THY F/O ADAY ADAYI ARIYOR

    Çok beğenilenler

  • Olur olur 27 Haziran 2012, Çarşamba 14:11:12 Ben lise mezunuyum 321 de kaptanim , gel sana gostereyim olurmu olmaz mi ? 0
  • Ararim ... 25 Haziran 2012, Pazartesi 20:18:32 Sen tecrubeli F/O lari alma , aday adayi ara bulursun , bu pilot aday adaylarini yetistirmek icin yapilan masraflar kimin cebinden cikip kimin cebine giriyor acaba ? Yonetmeliginizdeki gereksiz bir maddeyi ufak bir degisiklikle , onlarca tecrubeli Kaptan ve F/O bulabileceginizin farkinda misiniz ? 0
  • Tüm yorumlar

  • cevap? 15 Nisan 2013, Pazartesi 21:27:23 avrupada lise mevzunu olan kisiler turkiyede ayri bi sinav gecmek zorundami ? pilotluk egitimimi turkiyede gormek isterim , bunun icin ne yapmaliyil ? bilgisi olan varsa benimle paylasabilirmi .. 0
  • Uçak Müh 03 Temmuz 2012, Salı 08:46:05 Madem bu kadar ayyuka çıktı şöyle yapalım; üniversite mezunu olup olmamaya da bakılmasın sadece tek sınavla alımlar yapılsın ama bağımsız bir kuruluş tarafından hakeden hakettiği yere gelsin. Neden bu kadar yok şu olsun yok bu olsun muhabbeti yapılıyor ki uçak başında Allah korkusu olan! yeteneksiz arkadaşlar iyi elimine edilebilirse kimseye bu kadar laf düşmez. Ben gururla söylüyorum bu işin eğitimini en zeki adama öğret eğer el göz koordinasyonu yoksa nafile. Tabi ben bunları mükemmel bir ülkede yaptığımızı düşünüyorum optimum koşullarda yanı uçak üreticileri gibi kötü niyetli kişilerden torpilden uzak. Eşit ağırlık mezunu arkadaşlara böyle bir sınavda Allah kolaylık versin aerodinamik deyince ne yapacaklar acaba? Gerçi çok da önemli değil artık istediğin kadar sıkıştırılabilir aerodinamik öğrensen böyle bir ülkede neye yarar... 0
  • Canim Turkiyem 29 Haziran 2012, Cuma 14:40:56 Yine bi ilan daha ve daha once start alan telefon tarfiginde yakinlari milletvekili bakan olanlarin ankara telefon trafiklerinin hizlanisinin baslamasi zannimca..:) evet kriterler agir bayagi, yukseltmisler IELTS yi..acaba soruyolari bole kriterlede aldigimiz cocuklari(hepsi degil) egiten hocalarimizin durumu ne akademide? :) yakinen bildgim icin soluyorum cumle kur desen kuramayacak kadar ing zayif hoacalar, yukarda ing konusamayip turkceyi tercih eden hocalar..bu hocalarin durumu ne olacak? ama olsun ne farkederki onemli olan bunlar seslerini cikartmayan calisanlar olsunlarda gonderilen her adama egitim versinlerde, gerisi onemli degil ... yazik bu dusunce zihniyetine, ve yazik hak yeme, vicdansiz davranma kabiliyetine.. saygilar... 0
  • dayanamadim (similator ne) 28 Haziran 2012, Perşembe 01:24:10 hoca camide olur da similator nerde olur komik adam 0
  • Hoca degil Ogretmen 27 Haziran 2012, Çarşamba 22:14:29 Buda benim sana son cevabim , hoca camide olur , similatorde arkanda oturan kisilere ogretmen denir .Iste farkimiz bu , Aldigin egitim ortada zaten kendi kendini ele veriyorsun , ustune konusmaya gerek yok . Iyi ucuslar . 0
