'Taşıt sürücüsü' tabiri pilotları kızdırdı

    Çok beğenilenler

  • PGS FO 09 Haziran 2016, Perşembe 11:28:20 Ne ezik milletiz be. Kendinden eğitim ve beceri olarak daha iyi olan birine saygı duyup takdir etmek yerine fırsatını bulunca akla hayale sığmayacak şekilde aşağılayıp kötü muamele edip huzur buluyoruz. Zaten memleketin siyasi durumuna bakınca da aynı tabloyu görebiliyoruz. Memleket eğitimli ve ahlaklı insanların idaresinde olsaydı eğer herkes huzur içinde yaşardı diye tahmin ediyorum. Gücü eline geçiren kendinden üstün olanı alaşağı etme çabasında, Tıpkı burada herkese yorum yapma hakkı tanınması gibi. Yazık hepinize, yaşayan birer çöpsünüz. 6
    • Teşekkürler 09 Haziran 2016, Perşembe 13:11:43 Ağzına sağlık hocam 3
    • cenk saysel 09 Haziran 2016, Perşembe 19:54:07 sürücü demek mi aşağılama yada sürücüler aşağılık insanlar mı yada hizmetliler kimse öldüğü zaman pilot yazmıyor öte dünyada hakir gördüklerinizle aynı mezarda çürüyorsunuz 5
    • ... 10 Haziran 2016, Cuma 13:00:58 Sevgili Cenk, mevzu kimseyi hakir görmek değil. Pilotların icra ettikleri mesleklerini daha kolay bir meslekle aynı kefeye koymaları ve yaptıkları zor, herkesin beceremeyeceği türden işleri basite indirgemeleri. Bir cerraha sağlık memuru diyebilir misin. Teknik olarak evet ama denmez, değil mi? Herkesin bir mesleği, ünvanı ve mesleklerinin adı var. Bir elin beş parmağı bir olmadığı gibi bütün insanlar da aynı değildir. Herkes hak ettiği saygıyı ve değeri görmek ister. Daha fazla saygı ve takdir görmek istiyorsa çalışır çabalar ve bir şeyler olur. Sen çalış çabala Pilot ol, Hakim ol Doktor ol, Yönetici ol vs., ancak okuma yazma beceresine sahip bir insan gelip sana istediğini desin. Yok böyle bir dünya. Doğrudur hepimiz aynı yere gideceğiz ama aynı yoldan değil bunu unutmaman dileğiyle... 1
    • gereksiz tepkiler 14 Haziran 2016, Salı 17:09:45 eziklik millette değil sizde.gülüp geçeceğiniz bir konuyu ne noktalara getirdiniz.madem o kadar eğitimli kültürlüsün bu tepki niye?olgunluk göstermek yerine ekmeğini veren millete çöp diye hitap ediyorsun.sana taşıt sürücü değil başka bir lakap buldum ama burada uygun kaçmaz.ahlak etik dersine ihtiyacın var.üç nokta,diğer diye diye ülke ne hale geldi.yapmayın artık şunları.benimki seninkinden daha büyük yarışmasına gerek yok.kömür madeninde çalışan insanlarda sizden daha zor şartlar çalışıyorlar.bunun sonu yok.zaten prestijli bir mesleğiniz var.saygı hürmet konusunda nerede sorun yaşıyorsunuz?gülünüp geçilecek bir konuda inceden inceye insanlar aşağılamanın anlamı yok.çalışmaktan bahsediyorsun,nereden biliyorsun ailesini kaybetmediğini adamın?belki o da senin gibi o kokpitte olacaktı?bu onun suçu mu?konuyu çok farklı noktalara getirmişsiniz.garip.tekrar söylüyorum bu gülünüp geçilecek bir konu.üzerinde bu kadar durmanın anlamı yok.ego iyi değildir.unutmaman dileğiyle. 2
  • Alıngan ergen 09 Haziran 2016, Perşembe 10:08:50 Merhaba, adım Hüsnü. Ben bir pilotum, çok alınganım. Hatta taşıt sürücüsü tabirine alınacak kadar alınganım. Hayatımda pilot olmaktan başka bir vasfım olmadığı için bu tip tabirler beni üzüyor. Uçağın da bir hava taşıtı olduğunu, benim de o taşıtı süren, kontrol eden birisi olduğumu, dolayısıyla bir taşıt sürücüsü olduğumu unutucak kadar şuurumu kaybettim. Hükümsüzdür. 36
    • merhaba hüsnü, 09 Haziran 2016, Perşembe 12:37:07 Ben bir pilot değilim. İnanılmaz açık fikirliyim, alınganlık nedir bilmem. Pilot olmayı çok istedim ama hiçbir vasfım olmadığı için bir türlü başaramadım. Bu yüzden pilot olanları kıskanacak ve küçük görecek kadar şuurumu kaybetmeyi de düşündüm ama sonra vazgeçtim. 3
    • GZK 10 Haziran 2016, Cuma 01:20:37 Ergen bile olamamışsınız, kendinizi biraz eğitin ya da yardım alın, tedavi olun. Geyik için bile olsa, bu tür bir yorum, bizlerin kabul edebileceği bir seviye değil. 0
  • Tüm yorumlar

  • Dogrucu Davut 15 Haziran 2016, Çarşamba 19:20:28 Zoruna gidenin borusuna gitsin demis atalarimiz. 1
  • yolcu 14 Haziran 2016, Salı 11:44:40 aslında TDK'ya göre "hizmetli"nin eş anlamlısı olan "müstahdem"i de kullanabilirlermiş. 1
  • Teknik 13 Haziran 2016, Pazartesi 03:31:42 Her mesleğin bir ünvanı vardır. taşıt ne demek sürücü ne demek. gerçekten saçmalamışlar. 2
  • ll 11 Haziran 2016, Cumartesi 22:23:55 uçak taşıt,kullanan ise sürücüdür neyin atarlanması bu. 4
  • konuk 11 Haziran 2016, Cumartesi 16:06:57 tabelayı yazanlara da yorum yapma enerjisinde bulunanlara da akıl fikir versin diyorum 1
  • ceko 11 Haziran 2016, Cumartesi 12:57:13 güzel bir afiş olmuş..evet uçak şöförü ve yardımcısı bu kadar basit...konuşmaya bile gerek yok 7
    • 777 captain 11 Haziran 2016, Cumartesi 16:12:44 burda ancak yazarsın sen kekomusun cekomusun nesin :) gerçek hayatta bizim ortamımıza dahi giremeyen senin gibi tipler ancak burda öter borunuz. gel yüzümüze söyle. pilot olmak için can atmış ama bi türlü olamamış kapasitesi yetmemiş. fesat insan seniii :) 4
    • ceko 11 Haziran 2016, Cumartesi 19:46:49 yurt dışında sıradan bir meslek..lise mezunu olmak yeterli..birazcık kafa çalışıyorsa ve sağlığın yeterliyse herkezin yapabileceği bir iş..bizim ülkemizde şişire şişire balona dönen bir meslek dalı...bir toplu iğne yeter patlatmaya...bu kadar basit 3
