"THY FOSLUYOR"

    Çok beğenilenler

  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 07:09:08 gazetecisin ve arastirma yapmadan haber yapiyorsun. bunlar istiyorki dakikasi dakikasina olsun hersey. 5 dakika gec kalmaya gorsunler. bide sorunun kaynagi kim bilmiyorum beni de ilgilendirmez diyor. amaclari belli bunlarin... 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 07:32:10 Nihayet birileri doğruyu yazmış. Kral çıplak ama kimse görmüyor. Yolcuyu gecikmelerin sebepleri ilgilendirmez. 85 dakika gecikme affedilir gibi değil. Biri bana hangi THY uçağının vaktinde kalktığını söyleyebilir mi ? ok transit bekler. Yok ikram bekler. Yok VIP bekler. Bekler allah bekler. Şu şirketi idare etmeyi beceremedik demiyorlar da, yok şundan yok bundan gecikme oldu diye anlamsızca savunma yapılıyor. 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 16 Şubat 2010, Salı 21:39:26 TGS ne yazıkki ölü doğdu. Cemaat başlamadan bitirdi şirketi. 0
  • Misafir 15 Şubat 2010, Pazartesi 22:34:44 yakinda foslar bekleyin.. 0
  • Misafir 15 Şubat 2010, Pazartesi 22:31:53 RUYA GORMEYIN DIYEN ARKADAS DOGRU YAZMIS TGS CALISACAK THY DENETLEYECEK.O MANAV MUHABBETI YAPAN CAHIL ARKADAS THY PERSONELI OLMADIGI ICIN KUYRUK ACISI ICERISINDE YAZIK.SUNU KAFANIZA SOKUN ASLA THY PERSONELININ HAKLARINA SAHIP OLAMAYACAKSINIZ!!ATIP TUTMAYIN O YUZDEN BURADA.. 0
  • Misafir 15 Şubat 2010, Pazartesi 13:44:09 tabi patronunuzun damadı emri verdi hemen konu buraya çekiliyor.demekki pgs zamanında kalkmaya başlamış buradan çıkan tek sonuç bu. 0
  • Misafir 15 Şubat 2010, Pazartesi 13:19:26 tgs nin avukatlıgını yapanlara sesleniyorum parti teşkilatlarından gelen iş bilmezlerle thy bir kaosun içerisine üsrükleniyor 0
  • Misafir 15 Şubat 2010, Pazartesi 10:04:50 TGS geliyor doğru ama ne yazık ki tamamen cemaat ile dolduruldu. Apronda sizlerin haberi yok herhalde. THY na giremeyen cemaat üyeleri şimdi TGS ye saldırdı. Çok iyi niyetlerle kurulan şirket ne yazık ki başlamadan bitiyor. Kusura bakmayın ama gerçek bu. 0
  • Misafir 15 Şubat 2010, Pazartesi 06:49:45 Yazar araştırmamış doğru, araştırsa daha neler çıkacaktı... İkinci konu Rötarlar yok THY deymiş yok DHMİ deymiş, ikisinide bu hükümet yönetmiyormu, sonuçta sorumlu yine aynı yer değilmi? JFK den bazen 3-5 saat rötar oluyo demiş biriside, BAZEN.... JFK den hergün Delta havayolları geliyor, hemen her uçuşundada planlanan saatten önce geliyor. (Aşırı kış koşulları hariç) TGS deki arkadaşlara birşey demiyeceğim Patronlarını biliyorlarmı acaba? (FET.... GÜLEN) İyi çalışmalar size... 0
  • Misafir 15 Şubat 2010, Pazartesi 00:11:36 thy ne zaman suçlansa kabahati dhmi ye atıyor...bırakın bu işleri ...yemezler.... 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 23:00:33 NE ZAMANKİ YAZACAK KONU BULAMAZLARSA THY YE SALLIYORLAR...MEMLEKETTE SORUN ÇOK MEHMET EFENDİ 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 22:39:57 konunun aşılabilmesi için kule-yer-yaklaşma kontrol personeline iniş yapan uçak başına pirim verilsin .bakın sorun nasıl birkaç gün içinde ortadan kalkıyor.KONU TAMAMEN DUYGUSAL.deneyenler başardı da bilginize. 