olacak.. sen korkudan yasal grev hakkını kullanmazsan o bir gün habomcu olacak herkesinde bu gün hakkını almamış, işe yeni girecek gençlerin doğmamış bebeğinin bile hakkı olur üstünde.. Yasal hakkını kullanan kimseyi kimse işten çıkaramaz, farkında değilsin belki ama felaket tellallığı yapıyorsun.. 1
    • sonuna kadar 15 Ocak 2014, Çarşamba 19:40:30 sonuna kadar varım kardeşim ekip arkaşlarımın adınada yazıyorum 30 yılda alınan hakları biranda alamazsın diyenlere grev yaparak cevap veririz bizde.... 0
    • teknisyen 17 Ocak 2014, Cuma 17:08:55 arkadaşlar, arabulucu'ya kadar kadar uzanan sürecin sonunda,sendikanın grev kararı alacağını zannediyor musunuz ? hak-iş konfederasyonunun tarihsel sürecinde kaç tane grev kararı var ? bunun aslında hepimiz bilincindeyiz,emeğinin karşılığını isteyen dürüst insanların, grevse grev yeter artık çığlıklarımızın karşılığı;iş veren-sendika arasındaki sürecin şekline göre sadece masada değil,arabulucu'ya kadar olan süre içinde sahada da ufak çapta 5'er dakikalık eylemlilikler yaratmamız gerekiyor. 0
  • hbm 11 Ocak 2014, Cumartesi 14:44:47 olur da istenilen şartlarda anlaşma olmaz (ki öyle gözüküyor) sendika ile greve çıkma kararı alınırsa tüm habom personeli tek yumruk olmalı, eksiksiz greve katılma, hakkını kendi eliyle almalı. grev durumunda diğer arkadaşlarından ayrı durup, içeride çalışan olursa hiç ağlamasın iş hayatı boyunca. bu tavrı takınanlara da diğer arkadaşları yaptırım uygulamalı, en yakın arkadaşı olsa bile konuşmayıp, selam alıp-vermeyip, dışlamalı. zaman artık tek ses olma vakti. bu TİS ile istediklerimizi, HAKKımızı alamazsak geçmiş olsun. emekliliğe kadar kucaklarında otururuz. işimi kaybederim korkusu olmasın kimsede, şu an elimizdeki zaten iş değil. Kaybedecek bir şeyin yok HABOM çalışanı kardeşim. 0
    • Kayıp 11 Ocak 2014, Cumartesi 23:18:21 Aynen katılıyorum dostum dün haberlerde bir Çobanın yani Hayvan bakıcısının 3000 TL maaş aldığını duydum ve deyim yerindeyse başımdan aşağı kaynar sular döküldü aynı zamanda ailemde Şakayla karışık Uçak teknisyenisin aldığın maaşa bak demesi beni benden etti açıkcası kendimi kaybettim Habomculara değer vermeyen Habom zaten önemli değil diyen adamlar bu genç beyinleri kaybettiği zaman bu dinamizimi kaybettiği zaman sadece burun ucuyla bakacağız hakikaten THY eskiden ne idi Şimdi ne diye çocuklarımıza anlatacağız Kendi tamir ettiğimiz uçaklara binemediğimizi içimiz kan ağlayıp yüzümüz güle güle anlatacağız.Açıkcası benim gözümde THY bitmiştir benim gözümde bir şirket ne mi kaybeder Bekleyelim ve Görelim ! 0
    • gerçekçi 13 Ocak 2014, Pazartesi 17:44:49 Greve gittiğimizde 305 kişiyi attığı gibi bi kaç kişiyi işten atarsa kimse bir daha ses çıkaramaz. Mülakatta ''ne iş verirseniz yaparım'' diyen ve ''çok şükür bu maaşta dışarıya göre iyi'' diyen kişilerle ne kadar bu yolda ilerleme katedilir. sıkıntılı bi durum geçmişler olsun. 3
  • Tüm yorumlar

  • agd çalışanları 17 Mart 2014, Pazartesi 12:32:27 biz agd calisanlari olarak thy habom daki yerimizin son durumunu aciklamanizi istiyoruz 0
  • istifa diyenlere 19 Şubat 2014, Çarşamba 18:44:20 İstifa etmicez arkadaslar, haklarinizi birakip gidemezsiniz, gitmemelisiniz. Birlik olacaksiniz. Ama otobuslere dolusup sendika uyesi olmak icin degil, sadece cikarlarin ortak oldugu zamanlarda degil, her zaman. 300 u 500 u birakip herkes olacaksiniz. Gereksiz polemiklere girerek ve sadece bencil cikarlari dusunerek 2 adet donum noktamizi kaybettik. Habom dayatildigi zaman kabul etmeyecektik ve cok konustuk bir agizla ret edecektik ama kimse uymadi, bu gercek bir donum noktasi olabilirdi. Soylentilerin pesine takilip otobusle notere gittiginizde hic dusunmediniz neden bu kadar hizmet veriliyor diye.. Bu da gercek bir donum noktasiydi bizler icin. Ben diyorum ki siz gitmeyin. Sadece haklarinizi ogrenin. Ama gercek meclis in yaptigi is kanunundan, isverenin yayinladigi "burada boyle calisilir" word dosyalarindan degil. Cikaracaksa onlar cikaracak haklarinizi da vererek, Unutmayin yalani soyleyen ve oynayan biz degiliz arkadaslar, dusunmek zorunda olan da biz degiliz. Bilincli guclenin. 0
  • D.E. 28 Ocak 2014, Salı 01:58:14 Habom'u ileride sırtlayacak vizyon sahibi kalifiye mühendis mi kaldı şirkette, hala görüşme diyorlar. Görüşmeye devam edin.. 0
  • thy-habom 26 Ocak 2014, Pazar 08:40:38 Kimse şunu unutmasın HAK VERİLMEZ HAK ALINIR.... biz THY-HABOM personeli olarak tek yumruk olursak (lufthansa teknisyenleri) tornavidalarımızı elimizden birakırsak. işte ozaman hakkımızı alırız.. 0
  • Sendikacılara 23 Ocak 2014, Perşembe 20:27:05 Hayırdır arkadaşlar kimsenin ağzını bıçak açmıyor hiç bir haber yok toplu sözleşme oturumları ne oldu ne gitti bilen varsa paylaşsın arkadaşlar ne olur sendikada çıkıp adam gibi bir açıklama yapsın. 0
  • agd 22 Ocak 2014, Çarşamba 19:06:50 biz agd calışanları olarak merak ediyoruz devammı tamammı elemanlara bilgi verilirse seviniriz 0
  • istekler 15 Ocak 2014, Çarşamba 09:53:25 1)sendika maaş bordrolarındaki belirsizliği ortdan kaldırılmasını talep etmelidir. kesilen ücretler, mesailer , maaş ek gelirler vs.. bunlar net olarak belirtilmelidir. aksine tek kalemde tek ücret belirsizliktir. şirket bu yanlışdan geri adım atmalıdır. 2) fazla çalışma muvafavvakiyet belgesi imzalandığında bir yıllık mesaiye kalma garantisi vermek biz kullara haiz bir özellik değildir. zira bir yılı önceden bilmek tasarlamak doğru da değildir. ne zaman kalabilirim ne zaman kalamam ben nerden bilecegim ki şirkete de garanti vereyim? yani ne yapsak diye yapılan bişey işte... 0
  • Teknisyen 14 Ocak 2014, Salı 23:44:42 Yüce ALLAH'tan Başka Kimse Büyük Diildir Bu yüzden ALLAH zamanı Geldiğinde bu yapılan haksızlıkların yenılen emeklerın hepsinin hesabını tek tek sorucak 0
  • Yeterrrrrrrrrrrr 14 Ocak 2014, Salı 21:39:20 Acil açıklama nolcak bu iş kimsenin tahammülü kalmadı kimsenin akıl ruh sağlığı kalmadı yeni oyunlara kimsenin tahammülü yok 0
  • Acil acil 14 Ocak 2014, Salı 21:36:16 Yter artk acil açıklama bugün toplantı vardı şimdi yok deniliyor noldu noluo sendikadan ses yk temsilciden ses yok bu işin şakası yok 2500 kişi bu kişilerin ailesi yakınları bekliyor 0
  • Dikkat dikkat.. 14 Ocak 2014, Salı 20:50:10 Sendikadan bu konuda acil açıklama bekliyoruz.. 0
    • Sendika 14 Ocak 2014, Salı 22:04:18 Nerede bu sendikacılar üyelerinin karşısına çıkmaktan galiba korkuyorlar insan ortaya çıkar üyeleri toplar yapılan oturumlar hakkında bilgi verir bundan sonraki süreçte neler yapılacagını üyeleriyle tartışır airport habere yazmak la bu sendikacılık olurmu arkadaş çalışanların pisikolojisini bozmaktan başka bir şey yapmıyorlar.Bu günkü toplantı ne oldu insanların bilgisi yok. 0
  • ahanda buldum.. 14 Ocak 2014, Salı 20:41:47 Bunlar hep faiz lobisinin işleri.. :)) şu heryere atlayan birde sazan var. Şimdi okurken gözleri parlıyor bak. Lüzumsuz insan. Oda faiz lobisinin baş adamıdır ;) 2
  • TAHRİP 14 Ocak 2014, Salı 00:36:55 Her işi, o işin ehli olan insan yapmalıdır. Bir insan her işi iyi yapamaz. At, ata binmesini bilenindir. Kılıç ise onu kullanmasını ve taşımasını bilenindir. Yani her işi, o işte iyi olan, yetenekli olan kişi yapmalıdır. Böyle saçma sapan zihniyetleri başımıza yönetici yaparsalar zaten işin içinden çıkılmaz bir hal alır bunun için her daim söylüyoorum SÖKE SÖKE ALACAZ HAKKIMIZ ................ 0
    • ara bulucu 14 Ocak 2014, Salı 11:07:22 arkadaşlar sendika ara bulucuya gidiyor..ara bulucuyu devlet gönderiyor thy de devlet nasıl olcak bakıcaz .. 0
  • TAHRİP 14 Ocak 2014, Salı 00:30:59 Kişi, her işi tek başına halledemez. Tek başına halletmeye kalktığında mutlaka başaramayacağı işler olacaktır. Bu durumda, yetersiz olduğunu hissettiğinde kişi yardım alması, o işi başarmasını sağlayabilir. Voleybol oynayan biri sol elini kullanmadan tek eliyle voleybol oynamaya kalkarsa sonuç başarısız olur. Bu örnekte olduğu gibi her zaman için başkalarının yardımına ihtiyaç duymamız normaldir. Bir anlamda birlik ve beraberliği, yardımlaşmayı, dayanışmayı öğütlemektedir. İnsan tek başına bir işi ne kadar başarılı yapabilir ki! Ama destek alarak o işi daha başarılı şekilde gerçekleştirebilir. Bütün işlerinizde yardım almaktan ve insanlara yardımcı olmaktan çekinmeyin.O YÜZDEN ARKAŞLAR BİRLİK ZAMANI İŞLERİ YAVAŞLATALIM YADA GREV YAPALIM KATILANLAR LÜTFEN AMA LÜTFEN BEĞENSİNKİ NEREYE YÜRÜDÜĞÜMÜZÜ DAHA İYİ GÖRECEZZ 0
