THK’DA SEÇİM ÖNCESİ KIYIM

    Çok beğenilenler

  • AMAÇ NE 16 Aralık 2014, Salı 19:23:31 MADEM KURUMDA TEMİZLİK YAPACAKSINIZ NEDEN İLK ÖNCE OSMAN YILDIRIM'IN AKRABALARINI VE OSMAN YILDIRIM'IN GÖREVDE OLDUĞU 2009 İLE 2014 YILLARI ARASINDA İŞE ALDIĞI TORPİLLİ SUBAY YAKINI THK ÇALIŞANLARINI İŞTEN ATMIYORSUNUZ. AMACINIZ BU KURUMU ASALAKLAR DAN TEMİZLEMEKSE O ZAMAN İLK ÖNCE OSMAN YILDIRIM'IN AKRABALARINI VE DÖNEMİNDE TORPİLLE İŞE ALDIĞI DİĞER KİŞİLERİ İŞTEN ATMANIZ GEREKMEZ Mİ? 5
    • TUA kursiyeri 23 Aralık 2014, Salı 15:53:25 Kendine ikidebir haksızlık edildiğini kursiyerlere bile söyleyen İKİ ÜÇ hocayı biliyorum ama bakınca bunların uçuşunun kötü olduğunu, TOPLUMLA VE KURSİYERLERLE sorunlu kişiler olduğunu ve talebelerin bunlarla uçmak istemediğinide biliyorum. Bana sorsalardı iyi hocalara daha çok uçuş yazılması daha iyi ve normaldir derdim. 18
    • Kursiyermiş 23 Aralık 2014, Salı 16:27:07 Bu numaraları kimseye yutturamazsınız. Keyfi bir sürü kusiyer elediniz ve bu kursiyerler erahta başarıyla uçuyorlar. 38
  • TUA 16 Aralık 2014, Salı 10:35:30 Thk Uçuş Akademisinde de farklı değil durum.personel huzursuz ve ne zaman kimi çıkaracaklar diye bekliyor.Maaşların ödenip ödenmeyeceği bile meçhul.Ama Genel Müdür olan emekli albay kendi derdine düştü ki 1 senedir uçmadığı öğretmen uçuşlarını yapmaya başladı yakın zamanda ayrılacağının gitmeden bende bir THK yı yiyeyim mantığının en büyük göstergesidir bu.... 122
    • ağzına sağlık 16 Aralık 2014, Salı 12:13:47 işten çıkarmalar dışında bir de kurumdan istifa edenler var huzursuzluklar yüzünden; bunları da araştırın 86
    • recep 16 Aralık 2014, Salı 19:42:02 Atılan arkadaşları çok olmasada tanırım. Kalan sepet pilotların yalan ve kulisleri ile özellikle başka uçaklara intibak ettirilmedi.Diğer konuya gelince çok haklılar thk şartlarını taşımıyorlardı.Thk da mesela examiner olma şartı 1-En fazla lise ve muadili okul mezunu olacaksın[Yüksek okul gökçeni bozar] 2-Enaz iki defa atpl sınavından retake olmalı ki gökçene yakışmalı 3-level 4 ingilizce sınavını bırak türkçeyi bile zor konuşmalı.isteyen inceleyebilir Unuttum gözzlüğüde gözlerin hariç bütün uzuvlarına takabilirsin Bu özellikleri taşımıyanlar her an atılabilir 1
    • Ayıp etmeyelim 19 Aralık 2014, Cuma 00:09:59 Bir şekilde THK.dan uzaklaştırılan eski öğretmen pilotlar tarafından, isim vererek yada kişi belirterek görev yapan insanlara insafsız suçlama yapılmaması gerekir. Aynı suçlamalar herkes için yapılabilir. Her öğretmenin aldığı öğretmenlik eğitimini THK.yı yemek olarak göstermek, hem kast edilen kişilere hem de bu eğitimi alan tüm öğretmen pilotlara haksızlık oluyor. Ayrıcada TUA'dan öğretmen çıkarmak sayısal olarak mümkün değildir. Öğretmen çıkarırsanız yüzlerce öğrenciyi kim uçurabilir? 1'e 6 öğretmen/öğrenci oranını bozarsanız SHGM uçuş okulunu kapatır. 1
    • birisi 21 Aralık 2014, Pazar 12:47:05 Ankara uçuş okulunda okul müdürünün kayırdığı uçuş öğretmenleri, müdürü ve ekibi de dikkate alınsın. 61
    • ha 21 Aralık 2014, Pazar 15:17:38 aynen katılıyorum ankaradaki uçuş planlama odasındaki hocalar adeta kumpas kurmuşlar uçuşları kendilerine göre planlıyorlar istemediği adama tutanak tutulur kendi kolladıkları adamların açıklarını kapatırlar bu devran da böyle döner gider. kimsenin umru olmaz. durum sadece askerlerden ibaret değil, oradaki bazı türkkuşu kökenliler çok mu masumlar sanki. 58
    • TUA 22 Aralık 2014, Pazartesi 21:07:18 Herkes uçuşunu yapıp kenara çekilirken, TUA Planlama kısmında çalışan arkadaşlar hafta içi, hafta sonu geç saatlere kadar çok zor bir iş gerçekleştiriyorlar. Okulda kimsenin kimseyi kayırdığı yok, bir tarafta şevkle, verilen her işte çalışanlar var; bir taraftada sadece eleştirmeyi bilen, kaytarmak için fırsat kollayan, huzursuzluktan medet uman az sayıda tembel öğretmen var. Gerçek bu kadar basit. İnsanlara çamur atmak bu kadar kolay olmamalı... 29
    • Tua kursiyer 23 Aralık 2014, Salı 12:43:25 Bazı öğretmenlerle uçmak istemememize rağmen bize uçuşu kötü öğretmenlerle uçuş yazılmamalı ve bunları biz öğrencilere sorsak söyleriz.Uçuşu az olan öğretmenlerinde bu uçuşu zayıf olan öğretmenler olduğunu görüyorum vede bu iyi bir şey biz kursiyerler adına. 23
    • TUA kursiyerlerinden 23 Aralık 2014, Salı 12:47:36 Ben bazı eksikler olsa bile çok memnunum okuldaki öğretmenlerimden. Planlamada çalışan öğretmenlerede çok teşekkür ederim emeklerine sağlık.Her konuda yardım ediyorlar bana ve arkadaşlarıma biz böyle düşünüyoruz. Yazılan şeylerde maksatlı gibi görünüyor. 25
    • TUA KURSİYER 23 Aralık 2014, Salı 15:05:44 Ben hiç memnun değilim planlamadan ve ayrıca bazı hocalara haksızlık ve dedikodu yapıldığını normal zekaya sahip herkes anlayabiliyor ve görebiliyor. 49
    • THK emekli kursiyer 23 Aralık 2014, Salı 15:57:32 Siz dua edin şimdiki plancılarada idarecilerede arkadaşım.Biz iki yıl önce o okuldaki idareyi planlamayı yaşadık neler çektik,kafasına göre müdür hanım vede yardımcısı ikilisi uçuş keserler kursiyere takarlardı.Aylarca uçmadığımız olmuş idi. Dua edin şimdikilerede kursunuzu bitirin bir an evvel. 21
    • tua 23 Aralık 2014, Salı 21:31:04 Emin ol çok dua ediyoruz sizin gibi yalaka yönetime yakın torpilli kişilerden kurtulmak ve haksızlıklarınolmadığı, mobbinglerin olmadığı, insanların ekmeğiyle oynanmadığı, kariyerine, mesleğine leke sürülmeyen, adaletin olduğu bir ortamın oluşması için. 45
    • Üniversite pilot :) 26 Aralık 2014, Cuma 16:14:57 Ankara uçuş okulu bnim rüyamdı vede rüyam gerçekleşti, ppl aldım,okul öğretmenler herşey çokkk güzel kötülemek yanlış,planlama öğretmenlerim her sıkıntımda bana yardım etti,kandırmak iyi değil pilot adaylarını. 12
    • ünüversite pilot 26 Aralık 2014, Cuma 18:50:32 Pilot olmak Ankara uçuş okulunda pilot olmak hayalimdi fakat okul yönetimi, planlama ve planlamadaki bazı hocalar hayalimin içine ettiler. Ben hiç memnun değilim. 41
  • Tüm yorumlar

  • Yeter 23 Aralık 2014, Salı 16:06:22 Paraşüt öğretmeni arkadaşlarıma sesleniyorum.Birileri ortami proveke edip hedef saptirmaya ve esas suc ve suclularin üstünü örtmeye,unutturmaya calisiyor.Bu isi bilenler buna 5. kol derler.Tahriklere kulak asmayin ve cevap verip birilerinin ekmeğine yağ surmeyin.Sabirli olun.Biz büyük bir camiayiz.Bunun da altından kalkmasini biliriz.Kimin ne olduğu, kim olduğu belli.Durumlar duzelince zaten o tipler gelip yine yüzünüze gulerler.O zaman sizde layik olduklari gibi davranirsiniz.Gitsinler Rusya'da Amerika'da atlayis yspsinlar.100 luye 200luye girsinler.Yeterki bizden uzak olsunlar. 13