  • neden uctum o fo larla 27 Haziran 2012, Çarşamba 19:11:51 herneyse daha fazla cevap yazmak istemiyorum size.niye uctuguma gelince ,ben yolcu degilim kimi koyarlarsa yanima onunla ucarim sonucta is bu karsiligini vermek gerekli.benim ucuyor olmam o arkadaslari iyi pilot yapmaz yapmayacakta.Similatorde hoca olma kismina gelince terside olabilir o zaman hakkaten birseyler ogrenirler benden sadece adim hoca olmaz.Tekrar soyluyorum egitimsiz pilot olmaz goreceksiniz olmayacak ilerde boyle insanlar, heveslenen varsa once gitsin universite okusun ne olur birseyler ogrenseniz gelistirseniz kendinizi biryeriniz mi eksilir.Hepsi bos dedigim gibi gidin emirates de ucun kim tutuyor sizi anlamadim ki 0
  • Uyan 27 Haziran 2012, Çarşamba 17:24:33 Seni iyi kandirmislar yada sen kendini iyi kandiriyorsun . Zamaninda niye uctun o F/O larla o zaman . Universite mezunu olup senin gibi kaptan olduguna gore , Lise mezunu olup , sordugun soruyu bilemeyen F/O olmasi normaldir .O begenmedigin adamlar bigun similatorde arkanda ogretmen olarak oturacak merak etme . 0
  • Mindara 27 Haziran 2012, Çarşamba 15:57:44 benim pilot olamadığımı felan kim söyledi anlamadım sana.Bende THY de kaptanım aşagıdan felan bakmıyorum uçaklara.Ayrıca 321 Kaptanı arkadaş sen ister hoşlan ister hoşlanma çık dışarı ben lise mezunuyum de bak bakalım kim biniyor uçağına.Sizler kötü örneklersiniz ve zamanla tükeneceksiniz.Ben şirket sahibi olsam üniversite okumuş ingilizce bilen oturmasını kalkmasını bilen mühendis adam varken sizi almam almıyorlarda zaten.bende malesef lise mezunu FO larla uçtum ezber dışında yeni birşey sor apışıp kalıyorlar.Sonunuz yakın şimdi kızıyorsunuz bana ama göreceksiniz gençler çatır çatır geliyor. 0
  • 14:14 27 Haziran 2012, Çarşamba 14:47:52 "mindar"????insanları işaret parmağı ile suçlarken kalan dört parmağın kendinize baktığını unutmayın. 0
  • Bosverin 27 Haziran 2012, Çarşamba 14:14:53 Bosverin kedi uzanamadigi cigere mindar dermis , arkadas hem pilot olamamis hem adam olamamis .Okuma yazmasida yok zaten asagidaki yorumlari okuyup anlamaya . Turkiye deki pilotlarin % 90 ina pilot olamazsiniz diyor ama onlarin kullandigi ucaklara anca seyrederek kendini avutuyor . 0
  • benden adam olur mu bilmem ama 27 Haziran 2012, Çarşamba 13:10:58 lise mezunu ve sözelciden pilot olmaz.isteyen yurt dışında çalışır niye ağlıyorsunuz ki anlamadım 0
  • 737Jockey 27 Haziran 2012, Çarşamba 11:46:52 Ben kim ne özelliklere sahip veya degil bilmiyorum ama kendimi biliyorum. Ben yurtdisinda uçus egitimime baslamadan önce DLR'i girip ucus okulunun istedigi kriterlerde oldugumu kanitlamak zorunda kalmistim daha sonra da ATPL sinavlarini 93% ortalama ile bütün sinavlari bir kerede verip gecmistim. Su anda yaklasik 4000 saat 737 tecrübem var ve TK ya hala basvuru yapamiyorum. Hani devamli örnek aldigimiz bati ülkeleri var ya, oralarda böyle birsey yok, özellikle Avrupa'da üniversite mezunu pilot bir eldeki parmak sayisi kadar az. Ama asil sorun Türkiye'de calistirilan yabanci pilotlar, yurt disinda herkesin bildigi gibi yabanci pilotlarin ise alinmasi kendi vatandaslari issizken IMKANSIZ. Ama bizim genlerimizde olan Türk misafirperverligi yüzünden muhtemelen; Litvanya'li, Sirp, Rum iki kelime ingilizce konusamayan pilotlari astronot gibi görmemiz üzüntü verici. Umarim birgün hersey daha güzel ve mantikli olucak. Sevgiler, saygilar. 0