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 22:37:54 İnsanlar THY na yüklenmeyi çok seviyor nedense, millet olarak zevk alıyoruz bayrak taşıyan firmamızı dibe sokmayı. Niye kimse bu rötarların DHMI den kaynaklandığını anlamak istemiyor ?? Niye bu fos gazeteciler Onur veya Atlas ın rötarlarından bahsetmiyor ?? çünkü hep THY yi tercih ediyorlar. - Gidin diğer hava yolları ile uçun... 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 20:14:22 beyenmiyorsan uçma 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 20:07:12 Araştırmacı gazetecilik de fosluyor desenize. 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 20:01:30 Sn Mehmet TEZKAN'ın Ankara'ya gideceği uçağın Ankara'dan İstanbul'a saat 17 de kalkması gerekiyordu(TK135) 17.35'de kalktı ve iniş saati 18.17 olarak uçakta anons edildi.İstanbul üzerinde yaklaşık 30 dakika trafik nedeni ile döndükten sonra 18.45'te indi. Benim elimde TK135 ve İstanbul bağlantılı TK294 Bodrum için Businness Class Koltuk 01D biniş kartım vardı.Ankara-İstanbul 45 dakika geciktiği ve Bodrum uçağı 18.50'de zamanında kalktığı için Bodrum'a gidemedim.Bana sabah 7.00 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 18:05:33 JFK havalimnında da vb. büyük meydanlarda da uçaklar bazen 3-5 saat rotarlı kalkıyor.araştırın biraz madem gazetecisiniz,(araştırıp yazında araştırma şansı olmayan birçok yolcuya da ışık tutun).kötülemek kolay ancak hava trafiği nerede fazla ise orada bu sorunlar yaşanıyor THY'na bulmayın kabahati. 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 16:18:56 Acaba bunu yazan sayın yolcunun şirketlerin yolcu güvenliklerini umursamayıp DHMİ ye uçakların inmesi konusunda baskı yaptığını biliyor mu acaba?Başka bir deyişle ordaki insanların da ne kadar zor durumda kaldıklarını da biliyor mu acaba?Kısacası çoooook sayıda uçak war.Kapasitenin fazlasında uçak geliyor.Uçuş güvenliği açısından da bazı şeylerin yapılması gerekiyor.Bunun için de kimse bence kule personelini suçlamasın. 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 15:56:26 bu rötarların tek sorumlusu DHMİ ye bağlı olan yol kontrol.yaklaşma kontrol,kule,yer kontrol sisteminde çalışan personeldir.miatları dolmuş çağdışı yönergeleri kendilerine siper edip eurokontrol sistemlerini kasıtlı olarak sınırlamalarla zora sokmakta(saatte 24 uçakla) ve aşırı yığılmalara sebep olmaktadırlar.bu sebeple sürekli olarak artan slotlarla şirket güvenilirlikleri yok edilmekte yolcu-personel sürtüşmeleri artmaktadır.personelin tek amacı ise "PİLOTLAR KADAR PARA ALMAKYIR". 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 15:37:18 THY aslında gayet iyi bir kurum organizasyon açısıdan ama plansız büyüyor. Şimdi burda bazıları sen nerden bileceksin diyorlar, gayet net biliyorum. Tecrübeli alt çalışanların hiçbirşey bilmeyen bir takım yöneticiye rağmen yaptıkları özverili çalışmalar şirketi bu saygınlığa ulaştırdı. Ancak karar alırken çalışanlara danışılmadığı için plansız büyüme şirketin sonunu getirecek 2013'de. 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 15:32:32 THY, DHMİ nin kapasitesinden daha doğrusu havaalanının kapasitesinden daha fazla uçak getirmeye çalışırsa sadece THY için değil bütün uçaklar için rötarsız bir hayat olmayacak.Bu daha iyi günlerimiz maalesef... 