  • Amatör 23 Aralık 2014, Salı 00:12:50 Konuşulması gereken nedir, ne olmalıdır sorusundan uzak yorumlara bakınca yazmadan edemedim.. Yok o pilot iyi şu kötü, yok paraşüt öğretmenlerine çakan, şu uçağı tutmak zor şu kolay o yüzden ben senden iyiyim çıkarımları.. Çok afederainiz ama yorumların bazılarından gerçekten tiksinti duydum ! Paraşüt öğretmenlerinin mi kabahat?Yoksa uçamayan uçakları uçurmayan pilotlar mı? Bırakın Allah aşkına.. Kim nasıl yolsuzluk yaptı? Neden bizim insanımız bu ladar aç !! Yolsuzluğa teşne ? Neden dürüst insan çıkmıyor bu sistemden? Yoksa 2 kuruş maaş alan paraşüt öğretmenlerinin veya diğer emekçilerin bozulan moralleri üzerine tepinen bir oh olsun bakışı en hafif ithamla tiksindirici.. Hangi alanda dünya standartlarını biz belirledik de paraşüt ögretmenleri geri kaldı? Tek sorum sizce THK hiç iyi yönetildi mi? 7
  • AKÖ :) 22 Aralık 2014, Pazartesi 21:15:29 Paraşütçülere ve paraşüt öğretmenlerine saldıranlar.. ne büyük kuyruk acınız varmış sizin ya. Arkadaş madem bu kadar sıkıntılarınız var ve delikanlısınız, yazsanıza adam gibi isminizi ?Yemez ama değil mi ? Çünkü yazarsanız ipliğiniz pazara çıkar kim olduğunuz öğrenildiği anda milletin maskarası olursunuz. Sizi gidi tatlı su paraşütçüleri sizi. iyi ki refüze edilmişsiniz... 11
  • GİRAY BEY 22 Aralık 2014, Pazartesi 15:31:26 1-uçuş okuluna kendi devrelerini yerleştirdi,sertifa aldırdı şimdi onlar nerdeler hepsi dışarıda.bunun hesabı sorulmalı.2-gider ayak bir genel md neden FI alıyor.3-gn md muavini ne yapar kendide bilmez. 51
  • experto crede 22 Aralık 2014, Pazartesi 12:01:00 DZ ve Paraşüt Okulu personelini beğenmeyenler; gelin daha iyisini yapın. Hepimiz görelim, öğrenelim. Ama uçak yok, pilot yok, notam yok, yönetenlerde sportif havacılık kültürü yok, kendimizi ekstra geliştirecek maddi gelirimiz yok demeyeceksiniz. Deseniz de umursamayacağız. Sizin yaptığınız gibi... 5
  • parasutcu kiz 22 Aralık 2014, Pazartesi 08:42:14 yan gelip maas alma durumuna devam edecektim. Parasut ogretmenlerinden olsaydiniz yillarca emek verip seviye atlatmaya calismis olsaydiniz ve gelir gecer yoneticiler tarafindan dedijleriniz kaale alinmasaydi vazgecmeyip yinede herseye ragmen kalip uc kurus maas ile hayatinizi idame ettirseydiniz disaridan konusulan bu yan gelip yatiyorlar lafina uzulurdunuz. Turkiyede baska atlayis merkezi acilamamsinin nedeni yine genel havaciliktaki yetersizlik. Tutup bunun faturasini gonullu olarak oraya bagli kalan parasutculere kesmezdiniz. Visyon koyup herseye ragmen ierlemeye calisanlara agzinizi acip kotu soz soyleyemezsiniz. Yapici fikirler onlarda yok keyiflerine bakiyorlar diye atip tutmazdiniz. Dunya parasutculugunun nerede oldugunu bir tek sizmi biliyorsunuz orada calisanlar bu kadar aptalmi saniyorsunuz. Gelin bir evrakin gecmesi icin iki ay siz bekleyin yapabilir misiniz. Hayir uzaktan sadece camur atarsiniz. Yada acij bir dropzone isletin. Islemeye calisana yardim etmek dururken 3
    • Air 22 Aralık 2014, Pazartesi 22:29:27 senden parmak kız bile olmaz.Ne laga luga yapıyorsun.İşten cıktın tantana basladı.Nutuk çekme soruınları söyle dertleri söyle.Öncesinde nerde idin.kurumda kaç yıl çalıştın ne yaptın ne ettin.bunları söyle onca zamandır gördün neden sesin cıkmadı neden gık demedin.Paraşütçülükten başka bir iş yokmu havacılıkta model uçak vb branş yokmu neden paraşüte taktınız baska hava sporu yokmu.neden onlarada kanser bulaşırken derman aramadın dın dın tın tın tın 8
    • crossfire 23 Aralık 2014, Salı 01:09:14 AİR arkadaş bak yukarda AKÖ yazmış madem bu kadar paraşütçülere sıkıntılısın adını yazda bizde bilelim adam haklı diyelim. yoksa emin ol laga lugayı sen yapıyorsun.. 3
  • Parasutcu Kiz 22 Aralık 2014, Pazartesi 08:31:41 Sevgili havacilik dostlarim kurumda hala calisiyor olsaydim en sevdigim meslegi kaybetme korkusuyla belki yazamaz kendimi savunamazdim fakat durum farkli. Kurum ixerisinde olup bitenler disaridan gorundugunun aksine oyle ahkam kesilecek gibi degil. Icerisinde oldugunuzda yapmis oldugunuz tim itirazlar acmis oldugunuz tum isyan bayraklari hice sayiliyor bunu herkez biliyor lakin tutup mesai arkadaslarima hic birsey yapmamislar yan gelip yatmislar her ay maasari cebe indirmisler damgasi vurmak ise sadece ve sadece cahil is basa dusunce kacacak insanlara yakisir. Isler bu noktaya geldiginde cikip iftira atmaksa insanliga yakismaz. Parasut ogtetmeni olarak calistidigim donemlerde yapilmaya calisilan girisimler ilerlemesi ve dunyaya ayak uydurmasi icin Parasut ogretmeni olarak calisan mesai arkadaslarjmin cabalarini diaaridan gormemis olmaniz normal. Kurumun yapisi belli. Turkiyede elde bir atlayis merkezi var ve degisen yonetimler visyonu baska yerlere kayan yoneticiler sonucu olanlar 3
  • sky 22 Aralık 2014, Pazartesi 02:15:24 Kurumu kapatın da o cebinde beş kuruş parası olmayan veya sadece temel ihtiyaçlarını karşılayıp havacılığa, paraşütçülüğe gönül veren gençler hayallerinden mahrum kalsın. Hiçbir sportif başarısı olmayan ülkemin varsın havacılık sporunda da yeri olmasın.Kurumu bu duruma getiren yönetimdir.Kurumu kendi menfaatlerine göre evirip çeviren paşaların suçudur.Bu kurum Türk halkının malıdır ve sadece halka hizmet etmelidir.Demişsiniz paraşütçüler oturduğu yerden para alıyor.Koskoca THK 2 tane adam gibi atlayış uçağı alamıyor mu? Uçak varda paraşütçüler mi atlamıyor? Gelen paralar nereye gidiyor?Golf sahası nedir havacılık merkezinde. 6
  • yalakalar 21 Aralık 2014, Pazar 12:12:12 Osmanın yalakası paraşüt öğretmenleri...içinizi korku sardı değil mi ? Yıllarca bir iş yapmadan paraları cebe indirirken iyiydi.. şimdi devir değişti, bu millet sizi daha fazla sırtında taşıyamaz artık, gidin karnınızı doyurucak başka bir iş bulun .....yoksa aç kalıcaksınız.. 9
    • parasutcu kiz 22 Aralık 2014, Pazartesi 11:41:19 Yazdiklarindan hicbir sekilde havacilik terbiyesi ve disiplini almamis oldugunuz belli. Yaptiklari spor ve aldiklari risk ile karsilastirilamayacak soforlerden bile daha az maasla calisan her ileri girisimleri ust yonetim tarafindan baltalanan ve herseye ragmen Turkiyede baska bir alternatif olmadigi yaratma girisimleri durdurulan bir avuc ogretmene aralarinda olamadiginiz icin duydugunuz ozentinin nefrete donusmesi sonucu agza yakismayan sozlerle saldirmak bir havacinin isi olamaz. Eskiden de olsa orada calismis olmaktan ve Parasut ogretmeni olmaktan gurur duyuyorum. Parasut Ogretmenleri kimseden korkmaz. Alinlari ak aldiklari maas helaldir. Cabalarini gormemek ve takdir etmemek ancak bir parcasi olmayi hak edemedigi icin disarida kalmis sistemi bildigi halde tum sucu onlarin ustune yikan cahillerin isi olabilir. Yonetimden gelen aksakliklar engellemeler asla ozveri ile calisan bir grubun ustune yikilamaz. Acin gozlerinizi artik. 5
