THY... Cila harika, kalite endişe verici!

    Çok beğenilenler

  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 12:32:09 sayın mustafa mutlu hayal gücünüz mü diyeyim karalama gücünüzmü harika. 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 12:32:43 tam bir THY klasiği.klası gittiği için kalan kısmı söylemeye utanıyoruz. 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 30 Mart 2010, Salı 17:02:27 Mustafa Mutlu'nun yazılarını zevkle takip ederim ama bu yazısına katılmıyorum. Çok uzun yıllardır thy ile uçarım ve sistemlerinin çalışmaması ilk defa olan birşey değil, ama bu kadar abartılmamalı, milli havayolu şirketimiz böylesine aşağılanmamalı. Diğer hava yolu şirketlerindeki rötarlar sistemsel arızalar hiç kimsenin dikkatini çekmezken Thy her zaman göz önünde oluyor, lütfen abartmayalım sahip çıkalım milli değerlerimize 0
  • Misafir 30 Mart 2010, Salı 09:31:17 Son on yılda THY nın geldiği duruma bakın. İçler acısı. Eminim bu şirketi bu hallere getirenler bir gün yargı önünde hesap vereceklerdir. THY hiç bu kadar küçük düşürülmemişti. THY hiç bu kadar eleştirilmemişti. Ne hale getirdiniz canım şirketi. 0
  • Misafir 30 Mart 2010, Salı 04:08:00 Hisselerinin %53,57'sinin IMKB'de işlem gördüğü bir havayolu şirketini milliyetçilikle, Türklükle neden bağdaştırdığınızı anlayamadım. THY, alışveriş yaptığınız süpermarket, benzin istasyonu gibi herhangi özel bir ticari kuruluş. Diğer yerli havayolları uçaklarının üzerinde başka bir ülkenin bayrağını mı taşıyor sizce? Körü körüne savunma yapmayın lüften. 0
  • Misafir 29 Mart 2010, Pazartesi 07:43:32 Ne yazık ki doğru yolu bile bilmeyen personelin çalıştığı şirket bu kadar olur. Neresi doğru yol ? Nedense AHL de ve diğer meydanlarda herkes THY nin düştüğü yönetim zaafiyetini ve yaptıklarını konuşuyor. Komik oldunuz artık. Halkla ilişkilerden en alta kadar sürekli hata. Neden mi ? Deve kesmekle bu işler olmadığı için. 0
  • Misafir 29 Mart 2010, Pazartesi 06:52:52 sirketin neresi dogru yolda yalaka arkadas??? sirkete parayi calisanlar mi kazandiriyor yonetenler mi??? 309 trilyon kar acikladilar madem o kadar para kazaniyor niye hala masraflardan kisma yoluna gidiyorlar??? sirf akp nin politikasi olan toplumu toplu halde fakirlestirme sebebiyle... vatandasina en iyi sartlarda yasam standarti sunmak kimin gorevidir??? hukumetler niye vardir??? vatandasi mutsuz olan, fakir olan, issiz olan, 3 kurusa kole gibi calistirilanlar ulkemize faydasi olabilir mi??? eger kazaniyorsan paylasacaksin sonucta bu insanlarin emegiyle thy yukseliyor calisanlar sadece haklarini istiyor...son 3 senede calisanlarin alim gucu % 34 dusmus thy % 6 zam onermekte buna ne diyeceksin peki?? adil mi bu?? cevap ver de okuyalim 0
  • Misafir 29 Mart 2010, Pazartesi 00:24:50 yazmak kolay mustafa kardesım.bende otursam banada bi köşe verseler önüme geleni,canımı sıkan herşeyi yazar bide sonra 4 köşe olurdum..bende senin yazı yazdığın şgazeteyi eliştirsem 1000 lerce sayfa yazarım..sanırım başka havayollarınla uçmadığını düşünerek cahilliğine veriyorum..saygılarımla 0