  • Emirates 777 27 Haziran 2012, Çarşamba 11:36:41 Qatar'da görev yapan arkadaş adına çok sevindim. 12000 saati tamamladığım zaman A380 tipine geçiş şansım var. Hayırlı olsun. 0
  • Balon 27 Haziran 2012, Çarşamba 00:47:34 Ya birakin bu muhabbeti arkadaslar yeter artik . Sivil Havaciligin kurali belli , gerisi fasa fiso , THY balonuda patlayacak birgun , merak etmeyin .Ben o zaman gorecegim , o cok konusanlari . 0
  • .? 27 Haziran 2012, Çarşamba 00:45:13 Maymunlar uzaya gitmisdi ? Acaba hangi okulu bitirdiler . 0
  • Sozel sayisal a 27 Haziran 2012, Çarşamba 00:40:58 Senden adam olur mu ? Olmaz . 0
  • İsim / Rumuz 27 Haziran 2012, Çarşamba 00:37:22 Ac gozlerinide bak Ozelde ucan Kaptan ve F/O larin % 90 i lise mezunu . Ha sana bu yetmezse asagida yazan yorumlari oku , 777 de ucan kaptanimiza,qatarda ucan F/O arkadasimiza bak . Yurt disinda hemde dunyanin onde gelen sirketlerinde ucuyorlar . Bu sana yeter , dostum . 0
  • sozel sayisal 26 Haziran 2012, Salı 23:48:34 sayisalci iyidir iyi o kadar sozelciden pilot milot olmaz lise mezunundan hele hic olmaz 0
  • LİSE MEZUNU 26 Haziran 2012, Salı 23:45:46 BU THY KENDİ VATANDAŞINDAN 4 YILLIK O DA BELLİ BÖLÜMLERDEN MEZUN İSTERKEN , YABANCI PİLOTLARDAN LİSE MEZUNU OLMALARI YETERLİDİR DİYE ABD DE İLAN VEREN ŞİRKET DEĞİL MİYDİ? 0
  • Sayısalcı & Sözelci 26 Haziran 2012, Salı 22:52:51 Yabancı mühendis bir pilotu yorumu aynen şöyle " Belki ben sayısal ve matematik okuduğum için empatiden anlamıyorum. Sizin gördüklerinizi göremiyorum. Benim için birşey varsa vardır, yoksa da yok. 1+1 de sinerjide açıklandığı gibi 2 den büyük olmaz." Bir üniversite mezunu olarak ben de bu işte temel fizik ve matematik kurallarını bilenlerinde çok başarılı olabileceğini söyleyebilirim. Çok bilien herzaman doğru bilemeyebiliyor. Türkiyede ise yönetimler kendisini anlayabilecek, ses çıkarmayacak, alabildiğince törpülenmiş, dolayısı ile sorun da çıkarmayacak çalışan almak istiyorlar galiba... 0
  • pilot 26 Haziran 2012, Salı 22:22:51 Dünyanın hiçbir yerinde böyle bir saçmalık yok ama TK Lisans mezunu istiyor. Pegasus da kendini yırtıyodu 'ben Lisans mezunu isterim' diye ama Ön Lisans'a 2 yıllığa indirmiş Part A'sını. Başka söze gerek yok tecrübe yetmiyor bunlara 0
  • İsim / Rumuz 26 Haziran 2012, Salı 21:30:45 Ben 6 senedir QATAR AIRWAYS de calisiyorum . 321 ile basladim suan 330 da ucuyorum. Onumuzdeki filo planlamasina gore muhtemelen 380 filosunda gorev alacagim , 2 sene once THY basvurdum ancak basvuru formumdada belirtmeme ragmen Turizm Meslek Lisesi mezunu oldugum icin diye saniyorum , geri donus olmadi. Simdi 380 icin gun sayiyorum ve Emirates ' den yazan 777 kaptan arkadasima sonuna kadar katiliyorum . Varsin boyle olsun , THY ucan arkadaslarimizdanda duyuyoruz , neler yasadiklarini , nasil ve ne sartlarda uculdugunu . Ben bunlari Turkiye , ozel sirketde uctugum zamanlarda dahi yasamamisdim . Kolay gelsin . 0
  • Oy oy 26 Haziran 2012, Salı 20:49:56 Umarim buraya yazan herkes THY girer. THY de daha eğlenceli bir yer olur. 0
