TEMEL KOTİL BİZE SÖZ VERDİ AMA...

    Çok beğenilenler

  • Gerçekler 3 08 Aralık 2012, Cumartesi 22:04:04 Olayları yanlış yönlere çekmeyelim. Olabılır yaşı çok büyüklerde vardır yabancı dili az olanlarda ama olay şu bunu okula alındıgınızda y.ö.k biliyordu okul yönetimi biliyordu sizler part time çalışırken ve staj yaparken Thy müdürleride görüp öğrendi. Ozaman koskoca şirketin genel müdürü 25 kişinin önünde bu lafları söylemeyecekti yaş esnetilir ama boy kilo asla ingilizceye çalışın arkadaşar dediğini hepiniz biliyorsunuz. Fakat sorun insanları oyalamaları mülakatlara davet edip yukarda saydıgım asıl neden olan dil yeterliliği değilde başka sebepler göstermeleridir. Rumuz 19.36.20 yazan hostes arkadaşım Temel beyin asıl önemsediği dil konusunda teste tabi tutulmadın hatırlatırım kilo 2 kilo eksik çıktı sende onuda hatırlatalım. Ama buna rağmen işe girebiliyorsan 40 yaşında da olsa o okulda okumus bır ınsan da bu hakkı ister ne de olsa Temel Bey yaş esnetılır demışti ama sende esnetılmeyecek olan dıger konular nedense sende esnemişti yazarken bişeyleri dıkkatli yazın derim;) 1
    • İsim / Rumuz 09 Aralık 2012, Pazar 00:01:43 Dil konusunda denenmeden kim alınmış acaba bizim sınıftan? İlk mülakatımızda kimseye ingilizce test yaptırtmayıp 1e1 ingilizce konuşarak denediler yabancı dilimizi. Sanki birileri kayırılmış gibi konuşmayın. Yaş mevzuna gelince sen Temel beye yaş konusunda esnek davranırmısınız derken yaşınında 30 olduğunu söyleseymişsin keşke. Yaşı 25-27 arası olup direk yaştan elenenler haklılar bu mücadelerinde ama 32 yaşına gelmişsin, gidip adam gibi bi işe başlasaydın zamanında popçu olacam diye zorlayacağına. Son olarak haklı iken gidip sınıftan 2 kişinin ismini vererek "bunlar ingilizce bilmiyo nasıl alınırlar" gibi bir hak arama yöntemi seçtiğinden direk insanlıktan kaybettin. 3 sene tanıdığı adamları mülakkattan geçemediği için bu şekilde kullanan bir adamla THYnin işi zaten olmaz. Sonuç olarak ağlamaya devam et, ben döncem sana. 21
    • .... 09 Aralık 2012, Pazar 12:20:06 bu yazıyı alınan kişilerden biri yazmışsa vay haline Thy'nin çoluk çocukların eşine kalmış mesleğimiz. "döncem sana" işte kabin memuru adayının Türkçe'si ne diyelim alanlar utansın 4
    • İsim / Rumuz 09 Aralık 2012, Pazar 13:57:09 Evet bir paragraf yazıda içeriği boşverip en son yazılan 2 kelimeye cevap vermek. Süpersin :) 3
    • Kim? 03 Şubat 2013, Pazar 06:08:22 Kim ne isim vermiş sankş ist üniden sadece 6 kişi alındığını kimse bilmiyor şakamısınız siz kendi kendi kendinize uydurup boş boş konuşmayın. 2 sene part time görev yapanlar zaten alınmayacak dendi ve siz 3 ay bekletildiniz ortalık durulunca alındınız. Halen utanmadan konuşuyorsunuz. Laf attığınız arkadaş isminizi vs vermedi bende ordaydım torpilden iyice paranoyak olmuşsunuz. Sınıfta arkadaşınıza sen bu konuda uzmansın senin kadar havacılık sevdalısı olamayız derken eğitim müdürü o kişiye bu özel bir öğrenci dediğinde yalakalık yaparken o kışının yaptığı işlere bayılıyoruz diye konusanlar siz değilmiydiniz ayıp ayıp vicdansızlar terbiyenizde kalmamış sizin bu kadar insanın hakkı yendi sizde biliyorsunuz utanmadan birde konusuyorsunuz yazık siz acaba nasıl bızım yuzumuze bakıaksınız!!! Tek kız olarak alınan arkadaşımız sen derslerde CCM türkce okurken zaten herkes senin seviyenin farkındaydı çok gülüyorum isim vermeye ne gerek var 100 uzerınden 50 ile zorlama gectınız! 0
  • Gerçekler 1 08 Aralık 2012, Cumartesi 13:58:02 Bu olayın içeriğini bilmeden yorum yapmayın ve yazıyıda doğru okuyun. Öncelikle burda neden işe alınmıyoruz diye bir söylem yok. Verilen sözlerin tamamen tersi bir harekete hatta kişisel hakları ezen bir tutum içerisinde kalındıklarını anlatmaya çalışmışlar. Floryada 1 sene eğitim aldıkları ve çalıştıkları dönemde bu insanlara şefleri referans olmuştur eğer gerekirse herkesin şefinin adınıda vererek olayları tam detaylı anlatırızda. Sürekli bu öğrencileri sözleşmeleri bittiği halde yardıma gelin burada gözükün kendinizi unutturmayın alımlar olduğunda unutmasınlar diyen şeflerle karşı karşıya kaldılar. Tamamen Menderes Cakıcının KAPADOKYA universitesinın ustune gidip her ne kadar 1aylık staj sönemlerinde kızlar tuvaletinde ayakkabıları ile birbirlerine saldırıp yaralamış olsalarda sirket içinde uygunsuz hareketler yapmış olsalarda o kızlar şu anda kabin memurudur. İst üni öğrencilerini sadece toplu bir alıp yaptık demek için kullanan İK bedava çalıştırma vs 0
  • Tüm yorumlar

  • Beyaz vadi 17 Kasım 2013, Pazar 00:47:57 Kimse burda neden işe alındılar alınmasınlar dememiş ki sadece diğer insanlara haksızlık yapılmış zaten burda eleştirlenler alınan kişiler değil yönetim ve okul yönetimi ama nedense alınan kişiler gocunmuş orası çok ilginç. Yani herşey para pul vs değil eğer cidden bileğinizin hakkıyla girmişseniz ne güzel devam edin ama içinizde hakkıyla girmemiş ve hayatı boyunca da başkalarının hayatını çalarak yaşayacak insanlar var çok açık net okuyunca yorumları çıkıyor. Hangi kervan yürür bilinmez ama yenilen kul hakları öyle bir çıkarkı yürüdüğünü sandığın o kervana dur nolur diye yalvarırsın gun gelir 0
  • İsim / Rumuz 17 Ekim 2013, Perşembe 22:15:52 Bu entrika kabinde yok! 0
    • vvv 21 Haziran 2014, Cumartesi 19:06:09 hadi len yokmuş bilmeyene yutturursunuz ancak çoğunuz dil bile bilmiyorsunuz :DD::D:D 1
  • anonim 19 Nisan 2013, Cuma 22:48:28 İt ürür, kervan yürür.. 0
  • Hostes kızımız 03 Şubat 2013, Pazar 06:09:21 Kim ne isim vermiş sankş ist üniden sadece 6 kişi alındığını kimse bilmiyor şakamısınız siz kendi kendi kendinize uydurup boş boş konuşmayın. 2 sene part time görev yapanlar zaten alınmayacak dendi ve siz 3 ay bekletildiniz ortalık durulunca alındınız. Halen utanmadan konuşuyorsunuz. Laf attığınız arkadaş isminizi vs vermedi bende ordaydım torpilden iyice paranoyak olmuşsunuz. Sınıfta arkadaşınıza sen bu konuda uzmansın senin kadar havacılık sevdalısı olamayız derken eğitim müdürü o kişiye bu özel bir öğrenci dediğinde yalakalık yaparken o kışının yaptığı işlere bayılıyoruz diye konusanlar siz değilmiydiniz ayıp ayıp vicdansızlar terbiyenizde kalmamış sizin bu kadar insanın hakkı yendi sizde biliyorsunuz utanmadan birde konusuyorsunuz yazık siz acaba nasıl bızım yuzumuze bakıaksınız!!! Tek kız olarak alınan arkadaşımız sen derslerde CCM türkce okurken zaten herkes senin seviyenin farkındaydı çok gülüyorum isim vermeye ne gerek var 100 uzerınden 50 ile zorlama gectınız! 1
  • Tarım bakanına cidden güldüm iyimiş :) 13 Aralık 2012, Perşembe 05:35:19 Bu okulda okumus bu haksızlıga ugramış olanlarda biri olarak tarım bakanı örneğine gülmeden geçemedim :))) güzel 0
  • tek hayalımdı.. 13 Aralık 2012, Perşembe 00:14:55 2 sene bu bolumu okudum herseyı canı gonulden ogrendım bırgun o ucagın ıcınde oldugumda bılgılerım eksık olmasın ıstedım 2 senelık ıngılızce kursuna gıttım okadar vaadler verıldı kı .. Mulakata cagırıldık haber verıldıgınde herkes heyecandan tıtrıuyrdu nedenmıı bız bu meslege gonul verdık ben o mulakatta agladım dayanamadım cunku hayalımdı benım o anı defalarca canlandırmıstım hayalımde ama noldu ıngılızcemız yeterlı degılmıs afedersınızde ben ozman ıntermated sevıyeye nasıl geldım ve nasıl yabancı arkadaslarımla anlasıyorum.. Her mulakatta her kazamanadıgımda kendımı yedım bıtırdım hıcbırsey yemeden agladım gunlerce bunları haketmıyordum 0
    • İsim / Rumuz 13 Aralık 2012, Perşembe 13:33:15 intermediate seviyesine gelmen lazımdı ıntermated diye bi seviye yok 0
  • Tarım Bakanı da Bize Söz Verdi.. 12 Aralık 2012, Çarşamba 22:05:15 Ben Karadeniz Teknik Ünversitesi Balıkçılık ve Balık Yetiştirme Bölümünü ilk mezunlarından biriyim.Şimdiye kadar Tarım Bakanlığı'nın bize yaptıklarını size yazmak istiyorum.Okulumuz açıldığında toplantığa gelen Tarım Bakanlığı'ından yetkililer bizlere hepimizi işe alacağına yemin etmişti.Gelin görünkü iş ciddiye binince binbir kaçamak cevaplarla bizi oyalayıp bizlerle konuşurken gözlerini devirdiler.Bizler Türkiye'nin ilk diplomalı balıkçıları olacaktık.Defalarca CV lerimizi alıp biz sizi ararız deyip geri yolladılar.Biz bu mesleklere gönül vermiş ve 3 yılımızı vermiş insanlar olarak bu mağduriyetimizi dile getirmek istedik.Bizler aramızda şu anda 38 yaşında arkadaşlar olduğunu söylediğimizde 'O sorun değil ya'dediler. Ve bu sözü bir sene sonra yaptığımız balık yemeğinde de söylediler. O yemekte Dardanel Ton Genel Müdürü ve Balık Ayhan da vardı. Şimdi sizlere sormak istiyorum, bu bölümler iş garantisi yoksa neden açılıyor?Bu mağduriyetimizin hesabını kim verecek?Sorarım size?Mağduruz.. 0