  • TAHRİP 13 Ocak 2014, Pazartesi 17:04:46 Arkadaşlar bu işin sonu belli yeni uçaklar gelmeye başladı kimse mesai filan yapmasın bize değer vermeyenlere bizde hakettikleri değeri verelim birlikten güç doğar herkesin bu konuda desteğini bekliyorum MESAİ YE HAYIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR 0
    • yazıklar olsun 13 Ocak 2014, Pazartesi 21:03:27 bugün zorunlu mesaiye kalacaksınız diye imza attırdılar bize kardeşim iş kanunda yer alıyormuş bu madde bu insanların Allahtan korkusu yok 0
    • semih 13 Ocak 2014, Pazartesi 22:45:23 Sevgili meslektaşım; İş veren canımızı yakıyor olabilir lakin bu tarz söylemlerle gerilmememiz gerekir. Gerekirse mesaiye kalınmalı ve iş akışı muhakkak sağlanmalıdır. Burada dikkat edilmesi gereken mevzuattır. Derki; kişi bir iş günü içerisinde 11 saatten fazla toplamda da yılda 270 küsür saat den fazla çalışamaz. Aksi durumda başınıza bir kaza gelir veya kazaya sebebiyet verirseniz kanunen yalnızsınız. İş vereni, çalışma bakanlığını ve sosyal güvenlik kurumunu bağlayan hiç bir şey yoktur. Sakat kalma durumunda malulen emekliliğiniz bile tehlikeye girebilir. Burada sayın yönetici ve bordlara bazı görevler düşmekte. Ya uçak çıkışları gün içine ayarlanmalı yada önceden planlanarak kişi veya ekip bazında vardiyaya gidilmelidir. Tüm mesai arkadaşlarıma kazasız ve huzurlu bir çalışma dilerim. Saygılarımla. 1
    • TAHRİP 14 Ocak 2014, Salı 00:00:55 O İMZALATTIKLARI BELGELERİN BİR ANLAMI YOK VARSADA NEDEN SENDİKADA MESAİ VE ÇALIŞMA MADDESİ VAR HADİ ONUDA GEÇTİM İŞ KANUNLARINDA YAZIYOR KİŞİ EĞER KENDİ RIZASI İLE MESAİ KALMAK İSTERSE KALIR DİYE O YÜZDEN MAHKEMYE VERSEK YÜZDE YÜZ HAKLI ÇIKARIZ BUNU GÖZDEN KAÇIRMAYIN 0
    • TAHRİP 14 Ocak 2014, Salı 00:07:38 Semih ben seni severimde sayarımda ama şunu unutmaki bu planlamalar bu bakımlar THY teknikte bizim yaptığımız sürenin iki katına yapılıyor bunu sende biliyorsun bende ve adamlar orda bakımları hiç sallamıyorlar istediklerini alıyorlar ya bizzzzzz bir haftada C bakım çıkarıyoruz ve daha kaliteli kime neden niçin bu kadar hizmet yanlış anlama sakın sen belki dolgun maaaş alıyorsun rahat yazıyorsun herkes senın kadar rahat değil insanların kafasında bir sürü sorun varken zaten bakımlarda eskisi gibi sağlıklı çıkmayacak hatalar zamanla üst üste gelecek bunu aşağıda biz bu kadar iii bilirken bu yöneticiler bunu anlamıyor haklarımızı yiyorlar yaaaaa benim isyanım buna ve özeliklede BORADMENLERE ...... 0
    • Teknisyen 14 Ocak 2014, Salı 00:09:49 Arkadaşlar Buna bazılarımız mecbur kaldık neden derseniz sağda solda atıp tutan adamlar izma attılar işlerine baktılar imza atmak istemeyenler ise zor durumda kaldıkları için imza attılar çünkü çoğunluk oldumu azınlık bırsey yapamaz bu yüzden bırlık beraberlik olmadığı bır kez daha bellı oldu ve mesai imzasına gelıncede imza atmasaydık eğer tehtid edilcekdik herzamanki gibi kalmazsan izin vermem hatanı görürsem tutanak tutarım tarzında sözler duyup aramız bozulcakdı bu yüzden bunları gormemezlıkden gelıp ımzaladık ve inanın sizlere şunu diycem Şeflerin hiçbiri iyi diil kendi çıkarlarını düşünüp yukarı başka aşağı başka bılgıler verıyorlar ve bıze sahıp çıkmak yerıne bızı satıyorlar ama genede bu yapılsın hıcbırsey olmaz çünkü böyle bir madde yok iş kanununda vardiya ya gelince genelde boyacı arkadaşlar çok vardıya yapıp mesaiye kalıyorlar vardıya saatı 7 3 veya 8 4 olur 3 11 olur 4 veya 6 haftada bırde nöbete gelınır ama arkadaşlar 08 18 çalışıyor ve 3 11 vardıya gelıor bu haksızlıktr 0
  • köroğlu 13 Ocak 2014, Pazartesi 16:32:34 arkadaşlar şuan için şirketimize maliyetimiz yalnızca teknisyenler olarak 45milyon dolar istediğimiz rakamlar verilirse eğer 4 ikramiye ve ücretlerin yükselmesi sonrası maliyetimiz 80milyon dolar gibi bir rakam oluyo tutar yıllıktır. bir müşteri uçağının c bakımı 5-8 milyon dolar arası yapılmaktadır. hadi biz 5 milyon dolar diyelim, bizler 16 müşteri uçağına masrafımızı çıkarıyoruz. kendi uçaklarımıza yaptığımız bakımlardan gelen gelir ve 16 üstü müşteri uçakları, bakım hangarımızın kurulmasında temin edilen malzemelerin, bakım yaparken kullandığımız malzemelerin, servisimizin yemeğimizin, elektriğimizin suyumuzun ve en önemlisi memur ve yöneticilerimizin payı. 35 milyon doların bedeli bünyende çalışan teknisyenlerin daha mutlu huzurlu bir hayat sürüp yaptığı işten keyif alarak işine 4 elle sarılması, karar sizin sayın yöneticiler. 1
    • sallama 13 Ocak 2014, Pazartesi 22:30:50 dostum ne guzel sallamissin sen yahu? nereden, kimden ogrendin 5-8 milyon hikayesini? kendinizi boyle seylerle avutmayin. simdiye kadar yapilan gorece hafif c bakimlarin hicbiri 250-300 bin dolari gecmemistir. 0
  • Habomtech. 13 Ocak 2014, Pazartesi 14:23:31 TK li arkadasimizin birisi ingilizce bilmeyen lise mezunu diye bir kavramdan bahsetmis cunku kendisi ucak lisesi okumamis yada gormemis.Ucak kavramiyla 20 yasinda universite ile tanismis, ucagin yenilmeyen birsey oldugunu ogrenmis simdi gelmis birde 14 yasindan beri ucaklarla ilgili olan mesleki ingilizcenin ne kadar onemli 15 yasinda kavrayan ve kavrar kavramaz ingilizce calisan ve 18 yasina gelince , ona suanda ingilizce dersi verebilecek duzeye gelmis arkadas hakkinda konusmus haberi yok. 0
    • lise mezunu 13 Ocak 2014, Pazartesi 23:39:07 Size çok hak veriyorum. Uçak lisesi diye beğenmedikleri mezunlardan biriyim. 2004 yılından beri uçaklarla iç içe bir eğitim alıp aynı zamanda onların üniversite okurken sadece yaz dönemi 40 günlük staj yapmalarına karşılık ben 800 saat OJT eğitimi almış (hatta THY Eğitim Akademisi Sertifikası hala duruyor) ve iki sene boyunca atölye atölye dolaşıp teknisyenlerle birlikte çalışmıştım. Belki kızacaksınız ama o zamanlar bizden büyük üniversite stajerleri dosyalarını teslim etmeye geldiklerinde çok klasik bir espridir; vortex generator'un kaç voltla çalıştığını sorduğumuzda "herhalde 115 volttur" diyerek sorunun ne amaçla sorulduğunu bile anlayamayacak kadar havacılıktan uzak kişilerdi :) 0
    • korsan 14 Ocak 2014, Salı 15:15:59 bu mesleğin ve sektörün bu hale gelmesinin sebebi işkur ve habomdur . sağdan soldan nasıl olsa 1 2kuruşa çalışır bunlar diye 6 ay eğitim verip aldıkları adamlar yarın tepemize işbilen olarak çıkamya çalışır. suç yönetimde bu olayı başlatanda 1
    • korsana 14 Ocak 2014, Salı 20:23:17 korsan sen hangi motor atölyesindesin. hangi şirkert bünyesindesin, ne mezunusun, bu şirkete nasıl girdin 0
    • korsan 14 Ocak 2014, Salı 21:54:37 bağcılar atl mezunuyum eski mng motor atelyesindeyim okuldan 2 yıl sonra direk işe başladım işkur eğitimi veya typ ıvır zıvır olmadan 1
    • korsan arkadaşa 15 Ocak 2014, Çarşamba 14:56:40 seninle aynı okuldan mezun olan arkadaş thy'ye girmek istiyo önünede bir sınav sonrada 6 aylık eğitim koyup onu işe alıyorlar. seni bunlardan üstün kılan şey nedir. aynı okuldan mezun olduğun adamı yok işkur'lu typ li safkan habom diyerekten yaftalamak falan neyin nesi, bana bunu bir açıklada senin farkını anlayalım. 0
    • korsan 16 Ocak 2014, Perşembe 09:58:51 okul mezununu işkurla alma olayına hastayım zaten dostum o apayrı konu meslek lisesi düz liseli yada neyse o tür işkur veya typ ıvır zıvırının karşıtıyım sendemi işkurlusun 0
    • korsana 16 Ocak 2014, Perşembe 17:42:27 işkurlu olsam ne olmasam ne, senin karşı olman ilemi yürüyor bu işler, bende senin okuduğun lisede okudum thy ye girmek istedim. ve bu süreci önümüze koydular bölümün okumuşum yok ben işkur istemem mi dicem elim mahkum katlanıcam, tutmuş burada enteresan enteresan yazılar yazıyorsun. hem işkurlu hemde safkan habomum seni benden ve diğerlerinden üstün kılan nedir 0
  • tk 13 Ocak 2014, Pazartesi 12:02:38 Arkadaslar bu zorlu yolculukta siz kardeslerimizin daima arkasindayiz bizde zamaninda bircok savaslar verdik ve istedigimizi aldik bu savasta da sizlere destek olmak bizim en buyuk gorevimiz siz yeterki birbirinize dusmeyin birlik okun tek yumruk olun. 0
    • Tk ya 13 Ocak 2014, Pazartesi 18:39:50 Sağ olun var olun birlikte başaracağız. 0