    • 777 captain 12 Haziran 2016, Pazar 15:34:43 ceko veya keko bak kendinde diyosun sağlığın yerinde olacak ve kafa çalışıcak diye. ama o kafa çok iyi çalışması ve ingilizceyide iyi bilmen lazım. yani kafanın birazcık çalışması söz konusu değil ve olamazda zaten. artık özel uçuş okulları bile sınavla öğrenci alıyo. ve o 14 tane sınavı söylememede gerek yok heralde :) kaldıki havayollarına girerkende havayollarının yaptığı sınavlar var. öyle azcık kafası çalışan insanların geçebileceği sınavlar değil. neden bu kadar yaran var ? kaç kere pilot olmaya kalktında beceremedin acaba ? nazar etme ceko calış seninde olur ;) yurt dışında bile öyle herkesin olabileceği bi meslek olsa yurt dışı pilottan geçilmezdi. kaç ülkeden kaç pilotla tanıştınki. yurt dışında bu işin kolay olduğunu söylüyosun ? senin gibi fesat ve kıskanç insanlar nasıl bi karaktere sahipsiniz anlamıyorumki. sen kolaymı sanıyosun yüzlerce insanın sorumluluğunu almayı ? en ufak hatanda o yüzlerce insan ve kendi canın yok oluyo. böyle bir meslek bizimkisi basite indirgeme !! 2
    • ceko 12 Haziran 2016, Pazar 21:23:42 çok pilotçuk tanıdım kafa o kadar da fazla çalışmıyor...biraz çalışsın yeterli..lise mezunu yeterli..nasıl inğilizceyi katlettiklerini hep beraber görüyoruz...topu topu kaç kelime konuştukları malum...öyle abartmayın amerikada maymun bile uçak kullandı.... 5
    • cekoya 14 Haziran 2016, Salı 17:10:57 bir toplu iğne derken?lubitz gibi çakarım uçağa diyosun?sizin o kokpitte ne işiniz var?bu ego ile son derece tehlikelisiniz siz. 2
  • Haha 11 Haziran 2016, Cumartesi 04:12:12 Bunu oraya yazdiran ezik vatandas, amma icerlemissin he pilotlugu. Olm bu kadar kompleks yapma lan, belki ruyanda bir gun sen de pilotluk yaparsin, tasit surucusu ney yaw 3
  • Gösterişmiş 11 Haziran 2016, Cumartesi 01:10:16 Burada egodur odur budur dersiniz, o uçağa binince de İngiliz kraliyet ailesi mensubu gibi triplere girersiniz. Gören de dünyanın en alçak gönüllü milleti sanar 3
    • Kac tane 11 Haziran 2016, Cumartesi 04:12:59 Ingiliz ailesinden birini gordun hayatinda sen? 2
    • Gunah 11 Haziran 2016, Cumartesi 04:14:49 Gunaha girmek istiyorsan gel buradaki 160 kusur yorumu oku.. Insanin icini curutuyorsunuz be! Islam ulkesi vatandasinin ic dunyasina bakin. Hem de Ramazan ayinda. Hic mi ic huzurunuz yok? Hic mi mutlu degilsiniz de buralara bu yorumlari atabiliyorsunuz. Allah islah etsin. 1
    • gösterişmiş 11 Haziran 2016, Cumartesi 17:13:55 Haklısın yanlış yazmışım,Türk kraliyet ailesi yazacaktım. Türk kraliyet ailesinden baya gördüm çünkü. Özür dilerim sayın alçakgönüllü halk adamı. 1
    • millet 14 Haziran 2016, Salı 17:11:46 milletle bu kadar sorununuz varsa neden gidip başka şirkette çalışmıyorsunuz? 0
  • ,, 10 Haziran 2016, Cuma 23:32:35 aslinda konu cok sacma yerlere geldi ama bizde ego sorunu var orasi kesin.. adamlar o yaziyi hangi dusunceyle yazdi bilmiyorum ama burda pilot olamamis veya kabine girememis kendini bilmez modellere gun dogmus orasi kesin :)) gencler fena para aliyoruz kudurun. 1
    • bom 14 Haziran 2016, Salı 17:12:49 ama gerekli vitamini alamıyorsunuz. 1
  • FIRST OFFICER 10 Haziran 2016, Cuma 22:50:07 Besmelesiz mesleklerimizi ağzınıza almayın çarpılırsınız, hiçbiriniz bir pilot , bir kabin memuru, bir teknisyen etmezsiniz. 4
    • fo first 14 Haziran 2016, Salı 17:13:34 böyle kafaların olduğu bir yerde etmemek daha hayırlısı koçum. 1
  • Pilot 10 Haziran 2016, Cuma 22:12:43 Bu tabirler yerine; uçuş ekiplerinin dikkatine yazılsa çok mu zor olurdu? 0
  • gösteriş 10 Haziran 2016, Cuma 16:50:03 aman da aman.hemen de kızarlarmış.gösteriş ...dalası derler sizin gibilere.gülüp geçilecek bir konudur.alınganlık gereksiz ve ergen bir tepki. 8
  • egolar egolar 10 Haziran 2016, Cuma 16:47:55 egolarının esiri olmuş insanlar.yazık.o tabelada abdürrezzak yazsa ne farkerder?siz yaptığını işi bilmiyor musunuz?güler geçersiniz en fazla?talpaya başvurmak nedir ya?bu kadar alıngan olmayın.biraz kitap okuyun.dışarı çıkın gezin.oksijen alın.rahatlayın.çevrenize yüksek kürsüden bakmaktan vazgeçin.mutlu olursunuz. 5
  • Aaa 10 Haziran 2016, Cuma 14:26:31 Uçak taşıttır Pilot uçak sürer pilot sürücüdür. Host hostes yolcuya hizmet eder sektör hizmet sektörüdür host hostes hizmetçidir. Bunları söylediğinizde kimsenin işini küçümseyip hakaret etmiyosunuz. Durum budur. Süslü süslü laflarla işin mesleğin değeri önemi arttırılmaz. Değer kendindedir zaten. Kamil koç otobüsü taşıttır sürücü sürer. İçinde çayınızı kekinizi verende yolcusuna uçaktaki hizmetçiler gibi hizmet eder. 8
    • Ger...k 10 Haziran 2016, Cuma 16:06:35 Biz pilotlar ucagi ucururuz surmeyiz , karistirdin biraz . 5
    • Hadi bakalim 10 Haziran 2016, Cuma 16:12:20 Bi delikanliysan telefonunu tazsana suraya 4
  • Eskudenmus 10 Haziran 2016, Cuma 14:12:03 Pilotlara ve kabin ekibnine sayginlik kalmadi artik 6
  • Ca 10 Haziran 2016, Cuma 10:41:44 1000 uçak alsanız,1000 havalimanı yapsanız, kendi uçağınızı yapsanız ne fark eder? Havacılık sektöründe çalışanların denizde çalışanlar gibi ayrı bir iş kanunu olmadıkça.... 0
  • Hizmetli 10 Haziran 2016, Cuma 08:15:37 Hizmetli çok iyiymiş esasen..Hizmetçi deseymiş bari tam olurmuş.Madem bişey yapmaya çalışmış tam yapsaymış THY hizmetçileri ve şöförleri yazsaymış bu cahil tam olacakmış...:))))) 4
    • ... 10 Haziran 2016, Cuma 13:03:05 Aşçı da var şimdilerde uçaklarda aslında onu unutmuşlar. Bir de bahçıvan mevzusu var oraya hiç girmeyeyim :))) 0
  • 10 Haziran 2016, Cuma 07:21:45 In order to reduce human errors in the interaction with in safety critical assistance systems it is crucial to consequently include the characteristics of the human operator already in the early phases of the design process. In this paper we present a cognitive architecture for simulating man-machine interaction in the aeronautics and automotive domain. Though both domains have their own characteristics we think that it is possible to apply the same core architecture to support pilot as well driver centered design of assistance systems. So that, driver is over ranking than a pilot in the literature. 9
    • EGO 10 Haziran 2016, Cuma 12:38:31 Sen de ego nu şişirdin böylece. Aferin sana. 1
