THY EYLEMİNDE İKİNCİ DALGA

    Çok beğenilenler

  • İsim / Rumuz 30 Mayıs 2012, Çarşamba 15:58:04 Uçuşlarımızda kendilerine kendimizi teslim ettiğimiz THY pilotları kabini bir anda yalnız bıraktı. Bu güvenilmez insanlara yolcular olarak kendimizi nasıl teslim edeceğiz. Üç kuruş para pilotlarımızı bu kadar çıkarcı ve kaypak mı yaptı? 0
  • ne oldu 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:01:11 İşten atılanların sorumlusu tamamen sendikadır. Bu vebalin altından kalkmaları zor olacaktır. Ne oldu da şimdi sadece off günlerinde olanları eyleme çağırıyorlar. Nerde dünkü coşku nerde o gaza getirmeler... 0
  • Tüm yorumlar

  • Qatar airlines 14 Temmuz 2012, Cumartesi 23:35:00 Gecen gün yatıda qatar airlines'da ucan bi kac ucusu ekiple tanıştım. Bir günde en fazla iki bacak ucuyorlarmıs, kabin ve kokpit ekibinin aldığı para thydekinden fazla ve daha az saat ucuyorlarmış. Bilginize.. 0
  • İsim / Rumuz 02 Haziran 2012, Cumartesi 13:47:12 Neden?Bilen var mi? 02 Haziran 2012, Cumartesi 10:39:56 THY'de daha zor sartlarda calisan is gruplari varken neden eylem yapma gucu en az ve ikamesi ve harcanmasi en kolay olan kabin ekibi bu eylemi yapmistir?Bu konuda sendikanin fikri ve amaci neydi?Eylem yapacaklarin azinlikta kalacagi ve cogunlugun ucusuna devam edecegi gun gibi asikarken,bu olayin sonucunda bu insanlarin isten atilacagi belli iken neden bu eylem kabin ekibi ile yapilmistir?Pilotlar yapsa bu kadar adami atamazlar,sirkete zarar verirler.Atsalar da iki gun sonra ozel sirketlerde is bulurlar.Teknik personel yapsa yine bu kadar adami atamazlar ve yine sirket zarar gorur.Onlar zaten kendiliginden istifa edip ozel sirketlere gidiyorlar.Isten atilan bu insanlar ozel sektore nasil gidecek?Piyasa bu kadar kabin memurunu kaldirir mi?Kaldirsa dahi ayni imkanlari saglayabilir mi?Tum bu gerceklerin isiginda,sendika yonetimi bunlari dusunememis olabilir mi?Ya da kokpit ekibini ve teknik personeli ikna edememisti de sirf eylem olsun diye bu insanlari yem olarakmi kullandi acaba?AVIATOR 0
  • HAKSIZLIGA SON 02 Haziran 2012, Cumartesi 07:40:17 NAZO BEN SENIN UYKU SAATI GELDI HERHALDE BU ISIS COK IYI BILIYORSAN BUYUR SEN GEL HIZMET ET GORELIM? 0
  • ekmeksizler grevde 01 Haziran 2012, Cuma 21:32:53 kendinizi kapinin onunde buldunuz hakkettiniz 0
  • nazo 31 Mayıs 2012, Perşembe 20:55:21 THY de parasına tamah edip çok çalışmak isteyen var ama T.Amcadan E.Teyzeden torpili bulup hemen işe başlayıp 3 ayda ayrılanlarıda çok gördük duyduk uçuş personeli olmak her baba yiğidin harçı değil bu meslek dünyanın en zor mesleği ve en şerefli mesleği kolay kolay o noktaya gelinmiyor bir işci bir işportacı olmaya benzemiyor emek vermek ve gönül vermek gerekiyor. Bizler yatağımızda karda kışda uyurken onlar ilk günkü gibi büyük bir heyecanla görevlerinin başına yolcudan önce gidip ön hazırlıklarını yapıyorlar yolcuya gülümse gülümse sabahın köründe gülümse... Yolcu thy bilet almış ya afrikadan gelmiş ye ye ye ye babam ye az personelle çok iş başaranlar kaptanıyla amiriyle kabin memuruyla bir bütün onlar.Kabin memurlerı zamanla yarışan insanlar onlar robot değiller.Can taşıyorlar.Evde eşi bir bardak su vermezken hosteslerden tam hizmet alan yolcular sizde 1-2 grev yapıldı 1-2 saat yiyip içemedk diye isyan etmeyin. Aksayan uçuşlarada bi zahmet Emine gelsin hizmet ediversin. 0
  • nazo 31 Mayıs 2012, Perşembe 20:07:25 Kaptanlara laf söyleyen misafir paran oldumu iki kelimede ingilizce bildinmi kamyon sürücüsü oluyorsun gibi laf etmişsin. Basite indirgemişsin kaptanların kutsal mesleğini. O kadar kolaysa bu iş sende dene... Ne kadar bilgisizsin acıdım sana senin dediğin gibi her önüne gelen kaptan olsa başka mesleklerde çalışan kalmazdı. Hangi hava yolunda olursa olsun her uçak tipine göre eğitim almış kaptan olmak ve o uçağı kullanabilmek en kutsal görevdir. Lütfen mesleklere dil uzatmayalım ve kör cahil cuha konuşmayalım. 0
  • havacı 31 Mayıs 2012, Perşembe 19:08:04 bu sektörde para fazla diyenlere.sen çoluk çocugunla akşamları,bayramları,özel günleri beraber gecirirken bizler 365 gün 24 saat ne zaman nerde olacagımız belli olmadan yaşıyoruz.normal memurla ögretmenle kıyaslıyorsunuz.sabah 8 de gidip akşam işim bitti banane diyebilmek ne kadar güzel bir şey olsa gerek.havacılıkta malisef böyle bir şey yok.yagmur çamur kar fırtına fark etmez.tekniyen pilot kabin ekibi devamlı iş başındadır.vatandaş yerine zamannında ulaşşın diye.karşılıgının bu olmaması gerekir.hakımızı gasp edenler kendi menfaatleri söz konusu oluca aslan kesiliyorlar.o zaman ne vatandaş ne din ne iman kalıyor keseri vurunca kendi yanlarına düşürüp fakir fukaranın hakkını hamudu ile yutuyorlar.allah ıslah etsin ne diyebilirizki.i 0
  • Yoruma dikkate cevap 31 Mayıs 2012, Perşembe 17:13:45 Her kimsen bu şirkette çalışan kimse ısinden çıkmak istemiyor sadece eskiyle yenın farkını birebir yaşadığımız İcin hakllarımızın bir bir kuralsizca alınıp mesai saatlerimizin artması özel hayatımıza bir tecavüz değil mıdır sen havacılıkta isen nekadar özverili çalıştığımızı çoluğumuzu cocuğumuzu hasta annelerimize bırakıp ne cenaze ne düğün ne bayram ne yılbaşı kutlamadan bu ise gönül koyduğumuzu biliyorsundur ...kuccukken menenjit geçirdiğini düşünüyorum analiz edememelerine bazılarının bu durumu İcin parçalanıyor çok para kazanıyorlar diyene alnımızın teriyle sizler uyurken bız üzerinizden uçuyoruz sen ailenle bayramlasirken ben gokyzundeyim yazık burda para değil soz konusu bu yönetimin bizi sömürmesi insanlık dısı uçurmasi ve hersey güzel mis gibi göstermesi çalışanlar boğazına kadar taştı bu yönetime de aynı zamanda tepkidir .....yazık eylem yapmak boykot yapmak tepki vermek insanı bir duygudur ...kaptan larla ekibin arasını bozmaya çalışan yorumlarda çok üzücü bız karkadaşıyiz 0
  • uçuyorum öyleyse varım 31 Mayıs 2012, Perşembe 13:41:55 insanların haklarını ellerinden almak ne zaman ADALET'e sıgdı sayın adalet ve kalkınma partisi bu işe aldıklarınız zaten sizin torpilinizle alınan kişiler şimdi kendi insanlarınızın haklarınımı gasp ediyorsunuz ? bravo size adalet diye ben buna derim. greve devam edin bence ucurmasınlar 3 saat ucak bakalım ulaştırma bakanı gelip ucursun ucakları bak neler oluyor ama içinizde sizi satanlar var satmasalar haklarınızı geri verirler 0
  • isim/ rumuz saat 10:40:49 31 Mayıs 2012, Perşembe 13:39:26 kardeşim sen ne büyük zevk almışsın ya işten çıkarıldılar diye... allah sizin gibilerden uzak tutsun beni yoksa gerçekten katil olmamak elde değil. gülüyosun ya yorumunda.. allah belasını versin böyle düşünenlerin! 0
  • Pilot Adayı 31 Mayıs 2012, Perşembe 13:17:19 Mektubu gönderen ve bu tarz sorunlara ışık tutan arkadaşa teşekkür ediyorum. İyi uçuşlar 0
  • MİSAFİR 3 31 Mayıs 2012, Perşembe 12:20:12 Arkadaşlar Rumuzdan anlıyacağınız gibi TYH elemanı ve/ya çalışanı değilim, Aşağıda Misafir 1 ve Misafir 2 Rumuzlarıyla yazdım, Dışardan gözlemlediğim kadarıyla İş Akdi fesh edilenlere çok üzüldüm, davanızda haklı olduğunuzu fakat hak arama yöntemini yanlış seçtiğinizi söylüyorum. Lütfen İşten çıkartılan arkadaşlarınız iş mahkemesine başvursun ve çıkan yasanın iptali için Anayasa mahkemesine Bireysel Başvuru Yapsın. Haklı davanızda yaşadığınız mağduriyet dışardan bakan bizleri bile çok üzmüştür. 0