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 15:25:14 ESAS SİZ HAYAL GÖRÜYORSUNUZ GALİBA THY YER HİZMETLERİ KALMADI ARTIK YER HİZMETİ ÖZELLEŞTİ ORADA ÇALIŞMADIĞI BELLİ THY TGS Yİ DENETLİYCEKMİŞ NE KOMİK THY TGS OLDU YERDEKİ PERSONELE UÇUŞ HAKKI TANIDI İSTERSENİZ UÇUŞA GEÇİN İSTERSENİZ TGS OLARAK YER HİZMETLERİNDE KALIN DENDİ HABERİ YOK ARKADAŞIN GALİBA MANAVDA ÇALIŞIYOR GALİBA KENDİSİ GERÇİ BİZİ BAĞLAMIYOR YERDEKİLER YESİN BİRBİRİNİ:)) SAYGILAR... 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 15:04:18 Meydanlarımız yeterli değil, yer ve hava slotları geliyor. Motor çalıştırma için sıra bekliyorsun. Deicing için sıra bekliyorsun. Bu da tarifeli uçaklarda gecikmeye yol açıyor. Bir sonraki uçuşa da aynen yansıyor haliyle. THY ye bulaşma boşuna. İşine gelmiyorsa git başka şirketi dene. Dene de gör. 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 14:57:06 yazarin poza bak miss 2010 secmelerine katiliyor gibi bir poz vermis yeni galiba isim yapmak icin thy satasmis aydinin damadinami yaranacak ne... 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 14:44:28 Sorunun kaynagi direkt olarak THY ve THY yonetimi olmayabilir ancak yazarin dedigi bu onu hic ilgilendirmiyor ve ilgilendirmek zorunda da degil. Eger bir hizmeti verirken havaalanindan kaynaklanan sorunlar yasiyosan bunu cozmek icin ugrasacaksin bu sadece THY icin deigl tum sirketler icin gecerli. Havaalani yonetimine baski yap, DHMI baski yap cozum icin, yolcularin sikayetini ilgili mercilere aktar. Cunku bir sirket olarak yolcunun muhatabbisin, sorun sende olmasa bile seni ve musterini etkileyen bir problem. Sende buna cozum bulmak veya cozum bulmak icin girisimlerde bulunmak zorundasin. eylul ayindna bugun 18 kere thy ile ucmusum ve hicibirinin zamaninda oldugunu hatirlamiyorum. Digerleride THYden cok farkli durumda degil AHL icin. 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 14:43:35 THY KABUK ATTI , BUYUDU , AMA AHL AYNI SEKIL DEVAM , ILERDE DAHA COK BUYUK SORUNLAR ILE KARSILASICAGIZ .. ARTIK AHL DE KABUK ATSIN BUYUSUN BOYLE OLMAZ , BOYLE DEVAM EDEMEZ ! 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 14:34:20 rotarlar evet havaalaninda bu siralar cogaldi fakat arkadaslar bunu havayollarina baglamak dogru degil ister THY olsun ister baska havayolu sirketlerin yapacagi birsey yok suc tamamen kendisini gelistirmeyen buyutmeyen DHMI dedir 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 14:07:56 bu aralar bende işim gereği sıkca uçakla seyahat ediyorum. bizzat şahit oldum. dediği gibi havaalanında sürekli THY'nin gecikme anonsları yapılıyor... 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 14:01:29 Adını bize de bahşet de yolcu manifestolarından kontrol edelim doğru mu diye...??? 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 14:00:48 gecen gün kotil cnn tv ye çıktı aman allahım bu thy yönetimi neymiş yahu thy nin bütün her şeyini olar yapmış her sorulan soruya kotil ben ve yönetim kurulu yaptık diyor çalışanlardan yemin ederimki bir tek laf dahi etmedi hep ben yönetim yaptık bakalım thy battığı zamanda biz yaptık diyeceklermi aman çalışan arkadaşlar çok dikkatli olun thy batarsa şuçlu siz olursunuz.sizlere sağlıklı ve HUZURLU çalışmalar dilerim. 