  • pilot 26 Haziran 2012, Salı 19:42:00 Pilotluk geleceği olmayan bir meslek,şirketler artık hata affetmiyor kolayca işten çıkartıyor,iyi bir üniversite vs okumuşssanız özel sektörde devam etmenizi tavsiye ederim. 0
  • ???? 26 Haziran 2012, Salı 19:26:48 Açık öğretim son sınıftayım.kpds 80 puanim var.zaten sektörde çalışıyorumkabul ederler mi acaba 0
  • UCUBE HAVACILIK 26 Haziran 2012, Salı 18:44:21 Türk Sivil havacılığının tam karşılığı budur.Emirates'de çalışan dostumuz ideal olanı yazmış da Türkiye'de gerçekleşen pratik hayat öyle gerçekleşmiyor.Uçuş okulunun eksiklerini şikayet eden bir pilot adayına Türk Sivil Havacılığında ne olur diye öncelikle bir soralım.Cevabı, sınava bile alınmaz.Akabinde o uçuş okulunda ölümlü kaza meydana gelir.Uçuş okulundaki baş yer ders hocasının JAR dan haberi yoktur ki ilk sınava girdikten sonra 14 dersi 18 ayda verilmesinden haberi olsun.Adamına göre muamele ve kayırmacılık Türk havacılığının kanında vardır.Bazı soyadları doğuştan havacılık için yaratılmıştır, neye göreyse?.Birileri karar verir uygular, sana sadece bu tiyatroyu izlmek kalır.Bazılarının önündeki kapılar sonuna kadar açıktır.Bazılarının önündeki kapılar ise kapalı ve kitlidir.Kapıyı açacak anahtarı bulursun ama birisi anahtarını bulup açtığın o kapının başında beklemektedir,suratına kapıyı kapatıverir.Onun için Türkiye'de pilot olmak için ilk önce dansöz olmayı öğenin. 0
  • Emirates 777 26 Haziran 2012, Salı 18:38:14 Merhaba, Emirates'te Boeing 777 tipinde kaptan olarak görev yapıyorum ve şu anda yıllık iznimi kullanıyorum ve Türkiye'deyim. Toplam 9000 saatlik uçuş tecrübem var. Memleketimi çok özlediğim için son 1 yıldır web sitesini sürekli kontrol edip başvuru yapıyorum; 777 tipinde ya eksiklik yok yada lise mezunuyum diye geri dönüş yapılmıyor. Dönüş yapılmamasının sebebi lise mezunu olduğum içinse sözün bittiği yerdeyiz. 0
  • Başvuru yapabilen varmı? 26 Haziran 2012, Salı 17:24:47 Başvuru formunu dolduruyorum kaydet butonuna basıyorum fakat başvuru numarası vs vermiyor. başvuru yapıp başvuru numarası alan varmı aramızda? 0
  • Sidney' e 26 Haziran 2012, Salı 17:23:24 Arkadasim , maalesef THY gereksiz bir yonetmelik kurali geregi sadece 4 yillik mezun kabul ediyor.Sen madem bu ise girmissin hayirlisiyla egitimin bitmek uzere , tipini alacaksin , eger en az Lise denklik diploman varsa , egitim bilitimde Sun Express , Onur Air , Pegasus , Sky , Corendon , ULS , MNG , MY Cargo , Atlas gibi sirketlere F/O olarak basvurabilirsin . 0
  • selam kelam kemal 26 Haziran 2012, Salı 17:22:19 Herhangi bir kısıtlama yoktur başvurunu yap elemelere katıl 0
  • selam 26 Haziran 2012, Salı 17:12:34 arkadaşlar ben 2 yıllık MYO, buna takiben AÖF işletle mezunuyum. başvurum geçerli olurmu? Yani aöfden mezun lisans mezunlarını kabul ediyolarmı? 0