  • escan 31 Mayıs 2012, Perşembe 11:16:01 şurda bile yalakalık yapıyosunuzya yazıklar olsun size 0
  • İsim / Rumuz 31 Mayıs 2012, Perşembe 10:40:49 ya cok pardon ama kabin memuru arkadaşlar haklısınız buna şüphe yok.Ama sendikanın gazına gelerek yaptığınız eylem o an uçuşu olan tüm arkadaşlarınızın havacılık hayatını bitirdi.THY dev bir şirket arkasında olan kişiler ne yaparsak yapalım yıkamayacağımız kişiler işe alımların bile ne şekilde yapıldığını biliyoruz.Bir selema bakıyor resmen. O yüzden aklınızı başınıza toplayın ve işinize devam edin.Çıkarılan arkadaşlarada geçmiş olsun..;) 0
  • Seza 31 Mayıs 2012, Perşembe 10:35:13 İşinin kıymetini bilmeyen kabincileri kapı önüne koymuşlar.Acaba diğerlerine ders olmuşmudur? 0
  • kaptan 31 Mayıs 2012, Perşembe 10:34:04 Sevgili çalışma arkadaşlarım; lütfen bu zor zamanda olayı kabin-kokpit kavgasına dönüştürmeyin, sorun varsa hepimizin sorunudur, saçma sapan yorum yapan dalkavukların düşüncelerini tüm kokpite maletmeyin. İş yavaşlatma eylemi son derece kötü organize edilmiştir,yasal olarak çalışanı suçlu durumuna düşürüp işverene koz vermiştir, ayrıca böyle bir eylem olacağını şirketin Sms'lerinden öğrenmişken katılımın az olması doğaldır, zamanı gelince hepimiz tek yürek olup, tepkimizi en güzel şekilde göstereceğimize inanıyorum. 0
  • azd 31 Mayıs 2012, Perşembe 10:24:14 gerçekten tk pilotçukları kağıttan kaplanlarmışş...size uçak ve can emanet edenin...... 0
  • BİNLERCE CV 31 Mayıs 2012, Perşembe 10:19:42 KAPTAN DESTEK OLDU İŞTEN ÇIKTI ...NE YAPACAK İŞMİ VAR HANGİ FİRMA ALACAK TÜRK KAPTANIN MAAŞININ YARISINA YABANCI CALIŞIYOR,NERDE İŞ BULCAK ...MANTIKLI OLUN ADAM MECBUR THY EN GÜZEL EKMEK KAPISI,ZATEN YABANCI PİLOTLAR CV LERİ 1000 LERCE VAR ELLERİNDE ,HERŞEYİ VE HERKEZİ KENDİNİZ GİBİ GÖRMEYİN,THY TURBULANS OLARAK GÖRÜYOR BU İŞİ NASIL OLSA DÜZLÜĞE ÇIKACAK,KABİN GÖREVLİSİ İÇİN KERİYER FİRMALARI ARŞİVLERİ TARANIYOR ,KİM İSTEMEZKİ THYDE ÇALIŞMAK ,AMA BULMUŞ KEN BUNAMAK VARSA BUYRUN DEVAM EDİN,AMA KSİZDEN BAŞKA KİMSE HAKSIZLIĞA UĞRADIĞINIZI DÜŞÜNMEYECEK ... 0
  • misafir 2 31 Mayıs 2012, Perşembe 10:12:11 Anayasa Mahkemesi’ne bireysel başvuru hakkı 3 Nisan 2011 tarihli Resmî Gazete’de yayınlanan 6216 sayılı kanunla hayata geçti. Özellikle de Almanya’daki örneği göz kamaştıran ve uzun yıllardır çeşitli Anayasa hukukçuları tarafından Türkiye’ye getirilmesi arzu edilen Anayasa Mahkemesi’ne bireysel başvuruyu kimler, hangi şartlar altında yapabilecek ve sonuçları ne olacak? Öncelikle belirtmek gerekiyor ki öyle Anayasa’da yazan her hakkınız veya özgürlüğünüz için gidemiyorsunuz Anayasa Mahkemesi’ne. Neden? Çünkü kanuna göre herkes yalnızca, ''Anayasada güvence altına alınmış temel hak ve özgürlüklerinden, Avrupa İnsan Hakları Sözleşmesi ve buna ek Türkiye’nin taraf olduğu protokoller kapsamındaki herhangi birinin kamu gücü tarafından, ihlal edildiği iddiasıyla Anayasa Mahkemesine başvurabilir.'' Cumhurbaşkanı Yasayı Onaylarsa Anayasa Mahkemesine gidin Özel bir şirketin menfaatleri için yasa çıkartıldı diye itiraz edin. Anayasa mahkemesinden dönerse AİHM e gitme hakkı doğar. 0
  • MİSAFİR 1 31 Mayıs 2012, Perşembe 09:44:13 Arkadaşlar Bakın sendika grev kararı almadan kanunsuz grevle çalışanları madur etmiştir. Çıkacak yasa tasarısına karşı şirketi ve yolcuları madur eden eylem doğru değildir, Of olan arkadaşlarınızla yasaya karşı eylem yapılabilir ve diğer işçi kuruluşlarından büyük destek sağlanabilirdi sendikanın agresif ve kanunsuz eylemi arkadaşlarınızı mağdur etmiştir, lütfen diğer arkadaşlarınızında mağdur olmasını önlemek adına bu eylemi Uçuşu olmayan üyeler ile ve şirkete karşı değil yasayı çıkaran iktidara karşı her platformda yapın takip edin, İLO ya gidin mahkemeye gidin tüm kamu oyunu, Memur sendikalarını yanınıza alın o zaman haklı ve güçlü olursunuz. 0
  • misafir 31 Mayıs 2012, Perşembe 08:52:17 tk kaptanlarına yazıklar olsun kaç kişi destek oldu acaba.kaptan olmak zor değil biraz paran olsun birde ingilizcen 6 ay sonra şoförsün.plt rumuzlu iktidar yanlısı yal..umarım senın çoçuklarında en fazla ekip olur birgün sebebsizce işten atılır ben seni o zmn görürüm ekipten içtiğin kahfeler kanında zeehir olmuş seniin 0
  • crew 31 Mayıs 2012, Perşembe 08:17:02 zavallı pilotçuklar bir ispanyol kadar olamadınız..eee ne olcak bir sandviç e tenezzül eden adamlardanda başka birşey beklenemez...satanı gün gelir satarlar...o ispanyolu alnından öpmek lazım 0
  • Kendini pilot sanan insana 31 Mayıs 2012, Perşembe 06:56:26 Sayin pilot bey ; siz bize 2cay verin kendinizi calisti sanin diye yorum yapiosunda once sole donup kendinize baksaniza .. Sizler evlerinizde haniminiza dai giki cikmayan insanlar ucaga gelince erkek oluyosunuz bakiyoruzda , kiminiz emir kipleriyle konusur kiminiz yuzumuze bile bakmaz ..sizler yaninizdaki kaptani anca is arkadasi olarak sayiyosunuz eee haklisinizda nede olsa o meshur elinizde dolanan listeyi ikiniz paylasiyorsunuz .ne demek istedimi siz gayet iyiii anladiniz ... Allahtan sizin gibiler az sayida kaldi ... 0
  • PLT SÖZÜM SANA 31 Mayıs 2012, Perşembe 03:35:34 Personel olduğunu farketmişsin..Tebrikler...İşini fazla bekletme ama senin uçağa ihtiyacın yok,astronot olmuş uçuyorsun zaten...Ha buarada kabin memurlarına da sana ikram yapsınlar diye değil uçuş güvenliğini sağlamaları için maaş veriyorlar kabin ekibi görev sorumlulukları SGHM ;ICAO ve JAR talimatmarı ile belirlenmiş olup çok kolay ulaşıp öğrenebileceğin niteliktedir bu kadar cahil olup kokpitinde adını lekeleme istersen kardeşim...Azıcık oku zihnin açılır... 0
  • Plt 31 Mayıs 2012, Perşembe 03:13:35 Yarın THY personeli olarak uçuşum olduğu icin cvp veremiycem sizlere. İyi geceler... Sizin gibi grevle ugrascak boş vaktim yok. İş beklemez.... 0
  • PLT BU SÖZÜM SANA 31 Mayıs 2012, Perşembe 03:00:08 Bu kadar şişme senden büyük allah var yukarıda..Sen turizm sektörünün havacılık dalında sadece insanları biryerden bir yere götürmekle görevli maaşlı bir personelsin.Hepsi bu görevinde tabiki kafa patlatmak bu yüzden maaş alıyorsun yaptığın büyük marifet değil yani...Bir tır şoförünün bir otobüs şoförünün havadaki ikamesisin .Üstelik o çalışırken dikkati sürekli yolda olmak zorunda sen ise FMS denen bir bilgisayara işini devredip kulaklığından konuşma dinlemekten başka birşey yapmıyorsun bir de bunu birşey zannedip konuşuyorsun GEAR DOWN BABY THREE GREEN CHECK ondan sonra otur herzaman yaptığın gibi bulmacanı çöz amirin sana getirdiği sandivicini ye sus otur... 0
  • Plt sana 31 Mayıs 2012, Perşembe 02:48:08 Sen böyle düşünüyorsun diye herkes senin gibi düşünmez gelip duya görmemiş kara cahili pilot yaparsan böyle düşünür o kadar Avrupa'ya gidiyor bı dunya görüşün olsun bı saygın olsun insanlara böyle geldin böyle gider 2sene gözün para gördü diye kendini adam sayma görgüsuz her yerde belli oluyor gülüyoruz sizi görünce kabinde ben çay dağıtmıyorsam sende düğmeye basıyorsun ... 0