    • Friday. 12 Haziran 2016, Pazar 00:48:29 Aferin. Türkçe bilmediğinden İngilizce yazdığın ortaya çıktı. Robinson Cruzo hikayesinde olduğu gibi, başka bir milletten gördüğü adama, cuma günü karşılaştığı için Cuma (Pazartesi karşılaşsa Pazartesi adını verecekti) adını veren kültüre bu kadar sahiplenmen bizi hayrete düşürdü. So, our idiot is over ranking than an English idiot. 0
  • Sgrhtglışkişmhgc 10 Haziran 2016, Cuma 07:13:36 Bu güne kadar THY dahil gerek değişik havayollarında , gerekse pilotların oluşturduğu çeşitli kuruluşlarda yöneticilik yapmış olan yalaka kaptanların sayesinde bu gün pilotların hiçbir saygınlığı kalmamış , adeta sıradanlaştırılmışlardır. 1
  • Ruru 10 Haziran 2016, Cuma 06:30:56 Burada yorum yapan ezikler ordusunu acaba 23 Nisan da 1 günlük kaptan veya kabin memurumu yapsak ahahahahah:-))) puhahahahah.Allahin suzme ezikleri sizi 4
  • ..... 10 Haziran 2016, Cuma 06:24:25 Ey kaptan veya kabin memuru olamamis ezikler ordusu sizlerede merhaba. Ezikler ezikler ezikler:-))) Cok egleniyorum sizinle ya. 2
  • Bosver 10 Haziran 2016, Cuma 03:40:28 Bosverin. 1
  • Kızkedi 10 Haziran 2016, Cuma 02:51:11 Bi de airbus a320 driver var ;)₺ 0
  • Kızkedi 10 Haziran 2016, Cuma 02:37:19 Airbus a320 driver ;) 0
  • KPT 10 Haziran 2016, Cuma 01:54:54 Bir hava limanında, havacılık terimleri yerine, ilkel kültür terimleri kullanılması kabul edilemeyecek bir tutumdur. Uçağın sevk ve idaresini yapan adama "pilot", Kabin yönetiminden ve hizmetinden sorumlu kişilere "Kabin Memuru" denilir. Yukarıdaki tabelayı hazırlayan kişilere ise; en hafif haliyle, "cahil" veya "aymaz" denilebilir. 1
  • talpaya 10 Haziran 2016, Cuma 01:50:32 Talpa sen ne işe yararsın? Merak ediyorum uçucular için en son naaptin Allah adkina bir soyle. Mesela yıllardır çıkarılmayan uçucu ekip iş kanunu için ne gibi bir teşebbüste bulundun? Farkindamisiniz borclar kanununa tabiyiz talpa. Talpa se ne işe yararsın???? Biri bana anlatsın talpa ne işe yarar. Zira artik talpa deyince tilt olmaya başladım. 1
  • FW 10 Haziran 2016, Cuma 01:47:18 Zaten Free Shop'tan bir şey almıyorum. Bu yazıyı da görmedim. Biz eşeğe bile adam muamelesi yapıyoruz, hem havacılık nezaketi, hem de profesyonellik anlamında. Ama, eşek, kendini adam sanırsa, cefasına da katlanmayı kabul etmiş demektir. Muhtarın eşeği muhabbetine girmiyorum. Arif olan anlar. 2
  • Adamlar haklı beyler 10 Haziran 2016, Cuma 00:26:05 Bende fo yum ucakta bı hava aracı ve hava aracı surucusuyum bukdar basıt ya su ısı abartmayın artık atom parcalamıoz NOKTAAAA 7
    • atomcu 10 Haziran 2016, Cuma 14:43:25 Bende kimya muh olarak atom enerjisinde calisyorum gunumuz teknolojisinde atom parcalamak buyutulecek birsey degil 1
  • Kokpit ekibi ??? Kokpit üyesi ??? 09 Haziran 2016, Perşembe 22:54:48 Kardeşim kokpit ekibi, kokpit üyesi falan gibi laflar da hiç güzel değil. Kaptan pilot ve ikinci pilot vardır kardeşim. Ne bu tabirler böyle. Millet kıçından uyduruyor ve kabul görüyor. Bu tabirleri de havacılıktan bir haber hasbel kader pilot olan kişiler kullanıyor. Adam pilot olduğunun farkında değil kokpit üyesi olmuş geziyor. Kulüp mü abicim burası üye olunacak. 0
  • Türbülans 09 Haziran 2016, Perşembe 22:22:31 İnşallah 38.000 de bi açık hava türbülansında kalırız başbaşa da sen de benim gözüme bakıp ölecekmiyiz düşüyor muyuz acaba bakışı atarsın işte o Zaman parmağımla aşağıda duran elimi göstericem pis pis sırıtarak... yaptığım üç buçuğuma verdiğin tepki benim en büyük mutluluk kaynağım olacak... 2
  • Android Uygulaması 09 Haziran 2016, Perşembe 22:11:12 Hintlileri gececeksiniz. Az kaldi :)))))) 0
  • Atü 09 Haziran 2016, Perşembe 21:58:45 Çok fazla saçma sapan yorum var maalesef. Atü yönetmelikten alıp bu şekilde bu ibareyi buraya koymuş. Gümrük yönetmeliğiydi sanırsam ama tabii orda Thy yazmıyor ve memleketin bütün gümrükleri için geçerli Kapıkule vs. Gibi. Asıl problem bence THY ibaresi ve özellikle ilk görevleri yolcuların emniyeti olan kabin ekibi için kullanılan hizmetli ifadesi. Sonuçta hepimiz kimin ne olduğunu biliyoruz ancak ifade ederken daha dikkatli ifade kullanmak gerekir diye düşünüyorum. ATÜ de bizim için bir TEKEL bayii ve parfümeriye dönüşmemeli ordaki satış sorumluları da tezgahtar olmamalı diye düşünüyorum. Ama neyse saldırın siz yine pilotlara, en kolayı ordan çünkü 0
  • Etki tepki 09 Haziran 2016, Perşembe 21:48:10 Ben olsam dert etmezdim. Pilotlar ve ekipler dünyayi gezen insanlar olarak, istanbul airport dünyanin son dutyfree olmadigni kesin bilirler. Anliyan anlamiştır 0
  • Android Uygulaması 09 Haziran 2016, Perşembe 21:22:37 Eziklerin ulkesi :)))))))) 0
  • System 09 Haziran 2016, Perşembe 20:16:15 HERKESİN BEYİN KISA DEVRE OLMUŞ. SAYGI, SEVGİ SEVGİ KALMAMIŞ. UÇAN UÇMAYAN HERKES BURADA KİNLERİNİ KUSMUŞ. TÜM PİLOT VE KABİN EKİPLERİ BURADA POLEMİK YARATACAK YAZILARDAN DOLAYI AIRPORTHABER'i DE SORGULAMAK GEREKİYOR. BU TÜRDEN HAVACILIK MESLEĞİNE SALDIRI YAPMAYA MÜSAİT YAZILARINIZDA MESLEĞE YAKIŞMAYACAK YORUMLARI LÜTFEN YAYINLAMAYIN. AYIPTIR YAHU! 0
    • systeme 14 Haziran 2016, Salı 17:16:10 kimsenin saldırdığı yok.kendini yüksek perdeden lanse etmeye çalışan ama aslında aldığı eğitim ve maaşın karşılığını veren bir çalışan grubunun gereksiz egoları ile yaptığı çıkışlara verilen uygun cevaplar var.konu bu. 0
  • kokpit 09 Haziran 2016, Perşembe 19:56:52 çocuğunu sokuyorsun sınavlara dlr ı bilmem neyi geçemiyor hemen kabin e başvur diyorsun. neden orayı liman olarak görüyorsun ? yazan : hizmetli. 0