  • Misafir 28 Mart 2010, Pazar 18:00:48 şirket doğru yoldadır.en büyük masraf personel maaşları olduğu için önce teknik aş ardından tgs ile bu giderden kısılma yoluna gidildi.şimdi yavaş yavaş kabin memuru kalitesi düşürülecek (dikkat ederseniz son 2-3 yıldır epey düştü)ve insan kalitesinin düşürülmesiyle maaşlar da çok kolay bir şekilde aşağıya çekilecek(özel şirkettekiler aynı işi yarı maaşa yapıyorlar).kısaca sırada kabin a.ş. var. 0
  • Misafir 28 Mart 2010, Pazar 16:45:52 Utanmalısınız milli havayolunuz hakkındaki böyle söylemlerden,yoksa siz Türk değilmisiniz? Başka bir milletle yakınlıgınız mı var ? Hani anneniz veya babanız onlardanmı ? Utanın utanın bu kadar kin ! Zor günlerde bu vatanı sattırır sizin gibilere 0
  • Misafir 28 Mart 2010, Pazar 15:43:19 Bu olaylar yaşanırken bu uçağın boarding'inden sorumlu THY personeli nerelerdeydi??? Yıllardır THY yolcu hizmetleri personelleri tecrübeli olduklarını düşünüp iş seçiyolardı. 2 milyardan fazla maaş alıp bütün günü bagajsız ya da online kontuarında geçiriyorlardı. O zamanda tüm yükü part-time lar çekiyodu ama üzerlerinde THY forması olduğu için aksaklıklarda sahip çıkılıyordu bu gençlere. Şimdi değişen tek şey artık o part time lar TGS için daha çok maaşa çalışıyorlar. siz TGS'ye değil, bu tecrübe(!) edinmiş eski ve tembel meslektaşlarınıza kızın. 0
  • Misafir 28 Mart 2010, Pazar 15:14:09 o gün çok istisna bir gündü şansa yazara denk gelmiş. hadi kaptın bedava bileti. ama bir yer dikkatimi çekti 15 20 yaşında delikanlılar. tgs geldi yaş ortalaması 20ye düştü yer personelinde. kurum bilinci ve bilgi birikimi olmadan bu çocuklara sorumluluk verirsen olacağı budur. daha yaz başlamadı. yazın göreün siz tgs yi... 0
  • Misafir 28 Mart 2010, Pazar 14:49:17 Malatya da TGS Faaliyettemi?? Ayrıca TGS den neden Hala Şikayetçisinizki ekmeğinizi kimsenin elinizden aldığı yok.Sadece çalışma ortamınız değişti.Sanki TGSden evvel hiç rötarsızdı THY de TGS gelince Başladı Bunlar.. Lütfen Mantıklı Olalım... 0
  • Misafir 28 Mart 2010, Pazar 10:21:33 bu yazar arkadas olayi abartmis sistem cokmus diyor sonrada 1saat rotar yaptik diyor thy ne yapsin teknik ariza ha bilet fiyati digerleriyle 2 kat fazla ise neden thy biniyorsun kardesim git digerlerine bin sizler o buyuk sandiginiz o avrupali sirketlerin her ucusunun zamaninda ucuruldugumu saniyorsunuz akliniza hayalinize gelmedik nedenlerden ucuklar zamaninda ucurulamiyor lutfen egri oturup dogru konusalim 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 19:38:49 30 senedir çalışdığım meydan 30 sene önce de aynıydı şimdi aynı 30 sene sonrada aynı olacak çünkü havacılık dinamik bir meslek nüfus artıyor her şey çoğalıyor.Bu işlerde alt yapı çok önemli alt yapı olmazsa olmaz ama sen binaları büyüt park yerlerini çoğalt ama runway ler aynı kalsın bana göre burası artık şehrin ortası alın bu meydanı karadenize doğru şehride burnunun dipine kadar getirmeyin ileride genişleyecek yerde bırakın saygılarımla. 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 19:34:09 TGS kadar taş düşsün başınıza 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 19:30:05 neden çünkü cila katara gitti... 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 19:27:04 Birileri doğruyu yazınca hemen bilet vermediler de yazdı oluyor. Uyanın beyler uyanın. THY, THY olalı bu kadar kötü yönetilmedi. Bu kadar çağın gerisinde kalmadı. Bu kadar ayaklara düşmedi. Bu kadar basiretsiz olmadı. Deve ve terlikle bu işlerin olmayacağını ne zaman anlayacaksınız ? 