  • İsmin önemi ok 31 Mayıs 2012, Perşembe 02:34:51 Tek bir yurek olma zamanı..THY bir bütündür.Yer personeli,teknik ekip,kokpitt,kabin...hicbir birim birbirinden ayrı hareket edemez.Şimdi de etmemeli,birlikte olmalıyız. 0
  • Plt 31 Mayıs 2012, Perşembe 02:34:12 Kaptanla kabin aynı odada kalmıyor yemediğimizi nerden biliyosun. Yoksa aynı odadami kalıyorlar (!) 0
  • plt'a 31 Mayıs 2012, Perşembe 02:25:31 yeşilköyde oturuyorsunuz madem niye otelde 5 dolar veripte bir hamburger yiyemiyorsun onu açıklasana uçağa gelir gelmez ilk işin amirden sandviç istemek 0
  • Plt 31 Mayıs 2012, Perşembe 02:25:02 Ben kendi adıma calışma arkadasım sadece yanımdaki kaptan olur diyorum.... Bilmem anlatabildimmi 0
  • havacı dan plt ye cevap 31 Mayıs 2012, Perşembe 02:15:53 çalışma arkadaşına ' herkes yerini bilsin, altı üstü sandviç çay dağıtıyorlar ' diyebilecek kadar küçülebilen, işten atılmalarına ( ki kendisi için de geçerli olan hakların kaybedilmemesi için uğraşan ve bu uğurda işinden olan insanlar bunlar ) sevinebilen bir insan acınası zavallıdır. kendini nasıl bir yere koyuyorsun da başkalarını beğenmiyorsun. bugün pilot olmaya karar veren 15 ay sonra pilot oluyor. ayrıca o bahsettiğiniz sandviç için kaç takla attığınızı da çok iyi biliyoruz, çantaya ekipten birinin sandviçini de atıp ' bunu da otelde yerim ' demeyi de biliyorsunuz. sizin gibiler yüzünden burası karşılıklı atışmaya döndü ne yazık ki ama o kadar ucuz cümleler sarfediyorsunuz ki insan sessiz kalamıyor... 0
  • Plt 31 Mayıs 2012, Perşembe 02:12:00 Pilotların bu kadar az şekli yok. Kabin sefaköyde Toki'de oturur. Kokpit Yeşilköy... 6 aylık eğitimle sefaköyde otursam sesimi cikarmazdim ama. 0
  • Plt 31 Mayıs 2012, Perşembe 02:02:38 Sizin elinizden yediğimiz herseyin parasını veriyorlar size. Siz değil siZe para veren haram olsun diyebilir sadece. Herkes işini yapıyor. Biz kafa patlatalım sizde 2 çay verdik diye grev yapın. Gülüyorum..... 0
  • plt 31 Mayıs 2012, Perşembe 01:57:25 sen pilot musun ? şayet öleysen kabin ekibinin elinden yediğin herşey haram olsun sana ..!!!! 0
  • +1 31 Mayıs 2012, Perşembe 01:50:27 pilotlar sizin tek şekliniz pasaport bankosunda bizden önce geçmek,ekip otobüsüne önden binmek olur,siz bir çay bir sandviç uğruna neler yapmazsınız ki... 0
  • plt 31 Mayıs 2012, Perşembe 01:41:36 ya kabin ekibi kendilerini bizle nasıl bir tutar.. herkes yerini bilsin.. kokpitin kabinle ne alakası var.. altı üstü o sandiviç çay dağıtıp o kadar para alıyolar birde beğenmiyorlar.. işten atılanlara haktır.. umduğunu değil bulduğunu yiyeceksin.. memur öğretmen ne yapsın.. almasınlar tekrar bunları işe.. nankör bunlar 0
  • Pilotcuklara 31 Mayıs 2012, Perşembe 01:27:10 Pilot degil bunlar pilot olsalardi girurlu olurlardi havacilik aski ya guya onurlari ugruna savasirlardi pilotcukda degiller cesaret leri yok anca sekerli cay sutlu nescafe isterler sutude isittirirlar evlerinde icebiliyorlarmi avaba sutlu nescafelerini yok ya yokk birlik olamadilar beceremediler ingilizcesini begenmediginiz ispanyol kdr insan cikamadiniz korkaklik var ne anlarsiniz birlikten betaberlikten cok yazil sizin tuzunuz kuru tabiki alkiss kabinee insaniz onurluyuzz serefliyizzz 0
  • doğrucu davut 31 Mayıs 2012, Perşembe 01:02:00 sendikalı olmayıp işe giden personeli bir şekilde baskı altına alıp, 'bunlar sizin arkadaşlarınız onları yalnız mı bırakacaksınız' sözleriyle işe gitmesini engelleyerek işten çıkarılmasına neden olan arkadaşlara sesleniyorum.işten çıkarılan bu arkadaşların bundan böyle maaşlarını siz mi ödeyeceksiniz? bu arkadaşların aynı imkanlarla Türkiye de başka bir işe girmelerini sağlayabilecek misiniz? maaşlarına güvenip borçlanan bu arkadaşlarımızın banka borçlarını ve kredi kartı borçlarını sizler mi ödeyeceksiniz ? nasıl bir vebal altına girdiğinizin farkında mısınız ? şimdi rahat uyuyabilecek misiniz? 0
  • Pilotcukl 31 Mayıs 2012, Perşembe 00:13:14 Size sesleniyorum ey jineous gecinen pilotcuklar.Begenmediginiz nefeet ettiginiz ve ingilizceniz yetmedigi icin 2 kelime bile edemediginiz bir ispanyol pilot kadar dahi durus sergiliyemediniz .Yaziklar olsun.ONURUN OLMADIKTAN SONRA PARAN OLSA NE YAZAR OLMASA NE YAZAR. 0
  • yolcu 30 Mayıs 2012, Çarşamba 23:56:27 tırışkalar sizi uyarmadım mı?yumurta mermerle çarpışırsa olan yumurtaya olur diye.ama kafa yok ki ne söylesen boş.üç beş sendikacının gazına geldiler ve kapının önüne kondular.hala kafaları basmıyorki bunca kıyıma rağmen gaza gelip güya bu atılanları geriye alsınlar diye yine eyleme kalkışıyorlar.yahu bi düşünün GREV KIRICI(bugün için SKY)mevcut.sizin eylem daha başlarken güme gider.hani TEKNİK? birkaç cılız ses gerisi hikaye.YER İŞLETME??? duyan gören varmı?tabiki yok çünkü tuzları kuru bu konu onları ilgilendirmiyor bile.kaldınız gene beğenmediğiniz sandöviç hırsızı,meyvesuyu hırsızı,astronot,ingilizce bilmez dediğiniz PİLOTlara.ama onlarda enayi değiller.sizin gibi tırışkalara (akılları varsa)da asla destek vermezler.neden mi?şirketinizin 3-4 yıl önce ortada hiçbir haklı sebep yokken bir kaptanı(SIRF SENDİKA TEMSİLCİSİ DİYE) kapının önüne koyarken SİZ NE YAPTINIZ?? 0
  • Duyarlı olalım birlikten kuvvet doğar 30 Mayıs 2012, Çarşamba 23:17:28 http://www.labourstartcampaigns.net/show_campaign.cgi?c=1402 arkadaslar bu linkten destek bekliyoruz bunun atlası pegasussu yok hepimiz Biriz bizim yeşermen dallarımızın kuruması sizimde gelecekler ilgili ümitlerini bitirir yok şirket barıyormuş para yokmuş havada yemeklerde yere iniyoruz deli gibi çalışıyoruz vücudumda bu geç yasımda bir sürü sorunlar çıktısından gibi çalışmak hepimizin hakkı diğer havayolları duyarsız kalmayın biz meslek kardeşimiz ... 0
  • way way 30 Mayıs 2012, Çarşamba 23:07:43 İktidara ayıp olur hiç düşünülmeden çıkarılan pilotlar ne zaman unutuldu haklar yalnızca kabın memurlarından alınmıyor kaptanlardanda alınacak neyse onlar eywallah dedikten sonra bize..... 0
  • Pilot? 30 Mayıs 2012, Çarşamba 23:00:47 Pilot niye kabin de çalïşana destek versin? Kabin önce görevini yapsın.... Pilotlar olarak tabiiki katılım olmadı,olmazda. Ayıp bir davranış olur bu iktidara. 0
  • tebrik 30 Mayıs 2012, Çarşamba 22:24:13 bedel ödeme zamanı yerinde tespitin için çok teşekkürler kuklalar olduğu sürece oynatıcılar hep kaymağını yer 0
  • Bunun için oğlumun pilot olmasını istemiyorum... 30 Mayıs 2012, Çarşamba 22:07:03 Doktorlar sizden daha onurlu çıktı ey pilotlar, haberiniz var mı? 0
  • Utanıyorum bu zihniyettekilerle aynı kimliği taşıdığım için... 30 Mayıs 2012, Çarşamba 21:56:47 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Bedel ödeme zamanı 30 Mayıs 2012, Çarşamba 21:37:23 Önceden haber vermeden şirketi yüzüstü bıraktınız. Ekmek yediğiniz yere ihanet ettiniz. 104 uçuş iptal oldu. Olaydan habersiz yüzlerce yolcunun hakkına girdiniz. Grev hakkı konusunda haklı pozisyondayken kendinizi etik olmayan hareketiniz nedeniyle haksız duruma düşürdünüz. Hükümetin eline koz verdiniz. Şimdi THY eline geçen kozu iyi değerlendirecek, grevcileri atacak ve yerine kendi düşüncesindeki insanları alacak elbette. Bu onun en doğal hakkı. Aynı zamanda THY de torpilden de bahsedemeyeceksiniz. Çünkü şirkete ihanet ettiniz ve şirkette elbette şimdi kendi istediği insanları sizin yerine alacak. Her zamanki gibi yine birilerinin oyuncağı oldunuz, tebrikler.. 0