  • Pilot 26 Haziran 2012, Salı 16:50:55 Ya Thy pilotlarinin % 40 ini kapisindan iceri bile almiyacak Emirates , Etihad , Qatar gibi sirketlerin pilotlarinin hemen hemen hicbiti universite mezunu filan degil . Bizde ( Emirates ) , boyle konularin lafi sozu bile gecmiyor . Ben bunlari kimi zaman dile getirince , insanlar agzi acik bakiyorlar . THY na tavsiyem , universite mezunu diplomasi arayacagina ingilizce bilen pilot arasin , guvenligi herseyin onunde tutan pilotlar arasin . Burda yorum yazanlarin bir kismi , bu konularla cok ilgisiz ve bilgisiz insanlar . Turkiyede islerin nasil yurudugunu hepimiz biliyoruz. , kokpitde neler yasandigini bir cogumuz biliyoruz , gerisi bos . Iyi ucuslar . 0
  • makıne muhendisi 26 Haziran 2012, Salı 16:49:09 arkadaslar ucus okulundan yenı mezun olmus odtuden mezun bir makine mühendisi olarak tartışmanıza içerden bir gözle bende katılmak istedim.Mühendislik bu işin yer dersi kısımlarında çok işe yarıyor çünkü çoğu ders bizim üniversite de okuduğumuz dersler ama bir çok mühendis olmayan arkadaşımda çalışarak dersleri halletti. Uçuş kısmına gelince yetenekten daha önemli olan yerde çalışmaktan geçiyor herkes ortalama aynı yetenekte herkes olayın başında zaten.İngilizce çok önemli birde iş bulmak gerçekten çok zor ,bir değil bir kaç kere düşünerek paranızı verin ama thy akademiye kimseye kulak asmadan mutlaka başvurun. Elbette her meslekten pilot olur bir miktar sayısal zeka (herkeste olan kadar)yeterli pilotluk için gozunuzde buyutmeyin.Göz bozukluğuna gelince bunu medıcal class bir şartları adı altında sıvıl havacılık sitesinde bulabilirsin ama numaralar çok büyük takılacağını sanmam.Herkese selamlar 0
  • Sidney 26 Haziran 2012, Salı 16:31:18 Arkadaşlar ben avustralyada eğitimimi tamamladim. Şu an atpl teorisinide bitirmek üzereyim. Sadece met, flight planning ve mass & balance kaldı. Eylül gibi türkiyeye gelip lisansımı çevirmek istiyorum. Buradaki lisansim (ICAO) cpl ve IR. ielts'den 7.5 aldim. Fakat uni mezunu değilim. Şu durumda thy'ye fo olarak girebilirmiyim. Yoksa pilotaj eğitimini tamamlamiş fo adaylarininda uni mezunu olmasi şart mi ? Ayrıca DLR için hazırlanıyorum yavaş yavaş. Uni mezunu değilim diye thy olmazsa type ve line alabilecek durumdayim. Type Rating için Türkiyede nereyi önerirsiniz ? 0
  • aday 26 Haziran 2012, Salı 16:12:15 çok boş bir muhabbet deryası dolmuş taşmış. yok mühendis yok değil. gerek yok böyle polemiklere bence bu işi gerçekten yapabilecek ve sorumluluğunu kaldırabilecek herkes pilot olabilir. ha bir de bazı arkadaşlar torpilliler beklendi diyor. hadi üniversiteden torpille mezun oldu. ne zamandır TOEFL veya IELTS sınavları torpille sonuç veriyor? Benim torpilim yok 2 sefer TOEFL IBT ye girdim kısa zamada. İlki 64 ikincisi 93. Şimdi siz bunu da torpille aldı dersiniz.... 0
  • İsim / Rumuz 26 Haziran 2012, Salı 15:37:48 O işletme iktisattan pilot alım yapıyorlar yazık diyen adam ayıp sana karşımda olsan sana neler söylerdim de lise mezunu yabancı kaptanlar var ben turizm mezunuyum diye giremiyorum şu anda ama en kral mühendisten daha çok ve iyi şekilde işimi yaparım BUNU AKLINIZA SOKUN PİLOT OLMAK İÇİN MÜHENDİS OLMAYA GEREK YOK sinirlerimi bozmayın benim 2 sene içinde soracağım ben size bisiklet kullanıp araba kullanabiliyorsan bu işi de yaparsın bu kadar açık ve net.lanet ediyorum bu geri kafalılara hayatta bir noktaya gelemezsiniz beddua'm budur. 0