  • aviator26 13 Ocak 2014, Pazartesi 00:35:46 Neden bu kadar ucuza çalışıyoruz? Turkish Technic'ten ne farkımız var? Müktesep saçmalığı da ne? Kim kabul etti bu koşulları? Yada ne zamana kadar bu saçmalığa boyun eğeceğiz? Bu şekilde davranmaya devam ederlerse, genç beyinleri teker teker kaybedecekler, etrafta kaçmak için şirket arayan bir sürü lisanslı teknisyen var. Yakında, yetkili verecek personel de bulamayacaklar 0
  • typ tef 12 Ocak 2014, Pazar 23:52:54 Arkadaslar kandiliniz mubarek olsun hepinizin. 4 yillik tef mezunu bir typ linin maasi ne kadar Allah rizasi icin bilen biri yazsin 1800 2000 arasi demislerdi ancak 1500 1600 lerden bahsedenler var simdi ? 3
    • .. 13 Ocak 2014, Pazartesi 14:17:09 1887 lira eline geçen ücret hayrını gör 0
  • Olası Grev 12 Ocak 2014, Pazar 23:11:43 tarihini bilen var mı kış günü greve çıkacağız anlaşılan 0
    • grev 13 Ocak 2014, Pazartesi 00:38:10 keşke kış günü çıksaydk dostum. su an ki durumda grev 3 ay sonra falan olur. yani işlerin azalmaya başlayacağını dönem. simdi olacaktı görürdük onları. 0
    • köroğlu 13 Ocak 2014, Pazartesi 01:11:26 grev kararına bakanlar kurulu müdahil olup ertelemede bulunursa en geç 4 ay sonra grev süreci başlar söylemim yaklaşık rakamlardır. çünkü süreç çok karmaşık bakanlar kurulu greve engel olmazsa arabulucu sürecinde bütün süreçler maksimum düzeyde kullanılırsa arabulucu süreci başladıktan sonra 42 gün içinde grev sürecine giriliyo, ancak dediğim gibi burada günler net verilemez sebebi şu, mesela arabulucu için mahkemeye başvurma süreci 6 gün 1.gününde başvurulursa bu 42 günlük süreç kısalıyo bu ve bunun gibi süreçler çok var 42 günün son 6 günü işverenin grevini kabul edip etmemesi süreci son 6 gündede senin duruşuna göre kabul edilebilir, kusura bakmayın gerçekten çok karışık açıklayabildiysem ne mutlu, süreçleri değiştiren etkenler çok fazla 0
    • köroğlu 13 Ocak 2014, Pazartesi 13:45:18 öncesindede grev için oylama yapılacak zaten, ne kadar yüksek yüzde ile evet denir siz düşünün ondan sonra yönetim anlaşmaya yanaşırmı onuda görürüz 0
  • saklı haklar....... 12 Ocak 2014, Pazar 22:36:46 ne bu sonradan olma mng li habomluların saklı haklarıda neymiş bilen varmı 1
    • mng li 13 Ocak 2014, Pazartesi 09:23:37 9-10 yıldır çaiştıgınız şirket satılıp tazminatlarınız yatmıyor ve size bütün haklarınızla haboma geçiyorsunuz söyleniyor izin hakları,kur farkları,ttip farkları,tazminatın baki olması daha yazmadıgımız şeyler anlamışşındır umarım. 0
  • teknik 12 Ocak 2014, Pazar 21:35:19 ben de bir teknik çalışanı olarak,bir abiniz bir kardeşiniz olarak bu haklı mücadelenizde sonuna kadar arkanızdayım ve benim gibi düşünen inanın çok arkadaşım var.Bu durumdan biz de oldukça rahatsısız sanmayın ki oh olsun,iyi olsun diyoruz.Umarım hakettiğini tez zamanda alırsınız. Habom personeli geldikten sonra azalan iş yükünü heralde kimse gözardı edemez.Şahsi adıma ben etmiyorum ve takdir ediyorum.Eski bir mytechnic kazazedesi olarak verilen ücretin ne kadar yetersiz olduğunu da bilirim. Allah yar ve yardımcınız arkadaşlar!! 0
    • Teşekkürler 12 Ocak 2014, Pazar 22:36:55 Vereceğiniz destek bizlere alcagımız haklarda çok daha kazanımlar saglayacağına inancımız sonsuzdur sizden ögreneciğimiz çok şeyler var sağ olun var olun. 0
    • Teknik çi abi 14 Ocak 2014, Salı 18:54:36 Desteklerinizden ötürü müteşekkiriz, umuyoruz ki bu desteklerinizi Teknikten emekli edilip haboma geçirilen cs abilerimizdende görürüz. şu anlık gördüğümüz, teknikte çalıştığımız sürede abi kardeş gibi olduğumuz cs ler, haboma geçtikten sonra ne hikmetse o günlerin hatrını bile ağzımızdan burnumuzdan getirir oldular. abartmıyorum durum böyle.. 0
  • bırçi 12 Ocak 2014, Pazar 21:17:40 beyler sendikadan birşey beklemeyin ayrıcalıklıymış gibi görünmeye çelışan habomlu habomlular dizde. topkapıdan işkurdan gelen olmaya devam ettikten sonra sendikaya falan ihtiyacınız yok. patron yada mng teknikten olan yetkili teknisyenler ne dediyse onları yapmaya devam. topkapıdaki , güngören bağcılardaki yada eml deki haklarınıza sahipsiniz. 2 3 yıl çalıştınız diye uçakçı olduğunuzu sanmayın . son olarak yeni bir atatsözündeki gibi : IRGAT HER ZAMAN IRGATTIR. 11
    • köroğlu 13 Ocak 2014, Pazartesi 00:50:43 sen nerden geldin, ne ara uçakçı oldun. tabirin lafların insan olmaya dahi bu kadar uzakken, adamım diye gezmeyi bırak ortalıklarda 0
    • korsan 13 Ocak 2014, Pazartesi 18:28:54 işkurlusun yada safkan habomlusun dostum heralde 0
  • korsan 12 Ocak 2014, Pazar 21:00:02 menge tekin size bişey vermedi thydenmi bekliyosunuz zam pas hakkı falan ırgat yuvasına döndü şirket zaten işkurlu topkapılı istoç sanayiden gelme derken. bu meslek için başvuru yapan yenibosna sanayiye başvursun (okul mezunu olmayanlar) maaşın düşük hakların ırgat hakkı olmasının nedeni sizlersiniz. çoğunuz konuşmamdan beni tanırsınız zaten arkadaşım olun yada olmayın gerçek bu. en iyiysi fazla mesai yazın yakıt veya taksi parası için fiş getirin şirkete 3 5 kuruş cebinize girsinki açlıktan ölmeyin . dışaradada ben teknisyenim diye arkadaşlarınıza manitanıza falan zırvalarken yakalarsam gerçekleri koyarım ortaya. 5
    • Pişti 12 Ocak 2014, Pazar 22:57:37 Kardeşim Benim Helal Sana Gerçekten Haklısın Ve Çok Doğru Bir Yazı yazmışsın Şefler Taksiyle Geliyorlar Paralarını alıyorlar vardiyalı Çalışanlar İse Ya THY Kullanıyor Yada Kendi İmkanlarıyla gidiyorlar Bunuda geçmemek lazım ki agd ise çalışıyor yoruluyor bıssuru yol yuruyup mınubusle gıdıyorlar gece yarılarında bu haklılıkmı Haksızlık ve bu yıllardır mng de var Hadi bunları da geçelım yukarıya maiiller atıyoruz cevaplar 15 20 gün sonra geliyor hadi bunuda geçelim ırgattan bir farkımız yok şefler rapor aldımı sorun yok belırledıklerı kendı adamları var onlarda rapor aldımı sorun yok diğer kişiler aldığında ise süratlar 5 karış oluyor bunlarıda geçelim neden şefler adam ayırıp onları çalıştırmayıp ellerı ceblerınde gezdırıp dıgerlerıne fırça atıyorlar bunu adalete bağlamak lazım artık Babamızın işyeri diil herkes annının terını versın ve kımsenın sırtından gecınmesın sendikaya gelince sendika temsilcilerini biz seçtik Bölüm sorumlularınıda şefler diil sendıkacılar gelıp secım yapsın 0
    • köroğlu 13 Ocak 2014, Pazartesi 13:25:25 anlaşılan mng tekniktensin, inşaAllah sawda falan görüşürüz senle, ben sana kendi gerçeklerini ortaya koyucam. 1
    • korsan 13 Ocak 2014, Pazartesi 18:30:25 motor atl tolga herdaim çaya beklerim 0
    • dostluk 15 Ocak 2014, Çarşamba 13:14:43 korsan kardeşim haklısın sende seninde hakkın yenilmiş durumda bende bir işkur girişli olarak bu durumdan memnun değilim. ortadaki konu işkur yada habom değil çalışan herkesin haklarının yenilmesi. atışmayla kavgayla sonuçlanacak bir durum yok. mng zamanında zaten durum kötüydü şimdi seninde bildiğin gibi habomda daha kötü oldu. bir olmazsak başaramayız. sürekli eziliriz kardeşim. 0
  • Mng habomcuları 12 Ocak 2014, Pazar 20:25:27 Arkadaş ben şunu bilirim şunu söylerim saklı haklar maddesini çıkarırsanız bizde olay çıkartırız bu kadar açıktır. 0
  • TAHRİP 12 Ocak 2014, Pazar 18:42:55 Arkadaşlar burda hepimizin yazdıkları boş bence siz zam ikramiye kaliteli iş ortamı yada yüksek güvence diyorsunuz ama yöneticilerin pek umrunda oldugunu sanmıyorum .Bakın VAKIFBANKIN birlikte çalışma sebebinden dolayı vermiş oldugu komisyon parası 1.5$ milyon doları 20 yöneteci kendi aralarında paylaştı kımse burda sesını çıkaramadı tavda yada çelebide ve THY teknikte bunlar personele dağıtıldı farkındamısınız ?Sonra gelelim hangara kış girdi çıkıyor neredeyse boya hangarından başka sıcak hangar varmı ? oda belli sebebten boya yapılıyor Ve şimdi gelelim zamma yaaa MNG zamanında zaten 4 yıldır kımse zam alamıyordu bunu herkes biliyor baba oğul şirketi yöntemi ile döndü burası akrabası olan zam aldı !!! sonra boardmen 'ler dikkat edin hiç ara yönetecilik görevlerini yapıyporlarmı aldılar sus payını uçak çıksın diye vuruyorlar kırbaçı yalanmı ... THY TEKNİK İİİİ bakımmı yapıyor dua etsinlerde aldılar MNG yi arkalarını topluyoruz bariz ortada ben inanmıyorum adam gibi zam olsun yada ikram 1
    • ... 12 Ocak 2014, Pazar 19:14:34 Vakif bank oncesi ziraaten teklif istenmiş ve ziraat çok iyi bir promosyon sağlamış. Lakin Vakıf bank bunun çok ve çok üzerinde bir promosyon teklifi verince sonuç vakif bankta karar kılındı.Bu kesin bilgidir kimsenin şüpesi olmasın. 0