  • Çalışma arkadaşı 09 Aralık 2012, Pazar 20:31:15 Siz daha durun Lufthansa ortaklıkta 450 ila 550 kaaptan fo ları Türkiyeye göderiyor!.. Thy gizliden yarısının eğitimine başladı bile !.. bu saatten sonra uçuş okuluna giden aklına yanayım.. Gitmiş olup bizler gibi bekleyenlere de 3-5 vaatle ki görmedik hiçbirşey!..(yok %25%10 yapacağız ) geçmiş olsun diyorum PİLVAK ve TALPA uyuyun diyeceğim ama sizde bizi uyutuyorsunuz resmen adamlar anlaşmayı patlatacak pilotları alacak bizede diyeceksiniz ki e bizz elimizden geleni yaptık!... haydi haydi uyumaya devam!.. Diye başka bir konuda yazı var siz buna dikkat edin aslında 4
    • nerden uyduruyorsun 12 Aralık 2012, Çarşamba 16:16:42 thy gizli tutmus sen nerden biliyorsun,halka açık bir sirket ve senin soylediğin rakam cok buyuk,gizli tutulması mumkun mu?? Lutfen insanlara yalan yanlış bilgiler vermeyin 1
  • İsim / Rumuz 09 Aralık 2012, Pazar 17:11:19 havacilik insani fiziksel ve psikolojik olarak son derece yipratan bir meslektir.Ve özellikle son bir kac senedir artan ucuslar sebebiyle, ileride alzehimer dan tut kansere kadar kalici hastaliklara sebep olabiliyor. madem ortada boyle bir gercek var ve siz kabin memurluğu üniversitesinden mezun kişiler THY aranızdan bazılarınızı almıyorsa ayda 1500 liraya kendinizden geçene kadar uçmak yerine gidin ayağı yere basan bir işte çalısın.... 1
  • Bravo 09 Aralık 2012, Pazar 16:39:14 Ellerine sağlık yazan arkadaş biri cıkıp bu Thy nin insanları oyalamasına karşı konuşma cesaretinde bulunmuş bravo 2
  • Ciddi 09 Aralık 2012, Pazar 15:28:34 Bu konu ciddi bir konu böyle basit birşeymiş gibi görülmemeli bu olayın nedenleri araştırılmalı çok sayıda insan mağdur oluyor. Demek ki ilk mezun olanlara ve sonrasında olanlara bunlar yapılıyorsa yeni gelecek olan insanların hali ne olacak bir sürü işsiz insan yazıktır emeklerine! 0
  • Vah vah 09 Aralık 2012, Pazar 15:23:35 Yazılanlar doğru ise vay haline bu okulların göndermeyin çocuklarınızı bu okullara. 0
  • Yola devam 09 Aralık 2012, Pazar 14:51:18 Haklı davanızı birbirinize düşürerek yok etmeye çalışıyorlar kanmayın yola devam 0
  • Kapadokya 09 Aralık 2012, Pazar 12:55:26 Sizde babalar gibi parasını verip kapadokya gibi okusaydınız şimdi burda bu konuları tartışmazdınız canım Türkiyem 0
  • Komiksin 09 Aralık 2012, Pazar 12:47:35 Madem çok adil bir sınav olmuş önceden sınav sonuçlarını hemen öğrenen arkadaşlar biz günlerce sonuçlarımız ne olacak diye bekledik. floryada kaptanların yanında gerekirse ayakkabılarınızı bile boyarım yeterli burda çalışıyormuş gibi gözükeyim demediğimiz için mi öğrenemedik acaba? 3
  • Florya 09 Aralık 2012, Pazar 12:36:09 Ben eğitim binasında şahsen çalışan biri olarak eğer konuşursam asıl isimleri açıklarsam o zaman bence yer yerinden oynar. Özellikle dil konusunda alınan notları söylemek istemiyorum. Yasal olmadan bir sene boyunca gelip bizimle birlikte yemekhanesinden tutunda herşeyi paylaşan arkadaşıda Florya da herkes biliyor bence daha fazla afişe olmadan susmasını tavsiye ediyorum bu olay yasal boyutlara taşındığında bütün işe giriş çıkış video kayıtlarında olayların gerçekleri çıkabilir. Kaptanımızda olsa bu kişinin adını yukarı vermiş olması içler acısı diğer arkadaşlarıda tanıyoruz haksızlık yapıldı hepsine. En azından işe girmek için bizim dibimizden ayrılmamama numarası çekmediler şerefleri ile işe giremediler saygılar. 1
    • İsim / Rumuz 09 Aralık 2012, Pazar 14:08:39 Yazıları yazanın kim olduğunu nerden bilyosunuzda daha afişe olmadan susmasını tavsiye ediyorum falan yazıyosunuz. O en sevmediğiniz yazıları yazan benim ve ismi verilenlerle alakam yok. Sadece bazı arkadaşların yaptıkları hiç hoşuma gitmedi ve onu burdan belli ediyorum o kadar. Bide oldu olacak gizli kamera kayıtlarıyla Uğur Dündara gidin :) 2
  • İsim / Rumuz 09 Aralık 2012, Pazar 12:25:29 Ben okuyorum mektubu bir isim göremiyorum işe alınan kim simdi kafam karıştı biz mi anlamıyoruz yoksa okuyan bazı kişiler çok mu zeki ya sa cidden orda yazıldığı gibi ingilizce bilmediği için baya bir zoruna gitmiş heralde. Yorumlar bakınca kimin ne şekilde alındığını görmek mümkün fazla söze gerek yok 2
  • Ayrıcalıkl !! 09 Aralık 2012, Pazar 09:44:48 Bu şirkete torpille kimler alınmadı kiii , kısasından oburuna , ingilizceyi bırak turkce bile konuşamayanından en akılsızına, zayıfından şişmanınaaa :)) siz bukdar okul okumuşsunuz söz vermişler ve böyle aranızdan yağcılığı kim yapıyosa almışlarsa ayıp etmişler. Sonuçta üniverste bu ! Daha ne olacak .. Almak için dahaa neyi bekliyorlar ?? 3
  • Ayıp ayıp işe girenler """ 09 Aralık 2012, Pazar 01:37:47 Ayıp ayıp yazıda size kimse torpille girmiş dememiş ama siz gidip sınıfta olan bir arkaşınızın işini gücünü yaşını vs anlatıp resmen iyi kide girememiş demek için elinizden geleni yazmışsınız. Yazıyı okuyunca kimin dili yeterli değil kimse anlamıyor ama sizlerin terbiyesizce zan altında bir arkadaşınızı bırakmanız çok net anlaşılıyor. Thy mülakatlarında psikolojiden bu fesatlıkla geçebilmeniz bile yazıyı doğruluyor 12
    • @1 09 Aralık 2012, Pazar 10:55:09 "ama sizlerin terbiyesizce zan altında bir arkadaşınızı bırakmanız" Bu senin yazdığın yazı. Mektubu yazan arkadaş gidip isim vererek bunlar zaten ingilizce bilmiyor nasıl alınırlar diye konuşurken alınan arkadaşlarını terbiyesizce zan altında bırakmış olmuyor mu? Diğer arkadaşlar haklarını aramakta sonuna kadar haklı ama bir arkadaşınız hak arama yöntemindeki yanlışlıklarından dolayı baştan kaybediyor. Zaten yazılan olumsuz yazıların hepside ona ithafen. Yoksa yaştan dolayı ilk mülakatımızda elenen diğer arkadaşlara thy ayıp etti cidden. 2
    • hani kimin ismi yazıyor mektupta 09 Aralık 2012, Pazar 12:14:10 yazıyı okuduk biz kimsenin adının verildiğini görmüyoruz baya bir yaran varmış demek ki senin yazan arkadaş. kendini çok güzel belşi etmişsin. mektuba inanmayanlarda bu yazdıklarınla daha çok inanır. bu arada mektubu oku bir kişi kendin adına mı yazılmış yoksa butun öğrenciler adına anlaşıp mı yazmışlar önce ona dikkat et bence sen 7
    • İsim / Rumuz 09 Aralık 2012, Pazar 12:54:44 Nerde yazdım ben mektupta isim verilmiş diye? "Mektubu yazan arkadaş gidip isim vererek bunlar zaten ingilizce bilmiyor nasıl alınırlar diye konuşurken" Bak konuşurken yazmışım. Hani topluca gidilip yüz yüze konuşurken isim verilmiş ya, onu kastediyorum ben. Ayrıca 1 kişi hariç diğer arkadaşlarda hakkını aramakta haklı diyorum bak, hani mektup bütün arkadaşlar adına yazılmış dedin ya, o diğer arkadaşlara bi lafım yok. Ayrıca orta okul usulü yaran varmış baya belliki falan gibi laf sokma çabalarına girmek hoş değil. Not: İsmi verilenlerden biri de değilim. Onların daha yorum yazdığını bile düşünmüyorum. 2
    • ben bilmem 09 Aralık 2012, Pazar 14:18:42 görüşmelerini vs bilemem biz mektubu oluduk mektupta bir isim yok gayet yazan kişiler hakkını aramış kişisel sorunlarınızı taşımak yerine birbizinize destek olun bence 1
    • İsim / Rumuz 09 Aralık 2012, Pazar 15:33:27 kim ne isim vermiş herkes sınava girenleri tanıyor okul notları ortada isim vermeye ne gerek var kendi kendinize nerden ne çıkaracağınızı şaşırmışsınız madem oyle birşey var sorun o kişilere arkadaşınız değil mi tanımıyormusunuz konuşanşarı buralarda saçma sapan yazılar yazacagınıza ya da birileri sizin kavga etmeniz için oyun oynuyor kanmayın derim 0
  • Yorumlarda cevap gizli 09 Aralık 2012, Pazar 01:30:30 Ben hazıyı okudugumda yazan kişi sadece dil konusunda yetersiz bi kaç kişi vardı demiş diğerlerine bişey denmemiş girenlerden yorumlardanda anladığım kadarıyla o bilmeyen kişilerden biri baya sinirlenip kendini belli etmiş . 6
  • İsim / Rumuz 09 Aralık 2012, Pazar 01:17:16 Aman diyip bu haksızlığın yapıldığı arkadaşlarınız uçaklarımızda yolcu olarak karşımıza çıkmasın :)))) 0
  • Çok güldüm 09 Aralık 2012, Pazar 01:13:47 Hahahahaahahaha cok güldüm biri 30 yaşına yaşlı demiş evladım sen üniden mezun oldunda hiç Amerika da Emirates te 50-60 yaşında bu işi deneyimleri işe yapan kişileri duymadın mı Allah bilir sen daha 20 yaşlarında bişeysinizdir. Havacılık olgunluk ister deneyim ister. Hayat okul okumakla öğrenilmiyor. Çoluk çocuğun eline veriyosunuz uçakları kapatın şu okulları.. 1