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 19:24:05 Eleştirmesine eleştirelim de 1 gün içinde yüzlerce sefer yapan THY'nin 1-2 seferinde teknik nedenlere bağlı bir takım aksaklıklar yaşandı diye hemen koca şirketi karalamaktan vazgeçelim artık. Son 3 günde 4 defa THY ile yolculuk yaptım. Çıkan birkaç küçük soruna kabin görevlileri tarafından hemen çözüm bulundu. Genel hatları ile memnun kaldım. 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 18:28:07 Bırakın THY yı savunmayı elestırılerede bıraz acık olun boyle elestırıler yapılmazsa THY hıc bır zaman buyuyemez ama sızın gıbı THY yalakaları laf soyletmez tabı.Yalakalar sıze soyluyorum dunyada kac tane havayolu fırması var bılıyormusunuz THY harıcınde kac tane havayolu fırması ıle uctunuz.Sızın gozunuz sadece THY gorur Bırde dusunun bakalım gazetecıler kac tane havayolu fırması ıle ucmustur ben emınımkı kalıte karsılastırması yapacak kadar coktur bu sayı.Ama sız sadece ıcınde bulundugunuz camıayı bılırsınız sızın gıbıler yuzundednde zaten kalıtenın adı sadece ulke ıcınde kalır ELESTIRILERE ACIK OLUN BIRAZ ACIKKALITESIZLIK YAPMAYIN DAHA COK SOYLENECEK SEY VAR .......... 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 18:26:32 su an malatya da mudur yok bildigim kadarıyla, atama yapıldıgında bu sorunlar cozulur.. 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 18:03:56 türkiyenin üçüncü dünya ülkesi olmasının sebebi kalitesiz işgücü çalıştırmak. yani o iş kolunda ögrenim görmemiş sokaktan toplama kişilerle bu işler olmaz....... 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 17:48:48 Eh artik gazete kosesine bu aksakliklari tasidigi için hemen o sabah THY'nin halkla iliskiler mudurlugu tarafindan aranip gazeteci olmasindan dolayi kendisine bedava bilet teklif edilmistir, o da modaya uymus, gazeteciysen ve bir kösen varsa, karala THY'yi kap bedava bileti. 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 17:35:10 Yani THY hiç eleştirilmeyecek mi? Yazılanlar yalan mı? Değil. O zaman nedir bu yok karalamayalım yok bilmemne? Geçen gün NYC için bilet bakıyordum. THY 2000 in biraz üzerinde fiyat çekerken Başka büyük havayollarında 1100 e buldum. Her şey dahil her iki fiyatta da. Hadi 100 civarı farka razıyım, kendi havayolum der giderim ama 900 farkı görünce bir bahanem kalmadı. Hadi bu da mı yalan? 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 17:33:53 IST-AYT 2:40 dk gecikme TK 424 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 17:15:32 belirtmeliyimki yazımı bütün samimiyetimle yazıyorum.hani başbakan diyorya yandaş medya, hakikaten haklı. thy uçaklarında motorda alev uzaması olsa motor yandı diye haber çıkyor!!!! tabiki maksat karalamaktan öte değil. ikincisi bilgisayar sisteminin çökmesinin havacılıkla ne alaksı var bu olası bir durum ve her kurumun karşılaşabileceği bir durum. önemli olan bu duruma ne kadar hazırlıklı olunduğudur. son olarak THY gerçekten çok hızlı büyüyor. kalitesi belki harika değil ama emin olun yerli firmalarla kıyaslanamayacak kadar ii. yabancı firmalardan da çok kalır yanı yok. tabi dünya markası olmuş bazı firmalarla heniz boy ölçüşmesi zor ama bu yönetim anlayışıyla(özellikle candan bey döneminden başlayara) dünyanın sayılı firmalarından olacak 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 16:52:19 Eğer hakikaten havacılığı biliyor olsaydı bunları 100 yıl önce yazmış olurdu hergün uçuşlarda aksamalar oluyor sanki ilk defa olmuş gibi yazmışda yazmış bence laf olsun torba dolsun diye yazılmış bir yazı... 