THK BAŞKANI YILDIRIM "BAŞKAN YARDIMCISI" OLDU

    Çok beğenilenler

  • Hala milletimiz yiyiyor bunu 24 Ekim 2012, Çarşamba 20:29:20 Bu adam cesitli donemlerde fai baskanindan sonra ikinci adammis gibi lanse etti kendini be hala millet bunu yemekte. FAI nin web sitesine girip bakmak kimsenin aklina gelmiyor. Tum fai uyesi ulkeler zaten vice president olarak geciyor ozel bir durum yok. Asil ilginci Turk havacilik camisonda bu vasofsiz sportif havaci emekli generali kim bu makama oturtuyor? Biz yeterince saygin ve taninmis havaciya sahip bir toplumuz jet pilotu lazim degil. Ne hocalarimiz var parasutcu, planorcu, yelkenatci, model ucakci. Bu general kim? Zubuk! 2
    • soruyorum 03 Ocak 2013, Perşembe 17:07:11 Model ve Yamaçparüşütü ayrı tutarak söylüyorum. Hocalarda pek hoca değil spor kodunu bilmez, yarışma denin kaçarlar, kendi branşında bile kaç alt branşta yarışma yapıldığını bilmezler. T-10'la adam atalım, planörle pist turu atalım hayatları bu olmuş. 0
  • Air 24 Ekim 2012, Çarşamba 13:36:12 Çok güldüm ya. FAI ne ya FAI'mi kaldı memlekette.Siz amerikaya devam edin biz avrupa'dayız.Genel başkan FAI yardımcısı olmus bak bak bak :) neyse başka bişey yazmaya gerek yok 1
  • Tüm yorumlar

  • İsim / Rumuz 24 Ekim 2012, Çarşamba 23:06:57 tipik thk klasiği.yaptığı hangi iş düzgün ki? 2
  • DEVLET KURUMLARINDAN HABER VARMI 24 Ekim 2012, Çarşamba 22:33:17 KOSKOCANANNNN FAI TOPLANTISINDA GÜNLERCE GÖRÜŞMELER YAPILDI.HANGİ KONULARDA? TOPLANTI NEREDE YAPILDI TÜRKİYEDE DEĞİLMİ PEKİ SPORTİF HAVACILIKTAN SORUMLU BAKANLIK ALT BİRİMİ THSF ORADA MI İDİ? KOCA FAI T.C DEVLET KURULUŞUNDAN HABERSİZ NASIL YAPTI BU TOPLANTIYI? BURASI BİRLEŞMİŞ MİLLETLER TOPRAĞIMI TÜRKİYEMİ? PEKİ BAKANLIK BÜROKRATLARINDAN KİMSE VARMI İDİ ? BIRAKIN BAKANIN KENDİSİNİ.PEKİ BU DEVLET YETKİLİLERİNE RESMİ DAVET GÖNDERİLDİMİ ? NEZAKETENDE OLSA. KAÇ KİŞİ ORADA İDİ ? BASININ NEDEN HABERİ YOK ? DA SADECE DOĞAN HABER AJANSI ORADA SADECE ONLARMI HASSAS HAVACILIĞA ? TOPLANTI FATURASI FAININ Mİ THK NIN MI? BAKIN BAŞKAN BİLE ŞOKE OLMUŞ NE MUHTEŞEM TOPLANTI DEMİŞ , EĞER BÖYLE İSE DİĞER FAI TOPLANTILARI YER ALTINDA MI YAPILMIŞ? BU TOPLANTI ORGANİZASYONU İLE TÜRKİYE NE KAZANMIŞ? + - X = 0 2
    • komik, 03 Ocak 2013, Perşembe 17:02:12 THSF'nin başvurularına FAI'nin vermiş olduğu cevapları bilgi edinme kanunu kapsamında THSF'den istersen cevabını alırsın neden THSF'nin davet edilmediğini. 0
  • Kuşadasından 24 Ekim 2012, Çarşamba 21:03:58 Haluk ve Arif Hocalarımı tebrik ederim. 0
  • soner 24 Ekim 2012, Çarşamba 19:21:21 THK VE FAI İSİMLİ YORUM YAPAN KİŞİNİN DİKKATİNE YAZIYORUM. OSMAN YILDIRIMIN YAPTIKLARI HAKKINDA BURAYA YAZILANLARI İFTİRA OLARAK DEĞERLENDİRİYORSUNUZ GALİBA. ANKARA CUMHURİYET SAVCILIĞINA GİDERSİNİZ OSMAN YILDIRIM HAKKINDA YAPILMIŞ SUÇ DUYURUSU DOSYASI İÇERİSİNDE NELER VAR NELER YOK BELGELERİ İLE BİRLİKTE GÖRÜRSÜNÜZ. İSTERSENİZ BİR KAÇ TANESİNİ BURAYA YAZALIM. LOJMANDA ÇALIŞTIRDIĞI VE ÖZEL TEMİZLİK HİZMETLERİNİ YAPTIRDIĞI KİŞİNİN AYLIK ÜCRETİNİ KURUM