    • Promosyon 12 Ocak 2014, Pazar 22:03:39 Arkadaşlar bu promosyon olayını sendikaya iletelim. 0
    • TT 13 Ocak 2014, Pazartesi 20:26:18 Kim kimin arkasını topluyor belli. THY almasaydı sizi batıyordunuz. Kimseyi kandırmaya çalışmayalım. Ayrıca THY Teknik te maaş promosyonu hiç bir zaman dağıtılmamıştır. 1
    • TT ye 13 Ocak 2014, Pazartesi 21:42:54 Bizim satılmamızın sebebi çalışanlar değil çalanlardır. Holding bir yere kadar dayanabildi kan emicilere. Ayrıca MNG TECHNIC olarak biz çok güzel işler yaptık 11 yılda. THY TECH. bizim yapabildiğimiz bir çok işe sadece ağzını ayırarak bakmak ile yetindi. Tesis desen sizde tool desen sizde devlet desteği desen oda sizdeydi biz ne yaptık küçük bir hangar kiralık toollar soğuk sıcak demeden sizin 25-30 senede yapamadığınızı yaptık. Bunları sadece kuru maaş ile sizler gibi pass ikramiye prim almadan emekle yaptık. Bizim bu gayretimizden faydalanmak yerine moralimizi bozan yönetim senin zihniyetindeki çalışanları ile daha çok lastik söker takar. Biliyorum sizin tesislerinizde de pırlanta gibi çalışan işinin hakkını verenler var sözlerim onlara değil. Ben onlarla her yola giderim ama senin gibi düşünen biri ile değil bakım yapmak sokağa çıkmam. 0
    • TAHRİP 14 Ocak 2014, Salı 00:58:54 TT BİRİNCİSİ BATMIYORDUK İKİNCİSİ YAPTIĞINIZ BAKIMLARIDA GÖRÜYORUZ BELLİ NASIL BAKIM YAPTIĞINIZ ALLDIĞINIZ PARANIN HAKKINI VERINDE AZ ÇALIŞINN 0
    • TT 14 Ocak 2014, Salı 10:48:24 Hak aramak başkasını karalamakla olmaz. Ben uçuyorum pasımla alıyorum ikramiyemi sıkıntı yok içimde rahat işimin hakkını veriyorum. Siz ancak ulaşamadığınızı karalayın. Devam edin doğru yoldasınız. THY Tekniğin arkasını toplamaya devam onun için aldılar sizi demekki... 2
  • sicek 12 Ocak 2014, Pazar 18:35:57 teknik kendisinin 3 vardiyada yapamayacagi bakimlari habom saw'a veriyor. 5 gunde c bakimi mi olurmus?!! 0
    • genç 13 Ocak 2014, Pazartesi 15:56:29 kısa c bakımları o sürelerde biter dostum.bu sektörde yenisin galiba.aynı zamanda yeni uçakların c bakımı kısa sürer.mesela tc-jcy i versinler bakalım c bakımına habom'a kaç yılda çıkarırlar görelim.kısa süreli c bakımları oraya vermelerinin sebebi tamamen politik.bakın burada da iş yapıyoruz milyon dolarları boşuna harcatmadık görüntüsü.madem çok işi bilenler var orada isteyin bakım bir teslim bakımı 737-400 görün o zaman rezilliği. zamanında 3 günde de c bakımı yapıldı sen o zamanları bilmezsin. 0
    • jdh 14 Ocak 2014, Salı 15:51:46 genç'e sen merak etme pek büyük tecrbelerinizle 737-400 leeri ne kadar sürede çıkardığınızıda biliyoruz. ve iddialıyız biz sizden daha çabuk çıkarırız.(6 ay falandı süreç) 1
  • Cağlar 12 Ocak 2014, Pazar 17:01:12 Arkadaşlar,biz bir ve beraber olduk ca sıkıntı yok .Taşoron firma kurabilirler ama biz taşeron teknisyen değiliz.''DELİCE''Rumuzuyla yazan arkadaşın sorusu gibi 4 ayda şirket kaç yetkili personel aldı.Kaçtane kaybetti.BİZ ŞİRKETİ YÖNETİCİLERDEN ÇOK DÜŞÜNÜYORUZ 0
  • ... 12 Ocak 2014, Pazar 16:22:33 Semih abi destegin icin cok tesekkurler keske diger abilerimizde bu konuda senin gibi destek olsalar.ama bi cogu bos bos konusup bana dokunmayan yilan bin yasasin derdindeler.hakkimizda hayirlisi olsun. 0
  • iPhone Uygulaması 12 Ocak 2014, Pazar 16:16:18 Saklı haklarımız saklı kalsın 0
  • zafere odaklanın.. 12 Ocak 2014, Pazar 16:10:29 Allah aşkına şu şirketin adını değiştirmek için madde ekleyin tis'e öyle soğudukki bu isim kulağımızı tırmalıyor artık, Habom'da çalışıyorum demek istemiyorum. mesela muz koyun, portakal koyun, şeker pancarı bile olur yani. Habom olmasın yeterki :D Bu arada habom çalışanları olarak oyuna gelmeyeceğiz. sendika ister sarı olsun, ister pembe. yada adam gibi sendika olsun, biz yasal süreçlere riayet ederek haklarımızı ya masa başında yada grevde elbet alacağız. hepimiz genciz, çoğumuz bekarız, kaybedecek max. 2300 lira kuru maaşımız var. emin olsunlarki biz teknik gibi başarısız bir sonuç almayacağız.. Bu süreçte yetkili abilerimizin tavrı çok önemli olacak. hepsinin gençlik çağında çocukları vardır elbette, ellerini vicdanlarına koyup bizleri sonuna kadar destekleyeceklerinden şüphemiz yoktur. Akın var,güneşe akın! Güneşi zaaaaptedeceğiz güneşin zaptı yakın! Nazım HİKMET'e selam olsun.. 0
    • korsan 12 Ocak 2014, Pazar 21:20:17 köylü cigaraı olurmu 0
    • geç bunları 13 Ocak 2014, Pazartesi 15:58:58 bırak bu ayakları.ucuz solcu numaraları bunlar.atacaklar aranızdan 100 kişi ondan sonra fır döndürü alıp kaldıgın yerden devam edeceksiniz.nazım hikmet de sana yardıma gelir kapak sökerken.bu memlekette o kadar çok işsiz adam var ki.yerinize adam bulmaları 2 saati bulmaz.ne de olsa çoğunuz 2 yılda uçak teknisyeni olduğunuzu iddaa ediyorsunuz.bir 2 sene daha beklenir yenileriniz yetiştirilir. 0
    • .. 14 Ocak 2014, Salı 19:11:45 ne diyim ki sana? ... 0
  • Hüloggg 12 Ocak 2014, Pazar 16:08:08 Sendika yöneticileri daha kendi aidat paranızı çıkaramadınız farkındamısınız ? 0
  • aynen 12 Ocak 2014, Pazar 15:57:47 Ewet arkadslar isi yavaslatalim bizde bundan sonra habomda fazla mesaiye kalmiyoruz ve gerekirse grevede haziriz. 0
  • mesaiye kalmayın!!! 12 Ocak 2014, Pazar 14:34:16 arkadaslar mesaiye kalmyalm habomda ucak cıkmasın bazı arkadaşlar 160 170 saat mesaiye kalıyor habomda böle savasamayız... 0
    • korsan 12 Ocak 2014, Pazar 21:22:44 predatormusun sen şirkette bağırsana böyle işten atılmaktanmı korkuyosun sosyal katliam yapma zoruna gittiyse motor atelyesi tolga 0
    • korsana köroğlu 13 Ocak 2014, Pazartesi 00:53:26 senle aynı çatı altında ve aynı şirkette çalışıyormuyum bilmiyorum ama eğer öyleyse şuan itibari ile bundan ötürü senden değil ben kendimden utanıyorum, sefil kalmaya devam et sen 0
  • ... 12 Ocak 2014, Pazar 12:21:55 Asgari ücret zammını bile alamamışken %5ler felan yalan olur... İng den bahsetmişsiniz, tk daki abilerin yetkileri bu yüzden alınmadımı askıya , her akşam kursa gitmiyorlar mı? İngilizce olarak ana dili gibi konuşan var evet teknisyen olarak totalde 10-15kişi var.. Diğerleri ezbere iş yapıyor yada az ingilizceleriyle anlayamayıp bize soruyorlar , %5 değil seyyanen alt kademedekilerinyukarı çıkartıp sonra %lik zam olması gerekir... Tk lav edilmeye doğru gittiğinin farkında değilim kimse ? Emekliler tk yı satıp hanım a geçerken alttan gelen yok ve orta kesim zate in yoktu.... Tk gitgide boşaltılıyor... Habon felan tk ao mng şirket bu kadar mudur başkan varken zarar ediyorum diyeceğine, elini sallasan çarpan başkan müdürleri tek e indirmek varken bunu teknisyenden çıkarmaya çalışmak ..... Çok iyi yöneticisiniz.. 0
  • habom 12 Ocak 2014, Pazar 12:21:06 Sen bize yuzde 5 ver. O aldigimiz para da sendikaya gitsin bizim kazancimiz koca bir sifir. Yönetim sunu bilsin herkes kacmanin derdinde. Tanidigi esi dostu olan bir yerlere kaçıyor. Ama bu nereye kadar. Yönetim thy yi ne kadar onemsiyorsa sendika da habomu anlatsin. Bizlerde ayni isi daha da kaliteli yapıyoruz ama ellere var da bize yok. Yeter artık hakkımızı istiyoruz 0
  • MNG 12 Ocak 2014, Pazar 11:49:13 Müktesep çıkaran yönetimin acaba o koltuktan indikleri zaman evinde tek başına düşündüğünde kimsenin hakkını yemedim diyip rahat rahat evinde oturacak mı, Müslümanlığı kimseye bırakmayan yönetimin acaba kişi ahirette size hakkını helal etmezse cezası cehennem olduğunu bilmiyorlarmı ? Koltuk sevdası için lütfen " kula kulluk etme unutmaki sende kulsun " 0
  • habom matematiği 12 Ocak 2014, Pazar 11:29:31 memleketim adanaya en ucuz thy bileti 125 lira. gidiş dönüş yapsam gitti 250 lira, gitti maaşın 6'da biri. memlekete zaten gidemiyoruz. kiraya veriyorum kenar semtlerde 500 lira doğalgaz bir geldi 300 lira elektrik su, telefon, internet 1100 lira ödedim hepsine bu ay. kalan 500 lirayı hiçbir şey yemeden içmeden biriktirsem 74 ayda bir dacia marka otomobil alabilirim. 0
    • chery 13 Ocak 2014, Pazartesi 16:01:40 yok be chery de alırsın.illa dacia deme.seçenek bol. 0
  • ne zararı 12 Ocak 2014, Pazar 11:17:59 230 küsür thy uçağına bedavaya bakım yap sonra zarar ediyoruz yoğğğğ ya yemezler gülüm 0
  • Canlı 12 Ocak 2014, Pazar 09:44:12 Kazanılmış hakların maddesini ortadan kaldırmak şirket içinde kaosa sürükler.sendika ,üyelerini elinde tutmak istiyorsan saklı haklar maddesini kaldırtmazsın. 0