  • tk'lı 30 Mayıs 2012, Çarşamba 21:05:36 tk kaptanları;hepinize yazıklar olsun.... 0
  • Engin 30 Mayıs 2012, Çarşamba 21:03:57 Allah tüm çalışanların yardımcısı olsun,hele ki sizler büyük sorumluluklar alarak sevdiklerinizden uzak kalarak görevinizin başındasınız..grev hakkı bütün çalısanların en dogal hakkıdır,uçuşum yok ama olsa dahi vatandas olarak sizi desteklerdim..burdan yazan çizen 3-5 dengesizin sözleri sizi incitmesin. 0
  • DESTEK OLALIM... 30 Mayıs 2012, Çarşamba 20:07:45 http://www.labourstartcampaigns.net/show_campaign.cgi?c=1402 0
  • İsim / Rumuz 30 Mayıs 2012, Çarşamba 19:43:23 evet cıkan yasa resmen insan hakkı ıhlalidir fakat ılk sorgulanması gereken sendika.dunki plansız eylemden sonra 200 kisiyi isten attırdı.simdi 200 kisi ile direnise devam sacmalıgını sürdürüyor ve gündemde kalmaya calısıyor.neymis...muhalefetdte destekmis. bilmiyormuki bu olaylar muhalefetin isine geliyor.akparti oy kaybediyor.neden cıkıp cumhurbaskanıyla erdoganla gorusmuyorlar.ilk sorgulanması gereken bence hava is. 0
  • pilotçuuukkk 30 Mayıs 2012, Çarşamba 19:35:04 he he pilotçuklar yine yanlız bırakmışlar kabini...helal olsun size astronotçuuklar 0
  • yasAK 30 Mayıs 2012, Çarşamba 19:25:46 Aman bırakın eylemi polis neden geldi ? çünkü artık grev yasak oldu , resmi gazetede yayınlanmasını beklemeden , bir de nezarete girmeyin. 0
  • thy çalışanlarına yardım edelim 30 Mayıs 2012, Çarşamba 19:22:39 dünyada sendikal haklar savunulurken maalesef bizim ülkemizde şiddet ile karşılanıyor,ama siz bir avuç yürekli insan mücadelenize devam edin,elbet ki kazanacaksınız,sizleri kalpten destekliyorum. 0
  • YASAK 30 Mayıs 2012, Çarşamba 19:13:09 GREV YASAĞI MECLİSTE KABUL EDİLMİŞ. 0
  • don kişot 30 Mayıs 2012, Çarşamba 18:56:17 THY kabin ve tekniğin gösterdiği dim dik onurlu duruş, beni inanılmaz gururlandığını burada belirtiyorum, sizlere saygım sonsuz. 0
  • thy zede 30 Mayıs 2012, Çarşamba 18:55:31 siz haklısınız ama şirket zaten zarar acikliyor yönetim vurdum duymaz hep beraber thy yi batirinda herkes kurtulsun 0
  • Vatandaş yanınızda 30 Mayıs 2012, Çarşamba 18:55:19 Korku,korku,korku....Nereye kadar? Artık zaman korkmama zamanıdır.Merak etmesinler veya heveslenmesinler birileri kimse açlıktan ölmez.Ama vicdanı olanlar arkadaşlarını satarlarsa ömür boyu azap çekerler.Bir yolcu olarak kabin personelinden güleryüz bekliyorsak aynı şekilde onların iyi çalışma koşullarına sahip olmalarını da istemeliyiz.Mücadele edene helal olsun.Elimizden maalesef birşey gelmiyor.Ekmeğinizde gözü olanları da kaale bile almayın.Boşverin gitsin.Muhtemelen bir kişi farklı rumuzlarla yazı yazıyordur. 0
  • YOLCU 30 Mayıs 2012, Çarşamba 18:52:54 dün bende iş görüşmesi için yurtdışına gidemedim.çok sinirlenerek dışarı çıktım olanı ozaman anladm.bizler habersiz olarak iptale kızarken dışarda halbuki haklarını savunan emekçiler vardı.biletimi iptal edip başka bir havayolu ile gittim.bundan sonrada THY yok benim için.önce çalışanlarına huzur verki bizde gönül rahatlığı ile uçağınıza binelim.YAZIKLAR OLSUN 0
  • pilot 30 Mayıs 2012, Çarşamba 18:52:08 Pilot olarak söylüyorum ki dün resmen fos olduğumuz ortaya çıktı. Havalı olanlara söylüyorum HAVANIZ SÖNDÜ. Artık KABİN başı dik yürürken sizin gibiler yüzünden bizde başımız eğik gezeceğiz. 0
  • TRT3! 30 Mayıs 2012, Çarşamba 18:47:25 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • PİLOTLAR BARİ GREVİ KIRMAYIN 30 Mayıs 2012, Çarşamba 18:46:46 Beyler korkunun ecele faydası yok. AKP torpillileri anlarım.Onların işi parti emirlere uymak. Ya size ne oluyor.İlk fırsatta sıranın size geleceğini göremiyor musunuz ? En etkili silahınız elinizden alınıyor.Siz seyrediyorsunuz. Yarın birbirinizin ya da çocuklarınızın yüzüne nasıl bakacaksınız ? 0
  • helal olsun 30 Mayıs 2012, Çarşamba 18:46:45 sizlere helal olsun pilotlar sizler gibi cesur olamadılar 0
  • vazgeçmeyin 30 Mayıs 2012, Çarşamba 18:42:27 Eyleme katılan personeli tebrik ederim, umarım pilotlar ve teknik personel etkin olarak iş yavaşlatma ve mazeret eylemleri yapar. Sendika grev kararı verse dahi hükumet grevi iptal edecektir (daha önce cam sanayisindeki grev "milli güvenlik" gerekçesiyle engellendi). Korkunun ecele faydası yok. Bugün haklarınızı savunmazsanız birkaç yıl içinde taşeronlaştırılacaksınız, mevcut haklarınız elinizden alınacak. AKP'nin hedefi Katar/BAE/Singapur tipi despot bir devlet. Bunun önündeki büyük engellerden biri de kalifiye meslek örgütleri ve sendikalar (örneğin doktorlar, mimarlar, mühendis odaları ), bu kesimlerin üzerine bilinçli olarak gidiliyor ve halk birbirine düşman ediliyor. Bilmemkaç lira maaş alıyorsunuz diye eleştiri getiren adamcıklara da uygun bir atasözümüz var "Sen eşek olduktan sonra semer vuran çok olur" diye. 0
  • eylem etkisini gösteriyor 30 Mayıs 2012, Çarşamba 18:40:05 uçaklarda yeniden iptaller geçikmeler başladı eylem etkisini gösteriyor 0
  • İsim / Rumuz 30 Mayıs 2012, Çarşamba 18:37:37 THY çalışanları yeterince haksızlığa uğradı.. Artık konuşma sırası çalışanların. Grev hakkı alınamaz. Birbirinize destek verin. 0
  • YOLCU 30 Mayıs 2012, Çarşamba 18:31:13 SONUNA KADAR HAKLILAR.THY GLOBALLY FOSS ÇALIŞANLARA HELAL OLSUN.BAK 200 KIŞI GİTMEDİ NASIL UÇAKLAR YERDE KALDI.ONLARSIZ HİÇ YOKSUNUZ SAYIN YÖNETİM GORUN BUNU.GREV İŞÇİNİN HAKKIDIR 0
  • Dogrucu 30 Mayıs 2012, Çarşamba 18:26:39 Sizkendini bilmez disardan konusan kisiler kendinizi desifre etsenize.Ordan konusmak kolay .biz bu isi para icin degil haklarimizi korumak icin yapiyoruz.Birakin artik dangalak konusmalari.. 0
  • Hostes değiliz ama yanınızdayız ! 30 Mayıs 2012, Çarşamba 18:22:25 Adama adam gibi davranmak lazım thy nin başındakiler adam olsaydı böyle olmazdı thy bunu sonuna kadar hak ediyor uçmasın uçaklar 1-2 günde görsün neler oluyor bırakında onların canı yansın ! 0
  • Sana soyluyorum diyen Bebeeemmmmm 30 Mayıs 2012, Çarşamba 18:17:32 Biz yeri geldi maasimizin yüzde 10 nunu şirkete bagisladik, neden bahsediyorsun sen,100 milyar maaş al boynunda tasma olduktan sonra neye yarar bebeemmmm,ezilmeye mecbursun... 0
  • AT 30 Mayıs 2012, Çarşamba 18:14:33 Atlarla geliyoruz 0
  • eylem yoğunlaşıyor... 30 Mayıs 2012, Çarşamba 18:07:15 eyleme katılım şu an 1000 kişiyi aştı yoğunlaşıyor burası 0
  • Sana söylluyorum 30 Mayıs 2012, Çarşamba 18:05:13 Bebemm diye başlık atmissin bizde yıllarca özel hava yollarinda kabın memuru olarak gorev yaptık yeri geldi yarı maaş aldık ama hicbirzaman şirketimize eylem yapmadık kısın ücretsiz izin verildi ama yine eylemde bulunmadık simdi bizi mi yalaka olduk yada koyun tam aksine biz mesleğimizi sevdik sirketle el ele olduk sizin gibi 200 kisi kalmadık biz kokpit ve kabın hep biraradaydik şirketimiz için havacılık askı için yarı yolda birakmadik hiçbirimiz hiçbirimizi varsa bir sorununuz bir baskan secersiniz aranızdan o konuşur isteklerinizi yolculukları mağdur ve şirketinizi böyle bırakırsanız pat diye onlarda pat diye bırakır hersey para degil diyorsunuz hak istiiyoruz diyorsunuz ya yalaka olmayın diyorsun ya O zaman beyenmiyorsaniz beyenen seven insanlara bırakacaksınız bu meslek sevmeden yapılmaz zaten bu zihniyette olanların uçması anormaldir... Havacılık hata kabul etmez ... 0