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 16:51:56 Bravo...hadi hep beraber el ele verelim...karalayalım THY yi...Milli Havayolumuz batsın,,binlerce insan aç kalsın...Hadi yapalım... Havacılıktan biraz anlayan insan böyle aksaklıkların olabileceğini bilir....Bunları düzeltecektir THY.. İnşallah dedikleri gibi dünyanın en büyüğü olurlar... Ama siz yılmadan karalamaya devam edin... Yazıklar olsun... 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 16:30:30 tabii ki eleştirilmeliyiz, tabii ki yanlışlıklar hatalar ortaya çıkartılmalı, ama bunlardan menfaat sağlamaya çalışmanında adını koysanız diyorum. maalesef yazar tayfası bir hata bulduğunda milli piyangodan para kazanmışçasına seviniyor, neden mi? nedenleri malum herkes biliyor...... 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 16:09:00 Yazarın yazdığı gazete ve gittiği toplantıya laf atan yazılar okudum burda. Fetuş Düşünce Kulübü değil ne yapalım toplantıyı düzenleyen. Atatürk ismini duyunca rahatsız oluyorsanız çekin gidin bu ülkeden, bak bazıları hala Amerika'da ve geri dönemiyor... 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 16:00:26 Aslında yazarın dediği bir bakıma doğru. Evet THY'nin parası var, ekonomik krizi başarılı bir şekilde atlattı ve halen kara geçiyor. Ancak iş süreçleri verimsiz, organizasyon bütünleşik değil, çalışan memnuniyeti düşük ve en önemlisi operasyonda yeni çalışan sayısı çok fazla. Bu bakımdan aslında algıladığımız hizmet artışı doğrudan THY'den değil Do&Co gibi tedarikçilerin olumlu performansından kaynaklandı. Süreçler halen kötü yönetiliyor. 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 15:39:37 yazara verseler 10tane bedeva bilet bidahakine bakın nası övüyor anlata anlata bitiremez:) 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 15:36:06 HERKES BİLİYORKİ ARAÇLARIN VE UNİFORMANIN AMBLEM KISMINI ÇIKARTIP YERİNE TGS YAZIP İŞTE ÖZELLEŞTİRME İŞTE DAHA KALİTELİ HİZMET DİYE ORTALARDA NARALAR ATANLARIN SONU BU DAHA NELER OLUR KİMBİLİR NELER 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 15:31:37 bu yazarın amacı, uçak biletleri otel herşey dahil gözde tatil mekanlarına bedava seyahat... bu yazıdan sonra ne mi olacak? THY basın müşaviri bu yazarı arayacak, yaşanan aksaklık için özür dileriz diyecek, hatamızı telafi için paris'te tatil ayarladık diyecekler ve bu yazar amacına ulaşmış olacak, yuh diyorum başka da bişi demiyorum... 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 15:30:06 Eğer yerilmeyi benimsiyemiyor ve yediremiyorsak kendimize, eksik ve yanlışlıkları nasıl giderip düzeltebiliriz? Sayın M.M her halde THY rakipleri tarafından tutulmuş bir kışkırtıcı ve kötüleyici değildir. Önceki yıllara göre THY çok ilerlemiştir ama dünyanın sayılı hava yolları arasına girmek istiyorsa, yanlış ve eksikliklerini düzeltip gidermelidir. Bu eksik ve yanlışlıkları da THY ile uçan bizlerden iyi başka kim bilebilir? 