  • Sendika 12 Ocak 2014, Pazar 01:36:12 Sendika geldiğinde hepimiz sarı sendika dedik. Ancak yine de üye olduk. Şu anda sendika şirkete boyun etmemektedir. Haklarımızı alabilmek için sendikanın arkasında olmak ve sendikayi desteklemek zorundayız. Saygılarımla 0
  • oyalaniyoruz! 12 Ocak 2014, Pazar 01:28:24 İŞ KOLLARI TÜZÜĞÜ İş Kolu No 13: METAL Açıklama: Metal yapımı, her türlü maden cevherlerinin ve bunların alaşım ve karışımlarının ergitilmesi, arıtılması, haddelenmesi, çekilmesi, dökülmesi ve şekillendirilmesi, çelik sanayii, madensel eşya yapımı, makina yapımı, elektrik makinaları, cihazları, araç ve gereçlerinin (deniz, demir ve hava yolları madeni taşıma araçları hariç) ve diğer madensel taşıtların yapımı ve onarımı ve başkaca madensel eşya ve gereç yapımı, kurma (montaj) sanayii işleri. Parantez içinde açıkça hava araçları bakımının bu iş koluna girmediği açıktır. İş Kolu No: 21 HAVA TAŞIMACILĞI Açıklama: Hava ve havacılığın yer ve yerüstü işleri ile hava taşıtlarında yapılan her türlü işler ve uçakla ilaçlama işleri. Uçak bakim işinde bilindiği gibi yapilan iş prosedürüne uygun olarak yapilmasi istenir. Sayin yöneticilerimiz de tam uç yildir işçinin hakkini prosedürüne uydurarak bir güzel yiyorlar. ama ahimiz büyük cikacak elbet bir gün colugunuzdan cocugunuzdan. burnunuzdan gelecek. 0
  • The Observer 12 Ocak 2014, Pazar 01:26:52 Avrupa ve Amerika'daki fabrikalarda çalışan işciler fabrikada ne üretiyorlarsa o ürettiklerini rahatca alabilecek kadar maaş kazanırlar. Otomobil üretiyorsa, ürettiği otomobili alabilir yada kazandığı parayla çok lüks bir otomobile binebilir . Biz Thy Habom A.Ş çalışanları olarak uçakla seyehat edebilecek maddi yeterliliğe sahip değiliz. Pass bilete filan vurgu yapmıyorum. Uçak bileti alabilecek bir maaşımız yok malesef. Böyle bir şartta çalışıyoruz. Kim olduğumuzu çok iyi biliyoruz aslında. İşe başladığımızda 1350 TL alıyorduk. Olsun düzelir dedik. İşimize de sarıldık. Bugun şirkette yaptığımız işi küçümseyecek kişi olabileceğini sanmıyorum. BİZ HABOM A.Ş' ye yada THY'ye ,EN AZ GREVE KATILMAYAN ÇALIŞANLAR KADAR DEĞER VE EMEK VERDİK... Greve giden Teknik A.Ş. çalışanlarına :" Bu grev A.O'nun grevi, siz greve katılırsanız işten atılırsınız" diyecek kadar bu işin içinde olduk. Bugüne kadar sesimiz kısık çıktıysa bilinmelidir ki bu ;" işimize olan saygımızdan ötürüdür." Saygılar 1
    • mantığa gel 12 Ocak 2014, Pazar 10:48:05 boeingtekiler uçak alabiliyor mu? ya da rolls royce fabrikasında çalışanlar sıfır bir phantom ? mantığa gel. 8
    • Katiliyorum. 12 Ocak 2014, Pazar 12:33:43 Boeing'deki bir calisanin maasi bir cessna almaya yeter. Zaten bazi calisanlarinin sehir disindaki kucuk havalimanlarinda kendi tek motorlu ucaklari var. Genelde 1977-1984 yillarinda uretilmis ucaklar ragbet gorur. 30.000 $'dan baslar 70.000$'a kadar cikar. Rolls Royce icin de aynilari gecerli.Adamlar asmis.... Hatta soyle bir ornek vereyim Amerika'da Chevrolet Corvette fabrikasinda calisan bir kari-koca var. Ogullari icin ozel bir Corvette uretip hediye ettiler.. Medyada genis yer verilmisti. Calisma sartlarinizin zor oldugu cok acik. Allah yardimciniz olsun. Bu arada mantiga gel yazan arkadas kendini "hal" de zannetmis sanirim. 2
    • kafaya koş 12 Ocak 2014, Pazar 12:59:05 dostum national geographic de izlediklerine inanma.onlar abd tarafından ergenlerin beyinlerini yıkamak için hazırlanan programlar.(biz güçlüyüz .bizde herkes mutlu vb hikayeler) koskoca detroit iflas etti sen otomobil fabrikası örneği veriyorsun hala. 4
    • hesap et 12 Ocak 2014, Pazar 13:03:51 rolls royce phantom 2013 model: 1.15 milyon euro 2013 model. rolls royce üretim mühendisi maaşı: senelik 43 bin sterlin şimdi hesap et bakalım ..kaç sene çalışman lazım. 2
    • gelin gotureyim 12 Ocak 2014, Pazar 14:35:32 Kardesim benim belgesel izleyecek vaktim yok. Abd de kendi gozlemim. Ucucu personel olursaniz siz de gidip gorebilirsiniz. Ne soyleyeyim ki. 1
    • kafa 13 Ocak 2014, Pazartesi 16:03:56 uçucu teknisyene bak sen.klasik habomcusun oğlum neyin yalanını atıyorsun.habom ne zaman uçmaya başladı.ama sen mek içip uçuyorsan o ayrı tabi.güzel kafa yapmışsın helal olsun.ilk mesajını oku oğlum senin koyun otlattığın yerde biz çobanı anladın sen. 0
  • mnghabom 12 Ocak 2014, Pazar 01:15:10 Arkadaşlar yorumlari okudum. Oncelikle sendika temsilcimiz olan nabi hoca ve Şükrü arkadasimiza güveniyoruz. Bu gorusmeler sıkıntılı gececek, zorlu bir surec bizi bekliyor. Yonetimin hedefi thy ve habom calisanlarini birbirine dusurmek. Thy teknik 3 alıyor habom a hic vermesekte olur mantiginda. Ama sunu unutmasinlar thy-habom olarak cok gucluyuz. O habomcular ingilizce bilmiyor diyen cahil senin yasin kadar tecrubem ve ingilizce gecmisim var. Ne demisler egitim cehaleti alir eseklik baki kalir. Ha egitimliysen tabii ki 2
  • tiss 12 Ocak 2014, Pazar 01:14:19 Arkadaşlar Habom zarar ediyor bu yüzden istediğimiz şartları sağlayamıyorlar. işte size zarar edilmesinin başlınca nedenlerinden biri su üstündeki kısmı tabi buz dağının. buyrun takdir sizin: http://www.airporthaber.com/havacilik-haberleri/thyden-servet-gibi-maas.html linkte verildiği üzere sadece ocakta maaş bir thy müdürünün o ay eline geçen para = 1 habom aş personelinin 3 yıl 8 ay hiç harcamdan biriktirirse elde edebileceği paradır. daha fazla yoruma gerek var mı? ve zarar ediliyor belki nedeni bu dur. dile gelsin herkes. 0
    • korsan 12 Ocak 2014, Pazar 21:26:44 50 binden şi,rket battı muhabbetine gerek yok şirkette boş kantinde atelyede boarddaoturan işkurlu veya habomluları çıkarsınlar maaşı kapatıyor zaten 50000 tlye onlardan fazlaiş yapıyordur temel kotil he ? 0
    • korsana köroğlu 13 Ocak 2014, Pazartesi 00:55:57 sen gerçek bir kımıl zararlısısın, rumuzu değiştirme sakın, senden daha fazla varsa eğer bu şirket kaldıramaz. 0
  • 1613'çü 12 Ocak 2014, Pazar 00:51:49 şirket zarar ediyor kelimesini kullanıp %5 %3 ü teklif eden güzel kişilikler. masa başında oturup beyin patlattığını zanneden insanlar. kendi maaşlarınızada iyileştirme yapıp 1600e getirin ve aynı zammı uygulayın, yer mi ? 1
  • PİS HABOM 12 Ocak 2014, Pazar 00:46:37 bize verecekler % 5 bizde çelik iş e aydat olarak vereceğiz. bari biz aradan çekilelimde THY direkt olarak çelik işe versin parayı. bizi de boşu boşuna kendi PİS işlerine alet etmesinler. 0
  • endişe yok 12 Ocak 2014, Pazar 00:42:11 Arkadaşlar önce kafamızdaki kötü niyetleri silelim ben greve çıkarım ama birlik olmaz, ben çıktığımla kalırım yok böyle bir şey, hiçbirimiz bu süreçleri bilmiyoruz yaşamadık ancak, biz yeni nesiliz, sosyal ağları çok çok iyi kullanabiliyoruz, grev sürecini nereden baksanız daha 3 ay gibi bir süre var, herkeste herşeyin farkında, her ekip her atölye her ayrı mro bunları konuşuyo herkes kendi içinde toplanıyo birbirimizden yana şüphe etmeyelim , bizler kendimizi yaptığımız işi kıymetimizi kendimiz biliyoruz, ya yönetime yanlış anlatılıyoruz yada anlaşılmak istemiyoruz, biz bir bütünüz ve kimse kimseden endişe etmesin, eğer istediklerimiz olmazsa en delikanlı grevi görecek herkes ve tüm türkiye, yaptığımız iş dolayısıyla avrupa belkide dünya, bu konudaki iletişimimiz için uğraşıyoruz kimse kimseden endişe etmesin ya seve seve alıcaz yada en delikanlısından alıcaz, sağlıcakla kalın 0
  • haboma müstehak... 12 Ocak 2014, Pazar 00:30:50 Eğer yönetim için HABOM PERSONELİ çok önemli değilse; benim için de yaptığım işin ve uçakların bir önemi yok. 0
  • Asdf 11 Ocak 2014, Cumartesi 23:57:06 3 THY teknike 1 HABOM aş ye sonra aynı işçilik aynı kalite. alırsın... 0
    • adamsın 12 Ocak 2014, Pazar 00:46:10 sonuna kadar doğru. hatta son ... yerine başını ekliyorum =) 0
    • sömürr 12 Ocak 2014, Pazar 01:56:23 sömür yavrum sömür habomdaki kardeşlerim dışarıdan çokmu safa benziyor hakkımızı sonuna kadar arıcaz.... 0
    • korsan 12 Ocak 2014, Pazar 21:28:22 hakkını nasıl arıyosun kantinde oturarakmı hiç öyle ayaklanmaya çalışan birini görmedim ölülerden birimisin sende? 0
    • korsana köroğlu 13 Ocak 2014, Pazartesi 00:57:42 kımıl zararlılığına devam rumuz stabil kalsın lütfen, ben yazdım seni kenara hesaplar şaşmasın, yalaka şey seni, dinlenme vaktinde bile çalışan seni 0