  • kokpit kabin 09 Haziran 2016, Perşembe 19:55:58 yahu bir kerede bir insan evladı çıksın da kokpitten kabin için güzel birkaç söz söylesin. bu adamlar garson değil, emniyetinizden güvenliğinizden sorumlu yeri geliyor doktor yeri geliyor itfaiyeci oluyorlar desin. yeri geliyor biz kokpitten çıkmıyoruz kabinde olay kopuyor bütün yükü küfürü yumruğu onlar yiyor desin, biz totomuzun korkusundan ne bir anons yapıyoruz ne parmağımızı kıpırdatıyoruz desin ( yürekli kaptanlara selam olsun ) işin özü birlikte farklıyız sloganı ne kadar içi boş çok net görülüyor. hepiniz ayın 8 inde yatan maaşa saygılısınız. birbirimize saygı sevgi yerlerin dibinde. zerre sevginiz saygınız yok thy ye. para sizi satın almış. 4
    • B737-KAPTAN 10 Haziran 2016, Cuma 13:27:03 Değerli kardeşim siz benim brifingime hiç denk gelmemişsiniz belli. Lütfen genelleme yapmayın ve ifadelerinize dikkat edinki siz de saygı göresiniz. Kolay gelsin. 2
  • Ne var ki 09 Haziran 2016, Perşembe 19:44:31 Bende tamirciyim arkadaş. Kimi der ground engineer kimi der uçak teknisyeni kimi der lisanslı teknisyen. Hepimiz tamirciyiz! Tıpkı kaptanın araç sürücüsü hostesin de garson olması gibi.. Adın hostes olunca vaaay diyen herkes, senin içini ,ederini bilmiyor mu? İstediğin kadar para kazan içerik belli. Küçümsemiyorum saygı duyuyorum yanlış anlaşılmasın sadece büyütmeyin diye söylüyorum,bi seküriti yapıp emercensi laytların kontrolü yapıp uçakçı olmuyorsunuz. Kaptanlarada lafım yok ama şöförsün kardeşim. Örnek: Dolmuş şöförünede kaptan bizi sağda bırak derler :) 3
  • ucak 09 Haziran 2016, Perşembe 19:30:59 agizi acık gokyuzune bakanlar ancak yine burda kinlerini hesetliklerini kusmuslar, yazık iste normal hayatta yanımıza yaklasicak ortamlari bile yok ki 4
    • Ucakcı 09 Haziran 2016, Perşembe 21:40:50 İşte senin gibi ego lar yüzünden yazılanların çoğu.. Hamd et şükür et ne oldum deme ne olucam de.. Allah büyük, hastalığı var ölümü var sakatlığı var.. Yanına yaklaşamayacak adamların yanına yaklaşamayacak haline gelirsin Alimallah.. Herşeyin bir sınav olduğunu unutma.. Yükselmek kariyerle değil erdemle terbiyeyle mümkündür. 3
    • 777 Captain 09 Haziran 2016, Perşembe 23:22:44 Helal olsun aynen öyle. Ezikliklerini burda bastırmaya çalışıyo zavallılar :) 0
  • 1st officer 09 Haziran 2016, Perşembe 18:32:25 2. pilota da sofor muavini derler mi? 3
  • Cpt 09 Haziran 2016, Perşembe 18:18:56 Bu panolar yaklasik 1 yildir orada. Ilk gordugumde gulup geçmiş, hatta arkadaslarla geyigini yapmistik. Sonraki seferlerde de her gordugumde bu panonun fikir babasinin ve yakin akrabalarinin kulaklarini cinlatarak guluyorum. Cok takilmamak lazim, yurdum insani, kapasite belli... 2
    • tebrikler 14 Haziran 2016, Salı 17:17:23 tebrikler cpt.şu olgun ve uygar tepkinizin diğer meslektaşlarınız tarafından da verilmesini arzu ederdik. 1
  • x 09 Haziran 2016, Perşembe 18:10:12 Kedi, erişemediği ciğere 'mındar' dermiş. 2
    • Cahil 11 Haziran 2016, Cumartesi 03:24:25 mındar değil o murdardır. 0
    • ciğerci 14 Haziran 2016, Salı 17:19:39 hangi ciğer o koçum?parayı bastıran pilot oluyo.200 saate kadar ite kaka.soruları ezberle sınavı geç.sonra iş yok mu diye ağla.hiç bir havacılık kültürü almadan eş dost akraba ile otur koltuğa?sonra ben pilotum.sizin ciğerinizi biliyoruz.geç bunları. 1
  • THY 09 Haziran 2016, Perşembe 18:09:00 Neden sadece THY sürücüleri Atlasın Onurun sürücüleri ve hizmetlileri yok mu? 3
    • ÖHY 12 Haziran 2016, Pazar 00:52:21 Yok. Onların Kaptanları, F/O'ları, Kabin Amirleri, Kabin Memurları, Uçan Ahçıları, Uçan Teknisyenleri var. 0
  • 25 000 tl ( en az) 09 Haziran 2016, Perşembe 16:43:50 İsreseniz kumandan isterseniz kaputan isteeseniz şöfür yada tır şöfürü kamyon da olabülüü. Giriyo förstüm gardaşım Emsidiyu mu ne o işte bigisyara bişile. Sölüyom kavemi. Basıyom otopilota. Alıyom maaşımı. Bakıyom keyfime.kıskanmayın leeeeeen. Çalışın zizinde olur. IST-ADB HATLI AĞIR VASITA TAŞIT KULLANABİLBİLİNİR ŞÖFÖR MUİTTİN SAYGIYLA SELAMLAR. bende senin..... ( kötü niyetliler için) 9
    • Andro 09 Haziran 2016, Perşembe 18:24:24 Aksam ayagimi uzatip cocugumla esimle dostumla beraber olmak. Balkonda cay icerken gelen gecen ucaklari izlemek,cocugum buyurken yaninda olmak, hastayken basinda beklemek mutluyken sevincini paylasmak, sabah ucusdan geldigimde baba bugun uyumada oyun oynayalim dedigini duymamak,Bayramda esimi dostumu ziyaret etmek sabah sekizde kalkip aksam 11 de yatmak = Woow maddi degeri yok hocam.Kimsenin kötü niyeti oldugunu dusnmuyorum yaptigniz işi abartiyorsunuz 90,000euro veren zaten şöför olabiliyor atik. 8
    • androya 09 Haziran 2016, Perşembe 23:53:37 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
    • 25 000 10 Haziran 2016, Cuma 00:30:30 Tabiki dostum ; ailenin, kaybedilen güzel anların kaçırılan önemli günlerin değeri maddiyatla ölçülemez. Ancak etrafımızda pilotları çekemeyen işimizi küçümseyen gereksiz yorumlarda bulunan okadar çok beyinsiz varki. Onları biraz daha çatlatmak tiye almak adına yazılmış bir yazı . Hepsi bu. 0
    • Kpt 10 Haziran 2016, Cuma 01:23:11 Çatır çatır da yiyorum. Sen yalanmaya devam et. 3
    • Andro ya cevap 10 Haziran 2016, Cuma 02:52:40 Bir hafta Miami de diger hafta Manila da bir diger hafta da Los Angeles da denize girmek.Senin bir sene boyunca plan yapip ,belki gidebilecegin yerlere ayda 2 kere gitmek.Cok ozel bir sirkette ,sivil havaciliktaki en yeni ve guzel tayyarelerle ucmak.Oglumun dogum gunu hediyesi New york a goturmek=iste bunlarda paha bicilmez.Madem 90000 euro veren oluyor,ver sen de ol,balkondan seyretmek yerine sende yap 1