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 15:27:01 ............... 2nci cebecimiz hayırlı olsun. daha çoğunun hızla yetişmesini sabırsızlıkla bekliyoruz. 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 15:16:38 Bence yazılarınızı havacılık sektörünü bilip yazın. Ya da isteklerinizin duyulması için bu tür yazılar yazmayın zira havacılık etkileniyor sayın yazar... 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 15:15:31 "Uçaktaki anons sisteminin çalışmamasından, dergilerin bulmaca eklerinin verilmemesinden, diğer ufak tefek sorunlardan söz bile etmiyorum..." derken bahsetmiş olmuyorsunuz zaten öyle değil mi sayın yazar. Bence gazetelerin köşe yazarları kendilerini VIP ten de daha üstün görüyorlar. Birisinin kemeri sıkar onu yazar. Birisi 5 dakika rötar yapar onu yazar. VIP'te bile bu kadar beğenmemezlik yok yahu. Bir de sayın yazar yıllardır uçtuğunu belirtmiş lakin yıllardır uçan bir kişinin havacılığın ne kadar anlık bir sektör olduğunu kavrayamamış ya da "pass" istediğini bu şekilde ifade ediyordur kim bilebilir... İşte bu zihniyetteki yazılar devam ettikçe vatandaş da birşey olduğunu sanıyor. 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 15:01:31 ben de geçen ay jfk-ist uçtum.ilk kez thy ile. daha önce aa-lh ve ua-lh ile uçmuştum.thy 3 gömlek büyük gelir onlara. ben hükümet politikalarına ve uygulamalarına çok zıt bir insanım ve sn.mutlu nun hayranıyım ama yazısına katılmıyorum.thy yi ayrı tutumak lazım. günde yüzlerce sefer yapan bir şirket 1 2 seferde olumsuzluk yaşatabilir. yabancı havayolları ile uçsanız çok iyi anlarsınız. B Erkay 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 14:59:47 Eğer devletin tüm imkanlarını arkasına alıp diğer özel havayollarının bazı noktalara uçuşunu imkansız hale getiriyorsa binmek zorundayım sığ zihniyete sahip insanlar sizin gibi düşünebilir doğru sende bu tarz yorumları beğenmiyorsan bu siteye girme.Senin mantığınla hareket edince böyle oluyor..... 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 14:58:42 Mustafa Mutlu, o kadar ön yargılı yazmışsınki sanki buhava yolu bizim değil,yabancının.Ya tamam bunlar düzeltilmeli ama her hava yolunda benzeri sorunlar olur allah aşkına şu atgözlüklerini ve siyasi ihtiraslarınızı çıkarın.Dediğim gibi her hava yolundabenzeri sıkıntılar olabilir,önemli olan ne sıklıkta olduğudur, binde bir oluyosa sorun yoktur bence. Yani yazar öyle bir yazmışki sanki THYnin bütün seferlerinde sorun var. Yazıklar olsun 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 14:50:35 Kalitenin sıfır olduğu zaten herkes tarafından biliniyor. THY nin tek anlayamadığı nokta, çok uçak almakla çok sefer yapmak kaliteli havayolu anlamına gelmediği. İşte bunu öğrenseler bütün bu yaptıklarına pişman olacaklar. Neyse az kaldı gidiyorlar. 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 14:19:33 Bunlar olabilecek şeyler bütün havayollarında olabilir.THY hızla büyyen bir çok genç işsize iş sağlayan bir havayolu.Bize düşende bu insanlar tecrübe kazanana kadar onlara yardımcı olmak. Bu değer bizim buna sahip olmalıyız.Bu yönetimden öncede thy ile uçuyordum.Hele eski yönetimdeyken bir kargo bölümü vardı uçakla gelen bir zarfı almamız 2 saatimizi alıyordu.Tam bir develet memuru gibi hantal çalışıyorlardı.