    • korsan 15 Ocak 2014, Çarşamba 13:19:36 köroğlu sen çok akıllısın kardeşim bu kadar zekayla en iyisi ikitelliye git tanıdıklarım var iş bulurum sana orda 0
  • grev 11 Ocak 2014, Cumartesi 23:16:06 grev yasal hakkımız. hakkımızı almak için çaba göstermezsek hiç boşuna ağlamayalım. bu bizim son şansımız. şu 2000 kişi bir greve çıksın, 10 tane uçak geç çıksın bakın nasıl alınıyor 4 tane ikramiye. ben gözümü kararttım arkadaşlar en fazla olacağım 1600 lira maaş. kendinizi küçümsemeyin. iki tane sınavdan iki tane mülakattan 6 aylık kursta türlü sınavlardan hakkınızla çıkıp geldiniz buraya. ha derseniz ki benim ederim bu, benim kendime güvenim yok, ben 3 yıl boyunca %3'lük zamlarla gemimi yürütürüm diye yolunuz açık ola. ama biz hakkımız için savaşacağız. 0
  • DREAMWILLCOMETRUE 11 Ocak 2014, Cumartesi 22:55:32 -HABOM: 4 ikramiye istiyoruz -YÖNETİM:THIS IS MADNESS ... -HABOM :MADNESS..? THIS IS HABOMMMMM...:))) 0
  • Hakkımı yiyen... 11 Ocak 2014, Cumartesi 22:55:20 Sayın sendika yöneticileri saklı haklar maddesi sadece 800 eski MNG liyimi ilgilendiriyor yoksa 2400 kişiyimi ??? Bilen cevaplayabilirmi bizde 3 yıllık olduk 0
  • cacık 11 Ocak 2014, Cumartesi 22:38:37 şirket prosedürlerinde aidiyetle ilgili bahsedilir, o veya bu şekilde tk da habomda diğer taşeronda şirketten bıkmış durumda...bu şirket bu şekilde kaç bahar görür...sonunda zarar ediyor diye komple özelleşir..onun için belkide istenen daha büyük çöküştür..o sebeple yorum yazan arkadaşlara diyeceğim geçtiğimiz haziranda yapılmayan zamla bu yılda yapılmadan yola devam etmek zorunda kalacağız gözüküyor..herkese aydınlık bir sabah görmek umuduyla iyi akşamlar. 0
  • Android Uygulaması 11 Ocak 2014, Cumartesi 22:36:11 Kötüler Kendilerine Tahammül Edildikce Daha Çok Azarlar...Diren HABOM... 0
  • cacık 11 Ocak 2014, Cumartesi 22:24:30 şirket prosedürlerinde aidiyetle ilgili bahsedilir, o veya bu şekilde tk da habomda diğer taşeronda şirketten bıkmış durumda...bu şirket bu şekilde kaç bahar görür...sonunda zarar ediyor diye komple özelleşir..onun için belkide istenen daha büyük çöküştür..o sebeple yorum yazan arkadaşlara diyeceğim geçtiğimiz haziranda yapılmayan zamla bu yılda yapılmadan yola devam etmek zorunda kalacağız gözüküyor..herkese aydınlık bir sabah görmek umuduyla iyi akşamlar. 0
  • iPhone Uygulaması 11 Ocak 2014, Cumartesi 22:03:19 Beyiiiiiim herkes senin şirketinden kaçmanın yolunu arıyor..Bundan 3 sene sonra şirkette işe yarar bir tane habom personeli bulamayacaksın..millet palazlanıp palazlanıp kaçıp gidecek..Sen yetiştireceksiniz rakip şirketler ekmeğini yiyecek...Bu kadar mı kafanız çalışmıyor ? Bu kadar mı ortalama zekaya sahip değilsiniz ? Bu kadar mı ilkokul aritmetiği düzeyinde değil beyniniz ? Bu kadar mı çok değil 1-2 sene sonrasını ön görebilecek bir zihin yapısına sahip değilsiniz? 2
    • hop 11 Ocak 2014, Cumartesi 22:50:11 hangi şirkete gidiyorsun hayırdır.kardeşim burası amerika değil.zaten topu topu 3 tane şirket var.onlar da zaten thy'den adamları topladılar.bir de üstüne üstlük daha emekli olacaklar var.bir de şunu belki bilmezsin bu sektörde thy izin vermezse hiçbir şirkete gidemezsin.hatta istediğin kadar iyi ol gidip gitmemen sadece bir telefona bakar.kapıdan bile dönersin.sadece yurtdışında çalışabilirsin tabi ingilizcen ve o şirketlerde tanıdığın varsa.onun için ufak at biraz.o yöneticiler senden daha zeki merak etme.herşeyi düşünüyorlar. 8
  • kul hakkı 11 Ocak 2014, Cumartesi 21:46:03 arkadaslar bosa heveslenmeyın bunların maas ıyılestırme gıbı nıyetlerı yok habomda bızde hep bırlıkte bunların anlayacagı dılden konusmak lazım habomda fazla mesayıye kalınmama kararrı alındı bızde dunden ıtıbarenmesayıye kalmıyoruz artık elımızden gelenı yapıucagız mesayıye kalmıyarak ısı yavaslatarak gerekırse greve gıderek bak o zman hersey bır gunde nasıl yola gırıyor.habomdakı arkslarla konustum saat 10 kadar mesayıye kaldıktan sonra eve gıtmenın anlamı olmadıgını habomda yapılan mescıtte uıyduklarını soluyor evet bu adalet ıse bızde ona gore davranıca 0
  • SemihTemizHABOM3 PAR 11 Ocak 2014, Cumartesi 21:33:49 Görüşmelerdeki HABOM yönetimi adına konuşan bazı kişilerin dediği gibi; ''giderse gitsinler isteyen istifa etsin'' diye düşünebilirsiniz. 13 yıllık meslek hayatımın 8 yılını aşkın bir kısmını MNG çatısı altında çalışmış biri olarak söylüyorum BU ÇATI ALTINDA KAZANILAN HER BAŞARI,DÖKÜLEN HER DAMLA TER,HER BİR EMEK BİZLERİNDİR. TC APRONLARININ GERÇEK EV SAHİPLERİ BİZLERİZ. ARKAMI DÖNÜP GİDERSEM ALLAHÜ TEALA BANA HESAP SORAR NE İÇİN HAK VE HAKLININ YANINDA OLMADIN diye. Saygılarımla. 0
    • Bravo 12 Ocak 2014, Pazar 10:06:22 Sevgili kardeşim Semih. BU desteğinden dolayı teşekkür ederiz. inşallah birileri bu yazdıklarını görüpte senide işinden etmez. Bu şirketin nasıl bir şirket olduğunu herkes gibi sende biliyorsun. 0
    • semih 12 Ocak 2014, Pazar 12:52:27 Alacak son bir nefesim kalsa ben yine hu allah illede hak derim.Allah yar ve yardımcımız olsun. Ayrıca THY tec de çalışan adaşımın başı derde girmesin diye özellikle belirtmek isterim ben THYHABOMAHL deyim. 0
  • SemihTemizHABOM2.PAR 11 Ocak 2014, Cumartesi 21:32:45 Hadi bunları başardı diyelim Havacılığın olmazsa olmazı dil eğitimini, mesleki gelişimini nasıl sağlayacak bu genç? Kafası tertemiz nasıl işine konsantre olacak? Birde tecrübeli çalışanlara bakalım. MÜKTESEP denen bir kelime öğrendim 36 yıl sonra. Neymiş sen fazla kazanıyorsun biz kanunen kesemiyoruz al sana şu kadar lira MÜKTESEP bu fark kapanana kadarda zam falan yok sana. Bu paralar bize kara kaşımız kara gözümüz için verilmedi. Yaptığımız işin hassasiyeti, altına imzamızı attığımız sorumluluğumuzun, hem zihnen hem bedenen yıpranmamızın diyetidir bu ücretler. Gelelim soruya; Durum bu kadar hassas iken bunları bize reva gören yöneticilerimiz ; kendileri, aileleri, bizlerin aileleri tüm hava ulaşımını kullanan insanların can güvenliğini niçin birinci dereceden etkiliyorsunuz. Unutmayınız seyahat edilen her koltuğun konfor ve EMNİYET GÜVENCESİ biz TEKNİSYEN ve MÜHENDİSLER dir. 0
  • güçlü olalım 11 Ocak 2014, Cumartesi 21:32:15 arkadaşlar şuanda mesaiye gelmeyip iş yavaşlatma yapmamız lazım.bunu yapsak hangarlardaki uçak çıkışları en az 10 gün uzar.yönetim bunu görse bizsiz iş olmayacağını anlayacaktır.zannediyorlar ki uçakları tk lar çıkarıyor.lütfen mesailere kalmayalım ve iş yavaşlatalım 0
  • SemihTemizHABOM1.PAR 11 Ocak 2014, Cumartesi 21:31:46 Beni tanıyanlar bilir ben gözümü budaktan esirgemem. Buradan da açık seçik soruyorum. Sayın yöneticiler; Biz havacılık sektöründe çalışan emekçiler olarak (müh,tek,yartek) dünyanın en muazzam ve tek hata götürmeyen mesleğini icra ediyoruz. Tüm havacılık otoriteleri derki; tesis, çalışan, ekipman, doküman tam olacak. Teknisyen tam donanımlı, sağlıklı, kafası temiz olacak. Örneğin semptomları ağır ilaç kullansa çalışmasını ona göre düzenleyecek der. Durumun ne kadar hassas olduğunu siz buradan anlayın. Hal böyleyken THY HABOM çatısı altında oluşmuş (oluşturulmuş) bu kaos durumunda yapılan bakımlar, onarımlar. Bir düşünün yan yana çalışan iki teknisyen görevi bakım yapmak ama kafada onlarca soru işareti ağızlarda nefretle yapılan haksızlıkların eleştirileri; nerede kaldı dikkat nerede titizlik nerede emniyet. İşe alınmış genç arkadaşlarıma reva görülen düşük ücretler. Adam İstanbul da bu maaşla hem ikame edecek hem beslenecek hem sosyal gereksinimleri sağlayacak. 0
  • Ferro 11 Ocak 2014, Cumartesi 21:22:19 SAYIN TİS'E KATILAN YÖNETİM YETKİLİLER ; SAKLI HAKLAR MADDESİNİ SÖZLEŞMEDEN KALDIRMAYA ÇALIŞARAK ESKİ MNG PERSONELİNİN KAZANILMIŞ HAKLARINI YOKSAYMAKTA NE DEMEK ÜSTELİK 2 KEZ DE ERTELENMİŞ.temsilciler uyumayın... 0
  • mnghabom 11 Ocak 2014, Cumartesi 21:08:34 Arkadaslar ben bilmiyorumda yada kacirdigim sryler var sanirim.anlasilan maddelerin hangileri oldugu belirtilmiste sonuclari belirtilmemis.ayrica bana kalirsa kimse toz pembe hayallere kapilmasin adamlar hicbirsey vermicez diye konusma yapmis bunu nerde kime yaptigini bilmiyorum bu yalan olsa dahi adamlarin tavrindan belli neyin ne oldugu.kendimizi kandirmayalim bu isin sonu grevdir tamam canimiz yanacak ama aglamayana emzik yok biz emzik degil zaten hakkimizi istiyoruz.birlik olmamiz sart. 0
  • iPhone Uygulaması 11 Ocak 2014, Cumartesi 21:06:19 Şayet %5 doğruysa; biz istemiyoruz madem şirketimiz zarar ediyor zor durumda, %5 bizden kesinti yapsınlar hiç değilse şirketimiz kurtulsun.. 0