  • İsim / Rumuz 09 Aralık 2012, Pazar 01:07:48 Son kez cevap veriyor konuyu artık vicdanınıza bırakıyorum.İngilizce bilmiyorlarmış mış? Mülakatta ne gibi başarı derecesi gösterdikleri bu yazıyı yazan arkadaşın bildiği seviyeden kendileri geliştirmedikleri ne belli?Belli çünkü bilmiyorlar-mışş.Manşet olayı da ben yazan arkadaş seçti demedim zaten arkadaş öyle bir yazmış ki direk töhmet altına almasa da büyük ustalık sergileyip düşündürttü millete asıl siz bir iyice okuyun derim ben.Umarım hakkınızı doğru yoldan arar sonucunu alırsınız.İyi akşamlar. 1
  • İyiki almamışlar kerdeşim boşverin 09 Aralık 2012, Pazar 01:00:05 Giremeyen öğrenciler eminim üzüldünüz ama boşverin uçan garson olupta napıcaksınız varsa başka işiniz yeteneğiniz gidin onu yapın 5 sene uçan birinin mahkemede tanıklığı bile kabul olmuyor bu meslekte önüne gelen eziyor aman Allah kurtarmış sizi bence sükredin 0
  • Uzattınız yaw 09 Aralık 2012, Pazar 00:52:46 Cok uzattınız olayları giren girmiş girmeyenleride şirket belli işte thy dışarda onca insan varken rizeli bu sınıftanda 5 kişi belirlemiş işte anlaşılan sınava girebilenlerden alalım demişler digerlerini zaten baştan almayacakları belliymiş mektupta yazılanlar normal hıc sasırmadım boşuna umutlandırılöaları uzucu ama bu ulkede cok normal.. 6
  • İsim / Rumuz 09 Aralık 2012, Pazar 00:33:27 Benim arkadaşımda bu okulda olumak için yazmıştı iyi ki kazanmamış baya bir kötü olaçakmış demekki 0
  • İsim / Rumuz 09 Aralık 2012, Pazar 00:29:43 Hakkıyla girmişsin cevap bile verme diyen sayın arkadaş üst başlıkta o insanlar nasıl mülakatı geçti diye koca bir yazı varken sus otur mu diyorsunuz.Boyle demeniz iki açıdan komik ne yazık ki hak ararken karalamaya ses çıkarma sus demek ve daha da ilginci bu bölümde olmayan birine işi girmiş muamelesi yapmak.Yazıyı yazan ve haklarını yediği insanları ve onların gösterdiği çabayı görmüş biri olarak yorum yapma gereği duydum sadece.Çünkü insanlar daha sebep sonuç ispat görmeden hemen torpildir kim bilir neleri kimleri ayarladı o girenler vs. Demeye başlamışlar. Oncellikle bu yazıyı yazan arkadaşlarının yüzüne bakıp arkasından neler yaptığı aşikar olan arkadaş torpil varsa kayırılmışlarsa neyi ölçerek nasıl kayırmışlar söylesin öğrenelim,sonra konuşalım.Hakkınızı aramanıza lafım yok ama bunun da sınırı başkalarının emeği hakkıdır hakkınızı bu şekilde aramanızı öneririm o kişiler nasıl şöyle oldu nasıl böyle olarak değil.. 2
    • İsim / Rumuz 09 Aralık 2012, Pazar 00:44:36 yazıyı yazan değil sitenin kendisi manşet yapmış yazıyı okuyunca torpille girdi denmiyor madem yabancı dili çok iyi olmayan arkadaşlarda alındı neyi göz önünde bulundurdular yazıyor yoksa kimseye yazıda torpille girdi denmemiş zaten yorumlarda bazı kişiler olayı oraya getirmiş. bence dikkatli okuyum yazıyı kimse kimseyi zan altında bırakmak istememiştir bence burda şirketin yaptığı hareketler konuşulıyor giren kişilerden sadece 2 kişinin yabancı dılı kötü denmiş cunku sonrakı mulakatta dılden eleyıp mulakata alınmadı kimse dıyorlar o yuzzdende demek kı olay dilin ıyı olması degıl buyuk ıhtımalle o ınsanlarında torpılınden degıl sırketın bu organıze bozuklugundan nasıbını almadan sansları ıyaver gitmiştir. ben oyunca oyle anladım acıkcası 8
  • ILIK KM 09 Aralık 2012, Pazar 00:26:22 @2 VE @3 ŞUKUNU VERDİM 2
  • Hatırlatırım 09 Aralık 2012, Pazar 00:14:51 Herkes konuyu dağatmaya başladı burada hangi öğrenci kim kim ne tartışması yapılmamalı olan olay en az 8 kişi önce yaştan sonra da başka nedenlerle mülakata alınmadı burada kişi sorunu değil insanlar hem işk mezunları hemde sonra gelenleri konuşuyor konu yaş değil zaten sonrasında yaş sımırı olmaksızın çağırılan insanların 50sininde önce yapılan yazılı bir sınavda elemeleri içlerinde iyi derecede ingilizce bilen sertifikalı bir kaç öğrenci olduğu halde. Kırklarelindende bir öğrenci bile 4 aralıkta geçememiş olması. Hatırlatırım 0
  • İst üni Kırklareli üni magdurıyeti konu oraya odaklanın 08 Aralık 2012, Cumartesi 23:58:30 Zaten sorunu olan biri varsa üstüne alır hakkıyla giren cevap bile vermez. Burada sizin okulunuzun ve şirketin sizi yanlış yönlendirmesi hakkınızı savunmaması ve magdur etmesi konu hepiniz birlik olum sadece siz değil KIRKLARELİ ÜNİ KABİN bölümüde mağdur edildi 4 aralık günü yazıktır bu eğitimlere madem mülakatlara bile almıcaklarsa insanları bu bölümleri kapasınlar 1
  • İsim / Rumuz 08 Aralık 2012, Cumartesi 23:05:10 Anlattıklarınla işe giren arkadaşlarını da töhmet altına aldığının farkında mısın ne derece eminsin o sınav aşamalarından geçerken başarılarının derecelerinden.kaldı ki kendi işini düşünerek başkalarını ezip geçip hakkını yiyerek o istediğin mevkiyi ne derece hakkettiğin de ortada 23 yaş üstü sözde yetişkin bir birey olarak hakkını ararken sınırını çizgini aşmamayı oğrenememen o okuduğun okulu bolumu her neyse haklı göstermiyor ne yazık ki.Hakkını ararken başkalarını da karamamalayı oğrenmen dileğimle.. 1
    • okullu değilim 08 Aralık 2012, Cumartesi 23:45:23 ben o okulda okuyan biri değilim sadece olayları o okulda okuyanlar bilmiyor çalışırken herkes olayları gördü. işe giren bir kişi kendinden çok emin bir yorum yazınca bende hatırlatma yaptım sadece. 9
  • Gerçekler 2 08 Aralık 2012, Cumartesi 14:05:47 Bu öğrencileri bedava çalıştırıp biz size referans olacağiz derken bu alımlarda o müdürler nerdeydi. Yaş sınırı uygulanmayacak diye müdürlerle konuşan sınıfın en iyi notlarına sahip olan bazı arkadaşlara "evet sizler çok iyisiniz çok isterix uçmanızı ama kısmet böyle" derken hiç mi utanmadı o müdürler şefler. Sonra dışardan part time memur alımı yaptılar 29 yaşına kadsr çıkardılar ve İst üni öğrencilerine siz daha önce başvurmuşsunuz alınmamışsınız diyip mulakata almadılar. 23 yaş sınırı uyguladıkları mülakatta ing adını söyleyemeyen bir öğrenciyi alırken diğer ögrencilerin günahı neydi? 4 aralıkta tekrar arayıp dil sınavına tabi tutup ingilizceniz yetersiz bahanesi neydi(sertıfıkaları olan kişiler bile grçemedi en basit sınavdan aynı anda50 kişi elendi) biz haksızlıktan bahsediyoruz madem istediğinde 0dil yaş vs olmadan alabılıyor dıger öğrencilerin günahı neydi. 1 sene orda bedava calısmadıkları ıcın mı ya da ust kaptanlarla kanka olmadıkları ıcın mı? Vucdanlı olun az 0
    • İsim / Rumuz 08 Aralık 2012, Cumartesi 19:36:20 Kim 1 sene bedava falan çalışmaya zorlandı acaba? THY sayesinde hepimiz 1 sene Part time çalıştıkta okurken para kazandık. Yaş mevzuğuna gelince sınıftan bazılarına ayıp oldu bize yapılan mülakatta ama gidipte 30 yaşın üzerine çıkanlarıda alamazdı kusura bakmayın. 28
    • İsim / Rumuz 08 Aralık 2012, Cumartesi 20:52:47 kimse burda illaki işe alınacak diye birşey dememiş yazıyı önce doğru oku ockişileri neden ikidebir mülakata çağırıyorlar ve türlü seneplerle eliyorlar hakaret eder gibi demişler. part time çalışırken okula girerken herkesin yaşı belliydi ozaman en baştan almıyoruz deselerdi insanlar boşuna zaman harcamasaydı madem cok iyi biliyorsun okulun müdürüne kadsr bu konuda sorun olamyacak dediğinide bilirsin yazan arkadaş burası kişisel atışma alanı değil burada bir haksızlık yapılmış herkeste bunu biliyor laf attıgın kişininde bilgisinin senin hayatın boyunca erişemeyecehin kadar iyi havacılıl bilgisi oldugunu sende iyi biliyorsun. olayları saptırma herkes şeflerin arkadaşlar gelin gelin dediğini çok iyi biliyor bir arkadasa aylarca grafik işleri yaptırdıklarını bir kaptanında butun bır yıl ıcımızden bırımı sıgortasız yasal olmayan sekılde calıstırıp işecgirdiğini çok iyi bilyor nence olayın çırkın taraflarını ıyıce cıkartmak zorunda bırakmayın ve susun ;) 0
    • İsim / Rumuz 08 Aralık 2012, Cumartesi 21:03:00 arkaşım senin döneminde part time çalışılmış olabilir ama 2. gelen sınıftakilere okulunuz müdürü ATA Ş. staj gibi gidip çalışacaksınız demedimi o insanlar aylarca bedava çalışmadı mı stajiyer bile degıllerdı sırf performansı ıyı olanlara referans olunacak demediler mi? bana burdan isim verdirme simdi hangi kaptanın kime geleceksin calısacaksın dedıgını hangı sefın kimlere gelin gözukun ne kadsr gözukur yardım edersenız o kadar sizin ıcın daha iyi demedimi. onca insan arşivlerde bedava çalışmadı mı? alınanlara hayırlı olsun da insan bunu dusunur adil olmayan bir sınavdı bu ınsanlara da yazık. UTANMADAN SINAVDAN SONRA BIZ ZATENCSONUCLARI BILIYORDUK DIYEN ALINAN ARKADASLARI HERKES DUYDU FACE DUVARLARINA KADAR YAZDILAR BUNU INSAN UTANIRDA YAZMAZ BUNU AYIP... 0