    • Şerefli Havacı 22 Aralık 2014, Pazartesi 13:18:17 Terbiyesiz mahluk senin bu kuruma acaba ne kadar faydan oldu merak ediyorum.emin ol o kıymetli Paraşüt öğretmenleri seni ve senin gibileri 10 a katlar.Paraşütçüler THK'nun penceresidir yıllarca bedava yediniz içtiniz bu kurumdan .Açlık ve korku senin gibilere yakışır.Paraşütçü hiçbir zaman aç kalmaz emin ol ne olduğu belli olmayan Terbiyesiz. 4
  • atlar 20 Aralık 2014, Cumartesi 22:13:03 THK kapanınca paraşüt okulu kapanınca paraşütcüler kime atlayacak ne olur bir cevap ver bakalım çok merak ediyorum 7
    • atlara 21 Aralık 2014, Pazar 12:05:31 Sandalyeden atlasınlar, yediğiniz paralara yazık, nerde atlarsanız atlayın, siz atlayacaksınız diye ben niye bağış yapıyim kuruma 10
  • kapatın 20 Aralık 2014, Cumartesi 16:55:01 Hala kapanmadı mı bu kurum ? Atılan pilotların derdini unutup işe yaramaz paraşüt öğretmenleriyle uğraşmaya başlamışsınız. Bunları konuşmayın bile, pilotların küçük bir kısmı atıldı ama paraşütçülerin tümü atılıp okul kapatılacak, THK en gereksiz birimidir bunlar 12
    • Sky 20 Aralık 2014, Cumartesi 20:37:18 Tabi yaa, en gereksiz birim paraşütçüler zaten.Atın paraşütçüyü,yelkenkanatçıyı,yamaç paraşütçüsünü planörcüsünü bütün maaşlarını da pilotlara dağıtın. THY çünkü burası,pilotlar daha çok işe yarar...Çık sokağa da vatandaşa bir sor bakalım kurumu vatandaşa en çok tanıtan,en çok öğrenci yetiştiren kişiler paraşütçüler mi yoksa pilotlar mı ? Memlekette zaten her amatör sportif branş gereksiz,bi tek pilotlar gerekli. Zira vatandaş uçuyo sürekli... 13
    • eagle 20 Aralık 2014, Cumartesi 22:07:58 Sevgili arkadaşlar, neden sadece paraşütçülerle uğraşıyorsunuz, acaba geçmişte sorun mu yaşamıştınız ya da bi ilişkiniz oldu da gol mü yediniz çok merak ediyorum... Ayrıca havacılık birimlerinde büyük sorunlar oldugu çok belli paraşüt okulu da dahil buna uçaktan dolayı. Peki neden bunların çözümü için yardımcı olmuyorsunuz da, mevcut yapıya çomak sokuryosunuz, mantıklı güzel şeyler yazın ki, yazdığınız şeyler dikkate alınsın. Bak taaa elin amerikalarından arkadaş laf yetiştiriyor, peki neden orda atlayış yapıyor? (biz atlayış yaptığını düşünüyoruz) bence bu tam bi vatan hainliği milli yapıyı yok et git özenti olarak yurt dışında bu işi yap, hiç mantıklı değil lütfen herkes işini yapsın... Kapatmak kolay, ayakta tutmak zor sizlerin yüzünden, umarım mesajımı olumlu olarak algılarsınız... 13
  • İsim / Rumuz 20 Aralık 2014, Cumartesi 13:32:05 Paraşütçü arkadaşlar boşuna kendinizi yormayin.Amatörlüğü birakip isi tuccarliga dökerseniz olacagi budur.Zamanında icinizdeki kurnaz cahil, liyakatsiz, açgözlü, görgüsüz ve kalitesiz adamları eleseydiniz bu tur eleştirilere maruz kalmazdiniz.Ne ekersen onu biçersin. 4
    • Amatör havacı 20 Aralık 2014, Cumartesi 18:07:55 Niye sadece paraşütle uğraşıyorsunuz .planorcüler sabah gelir dedikodu ,internet akşam saat 4 başlarla telaşla uçacağız diye bir saat uçarlar gelsin fazla mesai birde kasılmalar kesinlikle okulu kapatacaksınız çünkü hesap soran yok geçen yıl yatarak para aldılar acaba tüysüz yetişmemiş çocuğun hakkını nasıl yediler. Paraşüt lerde bu yıl uçmakdan doğru haksız para aldılar 1
    • Sky 20 Aralık 2014, Cumartesi 20:34:38 Atatürk zamanında kurumu kurarken Türk gencine amatör sportif havacılığı öğretmek için kurdu. Pilot yetiştirmek için değil. Peki insanları kurum aracılığıyla yetiştirmek ve iyi paraşütçüler yaratmak için kim öğretmenlik yapacak kurumda ? Herkes amatör olursa kim eğitmenlik yapacak peki ? Amatör olarak işi yapanlar mı eğitecek en başından ? Saçma sapan fikirlerinizi bir değerlendirin boş konuşmayın. Aramızda hala açgözlü,görgüsüz,bir işe yaramaz öğretmenler var.Gel sen ele kolaysa. Bu işler nasıl oluyor haberiniz yok anca oturduğunuz yerden bıdı bıdı ediyorsunuz. 9-10 sene geldik gittik çoğumuz,hizmet ettik amelelik yaptık bu kuruma. Zamanı gelince de yolumuzu bu tarafa çizdik ve öğretmen olduk.Tüccarlık senin yaptığındır, gereksiz fikir tüccarı... 8
    • Kurumlu 21 Aralık 2014, Pazar 18:49:10 Atatürk nerede demiş amatörler yetiştirin, havacılık gelişsin diye kurmuş bu kurumu fakat yıllar bir kesim insanlar buralara yerleşmiş yedi sülalesi buradan bedava yararlanmıştır. Sığınacak yer kalmadığı zaman,hemen Atatürk şöyle demiş, o dönemler bitti artık... 2
  • federasyon mu ? 20 Aralık 2014, Cumartesi 13:01:17 Anayasamızın 59. maddesi, 'Devlet, her yaştaki Türk vatandaşlarının, beden ve ruh sağlığını geliştirecek tedbirleri alır, sporun kitlelere yayılmasını teşvik eder' demektedir... Bilen bilmeyen yazmasın , federasyonların ödeneklerini biliyormusunuz? , yoksa tv'de futbol maçımı izliyorsunuz ,10 milyon euro transfer ücretlerinemi bakıyorsunuz. Bırakın THK olucak ve Türk gençlerine yıllarca hizmet vericek ... Herkesin bir yarası var .. Yazıyor .... Kimi işe alınmadı ,kimi atıldı , kimi etinden sütünden yararlanıp , sonra vefasız çıktı , kimi pilotluğu,paraşütçülüğü,yamacı,microlight,planör yaptı , bi yerlere geldi ,kişiler yüzünden THK'a kimse laf söyleyemez adamın işi yok !gücü yok !Amerika'dan bile yazıyor ... Türkiye'ye gelemiyorsun ? THK kapatılsa eline ne gececek? .. Giderlerden bahsedip klüp diyorsunuz! bu ne perhiz bu_ne lahana turşusu klüp olmaması için hiç bir engel yok ! Madem herşeyi biliyorsun !! Aç bir klüp atlat , pilot maaşını ver, kule inşaa et ,pist yap ,malzemeleri al 4
    • OVALI himmete 25 Aralık 2014, Perşembe 09:18:47 HOCA KENDİNİ GELİŞTİRMEN LAZIM SN HALA OVADA SANIYON KENDİNİ.. KOL BAŞINI TAKİP EDİYON... YOKSA KAYBOLACAN...MAZALLAH 10
  • son söz... 19 Aralık 2014, Cuma 00:38:08 genel başkan sivilden olursa herşey düzelecek.yoksa kaldığınız yerden flim izlemeye devam edin.emekli paşalar,albaylar ve thk uçuş ak.deki genel md,genel md yard,işten anlamaz ist eğitim md ve daha önce işten çıkarılan emekli askerler sıra sizede gelecek.yetim hakkı yemeğe devam edin... 80
  • mormenekşe 18 Aralık 2014, Perşembe 23:32:28 O kadar emekli asker çalışırken ne diye emekli olmayan veya emekli olmasına uzun yılları olan pilotlar niye işten çıkarılıyor anlam veremiyorum.İnşallah emekli olan askerlerde işten çıkarılır da bizlerde mutlu oluruz. 80
  • microlightci 18 Aralık 2014, Perşembe 07:41:56 paraşüt okulunda dropzone ile birlikte yaklasik 50 kis var. yil boyunca rekor denemekten baska bir sey yaptiklari yok. okulu kapatmak en mantiklisi. aylik yaklasik 200 bin tl , yllik 2.4 milyon tl giderden kurtulur kurum... 4