  • azd 30 Mayıs 2012, Çarşamba 18:00:01 kokpit ekibi her zaman ki gibi kader arkadaşlarını satmış...birde insanlar canlarını bunlara emanet ediyorlar...yazık para için herşeyi yaparsınız...görende sizi adam zanneder 0
  • İsim / Rumuz 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:52:29 200 kişi için gitmelk biynumuzun borcu arkadaşim o saatte bizimde uçuşumuz olabilirdi ve bizde inanıp gitmeyenilirdik.yok biz atılmayalım olmaz Birlikte başladık herkes atılıncaya kadar devam 0
  • Oldu tesekkurler 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:52:21 AtlasJet personeli sizin yariniz kadar aliyor,yariniz kadar ucmuyor belki. Az para az is,cok para cok is. Ne kadar ekmek o kadar kofte. Gunde sadece 4-5 saat ucun size ikibin lira deseler kimse kabul etmez. Ondan sonra biz derdimiz para degil dersiniz. Evet derdiniz sadece para degil,derdiniz hem az calisalim,hem ayni maasi alalim. 0
  • Misafir 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:52:19 Para için çalışıyorlar diyen arkadaşlara soruyorum. THY nin üst kadrosu ne için çalışıyor afedersiniz,onlar kaç para maaş alıyor haberiniz var mı, hepsi AKEPE hükümeti başa geldikten sonra koltuk,makam sahibi olup kendilerini padişah veziri ilan edip asmaya kesmeye başladılar. Artık kendi yandaş gazetecilerini bile eleştirdi diye kovdurtuyorlar.Belki bugün değil ama birgün elbet bunlar sizlerinde başına gelecek.Ancak bizim halkımız böyledir,düşene yardım etmez,birde kendileri vururlar. 0
  • Bebemmmmm 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:50:24 Para bizde bebeeemmmmm sizene,yiyorsa sizde uçun sizde kazanın bebeeemmmmm... 0
  • Airport Haber'e mesaj 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:46:36 Sevgili Airport Haber yetkilileri, yazilan yorumlari denetleyip buraya yansittiginizi soyluyorsunuz. Sizden ricam, havaciligi bilmeyen insanlarin yorumlarini post etmemeniz. Cok gereksiz bir kelime coplugu olusuyor. Yok para, yok issizlik... Parasini cok begenen varsa bu isin, basvurur ... Kina yaksinlar 200 kisi de cikartildi... Belki sanslari artar... Yapabiliorlarsa yapsinlar.. Disardan ahkam kesmekle olmuyor... Acaba maasimizi yada sosyal haklarimizi cok bulanlarin hangisinin kucaginda bir yolcu vefat etmis. Yada hangisinin suraina calistigi is yerine bir bardak icki firlatilip kufur yemis sarhos bir yolcudan.. Meslegi insan a servis olmayan insanlar sozum size bos konusuyorsunuz. Konusmayin. Emin olun ki butun THY personeli belirli bir zeka seviyesinde... Kimse gulluk gulistanlikken bu olaylara kalkismaz. 0
  • alsam ingiltere 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:45:19 Adam olun baslikli yazi nasil yayinlaniyor.Siz kimin yalakasisiniz? 0
  • actinia 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:43:44 bu cok bılen arkadaslar thy de kamır memuru pılot yada teknık personel olarak ne sureyle gorev yapmışlar, oturdukları yerden konusmak kolay ınsanları emeginin ne oldugunu sıkıntılarının ne oldugunu bu ıs kolunda calısmadan nasıl konusabılıyolar .burda kımse emek verdıgı ekmek yediği sırketın zarar etmesı yada zor duruma dusmesının peşinde değil işten atılan insanların hepsi senelerdir bu sirkete emek vermişler şirketin bu duruma gelmesinde de hak ve pay sahibi olmuşlar burda amaç para da dieğil sadece kazanılmış hakların ellerinden alınmaması... 0
  • actinia 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:43:44 bu cok bılen arkadaslar thy de kamır memuru pılot yada teknık personel olarak ne sureyle gorev yapmışlar, oturdukları yerden konusmak kolay ınsanları emeginin ne oldugunu sıkıntılarının ne oldugunu bu ıs kolunda calısmadan nasıl konusabılıyolar .burda kımse emek verdıgı ekmek yediği sırketın zarar etmesı yada zor duruma dusmesının peşinde değil işten atılan insanların hepsi senelerdir bu sirkete emek vermişler şirketin bu duruma gelmesinde de hak ve pay sahibi olmuşlar burda amaç para da dieğil sadece kazanılmış hakların ellerinden alınmaması... 0
  • OBJEKTİF 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:39:25 Buraya yazanlara bakıyorum da, ne işleri vardı grev yapıyorlar diyenleri, zaten çok para alıyorlar diyenleri hayretle karşılıyorum. Şu anda Meclis'e getirilen yasa ile artık grev dahi yapamayacaksınız ne olursa olsun, yani sizin elinizden grev hakkınızı alacaklar, zam yapmayacaklar artık, hatta sosyal imkanlarınızı kısıtlayacaklar, ve siz tüm bunlara karşı istifa etmekten başka çare bulamayacaksınız. İşten çıkarılan 200 kişi geride kalan 3800 kişinin haklarını savunmak için oradaydı. Para için geleceğini ipotek altına aldıranlar kişiliklerini ve karakterlerini de kaybederler unutmayın!!!!!!! 0
  • Adam olun 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:39:14 Sahiplerinin kalemsorlugunu yapanlar,bilip bilmeden ahkam kesen ahmaklar, paramizda pulumuzda gozu olan akbabalar, efendilerinin saksakciligini yapan yagdanliklar bi susun la adam olun adam.Neden adam olun diyoruz biliyo musunuz cunku siz ancak burada atar tutarsiniz olm biriniz de gelip orada bizi yuhlayin la hadi bekliyoruz ama yurek yetmez dimi la 0
  • C.E. 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:38:42 eylem yapan arkadaşlarım sizi sonuna kadar destekliyorum. Dün sabah bende alandaydım hepinizle tek tek gurur duydum. akp ve onun yalaka yandaşları bu size ders olsun. tanrı değilsiniz ve er yada geç haklı müzadelemiz kazanacak! 0
  • alsam ingiltere 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:38:39 Yaziklar olsun size.Benim yazdigim yorumda hic bir hakaret yok yayinlamiyorsunuz.Isinize gelmiyor demek fakat"yigit yalakalar"diye hakaretleri koymakta sakinca gormuyorsunuz.Diyecegim sizin web te kabin memurlarinin yalakasi oldu.Bakalim yayinlayacakmisiniz 0
  • nerde sendika 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:37:33 ne olacak o 200 kisinin hali. acil aciklama bekliyoruz sendikadan. ya istifa edin ya da aldirin tekrar onlari ise. 0
  • Thy de kabininine 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:35:50 Universitesini okumus insanlar 8 aydir bu meslege birmek icin bekliyor biz bunu meslek olarak goruyoeuz ama halen ise alinan yok. Ve nerdeyse hepiniz bu meslegi sadece para kazanmak icin yapiyorsunuz alinna maaslar ortada bizler ne parasi icin nede baska sey icin bu meslegi sevdigimiz icin istedigimiz icin okuduk meslegin kiymetini bilin. 0
  • thy 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:35:17 yalakalar çok başlarına bi gelse anlarlar neyin ne olduğunu ağzına geleni konuşurlar... 0
  • Destek adli kullanici 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:35:14 Dikkat et bak senide ucaktan atarlar madem calisan degilsin:))) 0