    • İsim / Rumuz 08 Aralık 2012, Cumartesi 21:08:09 neden arkadasım içinizde yes no demekten daha öteye gidemeyen boy kilo ölçümünde 2 kilo eksık cıktıgı halde alınan arkadasınız alınıyorda yok yaşı buyuk vs dedıgınız kısıler mı alınmıyor. Kusura bakmada sen alınıyorsan o kafayla herkes alınır. önce kendı alt yapına bak sonra elestırdıgın kısılerınkıne nasıl ıse gırdıgıne bak sonra konus derım 1
  • ILIK K/M 08 Aralık 2012, Cumartesi 01:06:10 ILIK ARKADASLARI kabine ALMIYOLAR DIYE BILIYORUM BEN..olurda yolculara salca olur ucus. Guvenligini ihlal eder diye....AMA BURDAN A/P AYRIMI YAPAN ARKADASLARIDA KINIYORUM AYRIMCILIK COK UTANC VERICI BISEY 50
    • konuyu nerelere tasıyorsunuz ya 08 Aralık 2012, Cumartesi 13:28:30 Ya sende bılıp bılmeden yorum yapma. kim neye salca olmuyormuş olayı nerden nereye getırdınız ilk mezunlar veya sonraki mezunlar diye birşey yok florya egıtımdeki TİMUÇİN adında bir görevlinin surekli İST ÜNİ istememe durumu var ne de olaa KAPADOKYA ÜNİ tamamı kız ve paralı okul ayda bınlerce para geliyor onlar varken garıban devlet okulundan cıkan ınsanları nıye alsınlar. Salça olma meselesınıde THY KABIN VE KOKPITINE SOR ARTIK BIRBIRLERINE SALÇALIKTAN KONSERVELİK OLMUŞLAR nasıl bakış acıları bunlar ınanılır gıbı değil ne kadar çok cahil ve kıskanç adam varmış bu ülkede. Yazıdacişe alınmıyorum demıyor yazan kişisel haklarımı bizi rencide eden muamelelere maruz kaldık diyor bu arada bu yazının kat kat daha ortalığı karıştıracak grrçekler var bu tutmla gidişirse yakonda herkes görecek devamımı da ozaman bu yazanar utanıcak yazdıklarından... 0
    • sdasfasfas 08 Aralık 2012, Cumartesi 18:22:51 superr yorum ;)))))))) 0
  • İsim / Rumuz 07 Aralık 2012, Cuma 23:51:40 havada garson olmak mı bütün mesele yerde olun 0
  • Bir Part-Time K/M 07 Aralık 2012, Cuma 23:07:18 Bugün KM olarak işe başladım ve torpilim yok. THYde torpil yoktur demiyorum fakat torpilsiz kimsenin alınmadığını söyleyenlere ve bu söylediklerine kendilerininde inanmalarına şaşırıyorum. Saygılar. 0
  • şarkıcı 07 Aralık 2012, Cuma 18:42:40 Şarkıcı faruk kokan bi mektup bu 31
    • günahtır 08 Aralık 2012, Cumartesi 01:53:43 şarkıcı mı kokuyor kapıcı mı kokuyor öğretmen mi kokuyor bilinmez ama gerçek olan birşey var bir sürü mezun insan olacak ve bu şekilde insanlar aldatılıyorsa gerçekten günahtır bunca eğitim çalışma yazık madem bir yere yerleştirilmeyecek mezun olanlar neden y.ö.k bu bölümü açtı açmışsa da neden Temel Bey biz desteğiz size dedi baştan sona insanları kandırmak günahtır. 0
    • vay be 08 Aralık 2012, Cumartesi 02:03:11 kimin yazdığının ne önemi var. Baksanıza yapılanlar çok acımasızca ve düşüncesizce. En azından biri çıkıp cesurca olanları anlatmış. Eminim şu iş için takla at deseler atacak adamlar dolu bu insanlar alnının teri ile okuyup girmeye çalışmış ama işte Türkiye burası ne diyim. 2
  • fark yok diyen? 07 Aralık 2012, Cuma 15:30:18 Ne yapsınlar okuyanlar pilotluk atpl eğitimi falan mı alsınlar daha donanımlı olsun diye. Olayı hangi bakış acısıyla okuyorsunuz acaba yazan kişi eğitimlerin sağlam olduğunu uygulamalı olduğunu yetişmiş eleman olduklarını 700 e yakın kabin memuru eksiği olan bir şirket için gayet ekstra eğitim masrafı yapmadan kısa bir tazele eğitimi ile işe alınacak kadar donanımlı olduklarını anlatmaya çalışmış. Sanırım bir çok torpille işe alınan insanı rahatsız ediyor bu okullar ne de olsa eğitimli insanlar bu işi meslek gören insanlar gelirse bizler nasıl gireriz derdinden atmadığınız çamur kalmadı mutlu olun bu ülke sayenizde bu şekilde zaten. kimse okuduğu bölümün işini yapmıyormuş. Yapamaz sizin gibi zihniyetle bu ülke iki adım öne adım bile atamaz!!! 0
  • KM 07 Aralık 2012, Cuma 13:12:40 Bu okulda kim eğitim verdi diyenler. THY den gelen 8 yıl eğitmenlik yapmış purser Neşe BİRGÖREN yine bilgi işlem planlama gibi bölümlerde müdür olmuş yıllarca çalışmış olan Tarık BİRGÖREN tüm uygulamalı eğitimlerde THY FLORYA BİNASINDA UYGULAMALI OLARAK ŞİRKETİN EĞİTMENLERİ TARAFINDAN MOCK-UP ile yapılan tüm tahliye ve DITCHING derslerini aldılar. Yıllarca THY de ilk yardım eğitmeni olan prf doktor Pınar ATAKAN BİRLER den ilk yardım dersi gördüler. Yine İst üniversitesi prf doktorları tarafından HAVACILIK FİZYOLOJİZİ dersi gördüler. THY TEKNİKTE ÖNEMLİ MEVKİLERDE OLAN KİŞİLERDEN HAVACILIK TERİMLERİ DERSİ dersi EMNİYET MDR GÜVENLİK DERSİ (sertifikası aldılar) gördüler. 2 ay DIŞ HATLARDA STAJ YAPTILAR 1 yıl boyunca florya binasında PART TIME memur olarak çalıştılar eğitimleri boyunca. simdi soruyorum kendinizi geliştirin diyen yorumculara DAHA NE KADAR HAVACILIK İÇİN BİR ÖGRENCI KENDINI GELİŞTİRSİN BUNCA EĞİTİMDEN SONRA NEDEN HALEN İŞE ALINMASIN VİCDANINIZ YOK SİZİN BENCE... 1
    • ... 07 Aralık 2012, Cuma 14:47:26 Bunca tanıdığa bunca THY deki çevrenize rağmen hala ağlıyorsanız kusura bakmayın sorun sizdedir.anlaşılan sizler hiç bir sınava tabii olmadan THY'ye kapak atma derdindesiniz. 31
    • CEVAP 07 Aralık 2012, Cuma 15:00:45 Jeppessen,load sheet, cfp, APU,tail skid,anti skid ,hidrolik sistemi,elektrik sistemi dump sistemi ,RA,RVR,DH(A),ILS,MLS,GNNS,GWPS,GPS,PRNAV lsyıkı ile öğrendim yani diyorsun. 6
    • FARK? 07 Aralık 2012, Cuma 15:09:23 Özel hava yollarında THY'DEN EĞİTMEN OLARAK EMEKLİ olmuş çok değerli yöneticiler de var ve km.larının hemen hemen hepsi de THY MOCK UP da eğitim alıyorlar.Bu önemli bir fark değil. 1
  • Mantıklı konusun arkadaslar 07 Aralık 2012, Cuma 11:40:39 Yorum yazan bazı insanlar tamam Türkiyede torpil dönüyor vs Türkiyede ilk kez böyle bir bölüm açılıyorsa bu bölümün egitimini THY veriyorsa o kişiler uygulamalı eğitimleri 100üzerimden 100 olarak bitiriyorsa bu iş icin iki yıl havacılık işletmesi derdinden fizyoloji dersine kadar donanımlı bir eğitim alıyorlarsa size soruyorum daha ne yapsınlar? Git kendini yetiştir diyen yorumcu 1.5 AYLIK EĞİTİM YERINE 2 SENE AKADEMİK EĞİTİM ALMIŞ ÖĞRENCİLER NE AMAÇLA ORDA KENDINI YETIŞTİRMŞŞER İŞTEşakamısın sen? Kimse herkesi işe alın demiyor İNSANLARA HAKARET EDERCESİNE İK NIN YAPTIĞI MUAMRLEDEN BAHSEDİLİYOR BASBAKAN CIKIP MESLEK LISELERI OKUYUN DEMEDINI BILIYOR havacılık SPESFIK BIR BOLUM DIPLOMASI BASKA HANGI İŞ KOLUNDA İŞLERİNE YARICAK BU INSANLARIN. Madem hosteslık basıt bır iş dıyosunuz eee okumus ınsanları neden almıyorlar bu işe? BAŞKA HAVA YOLLARI THY SIZI TEKRAR CAGIRABILIR VE GIDERSINIZ MALESEF BU RISKI ALMIYORUZ DEYIP BIR COK KISIYE RED CEVABI VERDI! 0
    • yaw bu durumda olan tr de sanki sadece bu bölümde okuyanlar? 07 Aralık 2012, Cuma 19:15:55 çocuklar eczacılık'tan, tıp'tan, mühendislikten mezun oluyorlar. bi dünya puanlar alıp girmişler o bölümlere ve sadece o okullardan mezun olanların yapabildiği işleri kast ediyorum ve işsizler. onlar ne yapsın, simit mi satsın, tezgahtarlık mı yapsın, suculuk mu yapsın elinde mühendislik, eczacılık, dr luk diplomasıyla? sen bu değerli mezunlara sanki iş buldun, hepsini değerlendirdin de, gelip burada sadece lise eğitiminin yeterli olduğu bir iş için, üni. okuyan insanlara ayrıcalık istiyorsun. hosteslik için uni. okuyan insanların alacağı tek ayrımcılık negatif ayrımcılık olur. -sen ne halt etmeye 3 yılını, paranı, zamanını harcadın a kızım derler- eline de hiç bir şey geçmez kimsenin. nedir yani hosteslik üniversitesine giden insanların diğer üni.li insanlara göre farkı? neden diğerleri iş bulamazken onlar iş garantisi altında okusun? nedir farkı açıkça yaz da biz de anlayalım hosteslik üni. okuyan insanlara niye iş garantisi olsun diğerlerine yokken? 2 defa yazdım anlaşılsın diye:) 29
    • Yaw bu durum diyen arkadaşa 08 Aralık 2012, Cumartesi 13:21:03 kimse burda iş garantisindem bahsetmiyor kimsede yüzde yüz işe giricez denmiyor sen haberi sanırım okumuyorsun. o saydıgın mesleklerle bu iş aynı değil su anda bir sürü KM açığı olan bir şirket kendi isteği ile devletin koskoca okulunda bu bölümü açtırıyorsa sürekli bu öğrencilerle yemeğe cıkıp okullarına gelip iletişim kurup umutlar veriyorsa orada çalışan kabin müdürleri egitmenler biz sizin arkanızdayız diye durmaksızın umut veriyorlarsa SONRA MULAKATA BILE ALMIYORLARSA NAPARSIN SEN? HAKKINI ARAMAK AYIP OLMUS BU MEMLEKETTE NASIL INSANLARSINIZ SIZ O ECZACILARDA MUHENDISLERDE CIKSIN KENDI OKULLARINI ILGILENDIREN KURUMLARA SIKAYET ETSIN DURUMLARINI!!! ne zamandan beri mağdur olmuş hakkını aramak suç oldu. İYİMİSİN BU YORUMU YAZAN ARKADAŞ? Sen bir bölüm acıyorsan ve buna koskoca THY olarak benım destegımle acıldı dıyorsan bak orda horumda yazmıslar aldıkları egıtım mılyontane egıtım alıyorsan ve sonra nahaneler one surerek mulakata bıle alınmıyorsan kusura bakma ama tabıkı sınırlenırler 1
