THK PİLOT AÇIĞINI KAPATACAK!

    Çok beğenilenler

  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 10:29:51 hedefler koymak ve bu hedeflere ulasmaya calismak guzelde, bu kadar iddiali olunurmu yaaa? 2023 te uzaya kapsul gonderiyoruz! 2023te Airbus ve Boeing'e rakip! olacagiz.....sayin hocam, lutfen....verdiginiz beyanati bir daha gozden geciriniz. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 10:31:00 kapasül ? turkish style ufo ? 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 10 Kasım 2011, Perşembe 17:06:59 Ünsal hocam çok iyi niyetli olabilir evet uçakta yaparız zamanı gelince uzay çalışmalarınada katılırız ancak önce THK nu çiftlik olmaktan kurtarmak gerekir. Asker abiler Attilla Taçoy zamanında kurumu allem kullemle sivil yönetimden aldılar sözde iyi yöneteceklerdi! Antalya daTHK şube binası şehir içinde boş dururken sayın şube başkanı Lara bölgesinde denize nazır lüks bir siteye THK şubesini taşıyarak denize nazır çalışmak istemiş olsa gerek. nekadar kira ödüyorlar bilmiyorum şube Başkanı kim emekli havacı albay!!THK Genel Başkanının arkadaşı eee Ünsal hocam bu işler için özveri gerekir halkın parasıyla lüks içinde sözde iş yapıyorum değil inşaallah sana bunlardan fırsat kalırda hedeflerini tutturursun !!!!!!! 0
  • Misafir 10 Kasım 2011, Perşembe 12:33:34 250 saat te mezun olup sadece cessna vb. uçaklarla uçanı torpilli bir ağa babası yoksa kimse işe almaz............. 0
  • Misafir 09 Kasım 2011, Çarşamba 23:40:16 ÜNSAL HOCANIN NAK 6 PROJESİNDEN HABERİ YOK HERHALDE ARAŞTIRSIN THK NIN KAÇ MİLYON DOLAR ZARAR ETTİĞİNİ ÖĞRENSİN ONDAN SONRA UÇAK YAPALIM DESİN RASİM ASLAN PAŞA DA UZAY FALAN FİLAN DİYORDU ERGENEKONDAN ŞİMDİ HAPİSTE SİZE TATLI RÜYALAR DERİM............ 0
  • Misafir 09 Kasım 2011, Çarşamba 21:52:52 geçmiş olsun..durumunuza üzüldüm...çok haklısınız isyan etmekte hem o kadar emek ver hem o kadar para harca sonunda iş bulama...bence bu durum dahada kötüye gidecek...parayı cebine koyan uçuş okullarına koştuğu sürece dahaa çookk işsiz pilot elinde diploma ortada kalacak...ama bu tüccar paşalara bir dur diyecek babayiğit çıkmayacak mı bu ülkede? kendi çocuklarını şirketlere yerleştirdiklerini herkes biliyor ama kimse birşey yapmıyor...yazıklar osun böyle sivil havacılığa 0
  • Misafir 09 Kasım 2011, Çarşamba 16:13:00 Ya ben işsiz bir pilotum ve THK Gökçen den aldım ATPL imi. Paşalarım kursa başlayıncaya kadar bir sürü vaatte bulunmuşlardı ; yok bizim de ihtiyacımız var, yok yangın da çalıştırırız vb. Şu anda yüzüme bakan yok. Birde bunları emekli paşa vb. diye ciddiye almıştım, bunlar çoktan tüccar olmuşta piyasa ağzına başlamışda ben ancak uyandım. Varsa itirazı olan yalancı diyen çıksın açıkça yazsın bende ispatlayayım. Arkadaşlar bu rakamın üzerine en az tip parasını da koyun ve buna rağmen işsiz kalacağınızı hesap edin. Şu dönem bilenlerin dediğiyle 2000 lerin başına dönmüş ve piyasa da bir çok işsiz pilot dolu. Alternetifiniz varsa en az iki kere düşünün derim, çünkü bulaştınız mı kurtulamayacaksınız, çünkü ciddi para... 0
  • Misafir 09 Kasım 2011, Çarşamba 01:41:33 ben 42 yıllk pilotum.thk. dan yetiştim.gercekleri yazıyorum.hayatım uçmakla gecti.gercek şuki eskiden pilot acığı vardı.şimdi onlarca pilot tip almış olsalarda iş bulamıyorlar.bir kişi diyemez iş hazır diye.thk paralı yetiştirdiği veya diğer okullardan mezun olanların coğu acıkta pilotların.türkiyede calışan yabancı pilotların dışarı cıkarılması gerekir derhal. 0