  • çok önemli 11 Ocak 2014, Cumartesi 20:27:57 bu tis ten max kopartabileceklerimizi kopartmalıyız. Cunku bu anlaşma geleceğmizi de etkileyecek. Sendika geri adım atmıyor. Atmayacak da. İşin mahkemeye gitmesi habom personelinin lehine olur. Sendikanın arkasında dik duruşumuzu göstereceğiz. Bi butun olacağız. Mahkeme sürecine herkes kadar tüm personel arkadaşlara destek olacak olmalıdır. 0
    • lise ... 11 Ocak 2014, Cumartesi 23:16:47 o lise mezunu dediğin adamın ingilizcesi senin bütün sülalendeki ingilizce bilenlere yeter. ayrıca lise mezunu dediğin adam 5 sene ATL UÇAK BAKIM bak büyük harfle yazdım UÇAK BAKIM mezunu. TK'daki 5 senelik teknisyen dedikleri bisikletçi tamirci otosanayici değil... adam ol... 2
  • iPhone Uygulaması 11 Ocak 2014, Cumartesi 20:14:27 Habomcular ne mantıkla turkısh technıcle aynı olmayı düşünüyorlar ? Bu ne saçma bisey adamlar o kadar 5 sene okusun ana dili gibi ingilizce konuşsun ama ingilizce bile bilmeyen lise mezunu 6 ay eğitim kurslu habomcular gelip thy technicle aynı haklara sahip olmak istesinler oldu valla başka isteğiniz ?? 23
    • döşemeci 11 Ocak 2014, Cumartesi 22:19:06 biz sizi iyi biliriz merak etme,hele şu ingilizceniz yokmu!!! 2
    • Liselim 11 Ocak 2014, Cumartesi 22:33:47 Bir şeyi anlamamışsın, biz tk ile aynı parayı almak istemiyoruz. Emeğe saygımız sonsuz.. Bizim derdimiz iyileştirme yapılsın, şirket DEĞER versin DEĞER, Teknisyen olduğumuzu hissedelim. Ama YOK, ingilizce bilmeyen lise mezunu dedin ya hani bir küçümseme ile, o adamlar seni ingilizce diye çevirir haberin olmaz. Ayrıca 5 ay 6 ay diyip GEÇME ! insan gönül verdi mi zamanın önemi YOK ! insanoğlu yeter ki istesin, severek gelsin, tabiki herşeyin başı eğitim fakat GÖNÜL olmadan ne kadar çabalarsan çabala şu hayatta iyi bir iş ÇIKARAMAZSIN. Yaptığın işin tadını alamazsın, Biz elinde sonunda Hakkımızı alacağız, HABOM'u Dünyanın en büyük bakım merkezi haline getireceğiz, inanıyoruz çünkü, peki ya sen ? o zaman da yazacak mısın? 0
    • provokatöre 11 Ocak 2014, Cumartesi 22:40:09 Ağzımı bozduracaksın ama neyse sen anladın ne demek itedigimi. 0
    • traş 11 Ocak 2014, Cumartesi 22:51:18 teknikteki herkes 4 yıllık üniversite mezunu demi.bahçıvanlar, klimacılar,mobilyacılar ... 0
    • Habomcu 11 Ocak 2014, Cumartesi 23:26:45 Hişş İphone uygulaması buradan Sana bir yazarım Medine dilencisine dönersin TK masken düşer O geçiş yaptığın önceki Tesis bakımda çalıştığın günlere geri döner ben hangi devirdeyim der yüzü koyun geri geri gidersin artist..Akşam yürek yemiş öyle gelmiş 0
    • Cahillik 12 Ocak 2014, Pazar 12:41:54 Zaten teknik diye ise alindik. Teknik ogretmenim ve Yuksek lisansim da var. Kim lise mezunuymus soyle bakalim. Tk'da calisan teknik ogretmen sayisi da fazlaca. Bunu soylerken kendi ekibine de laf soyluyorsun aslinda. Ben Tk'daki ingilizce bilenlerin %'sini %30 olarak goruyorum. Kimi kucumsuyorsun 0
    • lise 13 Ocak 2014, Pazartesi 18:32:45 o lise mezunu dediğin adamın ingilizcesi senin bütün sülalendeki ingilizce bilenlere yeter. ayrıca lise mezunu dediğin adam 5 sene ATL UÇAK BAKIM bak büyük harfle yazdım UÇAK BAKIM mezunu. TK'daki 5 senelik teknisyen dedikleri bisikletçi tamirci otosanayici değil... adam ol... 0
  • nerd 11 Ocak 2014, Cumartesi 20:00:03 habom thy teknikteki hakların teknisyenlerden alınması adına kurulmuştur. maaş prim ikramiye mesai pas vs.. yöneticiler kendi maaşlarına en küçük bir uygulama yapmadan teknisyenlerin maaşlarıyla oynayarak güya kar elde edecekler.. yapılan şey en başta ayıptır..sonra da ahlaki değildir. ve yapılanları düşününce adil ve kanuni de değildir. mng personelinden hiç kimse kendi istegiyle bu şirketi seçmemişken zorla onlara müktesep uygulamak kazanılmış hakları zorla gayri hukuki zapt etmektir. ama hava iş grevinde sırıtan ifadeler bunların sinyaliydi zaten.. teknisyeni aşagılamak kimsenin de haddine değildir..bilinki yöneticilerinde maaşını biz veriyoruz. üretim biziz. siz değil... 0
  • habomng 11 Ocak 2014, Cumartesi 19:59:33 Yazıklar Olsun bu zihniyet ne zaman bitecek insanları Kole Olarak gormek ve çalıştırmak thy bumu sanki bizi aldılar hayrına maaş dağıtıyolarmış gibi yuh olsun yuh be 0
  • türk-iş haboş! 11 Ocak 2014, Cumartesi 19:56:59 şirket zarar ediyor diyenler acaba kendi maaşlarından da kesiyorlarmı? mesela onlarda bizim gibi maaş alsın (hadi bizden 100 200 fazla alsın güya yönetici yaa..) 0
  • Delice 11 Ocak 2014, Cumartesi 19:48:21 Arkadaşlar,bu bir süreç beraber yaşayacağız ,SN. GNL.SEK . dediği gibi biz imzalamadan bitmez .Herkes aklını başına alacak.Masada herşey konuşuluyor.Birlik ve Birlikte Başaracağız 0
  • Civan 11 Ocak 2014, Cumartesi 19:38:58 Arkadaşlar,biz şirketimizi seviyoruz ,sektörü biliyoruz .gücümüzü biliyoruz .Bizi kimse denemeye kalkmasın.''Temsilci Ağabeyimizin dediği gibi''THY HABOM a 7 ay da kaç yetkili personel alınabilmiş o kadar ilana rağmen ve kaç teknisyen kaybedilmiş.Şirketi biz sizden çok seviyoruz ama eriyoruz.TAŞORON FİRMA DEĞİLİZ OLMAYACAĞIZ. 1
    • issiz 11 Ocak 2014, Cumartesi 21:58:23 dişarda bekliyoruz sendikasızda çalışmaya razıyız 17
    • İşsize 11 Ocak 2014, Cumartesi 22:42:39 Gel evladım bizlerde sizi bekliyoruz kucaklarız sizleride. 1
    • Dinlee 11 Ocak 2014, Cumartesi 23:30:10 işsiz dışarıdan herşey çok rahat ve çok yüksek gözükebilir ama sana THY içerisinde verilecek lağamcı değeri seni kendinden edecek aklını kaybedeceksin keşke diyeceksin beğenmediğim 800 tlye 3 adamla çalışsaydımda oraya gelmeyeydım dıyeceksın buradan aldıgımız maaşda mk harammıdır nedir 2 günde eriyip gidiyor THY hakmı yıyor bende sasırmıs durumdayım.. 0
  • başka şeyler 11 Ocak 2014, Cumartesi 19:37:51 arkadaşlar burdaki olay zaman sürüncemesi. 2 ay geçiyor ve bir kere fiyat telaffuzu yapılmıyor.sizce de saçma değil mi? habom yetkiyi alamadı ve gelecekle ilgili ne yapacağına karar veremedi. teknikle birleşim söz konusu olabilir. yoksa 1 yıldan fazla zam alamadık. %5 gibi komik bir rakam söz konusu bile olamaz. insanların beklentisi çok başka şeyler. sendikayı kullanıyorlar. işe ciddiyet vermedikleri toplantıya girenlerden belli. bir araştırın. böyle basit toplantı ortamı mı olur? sendika aptal mı ? 0
  • grev 11 Ocak 2014, Cumartesi 19:36:26 Bencede kardesim basina kesinlikle bildirmemiz gerekiyor ve kesinlikle grev yolu gözüküyor. 0
  • habom 11 Ocak 2014, Cumartesi 19:35:09 Cacık + habom = 0 0
  • Bilgin 11 Ocak 2014, Cumartesi 19:34:20 Arkadaşlar, biz dik durmayı birilerinden öğrenecek değiliz.süreç devam ediyor .BERABERİZ 0
  • Android Uygulaması 11 Ocak 2014, Cumartesi 19:19:44 Kafadan iki ay daha var.... o yururluk tahini bi belirtseler keske 0
  • Ha-Bom 11 Ocak 2014, Cumartesi 19:17:47 %5 miş ? bu oran düşük maaş alanın derdine derman olabilecek miymiş? Üniv. mezunu olup bir şekilde alavere dalavereyle yok siz anca işçi olursunuz die 1100 lira maaşa çalıştırılan arkadaşın derdine derman olabilecek mi ? eski mng personelinin müktesebini kaldırabilecek mi ? Ay sonunu getirmeye çalışan yeni evlenmiş arkadaşların cocugu olup okula göndermesine katkı sağlayabilecek mi ? üstüne üstlük geriye dönük hakkınızı alacaksınız die lafları yayarak sendika tisi imzalamadan önceki 5 ayın üyelik ücretini almamasına engel olabilecek mi ? peehh Sadece Allah büyüktür gerisi teferrüat. 0
  • habomtech 11 Ocak 2014, Cumartesi 19:07:15 Bu durumumuzu kamuoyuna bildirmemiz gerekiyor bildiginiz tanidiginiz ne kose yazari , tv kanali vs varsa mesajlar mailler atin sesimizi duyuralim 0
  • TK 11 Ocak 2014, Cumartesi 18:09:40 %5 dedikleri zam sendikaya verilecek aidat düşünüldüğünde %1-2 civarına düşüyor.Madem %5 verilecekti sendikaya ne gerek vardı. Zaten %3-4 alıyorduk. %5 önerecektiniz; o kadar otobüs kaldırmaya ne gerek vardı. Şirket zarar ediyormuş, bu sektörde zarar ediliyorsa Pegasus,Atlasjet,Borajet ve Sunexpress neden bakım konusunda atağa geçti? Neden çalışanlarına para saçıyorlar... Diyelim ki zarar ediliyor; Bu kadar karlı bir sektörde zarar ediliyorsa bu zararın sebebi yöneticiler değil mi? Bizler bu günlerimize boş vakitlerimizi öldürerek gelmedik. Olayların nedenlerini sonuçlarını iyi görebiliyoruz.... 0