    • rekor 18 Aralık 2014, Perşembe 10:27:43 Zaten rekor denemesi denilen atlayışlarla dropzonedaki çalışaanların bir ilgisi yok. Hava kuvvetlerinden ücretsiz sağlanan uçaklarla yapılıyor. Organizasyon tamamen amatörlere ait, rusyadan hocalar ve kameramanlar geliyor bu organizsayon için ve onların denetiminde yapılıyor. Anlıyacağınız orada öğretmen diye geçinenlerin en küçük bir katkısı yok bu işe. Zaten anladıkları bir konu olsaydı yıllardır ellerindeki imkanları kullanır, kendileri organize ederlerdi bu tarz bigway atlayışlarını. Yaptığın hesabı en az 4 ile çarpıcaksın, bunların brüt maaşları ve tahsis edilen uçağın amartismanlarla beraber giderlerini de koyacaksın karşına yıllık 10 milyon gibi bir para çıkar. İşte sadece paraşüt okulunun kuruma verdiği zarar bu kadar inanılmaz. Bu okulu, bu kurumu derhal kapatıp, sportif havacılık Federasyonunda kuralları belirleyen , özel klübleri denetleyen ve fahri olarak çalışanlardan oluşan ve seçimle göreve gelen sisteme geçeceksin. 2
    • cevap 19 Aralık 2014, Cuma 10:01:25 ya ben dropzone dayım bu 50 kişi nerede say bakalım isimleri öle sallamayacaksın öle 50 kişi değil bu okul topu topu 14 kişi var öyle tahmin ettiğin gibi bir maaşda almıyor paraşütçüler herkes bu işi sevdiğinden burda-birde alltaki demiş 4 le çarp-ya anlamıyorum bu atlayış merkezinin kapanmasımı lazım başka dropzone ların açılması için hahah - bu yorumları yapanlarda hep burda dropzone da bişeyler yapmak isteyipte yapamayanlar ona gülüyorum hahha 7
    • cevaba cevap 20 Aralık 2014, Cumartesi 10:41:57 Sen anlamazsın tabi, hesap kitap bilmeden bu işlerin nasıl yürüdüğü umrunuzda olmaz. 15 paraşütçünün atlaması için yanında kaç tane yardımcı personel lazım bilmiyorsun. Uçağından tut, pilotuna, teknisyenine, kulecisine kadar, en önemli gider uçak ve onun bakım maliyetleridir. Yani amortisman giderleri.Bu nedenle 4 le çarpıcaksın kardeşim. Bu milletin parasını yediğiniz yeter. Öğrettiğiniz hiçbirşey yok ortada. Yetiştirdiğim dediğiniz talebeler yurt dışında, tünellerde kendini yetiştirdi, oraya sadece atlayış yapmaya geliyorlar, onda da paşa gönlünüz olursa, asık suratınızı çekmeye razı olurlarsa, uçağınız arızalı ya da bakım sertifikaları elinizden alınmamış olursa, yani uçaklar ground değilse, yeterli malzemeniz varsa, yok rüzgar şudan esti, yok bulut var, yok efendim türbülans var diyen öğretmen ve pilotlar yoksa....işte o zaman ve parasıyla atlayış yaparsınız efeste. Bütün bunlara rağmen siz öğretmenlere verilen parayı helal etmiyorum. Bu nedenle kapanmalı ve klub yolu açılmalıdır 6
    • Sky 20 Aralık 2014, Cumartesi 20:45:30 Hee senin ne kadar anladığın belli hesaptan. Sanırsın uçaklar,teknisyenler,kuleci hep paraşüt için var. Zaten uçak paraşüt uçağı değil alakasız görevlere gönderiliyor. Kule eğitim uçuşları,microlight,yangın uçak ve helikopterleri için var. Keza teknisyenler öyle. Hayatımda bu kadar atmasyon adam görmedim yav. Kurumun kurulduğundan beri misyonu Türk gencini(ve artık yaşlısını da) amatör sportif havacılıkta en iyi yere getirmek. Misyon pilot yetiştirmek değil yani kendinize gelin. Parasıyla gidip yurtdışında daha iyi yerlerde eğitim alanlar da var ama yurt dışında bizim meslektaşlarımız hangi şartlarda çalışıp ne ücretler alıyor onları da bi yazın bakalım. Biz elimizden geldiğince bu işi bu maaşla ve amirlerimizin sürekli mobbingleri altında kan ter içinde yapıyoruz. Psikolojimiz,fiziğimiz bozuluyor. Ancak herkes işini severek yapıyor. Kurum eskisi kadar ödenek ve uçak ayırmıyorsa bizim yapabileceğimiz daha öte birşey yok. Kimbilir ne kuyruk acınız var tabi bilemeyiz nefretiniz neden.. 5
  • Android Uygulaması 18 Aralık 2014, Perşembe 03:26:18 Hem cessna hem boeing de ucmus ve hala 737ngde uçan biri olarak rica ediyorum. Neolur cessnayla boeingi kıyaslamayın komik oluyorsunuz:)) 15
    • cevap 20 Aralık 2014, Cumartesi 16:11:32 yani başka bir atlayış merkezinin açılması illaki buranın kapanmasına mı bağlı ? uçak yerde ise malum sebeplerden paraşütçü ne yapabilir ? çıksın bir arkadaş açsın bir dropzone keşkeee ama nerde efes dropzone nasıl engel oluyor başka dropzone ların açılmasına ben anlıyamadım 0
  • Android Uygulaması 18 Aralık 2014, Perşembe 01:53:12 Volkan Obuz, boş konuşmandan ve Türk paraşütçülere nefretinden belli sen olduğun. Zamanında personelin yeterliliği ve becerisi artsın,yurt dışındaki meslektaşları ile benzer konumlara gelebilsinler diye kurumun aldığı paraşütler hakkında "ne gerek var bunlara,o paraya daha çok askeri paraşüt alınır daha çok kişi atlatılırdı " diyerek paraşütçülüğün nasıl gelişebileceğini o kuş beyninde tasarlayan kişi de ancak bu kadar boş konuşabilir. Bence sen avrupada amerikada dropzone lara paraşütçü izlemeye falan gidiyorsun. Bu kadar sığ görüşlü olmanı bağlayabileceğim diğer hususu dillendirmek bile istemiyorum. Akıl hastası seni.. 3
  • rklm0 17 Aralık 2014, Çarşamba 14:42:31 asker kökenli ne kadar pilot teknisyen varsa şu kurumdan temizleyin bakın o zaman sivil havacılık nasıl ilerleme gösterecek...babalarının malı gibi kullana kullana bu güzide kurumu bu durumlara düşürdüler 85
    • r 17 Aralık 2014, Çarşamba 19:55:04 Thk nın sivil pilotları sanki torpilsiz girmiş menfaatleri için kurumu satmamış çok düzgün isanlar.Kurum kuduz ihalesini alamadı,Uçaklarını kendi pilotları ile uçuramayıp başkasına kiralıyor.sebepleri belli.thk deki sepet pilotların dış bağlantı ile nemalanmaları.iki kuruşluk menfatleri için kurumu milyarlarca zarara sokanlar yönetimin akıl hocaları.onlar için temizlenmesi gerekenler asker sivil fark etmiyor önemli olan kendi yeteneksizlikleri ortaya çıkmasın diye kendilerrinden donanımlı kim varsa kurumdan çıkartılmasıdır 2
    • Ayıp oluyor 18 Aralık 2014, Perşembe 19:28:08 Sanıyorum sen de pilotsun THK'da. Birlikte çalıştığın asker pilotlardan, teknisyenlerden ne zarar gördün? Herkes dürüstçe çalışıp ekmek parasını kazanıyor. İnsan birlikte görev yaptığı iş arkadaşlarına böyle haince saldırmamalı. "Asker pilot ve teknisyenler THK'dan gönderilse sivil havacılıkta gelişme olacakmış" yazdığın bu lafın hiçbir anlamı yok. Kuyruk acın ne senin? Senin gibi emeğiyle, alınteriyle çalışan, görevini yapan bu emekçi insanlardan ne istiyorsun? 5
  • İŞİN ÖZÜ 17 Aralık 2014, Çarşamba 11:08:11 Denetimli serbestlikle yargılanan bir genel müdür,müdür olup olmadığını bile bilmeyen aslında ben işletme müdürü değilim falanca kişi, bana sen bak dediler bakıyorum diyen bir işletme müdürü, herkesin ne olduğunu bildiği, tüm uçuşları kendisine yazan, diğer pilotları boşta tutan, bu da yetmeyip farklı göstererek alması gereken primin iki katını alan, herkesin arkasından küfür eden, tek kelime ingilizce bilmeyen, sanayide çırak bile olamayacak bir işletme şefi, önümüzde 10 gün sonra yapılacak olağan üstü genel kurul varken, değil 9 pilotu işten çıkarmak en alt çalışanı bile İŞTEN ÇIKARAMAZ. Yapılan kendi koltuklarını koruma çabasıdır. THK kimsenin şahsi malı değildir. Hiç kimse ben kalayım o gitsin diyemez. Bunlar yeni yönetim geldiğinde, tamam bizim ingilice yeterliliğimiz yok, gerektiğinde CL215 uçaklarında da uçamayız, Cessna Citation'lar da da uçamayız, uçabileceğimiz uçaklarda da yurtdışı görev yapamayız ama bizimle idare edeceksiniz diyecekler. 2