  • bedavacılara sözüm 07 Aralık 2012, Cuma 10:45:46 Madem meslekte yaş şartı var o yaşlı arkadaşlar neden girdi o zaman üniversiteye başındna başlaması mantıksız değil mi? Bu ülkede binlerce öğretmen polis mühendis yetişiyor hiçbiride lise mezunlarının işe girdiği yere başvurmadan haklarını istiyor... Kaldı ki siz üni istemeyen bir bölüme nasılsa iş garanti diye düşük puanlarla gireceksin kendini geliştirmeyeceksin neden bizi almadın diyeceksin... Ekmek aslanın midesinde insna bilmmem neler okumş yüksek lisanslar yapmış iş bulamıyor hostes oluyor... kusra bakmayın ama insana güvenerek bu iş olmaz malına güvenme ateş yakar, insana güvenme ölüm var demişler ... Bedava işe son .. adam zaten almış alacağını 19
    • ayıptır arkadasım vıcdanındamı yok senın 07 Aralık 2012, Cuma 12:29:52 Arkadaşım kendindemisin yazıyı okumuyormusun? YÖK YAŞ SINIRI KOYMAMIS TEMEL KOTİL YAŞ SINIRI YOK DEMİŞ okuma hakkı verilmiş herkeste bu bölümü istediği için okumuş TÜRKİYENİN İLK ACILAN BÖLÜMÜ BAKIN İLKKKKK BU AVRUPA DA OLSA GURURLA BİZ BU MESLEĞİ OKULLU YAPTIK DEVLET OKULU HEMDE DER BANGIR BANGIR REKLAMINI YAPAR İŞE DE ALIRDI. ama bu ülkede sanki bu bölümü okuyanlar suçluymuş gibi yorumlar yapanlara aklımız almıyor nasıl bir ülke siz nasıl bir mantıksınız okumanın biliçli olmanın kötü tarafı nedir? kimse armut piş agzıma düş demiyor sen havacılık diploması alıpta neden gidip satış elemanı ya da güvenlik olasın? isteyerek girmişsin başarı ile bitirmişsin okulunu sonra dışardan meslekten bi haber bir insan işe alınsın sana da böyle ikide bir siz harıkasınız ilksınız cv gonderın aaa kaybettik cv lerinizi aaa kuralalr degişti artık yas sınırı var aa yas sınırı kalktı bu sefer ing dil sınavı var vs vs insan ya karsındakı emek vermiş yaşam savası verıyor ayıp ayıp... 0
    • 12:29 07 Aralık 2012, Cuma 14:54:42 Türkçe alt yazı geçer misin ne demek istediğin anlaşılmıyor.Okulunun öğrencileri böyle ise İngilizce'ye ek olarak Türkçe'den de sınava girmeleri bence şart. 19
    • anlamayan arkadaş 07 Aralık 2012, Cuma 15:11:23 o yazıyı anlayamıyorsan git okumaya ilk okuldan hatta ana okuldan tekrar başla bence;) sorun yazıda değil senin anlama kapasitende olabilir mi? 2
    • 15:11 07 Aralık 2012, Cuma 15:23:17 Ben ana okuluna başlarım da sen cenin iken hala yazmayı öğrenebilecek misin bakalım msn Türkçe'li? 21
    • Anlamayan arkadaş... 07 Aralık 2012, Cuma 15:38:08 Evet onca derdin içerisinde yazıyı yazanın Türkçe yazım kurallarına uyup uymadığı kaldı. Kabin memuru ne iş yapar? emergency durumlar nelerdir? THY kaç yılında kurulmuştur. Türkiye' nin ilk kabin memuru kimdir. Yolcu ile ilgili sorunlarda ne yapmak gerekir? CRM nedir? İşte şu anda konuşulan konunun ana teması bu. Eğitimleri almış kişiler ve işe hazır yetişmiş kişilerin sorununu tartışıyoruz. Kim klavyede Türkçe yazı kurallarını doğru kullanıyor değil konumuz. Konuya hakimsen yaz değilsen yer kaplama boşuna... 1
  • İsim / Rumuz 07 Aralık 2012, Cuma 08:31:14 Geçmiş yıllarda 4 kademeli sınavın 4 ünü de geçtim ve olumlu yanıt aldım. Fakat masada elendığımı daha sonradan THY eski çalışanından öğrendım. Hatta rizeli bir arkadaşta bana keşke kimliğinde Çayeli-Rize yazsaydı demişti. 1
  • Sanalpilot 07 Aralık 2012, Cuma 01:04:22 Önce çalışanını işten çıkaran sonrada onu dünyanın bir ucunda yapa yalnız bırakan bir şirket..sizde nasıl bir mide var? anlamak mümkün değil. 1
  • Gül urfalı 07 Aralık 2012, Cuma 00:14:52 Hosteslik başlıklı yazıya cevabımdır. Bu işin okulumu olur diyorsunuz galiba siz yurt dışında yaşıyorsunuz.bilinçsiz olan sizsiniz tv kanallarında yeni açılan bir bölüm iş imkanı geniş vs yazılıyor,gençlerin türkiyedeki fak. Mezun olup hemen işe alınıyorlar zannı içindesiniz heralde hava yolları hiç bir zaman lise mezunu almadı, araştırın lütfen siz bu gençlerin boylarını kilolarını biliyormunuz yok bilmeden ahkam kesmeyin her kimseniz.allah size akıl fikir versin gönder lise mezunu bir akrabanı. Thy boylu olsun ingilizce bilsin bakalım işe alacaklarmı tabiiiiiiii ak partili bir yakının olursa bilmem avrupalı 3
    • ... 07 Aralık 2012, Cuma 10:19:01 Ben sana havacılık fakültesi okuyamazsın demedim ben Türkiye'deki havacılık sektöründen bihabersin dedim. 9
  • İsim / Rumuz 06 Aralık 2012, Perşembe 23:22:35 O sinavdan gecen kisilerin AKP de adami vardir! Uzgunum torpilsiz olmaz bu isler bosuna okumussu 1
  • İsim / Rumuz 06 Aralık 2012, Perşembe 23:22:33 O sinavdan gecen kisilerin AKP de adami vardir! Uzgunum torpilsiz olmaz bu isler bosuna okumussu 0
  • Basit bir soru 06 Aralık 2012, Perşembe 22:55:54 Burasi neden her airporthaber haberinden sonra br sekilde thy'ye camur atma duvarina donuyor? 6
  • tk 06 Aralık 2012, Perşembe 22:52:44 mektubu yazan arkadas hıcmı gazete okumazsın?hıc mı thy haberlerını takıp etmezsın?kıme neyın acıklamasını yapıyosun?bul topılını okumana bıle gerek yok 24 saat sonra sırkete mudur bıle olursun? bosu bosuna zaman kaybedıyosun..yazık sana.. 0
  • Senin yasadigin ne ki! 06 Aralık 2012, Perşembe 22:40:26 Sen mulakatta bunlari yasamissin yine aciklama yapmislar sacma da olsa ya biz ne yapalim icerdekiler!10 yildir ucup ilk 4yil aksaklik yapmayip amir yaptilar bizi ya sonra!Sonra 1 yil sonra aksakligi sikayet raporu amir tarafindan raporu olan memurlari da amir yaptilar ve hepsini kidem siralamasinda sendikanin baskisi ile one gecirdiler,bosuna 4 yil her ucusuma gelmisim dedim bu arada amir olamayanlara da boeing 777 egitimi verdiler sonra amir de oldular,bitmedi sirkete 3 ayini dolduran memura 777 egitimi verdiler ,10 yillik ucan kabin ekibi olup halen 340 ta 24saatligine amerikaya giderken ben ,3 aylik memur 5 gunlugune seule gidiyor ve hayat ne guzel thy de diyor,Hayat asil bu sirketi her zorlugu ile sirtina almis sevmis ve kûsturûlmüs nice durust kabin ekiplerine Zor, Bunlarin sebebini sordugumuz da muhattap bile bulamiyoruz kabin hizmetlerinde yine sana ozaman oyleydi simdi boyle diye sacma bir aciklama yapan var Allah kurtarmis seni ogrenci 0
  • Bulut 06 Aralık 2012, Perşembe 22:17:23 THY ye güvenmegin arkadaslar! her vaad edilen yerine getirilmemektedir.... 0
  • Söz 06 Aralık 2012, Perşembe 22:15:58 Temel Kotil'in verdiği söz sorgulamanız yanliştır. Söz dediği birşeyleri ifade ediyor. Çikar peşinde olanlarda bunu beklemek çok zorrrrrrrrrrr. 1
  • Şasırmamak elde değil 06 Aralık 2012, Perşembe 22:15:45 Kimse burda herkesi işe alın vs demiyor. 2 yıl boyunca eğitim alınmış Türkiye'de ilk kez Thy desteği ile açılmış ve İstanbul üniversitesi gibi dünyada geçerliliği olan bir okuldan mezun olmuş insanlar bu kişiler. Neden okudunuz gibi konuşanlara şaşırmamak imkansız. Bu bir meslek ve bunun akademik anlamda her yönü ile bilen kişilerin olmasının kötü olan kısmı nedir. Zaten 1.5 aylık eğitimlerle havacı olan insanlar yerine bunu meslek olarak kabul edip akademik eğitim almayı tercih eden insanlara destek olacağınıza bu yorumları neden yapıyorsunuz? Havacılık üzerine bilinçli bu mesleğe satgılı bunu yapmak için cabalayan insanlara destek olmak yerine bu ülkede neden bunlar yapılıyor. Yazık değil mi bu insanlara o kadar umutlarla okumuşlar orada part time çalışıp emek vermişler hatta birçok zaman halen yaardım için gittikleri oluyorken bu saygısızca tavır neden? Madem almayacaklar bu insanları neden mulakata cağırıyorlar eğitimi onlar vermiş yetersiz iseler nasıl uygulamalı sınavlardan geçti 1
  • yorumcu 06 Aralık 2012, Perşembe 21:56:53 Gün gelecek bunların hesabını tek tek vereceksiniz.... 1
  • buyuk mısafır 06 Aralık 2012, Perşembe 21:55:52 thy 'de yuklemecının sozune guvenTEMEL KOTIL'E guvenme cok sıradan bır sahsıyet rolunu oynuyor badem... 1
  • İsim / Rumuz 06 Aralık 2012, Perşembe 21:40:39 yahu arkadas. ne haberi tam okudum ne yorumlari... kabin memuru olmak icin universite okuyani da ilk defa goruyorum. ne bileyim muhtemelen ben okuzun tekiyim havaciliktan hic anlamiyorum.. kabin memuru olmak icin saglikli, eliniz is tutar, kafaniz calisir. verilecek egitimi anlar, uygularsiniz, (azicik KAS gucu de gerekir tabiiki kapiyi kapatmak icin, ), biraz da ilk yardim... varmi otesi??? bu kadar basit...egitimi basittir. benim diyen yapar... hooop kendi kendimi tekzip edeyim hemen. kabin memuru dedigin vatandas ta UCAN GARSON DEGILDIR. UCUS EMNIYETININ EN ONEMLI UNSURLARINDAN BIRDIR.... EMEGINI VERIR, CANINI RISKE ATAR UCUSA GIDER... EKMEGINI EVE GOTURUR..kabin tecrubesi okul ile kazanilmaz. tecrube ile kazanilir. tipki pilotlardaki gibi...neyse. eskiden pilotol.com cikmisti. simdide hostesol.com cikar piyasaya. belkide vardir...harbiden kafam basmiyor bazen turkiyede olan bitene... 0