  • 777 captain 09 Haziran 2016, Perşembe 15:51:34 uzun zamandır airport haber okuyucusu olarak ilk defa yorum yapıyorum sonunda dayanamadım.burada yazıp çizen hala utanmadan pilot'a şoför diyen (kıskanç)insancıklar bigün fırtınalı ve kötü bi havada bi uçağın kokpitinde bulunabilseniz. bakın kabin demiyorum. kokpit diyorum.. o zaman şoför ile pilot'u ayırt etmek ne demek o ufacık beyniniz anlar. yanlış anlaşılmasın şoför'lük mesleğini asla küçümsemiyorum. bütün emekçilerin işi kutsaldır. ancak burda fesatlıktan pilot olamadıkları için pilot'luk mesleğine ulaşamadıkları için kendi kendini yiyip kuduran insanların saçma sapan yorumlarıdır. isterseniz sözlüğe bakın. şoför; motorlu kara taşıtı kullanan süren kimselere denir. uçak sonuçta hava taşıtı. (kara değil hava dikkatli okuyun)hava taşıtı olduğu içinde karada seyir etmez sürücü niteliğinde değildir yani. pilot yüksek irtifada yüksek hızda hava aracını kullanan kimsedir. ve öyle 1-2 ayda ehliyet alır gibi almaz lisansını. ATPL toplam 2 yıl ehliyet 1-2 ay şimdi kıyaslayın kıskançlar 10
    • hadi ordan 09 Haziran 2016, Perşembe 18:27:52 Kabin demiyormus kokpit diyormus. Kabin diyemezsin zaten. Önce besmele cekin kabin derken. O kabin sizden 10kat daha yürekli ve delikanlıdır. 20
    • cenk saysel 09 Haziran 2016, Perşembe 19:59:47 egosu tavan 777 ci kaptanım şöför değil sürücü diyor 3
    • 777 captain 09 Haziran 2016, Perşembe 20:15:05 arkadaş ben burda kabin ekibine zerre kadar küçük düşürücü bişey söylemedimki. sen olayı nerden nerelere çekmişsin. ben şu anlamda dedim iyi oku yazdıklarımı anlayışı kıt arkadaşım.. kabinde yolcu olarak uçmaya benzemez. siz o kötü havalarda kabinde yolcu olarak uçarken bile korkuyosunuz. gelin kokpite uçun işimiz bu kadar kolaymı demek istedim. anladınmı şimdi ? yoksa daha detaylı anlatayımmı? kabin memuru arkadaşlarımıza burda en ufak bi hakaret varmı. kabin ekibinden bahsetmedim. nerden nereye çekmişsin konuyu helal olsun :) 1
    • A^'= Kpt 10 Haziran 2016, Cuma 01:26:07 Adam pilot ve pilotlar için yorum yazmış. Temsil etmediği grup hakkında fikir beyan etmemiş, delikanlı arkadaşım. Niye sıkıntı çıkarıyorsun? 0
    • Kabine 10 Haziran 2016, Cuma 03:12:52 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
    • B737 Cpt 10 Haziran 2016, Cuma 08:15:17 Kabine birşey dememiş ki niye atlıyorsun şimdi. 0
    • şoföcükler 14 Haziran 2016, Salı 17:21:45 şoförcükler epey kızmış.o zaman devam.konu para kazanmaksa sana bu konuda sıkı bir ders verebilirim dostum.sıkıntı yok.parayla adam olunmaz.bak yorumlara?olunmuyor işte? 1
  • Skandal 09 Haziran 2016, Perşembe 15:06:49 Ne olursa olsun,o yazı kaldırılsa da bu haber altın harflerle tarihe kazındı :) Thy taşıt sürücüsü,thy kabin hizmetlileri hiç bir zaman unutulmayacak :) 15
    • f / o 09 Haziran 2016, Perşembe 15:35:57 pilot olamamış bi ezik daha :) sen daha çok bakarsın gökyüzündeki uçaklara ancak burda dökersin kinini öfkeni ;) 4
  • Hhh 09 Haziran 2016, Perşembe 14:59:03 Yada şöyle olsun Tayyare haydayıcısı bence uygun 8
    • Trakyali misin? 09 Haziran 2016, Perşembe 17:24:47 Aykiri gidiyo bea 1
  • HARRANLI 09 Haziran 2016, Perşembe 14:55:35 ASTRONOT DESEK ? Ona gikiniz cikmaz tabi 8
  • Andro 09 Haziran 2016, Perşembe 14:34:44 Modern şoförler ve garsonlar. nereseniden bakarsan bak gerçek bu 20
    • Kesinlikle doğru 09 Haziran 2016, Perşembe 15:42:23 Andro kardeş doğru söylemiş. Bir nevi şöför, kullandığı en ucuz araç 100 milyon dolar, yani 290 milyon Türk Lirası, yani eski parayla 290 Trilyon Lira. Uzaya çıkanları var bunların, genelde pilotlardan seçiliyor, uzay mekiği falan kullanıyorlar. Bu şöförlere de genelde Astronot falan deniyor. Örneğin eskiden Concordo uçağı vardı, yolcu uçağıdır, 65bin feet'den ses hızının üstünde uçar, bunların şöförü ise astronot olmuyor, onlarada şöför denilebilir. Hadi bakalım en az 3 çocuk, bu ülkeye çok şöför lazım daha ! 3
    • Kabin 09 Haziran 2016, Perşembe 16:26:15 Türbülansta gözümün içine bakma sakın ne yapman gerekiyorsa yap olur mu? He bu arada telefonu kapat dediğimizde uçuş modunda zaten deme, uçuş moduna alıp kapat canım oldu mu. Hadi kal sağlıcakla. 4
  • DOĞRU 09 Haziran 2016, Perşembe 14:29:49 Uçak bir taşıt ve pilotlar taşıt sürücüsüdür. Kabin memurları da yolculara hizmet eder ve hizmetlidir. İnsan büyüdükçe küçülmeli, egoları bir kenara bırakmalı... 16
    • İlkokul ? 09 Haziran 2016, Perşembe 15:45:20 İlkokul da öğretiliyor galiba, makinist, şöför, pilot, gemi kaptanı falan. Yoksa siz kısaca şöför mü diyorsunuz bunlara. Belki ben de 3-4 yaşında hepsine şöför diyordum, kim bilir, yaş kaç? ilkokul falan ? 3
    • İlkokula 09 Haziran 2016, Perşembe 17:57:31 Yaş 30 meslek pilot. İlk okuldan önce hedef koydum kendime şimdi fo yum. İlkokulda öğrendim hava taşıtı uçak deniz taşıtı gemi vs. Mesleğimle kazandığımda mutluyum da egom da yok. Hava taşıtı kullanıyorum ve taşıt sürücüsü oluyorum. Orda yanlış birşey yazmıyor bana göre. Uçak = hava taşıtı pilot=Bir hava taşıtını kullanmak ve yönetmekle görevli kimse (tdk) doğru bu, doğruyu nasıl söylediğiniz nasıl anladığınız önemli. İlkokuldan beri öğrenememişsin ne okulda ne ailede, ben detaylı anlatmaya çalıştım. Kabin ekibi yolculara pilotlara uçağa hizmet eden hizmetlidir bu da doğru yaşan değil. Sen kendini nerde görmek istiyorsan orda ol. 3
  • TALPAYA 09 Haziran 2016, Perşembe 14:05:57 Tebrik etmek lazım. Talpa çok önemli bir katkıda bulunmuş. Türk sivil havacılığına yapmış olduğunuz bu katkıdan dolayı camia size minnettar. İyiki varsınız. Siz olmasanız ne olurdu bizim halimiz. 4
  • Şoför ve garson 09 Haziran 2016, Perşembe 14:05:38 Var mı ötesi? 9
    • F/O 09 Haziran 2016, Perşembe 20:22:46 pilot olamamış bi ezik daha :) sen daha çok bakarsın gökyüzündeki uçaklara ancak burda dökersin kinini öfkeni ;) 1
    • focuk 14 Haziran 2016, Salı 17:24:16 aslan parçası konu burda pilot olamamak değil ki?niye ağlıyorsun?konu sizin o komik egolarınız.şakayla güleceğiniz bir konuyu öyle yerlere getirdiniz ki?madem o kadar nefret ediyorsunuz bu milleten gidin dışarda uçun?kim engel size?ezik diyerek aşağılamaya çalıştığınız milleten kazandığınız para ile şekillere girmenin ne anlamı var?çok mu zoruna gitti?o zaman o panonun önünden geçerken bakmazsın olur biter?işini yap işini. 0