  • Misafir 08 Kasım 2011, Salı 21:05:33 Bunları söyleyen thk rektörü,thk da çalışan kanadalı ve italyan pilotlardan haberdar mı?tanışmış mı onlarla? 0
  • Misafir 08 Kasım 2011, Salı 13:45:42 Uçakdan anlamak için uçmak mı lazım? - wrighte kardeşler hiç uçağa binmeden uçağı üretmedilermi? - Hezarfen Ahmet Çelebi Ankara-İstanbul arasında uçağa bindikten sonramı kanat takıp kendini boşluğa bırakmaya karar verdi? - Edison rüyasında görüp ondan sonramı ampulü icad etti. - Bu günki ekonomik doktirinlerin tamamını yazan KEYNES nasıl olduda din ve felsefe eğitimi aldıktan sonra hiç ekonomi okumadan bu teorileri yazdı? Önemli olan geniş ufuklu olmayı başarzabilmekyte.... 0
  • Misafir 08 Kasım 2011, Salı 13:40:15 Bu başlık burada yorum yazanlara, Ünsal Hoca sıradan üniversite hocalarına benzemez; 1. Ünsal hocanın temelinde tornacılık vardır. Eminim bunu anlamayıp küçümseyenler olacak ama; tornacı adam üretimin ne olduğunu nedemek olduğunu sanayiciliğin, girişimciliğin ne olduğunu iyi bilir. Üretmeyi, geliştirmeyi iyi bilir. 2- Ünsal hoca piyasayı iyi bilir: bunu analamı şudur, hep savsatadan öteye gidemeyen üniversite sanayi işbirliğinin sorunlarını bilmek deemektir. 3- Ünsal ohoca gençlerin önünü açacak çağdaş bir insandır ki; bu okulda okuyan öğrenciler için bu bir şanstır... 0
  • Misafir 08 Kasım 2011, Salı 12:53:10 ya arkadaş rektör olmuşsun ama Türkiye'den haberin yok.iş önce yabancı pilotlarla başladı şimdilerle yabancı doktor ve hemşire furyası başlamak üzere.sen milletle dalga mı geçiyorsun?SHGM sömürge ülkesi adı altında sırtını, lağvedilip EASA olan kurallar manzumesi JAA üzerine , sırf TÖSHİD Türkiye'de sigortasız yabancı pilot çalıştırabilmesi için bir tek tuğla koymamış, sen olmayan pilot açığını kapatmaktan bahsediyorsun.Sana GOOD NIGHT AND GOOD LUCK dilerim.Bu da Türkiye de tüm üniversitelerde hayattan kopuk ezbere rastgele öğrenci yetiştirilmesine delildir. 0
  • Misafir 08 Kasım 2011, Salı 11:06:19 Uçağın adı ne olacak? kaç kişi alacak? Endüstride ki rakiplerinden hangi konularda farklılaşacak? Hangi pazar olacak? Bizim artık bunları konuşmamız gerekir. Zaten para olduğu sürece yapılır. THK da mali konularda güçlü bir kuruluş. 0
  • Misafir 08 Kasım 2011, Salı 11:03:46 Adam kendini koymuş ortaya, o işin vebali altına girer mi? Mantıklı olun. Hadi attı reklam yaptı, sonra demezler mi Ünsal Hocam ne oldu diye? Derler. Onun sorumluluğu altına girmez hiç bir Rektör. 0
  • Misafir 08 Kasım 2011, Salı 11:01:03 Haber Samanyolundan alınmış, her noktası aynen yansıtılmadan başlıklarla yorum yapmanız sağlanmış. Dikkat edelim. 0
  • Misafir 08 Kasım 2011, Salı 10:59:42 Bence o yabancı pilotların yerine Türk pilotlarını koymak için çalışıyorlar. Başarırlar inşallah. 0
  • Misafir 08 Kasım 2011, Salı 09:51:42 THY başta olmak üzere, şirketlerimizi Yabancı Pilotlar işgal etti. 300-400 Türk pilot ise evlerinde oturuyor. Zaten bir iki sene sonra Türk olan bütün pilotlar işsiz kalacak gibi bir açılım hissediyorum. 0
  • Misafir 08 Kasım 2011, Salı 09:12:14 Önce kendi içindeki yangın uçaklarında uçan yabancı pilotları temizle ondan sonra konuş,.... 0
  • Misafir 08 Kasım 2011, Salı 07:46:56 thy milyar dolarlar zararda pilot alımını durdurdu.okulları bitiren pilotlar torpili yoksa yani kaptan cocukları değilse birtanesi iş bulamıyor.bütün firmalar tip veriyor fakat pilot almıyor.saneksp. bile artık tipi para karşılığı veriyorsa yüzlerce pilot işsiz dolaşıyorsa ünsal bey önce gözlerini buna acsın.ağzı laf yapacak tabii okul hakkında.geleceği hayalle süsleme lütfen.türkiyenin gerceklerine el atın.siz boingin ançak kaplama tekerini yaparsınız. 0