  • KPT PLT 26 Haziran 2012, Salı 15:27:03 NE MÜHENDİS PİLOTLAR GÖRDÜK METAR,TAF,NOTAM OKUMAKTAN VE YORUMLAMAKTAN ACİZ VE BERBAT İNİŞ KALKIŞ YAPAN;NE AÇIK ÖĞRETİMLİ DİYE AŞAĞILANAN PİLOT GÖRDÜK 4 4LÜK UÇAN. 0
  • 14:12 26 Haziran 2012, Salı 15:16:11 JAR FCL diye nette arattır.Değişmedi ise adaylarda 2.5 miyop 1 derece astiğmat diye biliyorum.Ben özel uçuş okulundan kazığı yedim olamadım ,umarım sen olursun başarılar. 0
  • PİLOTLUK 26 Haziran 2012, Salı 14:50:59 Hava harp kökenli bir abim zamanında NATO tatbikatı nedeni ile F/A18 ile uçak gemisine önde ABD li pilotla inişi gerçekleştirmişti.Manuel ile kibrit kutusuna yapılan inişte bizim abimiz adamın inişine hayran olmutu.Laf lafı açtı abimin sordu adama nereden mezunsun diye?Güzel Sanatlar fakültesi dediğinde abimin ağzı açık kalmış.ABD li şakınlığını görünce açıklamaya devam etmiş ve demiş ki:"PİLOT ADAYININ BİZDE KABULÜ EĞİTİM GEÇMİŞİNDEN BAĞIMSIZ , SEÇİMLER ANINDAKİ KİŞİNİN YETENEK ANLAMINDA BAŞARISIDIR.PRATİK ANLAMDA SEÇİM KRİTERLERİNİ YERİNE GETİREBİLEN HERKESE ABD DONANMA AKADEMİSİNİN KAPILARI SONUNA KADAR AÇIKTIR.BU MÜHENDİS OLUR YA DA SANATÇI OLUR.FARKETMEZ VE MEZUN BAŞARI ORANI YÜZDE90 ÜZERİNDEDİR."Adam meğerse F14,F/A18 , A6 gibi uçakların kuyruk tasarım boyamaları ile pilot kasklarının boyamasını yapıyormuş.Bu arada bizim hava kuvvetlerinin ilk kuruluşunda pilotluk işinin amele işi sayılarak astb ların pilot olarak uçurulduğunu da hatırlatmakta fayda var. 0
  • mak. müh. 26 Haziran 2012, Salı 14:12:00 arkadaşlar merhaba, benim gözlerimde miyop astigmat var. yanlış bilmiyorsam belli bir dereceye kadar sağlık raporundan olur alınabiliyor. bu dereceler hakkında bilisi olan paylaşırsa çok sevinirim. 0
  • arkadaş bu kadar olmaz yazana 26 Haziran 2012, Salı 13:33:05 Mühendislik şart diyenlere, bu kadar farklı farklı bölümlerden mezun ve çok başarılı Kaptan veya F/O ları parmakla gösteriyorum. Kardeş, pilotaj eğitiminde peynir ekmek nasıl yeniyor mu öğretiyolar? Mühendislik okuyan anasının karnındamı öğrendi navigasyon bozulursa ne yapacağını? :))))))))))))) Bırak bu muhendislik işlerini ;) IELTS ide 7 yapmaları yerinde bi karar bence... 0
  • kafası çalışan yetenekli 26 Haziran 2012, Salı 13:23:54 Aynen öyle kafası çalışan yetenekli herkes pilot olabilir,ama o adamlar zaten önce mühendis oluyorlar sonra pilot :) 0
  • SAhin 26 Haziran 2012, Salı 13:08:20 Basvurular ne zamana kadar acik olucak bilen var mi? 0
  • mühendis arkadaşa... 26 Haziran 2012, Salı 12:23:21 bir ara gece 0200'de ilan verilmişi herkesten gizli. ve hemen kaldırıldı. bu da böyle bir şey sanırım. ilan verildi mi verildi. ama başvuramıyorsun. birkaç hafta kalsa ilan da badem bıyıklarımı uzatsam belki link açılır o zaman... mühendis kardeşim, daha başarılı olup olamayacağını tartışmıyoruz mühendislerin. işletme iktisat turizm neyse ne hepsi başvurabiliyor ve o koltuğa oturabiliyor. gerisi teferruat avrupa'da ve amerika'da da bu böyle. sadece burada astronot muamelesi görüyor adamlar. tayareye binerken f/onun okul durumuna göre bilet alırsınız. bir ara akademisyenlerin "ILS olmayan meydana inmem" demeleri gibi gülünç olur... 0