  • vatandas 09 Haziran 2016, Perşembe 13:51:00 ucak surucusu ya da ucak soforu olunca yerin dibine mi geciyorsun noldu?? ya da hostes,host havada ki garson deyince noluyor ?? 4
  • Çok tatlısiniz yaaa 09 Haziran 2016, Perşembe 13:49:57 Sadece THY mi var pilot yada sürücü taşıyıcı..Evet onlarda para çok onlar Gümrüksuz alış veriş eder diğer şirketler Ayy ayy 3
  • vatandas 09 Haziran 2016, Perşembe 13:49:36 havalarindan gecilmiyor pilot hostes milletinin. ne olmus dogru yazdilarsa ???? 8
  • tk 09 Haziran 2016, Perşembe 13:31:19 pilotlara ağır olmuş gerçekten ama hizmetli gayet normal bi tanım, garson da diyebilirdi buna şükredin 5
  • Yonca 09 Haziran 2016, Perşembe 13:16:36 Gerçekten neden alındılar hiç anlamadım. Gocunulacak bir durum varsa, bu duyuruyu vermeleridir. Ne kadar zorluk çıkardık ki bu ilanı vermek zorunda kaldılar? Yazık gerçekten... 3
  • Anatolia 09 Haziran 2016, Perşembe 13:01:32 KESİNLİKLE ATÜ DUTY FREE MAĞAZALARINI KULLANMIYORUM.BİR ŞEY ALACAKSAM YURT DIŞINDAKİ DİĞER MAĞAZALARDAN ALIYORUM.SİZİNDE KULLANMAMANIZI TAVSİYE EDERİM.BU YAŞANMIŞ BAZI SAÇMALIKLARDAN SONRA PRENSİP KARARIMDIR. 0
  • Echo 09 Haziran 2016, Perşembe 12:51:57 Ahaha evet arkadaşlar taşıt sürücüsüyüz. Hatta şoförüz, canınız isterse ticari bile diyebilirsiniz :D Muahhahhahah :D 0
  • İnch 09 Haziran 2016, Perşembe 12:18:39 Ben bi hakaret göremedim . Yıllarca çöpçü dişçi Ground çalışanlarına farklı isimler takıp ilginç sözlerle hitap eden ka ve fc ler zor gelmesin bu size Türk dil kurumu na göre çok doğru . 6
  • Crew 09 Haziran 2016, Perşembe 12:07:06 Zoruna mı gitti dünya güzeli. Ecnebi pilotların elinden bi su için belki kaf dağında ki burnunuz irtifa kaybeder... 10
    • Turk 09 Haziran 2016, Perşembe 13:54:01 Nedir bu yabanci pilot hayranligi ya. Git baska ulkede yasa, Turkce de yazma. 5
    • zoruna mı gitti 14 Haziran 2016, Salı 17:25:26 yabancı hayranlığı yok gerçeği var.çünkü bizimkleri basit bir panodaki yazı için bile o tehlikeli egolarını salıp ortalığı böyle tozutuyorlar.kaç kaza var aç oku bu egolarınız yüzünden?yabancılar sizin gibi değil.beğenmiyorsan başka iş yap? 0
  • Eğitim seviyesi ve zeka 09 Haziran 2016, Perşembe 12:06:11 Ben hiç gocunmam, kendimi de uçak sürücüsüyüm diye de tanıtırım. büyük bir yoğurt ve süt ürünleri firmasının sahibi arkadaşım da kendisini sütçü diye tanıtır. Ama bu ayrı. Sen pano yazıp resmi bir uygulama bildirisi veriyorsun. Bu neyin kafasıdır. Ne oldu toplattin hepsini. Dişçi dediğimiz kimseler de her yazıda diş hekimi diye kaleme alınır. Ama bu eğitimden yoksun PANOCUnun da, bunu ayırt edecek zekaya sahip olmasını beklemek te bizim hatamız tabi 8
  • egoya gel 09 Haziran 2016, Perşembe 11:57:43 yalan mı ? uçak bir taşıt değil mi? 15
    • kaptanım de bana :* 09 Haziran 2016, Perşembe 13:18:36 Takıldığı kelime ''TAŞIT'' değil ''SÜRÜCÜ'' diye tahmin ediyorum. 0
  • nadide 09 Haziran 2016, Perşembe 11:57:29 son derece zor eğitimlerden geçerek pilot olabilenlere büyük saygısızlık..değerli pilotlarımız sizleri takdir ediyor ve başarılar diliyorum. yolunuz açık olsun .. hepinize saygılarımla.. 6
  • Cb 09 Haziran 2016, Perşembe 11:55:03 Yok artık iş makinası operatörü olsun bari 2
  • İlker 09 Haziran 2016, Perşembe 11:44:55 Boşuna kasmayın hepsine amele diyip geçin işte 15
  • Realite 09 Haziran 2016, Perşembe 11:43:42 Suni gündem gibi geldi,ona bakarsanız yıllardır otobüs kullanan insanlarada,insanlar kaptan ve hostlara kabin memuru ifadesi kullanabiliyor,özetle bu haber de dahil insanlar neyin ne olduğunu biliyor ve farkında ne havalimanında yazan yazı ne de dışarıdaki kullanılan söylemler gerçekleri değiştirmez,insanları zorla komplekse davet etmeyin 3
  • maxx 09 Haziran 2016, Perşembe 11:40:52 bu yaklaşık bir senelik bir olay ama evet doğru, gerçekten büyük terbiyesizlik 4
  • Doktor Erol Bey 09 Haziran 2016, Perşembe 11:26:05 Bunu yazdiran kisi en kisa zamanda beyin tomografisi cektirmeli. Zira beyin yerine patates tasiyor olabilir. Dunyada tum uluslararasi belgelerde pilot pilot olarak gecer. 5
    • 777 captain 09 Haziran 2016, Perşembe 20:31:38 boşverelim daha fazla muhattab almayalım o yazıyı yazan kişiyi. belliki pilot olmayı isteyipte olamamış eziğin teki veya pilot ile şoförü ayırt edemeyecek kör cahilin biridir olsa olsa. birisinin ona ATPL ve ehliyet arasındaki farkı anlatması lazım. 0
  • gonyali 09 Haziran 2016, Perşembe 11:25:13 Ne var bunda burnunuz amma havada sizi gidi TEYYARE ŞOFÖRLERİ 15
    • F/O 09 Haziran 2016, Perşembe 20:23:55 pilot olamamış bi ezik daha :) sen daha çok bakarsın gökyüzündeki uçaklara ancak burda dökersin kinini öfkeni ;) 1
    • F/O 09 Haziran 2016, Perşembe 20:32:09 pilot olamamış bi ezik daha :) sen daha çok bakarsın gökyüzündeki uçaklara ancak burda dökersin kinini öfkeni ;) 1
  • Tasit surucusu 09 Haziran 2016, Perşembe 11:23:16 Tasit surucusu ne arar la pazarda :) 1
  • asdf 09 Haziran 2016, Perşembe 11:20:43 aklı sıra laf sokmaya çalışmış. onu da becerememiş... 5
  • Android Uygulaması 09 Haziran 2016, Perşembe 11:20:36 Kasitli oldugu belli de pilotlar da hava atmayi biraksinlar. Yok benim ucagim. Benim ekibim. Turkiye haric hic bir ulkede artist pilot kalmadi. 8
  • Hizmetli 09 Haziran 2016, Perşembe 11:19:43 Bir kompleksli turnusolü olarak cok basarılı calısma olmus bravo :) Biz bize hizmetli veya kaptanlara şöför denmesinden ziyade bu tip eziklerle aynı havayı solumaktan rahatsızız, yazık ya:/ 2
  • Yorulmadan yorum 09 Haziran 2016, Perşembe 10:57:07 Çok da Fİ-Fİ 4
    • Sfajja 10 Haziran 2016, Cuma 09:09:42 Sabahtan beri yorum okuyorum. En güzeli bu agshjaka 0