  • Misafir 08 Kasım 2011, Salı 03:47:33 daha önce bu abiler uzaya adam gönderecez demiyorlarmıydı.hatta biz o uzay cocuklarına isim bile düşünüyorduk, noldu da şimdi sadece uydu filan diye kıvırıyolar. yavaş yavaş biz uzaya sapanla taş atçez de diyebilirler.aklımdayken MÜHENDİZZ arkadaş bir ucagı 12(eni konu birkaç yüz kilo saç, bir motor, birkaç metre çelik tel ve kablo 3 tanede tekerlek) ayda yaparsın ama onun uçabilirlik sertifikası alması için ne kadar süre ile test etmen gerekiyor bide onu araştır 0
  • Misafir 08 Kasım 2011, Salı 01:09:12 Piyasada Pilot açığı falan yok koskoca bir yalan sakın kanmayın arkadaşlar bunlar umut taciri paranızı alıp dıpdızlak bırakırlar ortada kalırsınız iyi araştırın,yok roketmiş yok uyduymuş yok uçak üretmekmiş kardeşim sen önce asli işini yap da onu görelim o bile elinize yüzünüze bulaşmış bu ne rahatlıktır anlamadım. 0
  • Misafir 08 Kasım 2011, Salı 01:03:50 Dogru duzgun planlama bıle yapmaktan acız olan istanbul grubu nasıl basarıya ulastırsın ıyıce arastırın sindelin toplama takımıyla basarı ulasmak hayal arkadaslar maceraperest olmayın..!CEVHEROGLU 0
  • Misafir 08 Kasım 2011, Salı 00:32:46 Adam havacılığı sadece seyahat etmiş olduğu Ankara-İstanbul seyahatinde görmüş ve 2014 de uçak yapalım demiş. Burada bir yanlış yok. Rüyadır bu ayıplamamak lazım. Bu rektörle başbaşa TV kameraralarında konuşmak isterdim. Gençler aldanmayın ve bu alt yapısız okula müracaat bile etmeyin... Bunlar reklam kokan faaliyetler... 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 22:51:53 Arkadaslar asil roportaji dikkatlice okursaniz.. 1.. 2014 yilinin ilk aylarinda egitim ucagini ureteceklerini 2. Turkiye nin sanayi alt yapisinin belli bir olgunluga ulastigini, 2023 e kadar bu olgunlugun uzay sanayiine zemin hazirlayabilecegini 3. Boeing ve airbusla rekabet etme imkaninin olmadigini bu nedenle kucuk ucak uretmek gerektigini soyluyor... 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 22:11:14 2 kisilik ve 4 kisilik egitim ucagi bir ucak muhendisi olarak soyluyorum...12 ayda yapilir ey millet.. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 22:06:00 3 ayda universiteyi kurdular.. 6 ayda bugune grtirdiler herkes hayal demisti.. Bu adamlar yapar abi 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 22:00:30 Mantıklı ol clioyu üretmek kolay değil sırf argesi için bile yıllar harcanması gerekir, onu geç seri üretimle nasıl yeni üretimi kıyaslayabiliyorsun?Hayatında finans yada yönetim koltuğuna oturmamış gibisin 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 21:27:18 GERÇEKTEN HİYERAŞİK DÜZENİ BİLMİYORUZ HERHALDE ,ÜNİVERSİTE REKTÖRLERİNE BAKIN 5-6 REKTÖR OLMASI GEREKİR,TIP FAK REKTÖRÜ,MÜHENDİSLİK REKTÖRÜ,FEN-EDEBİYET FAK REKTÖRÜ VB GİBİ HALBUKİ BU FAKÜLTELER DEKANLIK VE BÖLÜM BAŞKANLIĞINDA İHTİSAS ALANI ARANIR. OKUMADIĞIMIZ NASIL BELLİ. KURUMLARDA BAKARSINIZ DURUM BÖYLEDİR. TEKNİK KADROLAR OLARAK TABİR EDİLEN KAMULAŞTIRMA ,ATÖLYELER ,İNŞAAT TESİS MÜDÜRLÜĞÜ VE YAPI İZLEME BÖLÜMÜNE MÜHENDİS DIŞARISINDA ATANMASI UYGUN OLMAZ. VB LÜTFEN ARKADAŞLAR YOLUNU KESMEYİN REKTÖRÜMÜZÜN YOLU AÇIK OLSUN 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 21:26:31 Önce yerli totmobil üretelim de uçağı gelecek yüzyıla bırakalım... 