    • tech 11 Ocak 2014, Cumartesi 21:33:31 neden mi sendika ? her sey boyle değil mi son gunlerde? sen belediye baskanı olsan butun işlerini kardeşinin sahibi olduğu inşaat firmasına vermezmisin?bir masalda adam demiş ki ben zaten verecem o zammı gel sen de sendikanı kur cok üye kişivar para var bu ıste sende nemalan demişşş 0
  • Hbm 11 Ocak 2014, Cumartesi 17:48:05 Arkadaşlar bu önceki görüşmeler de alınan kararlar degilmi sanki yeni bir görüşme olmuş gibi burada haber yapıyorlar.İşverenin ikramiye veremeyeceklerini ve zam oranlarını acıklasalar ya.Bizim zamla falan işimiz yok arkadaş önce bize seyyanen zam verip ondan sonra yüzdelik zam oranını versinler şimdiye kadar sendikalı calışan bir işçinin ikramiyesinin verilmeyecegini ilk defa duyuyorum o zaman bizim sendikalı olmamızın ne anlamı var: 0
  • KAN VE GÖZYAŞI 11 Ocak 2014, Cumartesi 17:36:06 İŞTE HABOMUN VARLIGINI AÇIKLAYAN EN İYİ 2 KELİME ,HIZ KESMEDEN KURULDUGU TEMELİN ÜZERİNDE DEVAM EDİYOR 0
  • LİSANS 11 Ocak 2014, Cumartesi 17:34:38 Lisans sınavlarını bitirip tecrübeyi halleden bir allahın kulunu tutamazsınız bu şartlarda.Herkes tecrübe dolsun diye sabrediyor.TİS bitene kadar millet sabrediyor sonra ne yapacaksınız ,yine tekniğe geçiş var dedikodusu gibi söylemlerle biraz daha mı umut sömüreceksiniz..BRAVO.. 0
  • turkish habom 11 Ocak 2014, Cumartesi 17:19:48 Arkadaslar bize buyuk bir oyun oynaniyor ve oyaliyorlar. Hersey birlik olmamiza bakiyor ama me yazikki habomcular olarak birlik ve beraberlik yapacak kisiler cok yok. 1
  • mnghabombirdir 11 Ocak 2014, Cumartesi 17:19:06 Kesinlikle ayrım yaptırmayın birbirinize düşmeyin herkes aynı şirkettedir. Ne olursa hepimize olcak dikkat edin üzerinize oynıcaklar pes etmek yok birlik ve beraberlik bozulmadan beraber hareket edicez kimse gülmesin birbirine. Teknikten konuşanlara da kulak asmayın Bekara karı boşamak kolay. BİRLİKLE VE BİRLİKTE BAŞARACAĞIZ!!! 0
  • dua 11 Ocak 2014, Cumartesi 16:30:56 BİZİ BEDDUA ETMEYE ZORLAMAYIN.... 0
  • adalet 11 Ocak 2014, Cumartesi 16:30:14 Bu resmen zulum adeletin olmadığı her şey zulumdur.Bu yapılmak istenen şey kimsenin yanına kar kalmaz. 0
  • hakk 11 Ocak 2014, Cumartesi 16:27:03 böyle gitmez bize böyle basit tekliflerle gelmeyin tarafsız arabulucuya gitmeden çözün bu işi mng den kalan 10 yılımızı nasıl görmezden gelirsiniz.pass hakkı için uçağınız yok diyorsunuz technık in varmı?bizi ne yerine koymaya çalışıyorsunuz. 0
  • iPhone Uygulaması 11 Ocak 2014, Cumartesi 16:22:53 Hakkımızda hayırlısı olsun. Zor dönemlerden geçip zır dönemlere gidiyoruz... 0
  • çare rte 11 Ocak 2014, Cumartesi 16:21:41 arkadaşlar hep beraber başbakanlığa mail atalım bizim turkısh technıcten farkımız ne...??? 1
    • mantıklı 11 Ocak 2014, Cumartesi 16:52:52 [email protected] okunmaz diye düşünmeyin arkadaşlar sesimizi duyurabildiğimiz kadar duyuralım 0
    • mantıklı ya 11 Ocak 2014, Cumartesi 18:36:08 kardes sen kımı sıkayet edecen kı bımer e? Hamdı Topcu kım bılıyomusun? Basbakanla yakınlıgı ne bılıyormusun?. ben sordum sen gerısını bı zahmet ınternetten arastır... 0
    • saftirik 11 Ocak 2014, Cumartesi 19:33:01 kimi kime şikayet ediyorsun saftirik. 0
    • haber 11 Ocak 2014, Cumartesi 22:03:31 başbakanın habom projesinden haberi vardır ama habom çalışanlarından yoktur. çünkü habom projesi TK ya aittir. 0
  • mng habom 11 Ocak 2014, Cumartesi 16:19:55 sizin gözünde turkısh technıc ne ise bizde o olmak istiyoruz biz uganda cumhuriyeti vatandası değiliz sayın devlet büyükleri bu işten haberdar edilmeli bu işin çözümü bu gerisi fiskos... 0
  • Değer 11 Ocak 2014, Cumartesi 16:04:58 Şirket zarar ediyoruz diye %5+%3 teklif nedir? Bu çalışanlar kendi şirketi için mi çalıştı bu zamana kadar teknik için çalıştı. Bu %5 lik %10 luk %15 lik zamlarla olacak iş değil adam akıllı teknik gibi maaş skalası belirle bunun üzerinden git.Bu yapılanlar hiç hakkın adeleti değil biraz elinizi vicdanınıza koyun.kimlere yaranılmanaya çalışılıyor bu süreçte.İsmail Demir'in bir lafı var 5 yıllık teknik çalışanı ile 5 yıllık süreç zarfında maaşınız aynı olacak.Herkes bunu görmek istiyor!Herkes Temel Kotil gibi çalışanlarına değer verilmesini istiyor. 0
  • iPhone Uygulaması 11 Ocak 2014, Cumartesi 15:39:36 Zaten bu sektorde sadece thy hostesler ve dıger havayolu çalışanları var. Allah aşkına yer hizmetlerinde çalışanların haklarını kimler koruyor???? 0
  • Taseron 11 Ocak 2014, Cumartesi 15:37:00 Taseronlara niye bu haklar sağlanmiyor thy personeli ile ayni ortamda daha fazla calisanlar taseron firma personelleri .THY yonetimi yeni yapilan ihalelerde gram iyilestirme yapmadi maddi ve sosyal anlamda sonrada basari beklerler millet bu yogunlukta bu maaslarla nasil gecinecek thy personellerine ekstra ikramiye verdiler bu ay taseronlara verilmedi hakkimizi helal etmiyoruz yuce rabbim buyuk !!!! 0
  • Teknisyen 11 Ocak 2014, Cumartesi 15:36:39 Ben buraya gelmeden 8 yıldır piyasada çalıstım ama kar eden ne patron gordum nede duydum.Hepsı zarar eder merak etmeyın.Onlar allah rızası ıcın ıs yaparlar :) 0
  • iPhone Uygulaması 11 Ocak 2014, Cumartesi 15:32:41 BA-SA-RA-CA-GIZ ! 0
  • iPhone Uygulaması 11 Ocak 2014, Cumartesi 15:04:36 Sirket zarar ediyor ama mesailer hiz kesmiyor... 0
  • Android Uygulaması 11 Ocak 2014, Cumartesi 14:56:39 2010dan beri Sinav di Typ idi 18 ay di 24ay di havais di celik is ti derken 4sene bitti.arkadaslar kendinze gelin hayatinizdan 4 yil gecti.celik isin TİS i yok bunlar gitsin Havaİs gelsine baglanacak olaylar.2 sene demek enaz.Celik is geleli 6ay oldu.daha tik yok.unutmayin 2 seneyi de oyle gecirirseniz ortalamada yasiniz 30u gececek.Ben gidiyorum desen bile disarda 30 yasini gecmis adan kolay is bulamaz.kendinize gelin ayik olun.. 2
  • Android Uygulaması 11 Ocak 2014, Cumartesi 14:53:06 Arkadaslar yasal surecte para meselesi konusulmadi bile.nasil tis gorusmesi bu.sirketin zarare ettigi soyleniyor.%5 ten fazlasi verilemezmis.bu kadar yildir sirket zarar ediyorsa vergi dairesi gelip neden bu sirketin pesine dusmuyor.sen bu kadar yildir zarar ediyorsun.niye hala aciksin kara parami akliyorsun kardesim sen burda diyen yokmu.Habom denen sirketin buyuk ortagi THY AO iken ve THY A.Onun yuzde bilmem.kaci devletin iken neden kimse bu yoneticileri devletin kurumunu zarar etmekten sorusturma acmiyor.neden hala zarar ettiriyorlar.ya adam gibi kar edicek is yaptir bu sirkete yaptramiyorsan kapat git.yada kalk git 0
  • cacık 11 Ocak 2014, Cumartesi 14:37:04 sendika üyelerinin beklediği hangi madde de anlaşmaya varmış ki..habom çalışanları tarafından anlaşılan bişey var orası kesin :) 0
  • UYARI 11 Ocak 2014, Cumartesi 14:35:18 Ben anlamıyorum devletin sendikası devletin iş yeri ve anlasamıyolar halen ya siz bizi safmı zannettiniz ne bilmiyorum ama bu süreci uzatma işini kimse yemiyor adam gibi hakkımızı savunun vardiya primi ikramiye onemli olan ilk konular fasafisiyolar değil boş anlaşmalara imzalamayın temsilci izinleriymis ben anlamıyorum ki sendika temsilcileri nasıl bu konuları oncelik veriyor herkes haddini bilsin adam gibi konuları halledin kendi işinizi degil anlaştığınız bütün konularda taşaronada sağlanıyor adam gibi iş yapın. 1
    • kendinle dalga geç 11 Ocak 2014, Cumartesi 14:57:47 taseron yürüyerek geliyor bize servis vermişler oleyyy taseron insan değil sanki cenazesi olunca tabikide gidicek bize mazeret vermişler cenazemize gidiceğiz oleyyy taşeronla aynı hakları bizede sağladığınız için sendikasız adamlarla aynı şartlara getirdiğiniz için sendikamiza çok teşekkür ediyorum :)) 1
    • Evettttt 11 Ocak 2014, Cumartesi 17:54:31 Akadaşım çok dogru yazmışsın galiba oturuma katılan işverenler acemi sendikalı olan bir işçiye ikramiye verilmeyecegi görülmüş bir şey degil bu anasayada verilmiş bir hak ya bu söylentilerin aslı yok yada dogru ama sendika hala bunun acıklamasını yapmıyor. 0
    • acemi 11 Ocak 2014, Cumartesi 19:43:10 Benim 2009 da cok arkadasim teknikte ilk defa ise basladi ve onlara yok efendim siz yeni girdiniz size ne vardiya pirimi ne ikramiye nede pas yok demediler. 0
  • thy 11 Ocak 2014, Cumartesi 14:21:22 Sari sendika ne bekleyeceksin hakkimiz haram olsun thy bu yonetimide kalmayacak 0
  • mnghabombirdir 11 Ocak 2014, Cumartesi 14:18:48 BİRLİKTE VE BİRLİKLE BAŞARACAĞIZ TAVİZ VERMEK YOK ! 0