  • :-O 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:34:58 Bu her şeye yorum yapan ancak konuyla alakalı en ufak bir bilgisi olmayan sayın yorumcular, olayın para değil, demokratik hakları savunabilme özgürlüğü olduğunu ne zaman anlayacaklar acaba. Yeri geldimi, ülke elden gidiyor, hiçbir şey yapmadan duruyorsunuz, Vatan, Millet, Sakarya diye ahkam keserken, bir çalışanın en önemli hakları umarsızca elinden alınıyor diye karşı çıkmasını eleştiriyor ve dininiz, imanınız olan paraya bağlıyorsunuz. Olayın hiç düşünmediğiniz bir yönü daha var, eğitimsiz, kalifiye olmayan, bilgisiz ya da aşırı yorgun kabin ekiplerinin acil bir durumda sizlerin güvenliğini nasıl sağlayacağı... 0
  • 17.07 ye cevap 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:33:36 Biz zaten peygamberin ummetiyiz....(seni bilmem) bilmedigin konularla ilgili yorum yapma 0
  • Özel Havayolu Çalışanı 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:30:26 Değerli arkadaşlar, buradan işveren ağzı ile konuşan o "YİĞİT YALAKA'lara" karşılık vermeyiniz yok yolcu mağduriyeti yok şirket sevgisi gibi laflar karın doyurmuyor, o yalakalar her zaman vardı var olmaya da" devam edecekler,kimse sormuyor yapılan kalleşliklerin, ayak oyunlarının kim ve kimler tarafından tezgahlandığını, şimdi birlik zamanı bu sektörde sizi en çok özel havayollarında çalışan arkadaşlarınız anlar herkes şunu unutmasın "kuzu meler kervan gider" haklı eyleminizi kutluyorum. 0
  • destek 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:26:00 Eyleme kaılan bütün arkadaşlarımı destekliyorum sivil bir vatandaş olarak yanınızdayım. 0
  • ? 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:25:54 Geçen sene maaşlar3500-4.000di bu sene oldu 5.000. Her geçen gün 1.000 lira artış yapılıyor. Çok şımarık arkadaşlar var durup dururken eylem yapalım dediler. Canları sıkılmış cocukların. Eee napsınlar dinlenme süreleri çok; uçuşlar kısa, ekipler fazla. Boş kalan zamanlarını değerlendirmek istemişler. He bu arada Singapur, Emirates Havayolları'nda 13 kişi uçarken 330 uçağında aynı uçak tipinde 8 kişi değillermiş. Mazeret izinilerini rahat alıyorlarmış. Bir yakınları öldüğünde, hastandıklarında kimse ölüm belgesi istememiş onlardan. SMS teknolojisi ile işten atılıyorlarmış. Yalanmış işte hepsi çoluk çocuk işleri de yok eylem yapıyorlarmış böyle. La Fontaineden Masallar işte. İyi Uykular... 0
  • 17:07'ye 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:24:33 Anayasanın 90.maddesini oku.Eğer ben ümmet oldum diyorsan zaten hiç okuma. 0
  • İsim / Rumuz 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:23:26 16000 CALISANI OLAN BİR SIRKETTE 200 KANUNSUZ EYLEM YAPAN BASKALDIRICI DİĞER 15800 KISI İSE THY NIN YUZ AKI , HELEKI ONLAR VAR. BU 200 BAŞKALDIRICIYI İŞE TEKRAR ALMAYI BİR YANA BIRAKIN KANUNSUZ EYLEMIN BAŞKA DESTEKCILERI VARSA ONLARADA KANUNI HAKKINIZI KULLANARAK İŞİNE SON VERİN HER KANUN DEĞİŞİĞİRKEN KİMLERİ İLGİLENDİRECEKSE. KANUNSUZ EYLEM YAPMA HAKKI VARMI ? BUNLAR HER VESİLE İLE KENDİLERİNDE EYLEM YAPMA ÖZGURLUGU GORECEKLERSE YARIN BİR GÜN UCAKTA VAY HALIMIZE UZERİMİZE CAY KAHVE DOKMEYECEKLERİ AC SUSUZ BIRAKMAYACAKLARI TUVALETLERI BOZMAYACAKARI NE MAGLUM ? MADEM THY DE MÜSTERİ MEMNUNIYETI ÇÖK ONEMLI BİZ BUNLARDAN MEMNUN DEĞİLİZ VE BİR DAHA BULARLA UÇMAK ISTEMİYORUZ 0
  • Olay tamamen sendika baskaninin hakaretleri 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:15:23 Baskan hakaret etmemeliydi....kabinide gaza getirdi 200 kisi isinden oldu....simdi 200 kisi yle beraber aksam 5 te dishatlar gelise. Gelin diyo ama off olanlar....baskanin thy zarari 2 milyon dolar....kim verecek bu zarari..halk...halkin vergisi.....bir baskan hakin 2 milyon dolarini yok etti 200 kisiyide ekmeginden etti.... 0
  • İsmet 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:12:22 Hakkını arayan insanları "bunnar köpek gibi para aleyor bide şigayet edeyorlar" şeklinde barbarca, cahilce eleştirmeye çalışan; hayatını, haklarını ve özgürlüklerini para için satabilecek potansiyele sahip olan insanlarımız... Lütfen rica ediyorum hatta yalvarıyorum kendinize gelin. İslam haklı isen hakkını savunmayı söylemez mi? Siz bunu nasıl olurda kişinin elinden almaya çalışırsınız. Asgari ücretin bu denli düşük olduğu ülkemizde isyan etmeyende midir suç yoksa söz hakkı elinden alınacağı için mücadele edende mi? Olay para mı? Yaşamınız, dininiz para mı? Bu ülkede dinimizin güzelliklerinden hiç mi nasibinizi almadınız? En azından ilk emre uyun OKUYUN! Bağnaz tıknaz olmayın yalvarıyorum. Grev zamanlı yapılmalıdır bilseydik önlem alırdık diyorsunuz. Ancak sunulan yasa tasarısının görüşmeler şiddetini arttırdığı için iş verenin elinde büyük koz olsun diye bianda üretildiğini biliyor musunuz?? 0
  • k/m 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:11:42 hani diyorsunuz ya sizin maaşınıza dışarıda köpek gibi çalışacak bir ton insan var diye,işte bende size diyorumki biz köpek gibi değil insan gibi çalıştığımız için buradayız...ve sizler gibi köpek gibi çalışmak niyetinde değiliz insan gibi çalışmaya devam etmek için yasaya hayır diyoruz... kendinize yakıştırdığınız sıfatlara bak her yerde yok eşşek gibi çalışcak yok köpek gibi çalışcak insan çok...ne ayıp ya ben sizin adınıza utandım emek verin sizde insan gibi çalışın...ayrıca diğer hava yollarının 4-5 katı maaş aldığımızda asla doğru değil 2.200 net maaş ve uçuş tazminatıdır... türkiye şartlarına göre evet iyi ama bilmeden asılsız rakamlar kullanmayın rica ederim... hee bide madem öyle buyurun beraber çalışalım bakalım thynin sınavlarından psikoloji testlerinden geçip yanımıza gelebilecekmisiniz!!!kolaydı öyle diplamayı al gel... 0
  • Bebemmmmm 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:11:13 Paradan bahseden bebeler,evet para çok bizde sizene,delikanliysaniz sizde çalıştığınız şirkete bizi ornek gösterin bizim neyimiz eksik bizde bu kadar maaş istiyoz deyin,sizde mücadele edin,pat diye tasarı gelirse meclise bizde böyle pat diye is bırakırız ,zam isterken Aramizdaki farkında öğrenmiş olursunuz bebeeemmmm... 0
  • Yoruma dikkat 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:07:05 Burda tabiki para ve rahatlık konuşulur arkadasım sen parani kazanıyorsun kimseye muhtaç olmadan en azından isin var biz sana bunu anlatıyoruz anlayamayan sensin sen Can'ın istediği zaman eylem yapamazsın grev hiç yapamazsın insanları mağdur edemezsin şirketin aleyhine şirketini zarar veremezsin Bu yasal olmaz şirketinde seni isten çıkarması tabiki soz konusudur beğenmiyorsan çıkarsın ısinden bununda presedürü vardır 1 ay oncesinden çıkacağını bildirir tebliğ edersin istifanı öyle çıkarsın ... Ben yorgunum la olmaz herkes yorgun diğer havayolunda çalışanlar neden eylem yapıyor peki THY size bukadar maddi manevi yanında olduğu içinmi bu :( çok üzücü bu mesleği gercekten seven insanlar yapsın havacılık çok kutsal bir meslektir bu meslek sevmeden yapılmaz ... 0
  • Yolcu 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:06:40 Arkadaslar kimse gitmesin bir 200 kisininde basi yanmasin...ekmeginize bakin...sendika karin doyurmaz.... 0