    • İŞİN ASLI 18 Aralık 2014, Perşembe 17:36:59 İŞİN ÖZÜ rumuzlu kardeşim. İşin Aslı o müdürmüş bu değilmiş o müdür yerine bakıyormuş öbürü yeteneksizmiş diye atıp tutmak, doğruları? söylemek işine son verilincemi aklına geldi. Yattığın yerden her ay tıkır tıkır maaşını alırken neden bu kadar delikanlı olamadın. Demekki neymiş herkes menfaatine dokunulana yalaka, menfaatine dokunulunca delikanlı oluyormuş. Senin gibi şerefli olacağıma onlar gibi şerefsiz olurum daha iyi. Muhtemelen sen de sonradan delikanlı olan kesimdensin allahtan bu sefer THK doğru karar vermiş yoksa senin gibiler yediği kaba ne zaman pisler diye bekleyip dururlardı. 12
    • İŞİN öZÜ 18 Aralık 2014, Perşembe 20:04:54 İŞİN ASLI kardeşim doğrulara verecek cevabı olmayanlar ancak hakaret etmeyi iftira atmayı bilirler. Sen de aynısını yapmışsın. BİLMEDİĞİN ŞEYLER VAR ! 1
  • dolunay 17 Aralık 2014, Çarşamba 10:33:58 Son iki yıldır SHGM denetimleri sonucu M-18 uçaklarının ömürlü parça değişimi ve bakım kayıtlarında ciddi hatalar bulundu. Bunların düzeltilmesini ve giderilmesini istedi. THK Gnl Bşk ve Gökçen Gnl Müd ceplerine ayırdıkları paranın bir kısmını bu uçaklara ayırsalardı bu uçaklar atıl kalabilir miydi? TKH nun mal varlığı halkın bağışları ile oluşmuştur. Herkesin söz söyleme hakkı vardır. Yönetici durumundaki yetkililer THK nu bu duruma getirdi.Cezalar Pİlotlara kesildi. Gnl Müd halen koltuğunda oturabiliyor.... 1
  • Air 17 Aralık 2014, Çarşamba 10:09:17 ona buna yorum yazmaktan vazgeçin.ATPL bir nimet sayıpta yorum yapmayın.THK adam aldı der siz zıplarsınız adam çıkardı der siz zıplarsınız.Bir - 2 kişi mutlu olacak diye THK size göremi iş yapsın.Tamam şuan THK batakta ama kendince küçülme politikası yapması lazım.Adam çıkarmaksa çıkarmak.Kışın büyük bir çoğunlukla uçuş olmadığı için pilotlar düşünülmüş.Memur çıkarsın sayman çıkarsın.Ben çıkarılanlarada üzülüyorum THK'yı THK iken bilen adamlar ama yapacak birşey yok. THK Antalya şubesine 2 Sayman 2 Personel olarak aldıkları kabahat 6
  • Air 17 Aralık 2014, Çarşamba 09:27:27 çıkarılanların hepsine iyi oldu.işte bu yüzden biz yıllarca bağırıyor ses çıkarıyorduk.Siz bize cevap vermedeniz.yolsuzluk varken ses cıkarmadınız.şimdi atıldınız ses çıkarmaya başlarsınız. 7
  • cessna vs boeing 17 Aralık 2014, Çarşamba 08:29:51 Cessna boeing den zor bir tayyare nokta. 3
    • Boscu 17 Aralık 2014, Çarşamba 12:31:25 Noktayi koymadan once sana bi soru, cessna mi kolay kurtulur stall dan boeing 737 mi? Cessna ile 1 saat cruise uc sonra da gel b737 ile bi saat cruise uc manual de, bakalim hangisi yoracak? Sen ne b737 biliyorsun ne cessna bence, anca buralarda sacmala.. Bossunuz bos!! 10
  • beleş takımı 17 Aralık 2014, Çarşamba 07:49:34 Ç ukur osman nı n nnn akrabaları kardeş leriii yeğenleri işe aldığı tanıdık ları neden işlerine son verilmiyor ilgili kişi lerin dikkatine kurul a kadar toplu temizlik yapılsın thk onlardan arınmış olsun lütfen 0
  • volkana 17 Aralık 2014, Çarşamba 02:08:23 Senin Formula dediğin sonuçta ne kadar hizli olursa olsun bir arabadir.Arabayi herkes kullanabilir.Yeri geldiğinde kiytirik bir sahinle bile yarisilir da.Ama dediğin gibi herkes paraşütçü olamaz.Sanirim sen onlardansin.Amerika da yasayip Avrupadaki kulüplerde calismak pek inandirici gelmedi bana.Anlasilan epeyce bir kuyruk acin var.Ha bu arada su THK kapansada meydan bize kalsa su islerden biz nemalansak diyenlerdensen o baska.Yanliz sunu hatirlatayim paraşütçü olmakla paraşüt öğretmeni olmak arasında dağlar kadar fark vardır.Farki anlayamadigin surece yanlizca paraşüt kulesinden atlamani tavsiye ederim.Hem senin hem de cevrenekilerin emniyeti acisindan.Ayrıca parasutculuk ticari olarak henüz ülkemizde altından kalkilacak bir branş maalesef değildir.Öyle bir niyetin varsa ne kendini ne de baskasini batir derim.Ama tünel dersen hic durma derim.Tas catlasin iki senede amorti edersin.Hadi Volky göreyim seni.... 3
  • hemen acikliyorum 17 Aralık 2014, Çarşamba 00:42:33 1) ATPL(fr) denen lisans üzerinde de yazdigi gibi sadece bir CPL dir. Ne zaman ki 1500 saati doldurursun ve de bunun 500 saati MCC ucakta olur ve de bilmem ne bilmem ne ancak ondan sonra ATPL olur... FROZEN denen sacmalik Avrupali'nin artik ABD ye daha fazla ogrenci ve PARA kaptirmamak icin ortaya attigi kocaman bir balondur. 2) CPL lisansı olan bir pilot ( ATPL(fr) degil, sadece CPL) Dunya'nin her yerine ucar... Lisansina da aslanlar gibi MCC olmayan her turlu ucagi gerekli egitimleri almak sarti ile yazdiririr. Aksini iddia edenler CAHİLDİR. 3) Kurumda temizlik gerekli idi dogrudur,ancak baslanmasi gereken yer burasi midir?HAYIR.Ancak neticede bir gun bu pilotlarin sonu bu olacakti.Bir zamanlar biriler yazmisti buralarda ahanda iste kurumdaki cerahat ortaliga yayilmaya basladi.Bunlar simdi ortaligi nasil karistirir belli degil. Lutfen artik gidip bahcenizde lahana yetistiriniz.Emekliligin tadini cikartiniz.. hic merak etmeyin bu ulkenin pilotlari siz olmadan da 10 numara yetisir. 7
  • iPhone Uygulaması 17 Aralık 2014, Çarşamba 00:11:57 Selçuk havacılık eğitim merkezi başkanı kendi hakkındaki yorumlardan dolayı çalışanları 3 4 Kişiyi işten çıkartmaklA tehdit ediyor. Say'ın Başkan hakkınızda yazılanlar yAlan mı? Kurumun tahsis ettiği arabayla hergün 160 km yol yapıp Parasını kurumA ödet miyormusunuz? Şuan makam odanız için milyarlarca harcamıyor musunuz? Daha da kötüsü; thk bu durumdayken oğlunuzu kuruma almaya çalışıyorsunuz. Asgari ücretle çalışAnları kovarak mı kendinizi ispat edeceksiniz? Sıra size de gelir. Insanları sonsuza kadar sindiremezsiniz. 1
  • Weber 16 Aralık 2014, Salı 22:20:34 Bir devir kapandı, neden kapandı nasıl kapandı önemli değil, önemli olan şu ki bir Gökçen çalışanı olarak ailemin boğazından geçen lokmada sizlerinde payı olduğu muhakkak. Bu sebeple öncelikle hepinizin eline emeğine sağlık hakkınızı helal edin zira bizden yana helal olsun. Zamanımız yeter, ömrümüzde vefa ederse gelecekte olacakları hep birlikte göreceğiz.... Hoşça ve sağlıcakla kalın 1
  • misafir 16 Aralık 2014, Salı 22:03:08 UCUP UCMADIĞI BİLE BİLİNMEYEN. KURUMDA PILOT OLARAK CALISAN. GEN. BSK ADAYI HAVA KUV. TARAFINDAN DESTEKLENDİĞİ SOYLENEN G. BSK ADAYI İLE SEÇİM GEZİSİNE GİDEN BİZDEN OY İSTEYEN AMA MESAİYE GİTMEYEN VE YINE AMA KURUMDAN CIPLAK MAAS 14.000 TL 16.000 TL MAAŞ OLAN EMEKLİ PAŞALAR VAR MI KURUMDA. CİDDEN SORUYORUM VAR MI. O KADAR DA DEĞİL SANMIYORUM YOKTUR. BU 'KURNAZ' LIK OLUR. 1