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 21:20:37 Arkadaşlar, lütfen bu umut tacirlerinin taktiklerine kanmayalim. Bu yukarıdaki demeçleri sağ duyulu kim okursa, değil umut beslemek dehşete kapılır. Siz umutlar ile uyutulurken, 2023 de atı alan Üsküdarı geçmiş olacak. Sizin umutlarınız sömürülüyor lütfen bu insanlara kanmayın. Bu ufuksuz kişilerle hiç bir yere varamayız, 2023 e kadar ülkeyi bu kişilere teslim ederek çocuklarınınız, torunlarınızın geleceğini satıyorsunuz. Türkiyede rektör olacak profesör mü bitti THK bu kişiye emanet ediliyor? 90 ı geçince havalanmak isteyen clio mu uçaktan zor üretiliyor ? Yapacaklarını söyleme tarzı bile beni korkuttu (120-130 km, "bildiğimiz uçaklar olmayacak" v.s) . Lütfen biraz sağduyu lütfen. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 20:50:04 bu ülkede gençlerimize,vatandaşlarımıza güvenmememizin acısını çektik çekeceğiz gibi görünüyor.ben rektörün hayallerine saygı duyuyorum ama keşke bu hayallerin gerçekleşmesi için thk üniversitesinin kurulmasını beklemeseydik.thk 100 yıldır burada..neden üniversitesi kurulduktan sora projeler bu kadar dile geldi ? ticari kaygıdan mı ? yoksa gerçekten ülkemize birşeyleri kazandırma arzusundan mı? umarım hedeflerinizi gerçekleştirsiniz bizlerde alkışlarız.ama inandırıcı gelmedi..başarılar. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 18:57:15 sayın arkadaşlar , yorum larda herkes aklına geleni yazmış.Yazı okuyunca yazıda yazan ile yorum bu kadar zıt olur.Bir mühendis olarak, kendi uçagımız yapabildiğimiz gibi ,uzaya bile roket fırlatılabilinir.kENDİMİZE NE ZAMAN GÜVEN GELECEK ,SAYIN REKTÖRÜM YOLUNUZ AÇIK OLSUN 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 18:29:02 pilotlarıda aynı uçak teknisyeni gibi 6 aylık kurslarla yetiştirsinler bence Türkiye de derece yapmış gençlerin yüksek puanlarla sivil havacılık okullarına gidip 5 yıl vererek uçak teknisyeni olmaya çalışırken birde bakmışssın 6 aydada olunabiliyo üniversite okumak boşa TÜRKİYE de 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 18:19:31 Hocam siz yapın nasıl olsa bu ülkede herkes ben yapmadım o yorumları diyecek, herkes ayakta alkışlarken içlerinden helal olsun diyecekler. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 18:16:42 Bir Türk Dünyaya Bedel. Google'da arattım Ünsal Hoca saygın birisiymiş, bol keseden atıp kendini rezil edecek birisi değil. Bir bildiği vardır. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 18:11:53 Kendimize güvensek bırak BOEING'i, NASA'nın tahtını sallarız. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 18:10:46 İstemek, yapmaktır. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 18:08:46 Devrime de olmaz diyorlardı, olmadı neden? bizden. Bu inşallah olur.Kolay gelsin 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 18:07:15 Hocam siz öğrenci yetiştirmeye devam, bunlar anca almana biner, italyan giyer, fransız içer geçer bide devletin malı deniz yemeyen domuz der, çok konuşur, hiç iş yapmaz, işi geç üretimi zaten aklına getirmez, oturmayı felsefe eder, üreteni mimler. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 18:03:03 O arabayı yerde tutmanın daha kolay olduğunu söyleyen arkadaşa sesleniyorum, BU ÜLKE de HERKES SENİN GİBİ SON MODEL MERCEDES'E BİNMİYOR BENİM CLIO 90dan sonra allaha emanet, sağında solunda hafif çıkıntı olsa bırak yere basmayı tekerleğe ihtiyaç olmayacak. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 18:00:01 Adamın söylediklerini bir okusaydınız keşke, Sen alman fiyatına türk otomobilini nerede satacaksın? Hangi ülkede? Uçak üretmekte satmakta daha kolay, sonuçta bu sektörde kurumsal kimlikli şirketler olsada maliyeti düşürmeye çalışmak en yaratıcı yol olacak gibi. e inşallah yaparlar. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 17:58:59 Cuk diye oturur reklamlardaki doritos-fritos universitesine.. SADECE BEN YIYCEM :) 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 17:57:15 Yahu adam ben üreteceğim demiyor ki, OSTİMde ki sanayicilerle beraber yapacağız diyor. Ayrıca uçak üretmek için illa ki havacı mı olmak gerekiyor? Hem iktisatçıysa daha iyi pazarlamaz mı? Daha iyi kaynak bulup kar ettirmez mi? 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 17:55:37 Çünkü önemli olan bir malı üretmek değil, o malı pazarlamaktır.Eğer pazar bulamazsan istediğin kadar iyi mal çıkarmış ol elinde kalır.Üretilmeyeceğini düşünenler mantıklı olun, siz Otomotiv endüstrisi bu kadar güçlüyken, Seri üretimle markalar maliyetlerini aşağı çekmişken, Tanıdık bir markaya mı para verirsiniz Türk malına mı?Tanıdık markaya çünkü seri üretimle yapılacak otomobil yeni üretilen otomobilden çok daha ucuza mal olacaktır.Ama havacılık endüstrisinde böyle değil herşey terzi işi seri üretim deseniz yok yani 1920lerin otomobil dünyası gibi. Siz düşünün hangisinin üretiminin kolay olduğunu. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 17:49:30 Kendimize güvenimiz yok, anca yetiştirdiğimiz çocuklarımızı yurtdışında master yaptırıp hayatlarını kurtardığımızı düşünüyoruz. O çocuğun orada yaptığı işin patronu Türkiyede yatırım yapıyor sende ona para veriyorsun çocuğunun kazandığını zannediyorsun, sonra buraya geliyorsun bir kıvılcım dahi olsa onu üflüyorsun. İşte biz Türkler. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 17:42:36 THK ÜNİVERSİTE AÇTIĞINDA SENELİK HARCI 20.000 TL YE SİVİL HAVA ULAŞTIRMA İŞLETMECİLERİ YETİŞTİRECEK DEDİĞİNDE BUNLAR ASTRONOT MU OLACAK DEMİŞTİK:)SANIRIM BUNDAN OLACAK Kİ AKILLARINA UZAY FİKRİ GELMİŞ... HA BU ARADA YA CUMHURİYET 1923 DEĞİLDE 1823 DE KURULMUŞ OLSAYDI CUMHURİYETİN YERİNE NEYİ ALET EDECEKLERDİ REKLAM KOKAN EĞİTİM ANLAYIŞLARI İÇİN?THK ÜNİVERSİTESİNİN KADROSUNA BAKARSANIZ BİR UÇAĞIN ANA İNİŞ TAKIMLARINDAKİ LASTİK KADAR HAVACI OLMADIĞINI GÖRÜRSÜNÜZ YANİ EĞRİ CETVELDEN DOĞRU ÇİZGİ ÇIKMAZ.VAAD EDİP ALKIŞLANMAK İSTENİYORSA BİTLİS ÜNİVERSİTESİ DE AYDA KOLONİ KURACAKMIŞ:) YA KURARSA.... 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 16:57:32 Biz Türkler atma konusunda epey ilerideyiz, atık mı 'mangal da kül bırakmayız'. Şahsen ben bu ülkenin bir vatandaşı olarak bu söylenenlerin doğru olmasını çok isterim ama mantıksal biri olarakta bu işin böyle sallama ile olmayacağını söyleyebilirim. Yine de negatif yaklaşmamak lazım, umarım dediklerini yapabilirler. Yarısını bile yapsalar başarı olarak, en azından başlangıç olarak değerlendirmek lazım. Ama 'uçak üretmek araba üretmekten daha kolaydır' pek mantıklı bir bakış açısı değil. Bir otomobili 120-130 km.'de yer tutmanın zor olduğunu düşünen bir bakış açısının uçağı havada stabil tutabilecek bir dizyn yapma şansı çok yüksek olamaz. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 16:46:00 Prof. Dr. Ünsal BAN Rektör Prof. Dr. Ünsal BAN 1970 Ankara doğumlu olup, ilkokul, ortaokul ve lise tahsilini Ankara’da tamamlamıştır. 