  • olabilirmi acaba 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:05:24 en buyuk eylem toplu istifa bunlarin anlalayacagi 0
  • yazık valla 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:05:21 İşten çıkarılanlara ( kesinlikle çok üzüldüm ) destek için eylem yapanlarda çıkarılırsa üzüleceğimiz daha çok insan mı yaratılmak isteniyor. Sendika yöneticileri buyrun gidin hukuk karşısında durumu çözmeye uğraşın yeni gençlerimizin de canı yanmasın. Burada evli barklı aile geçindiren insanlar var ya birden işsiz kalırlarsa siz sendika olarak işin neresinde olacaksınız? 0
  • alsam ingiltere 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:05:12 Ise gitmeme hakki diye bir seymi varmis! Seni zorla goturmuyorlarki.Gitmek istemiyorsan ve isi begenmiyorsan istifa edersin.O isi senden iyi yapacak cok kisi var.Hem ise gitme,gidenleri zorla engelle,ayni zamanda maasi al,sirketi ve turizmi zarara ugrat ve ortaligi veyveleye ver, ne memleket ama.Kendi ekmek yedigi sirketi zarara ugratanlar ve web sayfasini cokertenler halka eziyet cektirenler kapi onune konmali.Bu onlar icinde iyilik, begenmedigi ise gitmek zorunda kalmazlar 0
  • Kabin 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:04:57 Olayi soyle anladim ...metin kulunk un derdi sendika biz degiliz herkese kapim acik dedi thy de personeline yanlis bir uygulama yaparsa hesabini sorariz dedi.... 0
  • thy 30 Mayıs 2012, Çarşamba 17:01:54 ya arkadaşlar sendika olmazsa bu insanlar ne yapacak haklarını nasıl savunacaklar güvencesiz bi iş olur mu allah aşkına hergün çıkaracaklar korkusuyla yaşamak bence sendika haklı hele bi de adam hakkını savunup onu çıkarıyorlarsa thy nin adına yakışmadı doğrusu bu da onun kalitesizleştirdiğini gösteriyor bravo thy kaliteni düşürmeye devam... 0
  • ne baglılıgı ya 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:59:44 ya ne baglılıgından bahsediyorsun babasının hayrına mı çalışıyor o personel, dünyanın parasını alıyorsunuz. baglı dediğin adam yuzunden dun 100 küsür ucus iptal oldu neden bahsediyorsun sen? sky'dan ekibiyle ucak kiralandı ne baglılıgı, baglı adam böyle mi yapar!!!! 0
  • kazanan yok kaybeden cok 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:58:49 isten atilan atildigiyla kalacak.yasa tasarisi gecerse zaten hersey bitecek.bunun farkinda olan sendika madem ben gidiciyim,giderken arkamda iz birakayim dedi resmen.thy ye ne zarar versem kardir mantigiyla hamlesini yapti.yanlis ve dusunmeden yapilan bir hamle oldu.vakitlice ankara ya cikarma yapilsaydi,cok farkli olacakti hersey. Emege saygimiz sonsuz;grev en dogal hak,sendika da oyle..ancak,hukuk cercevesinde hareket etmezsen hakli bile olsan haksiz duruma dusersin! Hem kendini hem cevreni yakarsin.yazik o 200 insana.5 kurus alamadan issiz kalacaklar.hepsi birer nefer,hepsi kahraman buna sozumuz yok . Hakli olduklari yolda mucadele ettiler kendilerince hakliydilar.ama yanlis olan onlari one atanlarin hatalarinin cezasini onlarin cekecek olmasidir. Kisa bir sure sonra gundem degisecek..hepsi unutulacak.. Thy maddi zarar ettigiyle,atilan kabin memurlari atildigiyla kalacak! 2*2=4 herkese gecmis ola,bir bardak soguk su! Asil sorun su; sistem ve bastakiler. Zihniyet degismeden cozum yok 0
  • Sevgi 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:57:25 Meclis yikildi .....metin kulunk ruzgari esti..... 0
  • personel 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:52:37 cok uzuldum, boyle bir yasa tasarisini meclise getiren hukumet mi, yoksa boyle bir eylemi gerekce gostererek 200 kisiyi isten atan isveren mi... THY bugun bir noktaya gelmisse bunun sebebi, calisanlarinin hissettigi baglilik duygusudur... bu yapilanlardan sonra bu baglilik duygusu ne kadar kalici olabilir... 0
  • insanlık ve onur mücadelesi mi!!!! 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:51:04 ne insanlıgı ne onuru arkadaşım. senin yüzünden müşkül durumda kalan yolcular, şirket yönetimi kiminle mücadele edecek? bir kere şunu düşün sizin TK'ya yaptığınız gibi hayatta kimse sizi yüz üstü durumda bıraktı mı! kendini şirket yönetimi yerine koysana!!! bunca zaman ekmeğini yediğin şirkete böyle yaparsan o da alır ifadeni verir çantanı kolunun altına sen sağ ben selamet... kaldı ki yönetim daha sert cezalar peşinde tazminat davası açacakmış, atilay a. öder artık, az bile size. 0
  • THY yonetimine tam destek 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:48:12 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Bilinçsiz yorum yapanlara 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:43:23 Ben gerçekten anlayamıyorum bu bir hak arama mücadelesi sizde bir kaç yabancı dil bilin , sizde senelerce okullarda ve eğitimlerde dirsek eskitin , sizde hergün en sevdiklerinizden uzakta veya görememe sonucunu göze alarak ekmek paraıs için bayram , yılbaşı tüm sevdiklerinizden uzak kalın , sizde sadece gözünüzle değilde yüreğinizle kabin , teknik veya kokpit ekibinin ve ailelerinin yerine kendinizi koyun ve ondan sonra konuşun. Bu bir hak arama ve var olan hakları kaybetmeme mücadelesidir. Sizler sene içince zamlarınızı alırken 2010 yılından beri yapılmayan zam , verilmeyen haklar için neden kimse birşey söylemiyo. 0
  • istifa 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:35:15 Greve katılıp ta işten çıkarılmayanlar yiyorsa istifa etsin. Özellikle işten atamazlar diye ahkam kesenler.... Olan işten çıkarılanlara oldu. gerrçekten üzücü... 0
  • hollow 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:32:49 olay para değil maaş değil bunu neden anlamıyosunuz ? kazanılan haklarımızı korumak için, grev hakkımızı elimizde tutmak için, sadece THY çalışanları için değil herkes için! 0
  • KORKUNUN ECELE FAYDASI YOK 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:32:09 kabin olarakartık kimseden korkumuz kalmadı.kaybedecek birşeyimiz kalmadı.zaten herkesi yavaş yavaş atmıyorlar mı işten öyle ya da böyle ? .bugün saat 17: 00 de ben de dış hatlarda mağdur olan arkadaşlarımıza destek için orada olacağım.gün birlik olma ve destek olma günüdür.tüm THY tek yürek olmalıyız.hep birlikte hareket edersek bizi asla yıkamazlar.sonuna kadar onurla,serefle hak arama mücadelesine devam edip haklı olduğumuz davamıza sahip çıkacağız.kesinlikle geri adım atmak yok.haklarımızı geri alana kadar mücadeleye devam edeceğiz.bizi yıldıramazsınız. 0
  • Emekli 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:31:29 Sn. THY Çalışanları SARI ÖKÜZÜ VERMEYİN ! Hiç olmaz sa böyle günde birliğinizi gösterin, TEKEL işçilerini hatırlayın, birliğinizle meydanda çalışan diğer şirket çalışanlarına örnek olunuz. 0
  • yazık 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:31:25 Sendikacıların tuzu kuru. THY her türlü bu işten sıyrılır.Bir vatandaş olarak sizi desteklemiyorum bu yaptığınız anarşidir.Grev kararı almadan işi durdurmak resmen şirketi içerden yıkmaktır.Dün sizin yüzünüzden bir hastamız istanbula gelemedi.havalimanına ulaşmak için 100 km.gitti birde iptal olunca geri döndü.ve bu insan fakir bir insan olduğu için bilet masrafı hastane masrafları bizler tarafından karşılanmıştı.Bu şekilde beddua alarak bir yerlere geleceğinizi sanıyorsanız yanılıyorsunuz.10 gun önceden asın grev kararırınızı bizde sizi destekleyelim ama bir gece ansızın çıkıp böyle yaparsanız.Haklıyken haksız duruma düşersiniz.vatandaşı mağdur etmek size kar getirmeyecektir.Şimdi Thy nin ekmeğine yağ sürdünüz.pat diye yapamasada 1-2 senede kabini ya özelleştirir yada sözleşmeli çalıştırmya başlar 0