  • Adsız 06 Aralık 2012, Perşembe 21:37:46 İnsanlar bu mülakatları geçmek için hazırlandılar,çaba gösterdiler nasıl olur da bu kadar çaba boşa çıkar ? O kadar ter dökmek kolay mı sanıyorlar o yöneticiler ve sadece işe alınmak için yaptılar onlar mı alınmalı yoksa elini kolunu sallaya sallaya gelen lise mezunları mı ? Bu kadar berbat birşey olamaz ! 0
  • bir k/m ağlıyor , gözleri yaşlı :) 06 Aralık 2012, Perşembe 20:56:42 bir km adayı ağlıyor gözleri yaşlı yalnız bir popcuydu dağları aştı... ağla popçu ağla, ben de ağlayayım THY den sana torpil bağlayayım... Bu mektubu yazan arkadaşa soruyorum : A mısın P mi ? 3
    • bir kabin memuru ağlıyor diyen arkadaşa 07 Aralık 2012, Cuma 14:33:33 torpil çıktı çıkalı Mert'lik Mertoşluk oldu arkadaşım ;) 3
    • by @2 : napak ? inanak mı panpa ? 09 Aralık 2012, Pazar 01:39:13 Soruyu anlayıp -oş ekini getirmeyi bildiğine göre sen kesin P'sin ''Pop-oş'' :) Now do me a favor and ayar etme Pasiflora :) 2
    • yazık 09 Aralık 2012, Pazar 03:03:04 arkadasım sen sordugun sorunun acılımı bıldıgıne gore bu işlerde bilgin var Alah a havale edıyorum seni ayıptır bılıp bılmeden bu yorumları yazman. Hakaret etmek tanıdığın elinden bir su içtiğin insana sorup sormadan ne dıyım 0
  • Topçu Hava Yolları 06 Aralık 2012, Perşembe 20:28:10 valla arkadaşım yazdıklarında sonuna kadar haklısın. Bende part-time çalıştım bütün sınavlara girdim erkek alımı durdu dediler elediler.askerlik dediler elediler.torpilim varmıydı yoktu olsaydı şu anda türkiye şartlarında çok büyük paralar kazanan vatandaşlar arasında olcaktım. elbet gün olur devran döner. bakalım o zaman böyle saltanat sürdürebileceklermi. Hakkımı helal etmiyorum. 0
  • Avanta 06 Aralık 2012, Perşembe 20:25:55 THY TEKNİKTEN AVANTAMI ALIYORSUN .......... 0
  • hak 06 Aralık 2012, Perşembe 20:11:17 haklı çıkışınıza tam destek veriyorum! son yıllarda THY'nin birçok söz verip sözü tutmaya zaman gelince ben öyle birşey demedim tarzı söylemleri dolu ve mağdur binlerce kişi var! Bu insanlara yapılanda adalet hak ve manevi duygular nerede? nerede müslümanlık? Efendimiz sav'e sormuşlar münin korkak olurmu olur demiş hırsız olur mu demişler evet olur buyurmuşlar, peki mümin yalancı olurmu demişler: yalancı mümin olmaz demiş! bir insanın umutlarıyla hayatıyla ekmek parasıyla oynamak yakışmıyor bir dünya şirketi bir dünya markası böyle olunmaz! o marka dünyaya taşınmışsa patronların değil, teknik personelden uçuş personeline yer hizmetlerinde temizlik görevlisine herkesin payı vardır bu payı hiçe sayar saygısızlık edersen o marka çıktığı yere tutunamaz! 0
  • İsim / Rumuz 06 Aralık 2012, Perşembe 19:46:25 tooorrrrppppppppppiiiiiiiiiilllllllllllll haaaaaaaaaaaavaaaaaaaaaaaaa yyooooooooollllllllaaaarrıı 4
  • sivil havacılık ve kabin hizmetleri demek.. 06 Aralık 2012, Perşembe 19:20:37 Burada bu habere olumsuz yorum yapan tüm arkadaşlara belirtmek isterim ki İstanbul Üniversitesinin sivil havacılık ve kabin hizmetleri bölümü sadece kabin için eleman yetiştirmedi bu bölümden mezun olan arkadaşlarımız havacılığın farklı dallarındada çalışabilmektedirler..örneğin harekat memurluğu,yolcu hizmetleri memurluğu, bilet satış gibi İstanbul üniversitesinin ders müfredatı sadece kabine yönelik değildi verilen sözlerde sadece kabin için değildi...anlatılmak istenen neden işe alınılmadığı değil... haklı olarak Türkiye'nin bir çok noktasından gelen arkadaşlarımın orda dalga geçer gibi gördükleri muameledir.Orada olmayan hiç kimsede bu durumu anlayamıycağı için lütfen bölüm hakkında net bilgisi olmayanlar boş bir bölüm vs diyerek bu bölümü küçümsemesinler eğer gereken değer verilirse havacılıkda yaşanan silikilasyonu önlemek adına mükemmel bir bölüm olduğunu söyleyebilirim.Bu bölümden mezun olan her kimse bulunduğu şirkete sadık ve işini meslek edinerek çalışan kişiler olacaklardır 1
    • merak etme 06 Aralık 2012, Perşembe 21:13:25 ben de farklı bölümden mezunum dediğin departmanların hepsinden de sertifika ve iş tecrübem var.ancak gidip de 3 senelik kabin eğitimi de almadım.soruyorum peki o zaman okulunuzda eğitim veren hocalarınızın havacılıkta deneyimi kaç senedir havacılıkla ilgili hangi sertifika ve kurslara katılmışlardır ki size bu kadar detaylı müfredat sunabiliyorlar? 0
    • İsim / Rumuz 06 Aralık 2012, Perşembe 22:52:56 kucumsemiyoruz anacim. kucumsemiyoruz. harekat memuru yetistirmek, 10 gun, kabin memuru yetistirmek, 15 gun. load master yetistirmek, 15 gun surer. , trafik memuru 10 gun diyelim.... sen neden bahsediyorsun be hocam??KAN EMICI PATRON TAKIMI BASTAN ISNANLARIN UMUTLARINI PAZARA CIKARMIS BIZ BUNDAN BAHSEDIYORUZ.. havacilikj umut tacirligine dondu onu anlatmaya calisiyoruz. hayallerinizle devam edin anacim. nerde is? nerde? varmi gidip calisabilecek sirket? uyumayin . 0
    • 21:13 07 Aralık 2012, Cuma 10:01:47 İşletme ve iktisat fakülteni bitirmiş torpilli hocalara gelin havacılıkla ilgili ders verin ,işsiz kalmayın muhabbeti ile havacılık üniversitesinde ders verdirmeye başlarsın al sana havacılık üniversitesi oldu bitti maşallah.Jeppessen,load sheet, cfp, APU,tail skid,anti skid ,hidrolik sistemi,elektrik sistemi dump sistemi ,RA,RVR,DH(A),ILS,MLS,GNNS,GWPS,GPS,PRNAV nedir desen bu hocalara o ne ki der suratına bön bön bakarlar. 0
  • İsim / Rumuz 06 Aralık 2012, Perşembe 18:49:04 Yahu Temel Kotilin hiçbir yetkisinin olmadığı, sadece ve sadece Hamdi Topçunun tek yetkili olduğunu (herşeyden ama; havalimanındaki bagaj taşıyan hamaldan tut da İştiraklerdek Genel müdürlerine ve tüm alımlardaki imzaya kadar) . ikincisi; alınan arkadaşlarınızı araştırın mutlaka Rizeli, en kötü ihtimalle Trabzonlu çıkacaklardır. Çünkü Sadece yahudilere haz olduğunu sandığımız milliyetçilik ruhu, kat kat fazlasıyla Rizelilerde var. Torpi varsa İngilizce sınav kağıdın da değişiyor.. Daha neler neler.. 1
  • İsim / Rumuz 06 Aralık 2012, Perşembe 18:39:03 demek ki boşuna o kadar okumuşsunuz, düzen böyle işliyor, bunun böyle olduğunu anlayacağınız uzun yıllarınız var; öyle okul bitti al sana iş, nerede, hem de THY gibi bir yerde. haberde yapılan haksızlığı ifade etmekte olmanızı saygıyla değerlendirirken maaalesef işi bu yönü ile de eleştirmek zorundayım, umarım sizler de eğitim gördüğünüz alanlarda iş bulabilirsiniz. 0
  • 28 yaşı geç bulan zihniyet 06 Aralık 2012, Perşembe 18:34:03 50 yaşında alış verişten deforme olmuş beyinleri sıfır ingilizceyele öğretmen yapıyor. 1
  • Dispatcher 06 Aralık 2012, Perşembe 17:17:44 Benim akıllı!!! yarım kabin memuru arkadaşım Kabin memurluğunun okulu olmaz.Olsa bile 3 yıl sürmez.Sende hiç akıl fikir yok mu arkadaşım 25 yaşında kabin eğitimi alıyorsun vede 3 sene sürüyor.Bugun lise mezunu yüksekokul yada uni mezunu her ne bölümden mezun olursa olsun torpilinin yardımı ile sınavdan geçip yanlış bilmiyorsam 2 yada 3 ayda kabin memuru olabiliyor. Sen ne diye 3 sene emek harcadın. Emeklerin iyiymş de insan bi kere düşünür be güzel kızım Şartlar her zaman standardır. Boy kilo uyumu lise yada dengi mezubu presantabl iyi bir ingilizce vs ve sağlam bir dayı yeter BİTTİ.. Bugun bile uni mezunları 1 sene gibi bir eğitimle Flıgt Officer olarak işe başlıyor atpl ile. Dispatc 3 ayda olursun. Yzık olmuş emeklerine ama insan ilk önce hatayı kendinde aramalıdır ... Saygılarımla 1
    • İsim / Rumuz 06 Aralık 2012, Perşembe 20:31:08 flight officer'ı first officer olarak düzeltelim. 0
  • çz 06 Aralık 2012, Perşembe 17:13:51 Türkiye'de bölümünden mezun olup kendi işini yapan sayısı bir hayli az olduğu için,bence sizlerde şikayet etmek yerine kendinizi geliştirin başka işler yapın.Çünkü sorunuzun cevabını yıllardır mühendislik fakültesi,öğretmenlik fakültesi öğrencileri bile alamıyorken,sizin okulun ilk mezunlarına bu cevabı kimse vermez. 6