    • Ayna 17 Aralık 2014, Çarşamba 09:15:41 Sayın Misafir. Tüm pilot personel mesaiyeye gelmiyor ve stby da bekletiliyor. Uçuş olduğu zaman çağırılıp uçuşa gönderiliyor. Her çağırıldığında uçuşa geliniyorsa, gece gündüz demeden her saat şikayet etmeden görev alıp uçabiliyorsa, halen genç pilotları yetiştirmek için çaba sarfediyorsa ve kurum halen bu insanların yanına kalifiye bir pilotu daha koyamıyor ve halen bu pilotu uçurmaya devam ediyorsa ve işin aslı halihazırda uçan bu pilotun çıplak maaşı dediğiniz ücrete hiçbir pilot burada uçmak istemiyorsa bence bu KURNAZLIK değil fedakarlıktır. Aksini iddia edene hodri meydan.... 9
    • Cevap Ayna 22 Aralık 2014, Pazartesi 09:12:38 Sayın ayna parayla herkes fedakarlık yapar üç gün maaşınız yatmasa herkezden önce siz ayaklanırsınız tuturmuşsunuz bir fedakarlık türküsü gidiyorsunuz bize yılda kaç saat uçtuğunu ve aylık maaşını söylede fedakarllık mı menfaatmi biz karar verelim. Ayrıca kurummun size değil sizin kuruma ihtiyacınız var fırsatını bulduğunuz anda kurumu yüz üstü bırakıkrsınız.. 0
  • dobra 16 Aralık 2014, Salı 22:00:54 M-18 lerin uçuşa elverişlilik leri alınamıyor diye pilotların işlerine son verildi. Uçakların ömürlü parçaları zamanında değişmiyorsa bakım kayıtları tutulmadıysa SHGM nün ne suçu var? Niye uçuşlarına izin versin. Son 4-5 senedir THK ve GÖKÇEN in yöneticileri birinci derece sorumlu değil mi? Suçlu pilotlar mı oldu? 1
  • yorumsuz... 16 Aralık 2014, Salı 21:30:04 Şuan gerek thk da gerek şirketlerde tüm personel diken üstünde... Konuşulansa ciddi bir kıyım olacağı! Hak eden de vardır hakkı ile orada olanda... Gitmesi gereken kadar kalması gerekende! Ancak kararı kim verecek? Son bir nefesle gitmeden önce kendilerini kurtarmak için herşeyi yapabilecek süper ego sahibi muhteşem yöneticiler mi? Daha önce defalarca olduğu gibi 30-40 kişiyi haksız yere işten atıp daha arifesinde kendi adamları yada adamlarının tanıdıklarını 20-30 kişi atılanların yerine alan adalet sahibi yöneticiler mi? Yada kendi personellini 3 kuruşa mahkum ederken " biz bu ay çok iyi işler çıkardık! Mükemmeliz biz!" Diyerek yüksek maaşları yetmiyormuş gibi kendilerine Başarı Primi yazan vicdan sahibi yöneticiler mi? Yada bugün alan yarın satan sonra gidip kiralayan, kurumun parasını har vurup harman savuran işletme profesörü yöneticiler mi? Giderken bari efendi olun... Ne diyim.. Deliye beylik vermişler tutmuş köyü yakmış... 0
  • ertn 16 Aralık 2014, Salı 21:15:04 Bu kurumdaki bütün asker kokenliler kapi onune atilmadigi surece thk dan bir halt olmaz sadece cacık olur 21
    • f 18 Aralık 2014, Perşembe 01:33:25 orada isen yoğut getireyim 5
  • Airport Break NEWS 16 Aralık 2014, Salı 19:03:34 B-A-T-A-C-A-K-S-I-N-I-Z 20
    • kına 22 Aralık 2014, Pazartesi 09:14:32 Adresini yazda Kurum batarsa kına göndereyim yakarsın müsayit bir yerlerine. 2
  • Anlayana 16 Aralık 2014, Salı 18:48:34 Bu pilotların ayakta duracak hali kalmamış değil ki uçmak senede 4 ay değil 3 yılda dört ay uçtular helali nerde bunun söylermisiniz Allah yollarını açık etsin 24
    • Tatar Ramazan 16 Aralık 2014, Salı 21:37:05 İşten çıkarılmayan 59 yaşındaki delikanlı nasıl uçacak.Tamam anladık yalakalık yapacaksın da usturuplu bir şey bul da onu yaz tabi zeka seviyen yeterliyse! 1
    • Himmet ilemin 16 Aralık 2014, Salı 22:37:04 Sen bizi tanımıyor musun galiba? son üç yılda görevimiz gereği 10 ay uçtuk yapmış olduğumuz uçuş en tehlikeli ve zor bir uçuş M 18 uçağının koltuğuna oturmak bile belli bir güç ve beceri ister .Lütfen üzücü yorumlar yapmıyalım .Sevgiler. 0
  • atpl frozen! 16 Aralık 2014, Salı 18:21:39 Cpl i begenmeyen arkadaslar aldiginiz atpl frozen tip isletmediyseniz gercekte cpl ır dır. 10
  • iPhone Uygulaması 16 Aralık 2014, Salı 18:16:45 Sıra TUA ya da geliyor 17
  • ISTIFALAR 16 Aralık 2014, Salı 17:38:29 Kurumdaki istifalar ve nedenleri arastirilmali. Son 1 yilda istifa eden personel sayisi onemli bir orandadir. Bu insanlar neden gidiyor? Istifa eden personellerin uzerindeki is yuku kimlere kaliyor? Bu kadar is yuku olan (gerek pilot gerekse yer personelinin) hata yapma olasiligi nedir? Bu konularda SHGM bir calisma yapmaz ise her an herseye hazir olmaliyiz. Hava araci kullanan personelin gerek maddi gerekse manevi anlamda huzurlu olmasi gerekiyor. Ama su anda kurumda her ikiside yok. 2
  • thk li 16 Aralık 2014, Salı 17:36:46 Bankanın vermiş olduğu promosyonlar yok ortada kurumda 2 aylık maaş durumu kaldığı söyleniyor lütfen birileri araştırıp bu konuyu aydinlatsin çalışanlar korku içinde... 2
    • karamanlı 16 Aralık 2014, Salı 19:21:54 yattığınız yerden maas alıp duruyorsunuz 2 ayda almayın ne olacak işinize gelmiyorsa çekin gidin 15
    • karamanlıya 17 Aralık 2014, Çarşamba 12:39:20 senin gibi birine diyecek birşeyim yok karaman şubesi ile karıştırma herkezi bizler asgari ücrete çalışan insanlarız ve arkamızdada kimse yok bileğimizin hakkıyla buradayız bence bulundugun ildeki şubeye git te alınan maaşı gör sonra konuş gereksiz konuşmalar yapmaa KARAMANLIIII 0
    • karamanlıya cevap 18 Aralık 2014, Perşembe 14:45:18 karamanlı ne biliyorsunda konuşuyorsun sen kim yatıyor ve yattığı yerden kim para alıyor üç kuruş maaş alıyoruz hiç bir ek destek yok asıl yatanda sensin bilip bilmeden konuşma sende ek ücret bişeyler verilse sende beklersin emin ol bizden daha çok beklersin 0
  • iPhone Uygulaması 16 Aralık 2014, Salı 17:22:36 Avlan i da kovmuslar mi? Hem THY den hem THK dan kovulunca artik istenmedigini anlarsin herhalde bu camiada. 5
    • ace 16 Aralık 2014, Salı 20:13:22 senın derdınde avlan hocayla mı aslan parcası ne yaptı avlan hoca sana cok mu acıttı hala ısmını sayıklıyorsun benım gordugum en sogukkanlı ve yeteneklı pılotlardan bırıdır avlan hoca sen baskasının basarısızlıyla ılgılenmeyı bırak da kendı ısıne bak ben bu adamla neden ucamadım yada neden anlasamadım dıye dusun 2
    • Aga 17 Aralık 2014, Çarşamba 00:27:35 Avlan hoca tanıdığım en sıkı pilotlardan biridir. C-172 tayyaresini de kılcal damarlarına kadar bilir. Kendisiyle çok uçtum, çok şey öğrendim. Uzun lafın kısası, yanlış adrestesin koçum... 2
    • iphone uygulaması 17 Aralık 2014, Çarşamba 01:08:55 avlan hoca bu camiadaki en deneyimli uçuş öğretmenlerinden biridir line da ve diğer yerlerde yüzlerce yetiştirdiği kaptan vardır bir de sizin gibi hiç birşey bilmeyip eleştiren pilotcuklar vardır..sen de o pilotcuklardan birisin heralde üç beş saat uçuşunla bu işe yıllarını vermiş insanların arkasından burda atıp tutuyosun .. 1
    • aslanlar koclar 17 Aralık 2014, Çarşamba 04:06:59 ey aslanlar koclar, iyi pilot ucak ucurmayi iyi bilen midir? c172 dedigin nedir ki, ucak mi yani? cok konusmayin, aslani kocu yakindan gorunce urkersiniz burda klavyede otuyorsunuz. zaten hitabinizdan kimi neden korudugunuz belli oluyor, familya ayni .. maymuna versen o da avlan kadar ucurur o tayyareyi. is mi yani cessna ucurmak 13