  • İsim / Rumuz 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:30:06 hala görüyorum ki bunu parayla bağdaştıran insanlar var yazık 0
  • aviator 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:28:35 izinsiz grev yapilamayacagi icin bu bir grev degil eylemdir.. Diger ozel sirketlerde verilen maasin ve imkanlarin 3-4 katini alan thy calisanlari, neyin pretestosunu yapiyosunuz??? Acil isleri olan yolcularin ahini almaktan ve muhtemelen islerinizi kaybetmekten baska bi ise yaramayacak olan bu anlamsiz eylemi birakin.. 0
  • Olumsuz Yorum Yapanlara 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:28:30 Birgün sizin ekmeğinizlede oynasınlarda görün " Devamlı Kazandıgımız paradan bahsedenlere " é 0
  • kABİN MEMURU 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:27:13 SENİN AKLIN PARADAN BAŞKA BİRŞEYE GİTMİYOR MU ARKADAŞIM ? OLAYIN PARA OLMADIĞINI SAnA BEN Mİ ÖĞRETEYİM?? ÜŞENME 1-2 BİRŞEY OKUDA ÖĞREN SONRA BURDA CAHİL CAHİL YORUMLAR YAPMA ALLAH AŞKINA.. 0
  • millet koyun olmuş 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:26:48 sizin gibi olayları sadece maddiyatla değerlendiren,hak hukuktan haberi olmayan,yok mu beni güden diye bekleyen zihniyetler oldukça bu memleket daha da geriye gider... yazık! 0
  • sizin zihniyetinize... 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:26:22 Bu insanlık ve onur mücadelesine hala sanki çok az para alıyorsunuz diyerek yaklaşan insan bunun para için olduğunu düşünecek kadar dar görüşlü işte. Sizlerin çocuklarınıza anlatacak neyiniz olacak ki. Arkadaşlarınıza ve emeğine sahip çıkmaya çalışan bu insanlara olan ihanetini mi anlatacaksın . Belki de bu yasanın ne anlama geldiğini de bilmiyorsun sen. Sen en iyisi böyle devam et... 0
  • SALİM 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:25:57 AKŞAM DESTEK İÇİN ORDAYIZ...SONUNA KADAR GREVE EVET ARKADAŞLARIMIZIN YANINDA OLUCAZ... 0
  • .. 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:22:12 atılamaz diyosun ama tek tek atılıyo... 0
  • İsim / Rumuz 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:21:12 Dün orda uçuşa gitmemek için psikolojik baski hatta duygu sömürüsü yaptınız ama atılankarın kartları iptal eylemle yerine hepimiz istifa edelim. Geldiğimiz nokta bu 0
  • kabin amiri 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:20:38 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Kabin 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:20:14 Birtek THY kabın memurlarımı uçuyor diğer özel hava yıllarında uçanlar kabın memuru değilmi onlarda yoruluyor ve maaşları THY yarısı bile degil şartları daha zor yatilarda tek kalıyorsunuz onlar çift kisi kalıyor sartlariniz çok rahat yakıt ücreti bile alıyorsunuz diğer şirketlere rağmen sonrada eylemdesiniz bukadar işsiz varken bukadar havadan uçmayın lise mezunu yabancı dil bilmeyenler var aranızda ona rağmen maaşlarınız bir memurun iki katı ve universite okumuş yıllarca bence isinizin kıymetini bilin bırakın bu ise Gonul vermiş seven insanlar yapsın o kadar yolcuyu mağdur etmeye hakkınız yok böyle düşünceye sahip olduysanız bunu 1 hafta önce tebliğ etmeleri lazım degilmidir insanları mağdur edip şirketinizi hiç dusunmemeniz üzücü 0
  • dolurusa gelmeyın 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:19:55 Sevgılı arkadaslarım yapmıs oldugunuz eylemler kanunsuz dur sendıkanın doldurusuna gelıp ıse gıtmemezlık yapmayın sen dıkanın pacası yıyorsa kanunlar cercevesın de grev kararı alsın adam akıllı grev yapalım sızlerı doldurusa getırıp kanunsuz eylem yaptırarak ortalıgı bulandırıyor ve haklı durum da ıken haksız duruma dusuyoruz. sırket raporlu da olsa toplu yapılan hareketten zarar edıyorsa cıkıs vermekte haklı ve tazmınat da odemez grev hakkı olmalı hercalısanın cıkarılacak kanun yanlıs ama bu busekılde protesto edılmez kanunlar cercevesın de kanunu haklarımız ne ıse o sekılda yapılmalı. sımdı sorarım sıze o sendıka baskanı olacak kısı goruslerın den dolayı boyle sacmalıklar yapıyor zararı bızler cekıyoruz . neden daha once ankaraya gıdıp gorusmedı meclıstekı partı temsılcılerı ıle bu kanun teklıfı bugun verılmedı ya sızlere tavsıyem haklarımızı kanunlar cercevesın de savunmaktır saygılarımla 0
  • hep beraber burdayız 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:18:48 Birazdan işten atılan arkadaşlara destek için gidicez iki gündür uçuşa gitmeyen arkadaşlarım var hiçbirşey olmuyor bunlara kanmayın kimse 1 gün işe gitti diye atılamaz sonuna kadar destek vericez. 0
  • Kabin memuru 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:16:04 iyi halt yıyeceksınız cok az para alıyorsunuz ya grev yapın sızın yaptıgınız bu ulkeyı zarara sokmaktan baska bırsey degıl yazıklar olsun bu greve destek veren herkese ... 0
  • ekmegi kuru 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:14:31 EYLEME KATIL DIYENLERIN EKMEGI KURU TABI, OLAN ONLARA UYUPDA ISTEN ATILANLARA OLUYOR. THY NIN HIC SAKASI YOK BU BOYLE BILINE... 0
  • Hadi bakalım 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:12:36 Dün greve gelen arkadaşları bugün tekrar burada bekliyoruz. 0
  • * 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:10:51 Kabini yatılara yollamışlardır bile bu çoğunluk bir daha sağlanmaz gözüküyor. 0
  • İsim / Rumuz 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:06:30 Ya herro ya merro uçaktan inip dış hatlar gelişe direnişe devam 0
  • Kokpit 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:05:52 200 e yakın arkadasımız icin bir nedenden dolayı eyleme katilamayanlar arkadaşları icin destek vermedi gerekmektedir. İs yavaşlatmalı sendikaya gitmeli sosyal medyada konuşmalı. Derdimizi anlatmalı gerekirse is yavaslatmalidir. 0
  • ..bakalım daha neler olacak.. 30 Mayıs 2012, Çarşamba 16:01:46 ya arkadaslarınıza sahip cıkın bu davada haklılar diyip 4000 personelin yarısı grev yapsın yada 200 kişinin işten atılmasına göz yumun su an yaptıgınız gibi..ben de havaalanında calşıyorum siviltrafik de cok arkadasım var tk da bizim hakkımız yok ama siin böyle bir sansınız var gundem de olusturmusken bence bircok kişi gitmemeli o zaman istediginizi alırsınız ..tk için önemli degil sonucta su an egitimde yecrubeli insanlar var egitimi kısa tutar onları ucusa cıkarır 200 kişi kayıp degil ama yarınız bunu yaparsanız o zaman kimseyi işten cıkaramaz istediginizi alırsınız ama sanmıyorum böyle olacagıını cogunuz yine ucusa gidecek bende iişten cıkarıırım diye ki haksızd degil kimse kimsenin maasını vermiyo ..onlarada birsey diyemezsiniz..bence yapılacak tek sey ya tk daki km.ı toplu gitmiyecek yada 200 kişi işten cıkarılmıs arkadasları için yapmasa idiler diyip kendi aralarınızda konusacaksınız 0