  • başvuru yapılamıyor! 26 Haziran 2012, Salı 11:16:18 İlanda 'Sadece resmi internet sayfası üzerinden yapılan başvurular kabul edilecektir.' denmesine rağmen oradan da başvuru yapılamamaktadır! 0
  • iyi pilot 26 Haziran 2012, Salı 10:59:00 İyi piot olmak için mühendislik okumak lazım palavrasını sıkmayın boşa,yemezler,kafası çalışan,yetenekli herkes pilot olabilir. 0
  • .. 26 Haziran 2012, Salı 10:58:30 ilana başvuru yapamıyorum. Acaba benim bilgisayarımla mı ilgili yoksa genel olarak başvuru sayfası açılmıyor mu? başvuran yada başvuru sayfasını açan birisi varmıdır? 0
  • Bırakalım Mühendislik polemiğini 26 Haziran 2012, Salı 10:50:56 British de 700 bilmem kaç FO su güzel sanatlar mezunuymus felan filan.Bak çaylak kardeşim mühendislik eğitimi almış özelliklede söylediğim bölümlerden mezun olan arkadaşların 5 yıl önce Amerikada aldığım pilotaj eğitiminde ne kadar başarılı olduklarını kendim gördüm ve yaşadım.Şimdi british de mühendis FO azdır o sebeple güzel sanatlar mezunu FO olmuştur.Gelişmiş ülkelrde mühendisler pilotlarrdan daha çok kazanır ve daha çok itibar görürler bu normaldir.Anlayabildinmi ama pilot değilsen git bir kursa göreceksin farkı 0
  • re: ingilizce 26 Haziran 2012, Salı 10:14:32 haber doğru, ilanda ielts(akademik):7 şeklinde belirtilmiş durumda. İngilizce şartları önceki alıma göre bariz olarak ağırlaştırılmış. 0
  • İlan Tarihine Dikkat !!! 26 Haziran 2012, Salı 09:15:29 Arkadaşlar 25 Haziran İtibariyle açık öğretim fakültesi notları açıkladı aynı gün bu ilan yayımlandı, bence açıköğretim okuyan birilerini beklediler. Mezun olacak birileri için özel ilan olabilir bilginize... 0
  • işletme uygub değil diyen arkadaş 26 Haziran 2012, Salı 09:03:08 güzel kardeşim Britishte güzel sanatlar mezunu adam 767'de f/o. lütfen bırakalım "mühendislik" polemiğini... 0
  • INGILIZCE 26 Haziran 2012, Salı 04:44:42 Bir yanlislik var sanirim, ilanin orjinalinde IELTS 6 istiyor ancak burda 7 yazilmis. 0
  • Eksik... 26 Haziran 2012, Salı 00:47:15 Aranan şartlardan en önemlilerinden olan 'sıkı bir torpil olması' atlanılmış...:-) 0
  • aday 26 Haziran 2012, Salı 00:24:57 sitede ki başvuru formu açılmıyor ne yazık ki 0
  • arkadaş bu kadar olmaz 26 Haziran 2012, Salı 00:24:48 THY nin kendi pilotunu yetiştirmesi kesinlikle doğru. En iyi eleman kendi yetiştirdiğindir ancak daha lisedeyken sayısal bilimlere yatkınlığı olmadığı için eşit ağrılıklı bölümler ve öss barajını geçince okuyabileceğin bölümlerden eleman temin etmek ne alaka? sadece torpil... Ki daha biride çıkmış turizm otelcilik niye yok diyor? arkadaş bir git matematiğin temelini çözemezken bir uçağı kullanabilecek misin?sorun çözebilecek misin? navigasyonun bozulsa oturup hesap kitap yapıp koordinat bilgilerini bulabilecek misin? ya da uluslararası ilişkilerle başlayan o bölüm mezunları yapabilcek mi? herkes elini vicdanına koysun teknik bilgiye yatkınlığı olmayan adam pilotluğu lövye tutmaktan ibaret sanan adamdan ne pilotu olacak???? bu adamlardan pilot olsun mankenden doktor olur :P 0