  • melahat 09 Haziran 2016, Perşembe 10:55:53 Melahat geliyor. 380 sürecek. Asker alımları ne zaman? Pilot tgs kökenlimiymiş? 2
  • Bati 4 09 Haziran 2016, Perşembe 10:52:31 Tasit surucusu nedir ? Tramvay kullanana wattman tren surene makinist ucak kullanana pilot diyoruz dimi. Insanlarin mesleklerinin duzgun hitap edilmesini beklemeleri cok normal degilmi bunun ego ile ne alakasi var ki ? Ayrica kabin gorevlileri de tipki kaptanlar gibi hizmet sektorunde yer almaktadir fakat hizmet etmekten ziyade kisilerin guvenlikleri icin ucakta yer almaktadirlar. Nasil bayilirsiniz insan kucumsemeye yada isinize gelmeyip ulasamadiginiz seylere sahip olanlara egoist demeye! 4
  • kevser 09 Haziran 2016, Perşembe 10:49:37 bayan ve bayansıların pilot olmasına karşıyım. Bayanlar kokpite daha çok yakışıyorlar. Ayrıca erkek kabin görevlilerinden servis almaktan rahatsız oluyorum. 9
    • haklısın 09 Haziran 2016, Perşembe 13:34:30 erkek hostes mi olur ya, erkek adam kendine nasıl yedirir dışarda 'ben hostesim' diyebilmeyi? 5
    • Ayt 09 Haziran 2016, Perşembe 13:59:38 Kafaya gel 1
    • ... 09 Haziran 2016, Perşembe 15:10:43 Biz erkek hostesler sadece yiyecek ve içecek veriyoruz Kevser Hanım. Rahatsızlığınızın nedenini öğrenebilir miyim? 1
    • Ucangarson 09 Haziran 2016, Perşembe 19:48:50 Minnosh yeaaa :) siz insanları neye göre sınıfladırıyorsun ?? Sizin gibiler olduğu için bu ülke hala bu seviyelerde dolanıyor, bırak kim ne yaparsa yapsın,senin gibi bakacak olursam suanda evde hamur yoğurduğuna kanaat getirmek isterim..! 2
    • kevser 10 Haziran 2016, Cuma 02:26:49 bayan ge bayansi derken oradaki bayansi tabiri nedir?BAYANSI? 1
    • kevsere 10 Haziran 2016, Cuma 02:28:49 bayan ve bayansilari kokpite yakistirmiyor ama bayanlari kokpitte istermis.bu nasil celiski.?ne ictin sen ramazan vakti? 2
    • leman 10 Haziran 2016, Cuma 07:57:22 evet siz erkek hostesler sadece servis yapmıyorsunuz. aynı zamanda taciz, kötü muameleye de biz bayanları maruz bırakıyorsunuz her uçuşta.Hayat görüşüm Kevser Hanımla farklı olsa bile bu konuda kendisine katılıyorum. 0
    • kevser 10 Haziran 2016, Cuma 09:52:12 bayansıdan kastım feminel tipler... 0
  • airbus 09 Haziran 2016, Perşembe 10:49:08 kıskanç yorumlar başlamış 2
  • Kasitli 09 Haziran 2016, Perşembe 10:48:25 Yazinin icerigi ve uslubu hata yapmayan ama art niyet tasiyan birinin tamamen bilincli ifadeleri olduguna isaret ediyor; ne gireni cikani varsa!! 0
  • ... 09 Haziran 2016, Perşembe 10:28:52 yalan değil ki .... Uçak bir taşıt değil mi? 8
    • Küçük beyinlere 09 Haziran 2016, Perşembe 10:40:02 Burada 'siz şöför değil misiniz?' 'taşıt sürüceleri sizi' gibi yorumlar yapan, muhtemel kuyruk acılı yazık insanlar. Hadi gel seni pliot yapalım deseler arkanıza bakmadan koşarsınız, olmaya cesaret edemeyince ya da olamayınca da burdan konuşursunuz anca. Azıcık kötü havada, kendinizden geçip, teker koyunca ohh çok şükür diyenler de sizlersiniz, önce siz kim olduğunuzu unutmayın. Her ne meslek yapıyorsanız ona sahip çıkın. Böyle küçümseyici ifadelerle küçük akıllarınca sizinle dalga geçmeye çalışanlara da izin vermeyin. Buna izin vermeyenlere de saygı duyun. 9
    • TDK Sözlük 09 Haziran 2016, Perşembe 13:20:10 Uçak bir taşıttır ama TDK sözlüğünden bakarsanız sürücü kelimesinin anlamının "Karada kullanılan motorlu araçları sürüp yöneten kimse, şoför" olduğunu görebilirsiniz. Malum uçak da uçmak içindir. 1
    • Ya yazık yaa :) 09 Haziran 2016, Perşembe 15:44:18 Pilotları yeren ezikler, evet biz şoförüz yok tdk yok bilmem ne geçin bunları. Biz uçak şoförleri dünyanın her yerinde en güzel otellerde kalıyoruz, çok güzel para kazanıyoruz, en güzel yemekleri yiyoruz, alışveriş yapıyoruz keyfimiz çok yerinde ya. Çok şükür valla halimiz vaktimiz yerinde. Havacılık sektöründekilere bunca kin nefret dolup da, buna rağmen bütün gün airporthaber.com daki haberlere kıskanç yorumlar yapan sizler kadar vakit bulamıyoruz bu portala, meydan size kalıyor ama önemli değil. Hayat bize güzel. Siz klavye başında yorumlara devam hepinize kolay gelsin. 0
  • birbilen 09 Haziran 2016, Perşembe 10:27:33 Uçurtma bile uçuramayan yurdum andavalı tonlarca ağırlığı metrelerce yüksekte milimetrik koordinatta uçuran pilotlara aklınca laf söyleme cüretinde bulunmuş 10
    • .. 09 Haziran 2016, Perşembe 10:40:04 Arkadaşım işinden çok egosu önde ama onu ne yapacaz ? 1
    • MİLİMETRİKMİŞ 09 Haziran 2016, Perşembe 10:55:20 TONLARCA AĞIRLIĞI SEN DEĞİL MOTORLAR TAŞIYO BİRİNCİSİ SEN MOTOR MUSUN?İKİNCİSİ MCDU YADA FMCYE KORDİNATLARI GİRDİĞİN ZAMAN ZAMAN TEYYARE KENDİ MİLİMETRİK AYARLARINI YAPIYO.SANA NOLUYO BE ADAM SEN UÇAK MISIN? 9
    • ikibilen 09 Haziran 2016, Perşembe 11:03:05 yapma ya.milimetrik koordinat..peh peh peh..o yüzden mi çoğu pilot adı sanı duyulmamış üniversite yada lise mezunu.o milimetrik hesapları pilotlar yapıyor yani.birbilene bak sen bide bilmese ne olurdu demek ki :) 4
    • Bilinçsizce konuşanlara!! 09 Haziran 2016, Perşembe 11:17:23 Motora hakim olanda pilotlar,mcduya veya fmc ye koordinat girende pilotlar..bunlar basit gibi görülebilir ama motor kaybı yaşandığında ya da sistem arızası yaşandığında sen mi müdahale edeceksin arkadaş?? Gerçi doğru autopilot var herşeyi o halleder.. 2
    • vatandas 09 Haziran 2016, Perşembe 13:58:14 yalan atma !!!ucaklardaki teknolojiyi hemen herkes biliyor artik. pilotlar (tasit surucusu) ucakta sadece gozlemci konumunda suan. 3
    • cahil 09 Haziran 2016, Perşembe 15:26:12 Evet onun icin aciktaki park yerlerine girerken dikmelerin anasini aglatiyorsunuz, follow me minibus sofuru gibi fren yapiyorsunuz. Diplomaniz olmasa sehirler arasi otobus soforlugu bile yaptirmazlar cogunuza 3