KASASINDAN NASIL ÖDETİYOR, KURU TEMİZLEMEYE GÖNDERDİĞİ ELBİSELERİNİN PARASINI, ECZANEDEN ALDIRDIĞI İLAÇLARIN PARASINI VE ŞAPKASININ TADİLAT PARASINI KURUM KASASINDAN NASIL ÖDETİYOR BUNLARI BİR GÖRÜN. SAVCILIKTAKİ DOSYADA GÖRDÜKLERİMİZİN HEPSİNİ BURAYA YAZSAK SAYFALAR TUTAR. AYRICA KURUMUN İŞYERLERİNE ALDIRDIĞI VE SAYILARI 200 Ü GEÇEN YAKIN AKRABALARININ MAAŞLARINI DİĞER PERSONELİN MAAŞLARINDAN NASIL FAZLA TUTMUŞ. SAYIN YORUMCU TÜYÜ BİTMEMİŞ YETİMİN HAKKININ OLDUĞU KURUMUN BAŞINDA YÖNETİCİYSENİZ EĞER, ALLAH'TAN KORKMALISINIZ 1
  • Kürşat Bilgin 24 Ekim 2012, Çarşamba 19:02:12 FAI Başkan yardımcılığı sembolik olarak FAI nın her ulke temsilcisine verilen bir payedir. Verilme amacı FAI nın tum ülkelere eşit mesafede durduğunu göstermektir. Dolayısıyla seçim falan yapılmaz. Türkiyede NAC yetkisi THK nın elinde olduğu için THK nın başındaki adam da otomatik FAI başkan yardımcısı sayılır. Sanki çok önemli bir mevkiye seçilmiş gibi basın kuruluşlarında boy göstermek,bu konuda toplumu kandırmaya yönelik haberler yapmak kendisini küçültmekten öteye gidemez. Şu an itibariyle otuzsekiz ülke başkanında aynı anda bu paye vardır ve hiçbir foksiyonları, yetkileri yoktur.Bu linkten herkez bu isimleri rahatça görebilir.http://www.fai.org/structure/vice-presidents . Sonuç olarak Osman Yıldırım kendi reklamını yapmaktan bıkmayan, sportif havacılık dalında hiçbir başarı elde edemeyen,göstermelik kurslarla dünyanın verdiği çağdaş eğitimlerin çok çok gerisinde olan ve kendi şahsına ve ailesine çalışan bir THK başkanıdır. 1
    • BİLGİN HAKLI 24 Ekim 2012, Çarşamba 22:08:41 SAYIN BİLGİN YAZDIKLARINIZ DOĞRU VE EKSİK BİLE NEZAKETLİ BİR İNSAN OLDUĞUNUZ BELLİ CÜMLELERİNİZDEN BEN DAHA AĞIRLARINI SEÇTİM AMA YAYINLANAMADI.BELKİ SİZE YANITIM YAYINLANIR.ARTI FOTOLARDA BU ŞAHIS KENDİNDEN O KADAR EMİNKİ YANİ SİYASİ DESTEK,YASAL KORUMA, ERK SÖZÜ,CUMHUR FESİ VE BENZERİ ŞEYLERLE ÖYLE BAŞINI DÖNDÜRMÜŞKİ FOTOĞRAFA BAKMANIZ YETERLİ.AMA ERK DE GİDER FESTE GİDER SİYASETTE GİDER GERİYE NE KALIR? MİLLETİN HESABI. ONUDA KİM VERİR YAPANLAR...... 1
  • YAZIK 24 Ekim 2012, Çarşamba 17:31:46 "Türkiye’deki kadar misafirperver, hoşgörülü ve mükemmel denebilecek kadar iyi bir organizasyon..... " FAI Başkanının söylediği sözler bunlar... 1929 yılında üyesi olduğumuz ve bu yıl 106. toplantısını yapan FAI'nin Genel Bşk.Yardımcısı olmak övünülecek bir şey değil. Neden FAI Başkanı olamıyoruz. Neden sadece misafirperverliğimiz ön plana çıkartılıyor. Nerde THK Üniversitesi, Uçak Yapmalar, Uzaya çıkma ? Yabancılar herzamanki gibi önümüze ot koyuyorlar... Bu yorumlarda da bizim yöneticilere yalakalık almış başını gidiyor. Sorgulamadan biat etmişler. Muhtemelen bu övgüleri yazanlar da Sayın YILDIRIMIN akrabaları...Yada nemalanan insanlar...... 3
    • HOŞGÖRÜ 24 Ekim 2012, Çarşamba 18:39:02 FAI Başkanı misafirperverlik - hoşgörülü demiş. Neyin hoşgörüsü.. Biz mevlevi toplantısı yapmadık...Havacılık toplantısı değilmiydi? Sadece ağırladık , yedirdik içirdik, şimdi harcananları ödeme vakti. Kurban derileri THK ya .... 3