  • THy 26 Haziran 2012, Salı 00:22:18 toeic sınavını neden almıyorlar acaba? ayrıca bu sene alım sayısı çok yüksek olucak 300 diye bir duyum aldım.Ayıp değilmi işletme iktisat maliye ekonomi bölümlerinide açmışsınız.Yazık valla yazık, 0
  • THy 26 Haziran 2012, Salı 00:22:17 toeic sınavını neden almıyorlar acaba? ayrıca bu sene alım sayısı çok yüksek olucak 300 diye bir duyum aldım.Ayıp değilmi işletme iktisat maliye ekonomi bölümlerinide açmışsınız.Yazık valla yazık, 0
  • İsim / Rumuz 25 Haziran 2012, Pazartesi 23:24:34 Sen rahatlıcaksın diye olmaza olur mu desinler! Allahtan profosyonel pilotları thy alıyorda gönül rahatlığıyla biniyoruz. Hatır gönül işi zannedenlere yuj diyorum ohaaaa 0
  • Vor chart 25 Haziran 2012, Pazartesi 23:23:24 Cubuk vor chart diye bir chart mi var, bizi bir aydinlatir misin... 0
  • BEN ACIKLAYIM 25 Haziran 2012, Pazartesi 23:13:45 pilotluk ciddi teknik bilgi isteyen bir istir ve en uygun meslekler makina ve havacilik muhendisligi bolumleridir.Fakat bu her iki bolumde kaptan cocuklarinin general cocuklarinin girip okumasi icin cok agirdir.THY bu sebeple gorece girmesi okumasi daha kolay olan isletme ekonomi bolumlerinide dahil ediyor bu secimlere ki bu bolumlerde hic uygun degil.Yani aslinda sorunda gayet haklisin torpilin varsa takma pilot ol yoksa istersen harward dan mezun ol yinede o akademiye giremezsin 0
  • Tecrübe diye yazana 25 Haziran 2012, Pazartesi 22:55:12 Çubuk VOR çartı nedir yahu? Kaç senedir uçuyorum böyle birşey söyleyen de duymadım, böyle bir şey de görmedim :) Madem bilmiyorsun, ne diye gerçek pilotları eleştiriyorsun hadsiz çocuk. 0
  • fatih 25 Haziran 2012, Pazartesi 22:51:01 Arkadaşlar, THY nin sitesine girip verilen ilanın başvuru formunu doldurmak istediğimde linkin çalışımadığını görüyorum Sizlerde aynı sorunla karşılaşıyor musunuz? 0
  • tecrübe 25 Haziran 2012, Pazartesi 22:04:24 görüyoruz derken nerde gördüğünü merak ettim yoksa sizdemi pilot camiasındansınız..umarım değilsinizdir yoksa kol kırılır yen içinde kalır diye bir atasözü var.ama anlaşılan bir takım meziyetlere sahip olamamışsın.lütfen pilot olmadığını söylede rahatlayalım. 0
  • SÖZDE ÖZEL ŞİRKET 25 Haziran 2012, Pazartesi 21:49:55 MERAK ETME ARKADAŞIM MİLYON DOLARLAR HEBA OLSADA HESAP SORAN YOK KİMSEDEN. NASIL OLSA SÖZDE ÖZEL ŞİRKET...BOSNADA 30 MİLYON DOLAR BIRAKILDI. BECERİKSİZ YÖNETİCİLERLE İNSANLAR KÜSTÜRÜLDÜ. THY KAN KAYBEDİYOR MAALESEF... 0
  • Tecrübe? 25 Haziran 2012, Pazartesi 20:51:26 Görüyoruz tecrübeli kaptan ve F/O ları... Sigara içenler ? Çubuk VOR çartını bulamayanlar ? Notam okumayı bilmeyenler... Birileri emekli olmuş anlaşılan bir devlet kurumundan, atamamış THY'ye kapak... 0
  • ? 25 Haziran 2012, Pazartesi 20:50:15 İktisat, Ekonomi ve İşletme tarzı her bölüm var, Turizm İşletmeciliği yok. Biri bu saçmalığı açıklaya bilirmi lütfen. Kayda değer bir nedeni varmı bunun? E-Mail de attım ama cevap alacağımı düşünmüyorum, bir Kaptan veya Yönetici büyüğüm çıkıp açıklarsa sevinirim... 0