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 14:00:07 1.THY nin ölçüsüz büyümesi sivil havacılığıda, alt yapıyı da zorluyor ve SHGM nin bu durumu masaya yatırıp ikinci bir hub gibi bir çözümle yakın vadede çözüm bulması gerekir. THY nin filosonu iki, üç boyutta değerlendirmesi daha akılcı olur. LH nın MUC ve FRA gibi iki hub ı vardır. 2.Bugünkü yapısıyla TGS ile THY mutlu günler yaşamayacaktır. Çünkü yönetim kadrosu bu işi götürecek çapta, donanımda ve vizyonda değildir. Apronun ve kontuarın siyasi kadrolardan seçilmesi intihardır. İşi en iyi bilmesi gerekenler en altta çalışanlardır. 3.Grd time ın minimize edilmesi rötarların ilk adımıdır. 4.Rötar merkezini dirayetli ve sözü geçenler yönetmelidir. Bu rekabetçi ortamda o çocuklar THY yi temsil edemezler. 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 13:28:23 THY ESKI PERSONELINI SIZIN TEPENIZE AMIR YAPTI.FARKINDA DEGILMISIN!! SEN CALISACAKSIN THY NIN GERCEK PERSONELI KONTROL EDECEK SENIN YAPTIGIN ISI!!ANLADINMI SIMDI?SIZ TGS SINIZ..YANI TASERON BIR HANDLING SIRKEYI..ADI USTUNDE HIZMET VERECEKSINIZ.YAPTIGINIZ HIZMETIDE THY ASIL PERSONELI DENETLEYECEK..YANI SIZ THY PERSONELI DEGILSINIZ BUNU KAFANIZA SOKUN..KENDINIZI KANDIRMAYIN...ISVERENINIZ THY ASLA UNUTMAYIN!!SOZLESMENIZDE 3 SENE!!DIKKAT EDIN. 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 13:09:10 tgs işi bilen insanlarla ahl yi devralıyor demişssin sanırım sen türkiyede yaşamıyorsun.diyorum ki bir önceki yazımda parti teşkilatlarından ne idüğü belirsiz kişiler tepeden oturmaya başladı kontuarlara sonra aprona inmeye başladılar.sen diyorsun ki eski personeller gidecek ahl yenilenecek sen görürsün yaz aylarında:) 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 13:05:13 Ben yurt içi iş seyahatlerimde Atlasjet i kullanıyorum. Rötar korkum olmuyor. 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 12:58:09 Ankara merkezli siyasetle tek çatı altında tek bakanlıkla ulaşımamı yetişeceksin haberleşmeyemi bilişimi artık ulaştırma bakanlığı bölünmeli ne denizlerimizi kullanabiliyoruz ne de havacılığımızı geliştirebiliyoruz.Her ile hava alanı yapacağına interland havaalanları yap karayolu veya tren ile aktar Newyork ta kalıp ahkam kesmek kolay 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 12:56:23 O zaman sen rötar yapmayan bir havayoluna bin. Tabi nazik dizlerin acımaz ise... 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 12:53:45 AHL ARTIK ESKI PERSONELLERI OLMAYACAK YENI MISYON VE VIZYONU ILE TGS GELIYOR.ARTIK GERCEK CALISANLARLA GERCEK BIR HAVALIMANI OLUCAK.TGS ISI BILEN INSANLARLA DAHA IYI YERLERE GETIRICEK THY.ARTIK DEVLET ZIHNIYETI BITIYOR VE CALISANLARIDA... 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 12:47:11 her çkışın bir inişi var thy .....büyü büyü sonrası hüsran 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 12:44:01 Aman kapat da, ağzına "foslamasın" Mehmet'im... :) Vergi kaçakçılığından "cortlamış" holdingin seni Vatan'dan Milliyet'e "tırtlamış" yazıların için mi göndermişti, yoksa "cin fikirli damat" için yazılar "toslayasın" diye mi? Gün geçtikçe batıyorsun Mehmet'im, battıkça Türkçe'yi de katlediyorsun. DemTV'deki buram buram "mezhep ayrımcılığı" kokan konuşmaların daha unutulmadı. Herkes aslında kime/neye hizmet ettiğini gayet iyi biliyor... 