  • STD 24 Ekim 2012, Çarşamba 16:03:32 FAI YE ÜYE ÜLKELERİN HEPSİNİN YEREL BAŞKANI, OTOMATİK OLARAK FAI BAŞKAN YARDIMCISI OLUYOR. BU HER ZAMAN BÖYLEDİR. ÖZELLİKLE VERİLEN BİR ÜNVAN DEĞİLDİR. İŞİ BİLMEDİKLERİ İÇİN İLK DEFA OLDUĞUNU SANIYORLAR. 0
  • soner 24 Ekim 2012, Çarşamba 14:15:13 EVET KONUNUN EKRANA YANSIYAN BÖLÜMÜ GÜZEL, HATTA DAHA FAZLASINI BEKLİYORDUM. ÇÜNKÜ FAİ NİN DÜNYA ÜZERİNDE NE KADAR ETKİSİZ BİR KURUM OLDUĞUNU HERKES BİLİYOR. AYRICA OSMAN YILDIRIM BUNDAN ÖNCEKİ FAI TOPLANTISINDA BAŞKAN YARDIMCILIĞINA NASIL SEÇİLDİĞİNİ DE ANLATMIŞTI. BURAYA YAZMAYIM, KONUYU BİLENLER VAR ONLARA SORUN. FAI YE AİDAT ADI ALTINDA NE KADAR ÇOK PARA ÖDERSENİZ O KADAR ÇOK OY HAKKINIZ OLUR VE SONRASI KENDİ KENDİNİZE DE OY VERİP KENDİNİZİ SEÇTİRİRSİNİZ. AMA ŞU BİR GERÇEK OSMAN YILDIRIM TÜRK HAVA KURUMUNU AİLE ŞİRKETİ HALİNE NASIL GETİRDİ BUNU BİLMEYEN KALMADI, ANCAK FAI YE BAŞKAN DA OLSA ORAYI AİLE ŞİRKETİNE GETİREBİLİRMİ BİLMİYORUM, BUNA İZİN VERİRLERMİ. OSMAN YILDIRIM SADECE ŞUNU AÇIKLASIN YETER: ŞU ANDA KURUMA BAĞLI İŞYERLERİNDE KAÇ KARDEŞİNİ, KAÇ KAYINBİRADERİ İLE BUNLARIN ÇOCUKLARINI VE DİĞER YAKIN AKRABALARI İLE BUNLARIN ÇOCUKLARINI İŞE ALDI. YARIN KURBAN BAYRAMI, VATANDAŞIN DİNİ VECİBESİ GEREĞİ VERECEĞİ DERİLER BUNLARA MAAŞ PARASI OLACAK. EĞER YALANSA AÇIKLASIN 0
  • anam diyim 24 Ekim 2012, Çarşamba 13:52:04 cubuk esrafi esi dostu hala issiz kalan yegeni akrabasi varsa yasadi ama ulkemiz havaciligi icin anlamsiz bir haber. bu haberi yildirim ailesinin ozel sitesi varsa orada veya cubugunsesi gazetesinde yayinlamak gerekir airporthaber e boyle bir haberi yakistiramadim 0
  • haluk özil hocam 24 Ekim 2012, Çarşamba 13:29:15 barış hocamın babası haluk hocamı çok tebrik ederim :) kıvılcım korkmaz 2
  • Baskan yardimci ne demek? 24 Ekim 2012, Çarşamba 12:11:27 Osman Yildirim kendini kafaya gore sectiriyor. Kendisnin sporla ilgisi yok. Fai de her ulke baskani baskan yardimcisi oliyor hepsi bu. haluk bey yada arif bey olsun baskan yardimcisi ama Osman Yildirim'in zoruna gider tabi. Diplomatik basariymis hadi ordan. Zorla Turkiye baskani oluyor iste 0
  • tebrik 24 Ekim 2012, Çarşamba 12:00:22 güzel insan haluk hocamı tebrik ederim 1
  • THK ve FAI 24 Ekim 2012, Çarşamba 11:08:12 Şahsi kanaatim; FAI Genel Konferansına vurulan asıl damga Sayın Osman YILDIRIM'ın diplomatik becerisi olmuş, bundan Türk Hava Kurumu ile Türkiye kazançlı çıkmıştır. Sanal ortamlarda saklanarak THK'yı karalamaya çalışan Kurum düşmanı, sığ kafalı klavye cambazlarının bunu anlamasını beklemiyor, Haluk ÖZİL ve Arif Kemal BUHARA'yı da tüm kalbimle kutluyorum. Uyanan devin adımları, gerçekten sevdalısı olanlara gurur ve keyif veriyor. Saygılarımla. 6
    • AKRABA 24 Ekim 2012, Çarşamba 12:03:49 YORUM YAZMIŞ. 0
  • Cook onemli 24 Ekim 2012, Çarşamba 10:16:47 Neredeyse 50 tane baskan FAİ yardimcisi var biri de o olmus sanki cok onemli birseymis gibi buralara yazmanin anlami yok ,FAİ nin web sayfasinda gorebilirsiniz bunlari 0