    • tcz 17 Aralık 2014, Çarşamba 12:22:03 Klavyeye saklanıp insanların arkasından atıp tutmak kolay di mi, seni ürkütmesinler dikkat et. Uçurtma bile uçurmaması gereken tipler gelmiş burda yorum yapıyor. 20 Kt yan rüzgarda in bakalım C-172yle, maymun mu indiriyor yoksa maymun mu oluyorsun ? 0
    • Cessna 17 Aralık 2014, Çarşamba 12:35:34 Ya birak hala hikaye anlatiyosun ya, 20 kt cross in noluyomus. Cocuk muhabbeti yapma burda bana ya. Cessna mi hizli boeinb737 mi. Ne biliyosunuz da ne konusuyosunuz, millet de sizi pilot falan sanir. Ucaga bile binmemisleriniz gelip burda abuk subuk horozlaniyor. Akademiyi bitirin type alin sonra konusalim. Boeing 737 dunyanin en zor ucaklarindandir, tutamazsan dusurursun. NOKTA 14
    • bu camia 17 Aralık 2014, Çarşamba 12:57:53 Bu camia sizin gibi boş boş konuşanları da çok gördü bu şekilde burdan konuşmak kolay tabi..akademi d.özdemir m.koçkar gibi kamikaze hocalara kaldı allah sonlarını hayretsin .. 0
    • Seviyeli 20 Aralık 2014, Cumartesi 21:24:57 Kişileri ismen yazıyorsan kendi kimliğini de yazmalısın. Yanlış anlamayın ben sizleri tanıyan biri değilim ama pilot olduğunuz belli de seviyeyi düşürmemek gerekir diye düşünüyorum. 0
  • Aynaya cevaben 16 Aralık 2014, Salı 15:27:37 Ayna mı? Bu rumuz olsa olsa duvar olur. Güldürdün beni. Aynı paraya çalışan iki insan var karşında, birisi diğerinden daha donanımlı. Sen de velevki iş verensin. Ha işte sen gidip az donanımlıyı işe alırsın. Neden? Çünkü m18 uzay makinası :D 0
  • volvoya cevaben 16 Aralık 2014, Salı 15:19:25 hayatınızın sonuna kadar m18 de cpl lisansıyla uçacağınızı mı zannettiniz. Devreleriniz çalışıp çabalamış ATPL almış. Esas soru siz niye yattınız olmalıydı. Aranızdaki ATPL'li olanlara saygı duyup onlara hocam diyerek onlardan bir şeyler öğrenmek yerine neden aramızdasınız demek hiç olmamış. 3
  • paşa 16 Aralık 2014, Salı 13:42:41 İnönü de Osman paşa Golf sahasını yaptırdı nasıl olsa,Paşamız tatilden gelinceye kadar hocalar Golf yaparak vakit geçirirler. 1
  • TUA 16 Aralık 2014, Salı 13:25:53 gnl başkan eliyle seçilmiş tüm asker emeklisi müdürler kurumdan ihraç edilmelidir. Özellikle Ankarada kendi cebindeki parayla şirket kurmuş havasında gezip; personeline amale muamelesi yapanlar; yediği yemeğin faturasını şirket kredikartıyla ödeyip pilotunun uçuş primine gelince para yok diyenler ama kendi yiyenler...nolcak sizin haliniz. thk kimsenin oyun bahçesi değil, holding sahibi patron havasında gezip daha fazla güldürmeyin kendinize. Az biraz uzaklaşsanıza kurumdan; birşey deniycem :)) 20
  • Android Uygulaması 16 Aralık 2014, Salı 13:19:39 Olmayan ucagin egitmeni olmak sadece bizim ulkeye mahsus 4
  • Uyuyan savcılara. 16 Aralık 2014, Salı 12:56:36 ostronot halen daha içeriden kurumu yönetiyor.Savcılar 1,154 tl lik zam mı gercekten hakediyormusunuz? ve bu arada neden niçin kurumun bütün il ve ilçelerindeki Ostronot tarafından yerleştirilmiş ''YAN-DAŞ'' lar çıkartılmıyor.81 ilin İl dernekler masası göreve! 1
  • Volvo 16 Aralık 2014, Salı 12:11:05 ATPL li pilotun Dromader'da ne işi var diye sorsam ayıp olur mu? 8
    • ... 16 Aralık 2014, Salı 14:05:13 sağlık sertifikası yetmiyordur belki 3
    • yaş 16 Aralık 2014, Salı 15:05:04 yaşları büyük.line da yapamazlar.kara havacılık,planör,ilaçlama tecrübesi olanlar var.yanlış anlamayın kötülemiyorum.ancak belirli bir yaştan sonra atpl olsa bile bir yere kıpırdayamıyor insanlar. 0
    • neden olmasın 16 Aralık 2014, Salı 15:36:21 diğer hayat şartlarından ötürü dromader'da uçmak isteyemez mi? 0
    • YUVA LI 25 Aralık 2014, Perşembe 20:53:44 HİMMET KENDİNİ GELİŞTİRMEN LAZIM. DAHA CPS KULLANMASINI BİLMİYON. KOL LİDERİNİ TAKİP ETMEKLE OLMAZ.ŞİMDİYE KADAR İDARE ETMİŞLERSE BUNA DUA ET. KULE KONUŞMASI DESEN KURAL MURAL HAK GETİREE..SEN OVAYAA.. 6
  • Çalışan 16 Aralık 2014, Salı 11:20:45 Ben burada haklılıktan yanayım işletme bu uçakları uçuramayacagını söylüyor pilotlarda maalesef banane uçmasın ben maaşımı isterim diyor. 3 yılda sadece 4 ay uçan bu arkadaşlar Maaşını Alıp cebine koyduğunda bu para helal mi diye kendine hiç sordumu eminim sormadı çok yazık. Yaş 60 ve üstü lütfen gerçekçi olalım bunun hesap verme yeri tek değil. Öteki tarafıda var ayrıca hakkımız var diyorsanız mahkemeler neden var . Acıyorum size inşallah bir kez daha düşünür doğru yolu bulursunuz. Ayrıca madem o kadar vasıflısınız her yerde uçabilirsiniz niye sorun yaratıyorsunuz. Yeni yönetim isterse sizi işe tekrar Alıp oturtmaya devam edebilir 65 YAŞ olun diye. Lütfen gerçekçi olalım. 12
    • ESKİ ÇALIŞAN 16 Aralık 2014, Salı 12:29:31 HERŞEYDEN ÖNCE SİZ KENDİ ARANIZDA BİRLİK VE BERABERLİĞİ SAĞLIYAMAZSANIZ ŞU AN OLDUĞU GİBİ SİZİ PARAMPARÇA YAPARLAR.HER ŞARTTA BİRLİK OLDUĞUNUZU HİSSETTİRİRSENİZ KİMSE SİZE BİRŞEY YAPAMAZ.AYRICA YILDA 3 AY M-18 UCAKLARINDA UCMAK DEMEK SENİN 12 AY BOYUNCA YAPTIGIN TURİSTİK UCUŞUN 10 KATINA YADA HER KİMSEN 12 AY BOYUNCA YAPTIGIN PARAŞÜT ATLAYIŞININ 10 KATINA BEDELDİR. 5
    • old thk trainee 16 Aralık 2014, Salı 15:43:54 1) 3 yılda sadece 4 ay değil tüm yaz sezonlarında uçmakla mükellef ve işi bu olan adamların neden aldığı para helal olmuyor onu bir anlat hele 2) kurumda dromader uçurabilen, uçakları kırmadan etmeden işini yapanlar işten çıkarılırken uçakları kıran, uçağı uçurmayı beceremeyen adamlar neden orada bir anlat hele 3)kurumda tek işi ense yapıp eskaza paraşütten planörden bir yerlere gelip durumunu sindiremeyen adamların tüm kaymaklı işleri kendine ve çevresine alıp, uçmak isteyeni uçurmuyorken bu adamların aldığı paranın helalliğini sorgulamak nasıl bir acizliktir bunu kendine sor hele 4) o adamlara hiçbir şey olmaz vasıflarını sorgulamak da kıraathane pilotlarına düşmez, onlar yolunu bulur ama siz o kurumdan gittiğiniz anda bir hiçsiniz, bunu bildiğiniz için oraya iyi yapışın bırakmayın, kimin ne olduğunu herkes biliyor siz rahat olun. 1
    • Himmet ilemin 16 Aralık 2014, Salı 21:21:57 ÇALIŞAN rumuzlu kardeşim İşletme bizleri orman yangın pilotu olarak işe aldı yangın sezonu da 4 veya 5 aydır.Diğer zamanlarda işletme envanterinde bulunan uçaklarda da görev verebilir görev vermedi ise benim kabahatim nedir? uçakların uçabilirliği olmadığından sadece 2013 de 1 ay yangın söndürme uçuş yaptık.2007 2014 yılları arasında günde 14 saat gün doğumu gün batımı hava alanında bekleme yapıp yeri geldiğinde 11 saat simsiyah dumanın içine ve ateşe meydana in su al kalk poyrazlı havalarda yusuf yusuf yaparak uçmamdan dolayı mı aldığım maaş haram? Elbette iş bulabiliriz problem bu değil problem bugün arayıp yarın işden ayrıdın diye telefonla aranmamızdır. Umarım aynı şey senin başına gelmez güzel çalışanım . 0