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 12:36:31 Tum ozel sirketlerin ve kendisinin rotar yapmasinin tek nedeni THY. Thy tum yurt disi ucuslarinin merkezini Istanbul yapma politikasindan vazgecmeli. Adanaya gidecek bir yolcu diger ulkelerden geliyorsa mutka once Istanbula inmek zorunda. Bu da Istanbul trafigini yogunlastiriyor. 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 12:34:54 böyle plansız saçma sapan büyümenin sonu hüsran olacak ve hepimizde yakında bunu görecegiz...hamdolsun teget geçti 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 12:29:48 THY rötarları AHL kapasitesi yüzünden seni nedenler ilgilendirmiyorsa o zaman neden objektif yazmıyor sayın yazar sormak gerek...herhalde bedava bilet bekliyor ya da extra ikramlar...buyrun... 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 12:22:38 herkese iyi pazarlar thy deneyimli personelini gözden çıkarıyor yavaş yavaş.tgs ye geçiyor ve parti teşkilatından deneyimsiz ve torpille gelen ne idüğü belirsiz kişiler tepeden kontuarlara oturmaya başlayınca,apronda koordinasyon yapmaya başlayınca siz o zaman görün rötarları...iş bilenin kılıç kuşananındır... 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 12:13:17 eleştirileri acımasızca eleştirmekten uzaklaşında, biraz olsun hakikati görün: bunun adı plansızlıktır. thy maalesef, havacılığın çok bileşenli ve karmaşık bir hizmet ağı olduğunu görememiş ve plansız bir büyümeye yönelmiştir. eğer, size başat bir altyapı ve bunları destekleyen kurumsal bir örgütlenme söz konusu değilse, sizin bilmem ne kadar uçağınız, 5 kıtaya uzanan uçuşlarınız ve bilmem ne kadar milyona yaklaşan yolcu sayınız işe yaramaz. thy'de turkiye'nin diğer kurumları gibi salt parmak hesabına dayalı plansız/programsız bir büyüme içerisindedir. nicel gelişimin yanısıra nitel unsurların da hesaba katıldığı, bakkal işletim sistemlerinden ivedilikle uzaklaşılması gerekir. tümör de büyür; ancak kanser son kertede öldürücüdür. 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 12:12:43 Bu günler iyi günler yazın görürsünüz bu kadar uçakla ne rötarlar olacak, 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 11:56:12 THY nin uçak sayısı tüm özel havayollarının uçak sayısının toplamı kadar.haliyle rötarlarda özel havayollarının 3-5 uçagı etkilenirken thy nin 15-20 uçagı etkileniyordur.sonuçta sadece thy rötar yaşıyormuş gibi görünüyor. 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 11:45:46 THY1 IST/JFK 13subat seferi 7.35 dakika THY26 IST/PVG 13 subat seferi 8.10 dakika bu seferler ana us ten kalkiyor ve sirketin en onemli noktalari(new york/shanghai) elinde yeterli ucak/ekip/personel/hava limani olmadan hormonlu buyumeye devam edersen sonu bu olur.once koy seferi istim arkadan gelsin kafasi allah sonumuzu hayir etsin 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 11:43:31 sayın yazar burdaki herkesin dediği gibi önce bir araştır. bak bakalım AHL ne kadar yeterli?benim anlamadığım kaç senedir istanbulda yaşayıp hergün köprü trafiğini,e5 trafiğini çekip sesini çıkarmayan ama iş thy'ye ye gelince ortalığı ayağa kaldıran durum hakkında en ufak araştırma bile gereği duymayan, sadece egosunun sesine uyarak "ben size köşemde göstereririm" diyen bir anlayışın ürünü bir yazı olmuş. sayın yazar sadece şunu bir bilene sor: "istanbulda