    • susma 06 Aralık 2012, Perşembe 21:25:34 Havacılık spesifik bolumdür doktorluk gibi.o bolumden mezun olan o işte çalışmalıdır .sizde ki zihnıyeti cozemedim .Hak ettiğini istemeyen bır toplumda yasamak ınsanları yozlastırıyor anlasılan .orada önemlı olan o sırkete girmekten ote uc bes kişi alacakları kişi için ögrencılerı cağırıp haysiyetleriyle oynamalıdır . Almazsan almazsın o ayrı ama kısı sayısı cok olsun aradan diğerlerini cıkarıyım demek için bu öğrencilerle oynamakta nesin nesi... Hep bu baska işler zihnıyeti bitirdı bu toplumu mutsuz insan grupları olustu...yureklerine sağlık kendini savunan tum öğrencilerin . 1
    • ÇZ 'e 07 Aralık 2012, Cuma 12:37:33 havacılık bölümünü okuyan helede tamamı mesleki eğitim üzerine olan bir bölümü bitiren biri neden başka bir iş yapsın? nu ülke neden gelişmiyor hiç düşündün mü senin gibiler yüzünden. okulunu yazmıssın kazanmıssın egıtımını bitirmişsin diplomanı almıssın THY de sana bircok kısı referans olmus ama yok yukardan emır gelmıyor alamıyoruz nasıl bır mantık bu. ozaman kımse okul okumasın bu ulkede herkes torpılle dıyıp okul okuyacagına torpıl arasın. bu ogrenmtmenlık muhendıslık bolumu degıl bak dıkkatlı oku tamammen ucak ıcın alınan bır egıtım 1.5 AYLIK EGITIM YERINE KAPSAMLI 2 YIL BOYUNCA BIRCOK HACACILIK ILE ILGILI DERS ALMIS INSANLAR KENDINI DAHA NE KADAR YETISTIREBILIR KENDINLE ÇELİŞME ARKADAŞIM 1
  • Acgozluluk ve biz Turkler 06 Aralık 2012, Perşembe 17:11:27 Ya ayiptir ya, boylesine acimasizca, bilgisizce, cahilce yorumlar yapanlar sadece art niyetli insanlardir. Hamdi Bey icin bir sey diyemeyecegim hicbir sekilde ama kendisinin pek etik oldugunu sanmiyorum bu konuda cunku cok partizan bir insan ama Temel Kotil e laf etmek icin biraz insaf be. Sen adamin her gittigi yerde cevresini sar, genel mudurum is bize is, bize is ver diye sonra da bize niye is verilmedi? Var mi boyle bir bolluk ya? Ayiptir be ayip, armut pis agzima dus. Gelin yurt disina da gorun dunyanin kac bucak oldugunu, oyle 35 ine kadar anne baba ile yasayip bedevadan is istemekle olmuyor bu isler aslan parcalari. 9
    • thy 06 Aralık 2012, Perşembe 19:48:44 Alkollü müsün arkadaş sen???? 2
  • Kabinhizmetleri 06 Aralık 2012, Perşembe 17:10:26 Çok değerli kıymettar arkadaşlar olayların bakışı herkesin gözünde farklıdır şu bir gerçek ki bu işe gönül verip mesleğini aşkla ihya etmek isteyen bu değerli bölüm öğrencilerinin maruz kaldığı ve haklılık papları yüzde yüz olmalrı açısından gerek TEMEL KOTİL ,HAMDİ TOPCU,SEDAT ŞEKERCİ VE NEVİN ÇOLAK ayrıca mülakatlarda tam yetki verilmiş olan KAMİL ÖZ beyfendiler bu öğrencilere ciddiyetle söylentilerin ötesin de hakları olan bu işlerini derhal vermeleri aksi halde bu öğrencilerin gerçekleştirecekleri eylemlerin sorumluluğunu THY yetkilileri üstlenmiş olacaklar.Global bir şirket böyle yalanla yönetilmez. Dürüst olun. 0
  • neredesin 06 Aralık 2012, Perşembe 16:47:08 AKŞAM HAMDİ BEYİ DİNLEDİM TABİ KONUŞANLARIDA ACABA SİZ HAMDİ BEY GIREV KANUNUNU ÇIKARTIRKEN HİC DÜŞÜNDÜNÜZMÜ HER ŞEY GÜLLÜK GÜLÜSTANLIK DEĞİLMİ 305 KİŞİ NEDEN ATILDI ŞİRKET NEREDE MALİ KAYIPTA ,NEDEN ÇALIŞANLARIN HAKLARI KISITLANIYOR AZ MALİYETLE ŞİRKET ÇALIŞAMAZ HELE HELE HAVACILIK DUYDUĞUMUZ KADARI İLE DIŞARIDAN ELEMAN KİRALIYORMUŞSUNUZ VEDE YÜKSEK MALİYETE SAYIN TOPÇU TÜRKÜN SUYUMU ÇIKTI İNSANLARI İŞTEN ATACAKSIN AZ MAAŞ VERECEKSİN AMA DIŞARIDAN GELENE AÇAÇCAKSIN SEN KİMİN PARASINI VERİYORSUN SENİNMİ BUNUN HESABI SORULACAK AMA SEN ŞİMDİ TOPLU SÖZLEŞMEDEN DOĞAN HAKŞLARINI VER İNSANLARIN HANİ FARLARI NEREDE 0
  • İsim / Rumuz 06 Aralık 2012, Perşembe 16:29:56 Bu işin okulumu olurmuş diyen arkadaş her işin okulu olmalıki herkez kendini nereye yönelceğini bilmeli !! Ayrıca siyasi bi tanıdık yoksa bu memlekette çöpçü vbile zor olursun 0
  • Degerlendiriyoruz :) 06 Aralık 2012, Perşembe 16:27:36 Temel bey ve Hamdi herkese bu yalanlari soylerler. Degerlendiriyoruz,acele etme hayirli olur insallah...bunlaririn en cok kullandiklari soylemlerdir. Ingilizce yi gerekce gostermis oyle mi ! Gulesim geldi. Dis sube mudur ve seflerinin cogunda tek kelime Ingilizce yok. Cemaat lazim siyaset lazim ticaret lazim.... 0
  • İsim / Rumuz 06 Aralık 2012, Perşembe 16:20:51 Torpilin varsa istersen 80 yaşında ol, makyaj yaparlar, işe girersin, yoksa havanı alırsın... 3
  • Degerlendiriyoruz :) 06 Aralık 2012, Perşembe 16:13:06 Temel bey ve Hamdi herkese bu yalanlari soylerler. Degerlendiriyoruz,acele etme hayirli olur insallah...bunlaririn en cok kullandiklari soylemlerdir. Ingilizce yi gerekce gostermis oyle mi ! Gulesim geldi. Dis sube mudur ve seflerinin cogunda tek kelime Ingilizce yok. Cemaat lazim siyaset lazim ticaret lazim.... 2
  • KENDİNE GÜVENEN 06 Aralık 2012, Perşembe 15:24:43 Madem bu kadar iyisiniz yaş sınırı olmayan Emirates,Qatar,Ethiad gibi şirketlere başvurmanızı öneririm.THY de rekabet ettiği şirketlerin işe alım prosedürlerine bakmalı ve örneğin Emirates gibi yaş sınırından ziyade eğitim ve iş tecrübesine önem vermelidir ; şayet daha alınacak memlekette torpilli kalmadıysa...Bu arada bilim üretilmesi gereken üniversiteleri de İSMEK'e çeviren zihniyeti de ayrıca kınıyorum. 3
    • kandıne guvenen dıyene 07 Aralık 2012, Cuma 12:45:38 başka havayolları thy den egitim almıssınız sizi vagırabılırler tekrarda ve sız ısı bırakırsınız bu rıskı alamayız dıyıp bır cok ınsanı işe almadı. bazı sırketler siz thy de egıtım almıssınız ve buna ragmen ışe alınmadınız bır sorun mu var dıyerek işe almıyor anlamıyormusunuz magdur durumdayız sadece bız degıl yenı mezun olacak onca ınsan....ve neden kendı egıtım aldıkları ve kendı ulkelerının hava yolu varken araplara hızmet etsın bu ınsanlar bu ulke bu sekıldemı kalkınacak? madem akademık bılgıden bahsedıyorsunuz bu ınsanlar fızyolojı dersınden havacılık ışletmecılıgıne kadar bır cok akademık ders gormus donanımlı ınsanlar... 0
  • TURKISH CREW 06 Aralık 2012, Perşembe 15:19:03 cemaat veya akpartiden torpilin,bağlantın yoksa şu an itibariyle THY'de işe girmek tam bir hayal.Şirketin başındaki bu adamlar Dışarıdan torpilsiz 1 adam bile almıyorlar artık ve hatta eskden işe girmiş torpili olmayan gariban memurları bile sudan sebeplerle işten atarak boş yerler,kadrolar açarak yerlerine yine kendi adamlarını hemşerilerini işe alıyorlar.Haksız bir şekilde işten atılan personelin tamamına yakını işe iade davasını kazanmış olmasına rağmen 1 kişi dahi işe geri alınmadı şimdiye kadar.m Şimdiye kadar mağdur ettikleri dava kazanmış binlerce insana birkaç maaş tazminat verip olayı kapatıyorlar kendilerine göre.Şirket içinde son 10 yılda yaşananlar gerçekten utanç verici şöyle ki daha emekliliğini bile haketmeden işten atılan kişi sayısı 7000 kişiye yakın mecliste bu konudaki CHP milletvekili umut oran'ın vermiş olduğu soru önergesine verilen cevaba göre.Maalesef acı gerçek budur..... 3
    • KIVIRMA 06 Aralık 2012, Perşembe 15:55:08 THY hiç bir zaman torpili olmayanı işe almamıştır.Her devirde torpille işe alım yapmıştır. 11
    • .... 06 Aralık 2012, Perşembe 16:03:03 İş alanında THY de aynı Emirates gibi min.5 sene tecrübe istemelidir yoksa 10 sene sonra Emirates THY'yi pazar anlamında bayağı bir zora sokar. 6
    • ya kardeşim 06 Aralık 2012, Perşembe 16:19:34 çöp toplamanın 5 yıllık tecrübesimi şirketi rekabete götürecek 12
    • kıvırma diyene yanıt 06 Aralık 2012, Perşembe 16:23:43 asıl sen gerçekler işine gelmeyeince kıvırma kardeşim.Mevcut THY yönetiminde olduğu kadar torpil,haksızlık,sebepsiz işten atma daha önce hiçbir zaman yaşanmadı ve yapılan haksızlıkların da eşi benzeri maalesef görülmedi.madem bunlar dürüst iseler torpil ve haksızlık yapmasalardı.Kötü olan bazı örnekleri göstermek sizi kurtarmaz,haklı çıkarmaz ve geçerli mazaret de asla olamaz.Güneş balçıkla sıvanmaz gerçekler gün gibi ortada ve fazla lafa ve hariçten gazel okumaya da hiç gerek yok. 0
    • 16:23 06 Aralık 2012, Perşembe 18:08:42 Türkiye'de hiç bir siyasi partiye inanmam zira hepsi yalancı düzen ve yandaşlarını zengin etme partisidir bu bir.İki ,düne kadar A partisinden torpille milletin hakkını çatır çatır yerken geldiğin pozisyona,bugün B partisinden gelenlerin senin hakkının yenmesi konusunda sana destek olmamı sıradan bir vatandaş olarak benden istersen önce dün de kendinin hak hukuk yediğini kabul edeceksin(lafım şahsına değil yürüyen sisteme)Türk milleti olarak biz hiç bir zaman hak hukuk adalet kelimelerine pratik anlamda hayatımızda siyasi erklerin gücüne inanıp taptığımız için yerleştiremedik."Devletin malı deniz yemeyen keriz" söylemi bu toplumda bu an dahil şimdiye kadar toplumuzun büyük kesimince gerçekten yüz kızartıcı ve gerçekten ayıp kabul edildi mi?HAYIR.O zaman un da bu şeker de bu , çıkan helva da bundan daha iyisi olmayacaktır.Bugün CHP'liler yarın da AKP'liler ağlar bu ülkede ama hak hukuk yeme her devirde alabildiğine devam eder ve bu kısır döngü kırılmaz. 12