    • Himmet ilemin 16 Aralık 2014, Salı 22:24:13 Çalışan rumuzlu kardeşim 2007 2014 yılları arasında işletmede M 18 Dromader de orman yangın pilotluğu yaptım sadece 2013 de 1 ya görev yaptık. Diğer yıllarda her yıl 4 ile 5 ay görev yaptık ve milyonlarca tl gelir getirdik.Siz bizim günde 14 saat hava alanında gün doğumu gün batımı çalıştığımızı yine yeri geldiğinde 11 saat uçuş yaptığımızı bilmiyorsun galiba.Bilseydin güzel ÇALIŞANIM aldığımız maaşın haram mı helal mi diye sormazdın ? O poyrazlı sıcak havalardas nasıl orman yangınlarına müdahele ettiğimiz videoları göndereyim seyret sonra sorgula bizi . 0
  • darısı 16 Aralık 2014, Salı 11:10:47 Darısı İnönü ve Efes'te " sözüm ona paraşüt öğretmeni" diye geçinenlerin de başına.... Yılın bir iki ayı atlayış yaparlar, geri kalanında yatar maaşlarını alırlar, havalarından geçilmez ama ne verdikleri eğitim eğitimdir, ne de Uluslararası bir başarıları vardır. Osmana topuk selamı vermekten başka bir şey bilmezler. Artık amatörler yurt dışında eğitim alıyor ve hatta yurtdışında atlayış yapıyor. Bu gereksiz insanların derhal işine son verip kurumu da kapatmak, bu işleri dünyada olduğu gibi özel kulüplere bırakmak gerekir. Zaten olacağı da bu 16
    • kısmen 16 Aralık 2014, Salı 11:27:16 Özel kulüplere destek verilmesi konusuna kesinlikle katılıyorum. Ancak THK'da son yıllarda sportif havacılık neredeyse öldürüldü. Her şey uçuş okulları ve ticari işletmeler üzerine yoğunlaşmıştı ve kurum çizgisinden çok uzaklaşmıştı. THK da görev yapan paraşüt, planör, microlight, model uçak vs. tüm personel bu işe gönül vermiş insanlardır. İllaki istisnai durumlar veya kişiler olabilir. Temennim THK sportif havacılığı tekrar canlandırarak Türk gençlerini birer havacılık sevdalısı yapabilme kabiliyetine kavuşur. Tekrar altına basarak söylüyorum, özel kulüplere destek çok mühim. 7
    • doğru 16 Aralık 2014, Salı 15:14:58 Havalarından geçilmez konusuna katılıyorum.Ego havacılık mesleğinin bir unsuru.fazlası zarar.bunlardan diğer branşlarlda da çok var maalesef.ancak bu tür mesleklerde tecrübe esastır.devamlılık ve başarı istiyorsan,emniyetle bu işi yapacağım diyorsan tecrübeli personelin olmalı.bu personel son derece tecrübeli,hakkını yemeyelim.16 yaşında bu işe başlıyorlar ve nereden baksan şu an en az 10 yıllık deneyimleri var. bu nedenle öyle bir anda atalım kapatalım diye duygusal yaklaşmak yanlış olur.ayrıca idari hatalar nedeni ile senin tabirinle yatmaları da onların hatası değil.atlayış yapabilmek için bir uçakları yok.hiç bir paraşütçünün uçak varken banane ben atlamıyorum diyeceğini sanmam.maaş alan insan bunu yapmaz.yönetimin an2 leri elden çıkarırken bunu öngörmesi ve önlem alması gerekiyordu ama yapmadı.şimdi bu personel nerede atlayış yapacak?kendi cebinden para koyup uçak alacak hali yok.dolayısı ile ortada bir yanlış varsa bu yönetimin hatasıdır.bunun üzerinden değerlendirme yapılmalı. 4
    • volkan 16 Aralık 2014, Salı 18:24:01 Ben Amerikada yaşıyorum ve avrupada da atlayış kluplerinde çalıştım, Türkiyedeki gibi bir sistem hiçbir yerde yok. Hava sporları para gerektirir, herkez formula yarışçısı olamayacağı gibi herkez paraşütçü olmak zorunda da değildir. THK sportif havacılığa hizmet verecek durumda ve yapıda değildir artık. Tecrübeli diye bahsettiğiniz ya da paraşüt öğretmeni diye kabul edilenlerin neredeyse tamamı yurt dışında öğretmenliğin yakınından bile geçemez, ancak parasını verip atlayış yaparlar. Artık paraşütçülük hava tünellerinde öğreniliyor ve bu da ciddi bir para gerektiriyor. Bütün bunları THK ücretsiz istese de sağlıyamaz, böyle bir kaynak dubai emirinde bile yok, Bence de sistem değişmeli, THK kapatılmalı, çalışanlar yıllarca yedikleriyle yetinmeli. Zaten o kadar tecrübeleri varsa yurt dışında iş bulurlar ,kaparlar bu sözüm ona tecrübeli insanları. Ya da tünel koçluğu yaparlar. Ama nerde onlar yıllardır üretmeyip, hava atmaktan başka bir iş bilmeyenlerdir. Amatörler bile kendileri geçti. 8
  • iPhone Uygulaması 16 Aralık 2014, Salı 10:57:41 Çukur osmanın kayıncoları ne oldu..? Müdürlüğe devammı..? 0
  • ayna 16 Aralık 2014, Salı 10:21:31 İnsan önce aynaya bakmalı sonra karşısındakine çamur atmalı, 1. Servisten kalkmış bir uçak için pilot itihdam etmek hangi ticari kuruluş tarafından yapılır ? 2. CPL lisansıyla sadece yurt içinde tek pilota sertifikalı bir uçakta uçmak için ATPL e gerek varmıdır.? 3. ATPL sahibi ve level notu olan bir pilot neden bunca yıl bu uçuştan fazlasını yapamamış? 4. Kalan pilotların CRI/CRE gibi vasıfları gökten zembille mi gelmiş, işten çıkan bu pilotlar bu vasıflara haiz olmuşta vasıflarımı verilmemiş? 5. Aynı vasıflara sahip birçok genç pilot THK da çeşitli uçak tiplerine geçerek başarıyla görev yaparken bu arkadaşlar başarmışlarda haklarımı yenmiş ? 6. Bu arkadaşlar uçakları servisten kaldırılmadan önce 22 ay uçmadığında maaşlarını tıkır tıkır alırken şimdi olduğu gibi diğer uçak tiplerinde bizi uçurun bizde çorbaya bir tutam tuz atalım demişmi ? 7. ATPL li oldukları şimdimi akıllarına gelmiş ? bu sebeple herkes önce aynaya bakmalı sonrasında eleştiri yapmalı. Yinede emeklerine sağlık .. 17
    • F/O 16 Aralık 2014, Salı 15:32:49 insan önce kendine bakmalı sonra utanmadan konuşmalı: 1) o pilotlar sadece servisten kalkmış uçakları mı uçurabiliyor? 2) ATPL sahibi olmak kötü bir şey mi? 3) ATPL sahibi ve Level notuna sahip o pilotlar arasında havayolunda kaptanlık yapmış olanlar, yurtdışında çalışmış olanlar var, tercihen şu an thk'da çalışamazlar mı? thk sadece diğer işleri beceremeyenlere mi tahsisli? 4) diğer pilotların CRE vasıflarının nasıl indiğini kurumda çalışan ve onları tanıyanlara sorun bakalım nereleriyle gülecekler 5) uçaklarda uçmak için bir yerlerini yırtıp pınarın başını tutanlar yüzünden, harcırah kaçırmayacağım diye kendini paralayanlar yüzünden aylarca uçamayan pilotları ne yapacağız? 6) o uçaklar 22 ay uçmamaları bu pilotların suçu mu ya da başka uçuş bıraktınız da onlar mı gitmedi? kısacası vasıfsız birkaç malum adam şimdi eskaza bir yerlere geldi ve nasıl orada daha çok durururuzun derdinde. eski bir gökçen öğrencisi olarak hepinizi biliyorum ben ve herkes biliyor merak etmeyin 1
    • Tatar Ramazan 16 Aralık 2014, Salı 17:35:46 Önce BİLMEDİĞİN ŞEYLER VAR diyerek söze başlayayım.Bu işin başında gereksiz bir ezik var ve uçaklar benim değil mi vermiicem diye geziyor ortalıkta.Yönetimde buna göz yumuyor.Bu ezik ve avanesi haksız kazanç sağlıyor kendilerinden olmayanlara,dalkavukluk yapmayanlara hayat hakkı tanımıyorlar.Hiç bir pilot görev verildiğinde uçmam demez.Bunlar yeni yönetim geldiğinde kovulacaklarını bildikleri için bu işten çıkarmaları yaptılar ki yeni yönetim atmak istese de atamasın.Takip edin bunlar genel kuruldan önce pilot alımı da yaparlar.Gerisi bahane 2