lodos hava trafiğini neden ve nasıl etkiler?,kışın tüm havaalanlarının hava durumu aynı mıdır ki bir uçak zamanında van'a giderken malatyaya geçiklemeli gider?" saygılar 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 11:27:27 burada "Foslama" bence yanlış tabir. Mesela Nitrik Oksit supplement'i kullanıyorsundur ve tozu suyla karıştırmak yerine şişeye doldurup sallarsan o zaman foslama ortaya çıkar.. bu durum havacılık için kullanılmaz.. Nitrik Oksit antrenman öncesinde kullanılır ve çok iyi sonuç verir.. saygılarımla 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 10:57:51 geçen ay THYle 4 defa uçtum. ilk kez Türk Hava Yollarını kullanıyordum. Bir yabancı olarak thy-nin hizmet ve servis anlamında çok üst düzeyde olduğunu söyleyebilirim. Ama Atatürk hava limanı gerçekten çileli bir yer. Saatlerce beklemek zorunda kaldık. Görünen o ki AHL bu trafik yükünü kaldıramıyor. aynı anda avrupada yoğun kar yağışı olmasına karşın uçaklar zamanında kalkıp iniyordu. Biz AHLde pist başında 40 dakka bekledik. Tıpkı yazarın belirtdiği gibi önce 15 dakka sonra 40 dakka, 1 saat böylece uzayıp gidiyordu. Sürekli kapı numarası değişmeler falan... İnsanlar ordan oraya savruluyordu. THY ne kadar iyi olursa olsun, böyle giderse çok müşteri kaybeder. Saygılar. 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 10:31:56 Bütün şirketler rötar yapıyor. Fakat hiçbirinin THY kadar çok uçağı ve dolayısıyla yolcusu olmadığı için bu kadar göze çarpmıyor. Şu sıralar rötarların çoğu kötü hava şartları yüzünden yaşanıyor. Uçağın bir noktaya giderken yaptığı rötar, arkasındaki 4-5 uçuşu da etkiliyor. Yapıcı eliştirilerden yanayım.. 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 10:30:08 "Sorunun kaynağı beni ilgilendirmiyor, THY fosluyor" diyen bir kişiye ben yazar demem. Madem yazarsın, insanlar senin yazdıklarından bir fikir edinecekler, önce araştır sonra da "sebebi buymuş" de. Sadece THY mı gecikmeli kalkıyor? DHMI ne durumda , yeterli personel ekipman var mı, bunları arastır da öyle yaz.. 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 10:23:56 Nedense bazı arkadaşlar THY da olan tüm rötarları AHL'deki yoğun trafiğe bağlarken, aynı yoğun trafiğin neden özel havayollarını THY kadar etkilemediğini kendilerine sormuyor. Bir de gazeteciler THY şöyle iyi, böyle iyi diye yazdıklarında her şey güllük gülistanlık da, alehte bir şey yazıldığında adamlar hakkında söylenmedik söz kalmıyor. 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 10:02:53 sevgili yorumcu arkadaşım sana katılmamak elde değil tespitin o kadar güzelki :))) Eline kalem alan gazteciyim diye yazı yazıyor.Güzel kardeşim gazetecilik biraz özveri , araştırma , olaya hakimiyet gerektirir.Bilmiyorsan bir bilene soracaksın oda yetmezse iki bilene soracaksın :)))) enteresan bir durum...Havacılık ' H ' harfi ile yürümüyor güzel kardeşim.İlginç tarafı bu yazıyı bir sürü insan okuyor size güvenerek.Olmadı... 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 09:54:00 sorunun kaynağı planlama: uçağın yer zamanını (ground time) 30dakikaya indirirsen işte böyle olur, hangi mankafanın fikriyse bu artık söyleyecek bir şey bulamıyorum.. Bütün rötarların sorumlusu 30 dakikalık yer zamanıdır. O kadar zamanda uçak kapatılamadığı için doğal olarak yaşanan bir rötar, takip eden bütün seferleri etkiliyor. Acilen yer zamanları 45-50 dakikaya çıkarılmalıdır. 