1990 yılında Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinde Lisans, l996 yılında Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Finansman Ana Bilim Dalı’nda Yüksek Lisans, 1999 yılında Sakarya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Muhasebe-Finansman Ana Bilim Dalı’nda doktora eğitimini tamamlamıştır. Ünsal BAN, 1993 yılında Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi, Muhasebe ve Finansman Anabilim Dalı’nda Araştırma Görevlisi olarak çalışmaya başlamıştır. Akademik kariyerini bu fakültede yürüten Ünsal BAN, 2005 yılında Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turi 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 16:32:04 Abi bu ne yahu, kimse 3 dakikasını ayırıp metni komple okumamış. zaten üyelikte istemiyor, herkes beni kimse tanımaz diye karalamış durmuş. adam olmaz bizim Türk milleti. Kompleksliyiz. Bizden hiçbirşey çıkmazcıyız. O yüzden hepimiz memur kafasındayız, o yüzden bize üretmek, ilerlemek haram. O yüzden garanticiyiz. Girişimcilik yok. Anca oturduğumuz yerden işlerin nasıl olmayacağını anlatıyoruz. Nasıl oldurabiliriz diye hiç düşünmüyoruz. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 16:11:00 Açıkçası komiksiniz, keşke okusaymışsınız. En azından gülünç durumuna düşerdiniz.Gerçi nasıl olsa üyelik istemiyor sallayın sallayabildiğiniz kadar. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 16:08:29 Bu hedef zaten yapılan değerlendirmeler çerçevesinde Türk Milletinin Dünya sahnesinde kendisini göstereceği tarih olarak belirlenmiştir. Altında başka anlamların çıkartılması, her işi Amerikaya-İsraile bağlamak kadar, cahilce ve komiktir. Denilecek tek şey: Bin kör adamdan bir şahit, bin cahilden bir adam olmuyor. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 16:04:57 havacı değil ama uçuyoruz işte.. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 16:04:13 Hayal gücü bilgiden daha önemlidir demiştir. Bir işi yapmaya başlamak, yapmanın yarısıdır. THK Üniversitesini kurmakta zaten yapmaya başlamak değil midir? Ben inanıyorum Sayın Rektörüm, Allah yolunuzu açık etsin. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 16:01:15 Zamanında devrime de inanmayanları bugün belgeseli çekildiğin de gençlerimizin hepsi sevgiyle anıyorlar. Rektörüm başarılarınızın devamını dilerim 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 16:00:11 Kapsule koyacak maymunu bulmuslarmi acaba 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 15:59:18 Olumsuz yorum yapanlara baktığımız da hepsinin başlığı okuduktan sonra yorum yaptığını görüyoruz. İşte biz buna cehalet diyoruz. Rektör zaten hayalimiz uzaya göndermek diyor, Airbus-Boeing ile önce anlaşama yapabiliriz ondan sonrada belki rakip oluruz diyor. LÜTFEN CEHALETİNİZİ AYYUKA ÇIKARMAYIN. Ne demişler bin dinle bir söyle 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 15:54:29 Bizim Türk milletinin huyudur okumamak derlerdi de hiç inanmazdım, bizim gazeteden anladığımızda resimli manşetlere bakmak, spor sayfalarına göz atmak. İşte Sayın Rektörüm bu ve bunun gibi cahil kesim hiç okumadan yorumlayanlar, eleştiri oklarına tutanlar. Başarılar diler, hayallerinizin gerçekleşmesini temenni ederim. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 14:51:56 2023'te uzay kapsülümüzü fırlatacağız,o zamana kadar astronot yetiştireceğiz üstüne bir de 2014 te yerli uçağı üreteceğiz.Peki bunların altyapısını ne zaman oluşturdunuz merak ediyorum? .umarım yetiştirilecek astronotlar daha soradan kpss ye girmez..kendi alanlarında çalışırlar.. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 14:51:38 THK ile birlikte kurulanlar Concorde ları yaptı bizim THK ise her zaman arpalık oldu, 1960 cuntasından sonra HvKK nin arka bahçesi oldu, milletin fitre zekat ve kurban postu ile refah içinde yaşadılar, kuruma tüm asker emeklilerini doldurdular yani ve sadece model uçak yaptılar, milletin çocuğunu T-10 denen dandik paraşütle atlatarak göz boyadılar, şimdide 2 kişilik uçak yapacaklar mış (İtalyan TECNAM), sonra uzaya roket (model roket) göndereceklermiş, uzay mekiği falan :)) palawra ile göz boyamaya devam yanii... 2senede bir yönetim değişir yeni e-albaylarla birlikte bir e-paşa başkan gelir, boşver yatmaya yemeye devam devran böyle gelmiş böyle gider der... şimdiye kadar olduğu gibi.. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 14:30:28 Allahım akıl ihsan eyle kullarına 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 14:11:55 Adam daha ucagini yapmadan kendi ucmaya baslamis. HADI ORDAN CANIM. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 13:53:58 bu havacılık böyle işte içine girmeden öğrenemezsin böyle gaza getirerek işe sokmaya çalışırlar. siz sorun bakalım neden bu kadar yabancı pilot var demek ki dogru düzgün eğitim veremiyorsunuz adam da gidip yabancı pilot alıyor. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 13:49:27 kapat rektörüm kapat!hepsini kapat!hahahahahahahah 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 13:47:22 bu astronotların açığını kapatması için çok büyük bir şeye ihtiyacı var)) 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 13:37:56 Yaziyi sadece mansetten okumayin.. Detaylarina ve orjinaline bakin rektor hedef koymus... Basarili insanlarin yaptigi gibi... Boyle elestirerek ne yapabilirsinizki 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 13:08:27 Bu rektörü acilen psikiyatri muayenesinden geçirmek şart. Sayın Rektör sen bu kafayla uzaya ancak havai fişek atarsın. Okulun müferadata başlamış. Hangi hocalarla söylermisin. Dünya kadar havacılık dersi veren üniversite var. Bu hocalar nereden geliyor merak ettim. Gel bu kendine reyting yaptırtacağını düşündüğün sacmalıklardan vazgeç bunu daha ileri tarihe yay. Sen astronot da yetiştirecektin sanırım. Bu tür saçma sapan konusan biri tedaviye muhtacdır. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 13:02:25 arkadaşlar ben ben tüm türkiyede toplam 35 öğrencisi olan bir havacılık bölümünde mezun oldum ve rezil olduk 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 12:36:17 Çünkü Sunexpress parayı basıp pilot olanı değil, maçası yiyen pilotu alıyor, birincisi mollymawk denen yeni, soruları deşifre olmamış testi geçeceksin, 2. Boeing simülatöründe verilen senaryoyu limtiler dahilinde uçacaksın 3. İngilizce mülakatta başarılı olacaksın. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 12:33:13 Sen 2023'te bir yerlerden birşey fırlatacaksın ama, ne olduğu meçhul... 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 12:31:21 Bu işsiz pilotlar neden SunExpress'e başvurmuyorlar madem bu kadar pilotajlarına güveniyorlar? 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 12:26:41 Zaten Astronot yetişmiş. Başkasına gerek yok :) Saçların hastasıyım. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 12:19:46 Günün anlam ve önemine uygun olarak, işkembe-i kübradan atmak bu olsa gerek. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 12:10:10 Özetle: 2023 e kadar bir numara beklemeyin bizden, biz çok tembeliz o tarihe kadar yatacağiz, ama bir şey yapmamak için bahanemiz de var, o tarihte süper teknolojik şeyler olacak onlardan üreteceğiz şimdiki dandik uçaklarla işimiz olmaz! )))) 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 12:05:31 "2023 yılında uçak olmayacak başka araçlar olacak bunu üreteceğiz". Yani diyor ki, bugün ki uçaklara benzer şeyler üretmek için boşuna çalışma yapmayacağız, 2023 te çok acayip uçan araçlar olacak, 2023 e doğru o acayip şeylerden üreteceğiz. Yani şimdi bir somut çalışma beklemeyin çünkü nasil olsa bunlar değişecek, jetgillerin araçlari çikarsa onlari üretiriz. Tebrik ediyorum! 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 12:02:09 Arkadas hayatinda tek motor pirpir disinda ucak ucurmamis hocalar nasil astronot yetistirecek anlamiyorum . 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 12:00:36 Bir Prof hatta bir rektör nasil bunlari söyler? "Araba çok hızlanınca havalanmak istediğinden uçak yapmak daha kolaydir" nasil bir bilimsel birikimin ürünüdür ? Uçağın yerde tutulabileni mi otomobildir, nedir, nasil bir yaklaşımdır. Anaokuldan direkt profesör mü çıkmış bu zat ? 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 11:36:50 yalancınınnnnn :))...kapsül haaa....zu ha ha ha 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 11:36:07 Hoca 2023 te airbus ve boeing le rekabet edecegiz dememiski... Nerden cikiyor bu cumleler 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 11:35:58 hedeflerini açıklarken sanırım ilk roketi kendine takmış, arkadaş aya ulaşmış, marsa gitme yolunda... 2023te uzay kapasülünü nereye fırlatmaya düşünüyorlar acaba? ostimde birinin başına düşmesin de... 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 11:34:32 Hava tasimaciliginda ucan pilotlarin sivillesmesi Turk havaciligindaki en onemli gelismelerin basinda geliyor. Gellismis ulkelerde basta Amerika olmak uzere bu bu sekildedir. Butun herkese iyi ucuslar dilerim. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 11:08:05 Günümüzde hala pilot açığı var diye yaygara koparanlar hakkında umut tacirliğinden soruşturma açılması gerekmektedir. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 11:04:00 Onca lisanslı işsizler ordusu varken birilerinin hala çıkıp pilot açığını kapatmaktan söz etmesi tamamen milleti kandırmacadır. Türkiye'de pilot açığı falan yoktur. Pilot ihtiyacı öncelikle Hv.K.K.lığı'ndan, sonra torpilli kaptan ve bürokrat yakınlarından, en son da zengin bebelerinden yeterince sağlanmaktadır. İnanmayan 100.000 TL yatırıp lisans alsın gerçeklerle yüzleşsin. 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 11:03:59 hangi pilot açığı? işsiz pilotların açığını kapatsınlar önce... 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 10:59:40 sektörün ihtiyac duyduğu pilot ihtiyacı coktan kapanmıştır su anda bile ihtiyac hemen hemen bitmiştir ki iş bulmak bu kadar zordur bir sürü kişi işsiz gezmektedir.eğitim sektörü iyi para kazandırdığı için ne kadar çok öğrenci alınırsa o kadar kar diye reklam yapıyorlar kanmayın arkadaşlar bu eğitim böle gitmez TÜRKİYE NİN GERÇEK PİLOTAJ EĞİTİMİNE VE GERÇEK PİLOTLARA İHTİYACI VAR bu düzel yıkılmaya ve yerine yetenek ve kaliteyi ön planda tutan her önüne çıkanın veya her 40 bin euro verinin pilot olamadığı uçabilen adamın pilot olacağı bir sistem çok yakında kurulmak zorunda kalınıcak 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 10:55:42 NEDEN 2023 ? BU TARİHTEN DAHA ÖNCESİ DÜŞÜNÜLMÜYOR,PAÇALARINIZ YAĞ İÇİNDE KALMIŞ VICIK VICIKSINIZ !... 0
  • Misafir 07 Kasım 2011, Pazartesi 10:50:27 biri bu adama usturuplu atmasını sölemeli 0