Şimdi Pırıl pırıl gençler var.Gayretleri hoşuma gidiyor.eski personeli hiç aramıyorum.THY bence bir çok özel havayolundan ucuza uçuruyor. 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 14:14:26 Bende Thy ile oldukça sık uçarım bana niye bunlar denk gelmedi anlamadım.Evet hızlı büyüyen bir havayolunda olan bir şey bunlar. gencecik elemanlara iş sağlıyorlar tecrübe eksikliği var.bazı şeyleri hoş görmek lazım.Bulmacayı bile dikkate alıyorsanız ben bunun altında sadece karalama ararım.Zaten Yazar'ın yazdığı gazeteye bakıp birde gittiği konferansı dikkate alırsak.ne demek istediğimi anlarsınız. 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 14:04:13 iki gündür adını bulamadığınız şey nedir biliyormusunuz kayserilinin eşeği boyayıp satmasıdır .Dünyanın en super uçağını alsa ona kaliteli hizmet veremedikten sonra beş para etmez jfk/ıst 12 saat uştum kaptanımız istanbula ineceğı zaman ikazımıza ıstınaden iki kelime anons yaptı başka hava yolunun uçaklarına dikkat edin en az iki dilden uçuş ile ilgili bilgi verir.havalanmadan olan aksaklıkları dile getirmişsiniz agzınıza saglık birde 12 saatlik uçuşları düşünün. 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 13:57:12 bunlar baslangıc TGS denen taseron bakın daha ne vukuatlara ımza atacak.. 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 13:46:47 kimseyi zorla bindirmiyolar begenmiyosanız binmeyin 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 13:40:26 Yazrın gördükleri karşısındaki eleştrisi bu kadar .ya görmediği rezaletler...THY aynı hükümet gibi yönetiliyor taktik hep aynı.Benden sonra tufan mantığında işler götürülmeye çalışılıyor. Emekli ediyor sonra geriye istiyor yani günü kurtarıyor.Büyük bir çöküş kacınılmazdır THY de Lütfen unutmayın 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 13:17:19 ayda bir uçan yolcu olarak thy nin hizmetler konusunda aksamaları olduğuna ben de katılıyorum.örneğin bir yıl öncesine göre. ancak kangren olmuş bir sorun da yok. birazdaha çaba gösterse sayın yetkililer, çözülür büyük çoğunluğu. ehakan 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 13:14:51 bu anlatılanlardan çok daha fazlasını sık yolculuk yapanlar iyi bilirler. ilk kez gördüm demesine şaşırdım, zira sürekli eksiklikler, aksaklıklar oluyor, ancak yazar ilk kez görüyor. belki çok az seyahat ediyordur. bir türkiye klasiği"denilecek o kadar çok şey yaşanıyor ki.. sesimiz çıkmıyor da haber olmuyor. 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 12:52:35 Yzar doğru söylemiş Atlasjet ANKARAYA uçsa onunla uçarım. 0
  • Misafir 27 Mart 2010, Cumartesi 12:51:00 Deneyimli personeli emekli edip yada alakasız yerlere sürüp,TGS adı altında taşeron şirket kurmakla işlerin yürümeyeceği yavaş yavaş görülüyor. Yüksek sezon başlamadan bunlar yaşanıyor,yazın ne olacak bakalım.Call-center özelleştirmesinde yaşananlar yakında yerde yaşanmaya başlayacak.Örnek alınan Luffthansa da niye bütün hizmetler kendi ekibi tarafından yapılıyor acaba ? 0