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 09:44:08 acelen ne nereye yetişeceksin 1 sa 10 dk beklemişmiş unuttu babası tüp kuyruğunda kaç dakka beklediğini gazeteciysen araştır o zaman kaprisli kaprisli konuşacağına araştır....En azından diğer araştıran gazetecilere saygın olur 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 09:20:03 bunlar iyi günler tgs başladıgında göreceğiz rezaleti sagda solda tgs nin ayakçılıgını yapan yalakalara sesleniyorum bu devran elbet dönecek o zaman hesap ağır olacak 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 09:10:22 adam o kadar yazı yazmak istememis veya konu bulalamıs ki yazının baslıgı bile bastan savma.basit... 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 09:07:50 sorun THY mi yoksa AHL mi önce araştır şahıs bey 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 08:53:33 Hizli buyumenin cezasini yolcular cekecektir. DHMI yetisemiyor bu hiza, THYde sanki altyapida iyiymis gibi buyuyup duruyor. 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 08:46:12 el insaf be kardeşim thy ismiyle iş yapmayı bırakın artık eline kalem alan gazeteci olmuş bu memlekette nerede o eski kalemler pehh gazeteciyim diye geçinen bir sürü çaylak var bu yazıyı yazan şahısta o çaylaklardan sanırım yazıcağı konu bulamamış kalkmış thy fosluyo diye yazısına aktarıyorgerçekten kendilerini komik duruma düşürüyorlar thy adını kullanarak meyve veren ağaç herzaman taşlanır o arkadaşa soruyorum bu memlekete bir faydan oldumu hiç??oturduğun yerden atıp tutmakla olmuyor emek istiyor alın teri istiyor öncelikle pilotlara kabin ekibine ve tüm thy çalışanlarına saygı istiyor bu kadar basit karalamalar yapamazsınız milyonlarca insanın alın teri var THY isminde sizin gibi insanlara üzülüyorum gerçekten saygılarımla... 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 08:39:29 yahu havaalanındaki tüm uçaklarda gecikme var diyorsun sonra thy yi suçluyorsun.sorun thy de değil havaalanındaki trafik sorununda.uçagın saati gelince kuleyi dinlemeyip "hadi ben kalkıyorum" diyemezsin herhalde.bence sen foslamışsın sayın tezkan 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 07:56:27 o gün yazı yazmak icin konu bulamayan hemen THY .bu kadar basit banal olmayın.ayıptır ayıp!!!! bedava bilet icin yapıyoursanız soyleyin ben sana bedava bilet alırım. 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 07:44:21 Gerçekten dakik olmak lazım.. 5 dk değilse bile 10-15 dakikalık bir rotar thy'nin halen 4 yıldızlı bir havayolu olmasının sebeblerinden biri... Avrupanın en dakik hava yolu SAS (yai iskandinav havaylları) ve bu ünü yüzünden bedavadan reklamsız bir şekilde yolcu topluyor... Bu kadar basittir işte yolcu bulmak... Havacılık gibi bir sektörde formula 1 deki gibi saniyeler yarışır bence.. Zamanla düzelcektir diyelim... 5. yıldızıda görürz inş...Ama daha bayağı bi fırın ekmek isteriz... :) 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 07:33:56 Doğrudur. Sık sık uçuyorum, aynen ben de şikayetçiyim. Cem Kozlu zamanını arıyorum. Bu yönetim anlayışı ile bu işler olmuyor işte. Bu kafayla bu kadar. 0