    • 16:19 06 Aralık 2012, Perşembe 18:28:10 Öyle horozlar var ki; sırf öttükleri için ,güneşin doğduğunu sanırlar. 1
  • İsim / Rumuz 06 Aralık 2012, Perşembe 14:57:16 her şirketin kendine göre eğitim programı vardır.alımına karar verilen kabin memuru adayları eğitim programına taabi tutulur.eğitim sonunda yapılan sınav sonunda genellikle (istisnai durumlar hariç)eğitime alınmış herkes sınav dan geçer.mektupta yazılan durumda ise t.kotilin sözünün arkasında durmayıp etik davranmadığı anlaşılıyor.bahane olarak yaş durumunu öne sürmüşler.daha önce akılları neredeydi belliki bu arkadaşların ya torpili yok ya da yeterli şekilde değil.eğer sözü geçen biri arada olsaydı mutlaka işe alınırlar,böyle bahaneler öne sürmezlerdi. 1
  • hesabı kim verecek? 06 Aralık 2012, Perşembe 14:54:16 Arkadaşımız, eğer anlattıkları doğruysa kesinlikle haklı. Ancak nerede yaşadığının tam olarak farkında değil. Bu ülkede hayatı kayan, yılları heba olan yüzbinlerce öğrenci var. Onların hesabını kim verdiyse, burada haksızlığa uğrayanların hesabını da o verecek. 2
  • boş işler.. 06 Aralık 2012, Perşembe 14:32:29 Tamamen saçma bir bölüm zaten 2 sene okunacak kadar bir eğitim müfredatı yok.3 haftalık bir eğitim yeter,gerisini her uçuşunda farklı şeyleri tecrübe ederek öğrenirsin.Yani 2 sene değil 10 senede okusan uçmadan ve yaşamadan birşey öğrenemez ve uygulayamazsın.Ayrıeten neden söylenenlere güvenilirki,hiçbir okul işe girişi garanti etmez zaten.Thy de almak zorunda değil,alacağız demiş millete umut dağıtmışlarsa o onların büyük bir ayıbıdır orası ayrı.Ayrıeten bu bölümü bitiren THY ye girecek diye bir şart yok,başka havayollarına başvurabilirler.Türkiyede işlerin nasıl işlediği malum ondan kimseye güvenmeden,tanıdıklara telefon yeter .. 1
    • FO 07 Aralık 2012, Cuma 15:16:19 Her şey yolunda giderse millet 2 senede FO olup sağ koltukta uçuyor ,bunlar 3 sene neyin eğitimini alıyor anlamadım. 0
  • Thy deki tüm yetkillilere 06 Aralık 2012, Perşembe 13:52:41 Okuduklarimizi beirde sizden dinlemeden tam anlamiyla kanaat edinemeyiz fakat duyduklarimiz dehsete dusuruyor. Lutfen adil olun belki adilsinizdir ama yinede birkez daha dusunun. 1
  • asdfw 06 Aralık 2012, Perşembe 13:51:33 Bu mektupla bütün kapıları kapatmışsınız, keşke çıkıp konuşsaydınız veya dilekçe ile hepiniz başvursaydınız. Belki bir alternatif sunarlardı size. Ama sizde de hata var, ne işiniz var o bölümde, liseyi bitirmişsin iki yıllık boş bir bölüm okuyacağına oturup ingilizceni geliştirseydin şansınız çok daha fazla olabilirdi. 9
  • İsim / Rumuz 06 Aralık 2012, Perşembe 12:46:34 Bunca genc ınsanın kımlerın elınde oldugunu goren yok resmen yazık cok yazık kabın memurundan pılotuna teknısyenınden ucus konturolune bu olaylar emınım butun iş basvurularında yapılıyodur yazık. 0
  • Bu işin üniversitesi ne alaka... 06 Aralık 2012, Perşembe 12:11:35 Önceden de kurslar vardı, hani iş garantili olanlar(!) Çatır çatır paraları alıp sözüm ona eğitim verirlerdi, hasbel kader o eğitimden sonra işe giren kızlar "yaaa ama hiç eğitim almadan gelen kızlarla ..... havayolunda eğitime girdik, gittiğimiz kurstaki aynı eğitimleri gördük, madem aynı eğitimi görecektik o zaman neden kursa o kadar para verdik" derlerdi.. Yani siz sistemi değiştirmeden gider üniversiteyi açarsanız ve sizlerde sistemi sorgulamadan, tam anlamıyla araştırmadan (yazılı bir belge olmadan) verilen sözlere kanarsanız değil 3 yıl, ömrünüz biter. Bırakın THY'yi bazı havayollarımız var ki köle pazarında nasıl insanların dişlerine bakıp seçerlermiş bunlarda bunun bir benzerini yaparak kadın kabin memuru seçiyorlar. Yani çok üzgünüm ama sizin üniversiteniz hiç bir havayolunun umurunda dahi değil. Asıl saçmalık kabin memuru talebi oluşturacak havayolu sayısı belli... Mektubunuza bakıyorum maaşallah her şehire bir kabin hizmetleri bölümü açılmış... Allah yardımcınız olsun... 1
  • hosteslik 06 Aralık 2012, Perşembe 11:54:07 bu işin okulumu olurmuş arkadaşım? hostes olabilmek için üniversiteye gidecek kadar bilinçsizce bir seçim yapıp, sonra bundan yakınmak şirketlerin değil, sizlerin problemidir. dünyadaki neredeyse tum şirketler bu iş için lise eğitimini yeterli gorup, işe aldıkları kişilere kendileri kısa bir eğitim verip çalıştırmaktadırlar. (bir kaç aylık temel eğitim. öyle 3 senelik üniversite eğitimi falan gereksiz, noluyoruz. 3 senelik eğitimi pilotaj öğrencisi bile almıyor. 1 sene civarında atpl alıyorlar) 28 yaşına gelipte hostes olabilmek için üniversiteye gitmesi gerektiğini düşünen insanı ben de olsam almazdım -olsaydı eğer- şirketime. bu kadar boş düşünme ve bilgisizlik olmamalı. madem hostes olmak istiyorsun, aç şirketlerin ilanlarına bak, ne tür özellikler isteniyor? hiç birinde üniversite şartı gördün mü? ama hepsinde boy-kilo orantısı, min. boy ve en az 1 yabancı dili iyi bilme şartları var lise mezuniyetiyle beraber. allah akıl-fikir versin... 17
    • Where is my "Torpil" 06 Aralık 2012, Perşembe 13:49:45 Torpili olmadığı için okuluna gitmiş olmasın sakın? Bir ümit belki deyip... Siz ne kadar sığ insanlarsınız böyle, ne olursa olsun okumaya çalışan insanlara senin bu şekilde konuşma hakkın yok arkadaşım. O okulu devlet açtı bu insanlar da oradan ekmek kapısı çıkar belk diye oraya gidip okudu. Suçlu onlar mı oldu şimdi. Sizin gibi insanlarla aynı ülkede olmaktan utanıyorum. 8
    • "where is my torpil"e 06 Aralık 2012, Perşembe 23:23:08 görülüyorki aslında sığ olan kişi sensin. sadece tek yönden bakıyorsun çünkü. "devlet okulu açmış, işi de versin o zaman". yok öyle bişey bu dünyada artık. her okul okuyan, okuduğu işle ilgili bir meslek yapacağı garantisine sahip olsaydı, üniversitelerden her yıl mezun olan 100 binlerce insan şimdi işlerinin başında olurdu. okulunun olması, o okuldan her mezunun iş bulacağı manasına gelmez. ayrıca torpili yoksa, ve illada hostes olmak istiyorsa sadece thy mi var? bu hosteslik aşkı ve uçma isteği gerçekten varsa bi dolu özel şirket var. gidip başvursa eminim birine girer. ama amaç bu değil ki. amaç thy de yağlı ballı bi işe girmek, olur da bi de zengin bi koca ayarlarsa uçakta çalışan:))) hayatın geri kalanını kurtarmak. sen öyle şark kurnazlığıyla kendini zorla işe aldıracağını düşünürsen, senden daha usta şark kurnazı gelir, senin önünü de keser, harcadığın zamanda-paralarda boşa gider. deveden büyük fil var. her konuda bu geçerlidir.. 3
  • Temel beyi tanımak 06 Aralık 2012, Perşembe 11:45:10 Temel beyi tanımak lazım. Son derece güleryüzlü ve mütevazi görünümün arkasında sözüne hiç ama hiç güvenilmeyecek bir kişilik yapısı görünüyor. Aslında tam bir emir kulu. Siyasilerin ve Hamdi Topçu nun ardında silindi gitti. 11
    • Yeni dünya Düzeni böyle 08 Aralık 2012, Cumartesi 11:27:30 Adam duyguları ile hareket edecek hali yok ve kaldı ki kuralına göre iş yapıyor veya Kuralına uyduruyor. Ben Adamın THY'yi nereden nereye getirdiğine bakarım arkadaş. Eski yöneticiler, güler yüzlü ve mütevazi olduda, her geleni işe aldı da, veya herneyse... ne oldu ? Devletin parasını batırmaktan başla bir şey olmadı. Aynen devam Sayın Kotil. 23
    • İsim / Rumuz 08 Aralık 2012, Cumartesi 13:43:46 adam duyguları ile hareket etmiyecekse insanlara Allahın mübarek gününde iftar yemeğinde gelipte sizler çok özelsiniz havacılık kurumu değişim geçirecek bundan sonra akademik eğitımli kabin ekibi olacak bu geşiçi ilk sizlerle gerçekleştireceğiz diyip o insanların cv lerini alıp sadece boy kilo olarak kabin için uygun olmayacak kişiler olursa tgs yer hizmetlerine yönlendirilecek derken hangi duygularla hareket etmiş? sen bir okul kazansan sana bunlar söylense koskoca genel mudur okul muduru egıtım baskanı aynı masada sana bunları dese ve sonra mulakata dahı alınmasan ne yapardın cık merak edıyorum kısmet degılmıs dıyıp oturudun heralde ıste bu bakıs acısı yuzundende bu ulkede torpılde doner hak hukukta olmaz. dil eksık dıye almadık dıyemezşer YES/NO dısında dılı olmayan hatta bunun ıcın kursa dahı gıtmeyen ve alınan 5kısıden sadece bır kız olan o ogrencının ne ustunlugu varmıs bır arastırılsın bu!!!! bılmeden konusmayın orada donen olayları bılmıyordunuz susun 1