    • Uzanamadığı ciğere mındar dermiş 09 Haziran 2016, Perşembe 19:10:59 Cahilsiniz hepiniz , haksız ve cahilsiniz , utanıyorum sizin gibi yorum yapan birşey olamamış klavye delikanlılarından.. Yüzyüze gelsek biriniz konuşamazsınız böyle , korkaklar sizi ..! Kim bilir sen ne iş yapıyorsun ama benim genede saygım var.. 0
    • Mobydick 10 Haziran 2016, Cuma 11:31:57 Tonlarca agirligi motorlar degil kanatlar tasiyor haci,POF'u ara ara bi karistir sen 0
    • Hahah 10 Haziran 2016, Cuma 16:24:59 Motorlar olmadan gazi ac bakalim kanatlarla pistte kosturabilecek misin? 0
  • İmla Bozuk 09 Haziran 2016, Perşembe 10:23:47 Zaten 2. paragrafta ".....sorun yaşmamanız için...." diye bir yanlış ifade kullanılmış. Doğrusu "...sorun yaşAmamanız için..." Kurumsal şirket'in kurumsal iletişimcileri daha Türkçe'yi bile doğru yazamıyor.. Bu kalite ile bir de uçucu ekipleri dalgaya aldıklarını mı sanıyorlar?.. 3
  • .. 09 Haziran 2016, Perşembe 10:23:44 Uçak bir taşıt değil mi? Hava taşıtı olarak geçmiyor mu shgm ve dünya havacılık kaynaklarında? O kızan pilotları bana bir yollayın. Şehzadeler ne demelerini istiyorlarmış? İyice abarttılar kendilerini. Bir sözü hatıırlatmak isterim kendilerine... Büyüklenme senden büyük ALLAH var. Bir de hadisi hatırlatalım kendilerine ki kendilerini ölümsüz sanmasınlar. Her canlı bir gün ÖLÜMÜ TADACAKTIR. Bunun bilincinde ol ve taşıt sürücülüğünü kabul et kibirli taşıt sürücüsü vatandaş. 17
    • !!! 09 Haziran 2016, Perşembe 10:31:45 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 3
    • kizan pilot 09 Haziran 2016, Perşembe 10:37:58 abim sen olayi cok yanlis anlamissin, kimse sehzadelik taslamiyor, bu meslege dunyanin her yerinde kullanilan ve turkce'de de kullanilan kelimenin BILINMESINE RAGMEN MAKSATLI OLARAK KULLANILMAMASINI elestiriyor, ayrica sadece pilotlar degil, memur arkadaslar icin de ayni durum soz konusu. her canli olumu tadacaktir ama birakin keyifle yasayalim, kimse kimseyi kirmasin, siz de kizmayin :) 3
  • Ucangarson 09 Haziran 2016, Perşembe 10:12:15 At-ü 'maksatlı' 1
  • kabin 09 Haziran 2016, Perşembe 10:08:39 o hizmetlilerin pasaport numaralarıyla izinsiz alışveriş yapan duty free personelinide,.... vsvs kişileride biz unutmadık daha. kıskanç insanlar 4
  • Xx 09 Haziran 2016, Perşembe 10:06:28 Cokmu zorunuza gitti soforler sizii :) :) 19
    • Ezik 09 Haziran 2016, Perşembe 10:35:49 Pilota şoför deyince başın göğe mi erdi? 7
    • TC 09 Haziran 2016, Perşembe 11:15:41 Sen kimsin ki,sıfatın ne ? Belli yaran var ,gocunuyorsun. 4
    • xx 09 Haziran 2016, Perşembe 13:10:26 Yaram yok şekerim takılıyorum dalga geçiyorum ve gülüyorum sizin zorunuza gitmiş belli 5
    • Hoslandin mi yavrum 09 Haziran 2016, Perşembe 18:44:46 Biraz daha kalini var istersen onu da dene. 3
    • 777er Kaptan 10 Haziran 2016, Cuma 04:44:10 Iyi bir universitsde mezun oldum, havaciliga asiktim pilot oldum ama daha basarili isler de yapabilir miydim belki yapabilirdim, bircok arkafasimda oyle, oyle ki asker kokenli arkadaslarin egitimleride hayran birakacak seviyede, bugun durone lari kullanan arkadaslar surucu, NaSa da robotlara hukmedenlerde surucu, sunu unutmayalim, Surucu Kaptan dan daha asagi bir meslek degil, otobus surucusunden kendiizi ustin goruyorsaniz gorun ama surucu kelimesini kaptanlikdan asagi gormeyin bana gore otobus soforlugunu kucumsemek dogru degil, calisma saatlerine bakacak olursak agir nakliyat soforlerine sapka cikarmak lazim 1
    • Yonetici 10 Haziran 2016, Cuma 04:49:27 Ooo boyle yonetici isteyen arkadaslar, daha bizim kaptanlar surucu olmayi kabul etmiyor siz boyle yonetici istiyorsunuz 0
  • system 09 Haziran 2016, Perşembe 10:04:18 Mesleki olarak havacılık camiasını küçümsemek amacı ile yapıldığı aşikar bu işi herkes protesto etmeli. Bu satıcılara bir şekilde ders verilmeli... 6
  • Bir taşıt sürücüsünden 09 Haziran 2016, Perşembe 10:01:55 Tebalayi yazan taksi durağında yada İETT de çalıştığını bilsem olabilir derim. Ancak bunu yazan ve yazdıran kişiler burnumuzun dibinde çalışıyor. İşi gereği uçaklarla ilgili. Komik olmuş Allahtan kaldırmışlar. Kendilerini rezil ediyorlar yada oruç başına vurmuş. 4
    • KA 09 Haziran 2016, Perşembe 13:13:01 Sektörün içinden ya da dışından bizlere bir şekilde hakaret edilmesini bekleyen ne kadar çok kişi varmış. Her mesleğin bir ismi vardır ve özellikle bunun gibi bir uyarı levhası yazılırken o meslek ismi kullanılır.Kokpit ve kabin ekipleri yazılabilirdi en basitinden. Yapmak isteyip başaramadığınız işleri aşağılamaya çalışmak yerine, yapanlara saygı duyun. 1
  • Mutevazi Olalim 09 Haziran 2016, Perşembe 09:59:09 Tasit surucusude , hizmetli de Allahin kulu.Bu kadar havali olmaya gerek yok netice hepimiz topraktan geldik topraga donecegiz...Baska soze gerek varmi? 14
    • rea 09 Haziran 2016, Perşembe 10:17:51 evet bence de metinde thy arac topraklari ve topraklar yazmaliydi. pilot ve kabin memuru kelimeleri mesleki jargon degil kanimca ve yapilan seyin kasitli olmadigini dusunemiyorum, tepki bu yuzden. tasit surucusunun elinde imkan olsa benden daha iyi yere gelecekti belki, bunu asla bilemeyiz, ama konumuz bu degil. saygilar 1
  • Kaptan 09 Haziran 2016, Perşembe 09:57:02 Bir araba veya motosiklet kullanana Pilot derlerse, pilotada araba sürücüsü denmesi sanirim normaldir.... Hollywood filmleri gibi... 4
  • _fo 09 Haziran 2016, Perşembe 09:53:13 tasit surucusu (ya da hizmetli) denmesinden alindigim icin degil, serefliyle yapilan her meslek ayni olcude degerlidir kanaatimce, ama o ufacik beyinleriyle bunu maksatli yaptiklari icin alisveris yapmam. senede 5i gecmezdi ugradigim zaten, artik onu da ugramam. 7
  • kasıtlı 09 Haziran 2016, Perşembe 09:49:14 bence kasıtlı olarak ve karşıdakini rahatsız etmek üzere yazılmış ifadeler bunlar halbuki yazının içeriği çok güzel keşke hitap şeklide uygun olsaydı. 8